Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Ventspilī viesosies pieckārtējā Eirolīgas čempione

Andrejs Siliņš

Ventspilī viesosies pieckārtējā Eirolīgas čempione
Ronalds Zaķis
Foto: bkventspils.lv

Šovakar pulksten 19:00 Ventspils Olimpiskā centra basketbola hallē “Ventspils” turpinās FIBA Čempionu līgas grupu turnīru, tiekoties ar itāliešu “Openjobmetis Varese”, kas savulaik piecas reizes triumfējusi Eiropas spēcīgākajā klubu turnīrā.

C grupas spēles, 4. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
8.11.19:00PAOK – ASVEL61:67
8.11.19:30Rosa Radom – Muratbey Ušak Sportif83:77 P
9.11.19:00Ventspils - Openjobmetis Varese
9.11.21:00EWE Baskets - Neptunas

Ziediņš izmanto iespēju, atgriezies arī Žeļonis

Ventspilnieki pēc pārliecinošās uzvaras pār Polijas vicečempioni pagājušajā nedēļā atkal bija spiesti izjust zaudējuma rūgtumu. Izbraukumā neizdevās tikt galā ar Rolanda Freimaņa pārstāvēto “Ušak Sportif”. Par to dabūja ciest Ogres komanda, kam ventspilnieki sestdien Latvijas čempionāta spēlē pārbrauca ar ceļa rulli (116:86), atgūstot pozitīvās emocijas pirms nākamās cīņas starptautiskajā arēnā.

Mačs pret Ogri bija pozitīvs ne tikai rezultāta ziņā, bet šajā mačā laukumā pēc savainojuma izārstēšanas atgriezās arī lietuvietis Edgars Žeļonis. Spēka uzbrucēja pozīcijā vieta pamata sastāvā atbrīvojās pēc Andreja Gražuļa savainojuma, un mačā Ušakā sevi labi apliecināja Māris Ziediņš, kurš, sastāvā esot Gražulim un Žeļonim, bija nomināli trešā trenera izvēle šajā pozīcijā un tika pie limitētām iespējām spēlēs. Turku grozos Ziediņš sameta 12 punktus 18 minūtēs, bet jau minētajā mačā pret Ogri kļuva par rezultatīvāko komandā ar 17 punktiem nepilnās 23 minūtēs. Iespēju attaisnošana vairo pārliecību par savām spējām, un tā ir laba zīme ne tikai Mārim, bet arī visai “Ventspils” komandai.

Tāpat laukumā atgriezies Kristaps Janičenoks, kurš pavisam nedaudz spēlēja jau Turcijā, bet nedēļas nogalē Latvijas čempionātā laukumā jau bija vairāk nekā 20 minūšu. Pārliecinošais sniegums un lielā rezultāta starpība ļāva trenerim Kārlim Muižniekam nenomocīt savus padotos un tikai četri spēlētāji laukumā pavadīja vairāk nekā 20 minūtes.

”Ventspils” atlikušo spēļu kalendārs C grupā

DatumsLaiksSpēle
9.11.19:00Ventspils – Openjobmetis Varese
15.11.21:30ASVEL – Ventspils
22.11.19:00Ventspils – Neptūnas
30.11.19:00PAOK – Ventspils
7.12.21:00EWE Baskets – Ventspils
14.12.19:30Rosa Radom – Ventspils
21.12.19:00Ventspils – Muratbey Sportif
4.01.21:30Openjobmetis Varese – Ventspils
10.01.19:00Ventspils – ASVEL
18.10.19:00Neptūnas – Ventspils
24.01.19:00Ventspils – PAOK

Pieci Eirolīgas tituli, pēdējās trīs sezonās netiek “play-off”

Situācija C grupā ir ļoti interesanta un, kā jau gaidīts pirms sezonas, pagaidām nevienas izteiktas pastarītes nav. Šīs dienas pretiniece “Openjobmetis Varese” pašlaik atrodas pēdējā vietā, bet pirms iepriekšējās spēles pēdējā bija arī “Ušak Sportif”… Lietuvas vicečempione “Neptunas” turpina bez zaudējumiem, un ir pirmajā vietā pat pēc tam, kad citas komandas ceturtās kārtas spēles jau nospēlējušas.

Varēze savulaik izcīnījusi pat desmit Itālijas čempiontitulus (pēdējais 1999. gadā), vēl desmit reižu komanda palikusi otrā savā mājas čempionātā. Tāpat Varēzei ir pieci Eiropas prestižākā turnīra (mūsdienu ekvivalents Eirolīgai) čempiontituli, pieci vicečempiones godi (finālos sasitot tādus klubus kā CSKA, “Real”, “Maccabi” u.c.) un trīs reizes triumfēts FIBA Starpkontinentālajā kausā – visi šie sasniegumi gan tālajos septiņdesmitajos. Tāpat divas reizes uzvarēts Saportas kausā, bet 1985. gadā otrā vieta Korāča kausā.

Vēsture vairāk nekā 70 gadus vecajam klubam ir zeltīta, tomēr mūsdienās Varēzes komandas sasniegumu saraksts ir krietni pieticīgāks. 2013. gadā spēlēts Itālijas kausa finālā, gadu vēlāk – superkausa finālā un pagājušajā sezonā sasniegts fināls arī FIBA Eiropas kausā, visas reizes piedzīvojot zaudējumus pašā svarīgākajā spēlē. Kopumā “Varese” jādēvē par Itālijas vidusmēra komandu. To apliecina arī sasniegtais vietējā čempionātā – pēdējoreiz izslēgšanas turnīrā tur spēlēts 2013. gadā, bet tad tas darīts ar blīkšķi, jo uzvarēts regulārajā turnīrā (pusfinālā gan zaudēts nākamajai čempionei Sjēnai).

Pagājušās sezonas laikā klubā darbu atrada latviešu uzbrucējs Rihards Kuksiks, kurš šobrīd pārstāv tieši “Ventspils” komandu. Kuksiks Itālijā apliecināja savus snaipera dotumus, trāpot 61 no 132 izmestajiem trīspunktniekiem un ar 46,2% precizitāti esot labākais šajā rādītājā visā līgā. Vasarā “Varese” bija nolūkojusi uzbrucēja pozīcijā Ojāru Siliņu, taču latvietis vēlējās pamainīt čempionātu, un klubs vēlāk šajā pozīcijā piesaistīja NBA un Eirolīgā uzspēlējušo Kristianu Ejengu. Viņš ir viens no septiņiem leģionāriem Varēzes vienībā. Ne Kuksiks, ne Siliņš komandā nav, bet bez baltiešu asinīm neiztikt – jau piekto sezonu komandā aizvada pieredzējušais Igaunijas izlases līderis Kristjans Kangurs. Tiesa, pēdējo astoņu gadu labākais Igaunijas basketbolists Varēzē spēlējis ar pārtraukumiem, pa vidam kļūstot par Itālijas čempionu Sjēnas un Milānas komandu sastāvos, kā arī palīdzot Vitorijas “Baskonia” laikā, kad bija jāaizstāj savainotie spēlētāji.

Openjobmetis Varese 2017

#SpēlētājsPozīcijaAugumsSvarsDz.gadsValsts
1O.D. AnosikeCentrs203 cm111 kg1991ASV/Nigērija
3Eriks MeinorsAizsargs190 cm79 kg1987ASV
4Aleksa AvramovičsAizsargs192 cm86 kg1994Serbija
5Norvels PelsUzbrucējs211 cm98 kg1993Antigva un Barbuda
6Masimo BuleriAizsargs188 cm86 kg1977Itālija
9Džanmarko De VitaAizsargs193 cm92 kg1997Itālija
10Daniele KavaljeroAizsargs188 cm83 kg1984Itālija
12Luka KampaniCentrs208 cm100 kg1990Itālija
14Kristjans KangursUzbrucējs202 cm108 kg1982Igaunija
20Mateo KanavesiUzbrucējs204 cm92 kg1986Itālija
21Džankarlo FereroUzbrucējs198 cm97 kg1988Itālija
31Kristians EjengaUzbrucējs204 cm95 cm1989Kongo
32Melvins DžonsonsAizsargs191 cm88 kg1993ASV

Divi NBA, četri Eirolīgā un olimpiskais vicečempions

Itālijas čempionāts allaž bijis neparedzams ar izteiktām priekšrocībām mājas komandām. Pēc sešām nospēlētām kārtām “Varese” ir viena no piecām komandām, kam divas uzvaras un četri zaudējumi, kas ļauj ieņemt vien 13. pozīciju 16 komandu konkurencē. Pirms divām nedēļām piedzīvota sagrāve pret “Pistoia” (64:97), bet aizvadītajā nedēļas nogalē piedzīvots sāpīgs zaudējums pret pagājuša gada pusfinālistu “Sidigas Avellino” (77:79). Itālijas līgas spēlēs rezultatīvākais bijis jau pieminētais Ejenga, kurš vidēji guvis 12,2 punktus un izcīnījis 3,3 atlēkušās bumbas. Vairāk par desmit punktiem vidēji guvuši arī Melvins Džonsons un Eriks Meinors (pagājušo sezonu sāka Bagatska vadītājā “Nizhny Novgorod”, taču pirmajā VTB līgas spēlē Rīgā pret VEF pārrāva ceļgala krusteniskās saites), bet tuvu tam tikuši arī serbs Aleksa Avramovičs un barbudietis Norvels Pels.

