Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

U20 meitenes nenotur pārsvaru un zaudē Itālijai

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

U20 meitenes nenotur pārsvaru un zaudē Itālijai
Digna Strautmane
Foto: fiba.com

Latvijas U20 meiteņu basketbola izlase piektdien, 15. jūlijā, zaudēja Itālijai ar rezultātu 54:61 un neiekļuva Eiropas čempionāta pusfinalā. Sestdien pusfināls par piekto vietu pret Serbijas un Francijas cīņas zaudētājām.

Spēles priekšvakarā turnīra rīkotāji izziņoja pārmaiņas kalendārā. Portugāles un Turcijas spēle – abas komandas turpina cīņu par devīto vietu – tika pārcelta uz galveno arēnu, savukārt četrām ceturtdaļfināla dalībniecēm – Latvijai, Itālijai, Serbijai un Francijai – jāspēlē mazajā un karstajā Gifuešas zālē. Izmaiņas ietekmēja arī gatavošanos – latvietes un itālietes piektdienas rītā trenējās basketbola prasībām visai nosacīti atbilstošajā Lesas Palmeiras zālē.

Starta piecinieks

Itālija: Kacerik, Pan, Zandalasini, Reani, Cordola
Latvija: Kudule, Grabe, Krēsliņa, Paula Strautmane, Digna Strautmane

Spēle bija intensīva no pirmās minūtes. Paulas Strautmanes piespēle māsai Dignai atklāja rēķinu, bet nākamajās bumbas kontrolēs cīņa ritēja punkts punktā. Tiesneši nekavējās nosvilpt kontaktu Latvijas aizsardzības zonā, piecu minūšu laikā dāvājot itālietēm sešus brīvmetienus. Dienvidnieces uz brīdi izvirzījās vadībā (5:6), taču Krēsliņas pustālais metiens un garāmgājiens atjaunoja priekšroku Latvijai – 8:5. Itālietes samazināja starpību un devās vēl vienā uzbrukumā, taču Laura Grabe izsita pretiniecei bumbu un devās ātrajā uzbrukumā. Kabrini pārkāpa noteikumus un saņēma nesportisko piezīmi. Divi brīvmetieni un bumbas kontrole rezultējās vienā punktā – 9:7. Brīdi vēlāk Anna Dreimane bloķētu metienu papildināja ar izcīnītu bumbu uzbrukumā un otrās iespējas punktiem – 11:7. Nākamajās minūtēs punktus gūt neizdevās, bet Zandalasini tālmetiens pēdējās sekundēs izvirzīja vadībā Itāliju – 11:12.

Dreimanes pustālais metiens atguva minimālu priekšroku Latvijai, taču nākamos sešus punktus guva itālietes. Pretinieces divreiz ātri pārgāja no uzbrukuma aizsardzībā, panākot viena cilvēka pārsvaru un saspēli groza apakšā, kas deva vieglus punktus – 13:18. Itālietes arī labi cīnījās par bumbām, bet 14. minūtē piespieda Sindiju Kuduli atstāt laukumu ar savainotu degunu. Paulas Strautmanes uzņemšanās un pustālais metiens iesāka pakaļdzīšanos, Krēsliņas garāmgājiens samazināja starpību līdz diviem punktiem, bet Lauras Grabes pārķertā bumba iesāka uzbrukumu, kuru noslēdza Krēsliņas tālmetiens – 20:19.

Paula Strautmane turpināja uzņemties, nopelnot un iemetot divus brīvmetienus, savukārt Kudule, nokļuvusi Līgas Folkmanes-Eglītes aprūpē, jau pēc trīs minūtēm atgriezās laukumā. Digna Strautmane un Dinija Pāvelsone pabeidza 13:2 izrāvienu, panākot sešu punktu pārsvaru – 26:20. Itālietes pusi starpības atspēlēja, bet Paula Strautmane puslaika pēdējā sekundē iemeta ļoti sarežģītu metienu lēcienā – 28:23.

Latvijas meitenes pirmā puslaika izskaņā pārņēma kontroli cīņā par atlēkušajām bumbām (19-16), labāk noslēdza uzbrukumus soda laukumā (14-6) un precīzāk meta no spēles (12/31 pret 7/22). Itālietes izmeta par astoņiem brīvmetieniem vairāk (3/4 pret 8/12). Māsas Strautmanes neitralizēja pirmo itāliešu uzbrukumu otrajā puslaikā, bet Kacerikas divpunktu metienam pretī lika saspēli uzbrukumā – 30:25. Minūti vēlāk Digna Strautmane realizēja tālmetienu pēc Kates Krēsliņas piespēles – 33:25. Zandalasini, kura pirmajā puslaikā sameta 13 no 23 Itālijas punktiem, turpināja izpelnīties tiesnešu respektu, taču komandas spēlē pretiniecēm tik labi nesekmējās.

Latvijas rindās daudz lietderīgāk komandas interesēs nospēlēja Paula Strautmane, kura trešajā ceturtdaļā darīja visu – izcīnīja atlēkušās bumbas abās laukuma pusēs, iespēlēja bumbu groza apakšā un pati sekmīgi uzbruka. Partneres atbalstīja uzbrucēju ar gūtiem groziem, trešās ceturtdaļas vidū panākot 12-14 punktu pārsvaru (40:26, 42:28, 44:30). Pēc Zandalasini nesportiskās piezīmes pret Pāvelsoni, ventspilniecei pārķerot bumbu un skrienot uz grozu, atrāviens pieauga līdz 16 punktiem – 46:30. Zandalasini puslaika beigās nodrošināja “double-double” un samazināja starpību – 48:37.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā itālietes guva vēl sešus punktus pēc kārtas, pēc 0:11 izrāviena dzēšot vairāk nekā divas trešdaļas starpības – 48:43. Sindijas Kudules iespēle Dignai Strautmanei pārtrauca klusēšanas periodu, taču itāliešu ofensīva turpinājās. Tālmetiens, trīs Zandalasini brīvmetieni, divi punkti groza apakšā un pretinieces 36. minūtē jau bija priekšā – 52:53. Paula Strautmane atjaunoja plus viens, savukārt Zandalasini vēlreiz izvirzīja vadībā sāncenses – 54:55. Priekšpēdējā minūtē tiesneši fiksēja pārkāpumus pret Kostu un Zandalasini, bet Digna Strautmane atstāja laukumu ar piecām piezīmēm – 54:58. Gūt punktus neizdevās arī pēdējā minūtē.

Ceturtdaļfināls, 15. jūlijs, Pavilhao Municipal de Guifoes

Itālija – Latvija 61:54 (12:11, 11:17, 14:20, 24:6)
Itālija: Zandalasini 31 (11ab), Kacerika 9, Kosta 7.
Latvija: Digna Strautmane 21 (5pp, 5ip), Paula Strautmane 10 (14ab, 5rp), Kate Krēsliņa 10, Dinija Pāvelsone 6, Anna Dreimane 4, Sindija Kudule 2, Laura Grabe 1, Amanda Betlere, Zane Ozoliņa; Ieva Spīgule, Anete Ozola, Katrīna Vectirāne.
Tiesneši: Luis Lopes (Portugāle), Jelena Tomic (Horvātija), Rickard Eriksson (Zviedrija).
Komisārs: Carlos Machado.

