Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF bez Blūma 14 minūtēs zaudē Eirolīgas čempioniem

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

VEF bez Blūma 14 minūtēs zaudē Eirolīgas čempioniem
Eduards Hāzners un Arns Labucks
Foto: VEF Rīga

"VEF Rīga" basketbolisti svētdien, 11. decembrī, VTB Vienotās līgas izbraukuma spēlē zaudēja Eirolīgas čempioniem "CSKA Moscow" ar rezultātu 51:82. Nākamajā spēlē 2017. gada 5. janvārī rīdzinieki tiksies ar Tallinas "Kalev/Cramo".

Sagatavošanās spēlei nenotika pēc rīdziniekiem labvēlīga scenārija. “Elektrum” Olimpiskā centra galvenajā zālē šonedēļ saimniekoja florbolisti, savukārt Jānis Blūms izjuta sāpes mugurā un nedevās izbraukumā uz Krievijas galvaspilsētu. Komanda ļoti izjuta kapteiņa prombūtni – VEF spēlētāji netrāpīja 16 tālmetienus pēc kārtas.

Starta piecinieki

CSKA: Džeksons, D. Kulagins, Fridzons, Voroncevičs, Frīlends
VEF: Gadijs, Šķēle, Labucks, Helmanis, Meiers

Maskavieši pirmajās trīs minūtēs tika pie divām “and one” iespējām. Viens no labākajiem Krievijas basketbolistiem Andrejs Voroncevičs izcēlās ar 2+1 gājienu, bet Ārons Džeksons netrāpīja brīvmetienu – 2:5. VEF rindās ar diviem metieniem atbildēja Mārtiņš Meiers, taču tie palika vienīgie rīdzinieku gūtie punkti septiņu minūšu laikā – 4:15. Rīdzinieki sliktāk nospēlēja soda laukumā, bet “slikto puišu” cīņā Armandam Šķēlem neizdevās tikt galā ar Dmitriju Kulaginu. VEF aizsargs daudz spēlēja ar bumbu, pa reizei atbrīvojās no sedzēja, taču nevarēja rezultatīvi pabeigt uzbrukumus. Ceturtdaļas beigās jaunais Eduards Hāzners paspēkojās ar jaunāko no brāļiem Kulaginiem – Mihailu, kamēr CSKA pārsvars turpināja augt – 8:23.

Otrās ceturtdaļas sākumā Šķēle nogulēja pretinieku izrāvienus groza apakšā, CSKA spēlētāji četrās minūtēs sameta 12 bezatbildes punktus un rezultāts kļuva nepieklājīgs – 8:35. VEF sauso sēriju 15. minūtē pārtrauca Iļja Gromovs, triecot bumbu grozā no augšas pēc netrāpīta Eduarda Hāznera tālmetiena – 10:35. Puslaika izskaņā pozitīvu uzlabojumu nebija. Spēle no rokas gāja tikai Meieram – 10 punkti, kamēr viņa kolēģi netrāpīja nevienu no 12 tālmetieniem. Pēc 20 nospēlētām minūtēm mīnus trīsdesmit viens – 17:48.

Puslaikā graujoša starpība tika fiksēta gan metienu precizitātē (8/34 pret 19/33), gan gūtajos punktos soda laukumā (8/30). Neskaitot Meieru (5/7), rīdzinieki trāpīja tikai katru devīto metienu (3/27), kamēr pretiniekiem atzīmējās visi 11 laukumā iznākušie spēlētāji.

CSKA spēlētāji trešajā ceturtdaļā palaida grožus vaļīgākus, taču rīdziniekiem turpināja neveikties uzbrukumā. Četri neprecīzi tālmetieni, reta veiksme tuvāk grozam un 28. minūtes beigās starpība joprojām bija graujoša – 28:63. Garajiem spēlētājiem Meieram un Arnoldam Helmanim bija pa četrām piezīmēm. Ceturtdaļas pēdējās divās minūtēs izdevās mazliet atgūties. Ričardss beidzot trāpīja no perimetra, VEF veica 8:2 izrāvienu un uzvarēja desmitminūti ar 19:17. Summā nekā patīkama nebija – 36:65. Pēdējās 10 minūtes aizritēja bez ievērojamiem pavērsieniem.