Čempionu līgu “Varese” sāka ar kvalifikāciju, kurā ne bez grūtībām pieveica portugāļu “Benfica”, bet grupu turnīra ievadā mājās galotnē pārspēja Francijas čempioni ASVEL (83:82). Pēc tam gan sekojuši divi zaudējumi – ar 60:94 piedzīvota sagrāve Klaipēdā, bet ar 70:75 mājās zaudēts Žaņa Peinera pārstāvētajai PAOK (Žanis ar 14 punktiem un sešām bumbām bija labākais PAOK rindās). Varēzes rezultatīvākais spēlētājs šajā turnīrā ar 15,2 punktiem ir tas pats Ejenga, kuram arī 4,8 bumbas zem groziem. Serbu aizsargs Avramovičs pievienojis 12 punktus. Abi no tālās distances metuši ar precizitāti virs 40%. No tālienes noteikti jāpieskata arī komandas kapteinis Daniele Kavaljaro, kurš savulaik pārstāvējis arī Itālijas izlasi.

Mūsu zemē atpazīstamāks bijušais Itālijas izlases spēlētājs Varēzes vienībā ir Masimo Buleri. 39 gadus vecais saspēles vadītājs aizvada savu 21. sezonu profesionālajā basketbolā. Viņš vadīja Itālijas saspēli 2003. gada Eiropas čempionāta bronzas izcīnīšanā un 2004. gada olimpisko spēļu sudraba izcīnīšanā. Divas reizes Buleri atzīts par Itālijas līgas vērtīgāko spēlētāju, kad izcīnīja vienu titulu pēc otra Trevīzo “Benetton” sastāvā. Šobrīd Buleri nav komandas aktīvajā rotācijā un laukumā dodas reti, taču skaidrs, ka lielāko ieguldījumu spēj dot ģērbtuvēs. Kopumā “Varese” rindās ir divi spēlētāji ar pieredzi NBA un četri – ar pieredzi ULEB Eirolīgā.

1997. gada Eiropas vicečempions ir komandas treneris Paolo Moreti. Nu jau labu laiku kā noslēdzis savas spēlētāja gaitas, Moreti 2014. gadā, esot pie “Pistoia” stūres, tika atzīts par Itālijas līgas labāko treneri. “Varese” komandu Moreti vada otro sezonu pēc kārtas, un šobrīd viņam jāliek lietā visa plašā spēlētāja un trenera pieredze, lai komanda atgūtos un pārtrauktu četru zaudējumu sēriju. Ventspilnieki centīsies to nepieļaut. Spēles sākums 19:00 un tiešraide "360TV" kanālā.

C grupas tabula

VKomandaSUZ+/-P
1.Neptunas330+506
2.PAOK422-26
3.ASVEL422-76
4.Rosa Radom422-116
5.EWE Baskets321+35
6.Muratbey Ušak Sportif413-105
7.Ventspils312+154
8.Openjobmetis Varese312-384
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-11-09 09:24, pirms 8 gadiem
Par skaistu Ventspils uzvaru un labu debiju Čempionu līgā Ventspils kreklā Zeļonim ! Par stipru BK Ventspili !!!
Slēpts komentārs: bārda un sifons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-11-09 10:13, pirms 8 gadiem
Oj, lielākie speciālisti jau paguvuši izteikties. Neko nelasu, bet zinu - tas bija pats labākais viedoklis
Skaidrs, ka megasvarīgi uzvarēt un pieķerties grupas galvai, nevis nobrukt uz leju. Šķiet, ka itāļi savu spēli vēl meklē, tāpēc bkv derētu ļoooti pa agresīvo nospēlēt un neļaut to spēli atrast. Ticu, ka šodien savu desmitnieku jau pierakstīs Janičenoks, un ka tas var izšķirt daudz.
Par otro!

  +3 [+] [-]

, 2016-11-09 10:18, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: labs turnīrs, kur Neptunas 8 komandu grupā ar +50 punktu bilanci ir pārliecinoši grupas līderi
Tiesa, Lietuvā šie sāka pašvaki, bet nu jau uzņem apgriezienos. Šķiet, pēdējot sešos mačos tikai zāģis Žaļgirim ar -10. Nav jau tur nekā mega tajā sastāvā, bet kā komanda strādā labi. Adomaitis salicis labi visu pa plauktiem un ne velti par NT treneri kļuvis.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 11:44, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Tiesa, Lietuvā šie sāka pašvaki, bet nu jau uzņem apgriezienos. Šķiet, pēdējot sešos mačos tikai zāģis Žaļgirim ar -10. Nav jau tur nekā mega tajā sastāvā, bet kā komanda strādā labi. Adomaitis salicis labi visu pa plauktiem un ne velti par NT treneri kļuvis.
Adomaitis bija tresā izvēle uz to amatu, tāpēc....

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 11:50, pirms 8 gadiem
Vai tiešām nebūs pieejama video tiešraide?
Skatos ka best4sport tiešraidē rādīs VEF-LU, bet BKV spēli atkārtojumā...

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 11:54, pirms 8 gadiem
RayAllen rakstīja: Vai tiešām nebūs pieejama video tiešraide?
Skatos ka best4sport tiešraidē rādīs VEF-LU, bet BKV spēli atkārtojumā...
360 nebūs? Vai tad nav tā kā iepriekš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 12:16, pirms 8 gadiem
Te ir jābūt + 30

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 12:32, pirms 8 gadiem
ja 3ZZZ Zaķis, Ziediņš un Žeļonis spēs nokontrolēt grozu un Kuksiks iebakstīs dažus savus tālos ar normālu %, tad vinnei jābūt pārliecinošai

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 12:39, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Skricelējumu nelasīju, paskatījos tabulu, tad sanāk ka šitie Varese būs vēl lielāki nīkuļi par tiem poļu un turku sādžu čempiņiem, ko mēs te jau redzējām?
Petrogradnjik, tev tak iedeva koordinātes, ierodies pie Pleinica un izrunā savu sāpi

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 12:40, pirms 8 gadiem
HMB-PARKUNLUNI rakstīja: 5 kartejie Eiroligas chempini, tie nav nekaadi Cmoki vai avtodari kur komandas GM spele sastava bet Vafelnieki pamanas zaudet
Sarkanie oktobrēni

  +4 [+] [-]

, 2016-11-09 13:02, pirms 8 gadiem
Ļoti negribētos BKV zāģi, jo tad BKV nokristu uz pēdējo vietu grupā...
Ticu BKV uzvarai! Tiem, kuri smejas par turnīra līmeni, jāatgādina, ka "spēcīgais" VTB līgas klubs Cmoki nemaz nespēja iekļūt šī turnīra grupu turnīrā. Ja jau šis ir "nabagu" turnīrs, tad jau Cmoki ir vēl lielāki nabagi. Kaut kādas pretrunas sanāk heiteriem

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 13:03, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Adomaitis bija tresā izvēle uz to amatu, tāpēc....
Ja viņš sevi nebūtu veiksmīgi pierādījis iepriekšējas sezonās, viņš pat nebūtu 3.izvēle...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-09 13:07, pirms 8 gadiem
Tiem, kuriem ir Lattelekom televīzija, Jums ir lietuviešu kanāli LRT un LRT Kultūra? LRT Kultūra rāda visas Juventus un Neptunas spēles ČL, šovakar 21:00 rādīs EWE Baskets - Neptunas.