Statistika. Itālija 61, Latvija 54

Metieni no spēles: 17/43 vs 22/59
2p: 14/36 vs 19/42
3p: 3/7 vs 3/17
1p: 24/32 vs 7/10
AB: 32 (4/28) vs 35 (9/26)
RP: 9 vs 14
Kļ.: 18 vs 19
PB: 9 vs 10
BM: 1 vs 4
Personiskās piezīmes: 13 vs 21
Punkti pēc kļūdām: 14 vs 18
Punkti soda laukumā: 16 vs 28
Otrās iespējas punkti: 5 vs 6
Punkti ātrajos uzbrukumos: 2 vs 5
Starta piecinieki: 45 vs 44
Rezerves: 16 vs 10

Izslēgšanas spēļu kalendārs (pēc Latvijas laika, tiešraides youtube.com/fiba)

Trešdiena, 13. jūlijs, astotdaļfināli
Spānija – Zviedrija 79:53
Slovākija – Latvija 42:61
Itālija – Bosnija 76:69
Grieķija – Beļģija 58:62
Vācija – Polija 47:63
Krievija – Nīderlande 81:70
Portugāle – Serbija 52:63
Francija – Turcija 66:61

Piektdiena, 15. jūlijs, ceturtdaļfināli
Spānija – Beļģija 58:51
Polija – Krievija 55:68
Itālija – Latvija 61:54
Serbija – Francija 73:66

Sestdiena, 16. jūlijs, pusfināli
16:00 Beļģija – Polija
18:15 Francija – Latvija
20:30 Spānija – Krievija (47)
22:45 Serbija – Itālija (48)

Svētdiena, 17. jūlijs, spēles par vietām
15:00 Spēle par septīto vietu
17:15 Spēle par piekto vietu
19:30 L47 – L48 (spēle par trešo vietu)
21:45 W47 – W48 (fināls)

Latvijas U20 izlase

#SpēlētājaSporta skolaPoz.AugumsDzimš.d.Komanda
4Paula StrautmaneRīdzenePF18523.03.1997Quinnipiac Bobcats (NCAA)
5Kate KrēsliņaKolibriG/F18414.04.1996Fordham Rams (NCAA)
6Ieva SpīguleRīgas 3. BJSSSF18027.07.1996Broward College Seahawks (NJCAA)
7Amanda BetlereTTPPG17228.05.1997SK Cēsis
8Digna StrautmaneRīdzenePF18818.09.1998TTT juniores
9Anete OzolaValmieraPG16509.01.1997Valmiera
10Katrīna VectirāneRīdzeneC18823.04.1996Vincennes University Trailblazers (NJCAA)
11Zane OzoliņaTTPSG17326.06.1997RSU/Merks
12Laura GrabeRīgas 3. BJSSG/F17613.02.1998TTT juniores
13Dinija PāvelsoneVentspilsSG17517.09.1998Ventspils
14Sindija KuduleRīgas 3. BJSSPG16505.01.1997TTT juniores
15Anna DreimaneRīdzeneC19204.07.1997TTT juniores

Galvenais treneris: Aigars Nerips
Treneri: Mārtiņš Zībarts, Anita Mikāle
Fizioterapeite: Līga Folkmane-Eglīte
Menedžeris: Edijs Eglītis

  -2 [+] [-]

, 2016-07-15 22:19, pirms 8 gadiem
Neiekļuva ceturtdaļfinālā un pusfināls par piekto vietu???

P.S. Zinu izspēlēs kārtību, bet vai var to nosaukt par pusfinālu par piekto vietu?

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:20, pirms 8 gadiem
Nav tā ka pirmais Timeout no brīža kad bija +14 tika paņemts tikai tad kad jau bijām mīnusos?
itāliete malace gandriz visus komandas punktus vienu brīdi sameta, bet nu pusi gan jau toč

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:22, pirms 8 gadiem
Njaa..3min pirms 3/4 beigām vēl bija +16..ja vēl paskatās,ka šajā vecumā vidēji komandas 1/4 met zem 15 pts,likās jau pavisam droši....žēl..pēdējās ceturdaļas rezultāts 6:24...

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:23, pirms 8 gadiem
Mājās govis,mājās...manas meitenes!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:23, pirms 8 gadiem
Turpmāk spēlēs par 5-8 vietu jādod izspēlēties visām..Nav jau vairs liela starpībā piektā vieta vai astotā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-07-15 22:25, pirms 8 gadiem
Muļļa Nerips, izlaida spēles pavedienu no rokām, ļāva itālietēm ieskrieties un sagaidīja zaudējumu. Kam tie minūtes pārtraukumi jākrāj spēles beigām, ja no +16 atļauj pietuvoties līdz +7, tikai tad atļaujas nesakarīgu pārtraukumu paņemt. Īsts id.i.ņš. Žēl meiteņu, jo beigās viņām visām trīcēja rokas un sirsniņa leca pa muti laukā, bet īblis Nerips kaut ko nesakarīgi bļaustās pie sānu līnijas. labāk būtu meitenes nomierinājis un iedrošinājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:26, pirms 8 gadiem
HMB-EDUZUPU rakstīja: Nu pahodu no -15 sitaa padir-st

Bet kudulei biciits nizcag Var redzet treneta roka!!!
Tik ko ar to darīt? Prot tikai driblēt un bezsakarā haotiski pa laukumu pārvietoties.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:27, pirms 8 gadiem
Itālietes nepelnīti uzvarēja...

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:27, pirms 8 gadiem
HMB-EDUZUPU rakstīja: Vispar simpatiskas tur daudzas, neveiklas gan, dribls sagada problemas bet anyway

Diez cik no sim klus par profenem, es saku ka max 3
Kreslina,māsas Strautmanes,Dreimane pavisam noteikti!

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:28, pirms 8 gadiem
viss ir normāli. bērnu basketbolā tā gadās...

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:28, pirms 8 gadiem
HMB-EDUZUPU rakstīja: Vispar simpatiskas tur daudzas, neveiklas gan, dribls sagada problemas bet anyway

Diez cik no sim klus par profenem, es saku ka max 3
Ar nosacījumu, ka pilnveidosies. Reālas kandidātes ir tikai 2. Kate un Digna.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:29, pirms 8 gadiem
Jau kuro reizi mūsu basketbola sakarā jāsaka: NOŽĒLOJAMI

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:29, pirms 8 gadiem
Pēdējā ceturtdaļa - lielākā basketbola parodija, ko nācies vērot pēdējo gadu laikā. Vai nu meitenēm bija tamponi ausīs un nedzirdēja ko treneri saka vai arī paši treneri nemākulīgi vajadzīgā brīdī ko mainīt...
Totāls haoss gan uzbrukumā gan aizsardzībā.
Pēdējais meiteņu basketbola mačs manā mūžā...paldies vairs nevēlos....lai veicas meitenēm turpmāk, kad paaugsies....laba mācība nedomāt par šopingiem mača vidū...

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:29, pirms 8 gadiem
Blaviens, sita izgazt vinnetu speli prot laikam tikai latvietes... Kad lidz tresas ceturtdalas beigam kadas 2 minutes, ir plus 16 Latvijas laba un vel nesportiska piezime italietem, kur musu zeltenites spej iemest tikai 1 punktinu saja situacija. Reali visa komanda sak "cukstet" t.i. Ikakkatru uzbrukumu nosledz ar absoluti kokainu bezsakarigu talo vai pustalo... Ista kaprace bija primadonna Nr. 4, kura nejedza ne iemest no grozapaksas, ne izcinitu bumbu rokas noturet plus vel sagadaja italietem 3 soda metienus no 3 sava groza pec bezsakariga soda trejaci. Es te nemaz nerunaju par nespeju 5 sekundes izmest sana autu maca beigas, kad vel varbut kaut ko vareja meginat glabt... Un slavenie treneri Cukste un Zibarts stav mala un brinas, jo masas Strautmanes, kaut vai Paule nomainit, jo spele pedejas 12 minutes pilnigs cau, laikam Latvijas Ministru kabineta noteikumi nelauj... Ta ka sagadajat, meitenes, jauku piektdienas vakaru saviem lidzjutejiem. Es te neceptos, ja butu 12 minutes pirms beigam minus 16, bet bija plus 16, un pasas vien ar treneriem prieksgala speli atdevat pilnigi padeviga veida!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:31, pirms 8 gadiem
3 pts 3/17
Laikam visu LV izlašu problēma.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:31, pirms 8 gadiem
Labi, treneris vienmēr tādos brīžos ir vainīgs, taču itāļu līderes 9 numura sedzējas bija vājas (Krēsliņa/Grabe/D. Strautmane). Vairāk kā puse no komandas punktu vienai spēlētājai! Vajadzēja kādu aktīvu mazo, kas būtu kā piesieta, neļautu saņemt bumbu, nogurdinātu, Ozoliņa būtu labi derējusi.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:31, pirms 8 gadiem
Sorry, laikam sablavu veltigi uz Cuksti, vainigais ir Nerips. Un pec pilnans programmas!