VTB Vienotā līga, 11. decembris, Maskava

CSKA Moscow – VEF Rīga 82:51 (23:8, 25:9, 17:19, 17:15)
CSKA: Fridzons 12, M. Kulagins 12, Hrjapa 12, Kurbanovs 10, D. Kulagins 7, Antonovs 7 (10ab), Ogastīns 6, Hainss 6, Frīlends 5, Voroncevičs 3, Džeksons 2; Higinss.
VEF: Ričardss 23 (3p 5/11), Meiers 12 (5ab), Gromovs 7 (6ab, 3rp), Helmanis 6 (5pp), Labucks 2, Gadijs 1 (6ab, 9rp, 7kļ.), Šķēle, Hāzners.
Tiesneši: Roberts Vikļickis (Čehija), Saša Maričičs (Serbija), Mareks Mališevskis (Polija).
Komisārs: Mihails Davidovs (Krievija).

Kopvērtējums 11. decembrī

#KomandaU-Z%
1CSKA8-188.9
2Himki7-187.5
3UNICS7-187.5
4Zenit6-185.7
5Lokomotiv7-277.8
6Astana5-455.6
7VEF4-544.4
8Enisey4-544.4
----
9Tsmoki3-633.3
10Avtodor2-722.2
11Kalev/Cramo2-722.22
12Nizhny Novgorod1-712.5
13Parma0-90.0

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 18:38, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: Real Rebel - tas Tu?
man vienalga, domājiet, ko gribiet, jau apnicis ar jums diskutēt par to jautājumu

     [+] [-]

, 2016-12-11 18:41, pirms 8 gadiem
par to ULEB vs FIBA laiks vēl izšķirs. Nu, tad vēlreiz VTB dalības jēga, jo man jau tā šķiet, ka liela nozīme klubu dalībai kaut kādos turnīros ir sasniegt kaut kādus pieaugošus sportiskus rezultātus, vai ne? Citādi iznāk, ka Tev tāds VTB ir relatīvi spēcīgu sparingpartneru esamība, nekas vairāk. No sportiskā viedokļa par šo turnīru man (un domāju, ka daudziem) ir 0 interese. Tad labāk skatīties Ventsoili FIBA. Spēlētāju izaugsme? Mārtiņš, Blūms, Šķēle vairs neaugs. Par leģiem viens pīpis. Helmais baigi progresēs? Neticu. Hāzners varbūt, ja laidīs laukumā. Nu neatšķiras VTB no KHL politprojekta, lai kā Tev tas nepatiktu.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 18:42, pirms 8 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: Godigi sakot,neredzu jegu no sadam spelem,cska speleja ar rezervistiem,epizodiski laukuma izgaja pamatnieka speletaji,ja cska spelet ar pilnu jaudu visu speli,tad beigu rezultats butu vismaz + 50 cska!
normāli, tu laikam pat neskaties statistika, kad komentē? tur viss saraksts ar tikpat kā Krievijas izlases pamatsastāvu un tu saki, neredzi jēgu šādām spēlēm?

  -2 [+] [-]

