Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Kuksikam 13 punkti Stambulā, Bertāns galotnē zaudē CSKA

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Kuksikam 13 punkti Stambulā, Bertāns galotnē zaudē CSKA
Rihards Kuksiks: 13 punkti pret "kanārijputniņiem"
Foto: nn-basket.ru

Ceturtdien, 5. martā, Eirolīgas "Top 16" turnīrā notiek četras spēles Stambulā, Belgradā, Atēnās un Vitorijā. Ainara Bagatska trenētais Ņižņijnovgorodas klubs izbraukumā atkārtoti zaudēja Stambulas "Fenerbahce Ulker", saglabājot tikai teorētiskas izredzes spēlēt "play-off".

Fenerbahce 92, Nizhny Novgorod 79

Cīņas priekšvakarā Ainara Bagatska, Artūra Štālberga un Oskara Ernšteina vīri nokļuva neapskaužamā situācijā. Pēc Terensa Kinsija savainojuma Augšvolgas kluba lazareti papildināja pamatcentrs Artjoms Parahovskis. Neraugoties uz to, Ņižņijas spēlētāji “Ulker” arēnā skaļo turku līdzjutēju ielenkumā kārtējo reizi cīnījās līdz galam.

Parahovska iztrūkums bija ļoti jūtams. Trūkstošo centimetru dēļ viesi zaudēja daudzas divcīņas zem groziem, visā spēlē izcīnot tikai 24 atlēkušās bumbas. Turpretī “Fenerbahce” spēlētāji pārlēca pretiniekus vai nopelnīja tiesības stāties uz labdarības līnijas. Puslaikā “kanārijputniņi” ieguva 16 punktu pārsvaru – 50:34.

Otrais puslaiks sākās ar Ņižņijas mazo spēlētāju uzņemšanos. Rihards Kuksiks iemeta tālmetienu un guva piecus punktus pēc kārtas, sāncenšu laukuma pusē spēli saasināja nesenais Ņūorleānas “pelikāns” Gals Mekels, par sevi un citiem strādāja Teilors Ročestijs. Pusstundas beigās spēka uzbrucēja paraugstundu nodemonstrēja Trejs Tompkinss, labai spēlei groza apakšā pievienojot divus trīspunktniekus – 60:55.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā čehu zvaigzne Jans Veselijs ar Nemaņjas Bjeļicas un saspēles vadītāja Nika Ziša palīdzību atjaunoja 16 punktu pārsvaru – 73:57. Kuksiks pamanījās iemest trešo tālmetienu un galotnē pievienoja vēl divus punktus, taču “Nizhny Novgorod” vairāk netika tuvāk par desmit punktiem.

Rihards Kuksiks uzbrukumā aizvadīja līdz šim labāko spēli Eirolīgā. Uzbrucējs 22:49 minūtēs guva 13 punktus (2p 2/2, 3p 3/6), izcīnīja divas atlēkušās bumbas, trīs reizes pārkāpa noteikumus, ieguva +/- rādītāju mīnus 23 (sliktākais komandā) un nopelnīja lietderības koeficientu 9.

F grupa, 5. marts, Stambula

Fenerbahce – Nizhny Novgorod 92:79 (18:17, 32:17, 12:21, 30:24)
Fenerbahce: Bjelica 16 (7ab), Hickman 13, Vesely 13, Goudelock 10, Preldzic 8, Bogdanovic 7, Mahmutoglu 5, Zisis 6, Cetin 6, Savas 4, Zoric 2, Erden 2.
Nizhny Novgorod: Thompkins 22 (11ab), Rochestie 13, Kuksiks 13, Mekel 12 (6rp), Khvostov 8, Antonov 7, Krivosheev 4, Baburin, Golovin; Savelyev.

Baskonia 74, CSKA 81

Pirmajā puslaikā Ivona Navarro vīriem izdevās uzspiest viesiem sev tīkamo ātro un rezultatīvo spēli. Mājinieku starta izrāvienu ar diviem tālmetieniem uzkurināja Dāvis Bertāns, ātri panākot 16:11 Vitorijas labā. Ceturtdaļas beigās punktu gūšanā iesaistījās teju visi laukumā esošie mājinieku spēlētāji, uz brīdi panākot pat 14 punktu pārsvaru – 27:13.