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:31, pirms 8 gadiem
motofans125 rakstīja: Kreslina,māsas Strautmanes,Dreimane pavisam noteikti!
No Paulas nekas prātīgs nesanāks, priekš 5. numura augums mazs, 4. - nav metiena, 3. - nav kustības. Dreimane - pagaidām tikai augums, bet pieaugušo spēlei nav ne spēka un metiena, arī spēles postā nav kā tādas.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-15 22:31, pirms 8 gadiem
LV govis darbībā

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:31, pirms 8 gadiem
Mord rakstīja: viss ir normāli. bērnu basketbolā tā gadās...
20 gadīgas mamzeles, tie vairs nav bērni.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:32, pirms 8 gadiem
ama-tieris rakstīja: Pēdējā ceturtdaļa - lielākā basketbola parodija, ko nācies vērot pēdējo gadu laikā. Vai nu meitenēm bija tamponi ausīs un nedzirdēja ko treneri saka vai arī paši treneri nemākulīgi vajadzīgā brīdī ko mainīt...
Totāls haoss gan uzbrukumā gan aizsardzībā.
Pēdējais meiteņu basketbola mačs manā mūžā...paldies vairs nevēlos....lai veicas meitenēm turpmāk, kad paaugsies....laba mācība nedomāt par šopingiem mača vidū...
Par ātru noticēja uzvarai! Bet nu Itālietēm 9 nummurs arī parādīja klasi 31pts+11reb

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:33, pirms 8 gadiem
Pēdējā 4dalaa mūsu 4nr vienkārši noleeja visu podaa. Divas reizes uztaisa sodu uz 3punktnieka, zem sava grozā nejeedz bumbu rokās noturēt, uzbrukuma bumbu vienkārši pagruuzh grozā virzienā. ITA liidere viena pati visu nokārtoja.

  +4 [+] [-]

, 2016-07-15 22:35, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Blaviens, sita izgazt vinnetu speli prot laikam tikai latvietes... Kad lidz tresas ceturtdalas beigam kadas 2 minutes, ir plus 16 Latvijas laba un vel nesportiska piezime italietem, kur musu zeltenites spej iemest tikai 1 punktinu saja situacija. Reali visa komanda sak "cukstet" t.i. Ikakkatru uzbrukumu nosledz ar absoluti kokainu bezsakarigu talo vai pustalo... Ista kaprace bija primadonna Nr. 4, kura nejedza ne iemest no grozapaksas, ne izcinitu bumbu rokas noturet plus vel sagadaja italietem 3 soda metienus no 3 sava groza pec bezsakariga soda trejaci. Es te nemaz nerunaju par nespeju 5 sekundes izmest sana autu maca beigas, kad vel varbut kaut ko vareja meginat glabt... Un slavenie treneri Cukste un Zibarts stav mala un brinas, jo masas Strautmanes, kaut vai Paule nomainit, jo spele pedejas 12 minutes pilnigs cau, laikam Latvijas Ministru kabineta noteikumi nelauj... Ta ka sagadajat, meitenes, jauku piektdienas vakaru saviem lidzjutejiem. Es te neceptos, ja butu 12 minutes pirms beigam minus 16, bet bija plus 16, un pasas vien ar treneriem prieksgala speli atdevat pilnigi padeviga veida!
Atvaino, bet Čukstes tur pat tuvumā nebija. NERIPS galvenais. Zībarts ir palīgs un viņš pakļaujas hierarhijai. Tāda ir viņa daba, lai viss ir mierīgi, bez kašķiem.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:35, pirms 8 gadiem
RobertsK rakstīja: Pēdējā 4dalaa mūsu 4nr vienkārši noleeja visu podaa. Divas reizes uztaisa sodu uz 3punktnieka, zem sava grozā nejeedz bumbu rokās noturēt, uzbrukuma bumbu vienkārši pagruuzh grozā virzienā. ITA liidere viena pati visu nokārtoja.
Paula Strautmane

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:36, pirms 8 gadiem
Bez tam saspēles vadītāja tikai viena drīkst būt mazā, kad itāļi izlika 7 numuru ar 1,81 kā saspēlnieci, tad mūsu aizsardzība bija čau. Mums nebija nevienas ko izlikt pretīm, tā pati Sprudzāne, ja būtu savlaicīgi ar viņu strādāts, būtu labi derējusi.
Latvijā treneri tiklīdz saspēlniece ir vairāk kā 1,7 tā stumj uz 2/3 numuru un pēc tam ai ai ai nospieda ar augumiem, kā francūzietes (to teica Nerips).

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:37, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Muļļa Nerips, izlaida spēles pavedienu no rokām, ļāva itālietēm ieskrieties un sagaidīja zaudējumu. Kam tie minūtes pārtraukumi jākrāj spēles beigām, ja no +16 atļauj pietuvoties līdz +7, tikai tad atļaujas nesakarīgu pārtraukumu paņemt. Īsts id.i.ņš. Žēl meiteņu, jo beigās viņām visām trīcēja rokas un sirsniņa leca pa muti laukā, bet īblis Nerips kaut ko nesakarīgi bļaustās pie sānu līnijas. labāk būtu meitenes nomierinājis un iedrošinājis.
rilī?
+16 līdz +7
muļļa kā āpsis
treneris, kas kaut ko jūt, jem pēc 2 uzbrukumiem jau tāfeli

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:38, pirms 8 gadiem
Treneru zaudējums!

  +2 [+] [-]

, 2016-07-15 22:38, pirms 8 gadiem
Kā to varēja dabūt gatavu????? nu tas ir pī........ šitas Latvijas basketbola sindroms. Jau padsmit gadus prasa ķirurģisku iejaukšanos....
Kad kāds ieoperēs pauros uzvarētāju sindromu???? Leiši iet laukumā ar domu uzvarēt, jo viņi ir visstiprākie. Un arī uzvar. Mēs ejam HVZ, kā pastalnieki , kurus vācu baroni ņem priekšā un par bauriem sauc. Nav mums komandu sportā izredzes, ne hokejā , ne basī, ne handbolā, no volī, ne florcī, ne kur..... jo visiem paurī lūzeru simptomi. Tad varbūt to naudu ieguldam ceļu atjaunošanā. Man jau zb ritošo remontēt katru gadu!

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:39, pirms 8 gadiem
Jā tie sodi uz 3p bija ko vērts.
Taču domāju, ka no noguruma, jo faktiski nebija rotācijas.
Tas pats uz to 5s sodu Kudulei. būtu iedevuši kaut minūti 4 cet atpūsties, būtu cita spēle

  -3 [+] [-]

, 2016-07-15 22:40, pirms 8 gadiem
gunnars rakstīja: Kā to varēja dabūt gatavu????? nu tas ir pī........ šitas Latvijas basketbola sindroms. Jau padsmit gadus prasa ķirurģisku iejaukšanos....
Kad kāds ieoperēs pauros uzvarētāju sindromu???? Leiši iet laukumā ar domu uzvarēt, jo viņi ir visstiprākie. Un arī uzvar. Mēs ejam HVZ, kā pastalnieki , kurus vācu baroni ņem priekšā un par bauriem sauc. Nav mums komandu sportā izredzes, ne hokejā , ne basī, ne handbolā, no volī, ne florcī, ne kur..... jo visiem paurī lūzeru simptomi. Tad varbūt to naudu ieguldam ceļu atjaunošanā. Man jau zb ritošo remontēt katru gadu!
Beidz muldēt, basis iet uz augšu.
Spēlētāji/as aug labi. Treneri jāmāca, psiholoģijā pilnīgi nulles