, 2016-12-11 18:43, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: par to ULEB vs FIBA laiks vēl izšķirs. Nu, tad vēlreiz VTB dalības jēga, jo man jau tā šķiet, ka liela nozīme klubu dalībai kaut kādos turnīros ir sasniegt kaut kādus pieaugošus sportiskus rezultātus, vai ne? Citādi iznāk, ka Tev tāds VTB ir relatīvi spēcīgu sparingpartneru esamība, nekas vairāk. No sportiskā viedokļa par šo turnīru man (un domāju, ka daudziem) ir 0 interese. Tad labāk skatīties Ventsoili FIBA. Spēlētāju izaugsme? Mārtiņš, Blūms, Šķēle vairs neaugs. Par leģiem viens pīpis. Helmais baigi progresēs? Neticu. Hāzners varbūt, ja laidīs laukumā. Nu neatšķiras VTB no KHL politprojekta, lai kā Tev tas nepatiktu.
Tu jau saproti, ka no Latvijas skatu punkta ikviens turnīrs tāds ir, jo vienīgais, varbūt, ko mēs varētu uzvarēt ir fiba kauss, tas zem ČL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-11 18:47, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: par to ULEB vs FIBA laiks vēl izšķirs. Nu, tad vēlreiz VTB dalības jēga, jo man jau tā šķiet, ka liela nozīme klubu dalībai kaut kādos turnīros ir sasniegt kaut kādus pieaugošus sportiskus rezultātus, vai ne? Citādi iznāk, ka Tev tāds VTB ir relatīvi spēcīgu sparingpartneru esamība, nekas vairāk. No sportiskā viedokļa par šo turnīru man (un domāju, ka daudziem) ir 0 interese. Tad labāk skatīties Ventsoili FIBA. Spēlētāju izaugsme? Mārtiņš, Blūms, Šķēle vairs neaugs. Par leģiem viens pīpis. Helmais baigi progresēs? Neticu. Hāzners varbūt, ja laidīs laukumā. Nu neatšķiras VTB no KHL politprojekta, lai kā Tev tas nepatiktu.
daļēji var piekrist. tādā ziņā, ka no jaunajiem tikai Gromovs vispār tiek pie minūtēm un nav redzams šāda veida ieguvums, kā tramplins jaunajiem, lai izsistos un iegūtu augsta līmeņa spēļu pieredzi. nav jau vef sastāvā arī tāda līmeņa jauno, kas jau 15-16 gadu vecumā stabili spēlētu un taisījturezultātu LBL, kā arī augstākos turnīros. kā savulaik tas pats Armands, kurš 16 gados LBL blieza 15-16 punktus vidēji,.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-11 18:50, pirms 8 gadiem
es neredzu jēgu no.irst vef, tieši tāpat, kā nesaprotu tos, kas noliek ventspili. tie ir divi mūsu lielākie klubi, abi kopumā rāda visai sakarīgu sniegumu. ir kritumi, ir zaudes, bet ir arī daudz laba līmeņa spēles arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-12-11 18:53, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu principā, bija gaidāms, ka vienā brīdī VEF lūzīs. sastāvs par īsu un Blūma nozīme VEF rezultātos ir ļoti noteicoša. Pārāk maza rotācija, nepietiek spēlētāju uz ko paļauties rezultāta veidošanā. Izskatās, ka Armands ir nosēdies šosezon. žēl spēli neredzēju, bet perspektīvie Gromovs, Helmanis ar ieguldījumu rezultāta veidošanā nepārsteidz. no Hāznera vēl būtu par agru ko prasīt, netiek viņš nemaz tik bieži laukumā.
Nekas jau jnav lūzis - vefs vienkārši spēlē savā komforta zonā. No LV komandām sezonas pirmajā pusē labi jāspēlē tikai Ventspilij - Eiropas kausā spēles tomēr prestižas un ar sekojošu tālākkvalifikāciju, tur rezultātam jābūt patstāvīgi un kaut ko vēlākam laikm atstāt nedrīkst. Pārējie, vefu ieskaitot, līdz pavasarim var risināt savas lokālās problēmas LBL kontekstā. Prognozēju, ka vefs savu pavasara sastāvu sāks komplektēt +/- ap jauno gadu, visticamāk - pēc savstarpējās spēles ar Ventspili un no tās rezultāta izdarītiem secinājumiem. Savā ziņā to pašu var teikt par Valmieru un Baronu, varbūt netikdaudz par J-pili vai Jūrmalu. Savu politisko sūtību - dot signālu par krievijas sporta imvāzijas
LV sporta sistēmā nepieciešamību - viņi pilda perfekti, 'ta ka pretenzijas no vtb rīkotāju puses nebūs (pieļauju - tāpēc arī pretinieku saudzējošais režīms otrajā puslaikā). Tā ka - no sportiskā viedokļa pēc kaut kā kardināla neprasās. Šajā laika posmā pie piereedzes tiks Gromvs un Helmanis, savu vietu komandā atradīs Ričards (ne jau kā pg viņš ņemts, punktu mašīna viņš ir un Blūma veiksmīgā spēle viņam personiski tikai traucējusi ieņemt pilnvērtīgi savu vietu rotācijā).

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 19:00, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu jau saproti, ka no Latvijas skatu punkta ikviens turnīrs tāds ir, jo vienīgais, varbūt, ko mēs varētu uzvarēt ir fiba kauss, tas zem ČL
Nu manā skatījumā tas arī būtu labāk, kā VTB. Nedomāju, ka tai pašā ČL VEF klātos diži labāk, nekā Ventspilij šobrīd. ULEB un FIBA attiecības agri vai vēlu sakārtos, un vienīgais reālais ceļš uz augstiem mērķiem Eiropā ir caur Eiropas turnīriem. jaunups taču tādus kādreiz deklarēja.

