Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:377, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Kemzura: "K.Valters laukumā izturējās kā karalis"

Kemzura: "K.Valters laukumā izturējās kā karalis"
Kristaps Valters un Ķēstutis Kemzura
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas basketbola valstsvienības galvenais treneris Ķēstutis Kemzura intervijā laikrakstam "Diena" asi kritizēja Kristapu Valteru un atzina, ka kļūdījies ieceļot aizsargu par komandas kapteiņa asistentu.

"Jau pēc turnīra Grieķijā gribēju viņu izslēgt no komandas," paša Kristapa sacīto iepriekš intervijā Sportacentrs.com apliecināja treneris. "Laukumā viņš izturējās kā karalis, uz treneru vai partneru piezīmēm reaģēja asi, savām kļūdām vienmēr meklēja attaisnojumus. Tā bija mana kļūda, ka viņš kļuva par vicekapteini - viņam nav īpašību, kas būtu piemērotas šim postenim."

Lai arī Kemzura nepiedalījās Latvijas Basketbola Savienības sēdē par diskvalifikāciju piespriešanu pieciem izlases basketbolistiem, trenerim bija viedoklis par šo jautājumu: "Cik saprotu, spēlētāji tika izvērtēti ne tikai šī Eiropas čempionāta kontekstā. Vairākiem bija astoņi gadi, lai parādītu sevi. "

Zināms, ka līdz 15. oktobrim Kemzuram ir iespēja apdomāt LBS piedāvājumu turpināt strādāt ar Latvijas izlasi. "Acīmredzot kopā ar spēlētājiem un komandas personālu paveiktais darbs nebija nemaz tik slikts, kaut arī bija kļūdas. Dažas jau zinu, ir lietas, kuras vēl jāanalizē. Gribu, lai norimstas emocijas, tāpēc labi, ka man ir laiks domāt. No vienas puses zinu, ka nākamajā ciklā Latvijas komandai klāsies grūtāk, jo valstsvienībā nebūs vairāku labu basketbolistu. No otras puses, tas ir labs profesionālais izaicinājums - pamēģināt izlabot pirmajā reizē pieļautās kļūdas un sasniegt to, ko šoreiz nesasniedzām."

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:07, pirms 15 gadiem
Ceru, ka Kemzura paliks amatā.
, 2009-09-26 14:09, pirms 15 gadiem
Tiešām biju domājis, ka K. Valters ir parasts cilvēks un ļoti vēlējos redzēt viņu izlasē, bet kļūdījos.
, 2009-09-26 14:09, pirms 15 gadiem
Nu tak nevar saprast , kas tur notiek, pirms čempja viss bija idēāli, atmosfēra un tā (spriežot pēc intervijām) ,nebūtu viņi izgāzušies arī tas viss tiktu noklusēts, tagat izrādās , ka viss ir bijis pilnīgā dupsī. Klauni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: muris2008
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:12, pirms 15 gadiem
par to, lai Kemzura paliek. Treneris ir labs, tikai padotie daži labi nesaprot, kas ir treneris un kapēc tas ir jāklausa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:13, pirms 15 gadiem
es domaaju,ka ar to viss te nebeigsies! shito vaardu apmainjas domino efektu vinji veel kaadu laiku paturpinaas, liidz sakasiisies pavisam! ja reiz nevar kaa pieaugushi cilveeki visu izrunaat, tad taads sanaak iznaakums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:14, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Ceru, ka Kemzura paliks amatā.
es ceru ka nē
, 2009-09-26 14:14, pirms 15 gadiem
Kroni tikai nodzēris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:15, pirms 15 gadiem
Ja Kemzura paliktu, tas priekš mums būtu labi.

Tomēr Kemzuram ir iemesli, lai nepaliktu. Pirmkārt, viņš grib strādāt ar klubu. Otrkārt, ir aizdomās, ka bez diskvalificētajiem būs ļoti grūti kvalificēties finālturnīram, bet otru neveiksmi Kemzura vairs nevar atļauties.
, 2009-09-26 14:15, pirms 15 gadiem
savaa zinjaa taa luk ir problema ar ne latviesu treneri..vinjs neko par speletajiem nezin....rodas konflikti un galvenais treneris paliek pa vidu...jadod iespejaa izlabot kludas.....par KV...nu ja vinjam atlava justies kaa kingm...tad ari vadibai jauznjemas atbildiba ka nespej savaldit vai ari ka neatskaitija.....un ja jau bija tik traki tad rodas jautajums-kapec laida vinju laukumaa pedejaa vai pedejas divas speles?vareja ielikt Blumu uz pedejam spelem par pirmo saspelnieku....sak izklausities ka treneri un LBS censas tagad pieradit ka DSQ bija vai ir pareizs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:15, pirms 15 gadiem
Kemzuras kungs,Krievu speciālists par jums pateica 1000% taisnību.treneris kas neprot savākt komandu nav treneris,bet vnk.dvielīšu padevējs.Atpakaļ Krauliņu,jo Latvijā izņemot Vētru vairs nav treneru kas var vadīt izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:17, pirms 15 gadiem
Phee, tagad viens otru nomelnos, lupatas!
, 2009-09-26 14:18, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: kā tu zini, ka tieši diskvalificēto? Neizklausās loģiski!
W Twitteri to uzrakstija ka esot sanjemtas tadas vestules un KV klubs esmot tikai pasmiknjajis bet jautajums bijis ko GS par AB saka jo tur samera liels kontrakts utt...ka var sekot kadas sankcijas
, 2009-09-26 14:18, pirms 15 gadiem
Ja trenerim būtu daudz maz ''iekšā'', viņš būtu spējis ''savākt'' komandu. Šis nebija īstais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:22, pirms 15 gadiem
Jau atkal nekas konkreets,viss balstiits uz kaut kadiem faktiem utt...blin ja jau esi treneris,tad esi ari vecis un skaidri un gaisi pasaki kas par lietu,un nemarine neko!!Biju nedaudz savadakas domas par Kemzuru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:24, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Kemzura: "K.Valters laukumā izturējās kā karalis"

Atceroties spēli EČ, kad KV negribēja nākt nost no laukuma Kemzura teica, ka Valters vnk esot pateicis, ka vēl var spēlēt un nav piekusis utt. Tad kā tur īsti ir? Vai Kemzura atļāva neiet malā Valteram vai viņš vienkārši tika ignorēts? Ja tā, tad viņam izlasē nav vietas.

