Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Strēlnieka 15 punkti neglābj "Brose Baskets" no zaudējuma

Strēlnieka 15 punkti neglābj "Brose Baskets" no zaudējuma
Jānis Strēlnieks
Foto: Sperduto / Sport Eagle

Šovakar vienīgajā ULEB Eirokausa astotdaļfināla atbildes spēlē Jānis Strēlnieks un Bambergas "Brose Baskets" izbraukumā ar 53:70 atzina Krasnodaras "Lokomotiv-Kuban" pārākumu. Divu spēļu summā Krievijas klubs uzvarēja ar +19 (150:131).

Pēc pirmās spēles "Lokomotiv-Kuban" bija vadībā tika ar divu punktu pārsvaru (80:78), taču ULEB Eirokausā Krasnodaras komanda vēl ne reizi nebija zaudējusi, turklāt šī vakara maču aizvadīja savā laukumā. Jau pirmajā ceturtdaļā "Lokomotiv-Kuban" ieguva 13 punktu pārsvaru (23:10), sperot soli pretī ceturtdaļfinālam.

Otrajā ceturtdaļā viesi darbojās jau cerīgāk, rezultatīvi uzbruka arī Bambergas saspēles vadītājs Jānis Strēlnieks, un "Brose Baskets" pietuvojās līdz -5. Turpinājums gan nesekoja, un līdz puslaika pārtraukumam mājinieki palielināja savu atrāvienu līdz +13 (40:27). Krasnodaras komandai iekrita arī vairāki sarežģīti metieni, tikmēr "Brose Baskets" uzbrukumā nereti spēlēja izteikti individuāli, tikmēr nerealizēja vairākus soda metienus (5/9).

Otrais puslaiks sākās ar haotisku spēli abu komandu izpildījumā, tiesa, mājinieki šādos apstākļos prata palielināt pārsvaru līdz +18 (45:27). Andrea Trinkjēri vadītā komanda uzbrukumā spēlēja pārāk individuāli – Jāņa Strēlnieka centienus organizēt "Brose Baskets" saspēli nereti pārtrauca sasteigti un nepamatoti komandas biedri lēmumi. Trešajā ceturtdaļā "Lokomotiv-Kuban" pārsvars pārsniedza 20 punktu robežu, taču Strēlnieka veiksmīgais sniegums ļāva viesiem pietuvoties līdz -19 (41:60). Kopumā gan izredzes uz panākumu bija zudušas.

Ar presinga palīdzību "Brose Baskets" ceturtajā ceturtdaļā spēja nedaudz samazināt mājinieku pārsvaru, taču Bambergas spēle bija ļoti nestabila, un aizķerties spēlē tā arī neizdevās. Beigās Bambergai zaudējums ar -17 (53:70).

Strēlnieks šodien kļuva par savas komandas rezultatīvāko spēlētāju ar 15 punktiem (2p. – 3/3; 3p. – 1/4; 1p. – 6/7). Nepilnu 32 minūšu laikā (31:47) latviešu saspēles vadītājs izcīnīja arī sešas atlēkušās bumbas, pārtvēra vienu bumbu, izprovocēja pretiniekus uz sešiem noteikumu pārkāpumiem, pieļāva divas kļūdas un divreiz pārkāpa noteikumus pats. Strēlniekam pārliecinoši labākais efektivitātes koeficients komandā (20), taču tajā pašā laikā viens no sliktākajiem +/- koeficientiem (-22).

ULEB Eirokausa astotdaļfināls

KomandasPirmā spēleOtrā spēleSumma
Brose Baskets – Lokomotiv-Kuban78:8053:70131:150
Zenit – Khimki84:8611.03. 19:00
Paris Levallois – PGE Turow74:7111.03. 20:00
Banvit – Virtus71:5511.03. 21:45
Lietuvos Rytas – Pinar Karsiyaka81:8111.03. 20:00
Cedevita – Herbalife Gran Canaria76:8411.03. 22:00
Foxtown Cantu – Unics64:70 11.03. 18:00
Valencia – Bayern80:5811.03. 21:45

Izmantotie resursi:
Eurocup - Welcome to Eurocup

  +1 [+] [-]

, 2015-03-10 20:48, pirms 10 gadiem
BB bija jau pievilkuši loīdz -5, tad atkal palaidās, nespēja nekādi nospēlēt labi abos laukuma galos....