     [+] [-]

, 2016-12-11 19:03, pirms 8 gadiem
Calitis23 rakstīja: Vīri cikos KP spēle?
4:30 knicki sāks iet pāri leikeriem.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-11 19:03, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Nekas jau jnav lūzis - vefs vienkārši spēlē savā komforta zonā. No LV komandām sezonas pirmajā pusē labi jāspēlē tikai Ventspilij - Eiropas kausā spēles tomēr prestižas un ar sekojošu tālākkvalifikāciju, tur rezultātam jābūt patstāvīgi un kaut ko vēlākam laikm atstāt nedrīkst. Pārējie, vefu ieskaitot, līdz pavasarim var risināt savas lokālās problēmas LBL kontekstā. Prognozēju, ka vefs savu pavasara sastāvu sāks komplektēt +/- ap jauno gadu, visticamāk - pēc savstarpējās spēles ar Ventspili un no tās rezultāta izdarītiem secinājumiem. Savā ziņā to pašu var teikt par Valmieru un Baronu, varbūt netikdaudz par J-pili vai Jūrmalu. Savu politisko sūtību - dot signālu par krievijas sporta imvāzijas
LV sporta sistēmā nepieciešamību - viņi pilda perfekti, 'ta ka pretenzijas no vtb rīkotāju puses nebūs (pieļauju - tāpēc arī pretinieku saudzējošais režīms otrajā puslaikā). Tā ka - no sportiskā viedokļa pēc kaut kā kardināla neprasās. Šajā laika posmā pie piereedzes tiks Gromvs un Helmanis, savu vietu komandā atradīs Ričards (ne jau kā pg viņš ņemts, punktu mašīna viņš ir un Blūma veiksmīgā spēle viņam personiski tikai traucējusi ieņemt pilnvērtīgi savu vietu rotācijā).
tu esi slims ar savu domāšanu par signāliem no austrumiem. tev vajag ārstu. ar steigu.
vēl sāc rakstīt par to, ka Timma pārdeva savu dvēseli sātanam komunistam. ? a? kurā vietā tev ričards atgādina punktu mašīnu? tie, kas ir punktu mašīnas, sevi pierāda laukumā ar darbiem. un ričardam spēles laiks un loma laukumā tiek dota pilnīgi pietiekamā apjomā.
un vef, zinot, pret kādam komandām ir spēlēts, šosezon pat ar savu sastāva īsumu ir nospēlējis ļoti jēdzīgi. sevišķi, ja salīdzina ar pagājušo sezonu, kur talanta spēlētāju rindās bija stipri vairāk, bet rezultāti bijs stipri bēdīgāki.

     [+] [-]

, 2016-12-11 19:06, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Nu manā skatījumā tas arī būtu labāk, kā VTB. Nedomāju, ka tai pašā ČL VEF klātos diži labāk, nekā Ventspilij šobrīd. ULEB un FIBA attiecības agri vai vēlu sakārtos, un vienīgais reālais ceļš uz augstiem mērķiem Eiropā ir caur Eiropas turnīriem. jaunups taču tādus kādreiz deklarēja.
nu manā skatījumā svarīgākais ir tas, pret kāda līmeņa komandām un spēlētājiem tiek spēlēts. un spēlēt pret top krievijas komandām,kuras regulāri spēlē eirolīgā, ir labs rādītājs. būtu noderīgāk, ja vairāk labu latvijas spēlētāju tur piedalītos, sevišķi no jaunajiem,

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 19:08, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Nekas jau jnav lūzis - vefs vienkārši spēlē savā komforta zonā. No LV komandām sezonas pirmajā pusē labi jāspēlē tikai Ventspilij - Eiropas kausā spēles tomēr prestižas un ar sekojošu tālākkvalifikāciju, tur rezultātam jābūt patstāvīgi un kaut ko vēlākam laikm atstāt nedrīkst. Pārējie, vefu ieskaitot, līdz pavasarim var risināt savas lokālās problēmas LBL kontekstā. Prognozēju, ka vefs savu pavasara sastāvu sāks komplektēt +/- ap jauno gadu, visticamāk - pēc savstarpējās spēles ar Ventspili un no tās rezultāta izdarītiem secinājumiem. Savā ziņā to pašu var teikt par Valmieru un Baronu, varbūt netikdaudz par J-pili vai Jūrmalu. Savu politisko sūtību - dot signālu par krievijas sporta imvāzijas
LV sporta sistēmā nepieciešamību - viņi pilda perfekti, 'ta ka pretenzijas no vtb rīkotāju puses nebūs (pieļauju - tāpēc arī pretinieku saudzējošais režīms otrajā puslaikā). Tā ka - no sportiskā viedokļa pēc kaut kā kardināla neprasās. Šajā laika posmā pie piereedzes tiks Gromvs un Helmanis, savu vietu komandā atradīs Ričards (ne jau kā pg viņš ņemts, punktu mašīna viņš ir un Blūma veiksmīgā spēle viņam personiski tikai traucējusi ieņemt pilnvērtīgi savu vietu rotācijā).
Ak dievs, ko Tu izdomā? Kādu vēl politiku? Ja tā būtu, kā Tu saki, tad VEF spēlētu tuvu eirolīgai un būtu stabili apmeklētākais klubs Latvijā