Interesanti vēl ir tas, kad pie LV stūres bija Trajkovičs, tad KV teica, ka izlasei vajag treneri, kas ir autoritāte. Starp tiem viņš minēja Mesinu un Kemzuru. Izskatās, ka priekš KV tomēr neviens nav ar pietiekamu autoritāti..
Da labi visi sobriid atradushi vienu grekazi - KV!Brauc virsu par visu un visiem...jau vairakas reizes esmu teicis kas ir sabeidzis ieksejo klimatu un izskatas,ka ari Kemzura saslimis ar sho ''Miglinieka sindromu''..
, 2009-09-26 14:24, pirms 15 gadiem
gaidīšu, ko VV ierakstīs twitterii par šo
Slēpts komentārs: ervains91
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:26, pirms 15 gadiem
ābols no ābeles tālu nekrīt - tādi nu ir tie Valteri ar veco priekšgalā
, 2009-09-26 14:26, pirms 15 gadiem
Tad rodas jautājums, kāpēc tad KV tika laists pamatā??? Trenerim nepietika drosmes, vai rakstura! Kaut kā dumji izklausās

Kemzura nav nemaz viennozīmīgi vērtējams un ja pat krievi uzskata, ka Latvija zaudēja Rus tikai pateicoties Kemzuras darbībām, tad jautājumu rodas vēl vairāk. Var saprast, ka arī neviens nopietns klubs šim ar neko nav piedāvājis.

sports.ru: Владимир Цинман: «Кемзура в очередной раз...
, 2009-09-26 14:26, pirms 15 gadiem
Vai tad tas kāds jaunums? KV personība un raksturs??? Manuprāt tieši rakstura īpašības ir iemesls tam, ka no izcila talanta tā arī neizauga izcils spēlētājs! Atceramies tak, ka jauniešu EČ un PČ KV bija labāks par pašu Pārkeru. Tad KV ja nemaldos 18 vai 19 gadu vecumā noslēdza pirmo profesionālo līgumu laikam Grieķijā, bet tad izrādijās, ka tur neviens viņu nenovērtē, dod pa maz spēles laiku, jaunēklis uzvedās kā megazvaigzne, konfliktēja ar treneriem, bet Grieķijā jau nevienam tāda KV nākotne neinteresēja! Nu un tā arī sanācis klaiņot pa pasauli meklējot komandas, kurās viņš tiks novērtēts. Negribu noniecināt KV basketbola spēlētprasmi, bet laikam jau tieši tad, kad vajadzēja vēl dažus gadiņus smagi pastrādāt lai visi ceļi būtu vaļā, KV dēļ sava rakstura to pats arī noraka. Un rakstura īpašības jau savos pamatos gadu gaitā nemainās... Lai jau veicas turpmākajā profesionāļa karjerā, bet man jau liekas, ka VV būtu laiks nosaukt vēl vienu basketbola zudušo paaudzi, kurā būtu iekļauta arī kāda paša atvase Galu galā tā zudusī paaudze tomēr sasniedza vairāk par šo!!!
, 2009-09-26 14:27, pirms 15 gadiem
tas_kurs_zviedrs rakstīja: manuprat, GS vadiba tik priecatos, ja AB neparstavetu izlasi, jo kamer
vins ir pamatcentrs, klubam diezvai ir izdevigi, ka speletajs riske iegut traumas... Tur jau liels bizness,kamer AB neparkapj kadus liguma punktus, viniem pofig par kkadu LV izlasi un vietejiem basketbola sainiekiem
Ja Andris pateiktu nee izlasei,stabili ka GW tikai priecatos...normala atputa vasara un ari sezonas beigas nogurums nekads...
Kas attiecas uz KV tad ari Juventud tikai priecasies,ka vinjs izlase nespeles,jo jau pirms liguma parakstisanas vinji to negribeja!
, 2009-09-26 14:27, pirms 15 gadiem
Kemzura laukuma malā izturējās kā lupata
, 2009-09-26 14:29, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Nē, nu kopumā es esmu KV pusē, jo LBS tomēr ir totāli idiotu un muļķu bars. Vienkārši man tie viņa paša vārdi par autoritātēm liekas dīvaini..
Sava zinja es ar esmu KV puse...kas zin cik ilgi shii LBS bezatbildiba turpinatos,ja nebutu kads skandals...
, 2009-09-26 14:29, pirms 15 gadiem
tas_kurs_zviedrs rakstīja: manuprat, GS vadiba tik priecatos, ja AB neparstavetu izlasi, jo kamer
vins ir pamatcentrs, klubam diezvai ir izdevigi, ka speletajs riske iegut traumas... Tur jau liels bizness,kamer AB neparkapj kadus liguma punktus, viniem pofig par kkadu LV izlasi un vietejiem basketbola sainiekiem
bet redz mes jau nezinam kadi ir punkti liguma..takaa tur var but jebkas...speletajam ar 60+ mil ligumu var ari but punkts-uzvedies kartigi kad parstavi valsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:30, pirms 15 gadiem
muris 2008
suu.. , jo pats zini, ka Kemzuram taisnība...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:32, pirms 15 gadiem
aij aij aij sita par speletajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:35, pirms 15 gadiem
intrasanti ar ko atbildes pat kristaps
, 2009-09-26 14:37, pirms 15 gadiem
Booo rakstīja: Ja Andris pateiktu nee izlasei,stabili ka GW tikai priecatos...normala atputa vasara un ari sezonas beigas nogurums nekads...
Kas attiecas uz KV tad ari Juventud tikai priecasies,ka vinjs izlase nespeles,jo jau pirms liguma parakstisanas vinji to negribeja!
Izlase ir kā katalizators , kur var redzēt spēlētāju izaugsmi uz citu komandu fona. Par AB es esmu vīlies, nekādos spēles elementos viņš nav progresējis. Protams, lai tik čaļi atpūšas, nevajag jau pārpūlēties.
, 2009-09-26 14:40, pirms 15 gadiem
Šis balagāns ir viena liela nagla Latvijas basketbola zārkā.

Gribētos jau domāt, ka Latvijas groza bumbas tradīcijas mūs spēs izvilkt no bedres, kuru paši esam sev izrakuši, taču saukļa "tagad vai nekad!" otrā daļa šobrīd patiešām šķiet tuvāka īstenībai kā jebkad agrāk.
, 2009-09-26 14:41, pirms 15 gadiem
Man liekas ka pēc kašķa ar Miglinieku, tieši KV sāka graut komandu no iekšienes. Domāju ka Kemzura izdarīja pareizi atstājot KV izlasē uz EČ, jo tad Dievs vien zin kādu brēku būtu sacēluši pārējie alkaši...
Slēpts komentārs: Robis87
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:46, pirms 15 gadiem
ja taa ir tad ir baigi sudigi !!
, 2009-09-26 14:47, pirms 15 gadiem
Nu kingam "Lebronam" Valteram vienkārši smadzenēs sakāpis tas, ko cilvēki parasti izvada ārā - čalim smagi sakāpis galvā un viņš ir iedomājies, ka ir nenovērtēts pasaules līmeņa superstārs, kuram kaut kāds Kemzura ar vispār niecību Helmani atļaujas kaut ko pateikt. It īpaši, ja aiz muguras stāv 32 kg, tad jau vispār okeāns līdz potītēm.

Čalim visa dzīve vēl priekšā, tādēļ vajadzētu kādu laiku paņemt atveseļošanās kūri kādā rehabilitācijas centrā - savest kārtībā savu iekšējo pasauli un nervus, un tad būs kārtībā. Ja nē, tad, redzot viņa papuča tekstus, puika labi nebeigs - pēc desmit gadiem spļaus tādu "sviestu" laukā, ka nāksies sūtīt uz Tvaika ielu.

Bet Kemzuram novēlu pagarināt līgumu un izveidot tādu Latvijas izlasi, par kuru nebūtu kauns ne uz laukuma, ne arī ārpus tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 14:48, pirms 15 gadiem
Nu ,tad kapec visp liada ara uz pedejam sekundem butu izlaidis Blumu bljeg.....
, 2009-09-26 14:50, pirms 15 gadiem
Robis87 rakstīja: Kemzura ir izcils treneris, bet uzkatu ka vieteejais buutu piemeerotaaks!!!
Esmu par VV kandidatuuru!!!
Es par KV, AŠ, AB, KB vai KK kandidatūru, jo var apvienot arī spēlēšanu ar trenera funkcijām. Izskatās, ka mums nav vajadzīgs treneris, jo neviens neder.
, 2009-09-26 14:51, pirms 15 gadiem
Robis87 rakstīja: Kemzura ir izcils treneris, bet uzkatu ka vieteejais buutu piemeerotaaks!!!
Esmu par VV kandidatuuru!!!
Jā - un izlasē būs tirgus bābu tuss, kur viens "stučīs"otru...VV būtu jāārstējās nevis savs aizvainojums par sazin ko publiski jālaiž ārā.
, 2009-09-26 14:53, pirms 15 gadiem
Kaadeel esmu par VV kandidatuuru jo gandriiz, visi izlases speeleetaaji ir izgaaju6i vina skolu un sprasties buutu daudz vieglaak un zinot ka VV patiik aatrais basketbols domaaju ka speeles veerot buutu daudz patiikamaak, esmu par skaitu speeli!!!
, 2009-09-26 14:56, pirms 15 gadiem
Robis87 rakstīja: Kaadeel esmu par VV kandidatuuru jo gandriiz, visi izlases speeleetaaji ir izgaaju6i vina skolu un sprasties buutu daudz vieglaak un zinot ka VV patiik aatrais basketbols domaaju ka speeles veerot buutu daudz patiikamaak, esmu par skaitu speeli!!!
Nezinu ar ko viņš tur sapratīsies, ja ar žurnālistiem un arī lielu daļu līdzjutēju viņam diezko labs kontakts nav izveidojies. Piedod, bet viņa "pelēkais kardinālisms" un intrigu vērpšana ir uzskatāma par kaitniecību Latvijas basketbolam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 15:00, pirms 15 gadiem
Ziniet- es te lasu, bet vel neesmu komentejis.. Beidzot ar so to gribas uzrakstit.. Ko var vazaties ar siem bernudarzniekiem. Kas ta par izlasi, kur asistents ar parejiem apsmej komandas kapteini, kur kapteinis apruna asistentu, kur centrs iekausta pretspeletajus pec speles, kur speletajs nevar aizmest lidz stipai. Nez.. Visi apspriez, ku slikta izlase bus nakotne.. Bet nu po.. Vismaz bus prieks skatities uz jauno speletaju cinassparu, kuriem tiesam bus velme klubu parstavju acis paradit savu labako speli. Kuru acis mirdzes dzirkstelite parstavot LV izlasi un skaries pa muguru skudrinas klausoties arena LV himnu.. Tadus speletajus es ari sagaidu. Un bus ari rezultati.. Un vispar- izskatas, ka musu treneri ir biki par mikstu- tada veida speletajiem- laikam Znaroks japarkvalifice.. Naks jauni speletaji un tapat istie fani paliks
, 2009-09-26 15:00, pirms 15 gadiem
Labi vien ir ka to Valterēnu patrieca no izlases.Drīz varēs pie vecā VEFā spēlēt.
, 2009-09-26 15:03, pirms 15 gadiem
Dzirdeeju ka par Kjestuti intereseejas arii Leishu basketbola savieniiba, kaads zin cik tas ir nopietni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 15:06, pirms 15 gadiem
Un starp citu- kapec ieprieksejam izlases kodolam- Uvelim, Robcikam un Bagijam & co nebija tadu skandalu? Ticu- ka varbut no tas izlases- ari kadus traipus varetu izkasit, bet a bija KOMANDA, kura visi par vienu un viens par visiem. Nekadu skandalu, tapec, ka pasi speletaji to visu nokartoja un bija ari rezultati. Tagad tik bernudarznieki salasijusies. Tapec esmu priecigs par sadu risinajumu. Varbut kadreiz, nevis tagad vai nekad..
, 2009-09-26 15:06, pirms 15 gadiem
Booo rakstīja: Da labi visi sobriid atradushi vienu grekazi - KV!Brauc virsu par visu un visiem...jau vairakas reizes esmu teicis kas ir sabeidzis ieksejo klimatu un izskatas,ka ari Kemzura saslimis ar sho ''Miglinieka sindromu''..
Lai vai kā tur ar Miglinieku, bet Kristaps ar gadiem kļuva aizvien lecīgāks, tikai agrāk tas netika afišēts. Ābols no ābeles tālu nekrīt... Vainot citus un neatzīt savas kļūdas - tas ne par ko labu neliecina. Un karaļi bieži tika gāzti... It sevišķi tādi, ar kuriem viņu pavalstnieki bija neapmierināti.
Un KV pats vai ar tētiņa palīdzību ir nostājies uz kara takas, neviens viņu uz tās neuzlika. Katram jāatbild par savu rīcību pašam, ja to nesaprot - nu ko, ardievu, skaidrais prāts...
, 2009-09-26 15:07, pirms 15 gadiem
Zvirgzdiņš?

fanu klubs#13 rakstīja: Kemzuras kungs,Krievu speciālists par jums pateica 1000% taisnību.treneris kas neprot savākt komandu nav treneris,bet vnk.dvielīšu padevējs.Atpakaļ Krauliņu,jo Latvijā izņemot Vētru vairs nav treneru kas var vadīt izlasi.
, 2009-09-26 15:08, pirms 15 gadiem
LAI tas āzis krāj pieredzi trenējot un vadot LIETUVU.
, 2009-09-26 15:09, pirms 15 gadiem
Gan Kemzura ar kadu jauno un pieredzejuso spes izveidot labu komandu
, 2009-09-26 15:12, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: LBS izsūtījusi klubiem vēstules par to, lai izskata diskvalificēto spēlētaju atbilstību komandai. Absurds.
Kur tu to dzirdēji? Oficiālu avotu galdā!
, 2009-09-26 15:12, pirms 15 gadiem
sap1 rakstīja: Izlase ir kā katalizators , kur var redzēt spēlētāju izaugsmi uz citu komandu fona. Par AB es esmu vīlies, nekādos spēles elementos viņš nav progresējis. Protams, lai tik čaļi atpūšas, nevajag jau pārpūlēties.
Nevar piekrist par 100%,jo atlecošo bumbu ziņā AB nebija pretinieku.Piedevām mūsu saspeles vadītāji bija izteikti vāji un nenobaroja ar bumbām.+treneris nemācēja izmantot abus garos.Lai gan kopumā AB piecos nba gados nav progresējis pietiekoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 15:16, pirms 15 gadiem
DA BEIDZIET VIENREIZ TO BALAGANU AP TO IZLASI!
, 2009-09-26 15:16, pirms 15 gadiem
var redzeet,ka treneris ir tieshaam profinjsh.....
VV sen jau buutu taadas lietas sastaastiijis,ka LB buutu gals
, 2009-09-26 15:16, pirms 15 gadiem
tajā Keitela raxtā ir vēl par to,ka "...Kemzūru saniknojusi Andra Biedriņa reakcija pēc Bērziņa atbrīvošanas..",viņš gan uzteicis A.B.par atgriešanos un pausto nožēlu par savu rīcību,"..taču pieļāva,ka izlaistās treniņu dienas atsaukušās laukumā..".Interesanti,kāpēc Andris vispār šadā kontekstā minēts?? Viņam taču bija potītes trauma,kuras dēļ izlaida treniņus,vai nē,tā?
Treneri izbrīnījis arī Armanda sliktais sniegums Gdaņskā.Tas arī liekas jocīgi.Vai tad viņš nebija redzējis Šķēles pēdējā gada sniegumu,kas radikāli atšķiras no tā,ko Armands rādīja vēl pāris gadu atpakaļ? Kāds brīnums,vai tad speciālists nesaprot,ka regress saistīts ar to šauro pīļu dīķi,kurā Šķēle izdevīgā kontrakta dēļ spēlēja.+ apvienodams to visu ar lietām,kas totāli pazemina sportisko formu. Kāpēc Kemzura spītīgi turēja Armandu laukumā mačā pret francūžiem pēdējā ceturtdaļā,kad viņš kļūdījās divos metienos pēc kārtas,iestrēgstot arī caurgājienos,kas praktiski arī ievadīja lūzuma momentu spēlē? Tagad šo galotni norakstām tikai uz Pārkera meistarību...
Tad jau sanāk arī,ka Ādolfs pie visu noniecinātā Trajkoviča un viņa asistentiem muti nav brūķējis, uzvaras toreiz tika panāktas arī bez Kambalas,bez Šķēles...
, 2009-09-26 15:17, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Šis balagāns ir viena liela nagla Latvijas basketbola zārkā.

Gribētos jau domāt, ka Latvijas groza bumbas tradīcijas mūs spēs izvilkt no bedres, kuru paši esam sev izrakuši, taču saukļa "tagad vai nekad!" otrā daļa šobrīd patiešām šķiet tuvāka īstenībai kā jebkad agrāk.
diemžēl, bet tā izskatās...
Slēpts komentārs: goga papukašvili
, 2009-09-26 15:20, pirms 15 gadiem
ceru, ka nopietni. Pēc čempja domāju, ka viņam jādod vēl viena iespeja (jo nebiaj iepazinis komandu), bet pēc šim peripetērijām, kurās tomēr arī viņš ir viens no galvenajiem atbildīgajiem. Bez tam, ak nevar vispirms ar čaļiem izrunāt, ko par kuru domā, bet pēc tam aiz muguras uzraksta ziņojumu. Nevis acīs spēletajiem pasaka, ko domā, tomēr nevarēs savākt ari nakamo izlasi. Valsts ir maza un basketbolistu loks ir šaurs un visi ar visiem ir saistīti, tā, ka viņam nekas nesanāks, lai cik labs specialists viņš būtu.

Butauts, Zvirgzdiņš, var būt kāds serbu, špāņu specialists ar dzelzs roku ir nepieciešams. Varētu arī Vētra - bet viņam banu vajadzetu uz mūžu par 92 gadu.

lacoste_123 rakstīja: Dzirdeeju ka par Kjestuti intereseejas arii Leishu basketbola savieniiba, kaads zin cik tas ir nopietni?
, 2009-09-26 15:20, pirms 15 gadiem
Kemzuru kā treneri grūti novērtēt, jo daļai no izlases spēlētājiem domāšana ir palikusi bērnudārza līmenī. Nezinu vai kāds LV treneris būtu uzdrošinājies atskaitīt Bērziņu.
, 2009-09-26 15:21, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: LAI tas āzis krāj pieredzi trenējot un vadot LIETUVU.
Nu, nu, arī viens VV stila bļāvējs, kas visus par āžiem sauc, bet uz sevi pat nepaskatās spogulī...
Es jau arī nesaku, ka Kemzura ideāls, bet nu vaina jau bija acīmredzama - atsevišķu spēlētāju raksturos un psihošanā. Ne jau treneris tur vainīgs, neviens no šādas putras torti neizceps!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 15:26, pirms 15 gadiem
Pirmo reizi braucu uz EČ (EČ Latvijā sievietēm ar redzēju, bet sieviešu un vīriešu basketbols ir kkas ļoti atšķirīgs), aizbraucu par uz Kauņu skatīties spēli ar Lietuvas izlasi. Pilnīgi visi - fani, laikraksti, paši basketbolisti lielīja, ka nu tik būs. Tīri spontāni izdomājām braukt, kaut arī mana interese par basketbolu ir stipri viduvēja. Līdz ar šo man ir atsista pēdējā vēlme pievērst uzmanību basketbolam... Ja pēc tam, kad ziedoju savu laiku un naudu, lai atbalstītu komandu Polijā kkads sprukstiņš mani nosauktu par debilu fanu vai kā tur bija... Zini ko, Kristap Valter, ir nolien stūrī un izaudz. Tavs papiņš jau uzmeta lūpu par DR un to, ka visa sporta fanu sabiedrība ir pārhokejojusies, bet kāds tur brīnums, ja basketbolā ir tikai gaiši zilie un bābas ar lielām mutēm.

Basketbols nav pelnījis mūsu uzmanību un mīlestību, tur to reti kurš spēj novērtēt. Uzredzēšanos!
, 2009-09-26 15:27, pirms 15 gadiem
njaa šis Kemzuras izklaastiijums uzliek PUNKTU UZ I ,,,K.Valtera gljeevajaam un neprofesionālām rīcībām
....
Bet tajaa pashaa laikaa trenneris arii taads PUNJKJU TAPA vien ir, kad iekljaava K.Valteru komandaa, ka VĒL pieljaava šīs glupiibas un turpinaaja laist Valteru laukumaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 15:32, pirms 15 gadiem
Kemzura lai paliek,palīgus gan vajadzētu sakarīgākus ,piemēram Bagatski un Vētru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 15:35, pirms 15 gadiem
Jā, jā Helmanis ar veco izvēlas Light, kas nav jauniešiem starā lai gan nevar nepiekrist, ka Coyote, essitis ir bezgaumigi klubi To nu vislabak zin tie komentātāji - "nealkaholiķi", kas visu savām acim ir redzējuši

bet ja runājam par pozitīvo - lai arī ka nu kuram veicās spēlē un tagad ir nostādīti dažādās pusēs barikadēm - tieši Kambala, Helmanis, Valters bija vislielako pašatdevi (tas nenozīmē, ka viss sanāca Valtera kļudas, kambalas tehniskās, Helmaņa raustīšanās mest brīvus metienus). Viena lieta, ka nevar teikt , ka izcili nospelēja, bet par cīņas sparu nevar pārmest.. Tieši viņu raksturs, mērķtiecība un pārak liela emocionalitate atspēlējās negatīvi un ir izveidojusi šo situāciju. kamēr Janičenoks (izdarīja daudz, bet vareja vēl vairāk uzņemties), Šķēle, Biedriņš uz laukuma šķita apātiski. Vītols, Kalve, Stālbergs apjukusi ar savu lomu/nelomu komandā. Blūms savā līmenī, bet varēja vairāk, ja treneris būtu uzticējies.

tas_kurs_zviedrs rakstīja: Manuprat, loti labi teikts.....
Bet redz, laikam jaunajiem faniem ir patikami, kad sastava ir tadi staari ka Skele, kuram stiliga pricene un modigi gajieni
Tadi ka Aigars Vitols, Uvelis nav mode, jo veci un negrib radit sovu...
Bet ir cilveki, kas neatceras to atmosferu, kas valdija, kad speleja vecie un vel laiku, kad Valeiko laukuma uzlika aki...
Bija ok... emocijas, azarts utt....
A ko dara Kambala? Iekrauj un jaunajiem kaifs, re kads kruts.... Tas nekas, ka ne pa temu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 15:37, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: njaa šis Kemzuras izklaastiijums uzliek PUNKTU UZ I ,,,K.Valtera gljeevajaam un neprofesionālām rīcībām
....
Bet tajaa pashaa laikaa trenneris arii taads PUNJKJU TAPA vien ir, kad iekljaava K.Valteru komandaa, ka VĒL pieljaava šīs glupiibas un turpinaaja laist Valteru laukumaa
Skaidrs, ka ir puņķu tapa. Kā var redzēt, ka spēlētājs uzvedas, viņaprāt, nepieņemami un nereģēt nekādi, bet tikai tagad no*irst, kad LBS ir pateikusi "fas", šitas KV tagad ir plosāms, atļaujam.
Normāls treneris, kuram pašam savas olas ir, ne tikai no Tumanova aizlienētas, pēc pirmā signāla izsauktu "uz paklāja" tet-a-tet un visu izrunātu, panāktu kompromisu vai arī uzreiz atvadītos.
, 2009-09-26 15:38, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: gaidīšu, ko VV ierakstīs twitterii par šo
Viņš jau ieraxtīs ar.Cik atceros W vēl pagājušogad bija pozitīvi noskaņots par Kemzuras kandidatūru,ieteikdams viņu par vienu no..
Ir basketbolisti,kas domā,ka par treneri vajag latvieti..
, 2009-09-26 15:40, pirms 15 gadiem
par traumu jau tad bija skaidrs, ka LBS melo, piesedz, bert tagad ir balto jēriņu un soģu vietā

[quote striker]
tajā Keitela raxtā ir vēl par to,ka "...Kemzūru saniknojusi Andra Biedriņa reakcija pēc Bērziņa atbrīvošanas..",viņš gan uzteicis A.B.par atgriešanos un pausto nožēlu par savu rīcību,"..taču pieļāva,ka izlaistās treniņu dienas atsaukušās laukumā..".Interesanti,kāpēc Andris vispār šadā kontekstā minēts?? Viņam taču bija potītes trauma,kuras dēļ izlaida treniņus,vai nē,tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 15:43, pirms 15 gadiem
nez vai kāds tiešām atskaitītu un nenodrošinātu normālu 4 numuru vietā. Pašnāvība..

cava rakstīja: Kemzuru kā treneri grūti novērtēt, jo daļai no izlases spēlētājiem domāšana ir palikusi bērnudārza līmenī. Nezinu vai kāds LV treneris būtu uzdrošinājies atskaitīt Bērziņu.
, 2009-09-26 15:45, pirms 15 gadiem
cava rakstīja: Kemzuru kā treneri grūti novērtēt, jo daļai no izlases spēlētājiem domāšana ir palikusi bērnudārza līmenī. Nezinu vai kāds LV treneris būtu uzdrošinājies atskaitīt Bērziņu.
Neaizmirstam, ka Muižnieks atļāvās atskaitīt pašu Kasparu Kambalu! Es laikam tomēr neko nesaprotu, ja jau KV bija tik slikts, kāpēc viņš tika laists laukumā kā pamata saspēles vadītājs? Mums taču ir arī Blūms, kas mierīgi varēja spēlēt 30 min un KV laist laukumā tikai uz maiņu. Pie tam pavisam nesen Latvija vispār bez saspēles vadītājiem spēlēja. Un arī nekas. Arī Šķēlem ir laba pispēle. Ko tagad pēc kaujas krīt viņam virsū. Kaut kas ar Kemzuru nav kārtībā, pie tam atceraties, ka minūtes pārtraukumu laikā visu viņa runu traucēja Miglinieks. Varbūt tiešām Kemzura ir par mīkstu, lai būtu galvenais , īpaši ja palīgi un spēlētāji ir nekaunīgi, jeb kā tagad saka personības?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 15:50, pirms 15 gadiem
Ingars192 rakstīja: par traumu jau tad bija skaidrs, ka LBS melo, piesedz, bert tagad ir balto jēriņu un soģu vietā

[quote striker]
tajā Keitela raxtā ir vēl par to,ka "...Kemzūru saniknojusi Andra Biedriņa reakcija pēc Bērziņa atbrīvošanas..",viņš gan uzteicis A.B.par atgriešanos un pausto nožēlu par savu rīcību,"..taču pieļāva,ka izlaistās treniņu dienas atsaukušās laukumā..".Interesanti,kāpēc Andris vispār šadā kontekstā minēts?? Viņam taču bija potītes trauma,kuras dēļ izlaida treniņus,vai nē,tā?
Tieši tā ! Un kurš tad ir lielāks *****,vai tas,kas nosauc piedzērušos "fanus",kuriem tas vēl būtu tikai mīkstākais apzīmējums, par pajoliņiem,vai tā ļaužu grupa,kas apzināti maldina visu tautu,noklusējot faktus un publicējot tikai sev vien izdevīgus scenārijus un faktus??
, 2009-09-26 15:51, pirms 15 gadiem
tas pats treneris, KV nenonēma tad, kad bija 2 ceturtdaļā savācis trešo piezīmi. Tas ir trenera darbs!!! Vispār viņš (vai Tumanovs nesekoja piezīmēm) - izlaida bieži svarīgus spēletajus _KV, AB, 1,2 ceturtdaļas beigās, kad pretiniekiem bumba, lai ar sodi vairāk nekā vajag.

janičenoks labs, bet ja viņam vienam no retajiem krita, vajadzēja vaiŗāk uzņemties atbildību un samest visus 20 punktus mačā.

Nu pēdēja spēlē Helmaņa 2 cīnas izkrītot autā ir pieminamas..

Šķēle gribēja, bet nav līmenis, tāpat, kā Helmanim bail pa grozu mest pirmajās spēlēs brīvus metienu (laikam jau pamatoti redzot 3 spēles statistiku)

tas_kurs_zviedrs rakstīja: Daleji piekritu, tik ne par Valtera atdevi...
Pedeja spele pret Vaciju bija vieniga, kura redzeju Valteru cinamies, pirmas divas- nulle
Bet pedeja spele, visi centas sasmelt udeni....
Par atdevi nevar nosaukt momentu, kad uzliek miksto trenerim un neiet mala....
Vienigais, kurs cinijas visas speles cik var bija Kambala, bet tas jau cits stasts......
Aizstavu Janicenoku, savu laiku izmantoja labi un efektivi....
Skele itka gribeja, bet.......
, 2009-09-26 15:54, pirms 15 gadiem
Dynamic,
ko tu tur muldi? Pasaki, kaut vienu, kuram Šķēle ir favorīts?

Robis87
, 2009-09-26 16:02, pirms 15 gadiem
tieši ta, visi slikti - neklausa, dzer, neievēro disciplīnu, slikti spēlē, bet kurs tad mums bija diriģents ? Kurš uztaisija tik šauru šortlistu, ka tad, kad Kalve, Sandis savainoti, Bērziņš atskaitīts, vel 4 disciplna klibo, nav ko paņemt. Tā vieta paņem Freimani, kuru neuzlaiž uz soliņa, Jahoviču, kurš savainots. Beigās paliek 7 spēlētaji ar kuriem spēlē (no kuriem izrādās 4 noziedznieki). Tumanovs vistiešākā atbildiba par komplektēšanu.

Kur Jurēvičus, Zaķis, Aleksējevs, Gulbis, Bertāns, da vienalga _ vismaz 10 spēlētāji starp kuriem var kautko izvelēties, un pareizi izmantojot + izveidot komandu. Bet nē, tagad redz vardos uzņemas atbildību..

Tukša muldēšana - reti, kurš treneris, tik mīksti visu vainu ir uzgrūdis uz spēlētājiem. Tas riktigi parsteidza. Par glumajiem latviešiem - Šneps, Buļš, Kehris, Miglinieks - jau esn viss sen bijis skaidrs, ka tikai saziepēties, lai pašus nenomet..

maris777 rakstīja: Neaizmirstam, ka Muižnieks atļāvās atskaitīt pašu Kasparu Kambalu! Es laikam tomēr neko nesaprotu, ja jau KV bija tik slikts, kāpēc viņš tika laists laukumā kā pamata saspēles vadītājs? Mums taču ir arī Blūms, kas mierīgi varēja spēlēt 30 min un KV laist laukumā tikai uz maiņu. Pie tam pavisam nesen Latvija vispār bez saspēles vadītājiem spēlēja. Un arī nekas. Arī Šķēlem ir laba pispēle. Ko tagad pēc kaujas krīt viņam virsū. Kaut kas ar Kemzuru nav kārtībā, pie tam atceraties, ka minūtes pārtraukumu laikā visu viņa runu traucēja Miglinieks. Varbūt tiešām Kemzura ir par mīkstu, lai būtu galvenais , īpaši ja palīgi un spēlētāji ir nekaunīgi, jeb kā tagad saka personības?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 16:07, pirms 15 gadiem
krusts bija - 1. Trenera nespēja izdarīt preventīvas darbības, lai ta nenotiktu.. 2. nenodrošināties ar kvalitatīvaku maiņu, bet paņemt izlasē savainotus vai tādus, kam neuzticas spēlētājus

tālāk jau tā ir viņa paša atbildiba par pieņemtiem lēmumiem. Muižnieks vismaz pateica, ka ir vainīgs..

tas_kurs_zviedrs rakstīja: Ka tu doma, Vai berzina izmesana bija krusts LV labam startam?
Protmas, ja neskaita AB pirmas speles, kur bij tik neapmierinats un samera pasivs, itka butu maku gerbtuves nosperusi.....
, 2009-09-26 16:09, pirms 15 gadiem
Ļoti perfekti viss attīstas:

[1] KV ir DSQ (domāju uz mūžu, jo pac pateicis ka vairs nespēlēs), un tieši KV bija lielākais k.retīns, kas sačakarēja VISU mikroklimatu - ar dzeršanu, konfliktiem ar treneriem, spēlētājiem, līdzjutējiem;

[2] Otrie treneri (Migla un Valeiķis) ir aizvākti, būs Galvanovskis - tā teica Šēnhofs;

[3] Jāpaliek ir Kemzura - piedāvājums ir izteikts, arī pašam ir pozitīvs skats labot kļūdas. Skaidrs ka Kemzura ir labākais treneris kas mums bijis 20 gados un labākais ko varam dabūt šobrīd.

Skaidrs ka kvalifikācijā nespēlēs AB un KK (Bērzs gan jau ka būs, arī Zaķis būs, tākā garajā galā tāds tukšums nebūs), bet ja tiksim cauri kvalifikācijai - kas ir ļoti reāli ja paliks Kemzura - tad nākotne izskatās labi un pēc 2 gadiem būs atpakaļ KK, AB un gan jau arī Šķēle (gan jau LBS nometīs to diskābeli). Pa šiem 2 gadiem vēl pieliks Bertāns, Strēlnieks, Zaķis un citi, un tiksim uz olimpiskajām spēlēm
, 2009-09-26 16:16, pirms 15 gadiem
Ingars192 rakstīja: Zvirgzdiņš?
Bagatskis.
, 2009-09-26 16:16, pirms 15 gadiem
Treneris,kopā ar saviem asistentiem neuzskatīja par vajadzīgu apskatīties arī kā god.Lāča k-gs vada fiziskās sagatavotības treniņus..Protams,tā nav viņu kompetence,bet tas liecina par attieksmi..Šoreiz arī pie fiziskās sagatavotības treniņiem dominēja tikai viens viedoklis,neizskatījās,ka uz pirmajiem mačiem viss šajā jomā būtu o.k. Runa ir par īso galu...
, 2009-09-26 16:20, pirms 15 gadiem
Nu itka piekritu, bet Andris, sakara ar visu šo incidentu, nospēlēja zem sava limeņaa. Ar šādiem centriem ir jadominē, nevis vienkārši jānotur spēle. AB metienu skaits (kur danki ?) , precizitāte, soda metieneim nemaz nerunājot.

Valters, Blūms spēlēja labi, bet par kadu saspeli var but runa, ja pirmajās 2 spēlēs - Helmanis, Štālbergs nemet, neatbrīvojas, kad sānem peispēli, noraustas un nepadod tālāk brivam spēlētājiem, tad kad bŗīvi, kāda nozime no saspēles, ja vienīgais, kas var uzķert Šķeles piespeles ir Kambala. Saspēle ir visa komanda, nevis viens Valters. Jā caurgājienu varēja būt vairāk - šķele nebija formā. Pustālo metienu vispār nav izvēleto spēlētaju arsenālā. Vaio tad ta nav Kemzuras atbildība, vai tiešām Jahovičs bija tāds invalids, lai neviena spēlē kaut uz 5 minūtem nepamēģīnātu ( vai neatceramies, kā viņš ar lauztu degunu uzvaras spēles beigās izrāvis). Nu ja slims, tad slims - nav ko ņemt uz izlasi, paņem veselu. Par to, ka Kalve nespēlēja pirmaās divas spēles, bet Stalbergs, kurs iemeta ja nemaldos 1 punktu 30 minutēs, vispār nav vērts runāt. un tad brīnamies, ka, Kalve apjucis, un beigās neiemet sodus - ar tādu trenera uzticību. Vītols ar pieredzi delde solu..

nevaru saprast, vai japeikrit krievu ekspertiem par Kemzuru vai ari viņš tiešām totali neko nesaprata par spēlētāju + u - uz un ārpus laukuma.

tas_kurs_zviedrs rakstīja: Ar Kambalu, uzskatu bij ok, vienigais, kurs cinijas un guva punktus, izprovoceja piezimes un meta savus sodus.... Uztureja kkadu ceribu uz labu speli... Kambalam tik jagust punkti zem groza un japrovoce piezimes, biedram javac bumbas....
Zem groziem buja ciesami, respektivi, AB un KK atradas savas vietas, tik nebija neviens cits spejigs viniem palidzet, iznemot Janicenoku, kuru tiesam Kemzura marineja uz sola...
Bet lielakas problemas bija tak tiesi mazajiem- Skelem, valteram ari Blumam, kuri nespeja kontrolet arejo liniju... Garie to nevar izdarit, plus, pastav tak ceriba, ka Skele var trapit ari groza, ne tikai pa vairogu vai stipu, tas pats par Valteru...
Treneris var kaut galus atstiept, bet vins nevar paradit, ka jamet ieksa...
Ko vinam darit, ja punktus gust tikai Kambala??? Paliks laukuma Janicenoks, nebus saspeles... Paliks Valters, nav punktu un disciplinas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 16:25, pirms 15 gadiem
Lebrons arī par šito bija sašutis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 16:34, pirms 15 gadiem
K. Valters ir totāls āksts, nu nav viņš kapteiņa palīga cienīgs, un nav pelnījis izlasē spēlēt, vēl te d**š ka pieliek punktu, da viņam pašam jau būs liegta iespēja spēlēt, nu vismaz pie Kemzuras, ceru, ka Kemzura paliks amatā un pieņems šo profesionālo izaicinājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-26 16:46, pirms 15 gadiem
Juhhuu.. sasniegsim protams! Cau Igaunija
, 2009-09-26 17:22, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: Nesaprotu, no kurienes dažiem ir tāda pārliecība, ka Kemzura ir labs treneris? Pēc kādiem kritērijiem? Pagaidām, es esmu redzējis bezzobainu spēli LV izlases sastāvā, dzirdējis sliktas atsauksmes no krievijas pārstāvjiem (VV vardus citējot) un nespēju tikt galā ar I.MIglinieku, nemaz nerunājot par spēlētājiem. Tātad, kur viņš ir labs?
zelta vardi
, 2009-09-26 17:28, pirms 15 gadiem
Basketbolam ir nākotne, neskatoties uz visām peripētijām. LBS ir apnicis visas tās muļķības, kuras ir notikušas vairāku gadu garumā un viņi tādas, lai gan varbūt nedaudz par vēlu, bet vairs nevēlas pieļaut. Protams, rezervē nav tādu spēlētāju kā KV, KK, KB, AB vai AŠ, bet vismaz IR reizes trīs vairāk motivēti un tādi, kuri neatļautos uzvesties tā, kā atļāvās šie superstāri. Cerēsim, ka Kemzura paliks. Nezāles ir izvilktas un Kemzura varēs mierīgi strādāt. Jābūt arī godīgiem, ne jau tikai spēlētāji ir vainīgi, bet kaut kādas problēmas sākās ar no asistentiem, kuri, paldies Dievam, vairs nebūs izlasē! Tas ir pietiekami zolīds veids, kā sākt izlasi no baltas lapas! Un cerēsim, ka tas tomēr izdosies. Piekrītu un kā jau teicu iepriekš, ka pēc pāris gadiem izlase tiešām atdzims. Bet vai tā notiks? To rādīs tikai laiks. Bet prieks, ka ir pieņemti pareizie lēmumi ne tikai jau lielās izlases sakarā, bet ir sākts runāt ar par audzināšanas tēmu.
, 2009-09-26 17:28, pirms 15 gadiem
es jua nesaku, par to, ka Kemzuras vaina, ka nevar iemest sodus. Bet tikai par to, ka centriem vajadzēja dominēt, ja AB nospēlētu, kā vajag. Nevis vienkārši "būt savās pozīcijās"

Kemzuras atbildība bija piedāvāt kombinācijas, kas ir parocīgas AB stilam (nakas jauns nebija jāizgudro, iepriekšējo gadu pieredze). Un tad nevajadzeja piespiest spēlētāju, kurš ir apvainojies uz pasauli, spelēt. Bet ja reiz piespiedi, tad panāc to,lai nospēlē, tā ka to no viņa gaida.

Vai nepieļauj, ka īstenībā, Andris bija vairāk vai vismaz tikpat vainīgs, kā Bērziņš, bet treneris izdarīja negodīgu lēmumu. proti, vajadzeja vai nu abus atskaitīt, vai nevienu.

tas_kurs_zviedrs rakstīja: piedod, bet Ab sodini, nespeja iemest pustalos nav Kemzuras vaina.. Tas, ka Andris nespej dankot, kludas un ir apbizojies uz visu pasauli, ir tikai vina pasa problemas... Atsakies spelet un viss... Ja spele, tad ar atdevi, nevis proyestejot pret sava coma izmesanu......
Liakam Biedrins nav vel lidz galam pieaudzis, ja nespej savakties....
Tiesam, paradi, ka esi NBA vecis, ar ieksam un niknumu... Tas ka vins spele NBA vel nenozime, ka var atlauties ko grib...
Manuprat, vins vienkarsi uzlika miksto nevis Kemzuram, bet visiem, kas cereja un juta lidz....
, 2009-09-26 17:30, pirms 15 gadiem
Nu, es tā pateikšu - sportisti vienmēr ir dzēruši un ālējušies, bet sportā psiholoģiskā atpūta ir tikpat svarīga kā fiziskā, un tur alkohols ļoti palīdz samērīgā apjomā.
Sabonis, piemēram, jau 18 gadu vecumā pa kāpnēm nolaida musoru, ko bija izaukuši kaimiņi (skaļa uzvedība, miera traucēšana).
Un nekas viņam par to nebija. Visi tik noteica "traks puika". Un viss. UN TĀ IR JĀBŪT. Nekādi klostera mīkstpēdiņi par labiem sportistiem NEKAD NEKĻŪS, jo nav cīnītāja raksturs tādiem.
Visu LBS atlaist, ielikt normālus klerciņus, kam tagad UZ VĒDERA jālien un jālūdzās, lai labākie izlases spēlētāji lūdzu, lūdzu vēl nāktu un tērētu savu dārgo vasaras atpūtas laiku izlasei.
Kas tagad nāks un priecēs mani nākošajā atlases ciklā? 40gadīgais Šneps vai 50gadīgais Miglinieks tagad nāks un spēlēs Šķēles vietā?
Šķēle būs labāks par Bertānu vai Jurevičus, pat ja Šķēle būs pilnīgā pālī un ar čemodāniem pie rokām.
Davai, ejiet atrodiet tagad kurš diplomāts spēs tagad izmelt visus šitos s-us un atgriezt labākos atpakaļ!
, 2009-09-26 17:50, pirms 15 gadiem
Jampampiņi ne izlase!
, 2009-09-26 17:52, pirms 15 gadiem
Obs (vecais) rakstīja: Nu, es tā pateikšu - sportisti vienmēr ir dzēruši un ālējušies, bet sportā psiholoģiskā atpūta ir tikpat svarīga kā fiziskā, un tur alkohols ļoti palīdz samērīgā apjomā.
Sabonis, piemēram, jau 18 gadu vecumā pa kāpnēm nolaida musoru, ko bija izaukuši kaimiņi (skaļa uzvedība, miera traucēšana).
Un nekas viņam par to nebija. Visi tik noteica "traks puika". Un viss. UN TĀ IR JĀBŪT. Nekādi klostera mīkstpēdiņi par labiem sportistiem NEKAD NEKĻŪS, jo nav cīnītāja raksturs tādiem.
Visu LBS atlaist, ielikt normālus klerciņus, kam tagad UZ VĒDERA jālien un jālūdzās, lai labākie izlases spēlētāji lūdzu, lūdzu vēl nāktu un tērētu savu dārgo vasaras atpūtas laiku izlasei.
Kas tagad nāks un priecēs mani nākošajā atlases ciklā? 40gadīgais Šneps vai 50gadīgais Miglinieks tagad nāks un spēlēs Šķēles vietā?
Šķēle būs labāks par Bertānu vai Jurevičus, pat ja Šķēle būs pilnīgā pālī un ar čemodāniem pie rokām.
Davai, ejiet atrodiet tagad kurš diplomāts spēs tagad izmelt visus šitos s-us un atgriezt labākos atpakaļ!
Varbūt arī var (bet nevajag), bet ir jābūt kādai robežai (kuras šai paaudzei NAV).
, 2009-09-26 18:36, pirms 15 gadiem
Nu ja pec 2 gadiem netiek izlase 8nieka vai vismaz 12nieka, tad uzskatu ka visi galvenie ir jaatlaizh, jo da nu maksat nodoklus, kas aiziet veejaa...
, 2009-09-26 19:37, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Sudiga mums izlase , nemtu piemeru no futbola izlases!
Tjip neko nesasniegt ir labs piemērs.
, 2009-09-26 20:03, pirms 15 gadiem
"Direktōr, es rakstu atlūgumu...Direktōr!"

Ai, nu galīgi sūdīgi ap dūšu paliek uz šito visu raugoties... Lai Ķestutis paliek uz otru termiņu, spēlēs tie, kas grib to darīt. Pietiek mūs te čakarēt!
, 2009-09-26 20:38, pirms 15 gadiem
Obs (vecais) rakstīja: Nu, es tā pateikšu - sportisti vienmēr ir dzēruši un ālējušies, bet sportā psiholoģiskā atpūta ir tikpat svarīga kā fiziskā, un tur alkohols ļoti palīdz samērīgā apjomā.
Sabonis, piemēram, jau 18 gadu vecumā pa kāpnēm nolaida musoru, ko bija izaukuši kaimiņi (skaļa uzvedība, miera traucēšana).
Un nekas viņam par to nebija. Visi tik noteica "traks puika". Un viss. UN TĀ IR JĀBŪT. Nekādi klostera mīkstpēdiņi par labiem sportistiem NEKAD NEKĻŪS, jo nav cīnītāja raksturs tādiem.
Visu LBS atlaist, ielikt normālus klerciņus, kam tagad UZ VĒDERA jālien un jālūdzās, lai labākie izlases spēlētāji lūdzu, lūdzu vēl nāktu un tērētu savu dārgo vasaras atpūtas laiku izlasei.
Kas tagad nāks un priecēs mani nākošajā atlases ciklā? 40gadīgais Šneps vai 50gadīgais Miglinieks tagad nāks un spēlēs Šķēles vietā?
Šķēle būs labāks par Bertānu vai Jurevičus, pat ja Šķēle būs pilnīgā pālī un ar čemodāniem pie rokām.
Davai, ejiet atrodiet tagad kurš diplomāts spēs tagad izmelt visus šitos s-us un atgriezt labākos atpakaļ!
Nu, daļēji piekrītu, tikai Igoram Migliniekam ir nevis 50, bet gan tikai 45, savukārt Edgaram Šnepam ir nevis 40, bet gan tikai 37 gadi.
, 2009-09-27 15:33, pirms 15 gadiem
tas kurš zviedrs.
Neko jaunu nepateikšu,tikai zināmo frāzi: "uzvar komanda,bet zaudē treneris!" Mēs gribam turpināt dzīvot greizo spoguļu karaļvalstī,diemžēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja