Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Baroniem" pretiniekos favorīti

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"Baroniem" pretiniekos favorīti
Pērn Kārļa Muižnieka trenētā komanda izcīnīja FIBA Eiropas Kausu, šogad pretinieki daudz nopietnāki
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Latvijas čempioni, basketbola klubs „Barons/LMT” šovakar plkst. 20:15 ULEB Eiropas Kausa B grupas pirmajā spēlē „Arēnā Rīga” tiksies ar Maskavas „Dinamo”.

„Baroni” spēlei gatavojas 11 spēlētāju sastāvā, savukārt maskavieši sniegotajā Rīgā pirmdien ieradās ar 13 atlētiem. „Dinamo” rindās ir Domani, Bikovs, Hansens, Javtoks, Vasiļjevs, Lavrinovičs, Pargo, Praiss, Nahbars, Koroļovs, Hvostovs, Moņa un Makdonalds. Pirmsspēles treniņu viesi aizvada otrdienas rītā, jo vakar Arēnā notika KHL spēle.

„Dinamo” ir viens no bagātākajiem Krievijas klubiem un savā valstī kopā ar citu Maskavas vienību „Himki” tiek uzskatīts par vienu no galvenajiem ULEB Kausa favorītiem. Paralēli cīņai par Kausu otrs maskaviešu mērķis ir izcīnīt ceļazīmi uz ULEB Eirolīgu, kurā no 2009./2010. gada sezonas varēs spēlēt divi Krievijas klubi. Automātisku ceļazīmi uz Eiropas spēcīgāko klubu turnīru garantēs uzvara ULEB Kausā vai Krievijas superlīgā.

Divi no „Dinamo” spēlētājiem vēl pērn spēlēja NBA. Džanero Pargo startēja Ņūorleānas „Hornets” rindās, slovēnis Boštans Nahbars spēlēja Ņūdžersijas „Nets”. Komandā ir uzreiz divi Lietuvas valstsvienības centra līnijas spēlētāji Dariušs Lavrinovičs un Roberts Javtoks, tāpat divi potenciālie Krievijas izlases kandidāti Sergejs Moņa un naturalizētais amerikānis Treviss Hansens. Labi zināms Latvijā ir amerikāņu aizsargs Holiss Praiss, arī pārējie ir augsta līmeņa spēlētāji.

Tāpat kā Latvijas basketbols, „Dinamo” šajā sezonā svin 85 gadu jubileju un lepojas ar uzvaru pirmajā Krievijas čempionātā (tas notika 1937. gadā). Jaunākajos laikos klubs palicis Maskavas CSKA ēnā, tomēr trīskārt izcīnījis Krievijas čempionāta sudrabu (1995-1996, 2005) un divreiz bronzu (2004, 2007). Lielākais panākums datējams ar 2006. gadu, kad izdevās izcīnīt ULEB Kausu, bet gadu vēlāk aizcīnīties līdz ULEB Eirolīgas ceturtdaļfinālam. 2008. gada pavasarī „Dinamo” iekļuva ULEB Kausa pusfinālā, tur atzīstot minimālu „Akasvayu Girona” pārākumu 78:81. Tagad maskavieši pulcējuši vēl spēcīgāku sastāvu, atvēzējoties augstākiem mērķiem. Papildus pavasarī tika piesaistīts talantīgais amerikāņu treneris, Krievijas valstsvienības galvenais stūrmanis līdz 2012. gadam, Deivids Blats, kura rēķinā jau ir viens ULEB Kauss, 2005. gadā izcīnīts kopā ar Sanktpēterburgas „Dinamo”.