     [+] [-]

, 2016-12-11 19:16, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu manā skatījumā svarīgākais ir tas, pret kāda līmeņa komandām un spēlētājiem tiek spēlēts. un spēlēt pret top krievijas komandām,kuras regulāri spēlē eirolīgā, ir labs rādītājs. būtu noderīgāk, ja vairāk labu latvijas spēlētāju tur piedalītos, sevišķi no jaunajiem,
Tad Tev arī patīk skatīties sparingspēles vai skatīties Krievijas izlases spēlētājus? Atgādini, kura bija augstākā KF izlases vieta pēdējo gadu turnīros? Tādā gadījumā es labāk izvēlos dažāda līmeņa vietējo jauniešu turnīrus, lai skatītos kā puikas aug. Tur arī azarts spēlēs ir daudz lielāks. Bet par ČL: nu tad kur problēma, ja jau tik viegli, nokomplektēt kārtīgu sastāvu un to paņemt? .

     [+] [-]

, 2016-12-11 19:20, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tad Tev arī patīk skatīties sparingspēles vai skatīties Krievijas izlases spēlētājus? Atgādini, kura bija augstākā KF izlases vieta pēdējo gadu turnīros? Tādā gadījumā es labāk izvēlos dažāda līmeņa vietējo jauniešu turnīrus, lai skatītos kā puikas aug. Tur arī azarts spēlēs ir daudz lielāks. Bet par ČL: nu tad kur problēma, ja jau tik viegli, nokomplektēt kārtīgu sastāvu un to paņemt? .
kur ir problēma skatīties uz krievijas izlases spēlētājiem? ar ko viņi savādāki par jebkuras citas valsts izlases spēlētājiem? tu domā, ka tās vietas, ko viņi uzrādīja pēdējos pārs gados ir viņu griesti un īstais līmenis? varbūt paskaties vēl mazliet atpakaļ un tur tu redzēsi pavisam citu ainu? kā arī viņi daudz ilgāku laiku spēlē eirolīgā, līdz ar to augsta līmeņa spēļu pieredze viņiem netrūkst? un no sportiskā viedokļa ir kaut kas slikts spēlēt ar augsta līmeņa spēlētājiem?
man arī jaunos patīk skatīties. nevajag jaukt pilnīgi dažādas lietas.

     [+] [-]

, 2016-12-11 19:22, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tad Tev arī patīk skatīties sparingspēles vai skatīties Krievijas izlases spēlētājus? Atgādini, kura bija augstākā KF izlases vieta pēdējo gadu turnīros? Tādā gadījumā es labāk izvēlos dažāda līmeņa vietējo jauniešu turnīrus, lai skatītos kā puikas aug. Tur arī azarts spēlēs ir daudz lielāks. Bet par ČL: nu tad kur problēma, ja jau tik viegli, nokomplektēt kārtīgu sastāvu un to paņemt? .
bronza 2012 gada olimpiskajās tev liekas slikti?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 19:28, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tad Tev arī patīk skatīties sparingspēles vai skatīties Krievijas izlases spēlētājus? Atgādini, kura bija augstākā KF izlases vieta pēdējo gadu turnīros? Tādā gadījumā es labāk izvēlos dažāda līmeņa vietējo jauniešu turnīrus, lai skatītos kā puikas aug. Tur arī azarts spēlēs ir daudz lielāks. Bet par ČL: nu tad kur problēma, ja jau tik viegli, nokomplektēt kārtīgu sastāvu un to paņemt? .
varbūt mums rīkoties radikāli un principiāli nacionālajās interesēs un neņemt izlasē nevienu, kas ir spēlējis krievijas klubu sastāvā, krievijās līgās?
atsakamies no bertāna, strēlnieka, timmas, bagatska, blūma, bērziņa un citiem? ?

