Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Saspringtā galotnē Ventspils atzīst Freimaņa komandas pārākumu

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Saspringtā galotnē Ventspils atzīst Freimaņa komandas pārākumu
Aigars Šķēle
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

FIBA Čempionu līgas ietvaros savā trešajā apakšgrupas spēlē basketbola kluba ''Ventspils'' basketbolisti viesojas Turcijā pie Rolanda Freimaņa un Ušakas ''Sportiff''. Vairākkārt spēles gaitā mainoties vadībai, veiksmīgāki izrādījās turki, izcīnot uzvaru ar 74:69.

Starta piecinieki

Ventspils: Dīns, Šķēle, Kuksiks, Ziediņš, Mbodžs
Ušaka: Laionss, Demirels, Makisiks, Freimanis, Monro

Spēles rezultātu atklāja ventspilnieki, ar precīzu pustālo metienu izceļoties Mārim Ziediņam. Savu vārdu jau spēles pašā sākumā teica Rolands Freimanis, ar precīzu tālmetienu iegūstot 5:2 pārsvaru savai komandai. Abas komandas vairākkārt apmainījās ar precīziem tālmetieniem, neļaujot pretiniekiem atrauties.

Iniciatīvu Ventspils komandas rindās uzņēmās leģionāri: Dīns, Kempbels, kā arī Aigars Šķēle. Tieši viņu sekmes uzbrukumā nodrošināja stabilāku sešu punktu pārsvaru, ko gan Laionss centās dzēst ar precīzu trejaci pašās spēles beigās. Pēc pirmā ceturkšņa rezultāts 23:19 viesu labā.

Otrā ceturtdaļa sākās ar tālmetienu krusu abos virzienos - precīzs bija Zaķis, taču aizsardzībā lielas problēmas sagādāja Šakils Makisiks, kurš realizēja vairākus sarežģītus metienus no distances. Groza apakšā pārāks par saviem pretspēlētājiem bija Monro, kas lika Kārlim Muižniekam sasaukt komandas sapulci.

Pēc tās ventspilniekiem izdevās nedaudz samazināt rezultāta starpību, precīziem esot Šķēlem, Mbodžam un Ziediņam, taču par sevi neļāva aizmirst atlētiskais Makisiks - ar ātrumu apspēlējot Janičenoku, viņš efektīgi ietrieca bumbu grozā no augšas. Otrā laukuma galā ar to pašu atbildēja Čeiks Mbodžs, rezultātu pēc pirmā puslaika padarot 48:44 mājnieku labā.

Trešo ceturksni lieliski iesāka ļoti daudz spēlējošais Aigars Šķēle - no sākuma realizējis trīspunktnieku, Aigars bija precīzs arī no pustālās distances, viņam piebalsoja arī Ziediņš, un viesi jau atkal bija vadībā - 52:48. Nedaudz vēlāk neizšķirtu panāca Makisiks un Monro, savukārt pārsvaru turku komandas rindās atguva Rolands Freimanis, kurš īsā laikā guva četrus punktus pēc kārtas.

Divas minūtes pirms ceturtdaļas beigām zilās formās tērptie ventspilnieki atkal atguva vadību, Zaķim un Dīnam nekļūdoties no soda metienu līnijas. Pēdējā ceturtdaļas uzbrukumā pie pirmajiem trīs punktiem tika Rihards Lomažs. Pirms izšķirošajām desmit minūtēm rezultāts 61:57 Ventspils labā.

Pēdējo ceturtdaļu ar kļūdu uzbrukumā uzsāka Zaķis, kuru uzreiz ar kārtējo skaisto danku sodīja Makisiks. Ar ceturto piegājienu precīzs no tālmetiena līnijas bija Kuksiks. Joprojām neizdevās neitralizēt Makisiku - neskatoties uz kārtīgu Arta Ates pretestību, atlētiskais amerikānis spēja raidīt bumbu grozā. Pēc lieliskas saspēles ar Laionsu punktus guva Freimanis, nonākot punkta attālumā no pretinieka - 65:66.

Ventspilij neizdevās tikt pie brīviem metieniem uzbrukumā, savākt atlēkušās bumbas pie sava groza, un, galu galā trīs punktus guva Kandans, atjaunojot "Muratbey Sportif'' minimālu vadību. Svarīgi bija nosargāt grozu neskartu un gūt punktus pašiem, taču no izcilām pozīcijām kļūdījās Šķēle un Kuksiks. Mbodžs ar precīzu soda metienu atgrieza neizšķirtu, taču Demirels atbildēja ar trejaci.

Demirels bija precīzs vēlreiz, iegūstot savai komandai jau piecu punktu pārsvaru. Nākamajā auta izspēlē kļūdījās Dīns, līdz ar to punktus mūsējiem gūt vairs neizdevās. Piedzīvots zaudējums ar rezultātu 69:74.