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:42, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: rilī?
+16 līdz +7
muļļa kā āpsis
treneris, kas kaut ko jūt, jem pēc 2 uzbrukumiem jau tāfeli
No sākuma sagaidīja 3/4 beigas (+11), tad 4/4 pēc 2 neveiksmīgiem uzbrukumiem un zaudētiem groziem (+7) arī paņēma minūti, bet bija jau par vēlu, jo ITA jau ieskrējās, bet sabremzēt neprata. Nu, ja neiet aizsardzībā, tad uzbrukums jāuzlabo, bet tavu mē un žē, arī uzbrukumā neko prātīgu nenoorganizēja. Meitēni jau bija psiholoģiski nogalināti.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:45, pirms 8 gadiem
Atspergalva rakstīja: Beidz muldēt, basis iet uz augšu.
Spēlētāji/as aug labi. Treneri jāmāca, psiholoģijā pilnīgi nulles
Sieviešu basis iet uz grunti. Ar katru gadu mazāk sagatavotu meiteņu, ar ļoti lieliem robiem individuālajā sagatavotībā. Ja ir dribls, tad nav metiena. ja ir metiens, tad nav caurgājiena. Ja ir caurgājiens, tad nav aizsardzības, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:46, pirms 8 gadiem
Vel viena katastrofala problema latviesu basketbola, ka uzkritosa abiem dzimumiem, ar loti retiem iznemumiem kads ir spejigs apspelet savu pretinieku 1 pret 1. Nebija jau pedeja ceturtdala Lavijai nekadu sakarigu uzbrukumu, lielakoties tikai bumbosana apkart soda laukumam ar lielu risku jau piespeles pazaudet bumbu, bet, ja tomer izdevas kadas 20 sekundes bezsakarigi nobumbot, tad beigas palada kiegeli groza virziena... Tas patiesam bija farss no Latvijas izlases puses, jo basketbolu pedeja ceturtdala speleja tikai Italija un darija to ar loti lielu parliecibu un augstu precizitati visas situacijas.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:47, pirms 8 gadiem
Es Esmu dusmīgs zaudeja uzvaretu speli

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:47, pirms 8 gadiem
Vispār beidziet no..irst, lai arī sāpīga zaude, meitenes labi kapāja. Es gan nesaprotu vai treneris ar tik histērisku bļaušanu visā spēles garumā spēj savākt spēlētājas? man tā neizklausās, kā arī neizskatījās laukumā. vispār tas ir samērā pretīgs stils lekt ar kāju pa priekšu metiena laikā, uz to arī iekrita. lielākoties labi sedza mūsējās, līdz brīdim, kad sāka viss drebēt, bet to var saprast,. trenerim ir jāmāk nomierināt komanda un iedot konkrētus uzdevumus. vēl viena lieta, kas man krita acīs, visu laiku tiesāja un svilpa sodus par katru sīkumu un te pēkšņi visai uzkrītoši ļauj asi presēt mūsējās. līdz tam par katru pieskārienu svilpa, un tad mūsējās, kuras driblē atļauj itālietēm mierīgi grūstīt un nekāds svilpiens neatskan.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:47, pirms 8 gadiem
K. Laksa, D. Strautmane šie vārdi skanēs ne tikai LV, bet arī Eiropas un varbūt arī Wnba
Krēsliņa, ja atgūsies no smagās traumas, tad varbūt arī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:48, pirms 8 gadiem
Ko lidz Kudules bicitis, ja no ta jegas nekadas. Basketbols jau ari liela mera ir spele vispirms ar galvu, tas nav trulais futbols.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:48, pirms 8 gadiem
es neskaitāmas epizodes nesapratu, kāpēc dreimane atrodas aiz 3nieka? ,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:50, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Ko lidz Kudules bicitis, ja no ta jegas nekadas. Basketbols jau ari liela mera ir spele vispirms ar galvu, tas nav trulais futbols.
Kudule labi kapā, cenšas, labākais dribls no visām. brīžiem tikai darbības stresainas.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:50, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Vel viena katastrofala problema latviesu basketbola, ka uzkritosa abiem dzimumiem, ar loti retiem iznemumiem kads ir spejigs apspelet savu pretinieku 1 pret 1. Nebija jau pedeja ceturtdala Lavijai nekadu sakarigu uzbrukumu, lielakoties tikai bumbosana apkart soda laukumam ar lielu risku jau piespeles pazaudet bumbu, bet, ja tomer izdevas kadas 20 sekundes bezsakarigi nobumbot, tad beigas palada kiegeli groza virziena... Tas patiesam bija farss no Latvijas izlases puses, jo basketbolu pedeja ceturtdala speleja tikai Italija un darija to ar loti lielu parliecibu un augstu precizitati visas situacijas.
Paskaties aizsardzībā uz meiteņu kāju darbību. Sagaida pretinieces taisnās kājās, aizmirst roku sejā turēt, lēni pirmie divi soļi.
Kā var gribēt apspēlēt 1 pret 1, ja nav izkopts dribls ar abām rokām un lēni pirmie divi soļi?

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:52, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Sieviešu basis iet uz grunti. Ar katru gadu mazāk sagatavotu meiteņu, ar ļoti lieliem robiem individuālajā sagatavotībā. Ja ir dribls, tad nav metiena. ja ir metiens, tad nav caurgājiena. Ja ir caurgājiens, tad nav aizsardzības, utt.
nu principā tā ir visa latviešu basketbola vaina kopumā. bariem spēlētāji, kuriem patīk mest brīvus metienus, centri bez metiena, bez kāju darbības un māņu kustībām postā. uzbrucēji bez laba caurgājiena. tas pie mums normA

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:53, pirms 8 gadiem
Atspergalva rakstīja: K. Laksa, D. Strautmane šie vārdi skanēs ne tikai LV, bet arī Eiropas un varbūt arī Wnba
Krēsliņa, ja atgūsies no smagās traumas, tad varbūt arī
Ja Digna neuzlabos fizisko un darbības nobeigumu ar sagatavotu stabilu precīzu metienu, tad paliks viduvējība.
Kitija, šamējai ir tikai metiens. Ne dribla, ne apspēles, ne aizsardzības.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:53, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kudule labi kapā, cenšas, labākais dribls no visām. brīžiem tikai darbības stresainas.
Ko dod dribls, ja nav piespēles un metiena?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 22:54, pirms 8 gadiem
Atspergalva rakstīja: Beidz muldēt, basis iet uz augšu.
Spēlētāji/as aug labi. Treneri jāmāca, psiholoģijā pilnīgi nulles
Iet uz pakaļu es teiktu. Nav vispār nekā. NEKĀ! Leiši lasa n-tās medaļas katru gadu. Mēs..... tikai runājam. Spilgts piemērs, kā teica treneris Jansons 2 gadus atpakaļ: "Mēs jau esam leišiem garām.". Pēc tam tam piebalsoja "Overtime" komanda. Atceries 2013.g. viņš TV paziņoja, ka mēs būsim Rio? Nekur mēs netikām. Neko nevinnējām, nekādā līmenī. Tikmēr leiši salasīja nākamos medaļu komplektus. Basketbola savienībai ir jāatzīst, ka mums ir pamatīgs lūzeru sindroms, un steidzīgi jāpieprasa ķirurģiska iejaukšanās!

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:55, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es neskaitāmas epizodes nesapratu, kāpēc dreimane atrodas aiz 3nieka? ,
Tāda kombene, laikam pikenrolam. Tik nevienu visa čempja laikā neredzēju.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:59, pirms 8 gadiem
gunnars rakstīja: Iet uz pakaļu es teiktu. Nav vispār nekā. NEKĀ! Leiši lasa n-tās medaļas katru gadu. Mēs..... tikai runājam. Spilgts piemērs, kā teica treneris Jansons 2 gadus atpakaļ: "Mēs jau esam leišiem garām.". Pēc tam tam piebalsoja "Overtime" komanda. Atceries 2013.g. viņš TV paziņoja, ka mēs būsim Rio? Nekur mēs netikām. Neko nevinnējām, nekādā līmenī. Tikmēr leiši salasīja nākamos medaļu komplektus. Basketbola savienībai ir jāatzīst, ka mums ir pamatīgs lūzeru sindroms, un steidzīgi jāpieprasa ķirurģiska iejaukšanās!
Neviens nejēdz kā spert to kvalitatīvo nākamo soli. Veču basketā esam sasnieguši esošo iespēju griestus, bet sieviešu basī ir krīze. Ļoti nekvalitatīva jaunatne nāk ārā, ar lieliem robiem individuālajā sagatavotībā. paskatīsimies, kas būs ar Gulbi, kura perās pa ITA.

