Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF bez Blūma 14 minūtēs zaudē Eirolīgas čempioniem

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

VEF bez Blūma 14 minūtēs zaudē Eirolīgas čempioniem
Eduards Hāzners un Arns Labucks
Foto: VEF Rīga

"VEF Rīga" basketbolisti svētdien, 11. decembrī, VTB Vienotās līgas izbraukuma spēlē zaudēja Eirolīgas čempioniem "CSKA Moscow" ar rezultātu 51:82. Nākamajā spēlē 2017. gada 5. janvārī rīdzinieki tiksies ar Tallinas "Kalev/Cramo".

Sagatavošanās spēlei nenotika pēc rīdziniekiem labvēlīga scenārija. “Elektrum” Olimpiskā centra galvenajā zālē šonedēļ saimniekoja florbolisti, savukārt Jānis Blūms izjuta sāpes mugurā un nedevās izbraukumā uz Krievijas galvaspilsētu. Komanda ļoti izjuta kapteiņa prombūtni – VEF spēlētāji netrāpīja 16 tālmetienus pēc kārtas.

Starta piecinieki

CSKA: Džeksons, D. Kulagins, Fridzons, Voroncevičs, Frīlends
VEF: Gadijs, Šķēle, Labucks, Helmanis, Meiers

Maskavieši pirmajās trīs minūtēs tika pie divām “and one” iespējām. Viens no labākajiem Krievijas basketbolistiem Andrejs Voroncevičs izcēlās ar 2+1 gājienu, bet Ārons Džeksons netrāpīja brīvmetienu – 2:5. VEF rindās ar diviem metieniem atbildēja Mārtiņš Meiers, taču tie palika vienīgie rīdzinieku gūtie punkti septiņu minūšu laikā – 4:15. Rīdzinieki sliktāk nospēlēja soda laukumā, bet “slikto puišu” cīņā Armandam Šķēlem neizdevās tikt galā ar Dmitriju Kulaginu. VEF aizsargs daudz spēlēja ar bumbu, pa reizei atbrīvojās no sedzēja, taču nevarēja rezultatīvi pabeigt uzbrukumus. Ceturtdaļas beigās jaunais Eduards Hāzners paspēkojās ar jaunāko no brāļiem Kulaginiem – Mihailu, kamēr CSKA pārsvars turpināja augt – 8:23.

Otrās ceturtdaļas sākumā Šķēle nogulēja pretinieku izrāvienus groza apakšā, CSKA spēlētāji četrās minūtēs sameta 12 bezatbildes punktus un rezultāts kļuva nepieklājīgs – 8:35. VEF sauso sēriju 15. minūtē pārtrauca Iļja Gromovs, triecot bumbu grozā no augšas pēc netrāpīta Eduarda Hāznera tālmetiena – 10:35. Puslaika izskaņā pozitīvu uzlabojumu nebija. Spēle no rokas gāja tikai Meieram – 10 punkti, kamēr viņa kolēģi netrāpīja nevienu no 12 tālmetieniem. Pēc 20 nospēlētām minūtēm mīnus trīsdesmit viens – 17:48.

Puslaikā graujoša starpība tika fiksēta gan metienu precizitātē (8/34 pret 19/33), gan gūtajos punktos soda laukumā (8/30). Neskaitot Meieru (5/7), rīdzinieki trāpīja tikai katru devīto metienu (3/27), kamēr pretiniekiem atzīmējās visi 11 laukumā iznākušie spēlētāji.

CSKA spēlētāji trešajā ceturtdaļā palaida grožus vaļīgākus, taču rīdziniekiem turpināja neveikties uzbrukumā. Četri neprecīzi tālmetieni, reta veiksme tuvāk grozam un 28. minūtes beigās starpība joprojām bija graujoša – 28:63. Garajiem spēlētājiem Meieram un Arnoldam Helmanim bija pa četrām piezīmēm. Ceturtdaļas pēdējās divās minūtēs izdevās mazliet atgūties. Ričardss beidzot trāpīja no perimetra, VEF veica 8:2 izrāvienu un uzvarēja desmitminūti ar 19:17. Summā nekā patīkama nebija – 36:65. Pēdējās 10 minūtes aizritēja bez ievērojamiem pavērsieniem.