Rolands Freimanis nospēlētajās 25:41 minūtēs kļuva par otro rezultatīvāko spēlētāju savā komandā, atzīmējoties ar 13 punktiem, četrām atlēkušajām bumbām, rezultatīvu piespēli, kļūdu un bloķētu metienu.

BK ''Ventspils'' - ''Muratbey Sportif Ušaka'' 69:74 (23:19, 44:48, 61:57, 69:74)

Ventspils: Šķēle 13 (7ab, 4kļ), Ziediņš 12, Mbodžs 11 (2bm), Zaķis 11(8ab), Dīns 8 (7rp, 3/10 2p), Kempbels 6, Kuksiks 5, Lomažs 3, Ate, Janičenoks; Leimanis
Ušaka: Makisiks 26 (10ab), Freimanis 13, Monro 10, Kandans 9 (10ab), Laionss 9 (10rp), Demirels 7, Kavaklioglu, Sonmezs; Ademoglu, Šuruču
Tiesneši: Panagiotis Anastopoluss, Boriss Krejičs, Mehdi Difalla
Komisārs: Mehmets Celals

C grupas spēles, 3. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
1.11.21:30Openjobmetis Varese - PAOK70:75
2.11.19:00Neptunas - ASVEL81:67
2.11.19:00Muratbey Ušak Sportif – Ventspils74:69
2.11.19:30Rosa Radom – EWE Baskets66:70

C grupas tabula

VKomandaSUZ+/-P
1.Neptunas330+506
2.PAOK321+45
3.EWE Baskets321+35
4.Ventspils312+154
5.Usak Sportif312-44
6.ASVEL312-134
7Rosa Radom312-174
8Openjobmetis Varese312-384

  +3 [+] [-]

, 2016-11-02 20:41, pirms 9 gadiem
pelnīts zaudējums. diemžēl....

     [+] [-]

, 2016-11-02 20:42, pirms 9 gadiem
Pēdējas 5min drausmīgas! Šitos bija jauzvar!
Slēpts komentārs: W W E

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 20:43, pirms 9 gadiem
Ļoti labi, ka Ziediņš spēja izmantot to, ka nebija noskautots....Kuksiks PF un snaiperis? Tas ir izsmiekls un Šēnhofs tracina vienkārši ārā, beigās vienkārši nenospēlēja kā komanda un izskatījās, ka bija savstarpēja nesapratne....Ā, Zaķa aizmestie metienie garām no groza apakšas noraka spēli

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 20:44, pirms 9 gadiem
Tas ir psc paši noraka spēli

 +10 [+] [-]

, 2016-11-02 20:45, pirms 9 gadiem
Kuksiks apliecina savu snaipera talantu, šķēle aukstasinīgi aizmet garām no groza apakšas.

Pēdējās 5 minutes bija vnk briesmīgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-11-02 20:45, pirms 9 gadiem
Nu ja...apdavinaja turkus beigas no visam pusem, tik daudz kludu, autu nevar izmest, piespeles tiek dotas pretiniekiem rokas.....Dinam ja lautu, laikam butu driblejis lidz beigam,laikam domaja, ka Ventini vadiba....

  +7 [+] [-]

, 2016-11-02 20:46, pirms 9 gadiem
Zaķim vispar liekas, ka bumba sver 10 kg, sviež kā ķieģeli

  +6 [+] [-]

, 2016-11-02 20:46, pirms 9 gadiem
Kuksiks, diemžēl, nevelk pat šo līmeni!!! Jēkabpils vai rumāņi īstā vieta viņam!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 20:47, pirms 9 gadiem
Lai ka negribbas teikt bet viss sakas no aizsardzibas,kas diemzel Ventspilij bija kautkur aizmirsies,ja uzbrukuma bija tiri normali tik kludu padaudz,bet aizsardziba vertejama ar minus zimi

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 20:47, pirms 9 gadiem
W W E rakstīja: Lemberdzēni iepriecina! Turpina vemstīties
Ventspilts liek vilties, VEF sūkā, Valmieras šī gada līderi ir viduvējības... Kas te ko priecāties, ka mūsējiem neiet?!