     [+] [-]

, 2016-11-09 13:09, pirms 8 gadiem
HMB-PARKUNLUNI rakstīja: Reciga komanda, labakais bija ka GM pedeja minute savam mellam saka, ja iemetisi dabusi no manis premiju

+ tas kaa partraukumos parkliedz treneri, uzmundrina savejos,zimee taktiku ... reciga komanda

A vafelnieki siem zaudeja, BET raud ka sis ir nabagu kauss
+ Tas vecis iemeta 2 punktus VEFam, pats biju klātienē uz to spēli Arēnā, kur VEF izlaida 20+ punktu pārsvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-09 13:11, pirms 8 gadiem
HMB-PARKUNLUNI rakstīja: tak LTC vispar neviena leishu un igaunu kanala nav
ir tikai 100 nekam nederiga Kremla meesli, tad visi tie jaunie palaistie LTC kanali + tas tematiskas pakas.
driz Tramps ieviesis parmainjas

     [+] [-]

, 2016-11-09 13:14, pirms 8 gadiem
Kāpēc nav nevienas ziņas,ka Tramps ir uzvarējis ASV prezidenta vēlēšanās!?

     [+] [-]

, 2016-11-09 13:19, pirms 8 gadiem
HMB-PARKUNLUNI rakstīja: tak LTC vispar neviena leishu un igaunu kanala nav
ir tikai 100 nekam nederiga Kremla meesli, tad visi tie jaunie palaistie LTC kanali + tas tematiskas pakas.
Nezinu, man laukos Lattelekom televīzijā ir leišu kanāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 13:47, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Pēc 1 vai 2 spēlēm tikai lemberdzēni ir spējīgi tā spriest par līmeni Nebija jau tā ka Tsmoki tur pasēja bez variantiem 2.kārtā, var jau kādam paveikties. Būtu vismaz sērija līdz 4.uzvarām tad varētu tā teikt. Mēs piemēram nepasludinam VEF par Eirolīgas līmeņa klubu pēc vienas uzvaras par Khimki Turklāt tādi Tsmoki pašā pirmsezonā loģiski, ka nekādi dižie nevarēja būt, ja katru gadu komplektē komandu gandrīz no jauna. Arī VEF tanī stadijā, pārbaudes spēlēs izskatījās bezcerīgi.

Turpretī pēdējās desmitgades LBL play-off sērijas runā pašas par sevi. #2no10
Nav jēdzīgu pretargumentu, jo pretiniekiem it kā nebija starpsezona Labāk pasaki, kur es esmu sludinājis BKV par nez kādiem grandiem? Tas Tu viņus noliec līdz ar zemi katrā rakstā, kas ir truli un bērnišķīgi. Par Tavu prāta līmeni jau liecina tas, ka raksti šādi: "Būtu vismaz sērija līdz 4.uzvarām tad varētu tā teikt." Laikam nezini, kad liek punktu pēc cipariem un kad neliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-09 14:18, pirms 8 gadiem
HMB-PARKUNLUNI rakstīja: un vispar to Nabagu kausu nevajadzetu nolikt, jo pashi nespele pat tadaa
Spele PSRS chempii kur kaa redzam komandas nespej tikt no varenaa VTB pat banagu kausaa
Paskatīsimies, vai šodien Cmoki spēs Šauļus izbraukumā pieveikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:30, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: 360 nebūs? Vai tad nav tā kā iepriekš?
ko tu atkal jauc gaisu un veido pārpratumus, ja nejēdz sakarīgi rakstīt, tad neraksti ZB/ DB- 360 TV 18 55 FIBA/ iepriekš 1. kārtā tā bija vienu reizi, šī ir 4. kārta, drīz tiksi nahrenizēts kā ignore = prastais trollis

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:32, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: jo no īstiem čempioniem tur tā īsti jau neviena nav

p.s. Tu vēl ielien twiterī pakritizēt par interpunkciju.
ASVEL ir Francijas čempions, Nymburk Čehijas čempions, Šolnoka Ungārijas čempions, Khimik ir Ukrainas čempions, Stelmet ir Polijas čempions, Oostende ir Beļģijas čempions, Mornar ir Melnkalnes čempions, Kataja ir Somijas čempions, ir arī dāņu čempions, kas no kvaļa tika, ko nepaveica BLR čempions.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 14:33, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paskatīsimies, vai šodien Cmoki spēs Šauļus izbraukumā pieveikt
Un ko tas pateiks, ja neuzvarēs?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:34, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un ko tas pateiks, ja neuzvarēs?
Šauļos šobrīd nav ko skatīties - leišos 1 uzvara, šķiet, 7 spēlēs.

     [+] [-]

, 2016-11-09 14:34, pirms 8 gadiem
HMB-PARKUNLUNI rakstīja: tie neskaitas
nu ja - neīsti čempioni

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:34, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: ko tu atkal jauc gaisu un veido pārpratumus, ja nejēdz sakarīgi rakstīt, tad neraksti ZB/ DB- 360 TV 18 55 FIBA/ iepriekš 1. kārtā tā bija vienu reizi, šī ir 4. kārta, drīz tiksi nahrenizēts kā ignore = prastais trollis
man ir pilnīgi vienalga, ignorē mani vai nē, bet tie, kuri skatījās iepriekš sapratīs, ko es uzrakstīju

  +3 [+] [-]

, 2016-11-09 14:36, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un ko tas pateiks, ja neuzvarēs?
Es teicu, ka tas kaut ko izteiks? Vnk man interesē šī spēle un punkts. Turpini vien tālāk aizstāvēt korišu kepka96

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 14:37, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es teicu, ka tas kaut ko izteiks? Vnk man interesē šī spēle un punkts. Turpini vien tālāk aizstāvēt korišu kepka96
Es neaizstāvu, es vienkārši pajautāju un viss, jo nesaprotu, kāds tam sakars bija, tas pats, ka netika Tsmoki iekšā, pilnīgi neko tas nenozīmē, jo Tsmoki ir VTB lejasgala komanda, tad pēc jūsu pielietotās loģikas spriedīsim par katru turnīru/čempionātu tā

     [+] [-]

, 2016-11-09 14:37, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: ASVEL ir Francijas čempions, Nymburk Čehijas čempions, Šolnoka Ungārijas čempions, Khimik ir Ukrainas čempions, Stelmet ir Polijas čempions, Oostende ir Beļģijas čempions, Mornar ir Melnkalnes čempions, Kataja ir Somijas čempions, ir arī dāņu čempions, kas no kvaļa tika, ko nepaveica BLR čempions.
Ko tur skaidrot idiotiem Jābeidz vispār iesaistīties ar viņiem diskusijās, jo viņi vienmēr visu pavērsīs tā, kā pašiem izdevīgi

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:38, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: ASVEL ir Francijas čempions, Nymburk Čehijas čempions, Šolnoka Ungārijas čempions, Khimik ir Ukrainas čempions, Stelmet ir Polijas čempions, Oostende ir Beļģijas čempions, Mornar ir Melnkalnes čempions, Kataja ir Somijas čempions, ir arī dāņu čempions, kas no kvaļa tika, ko nepaveica BLR čempions.
Starp citu, varbūt kādam būs interesanti, bet Solnokā spēlē bijušais Jēkabpils un BKV spēlētājs Trojs Bārnīss.

     [+] [-]

, 2016-11-09 14:40, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es neaizstāvu, es vienkārši pajautāju un viss, jo nesaprotu, kāds tam sakars bija, tas pats, ka netika Tsmoki iekšā, pilnīgi neko tas nenozīmē, jo Tsmoki ir VTB lejasgala komanda, tad pēc jūsu pielietotās loģikas spriedīsim par katru turnīru/čempionātu tā
Protams, ka neaizstāvi, bet kad runa iet par BKV, tad kaut kā Jums abiem viedoklis sakrīt Nu un, ka lejasgala? Kepkas vārdiem runājot, tā taču varenā VTB, tātad tajā nabagu kausā būtu jābūt starp līderiem, jo tur jau tikai nejēgas spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:41, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Šauļos šobrīd nav ko skatīties - leišos 1 uzvara, šķiet, 7 spēlēs.
Ieteiktu nenorakstīt leišus Protams, tas nenozīmē, ka es saku, ka šie vinnēs.

     [+] [-]

, 2016-11-09 14:43, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka neaizstāvi, bet kad runa iet par BKV, tad kaut kā Jums abiem viedoklis sakrīt Nu un, ka lejasgala? Kepkas vārdiem runājot, tā taču varenā VTB, tātad tajā nabagu kausā būtu jābūt starp līderiem, jo tur jau tikai nejēgas spēlē.
Un kur sakrīt? Tas, ka es neglorificēju ČL? Es tam neredzu iemeslu dažādu objektīvu iemeslu pēc....

