Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

Saeimas komisija noraida iespēju piešķirt pilsonību Pedijai

Ints Megnis
Ints Megnis

Saeimas komisija noraida iespēju piešķirt pilsonību Pedijai
Šaja Pedija. Foto: Vladislavs Proškins/F64

Saeimas Pilsonības, migrācijas un sabiedrības saliedētības komisija ceturtdien slēgtā sēdē noraidīja Latvijas Basketbola savienības (LBS) pieteikumu par īpašiem nopelniem piešķirt Latvijas pilsonību amerikāņu basketbolistei Šejai Pedijai, noskaidroja Sportacentrs.com. Līdz ar to Saeimas plenārsēdē nemaz nelems par šādu ierosinājumu un Pedija nevarēs palīdzēt Latvijas izlasei Eiropas čempionātā, kas jau šomēnes sāksies arī Rīgā.

Pilsonības, migrācijas un saliedētības komisija Pedijas lietu pirmo reizi skatīja 8. maijā, bet jau sākotnēji tās locekļi nebija noskaņoti viennozīmīgi. Tā kā jautājums ir jutīgs, kā arī tika skatīts slēgtā sēdē, deputāti izvairās no tā komentēšanas arī pēc ceturtdien aizvadītās slēgtās sēdes.

Tā kā komisija publiski neizziņo lēmumu, ka "Pedijas lieta" tiks virzīta skatīšanai Saeimas plenārsēdē, noprotams, ka ceturtdien oficiāli pieņemts lēmums pieteikumu noraidīt.

Komisijas priekšsēdētājs Andrejs Judins sarunā ar Sportacentrs.com uzsvēra, ka komisijas pārstāvji jautājumos par pilsonības piešķiršanu komentārus nesniedz. "Ja jautājat man vai tuvākajā laikā kāds tiks uzņemts pilsonībā, varu atbildēt, ka nekādi iesniegumi uz Saeimas plenārsēdi netiks virzīti."

Lai Pedija saņemtu pilsonību, “par” bija jābalso 9 no 16 komisijas locekļiem. Pēc tam viņa tiktu aicinātu uz komisijas sēdi, kur attiecīgā persona deputātu klātbūtnē dotu svinīgo solījumu, bet noslēgumā par viņas uzņemšanu pilsonībā balsotu Saeimas plenārsēdē.

Pilsonības, migrācijas un saliedētības komisijas sastāvā ir priekšsēdētājs Andrejs Judins, priekšsēdētāja biedrs Ritvars Jansons, sekretārs Armands Krauze. Deputāti: Dagmāra Beitnere-Le Galla, Raimonds Bergmanis, Jānis Butāns, Jānis Iesalnieks, Nikolajs Kabanovs, Ieva Krapāne, Janīna Kursīte, Regīna Ločmele-Luņova, Vladimirs Ņikonovs, Evija Papule, Artūrs Toms Plešs, Mārtiņš Šteins, Evita Zālīte-Grosa. Pēc neoficiālas informācijas par Pedijas uzņemšanu pilsonībā bija vienīgi "Saskaņas" un "Attīstībai"/"Par!" Saeimas frakcijas.

Eiropas čempionāts no 27. jūnija līdz 7. jūlijam notiks Latvijā un Serbijā. Kaut tajā tiks izcīnītas ceļazīmes uz Tokijas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīru, Latvijas sieviešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Mārtiņš Zībarts starp kandidātēm nemaz neiekļāva 2016. un 2017. gada Latvijas labāko basketbolisti Aneti Šteinbergu, kamēr 2018. gada Latvijas labākā basketboliste Kitija Laksa nevarēs palīdzēt traumas dēļ.

Latvijas izlase sāka trenēties 20. maijā, bet Pedija ilgstoši nebija ar komandu un Latvijā ieradās vien šīs nedēļas otrdienā.

Slēpts komentārs: kristaps30

  +6 [+] [-]

, 2019-06-06 14:39, pirms 5 gadiem
Neskumstu par to it nemaz.

P.S. Ticu, ka Jākobsone spēs uz savām 10 minūtem aizvietot Elīnu PG pozīcijā.

 +26 [+] [-]

, 2019-06-06 14:41, pirms 5 gadiem
kristaps30 rakstīja: Valsts pārvalde ir nostājusies pret basketbola attīstību
Laba attīstība - naturalizācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2019-06-06 14:42, pirms 5 gadiem
Pareizs lēmums

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:42, pirms 5 gadiem
Kopumā sastāvā ir redzami robi, jo nespēlēs trīs no vadošajām spēlētājām- Šteinberga, Laksa, Pedija.

 +15 [+] [-]

, 2019-06-06 14:44, pirms 5 gadiem
Zībartam bija liels vilinājums TTT labo spēli pārcelt uz izlasi. Deputātiem tomēr ir mugurkauls. Tas apliecina, ka rezultāti nav svarīgāki par izlases veidošanas principiem. Būs labi, jo saspēlnieces Latvijā ir, savukārt punktu mašīna būs jāatrod komandas spēlē. Turklāt tik tiešām izlasei ir robi sastāvā, kas nozīmē, ka tā ir iespēja citām spēlētājām likt par sevi manīt.

 +11 [+] [-]

, 2019-06-06 14:44, pirms 5 gadiem
4567 rakstīja: Kopumā sastāvā ir redzami robi, jo nespēlēs trīs no vadošajām spēlētājām- Šteinberga, Laksa, Pedija.
Neviena spēle izlasē, bet jau vadošā spēlētāja.

  +9 [+] [-]

, 2019-06-06 14:44, pirms 5 gadiem
Tad tagad viņai būs jākārto valodas eksāmens?!

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:45, pirms 5 gadiem
Kad būs zināmi kaut kādi jaunumi saistībā ar TTT?

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 14:46, pirms 5 gadiem
Atkal Hokejam viss tiek dots vienkārši tas nav godīgi,jo Hokeja nekā nav nekad nebūs.

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:47, pirms 5 gadiem
Pedijas vietā es pamestu TTT pēc tāda apkaunojuma, taja skaita no komandas biedreņu puses, un pārceltos uz Liepāju!

  +6 [+] [-]

, 2019-06-06 14:47, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neskumstu par to it nemaz.

P.S. Ticu, ka Jākobsone spēs uz savām 10 minūtem aizvietot Elīnu PG pozīcijā.
sliktākais šajā stāstā, ka izlasē nav Šteinbergas...

  +9 [+] [-]

, 2019-06-06 14:47, pirms 5 gadiem
Āmen. Vismaz kā Torress, lai ieprecās ar latvieti, izveido ģimeni, kaut ko pateikt dažus vārdus, tad lai ir pilsone. Citādi par šādiem sasniegumiem (vesela viena gada garumā) iedos pilsonību, uzkapās EČ un pēc līguma beigām ar TTT ziepēs asti uz ASV. Ar Ostleru un Pētersonu tā jau sanāca.

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:48, pirms 5 gadiem
Ko Latvijai dod šāda naturalizācija no politikas vai biznesa viedokļa?
TTT nebūs vairs leģionāre, Latvijai būs sastāvs rezerves?

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:48, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad būs zināmi kaut kādi jaunumi saistībā ar TTT?
Zībarts paliekot, tad jau būs Eirolīga...
Slēpts komentārs: oxa

  +9 [+] [-]

, 2019-06-06 14:49, pirms 5 gadiem
kristaps30 rakstīja: Atkal Hokejam viss tiek dots vienkārši tas nav godīgi,jo Hokeja nekā nav nekad nebūs.
kāds hokejs bimbja pamuļķi rene valda, ja Stokholma vinnēs OS2026, tad citiem vispār nekas pāri nepaliks no valsts kases...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:49, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: sliktākais šajā stāstā, ka izlasē nav Šteinbergas...
Nav teikts, ka tas dēļ Pedijas. Vairāki komentētāji te rakstīja, ka jau PK 2018 Anetei bija konflikts gan ar spēlētājām, gan treneri. Protams, ka žēl, ka Šteinbergas nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:51, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Zībarts paliekot, tad jau būs Eirolīga...
Gribētos zināt, kurām spēlētājām, piemēram, ir beigušies līgumi, kurām vēl spēkā.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 14:51, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kāds hokejs bimbja pamuļķi rene valda, ja Stokholma vinnēs OS2026, tad citiem vispār nekas pāri nepaliks...
Mums jātiek OS pa taisno hokejā, iespējams citos sporta veidos, jo būsim taču mājinieki?

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:51, pirms 5 gadiem
oxa rakstīja: Latvija būtu 1 pilsone vairāk!
Cik ik dienas aizbrauc no Latvijas, a?!
Brauc arī atpakaļ!

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 14:51, pirms 5 gadiem
Trūkst Sabīnes Niedolas izlasē!

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 14:52, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Gribētos zināt, kurām spēlētājām, piemēram, ir beigušies līgumi, kurām vēl spēkā.
TTT gadījumā nav saistīts stipri finansiāli ar Rīgas domes korumpantiem un tagad vienkārši vairs nebūs naudas, tik spēcīgu komandu uzturēt?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:53, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Mums jātiek OS pa taisno hokejā, iespējams citos sporta veidos, jo būsim taču mājinieki?
beidz tuftu dzīt, mēs nebūsim mājnieki.Stokholma rīko spēles un īrēs Siguldas trase priekš renes. Skat, ka tik uz OS iebraucot Siguldā nenomaina ceļa zīmes uz Stokholma

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: TTT gadījumā nav saistīts stipri finansiāli ar Rīgas domes korumpantiem un tagad vienkārši vairs nebūs naudas, tik spēcīgu komandu uzturēt?
Tā ir Rīgas popularizēšana! Vai vajag uzreiz naudu ņemst nost TTT?

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: beidz tuftu dzīt, mēs nebūsim mājnieki.
Tad na. to reni vispār?

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 14:55, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Mums jātiek OS pa taisno hokejā, iespējams citos sporta veidos, jo būsim taču mājinieki?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 14:55, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: TTT gadījumā nav saistīts stipri finansiāli ar Rīgas domes korumpantiem un tagad vienkārši vairs nebūs naudas, tik spēcīgu komandu uzturēt?
Jā, tas ir labs jautājums, vai TTT stipri nemazināsies rocība nākošsezon.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:56, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tad na. to reni vispār?
Jo mēs taču skeletona karaļi!!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:56, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Jo mēs taču skeletona karaļi!!
OS arī?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:56, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Mums jātiek OS pa taisno hokejā, iespējams citos sporta veidos, jo būsim taču mājinieki?
Kur tādas muļķības dzirdēji?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:56, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tā ir Rīgas popularizēšana! Vai vajag uzreiz naudu ņemst nost TTT?
nevajag. bet domāju tie devēji paši ir aptirsušies un hren vinu zin , kas tur notiek Rīgas domē un visās tajās viņu struktūrās, kur tralināti miljoni.

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:57, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur tādas muļķības dzirdēji?
Kādam ieguvumam arī jābūt! Nevar kādu reni dotēt un neko pretī nedabūt!

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:57, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Jo mēs taču skeletona karaļi!!
Šogad nav OS, KP izlaida visu sezonu, Martinam atkal lieliska iespēja pacelt gada sportista titulu.

  +8 [+] [-]

, 2019-06-06 14:58, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šogad nav OS, KP izlaida visu sezonu, Martinam atkal lieliska iespēja pacelt gada sportista titulu.
Krištopānam jādod!
Pirmo reizi kāds handbolists nopelnīja Eiropas uzmanību!

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 14:58, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: OS arī?
Nē. Laikam izdomāja, ka vienīgā iespēja dabūt zeltu, brt nebūs jau kas skrien. Siguldas trases lobijs tas ir.

     [+] [-]

, 2019-06-06 14:59, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kādam ieguvumam arī jābūt! Nevar kādu reni dotēt un neko pretī nedabūt!
Paklausies renes vadītajus, nosauks Tev daudzus "plusus".

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:00, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paklausies renes vadītajus, nosauks Tev daudzus "plusus".
Zviedri vispār maksās kaut ko vai izpalīdzēsim tiem nabagiem?

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 15:00, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Krištopānam jādod!
Pirmo reizi kāds handbolists nopelnīja Eiropas uzmanību!
Pilnība piekrītu, šoreiz varbūt iekļaus fināla 5niekā. Uz uzvaru kaut kā neticu. Pie mums reni vērtē daudz augstāk. Pareizi Davis pateica Sporta studijā, ka Dainis ir viens no nenovērtētakajiem sportistiem mūsu valstī...

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 15:01, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tad na. to reni vispār?
nu ja 90.gados nenolikvidēja reni, tad tagad diezvai nolikvidēs. rene saaugusi kopā ar visām valsts struktūrām. medaļas kar un stāsta tautai , cik tas teicami un visiem labi...nez kam jānotiek, lai reni nolikvidētu.

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:01, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Zviedri vispār maksās kaut ko vai izpalīdzēsim tiem nabagiem?
Neesmu baigi iedziļinajies, tas gudrākiem jāprasa, bet man liekas, ka SWE neko neapmaksās.

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:02, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šogad nav OS, KP izlaida visu sezonu, Martinam atkal lieliska iespēja pacelt gada sportista titulu.
tik sūdīgi kopumā šogad ar sportiskajiem sasniegumiem? vēl jau tik vasaras sākums...

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 15:02, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pilnība piekrītu, šoreiz varbūt iekļaus fināla 5niekā. Uz uzvaru kaut kā neticu. Pie mums reni vērtē daudz augstāk. Pareizi Davis pateica Sporta studijā, ka Dainis ir viens no nenovērtētakajiem sportistiem mūsu valstī...
Handbols tomēr ir top ES sports!
Esam ES, tad top Eiropas Savienības sportam ir jabūt prioritātei!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:03, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu baigi iedziļinajies, tas gudrākiem jāprasa, bet man liekas, ka SWE neko neapmaksās.
Nebūs nekāds pārsteigums. Te daži šokā, ka pašas spēles nesauks Stokholma - Rīga.