„Dinamo” ir B grupas favorīti un pirmo pozīciju viņiem prognozē basketbola eksperts Vladimirs Gomeļskis. „Zvaigžņotajam sastāvam, pieredzee un ambiciozā trenera sasniegumiem jānodrošina dinamiešiem pirmā vieta un bezproblēmu kvalificēšanās nākamajai kārtai. Manuprāt, „balti-zilie” var paklupt tikai Kazaņā, taču nez vai tas notiks. Pārējās komandas tām nespēs pabojāt nervus. Piemēram, bulgāru „Akademik” pamatcentrs ir Baņevs, kurš nez vai iekļūtu pat „Dinamo” fārmkluba pamatsastāvā. Protams, bulgāriem ir labi basketbolisti, taču ar Blata monstriem viņi sacensties nevar. „Barons” ir interesantāks par „Akademik”, pašreizējie Latvijas čempioni. Taču, salīdzinot sastāvus, maskaviešu pārākums acīmredzams. Salīdziniet aizsargu pāri Gusts-Šķēle ar Pargo-Hansena duetu. Manuprāt, jautājums par uzvarētāju atkrīt. Jā, latviešiem ir perspektīvs centra spēlētājs Bērziņš, taču sacensties ar Javtoku viņš šobrīd nav gatavs. Ideālajā variantā „Dinamo” pēc iespējas ilgāk nevajadzētu tikties ar „Himkiem”, jo tie ir divi izteikti ULEB Eiropas Kausa favorīti.”

"Barons/LMT" šosezon bija aizvadījusi spēles tikai SEB Baltijas Basketbola līgas Elites divīzijā un Latvijas Basketbola līgas pirmajā divīzijā. Iepriekšējā nedēļa pagājusi ar mainīgām sekmēm - vispirms BBL izbraukuma spēlē zaudēts Kedaiņu "Nevežis", savukārt piektdien Jelgavā tikai pēdējās minūtēs izdevās pārspēt Vara Krūmiņa trenēto "Zemgali". Par nelielu attaisnojumu kalpo fakts, ka komanda iemēģina trīs jaunus amerikāņus - Rodsu, Abernetiju un Smitu, bet līgums pagaidām noslēgts tikai ar pirmo. Nedēļas nogalē bija apslimis rīdzinieku aizsargs Armands Šķēle, taču šovakar viņš būs gatavs doties laukumā.

Otrajā B grupas spēlē Kazaņas „Unics” izbraukumā Bulgārijā sacentīsies ar Sofijas „Akademik”. Otro spēli „Baroni” nākamnedēļ aizvadīs izbraukumā Tatarstānā, sacenšoties ar „Unics”.

ULEB Eiropas Kausa dalībnieces ir sadalītas astoņās apakšgrupās, no 25. novembra līdz 2009. gada 13.janvārim aizvadot spēles divos apļos. Katras grupas divas labākās komandas iekļūs otrajā kaŗtā. Šajā stadijā 16 klubi tiks sadalīti četrās apakšgrupās. No 27.janvāra līdz 10.martam tiks izspēlēti divi apļi. Katras grupas divas labākās komandas iekļūs Astoņu finālā. Pēc izslēgšanas turnīra principiem (ceturtdaļfināli, pusfināli, fināls) čempions kļūs zināms no 9. līdz 12.aprīlim.

eSports.lv piedāvā

Jau šodien eSports.lv lasiet plašu interviju ar „Dinamo” galveno treneri Deividu Blatu.

Maskavas „Dinamo” sastāvs

Vārds/UzvārdsNr.PozīcijaDzimšanas gadsPilsonībaAugums
Travis Hansen6Aizsargs1978Krievija198
Darius Lavrinovic7Centrs1979Lietuva212
Hollis Price9Aizsargs1979ASV186
Sergey Bykov10Aizsargs1983Krievija190
Jannero Pargo11Aizsargs1979ASV188
Sergey Monya12Uzbrucējs1983Krievija202
Dmitry Domani14Aizsargs1974Krievija200
Robertas Javtokas15Centrs1980Lietuva211
Yury Vasilyev17Centrs1981Krievija207
Arriel McDonald18Aizsargs1972Slovēnija191
Bostjan Nachbar21Uzbrucējs1980Slovēnija206
Dmitry Khvostov22Aizsargs1989Krievija190