Kāpēc starp līderiem? Tas, ka jūs uz viņu pavelkaties daudz pasaka, bet reizēm kaut ko jau jēdzīgu viņš ar uzraksta, kas īsti jums nepatīk

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:45, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un kur sakrīt? Tas, ka es neglorificēju ČL? Es tam neredzu iemeslu dažādu objektīvu iemeslu pēc....

Kāpēc starp līderiem? Tas, ka jūs uz viņu pavelkaties daudz pasaka, bet reizēm kaut ko jau jēdzīgu viņš ar uzraksta, kas īsti jums nepatīk
Kurš te glorificē ČL?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:46, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurš te glorificē ČL?
Atzīsti, ka ir dasēja glorificēšana, tāds līmenis, otrais spēcīgākais turnīrs aiz eirolīgas un labu gabalu priekš Uleb EK utt. tā ir sava veida glorificēšana gan

Man ir savs redzējums uz to turnīru un FIBA rīcību kā tādu

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:50, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Atzīsti, ka ir dasēja glorificēšana, tāds līmenis, otrais spēcīgākais turnīrs aiz eirolīgas un labu gabalu priekš Uleb EK utt. tā ir sava veida glorificēšana gan

Man ir savs redzējums uz to turnīru un FIBA rīcību kā tādu
Man savukārt ir redzējums, ka Tu melo. Es ne reizi neesmu salīdzinājis ULEB kausu ar ČL. Interesanti, kāpēc seko šim turnīram, ja tas ir tāds "sūds"? Taču iztiec ar ULEB turnīriem. Es redzu tikai šī turnīra nemitīgo noniecināšanu no dažiem cilvēkiem, BKV fani neceļ šo turnīru debesīs, taču novērtē iespēju piedalīties Eirokausos.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:53, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man savukārt ir redzējums, ka Tu melo. Es ne reizi neesmu salīdzinājis ULEB kausu ar ČL. Interesanti, kāpēc seko šim turnīram, ja tas ir tāds "sūds"? Taču iztiec ar ULEB turnīriem. Es redzu tikai šī turnīra nemitīgo noniecināšanu no dažiem cilvēkiem, BKV fani neceļ šo turnīru debesīs, taču novērtē iespēju piedalīties Eirokausos.
Es neesmu teicis, ka TU un es neesmu teicis, ka turnīrs ir sūds, to Tu man nepiedēvē gan....Daži ceļ gan debesīs šo turnīru kā stabili otro turņīru eiropā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:54, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un kur sakrīt? Tas, ka es neglorificēju ČL? Es tam neredzu iemeslu dažādu objektīvu iemeslu pēc....
Lūdzu, kuri ir tie objektīvie iemesli?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:54, pirms 8 gadiem
HMB-PARKUNLUNI rakstīja: Kaa redzam par VTB labaks jau ir
memmīt lien ignorētajos atpakaļ

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:54, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es neesmu teicis, ka TU un es neesmu teicis, ka turnīrs ir sūds, to Tu man nepiedēvē gan....Daži ceļ gan debesīs šo turnīru kā stabili otro turņīru eiropā
Vismaz pēdējā laikā tādus neesmu manījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:56, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Lūdzu, kuri ir tie objektīvie iemesli?
Daži no iemesliem:
- sasteigta rīkošana
- Fiba šantāža
- prēmiju sistēma (respektīvi pārāk lielā un dēļ tā ir radušās bažas)
- Klubu turnīru sistēmu izjaukšana
- federāciju mīkstā vadība utt.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:56, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vismaz pēdējā laikā tādus neesmu manījis.
Tur priekritīšu, tie ir pazuduši gan

     [+] [-]

, 2016-11-09 14:58, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur priekritīšu, tie ir pazuduši gan
Savukārt apsmējēji gan regulāri parādās.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 14:59, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Savukārt apsmējēji gan regulāri parādās.
Ko tad gribi, ka visādi Valjero, HMB utt. viņus kacina

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:01, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ko tad gribi, ka visādi Valjero, HMB utt. viņus kacina
Vēl ir jautājums, kurš kuru te kacina.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:02, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vēl ir jautājums, kurš kuru te kacina.
Nūū, es teikšu, ka bija periods, ka pie VEF viņi maz nāca, tā aŗī kepka96 pazuda no BKV utt. rakstiem

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:04, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nūū, es teikšu, ka bija periods, ka pie VEF viņi maz nāca, tā aŗī kepka96 pazuda no BKV utt. rakstiem
Tev kepka96 ir gultas biedrs? Pat tagad viņš tiek aizstāvēts. Visu cieņu viņam, ka katrā rakstā par VEF/BKV viņš apsmej BKV. Slimnieks.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:05, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev kepka96 ir gultas biedrs? Pat tagad viņš tiek aizstāvēts. Visu cieņu viņam, ka katrā rakstā par VEF/BKV viņš apsmej BKV. Slimnieks.
Kāds gultas biedrs? Slims esi? Es tikai norādi sakarību starp tiem trim, kāpēc man uzreiz apvaino?

     [+] [-]

, 2016-11-09 15:07, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāds gultas biedrs? Slims esi? Es tikai norādi sakarību starp tiem trim, kāpēc man uzreiz apvaino?
Piekrītu, kepka96 ir malacis, vienmēr spēj pamatot savu viedokli utt. Visu cieņu, nabags visu laiku tiek provocēts, tāpēc tāda atbildes reakcija.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:09, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu, kepka96 ir malacis, vienmēr spēj pamatot savu viedokli utt. Visu cieņu, nabags visu laiku tiek provocēts, tāpēc tāda atbildes reakcija.
Tu vispār zini, kad kepka parādījās? Sķiet, ka nezini, tad tāpēc tev tāda ironīja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:10, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu vispār zini, kad kepka parādījās? Sķiet, ka nezini, tad tāpēc tev tāda ironīja
Turpini vien aizstāvēt viņu, labi saprotu Tevi, jo VEFam tāpat fanu gandrīz nav, nedrīkst pazaudēt pēdējos. Tu laikam daudz par viņu zini

     [+] [-]

, 2016-11-09 15:13, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daži no iemesliem:
- sasteigta rīkošana
- Fiba šantāža
- prēmiju sistēma (respektīvi pārāk lielā un dēļ tā ir radušās bažas)
- Klubu turnīru sistēmu izjaukšana
- federāciju mīkstā vadība utt.
Vecīt, ja nezinātu, par ko te raksti, padomātu, ka tas par VTB pirmajā gadā!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:13, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Turpini vien aizstāvēt viņu, labi saprotu Tevi, jo VEFam tāpat fanu gandrīz nav, nedrīkst pazaudēt pēdējos. Tu laikam daudz par viņu zini
Es viņu neaizstāvu, tikai pasaku kā ir....Es to lietotāju ievēroju VEF trešajā sezonā, kad visādi Valdemāri utt. sāka pie VEF heitot, tā šis sāka heitot BKV....

Un kur tur ir aizstāvēšana? Es tikai pasaku, ka tagad žēloties par viņu nevajag, neignorējat un viss, bet nē jūs kā mazohisti turpināt viņu lasīt un atbildēt

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:16, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: Vecīt, ja nezinātu, par ko te raksti, padomātu, ka tas par VTB pirmajā gadā!
Tas ir kā? Nu tur sakrīt tā sasteigtā izveidošana un bonusi, bet tie jau otro gadu šķiet arī ir mazi un ir atcelti citi bonusi....Un domāju, ka FIBA būs spiesta bonusus labi apgriezt, jo īsti nav ticības, ka viņi spēs ieņemt tādu naudu un ja nesamazinās, tad var gadīties, ka kur citur nogriež

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:16, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es viņu neaizstāvu, tikai pasaku kā ir....Es to lietotāju ievēroju VEF trešajā sezonā, kad visādi Valdemāri utt. sāka pie VEF heitot, tā šis sāka heitot BKV....

Un kur tur ir aizstāvēšana?
Ja pats nemani aizstāvēšanu, tad neko nevaru lietas labā darīt. Paredzu Tavus komentārus pēc šodienas mača, ja BKV vinnēs, ka pretinieks jau bija vājš utt.

     [+] [-]

, 2016-11-09 15:16, pirms 8 gadiem
Nabagu kausa nolicēji, man tik ņirga nāk, ka pārgurušais sudraba VEF aizvada 4 spēles mēnesī (pietam ne visas VTB) KP tik daudz nedēļā nospēlē
Baigais jau nu turnīrs

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daži no iemesliem:
- sasteigta rīkošana
- Fiba šantāža
- prēmiju sistēma (respektīvi pārāk lielā un dēļ tā ir radušās bažas)
- Klubu turnīru sistēmu izjaukšana
- federāciju mīkstā vadība utt.
Kā kaut kas no šī attiecas uz turnīra LĪMENI? tavuprāt, ar šantāžu nopelnīti 50 eiro veikalā ļaus iegādāties mazāk, nekā godīgi nopelnītie? Par kaut kādu morālo fonu vispār gandrīz nav bijis runas, tikai par komandu līmeni. Keponi klaigā, ka tas pats, kas pirms tam FIBA bija, tikai lepns nosaukums. Par to ir runa, bet nekas no tevis nosauktā uz to neattiecas.
Un tie nu noteikti nav objektīvi rādītāji

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:19, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja pats nemani aizstāvēšanu, tad neko nevaru lietas labā darīt. Paredzu Tavus komentārus pēc šodienas mača, ja BKV vinnēs, ka pretinieks jau bija vājš utt.
Lūdzu neizdomā gan tagad, es saprotu, ka pašlaik ej vieglāko ceļu un pat ignorē to iemeslu, kāpēc viņš sāka heitot BKV un turpina to darīt, protams, ka tas nav labi, bet kamēr abās pusēs tādi cilvēki būs, tad nekas nemainīsies

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:19, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daži no iemesliem:
- sasteigta rīkošana
- Fiba šantāža
- prēmiju sistēma (respektīvi pārāk lielā un dēļ tā ir radušās bažas)
- Klubu turnīru sistēmu izjaukšana
- federāciju mīkstā vadība utt.
Tad labāk spēlēt 2 apļus LBL un dažas spēles VTB, kopā mēnesī 4 max 5 spēles? Tad kad būs LBL PO, tad raudās kāda slodze utt

     [+] [-]

, 2016-11-09 15:20, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lūdzu neizdomā gan tagad, es saprotu, ka pašlaik ej vieglāko ceļu un pat ignorē to iemeslu, kāpēc viņš sāka heitot BKV un turpina to darīt, protams, ka tas nav labi, bet kamēr abās pusēs tādi cilvēki būs, tad nekas nemainīsies
ir tikai divas puses, tu ar kepku96 (ok kepka izteiktāk) un pārējie!

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:20, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas ir kā? Nu tur sakrīt tā sasteigtā izveidošana un bonusi, bet tie jau otro gadu šķiet arī ir mazi un ir atcelti citi bonusi
-arī VTB rīkošana bija sasteigta, mīklaina, neviennozīmīga.
-sākotnēji konflikti ar ULEB par Eirolīgas kvotu dalīšanu šajā turnīrā.
-arī tika maksātas prēmijas, lai piesaistītu klubus
-klubu turnīru čakarēšana (BBL pamazām atmirst, VEF nespēlē pilnu sezonu LBL, ko arī varētu nosaukt par čakarēšanu, Krievu čempis vispār nomiris)
Redzi - gandrīz visi punkti sakrīt, bet nez kāpēc Tu VTB slavini, bet ČL noliec? Es pateikšu atbildi - jebkas, ko dara un kur spēlē VEF, tas viss ir labi, attaisnojami un pat slavējami!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:21, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Kā kaut kas no šī attiecas uz turnīra LĪMENI? tavuprāt, ar šantāžu nopelnīti 50 eiro veikalā ļaus iegādāties mazāk, nekā godīgi nopelnītie? Par kaut kādu morālo fonu vispār gandrīz nav bijis runas, tikai par komandu līmeni. Keponi klaigā, ka tas pats, kas pirms tam FIBA bija, tikai lepns nosaukums. Par to ir runa, bet nekas no tevis nosauktā uz to neattiecas.
Un tie nu noteikti nav objektīvi rādītāji
Attiecas gan un es runāju par visu turnīru kopumā ne°tikai par līmeni, jo nu līmenis ir pa labur kādu tiesu cēlies dēļ piešprices, kas tiešā veidā radās no FIBA šantāžas

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:23, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: -arī VTB rīkošana bija sasteigta, mīklaina, neviennozīmīga.
-sākotnēji konflikti ar ULEB par Eirolīgas kvotu dalīšanu šajā turnīrā.
-arī tika maksātas prēmijas, lai piesaistītu klubus
-klubu turnīru čakarēšana (BBL pamazām atmirst, VEF nespēlē pilnu sezonu LBL, ko arī varētu nosaukt par čakarēšanu, Krievu čempis vispār nomiris)
Redzi - gandrīz visi punkti sakrīt, bet nez kāpēc Tu VTB slavini, bet ČL noliec? Es pateikšu atbildi - jebkas, ko dara un kur spēlē VEF, tas viss ir labi, attaisnojami un pat slavējami!
Nav vērts viņam to skaidrot.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:25, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Katra cilvēka viedoklis ir vairāk vai mazāk subjektīvs, tā ka paklusē "visobejktīvākais".
tad, kāpēc domā, ka man nav taisnība? Tīri atbildi ar pret argumentiem tam, ko es uzrakstīju

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:25, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav vērts viņam to skaidrot.
Tad skaties objektīvi

     [+] [-]

, 2016-11-09 15:26, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tad skaties objektīvi
Katra cilvēka viedoklis ir vairāk vai mazāk subjektīvs, tā ka paklusē "visobejktīvākais".

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:27, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur labi ja puse sakrīt tikai un tad dažu lietu pievelkot, jo piemēram, ar ULEB bija tikai līdz līguma parakstīšanai, kur reāli ULEB nolika VTB pie vietas un minimumu iedeva kā komerciālai līġai....BBL gan ir stipri nevietā, jo tas sāka mirt, kad lielie leiši aizgāja, tā pazuda arī tas līmenis, bet Krievu čempis nomira dēļ FIBA prasības, jo nez kāpēc bija pret komerciālu turnīru, kāds bija VTB
tad atbildi uz jautājumu - ja jau daudz kas sakrīt (ko Tu pats nenoliedz), tad kur ir tā atšķirība, kādēļ VTB ir labs turnīrs, bet ČL slikts? Tas, kas VTB spēlē 4 Krievijas grandi (spēlē ar pusspēku) par argumentu netiek uzskatīts!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:28, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Katra cilvēka viedoklis ir vairāk vai mazāk subjektīvs, tā ka paklusē "visobejktīvākais".
Tad atbildi ar konkrētiem pret argumentiem, nevis "nav vērts skaidrot"

     [+] [-]

, 2016-11-09 15:30, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tad atbildi ar konkrētiem pret argumentiem, nevis "nav vērts skaidrot"
Tev sākumā latviešu valodu derētu apgūt labāk

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:31, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: tad atbildi uz jautājumu - ja jau daudz kas sakrīt (ko Tu pats nenoliedz), tad kur ir tā atšķirība, kādēļ VTB ir labs turnīrs, bet ČL slikts? Tas, kas VTB spēlē 4 Krievijas grandi (spēlē ar pusspēku) par argumentu netiek uzskatīts!
Es neteicu, ka ČL ir slikts turnīrs, es teicu, ka man tas īsti nepatīk, dažādu iemeslu pēc, bet pašlaik VTB ir priekšroka tikai spēļu skaita pēc, vismaz bija, bet ir ļoti slikti, ka nav pilns LBL....Un tie četri grandi īsti pret nākošajiem četriem pretiniekiem nevar ar pusspēku spēlēt, jo tās komandas, kā Zenit, var arī iekost un tas pats VEF jau Khimki iekoda

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:32, pirms 8 gadiem
Haha, skatos Rednex dzied veco dziesmu, viss līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:32, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev sākumā latviešu valodu derētu apgūt labāk
šī jau nu nav tā vieta, kur to norādīt + es rakstu sasteigti + uz porķika stāv parastā klaviatūra, kā dēļ reizēm saspaidās + es nepārlasu, ko rakstu