     [+] [-]

, 2016-12-11 19:38, pirms 8 gadiem
Nekas, te tāpat nebija variantu. Daudz svarīgāka būs nākamā spēle kur jāuzvar obligāti

     [+] [-]

, 2016-12-11 19:40, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: varbūt mums rīkoties radikāli un principiāli nacionālajās interesēs un neņemt izlasē nevienu, kas ir spēlējis krievijas klubu sastāvā, krievijās līgās?
atsakamies no bertāna, strēlnieka, timmas, bagatska, blūma, bērziņa un citiem? ?
Jūkam lēnām prātā vai nespējam atšķirt lietas? es šajā gadījumā tikai par Krievijas basketbola līmeni, kur pirmās vijoles no krieviem joprojām spēlē Fridzons, Hrapa, utt., kuriem jau laiks pensijā un kuri kopš tā paša 2012 arī neko vairs nav rādījuši. Šveds, kuru izlika no NBA klubiem dēļ attieksmes? kas tur vēl palika? Tīra basketbola kā skaistas spēles dēļ, ja nav mūsējo klubu, skatos NBA un Eirolīgu. Ar to arī pietiek. Ja spēlē mūsējie klubi, tad intersē tikai sportiskais princips, kuru VEF nemana.

     [+] [-]

, 2016-12-11 19:47, pirms 8 gadiem
[quote xz]
Jūkam lēnām prātā vai nespējam atšķirt lietas? es šajā gadījumā tikai par Krievijas basketbola līmeni, kur pirmās vijoles no krieviem joprojām spēlē Fridzons, Hrapa, utt., kuriem jau laiks pensijā un kuri kopš tā paša 2012 arī neko vairs nav rādījuši. Šveds, kuru izlika no NBA klubiem dēļ attieksmes? kas tur vēl palika? Tīra basketbola kā skaistas spēles dēļ, ja nav mūsējo klubu, skatos NBA un Eirolīgu. Ar to arī pietiek. Ja spēlē mūsējie klubi, tad intersē tikai sportiskais princips, kuru VEF nemana.
[/qu
nu un kur ir tavā argumentā kāds sakarīgs arguments? mums ir janičenoks un blūms, kuriem ar tuvu pensijas vecumam. savukārt CSKA sastāvā praktiski visa šībrīža krievijas izlase, plus vēl spēlējot ar citiem krievijas klubiem sanāk uzspēlēt arī ar visiem citiem krievijas izlases dalībniekiem. plus vēl labas kvalitātes leģionāri. neredzu, kur te cieš sportiskais princips, kad tu iegūsti spēļu pieredzi pret augstākā līmeņa pretiniekiem? reāli vadoties no tā, ka Eirolīga nav pa spēkam. tu uzskati, ka Šveds, Karasjovs juniors, MOzgovs ir uzreiz zema līmeņa spēlētāji? tikai tāpēc, ka izlases veidošanā un federācijas līmenī bija nesaskaņas? man liekas, ka šogad pateicoties Kiriļenko šis viss būs atrisināts.

     [+] [-]

, 2016-12-11 19:54, pirms 8 gadiem
[quote xz]
Jūkam lēnām prātā vai nespējam atšķirt lietas? es šajā gadījumā tikai par Krievijas basketbola līmeni, kur pirmās vijoles no krieviem joprojām spēlē Fridzons, Hrapa, utt., kuriem jau laiks pensijā un kuri kopš tā paša 2012 arī neko vairs nav rādījuši. Šveds, kuru izlika no NBA klubiem dēļ attieksmes? kas tur vēl palika? Tīra basketbola kā skaistas spēles dēļ, ja nav mūsējo klubu, skatos NBA un Eirolīgu. Ar to arī pietiek. Ja spēlē mūsējie klubi, tad intersē tikai sportiskais princips, kuru VEF nemana.
[e]
es vienkārši nesaprotu tos, kas te raksta kaudzi žults par to, ka tiek spēlēts VTB vai jebkur citur pret krievijas klubiem. reāli nesaprotu pieeju. man loģiski liekas, ka spēlēšana pret augsta līmeņa pretinieku ir tas, uz ko jebkuram klubam un spēlētājam būtu jātiecas. tādā vai citādā veidā, vienā vai otrā līgā, bet svarīgi ir tieši spēlēt pret labākajiem un stiprākajiem, un VTB gadījumā tas tiek sasniegts. tieši tāpat, kā Ventspils gadījumā ar tiek sasniegts. tikai ar to atšķiriību, ka ventspils netiek uzspēlēt pret tāda kalibra komandu, kā CSKA, UNIKS, bet vef tiek.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 19:55, pirms 8 gadiem
Abiem Jums (ņemot vērā, tāpat paliksim pie sava un neturpināšu):