Nākamās ceturtdaļas sākumā atrāviens sasniedza 16 punktu atzīmi – 33:17. CSKA atguvās, pateicoties savu aizsargu aukstasinībai. Pakaļdzīšanos sāka Džeksons, tālmetienu ielidināja Teodosičs, bet puslaika beigās savas labākās īpašības nodemonstrēja Vitālijs Fridzons – 42:36.

Otrā puslaika pirmajās piecās minūtēs “Baskonia” vienīgos divus punktus ar soda metieniem guva Dāvis Bertāns. Tikmēr CSKA jau elpoja pakausī – 44:43. Kad armijnieki beidzot noķēra mājiniekus, pēdējie sāka cīnīties ar jaunu sparu. Turpinājumā cīņa ritēja punkts punktā, pārmaiņus vadībā izvirzoties abām komandām. Bertāns vairāk pie metieniem netika, priekšlaikus atstājot laukumu ar piecām piezīmēm.

Pirms pēdējām 100 sekundēm “Baskonia” atradās vadībā ar 72:71, taču bumba nonāca CSKA rīcībā. Vīmss un De Kolo divas reizes tika līdz groza apakšai, bet savā pusē nosargāja soda laukumu – 72:75. Nācās ķerties pie sodu taktikas. Voroncevičs nekļūdījās – 72:77.

Mājinieki neguva punktus trešajā uzbrukumā pēc kārtas un sekoja kārtējais pārkāpums. Džeksons trāpīja tikai pirmo metienu, taču “Baskonia” rīcībā palika tikai 12 sekundes. CSKA neļāva izmest tālmetienu, bet divus punktus mājinieki tomēr atspēlēja. Pēc minūtes pārtraukuma CSKA pēdējo uzbrukumu noslēdza De Kolo tālmetiens.

Dāvis Bertāns 16:42 minūtēs guva astoņus punktus (3p 2/3, 1p 2/3), trīs reizes kļūdījās, saņēma piecas personiskās piezīmes, izprovocēja vienu pārkāpumu, ieguva +/- rādītāju 2 un nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -2.

Panathinaikos 77, FC Barcelona 81

Dušana Ivanoviča vīri uzvarēja trijās no četrām ceturtdaļām, taču otrajā desmitminūtē izsētie 15 punkti (11:26) beigās maksāja spēli. Visu sabojāja pirmā puslaika pēdējās trīs minūtes, kurās barselonieši veica izrāvienu 0:12. Horvātu milzis Ante Tomičs starta klusēšanu nomainīja ar īstu izvirdumu soda laukumā, bet malās un groza apakšā viņam palīdzīgu roku sniedza jaunais talants Alekss Abriness – 32:42.

Otrajā puslaikā “zaļie” trīs reizes pietuvojās divu punktu attālumā (47:49, 73:75 un 77:79), taču vadību vairs neatguva. Pēdējā piegājienā dažas sekundes pirms spēles beigām Diamantidis iemeta tālmetienu, uz mirkli atjaunojot cerības. Sekoja pārkāpums pret Tomašu Satoranski, taču čehu basketbolists trāpīja abus brīvmetienus – 77:81.

Jānis Blūms 05:25 minūtēs metienus neizdarīja, saņēma trīs personiskās piezīmes, izprovocēja vienu pārkāpumu, ieguva +/- rādītāju -10 un nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -2.

Kopvērtējums 5. martā

#E grupaF grupa
1Real Madrid 7-1Olympiacos 7-1
2FC Barcelona 6-3Fenerbahce 7-2
3Maccabi 6-3CSKA 7-2
4Panathinaikos 5-4Anadolu Efes 4-4
---
5ALBA Berlin 4-5Baskonia 4-5
6Žalgiris 3-6Milano 2-6
7Galatasaray 2-6Nizhny Novgorod 2-7
8Crvena Zvezda 2-7Unicaja 1-7

Izmantotie resursi:
Turkish Airlines Euroleague - Welcome to...