     [+] [-]

, 2016-07-15 22:59, pirms 8 gadiem
gunnars rakstīja: Iet uz pakaļu es teiktu. Nav vispār nekā. NEKĀ! Leiši lasa n-tās medaļas katru gadu. Mēs..... tikai runājam. Spilgts piemērs, kā teica treneris Jansons 2 gadus atpakaļ: "Mēs jau esam leišiem garām.". Pēc tam tam piebalsoja "Overtime" komanda. Atceries 2013.g. viņš TV paziņoja, ka mēs būsim Rio? Nekur mēs netikām. Neko nevinnējām, nekādā līmenī. Tikmēr leiši salasīja nākamos medaļu komplektus. Basketbola savienībai ir jāatzīst, ka mums ir pamatīgs lūzeru sindroms, un steidzīgi jāpieprasa ķirurģiska iejaukšanās!
jocīgais, mums tā paaudze, kas varēs cīnīties par nopietnām medeļām vēl nav īsti izaugusi. leišiem šobrīd ir laba komanda, lielakajai daļai ideālais vecums. bet jāsaka, ka leisīem jau ar nav nekāds tukšums, nupat u17 viņi pasaules čempī paņēma bronzu. tā ka, viņiem vienalga būs,kas spēlē un uzvar. viņiem tā fabrika labi strādā.

     [+] [-]

, 2016-07-15 23:00, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ja Digna neuzlabos fizisko un darbības nobeigumu ar sagatavotu stabilu precīzu metienu, tad paliks viduvējība.
Kitija, šamējai ir tikai metiens. Ne dribla, ne apspēles, ne aizsardzības.
Taisnība, tas bija LV laikos, bet USA ir pielikusi fiz sagatavotībā, kas ļauj uzlabot aizsardzību.
Pie dribla jāstrādā

     [+] [-]

, 2016-07-15 23:02, pirms 8 gadiem
Par Dignu, piekrītu, taču groza sajūta ir, jābrauc prom un fizuha būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-15 23:02, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Neviens nejēdz kā spert to kvalitatīvo nākamo soli. Veču basketā esam sasnieguši esošo iespēju griestus, bet sieviešu basī ir krīze. ļoti nekvalitatīva jaunatne nāk ārā, ar lieliem robiem individuālajā sagatavotībā.
nezinu gan, es nekad agrāk nebiju skatījies u18 u20 meiteņu komandu spēles, domā tagad krītās jauno spēlētāju kvalitāte? pa lielam, mums jau vienmēr salasās no katras paaudzes pa vienai divām talantīgām spēlētājām, lai izveidotos sakarīgs izlases kodols.

     [+] [-]

, 2016-07-15 23:03, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jocīgais, mums tā paaudze, kas varēs cīnīties par nopietnām medeļām vēl nav īsti izaugusi. leišiem šobrīd ir laba komanda, lielakajai daļai ideālais vecums. bet jāsaka, ka leisīem jau ar nav nekāds tukšums, nupat u17 viņi pasaules čempī paņēma bronzu. tā ka, viņiem vienalga būs,kas spēlē un uzvar. viņiem tā fabrika labi strādā.
Leišiem sistēma strādā. Nav pārrāvumu. Kā ieskrējās, tā tur. PSRS laikā 2 komes augstākajā līgā. Pilna PSRS izlase ar leišiem, dažādās pozīcijās. Kas letiņiem pēc 60. gadiem, liels tukšums, ar atsevišķiem izņēmumiem, kas apstiprina likumsakarību. Šodien jau ar nav īsti labāk. Cik letiņu Eirolīgā spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:06, pirms 8 gadiem
principā, mūsu meitenes pa lielam ir normālas meitenes, ne cik nav sliktākas par jebkuru citu izlašu meitenēm. es teiktu, ka tā itāliete bija nereāli laba un pārāka par visām sava vecuma spēlētājām. ar tādu augumu, tādus metienus sev izkārtot. mums pat vīriešu izlasē džeki tā nemāk.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:09, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Leišiem sistēma strādā. Nav pārrāvumu. Kā ieskrējās, tā tur. PSRS laikā 2 komes augstākajā līgā. Pilna PSRS izlase ar leišiem, dažādās pozīcijās. Kas letiņiem pēc 60. gadiem, liels tukšums, ar atsevišķiem izņēmumiem, kas apstiprina likumsakarību. Šodien jau ar nav īsti labāk. Cik letiņu Eirolīgā spēlē?
nu šobrīd mums ir labākā situācija pēdējo 25 gadu laikā. galvenais, lai tikai viņi līdz galam izaug un nenoiet no pareizā ceļa, lai nesatraumējas. ja mēs no šitā šībrīža talantu krājuma neizspiedīsiem kaut 3nieku eiropas līmenī, tad mums varbūt laiks pāriet visiem uz hokeju. domāju, ka tuvāko 2-3, 4 gadu laikā mums jābūt labiem rezultātiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:09, pirms 8 gadiem
vai mums LVir normals cempionats ja kada . mazliet labaka par kadu tad ta speles un metassies par visam izlasem u18/u16/u17 .un kur talak spelet ,ja lv cempiir 6 komandas TTT SPELE AR U16 NU LIMENIS /NO U20 jauČukste gaid speletajas uz u18/ Neirups visparigi nolaida ;udi

     [+] [-]

, 2016-07-15 23:09, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Neviens nejēdz kā spert to kvalitatīvo nākamo soli. Veču basketā esam sasnieguši esošo iespēju griestus, bet sieviešu basī ir krīze. Ļoti nekvalitatīva jaunatne nāk ārā, ar lieliem robiem individuālajā sagatavotībā. paskatīsimies, kas būs ar Gulbi, kura perās pa ITA.
Veču basis paliks hokeja līmenī , neinteresants un garlaicīgs. Hokeju neskatos jau no 2006.gada, kad sapratu, ka neko mēs nesasniegsim. Basis šo garantiju arī tikko pasniedza. paldies. Interese ir zudusi. Taču, ja mēs esam TTT leģendas mantinieki...... nu tur ir jāšauj uz 1. vietu. Vienmēr un visur. Tā sieviešu psiholoģija to ļautu darīt. Taču neviens vairs to neatgādina. Nav pagātnes zara uz kā atsperties.

     [+] [-]

, 2016-07-15 23:10, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nezinu gan, es nekad agrāk nebiju skatījies u18 u20 meiteņu komandu spēles, domā tagad krītās jauno spēlētāju kvalitāte? pa lielam, mums jau vienmēr salasās no katras paaudzes pa vienai divām talantīgām spēlētājām, lai izveidotos sakarīgs izlases kodols.
Sievietēm, 100% krītas. Večiem ir celts vidējais līmenis, pieaudzis spēlētāju skaits, bet nav izteiktas spilgtas kvalitātes. Daudz laika paiet slīpējot meistarību un labojot bērnībā neieliktos vai nepareizi ieliktos pamatus individuālajā tehnikā. Tikai pēc 25-cu gadu vecuma gatavi lielajam basketam. Bet tad jau reāli ir jāspēlē. Skat, kā brāļi Miglinieki ienāca VEF, jaunākais pat 16 gadu vecumā, gan ar piespēlēm, driblu, caurgājienu, gan metienu.

     [+] [-]

, 2016-07-15 23:11, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: principā, mūsu meitenes pa lielam ir normālas meitenes, ne cik nav sliktākas par jebkuru citu izlašu meitenēm. es teiktu, ka tā itāliete bija nereāli laba un pārāka par visām sava vecuma spēlētājām. ar tādu augumu, tādus metienus sev izkārtot. mums pat vīriešu izlasē džeki tā nemāk.
Tieši tāds ir nākotnes baskets, plus ar aziātisko aizsardzību. Ko dara bērnu un jauniešu treneri? Guļ!