  +7 [+] [-]

, 2016-11-02 20:48, pirms 9 gadiem
ja godīgi drausmīgs basketbols, it sevišķi kuksika , zaķa un pīļdeguna izpildījumā...pelnīts zaudejums...zaķa metieni vispār vāks

     [+] [-]

, 2016-11-02 20:48, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Spēli neredzēju, lemberdzēni, varbūt tā objektīvi šoreiz var pastāstīt, cik tad nabadzīgi šitie turku sādžas čempiņi izskatījās?
šitie turku saadzas čempiņi pirms dazam nedelam uzvareja fenerbahci

  +3 [+] [-]

, 2016-11-02 20:48, pirms 9 gadiem
kaut ko tik tizlu sen nebiju redzējis. divu sētas komandu spēle. mjā...
žēl, ka piejūras komanda izrādījās tik impotenta. ja profesionāli sportisti nejēdz iemest vieglas atlekušās bumbas zem groza neviena netraucēti - Šķēle, melnie... ko tad var gribēt. pieļauju, ka kāda Ogre vai Jēkabpils, nedaudz saņemoties, viegli vinnētu šos turkus. a tas jau jautājums trenerim, ko viņš labu izdarīja spēles gaitā, kā mēģināja lauzt to.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 20:49, pirms 9 gadiem
Kāda trauma Žeļonim, ka nespēlēja, domāju, ka par Zaķi šis galvas tiesu pārāks

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 20:49, pirms 9 gadiem
nereaalais rakstīja: šitie turku saadzas čempiņi pirms dazam nedelam uzvareja fenerbahci
Un? Regulārās sezonas spēle, kas neko nenozīmē...

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 20:52, pirms 9 gadiem
spēle būtu bijusi laba, ja ne pēdējās 4-5 minūtes. Kuksiks, nenoliedzami, ļoti vērtīgs ieguvums Ventspilij.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 20:53, pirms 9 gadiem
Pēdējā ceturtdaļā izdarīja visu speciāli, lai zaudētu, jo bija visas iespējas uzvarēt, pie tam tiesneši vēl bija BKV pusē. Tik daudz stulbas kļūdas un nevajadzīga individuāla darbība, vajadzēja to tempu uzturēt.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 20:53, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: spēle būtu bijusi laba, ja ne pēdējās 4-5 minūtes. Kuksiks, nenoliedzami, ļoti vērtīgs ieguvums Ventspilij.
neviens jau par viņu lielas cerības neloloja...
epizodes spēlētājs, var iemest...
aizsardzība - nulle, bet tad vismaz kompensācijai jāiemet ar labāku procentu.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-02 20:53, pirms 9 gadiem
Zaki uz vef!

     [+] [-]

, 2016-11-02 20:55, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Pēdējā ceturtdaļā izdarīja visu speciāli, lai zaudētu, jo bija visas iespējas uzvarēt, pie tam tiesneši vēl bija BKV pusē. Tik daudz stulbas kļūdas un nevajadzīga individuāla darbība, vajadzēja to tempu uzturēt.
par tiesnešiem tev taisnība, it īpaši BKV tika pažēloti Dīna epizodē, kur paklupināja, tur kā minimums bija jābūt piezīmei

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 20:55, pirms 9 gadiem
atšķirība starp leišu un mūsu līmeni pret viduvēju to pašu klubu viņu laukumā- Neptunas +2, BKV -5. Aber Kuksiku pie 3. nr. ātras atlabšanas nahrenizēt vispār- lai mētā Rumānijā, Bulgārijā vai citur

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 20:56, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: neviens jau par viņu lielas cerības neloloja...
epizodes spēlētājs, var iemest...
aizsardzība - nulle, bet tad vismaz kompensācijai jāiemet ar labāku procentu.
tur jau tā lieta, ja viņš neko nemet, tad viņa laišana laukumā ir pilnīgi bezjēdzīga.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 20:57, pirms 9 gadiem
zaķis ir tāds jocīgs zvērs, viņš pamanās sastrādāt gan labas lietas, gan novārīt krietnus sūdus. jautājums tik, kas beigās sanāk vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-02 20:58, pirms 9 gadiem
Ziediņš, šķiet, ieņēmis Gražuļa vietu komandā.

     [+] [-]

, 2016-11-02 20:59, pirms 9 gadiem
Dīns izmet pilnīgi tupu pustālo, kļūdās piespēlē...un ar kaut ko vēl neapmierināts uz soliņa, hahahahaha! Nah to nēģeri

  -1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:00, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un? Regulārās sezonas spēle, kas neko nenozīmē...
tu tiešām esi dumjš. Ja kepkins speciāli kretinē, tad tu tici tam, ko raksti. Pēc tavas loģikas sanāk, ka jebkura komanda var uzvarēt jebkuru NBA komandu, ja spēle nav svarīga. Jebkura.
Ļoti solīdī līderi, kas savu darbiņu paveica godam, bet bkv nodrebēja roka. Kuksiku pārturēja laukumā, bet Ziediņu beigās laist sabijās... Mājās jāņem.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:01, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Spēli neredzēju, lemberdzēni, varbūt tā objektīvi šoreiz var pastāstīt, cik tad nabadzīgi šitie turku sādžas čempiņi izskatījās?
Ev kā tad Vef tādai Kazahu Astanai zaudeja ? ;D

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:03, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: tu tiešām esi dumjš. Ja kepkins speciāli kretinē, tad tu tici tam, ko raksti. Pēc tavas loģikas sanāk, ka jebkura komanda var uzvarēt jebkuru NBA komandu, ja spēle nav svarīga. Jebkura.
Ļoti solīdī līderi, kas savu darbiņu paveica godam, bet bkv nodrebēja roka. Kuksiku pārturēja laukumā, bet Ziediņu beigās laist sabijās... Mājās jāņem.
Spēcīgākas komandas nevienmēr novērtē pretinieki un bieži gadās tādi rezultāti, kaut vai VTB komanda pakāš izbraukumā rumāņiem ,uz doto brīdi jā, zaudējums, bet kopainā tas pilnīgi neko nemaina, kaut vai BKV zaudējums Baronam, tas pilnīgi neko priekš BKV un kopainas neko nenozīmē

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:03, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: par tiesnešiem tev taisnība, it īpaši BKV tika pažēloti Dīna epizodē, kur paklupināja, tur kā minimums bija jābūt piezīmei
Atcerējies, kā Mārtiņu nodzina? Monro mazāks klauns par Jogelu izrādījas, turklāt, skrēja no muguras Dīnam.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:04, pirms 9 gadiem
W W E rakstīja: Lemberdzēni iepriecina! Turpina vemstīties
Tā pat kā eirolīgas gigants Vef,tos tak VTB līgā mizo visiem kam nav slinkums,šogad Gruzīņu nav VTB līgā,vienīgā komanda ko varēja uzvarēt,bet tos pat Ķekavas basketbolisti paņemtu.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:04, pirms 9 gadiem
Ahhh tajās pēdējās 5 minūtēs zaudēja visu spēli diemžēl Žēļ ,ka Kuksiks un Šķēle neiemeta tos metienus ,kurus obligāti vajadzēja realizēt ... Cerams ,ka vairs tādas beigas spēlēm neatkārtosies ...

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:04, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Spēcīgākas komandas nevienmēr novērtē pretinieki un bieži gadās tādi rezultāti, kaut vai VTB komanda pakāš izbraukumā rumāņiem ,uz doto brīdi jā, zaudējums, bet kopainā tas pilnīgi neko nemaina, kaut vai BKV zaudējums Baronam, tas pilnīgi neko priekš BKV un kopainas neko nenozīmē
kā nenozīmē? no 1. uz 2. vietu nokrita!
Vispār jāpalūr, ko pēc barons-bkv rakstīji precīzi

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:04, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: Atcerējies, kā Mārtiņu nodzina? Monro mazāks klauns par Jogelu izrādījas, turklāt, skrēja no muguras Dīnam.
ko jauc spēles?

Vienalga, kura pusē skrien, jo parasti vienalga par kādu klupināšanu iedod piezīmi...

P.s. Sodien eirolīga arī iet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:06, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: kā nenozīmē? no 1. uz 2. vietu nokrita!
Vispār jāpalūr, ko pēc barons-bkv rakstīji precīzi
vari lūrēt, bet kopainas ziņā tas neko nenozīmē, vienu spēli vari kaut uzvarēt CSKA, bet tas nenozīmē, ka nākamajā varēsi Valmieru uzvarēt, kapēc jums ar loģisko domāšanu ir sūdīgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 21:07, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Saki Aivariņš ne tikai LBL, bet arī čempiņu līgā dod kukuļu tiesnešiem? Ā pareiz, tak lielijās ka viņiem tur savs cilvēks FIBA gaiteņos tagad
ej labak padrači pie vef plakata

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:07, pirms 9 gadiem
maikls19 rakstīja: Tā pat kā eirolīgas gigants Vef,tos tak VTB līgā mizo visiem kam nav slinkums,šogad Gruzīņu nav VTB līgā,vienīgā komanda ko varēja uzvarēt,bet tos pat Ķekavas basketbolisti paņemtu.
Viņi tak no Astanas norāvās Saldus pat Spētu uzvaret Astanu a nabaga vafele nespēj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:09, pirms 9 gadiem
Ziediņš smuki nospēlēja. principā, peitrūka beigās vismaz viens spēlētājs, kuram viss sanāk un krīt. gandrīz katram bija pa labai iespējai, kura netika realizēta. beigās sanāk variants "kā būtu bijis, ja būtu iekritis tas vai cits metiens"

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:10, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: vari lūrēt, bet kopainas ziņā tas neko nenozīmē, vienu spēli vari kaut uzvarēt CSKA, bet tas nenozīmē, ka nākamajā varēsi Valmieru uzvarēt, kapēc jums ar loģisko domāšanu ir sūdīgi?
ne vārda par to, ka bkv pofig
Real Rebel, 2016-10-29 23:02, pirms 4 dienām, ignorēt, atbildēt
Patīkams pārsteigums, kāda bija spēle, kāds var pastāstīt? Bet nu jau pirms sezonas zināju, ka Barons būs nopietns pretinieks, jo Gulbis spēj labu komandu savākt

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:11, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ziediņš smuki nospēlēja. principā, peitrūka beigās vismaz viens spēlētājs, kuram viss sanāk un krīt. gandrīz katram bija pa labai iespējai, kura netika realizēta. beigās sanāk variants "kā būtu bijis, ja būtu iekritis tas vai cits metiens"
eirolīgu skaties?