Un nemaini tēmu

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:33, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es neteicu, ka ČL ir slikts turnīrs, es teicu, ka man tas īsti nepatīk, dažādu iemeslu pēc, bet pašlaik VTB ir priekšroka tikai spēļu skaita pēc, vismaz bija, bet ir ļoti slikti, ka nav pilns LBL....Un tie četri grandi īsti pret nākošajiem četriem pretiniekiem nevar ar pusspēku spēlēt, jo tās komandas, kā Zenit, var arī iekost un tas pats VEF jau Khimki iekoda
Nu, tad seko tikai VTB, ja jau nepatīk ČL, ko te rakstos lien? Nepatīk, bet interesējas

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:34, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: šī jau nu nav tā vieta, kur to norādīt + es rakstu sasteigti + uz porķika stāv parastā klaviatūra, kā dēļ reizēm saspaidās + es nepārlasu, ko rakstu

Un nemaini tēmu
Neattaisnojies.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:34, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, tad seko tikai VTB, ja jau nepatīk ČL, ko te rakstos lien? Nepatīk, bet interesējas
Tāpēc, ka BKV spēlē un tā ir Latvijas komanda, man VTB (mazāk nekā ČL) un ČL daudz maz aprobežojas ar latviešu spēlētājiem, komandu un treneriem

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:36, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpēc, ka BKV spēlē un tā ir Latvijas komanda, man VTB (mazāk nekā ČL) un ČL daudz maz aprobežojas ar latviešu spēlētājiem, komandu un treneriem
Tu taču teici, ka gandrīz neinterējies par VTB līgu.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:38, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es neteicu, ka ČL ir slikts turnīrs, es teicu, ka man tas īsti nepatīk, dažādu iemeslu pēc, bet pašlaik VTB ir priekšroka tikai spēļu skaita pēc, vismaz bija, bet ir ļoti slikti, ka nav pilns LBL....Un tie četri grandi īsti pret nākošajiem četriem pretiniekiem nevar ar pusspēku spēlēt, jo tās komandas, kā Zenit, var arī iekost un tas pats VEF jau Khimki iekoda
Kādi tad ir tie iemesli, kādēļ nepatīk? Tie, ko uzskaitīji iepriekš? To izrunājām - tie attiecas arī uz VTB, vismaz tā sākuma stadijā noteikti (ČL arī ir sākuma stadijā).
Spēļu skaits? Spēlē pilnu turnīru LBL + garantētās 14 spēles ČL! Pa maz? Man jau liekas, ka VEFam pašreiz ir švaki ar to spēļu skaitu, ne BKV! Turklāt nevajadzētu pus nedēļu pavadīt lidmašīnā, peroties uz Sibīriju vai Kazahstānu, bet to laiku varētu izmantot treniņiem, saspēles slīpēšanai un jaunatnes audzināšanai (kas ir/bija??? viens no VEF pašpasludinātajiem stūrakmeņiem).
P.S. tas, ka VEF uzvarēja Khimki tikai pierāda to, cik nopietni 4 grandi uztver šo turnīru!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:41, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu taču teici, ka gandrīz neinterējies par VTB līgu.
Tā jau arī ir, tikai VEF un Jakovičs, Timma, Štālbergs, es pat nezinu kas PO spēleja pērn utt.

     [+] [-]

, 2016-11-09 15:42, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es neteicu, ka ČL ir slikts turnīrs, es teicu, ka man tas īsti nepatīk, dažādu iemeslu pēc, bet pašlaik VTB ir priekšroka tikai spēļu skaita pēc, vismaz bija, bet ir ļoti slikti, ka nav pilns LBL....Un tie četri grandi īsti pret nākošajiem četriem pretiniekiem nevar ar pusspēku spēlēt, jo tās komandas, kā Zenit, var arī iekost un tas pats VEF jau Khimki iekoda
Spēļu skaita?
Tu VEF kalendāru esi atvēris?

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:43, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: Kādi tad ir tie iemesli, kādēļ nepatīk? Tie, ko uzskaitīji iepriekš? To izrunājām - tie attiecas arī uz VTB, vismaz tā sākuma stadijā noteikti (ČL arī ir sākuma stadijā).
Spēļu skaits? Spēlē pilnu turnīru LBL + garantētās 14 spēles ČL! Pa maz? Man jau liekas, ka VEFam pašreiz ir švaki ar to spēļu skaitu, ne BKV! Turklāt nevajadzētu pus nedēļu pavadīt lidmašīnā, peroties uz Sibīriju vai Kazahstānu, bet to laiku varētu izmantot treniņiem, saspēles slīpēšanai un jaunatnes audzināšanai (kas ir/bija??? viens no VEF pašpasludinātajiem stūrakmeņiem).
P.S. tas, ka VEF uzvarēja Khimki tikai pierāda to, cik nopietni 4 grandi uztver šo turnīru!
Atbildi izlasīji? Tur, kur paudu savu viedokli par dažiem no tiem jautājumiem, kur teici, ka vienāds

Ja gribi turpināt diskusiju, raksti uz vēstuli, man jādodas mašīnu labot, šorīt negadījumā iekļuvu, šo to sasitu....Tas pats uz citiem attiecas

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:43, pirms 8 gadiem
Raksts par V-pili, bet petjkins ar red labelu piespamojis

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:45, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā jau arī ir, tikai VEF un Jakovičs, Timma, Štālbergs, es pat nezinu kas PO spēleja pērn utt.
Un? Tas tāpat nozīmē, ka interesējies. Par VEF vispār teici, ka pajāt par rezultātiem, kaut gan neticu tam.

Real Rebel, 2016-11-06 19:12, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Kas par spēli! Nervus pārbaudīja labi, vakara pārsteigums bija Bezbradica, nemaz nebiju gaidījis no viņa, ko tādu!

Aha, Tev rezultāti VTB tiešām vienaldzīgi. Ieriji, meli?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:46, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un? Tas tāpat nozīmē, ka interesējies. Par VEF vispār teici, ka pajāt par rezultātiem, kaut gan neticu tam.

Real Rebel, 2016-11-06 19:12, pirms 3 dienām, ignorēt, atbildēt
Kas par spēli! Nervus pārbaudīja labi, vakara pārsteigums bija Bezbradica, nemaz nebiju gaidījis no viņa, ko tādu!

Aha, Tev rezultāti VTB tiešām vienaldzīgi. Ieriji, meli?
Kur tur meli? Es baudīju spēli, jo labi apzinos, ka VTB PO nebūsim, tāpēc cenšos izbaudīt vismaz kādu spēli, kur VEF kaut cik labi nospēlē

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:47, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Atbildi izlasīji? Tur, kur paudu savu viedokli par dažiem no tiem jautājumiem, kur teici, ka vienāds
To, kuru Tu esi izdzēsis? Interesanti, kāpēc? Labi, ka to var redzēt pie mana komentāra, kur atbildu Tev!
Bet tur jau pats visu apstiprināji - kašķi ar citām organizācijām (Uleb, federācijas), maksā bonusus, čakarē citas līgas - viss tas pats, kas VTB!

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:48, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kur tur meli? Es baudīju spēli, jo labi apzinos, ka VTB PO nebūsim, tāpēc cenšos izbaudīt vismaz kādu spēli, kur VEF kaut cik labi nospēlē
Beidz izlocīties, teici, ka rezultāti pofig, tagad pēkšņi pārdzīvo par spēles iznākumu.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:48, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kur tur meli? Es baudīju spēli, jo labi apzinos, ka VTB PO nebūsim, tāpēc cenšos izbaudīt vismaz kādu spēli, kur VEF kaut cik labi nospēlē
aha un bauda max 4 reizes mēnesī

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:49, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: To, kuru Tu esi izdzēsis? Interesanti, kāpēc? Labi, ka to var redzēt pie mana komentāra, kur atbildu Tev!
Bet tur jau pats visu apstiprināji - kašķi ar citām organizācijām (Uleb, federācijas), maksā bonusus, čakarē citas līgas - viss tas pats, kas VTB!
Vienu ablomu pēc otra čalis dabūjis, nav viņa diena

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:50, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienu ablomu pēc otra čalis dabūjis, nav viņa diena
neesmu neko dabūjis no jums, tas, ka jūs kaut ko iedomājieties nav mana problēma

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:51, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Beidz izlocīties, teici, ka rezultāti pofig, tagad pēkšņi pārdzīvo par spēles iznākumu.
nu jā ir pofig, bet tas nenozīmē, ka parādītais sniegums būs pofig, kaut man ir vienalga, kuru pozīciju mēs tabulā ieņemsim, tāpat es spēles skatos