1. Krievu vadošos klubus velk leģi. Noņem CSKA DeColo un pāris meļņus un paskatīsimies iznākumu Eirolīgā.
2. Kas ir un kas nav komercturnīrs? NBA čempis, Eirolīga ir vai nav komercturnīri? Pēc tādas loģikas arī taču PO, kurš Tu tur paliec, vai ne? Tikai pastāsti to klubu faniem. Bet tā kā VEF tādu nav, izņemot jūs abus un komandas darbinieku un spēlētāju radiniekus, tad lai turpina tādā pašā garā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-11 20:02, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Abiem Jums (ņemot vērā, tāpat paliksim pie sava un neturpināšu):

1. Krievu vadošos klubus velk leģi. Noņem CSKA DeColo un pāris meļņus un paskatīsimies iznākumu Eirolīgā.
2. Kas ir un kas nav komercturnīrs? NBA čempis, Eirolīga ir vai nav komercturnīri? Pēc tādas loģikas arī taču PO, kurš Tu tur paliec, vai ne? Tikai pastāsti to klubu faniem. Bet tā kā VEF tādu nav, izņemot jūs abus un komandas darbinieku un spēlētāju radiniekus, tad lai turpina tādā pašā garā.
tu pļa noņem jebkurai komandai eiropā leģionārus un paskaties, kas paliks? ā? tu vispār domā, ko saki? tu esi no kurienes izkāpis tāds gudrs? tu vispār ar loģiku un argumentēšanas spēju kaut cik esi pazīstams?
noņem darušfakai, madridei, barselonai, cska, milānai, da jebkurai komandai leģus? tu pasēdi un padomā, ko tu runā?

     [+] [-]

, 2016-12-11 20:05, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Abiem Jums (ņemot vērā, tāpat paliksim pie sava un neturpināšu):

1. Krievu vadošos klubus velk leģi. Noņem CSKA DeColo un pāris meļņus un paskatīsimies iznākumu Eirolīgā.
2. Kas ir un kas nav komercturnīrs? NBA čempis, Eirolīga ir vai nav komercturnīri? Pēc tādas loģikas arī taču PO, kurš Tu tur paliec, vai ne? Tikai pastāsti to klubu faniem. Bet tā kā VEF tādu nav, izņemot jūs abus un komandas darbinieku un spēlētāju radiniekus, tad lai turpina tādā pašā garā.
uzskaiti man komandas eirolīgā, kuras viss pamatpiecinieks būtu vietējie, vari? cik no 16 komandām?

     [+] [-]

, 2016-12-11 20:07, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Abiem Jums (ņemot vērā, tāpat paliksim pie sava un neturpināšu):

1. Krievu vadošos klubus velk leģi. Noņem CSKA DeColo un pāris meļņus un paskatīsimies iznākumu Eirolīgā.
2. Kas ir un kas nav komercturnīrs? NBA čempis, Eirolīga ir vai nav komercturnīri? Pēc tādas loģikas arī taču PO, kurš Tu tur paliec, vai ne? Tikai pastāsti to klubu faniem. Bet tā kā VEF tādu nav, izņemot jūs abus un komandas darbinieku un spēlētāju radiniekus, tad lai turpina tādā pašā garā.
beidz purpināt un uzliec man faktus par komandu sastāviem, kur dominē vietējie? ja pierādīsi, tad es teikšu, ka tev taisnība. tā, pārliecinoši, lai skaidri būtu redzams, ka tev taisnība? paņem eirolīgu. sāc varbūt ar baskonia.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 20:09, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: uzskaiti man komandas eirolīgā, kuras viss pamatpiecinieks būtu vietējie, vari? cik no 16 komandām?
To nekad neapgalvoju. Bet Tu taču pats pirms brīža rakstīji , ka Cisku velkot viss Krievijas izlases kodols. Sk.augšā. Tā kā esi nu pats kosekvents. xZ OUT .

     [+] [-]

, 2016-12-11 20:13, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: To nekad neapgalvoju. Bet Tu taču pats pirms brīža rakstīji , ka Cisku velkot viss Krievijas izlases kodols. Sk.augšā. Tā kā esi nu pats kosekvents. xZ OUT .
parādi man, kur es uzrakstīju, ka velk? viņi tur spēlē nozīmīgas lomas. ar to pietiek. viņi jau gadiem spēlē eirolīgās pret visām top līmeņa komandām. ar to arī pietiek. turcijā vietējie piedalās komandas rezultāta taisīšanā daudz mazāk.

     [+] [-]

, 2016-12-11 20:20, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: To nekad neapgalvoju. Bet Tu taču pats pirms brīža rakstīji , ka Cisku velkot viss Krievijas izlases kodols. Sk.augšā. Tā kā esi nu pats kosekvents. xZ OUT .
konsekvents.. tas rakstās šādi.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 21:07, pirms 8 gadiem
Tada kauna Latvija vel navbijis.Man 67 gadi,esatceros Kruminu ar vina soda metieniem.....tiem kas tos atceras.Kraulins man RIGAS JURSKOLA pasniedza fizkulturu..un to veica izcili.Es gribu no visu Latviesu varda kuri macijas Rigas juras skola no1968 gada lidz 1973 gadam-aPasniedzejs bija ideals.Es izgaju vina skolu vel pirms Valtera,Muizniekaa, un parejiem sikumiem ka Bagatskis un Galvanovskis.Bagatskis uz Ernnesta rekina no Bfenetona nopelnija 300000eiro.

     [+] [-]

, 2016-12-11 21:09, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu principā, bija gaidāms, ka vienā brīdī VEF lūzīs. sastāvs par īsu un Blūma nozīme VEF rezultātos ir ļoti noteicoša. Pārāk maza rotācija, nepietiek spēlētāju uz ko paļauties rezultāta veidošanā. Izskatās, ka Armands ir nosēdies šosezon. žēl spēli neredzēju, bet perspektīvie Gromovs, Helmanis ar ieguldījumu rezultāta veidošanā nepārsteidz. no Hāznera vēl būtu par agru ko prasīt, netiek viņš nemaz tik bieži laukumā.
Ja Gromovs varbūt vēl var progresēt, tad par Helmani lielas šaubas..

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 21:12, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Ja Gromovs varbūt vēl var progresēt, tad par Helmani lielas šaubas..
progressēt jau viņi abi var, tikai nebūs tur nekādu izcilu izmaiņu. sevišķi helmanim, jo viņam nav augums, anv ātrums, nav izcili labs stabils metiens. gromovs tomēr savai pozīcijai ar atbilstošu augumu, bet viņam trūkst prasmju, kuras latvijā neviens tā īsti arī nemāk iemācīt. jo nav mums tādu, kas strādā kvalitatīvi ar garajiem.

     [+] [-]

, 2016-12-11 21:27, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: progressēt jau viņi abi var, tikai nebūs tur nekādu izcilu izmaiņu. sevišķi helmanim, jo viņam nav augums, anv ātrums, nav izcili labs stabils metiens. gromovs tomēr savai pozīcijai ar atbilstošu augumu, bet viņam trūkst prasmju, kuras latvijā neviens tā īsti arī nemāk iemācīt. jo nav mums tādu, kas strādā kvalitatīvi ar garajiem.
Gromovam ir tikai 22 gadi, viņam ir liela vieta progresam....Kas saistās ar Helmani, tad augums īsti nav noteicošs, paskaties, kaut vai uz Hainsu, viņam ir tikai jānostabilizē metiens un būs viņš daudz bīstamāks

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 21:33, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: progressēt jau viņi abi var, tikai nebūs tur nekādu izcilu izmaiņu. sevišķi helmanim, jo viņam nav augums, anv ātrums, nav izcili labs stabils metiens. gromovs tomēr savai pozīcijai ar atbilstošu augumu, bet viņam trūkst prasmju, kuras latvijā neviens tā īsti arī nemāk iemācīt. jo nav mums tādu, kas strādā kvalitatīvi ar garajiem.
J ari atgriezisies Meijeris tass nepalidzes.Vefs saja sastava nu loti talu no VEF a 1987 gada kad nebija ne viena arzemnieka un komanda bija latviska kas patika tikai LAT VIJIJ