VTB Vienotā līga, 11. decembris, Maskava

CSKA Moscow – VEF Rīga 82:51 (23:8, 25:9, 17:19, 17:15)
CSKA: Fridzons 12, M. Kulagins 12, Hrjapa 12, Kurbanovs 10, D. Kulagins 7, Antonovs 7 (10ab), Ogastīns 6, Hainss 6, Frīlends 5, Voroncevičs 3, Džeksons 2; Higinss.
VEF: Ričardss 23 (3p 5/11), Meiers 12 (5ab), Gromovs 7 (6ab, 3rp), Helmanis 6 (5pp), Labucks 2, Gadijs 1 (6ab, 9rp, 7kļ.), Šķēle, Hāzners.
Tiesneši: Roberts Vikļickis (Čehija), Saša Maričičs (Serbija), Mareks Mališevskis (Polija).
Komisārs: Mihails Davidovs (Krievija).

Kopvērtējums 11. decembrī

#KomandaU-Z%
1CSKA8-188.9
2Himki7-187.5
3UNICS7-187.5
4Zenit6-185.7
5Lokomotiv7-277.8
6Astana5-455.6
7VEF4-544.4
8Enisey4-544.4
----
9Tsmoki3-633.3
10Avtodor2-722.2
11Kalev/Cramo2-722.22
12Nizhny Novgorod1-712.5
13Parma0-90.0

     [+] [-]

, 2016-12-11 21:35, pirms 8 gadiem
Zel ka jus ubagi to nezinat un neatceraties

     [+] [-]

, 2016-12-11 21:44, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Gromovam ir tikai 22 gadi, viņam ir liela vieta progresam....Kas saistās ar Helmani, tad augums īsti nav noteicošs, paskaties, kaut vai uz Hainsu, viņam ir tikai jānostabilizē metiens un būs viņš daudz bīstamāks
par gromovu es varētu daļēji piekrist, tiktāl, ka viņš priekš sava auguma nav tizls, ir pietiekami koordinēts, kustīgs, ir puslīdz metiens, ja to visu uzlabo un apaudzē ar pareizām darbībām, tad tīri teorētiski, viņš vēl ir pietiekami jauns, lai uzlabotu spēli. tu palaidi manā komentārā bez uzmanības mana mesidža galveno sastāvdaļu. nav sistemātiska kvalitatīva darba ar garajiem., nepiekrīti? jo es neredzu rezultātus, pozitīvas izmaiņas mūsu garo spēlētāju spēlētprasmē. ?
helmani salīdzināt ar hainsu nav korekti. visi pārsteigti par hainsa spējām, viņš patiesībā ir ārpus normām, fizisko iespēju zinā. helmanis pavisam tālu no tā. helmanis kustās tā, it kā viņam būtu 2,15, bet viņam nav. viņš labi cīnās, bet salīdzinot ar to pašu Mejeri viņš ir gaismas gadu atpalīcībā.

     [+] [-]

, 2016-12-11 21:46, pirms 8 gadiem
zvaka gals rakstīja: Zel ka jus ubagi to nezinat un neatceraties
ne velti es tevi visu laiku ignorēju, praktiski nevienu sakarīgu komentāru neesmu redzējis no tevis. reizēm atveru, pārliecinos, ka viss joprojām ir "ļoti slikti" aizveru un turpinu ignorēt tālāk.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:02, pirms 8 gadiem
Būt par nabagiem krievu līgā nav liels gods.

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:04, pirms 8 gadiem
knaible rakstīja: Būt par nabagiem krievu līgā nav liels gods.
7. vieta un uzvara par Uniks nav nabadzības pazīme. es skatījos visas spēles, kuras bija iespējams, bija labs basītis. šī bija pirmā spēle, kur vienos vārtos. kad izsakies slikti, tad pamato? ok?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:07, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Pēc FIBA šantāžas un draudiem ULEB kausā izspēles formāts un dalībnieku skaits ir stipri ierobežts un loģiski ka starp šībrīža komandu spēka samēra Latvijai neviena vakance netika piedāvāta.
VTB ir jau ir zināms un stabils turnīrs, arī spēlētāju piesaistē ir vieglāk, jo daudzi grib sevi pierādīt VTB klubiem. Ja VEF būtu atteicies šosezon spēlēt, tad iespējs durvis būtu ciet uz visiem laikiem tāpat kā leišiem. Arī Aivariņš tur gribētu spēlēt, bet šo atšuva.
FIBA ir jaunizcepts turnīrelis ar neskaidru nākotni, kur dalībnieki piesaistīti ar FIBA šantāžu un draudiem federācijām, nav vēl nekas nostabilizējies. Sezonas sākumā vēl nebija skaidrs vai Latvijai būs vieta pamatturnīŗā un jebkurā gadījumā tā pienāktos LBL čempioniem- Valmierai. Kad viņiem piedāvāja, VEF jau bija piekritis šosezon spēlēt VTB turnīrā. Jebkurā gadījumā līmenis tur ir zemāks nekā VTB un garantēto spēļu skaits mazāks.
Ahahahaha VTB stabila līga.Kamēr banka dod naudu klubu uzsturēšanai tikmēr līga eksistē,bet kā mēs zinām Krievijā šodien dod naudu,bet rīt pateiks stop un stabilā līga būs vēsture jau.

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:07, pirms 8 gadiem
knaible rakstīja: Būt par nabagiem krievu līgā nav liels gods.
'mūsu sportisti un komandas naudas ziņā ir nabagi gandrīz visās sacīkstēs un turnīros. neredzu lielu starpību, kur tieši. kamēr vef vadība nebīda tekstus, kā savickis, es nepārmetu viņiem spēlēšanu pret krievijas komandām. tur ir augsts līmenis. sportistiem tas tikai liels pluss.

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:08, pirms 8 gadiem
maikls19 rakstīja: Ahahahaha VTB stabila līga.Kamēr banka dod naudu klubu uzsturēšanai tikmēr līga eksistē,bet kā mēs zinām Krievijā šodien dod naudu,bet rīt pateiks stop un stabilā līga būs vēsture jau.
un? šobrīd visā pasaulē un eiropā ir ļoti nesatabila situācija. ļoti daudz kas var notikt ar jebkuru līgu un sistēmu.

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:10, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: un? šobrīd visā pasaulē un eiropā ir ļoti nesatabila situācija. ļoti daudz kas var notikt ar jebkuru līgu un sistēmu.
Tapēc dažam labam nevajag bļaut ka VTB ir stabilāka līga par FIBA organizētiem turnīriem.

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:12, pirms 8 gadiem
maikls19 rakstīja: Tapēc dažam labam nevajag bļaut ka VTB ir stabilāka līga par FIBA organizētiem turnīriem.
es nerdzu nevienu, kas bļautu. tuklāt, turnīrs, kur piedalās Ventspils ir pirmo reizi pirmo gadu. tur jau var saskatīt pazīmes, kas liecinātu par stabilitāti?

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:16, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: par gromovu es varētu daļēji piekrist, tiktāl, ka viņš priekš sava auguma nav tizls, ir pietiekami koordinēts, kustīgs, ir puslīdz metiens, ja to visu uzlabo un apaudzē ar pareizām darbībām, tad tīri teorētiski, viņš vēl ir pietiekami jauns, lai uzlabotu spēli. tu palaidi manā komentārā bez uzmanības mana mesidža galveno sastāvdaļu. nav sistemātiska kvalitatīva darba ar garajiem., nepiekrīti? jo es neredzu rezultātus, pozitīvas izmaiņas mūsu garo spēlētāju spēlētprasmē. ?
helmani salīdzināt ar hainsu nav korekti. visi pārsteigti par hainsa spējām, viņš patiesībā ir ārpus normām, fizisko iespēju zinā. helmanis pavisam tālu no tā. helmanis kustās tā, it kā viņam būtu 2,15, bet viņam nav. viņš labi cīnās, bet salīdzinot ar to pašu Mejeri viņš ir gaismas gadu atpalīcībā.
Par tiem garajiem īsti nepiekritīšu, ir cilvēki, kuri var iemācīt, kaut vai paskaties pēdējo pusotru sezonu VEFā Meieram, pa šo laiku ir liels progress un arī, piemēram, Cains labi spēlēja, Parahovskis sāka tur, tāpat Mejeris labāko sezonu tur aizvadījis

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:24, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es nerdzu nevienu, kas bļautu. tuklāt, turnīrs, kur piedalās Ventspils ir pirmo reizi pirmo gadu. tur jau var saskatīt pazīmes, kas liecinātu par stabilitāti?
Es piekrītu ka par Cempionu līgu kā stabilu līgu mēs varēsim runāt pēc kāda laika,bet uzskatīt ka VTB līga ir stabila ir muļķīgi.

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:31, pirms 8 gadiem
maikls19 rakstīja: Es piekrītu ka par Cempionu līgu kā stabilu līgu mēs varēsim runāt pēc kāda laika,bet uzskatīt ka VTB līga ir stabila ir muļķīgi.
Pēc kā spried? Tieši rādās, ka ir stabils, jo bija tai līgai problēmas ar naudu un tīri ātri tika bonusi apgriezti utt. līga pa lielam pašlaik ir stabila, vienīgā problēma ir dalībnieku skaits no citām valstīm, ko arī CSKA prezidents norādīja

     [+] [-]

, 2016-12-11 23:07, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēc kā spried? Tieši rādās, ka ir stabils, jo bija tai līgai problēmas ar naudu un tīri ātri tika bonusi apgriezti utt. līga pa lielam pašlaik ir stabila, vienīgā problēma ir dalībnieku skaits no citām valstīm, ko arī CSKA prezidents norādīja
Līga pastāvēs kamēr Krievijai tas būs interesanti un būs tāda VTB banka.Teikt ka līga ir populāra arī nevar.Dalībnieku sastāvs praktiski no Krievu komandām,vienīgais ka mūsu spēlētāji var sevi parādīt kādam labam Krievu klubam un tikt pie laba līguma.

     [+] [-]

, 2016-12-11 23:16, pirms 8 gadiem
maikls19 rakstīja: Līga pastāvēs kamēr Krievijai tas būs interesanti un būs tāda VTB banka.Teikt ka līga ir populāra arī nevar.Dalībnieku sastāvs praktiski no Krievu komandām,vienīgais ka mūsu spēlētāji var sevi parādīt kādam labam Krievu klubam un tikt pie laba līguma.
VTB banka ilgi pastāvēs, viena no lielākajām un stabilākajām bankām, tā kā tā nav problēma un VTB nekad īsti interesanti iekš Krievijas nav bijusi, labi ja 5 turnīrs tur, varbūt

     [+] [-]

, 2016-12-11 23:39, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par tiem garajiem īsti nepiekritīšu, ir cilvēki, kuri var iemācīt, kaut vai paskaties pēdējo pusotru sezonu VEFā Meieram, pa šo laiku ir liels progress un arī, piemēram, Cains labi spēlēja, Parahovskis sāka tur, tāpat Mejeris labāko sezonu tur aizvadījis
nu nav liels progress meierim viņš ir kļuvis stabilāks, drošāks, fiziski stiprāks, bet ne daudzveidīgāks, un no latvijas garajiem citu piemēru nav. turklāt, gromovam tas īsti neder, kas der meierim, viņi stipri atšķirīgas ķermeņa uzbūves spēlētāji,. palieku pie tā, ka kvalitatīvi apmācīt garos latvijā neviens nemāk. es nekādi nevaru saprast Pašečnika fenomenu, kur viņš apguva savas kustības? viņš pats skatījās video, analizēja? jo tā, kā viņš kustās, latvijā neviens cits nemāk.

     [+] [-]

, 2016-12-11 23:43, pirms 8 gadiem
maikls19 rakstīja: Līga pastāvēs kamēr Krievijai tas būs interesanti un būs tāda VTB banka.Teikt ka līga ir populāra arī nevar.Dalībnieku sastāvs praktiski no Krievu komandām,vienīgais ka mūsu spēlētāji var sevi parādīt kādam labam Krievu klubam un tikt pie laba līguma.
man liekas, iespēja uzspēlēt pret cska, khimki, zenit, avtodor ir labs variants. neesi pamanījis Timmas izaugsmi spēlējot Zenit? mani tas ļoti priecē, jo pirms tam bija zināmas šaubas, bet tagad es jau reāli gaidu, ka viņš tuvākajā laikā tiks spēlēt eirolīgā. tas ir slikti?

     [+] [-]

, 2016-12-11 23:56, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu nav liels progress meierim viņš ir kļuvis stabilāks, drošāks, fiziski stiprāks, bet ne daudzveidīgāks, un no latvijas garajiem citu piemēru nav. turklāt, gromovam tas īsti neder, kas der meierim, viņi stipri atšķirīgas ķermeņa uzbūves spēlētāji,. palieku pie tā, ka kvalitatīvi apmācīt garos latvijā neviens nemāk. es nekādi nevaru saprast Pašečnika fenomenu, kur viņš apguva savas kustības? viņš pats skatījās video, analizēja? jo tā, kā viņš kustās, latvijā neviens cits nemāk.
Anžeju mācīja Mazurs ar Gailīti

     [+] [-]

, 2016-12-12 00:09, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anžeju mācīja Mazurs ar Gailīti
vienkārši dīvaini, viņām acīmredzot viss labāk padodas un pielec, kā citiem? jo tehnikas ziņā viņš ir latvijas basīti unikāls gadījums.
vienīgie trūkumi, pašpārliecība un fiziskais,

     [+] [-]

, 2016-12-12 00:26, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: man liekas, iespēja uzspēlēt pret cska, khimki, zenit, avtodor ir labs variants. neesi pamanījis Timmas izaugsmi spēlējot Zenit? mani tas ļoti priecē, jo pirms tam bija zināmas šaubas, bet tagad es jau reāli gaidu, ka viņš tuvākajā laikā tiks spēlēt eirolīgā. tas ir slikti?
Protams,ka labi,Timma ļoti pielicis pa divam sezonām Zenit sastāvā.