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:52, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: nu jā ir pofig, bet tas nenozīmē, ka parādītais sniegums būs pofig, kaut man ir vienalga, kuru pozīciju mēs tabulā ieņemsim, tāpat es spēles skatos
Jēziņ, cik Tu rēcīgs esi.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:53, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: To, kuru Tu esi izdzēsis? Interesanti, kāpēc? Labi, ka to var redzēt pie mana komentāra, kur atbildu Tev!
Bet tur jau pats visu apstiprināji - kašķi ar citām organizācijām (Uleb, federācijas), maksā bonusus, čakarē citas līgas - viss tas pats, kas VTB!
Izlasi visu komentāru, kašķu kā tādu nebija tur, tikai pie tā līguma parakstīšanas strīdējo°ās par tiem noteikumiem un FIBA ir arī pret Adrijas līgu utt. Bonusu sistēma sakārtota un BBL netiek čakarēts un par LBL var parunāt

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 15:54, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jēziņ, cik Tu rēcīgs esi.
Kāpēc tev tas šķiet rēcīgi? Es tā daru, es pat tagad nezinu, kura vietā ir VEF un īsti kāda bilance pat ir...viss pazūdu

  +3 [+] [-]

, 2016-11-09 15:55, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Izlasi visu komentāru, kašķu kā tādu nebija tur, tikai pie tā līguma parakstīšanas strīdējo°ās par tiem noteikumiem un FIBA ir arī pret Adrijas līgu utt. Bonusu sistēma sakārtota un BBL netiek čakarēts un par LBL var parunāt
Kāpēc izdzēsi to komentāru?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 15:56, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc tev tas šķiet rēcīgi? Es tā daru, es pat tagad nezinu, kura vietā ir VEF un īsti kāda bilance pat ir...viss pazūdu
Nesanāks visus par muļķiem te pataisīt, tā ka vari pat necenstie. Gadījumā, ja BKV vinnēs gaidu Tavu eseju par pretinieku vājumu.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 16:04, pirms 8 gadiem
Uj, kādas krustugunis te bijušas Žēl, ka atslēdzos uz brīdi Es tikai vienu vēl - Rebel, ja tev 3 cilvēki raksta vienu un to pašu par tavu viedokļu izteikšanas veidu, tad laikam jau kāda daļa patiesības tajā būs, ko? Nu nevar 3 neatkarīgi "eksperti" vienlaicīgi šaut vienās auzās Padomā par to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 16:16, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Ventspilī tak 90% (statistika pēc Aivariņa veiktās telefonaptaujas ) iedzīvotāju šauj auzās, balsojot par Aivariņu, tā ka jūs 3 neesat nekāds brīnums.
Sakritība vai likumsakarība - RedNeks aka RealRebel aiziet "remontēt autiņu", pazūd no diskusijas un uzreiz klāt kepka96! Man sen bija aizdomas, ka tas ir viens un tas pats personāžs!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 16:21, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: Sakritība vai likumsakarība - RedNeks aka RealRebel aiziet "remontēt autiņu", pazūd no diskusijas un uzreiz klāt kepka96! Man sen bija aizdomas, ka tas ir viens un tas pats personāžs!
Baigās aizdomas, ka tā arī ir Bija reiz gadījums, kad kepka atbildēja redneka vietā vai otrādāk Sajaucās personībās

     [+] [-]

, 2016-11-09 16:22, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Ventspilī tak 90% (statistika pēc Aivariņa veiktās telefonaptaujas ) iedzīvotāju šauj auzās, balsojot par Aivariņu, tā ka jūs 3 neesat nekāds brīnums.
Kad galīgi nav ko teikt, sāc no nez kurienes vilkt ārā jau saštancētu patiesību, kam ar tēmu maz sakara. Īsti nezinu, bet man vispār šķiet ka no Ventspils tikai es no šiem trim.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 16:24, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Uj, kādas krustugunis te bijušas Žēl, ka atslēdzos uz brīdi Es tikai vienu vēl - Rebel, ja tev 3 cilvēki raksta vienu un to pašu par tavu viedokļu izteikšanas veidu, tad laikam jau kāda daļa patiesības tajā būs, ko? Nu nevar 3 neatkarīgi "eksperti" vienlaicīgi šaut vienās auzās Padomā par to
Es viņam šo visu jau kādu gadu mēģinu ieskaidrot, bet redz ietiepīgais āzis nespēj to pieņemt un saprast... Vienas vienīgas uzslavas par Vefu, lai , kas arī notiktu, attaisnojumi, pretrunas utt. Bet, lai jau dzīvo savā pasaulītē un domā, ka tā ir kā viņš saka, laigan ļoti liela daļa redz un sako ko citu...

     [+] [-]

, 2016-11-09 16:33, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: viņi abi ir Sūda troļļi 2 in 1, tikai 1 tēlo aso muļķi, otrs- gudro flegmu, iesaku ignorēt, jo jau ne 1.x nav sakarīgi un adekvāti- vislaik putra izejot no sava šaurā skatījuma
Beidzot visi to sāk saprast!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 16:34, pirms 8 gadiem
es arī esmu par VEFu, bet tas sarkanais ir rets mūdzis

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 16:37, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: es arī esmu par VEFu, bet tas sarkanais ir rets mūdzis
Redz, to jau viņam cik reiz esmu teicis - katrs var atbalstīt un fanot par ko grib Vefu , Ventspili, Valmieru, Liepāju vai kautvai Mazpisāniem, bet skaties uz lietām objektīvi, nenoniecini citus un nemal visādas muļķības, bet viņš ir un paliek mūdzis kā Tu saki

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 16:51, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: Sakritība vai likumsakarība - RedNeks aka RealRebel aiziet "remontēt autiņu", pazūd no diskusijas un uzreiz klāt kepka96! Man sen bija aizdomas, ka tas ir viens un tas pats personāžs!
Esmu atpakaļ, izskatās, ka jāpasūta lukturis jauns, dabūju vecu no šrota, bet visi stiprinājumi aplauzti

P.s. tās muļķības par to, ka esmu kepka96 varu apgāzt, jo varu iemest bildi, kāds man izskatījās mašīnas lukturis no rīta

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 16:51, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Redz, to jau viņam cik reiz esmu teicis - katrs var atbalstīt un fanot par ko grib Vefu , Ventspili, Valmieru, Liepāju vai kautvai Mazpisāniem, bet skaties uz lietām objektīvi, nenoniecini citus un nemal visādas muļķības, bet viņš ir un paliek mūdzis kā Tu saki
Atvēmi spalvu kamolu?

Es skatos objektīvi un skatos tā, bet cik esmu lasīji, tad tieši tev ar to ir problēmas un nevienu klubu, izņemot DR sakumā, neesmu noniecinājis, bet izskatās, ka tev to pašu var teikt, jo esi diezgan noniecinājis VEFu

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 16:54, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Atvēmi spalvu kamolu?

Es skatos objektīvi un skatos tā, bet cik esmu lasīji, tad tieši tev ar to ir problēmas un nevienu klubu, izņemot DR sakumā, neesmu noniecinājis, bet izskatās, ka tev to pašu var teikt, jo esi diezgan noniecinājis VEFu
Kāpēc domā, ka skaties objektīvi?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 16:55, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Esmu atpakaļ, izskatās, ka jāpasūta lukturis jauns, dabūju vecu no šrota, bet visi stiprinājumi aplauzti

P.s. tās muļķības par to, ka esmu kepka96 varu apgāzt, jo varu iemest bildi, kāds man izskatījās mašīnas lukturis no rīta
Sasists lukturis neatspēko to, ka pirms gāji to mainīt, ielogojies ar Kepkas kontu un iepukšķināji šajā sadaļā un nozudi mainīt lukturi!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 16:57, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: Sasists lukturis neatspēko to, ka pirms gāji to mainīt, ielogojies ar Kepkas kontu un iepukšķināji šajā sadaļā un nozudi mainīt lukturi!
neesmu es kepka, nevajag mani jaukt, es mainu kontus tikai ja mani nobano, un mani ir banojuši trīss reizes, tātad trīss konti ir nebūtībā - Sportexpert, Sporta vērotājs (neatceros īsti) un Redneck un tagad šis

     [+] [-]

, 2016-11-09 16:58, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: Sasists lukturis neatspēko to, ka pirms gāji to mainīt, ielogojies ar Kepkas kontu un iepukšķināji šajā sadaļā un nozudi mainīt lukturi!
Nezinu, man gan kaut kā liekas, ka šis nav kepka96, bet varbūt kļūdos