Izmantotie resursi:
ulebcup.com
dynamobasket.com
barons.lv

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 16:30, pirms 16 gadiem
Patīk, ka bļaustīties un samīnusot māk visi, a pamatot savu domu (jebšu atbildētuz maniem jautājumiem) kaut kā nesteidz neviens..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 16:35, pirms 16 gadiem
Direktors rakstīja: Eu, a kas, Tavuprāt, komplektē sastāvu? Pirmkārt - kas pagājušgad sastāva ziņā bija labāk, nekā šogad? Un, attiecīgi, tālāk - vai Muižnieks pagājušgad labāk komunicēja ar spēlētājiem (vai vispār māk to darīt)? Vai pagājušgad Muižnieks labāk gatavoja komandu katrai spēlei/vadīja spēli? Vai Muižnieks pagājušgad mācēja labāk motivēt un noskaņot komandu?

Iesākumam jautājumu pietiks.
Barons tradicionāli vēlu komplektē sastāvu un tam bez mīnusiem ir arī savi plusi - ir iespējams ietaupīt algas un sezonas vidū dabūt labus spēlētājus par salīdzinoši zemu algu, kuri dažādu iemeslu dēļ sezonas vidū maina klubus.
Tā kā īsto Barons saspēlētību un komandas sniegumumu iespējams redzēsim tikai uz izšķirošajām LBL un BBL spēlēm.
Un, kaut gan arī K.Muižniekam ir savi trūkumi (reizēm pārāk paļaujas uz pieredzējušajiem spēlētājiem un jā - dažreiz ir problēmas ar komunikāciju ar atsevišķiem komandas spēlētājiem) viņš ir viens no retajiem, kas ir pierādījis, ka ar komandu var sasniegt labus rezultātus.
Ja ar Ventspili čempionu tituli nāca pašsaprotami, tad ar Baronu tas jau ir sasniegums. Turklāt viņam ir izcili sasniegumu starptautiskajās spēlēs - FIBA kauss, (piedalījās daudzas ļoti stipras komandas, kaut gan līdz Final4 neviena no viņām netika), NEBL turnīrā 3. vieta, FIBA čempionu kausā 3 vieta, ULEB kausa ceturdaļfināls.
Tā kā uzskatu, ka viņš un un Zvirgzdiņs ir labākie Latvijas basketbola treneri.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 16:36, pirms 16 gadiem
ArchFx rakstīja: kurus tieshi? baronam nav izredzu vinnet kapec?? 1.Sastavs ir gandriz bezcerigs un tas ir galvenais iemessls shodienas zagim ar vismaz -15 pt labakaja gadijuma 2. Barons nepardomata riciba atdodot heningu ka ari ka barons veidojas par amerikanju gaiteni kur atnak un aiziet negeri 3.Barons nemak komplektet spetajus, saperkas uz aklo amerikanjus, ka izstade, un tad tos izmet nah pec parbaudes laika 4. Baronam ir MAZA REZERVE uz solinja! 5. Dynamo ir viena no stiprakajam eiropa komandam!
Tas nebija Tev. Es par tiem, kuri Muižnieku uz rokām nēsā un Dieva vietā tur..
Tevis rakstītajam pilnībā piekrītu, vēl piebilstot to, ko jau rakstīju par Muižnieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 16:51, pirms 16 gadiem
ArchFx rakstīja: Da tu nosauci fifa kausu, LOTI specigas komandas? tiesham?? neivena no vinjam nespele ULEBA tik tiesham specigas
flag AEK (Athens, GRE)
flag Apoel Nicosia (Nicosia, CYP)
flag Bakken Bears (Aarhus, DEN)
flag Banvit BC (Bandyrma, TUR)
flag Barons LMT (Riga, LAT)
flag BC Dnipro (Dnipropetrovsk, UKR)
flag BC Odessa (Odessa, UKR)
flag BC Strumica 2005 (Strumica, MKD)
flag BCM Gravelines (Gravelines, FRA)
flag BK Prostejov (Prostejov, CZE)
flag Cedevita Zagreb (Zagreb, CRO)
flag Cherkaski Mavpy (Cherkasy, UKR)
flag Cholet Basket (Cholet, FRA)
flag CSK-VVS Samara (Samara, RUS)
flag Dexia Mons-Hainaut (Quaregnon, BEL)
flag Elba Timisoara (Timisoara, ROU)
flag Energy Invest Rustavi (Rustavi, GEO)
flag Iscar Nahariya (Nahariya, ISR)
flag K.R. Basket (Reykjavik, ISL)
flag Keravnos Nicosia (Nicosia, CYP)
flag Khimik (Yuzhniy, UKR)
flag KK Igokea Partizan (Aleksandrovac, BIH)
flag KK Zagreb (Zagreb, CRO)
flag Lappeenranta (Lappeenranta, FIN)
flag Lokomotiv Rostov (Rostov-on-Don, RUS)
flag Maroussi (Maroussi / Athens, GRE)
flag My Guide Amsterdam (Amsterdam, NED)
flag Olympia (Larissa, GRE)
flag Olympias Patras (Patras, GRE)
flag PAOK BC (Thessaloniki, GRE)
flag Plannja Basket (Lulea, SWE)
flag Proteas EKA AEL (Limassol, CYP)
flag Spartak St. Petersburg (St. Petersburg, RUS)
flag Spartak-Pleven (Pleven, BUL)
flag Tartu Rock (Tartu, EST)
flag U-Mobitelco (Clui-Napoca, ROU)
flag Ural Great (Perm, RUS)
flag Zlatorog (Lasko, SLO)

