Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Meieram 23 punkti, CSKA no Rīgas aizved devīto uzvaru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Meieram 23 punkti, CSKA no Rīgas aizved devīto uzvaru
Mārtiņš Meiers
Foto: Mikus Kļaviņš

Basketbola klubs "VEF Rīga" (3-8) pirmdien, 7. decembrī, mājas spēlē zaudēja Maskavas CSKA (9-1) ar rezultātu 77:92. Nākamo spēli VTB Vienotajā līgā rīdzinieki aizvadīs 14. decembrī, izbraukumā tiekoties ar Maskavas apgabala "Himki" vienību.

Starta piecnieki

VEF Rīga: Jakovičs, Kruss, Stēlnieks, Ruvio, Meiers
CSKA: Higinss, De Kolo, Fridzons, Voroncevičs, Hainss

Maskavieši pirmajās minūtēs izvēlējās savdabīgu uzbrukuma taktiku – aizsargi, pamanot caurumus rīdzinieku aizsardzībā, devās individuālos reidos līdz groza apakšai vai ar augstu precizitāti realizēja brīvos tālmetienus. Viņiem gāja no rokas. Higinss un Voroncevičs atzīmējās pa vienai reizei, savukārt Fridzons trāpīja divas reizes. Rīdzinieki vairāk iespēlēja bumbu Meieram un centra spēlētājs nepievīla, īsā laikā sametot astoņus punktus. Jakovičs un Strēlnieks presēja De Kolo un Higinsu, starplaikā realizējot pa tālmetienam. Valdot atklātam uzbrukuma basketbolam, pirmajā ceturtdaļā rēķinu atklāja astoņi VEF spēlētāji – 25:26.

Nākamajā desmitminūtē CSKA aizsardzības tvēriens kļuva ciešāks. Rīdzinieki trīs minūtes palika bez punktu guvuma, kamēr sāncenši veica 0:9 izrāvienu. Lielākais kaitējums tika nodarīts pēc tehniskās piezīmes piešķiršanas Karlosam Fradem. Kurbanovs un De Kolo iemeta trīs brīvmetienus, bet CSKA bumbas kontrole beidzās ar Meiera piezīmi pret Nikolsu – 25:35. Ceturtdaļas turpinājumā rīdzinieku uzbrukums atdzīvojās, taču lielākā daļa aizsardzības mēģinājumu beidzās ar diviem zaudētiem punktiem. Hokansona ātrais izrāviens un Strēlnieka otrais tālmetiens samazināja starpību, taču CSKA jau astoņpadsmitajā minūtē pārsniedza 50 gūto punktu robežu. Pusminūti vēlāk Ruvio saņēma nesportisko piezīmi, taču šoreiz tā maksāja tikai divus punktus – 42:53. Pēdējo grozu puslaikā guva Nenkivils – 46:56.

Pēc pārtraukuma komandu precizitāte strauji kritās. Frade turpināja dot iespējas visiem, taču vislabāk no jauna sekmējās Mārtiņam Meieram, kurš ceturtdaļas vidū samazināja starpību līdz pieciem punktiem – 55:60. Kolēģiem bumba grozā negāja un atlikušajās pusstundas minūtēs CSKA trīskāršoja atrāvienu – 55:72. Meiers turpināja vilkt rīdzinieku vezumu arī ceturtajā ceturtdaļā, pēc sešiem gūtiem punktiem samazinot starpību līdz mīnus vienpadsmit – 65:76, taču nopietni apdraudēt maskaviešu pārākumu neizdevās. Četrus punktus izdevās atspēlēt pēc Korobkova pārkāpuma – pēc brīvmetienu dalīšanas uz pusēm Dāvis Geks iemeta tālmetienu (71:81), taču CSKA atbildēja ar danku un tālmetienu – 71:86. Nākamajā maskaviešu uzbrukumā Milošs Teodosičs eleganti nogādāja bumbu Hainsam, kurš efektīvi ietrieca no augšas – 71:88.

VTB līga, 7. decembris, Rīgas arēna

VEF Rīga – CSKA 77:92 (25:26, 21:30, 11:16, 20:20)
VEF: Meiers 23 (2p 8/12, 1p 7/7; 4ab, 6ip), Kruss 10 (10rp), Strēlnieks 6, Bērziņš 6, Ruvio 6 (5pp), Nenkivils 6, Makdauels 5, Jakovičs 5, Hokansons 3, Geks 3, Mejeris 2, Vilde 2.
CSKA: De Kolo 16 (6rp), Kurbanovs 15, Nikolss 14, Higinss 14, Fridzons 10, Hainss 7, Teodosičs 6 (10rp), Voroncevičs 5, Korobkovs 3 (5pp), Dmitrijs Kulagins 2, Frīlends; Mihails Kulagins.
Tiesneši: Āre Halliko (Igaunija), Josips Radoikovičs (Horvātija), Dariušs Šerba (Polija).
Komisārs: Aļģimants Paviļonis (Lietuva).