     [+] [-]

, 2015-03-05 23:58, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es jau nesaku, ka obligāti jāskatās

Spēlēt jau viņš var tur, bet izlasē Timma lielāku lomu spēlē un visticamāk arī spēlēs EČ...

Kuksiks ir labs spēlētājs tas jā, bet par Timmu labāks? Nesteigtos to teikt + Rihards ir vecāks, domāju ja Timma progresēs, tad mums var būt augsta līmeņa EL spēlētājs, tikai jāpieliek pie spēles izprašanas vairāk, piemēram, jāspēlē postā pret mazāku spēlētāju nevis trīņi jāmet utt.
Vispār es domāju, ka liekais šajā pozīcijā ir Meijeris, bet tas jau arī Bagija favorīts

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:01, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Vispār es domāju, ka liekais šajā pozīcijā ir Meijeris, bet tas jau arī Bagija favorīts
Pirmā lieta kurā tev piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:01, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Viņš nekādu lomu izlasē nav spēlējis pirms šī kval. turnīra. Kuksiks tomēr ir caur reālu EČ izmalies, ne tikai sitis vājas komandas
Abi jau spēlēs izlasē visticamāk, bet ja Kuksiks var tikai pavilkt pie Bagija, tad tas var radīt problēmas nākotnē....

Tas, ka Timma nav spēlējis EČ ir viens, bet tas, ka uz viņu daļēji jau kvalī balstījās spēle, ko pārņēma no BKV bija realitāte un domāju, ka EČ nekas diži savādāk nebūs, mans starta 5nieks:
Strēlnieks
Bertāns
Timma
Bērziņš
Zaķis (dēļ pašreizējā snieguma)

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:02, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Vispār es domāju, ka liekais šajā pozīcijā ir Meijeris, bet tas jau arī Bagija favorīts
Mejeris bet es arī reizēm kļūdos/pārrakstos

Viņš būs visticamāk tas 12tais spēlētājs, kurš epizodiski uzspēlēs vai paņems kā PF, tad gan iebrauks Bagijs auzās, lai gan postā viņu ir grūti apspēlēt, retā labā lieta viņa aizsardzībā

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:06, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es jau nesaku, ka obligāti jāskatās

Spēlēt jau viņš var tur, bet izlasē Timma lielāku lomu spēlē un visticamāk arī spēlēs EČ...

Kuksiks ir labs spēlētājs tas jā, bet par Timmu labāks? Nesteigtos to teikt + Rihards ir vecāks, domāju ja Timma progresēs, tad mums var būt augsta līmeņa EL spēlētājs, tikai jāpieliek pie spēles izprašanas vairāk, piemēram, jāspēlē postā pret mazāku spēlētāju nevis trīņi jāmet utt.
Kuksiks viņa gados spēlēja kopā ar hardenu a timma ar zaķi

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:07, pirms 10 gadiem
Blūmam vispār minūtes ļoti mazas, lai gan saprotams jo tomēr priekšā Diamantidis un fiziski spēcīgākais Nelsons....

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:08, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Abi jau spēlēs izlasē visticamāk, bet ja Kuksiks var tikai pavilkt pie Bagija, tad tas var radīt problēmas nākotnē....

Tas, ka Timma nav spēlējis EČ ir viens, bet tas, ka uz viņu daļēji jau kvalī balstījās spēle, ko pārņēma no BKV bija realitāte un domāju, ka EČ nekas diži savādāk nebūs, mans starta 5nieks:
Strēlnieks
Bertāns
Timma
Bērziņš
Zaķis (dēļ pašreizējā snieguma)
Daudzmaz OK, ja neskaita, ka otru Bertānu un Porziņģi esi kur pazaudējis (, kas noteikti var spēlēt kā C labāk par Zaķi. ja spēlēs, t.i. Un tad vēl ir Blūms ar janičenoku kuri intervijās runā tā, itkā vieta izlasē ir garantēta. Nu neesmu pārliecināts, ka šamie tā uzreiz nāks no soliņa. Par trešo pozīciju : nu tur vispār būs skaidrs tikai tad, kad būs redzams kādā formā katrs rudenī būs. Un ne tikai par trešo.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:08, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Kuksiks viņa gados spēlēja kopā ar hardenu a timma ar zaķi
Kāda starpība ar ko spēlēja? Galvenais, ko Timma iespēs piemēram līdz pašreizējam Kuksika vecumam tādā ziņā biju domājis

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:09, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Kuksiks viņa gados spēlēja kopā ar hardenu a timma ar zaķi
tāds panākums
Labs

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:11, pirms 10 gadiem
Chris_Drury rakstīja: tāds panākums
Labs
tā ir reālāka pieredze kā spēlēt NBA vasaras līgās, drāftētam ar pēdējo nr, kad vairs nebija, ko ņemt tā gada nožēlojamā drāftā bez cerībām jebkad tur nokļūt

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:12, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Daudzmaz OK, ja neskaita, ka otru Bertānu un Porziņģi esi kur pazaudējis (, kas noteikti var spēlēt kā C labāk par Zaķi. ja spēlēs, t.i. Un tad vēl ir Blūms ar janičenoku kuri intervijās runā tā, itkā vieta izlasē ir garantēta. Nu neesmu pārliecināts, ka šamie tā uzreiz nāks no soliņa. Par trešo pozīciju : nu tur vispār būs skaidrs tikai tad, kad būs redzams kādā formā katrs rudenī būs. Un ne tikai par trešo.
Neesmu pazaudējis, abus nerakstīju, jo tomēr ir šaubas vai abi spēlēs izlasē Blūmam nav problēmu no soliņa nākt....Dāvja personā es redzu tieši to eksplozivitāti, kas ir vajadzīgs nākot no soliņa....Par Janičenoku nezinu...personīgi es neliktu pamatsastāvā, nu nav viņam tās pēdējās 2 sezonas diez ko labas...Lai gan domāju, ka pat varētu būt, ka Janičenoks netiks izlasē, tomēr daudz to konkurentu

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:14, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: tā ir reālāka pieredze kā spēlēt NBA vasaras līgās, drāftētam ar pēdējo nr, kad vairs nebija, ko ņemt tā gada nožēlojamā drāftā bez cerībām jebkad tur nokļūt
Reāli viņš atbrauca uz eiropu bez labas aizsardzības, bez normāla caurgājiens un tikai ar tŗīni, kuru iemest varēja no ieņemtas jau pozīcijas....Tomēr ja skatās tīri no aizsardzības attīstības, tad vasaras līga tam ir laba vieta

P.s. Mans viedoklis par Timmu ir tāds, ka jāsitās pa EL, NBA basis neder viņam

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Neesmu pazaudējis, abus nerakstīju, jo tomēr ir šaubas vai abi spēlēs izlasē Blūmam nav problēmu no soliņa nākt....Dāvja personā es redzu tieši to eksplozivitāti, kas ir vajadzīgs nākot no soliņa....Par Janičenoku nezinu...personīgi es neliktu pamatsastāvā, nu nav viņam tās pēdējās 2 sezonas diez ko labas...Lai gan domāju, ka pat varētu būt, ka Janičenoks netiks izlasē, tomēr daudz to konkurentu
Piekrītu lielos vilcienos, bet jāapzinās, ka izlasē valda diezgan izteikta ģedovšķina jeb pecking order. Sauc kā gribi. ja bagijs ar to spēj tikt galā, tad jau labi.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:16, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Reāli viņš atbrauca uz eiropu bez labas aizsardzības, bez normāla caurgājiens un tikai ar tŗīni, kuru iemest varēja no ieņemtas jau pozīcijas....Tomēr ja skatās tīri no aizsardzības attīstības, tad vasaras līga tam ir laba vieta

P.s. Mans viedoklis par Timmu ir tāds, ka jāsitās pa EL, NBA basis neder viņam
kas viņam liedza meklēt iespējas jau no Ventspils? Kā jau rakstīju, skaitītājs viņam pamatīgi tikšķ un jātiek tur kamēr tas ir aktuāli.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:16, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Piekrītu lielos vilcienos, bet jāapzinās, ka izlasē valda diezgan izteikta ģedovšķina jeb pecking order. Sauc kā gribi. ja bagijs ar to spēj tikt galā, tad jau labi.
Tas gan

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:19, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: kas viņam liedza meklēt iespējas jau no Ventspils? Kā jau rakstīju, skaitītājs viņam pamatīgi tikšķ un jātiek tur kamēr tas ir aktuāli.
Timmam vēl daudz laika ir līdz EL, jo tomēr viņā mierīgi var sākt EL spēlēt savos 26 - 27 gados, jau šosezon tika EK gaisotni apošņāt.....Daudz ko izteiks vai VEF pacels LBL un tiks EK, ja jā, tad pie labi novākta sastāva Timma varētu palikt, bet nu šogad domāju starpsezona būs notikumiem pilna

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:19, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Reāli viņš atbrauca uz eiropu bez labas aizsardzības, bez normāla caurgājiens un tikai ar tŗīni, kuru iemest varēja no ieņemtas jau pozīcijas....Tomēr ja skatās tīri no aizsardzības attīstības, tad vasaras līga tam ir laba vieta

P.s. Mans viedoklis par Timmu ir tāds, ka jāsitās pa EL, NBA basis neder viņam
Kurš tad mums LV ir tas baigais Defa guru, ka īpaši jānoliek Kuksiks? Visiem daudzmaz tās pašas problēmas, kas viņam: netikšana līdzi kājās, utt. Tadu Janičenoku taču VEF pēdējā spēlē vienkārši iz-a (sorry par izteicienu). Un somi sataisīja viņam trīs piezīmes.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 00:20, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: tā ir reālāka pieredze kā spēlēt NBA vasaras līgās, drāftētam ar pēdējo nr, kad vairs nebija, ko ņemt tā gada nožēlojamā drāftā bez cerībām jebkad tur nokļūt
Nu jav tu visu ko dara Kuksiks centies pārvērst par iespaidīgu
spēlē eirolīgā un spēlējis blakus Hardenam... atvaino bet tas ka Timma tika draftēts un spēlēja vasaras līgā neizklausās vismaz tik bēdīgi

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:25, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Kurš tad mums LV ir tas baigais Defa guru, ka īpaši jānoliek Kuksiks? Visiem daudzmaz tās pašas problēmas, kas viņam: netikšana līdzi kājās, utt. Tadu Janičenoku taču VEF pēdējā spēlē vienkārši iz-a (sorry par izteicienu). Un somi sataisīja viņam trīs piezīmes.
Es jau nenolieku, tikai teicu, kāds viņš atbrauca no aizokeāna nesaku, ka tāds pats arī tagad ir

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:28, pirms 10 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Nu jav tu visu ko dara Kuksiks centies pārvērst par iespaidīgu
spēlē eirolīgā un spēlējis blakus Hardenam... atvaino bet tas ka Timma tika draftēts un spēlēja vasaras līgā neizklausās vismaz tik bēdīgi
man gan izklausās. Principā, ja es nomestu 20 gadus un atrastu, ka kāds šo pasākumu (aviobiletes, hoteli un ikdienas burgerus) apmaksātu, arī es varētu uzspēlēt Vasaras līgā un ierakstīt to CV . Tur, piedošanu, spēlē tāds skaits D līgas un vēl visādu spēlētāju, ka maz neliekas. Ne jau es lietoju argumentu, ka baigais sasniegums ir spēlēt blakus Hārdenam. bet nu tomēr, labs spēles laiks studentos ASV ir vērtīgāk par ņemšanos Lembuģijas sporta zālē

     [+] [-]

, 2015-03-06 00:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es jau nenolieku, tikai teicu, kāds viņš atbrauca no aizokeāna nesaku, ka tāds pats arī tagad ir
Pa lielam jau ir tāds pats, bet ka viņš kaut kā īpaši sliktā nozīmē izceltos defā uz pārējo LV spēlētāju fona arī neteiktu. NBA materiāls nav un nekad nav bijis. EL so so. Bet tādi jau gandrīz visi tie mūsējie ārējā līnijā. Dairis varbūt pēc attieksmes ir izņēmums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:39, pirms 10 gadiem
Timma būs izlasē, jo viņš var nospēlēt ļoti daudzpusīgi. Bet tādu punktu mašīnu kā Kuksiks arī vajag... Tādu kuram ir stabils 3pt, defā arī savas minūtes izvilks.

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:39, pirms 10 gadiem
Janičenokam un Blūmam noteikti jābūt izlasē. Protams, ar nosacījumu, ja labā formā...

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:41, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Pofig uz to NN! Galvenais, ka Kuksikam spēļu prakse.
Gribas jau arī, lai Bagijam trenera karjera sanāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 08:43, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Janičenoks ar Blūmu izlasei ir vajadzīgi it sevišķi tādos spiediena apstākļos, kad čempionāts notiek mājās. Tie ir tādi "Sandi Ozoliņi" basketbola variantā. Tādi killeri kā Janičenoks un Blūms arī sliktā formā noderēs, jo Janičenoks pie pilnām tribīnēm un spiediena apstākļos vienmēr ir juties ļoti labi un pat pie slikta kluba sezonas viņš vienmēr ir atvēries tieši tajā brīdī. Lai arī apbružājusies, tomēr kādu pieredzi izlasē joprojām vajag. Daudzi ieņirdza pagājušajā čempī par Armanda Šķēles paņemšanu uz Čempi, bet tieši viņš bija viens no atslēgas spēlētājiem izšķirošajā grupu turnīra spēlē pret Maķedoniju, kad lieliski tika galā ar viņu melno "fenerbache" saspēlnieku, kā arī pats salika svarīgos brīžos 8 punktus pēc kārtas ! Nepietiek vienmēr paņemt tikai tos it kā nomināli labākos. Tāds Porziņģis var elementāri pārdegt tādā čempī. Tas pats ar Dāvi Bertānu, Timmu, Siliņu utml. Veči ir vajadzīgi arī sūdīgākajā formā
Nav šaubu, ka Janičs ar Blūmu spēlēs izlasē. Es tikai nesaprotu, kā kādam var izlikties, ka viņus var nepaņemt.

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:44, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Timma būs izlasē, jo viņš var nospēlēt ļoti daudzpusīgi. Bet tādu punktu mašīnu kā Kuksiks arī vajag... Tādu kuram ir stabils 3pt, defā arī savas minūtes izvilks.
Nu, jā, tomēr Siliņš vēl nav tas līmenis. Paņemam Dāvi, Janičenoku klāt, un vieglā uzbrucēja pozīcija teicami nokomplektēta, pēc visiem mūsdienu standartiem. Turklāt gan Dāvis, gan Timma ir izmantojams arī 4.pozīcijā, atkarībā no situācijas.

     [+] [-]

