Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

Latvija pirmo reizi kopš 2005. gada nespēlēs Eiropas finālturnīrā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija pirmo reizi kopš 2005. gada nespēlēs Eiropas finālturnīrā
Latvijas sieviešu basketbola valstsvienība 2021. gada 6. februārī. Foto: FIBA

Latvijas sieviešu valstsvienība sestdien, 6. februārī, nekvalificējās "Women`s EuroBasket 2021" finālturnīram, jo Grieķija pieveica Bulgāriju ar vairāk nekā 17 punktu pārsvaru – 73:55.

Latvija savā pēdējā atlases spēlē ar 21 punkta pārsvaru sagrāva Vāciju (78:57), taču ar to nebija gana, lai garantētu vismaz piekto vietu starp otrās pozīcijas ieguvējām. Latvijas liktenis izšķīrās visa kvalifikācijas turnīra pēdējā spēlē - Bulgārijas un Grieķijas cīņā Slovēnijas galvaspilsētā Ļubļanā, kurā mums bija jācer, ka Grieķija neuzvarēs ar vairāk nekā 17 punktu starpību vai arī +17 uzvaras gadījumā negūs 86 punktus. Ieinteresēta iznākumā bija arī Bulgārija, kura atspēlējot pirmā apļa septiņu punktu deficītu, varēja apsteigt Grieķiju apakšgrupā, taču cerību uz finālturnīru gan bulgārietēm vairs nebija.

Jau pirmajā puslaikā grieķietes ieguva +12, bet sev derīgo pārsvaru pirmoreiz iekrāja ceturtās ceturtdaļas vidū, kad divās minūtēs veica 10:0 izrāvienu un panāca 64:46. Drīzumā bija arī +19, bet pēdējā minūte sākās ar 15 punktu starpību. Izšķirošajā minūtē Bulgārija pieļāva divas kļūdas, Grieķija netrāpīja divus tālmetienus, tomēr izcīnīja atlēkušo bumbu uzbrukumā un nopelnīja grozu ar sodu – realizējot soda metienu, Grieķija 11 sekundes līdz beigām izrāva sev derīgo +18 (73:55), bet bulgārietes atlikušajās 11 sekundēs pat neizdarīja metienu.

A, B, C, D, un E grupas

A grupaU-ZB grupaU-ZC grupaU-ZD grupaU-ZE grupaU-Z
Slovēnija6-0Zviedrija3-1Krievija5-1Čehija5-1Serbija4-0
Grieķija4-2Melnkalne3-1Bosnija5-1Itālija5-1Turcija2-2
Bulgārija2-4Izraēla0-4Šveice2-4Dānija1-5Lietuva0-4
Islande0-6Igaunija0-6Rumānija1-5AlbānijaDSQ

F, G, H un I grupas

F grupaU-ZG grupaU-ZH grupaU-ZI grupaU-Z
Baltkrievija3-1Beļģija6-0Slovākija2-2Horvātija3-1
Lielbritānija2-2Ukraina4-2Ungārija2-2Latvija2-2
Polija1-3Somija1-5Nīderlande2-2Vācija1-3
Portugāle1-5ZiemeļmaķedonijaDSQ

Women`s EuroBasket 2021 kvalifikācija (atdalot 1., 2. un 3. vietas)

KomandaU-Z+/-
Serbija4-0+56
Beļģija4-0+52
Slovēnija4-0+26
Krievija3-1+115
Zviedrija3-1+87
Baltkrievija3-1+60
Čehija3-1+45
Horvātija3-1+25
Slovākija2-2+9
---
Itālija3-1+52
Melnkalne3-1+22
Bosnija3-1+21
Turcija2-2+25
Grieķija2-2+12
---
---
Latvija2-2+11
Ungārija2-2+7
Ukraina2-2+2
Lielbritānija2-2-1
---
Nīderlande2-2-16
Vācija1-3-36
Polija1-3-59
Bulgārija0-4-38
Portugāle0-4-54
Lietuva0-4-81
Dānija0-4-97
Izraēla0-4-109
Šveice0-4-136

Women`s EuroBasket trešais sabraukums, 3.-6. februāris

DienaLaiksSpēleRezultāts
03.0214:00Baltkrievija – Polija56:68
----
04.0213:30Šveice – Bosnija62:67
13:30Baltkrievija – Lielbritānija67:57
14:00Rumānija – Čehija52:100
16:30Krievija – Igaunija79:35
16:30Vācija – Horvātija66:80
17:00Lietuva – Turcija55:67
17:00Beļģija – Somija82:47
17:15Slovēnija – Bulgārija71:66
18:40Melnkalne – Zviedrija69:67
19:00Slovākija – Ungārija57:65
20:00Itālija – Dānija101:55
20:00Portugāle – Ukraina58:87
20:15Islande – Grieķija58:95
----
06.0213:30Igaunija – Bosnija52:78
13:30Polija – Baltkrievija49:80
14:00Dānija – Čehija63:84
16:30Krievija – Šveice103:47
17:00Serbija – Lietuva96:61
17:00Somija – Ukraina75:91
18:00Slovēnija – Islande96:59
18:30Nīderlande – Slovākija50:61
19:45Latvija – Vācija78:57
20:00Izraēla – Melnkalne52:78
20:00Itālija – Rumānija81:66
20:00Beļģija – Portugāle69:66
21:00Bulgārija – Grieķija55:73

 +14 [+] [-]

, 2021-02-06 22:43, pirms 4 gadiem
Nav ko čīkstēt! Pašas vainīgas!!!

 +18 [+] [-]

, 2021-02-06 22:44, pirms 4 gadiem
Bulgārijai tagad ir iespēja arī otru mūsu izlasi atstāt bez EČ

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:44, pirms 4 gadiem
Taupam naudu! Džeki arī nav pelnījuši, cerams, ka arī netiks!

 +14 [+] [-]

, 2021-02-06 22:45, pirms 4 gadiem
Pašām bija jānokārto ceļa zīme uz EČ, nevis jācer uz kādu citu valstsvienību. Nekas, nākamreiz!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 22:45, pirms 4 gadiem
Sie garam aizmestie sodinu speles beigas gan Pilaberei, gan Babkinai...jau kuro reizi jaruna par sada sikam kludam kas maksa uzvaras un saja gadijuma - finalturniru. Pasas var vainot tikai un vienigi sevi.

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 22:45, pirms 4 gadiem
Jā ..... grieķija māk skaitīt.... mēs neesam iemācījušies un neiemācīsimies.... jo mēs nemākam skaitīt... piz...ec ....

 +11 [+] [-]

, 2021-02-06 22:45, pirms 4 gadiem
Diemžēl šoreiz izšķīra tas, ka grieķietes zināja, ka der +18.

  +8 [+] [-]

, 2021-02-06 22:45, pirms 4 gadiem
Tieši tā, pašas vien vainīgas,nav ko tagad meklēt visādas sazvērestības citu spēlēs

  -4 [+] [-]

, 2021-02-06 22:46, pirms 4 gadiem
Mēs esam zzz sūkātāju paaudze.... skaitīt nemāk.. bet sūkāt var.. . Vai ne zzz?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:46, pirms 4 gadiem
Bulgārija padla...

  +8 [+] [-]

, 2021-02-06 22:46, pirms 4 gadiem
kas tā bij par maucību spēles beigās?? bulgārietēm 11 sekundes, aizdriblē uz otru laukuma galu un ļauj griekietēm sākt priecāties...M.aukas
Slēpts komentārs: Matīss2014

 +13 [+] [-]

, 2021-02-06 22:47, pirms 4 gadiem
Nekas, mums vismaz kamaniņās šodien dubultuzvara!!!

  -3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:47, pirms 4 gadiem
Vīri ir pelnījuši Sievietes arī bija pelnījušas,bet diemžēl divi punkti pietrūka

  +7 [+] [-]

, 2021-02-06 22:47, pirms 4 gadiem
Psc vnk!Kurš lika patirst pirmajā spēlē Vācijai?????Nav ko tagad čīkstēt!Diemžēl,,bet pašas vien vainīgas ,ibio!

  +8 [+] [-]

, 2021-02-06 22:48, pirms 4 gadiem
Par to punktu nav ko čīkstēt, pareizi te rakstīja, būtu arī +24 noorganizēts. Vienīgais variants bija žarīt līdz tiem +31 vai +35, kuri deva nenodegošo variantu tikšanai

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 22:48, pirms 4 gadiem
miesa1989 rakstīja: kas tā bij par maucību spēles beigās?? bulgārietēm 11 sekundes, aizdriblē uz otru laukuma galu un ļauj griekietēm sākt priecāties...M.aukas
Tas normali, vinam jau bija -18...kam vinam bija uzbrukt beigas? Vai vinam baigi interese tada Latvija? Vinas labak atdos iespeju savam pretiniecem grupa ar kuram speleja, nevis kadai citai. Ta ari soreiz bija starpiba starp Vaciju, kura pedeja ceturtdala atdeva visu ko var, kamer bulgarietem bija vienalga. Dazadas mentalitates.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:48, pirms 4 gadiem
Tagad Griekija vel palidzes ar Vazenkovu bulgariem

 +10 [+] [-]

, 2021-02-06 22:48, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Sie garam aizmestie sodinu speles beigas gan Pilaberei, gan Babkinai...jau kuro reizi jaruna par sada sikam kludam kas maksa uzvaras un saja gadijuma - finalturniru. Pasas var vainot tikai un vienigi sevi.
Ja iemestu mūsējās tos sodiņus, tad Grieķija būtu vinnējusi ar lielāku punktu skaitu un mēs tāpat netiktu uz finālturnīru. Mūsu ceļazīme aizgāja, kad vācietēm zaudējām pirmo spēli.
Slēpts komentārs: Alpaville

  +8 [+] [-]

, 2021-02-06 22:49, pirms 4 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: Par to punktu nav ko čīkstēt, pareizi te rakstīja, būtu arī +24 noorganizēts. Vienīgais variants bija žarīt līdz tiem +31 vai +35, kuri deva nenodegošo variantu tikšanai
Būtībā visu izšķīra tas, ka grieķietes spēlēja vēlāk

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 22:49, pirms 4 gadiem
Tulīt virieši būs klāt jācer uz trim Euroleugue večiem

 +12 [+] [-]

, 2021-02-06 22:49, pirms 4 gadiem
Pričom te Bulgārija? Ja savu mērķu sasniegšanai ir nepieciešama palīdzība no malas, tad nevajag brīnīties, kad paliec ar garu degunu. Šodien mūsu līderes uzbruka briesmīgi un pie tā Bulgārija nav vainojama. Bija jāuzvar Vācija abās spēlēs un miers.

Vienīgais, ko gribētu piebilst ir, ka šādos gadījumos pēdējā spēļu kārta ir jāsāk vienā laikā (kā futenē un vēl šur tur), jo nav īsti godīgi, ka viens zin cik viņam vajag, otrs nē.

Visādi citādi - pašas vainīgas.

  +6 [+] [-]

, 2021-02-06 22:49, pirms 4 gadiem
1. Dāmas pašas iepriekš daudz atdeva pretiniecēm, nav pat ko citu vainot.

2. Bulgārietes pat centās un ilgi cīnījās spēlē, kur viņām neko nevajadzēja.

3. Nav normāli, ka pēdējās izšķirošās spēles nenotiek vienā laikā. Latvijas funkcionāriem atkal izgāšanās. Latvijai tikai tērē naudu un organizē nevajadzīgos jauniešu turnīrus un FIBA atkal un atkal ņirgājas par Latviju.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-06 22:49, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Sie garam aizmestie sodinu speles beigas gan Pilaberei, gan Babkinai...jau kuro reizi jaruna par sada sikam kludam kas maksa uzvaras un saja gadijuma - finalturniru. Pasas var vainot tikai un vienigi sevi.
Nevajag meklēt vainīgās šodienas spēlē. Šodien visas mūsu meitenes lieliski cīnījās.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:49, pirms 4 gadiem
Babkinas un Krēsliņas netrāpītie soda metieni arī izrādījās izšķiroši. Ja grieķietēm vajadzētu +20 (kaut +19), sāktu nedaudz dot uz nerviem, jo līdz šādai starpībai, ja nemaldos, viņas tā arī ne reizi netika. Ir tomēr atšķirība +16, ja vajag +18 vai +20.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:49, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Stulbā Babkina vainīga!
Jā, Babkina-grieku spiedze!
Slēpts komentārs: miesa1989

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 22:50, pirms 4 gadiem
miesa1989 rakstīja: kas tā bij par maucību spēles beigās?? bulgārietēm 11 sekundes, aizdriblē uz otru laukuma galu un ļauj griekietēm sākt priecāties...M.aukas
Nu un kur problēma? Bulgārijai vairs sen neko nevajadzēja un viņas nebija ne Latvijai, ne Grieķijai kaut ko parādā.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:50, pirms 4 gadiem
Basim nav nākotnes LV. To jau analītiķi teica 90 gados. Mums nav uzvarētāju gēna, kā leišiem. Atliek individuāli. Paldies šodien renei- pasaules zinātnieku čempionātam. Divas medaļas pret vācu industriju!!!!

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:50, pirms 4 gadiem
PEc 2 ndelam uzzinasim vai bulgari velreiz nopisis mums baluku un lbs vadiba naksies apdirsusmiem atkapties.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:51, pirms 4 gadiem
Streetman rakstīja: Ja iemestu mūsējās tos sodiņus, tad Grieķija būtu vinnējusi ar lielāku punktu skaitu un mēs tāpat netiktu uz finālturnīru. Mūsu ceļazīme aizgāja, kad vācietēm zaudējām pirmo spēli.
Butu uzvarejusas ar +31 vacietes, tad Griekija butu uzvarejusiar +28 bulgarietes? Ok Enstein

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:51, pirms 4 gadiem
Varbūt tomēr ir vērts paskatīties spogulī un saprast, ka atšķirībā no vīriešu izlases šī sieviešu izlase ar savu spēles un trenera līmeni finālturnīrā būtu uz kopējā komandu skaita padsmitajā vietā>>>

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:51, pirms 4 gadiem
Nu man liekas, ka šis ir tas gadījums sportā, kad pozitīva motivēšana uzvarai būtu tikai ētiska un sportiska. Tas ir Ciprusa piedāvājums plkst 9:30 Bulgārijas federācijai apbalvot spēles dalībniekus par labu spēli. Visiem būtu interesantāk un godīgāk!

  -3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:52, pirms 4 gadiem
Pie iepriekšējā raksta jau teicu, ka pietrūks galotnē nopūdelētie sodiņi 😂

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:52, pirms 4 gadiem
[quote a_iverson_3]
Nu un kur problēma? Bulgārijai vairs sen neko nevajadzēja un viņas nebija ne Latvijai, ne Grieķijai kaut ko parādā.
[/quotE
ja tu spēlē to spēli ko sauv par basketbolu tad spelē to līdz galam, ne 39.55, bet tieši 40min vai dažreiz pat ilgāk

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:52, pirms 4 gadiem
Streetman rakstīja: Ja iemestu mūsējās tos sodiņus, tad Grieķija būtu vinnējusi ar lielāku punktu skaitu un mēs tāpat netiktu uz finālturnīru. Mūsu ceļazīme aizgāja, kad vācietēm zaudējām pirmo spēli.
Varēja tomēr arī šodien . Ja būtu vinnējuši ar kādiem 40 punktiem nezinu vai tik daudz bulgārietes pakāstu!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 22:52, pirms 4 gadiem
Follijcepures, kuri domā ka šitas bija noorganizēts Vnk fascinē

Jā, sarunāja, ka speciāli iežarīs pāris troikas, lai lielāks stress un +18 iedos ar "būt vai nebūt" soda metienu 11 sec pirms beigām.

Ja būtu sarunāts tur nekādā galotnē neizšķirtos.

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:52, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Nevajag meklēt vainīgās šodienas spēlē. Šodien visas mūsu meitenes lieliski cīnījās.
Ta ir realitate. Vari nemeklet vainigas un kludas un visu muzu nebraukt uz EC. Labdaribai ir citas vietas, nevis basketbola spele Arena riga. Mekle taisnigumu mieru un saticigumu politiku uzrunas

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:52, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Butu uzvarejusas ar +31 vacietes
ar +35 bija garanteta vieta EC

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:53, pirms 4 gadiem
vivo89 rakstīja: Nav ko čīkstēt! Pašas vainīgas!!!
Kada sakara vainīgas , viņas darija ko vareja tur taču totali apčakarēja mūsu meitenes bul vs gre

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:53, pirms 4 gadiem
Skatijos Bulgārijas - Grieķijas spēli. Ja es pieņemtu lēmumus LBS - rakstītu protestu. Pēc būtības - neuzbrukt šajā gadījumā - pēdējā uzbrukumā, manuprāt, nozīmēja apzināti atdot vietu Grieķijai. Jo abas komandas zināja situāciju. Protams neticu, ka tas ko dotu, bet tāpat vajadzētu.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 22:54, pirms 4 gadiem
miesa1989 rakstīja: [quote a_iverson_3]
Nu un kur problēma? Bulgārijai vairs sen neko nevajadzēja un viņas nebija ne Latvijai, ne Grieķijai kaut ko parādā.
[/quotE
ja tu spēlē to spēli ko sauv par basketbolu tad spelē to līdz galam, ne 39.55, bet tieši 40min vai dažreiz pat ilgāk
Pirmo dienu basi skaties? Bulgārijai nav jārupējas par citu interesēm. Basī nav pieņemts uzbrukt pēdējās sekundēs, ja tas neko vairs nevar mainīt. Ir džeki NBA, kas tā ir darījuši, lai uzkačātu statistiku un par to viņus normāli ar sūdiem pēc tam nolej. Bet šeit savu interešu dēļ, jūs pieprasāt no Bulgārijas darīt to pašu, lai glābtu mūsu ādu.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:54, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: ar +35 bija garanteta vieta EC
Ja, es ari dzirdeju Ciprusa puslaika interviju, par to nav stasts. Realitate ir tada, ka sie 2 aizmestie sodini beigas vareja maksat finalturniru. +35 nevienu bridi nebija pat ne tuvu reals.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:54, pirms 4 gadiem
Būs Zībarts vai Zvirgzdins, būs Eiropas čempis.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 22:54, pirms 4 gadiem
Un starp citu... basim nav nākotnes vismaz tuvākos 20 gadus LV ...... eksjuzimā...... novērojumi no jauniešu līgās mačiem uttt....
Tā kā gu laiku esmu apgroĪjies pa leišmali... atmilde ir viena.... ir jāgrib uzvarēt.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 22:55, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Skatijos Bulgārijas - Grieķijas spēli. Ja es pieņemtu lēmumus LBS - rakstītu protestu. Pēc būtības - neuzbrukt šajā gadījumā - pēdējā uzbrukumā, manuprāt, nozīmēja apzināti atdot vietu Grieķijai. Jo abas komandas zināja situāciju. Protams neticu, ka tas ko dotu, bet tāpat vajadzētu.
Tas nebija smuki, bet nebija ari pret noteikumiem. Protests neko nedotu.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-06 22:56, pirms 4 gadiem
Nožēlojamās bulgārietes, šādi atdot spēli!

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:56, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Skatijos Bulgārijas - Grieķijas spēli. Ja es pieņemtu lēmumus LBS - rakstītu protestu. Pēc būtības - neuzbrukt šajā gadījumā - pēdējā uzbrukumā, manuprāt, nozīmēja apzināti atdot vietu Grieķijai. Jo abas komandas zināja situāciju. Protams neticu, ka tas ko dotu, bet tāpat vajadzētu.
Tev vajadzetu paskatities vairak basketbola speles. 80% gadijumu pie -18 un 11sek komanda vairs neuzbruk. + Ir vairak neka skaidrs, ka bulgarietes labak atdosu uzvaru savas grupas komandai, nevis tadai Latvijai. Ta notiek loti biezi, nekas neparasts tur nenotika.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 22:57, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Pirmo dienu basi skaties? Bulgārijai nav jārupējas par citu interesēm. Basī nav pieņemts uzbrukt pēdējās sekundēs, ja tas neko vairs nevar mainīt. Ir džeki NBA, kas tā ir darījuši, lai uzkačātu statistiku un par to viņus normāli ar sūdiem pēc tam nolej. Bet šeit savu interešu dēļ, jūs pieprasāt no Bulgārijas darīt to pašu, lai glābtu mūsu ādu.
nespēlet speles pedējās sekundēs kaut pie -40 vai ka NBA speciali sezonas beigās "tankot" lai dabūtu augstāku drafta piku, ir vnk amorāli no normālas dzives skatoties...par to ir jasoda!!

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:57, pirms 4 gadiem
Latvija vinnēja ar plus 18, vāciete 4/4 otrajā metienā uzkāpa uz līnijas, bet ieskaitīja troiku
Žēl, ka mums nav treneru, kas liktu tiesnešiem pārbaudīt

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:57, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Nožēlojamās bulgārietes, šādi atdot spēli!
Varbut tagad bus viniem Vazenkovs no Olympiacos

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:57, pirms 4 gadiem
Ja ir tik stulba izspēles formula,tad tādām spēlēm būtu jānotiek vienā laikā! Eiropa taču.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:57, pirms 4 gadiem
Skumji..bet soreiz var vainot tik pasas sevi...nebija,ko pirmas speles akstities-visas bija nemamas...
Tik svaku Babkinu neesu redzejis ka sis cikls nevar ne piespeli atdot ,ne iemest!
Ari treneris ir galigi garam tapat ka viru izlasei...
Damam bija labi sastavi visas speles !tagat kada var padomat,ja speles beigas butu neaizmetusi garam sodinus...bet pasas vien vainigas notizloja pirmas speles,tagat pasedes majas

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:58, pirms 4 gadiem
zums rakstīja: Ja ir tik stulba izspēles formula,tad tādām spēlēm būtu jānotiek vienā laikā! Eiropa taču.
FIBA tas vispar cirks ar visiem saviem aspektiem

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:58, pirms 4 gadiem
Viens sodinš pietrūka.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 22:58, pirms 4 gadiem
Skrīns ';

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:59, pirms 4 gadiem
Bulgārija izspēlēja sev iedalītās kārtis. Dalītājs - FIBA uztaisa izspēles kārtību(gudri pa trim, lai pat teorētiski nevar salikt visas pēdējās spēles vienlaicīgi), kad pēdējās spēlēs vajadzības gadījumā var kādu arī aiz ausīm pavilkt. Bļ, nu kāda mārutka pēc kādas izlases liktenim jāizšķiras citā grupā? dusmas...

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:59, pirms 4 gadiem
FIBA nozaga PC19 viriesiem un tagad EC sievietem

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:59, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tas nebija smuki, bet nebija ari pret noteikumiem. Protests neko nedotu.
Apzināti atdot spēles ir pret noteikumiem. Neuzmest apzināti par grozu, zinot, ka tas ir izskiroši turnīram, manuprāt, viennozīmīgi ir pret noteikumiem, ētiku, fair play. Paskaties, par ko komandas ir diskvalificētas šādos gadījumos. Manuprāt, situācija līdzīga.

     [+] [-]

, 2021-02-06 22:59, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: + Ir vairak neka skaidrs, ka bulgarietes labak atdosu uzvaru savas grupas komandai, nevis tadai Latvijai.
Turklāt vēl kaimiņvalstij.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 22:59, pirms 4 gadiem
emilino rakstīja: Pašām bija jānokārto ceļa zīme uz EČ, nevis jācer uz kādu citu valstsvienību. Nekas, nākamreiz!
Ceļa zīme, interesanti, kura tieši? Iebraukt aizliegts?

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 22:59, pirms 4 gadiem
Parasti jau izšķirošās spēles notiek vienā laikā

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:00, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tev vajadzetu paskatities vairak basketbola speles. 80% gadijumu pie -18 un 11sek komanda vairs neuzbruk. + Ir vairak neka skaidrs, ka bulgarietes labak atdosu uzvaru savas grupas komandai, nevis tadai Latvijai. Ta notiek loti biezi, nekas neparasts tur nenotika.
Neuzbrūk, ja neko nevienam neizšķir. Kamēr ko izšķir - spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:00, pirms 4 gadiem
Jā, pašas vainīgas - tās spēles, kas bija jāpņem, bija jāpaņem. Bet no otras puses - šim divām spēlēm bija jānotiek vienlaicīgi. FIBA fail.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:00, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Skrīns
https://youtu.be/TEvhhJepH9M?t=5203

1:26:43

Bet nu atzīmēt šo epizodi kā būtisko iemeslu netikšanai uz čempi ir banāli.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 23:01, pirms 4 gadiem
Mošk Krieviju diskvalificēs un Latviju palaidīs uz EČ

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:01, pirms 4 gadiem
Cerams veči konkrēti atriebsies bulgāriem...

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:03, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Turklāt vēl kaimiņvalstij.
Neesmu pārliecināts, ka viņiem tur baigā mīlestība, drīzāk vienkārši bizness. Latvijai Krievija arī ir kaimiņvalsts, ja kas

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:04, pirms 4 gadiem
Bulgāri ''pārdeva'' Grieķijai vajadzīgos +1 pret Latviju. Tie , kas redzēja spēles beigas, to paši redzēja. Bulgārietes izdarīja visu, lai zaudētu ar 18 punktu starpību, pēdējo minūti nomudījās un pat neuzbruka. Dienvidi... Vajadzētu vairāk, sāktu ākstīties ātrāk.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:04, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Neuzbrūk, ja neko nevienam neizšķir. Kamēr ko izšķir - spēlē.
Tas neko neizskira ari spele. Vinam bija -18. par ko tu runa?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:05, pirms 4 gadiem
Neesmu nekad redzējis, ka vīri tā kapātu aizsardzībā un cīnītos par uzvaru, meitenes bija pelnījušas tikt uz čempi!

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:05, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Turklāt vēl kaimiņvalstij.
Latvijai ari ir kaimiņvalstis Krievija Baltkrievija piemēram Vērā ņemams arguments

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:06, pirms 4 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Cerams veči konkrēti atriebsies bulgāriem...
Jā visi nokritīs zemē un atriebsies

  -3 [+] [-]

, 2021-02-06 23:08, pirms 4 gadiem
Nerealizets metiens uz EC https://youtu.be/Swfz_GTWNU0?t=7759

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:08, pirms 4 gadiem
Tas bija nesportiski, jo bulgārietes lieliski zināja situāciju. Kāda tad vispār jēga sacensties, lai federācijas viena otrai iemaksā un sarunā rezultātus. Sviests šāds formāts.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:09, pirms 4 gadiem
Tagad vismaz redzēsim Vezenkovu Rīgā.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:09, pirms 4 gadiem
Uhh cik nākošajā kvalifikācijā Latvijai būs spēcīga grupa..tāpat kā Lietuva vairāk netiks ārā no grupas..

Pieļauju domu, ka arī pēc šīs kvalifikācijas, kāda spēlētāja beigs karjeru.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:10, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Nerealizets metiens uz EC https://youtu.be/Swfz_GTWNU0?t=7759
ieliec vēl pārējos 100 garām aizmestos, lai var izdomāt, kurš tieši ir liktenīgais

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:11, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: https://youtu.be/TEvhhJepH9M?t=5203

1:26:43

Bet nu atzīmēt šo epizodi kā būtisko iemeslu netikšanai uz čempi ir banāli.
Viss sastāv no sīkumiem
Ja tu rīko burbuli, bet nejēdz tik daudz, kā sekot līdzi spēlei un pieprasīt apskatīties troiku, ko mēs visi redzam pat pa tv, komentāri te lieki
Meitenes malaces, kapāja, bet...

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:11, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tas neko neizskira ari spele. Vinam bija -18. par ko tu runa?
To arī runāju. Fair play ir cīnīties līdz galam, kamēr tas kādam ko izšķir. Vienalga, sev vai citiem. Par Fair play pārkāpumirm diskvalificē. Tas ir paredzēts FIBA noteikumos. Necīnoties līdz galam tika atdota vieta turnīrā citam. Tas pēc būtības ir tāpat kā apzināti atdot uzvaru ar attiecīgo rezultātu citai komandai. Tas nekas, ka atdošana der abām komandām, ja tas nenotiek sportiskā cīņā, būtu jābūt diskvalifikācijai.

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 23:13, pirms 4 gadiem
Nu ko darīt!! Pārāk daudz tika atstāts pirmās kārtas spēlēs. Pēdējā spēle pret Horvātiju (41-14 pēc puslaika) un šodienas spēlē parādīja, ka izlases potenciāls ir daudz lielāks par rezultātu šajā ciklā! Šoreiz to nemācējām līdz galam izmantot. Par pēdējo spēli nevaru meitenēm neko pārmest. Vienmēr kādam krīt un kādam nekrīt, ne visas bija labākajā formā. Šādās spēlēs, kas notiek sezonas vidū, grūti velēties, lai visas spēlētājas būtu optimālā formā.
Vēl gan jāpiezīmē, ka mūsu grupa bija potenciāli daudz spēcīgāka par Grieķijas grupu. Nerunājot nemaz par dažām citām grupām. Ja uz turnīru tiek 5 no 9 otro vietu ieguvējām, tad priekšrocības ir tām grupām, kur 3 groza komanda ir vājāka - nu nevar salīdzināt Bulgāriju ar Vāciju. Vācietes spēcīgākajā sastāvā ar Sabali, Guliču un vēl dažām, kas šodien nespēlēja, sarautu Bulgāriju (un arī Grieķiju) gabalos.
Un vēl. Šīm spēlēm šodien bija jānotiek vienlaicīgi. Te akmens FIBA dārziņā - reglaments jāuzlabo. Pēdējā kartā spēļu laiki jāmaina atkarībā no situācijas turnīra tabulā. Šo jautājumu vajag principā pacelt uz priekšdienām, lai nākamjās kvalifikācijās neviens neigūtu priekšrocības. Daudzos citos turnīros tas jau tagad tā ir.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:13, pirms 4 gadiem
Šis neattiecas uz šo situāciju,bet atminoties nāk prātā vienas olimpiskās spēles,kurās grupu turnīrā,ja nemaldos ar svilpieniem no zāles izdzina divas Ķīnas sieviešu badmintona komandas,kurām neko nevajadzēja,un viņas speciāli necīnījās!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:13, pirms 4 gadiem
Vienā spēlē gribēja visu izdarīt,
Tā tas nedarbojās

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:14, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: To arī runāju. Fair play ir cīnīties līdz galam, kamēr tas kādam ko izšķir. Vienalga, sev vai citiem. Par Fair play pārkāpumirm diskvalificē. Tas ir paredzēts FIBA noteikumos. Necīnoties līdz galam tika atdota vieta turnīrā citam. Tas pēc būtības ir tāpat kā apzināti atdot uzvaru ar attiecīgo rezultātu citai komandai. Tas nekas, ka atdošana der abām komandām, ja tas nenotiek sportiskā cīņā, būtu jābūt diskvalifikācijai.
Piekrītu, tas bija pirmais par, ko iedomājos redzot, ka Bulgārija vienkārši pāriet pāri laukumam. Fairplay...

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 23:14, pirms 4 gadiem
Var pārmest par pirmo zaudēto maču, bet ne par šodienas neiemestajiem sodiņiem. Lai ar cik būtu šodien uzvarēts, tāpat būtu par īsu, jo pēdējā mačā, kad visi rezultāti zināmi, vienmēr var nospēlēt tā, kā būtu vajadzīgs. It sevišķi, ja pretinieces neiebilst, kas gan ir īstenā maucība. Gluži kā sarunāts mačs. Tādēļ šādām izšķirošām spēlēm būtu jāsākas vienlaicīgi, kā tas daudzviet arī notiek. FIBA laikam par godīgu spēli pajāt...

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:16, pirms 4 gadiem
Ja kādam lbs būtu olas, varētu sarīkot skandālu un paspirināties
Bet tur tādu nav

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:17, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: To arī runāju. Fair play ir cīnīties līdz galam, kamēr tas kādam ko izšķir. Vienalga, sev vai citiem. Par Fair play pārkāpumirm diskvalificē. Tas ir paredzēts FIBA noteikumos. Necīnoties līdz galam tika atdota vieta turnīrā citam. Tas pēc būtības ir tāpat kā apzināti atdot uzvaru ar attiecīgo rezultātu citai komandai. Tas nekas, ka atdošana der abām komandām, ja tas nenotiek sportiskā cīņā, būtu jābūt diskvalifikācijai.
Ko tu tur tagad moci? Sis NAV fair -play gadijums PEC JEBKADIEM PRINCIPIEM VAI NOTEIKUMU PUNKTIEM. Kads tev vel fair play ? nodriblet pedejas 11 sek ir standarts klubiem un komandam neizdaot metienu pie lielas rezultata starpibas, tada veida izradot respektu prietiniekam un ATZISTOT SAKAVI. Ja seit var but runa par JEBKADU FAIR-PLAY, tad tiesi to bulgarietes izdarija. Pret Griekiju, protams. Basketbols nav futbols vai hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:18, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Viss sastāv no sīkumiem
Ja tu rīko burbuli, bet nejēdz tik daudz, kā sekot līdzi spēlei un pieprasīt apskatīties troiku, ko mēs visi redzam pat pa tv, komentāri te lieki
Meitenes malaces, kapāja, bet...
Nav tāda opcija "pieprasīt kā burbuļa rīkotājiem". FIBA starptautiskie noteikumi ir savādāki un tajos nav paredzēts "coach challange" kā NBA. Šeit IRS (instant replay system) ir tiesnešu rīks, kuru viņi izmanto pēc saviem ieskatiem, nevis pēc pieprasījuma

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:19, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja kādam lbs būtu olas, varētu sarīkot skandālu un paspirināties
Bet tur tādu nav
tas būtu tāpat kā taisīt skandālu par nenosvilptu sodiņu, vai tieši nosvilptu pretējā virzienā. atradis par ko traci celt...

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:20, pirms 4 gadiem
LBS vispār ir viens it kā ļoti kruts pārstāvis FIBA Europa, vārdā edgariņš, tikai jēgas no tā nekādas nav tāpat kā pirms padsmit gadiem kad pirms izšķirošās spēles ar Vāciju tas pats tipāžs nevarēja izrēķināt ar cik punktiem ir jāuzvar. Uzdevums bija ļoti vienkāršs - panākt lai šodienas izšķirošās spēles notiktu vienā laikā, 100% LV būtu finālā. Uz priekšu LBS, nekas nemainās!
KristsT rakstīja: Skatijos Bulgārijas - Grieķijas spēli. Ja es pieņemtu lēmumus LBS - rakstītu protestu. Pēc būtības - neuzbrukt šajā gadījumā - pēdējā uzbrukumā, manuprāt, nozīmēja apzināti atdot vietu Grieķijai. Jo abas komandas zināja situāciju. Protams neticu, ka tas ko dotu, bet tāpat vajadzētu.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:20, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja kādam lbs būtu olas, varētu sarīkot skandālu un paspirināties
Bet tur tādu nav
Ja, mes jau redzejam to ar atlases ciklu uz PC un atlases ciklu uz OS.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:20, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: tas būtu tāpat kā taisīt skandālu par nenosvilptu sodiņu, vai tieši nosvilptu pretējā virzienā. atradis par ko traci celt...
Tieši tā,un ja pašas jau laicīgi nevarēja izcīnīt vietu finālturnīrā,tad pelnīti tur ariī nav jāspēlē!!!

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 23:20, pirms 4 gadiem
Neparprotiet mani, ari es uzskatu, ka ir jacinas no sirenas lidz sirenai un man parasti riebjas tas komandas, kas neizbruka pedejos uzbrukumos. Ta nav pati sportiskaka riciba uz pasaules, bet nepadariet to par ko ipasu tikai tapec, ka tas sooreiz ir skaris netiesa veida musu izlasi. Ta notiek vairuma gadijumu, Bulgarietiem vienalga par tadam latvietem. Respekts vacietem, ka cinijas lidz pasam beigam ari.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:21, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ko tu tur tagad moci? Sis NAV fair -play gadijums PEC JEBKADIEM PRINCIPIEM VAI NOTEIKUMU PUNKTIEM. Kads tev vel fair play ? nodriblet pedejas 11 sek ir standarts klubiem un komandam neizdaot metienu pie lielas rezultata starpibas, tada veida izradot respektu prietiniekam un ATZISTOT SAKAVI. Ja seit var but runa par JEBKADU FAIR-PLAY, tad tiesi to bulgarietes izdarija. Pret Griekiju, protams. Basketbols nav futbols vai hokejs.
Tas nav standarts, ja rezultāts jebko jebkam izšķir. Tas ir standarts, ja tas neko vai praktiski neko nevienam neizšķir. Skumji, ja to kāds nesaprot, kas piedalās vai seko sportam. Un nesaku to tikai dēļ tā, ka tas bija par sliktu Latvijai.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:22, pirms 4 gadiem
Jā....

Latvijas basketbola komandām ar matemātiku nekad labi nav gājis...

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:22, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Šis neattiecas uz šo situāciju,bet atminoties nāk prātā vienas olimpiskās spēles,kurās grupu turnīrā,ja nemaldos ar svilpieniem no zāles izdzina divas Ķīnas sieviešu badmintona komandas,kurām neko nevajadzēja,un viņas speciāli necīnījās!
Vai tikai tur nebija tā, ka nevis vienkārši neko nevajadzēja, bet uzvarētājām nākamajā kārtā "spīdēja" spēcīgāks pretinieks, tāpēc laukumā sākās klaunāde. Šeit jau vēl bulgārietes savā grozā mest nesāka

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:22, pirms 4 gadiem
4 , 7,11,16 .vieta no iepriekšēja čempja netika uz EČ. Es skatos tāda Bosnija pēc 22 gadu pārtraukuma ir tikusi uzEČ

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:23, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Varēja tomēr arī šodien . Ja būtu vinnējuši ar kādiem 40 punktiem nezinu vai tik daudz bulgārietes pakāstu!
Ja būtu nedaudz virs +30, mums vairs grieķietes nemaz neinteresētu, jo 2. vietu rangā apietu kādu, kas savu spēli jau izspēlēja ar sliktāku punktu starpību. Tiešraidē kaut ko teica, ka vajadzēja +35, lai jau pēc savas spēles varētu sākt svinēt.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:24, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Tas nav standarts, ja rezultāts jebko jebkam izšķir. Tas ir standarts, ja tas neko vai praktiski neko nevienam neizšķir. Skumji, ja to kāds nesaprot, kas piedalās vai seko sportam. Un nesaku to tikai dēļ tā, ka tas bija par sliktu Latvijai.
Tas ir standarts, jebkurs kurs ir basiti vai seko tam ilgak par paris dienam to zina. Tikai tapec, ka tu saki, ka tas nav standarts...nenozime ka tas ta ari ir. Vari turpinat noliegt patiesibu vai atzit sakavi. Fair-play my ass

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:24, pirms 4 gadiem
Šodienas spēle bija emocionāla, bet kampaņa kopumā izgāzta. Nav, ko atstāt visu uz pēdējo spēli - LV komandu sporta lielākā sāpe! 🤦‍♂️Kāds stulbums te kaut kādu tur Bulgāriju vai Grieķiju apspriest, pašām savas spēles bija jāņem. Īpaši nožēlojami pakāstā iepriekšējā spēle pret Vāciju, pazaudējot +16 pārsvaru... Jau tad jutu, ka viss ir beidzies.
Tagad lai pārmaiņas pēc neuzspēlē čempī un padomā par savu drausmīgo spēli Rīgas pēdējā eiročempī un izgāzto Pasaules kausu. Laikam nav pelnījušas... Taisiet, federācija, seminārus un domājiet, kas tur nesanāk! Treneri, komandas ķīmija, intrigas, zemūdens akmeņi? Kas to lai zin...

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:25, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: tas būtu tāpat kā taisīt skandālu par nenosvilptu sodiņu, vai tieši nosvilptu pretējā virzienā. atradis par ko traci celt...
Tas nav nenosvilpts sodiņš
Tā ir rupja kļūda

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:26, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: tev riebjās 99% komandas? maybe šis nav sports tev...
Vai es teicu, ka man riebjas komandas? Vai es teicu, ka man riebjas ka tiek atdoti pedejie uzbrukumi? Varbut komentari, kur ir jalasa, nav domati tev.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:26, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tas ir standarts, jebkurs kurs ir basiti vai seko tam ilgak par paris dienam to zina. Tikai tapec, ka tu saki, ka tas nav standarts...nenozime ka tas ta ari ir. Vari turpinat noliegt patiesibu vai atzit sakavi. Fair-play my ass
Zinu pietiekami daudz par šiem jautājumiem, gan sportu, gan esmu jurists pēc profesijas.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:27, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Vai es teicu, ka man riebjas komandas? Vai es teicu, ka man riebjas ka tiek atdoti pedejie uzbrukumi? Varbut komentari, kur ir jalasa, nav domati tev.
"Neparprotiet mani, ari es uzskatu, ka ir jacinas no sirenas lidz sirenai un man parasti riebjas tas komandas, kas neizbruka pedejos uzbrukumos."

Jā, tu teici, ka tev riebjas komandas.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:29, pirms 4 gadiem
Nu diezgan pamatīgs pleķis,ko tur vairāk piebilst

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:29, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: "Neparprotiet mani, ari es uzskatu, ka ir jacinas no sirenas lidz sirenai un man parasti riebjas tas komandas, kas neizbruka pedejos uzbrukumos."

Jā, tu teici, ka tev riebjas komandas.
Skaidrs, lasit maki, bet nejedz ko biju domajis. Nevis akls, bet vienkarsi stulbs.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:29, pirms 4 gadiem
Bet būsim godīgi, ja neskaita to pēdējo uzbrukumu bez metiena, neizskatījās pēc tādas spēles, kur bulgārietes ko atdeva. Ja bulgārietes vēlētos ko atdot, to varēja izdarīt jau pie -18 četras minūtes pirms spēles beigām, nevis atsisties līdz -15 pēdējā minūtē un atstāt visu līdz pēdējam grieķiešu uzbrukumam, kur vajadzīgi 3 punkti.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:31, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Skaidrs, lasit maki, bet nejedz ko biju domajis. Nevis akls, bet vienkarsi stulbs.
Izteikties iemācies, pļūtīzer! Nebūs pārpratumi

Ja raksti, ka riebjās, bet jāsaprot, ka neriebjās. tad tu man neriebies. saproti, kā gribi!

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:32, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Izteikties iemācies, pļūtīzer! Nebūs pārpratumi
Ka nakas, ka neviens cits neko lidzigu nav teicis, vienigi tu? Vainu tu esi loti gudrs, vai vienkarsi mulkis. Uzmini uz kuru es sliecos domat?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:33, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Zinu pietiekami daudz par šiem jautājumiem, gan sportu, gan esmu jurists pēc profesijas.
Ko tas reāli var mainīt Latvijas izlasei par labu, ja tu, kā jurists, "pietiekami daudz ko zini" par šiem jautājumiem? Pašā, pašā labākajā gadījumā, kaut arī tas ir visnotaļ mazticami, diskvalificēta tiks Bulgārija, nevis Grieķija

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:33, pirms 4 gadiem
vienīgais,kas atliek, aiziet uz tās ku.ces instagramu.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 23:33, pirms 4 gadiem
tiesnesis94 rakstīja: Uhh cik nākošajā kvalifikācijā Latvijai būs spēcīga grupa..tāpat kā Lietuva vairāk netiks ārā no grupas..

Pieļauju domu, ka arī pēc šīs kvalifikācijas, kāda spēlētāja beigs karjeru.
Nav tik traki. Mums aug laba jaunā maiņa. Nākotnes sieviešu izlasei noteikti ir potenciāls. Nākamajā ciklā jaunajām jāiet laukumā. Tūlīt Eiropā atgriezīsies Digne Strautmane, gadu vēlāk Aleksa Gulbe, šodien uz rezervistu soliņa palika Meldere un Šepte, bet Pāvelsone un Vihmane netika pieteiktas spēlei. Ir vēl Jasa, Bulāne, pavisam jaunā Tomašicka, vēl daudzas citas. Protams, paaudžu maiņa vienmēr ir sāpīga, tomēr jāskatās uz priekšu pozitīvi. Lai nākamajā ciklā izdodas sakausēt pieredzi ar jaunību.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:36, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ka nakas, ka neviens cits neko lidzigu nav teicis, vienigi tu? Vainu tu esi loti gudrs, vai vienkarsi mulkis. Uzmini uz kuru es sliecos domat?
ne visiem šovakar ir enerģija aizrādīt katram dzērājam.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:39, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ne visiem šovakar ir enerģija aizrādīt katram dzērājam.
Vai ari visi saprata ko biju domajis un manu kludaino:"kura/kad" pielietojumu, bet tev nev ko darit tapec izsperi vienu pagrides jocinu?

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:40, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ko tas reāli var mainīt Latvijas izlasei par labu, ja tu, kā jurists, "pietiekami daudz ko zini" par šiem jautājumiem? Pašā, pašā labākajā gadījumā, kaut arī tas ir visnotaļ mazticami, diskvalificēta tiks Bulgārija, nevis Grieķija
Kā jau rakstīju - diezgan droši, ka neko. Bet tajā pašā laikā uzskatu, ka šādos gadījumos klusēt nedrīkst. Ja visi klusēs dēļ tā, ka nekas tāpat nemainīsies, gan sportā, gan citur paliks tikai sliktāk. Tie, kas necīnās par savu taisnību, ja tas ir pamatoti, nav pēc tam pelnījuši sūdzēties, ka viss ir slikti. Visās svērās.

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:43, pirms 4 gadiem
A kur bija kā komunisma laikā sapiķot tiesnešiem? Katram pa 10t. pakām un dīls?

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 23:44, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Kā jau rakstīju - diezgan droši, ka neko. Bet tajā pašā laikā uzskatu, ka šādos gadījumos klusēt nedrīkst. Ja visi klusēs dēļ tā, ka nekas tāpat nemainīsies, gan sportā, gan citur paliks tikai sliktāk. Tie, kas necīnās par savu taisnību, ja tas ir pamatoti, nav pēc tam pelnījuši sūdzēties, ka viss ir slikti. Visās svērās.
Sūdīgs ir tas jurists, kurš primāri cīnās it kā par taisnību, nevis par situācijas reālo uzlabošanu
Ja es nokļūtu kādā ķezā, es tevi par advokātu neņemtu!

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:46, pirms 4 gadiem
Pazors, sita paaudze ir klaunu pilna. Ka agrak Jekabsone, Teilane, Jansone, Basko kapaja, bija prieks skatities.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 23:46, pirms 4 gadiem
Piekritu par treneri-gulbis cirka var trenet klaunus,bet ne izlasi-diemzel,tas protams nemazina meirenu pasaizliedzibu un atdevi-paldies...

     [+] [-]

, 2021-02-06 23:54, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Sūdīgs ir tas jurists, kurš cīnās it kā par patiesību, nevis par situācijas reālo uzlabošanu Ja es nokļūtu kādā ķezā, es tevi par advokātu neņemtu!
Advokāts cīnās par to, ko no viņa prasa klients. Ir izdevīgums, ko mēra naudā, ir ko ne. Uztver to kā ieguldījumu valsts, izlases prestižā. Ir arī tiesvedības, kur tiesājas par goda un cieņas aizskaršanu, vienalga par izdevīgumu. Bet tas jau vairs nav saistīts ar sportu.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-07 04:32, pirms 4 gadiem
Ļoti nesportiska rīcība no Bulgātijas spēles beigās. Karma apciemos arī viņas.

     [+] [-]

, 2021-02-07 04:32, pirms 4 gadiem
Bulgārijas

  +2 [+] [-]

, 2021-02-07 05:10, pirms 4 gadiem
Protams,ir jau žēl,ka netika,bet reāli domājot,tāpat būtu bez cerībām,jo šis jau bija optimālais sastāvs.
Piekrītu,ka pēdējām spēlēm jau nu vajadzēja notikt vienā laikā.

     [+] [-]

, 2021-02-07 05:15, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Pazors, sita paaudze ir klaunu pilna. Ka agrak Jekabsone, Teilane, Jansone, Basko kapaja, bija prieks skatities.
Tad bija 5-6 spēlētājas no labiem Eiropas klubiem. Tagad divas,pārējās sava pagalma čempionātā sit pārējās ar +40

     [+] [-]

, 2021-02-07 07:56, pirms 4 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: Taupam naudu! Džeki arī nav pelnījuši, cerams, ka arī netiks!
Ko darīt ar Vējoni?