Statistika. VEF 77, CSKA 92

Metieni no spēles: 27/65 vs 29/62
2p: 22/40 vs 20/38
3p: 5/25 vs 9/24
1p: 18/20 vs 25/31
AB: 40 (16/24) vs 34 (11/23)
RP: 23 vs 26
Kļ.: 17 vs 11
PB: 4 vs 6
BM: 2 vs 2
Personiskās piezīmes: 29 vs 22

VTB līga

VKomandaU-Z%
1.CSKA9-190.0
2.Zenit7-187.5
3.Unics8-280.0
4.Khimki6-366.7
5.Nymburk7-463.6
6.Lokomotiv-Kuban5-362.5
7.Avtodor6-460.0
8.Tsmoki-Minsk5-455.6
9.Nizhny Novgorod5-550.0
10.Enisey4-544.4
11.Krasny Oktyabr4-640.0
12.Kalev3-633.3
13.VEF3-827.3
14.Bisons3-827.3
15.Astana2-625.0
16.Vita0-110.0

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 21:21, pirms 10 gadiem
VEF nospeleja cieniigi, nu nav ceriibu shii briizha sastaavam uzvareet vai siivi paciiniities ar shaadu grandu, naakoshnedeelj pret Himkiem gaida tas pats.

Meieram karjeras viena no labakajam, ja ne labaakaa speelee. Peedejaa laikaa vinjs speelee lieliski gan LBL, gan kas veel patiikamaak - VTB liigaa.

Prieks, ka Frade shoreiz uzticeejaas Gekam, cerams, turpmaak vinjs dabuus savas 10 minuutes VTB liigaa. Man labaak patiktu, ja speleetu Daavis, nevis Makdauels, jo vinjs neattaisno ceriibas ne uzbrukumaa (vaaja precizitate), ne aizsardziibaa, kur vinjs no aareejaas liinijas speeleetaajiem, manupraat, ir vaajakais VEF sastaavaa.

Shodien vajaakaa VEF pozicija laukumaa bija saspeeles vadiitaji, kuri abi nospeeleeja ljoti vaaji, gan uzbrukumaa, gan organizejot saspeeli. Vinju nespeeju daleeji kompenseja Krusa piespeletaja iemanjas.

  -2 [+] [-]

, 2015-12-07 21:23, pirms 10 gadiem
cska izskatījās maksimāli nabadzīgi, itkā centās, bet neko nevarēja izdarīt kā vajag, ar visu to, protams, spēles iznākums bija skaidrs no pirmās minūtes

  +6 [+] [-]

, 2015-12-07 21:24, pirms 10 gadiem
Es saprotu, ka VTB ir krievu projekts, bet tajā pašā momentā nesaprotu, kāpēc BKV neizmanto iespēju piedalīties tik augsta līmeņa turnīrā? Domāju, ka politika tomēr nav tik daudz iesaistīta šajā turnīrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 21:27, pirms 10 gadiem
169 punkti, under 169.5 izgāja kā sviestā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-07 21:29, pirms 10 gadiem
Jaunzups 9. klasi absolvējis sīkais mutants

  +7 [+] [-]

, 2015-12-07 21:29, pirms 10 gadiem
Vislielākais respekts Igoram Migliniekam, kurš Jaunupam visu pateica kā ir par fanu klubu utml lietām. Vai fanu klubs vispaar ir? jaunups stostoties atbild, ka tādi nu ir tie riigas līdzjutēji, vai tik pats tur nav pie visa vainiga ja no kluba noveershas veseli 4 fanu klubi 8 gadu laikā! makdovels bez.komentariem, amatieros lidzvertigi speletaji.