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:14, pirms 8 gadiem
2-3 gadu laika kur tas meitenes speles kada kada komanda . meitenes tiesam nav sliktas bet kur spelet. Neirupam. Misusam un vel dazam ir vispirms japaarstejas

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:14, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Sievietēm, 100% krītas. Večiem ir celts vidējais līmenis, pieaudzis spēlētāju skaits, bet nav izteiktas spilgtas kvalitātes. Daudz laika paiet slīpējot meistarību un labojot bērnībā neieliktos vai nepareizi ieliktos pamatus individuālajā tehnikā. Tikai pēc 25-cu gadu vecuma gatavi lielajam basketam. Bet tad jau reāli ir jāspēlē. Skat, kā brāļi Miglinieki ienāca VEF, jaunākais pat 16 gadu vecumā, gan ar piespēlēm, driblu, caurgājienu, gan metienu.
nu tajā laikā baskets tomēr bija prastāks. es skatījos ierakstus jūtūbā no 80 sākuma, vidus, tur praktiski aizsardzības nebija, tikai staigāja līdz, pieskatīja. šodienā, laisekmīgi spēlētu ir jāmāk daudz daudz vairāk. robi individuālajā ir baigie. tikai mest māk, un tikai, ja brīvs metiens

  -1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:17, pirms 8 gadiem
Bija iespējas vinnēt.
Pirmās 29 minūtes ļoti labas.
Bet tad 127 sekunžu laikā 0:11, un viss pajuka.
Pazuda uzbrukums un aizsardzībā tika pieļautas muļķīgas kļūdas.
Grūti tomēr tik trauslām noturēt tādu monstru kā Zandalasini.

Savukārt, žulti un apvainojumus bārstošajiem komentētājiem ieteiktu padomāt pirms runāt. Lai gan dažiem negatīvu komentāru rakstīšana ir sava veida pašapliecināšanās, jo citu spēju viņiem nav.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-15 23:17, pirms 8 gadiem
mūsu valsts pārstāvjiem vienmēr problēmas ar asu aizsardzibu. acīmredzot tāda ir trenēšanas, kā arī tiesāšanas specifika mūsu čempionātos.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:18, pirms 8 gadiem
kafka rakstīja: Bija iespējas vinnēt.
Pirmās 29 minūtes ļoti labas.
Bet tad 127 sekunžu laikā 0:11, un viss pajuka.
Pazuda uzbrukums un aizsardzībā tika pieļautas muļķīgas kļūdas.
Grūti tomēr tik trauslām noturēt tādu monstru kā Zandalasini.

Savukārt, žulti un apvainojumus bārstošajiem komentētājiem ieteiktu padomāt pirms runāt. Lai gan dažiem negatīvu komentāru rakstīšana ir sava veida pašapliecināšanās, jo citu spēju viņiem nav.
lūk, tieši to pašu domāju skatoties spēli, mūsējas tomēr tik sieviešķīgas.

     [+] [-]

, 2016-07-15 23:23, pirms 8 gadiem
libava rakstīja: 2-3 gadu laika kur tas meitenes speles kada kada komanda . meitenes tiesam nav sliktas bet kur spelet. Neirupam. Misusam un vel dazam ir vispirms japaarstejas
Tās ir visas Ziemeļaustrumeiropas problēma. Polijai, Lietuvai, Baltkrievijai, Latvijai, Igaunijai un Somijai būtu jāvienojas par vienu kārtīgu profesionāļu turnīru, lai kopīgiem spēkiem attīstītos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:27, pirms 8 gadiem
Viss normāli!! Itālieties pēc būtības ir spēcīgākas, lai gan šodien izglābās zaudētā māčā! Noskatījos visu spēli un man patika Latvijas meiteņu sniegums!! Beigās vaina jāuzņemās arī treneru brigādei, bet ne tikai.. Piekrītu, ka arī tiesneši itālietes pavilka! Par Neripa spēles vadīšanas stilu!! Nu tāds viņš ir!! Arī TTT viņš vada līdzīgā manierē! Tur laikam neko nevar mainīt, spēlētājām jāmāk pielāgoties!! Bet Itālijas līdere Zandalasini šodien bija zvērā, tā faktiski viņas uzvara!! Ne velti jau spēlē spēcīgā klubā un arī pieaugušo izlasē Itālijā!! Domāju, ka Itālijai ir potenciāls paņemt šo U20 čempi!! Neaizmirsīsim, ka Digna un Pāvelsone pēc šī turnīra dosies palīdzēt U18 izlasei!! Digna vispār vēl var spēlēt divos U20 čempjos, tā kā pēc 2 gadiem varēsim salīdzināt to Dignas sniegumu ar šodienas Zanadalasini!! Un vēl, ja būtu varējusi spēlēt Laksa, domāju mēs šodien būtu uzvarējuši!!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:27, pirms 8 gadiem
Kauns!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:28, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: mūsu valsts pārstāvjiem vienmēr problēmas ar asu aizsardzibu. acīmredzot tāda ir trenēšanas, kā arī tiesāšanas specifika mūsu čempionātos.
Paskaties uz Somijas meitenēm, tās visu spēli presingo pretinieces. Lēnām velk klāt uzbrukumu un vienu dienu būs garām mūsu iedomīgajiem lepnuļiem. Nevajag dzīvot pagātnē. Jāskata kādi trendi ir šobrīd pasaulē. Aziātiskā krampjainā aizsardzība pa visu laukumu visu spēli, augsts spēles temps, uzbrukumā obligāta prasība apspēlēt 1 pret 1, īsās sadarbības un galvenais iemest savus metienus.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-15 23:29, pirms 8 gadiem
Reizēm, kad dzeru šņabi ar kārtīgiem kodējiem, es sevi noskaņoju, ka es viņus "izrubīšu" (tjipa pārdzeršu). Ir savs plāns, kā iedzert, kā uzdzert, kā uzkost. Un dritvaimicīt...... es lieku viņus iekšā!!!! Jo esmu izplānojis taktiku ar kuru viņus uzvarēt Un tas strādā - novērtēt un iepazīt pretinieku. Vai tiešām ir grūti kautko tādu sporta spēlē realizēt?............... es zinu, ka bez taktikas es izslēgtos pēc trešās glāzes.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:31, pirms 8 gadiem
Vai tad kāds treneris strādā ar kādu individuāli? Nu nē, nekad tas nav bijis,jau no seniem laikiem. Katrs aug kā māk un kā saprot to spēli.Vai tad kāds,kas ierauga talantīgu meiteni strādā ar to cilvēku individuāli,nu nē.Tur jau nav ko ko trenerus vainot,jo uz kādu grupiņu ir viens trenerītis,priekš indivīdiem nav resursu. Šai spēlē daļu vainas jauzņemās treneru brigādei,daudz kas netika izdarīts,bet tas nu tā. Mūsu meiteņu psiholoģija vienmēr ir bijusi vājā puse,arī tad,kad spēlēja pasaules čempionātā 1982 gadā dzimušās meitenes.Jā,tas bija sen,bet fakts ir tāds.
Sieviešu basis iet uz grunti. Ar katru gadu mazāk sagatavotu meiteņu, ar ļoti lieliem robiem individuālajā sagatavotībā. Ja ir dribls, tad nav metiena. ja ir metiens, tad nav caurgājiena. Ja ir caurgājiens, tad nav aizsardzības, utt.
[/quote]

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:31, pirms 8 gadiem
kafka rakstīja: Bija iespējas vinnēt.
Pirmās 29 minūtes ļoti labas.
Bet tad 127 sekunžu laikā 0:11, un viss pajuka.
Pazuda uzbrukums un aizsardzībā tika pieļautas muļķīgas kļūdas.
Grūti tomēr tik trauslām noturēt tādu monstru kā Zandalasini.

Savukārt, žulti un apvainojumus bārstošajiem komentētājiem ieteiktu padomāt pirms runāt. Lai gan dažiem negatīvu komentāru rakstīšana ir sava veida pašapliecināšanās, jo citu spēju viņiem nav.
Tad kas tāds īpašs notika 11 minūtes līdz spēles beigām? Citplanētieši nolaidās? Itālietēm super spējas parādījās? Kura no LV spēlētājām Tev ir tik trausla, Strautmanes, Grabe, Krēsliņa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:36, pirms 8 gadiem
ak68 rakstīja: Viss normāli!! Itālieties pēc būtības ir spēcīgākas, lai gan šodien izglābās zaudētā māčā! Noskatījos visu spēli un man patika Latvijas meiteņu sniegums!! Beigās vaina jāuzņemās arī treneru brigādei, bet ne tikai.. Piekrītu, ka arī tiesneši itālietes pavilka! Par Neripa spēles vadīšanas stilu!! Nu tāds viņš ir!! Arī TTT viņš vada līdzīgā manierē! Tur laikam neko nevar mainīt, spēlētājām jāmāk pielāgoties!! Bet Itālijas līdere Zandalasini šodien bija zvērā, tā faktiski viņas uzvara!! Ne velti jau spēlē spēcīgā klubā un arī pieaugušo izlasē Itālijā!! Domāju, ka Itālijai ir potenciāls paņemt šo U20 čempi!! Neaizmirsīsim, ka Digna un Pāvelsone pēc šī turnīra dosies palīdzēt U18 izlasei!! Digna vispār vēl var spēlēt divos U20 čempjos, tā kā pēc 2 gadiem varēsim salīdzināt to Dignas sniegumu ar šodienas Zanadalasini!! Un vēl, ja būtu varējusi spēlēt Laksa, domāju mēs šodien būtu uzvarējuši!!
Ja būtu, tad būtu? Ja piedzimtu, tad nu tik mēs parādītu. Ko var murgot? Par Laksu zināja, ka nebūs. No rotācijas izkrita tikai Vectirāne, kas patiesi bija zaudējums cīņai zem groza. Ducīga 185 cm gara meitene, varētu pagrūstīties un metiens no groza apakšas bija. Citādi, treneris zināja ar ko iet kaujā. Kāpēc LV basketbola sistēma neprot sagatavot tādas Zandalasini?

     [+] [-]

, 2016-07-15 23:44, pirms 8 gadiem
Nesaprotu lielāko daļu komentārus!! Nekas uz grunti neiet, arī daudzās citās komandās laba sagatavotība ir tikai dažām spēlētājām!! Daudz "robus" te varam atrast arī vadošajām komandām!! Ja būtu tik slikti kā te dažs iztēlojas, tad visas mūsu jaunatnes izlases (gan puišu, gan meiteņu) nespēlētu A grupā!! Tā kā nevajag pārspīlēt! Zaudēt arī jāmāk, ne tikai sportistiem, bet arī līdzjutējiem!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:44, pirms 8 gadiem
gunnars rakstīja: Reizēm, kad dzeru šņabi ar kārtīgiem kodējiem, es sevi noskaņoju, ka es viņus "izrubīšu" (tjipa pārdzeršu). Ir savs plāns, kā iedzert, kā uzdzert, kā uzkost. Un dritvaimicīt...... es lieku viņus iekšā!!!! Jo esmu izplānojis taktiku ar kuru viņus uzvarēt Un tas strādā - novērtēt un iepazīt pretinieku. Vai tiešām ir grūti kautko tādu sporta spēlē realizēt?............... es zinu, ka bez taktikas es izslēgtos pēc trešās glāzes.

Tātad te ir paraugs kā uzvarēt

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:48, pirms 8 gadiem
Zandalasini ir super dots dabas talants!! Tad varētu arī jautāt, kura ir sistēma, kas sagatavoja Porziņģi!! Vismaz pamatus ielika LV, pēc tam gan Seviļjā vēl pieslīpēja!! Bet nu labi! Uzskatu, ka Dignai ir Zanadalasini potenciāls, bet to varēsim pa īstam novērtēt pēc 2 gadiem!! Digna ir 2 gadus jaunāka un viņas čempim šogad jābūt U18!!

  +3 [+] [-]

, 2016-07-15 23:52, pirms 8 gadiem
Šī bija spēlētāju sastāvā ziņā labākā jaunatnes izlase, kuru atceros. Žēl, ka LBS negribēja vai nespēja nodrošināt atbilstošu sagatavošanās procesu ar laba līmeņa pārbaudes spēlēm. Žēl, ka joprojām, pat braucot uz turnīru ar šādu sastāvu, treneris nevēlas publiski skaidri pateikt - jebkas mazāks par pusfināla sasniegšanu būs neveiksme. Tā mēs knapināmies, lai pēc tam neviens nevarētu pateikt - ko tad uzstādām tādus mērķus, ja nevaram sasniegt. Bet šī izlase varēja spēlēt pat finālā, bet nespēlēs - atlikušajiem mačiem vairs nav jēgas, manuprāt.

Šodien trīs ceturtdaļas bija ideālas - gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Ceturtajā ceturtdaļā pāris neveiksmes salauza pārliecību, līdere neatradās, arī pātraukumos meitenes sapurināt neizdevās.

Ja runājam kopumā - nebija šajā turnīrā komandas, ko nevarējām pieveikt.

Lai nu paliek - nepārmetīsim ne meitenēm, ne trenerim.

LBS ir nopietnas stratēģiska rakstura problēmas darba apstākļu nodrošināšanā, kā arī mehānismā, kā nozīmē trenerus. Ja par pirmo var atbildēt - nav naudas un to var attaisnot, tad par otro punktu attaisnojuma - LBS pati izveidojusi sistēmu, kurā treneru padomē gadiem dominē vieni un tie paši cilvēki, kas amatos liek trenerus tikai no sava vidus. Pietiek.

Vai ir normālim, ka Latvijas sieviešu izlases trenerim Zībartam LBS uzspiež par palīgu Neripu? Citādi nebūs amata. Nožēlojami. Pietiek. Laiks likt punktu un izveidot jaunu personāliju izvēles komisiju vai cilvēku, kas nav saistīts ar pašreizējo mafiju.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:54, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tad kas tāds īpašs notika 11 minūtes līdz spēles beigām? Citplanētieši nolaidās? Itālietēm super spējas parādījās? Kura no LV spēlētājām Tev ir tik trausla, Strautmanes, Grabe, Krēsliņa?
tu skatījies un neredzēji, kā tā viena itāliete samet pusi komandas punktu? turklāt izdara to tādā stilā, tik aukstasinīgi, ka pat u20 puikas vēl varētu no viņas pamācīties. latviešu

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:57, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu skatījies un neredzēji, kā tā viena itāliete samet pusi komandas punktu? turklāt izdara to tādā stilā, tik aukstasinīgi, ka pat u20 puikas vēl varētu no viņas pamācīties. latviešu
Tāpēc jau man ir tāds retorisks jautājums. Kāpēc LV basketbola sistēma neprot sagatavot tādas Zandalasini? Ne starp večiem, ne sievišķiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:58, pirms 8 gadiem
ak68 rakstīja: Zandalasini ir super dots dabas talants!! Tad varētu arī jautāt, kura ir sistēma, kas sagatavoja Porziņģi!! Vismaz pamatus ielika LV, pēc tam gan Seviļjā vēl pieslīpēja!! Bet nu labi! Uzskatu, ka Dignai ir Zanadalasini potenciāls, bet to varēsim pa īstam novērtēt pēc 2 gadiem!! Digna ir 2 gadus jaunāka un viņas čempim šogad jābūt U18!!
Porzinģis latvijas basītī nav norma, tas ir izņēmums. tur visa ģimene pielika roku viņa attīstībā.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-15 23:59, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tāpēc jau man ir tāds retorisks jautājums. Kāpēc LV basketbola sistēma neprot sagatavot tādas Zandalasini? Ne starp večiem, ne sievišķiem.
spēj, (Anete Jēkabsone mums tak ir, vai ne?)bet reti, un man liekas, ka tā ir nevis sistēma, kas sagatavo, bet pārsvarā sportiska ģimene ar labām basketbola tradīcijām.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-16 00:00, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Porzinģis latvijas basītī nav norma, tas ir izņēmums. tur visa ģimene pielika roku viņa attīstībā.
Pie kam pamatvecumā (kad profesionālā līmenī sāk nodarboties, t.i., pēc 16 gadu vecuma), Spānijā!

  -1 [+] [-]

, 2016-07-16 00:01, pirms 8 gadiem
Daži te pārdzīvo vairāk kā pašas spēlētājas ... Tomēr visas mūsu izleses spēlē augstākajā līmenī, un tas jau ir sasniegums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-16 00:07, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: spēj, (Anete Jēkabsone mums tak ir, vai ne?)bet reti, un man liekas, ka tā ir nevis sistēma, kas sagatavo, bet pārsvarā sportiska ģimene ar labām basketbola tradīcijām.
Anetei, kā izteicās ak68, ir dabas dots talants jeb kā Tu saki, izņēmums. Anetes spēcīgā puse ir stabilais metiens, bet ir arī savas nepilnības. Anete ir izteikts 2. numurs, bet Zandalasini var spēlēt no 1. līdz 3. pozīcijai, bet redzot, ka šodien savāca 11 bumbas zem groziem, tad arī 4. pozīcijā.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-16 00:13, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Anetei, kā izteicās ak68, ir dabas dots talants jeb kā Tu saki, izņēmums. Anetes spēcīgā puse ir stabilais metiens, bet ir arī savas nepilnības. Anete ir izteikts 2. numurs, bet Zandalasini var spēlēt no 1. līdz 3. pozīcijai, bet redzot, ka šodien savāca 11 bumbas zem groziem, tad arī 4. pozīcijā.
nu tur tikai ļoti asa aizsardzība varēja pret viņu nostrādāt. varēja principā sist viņu visai asi cerībā, ka izsitīs no līdzsvara. tikai mūsējās tā netīri nemāk spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-16 00:47, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Porzinģis latvijas basītī nav norma, tas ir izņēmums. tur visa ģimene pielika roku viņa attīstībā.
Beidz to ģimeni kultivēt
it kā Bertāniem un Valteriem nebūtu ģimenes

  +1 [+] [-]

, 2016-07-16 00:50, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Beidz to ģimeni kultivēt
it kā Bertāniem un Valteriem nebūtu ģimenes
Bet viņi tak arī ir izcēlušies ar labu limeni. vienkārši neizauga līdz 2.20
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-16 01:22, pirms 8 gadiem
HMB-EDUZUPU rakstīja: gribu dzert
bet mamma neļauj?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-16 08:07, pirms 8 gadiem
Itālietēm komandā spēlēja čalis, kas sameta pusi no komandas punktiem. Tā Zaldalasini gan pēc izskata, gan gaita, gan augums īstākais puisis. Nav ko pārmest mūsu meitenēm, cīnījās kā mācēja.

     [+] [-]

, 2016-07-16 08:36, pirms 8 gadiem
guns21 rakstīja: Itālietēm komandā spēlēja čalis, kas sameta pusi no komandas punktiem. Tā Zaldalasini gan pēc izskata, gan gaita, gan augums īstākais puisis. Nav ko pārmest mūsu meitenēm, cīnījās kā mācēja.
Pa treniņzālēm varbūt tik staigā. Gan jau pa visu Itāliju vienu tādu var atrast.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-16 08:41, pirms 8 gadiem
Japarmet gan! Un tiesi par to, ka 28 minutes maceja spelet pret tadu Italijas izlasi, veda macu ar plus 16, un tad peksni vairs nejedza izdarit neko! Lielako dalu bumba tika laista apkart pa perimetru, lidz pedjas uzbrukuma sekundes sekoja stulbs talmetiens kaut kur groza virziena, tadi kiegelisi tur dauzija stipu viens pec otra! Ta ka individuali neviena museja ne isti gribeja, ne speja pretinieces apspelet, ari sodus italietes netaisija... Un nevajag tiesnesos vainu meklet, vai tad Paula Strautmane tos sodus neuzsita?

     [+] [-]

, 2016-07-16 08:44, pirms 8 gadiem
It kā neskatījos spēli. Bet nu nespēja pēdejā ceturdaļā uzbrukumā mazliet pārsteidza. +16 ar uzvarēta spēle, bet kā var zaudēt?

     [+] [-]

, 2016-07-16 08:54, pirms 8 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Šī bija spēlētāju sastāvā ziņā labākā jaunatnes izlase, kuru atceros. Žēl, ka LBS negribēja vai nespēja nodrošināt atbilstošu sagatavošanās procesu ar laba līmeņa pārbaudes spēlēm. Žēl, ka joprojām, pat braucot uz turnīru ar šādu sastāvu, treneris nevēlas publiski skaidri pateikt - jebkas mazāks par pusfināla sasniegšanu būs neveiksme. Tā mēs knapināmies, lai pēc tam neviens nevarētu pateikt - ko tad uzstādām tādus mērķus, ja nevaram sasniegt. Bet šī izlase varēja spēlēt pat finālā, bet nespēlēs - atlikušajiem mačiem vairs nav jēgas, manuprāt.

Šodien trīs ceturtdaļas bija ideālas - gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Ceturtajā ceturtdaļā pāris neveiksmes salauza pārliecību, līdere neatradās, arī pātraukumos meitenes sapurināt neizdevās.

Ja runājam kopumā - nebija šajā turnīrā komandas, ko nevarējām pieveikt.

Lai nu paliek - nepārmetīsim ne meitenēm, ne trenerim.

LBS ir nopietnas stratēģiska rakstura problēmas darba apstākļu nodrošināšanā, kā arī mehānismā, kā nozīmē trenerus. Ja par pirmo var atbildēt - nav naudas un to var attaisnot, tad par otro punktu attaisnojuma - LBS pati izveidojusi sistēmu, kurā treneru padomē gadiem dominē vieni un tie paši cilvēki, kas amatos liek trenerus tikai no sava vidus. Pietiek.

Vai ir normālim, ka Latvijas sieviešu izlases trenerim Zībartam LBS uzspiež par palīgu Neripu? Citādi nebūs amata. Nožēlojami. Pietiek. Laiks likt punktu un izveidot jaunu personāliju izvēles komisiju vai cilvēku, kas nav saistīts ar pašreizējo mafiju.
Amanda Betlere TTP PG 172 28.05.1997 SK Cēsis. Mūsu sieviešu basetbola līgā ar var izaudzināt jēdzīgas basketbolistes. Domāju vājajās komandās ne TTT vai RSU.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-16 09:16, pirms 8 gadiem
Neripo

     [+] [-]

, 2016-07-16 14:31, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Japarmet gan! Un tiesi par to, ka 28 minutes maceja spelet pret tadu Italijas izlasi, veda macu ar plus 16, un tad peksni vairs nejedza izdarit neko! Lielako dalu bumba tika laista apkart pa perimetru, lidz pedjas uzbrukuma sekundes sekoja stulbs talmetiens kaut kur groza virziena, tadi kiegelisi tur dauzija stipu viens pec otra! Ta ka individuali neviena museja ne isti gribeja, ne speja pretinieces apspelet, ari sodus italietes netaisija... Un nevajag tiesnesos vainu meklet, vai tad Paula Strautmane tos sodus neuzsita?
Teikšu, ka treneris īsti nespēja sakārtot mūsu uzbrukumu pēdējā ceturtdaļā. Par sodiem jāsaka, ka tur bija neveiksmīga kombinācija, mūsējās negāja uz saasinājumu, tas ir viens, otrs, tiesneši uzkrītošo ļāva itālietēm asāk spēlēt. tur bija skaidri redzami pārkāpumi, kad mūsu spēlētāja (parasti tā bija Kudule un Krēsliņa),kura driblēja, burtiski tika grūstīta visu laiku, svilpe klusēja. Nu tās piezīmes metienos, tas protams bija sviests, stresa un pašpārliecibas, koncentrācijas zuduma pazīme. Jāsaka, ka tā traka itāliete bija monstrs.

     [+] [-]

, 2016-07-16 14:33, pirms 8 gadiem
guns21 rakstīja: Itālietēm komandā spēlēja čalis, kas sameta pusi no komandas punktiem. Tā Zaldalasini gan pēc izskata, gan gaita, gan augums īstākais puisis. Nav ko pārmest mūsu meitenēm, cīnījās kā mācēja.
Jocīgs? viņa pēc izskata pat loti simpātisks zaķis, pēc spēles gan labāk par daudziem puikiem tajā pašā vecumā,. tik perfekti sev kārtoja metienus, meta atlieciena, pēc kontakta, ar soli atpakaļ. ļoti talantīga.sevišķi priekš sava auguma.