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:03, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tik sūdīgi kopumā šogad ar sportiskajiem sasniegumiem? vēl jau tik vasaras sākums...
Es par pašreizējo situāciju. Dabūs Štrobinders medaļu PČ, dabūt var viņš tad, piemēram.

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:04, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Nebūs nekāds pārsteigums. Te daži šokā, ka pašas spēles nesauks Stokholma - Rīga.
Es neesmu šokā, bet saku, ka būtu loģiski, ja Latvija būtu OS hokejā!

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:06, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Es neesmu šokā, bet saku, ka būtu loģiski, ja Latvija būtu OS hokejā!
Latvija nerīko OS. man liekas pat nebija nekādu sarunu ar zviedriem, lai tiktu iekļauts pat Siguldas vārds OS logo vai kas cits. Zviedri uzreiz pateica, ka tās ir viņu spēles un viņi trasi tikai īrēs. sākumā viņi piedāvāja norgēm , viņi atteicās īrēt savu reni. Latvija uzreiz piekrita!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:06, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Es neesmu šokā, bet saku, ka būtu loģiski, ja Latvija būtu OS hokejā!
Es ne par Tevi tieši, bet spēles rīko Stokholma. Latvijai atmeta visdārgāko sportu, par kuru pašiem jāmaksā. Citu privilēģiju mums nebūs.

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:08, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Handbols tomēr ir top ES sports!
Esam ES, tad top Eiropas Savienības sportam ir jabūt prioritātei!
Cerams, ka spēsim kvalificēties EČ F-turnīram. Izsķirošās spēles jau nākošnedēļ.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:08, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka spēsim kvalificēties EČ F-turnīram. Izsķirošās spēles jau nākošnedēļ.
tas būtu super. kaut kas jauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:10, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Laba attīstība - naturalizācija.
Redz, kad VISI kko dara-skrien pakaļ jaunākajai modei, bet Tu spītīgi paliec pie sava-tā gan ir attīstība... labi, sauksim to par stagnāciju, bet za to-ar pašu resursiem, kurnošām mamzelēm, jo kādai izlases potenciālai līderei patīk sievietes, kādai nepatīk tumšādainas... bet lielākām kurnētājām, nemaz negribas izlasi pārstāvēt...
Veiksmes stāsts!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:11, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tas būtu super. kaut kas jauns.
Gribētos arī piedzīvot volejbolistu iekļūšanu EČ f-turnīrā. Vienīgā reize, kad tur bijām, es biju pārāk mazs - nesekoju tad vēl sportam. Hmm, interesanti, vai tad LV spēles kāda mūsu TV translēja?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 15:15, pirms 5 gadiem
nebūs viena no galveniem centriem + tikai 1,5 saspēles vadītāja- viss izdarīts ar pašu rokām/ galviņām. Trenera viedokli neņēma vērā..

  +4 [+] [-]

, 2019-06-06 15:15, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: Redz, kad VISI kko dara-skrien pakaļ jaunākajai modei, bet Tu spītīgi paliec pie sava-tā gan ir attīstība... labi, sauksim to par stagnāciju, bet za to-ar pašu resursiem, kurnošām mamzelēm, jo kādai izlases potenciālai līderei patīk sievietes, kādai nepatīk tumšādainas... bet lielākām kurnētājām, nemaz negribas izlasi pārstāvēt...
Veiksmes stāsts!
Nu nevajag kā visiem - ar to arī var atšķirties. Krievi uz OS naturalizēja korejiešu un ko vēl medaļām, bet visi smējās. Es neesmu pret pases došanu, bet pamatam jābūt. Un tas pamats nevar būt Eiropas pase. Redzēsim tagad vai viņa mēģinās iegūt pilsonību normālā ceļā, ja tik ļoti gribēja. 99% ka nē.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:17, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Gribētos arī piedzīvot volejbolistu iekļūšanu EČ f-turnīrā. Vienīgā reize, kad tur bijām, es biju pārāk mazs - nesekoju tad vēl sportam. Hmm, interesanti, vai tad LV spēles kāda mūsu TV translēja?
jā translēja. volejs bija diezgan topā tad. Ventspils čempionu līgā spēlēja un ar translēja.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:21, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: jā translēja. volejs bija diezgan topā tad. Ventspils čempionu līgā spēlēja un ar translēja.
Par tiem laikiem esmu tikai kaut ko lasījis.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-06 15:25, pirms 5 gadiem
bet nu šitā iekļaušana izlases sastāvā pirms nav saņemta Latvijas pase
tādu ablomu basim no valsts puses es tiešām negaidīju vakar naudu neiedeva tralināt tālāk, šodien pasi, ko rīt?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:27, pirms 5 gadiem
Njā, gan kāds plus šim, gan noteikti mīnusi. Ir jāsaprot, ka ja nav resursu, tad viena būs jāņem, kaut izstiepies. Labāk, lai esam konkurētspējīgi, nekā stagnējam

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:27, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bet nu šitā iekļaušana izlases sastāvā pirms nav saņemta Latvijas pase
tādu ablomu basim no valsts puses es tiešām negaidīju vakar naudu neiedeva tralināt tālāk, šodien pasi, ko rīt?
Nebija sastāvā iekļauta un naudas neiedošana ir salīdzinoši slikta lieta, ja tikai to skatāmies.

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:29, pirms 5 gadiem
Bravo, lielisks lēmums. Tad nu es ar iešu atbalstīt Latvijas izlasi tajās 3 vai 4 spēlēs Rīgā.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 15:32, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nebija sastāvā iekļauta un naudas neiedošana ir salīdzinoši slikta lieta, ja tikai to skatāmies.
netirs, visos sarakstos figurēja no paša sākuma, kas gatavojas uz EČ.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 15:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bet nu šitā iekļaušana izlases sastāvā pirms nav saņemta Latvijas pase
tādu ablomu basim no valsts puses es tiešām negaidīju vakar naudu neiedeva tralināt tālāk, šodien pasi, ko rīt?
Gan jau abos gadījumos Jaunupa pirksts, kurš basī kā politikā par pelēko kardinālu uzmeties. Gan jau kādu savu cilvēku izbīdīs. Bet šie divi LBS prokoli norāda, ka pašreizējā LBS ar visu padomi nav politiski ietekmīga. Tātad šādā veidolā no tās vairs nav nekāda jēga.

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:34, pirms 5 gadiem
Labs lēmums. Latvijas pasi jādod, ja vēlas saistīt dzīvi ar Latviju, nevis katram čortam, kas grib ērtāk pa Eiropu pārvietoties.

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:34, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bet nu šitā iekļaušana izlases sastāvā pirms nav saņemta Latvijas pase
tādu ablomu basim no valsts puses es tiešām negaidīju vakar naudu neiedeva tralināt tālāk, šodien pasi, ko rīt?
Nauda un pilsonība noteikti saistīti. Vienu dienu Šneps prasa piķi, tad stāsta, ka valsts solīja, bet uzmeta. Tad atkal prasa ātri pilsonību, tad atkal naudu. Visiem vienkārši apnika.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:35, pirms 5 gadiem
jbk rakstīja: Gan jau abos gadījumos Jaunupa pirksts, kurš basī kā politikā par pelēko kardinālu uzmeties. Gan jau kādu savu cilvēku izbīdīs. Bet šie divi LBS prokoli norāda, ka pašreizējā LBS ar visu padomi nav politiski ietekmīga. Tātad šādā veidolā no tās vairs nav nekāda jēga.
A/PAR jau atbalstījuši piešķiršanu. Un saskaņa, lai varētu bļaut, ka pendosiem dod, bet krieviem nē.

  +5 [+] [-]

, 2019-06-06 15:36, pirms 5 gadiem
mjā, pasakaini dzeņi sēž tajā komisijā
tajā pašā laikā veca migrante atviegloti dabū pilsonību, par ko visi sajūsmā spiedz
tik neapjēdz, ka līdzi viņa velk padsmit pēcnācējus, kuriem tādējādi pilsonība tiek automātiski
zinu es šitos gājienus

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 15:43, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: netirs, visos sarakstos figurēja no paša sākuma, kas gatavojas uz EČ.
Tas, ka sarakstos figurē, nenozīmē, ka iekļauta

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:43, pirms 5 gadiem
jbk rakstīja: Gan jau abos gadījumos Jaunupa pirksts, kurš basī kā politikā par pelēko kardinālu uzmeties. Gan jau kādu savu cilvēku izbīdīs. Bet šie divi LBS prokoli norāda, ka pašreizējā LBS ar visu padomi nav politiski ietekmīga. Tātad šādā veidolā no tās vairs nav nekāda jēga.
Kāds Jaunupam te sakars?

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 15:43, pirms 5 gadiem
Pat tur reizēm gadās kaut ko saprātīgu nolemt

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 15:44, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: mjā, pasakaini dzeņi sēž tajā komisijā
tajā pašā laikā veca migrante atviegloti dabū pilsonību, par ko visi sajūsmā spiedz
tik neapjēdz, ka līdzi viņa velk padsmit pēcnācējus, kuriem tādējādi pilsonība tiek automātiski
zinu es šitos gājienus
saki tad vēl jāuzšķaida tauta ar kaut kādiem nēģeriem, kas te pāris reizes bumbu pamētājuši?

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 15:45, pirms 5 gadiem
Labāk ar godu zaudējam nekā ar viltu uzvaram. Paldies!

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:45, pirms 5 gadiem
Pareizs lēmums. Nu kādi viņai nopelni Latvijas labā? Viņai pie pakaļas tā Latvija, paspēlētu 2 sezonas un aiztītos, tas Pedijai ir bizness, bet izlasē ir jāspēlē tiem, kuri mīl Latviju nevis meklē savu izdevību!

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 15:46, pirms 5 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Pērtiķbols tiek lēnām likvidēts
Bagijs visu laiku kladzina , ka pērtiķbols ir nr 1 , jo visi grib lēkāt kā pērtiķi.

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 15:49, pirms 5 gadiem
Drīz jau Goša ar domubiedriem brēks, ka Saeimā sēž homofobi

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 15:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: saki tad vēl jāuzšķaida tauta ar kaut kādiem nēģeriem, kas te pāris reizes bumbu pamētājuši?
nu, pienesums no vienas lielas kopienas, pilnas ar t.s pilsoņiem, šajā ziņā ir vienāds ar zero
tas ir mazāk, nekā var dot viena, kā tu teici, pretendente
tāpēc es atbalstu pilsonības piešķiršanu eventuālajiem izlases līderiem
ne man, ne tev, ne valstij no tā sūdīgāk nepaliks, ka izlasei nāks savi +25 pts klāt
nekā personīga, tikai rezultāts uz tablo

     [+] [-]

, 2019-06-06 15:58, pirms 5 gadiem
Tuvredzïgs, pat rasistisks lémums. Latvija IR pilsonîbu dãvinãjusi sixties tûkstośu migrantu, kolonistu, no kuriem daudzi ir klaji naidîgi músu valstij, bet te liedz to cilvékam, kurś ir gatavs dot ieguldïjumu reprezentét mûsu valsti!
Vienreizéja divkosîba!

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 15:59, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tuvredzïgs, pat rasistisks lémums. Latvija IR pilsonîbu dãvinãjusi sixties tûkstośu migrantu, kolonistu, no kuriem daudzi ir klaji naidîgi músu valstij, bet te liedz to cilvékam, kurś ir gatavs dot ieguldïjumu reprezentét mûsu valsti!
Vienreizéja divkosîba!
ar rasismu tam nav nekāda sakara
vienkārši prasts tupums

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:00, pirms 5 gadiem
pagānu būšana šaurleņka attieksmē

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 16:00, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Labāk ar godu zaudējam nekā ar viltu uzvaram. Paldies!
Labāk ar godu un naturalizētu uzvarēt, kā to darījuši Spānija, Malnkalne, Slovēnija utt.

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:03, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Labāk ar godu un naturalizētu uzvarēt, kā to darījuši Spānija, Malnkalne, Slovēnija utt.
Kādu godu?
Spāņiem gods ir Gazoli, Navarro!
Slovēņiem- Dončičs, Dragičs!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:04, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Labāk ar godu un naturalizētu uzvarēt, kā to darījuši Spānija, Malnkalne, Slovēnija utt.
nē, te daudziem labāk patīk zaudēt un pēc tam plūkāt matus un vaimanāt, ka, redz, pretinieks uzvarēja ar naturalizētu spēlētāju palīdzību

  +4 [+] [-]

, 2019-06-06 16:06, pirms 5 gadiem
Interesanti, kur tad tā izslavinātā meiteņu rakstītā vēstule? Viņas neesot tādu redzējušas,kur nu vēl parakstījušas!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:07, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tie ir spēlētāji, nevis gods. 🤦
Tad jau Spānija par Ibaku kaunas, ja?
Nekaunas, bet arī nelepojas!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:07, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kādu godu?
Spāņiem gods ir Gazoli, Navarro!
Slovēņiem- Dončičs, Dragičs!
Tie ir spēlētāji, nevis gods. 🤦
Tad jau Spānija par Ibaku kaunas, ja?