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:12, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: eirolīgu skaties?
zenit ar bonn uz pusēm
es tak patriots, savējos lūru

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:12, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: ne vārda par to, ka bkv pofig
Real Rebel, 2016-10-29 23:02, pirms 4 dienām, ignorēt, atbildēt
Patīkams pārsteigums, kāda bija spēle, kāds var pastāstīt? Bet nu jau pirms sezonas zināju, ka Barons būs nopietns pretinieks, jo Gulbis spēj labu komandu savākt
lasīt iemācies, tik tiesām jau jūs par nožēlojamiem paliekat, jo tas bija tajā brīdī pārsteigums, bet kopējā ainā pilnīgi neko neietekmē priekš BKV un tai spēlei nekādas lielās nozīmes nav...Tikpat labi pēc jūsu loģikas skatoties ir tā, ka BKV pamatoti zaudēja, jo Baronu nespēja uzvarēt

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:12, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: LBL rullē #2no10
Bravo Jums gan 4no10 bet nu ja jau tu skaties Vēsturi tad Vafelei 4no25 bet nu BKV 9NO25 tā nu viņš ir

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:13, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: zenit ar bonn uz pusēm
Es skatos kā Barcelona ar Maccabi spēlē

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:15, pirms 9 gadiem
timmam šodien brīvdiena? neredzu šamo laukumā

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:18, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: timmam šodien brīvdiena? neredzu šamo laukumā
Nav bijis laukumā, tiesa.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:18, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: lasīt iemācies, tik tiesām jau jūs par nožēlojamiem paliekat, jo tas bija tajā brīdī pārsteigums, bet kopējā ainā pilnīgi neko neietekmē priekš BKV un tai spēlei nekādas lielās nozīmes nav...Tikpat labi pēc jūsu loģikas skatoties ir tā, ka BKV pamatoti zaudēja, jo Baronu nespēja uzvarēt
pusi nesapratu, bet neuztraucies. Tu situācijas komentēt un vērtē tā, kā tas konkrētā brīdī ir izdevīgi, vienu reizi sakot, ka ir labi, ka kaut kas ir melns, citā reizē sakot, ka melns nu nekam neder, bet dažreiz pieļaujot, ka ir po, kādā krāsā viss ir. Tāds universālais eksperts Rodas sajūta, ka tev piestāv peisaki

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:20, pirms 9 gadiem
Jau divi zaudējumi kur vajadzēja uzvarēt. Cerības tikt tālāk sarūk...

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:20, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: pusi nesapratu, bet neuztraucies. Tu situācijas komentēt un vērtē tā, kā tas konkrētā brīdī ir izdevīgi, vienu reizi sakot, ka ir labi, ka kaut kas ir melns, citā reizē sakot, ka melns nu nekam neder, bet dažreiz pieļaujot, ka ir po, kādā krāsā viss ir. Tāds universālais eksperts Rodas sajūta, ka tev piestāv peisaki
Es atkārtošu, lasīt iemācies un cerams, ka saproti, ko nozīmē kopēja bilde visas sezonas griezumā? Vai tev nav mazākās sajēgas kā tādas? Viens ir kāda spēle noteiktā brīdī un otrs ir tas, kādu iespaidu tā spēle atstāj kopumā uz sezonu, tuvākais piemēŗs VEF uzvara pār Himki, jā uz doto brīdi super, bet tagad tai uzvarai nekāda lielā nozīme nav, tik cik statistikā, tas pats pie Barons - BKV spēles

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:21, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: pusi nesapratu, bet neuztraucies. Tu situācijas komentēt un vērtē tā, kā tas konkrētā brīdī ir izdevīgi, vienu reizi sakot, ka ir labi, ka kaut kas ir melns, citā reizē sakot, ka melns nu nekam neder, bet dažreiz pieļaujot, ka ir po, kādā krāsā viss ir. Tāds universālais eksperts Rodas sajūta, ka tev piestāv peisaki
Ko var zināt, beigās varbūt tieši šī Barona uzvara pār BKV ļaus ieņemt augstāku vietu reg.sezonā, tā ka es nesteigtos teikt, ka tā uzvara tāpat neko nedos...

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:23, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko var zināt, beigās varbūt tieši šī Barona uzvara pār BKV ļaus ieņemt augstāku vietu reg.sezonā, tā ka es nesteigtos teikt, ka tā uzvara tāpat neko nedos...
Es runāju tikai no BKV puses, jo BKV un VEF būs vadošie LBL regulārās sezonas noslēgumā un lielas starpības nav, kurš pirmais būs un kurš otrais

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:24, pirms 9 gadiem
Prieks par Valmieras basketbola audzekni Mari Ziedinu, tas viss parejais nu taa...

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:28, pirms 9 gadiem
wolmar rakstīja: Prieks par Valmieras basketbola audzekni Mari Ziedinu, tas viss parejais nu taa...
Taisnība! un žēl, ka beigās sēdēja malā

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:28, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es runāju tikai no BKV puses, jo BKV un VEF būs vadošie LBL regulārās sezonas noslēgumā un lielas starpības nav, kurš pirmais būs un kurš otrais
Ko tu tagad te centies ar putām uz lūpām pierādīt? Tev laikam šķiet, ka Tu tikai zini vislabāk un tikai Tavs viedoklis ir vērā ņemams, ka var nolikt atšķirīgu uzskatu cilvēkus?? Šis komentētājs "onkols" ir normāls vecis, nav nekāds spameris, beztolkā meties viņam krāgā.

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:30, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es runāju tikai no BKV puses, jo BKV un VEF būs vadošie LBL regulārās sezonas noslēgumā un lielas starpības nav, kurš pirmais būs un kurš otrais
Jebkurš klubs izvēlētos sākt visas izslēgšanas spēļu kārtas savā laukumā, tas var nebūt izšķiroši, taču es neuzskatu, ka tas ir tikai sīkums. Tāds ir mans viedoklis, vari tagad man klupt krāgā, jo nepiekritu Tev

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:31, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko tu tagad te centies ar putām uz lūpām pierādīt? Tev laikam šķiet, ka Tu tikai zini vislabāk un tikai Tavs viedoklis ir vērā ņemams, ka var nolikt atšķirīgu uzskatu cilvēkus?? Šis komentētājs "onkols" ir normāls vecis, nav nekāds spameris, beztolkā meties viņam krāgā.
Es tikai atbildi, sāka man jau mesties krāgā par vienu piezīmi, ko es rakstīju

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:32, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jebkurš klubs izvēlētos sākt visas izslēgšanas spēļu kārtas savā laukumā, tas var nebūt izšķiroši, taču es neuzskatu, ka tas ir tikai sīkums. Tāds ir mans viedoklis, vari tagad man klupt krāgā, jo nepiekritu Tev
man ir dziļi vienalga, ka nepiekrīti man ir vispār dziļi vienalga par citiem un realitātē viss, kas šeit tiek rakstīts ir viena liela huiņa, nekas vairāk, man svarīgākais ir normāla diskusija, bet šeit tas vienkārši nav iespējams, ja kādreiz gribi, ko uzjautāt, uzprasi vēstulē, iedošu kontaktus citiem saitiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:35, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko tu tagad te centies ar putām uz lūpām pierādīt? Tev laikam šķiet, ka Tu tikai zini vislabāk un tikai Tavs viedoklis ir vērā ņemams, ka var nolikt atšķirīgu uzskatu cilvēkus?? Šis komentētājs "onkols" ir normāls vecis, nav nekāds spameris, beztolkā meties viņam krāgā.
Starp citu es viņa viedokli nenolieku, es saprotu, ko viņš domā un kāpēc un kāda kontekstā

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:36, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tikai atbildi, sāka man jau mesties krāgā par vienu piezīmi, ko es rakstīju
Nu bet tā arī nepaskaidroji, kāpēc tas, ka Ušaks vinnē Feneru, neko nenozīmē par komandas līmeni. Skaidrs, ka tev tā šķiet, bet kāpēc?
Skaidrs, ka bija ņemami un mājās jāņem. Skaidrs, ka teikt "mēs rāvām līdzīgi ar komandu, kas vinneja Feneru!" būtu glupi, tomēr tas par šīs komandas varēšanu kaut ko nozīmē gan. Tāds ieraksts ir krietni labāks par bkv zāģi Baronam

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:38, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Rebel to bija domājis ka pāris zāģi neko neizšķirs tādā nozīmē, kad kaut kas tiešām izšķirsies, Aivariņš vienmēr ir gatavs samaksāt. Kā tas bija LBL bronzas sērijas izšķirošajā 4.spēlē pret Liepāju!
skaidrs, ka vienīgā rieva tavā galvā točna neko neizšķir - pārstartē kāds cieto un aizmirsīsi savus dzejolīšus un bildes.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 21:40, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: man ir dziļi vienalga, ka nepiekrīti man ir vispār dziļi vienalga par citiem un realitātē viss, kas šeit tiek rakstīts ir viena liela huiņa, nekas vairāk, man svarīgākais ir normāla diskusija, bet šeit tas vienkārši nav iespējams, ja kādreiz gribi, ko uzjautāt, uzprasi vēstulē, iedošu kontaktus citiem saitiem
Nav gan Tev vienalga, ja tā būtu, tad tik traki neaizsviltos. Normāli diskutēt arī Tev derētu iemācīties. Atšķirībā no Tevis es protu diskutēt bez apvainojumiem un neizcelt savu viedokli kā vienīgo un pareizo. Ja jau Tev nepatīk te diskutēt, tad ko tik bieži te lien komentēt, atkal iegāji pretrunās 'Pa visām vīlēm lien ārā Tava nepatika pret BKV. Piemēram, ka tik ierēkt kā kepkai96 par Pēteri Neimani utt.

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:41, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: Nu bet tā arī nepaskaidroji, kāpēc tas, ka Ušaks vinnē Feneru, neko nenozīmē par komandas līmeni. Skaidrs, ka tev tā šķiet, bet kāpēc?
Skaidrs, ka bija ņemami un mājās jāņem. Skaidrs, ka teikt "mēs rāvām līdzīgi ar komandu, kas vinneja Feneru!" būtu glupi, tomēr tas par šīs komandas varēšanu kaut ko nozīmē gan. Tāds ieraksts ir krietni labāks par bkv zāģi Baronam
Saproti, ka priekš manis, tā bija tikai viena spēle, ja tā būs regulāri, tad jā varēšu teikt par līmeni utt., bet viena spēle diemžēl ir ļoti subjektīvs rādītājs, jo tikpat labi Ušakai tai spēle viss varēja sakrist un otrie varēja būt nenoskaņojušies utt. Ieraksta ziņā, jā tas ir viennozīmīgi labi

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:44, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav gan Tev vienalga, ja tā būtu, tad tik traki neaizsviltos. Normāli diskutēt arī Tev derētu iemācīties. Atšķirībā no Tevis es protu diskutēt bez apvainojumiem un neizcelt savu viedokli kā vienīgo un pareizo. Ja jau Tev nepatīk te diskutēt, tad ko tik bieži te lien komentēt, atkal iegāji pretrunās 'Pa visām vīlēm lien ārā Tava nepatika pret BKV. Piemēram, ka tik ierēkt kā kepkai96 par Pēteri Neimani utt.
Es nerunāju par BKV tagad, kāds tam sakars? Tas, ka es izceļu savu viedokli, nenozīmē, ka es nepieņemu citus viedokļus un diskutēt es māku, tikai laika gaitā esmu sapratis, ka te īsti nav vērts to darīt, jo viss tāpat novedīs pie tā, ka esmu VEF fans un neko nesaprotu, jo redz to tur klubu atbalstu un tas ir ikvienā sadaļā...Un šeit esmu, jo man ir garlaicīgi

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:44, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Saproti, ka priekš manis, tā bija tikai viena spēle, ja tā būs regulāri, tad jā varēšu teikt par līmeni utt., bet viena spēle diemžēl ir ļoti subjektīvs rādītājs, jo tikpat labi Ušakai tai spēle viss varēja sakrist un otrie varēja būt nenoskaņojušies utt. Ieraksta ziņā, jā tas ir viennozīmīgi labi
fuu, nu beidzot kaut kāda skaidrība Es jau nestrīdos, ka tas bija tikai viens mačs, bet kāpēc to pasniegt tieši tā, ka tas nav vispār nekas Ja tev mašīna nav 4x4, ir lielāka iespēja, ka tiksi cauri dubļu jūrai, nekā braucot ar elektromobīlīti

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 21:46, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: fuu, nu beidzot kaut kāda skaidrība Es jau nestrīdos, ka tas bija tikai viens mačs, bet kāpēc to pasniegt tieši tā, ka tas nav vispār nekas Ja tev mašīna nav 4x4, ir lielāka iespēja, ka tiksi cauri dubļu jūrai, nekā braucot ar elektromobīlīti
Labi, tā bija mana vaina un nedaudz nepaskatījos otru pusi, vienkārši es nez kāpēc paskatījos uz to situāciju no Fenerbahches puses, bet vajadzēja no Ušakas kluba puses, mana vaina, atzīstu, ka lieki traci sacēlu

fuci skaties?

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:46, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es nerunāju par BKV tagad, kāds tam sakars? Tas, ka es izceļu savu viedokli, nenozīmē, ka es nepieņemu citus viedokļus un diskutēt es māku, tikai laika gaitā esmu sapratis, ka te īsti nav vērts to darīt, jo viss tāpat novedīs pie tā, ka esmu VEF fans un neko nesaprotu, jo redz to tur klubu atbalstu un tas ir ikvienā sadaļā...Un šeit esmu, jo man ir garlaicīgi
Neesmu teicis, ka neko nesaproti... Ok, es pievēršos ČL futbolā, ielīdīšu te pārtraukumā.