Strēlnieks +/- nav nekas pārsteidzošs pie gandrīz 32 minūšu liela spēles laika, viennozīmīgi ar Vanameikeru komandas līderi

Nez kā loko spēlēs 14.martā ar VEF, ja turpinās šādā garā, tad šķiet kādi -25 būs

  +2 [+] [-]

, 2015-03-10 20:52, pirms 10 gadiem
Viss jau itkaa labi, tik viens nav skaidrs it kā saspēles vadītājs bet neviena piespēle. Tad jau pa īstam calis spēli neredz un nevada...

  +2 [+] [-]

, 2015-03-10 20:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: BB bija jau pievilkuši loīdz -5, tad atkal palaidās, nespēja nekādi nospēlēt labi abos laukuma galos....

Strēlnieks +/- nav nekas pārsteidzošs pie gandrīz 32 minūšu liela spēles laika, viennozīmīgi ar Vanameikeru komandas līderi

Nez kā loko spēlēs 14.martā ar VEF, ja turpinās šādā garā, tad šķiet kādi -25 būs
Netēlo gaišreģi... Kas to zin kaa beigsies. Pret berzina komandu neviens neparedzeja +40 izbraukumaa kaut gan majaas zaudejaam

     [+] [-]

, 2015-03-10 20:57, pirms 10 gadiem
Te tev nu bija neiespējamā misija, kā stāvēja rakstīts.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-10 20:58, pirms 10 gadiem
PG un 0 assisti 32minūtēs? Vāji...

  +3 [+] [-]

, 2015-03-10 21:00, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: Viss jau itkaa labi, tik viens nav skaidrs it kā saspēles vadītājs bet neviena piespēle. Tad jau pa īstam calis spēli neredz un nevada...
Nu viņš to pašu dara, ko pērn pie Bagatska Ukrainā un izlasē, viņš ievada uzbrukumu un iet laukuma stūrī

  +1 [+] [-]

, 2015-03-10 21:00, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: Netēlo gaišreģi... Kas to zin kaa beigsies. Pret berzina komandu neviens neparedzeja +40 izbraukumaa kaut gan majaas zaudejaam
Tur tev piekrītu gan, vienīgi pret loko redzu Zaķim labas iespējas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-10 21:27, pirms 10 gadiem
Visai komandai tikai 5as piespēles kopā. neredzot spēli nevajag kritizēt Strēlnieku par to, ka nav rezultatīvu piespēļu.

     [+] [-]

, 2015-03-10 21:41, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tur tev piekrītu gan, vienīgi pret loko redzu Zaķim labas iespējas
Nu nez gan vecais. Zakim labas spēles mijās ar sliktām. Ja pretī nāks labi centri tad daudz variantu zakim nav. Tas pac arī pasecnikam. Tur kur danki būtu jāliek , tur viņi mocās. Drosmes trūkst vai

  -1 [+] [-]

, 2015-03-10 21:44, pirms 10 gadiem
Carmello rakstīja: Visai komandai tikai 5as piespēles kopā. neredzot spēli nevajag kritizēt Strēlnieku par to, ka nav rezultatīvu piespēļu.
B
Nu bet saspēles vadītāja piemais uzdevums ir to darīt. Piespēles ir vina galvenais uzdevums. Ne tā... Ja vins neredz laukumu tad arī pārējiem piespēlu nebūs

     [+] [-]

, 2015-03-10 21:50, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: Nu nez gan vecais. Zakim labas spēles mijās ar sliktām. Ja pretī nāks labi centri tad daudz variantu zakim nav. Tas pac arī pasecnikam. Tur kur danki būtu jāliek , tur viņi mocās. Drosmes trūkst vai
Drīzāk domāju to fizisko spēku, loko vairāk ir tie atlētiskie centri

     [+] [-]

, 2015-03-10 21:51, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: B
Nu bet saspēles vadītāja piemais uzdevums ir to darīt. Piespēles ir vina galvenais uzdevums. Ne tā... Ja vins neredz laukumu tad arī pārējiem piespēlu nebūs
Īsti tā nav, ir spēles, kurās viņam ir daudz piespēļu un ir tādas, kad to nav, jo viņš vairāk pa stūri dzīvo un piedalās izspēlēs nevis veido tās, lai gan šodienas spēlē iedeva arī pāris labas piespēles iekšā utt. tikai tās statistikā neparādās

     [+] [-]

, 2015-03-10 21:59, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Īsti tā nav, ir spēles, kurās viņam ir daudz piespēļu un ir tādas, kad to nav, jo viņš vairāk pa stūri dzīvo un piedalās izspēlēs nevis veido tās, lai gan šodienas spēlē iedeva arī pāris labas piespēles iekšā utt. tikai tās statistikā neparādās
Tiesi taa. Bet statistika ir taa kas parāda saspeled vad. Lietderību . ja to neredz tad pats vien vainiigs. Labu ligumu nakotnee nenopelniis

     [+] [-]

, 2015-03-10 22:07, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: Tiesi taa. Bet statistika ir taa kas parāda saspeled vad. Lietderību . ja to neredz tad pats vien vainiigs. Labu ligumu nakotnee nenopelniis
Spēlētāju neņem tikai statistikas pēc Lai gan Strēlniekam tā ir laba un šis ir otrais klubs, kur spēlē 20 un vairāk minūtes spēlē

     [+] [-]

, 2015-03-10 22:08, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: Tiesi taa. Bet statistika ir taa kas parāda saspeled vad. Lietderību . ja to neredz tad pats vien vainiigs. Labu ligumu nakotnee nenopelniis
Jūs spēli vispār redzējāt, vai arī runājat tīri hipotētiski?

     [+] [-]

, 2015-03-10 22:10, pirms 10 gadiem
Janka Kalnieti šodien retajās divcīņās apspēlēja gan aizsardzībā, gan uzbrukumā; toties Bazarēvičs Janku bija izslēdzis no pikenrõliem un piespēlēm uz brīva metiena vietu. Aizsardzībā Bazarēvičs šodien bija precīzi sagatavojies.

     [+] [-]

, 2015-03-10 22:23, pirms 10 gadiem
Asistēšana ir Jankas uzlabojamā joma un tad jau būs arī EL

     [+] [-]

, 2015-03-10 22:26, pirms 10 gadiem
zanessa rakstīja: Jūs spēli vispār redzējāt, vai arī runājat tīri hipotētiski?
Jā redzēju, a kas?

     [+] [-]

, 2015-03-10 23:21, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Jā redzēju, a kas?
Es jau rakstīju markkomartinam. Viņš, šķiet, neredzēja, tikai raksta. Lai iedotu piespēli, ir vajadzīgi divi spēlētāji. Viens, kurš dod un otrs, kurš saņem. Šodien Brose baskets nebija neviena, kurš būtu gatavs piespēli arī saņemt.

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:06, pirms 10 gadiem
Nav jau arī tā, ka Eiropā tās piespēles skaita tāpat kā NBA, bet tik un tā. BBL Jānim 2,4as spēlē, bet sezonas līderim 7,1... Ir kur pielikt, kaut gan man iepriekš šķita, ka Strēlnieks diezgan labi redz laukumu un piespēlē.

     [+] [-]

, 2015-03-11 00:08, pirms 10 gadiem
mikelis_goppers rakstīja: Nav jau arī tā, ka Eiropā tās piespēles skaita tāpat kā NBA, bet tik un tā. BBL Jānim 2,4as spēlē, bet sezonas līderim 7,1... Ir kur pielikt, kaut gan man iepriekš šķita, ka Strēlnieks diezgan labi redz laukumu un piespēlē.
Tā jau arī ir, piemēram, kā jau minēju iepriekš, tad viņš iedeva pāris labas piespēles iekšā, pa reizei izspēlēja līdz kādam caurgājienam...Viņš pārsvarā dara to, kas neparādās statistikas ailēs....Iespēlēt perfekti garajam spēlētājam postā arī jāmāk un tās lietas diemžēl statistikā neparādās