  -1 [+] [-]

, 2015-12-07 21:29, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Gribeeju teikt ka vienam totaala halava Cik paceeli???
pēc pirmā puslaika, domāju ka nekas tur nebūs. da es vnb 10 eiras uzliku. vsp neko negribēju likt uz so speli

  -1 [+] [-]

, 2015-12-07 21:31, pirms 10 gadiem
ko tad Vilde specialistam Fradem izdarijis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:31, pirms 10 gadiem
Kāda velna pēc, Bērziņam regulāri ir tik mazs spēles laika? Komandas līderim kā minimums būtu jāspēlē 25 min.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-07 21:35, pirms 10 gadiem
Laba spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 21:36, pirms 10 gadiem
Meiers parādīja kāpēc spēlē Latvijas izlasē, tāpat kā Freimanis, kad Kalev pret šiem spēlēja...
Gekam labs trīspunktnieks, tad nu čalis kaut ko uz sevi sāka ņemt, līdz galam nesanāca, bet mož pret Ventspili lai sanāk, šis līmenis vēl pagaidīs

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:37, pirms 10 gadiem
brīžiem pat neslikti spēlēja VEfs, bet daži spēlētāji šausmīgi bojā skatu laukumā, Makdauvels, Vilde. vispār komandai nav vienota kopēja rakstura, spēcīgas apņēmības cīnīties par katru cenu. Bērziņjanka sāka aktīvi kustēties tikai tad, kad spēle jau bija pabeigta. Mejeris fiziskā ziņā ir ļoti talantīgs, izcili kustīgs, žēl, ka nav viņām uzbrukuma arsenāla, viss tik caur cīņassparu un centību, kuras viņam netrūkst. Kad viņš aiziet caurgājienā uz grozu, izskatās, ka neviens tur neko viņam nespēj aizkavēt, tik vien, kā paša nespēja trāpīt. Meiers savā ziņā līdzīgs, lieliska centība, apņēmība, labs cīnītājs, bet apspēlēt neprot, tikai labi kapāt un saņemt piespēli kustībā uz grozu/ Hokansons dabūja pretī augsta līmeņa spēlētājus, uzreiz varēja sajust, kā krītās efektīvitāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-12-07 21:37, pirms 10 gadiem
Cepuri nost Migliniekam par tiešo valodu par faniem! Jaunups ar spalinju visu ir novedis tik taalu, ka arēnaa pret Cska bļauj tikai cska fani un aplaudee katrs piektais. Jaunups jau nesaprot, ka speletajiem vajag fanu atbalstu, lai komanda uz viljnja varetu veikt izravienus no skatitaju atbalsta, bet ja Riigaa dzirdi cska cska tikai, tad taa pasmagi bet jaunups atbild, ka taadi redz tie lidzjuteji riigaa. Fanu klubi bijushi jau 4 reizes un visi ilgaak par sezonu, divaam sho vadibas cinismu nav spejushi iztureet. Nozelojami!

  -2 [+] [-]

, 2015-12-07 21:38, pirms 10 gadiem
Man patika, ka studijaa pirms speeles Jaunups veel bija optimistisks ciinjaa par izslegsanas speeleem - tikai 2 uzvaras atpaliekot. Laikam vinjam rozaa brilles, jo VEF bilance peec 1. rinka labaakajaa gadiijumaa buus 4-11...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:41, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Nu par to PO es nezinu, bet dikti skriet pa priekšu nevēlos, jo tur daudz kas var ietekmēt, arī tādi faktori, kas nav ar VEF saistīti...
Arii tikpat naivs esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 21:42, pirms 10 gadiem
Vislaik gaidu, kad tie VEFa ārzemnieki izšaus. Nu nešauj un nešauj...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:43, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Nu par to PO es nezinu, bet dikti skriet pa priekšu nevēlos, jo tur daudz kas var ietekmēt, arī tādi faktori, kas nav ar VEF saistīti...Otrajā aplī domāju, ka bilance būs labāka.
Lai tiktu play-ofos, bilancei droshi vien buus jaabuut 50% vai tuvu tam, VEF maksimums sasniegs 10 uzvaras, pat par to neesmu paarliecinaats. Ceru, ka kluudos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:47, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Nē, vienkārši es aizdomājos par lejasgala komandām un EK komandām, ja spēle uzlabosies, tad lejasgala komandas varam paņemt un paķert kādu no vidus....Atsevišķi jāskatās uz EK komandām, jo tām var gadīties kāda svarīga spēle priekšā, kur pret VEF spēlējot pietaupīties var izlemt vai teiksim pēc smagas spēles var kritums gadīties
Buushu tikai prieciigs, ja tev buus taisniiba, bet lai tiktu izslegsanas speelees, tad VEF 2.rinkjii jaasavaac buus vismaz 10 uzvaras - manupraat, stipri par daudz. Daljai komandu Eirokausi buus beigushies - Astanai un Volgogradai, piemeeram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:49, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Pirms šādi saki, pats paņem un salīdzini notikumus abās līgās.....VTB tās politikas ir daudz mazāk, VTB pat himnu neatskaņo.....
VTB ir Putina banka pamuļķi un to līgu uztur Putins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:51, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Buushu tikai prieciigs, ja tev buus taisniiba, bet lai tiktu izslegsanas speelees, tad VEF 2.rinkjii jaasavaac buus vismaz 10 uzvaras - manupraat, stipri par daudz. Daljai komandu Eirokausi buus beigushies - Astanai un Volgogradai, piemeeram.
Principā VEF būtu jāspēj paņemt:
Kalev
Bizoni
Astana
Vita

Šīm komēm objektīvi jābūt zem VEF līmeņa, spēle ar Nimburk (kuru VEF paši savas muļķības dēļ padi*sa) arī rāda, ka nekas tur tāds nav, izdevās savākt savas uzvaras un klubs ir vairāk augšgalā... tas pats ''Oktobris'', ''Cmoki".... nu nav tā, ka tie ir superklubi.

Protams, ir pakāstas jau vairākas svarīgas spēles gan, bet nu VEF pēc līmeņa var būt play-off komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 21:52, pirms 10 gadiem
Isteniibaa paskatoties uz turniira tabulu,nu nav reāli tik playoff tuvākajā nākotnē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:53, pirms 10 gadiem
neredzēju spēli, kāds var pateikt, kas tur ar Miglinieku un Jaunupu īsti bija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:54, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Principā VEF būtu jāspēj paņemt:
Kalev
Bizoni
Astana
Vita

Šīm komēm objektīvi jābūt zem VEF līmeņa, spēle ar Nimburk (kuru VEF paši savas muļķības dēļ padi*sa) arī rāda, ka nekas tur tāds nav, izdevās savākt savas uzvaras un klubs ir vairāk augšgalā... tas pats ''Oktobris'', ''Cmoki".... nu nav tā, ka tie ir superklubi.

Protams, ir pakāstas jau vairākas svarīgas spēles gan, bet nu VEF pēc līmeņa var būt play-off komanda.
Vai shis VEF ir speejiigs uz uzvaru seeriju, kas buutu vajadziigs, lai tiktu 8niekaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:56, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Var, bet nav!!!
nu te nu citējot dziesmu jāsaka ''te ir Gustavo jautājums- vai tam tā ir jābūt?"

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:56, pirms 10 gadiem
-15. Nav tik traki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:57, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai shis VEF ir speejiigs uz uzvaru seeriju, kas buutu vajadziigs, lai tiktu 8niekaa?
nu ja 3 nēģerus ar NBA pieredzi nopirktu un klibu, bet gudru grieķi gan jau.
citādi nezinu...

     [+] [-]

, 2015-12-07 21:59, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: pirms komentē, tad izlasi vismaz visu to sarunu....Nav runa par to, kas uztur to līgu, bet gan par to, cik liela ietekme ir tai līgai uz klubiem un ar to saistošajiem notikumiem
VTB banku vada čekist un Putina cīņu biedrs Ļeonidovičš Kostins. https://ru.wikipedia.org/wiki/Костин,_Андрей_Леонидович
VTB līga ir maigās varas projekts un tās plāns ir zombēt tādas kepkas kā tu ar PSRS zīmoliem kāds ir CSKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:04, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Tāpat kā visu eiropu?
Tad jau arī KHL nav maigās varas projekts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:09, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Uz ko KHL ir ietekme piemeram Somijaa,Horvaatija, Cehijaa uttt?? Un ar ko taa atskiras no VTB???