Paskaties kaut vai krievu un ukraiņu klubus... Protams, ka ULEB kausa līmenis ir daudz augstāks, bet arī daudzas no šīm komandām ir objektīvi stiprākas par Baronu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 16:54, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Barons tradicionāli vēlu komplektē sastāvu un tam bez mīnusiem ir arī savi plusi - ir iespējams ietaupīt algas un sezonas vidū dabūt labus spēlētājus par salīdzinoši zemu algu, kuri dažādu iemeslu dēļ sezonas vidū maina klubus.
Tā kā īsto Barons saspēlētību un komandas sniegumumu iespējams redzēsim tikai uz izšķirošajām LBL un BBL spēlēm.
Un, kaut gan arī K.Muižniekam ir savi trūkumi (reizēm pārāk paļaujas uz pieredzējušajiem spēlētājiem un jā - dažreiz ir problēmas ar komunikāciju ar atsevišķiem komandas spēlētājiem) viņš ir viens no retajiem, kas ir pierādījis, ka ar komandu var sasniegt labus rezultātus.
Ja ar Ventspili čempionu tituli nāca pašsaprotami, tad ar Baronu tas jau ir sasniegums. Turklāt viņam ir izcili sasniegumu starptautiskajās spēlēs - FIBA kauss, (piedalījās daudzas ļoti stipras komandas, kaut gan līdz Final4 neviena no viņām netika), NEBL turnīrā 3. vieta, FIBA čempionu kausā 3 vieta, ULEB kausa ceturdaļfināls.
Tā kā uzskatu, ka viņš un un Zvirgzdiņs ir labākie Latvijas basketbola treneri.
Un tikpat tradicionāli drīz vairs uz Baronu nebrauks neviens normāls ārzemju spēlētājs. Paņem uz "pārbaudes" laiku, mēnesi marinē, un atlaiž kā "nederīgu" un ņem nākošo. Tas nekas, ka Hennings ir 20x labāks par abiem jaunajiem melnajiem kopā, tas nekas, ka arī Čukinam vajadzēja palikt, jo viņš bija vajadzīgs un ir vajadzīgs kā stabils aizstājējs Bērzam 4-5 pozīcijā. Turpinam taupīt un paskatīsimies uz Barona sniegumu pēc ziemas, kad visi īstie spēlētāji jau būs pārguruši, spēlējot 8 cilvēku sastāvā, un no kuriem laukumā tiek 6...
Muižnieks NEKO nav pierādījis! Tagad pierāda! Ventspilī aiz muguras bija Zvirgzdiņš, bez kura VEN ne ULEBā, ne LBL neparādītu to, ko rādīja. (tā, ka vismaz par Zvirgzdiņu mūsu domas saskan). Barons? Jau vienreiz teicu un teikšu atkal - vājprātīgākā sagadīšanās un veiksme! Un paldies Dievam, ka spēlētāji paši savā starpā palīdz viens otram un uzvedās kā komanda, jo Kažu vairs neklausās NEVIENS. Un tā nav problēma spēlētājos.....
Jāsāk gatavoties spēlei. Citreiz garāk uzrakstīšu, kad nebūs slinkums.
GO BARONS!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 17:04, pirms 16 gadiem
Direktors rakstīja: Un tikpat tradicionāli drīz vairs uz Baronu nebrauks neviens normāls ārzemju spēlētājs. Paņem uz "pārbaudes" laiku, mēnesi marinē, un atlaiž kā "nederīgu" un ņem nākošo. Tas nekas, ka Hennings ir 20x labāks par abiem jaunajiem melnajiem kopā, tas nekas, ka arī Čukinam vajadzēja palikt, jo viņš bija vajadzīgs un ir vajadzīgs kā stabils aizstājējs Bērzam 4-5 pozīcijā. Turpinam taupīt un paskatīsimies uz Barona sniegumu pēc ziemas, kad visi īstie spēlētāji jau būs pārguruši, spēlējot 8 cilvēku sastāvā, un no kuriem laukumā tiek 6...
Muižnieks NEKO nav pierādījis! Tagad pierāda! Ventspilī aiz muguras bija Zvirgzdiņš, bez kura VEN ne ULEBā, ne LBL neparādītu to, ko rādīja. (tā, ka vismaz par Zvirgzdiņu mūsu domas saskan). Barons? Jau vienreiz teicu un teikšu atkal - vājprātīgākā sagadīšanās un veiksme! Un paldies Dievam, ka spēlētāji paši savā starpā palīdz viens otram un uzvedās kā komanda, jo Kažu vairs neklausās NEVIENS. Un tā nav problēma spēlētājos.....
Jāsāk gatavoties spēlei. Citreiz garāk uzrakstīšu, kad nebūs slinkums.
GO BARONS!!!!
atkal VIP ložās sēdēsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 17:16, pirms 16 gadiem
Direktors rakstīja: Un tikpat tradicionāli drīz vairs uz Baronu nebrauks neviens normāls ārzemju spēlētājs. Paņem uz "pārbaudes" laiku, mēnesi marinē, un atlaiž kā "nederīgu" un ņem nākošo. Tas nekas, ka Hennings ir 20x labāks par abiem jaunajiem melnajiem kopā, tas nekas, ka arī Čukinam vajadzēja palikt, jo viņš bija vajadzīgs un ir vajadzīgs kā stabils aizstājējs Bērzam 4-5 pozīcijā. Turpinam taupīt un paskatīsimies uz Barona sniegumu pēc ziemas, kad visi īstie spēlētāji jau būs pārguruši, spēlējot 8 cilvēku sastāvā, un no kuriem laukumā tiek 6...
Muižnieks NEKO nav pierādījis! Tagad pierāda! Ventspilī aiz muguras bija Zvirgzdiņš, bez kura VEN ne ULEBā, ne LBL neparādītu to, ko rādīja. (tā, ka vismaz par Zvirgzdiņu mūsu domas saskan). Barons? Jau vienreiz teicu un teikšu atkal - vājprātīgākā sagadīšanās un veiksme! Un paldies Dievam, ka spēlētāji paši savā starpā palīdz viens otram un uzvedās kā komanda, jo Kažu vairs neklausās NEVIENS. Un tā nav problēma spēlētājos.....
Jāsāk gatavoties spēlei. Citreiz garāk uzrakstīšu, kad nebūs slinkums.
GO BARONS!!!!
1. Nedomāju, ka Barons atbaida viesspēlētājus... Ja sevi parāda, tad tiek sastāvā, nevienam, cik zinu nav neizmaksātas algas vai izdarītas citas cūcības. Tāpēc jau ir domāts pārbaudes laiks - spēlētāju pārbaudei. Par atlaistajiem viesspēlētājiem - piekritu tam, ka viņus nepaturēja komandā, izņemot Čukinu, kas man patika.
2. Nogurums sezons nobeigumā - nedomāju. Vismaz pāgājušo sezon tas nebija.
3. Es uzskaitīju sasniegumus. Pirmkārt, uzskatu, ka sagadīšanas var būt viena vai divas, bet tik daudz var būt tikai likumsakarība. Otrkārt, pat, ja ir tā, ka Venstpilij panākumu atslēga bija nevis Muižnieks, bet Zvirgzdiņš, (kam es nepiekrītu) arī tā ir prasme - ieklausīties citos cilvēkos, ņemt vērā viņu viedokli, ļaut viņiem iesaistīties komandas darbā. Dažs labs treneris uzskata, ka tikai viņam ir vienīgais pareizais viedoklis un tādu otro treneri pat neuzklausītu.

     [+] [-]

, 2008-11-25 17:16, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: ar teviim ir ljoti gruuti diskuteet, jo tu ne pa kjeksi saac jaunu teemu, bet slinkums kko gari rakstiit, BET nedirs, ka tu te kko vairaak kaa mees zinaam, ja? BLAAAAD, kaa tu vari zinaat par to, ka speeleetaaji neklausaas Muižniekā? Nihujaa tu neko nezini un nedirsssss, luudzu!!!!
Speeleetaaji bez trenera buutu TAA uzvareejushi speeli pret ASK jeb ASK taapat kaa Baronam treneris ir galiigs pajolins? nedomaaju gan.
Tikai bez atmazkaam......
Zinu daudz, daudz vairāk, nekā Tu spēj iedomāties..
Ir cilvēki no šejienes, kas par to ir pārliecinājušies.. Tāpēc, lūdzu, kaut nedaudz cieņas un mazāk lamuvārdu, nav man sen vairs padsmit..

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 17:21, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: ar teviim ir ljoti gruuti diskuteet, jo tu ne pa kjeksi saac jaunu teemu, bet slinkums kko gari rakstiit, BET nedirs, ka tu te kko vairaak kaa mees zinaam, ja? BLAAAAD, kaa tu vari zinaat par to, ka speeleetaaji neklausaas Muižniekā? Nihujaa tu neko nezini un nedirsssss, luudzu!!!!
Speeleetaaji bez trenera buutu TAA uzvareejushi speeli pret ASK jeb ASK taapat kaa Baronam treneris ir galiigs pajolins? nedomaaju gan.
Tikai bez atmazkaam......
uj, čalīt, tici man viņš tiešam kko sajēdz no basīša esmu pārliecinājies ,bet joprojām nezinu, kas aiz šī nika ''Direktors'' slēpjas! priekā! par Barons uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 17:55, pirms 16 gadiem
ArchFx rakstīja: agha, pret Price, Pargo, Travis Hansen, Bostjan Nachbar, Darius Lavrinovic neizskatas ka daudz izredžu
daudz nav, bet vispār ir!