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 17:00, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc domā, ka skaties objektīvi?
Un kapēc domā, ka nē? Tas, ka mans viedoklis nesakrīt ar tavu? Varbūt tavs ir bijis nepareizs? Es vienmēr pieļauju to, ka kaut kur kļūdos utt. bet cik esmu šeit saskāries, tad praktiski liela daļa uzsver cik viņu pašu viedoklis ir pareizs un mans nav, lai gan īsti to pierādīt arī nevar....Daudzās tēmās tā ir, pat par lietām, ko konkrēti var pierādīt, tik un tā tiek teikts, ka es nepareizi saku

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 17:00, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: neesmu es kepka, nevajag mani jaukt, es mainu kontus tikai ja mani nobano, un mani ir banojuši trīss reizes, tātad trīss konti ir nebūtībā - Sportexpert, Sporta vērotājs (neatceros īsti) un Redneck un tagad šis
Man vislabāk patika Sportexpert. Kāpēc turpmāk savos nikos neizmanto vārdu eksperts?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 17:02, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un kapēc domā, ka nē? Tas, ka mans viedoklis nesakrīt ar tavu? Varbūt tavs ir bijis nepareizs? Es vienmēr pieļauju to, ka kaut kur kļūdos utt. bet cik esmu šeit saskāries, tad praktiski liela daļa uzsver cik viņu pašu viedoklis ir pareizs un mans nav, lai gan īsti to pierādīt arī nevar....Daudzās tēmās tā ir, pat par lietām, ko konkrēti var pierādīt, tik un tā tiek teikts, ka es nepareizi saku
Es komentāru sadaļās, esmu atzinis, ka kļūdījos, bet par Tevi to nevari teikt, jo man ir pārliecības, ka domā, ka tikai Tavs viedoklis ir vērā ņemams. Ko nozīmē "nav pretargumentu"? Tu vienmēr atradīsi veidu kā izlocītie un, protams, vienmēr uzsvērsi, ka pretējam viedoklim nav bijis argumentu.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 17:02, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un kapēc domā, ka nē? Tas, ka mans viedoklis nesakrīt ar tavu? Varbūt tavs ir bijis nepareizs? Es vienmēr pieļauju to, ka kaut kur kļūdos utt. bet cik esmu šeit saskāries, tad praktiski liela daļa uzsver cik viņu pašu viedoklis ir pareizs un mans nav, lai gan īsti to pierādīt arī nevar....Daudzās tēmās tā ir, pat par lietām, ko konkrēti var pierādīt, tik un tā tiek teikts, ka es nepareizi saku
Tu tikko ļoti precīzi visu pateici - tas ir Tavs viedoklis, tādēļ tas ir subjektīvs. Neviens te nepretendē uz objektīvāko viedokli (izņemot Tevi, protams), katrs izsaka savas domas, tās var būt visdažādākās, visgudrākās, vissulbākās vai visabsurdākās, bet tās ir katra cilvēka domas - tātad tās ir subjektīvas! Tu esi vienīgais, kurš te uzspiež savu "objektīvo" viedokli!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 17:03, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc domā, ka skaties objektīvi?
Vienkārši, man reiz gudri cilveki ir teikuši un es pa daļai esmu paklausījis to, ka saziņā ir jābūt nedaudz skarbākam un ar tādu pašpārliecinātību jārunā, jo tas, it īpaši darba attiecībās, ir daudz efektīvāk nekā klusa nepārliecināta runa, ir tēmas, kur ikdienā es tik tiešām runā tā, jo esmu vai nu strādājis vai mācījies par to, piemēram, sanitāro tīklu ievilkšana, ekonomika, uzņēmējdarbība, lauksaimniecība, esmu daudz par dārziem lasījis un tur ir mana no mīļākajam atpūtas vietām utt.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 17:05, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: Tu tikko ļoti precīzi visu pateici - tas ir Tavs viedoklis, tādēļ tas ir subjektīvs. Neviens te nepretendē uz objektīvāko viedokli (izņemot Tevi, protams), katrs izsaka savas domas, tās var būt visdažādākās, visgudrākās, vissulbākās vai visabsurdākās, bet tās ir katra cilvēka domas - tātad tās ir subjektīvas! Tu esi vienīgais, kurš te uzspiež savu "objektīvo" viedokli!
Subjektīvo, mans diskutēšanas veids nenorāda, ka man ir pilnīga taisnība utt. vienmēr ir vieta, kur es kļūdos utt. tas, ka es nepareizi diskutēja ar uzsvaru uz lietām, ko pasaku ir cits temats

Jā, es saprotu, ka mans diskutēšanas veids ir maigi sakot nepareizs!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 17:06, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vienkārši, man reiz gudri cilveki ir teikuši un es pa daļai esmu paklausījis to, ka saziņā ir jābūt nedaudz skarbākam un ar tādu pašpārliecinātību jārunā, jo tas, it īpaši darba attiecībās, ir daudz efektīvāk nekā klusa nepārliecināta runa, ir tēmas, kur ikdienā es tik tiešām runā tā, jo esmu vai nu strādājis vai mācījies par to, piemēram, sanitāro tīklu ievilkšana, ekonomika, uzņēmējdarbība, lauksaimniecība, esmu daudz par dārziem lasījis un tur ir mana no mīļākajam atpūtas vietām utt.
Kāds tam visam sakars ar sportu? Es taču minētajās nozarēs neesmu diskutējis ar Tevi.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 17:10, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds tam visam sakars ar sportu? Es taču minētajās nozarēs neesmu diskutējis ar Tevi.
Ar laika gaitu tas ir uz šejieni arī pārmeties, cik es atceros, tad sportexpert laikos tas tik izteikti nebija.....Ka pats sevi raksturoju, tad man ir smags raksturs un esmu cilvēks ar ko grūti saprasties

     [+] [-]

, 2016-11-09 17:34, pirms 8 gadiem
Atgriežoties pie pamattēmas - Šodien @bkventspils aizvadīs kārtējo FIBA ČL spēli. Tiešraide 19:00 @iegriezies360 @Lattelecom

Tātad spēli redzēsim 360 kanālā!

     [+] [-]

, 2016-11-09 18:40, pirms 8 gadiem
edza87 rakstīja: Atgriežoties pie pamattēmas - Šodien @bkventspils aizvadīs kārtējo FIBA ČL spēli. Tiešraide 19:00 @iegriezies360 @Lattelecom

Tātad spēli redzēsim 360 kanālā!
Iemet kādu linku lūdzu

     [+] [-]

, 2016-11-09 18:45, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Iemet kādu linku lūdzu
https://www.lattelecom.tv/tiesraide...

     [+] [-]

, 2016-11-09 18:55, pirms 8 gadiem
Var kaads iemest linku luidzu lai var redzeet arpus Lv dziivojusies...paldies...

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 19:05, pirms 8 gadiem
kas par sūda kvalitāti translācijai, attēls raustās kā puņķis uz drāts
Lattelekom hd kanāls saucas
translācija reāli bremzē
Ventspilī laikam problēmas ar i-netu

     [+] [-]

, 2016-11-09 19:13, pirms 8 gadiem
Chatmen32 rakstīja: Var kaads iemest linku luidzu lai var redzeet arpus Lv dziivojusies...paldies...
Ventspils vs Varese live stream

     [+] [-]

, 2016-11-09 19:14, pirms 8 gadiem
Te kaads ir,kas var izpaliidzert ar linku???

     [+] [-]

, 2016-11-09 19:16, pirms 8 gadiem
Chatmen32 rakstīja: Te kaads ir,kas var izpaliidzert ar linku???
tev tak cilvēks reku iekopēja

     [+] [-]

, 2016-11-09 19:17, pirms 8 gadiem
Paldies

     [+] [-]

, 2016-11-09 19:17, pirms 8 gadiem
👍

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 19:39, pirms 8 gadiem
Itāļi spēlē ļoti haotisku basketbolu abos laukuma galos, biju domājis, ka labāk spēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 19:54, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Itāļi spēlē ļoti haotisku basketbolu abos laukuma galos, biju domājis, ka labāk spēlēs
tas ir, viņi spēlē tipisku itālijas basketbolu. izņēmums varētu būt Milāna, kur ir novākts augsta līmeņa kolektīvs.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 20:02, pirms 8 gadiem
HMB-PARKUNLUNI rakstīja: shprotes maize ar teeju

velak cukgala kefira marinaade!!! IESAKU
Debīliķi,kam interesē tava šprotu maize un pārējie murgi par biroju u.t.t.?