Tu te visparigas fraazes pa gaisu plivini!!!
Vecīt, neko citu no viņa nedzirdēsi.
Viņam KHL ir slikts, bet VTB ir labs, tik problēma tāda, ka abas ir krievu līgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 22:09, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: ir, atšķirība tikai tā, cik liela ietekme ir tai līgai un tiem notikumiem, kas tur notiek...
Nav nekādas atšķirības jo KHL sponsorē Putina gazes vads taču VTB Putina banka, tie abi ir maigas varas projekti un abi ir radīti vienā gada 2008 ar merķi ieaistīt citu valstu klubus Kirevijas čempionāta lai zombētu tādas kepkas kā tu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:11, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Somijā? Kā ar Mozesu? Vai finālu, kur Lev zaudēja? Pie tam, Somijā bez pašu krievu iejaukšanās KHL kluba nebūtu...
Pa lielam KHL bez maz piespieda Jokeritam spēlēt savā līgā, jo pirmais ko krievi izdarija - viņi nopirka Hartwall arēnu, kas ir Jokerit spēļu arēna un tad arī nopirka pusi Jokerit akciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-07 22:13, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: beidz tuftu dzīt labāk, ja nesaproti, ko saku....
100 reizes esmu jau bazarējis par šo tēmu ar tevi, un vienmēr Tu noliki to līgu kur spēlē Dinamo, bet aizstāvēji to, kur spēlē VEF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:15, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: bet man taisnība, bez krieviem tur khl nebūtu...
Grūti teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:15, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: bet man taisnība, bez krieviem tur khl nebūtu...
Tas ir kā kurā valsti jo piemēram horvāri un slovāki paši uzstāj un vēlas spēlēt KHL gluži tā pat kā VEF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:16, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Jaunpupa eiriishi labi smako!!!
Naudiņu mīl visi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:17, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: protams, ka KHL es nolikšu vairāk, jo tai ir lielāka ietekme uz mums un tiem politiskajiem lēmumiem....Es vienkārši abas līgas salīdzinu....
Cik var malt vienu un to pashu Jau apnikushi, kam nepatiik, lai neseko ne KHL, ne VTB. Kur problema?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:18, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: protams, ka KHL es nolikšu vairāk, jo tai ir lielāka ietekme uz mums un tiem politiskajiem lēmumiem....Es vienkārši abas līgas salīdzinu....
Kā tevi, piemēram, ietekmē KHL?
Kādā veidā? Vai tādā, ka tu līd Dinamo rakstos un kaut ko komentē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:18, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Visiem ir zināms, ka VEF ir problēmas ar naudu un VTB pa lielam ir finansiāli izdevīgāks variants priekš kluba, kas knapi savelk galus kopā nekā Uleb, kur būtu tikai pamatturnīrs un nekas cits
Visiem ir zināms, ka Dinamo ir problēmas ar naudu un KHL pa lielam ir finansiāli izdevīgāks variants priekš kluba, kas knapi savelk galus kopā.

Abi barojas no Putina naudas, bet Putins to dot lai tevi zombetu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-07 22:20, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Tad kaada jeega spelet VTB ja nekas no taa nemainaas un tapat knapinaas???
Labāk, lai VEF samaksā Bērzam naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:23, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Pie Dinamo es pēdējā laikā neeju, biju vienu reizi par akmeņu lasītāju iesmiet...

KHL ietekmē mūsu hokeja virtuvi, kas netieši ietekmē mani, jo es atbalstu mūsu hokejistu un hokeja izlasi...Piemēram, ja Lipmans atkāptos, tad domāju par 90% nākamai federācijas prezidents būtu labvēlīgāks Dinamo...viens piemērs, nemaz par to īstenoto mārketingu nerunāsim...
Kurš, tad, tavuprāt, būtu tas cilvēks, kas vadītu federāciju un būtu lojāls Dinamo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:25, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: FUNIS!!!
Viņam bērni jāskolo.
Nebūs laika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:26, pirms 10 gadiem
Ko ńematies? Visiem skaidrs vtb līga=khl idealogijas zińā

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:27, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Dinamo pa lielam tikai vienu sezonu knapinās, pārējā laikā uzrodas mīklaini sponsori....kamēr VEF tādu sponsoru nav...krieviem tak ir vienalga par tādu VEF ...

Pie tam nav izdevīgāks variants DR ir KHL, bet gan vienīgais, jo priekš tās līgas tikai radīts tas klubs ir
Rīgas Dinamo pastāves arī pēc KHL jo tas ir slavens zīmols lai piesaistītu skatītājus. Arī VEF izvēlējās PSRS vecā kluba nosaukumu lai piesaistītu vairāk skatītāju.

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:27, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Pa lielam tur lielākā daļa būtu, es nenoliedzu, ka būtu tāds neticams variants iespējams, ka pats Savickis mainītu federācijas...
Savickis nekad nevadīs hokeja federāciju. Esmu gatavs saderēt uz visu, kas man ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:30, pirms 10 gadiem
gacha94 rakstīja: Rīgas Dinamo pastāves arī pēc KHL jo tas ir slavens zīmols lai piesaistītu skatītājus. Arī VEF izvēlējās PSRS vecā kluba nosaukumu lai piesaistītu vairāk skatītāju.
Lač spēlēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:30, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Tikai tev nekaa nav, ja neskaita siemens c35, cauras apenes 2001. gada stacionaaro!!!
Nē, man Samsung A5 telefons, un šī gada DELL portatīvais.
HA HA HA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 22:32, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: viss ir iespējams, nekad nesaki nekad
Es tiešām nezinu, cik lielam izmisumam ir jābūt, lai Savicki ieliktu tādā amatā.
Tāds Koziols pat būtu labāks.

