Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1458, Did:0, useCase: 3

Blūma un Pārkera divkaujā Latvija uzvar puslaiku, tomēr beigās zaudē Francijai

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Blūma un Pārkera divkaujā Latvija uzvar puslaiku, tomēr beigās zaudē Francijai
Jānis Blūms
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība trešdien, 31. augustā, Eiropas čempionāta pirmajā spēlē Šauļos pēc puslaika bija vadībā 41:40, taču summā ar rezultātu 78:89 (25:18, 16:22, 18:23, 19:26) zaudēja Francijai. Ceturtdien plkst. 15:15 Latvija spēlēs ar Serbiju, kas pirmajā sacensībā pārspēja Itāliju 80:68.

Sarkanbaltsarkano rindās Eiropas čempionātā debitēja 11 spēlētāji – Mārtiņš Meiers, Dairis Bertāns, Rolands Freimanis, Mareks Jurevičus, Edgars Jeromanovs, Rihards Kuksiks, Dāvis Bertāns, Jānis Strēlnieks, Artūrs Bērziņš, Andrejs Šeļakovs un Mareks Mejeris.

Sākumsastāvi

Latvija: Strēlnieks, Blūms, Kuksiks, Bērziņš, Šeļakovs
Francija: Parker, Batum, Gelabale, Diaw, Noah

Francija sāka ar četriem gūtiem punktiem pēc kārtas, tradicionāli uzbrukumus noslēdzot maksimāli tuvu grozam. Latvijas rēķinu ar tālmetienu atklāja Rihards Kuksiks 3:4!

Zonas aizsardzība franču uzbrukumu īsti neierobežoja, taču lielisks perimetrā bija kapteinis Jānis Blūms. Divi tālmetieni pēc kārtas ļāva izlīdzināt rezultātu un izvirzīties vadībā 9:6. Tūlīt franču rindās ar pieciem gūtiem punktiem atzīmējās Tonijs Pārkers, tomēr pirmajā ceturtdaļā toni noteica Blūms. Iemetot 5 no 7 metieniem, kapteinis savāca 12 punktus.

Jau ievada desmitminūtē Ainars Bagatskis spēlē iesaistīja desmit basketbolistus. Kopīgā cīņa un metieni no distances ļāva turēties vadībā. Pēc atkārtoti izcīnītām bumbām uzbrukumā “buzzer beater” tālmetienu realizēja Dairis Bertāns 25:18.

Pārkera iniciatīva uzbrukumā, individuāli cieša segšana uzbrukumā un divi iemesti tālmetieni pēc kārtas otrajā ceturtdaļā nosvēra svaru kausu Francijas labā. Freimaņa tālmetiens ilgu laiku palika Latvijas vienīgais punktu guvums, kamēr “Les Bleus” veica 0:13 izrāvienu. Puslaika izskaņā aktivizējās Latvijas aizsargi, fantastisks bija Blūms un sarkanbaltsarkanie atguva vadību 41:35. Taču pēdējos piecus punktus divdesmitminūtē guva franči.

Pirmajā puslaikā punktus guva: Blūms 20, Meiers 6, Kuksiks 6, Dairis Bertāns 3, Freimanis 3, Strēlnieks 3, Jurevičus, Jeromanovs, Dāvis Bertāns, A. Bērziņš, Šeļakovs; Mejeris.

Pirmā puslaika statistika. LATVIJA 41, FRANCIJA 40

Metieni no spēles: 15/29 vs 16/30
2p: 6/16 vs 13/19
3p: 9/13 vs 3/11
1p: 2/2 vs 5/7
Atlēkušās bumbas: 16 vs 13
Rezultatīvas piespēles: 9 vs 9
Kļūdas: 7 vs 3
Pārtvertas bumbas: 0 vs 2

Otrās ceturtdaļas beigās Eiropas čempionātā debitēja Dāvis Bertāns, trešajā Mareks Mejeris. Franču rindās atkal galveno spēlēja Pārkers, kura ātrie uzbrukumi regulāri terorizēja Latvijas aizsardzību. Vensāna Kolē vīri ieguva septiņu punktu pārsvaru, taču Latvijai izdevās noturēties spēlē.

Uzbrukumā vērtīgs bija Freimanis, līdera īpašības turpināja rādīt Blūms, iepriecināja Dāvis Bertāns. Viņa neatlaidība uzbrukumā, iemestie soda metieni un bloks aizsardzībā vainagojās ar tālu divpunktu metienu. Pēc trīs ceturtdaļām četru punktu deficīts 59:63.

Ceturtajā ceturtdaļā Latvija pietuvojās līdz 70:72. Vairākas kļūdas aizsardzībā, perimetrā nenosegti palika Batums un Gelabale - tas rezultējās vēl vienā francūžu izrāvienā. Galotnē pretinieks noturēja 8-11 punktu pārsvaru, izcīnot pirmo panākumu čempionātā.

EuroBasket 2011 B grupa, 31. augusts, Šauļi

Latvija – Francija 78:89
Latvija: Jānis Blūms 32 (2p 6/9, 3p 6/9, 1p 2/3; 6rp), Rolands Freimanis 11, Dāvis Bertāns 9, Mārtiņš Meiers 8, Rihards Kuksiks 6, Jānis Strēlnieks 6 (3ab, 3rp), Artūrs Bērziņš 3 (5pp), Dairis Bertāns 3 (3rp), Mareks Jurevičus, Edgars Jeromanovs (1ab, 1rp), Andrejs Šeļakovs (6ab), Mareks Mejeris (1ab)
Francija: Tony Parker 31 (2p 10/14, 3p 1/4, 1p 8/10; 3ab, 7rp), Boris Diaw 14 (5ab), Mickael Gelabale 11 (3p 3/6), Joakim Noah 10, Nicolas Batum 10, Nando De Colo 4, Steed Tchicamboud 4, Florent Pietrus 3, Ali Traore 2

Statistika. LATVIJA 78, FRANCIJA 89

MNS: 29/59 vs 33/60
2p: 18/36 vs 27/41
3p: 11/23 vs 6/19
1p: 9/13 vs 17/21
AB: 30 vs 29
RP: 16 vs 14
Kļ.: 11 vs 7
PB: 1 vs 5
Punkti pēc kļūdām: 5 vs 11
Punkti soda laukumā: 30 vs 48
Otrās iespējas punkti: 8 vs 14
Punkti ātrajos uzbrukumos: 0 vs 16
Rezerves: 31 vs 13

  +3 [+] [-]

, 2011-08-31 20:41, pirms 13 gadiem
Paldies puiši par spēli!!! Un pats labākais - ir vēl daudz kur pielikt, tā, ka skaistu uzvaru nākotnē būs ne mazums!

  -4 [+] [-]

, 2011-08-31 20:41, pirms 13 gadiem
Lol.. zaudeejums paliek zaudeejums!!! Katru speeli buus taa ka zudeesim pa paaris punktiem to es jums apsolu!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-08-31 20:42, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: teicu, ka būs zaude, un arī ir zaude! tā kā no offence, eksperts esmu, būšu un palikšu!
Gejs Tu esi, būsi un paliksi!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-31 20:43, pirms 13 gadiem
Lepojos!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-08-31 20:44, pirms 13 gadiem
Q rakstīja: Lepojos!!!
ar zaudeejumu??? hahaha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-31 20:46, pirms 13 gadiem
super spēle

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:46, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu es nesaprotu, kāpēc bija jāuztaisa viss šitasi cirks ap izlasi ? To pašu teica pat cienījamais un respektējamasi treneris ,leģenda Armands Krauliņš,sporta studijā norādot,ka dzerts ir vienmēr un visos laikos izlasē, tam ir jāpaliek iekšienē un viss. tas nemainīsies.
Vēl šogad visi labākie varēja savākties,čempis tepat. man ir tiešām skumji. es vienkārši aizsvilstos un rakstu par to izlasi, tad kad kādsd gudrītis kko uzraksta- tad jau labāk šie nevis tusētāji dzērāji un klausuļu taisītāji , un 20 plusi ,visi piekrīt. man riebjas tas. Kā kāds zin,ka šie viesnīcā nedarīja to pašu? neticu,ka Freimanis kas vismaz 3 gadus atpakaļ vecrīgā bija tiešām kā rezidents naktīs, tagad pēkšņi ir prātīgs un nebliež un nemauc riņķī. nekad neticēšu.
Nu ko tu cepies? Tāpat ir skaidrs ka basketbols Latvijā būs miris uz ilgāku laiku, šī ir tikai agonizēšana, tā teikt iešaut mironim ar strāvu lai atdzīvinātu. Nu nebūs nekas kamēr LBL atkal nebūs trekno gadu līmenī, tā tas vienkārši ir.

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:48, pirms 13 gadiem
Skatījos spēli, kuru rādīja franču TV. Sapriecājos par franču komentētājiem, kuri par veiksmīgu darbību regulāri uzteica ne tikai savējos, bet arī latviešus. Jāni Blūmu fr. komentētājs nosauca par "superstāru", bet Bertānu uzvārdu beigās sāka izrunāt jau franču manierē (Bertān). Novēlu arī mūsu sporta komentētājiem tuvināties franču līmenim, pārvēršot katru sporta spēli par vienu jautru notikumu!

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:48, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu es nesaprotu, kāpēc bija jāuztaisa viss šitasi cirks ap izlasi ? To pašu teica pat cienījamais un respektējamasi treneris ,leģenda Armands Krauliņš,sporta studijā norādot,ka dzerts ir vienmēr un visos laikos izlasē, tam ir jāpaliek iekšienē un viss. tas nemainīsies.
Vēl šogad visi labākie varēja savākties,čempis tepat. man ir tiešām skumji. es vienkārši aizsvilstos un rakstu par to izlasi, tad kad kādsd gudrītis kko uzraksta- tad jau labāk šie nevis tusētāji dzērāji un klausuļu taisītāji , un 20 plusi ,visi piekrīt. man riebjas tas. Kā kāds zin,ka šie viesnīcā nedarīja to pašu? neticu,ka Freimanis kas vismaz 3 gadus atpakaļ vecrīgā bija tiešām kā rezidents naktīs, tagad pēkšņi ir prātīgs un nebliež un nemauc riņķī. nekad neticēšu.
Protams, ka es vēlētos redzēt perfektu sintēzi starp pieredzi un jaunību, tas būtu kruta, ja klāt būtu Janičenoks, Biedrs, Kambis un vēl viens otrs, tomēr vai nav arī tā, ka spēlētāji nepāršāva pār strīpu tad? Tu kritizē visus, izņemot spēlētājus, ieceļot tos balto un pūkaino kārtā, bet lai cik ļoti tu fanotu par viņiem, savu tiesu žagaru vajadzēja. Man joprojām ir žēl Kemzuras par tiem notikumiem, pat vairāk nekā toreiz atbraukušo līdzjutēju, vai nepelnīti diskvalificēto, vai nabaga degošo viesnīcu.

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:51, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu es nesaprotu, kāpēc bija jāuztaisa viss šitasi cirks ap izlasi ? To pašu teica pat cienījamais un respektējamasi treneris ,leģenda Armands Krauliņš,sporta studijā norādot,ka dzerts ir vienmēr un visos laikos izlasē, tam ir jāpaliek iekšienē un viss. tas nemainīsies.
Vēl šogad visi labākie varēja savākties,čempis tepat. man ir tiešām skumji. es vienkārši aizsvilstos un rakstu par to izlasi, tad kad kādsd gudrītis kko uzraksta- tad jau labāk šie nevis tusētāji dzērāji un klausuļu taisītāji , un 20 plusi ,visi piekrīt. man riebjas tas. Kā kāds zin,ka šie viesnīcā nedarīja to pašu? neticu,ka Freimanis kas vismaz 3 gadus atpakaļ vecrīgā bija tiešām kā rezidents naktīs, tagad pēkšņi ir prātīgs un nebliež un nemauc riņķī. nekad neticēšu.
Dzerts ir, un dažs labs dēļ tā ir arī kārtīgi nodzēries pēc karjeras beigšanas vai jau viņsaulē. Bet tāda līmeņa sūdi tomēr nav taisīti. Jo vecie dzērāji (kaut vai VV laikā) bija ar normālu attieksmi un vismaz nebija āksti ārpus laukuma, kad pirksti pa gaisu, Cayenne un blondīne blakus kā norma, krāsoti mati pēc uzvarām un neviens vīkends bez naktskluba vai kazino. Arī durvis ārzemju viesnīcās necēla no enģēm, jo zināja, ka tajos laikos nākošreiz uz ārzemēm netiks.

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:52, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu ko tu cepies? Tāpat ir skaidrs ka basketbols Latvijā būs miris uz ilgāku laiku, šī ir tikai agonizēšana, tā teikt iešaut mironim ar strāvu lai atdzīvinātu. Nu nebūs nekas kamēr LBL atkal nebūs trekno gadu līmenī, tā tas vienkārši ir.
Atgādinu, ka ka labākos rezultātus izlase uzrādija bez "treknā" LBL: 2001. gadā, kad krita leiši un slovēņi. Tāpat jāšaubās, vai siltumnīcas apstākļi veicināja Šķēļes, Bērziņa un citu izaugsmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-31 20:56, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: esu reāls
rīt Blūmam tā nekritīs un būs - 30
kas kopā būs vidēji - 20

es arī esmu pārsteigts par sniegumu, bet skaists zaudējums ir tāds pats zaudējums
Bet tomēr ir vērts ņemt vērā apstākļus. Pirms diviem gadiem mēs zaudējām Francijai ar sastāvu ar kādu varējām vinnēt, tad protams nebija nekāda optimisma.
Zaudējot ar pavisam nepieredzējušiem spēlētājiem, pie tam līdz 38 minūtei spēlēt punkts punktā, tas tomēr ir ļoti pozitīvi, lai gan protams, ka rūgtums paliek par zāģi. Bet, kā arī iepriekš teicu franči īstajā momentā ielika trīs troikas pēc kārtas no kā neatguvāmies un tas arī viss, tā vienkārši basī notiek.

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:56, pirms 13 gadiem
Izmisums rakstīja: Skatos uz šeļakovu un Freimani...
Pirmais kas nāk prātā - Biedriņš ir ists KRĀNS !
tev nu tur i pilnig taisnib...

  +1 [+] [-]

, 2011-08-31 20:56, pirms 13 gadiem
Papildinot komentāru par "trekno laiku LBL": kur būtu Blūms, ja nebūtu devies uz ārzemēm, bet grābtu lielās summas šeit pat? Droši vien spēlētu Igaunijā vai Itālijas otrajā līgā.

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:56, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu ko tu cepies? Tāpat ir skaidrs ka basketbols Latvijā būs miris uz ilgāku laiku, šī ir tikai agonizēšana, tā teikt iešaut mironim ar strāvu lai atdzīvinātu. Nu nebūs nekas kamēr LBL atkal nebūs trekno gadu līmenī, tā tas vienkārši ir.
Bullšits. 90-tajos LBL kopējais līmenis nebija ne par matu augstāks kā tagad. Puikām jātiek labos ārzemju klubos, kur arī cels to personīgo līmeni. Mazas un ne pārāk bagātas valsts nacionālais čempis nekad nebūs ekstra līmenī. Paskaties, cik tad tur ir slovēņu, kas spēlē pie sevis mājās. Un slovēņu rocība kopumā ir krietni augstāka, bet visādi citādi izmēru un iedzīvotāju ziņā esam praktiski vienādi.

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:57, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Bullšits. 90-tajos LBL kopējais līmenis nebija ne par matu augstāks kā tagad. Puikām jātiek labos ārzemju klubos, kur arī cels to personīgo līmeni. Mazas un ne pārāk bagātas valsts nacionālais čempis nekad nebūs ekstra līmenī. Paskaties, cik tad tur ir slovēņu, kas spēlē pie sevis mājās. Un slovēņu rocība kopumā ir krietni augstāka, bet visādi citādi izmēru un iedzīvotāju ziņā esam praktiski vienādi.
Lietuva.

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:59, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Nu a bez Pārkera FRA???
Tas ir Francijas problemas, bet mums ir savas. nakamajas speles pretinieki vairs neļaus shadi Blumam izpausties, jo bus redzejushi, ko Janis var. Un tad redzesim, ko izdarisim bez Janja, jo kad Janis nebija laukuma, tad itka maza panika tomer iestajas

     [+] [-]

, 2011-08-31 20:59, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Vecīt par to gribasspēku - kā tev liekas kāpēc viņi visi tik ļoti raujas uz to izlasi?jo viņi nekad pie citiem apstākļiem izlasei ne tuvu nebūtu,nu nejau visi, viņiem tā ir milzīga iespēja kkādu ierakstu sev cv ierakstīt - spēējis LV izlasē EČ. Tur jau ir tā motivācija,nevis iet un cīnīties par lLatvijas godu. Labi es arī gribētu pie pilnām tribīnēm uzkapāt,ja man tagad teiktu,es arī skrietu, it sevišķija zini,ka tev neko nepārmetīs, jotāpat visi zin ka es neko īsti nejēdzu. bet ja ielikšu kādu trīni , visi būs šokā. Protams, ka tie kuri tur it kā dzerstās,protams ka viņi nerausies uz izlasi,primkārt viņi vir diskavlificēti. SAndim Vlateram ir 33 gadi, traumas utt. Janičenoks vēl mēnesi atpakaļ staigāt nedrīkstēja. Biedriņš gan kkāds dīvianis,piekrītu. Kambalu vispār neaicina - kātad viņam izturēties pret to izlasi, ja pat nepaicina? Kā vispār justies Grafam,kuru 28 gados neaicina uz izlasi? ko tad šis ir izdarījis, lai vismaz nepaaicinātu uz treniņnometni ? kautvai sparinga pēc citiem. Ap šo jauno izlasi ir tik pat daudz visādu negāciju un lietu.
To cik ļoti visi noniecina un atbalsta šo izlasi mēs redzam Rīgas arēnas tribīnēs,kad izlase spēlē...mazāk kā uz vefu. Uz lielajiem sliktajiem zēniem, tribīnes bija pilnas,lai arī visi zināja kādi viņiem ir raksturi,ka viņi dzer, tas nevienam nebija jaunums, jo to rakstīja katrā"kas jauns" nummurā, kā šie kojotos svinās. Bet tāpat visi nāca un fanoja par viņiem. nē divos čempjos neveiksmes un vis, viena atskaite, un viss visi fani apvainojušies, itkā pirms tam nebūtu zinājuši kādi viņi ir.
Bet tu pats daļēji atbildēji uz savu jautājumu –
"Uz lielajiem sliktajiem zēniem, tribīnes bija pilnas,lai arī visi zināja kādi viņiem ir raksturi,ka viņi dzer, tas nevienam nebija jaunums, jo to rakstīja katrā"kas jauns" nummurā"
"nē divos čempjos neveiksmes un vis, viena atskaite"

Zini, ir tāds teiciens - uzvarētājus netiesā, būtu viņi 2007 paņēmuši Portugāli, 2009 pārkāpuši Vācijai un vēl kādu uzmaukuši, būtu viss savādāk...
+ASK smukā nosprāgšana un krīze

     [+] [-]

, 2011-08-31 21:00, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Lietuva.
Jaa, tik augsts liimenis, ka Zalgiris un Rytas to vien dara, ka meklee iespeeju speelet kkur citur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-31 21:01, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Lietuva.
Par Lietuvu, cik zināms ir lieki diskutēt, tu mātēm dzemdībās no sākuma iznāk ārā basketbola bumba un pēc tam pats sīkais....

     [+] [-]

, 2011-08-31 21:02, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Vecīt par to gribasspēku - kā tev liekas kāpēc viņi visi tik ļoti raujas uz to izlasi?jo viņi nekad pie citiem apstākļiem izlasei ne tuvu nebūtu,nu nejau visi, viņiem tā ir milzīga iespēja kkādu ierakstu sev cv ierakstīt - spēējis LV izlasē EČ. Tur jau ir tā motivācija,nevis iet un cīnīties par lLatvijas godu. Labi es arī gribētu pie pilnām tribīnēm uzkapāt,ja man tagad teiktu,es arī skrietu, it sevišķija zini,ka tev neko nepārmetīs, jotāpat visi zin ka es neko īsti nejēdzu. bet ja ielikšu kādu trīni , visi būs šokā. Protams, ka tie kuri tur it kā dzerstās,protams ka viņi nerausies uz izlasi,primkārt viņi vir diskavlificēti. SAndim Vlateram ir 33 gadi, traumas utt. Janičenoks vēl mēnesi atpakaļ staigāt nedrīkstēja. Biedriņš gan kkāds dīvianis,piekrītu. Kambalu vispār neaicina - kātad viņam izturēties pret to izlasi, ja pat nepaicina? Kā vispār justies Grafam,kuru 28 gados neaicina uz izlasi? ko tad šis ir izdarījis, lai vismaz nepaaicinātu uz treniņnometni ? kautvai sparinga pēc citiem. Ap šo jauno izlasi ir tik pat daudz visādu negāciju un lietu.
To cik ļoti visi noniecina un atbalsta šo izlasi mēs redzam Rīgas arēnas tribīnēs,kad izlase spēlē...mazāk kā uz vefu. Uz lielajiem sliktajiem zēniem, tribīnes bija pilnas,lai arī visi zināja kādi viņiem ir raksturi,ka viņi dzer, tas nevienam nebija jaunums, jo to rakstīja katrā"kas jauns" nummurā, kā šie kojotos svinās. Bet tāpat visi nāca un fanoja par viņiem. nē divos čempjos neveiksmes un vis, viena atskaite, un viss visi fani apvainojušies, itkā pirms tam nebūtu zinājuši kādi viņi ir.
Vecīt, uz tām tavām vecajām "zvaigznēm" neviens neietu skatīties tagad, vismaz vairāk fanu kā tagad toč nebūtu. Ne jau no viņiem fani novēršas dēļ dzeršanas, tas viss ir sūds, bet gan dēļ attieksmes, dēļ attieksmes pret faniem. Viens no tā cikla galvenajiem varoņiem twitteri visu laiku noliek izlasi, cits vaino Šnepu un tur sazin vel kautko, nevienam nepatīk tādi vijiboni, cita lieta būtu, ja būtu kautkādi megastāri kā spāņi vai lietuvieši. Karoče pie visa vainīga tā augstprātīgā, nihilistiskā attieksmepret faniem, pret visu apkārt notiekošo.
Un ko tad tās iepriekšējās izlases sasniedza? 3 reizes pēc kārtas neizgāja no grupas. Šī izlase arī iespējams neizies, bet viņi vismaz ja neizies, tad neizies ar klasi, cīnoties.

     [+] [-]

, 2011-08-31 21:03, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Likumsakarīgi, beigas tomēr parādīja kas ir kas, jāatzīst, ka man ļoti nepatika franču jēlā spēle, vienīgi Pārkers rādīja kaut ko.
katrs zaudējums vai katra uzvara ir likumsakarīga. Blūmam varbūt nevajadzēja to sodu beigās taisīt, varbūt būtu bijis savādāks rezultāts. EČ tomēr tiesā klasiskāk... bet man patika spēle.
Par Kuksiku - mēs zinām ,ka viņš var labāk. un viņš to arī izdarīs, būs ok... lai iespēlējas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-31 21:04, pirms 13 gadiem
Vecīt par to gribasspēku - kā tev liekas kāpēc viņi visi tik ļoti raujas uz to izlasi?jo viņi nekad pie citiem apstākļiem izlasei ne tuvu nebūtu,

tas arī nav normāli, ja kāds iedomājas , ka viņam vieta izlasē ir rezervēta dēl vecajiem nopelniem.Šādā vīzē paskatīsimies.

K.Valters un Kambala - attieksmes problēma, nu negribu redzēt izlasē zīmuļus un tādus, kas neklausa trenerim.
s.valters - pats negrib
Janičenoks: pats negribēja - dīvains lēmums no viņa puses, ja jau tagad VEFā spēlē
Šķēle: nav pilnībā atguvis formu. Kā otrais numurs šobrīd nav labāks par esošajiem
Biedriņš: no comment, arī attieksmes jautājums
Piekrītu , ka bija jāpiesaista Grafs. Un arī Kalvi par agru norakstīt. bet godīgi sakot, šis ir teju labākais modelis, ko varēja dabūt, ja atmetam traumētos un tos, kuri spēlēt nevēlas.

Un te būtu jācitē Blats, kad viņš teicam, ka spēlētāji spēlē savas valsts, nevis viņa izlasē. Tā kā, ja kādam ir problēma spēlēt Latvijas izlasē tikai tāpēc, ka tur nepatīk kāds LBS funkcionārs, tad tādiem ir lielas problēmas ar prioritātēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-31 21:08, pirms 13 gadiem
Kur var video noskatīties?Bij jāstrādā līdz 19.00..palaidu garaam. =(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-31 21:13, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Pilnīgas muļķības. Ja uz izlases spēlēm Latvijā iet tik pat cilvēki cik uz vefa, kur ir tie sliktie itkā - janičenoks,Valters,Bērziņš. Tad nu neticu, ka uz Kambalu,Blūmu,Biedriņu,Valteriem, Šķēli Janičenoku nebūtu vairāk skatītāju. nu būtu un divreiz vairāk.
Būtu tieši tikpat, varbūt pa kādiem 7-10% vairāk skatītāju - ar "Tagad vai nekad!" vairs nepaķersi skatitāju – tas ir tas pats, kā vecajā stāstā par "slīktsu, slīkstu", kad ar trešo reiz visiem jau po..uj...

     [+] [-]

, 2011-08-31 21:14, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Lietuva.
Nu Lietuvā sponsoriem praktiski eksistē tikai viens sporta veids (mēs gribam visu: hokeju, bobsleju, vieglatlētiku, basi, utt. Kā rezultātā esam viduvēji itin visur). bet arī tur ir tikai 2 augsta līmeņa klubi un arī ne jau dēļ sava nacionālā čempionāta. Pārējie leiši tāpat skatās , kur izsisties caur lielajām līgām vai ASV studentu čempjiem.

     [+] [-]

, 2011-08-31 21:15, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: daudzi nemaz neiedziļinās būtībā un nezin faktus. Kristapu Vlateru pēc spēles ar Krieviju,vai Franciju, mūli pārdzēruši fani,viņam ejot uz ģērbtuvēm,pēc zaudējuma, nosauca par pajoli utt. Tāpēc arī Valters pēc tam draugos ierakstīja ka LV fani ir pajoļi. Loģiski,es viņu sprotu,ko viņam bija darīt, priecāties un teikt paldies, ka tik ļoti "saprotoši" uztvērāt minimālu zaudējumu nba zvaigznēm ?
Cik es saprotu, tad pēc spēles ar Vāciju un ne jau konkrēti uz KV...
Neatbalstu fanu uzvedību...
Bet viņus var saprast arī ziņāmā mērā – viņi brauca uz "tagad vai nekad", izlika savu piķi, bet pretī dabūja "Nekad"....