     [+] [-]

, 2008-11-25 17:57, pirms 16 gadiem
redzesiet, domaju, ka vinneesim

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 18:04, pirms 16 gadiem
beidzat dirsties, KM ir vnk totaali veicies, BKV laikos LV pretinieku nebija a eiropaa bij zvirgzdinjsh pie saaniem, ar baroniem pagaajushogad visu noteica nauda, jo sastaava zinjaa komanda bij ljoti speeciiga, tur jebkursh treneris dabuutu zeltu LV! un pie izlases vinjhs tieshaaam paraadija kaaads tad vinjhs ir treneris.. es domaaju shis jautaajum sjau sen izdiskuteets un jautaajumu buut nevajadzeetu kas vinjsh ir!`

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 18:06, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: beidzat dirsties, KM ir vnk totaali veicies, BKV laikos LV pretinieku nebija a eiropaa bij zvirgzdinjsh pie saaniem, ar baroniem pagaajushogad visu noteica nauda, jo sastaava zinjaa komanda bij ljoti speeciiga, tur jebkursh treneris dabuutu zeltu LV! un pie izlases vinjhs tieshaaam paraadija kaaads tad vinjhs ir treneris.. es domaaju shis jautaajum sjau sen izdiskuteets un jautaajumu buut nevajadzeetu kas vinjsh ir!`
kāpēc tad Barons beidzot nepaņem labu treneri?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 18:24, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: beidzat dirsties, KM ir vnk totaali veicies, BKV laikos LV pretinieku nebija a eiropaa bij zvirgzdinjsh pie saaniem, ar baroniem pagaajushogad visu noteica nauda, jo sastaava zinjaa komanda bij ljoti speeciiga, tur jebkursh treneris dabuutu zeltu LV! un pie izlases vinjhs tieshaaam paraadija kaaads tad vinjhs ir treneris.. es domaaju shis jautaajum sjau sen izdiskuteets un jautaajumu buut nevajadzeetu kas vinjsh ir!`
Nu blaaviens..visi tik gudri it kaa pashi treneetos pie Kazhas!Nu nav vins nekaads Mesina bet nu taada apalja nulle kaa juus te vinju maaleeejat lielaakaa dalja jau nu arii nav!Taadas haljavas nevar gadiities visu laiku!Gadiijumaa pie izlases vinjam arii nebija blakus Zvirgzdins?Pirmo gadu toch bija man liekas un vienalga nepaveicaas!Izlase ir pavisam kkas cits nekaa klubs!taa ka nebaazhat vienaa maisaa klubu ar izlasi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 18:40, pirms 16 gadiem
JustDance rakstīja: stulbuma kanlgals.. Paraadija, kaa labu treneri! Pret Spaanjiem nospeeleeja labi, horvatus uzvareeja un tikai deelj Portugaalju truljiem vinji uzvareeja..
Trajkovichs aizvadiija vienu normaalu speeli pret Portugaali un tas arii viss.. vareejaam MIERIIGI netikt uz EČ, takaa nespreegaa daudz!
nospeeleet labi tas neapmierina ne manni ne lielaako dalju liidzjuteeju, un man gandriiz vienalga par uzvaru paar cro ja tiek padirst izshkjiroshajaa speelee ''basketbola lielvalstij'' portugaalei!!!!!
un trajkovich nav labaaaks, taads pats uuden sleejeejs vien ir!!! karoch paaraak jau daudz esmu te staastiiji savu nostaaju pret KM tapeec labaaak vairaak neteikshu ne vaarda!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 19:12, pirms 16 gadiem
Ja Barons sakautu deb.. stulbos krievus, būtu ļoti priecīgs, neko jau nevar zināt, visādi var būt!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 19:21, pirms 16 gadiem
KobeMVP rakstīja: Ja Barons sakautu deb.. stulbos krievus, būtu ļoti priecīgs, neko jau nevar zināt, visādi var būt!
tur spele ne tikai krievi, bet ari speletaji kas pieskarushies tavam elkam.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 19:23, pirms 16 gadiem
BARONS, BARONS

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 19:26, pirms 16 gadiem
Baroniem ir jācīnās un jāparāda pēc iespējas labāks sniegums. Uzvarēt spēli būs ļoti grūti, bet viss ir iespējams.