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:32, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Bet apenes cauras!!!
ha ha
Nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:35, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: VEF jau viņi izvēlējās, jo nebija jau citu variantu, ko ņemt, lai nebūtu no 0 jāsāk, slinki tie ģīmji laikam ir
Viņi mierīgi varēja nosaukt par FEV, bet pirms VEF izveides krievu puse lūdzu paņemt vecu PSRS nosaukumu lai VEF varētu piedalīties krievu līgā tā pat kā kādreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:35, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Par Koziolu velns viņu zin, reiz jau mēģināja Lipmanu nobīdīt, bet finansiālā aizmugure par mazu
Tas bija Magonis, ja domā par 90. gadu beigām.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 22:36, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Kazjolus un chekistus ellee indijaa patriekt!!!
Koziols jau normāls. Tik neatceros, kāpēc aizgāja no Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:40, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: man šķiet, ka kaut kādos 2000jos gados viņš ko tādu veidoja, vēl vadot Rīga2000, vai es ko jaucu?
Nezinu, Magonis itkā 3 gadus novadija LHF, bet tad sākās Kirova ēra.
Iespējams, Koziols arī kaut kad meģināja Kirovu nobidit malā.

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:41, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Nebija nekas jāņem un to jau krievu puse nemaz nelūdza, jo nebija jau paredzēts, ka VEF tur ņemšies, cik esmu sapratis no intervijām, tad ģenerālis bija iniciators VEF atjaunošanai, jo zīmols nebija likvidēts
VEF atjaunoja vienu gadu pirms VTB līgas un tāds bija uzstādījums no krievu puses. Tas klubs tika atjaunots ar merķi atgriezties krievu līgā ar veco VEF nosaukumu.

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:41, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: man šķiet, ka kaut kādos 2000jos gados viņš ko tādu veidoja, vēl vadot Rīga2000, vai es ko jaucu?

Vot tie bija fināli un pusfināli ar Rīga2000, LM un Ogri...tāda skumjas parauj, ka mums vairs tā nav
Jā, man arī skumji, ka ASK vairs nav.
Tas tik bija laiks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:46, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: atceros, kad tas kautiņš bija...kur vēl krimināllietu laikam sāka
Domā tas, kur pret Žalgiri?
Jo atceros, ka vienā no dueliem kaut kas tāds bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:50, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: vins domaa ogres machu hokii!!!
Jā ,to ar atceros.
Bet sāku runāt par basketu, tapec domāju, ka viņš turpina temu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:53, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: jaa!!! ehh mazais mazutis

ko paslaik puika dara??? bija treknos gados baigais staars
Kur Miledžš?
Atceros, ka Bramlets vel bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:53, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kur Miledžš?
Atceros, ka Bramlets vel bija.
Fergusons Ventspilī un Džamals Lainerī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:55, pirms 10 gadiem
Spēli visu neredzēju,bet nepievērsu uzmanību ,cik vispār skatītāju bija?

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:55, pirms 10 gadiem
HuliManiBanoo rakstīja: Plutka caramba!!!
Vińš vel tagad tur ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 22:57, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: pirmās līgas, kur VEF startēja bija SEB Baltijas 2.divīzija un LBL...Pa lielam pirmās divas sezonas bija tā kā teica Ģenerālis un spieda uz jaunajiem
Pilnīgas muļķības, Valters un ko jau 2007 zināja par krievu līgas VTB vaidošanu un nosuakums VEF tika izvēlēts atbilstoši krievu prsībās pēc padomju vecā nosaukuma. Pirmajā sezonā VEF nespēlēja VTB jo tur piedalījās ASK Rīga, bet jau 2009 gadā ASKA paziņoja par bankrotu un Putins savu finansējumu novirzīja uz VEF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 23:01, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kur Miledžš?
Atceros, ka Bramlets vel bija.
Miledzs Polijaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 23:02, pirms 10 gadiem
janiz17 rakstīja: Spēli visu neredzēju,bet nepievērsu uzmanību ,cik vispār skatītāju bija?
lljoti maz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 23:03, pirms 10 gadiem
gacha94 rakstīja: Pilnīgas muļķības, Valters un ko jau 2007 zināja par krievu līgas VTB vaidošanu un nosuakums VEF tika izvēlēts atbilstoši krievu prsībās pēc padomju vecā nosaukuma. Pirmajā sezonā VEF nespēlēja VTB jo tur piedalījās ASK Rīga, bet jau 2009 gadā ASKA paziņoja par bankrotu un Putins savu finansējumu novirzīja uz VEF.
ASK piedaliijaas tikai VTB reklaamas kausaa, kas tikai riteeja dazhas dienas.