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:46, pirms 9 gadiem
ahhh, kas par kaisli virmo basketbola sadaļā tīrie mexikāņi.

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:47, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu teicis, ka neko nesaproti... Ok, es pievēršos ČL futbolā, ielīdīšu te pārtraukumā.
Kuru spēli skatīsies?

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:51, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: fuci skaties?
kaut kā nepieslēdzos šodien

     [+] [-]

, 2016-11-02 21:52, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: kaut kā nepieslēdzos šodien
Es vakar gandrīz sirdstrieku ķēru dēļ Arsenal

     [+] [-]

, 2016-11-02 22:37, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kuru spēli skatīsies?
Spurs - Bayer.

     [+] [-]

, 2016-11-02 22:42, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es vakar gandrīz sirdstrieku ķēru dēļ Arsenal
Cerams, ka izdosies grupā aiz sevis atstāt PSG. Negribas, lai paliek 2.

     [+] [-]

, 2016-11-02 22:43, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Spurs - Bayer.
Es to pašu, vēl uzšķiru CSKAS spēli, rezultāts labs tur

     [+] [-]

, 2016-11-02 22:43, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka izdosies grupā aiz sevis atstāt PSG. Negribas, lai paliek 2.
Domāju, ka mājās paņemsim PSG, es jau klusībā ceru, ka beidzot šis vaŗētu būt mūsu gads
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-02 22:47, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka mājās paņemsim PSG, es jau klusībā ceru, ka beidzot šis vaŗētu būt mūsu gads
Par Arsenal izredzēm uz uzvaru ČL es neesmu optismistisks. Pret Parīzi neko neprognozēšu, bet ticu uzvarai un cerams, ka tā arī būs.

     [+] [-]

, 2016-11-02 22:49, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es to pašu, vēl uzšķiru CSKAS spēli, rezultāts labs tur
Liels prieks par Falkao 2 vārtiem, pirms gadiem 4 šis bija viens no (ja ne labākais) centra uzbrucējs pasaulē. Novēlu viņam iesist arī 3. golu 2.puslaikā. Galvenais, lai čali traumas nemoka, jo IR VIŅAM VĒL IEKŠĀ

     [+] [-]

, 2016-11-02 22:50, pirms 9 gadiem
Ok, atkal jāpievēršas futenei, es par to, lai Bayer nezaudē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-02 23:13, pirms 9 gadiem
Trusim pirms speles vajaga iedzert litru alinu un viss bus cikenieka

     [+] [-]

, 2016-11-03 09:21, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ļoti labi, ka Ziediņš spēja izmantot to, ka nebija noskautots....Kuksiks PF un snaiperis? Tas ir izsmiekls un Šēnhofs tracina vienkārši ārā, beigās vienkārši nenospēlēja kā komanda un izskatījās, ka bija savstarpēja nesapratne....Ā, Zaķa aizmestie metienie garām no groza apakšas noraka spēli
Ja, Dins jau pedeja minutes partraukuma bija looti dusmigs un teica, ka nespelejam kaa komanda kaa to vajadzetu darit.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-03 10:36, pirms 9 gadiem
Pizonis rakstīja: Ja, Dins jau pedeja minutes partraukuma bija looti dusmigs un teica, ka nespelejam kaa komanda kaa to vajadzetu darit.
Tā izskatījās, ka pēc tā kļūdainā auta Lomažam kaut ko pārmeta. Nedarīja viņš to, kas bija runāts, laikam jau. Bet nu maču vēl daudz, lai gan skaidrs, ka grupa tāda, ka katrs zāģis/uzvara var būt svarīgs beigās. Tāpēc jo sevišķi žēl, ka fričus nepaņēma savā laukumā

     [+] [-]

, 2016-11-03 15:39, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: Tā izskatījās, ka pēc tā kļūdainā auta Lomažam kaut ko pārmeta. Nedarīja viņš to, kas bija runāts, laikam jau. Bet nu maču vēl daudz, lai gan skaidrs, ka grupa tāda, ka katrs zāģis/uzvara var būt svarīgs beigās. Tāpēc jo sevišķi žēl, ka fričus nepaņēma savā laukumā
nu tur gandrīz visi komandā, kas bija laukumā, pieļāva beigās pa kļūdai un nomāzēja pa metienam, kurš varēja būt izšķirošais. mazliet haoss, nebija īsti ne konkrēta līdera, ne labas sakarīgas izspēles. tā ka, var vainot gan spēlētājus, gan arī treneri.