     [+] [-]

, 2021-02-07 07:58, pirms 4 gadiem
gunnars rakstīja: A kur bija kā komunisma laikā sapiķot tiesnešiem? Katram pa 10t. pakām un dīls?
Kur bija komunisms?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-07 09:54, pirms 4 gadiem
Uzvarēt spēli ar +20 un netikt uz čempi ar bilanci 2-2, sistēmā nav kārtības.

Protams, ka ir pelnījušas spēlēt EČ.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-07 09:57, pirms 4 gadiem
Un diemžēl tā notiks arī ar vīriešu izlasi...

     [+] [-]

, 2021-02-07 10:05, pirms 4 gadiem
Kapis24 rakstīja: Skumji..bet soreiz var vainot tik pasas sevi...nebija,ko pirmas speles akstities-visas bija nemamas...
Tik svaku Babkinu neesu redzejis ka sis cikls nevar ne piespeli atdot ,ne iemest!
Ari treneris ir galigi garam tapat ka viru izlasei...
Damam bija labi sastavi visas speles !tagat kada var padomat,ja speles beigas butu neaizmetusi garam sodinus...bet pasas vien vainigas notizloja pirmas speles,tagat pasedes majas
Tu pats esi galīgi garām, jo galvas nemaz nav! Dīvānā sēžot.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-07 10:29, pirms 4 gadiem
aizermans rakstīja: Ko darīt ar Vējoni?
Tur arī ir valsts līdzekļu ietaupīšanas opcijas - atceļam dienesta auto, pensiju indeksējam pēc vidējās valstī!

     [+] [-]

, 2021-02-07 10:30, pirms 4 gadiem
Viss kārtībā nav ko čīkstēt!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-02-07 10:46, pirms 4 gadiem
1)Ja pietrūkst 1 punkta ,tad noteikti bija 100 citu variantu kā panākt rezultātu un ko varēja izdarīt savādāk! Trenera atbildība par ,cik vadīja šo kuģi. Esošais treneris varētu būt kā otrais treneris un smelties pieredzi. Ainārs Zvirgzdiņš vai Mārtiņš Zībarts kā pirmais, jo viņu panākumi runā paši par sevi! Anetei Šteinbergai jāsadraudzējas ar Mārtiņu!
P.S. Bulgāriem ,protams, paldies, ko grieķi viņiem piesolīja to laikam neuzzināsim!

     [+] [-]

, 2021-02-07 10:56, pirms 4 gadiem
Bulg'arietes ir labas aktrises.Pēdējās spēles 40 sekudes izcilas. Bulgārietēm bumba un tikai mīnus 15. Vispirms traki atdod bumbu grieķietēm un tad brīvai grieķietei zem groza ar bumbu vēl no aizmugures sods jātaisa la iznāk 3 punkti nevis 2. Cer'iba Latvijai uz 'so spēli nebija nekādas- bulg'arjetes zaud'etu cik vajag.Un izšķirošām spēlēm jānotiek vienā laikā.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-07 11:12, pirms 4 gadiem
Kartejo reizi pieradas tas ka mes parak daudz runajam un parak daudz no sevis iedomajamies,jegas nekadas!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-07 11:15, pirms 4 gadiem
januseks88 rakstīja: Un diemžēl tā notiks arī ar vīriešu izlasi...
Vīriešu izlasia pavaisam cita situācija. Tur pietiek ar uzvaru ar bulgāriem un nekas vairāk nav jārēķina.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-07 11:20, pirms 4 gadiem
Vispār jau šī ir ļoti sarežģīta sezona TTT un visām spēlētājām. Kopš novembra sākuma nav notikusi neviena spēlē vietēja čempionātā (!!). Tas atsaucās uz TTT sniegumu Eirokausos, jo spēļu ritmu un formu reāli nebija iespējams uzņemt. Un tagad tas galu galā atsaucās uz izlasi. Jo varēja tak nomočīt Vāciju pavisam! Tad būtu vienalga kā tur Grieķija spēlē. Bija vakar visas iespējas, taču spēlētājā trūka spēļu prakses un labākas formas, lai to visu varētu izdarīt. Tas attiecas uz visu TTT. Labi nospēlēja tikai Pilābere, kuru pirmajā novembra spēlē ar Vāciju, kad spēles gaita sāka iet ārā no rokām, Gulbis tā arī neizlaida laukumā. Pēc tam ar horvātietēm un vakardienas spēlē Pilābere pierādīja, ka tā bija trenera kļūda. Varbūt pat izšķirošā! Tas viss veido tās nianses, kas ietekmē turnīra iznākumu, ko pieredzējušāks treneris varbūt ka nepieļautu. Tiesa, vakar Laksa arī bija laba, taču manuprāt viņai ir jāuzņemās vēl vairāk. Spēles pašās beigās saspēles bija jāveido uz Kitiju, jo īpaši pēc tam kad viņa bija pāris svarīgu metienu trāpījusi, kad bija redzams, ka viņai aiziet metiens, bet tā vietā meta Elīna, kurai tā arī nekrita gandrīz visu spēli! Protams, žēl arī Vītolas. Ja būtu palikusi Ungārijā, viņa manuprāt arī varētu nospēlēt lietderīgāk. Fene drošvien maksāja labi, bet tagad nav ne kluba, ne sportiskās formas, ne arī varēšanas būtiski palīdzēt izlasei (ar vēlmi vien nepietiek).

     [+] [-]

, 2021-02-07 12:09, pirms 4 gadiem
sc.com analītiķi? un kuram sporta veidam ir "nākotne"? Hokejam? Futbolam? Šautriņu mešanai? Litrobolam? Sasmīdināji ... vairāk par 100 gadiem te nevienam "nav nākotnes"

gunnars rakstīja: Basim nav nākotnes LV. To jau analītiķi teica 90 gados. Mums nav uzvarētāju gēna, kā leišiem. Atliek individuāli. Paldies šodien renei- pasaules zinātnieku čempionātam. Divas medaļas pret vācu industriju!!!!

     [+] [-]

, 2021-02-07 15:06, pirms 4 gadiem
Kāda basketbola savienības vadība, tads arī rezultāts

  -1 [+] [-]

, 2021-02-07 19:35, pirms 4 gadiem
Jebkurā gadījumā ne jau Gulbim sprukstiņam bija šo izlasi jātrenē, pa blatu var tikai amatus dabūt, bet ne rezultātu sasniegt, pask. piemēram kā iet ar TTT...

     [+] [-]

, 2021-02-07 20:06, pirms 4 gadiem
moskis rakstīja: sc.com analītiķi? un kuram sporta veidam ir "nākotne"? Hokejam? Futbolam? Šautriņu mešanai? Litrobolam? Sasmīdināji ... vairāk par 100 gadiem te nevienam "nav nākotnes"
Renei. Saules mūžu Latvijai un renei.

     [+] [-]

, 2021-02-07 21:17, pirms 4 gadiem
malacis treneris Svans Gubio!