, 2015-03-06 08:45, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Nav šaubu, ka Janičs ar Blūmu spēlēs izlasē. Es tikai nesaprotu, kā kādam var izlikties, ka viņus var nepaņemt.
Ir jau tads tīņu loks, kas visur raksta, ka vajag vecos mest ārā. Tie paši katru gadu kauc, ka Masaļski vajag triekt ratā, un katru gadu attopas, ka bez Edgara nekur.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-06 09:14, pirms 10 gadiem
Kādā sakarā labdarības līnija? Pat žargonā, no kurienes tas nosaukums radies? Uz soda metienu līnijas stājas lai sodītu pretinieku par pārkāpumu, ar labdarību sportā neviens nenodarbojas.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 09:26, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Nav šaubu, ka Janičs ar Blūmu spēlēs izlasē. Es tikai nesaprotu, kā kādam var izlikties, ka viņus var nepaņemt.
Un, ja būs trauma arī ņemsi? Janičenoks šogad pēc traumas pilnīgi nekāds. Jāspēlē ir konkrētajā brīdī labākajiem un jābūt konkurencei, nevis garantētām vietām. Kāds jau arī joprojām domā, ka Kambala un KV arī obligāti jāņem. Viņiem pašiem noteikti tā liekas.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-06 09:37, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Un, ja būs trauma arī ņemsi? Janičenoks šogad pēc traumas pilnīgi nekāds. Jāspēlē ir konkrētajā brīdī labākajiem un jābūt konkurencei, nevis garantētām vietām. Kāds jau arī joprojām domā, ka Kambala un KV arī obligāti jāņem. Viņiem pašiem noteikti tā liekas.
To lai izlemj Bagatskis. Ja Janičenoks kaut uz 10 min var palīdzēt, kāpēc gan ne. Ja no tā izlases ķīmija uzlabojas.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-06 09:41, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Realitāte ir tāda, ka viens spēlētājs ir draftēts NBA un otrs ir deldējis solu eiropas kausa un ACB vidusmēra komandā- Valenciā, laukumā tiekot vidēji 0.5 min.Turpinājumā sēdējis Bagatska azotē eirokausa laikā Budivelnikā, izmests dēļ vājā snieguma. Nespēlējis ilgu laiku, paķerts VEFā, nospēlējis švaki, dabūjis traumu, atguvies, spēlējis LBL uz plauyoff robežas atrodošās Jēkabpils sastāvā un tad atkal paķerts Bagatska azotītē! Viss. Viens liels blats caur Bagatski un tas arī viss. NCCA viņš sevi lab pieteica, tika Valenciā, bet sasapņojās, ka viss aizies lieliski, bet netika laukumā un pelnīti, jo aizsardzība kā bija tā ir katastrofāla. Neuzskatu, ka beņķa deldēšana ACB vidusmēra komandā un pāris mēnešu uzkapāšana VEFā, kur var uzkapāt vienmēr kāds latvietis, un Bagatska paspārnē Budivelnikā un tagad NN ir kaut kas īpašas ievērības cienīgs. Un vispār muļķīgi būtu salīdzināt divu dažādu pozīciju spēlētājus. Timma ir jauns un vēl "pastulbs", ja tā var teikt, bet spēles ziņā šosezon viņš ir ļoti pielicis. Tāpat ir pieņēmies par 10 kg svarā, kā pats atzina, jo pie tā speciāli strādā, tai pat laikā nezaudējot ātruma īpašības. Viss potenciāls pamazām laužas uz āru. Ir skaidrs, ka Timma izlasē būs 100%, bet par Kuksiku to gan tik viennozīmīgi teikt nevar. Domāju, ja Bagatskis nebūtu treneri un viņa vietā būtu jebkurš cits, tad Kuksiks labākajā gadījumā tiktu iekļauts kandidātos. Nekas personīgs pret viņu, bet visi runā par viņa mūžīgo "mīlas saikni " ar Bagiju.
Par ko mēs runājam - viņi ir vienas pozīcijas spēlētāji. Protams, tad jākonstatē, kurā pozīcijā tavuprāt spēlē Timma bet mēs pamatā runājam par SF un pat PF, kur Bagijs Kuksiku bieži vien iespēlē īsajā variantā. Par citu salīdzinājumu. Kautvai trenēties ACB sistēmā ir produktīvāk, nekā spēlēt VEF vai ventiņos. Nu un , ka nodrāftēja ar pēdējo Nr. Kas tik tur kādreiz nav ticis nodrāftēts Tas viņam ko - palīdzējis tikt kādā normālā klubā? Varbūt pats negrib. Bet tas ir izniekots laiks. Tieši tāpat kā Bērziņa nedošānās uz Barselonu.

     [+] [-]

, 2015-03-06 09:47, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: To lai izlemj Bagatskis. Ja Janičenoks kaut uz 10 min var palīdzēt, kāpēc gan ne. Ja no tā izlases ķīmija uzlabojas.
Loģiski, ka Bagatskis Uz 10 min.? Nu tas ir tas jautājums, vai gatavs nākt no beņķa. Šobrīd viņam vajag visu puslaiku klai iesildītos