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 16:07, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: nē, te daudziem labāk patīk zaudēt un pēc tam plūkāt matus un vaimanāt, ka, redz, pretinieks uzvarēja ar naturalizētu spēlētāju palīdzību
Tik pat labi vari teikt, ka mums patīk zaudēt un vaimanāt, ka krievi olimpiādē mūs renes sportos ar dopingu uzvarēja. Gudrāk būtu bijis pašiem arī to darīt

  -4 [+] [-]

, 2019-06-06 16:07, pirms 5 gadiem
oxa rakstīja: Pedijas vietā es pamestu TTT pēc tāda apkaunojuma, taja skaita no komandas biedreņu puses, un pārceltos uz Liepāju!
Tu vispirms varētu savā vietā pamest SC komentārus.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:08, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Labāk ar godu un naturalizētu uzvarēt, kā to darījuši Spānija, Malnkalne, Slovēnija utt.
Krievija, Gruzija un n-tās citas vīr. un siev. basketā, izņemot Serbiju un Lietuvu. Protams, esmu pret Somijas variantu, kur katrs trešais vīr. ir tumšāks, jo mākslīgi naturalizēts, ne jau visi tur dzimuši

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:08, pirms 5 gadiem
Mārcis Martini rakstīja: Pat tur reizēm gadās kaut ko saprātīgu nolemt
Vai tad vēl lielākiem un treknākiem burtiem nesanāca ?

  +4 [+] [-]

, 2019-06-06 16:08, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Nopirkt sportistu, kurā tu neesi ieguldījis nevienu centu?
Vispirms tā vaimanāšana ir no tā, ka nav vienādi spēles noteikumi, ne naturalizācijas sakarā!
Baigais gods un vaimanas!
Visiem ir vienādi noteikumi. Tas, ka vieni šaurāk skatās ir vienkārši skatījuma vaina, nevis noteikumu. Slovēnija vēlējās zeltu un izcīnīja, domā, ka viņiem baigi rausta, ka Rendolfs bija?

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 16:09, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Labāk ar godu un naturalizētu uzvarēt, kā to darījuši Spānija, Malnkalne, Slovēnija utt.
Izklausās, ka tev svarīga ir tikai uzvara nevis veids, kā uzvara tiek gūta. Tāpēc nav nemaz īpaši jēgas tālāk diskutēt, ja domāšana pavisam atšķirās, tāpat pie vienas patiesības netiksim.

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:09, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: nē, te daudziem labāk patīk zaudēt un pēc tam plūkāt matus un vaimanāt, ka, redz, pretinieks uzvarēja ar naturalizētu spēlētāju palīdzību
neplūkāšu un nevaimanāšu! man liekas otrādi būs! matu plūkātāji un vaimanātāji būs tie paši, kas tagad vaimanā par pases neiedošanu un zaudējumu gadījumā stāstīs, ka kaut kam kaut kas tur naturalizēts!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:10, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Visiem ir vienādi noteikumi. Tas, ka vieni šaurāk skatās ir vienkārši skatījuma vaina, nevis noteikumu. Slovēnija vēlējās zeltu un izcīnīja, domā, ka viņiem baigi rausta, ka Rendolfs bija?
Bez Dragiča, Dončiča zelts nebūtu! Pārējais ir otrā plānā!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:10, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Izklausās, ka tev svarīga ir tikai uzvara nevis veids, kā uzvara tiek gūta. Tāpēc nav nemaz īpaši jēgas tālāk diskutēt, ja domāšana pavisam atšķirās, tāpat pie vienas patiesības netiksim.
Izklausās, ka neredzi pilnu ainu, tikai vienu ceļu un tur tev piekrītu, kamēr tik šauri skatīsies uz šo tematu, tad pat tuvumā nebūsim

  +6 [+] [-]

, 2019-06-06 16:11, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Bez Dragiča, Dončiča zelts nebūtu! Pārējais ir otrā plānā!
Tāpat kā bez Rendolfa zelta nebūtu. Viņš KP vienos vārtos, pa lielam, salika

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 16:11, pirms 5 gadiem
Ironiski, bet Latvija hokejā, basketā bija šajā lauciņā pirmie

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:12, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpat kā bez Rendolfa zelta nebūtu. Viņš KP vienos vārtos, pa lielam, salika


34p pret ko?

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 16:13, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ironiski, bet Latvija hokejā, basketā bija šajā lauciņā pirmie
Latvija vīriešu hokejā nevienu ārzemnieku nav naturalizējusi. Iekal šo frāzi un vairs netroļļo!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:14, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpat kā bez Rendolfa zelta nebūtu. Viņš KP vienos vārtos, pa lielam, salika
lol

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:15, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Latvija vīriešu hokejā nevienu ārzemnieku nav naturalizējusi. Iekal šo frāzi un vairs netroļļo!
Latvijai cits gadījums! Pirms PČ 1997 pat meklēja ASV dzimušos + citi paši pieteicās! Citam vēl nebija LV pases pirms PČ!

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 16:16, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Latvijai cits gadījums! Pirms PČ 1997 pat meklēja ASV dzimušos + citi paši pieteicās! Citam vēl nebija LV pases pirms PČ!
netroļļo sauc konkrētus gadījumus, kuras valsts pilsoņus Latvija naturalizēja hokeja izlasei? jeb apklusti vienreiz par šo tēmu! tiešām apnicis šo jautājumu gadu desmitiem diskutēt.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:17, pirms 5 gadiem
Atceros, ka naturalizēja, lai nedabūtu smagos kāsienus no lietuviešiem, bet arī naturalizātie labi dabūja iekšās!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:17, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: sliktākais šajā stāstā, ka izlasē nav Šteinbergas...
Viņai jau neinteresē izlase. Nespēja paciest treneri tiek likta augstāk!

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:18, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: netroļļo sauc konkrētus gadījumus, kuras valsts pilsoņus Latvija naturalizēja hokeja izlasei? jeb apklusti vienreiz par šo tēmu!
Es jau teicu, ka tas ir cits gadījums, jo šeit jau dzīvoja ilgu laiku!
Izlasi grāmatu par hokeju 90-tajos!

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:19, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Es jau teicu, ka tas ir cits gadījums, jo šeit jau dzīvoja ilgu laiku!
un spēlēja Latvijas izlasē līdz pases saņemšanai...ar to arī beigsim šo diskusiju!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:20, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: un spēlēja Latvijas izlasē līdz pases saņemšanai...ar to arī beigsim šo diskusiju!
Tieši tā!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:22, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Izklausās, ka neredzi pilnu ainu, tikai vienu ceļu un tur tev piekrītu, kamēr tik šauri skatīsies uz šo tematu, tad pat tuvumā nebūsim
Smieklīgi, bet es skatos uz Latvijas pilsonības piešķiršanu, tā iespaidu uz izlasi un būtībā arī citām Latvijas izlasēm, ja šāds gadījums būtu kamēr tu uz vienu čempionātu un sastāva pastiprināšanu tam.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:22, pirms 5 gadiem
vismaz viens prātīgs lēmums no tās bezjēdzīgās komisijas!!!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:23, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja:

34p pret ko?
Kurš psiholoģiski bija pārāks? Kurš atbildēja provokācijām? Basketbols nav tikai punkti

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:24, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Smieklīgi, bet es skatos uz Latvijas pilsonības piešķiršanu, tā iespaidu uz izlasi un būtībā arī citām Latvijas izlasēm, ja šāds gadījums būtu kamēr tu uz vienu čempionātu un sastāva pastiprināšanu tam.
Kā biji otro daļu domājis?

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:25, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kurš psiholoģiski bija pārāks? Kurš atbildēja provokācijām? Basketbols nav tikai punkti
Ir viegli slēpties aiz Dragiča, Dončiča mugurām!
Aiz kuras muguras varēja slēpties Porzinģis?
Spēli izšķīra Dragiča, Dončiča meistarība(arī pret Franciju, Spāniju, Serbiju u.c)!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:28, pirms 5 gadiem
Basketbols nav tikai punkti, bet kāpēc spēles neuzvar tas, kuram mazāk piezīmju?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:31, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Latvija vīriešu hokejā nevienu ārzemnieku nav naturalizējusi. Iekal šo frāzi un vairs netroļļo!
Latvijai pirmajos ćempionåtos vairākums bija ãrzemnieki un pat viss darba process komandã notika sveśvalodå. Kas tie krievi, kuri bija sabraukuśi un kuriem viegli sadãvinaja pilsonîbu pat bez latviešu valodas prasmes, vai nebija ārzemnieki?

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:31, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: netroļļo sauc konkrētus gadījumus, kuras valsts pilsoņus Latvija naturalizēja hokeja izlasei? jeb apklusti vienreiz par šo tēmu! tiešām apnicis šo jautājumu gadu desmitiem diskutēt.
flipam jau viss tika izstāstīts pavisam nesen, bet cilvēks izvēlējās palikt stulbs

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:32, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ir viegli slēpties aiz Dragiča, Dončiča mugurām!
Aiz kuras muguras varēja slēpties Porzinģis?
Spēli izšķīra Dragiča, Dončiča meistarība(arī pret Franciju, Spāniju, Serbiju u.c)!
Kurā mežā Tu dzīvo? Rendolfs nekad aiz neviena nav slēpies. Traki šādus aplamus apgalvojumus lasīt

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:32, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Basketbols nav tikai punkti, bet kāpēc spēles neuzvar tas, kuram mazāk piezīmju?
Bērns esi?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:33, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kā biji otro daļu domājis?
Par to, ka uz vienu čempi? Tev liekas, ka vairāk ?
Nu sorry, bet, ja viņas plānos būtu pavadīt kaut vai dažus gadus ar TTT, un saistīt dzīvi ar Latviju, tad man nebūtu nekas pret pilsonības piešķiršanu, bet praksē - 1 gads Latvijā, cer uz izlasi, bet tajā pašā laikā skatās uz karjeras iespējām Amerikā.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:33, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: nu, pienesums no vienas lielas kopienas, pilnas ar t.s pilsoņiem, šajā ziņā ir vienāds ar zero
tas ir mazāk, nekā var dot viena, kā tu teici, pretendente
tāpēc es atbalstu pilsonības piešķiršanu eventuālajiem izlases līderiem
ne man, ne tev, ne valstij no tā sūdīgāk nepaliks, ka izlasei nāks savi +25 pts klāt
nekā personīga, tikai rezultāts uz tablo
tak iedodam pasi visiem 7 miljardiem, nav ko čikāties ap to vienu mori, sakasīs līderus visām izlasēm

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:34, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: flipam jau viss tika izstāstīts pavisam nesen, bet cilvēks izvēlējās palikt stulbs

Man vienkārši patīk "uzvilkt" citus
Redz kā Real Rebel "uzvilkās"

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:36, pirms 5 gadiem
Jāiet atpakaļ darbos!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:36, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tie ir spēlētāji, nevis gods. 🤦
Tad jau Spānija par Ibaku kaunas, ja?
Labs piemērs, Spānijā ir vismaz 2 gadi jānospēlē, lai saņemtu pilsonību. Lūdzu, vēl vienu gadu Latvijā un, lai spēlē.

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:39, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: neplūkāšu un nevaimanāšu! man liekas otrādi būs! matu plūkātāji un vaimanātāji būs tie paši, kas tagad vaimanā par pases neiedošanu un zaudējumu gadījumā stāstīs, ka kaut kam kaut kas tur naturalizēts!
nezinu, tad jau redzēs!

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:41, pirms 5 gadiem
Pilsonības likmus!!
13.pants. Uzņemšana pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā
(1) Personu, kurai nav tiesību naturalizēties šajā likumā paredzētajā vispārējā kārtībā un uz kuru neattiecas šā likuma 11.pantā minētie naturalizācijas ierobežojumi, bet kurai ir īpaši nopelni Latvijas labā, var uzņemt Latvijas pilsonībā ar Saeimas lēmumu, kas tiek publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzņemot pilsonībā personu par īpašiem nopelniem Latvijas labā, uz to netiek attiecināti šā likuma 12.panta noteikumi, izņemot 12.panta pirmās daļas 7.punkta noteikumus, un tai var izveidoties dubultā pilsonība.
(2) Persona, kura vēlas, lai tā tiktu uzņemta Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā, iesniedz Saeimai iesniegumu par uzņemšanu pilsonībā. Iesniegumam pievienojama attiecīgās personas autobiogrāfija un paziņojums, ka nav faktu, kas varētu liecināt, ka uz šo personu būtu attiecināms kāds no šā likuma 11. pantā minētajiem ierobežojumiem.

Pasakie, lūdzu, kādi Pedijai ir īpaši nopelni valsts labā!?? tas, ka 2 gadus spēlē (strādā) Latvijā!! Nu, ja tādēļ uzreiz ir īpaši nopelni, tad laikam mums jāatsakās no neatkarības, jo mums ir vājprātīgs mazvērtības komplekss! katrs ārzemnieks, kas mūs uzrunā, uzreiz ir Dievs un Jādod pilsonība!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:41, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja:
Man vienkārši patīk "uzvilkt" citus
Redz kā Real Rebel "uzvilkās"
Tev sievieti vajag

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:43, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tak iedodam pasi visiem 7 miljardiem, nav ko čikāties ap to vienu mori, sakasīs līderus visām izlasēm
a ko tur daudz bakstīties
tikai viņiem mūsu pase nah nav vajdzīga

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:45, pirms 5 gadiem
Paldies Dievam ka tā!! Nevajag Latvijai naturalizētu spēlētāju!!!

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:45, pirms 5 gadiem
Lēmums loģisks, jo nav nekāda pamata t.i. nav īpašo nopelnu. Ja gadījumā viņa ir tā pieķērušies Latvijai, var doties uz konsultācijām PLMP.

     [+] [-]

, 2019-06-06 16:46, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: a ko tur daudz bakstīties
tikai viņiem mūsu pase nah nav vajdzīga
tik dod, gan jau kāds paņems.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 16:46, pirms 5 gadiem
LBS pēc vienas blamāžas seko nākamā

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 16:48, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu baigi iedziļinajies, tas gudrākiem jāprasa, bet man liekas, ka SWE neko neapmaksās.
SOKs

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:48, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja:
Man vienkārši patīk "uzvilkt" citus
Redz kā Real Rebel "uzvilkās"
Sapņo vien

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:49, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Pilsonības likmus!!
13.pants. Uzņemšana pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā
(1) Personu, kurai nav tiesību naturalizēties šajā likumā paredzētajā vispārējā kārtībā un uz kuru neattiecas šā likuma 11.pantā minētie naturalizācijas ierobežojumi, bet kurai ir īpaši nopelni Latvijas labā, var uzņemt Latvijas pilsonībā ar Saeimas lēmumu, kas tiek publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzņemot pilsonībā personu par īpašiem nopelniem Latvijas labā, uz to netiek attiecināti šā likuma 12.panta noteikumi, izņemot 12.panta pirmās daļas 7.punkta noteikumus, un tai var izveidoties dubultā pilsonība.
(2) Persona, kura vēlas, lai tā tiktu uzņemta Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā, iesniedz Saeimai iesniegumu par uzņemšanu pilsonībā. Iesniegumam pievienojama attiecīgās personas autobiogrāfija un paziņojums, ka nav faktu, kas varētu liecināt, ka uz šo personu būtu attiecināms kāds no šā likuma 11. pantā minētajiem ierobežojumiem.

Pasakie, lūdzu, kādi Pedijai ir īpaši nopelni valsts labā!?? tas, ka 2 gadus spēlē (strādā) Latvijā!! Nu, ja tādēļ uzreiz ir īpaši nopelni, tad laikam mums jāatsakās no neatkarības, jo mums ir vājprātīgs mazvērtības komplekss! katrs ārzemnieks, kas mūs uzrunā, uzreiz ir Dievs un Jādod pilsonība!
Tāpēc jau iesaka to pantu mainīt

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:51, pirms 5 gadiem
pareizi! visiem, kas grib, pilsonību?!??! Par neko?!
Vai tikai uz sportistiem attiecināsim? Diskriminācija!??
Mums tā pilsonība tik lēta!?? Tu vispār zini, kas ir Latvijas pilsonība? Latvijas pilsonība ir personas noturīga tiesiska saikne ar Latvijas valsti.

Es jau saprotu, ka tev ir mazvērtības komplekss! Kolīdz, kāds pateiks no ārzemniekiem labu vārdu, čurāsi biksēs un dosi pilsonību!

Real Rebel rakstīja: Tāpēc jau iesaka to pantu mainīt

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 16:54, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpēc jau iesaka to pantu mainīt
nekas nav jāmaina, lai naturalizējas ja vēlas LR pilsonību.

  -4 [+] [-]

, 2019-06-06 16:55, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pilnība piekrītu, šoreiz varbūt iekļaus fināla 5niekā. Uz uzvaru kaut kā neticu. Pie mums reni vērtē daudz augstāk. Pareizi Davis pateica Sporta studijā, ka Dainis ir viens no nenovērtētakajiem sportistiem mūsu valstī...
bet to tu prasi pašiem medijiem,kāpēc viņi handbolu nekad nav ņēmuši par pilnu,bet tikai reklamējuši pingpongistus pērtiķbolistus sokeristus kaučukistus purnā devējus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:03, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja 90.gados nenolikvidēja reni, tad tagad diezvai nolikvidēs. rene saaugusi kopā ar visām valsts struktūrām. medaļas kar un stāsta tautai , cik tas teicami un visiem labi...nez kam jānotiek, lai reni nolikvidētu.
kur tad to tu esi saklausījies?NTV,RTR?

Es to tik vien dzirdu,ka rene buksē,skatītāji nenāk,,starpt. federācija nestrādā pie popularizēšanas,izdevumi tik pieaug,bet nekas atpakaļ nenāk

  +5 [+] [-]

, 2019-06-06 17:05, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: a ko tur daudz bakstīties
tikai viņiem mūsu pase nah nav vajdzīga
Par cik LV pilsoņa pase dod tiesības dzīvot un strādāt visā Eiropas savienībā, nevarētu teikt, ka tas nevienam nebūtu interesanti

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:09, pirms 5 gadiem
Pareizs lēmums! Jādod spēlēt vietējām meitenēm, lai pēc tam mums būtu spēlētājas. Tas nebūtu taisnīgi pret mūsu meitenēm iedot Pedijai pilsonību. Mūsu meitenes nav mazāk par Pediju pelnījušas spēlēt savu skatītāju priekšā EČ

  -4 [+] [-]

, 2019-06-06 17:10, pirms 5 gadiem
pa reiz dara ka neiedeva pertikenei pilsonibu lai vinas vieta spele musu meitenes nevis pertikis no afrikas

  -4 [+] [-]

, 2019-06-06 17:14, pirms 5 gadiem
likums atļauj, konkurenti izmanto, treneris vēlas, bet parlamenta komisijas ultranacikfrīkmežoņi tupī un pārspīlētā veidā imitē patriotismu, panākot pretējo efektu...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:15, pirms 5 gadiem
piradzins2008 rakstīja: pa reiz dara ka neiedeva pertikenei pilsonibu lai vinas vieta spele musu meitenes nevis pertikis no afrikas
Pērtiķis, tāds kā Tu? Lai spēlētu basketbolu tā, kā viņai, ir jābūt intelektam lielākam kā pērtiķis. Atšķirībā no tevis

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 17:15, pirms 5 gadiem
specha rakstīja: likums atļauj, konkurenti izmanto, treneris vēlas, bet parlamenta komisijas ultranacikfrīkmežoņi tupī un pārspīlētā veidā imitē patriotismu, panākot pretējo efektu...
Nekad neesmu sapratis, kāpēc nacionālisti sevi pielīdzina patriotiem. Nacionālisms ir politiska ideoloģija

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:16, pirms 5 gadiem
piradzins2008 rakstīja: pa reiz dara ka neiedeva pertikenei pilsonibu lai vinas vieta spele musu meitenes nevis pertikis no afrikas
izteikts rasisma piemērs, nejaukt ar nacionālpatriotismu

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:17, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nekad neesmu sapratis, kāpēc nacionālisti sevi pielīdzina patriotiem. Nacionālisms ir politiska ideoloģija
piekrītu

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 17:20, pirms 5 gadiem
piradzins2008 rakstīja: pa reiz dara ka neiedeva pertikenei pilsonibu lai vinas vieta spele musu meitenes nevis pertikis no afrikas
Par tādiem komentāriem varētu cietumā pasēdēt, ja šim portālām komentāru sekcija nebūtu pie kājas.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 17:21, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nekad neesmu sapratis, kāpēc nacionālisti sevi pielīdzina patriotiem. Nacionālisms ir politiska ideoloģija
Likuma ievērošana nav nacionālisms, ja nu kas.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 17:23, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nekad neesmu sapratis, kāpēc nacionālisti sevi pielīdzina patriotiem. Nacionālisms ir politiska ideoloģija
Piemēram, man nebūtu žēl, ja Pedijai iedotu LV pasi tad, ja viņai te būtu ģimene, bērni, kuri iet latviešu dārziņā/skolā un viņa runātu kaut ko latviski... Es esmu nacionālists, bet man nav nekas pret to, ja cilvēks iegūst LV pasi tad, ja viņam ar LV ir sakars. Bet Pedijas gadījumā cilvēkam ar LV sakara nav; 2 sezonas TTT rindās nav tas nopelns, kura dēļ viņai būtu dodama pilsonība! Un mans viedoklis balstās nevis uz kaut kādu nacionālu domu, bet gan uz to, ka nebūtu īpaši taisnīgi pret vietējām meitenēm iedot Pedijai pilsonību un līdz ar to iespēju spēlēt mūsu fanu priekšā Rīgā EČ. Tas nav pareizi! Mūsu meitenes (jebkuras tautības) ir to vairāk pelnījušas!

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:24, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Pareizs lēmums! Jādod spēlēt vietējām meitenēm, lai pēc tam mums būtu spēlētājas. Tas nebūtu taisnīgi pret mūsu meitenēm iedot Pedijai pilsonību. Mūsu meitenes nav mazāk par Pediju pelnījušas spēlēt savu skatītāju priekšā EČ
kāds sakars, lai pēc tam būtu. Pašlaik ir knapi 1. nr. pozīcijā. Ko saprot ar taisnīgumu, demagog. Pašlaik ir NEtaisnīgi , jo citas valstis izmanto šo opciju. Ideālā būtu pret jebkuru MĀKSLĪGU naturalizāciju visiem un visur

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:24, pirms 5 gadiem
Žēl. Man personīgi bija sajūta, ka viņa ar entuziasmu arī Latvijas izlasē spēlētu, atšķirībā no dažiem latviešiem/latvietēm, kas katru gadu meklē attaisnojumus, lai nepārstāvētu Latviju.

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:25, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Žēl. Man personīgi bija sajūta, ka viņa ar entuziasmu arī Latvijas izlasē spēlētu, atšķirībā no dažiem latviešiem/latvietēm, kas katru gadu meklē attaisnojumus, lai nepārstāvētu Latviju.
varēja tak naturalizēties, ja reiz tāda entuziaste

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:26, pirms 5 gadiem
specha rakstīja: kāds sakars, lai pēc tam būtu. Pašlaik ir knapi 1. nr. pozīcijā. Ko saprot ar taisnīgumu, demagog. Pašlaik ir NEtaisnīgi , jo citas valstis izmanto šo opciju. Ideālā būtu pret jebkuru MĀKSLĪGU naturalizāciju visiem un visur
Man ir vienalga, kas notiek citās valstīs. Man pirmām kārtām uzrtrauc tas, kas notiek LV! Ja nav saspēles vadītājas, lai dod iespēju vietējai jaunai spēlētājai sevi parādīt!

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:26, pirms 5 gadiem
piradzins2008 rakstīja: pa reiz dara ka neiedeva pertikenei pilsonibu lai vinas vieta spele musu meitenes nevis pertikis no afrikas
žēl, ka tava māte savulaik neiztaisīja cauri.
nedrīkst dauņi vairoties.

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:30, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Man ir vienalga, kas notiek citās valstīs. Man pirmām kārtām uzrtrauc tas, kas notiek LV! Ja nav saspēles vadītājas, lai dod iespēju vietējai jaunai spēlētājai sevi parādīt!
Lai vietējā augtu, vajag konkurenci. Vienkārši ieliekot izlasē nebūs tā progresa. Pat ja skatāmies uz vienu ciklu

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 17:30, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Man ir vienalga, kas notiek citās valstīs. Man pirmām kārtām uzrtrauc tas, kas notiek LV! Ja nav saspēles vadītājas, lai dod iespēju vietējai jaunai spēlētājai sevi parādīt!
Ja nav saspēles vadītājas, tad lai ķeras klāt un audzina, nevis mētā pases katrai garāmgājējai

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:33, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: varēja tak naturalizēties, ja reiz tāda entuziaste
Varēja. Bet valsts arī varēja paiet pretīm. Nav Latvijas sportā tik viennozīmīgs nacionalitātes jautājums. Par krieviem, kas spēlēja Latvijas hokeja izlasē, kaut gan nezināja latviski un bija dzimuši ellē ratā, tak gandrīz visi fanojām.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:34, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nekad neesmu sapratis, kāpēc nacionālisti sevi pielīdzina patriotiem. Nacionālisms ir politiska ideoloģija
Tu daudz ko nesaproti. Bieži to te pierādi. Tā ka nesatraucies... Ne visiem lemts...

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:36, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Varēja. Bet valsts arī varēja paiet pretīm. Nav Latvijas sportā tik viennozīmīgs nacionalitātes jautājums sportā. Par krieviem, kas spēlēja Latvijas hokeja izlasē, kaut gan nezināja latviski un bija dzimuši ellē ratā tak gandrīz visi fanojām.
Kāpēc jāiet pretī? Kas viņa tāda ir? Tip bumbiņu labi driblē? Tak nomierinies, nav viņa neko izdarījusi, lai dāvinatu pasi.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 17:37, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Varēja. Bet valsts arī varēja paiet pretīm. Nav Latvijas sportā tik viennozīmīgs nacionalitātes jautājums. Par krieviem, kas spēlēja Latvijas hokeja izlasē, kaut gan nezināja latviski un bija dzimuši ellē ratā tak gandrīz visi fanojām.
Tie krievi n-tos gadus dzīvoja te, ģimenes te bija nodibinājuši, bērni auga Latvijā. Plus valsts tapa praktiski no 0 un daudz kam bija izņēmumii. Pavisam cits sāsts kā par Pediju.

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:39, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tie krievi n-tos gadus dzīvoja te, ģimenes te bija nodibinājuši, bērni auga Latvijā. Plus valsts tapa praktiski no 0 un daudz kam bija izņēmumii. Pavisam cits sāsts kā par Pediju.
Puse no tiem krieviem bija dzimuši, auguši un hokeju iemācījušies spēlēt LV un vēl tagad te dzīvo. Ok, valodas jautājums man arī nepatīk, lai gan hokejā tagad praktiski vis runā latviski.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:40, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Ja nav saspēles vadītājas, tad lai ķeras klāt un audzina, nevis mētā pases katrai garāmgājējai
Tieši ta!

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:41, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: varēja tak naturalizēties, ja reiz tāda entuziaste
Nu zini, es reizēm esmu sastapis tādus "naturalizētos" Latvijas pilsoņus, ka radās sajūta, ka ausis asiņo dzirdot viņu izteikumus par Latviju. Apzinoties tādu LV pilsoņu reālu esamību, es pārāk neceptos par šo basketbolisti.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:43, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tie krievi n-tos gadus dzīvoja te, ģimenes te bija nodibinājuši, bērni auga Latvijā. Plus valsts tapa praktiski no 0 un daudz kam bija izņēmumii. Pavisam cits sāsts kā par Pediju.
OK. Nav viennozīmīgs jautājums. Bet es gribētu dzirdēt skaidrus kritērijus no lēmuma pieņēmējiem, kāpēc vienam dod, bet citam ne. Es loģiku tajos lēmumos īsti neredzu, skatoties uz to, kam pilsonība ir sadota iepriekš. Ja nedod, tad nedod nevienam, lai visi iet cauri naturalizācijas procesam. Bet te nedod spēlētājai, kas izrāda vēlmi palīdzēt izlasei un atšķirībā no dažiem citiem arī būtu viena no izlases līderēm

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:44, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lai vietējā augtu, vajag konkurenci. Vienkārši ieliekot izlasē nebūs tā progresa. Pat ja skatāmies uz vienu ciklu
Ne jau tagad ieliekot izlasē Pediju, vietējām radīsies konkurence. Toties vietējām būs iespēja augt EČ

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:45, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: OK. Nav viennozīmīgs jautājums. Bet es gribētu dzirdēt skaidrus kritērijus no lēmuma pieņēmējiem, kāpēc vienam dod, bet citam ne. Es loģiku tajos lēmumos īsti neredzu, skatoties uz to, kam pilsonība ir sadota iepriekš. Ja nedod, tad nedod nevienam, lai visi iet cauri naturalizācijas procesam. Bet te nedod spēlētājai, kas izrāda vēlmi palīdzēt izlasei un atšķirībā no dažiem citiem arī būtu viena no izlases līderēm
Tieši tā; lai visi iet pilnu procesu

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:46, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nu zini, es reizēm esmu sastapis tādus "naturalizētos" Latvijas pilsoņus, ka radās sajūta, ka ausis asiņo dzirdot viņu izteikumus par Latviju. Apzinoties tādu LV pilsoņu reālu esamību, es pārāk neceptos par šo basketbolisti.
Ne tikai naturalizētie, Latviju nopļūta arī dzimuši pilsoņi, latvieši, krievi, gan ar gan bez valodas zināšanām. Es zinu , es runāju ar cilvēkiem. Ar dažādiem cilvēkiem. Lai kā te mums būtu, šī pasi varēja kārtot ja reiz vajag, nekas viņai nav jādāvina. Un tas attiecas uz visiem haļavas meklētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:46, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Man ir vienalga, kas notiek citās valstīs. Man pirmām kārtām uzrtrauc tas, kas notiek LV! Ja nav saspēles vadītājas, lai dod iespēju vietējai jaunai spēlētājai sevi parādīt!
ŠAJĀ pozīcijā ir tikai 1,5 konkurētspējīga augstā līmenī spēlētajas. Ar tavu domāšanu tu novēlē LV izlasei sagrāves, bet ar nacikiem tuppierē man nav interesanti diskutēt un lasīt atkārtoti 1 un to pašu infantīlo tekstu!

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:47, pirms 5 gadiem
specha rakstīja: ŠAJĀ pozīcijā ir tikai 1,5 konkurētspējīga augstā līmenī spēlētajas. Ar tavu domāšanu tu novēlē LV izlasei sagrāves, bet ar nacikiem tuppierē man nav interesanti diskutēt un lasīt atkārtoti 1 un to pašu infantīlo tekstu!
Skaidrs, ar ko man ir runa... Diskusija ar Tevi ir beigta. Jauku vakaru!

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:47, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: OK. Nav viennozīmīgs jautājums. Bet es gribētu dzirdēt skaidrus kritērijus no lēmuma pieņēmējiem, kāpēc vienam dod, bet citam ne. Es loģiku tajos lēmumos īsti neredzu, skatoties uz to, kam pilsonība ir sadota iepriekš. Ja nedod, tad nedod nevienam, lai visi iet cauri naturalizācijas procesam. Bet te nedod spēlētājai, kas izrāda vēlmi palīdzēt izlasei un atšķirībā no dažiem citiem arī būtu viena no izlases līderēm
Kā nedod? izgāja naturalizācijas procesu un neiedeva? nemelo - viņai neiedeva par īpašiem nopelniem, jo viņai nav nekādu īpašo nopelnu. kas tik sarežģīts?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:49, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Skaidrs, ar ko man ir runa... Diskusija ar Tevi ir beigta. Jauku vakaru!
cik viegli tapt ieskaitītam naciķos

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Kā nedod? izgāja naturalizācijas procesu un neiedeva? nemelo - viņai neiedeva par īpašiem nopelniem, jo viņai nav nekādu īpašo nopelnu. kas tik sarežģīts?
Pārlasi vēlreiz, ko rakstīju. Paskaties, kas bez naturalizācijas procesa par īpašiem nopelniem (skatoties uz nākotni) ir saņēmuši pilsonību. Un tad padomā, kur loģika, kāpēc vieniem dod, bet viņai ne.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:55, pirms 5 gadiem
Ultramegasviests!!! Kamer nebus vienotibas,nebus specigas izlases. Esmu runajis!

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:57, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: OK. Nav viennozīmīgs jautājums. Bet es gribētu dzirdēt skaidrus kritērijus no lēmuma pieņēmējiem, kāpēc vienam dod, bet citam ne. Es loģiku tajos lēmumos īsti neredzu, skatoties uz to, kam pilsonība ir sadota iepriekš. Ja nedod, tad nedod nevienam, lai visi iet cauri naturalizācijas procesam. Bet te nedod spēlētājai, kas izrāda vēlmi palīdzēt izlasei un atšķirībā no dažiem citiem arī būtu viena no izlases līderēm
"Skaidros kritērijus" nekad neuzzināsi jo tādu namaz nav

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 17:58, pirms 5 gadiem
Loti labi, nevajag mums sveshos!

     [+] [-]

, 2019-06-06 17:59, pirms 5 gadiem
power1 rakstīja: Pareizs lēmums
Laiks rādīs.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 17:59, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Loti labi, nevajag mums sveshos!
Narkomānus arī nevajag

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:02, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Narkomānus arī nevajag
Jānus arī nevajag!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:02, pirms 5 gadiem
Stulbums! Krievu kolonistiem, okupantiem un viñu péctećiem dodam pilsonîbu tûkstosiem, te vienai augstas klases basketbolistei né.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 18:03, pirms 5 gadiem
Piekrītu ka Nakoņečnijam vai Torresam dod pilsonību jo viņi šeit dzīvo. Pedijas jautājumā mana nostāja kopumā ir pret. Lai katra valsts dara kā vēlas. Dodam pilsonību tiem ,kuri savu dzīvi nākotnē vēlas saistīt ar Latviju. No Pedijas neko tādu neesmu dzirdējis. Man pilnīgi nekādu aizspriedumu pret citām rasēm, nekādi aizspriedumi, ja Latvijā būtu daudz dzeltenās un melnās rases pārstāvji, bet pilsonību dodam tiem kuri šeit arī dzīvo.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 18:03, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: "Skaidros kritērijus" nekad neuzzināsi jo tādu namaz nav
Tieši tāda pati sajūta ir man. Un pēc kāda laika gan jau atkal būs par īpašiem nopelniem piešķirta pilsonība daudziem kadriem, kam šādi nopelni nav un nebūs arī nākotnē.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:04, pirms 5 gadiem
Šnepam un Voinam deg pakaļas...budžets par īsu, bez Pedijas rezultāts izlasei nebūs, interese par čempionātu līdz ar to būs maza, ieņēmumi par biļetēm mazi...basketbola māja apdraudēta...

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 18:05, pirms 5 gadiem
Es uzskatu ka vajadzeja pieskirt pilsonibu Padijai

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:05, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Es ne par Tevi tieši, bet spēles rīko Stokholma. Latvijai atmeta visdārgāko sportu, par kuru pašiem jāmaksā. Citu privilēģiju mums nebūs.
Sarīkot sacensības jau gatavā kamaniņu un bobsleja trasē tavuprāt būs dārgāk nekā uzbūvēt frīstaila trasi?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:06, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Ne tikai naturalizētie, Latviju nopļūta arī dzimuši pilsoņi, latvieši, krievi, gan ar gan bez valodas zināšanām. Es zinu , es runāju ar cilvēkiem. Ar dažādiem cilvēkiem. Lai kā te mums būtu, šī pasi varēja kārtot ja reiz vajag, nekas viņai nav jādāvina. Un tas attiecas uz visiem haļavas meklētājiem.
Vai kāds ir teicis, ka viņa nebūtu uz mieru kārtot pilsonību normālajā kārtībā? Šajā gadījumā viss tika kārtots tādā veidā kāds šķita piemērotākais tiem kuri gribēja viņai palīdzēt tikt Latvijas izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:07, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Pārlasi vēlreiz, ko rakstīju. Paskaties, kas bez naturalizācijas procesa par īpašiem nopelniem (skatoties uz nākotni) ir saņēmuši pilsonību. Un tad padomā, kur loģika, kāpēc vieniem dod, bet viņai ne.
Varbūt nepamanīji, bet tagad ir jauna Saeima sanākusi. Ko tur iepriekš cauri izlobējuši, nav pamats turpināt apiet likumus.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:09, pirms 5 gadiem
Brivibu Baltijai!:-)

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:10, pirms 5 gadiem
Pusei Latvijas futbola izlasei nepienākas pilsonîba. Dubulti standarti!

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:11, pirms 5 gadiem
Nost patvaldibu! Vara tautai:-):-):-)

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:14, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Varbūt nepamanīji, bet tagad ir jauna Saeima sanākusi. Ko tur iepriekš cauri izlobējuši, nav pamats turpināt apiet likumus.
Pamanīju. Bet tāpat gribētu dzirdēt kritērijus. Un atšķirībā no Tevis neticu, ka pēc laika nebūs absurdas pilsonību piešķiršanas šīs pašas Saeimas sastāvā.

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 18:15, pirms 5 gadiem
Saeima taču séž vieni dauñi!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:17, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Pamanīju. Bet tāpat gribētu dzirdēt kritērijus. Un atšķirībā no Tevis neticu, ka pēc laika nebūs absurdas pilsonību piešķiršanas šīs pašas Saeimas sastāvā.
Kritērijus kam? Iepriekš izvilka cauri bez nekāda pamatojuma un par to fui. Tagad vienkārši atteica, jo pēc likuma nepienākas. Ko tad jāturpina taisīt sūdi arī uz priekšu tikai tāpēc, ka kāds to iepriekš ir uzsācis?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 18:18, pirms 5 gadiem
Agrāko valdību klūda bija sadot pilsonību visiem. Tagad visādi ishaki un bashmaki tiek Latvijā pie varas. Pilsonība pecpadomju laikā vajadzēja pieshkirt tikai tiem,kas var pierādīt to, ka vina vecāki vai vecvecāki dzīvoja 1939.gadā Latvijā

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 18:18, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Saeima taču séž vieni dauñi!
Kursh vinus savēlēja?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 18:25, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kritērijus kam? Iepriekš izvilka cauri bez nekāda pamatojuma un par to fui. Tagad vienkārši atteica, jo pēc likuma nepienākas. Ko tad jāturpina taisīt sūdi arī uz priekšu tikai tāpēc, ka kāds to iepriekš ir uzsācis?
Gribētu dzirdēt kaut vai tādu tekstu, kā šobrīd raksti. Lai pasaka, ka sportistiem pilsonību šādi vairs nepiešķirs un šo normu vairs netulkos tādā veidā, ka pilsonību piešķir par potenciālajiem nākotnes nopelniem. Un ka to ievēros arī nākotnē. Tā teikt - visiem vieni noteikumi. Tad lēmums būtu godīgs. Bet es neticu, ka tā būs.

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:27, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Puse no tiem krieviem bija dzimuši, auguši un hokeju iemācījušies spēlēt LV un vēl tagad te dzīvo. Ok, valodas jautājums man arī nepatīk, lai gan hokejā tagad praktiski vis runā latviski.
ceru, ka futenē arī tas mainīsies ar veco perdeļu aiziešanu prom no futbola un jaunā paaudze runās latviski. tas nebūs viegli, bet ticu, ka mainīsies ar laiku.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 18:28, pirms 5 gadiem
Marcello92 rakstīja: Zībartam bija liels vilinājums TTT labo spēli pārcelt uz izlasi. Deputātiem tomēr ir mugurkauls. Tas apliecina, ka rezultāti nav svarīgāki par izlases veidošanas principiem. Būs labi, jo saspēlnieces Latvijā ir, savukārt punktu mašīna būs jāatrod komandas spēlē. Turklāt tik tiešām izlasei ir robi sastāvā, kas nozīmē, ka tā ir iespēja citām spēlētājām likt par sevi manīt.
Kāds gan smags noziegums būtu pārcelt labo TTT spēli uz Latvijas izlasi!
Nekādas mašinas neatrast, jo tādu nav. domāju, ka Latvija netiks no grupas, paskatoties uz citu valstu sastāviem. Tad priekš kam vajadzēja rīkot turnīru Rīgā? Lai izgāztos? Ja vēl būtu Šteinberga....Jā lepni, tikai saviem spēkiem tikai nevienu neinteresē vietas no 9-16, es domāju skatītājus.

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ceru, ka futenē arī tas mainīsies ar veco perdeļu aiziešanu prom no futbola un jaunā paaudze runās latviski. tas nebūs viegli, bet ticu, ka mainīsies ar laiku.
Priecē tas ka latviesu bērnu un jaunieshu vidū futbols ir loti populārs

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:29, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Pārlasi vēlreiz, ko rakstīju. Paskaties, kas bez naturalizācijas procesa par īpašiem nopelniem (skatoties uz nākotni) ir saņēmuši pilsonību. Un tad padomā, kur loģika, kāpēc vieniem dod, bet viņai ne.
Man tagad jāmeklē saraksts un jākomentē? Tur man daudz kas npatiktu, bet tā ir pagātne, tā ir neloģiska. Neredzu iemeslu dot šai pasi dēļ neloģiskiem lēmumiem pagātnē.

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:30, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Kāds gan smags noziegums būtu pārcelt labo TTT spēli uz Latvijas izlasi!
Nekādas mašinas neatrast, jo tādu nav. domāju, ka Latvija netiks no grupas, paskatoties uz citu valstu sastāviem. Tad priekš kam vajadzēja rīkot turnīru Rīgā? Lai izgāztos? Ja vēl būtu Šteinberga....Jā lepni, tikai saviem spēkiem tikai nevienu neinteresē vietas no 9-16, es domāju skatītājus.
Ir lietas kurās sportiskais sasniegums nav primārais

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:30, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Vai kāds ir teicis, ka viņa nebūtu uz mieru kārtot pilsonību normālajā kārtībā? Šajā gadījumā viss tika kārtots tādā veidā kāds šķita piemērotākais tiem kuri gribēja viņai palīdzēt tikt Latvijas izlasē.
Gribu redzēt kā viņa kārtos

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:31, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Gribētu dzirdēt kaut vai tādu tekstu, kā šobrīd raksti. Lai pasaka, ka sportistiem pilsonību šādi vairs nepiešķirs un šo normu vairs netulkos tādā veidā, ka pilsonību piešķir par potenciālajiem nākotnes nopelniem. Un ka to ievēros arī nākotnē. Tā teikt - visiem vieni noteikumi. Tad lēmums būtu godīgs. Bet es neticu, ka tā būs.
es jau rakstīju, ka 90.gadu likums par pilsonības piešķiršanu par īpašiem nopelniem mūsdienās zaudējis jēgu un būtu jālikvidē.

kas grib pilsonību, lai naturalizējas parastā kārtībā, vispirms nodzīvojot 5 gadus Latvijā, iemācoties valodu u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 18:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ceru, ka futenē arī tas mainīsies ar veco perdeļu aiziešanu prom no futbola un jaunā paaudze runās latviski. tas nebūs viegli, bet ticu, ka mainīsies ar laiku.
Aug paaudze, kurā procentuāli vairāk savā dzīves gaitā ir pamanījušies iemācīties valsts valodu, ne tikai spert pa bumbu.

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:33, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Āmen. Vismaz kā Torress, lai ieprecās ar latvieti, izveido ģimeni, kaut ko pateikt dažus vārdus, tad lai ir pilsone. Citādi par šādiem sasniegumiem (vesela viena gada garumā) iedos pilsonību, uzkapās EČ un pēc līguma beigām ar TTT ziepēs asti uz ASV. Ar Ostleru un Pētersonu tā jau sanāca.
Tu raksti tā, it kā pilsonība būtu Latvijas Finiera vērta.Ap 300 000 gatavi no tās atteikties, lai saņemtu ASV, Vācijas vai citu bagāto valstu pilsonību. Es basketbolā neesmu lietpratējs, bet nu cik lielam profānam jābūt, lai salīdzinātu Ostleru ar Pediju... Ha ha... Vai tad Ostlers spēlēja kaut kur augstāk, ja nemaldos, par Francijas otro līgu. Pedija nesen bija WNBA....

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 18:35, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Tu raksti tā, it kā pilsonība būtu Latvijas Finiera vērta.Ap 300 000 gatavi no tās atteikties, lai saņemtu ASV, Vācijas vai citu bagāto valstu pilsonību. Es basketbolā neesmu lietpratējs, bet nu cik lielam profānam jābūt, lai salīdzinātu Ostleru ar Pediju... Ha ha... Vai tad Ostlers spēlēja kaut kur augstāk, ja nemaldos, par Francijas otro līgu. Pedija nesen bija WNBA....
Ostlers arī varēja mierīgi WNBA līmeni pavilkt, tikai tajos laikos tāds nebija izveidots

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:35, pirms 5 gadiem
Kad japieñem lémums nojaukt okupacijas pieminekli bikses trïc, te vienai basketbolistei pieśkirt pilsonîbu ñê, Krievu kolonistiem dåvå pilsonîbu tûkstośiem, starp izlases futbolistiem pusei nepienākas pilsonîba!

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:36, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ko Latvijai dod šāda naturalizācija no politikas vai biznesa viedokļa?
TTT nebūs vairs leģionāre, Latvijai būs sastāvs rezerves?
Latvijai būtu augstāka vieta čempī, ko līdzjutēji nevar sagaidīt, un tāpēc iet mazumā. Drīz nebūs vispār basketbolam skatītāju. Jo , ja bez Pedijas tik stipras, kur ta rezultāti PČ?

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:37, pirms 5 gadiem
To ir jānopelna, nevis jādod pa labi un pa kreisi. Visi valsts nepilsoņi to ri vairāk par viņu pelnījuši.

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:38, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Latvijai būtu augstāka vieta čempī, ko līdzjutēji nevar sagaidīt, un tāpēc iet mazumā. Drīz nebūs vispār basketbolam skatītāju. Jo , ja bez Pedijas tik stipras, kur ta rezultāti PČ?
Tak skaties Senegālu, ASV vai kas tur vēl spēlē, tur pilns ar pedijām.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 18:39, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Latvijai būtu augstāka vieta čempī, ko līdzjutēji nevar sagaidīt, un tāpēc iet mazumā. Drīz nebūs vispār basketbolam skatītāju. Jo , ja bez Pedijas tik stipras, kur ta rezultāti PČ?
Varbūt nopērkam kādas 10 amerikānietes? Varbūt dabūsim pc sudrabu aiz USA?

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:40, pirms 5 gadiem
Forma rakstīja: Šnepam un Voinam deg pakaļas...budžets par īsu, bez Pedijas rezultāts izlasei nebūs, interese par čempionātu līdz ar to būs maza, ieņēmumi par biļetēm mazi...basketbola māja apdraudēta...
Nu un ko? Vai par to priecāties. Daudzi priecājās par 2009 gadu Gdaņskā, kad izlases līderus aplēja ar dubļiem. Viss jau kā JKP stilā, bet redziet, pirms tam uz ASK un Baronu nāca pa 6000-7000 līdzjutēju. Līdz ar to uzskatu, ka basketbols tika nokauts 2009.

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:41, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Nu un ko? Vai par to priecāties. Daudzi priecājās par 2009 gadu Gdaņskā, kad izlases līderus aplēja ar dubļiem. Viss jau kā JKP stilā, bet redziet, pirms tam uz ASK un Baronu nāca pa 6000-7000 līdzjutēju. Līdz ar to uzskatu, ka basketbols tika nokauts 2009.
Nu Tu sajauci pirkstu ar pimp. .

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:41, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es jau rakstīju, ka 90.gadu likums par pilsonības piešķiršanu par īpašiem nopelniem mūsdienās zaudējis jēgu un būtu jālikvidē.

kas grib pilsonību, lai naturalizējas parastā kārtībā, vispirms nodzīvojot 5 gadus Latvijā, iemācoties valodu u.t.t.
Es nezinu patieso situāciju ar Pedijas nolūkiem. Bet padomā no tā viedokļa. Piemēram, basketbolists 25 gados atbrauc uz Latviju. Pēc gada saprot, ka ir iemīlējis Latviju. Iemīlās latvietē un grib pārstāvēt Latviju. Normālā kārtībā tas nebūs iespējams. Pirmkārt, pieci gadi sportistam ir daudz - pēc tam būs jau veterāns. Otrkārt, tas nozīmē, ka viņš nevar pieņemt ārzemju klubu piedāvājumus. Principā sportistam esošā naturalizācijas kārtība reāli nav īstenojama.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:41, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Sarīkot sacensības jau gatavā kamaniņu un bobsleja trasē tavuprāt būs dārgāk nekā uzbūvēt frīstaila trasi?
Ja nebūtu Siguldas, zviedriem visdārgāk maksātu bobu trase. Bet tā kā latvieši, bagātnieki visu paši maksās, zviedriem ļoti labi.

Manis pēc var rīkot, bet bija par zviedru naudu viss jātaisa. Pat asfalts uz Siguldu un sportistu ciemats.

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:43, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: TTT gadījumā nav saistīts stipri finansiāli ar Rīgas domes korumpantiem un tagad vienkārši vairs nebūs naudas, tik spēcīgu komandu uzturēt?
Un par to visiem jāsit plaukstas. Priekš kam mums Eirolīga, varbūt paņems Lietuvas čempī.....

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:43, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Es nezinu patieso situāciju ar Pedijas nolūkiem. Bet padomā no tā viedokļa. Piemēram, basketbolists 25 gados atbrauc uz Latviju. Pēc gada saprot, ka ir iemīlējis Latviju. Iemīlās latvietē un grib pārstāvēt Latviju. Normālā kārtībā tas nebūs iespējams. Pirmkārt, pieci gadi sportistam ir daudz - pēc tam būs jau veterāns. Otrkārt, tas nozīmē, ka viņš nevar pieņemt ārzemju klubu piedāvājumus. Principā sportistam esošā naturalizācijas kārtība reāli nav īstenojama.
Tad vinsh nem un macas latvieshu valodu un naturalizējas parastā veidā

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:45, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nevajag. bet domāju tie devēji paši ir aptirsušies un hren vinu zin , kas tur notiek Rīgas domē un visās tajās viņu struktūrās, kur tralināti miljoni.
Man interesē basketbols , De Gallas galīgi nē.....

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:47, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tad vinsh nem un macas latvieshu valodu un naturalizējas parastā veidā
Viņam 5 gadi jānodzīvo Latvijā, lai tiktu pie iespējas. Padomā, cik sportistam karjera vispār ir ilga - vismaz spēku pilnbrieds.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:52, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Viņam 5 gadi jānodzīvo Latvijā, lai tiktu pie iespējas. Padomā, cik sportistam karjera vispār ir ilga - vismaz spēku pilnbrieds.
piecos gados var iemācīties latvieshu valodu. Ceru sapratu domu.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:53, pirms 5 gadiem
Edison rakstīja: Pareizs lēmums. Nu kādi viņai nopelni Latvijas labā? Viņai pie pakaļas tā Latvija, paspēlētu 2 sezonas un aiztītos, tas Pedijai ir bizness, bet izlasē ir jāspēlē tiem, kuri mīl Latviju nevis meklē savu izdevību!
Ta kaut vai vienu reizi labi nospēlētu EČ. Tas jau būtu OK.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 18:54, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Labāk ar godu zaudējam nekā ar viltu uzvaram. Paldies!
Ja grib spēlēt tukšās zālēs, tad jo vairāk zaudē, jo labāk.

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:55, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: piecos gados var iemācīties latvieshu valodu. Ceru sapratu domu.
Valodu var iemācīties arī ātrāk, bet pilsonību saņemt ne. Ceru, saprati domu.

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:58, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Valodu var iemācīties arī ātrāk, bet pilsonību saņemt ne. Ceru, saprati domu.
Nevajag mums nevienā sportā ssveshiniekus!!!!! Viss!

     [+] [-]

, 2019-06-06 18:59, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Izklausās, ka tev svarīga ir tikai uzvara nevis veids, kā uzvara tiek gūta. Tāpēc nav nemaz īpaši jēgas tālāk diskutēt, ja domāšana pavisam atšķirās, tāpat pie vienas patiesības netiksim.
Kas tad sportā svarīgs? Zaudējumi? Veselības uzlabošana, bet tas jau nav profesionālais sports. Varbūt Latvijai nevajag profesionālu sportu? Kāds labums, daudzi gūst traumas, sabojā veselību. Senajā Romā arī gladiatori cīnījās uz dzīvību nāvi, bet romieši skatījās un ēda bulciņas...

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 19:00, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Latvija vīriešu hokejā nevienu ārzemnieku nav naturalizējusi. Iekal šo frāzi un vairs netroļļo!
Un kas tad bija Znaroks, Vorobjops, Popihins u.c?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:01, pirms 5 gadiem
KristsT rakstīja: Valodu var iemācīties arī ātrāk, bet pilsonību saņemt ne. Ceru, saprati domu.
redz, ja iemācītos valodu un viss pārējais būtu, tad saeima varētu lemt ātrāk iedot pilsonību , nevis pēc pieciem gadiem...
bet vienmēr ir tā, ka valodu neviens ārzemnieks nezin, kas iet to saņemt par īpašiem nopelniem...
tāpēc diskusija lieka. kad tavs basketbolists iemācīsies valodu, tad parunāsim...

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 19:05, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: redz, ja iemācītos valodu un viss pārējais būtu, tad saeima varētu lemt ātrāk iedot pilsonību , nevis pēc pieciem gadiem...
bet vienmēr ir tā, ka valodu neviens ārzemnieks nezin, kas iet to saņemt par īpašiem nopelniem...
tāpēc diskusija lieka. kad tavs basketbolists iemācīsies valodu, tad parunāsim...
Diskusija nav lieka. Latviešu valodas iemācīšanās arī nav nekāds īpašs nopelns Latvijas labā. Tā kā, ja skatāmies normu burtiski, arī tad būtu jāgaida tie 5 gadi.

     [+] [-]

, 2019-06-06 19:05, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Un kas tad bija Znaroks, Vorobjops, Popihins u.c?
Cik tev gadi? Aptuveni

     [+] [-]

, 2019-06-06 19:07, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Pareizs lēmums! Jādod spēlēt vietējām meitenēm, lai pēc tam mums būtu spēlētājas. Tas nebūtu taisnīgi pret mūsu meitenēm iedot Pedijai pilsonību. Mūsu meitenes nav mazāk par Pediju pelnījušas spēlēt savu skatītāju priekšā EČ
Kurā gadā mūsu meitenēm nav ļauts spēlēt, tikai OS izgāzās, PK vāji. Cik desmitgades vēl jāļauj, lai viņas būtu spēlētājas? Un kas viņas tad ir pašlaik?

     [+] [-]

, 2019-06-06 19:09, pirms 5 gadiem
specha rakstīja: likums atļauj, konkurenti izmanto, treneris vēlas, bet parlamenta komisijas ultranacikfrīkmežoņi tupī un pārspīlētā veidā imitē patriotismu, panākot pretējo efektu...
Ta nav JKP nekādi naciķi, drīzāk Latvijas nīdēji....

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:11, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Nekaunas, bet arī nelepojas!
Ar Ibaku Spānijā lepojas gan, tikai nevajag. Viņš no 17 gadu vecuma dzīvoja un spēlēja Spānijā. Pedija jau varētu iziet naturalizāciju arī parastā kārtībā, tikai tas prasīs vairākus gadus.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 19:12, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Ja nav saspēles vadītājas, tad lai ķeras klāt un audzina, nevis mētā pases katrai garāmgājējai
Kad EČ vēl būs Rīgā. Laikam domā, ka katru gadu?

     [+] [-]

, 2019-06-06 19:13, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Tik pat labi vari teikt, ka mums patīk zaudēt un vaimanāt, ka krievi olimpiādē mūs renes sportos ar dopingu uzvarēja. Gudrāk būtu bijis pašiem arī to darīt
Tās ir divas pilnīgi dažādas lietas. Dopings ir aizliegts, bet naturalizēšana ir atļauta.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:16, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: neplūkāšu un nevaimanāšu! man liekas otrādi būs! matu plūkātāji un vaimanātāji būs tie paši, kas tagad vaimanā par pases neiedošanu un zaudējumu gadījumā stāstīs, ka kaut kam kaut kas tur naturalizēts!
Es nevaimanāšu, bet pilsonības neiedošana Pedijai noteikti nepadarīs mūsu izlasi stiprāku, tas ir skaidrs. Iespējams, būs arī zaudējumi, kuri varēja nebūt. Tad es laipni atgādināšu, kā te daudzi priecājās par šo Saeimas komisijas lēmumu.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:17, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Kad EČ vēl būs Rīgā. Laikam domā, ka katru gadu?
Kāda man daļa kad viņš būs? Lai mellā sāk procesu, mācās valodu, vēsturi, uz nākamo reizi gan būs pasi dabūjusi.

     [+] [-]

, 2019-06-06 19:18, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Es nevaimanāšu, bet pilsonības neiedošana Pedijai noteikti nepadarīs mūsu izlasi stiprāku, tas ir skaidrs. Iespējams, būs arī zaudējumi, kuri varēja nebūt. Tad es laipni atgādināšu, kā te daudzi priecājās par šo Saeimas komisijas lēmumu.
Domāju, ka tieši tā arī būs

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:18, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Agrāko valdību klūda bija sadot pilsonību visiem. Tagad visādi ishaki un bashmaki tiek Latvijā pie varas. Pilsonība pecpadomju laikā vajadzēja pieshkirt tikai tiem,kas var pierādīt to, ka vina vecāki vai vecvecāki dzīvoja 1939.gadā Latvijā
Jā Pedija grib uz saeimu, grib par ministri. Ha ha....

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:20, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Loti labi, nevajag mums sveshos!
Vai tad mums nav ?...

     [+] [-]

, 2019-06-06 19:20, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Jā Pedija grib uz saeimu, grib par ministri. Ha ha....
Cik tev gadi? Atkal Tu jauc pirkstus ar pimp..

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:24, pirms 5 gadiem
terek007 rakstīja: To ir jānopelna, nevis jādod pa labi un pa kreisi. Visi valsts nepilsoņi to ri vairāk par viņu pelnījuši.
Vai TTT jau nav Latvijas komanda? Kāpēc tad lietuvieši fano par Žalgiri?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 19:26, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Varbūt nopērkam kādas 10 amerikānietes? Varbūt dabūsim pc sudrabu aiz USA?
Tev slikts niks un arī humors.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:28, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Tev slikts niks un arī humors.
No tevis slikti smird

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:29, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Saeima taču séž vieni dauñi!
Ja tu Saeimā ievēlēji dauņus, tad kas esi tu pats?

     [+] [-]

, 2019-06-06 19:32, pirms 5 gadiem
Viņa uztaisīja 1 lielu kļūdu, kad jau izlases sagatāvošanās laikā trenējās pie WNBA komandas, un ja viņa tiktu tur sastāvā, kas vēl nav galīgi zināms, tad ar ar visu LV pasi spēlētu okeāna 2. krastā, bet kopumā mani Saeimas komisijas lēmums nešokēja, bet pārsteidza gan..

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:32, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Es nevaimanāšu, bet pilsonības neiedošana Pedijai noteikti nepadarīs mūsu izlasi stiprāku, tas ir skaidrs. Iespējams, būs arī zaudējumi, kuri varēja nebūt. Tad es laipni atgādināšu, kā te daudzi priecājās par šo Saeimas komisijas lēmumu.
Bet Pedija var vismaz iemācīties valodu un vēlreiz mēģināt dabūt pilsonību. nekur nav rakstīts, ka otreiz nevar prasīt...

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 19:33, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Kāda man daļa kad viņš būs? Lai mellā sāk procesu, mācās valodu, vēsturi, uz nākamo reizi gan būs pasi dabūjusi.
Bet kāpēc komentē sport portālā, ja sports Tev vienaldzīgs. Raksti Twitterī politiķiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 19:34, pirms 5 gadiem
Vai visi pilsonības devēji maz ieslēgs tv un noskatīsies kādu EČ spēli? Par spēles apmeklēšanu pat neprasīšu.

     [+] [-]

, 2019-06-06 19:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Bet Pedija var vismaz iemācīties valodu un vēlreiz mēģināt dabūt pilsonību. nekur nav rakstīts, ka otreiz nevar prasīt...
Otrreiz nevajadzēs, būs jau izaugušas mūsējās....

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:36, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Vai visi pilsonības devēji maz ieslēgs tv un noskatīsies kādu EČ spēli? Par spēles apmeklēšanu pat neprasīšu.
Kadreiz Āboltiņa apmeklēja hokeju, bet De Galla un Strīķe gan nenāks

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:38, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tu daudz ko nesaproti. Bieži to te pierādi. Tā ka nesatraucies... Ne visiem lemts...
Tu satraucies par sevi labāk, savādāk skatos, ka pats neizproti daudzas lietas

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:38, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Vai visi pilsonības devēji maz ieslēgs tv un noskatīsies kādu EČ spēli? Par spēles apmeklēšanu pat neprasīšu.
Jā, tev problēmas ar to?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-06 19:40, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Vai visi pilsonības devēji maz ieslēgs tv un noskatīsies kādu EČ spēli? Par spēles apmeklēšanu pat neprasīšu.
Tie, kas atbalstīja pilsonības piešķiršanu, tie zina, kādu labumu tā varēja dot un noteikti aizies vai noskatīsies kādu spēli, bet varu derēt, ka lielākā daļa no pilsonības piešķiršanas pretiniekiem to nedarīs, jo basketbols viņus neinteresē, tikai parādīt, cik lieli "patrioti" viņi ir.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 19:47, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Tie, kas atbalstīja pilsonības piešķiršanu, tie zina, kādu labumu tā varēja dot un noteikti aizies vai noskatīsies kādu spēli, bet varu derēt, ka lielākā daļa no pilsonības piešķiršanas pretiniekiem to nedarīs, jo basketbols viņus neinteresē, tikai parādīt, cik lieli "patrioti" viņi ir.
pašā FIBā būtu jāmaina noteikumi par sportisko pilsonību, tas ar nav nopietni, ka sportisko pilsonību var iedot jebkuram un jebkurā laikā. tāpēc jau Eiropas izlasēs ir gandrīz katrā pa amerikānim, tā tāda kā modes lieta...
Ja nemaldos tas daudzu pieminētais Rendolfs spēlēja ASV izlasē un nākošā gadā jau Slovēnijas izlasē. FIBā laikam tik tas ir, ka izlasē tik viens naturalizētais var spēlēt?

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 19:51, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: pašā FIBā būtu jāmaina noteikumi par sportisko pilsonību, tas ar nav nopietni, ka sportisko pilsonību var iedot jebkuram un jebkurā laikā. tāpēc jau Eiropas izlasēs ir gandrīz katrā pa amerikānim, tā tāda kā modes lieta...
Ja nemaldos tas daudzu pieminētais Rendolfs spēlēja ASV izlasē un nākošā gadā jau Slovēnijas izlasē. FIBā laikam tik tas ir, ka izlasē tik viens naturalizētais var spēlēt?
Vieglāk nomainīt likumu Latvijā, jo citās valstīs nav tik liela ksenofobija un lielas diskusijas par pilsonības iedošanu 1 ārzemniekam. Rendolfs pārstāvēja ASV 2015.gadā, bet Slovēniju 2017.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 19:55, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: pašā FIBā būtu jāmaina noteikumi par sportisko pilsonību, tas ar nav nopietni, ka sportisko pilsonību var iedot jebkuram un jebkurā laikā. tāpēc jau Eiropas izlasēs ir gandrīz katrā pa amerikānim, tā tāda kā modes lieta...
Ja nemaldos tas daudzu pieminētais Rendolfs spēlēja ASV izlasē un nākošā gadā jau Slovēnijas izlasē. FIBā laikam tik tas ir, ka izlasē tik viens naturalizētais var spēlēt?
Ne jau paņemot jebkuru modeli, var iegūt Eiropas čempionu titulu.Tāpat ne katrs var kļūt par Kariņu.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 20:06, pirms 5 gadiem
Ja pilsonību dod visiem pēc kārtas tad zūd valsts jēga

     [+] [-]

, 2019-06-06 20:16, pirms 5 gadiem
Brivibu Latvijai,brivibu Baltijai...

     [+] [-]

, 2019-06-06 20:19, pirms 5 gadiem
Nost ar EU! Lai dzivo neatkariga Latvija!

  +6 [+] [-]

, 2019-06-06 20:24, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Vieglāk nomainīt likumu Latvijā, jo citās valstīs nav tik liela ksenofobija un lielas diskusijas par pilsonības iedošanu 1 ārzemniekam. Rendolfs pārstāvēja ASV 2015.gadā, bet Slovēniju 2017.
Vieglāk būtu bijis, ka Pedija jau pāgājušā gadā būtu kārtojusi pilsonību, nevis pirms paša čempja...tagad arī izlase cietīs, jo visi 100% bija pārliecināti, ka iedos pasi! katrā ziņā LBS ar šo čempi ir riktīgi aptirsusies, sākot ar naudām ko no valsts nepārtraukti prasa un visu laiku par maz šiem, tāpat ar Pediju. laiks mainīt šos ieliktenus LBS

     [+] [-]

, 2019-06-06 20:29, pirms 5 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ja pilsonību dod visiem pēc kārtas tad zūd valsts jēga
Jā, tad jau nevajag ne ekonomiku, ne pensijas, sportu, kultūru, kad tik Latvijas pilsonība. Kāpēc tad latvieši aizbrauc no Latvijas? Vai tad atņemta pilsonība? Ko dos pilsonība, ja nebūs pilsoņu, latviešu? Kurš balsos par JKP, Vienotību u.c.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 20:30, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Vieglāk būtu bijis, ka Pedija jau pāgājušā gadā būtu kārtojusi pilsonību, nevis pirms paša čempja...tagad arī izlase cietīs, jo visi 100% bija pārliecināti, ka iedos pasi! katrā ziņā LBS ar šo čempi ir riktīgi aptirsusies, sākot ar naudām ko no valsts nepārtraukti prasa un visu laiku par maz šiem, tāpat ar Pediju. laiks mainīt šos ieliktenus LBS
Izskatās ka tas arī ir visa šī pasākuma sausais atlikums

     [+] [-]

, 2019-06-06 20:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: pašā FIBā būtu jāmaina noteikumi par sportisko pilsonību, tas ar nav nopietni, ka sportisko pilsonību var iedot jebkuram un jebkurā laikā. tāpēc jau Eiropas izlasēs ir gandrīz katrā pa amerikānim, tā tāda kā modes lieta...
Ja nemaldos tas daudzu pieminētais Rendolfs spēlēja ASV izlasē un nākošā gadā jau Slovēnijas izlasē. FIBā laikam tik tas ir, ka izlasē tik viens naturalizētais var spēlēt?
Diez vai Latvija spēs izmainīt FIBA likumus.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-06 20:36, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Jā, tad jau nevajag ne ekonomiku, ne pensijas, sportu, kultūru, kad tik Latvijas pilsonība. Kāpēc tad latvieši aizbrauc no Latvijas? Vai tad atņemta pilsonība? Ko dos pilsonība, ja nebūs pilsoņu, latviešu? Kurš balsos par JKP, Vienotību u.c.
Tad bliežam augšā Eiropas Federāciju ,kā politiķi ierosināja ,taču tādā gadijumā par nacionālismu un patriotismu jāizmirst un jākļūst par zobratu vienotajā Eiropas mehānismā

  -3 [+] [-]

, 2019-06-06 21:38, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Vieglāk būtu bijis, ka Pedija jau pāgājušā gadā būtu kārtojusi pilsonību, nevis pirms paša čempja...tagad arī izlase cietīs, jo visi 100% bija pārliecināti, ka iedos pasi! katrā ziņā LBS ar šo čempi ir riktīgi aptirsusies, sākot ar naudām ko no valsts nepārtraukti prasa un visu laiku par maz šiem, tāpat ar Pediju. laiks mainīt šos ieliktenus LBS
Pret ko mainīt? Darbs grūts, pastāvīgi jādiedelē nauda no sponsoriem, valsts un pašvaldībām, līdzjutēji lamā. Voins kā prezidents, man šķiet, algu vispār nesaņem. Tu pats gribētu tur strādāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 22:21, pirms 5 gadiem
Patiesībā muļķīga situācija. Jau ilgstoši sliktas attiecības ar Zībartu (varbūt arī ar Guntu, atcerēsimies Baško mīklaino "nevarēšanu" Tenerifē) ir novedis pie tā, ka Šteinbergas nav izlasē. Tagad vēl Pedija. Lai gan jau labu laiku izskatījās, ka pilsonību viņa nedabūs, tā ka te nav pārsteigumu. Būs vien jāiztiek ar tām, kas ir. Labi, ka Elīna, izlaidusi pusi sezonas, sķiet ir labā formā. Visas iespēja uzmirdzēt māsām Strautmanēm, arīdzan citām. Un vel joprojām nesaprotu, kāpēc netika aicināta Sabīne Dukāte, laba snaipere, viena no labākām basketbolistēm Kanādas čempionātā. Zinot, ka nespēlēs Kitija, Sabīne varētu kaut kādā ziņā viņu aizstāt, jo spēlē līdzīgā pozīcijā laukumā. (Tiem, kuri joprojām jautā pēc citas Sabīnes (Niedolas), gribu norādīt, ka šajā sezonā viņa vispār nav spēlējusi.)

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 22:23, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Nu un ko? Vai par to priecāties. Daudzi priecājās par 2009 gadu Gdaņskā, kad izlases līderus aplēja ar dubļiem. Viss jau kā JKP stilā, bet redziet, pirms tam uz ASK un Baronu nāca pa 6000-7000 līdzjutēju. Līdz ar to uzskatu, ka basketbols tika nokauts 2009.
Ļoti labi atceros,kad uz vietējām spēlēm nāca daudz līdzjutēju(pats gāju),BET 2009.gada LV drīmtīms pats aptais*jās. Kādiem dubļiem? Par ko ir runa?
Šitie LV basketa zelta paaudzes guru visu 2009.gada vasaru pirms čempja nošņauca un nodzēra kazīšos un Vecrīgas klubos,izrādot nereāli pretīgi augstprātīgu attieksmi pret jebkuru cilvēku un īpaši sporta līdzjutējiem,kuri bija lojāli pret šiem spēlētājiem pirms tam! Tas ir fakts. Tad kāds tas ir piemērs jaunajai paaudzei trenēties un tiekties uz uzvarām,ja var čomi izlasē VALSTI pārstāvot starp treniņiem šņaukt/dzert/bravūrīgi braukt visiem virsū un blatot līdz bezsakaram?? Kauns un negods. Tieši šo klaunu dēļ arī pazuda kopējā interese pret vietējo LV basketa līgu... Butauts joprojām ir šokā pēc visiem šiem gadiem...ATTIEKSME!
Labi,ka laiki mainījušies. Trenkt tos 2009.gada klaunus no vietējā basketa vides! (tikai Janičenoks,Helmanis un Blūms ir ok).

  -2 [+] [-]

, 2019-06-06 22:52, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Bet kāpēc komentē sport portālā, ja sports Tev vienaldzīgs. Raksti Twitterī politiķiem.
Un ko tu, Latvijas pases necienītāj, komantē latviešu sporta portālā?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-06 23:14, pirms 5 gadiem
Šoreiz tiešām atbalstu, ka neiedeva pasi. Vēlos lai LATVIJAS izlasē spēlētu LATVIEŠU meitenes, nevis ĀRZEMNIECES, kuras parādīsies uz vienu vai diviem turnīriem. Spilgti piemēri ir Ostlers un Brunis Pētersons, kuriem tā Latvija nah nav vajadzīga.

Man tomēr ir patīkamāk skatīties, kā spēlē meitenes, kuras ir dzimušas, augušas un sākušas spēlēt tepat LATVIJĀ, nevis kaut kādas iebraucējas kuras uzskata, ka viņām po žizņi viss pienākas tāpat vien. Ja jau tik ļoti grib spēlēt Latvijas izlasē lai naturalizējas pati. Lai iemācās valodu un nokārto vēstures eksāmenu.

Spilgts piemērs šajā ziņā ir Krievijas futbola izlases vārtsargs Marinato Gilerme. Brazīlis pēc tautības. Bet naturalizējās pats. Iemācījās valodu, nolika vēstures eksāmenu un ieguva krievu pasi, jo vēlējās spēlēt krievijas izlasē. Krieviski runā ar gruzīnu akcentu, bet tomēr. Šeit ir saite. https://www.youtube.com/watch?v=XO7...

Jautājums. KĀPĒC ŠĪ AMERIKĀNIETE NEVAR TĀPAT?

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 23:19, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Un ko tu, Latvijas pases necienītāj, komantē latviešu sporta portālā?
Tāpēc, ka man sports vienmēr ir interesējis. Studiju laikā no 7.00 rītā ziemā stāvēju rindā pēc biļetēm uz VEF spēlēm, Rīgas Dinamo spēlēm. VEF spēlēja Daugavas SN, vietu tur bija maz. Katra VEF spēle bija notikums. Redzēju kā spēlēja Valters, Žvīgurs, Jēkabsons klātienē.
Un tajā laikā man nebija Latvijas pases, bija PSRS pase, bet tas man netraucēja just līdzi latviešu komandām. Bet Tu man par pasi. Kas ir pase? Papīra gabals. Piemēram, ja 1935 gadā Latvijas izlasē , izcīnot pirmo zeltu EČ, būtu bijis kāds nepilsonis, vai kāds to šodien atcerētos? Nē, visos sporta vēstures arhīvos- ieraksts 1935. gada pirmais EČ bija Latvija.

     [+] [-]

, 2019-06-06 23:21, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Šoreiz tiešām atbalstu, ka neiedeva pasi. Vēlos lai LATVIJAS izlasē spēlētu LATVIEŠU meitenes, nevis ĀRZEMNIECES, kuras parādīsies uz vienu vai diviem turnīriem. Spilgti piemēri ir Ostlers un Brunis Pētersons, kuriem tā Latvija nah nav vajadzīga.

Man tomēr ir patīkamāk skatīties, kā spēlē meitenes, kuras ir dzimušas, augušas un sākušas spēlēt tepat LATVIJĀ, nevis kaut kādas iebraucējas kuras uzskata, ka viņām po žizņi viss pienākas tāpat vien. Ja jau tik ļoti grib spēlēt Latvijas izlasē lai naturalizējas pati. Lai iemācās valodu un nokārto vēstures eksāmenu.

Spilgts piemērs šajā ziņā ir Krievijas futbola izlases vārtsargs Marinato Gilerme. Brazīlis pēc tautības. Bet naturalizējās pats. Iemācījās valodu, nolika vēstures eksāmenu un ieguva krievu pasi, jo vēlējās spēlēt krievijas izlasē. Krieviski runā ar gruzīnu akcentu, bet tomēr. Šeit ir saite. https://www.youtube.com/watch?v=XO7...

Jautājums. KĀPĒC ŠĪ AMERIKĀNIETE NEVAR TĀPAT?
Labāk būtu Rīgas maskačkas krieviem iemācījis latviešu valodu vai Latgales krieviem, vai Liepājas karostas brašuļiem.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 23:23, pirms 5 gadiem
janijs56 rakstīja: Tāpēc, ka man sports vienmēr ir interesējis. Studiju laikā no 7.00 rītā ziemā stāvēju rindā pēc biļetēm uz VEF spēlēm, Rīgas Dinamo spēlēm. VEF spēlēja Daugavas SN, vietu tur bija maz. Katra VEF spēle bija notikums. Redzēju kā spēlēja Valters, Žvīgurs, Jēkabsons klātienē.
Un tajā laikā man nebija Latvijas pases, bija PSRS pase, bet tas man netraucēja just līdzi latviešu komandām. Bet Tu man par pasi. Kas ir pase? Papīra gabals. Piemēram, ja 1935 gadā Latvijas izlasē , izcīnot pirmo zeltu EČ, būtu bijis kāds nepilsonis, vai kāds to šodien atcerētos? Nē, visos sporta vēstures arhīvos- ieraksts 1935. gada pirmais EČ bija Latvija.
Lai viņa spēlē TTT, tu mierīgi vari stāvēt rindā pēc biļetēm, bet te ir raksts par Latvijas valstsvienību, nevis par to ka tu stāvēji kaut kad rindā

  +3 [+] [-]

, 2019-06-06 23:43, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Šoreiz tiešām atbalstu, ka neiedeva pasi. Vēlos lai LATVIJAS izlasē spēlētu LATVIEŠU meitenes, nevis ĀRZEMNIECES, kuras parādīsies uz vienu vai diviem turnīriem. Spilgti piemēri ir Ostlers un Brunis Pētersons, kuriem tā Latvija nah nav vajadzīga.

Man tomēr ir patīkamāk skatīties, kā spēlē meitenes, kuras ir dzimušas, augušas un sākušas spēlēt tepat LATVIJĀ, nevis kaut kādas iebraucējas kuras uzskata, ka viņām po žizņi viss pienākas tāpat vien. Ja jau tik ļoti grib spēlēt Latvijas izlasē lai naturalizējas pati. Lai iemācās valodu un nokārto vēstures eksāmenu.

Spilgts piemērs šajā ziņā ir Krievijas futbola izlases vārtsargs Marinato Gilerme. Brazīlis pēc tautības. Bet naturalizējās pats. Iemācījās valodu, nolika vēstures eksāmenu un ieguva krievu pasi, jo vēlējās spēlēt krievijas izlasē. Krieviski runā ar gruzīnu akcentu, bet tomēr. Šeit ir saite. https://www.youtube.com/watch?v=XO7...

Jautājums. KĀPĒC ŠĪ AMERIKĀNIETE NEVAR TĀPAT?
Pētersonam ir latviešu saknes, tāpēc pilsonības piešķiršana viņam bija saprotams solis. Un čalis galu galā spēlēja LV izlasē ne jau vienu turnīru, bet kamēr ņēma...

     [+] [-]

, 2019-06-06 23:45, pirms 5 gadiem
Pedijai pilsonību neiedeva. Tas nu ir fakts. Vieniem tas patīk, citiem - nē. Viedokļi dalās. Tas ir normāli. Ar to jūs visus apsveicu!

     [+] [-]

, 2019-06-07 00:22, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Pētersonam ir latviešu saknes, tāpēc pilsonības piešķiršana viņam bija saprotams solis. Un čalis galu galā spēlēja LV izlasē ne jau vienu turnīru, bet kamēr ņēma...
https://en.wikipedia.org/wiki/Latvi... šeit ir visi lv izlases sastāvi līdz 2017 gadam. Pētersonu neatrodu

  +1 [+] [-]

, 2019-06-07 06:00, pirms 5 gadiem
hokejafaaans rakstīja: https://en.wikipedia.org/wiki/Latvi... šeit ir visi lv izlases sastāvi līdz 2017 gadam. Pētersonu neatrodu
EČ nespēlēja, taču kvalifikācijas turnīros aizvadīja kopumā 24 spēles. Spēlēja, kamēr sauca. Vispār Pētersonu ir nepareizi saukt par naturalizēto spēlētāju, jo viņam abi vecāki - latvieši, un LV pase pēc PSRS sabrukšanas viņam pienācās automātiski, jo viņa senči pirms 1939.gada dzīvoja Latvijā. Tāds ir likums. Respektīvi, Pētersonam pasi vajadzēja atjaunot; vbt vieglāk bija iet naturalizācijas ceļu, jo dokumentu savākšana par senčiem pirms kara varēja būt bijusi ilgāka. Bet pase čalim pienācās jebkurā gadījumā!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-07 14:22, pirms 5 gadiem
SABĪNI NIEDOLU paši noeeda, bet ASV spēlētāju par latvieti gribēja padarīt??? Tas ir LV raksturīgi!

     [+] [-]

, 2019-06-07 21:40, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Lai viņa spēlē TTT, tu mierīgi vari stāvēt rindā pēc biļetēm, bet te ir raksts par Latvijas valstsvienību, nevis par to ka tu stāvēji kaut kad rindā
Es vairs nekādā rindā nestāvēšu, bet stāvēju un Latvijas karodziņu piespraudu pie uzvalka, kad Tu varbūt nebiji dzimis( 1987. gadā). Tāpat biju Seviljā 2007. un Gdaņskā 2009. Tagad ej stāvēt rindā Tu.Bet domāju, ka tuvāko 10 gadu laikā Latvijā uz basketbolu rindu nebūs.
Tev atbildēju tikai tāpēc, ka pateici, ka Tev basketbols pilnīgi vienaldzīgs. Varbūt baidies, ka kāda draudzene pedijas dēļ neiekļūs valstsvienībā. Man galvenais ir valstsvienības sasniegtais rezultāts. redzi ir cilvēki, kuriem svarīgs process, bet ir tādi, kuriem svarīgs rezultāts, Es vienmēr cienīšu otros.