     [+] [-]

, 2015-12-07 23:09, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: ASK piedaliijaas tikai VTB reklaamas kausaa, kas tikai riteeja dazhas dienas.
Kāda nozīme jo tāda arī bija VTB pirmā sezona un tā sastāvēja no dažām spēlēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 23:18, pirms 10 gadiem
Kur tādu treneri izraka...
Viņš tak nav izveidojis kodolu - Meiers Bērziņš Strēlnieks
Nevienu brīdi nevar būt šie visi 3 malā
Bērziņš vispār jālaiž 25--30 min

Hakansonam vismaz -30 šodien, to arī var mest ārr, kopā ar Makdauveli un Ruvio
Komandā pilns ar Jēkabpils Liepājas standartiem : )

De Kolo Fridzons un Teo priecēja : )

     [+] [-]

, 2015-12-07 23:19, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: kādu finansēju? savam bulšitam tici?

Realitāte ir tā, ka ja tur Putins naudu dotu, tad tur būtu labākie Latvijas spēlētāji un labi leģionāri

Pie tam ASK bankrotēja diezgan vienkāršu iemeslu dēļ....Un reklāmas kauss nav VTB pirmā sezona, tas bija izmēģinājuma projekts
Kāpēc Putinam būtu jādot VEFam liels finansējums ja viņš savu mēri var panākt ar grašiem un mērķis ir VEF dalība Krievu līga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 23:25, pirms 10 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=QlE... Vilciena ielikts video. Uzmanību pievēršam kaklam.

     [+] [-]

, 2015-12-07 23:26, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Un reklāmas kauss nav VTB pirmā sezona, tas bija izmēģinājuma projekts
Faktiski tā bija pirmā VTB sezona. Putina izmēginājuma projekts. Nakamā sezonā bija pilnvērtīga un tur startēja arī VEF kā pilnvērtīgs PSRS līgas dalībnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 23:31, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: un jēga viņam no VEF tur? Aizdomājies tālāk....Jēga viņam no kluba tur, kad par to līgu šeit ir interese maza un klubs katru gadu knapinās un dzīvo pa tabulas lejasgalu...

Ja teiksim VEF būtu tur lielas atbalsts utt. tad varētu padomāt, bet tā kā pašlaik ir, tad nekādas jēgas tam nav...Pat jabūtu kā saki, tad tas budžets būtu vienā līmenī nevis "staigājošs"
Putinam galvenais mērķis ir lai VEF piedalās krievu līgā un to viņš panāk atmetot latviešiem grāšus. Pat viena zombēta kepka priekš Puina maigas varas projekta ir panākums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 23:35, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Kur Tu psrs jauc iekšā? Somi, tad arī labi psrs spēlēja, tāpat kā čehi, ja? Vai hokejā somi un horvāti?

Ne jau krievi tās līgas taisīja psrs dēļ, bet gan tās ietekmes dēļ, tas ir ar viņu ego saistīts - kā viņu līgas var nebūt vadošās eiropā?

Bet ja no vis tā nodalās, tas KHL un VTB ir top3 līgas eiropā un tas nekur nepazudīs, jo mēs viņiem kaimiņos esam, izņēmums ir tas, ja viņi paši kā valsts izirsts (tas ir diezgan iespējams)
VTB faktiski ir atjanotā PSRS līga kurā spēle tie paši vecie klubi CSKA, VEF. Krieviem patīk vecās vērtības un tāpēc tika izveidota VTB līga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 23:46, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Tu esi smieklīgs Cerams, ka saproti, ka man ir vienalga VEF dalība tur un līga man aprobežojas tikai ar VEF un Latvijas pārstāvjiem....Es nemaz neinteresējos par līgu pēc tam, kad VEF izkrīt....

Galvenais mērķis - piedalīties? Smieklīgi, pa lielam dodod naudu utt. ir jābūt lielākam mērķis, bet tāda šim klubam iekš VTB vienkārši nav...Un kā tieši domā to Putina naudu? Tās prēmijas no līgas? Tās ir vienkārši tāpēc, lai vispār ārzemju klubi tur piedalīties, savādāk tur tak neviens nelīstu
Redzot kā tu ataisno VTB līgu pirmajos komentāros tad var secināt ka Putins savu merķi ir panācis, attiecība uz tevi.
Vēlrezi atkartošu ka galvenais Putina merķis ir lai VEF piedalās VTB līgā un viņš to panāk pat ar niecīgu finansējumu.
Atbildi lūdzu, kāpēc Putinam būtu jāpalielina finansējums ja latvieši atdodas par tiem pašiem grašiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-07 23:52, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Neesi smieklīgs ar to pliko piedalīšanos un jo tā ir graša vērtē...Pirmajos komentāros es vienkārši vēlējos, lai jūs elementāri paņemiet abas līgas un salīdziniet tās un redzēsiet starp tām atšķirību, lai abām ir līdzīgs naudas avots, bet tās nav vienādas...Kādā veidā Putins naudu dod?

Un ko Tu esi ieciklējies uz to piedalīšanos? Plika piedalīšanās tur neko nedod, nebūtu VEF būtu kāds cits, jo tur ir normāls līmenis, tāpat kā KHL...Lai, ko īstenotu caur līgu vajag cilvēkus, bet VEF vienkārši to viņiem nedod un mani nevajag pieminēt, ikdienā es lamāju krievus un speciāli ar viņiem latviski runāju, lai gan zina, ka krieviski labi māku...
Nav nekādas nozīmes piķa lielumam jo Putina mērķis ir lai VEF pieldalās krievu līgā un viņš to mērķi ir sasniedzis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-07 23:58, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Un kādu mērķi Putins panācis, paskaidro par to sīkāk....
VTB līga tika radīta pirmkārt jau priekš pašas Krievijas lai atgrieztu to līgu kas bija PSRS laikā kad vienā līgā spēlēja gan VEF gan CSKA. Tas cilvēkiem liek atgriezties pie PSRS vertībām. Tieši tās pat merķis ir VEF sakarā Latvijas teritorijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-08 00:01, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Atkal tas pats, bet kas tālāk par piedalīšanos? Plika piedalīšanās tam Putinam neko nedod....Kas tālāk?
Putinam galvenais ir lai tādas kepkas kā tu atcerētos PSRS laiku un vērtības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-08 00:09, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Kādas vērtības? Kad izlaida cilvēkus? Sa.pisa zemi un aplaupīja Latviju? Vai kā iemācīja veikli čakarēt un dzīvot uz valsts rēķina? Nicināms laiks

Bet ko viņi Somijā un Čehijā cer panākt?
Lielākā daļa latviešu tiesi to pašu saka arī par Latviju ka Latvija ir aplaupīta un zeme ir sa.pista un daudzi dzīvo uz valsts rēķina un ka tagad ir nicināms laiks, taču Latviju tāpat mīl un tieši tā pat tu mīli VEF un krievu līgu. Tāds ir Putina mērķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-08 00:29, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Vēl, neesi iebraucis tajā, ka man ir pajāt uz VTB? Tieši tas ir iemesls, kapēc es nestresoju par vietu turnīra tabulā...

Pamatā es šeit tā rakstu, jo reizēm noriebjas lasīt vienveidīgos komentāros, apmēram, kā Tu to dari - Jūs spiežat tādu viedokli virsū, ka ir tikai pareizs un nepareizs, bet tā pasaule nedarbojas...Tas pats ar propagandu - tā ir abās pusēs...Tas pats par VTB un PSRS, tu ieciklējies uz vēsturi un neņem vērā citus faktus....

Lūdzu nepielīdzini mani tiem ākstiem, kuri bļauj, ka tagad Latvija tagad ir aplaupīta utt. tas ir vienkārši bulšits, tāpat kā visi tie, kuri pauž to, ka nav šeit ražošanas....
Kā tad. Tieši tādus pašus komentārus var lasīt arī pie Dinamo rakstiem par to ka visi seko līdzi tikai Dinamo un uz KHL ir pajāt, taču patiesībā Putins ar VTB līgu tevi tur savā ietekmes zonā un liek atcerēties krievu vērtības. Pirmkārt jau pašā Krievijā tāds VEF ir vajadzīgs jo tas atgādina krieviem par to laiku kad VEF spēlēja PSRS čempionātā un kad Latvija bija PSRS sastāvā. Tas krieviem dot cerību atgriezt Latviju Krievijas sastāvā tā pat kā viņi VEF atgrieza savā čempionātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja