Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3

Timma un Laksa uguņo, Ventspils divdesmito reizi pieveic VEF

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Timma un Laksa uguņo, Ventspils divdesmito reizi pieveic VEF
Uzbrukumā Jānis Timma
Foto: bkventspils.lv

BK "Ventspils" basketbolisti (bilance 5-1) sestdien, 24. novembrī, LBL izbraukuma spēlē Saldū uzvarēja galvaspilsētas klubu "VEF Rīga" (5-1) ar rezultātu 80:74. Nākamā LBL spēle paredzēta 9. decembrī plkst. 16:00, izbraukumā sacenšoties pret "Latvijas Universitāti", savukārt 27. novembrī plkst. 20:00 ventspilnieki Eiropas Izaicinājuma kausa spēlē viesosies pie Edgara Jeromanova un "Norrkoping Dolphins".

Ventspilnieki Saldū ieradās, izcīnījuši septiņas uzvaras pēc kārtas, tai skaitā trīs reizes svinot panākumus Eiropas izaicinājuma kausā un apspēlējot pretiniekus trīs izbraukuma spēlēs pēc kārtas – Tamperē, Šauļos un Sēderteljē. Rīgas komanda pēdējās sešās sacensībās izcīnīja četras uzvaras, neveiksmes piedzīvojot abās Eiropas kausa mājas spēlēs pret “Le Mans” un “Triumph”.

Rīdzinieku sastāvā tika pieteikts, bet nespēlēja savainotais Kristaps Janičenoks, savukārt ārzemnieku limita ietvaros malā palika Antans Kavaļausks. Ventspilnieku rindās pagaidām nevar spēlēt Akselis Vairogs.

Sākumsastāvi

VEF Rīga: Louks, Bertāns, Strēlnieks, K. Bērziņš, Zavackas
Ventspils: Kempbels, Valters, Timma, A. Bērziņš, Meiers

Ātrāka bumbas kustība, labāka pāreja no aizsardzības uzbrukumā un četri iemesti tālmetieni pirmajās sešās minūtēs nodrošināja rīdziniekiem četrpadsmit punktu pārsvaru 6:20. Ļoti aktīvs bija Dairis Bertāns, metienos no perimetra viņam pievienojās Zavacks, Kaspars Bērziņš un Ērls Džerods Roulends. VEF ofensīvu pārtrauca Sandis Valters, ar firmas tālmetienu gūstot pirmos punktus pret divkārtējiem Latvijas čempioniem. Drīzumā savu rēķinu atklāja Timma, bet ceturtdaļas galotnē sešus punktus pēc kārtas guva ventspilnieku saspēlnieks Donalds Sims. Kopā 12:6 izrāviens un summā 18:26.

Stafeti no Sima pārņēma Jānis Timma. Krāslavā uzaugušais uzbrucējs sarīkoja uguņošanu uzbrukumā, trīs reidus pabeidzot ar trīs punktiem, bet kopā otrajā ceturtdaļā savāca 11 punktus, tikai par vienu mazāk nekā pretinieki. Desmitminūtes sākumā Timmas pustālais, Kaspara Bērziņa kļūmju izmantošana un divu uzbrukumu noslēgšana ar sodu nodrošināja 10:2 ofensīvu, samazinot starpību līdz diviem punktiem 28:26. Kaspars Bērziņš uz brīdi atjaunoja plus četri, taču piektā numura pozīcijā vefiešiem jūtami trūka pamata centra spēlētāja Antana Kavaļauska klātbūtne. Ventspilnieki, atšķirībā no spēles sākuma, regulāri sāka vākt atlēkušās bumbas abos laukuma galos, iegūstot iespējas atkārtotiem uzbrukumiem. Četrpadsmitās minūtes beigās Valters izlīdzināja rezultātu 30:30, un, lai gan Bertāns atbildēja ar tālmetienu, puslaiku Ventspils basketbolisti noslēdza ar 13:5 ofensīvu. Astoņpadsmitajā minūtē Kempbels ar soda metieniem pirmo reizi izvirzīja viesus vadībā 37:36, bet Timmas tālmetiens un nākamie Kempbela soda metieni panāca plus pieci 43:38.

Mārtiņa Laksas tālmetiens pēc Artūra Bērziņa piespēles palielināja atrāvienu līdz astoņiem punktiem, bet trešās ceturtdaļas turpinājumā ventspilnieki pārsvaru dubultoja. VEF spēlētāji laukumā darbojās individuālāk, pavisam savādāks nekā VTB līgas un Eiropas kausa spēlēs izskatījās Roulends, nebija vairs neviena, kurš regulāri gūtu punktus. Turpretī Ventspilij katrā ceturtdaļā atradās jauns līderis. Trešajā desmitminūtē tāds bija Mārtiņš Laksa, kura trīs tālmetieni – parasti pēc Bērziņa piespēlēm – divdesmit septītajā minūtē panāca sešpadsmit punktu pārsvaru 61:45. Roulends iešāva tālmetienu, taču Sims atbildēja ar to pašu, bet Timma trieca bumbu grozā no augšas, mazāk nekā minūti pirms pārtraukuma nodrošinot plus astoņpadsmit 66:48.

VEF saņemšanās aizsardzībā, Roulenda iniciatīva uzbrukumā un Artūra Bērziņa nesportiskā piezīme divarpus minūšu laikā ļāva rīdziniekiem atspēlēt desmit punktus 66:58. Roberts Štelmahers pieprasīja minūtes pārtraukumu, pēc kura bloks un Timmas divpunktnieks iesāka ventspilnieku atgūšanos. Valtera tālmetiens bija neprecīzs, toties Sandis savāca atlēkušo bumbu, bet Kempbels atjaunoja plus divpadsmit 58:70. VEF steidzās, izdarīja sasteigtus metienus un atkal tika sodīti. Tālmetienu iemeta Valters, palielinot atrāvienu līdz trīspadsmit punktiem 75:62. Sākot pamatlaika pēdējām septiņdesmit sekundēm, plus desmit ventspilniekiem 77:67. Pēc minūtes pārtraukuma ātru tālmetienu realizēja Bertāns, taču otrā pusē Kempbela mēģinājumu pielaboja Timma. Presings, pārkāpumi neļāva mājiniekiem glābt spēli un Ventspils sagādāja Latvijas čempioniem pirmo zaudējumu.

Savstarpējās spēlēs rezultāts kļuvis 20-16 Ventspils labā, bet Saldus dueļos kurzemnieki ir priekšā ar 2-0. Interesanti, ka arī iepriekšējā reizē ventspilnieki pretiniekus izbraukumā pārspēja tieši Saldū, 2011. gada 18. novembrī svinot uzvaru ar 87:81.

Aldaris LBL, 24. novembris, Saldus

VEF Rīga – Ventspils 74:80 (26:18, 12:25, 12:23, 24:14)
VEF: Roulends 19 (2p 3/7, 3p 3/7, 1p 4/6; 5ab, 5rp), K. Bērziņš 19 (2p 7/13, 3p 1/1, 1p 2/2; 8ab), Bertāns 15, A. Strēlnieks 8, Daniels 8, Zavackas 5, Jahovičs, Louks, Blaus; Janičenoks, Geks.
BKV: Timma 19 (2p 7/8, 3p 1/3, 1p 2/2; 5ab), Sims 19 (2p 6/9, 3p 1/1, 1p 4/5), Kempbels 12 (7ab), Laksa 9 (5ab), S. Valters 8, A. Bērziņš 7, Meiers 6 (7ab, 6bm), Lejasmeiers (4ab), Zaķis; Jonāts, Pinete.

Statistika. VEF Rīga 74, Ventspils 80

Metieni no spēles: 26/69 vs 29/55
2p: 17/44 vs 22/38
3p: 9/25 vs 7/17
1p: 13/18 vs 15/23
AB: 34 (14/20) vs 38 (10/28)
RP: 14 vs 11
Kļ.: 7 vs 17
PB: 8 vs 3
BM: 5 vs 7
Personiskās piezīmes: 26 vs 24
Starta piecnieki: 47 vs 52
Rezerves: 27 vs 28

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: cobe

  +9 [+] [-]

, 2012-11-24 18:59, pirms 12 gadiem
Saldus ir veiksmīga pilsēta personīgi W, taču ne VEFam.
Slēpts komentārs: W W E

 +34 [+] [-]

, 2012-11-24 18:59, pirms 12 gadiem
Tas Jaunupam par bravūru

 +19 [+] [-]

, 2012-11-24 18:59, pirms 12 gadiem
Malači BKV. Pelnīta uzvara. Pamanīju ka BKV Latvijas karogs uz formām ir lielāks nekā VEF. Sīkums bet patīkami.

 +26 [+] [-]

, 2012-11-24 18:59, pirms 12 gadiem
Vef faniem: tikai lūdzu nesmirdat par spēles mazsvarīgumu

  +9 [+] [-]

, 2012-11-24 18:59, pirms 12 gadiem
Jā! Uzvara! Ventspils labākie! Pēdājā ceturtdaļā gan nevajadzēja tā atlaist, tad būtu pārliecinošāka uzvara!

 +15 [+] [-]

, 2012-11-24 18:59, pirms 12 gadiem
in your VAFELF FACE!!!!!!!!!!
čau jaunup!
BKV BKV BKV!!!!!!!
SUPER! es Jums ticēju! Paldies!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 19:00, pirms 12 gadiem
nu meistari... kas butauts pa trenneri...Louks vienkarsi arpraats ko vinjs tur dara nesaprotu.... malaci BKV bijaat pelnijusi..... ar tadu speeli jau nu eirokausu sezona driiz buus galaa

 +15 [+] [-]

, 2012-11-24 19:00, pirms 12 gadiem
VEF pazors

 +19 [+] [-]

, 2012-11-24 19:00, pirms 12 gadiem
Cik skaisti!Timma beidzot atguvies!

 +21 [+] [-]

, 2012-11-24 19:00, pirms 12 gadiem
LBL līmenis esot VEFam par zemu..
Laiks nolaisties no mākoņiem. BKV vienkārši pārliecinoši kontrolēja visu spēli un ierādija vietu nabagiem

Domu lasītāja , one man show un citu klaunu komentārus studijā !

 +24 [+] [-]

, 2012-11-24 19:00, pirms 12 gadiem
sitadu marazmu VEF izpildijuma negaidiju...pretigi skatities...vsp kadu brivu metienu iemeta kads pa speli?Strelnieka triiniitis bij vienigais man liekas...velkas ka flegmas, piespeles kjeras, kludu juura...vnk vini bij pilnigi negatavi sai spelei to vareja redzet,bez jebkadas degsmes...

toties Ventspils ka ierasts pret VEF parada loti labu speli,jo viniem tas acimredzami ir svarigi,vinneet derbijaa, samet brivos metienus, bij labi sagatavojusies un pilnigi pelniti ari vinneeja.malaci.

moz VEF kada skruvite atkritis valaa peec sitadas speles...sodien rezultats vel pat loti pieklajigs, jo spraiga cinja ar tadu speli buutu arii ar Turibu vai LU...

 +13 [+] [-]

, 2012-11-24 19:00, pirms 12 gadiem
cobe rakstīja: sīkums,ka VEF zaudēja...pavasarī Vefiņš parādīs,kuri ir labākie un pacels čempionu kausu
Lai jau VenTeles un viņu faneļi papriecājas
nez kapēc tad tagad nevinēja ja jau dižie vef esot tik vareni!

  +8 [+] [-]

, 2012-11-24 19:00, pirms 12 gadiem
Pirmās 5 min no Ventspils puses bija ārprac

  +7 [+] [-]

, 2012-11-24 19:00, pirms 12 gadiem
Man liekas, ka šī spēle labi parādīja kura komanda Eirolīgai ir gatavāka. Nevar teikt, ka VEF nespēlēja, Aivara blice vienkārši bija labāka. Aivars- Edža 1:0 .

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 19:01, pirms 12 gadiem
Pilnīgi pelnīta uzvara BKV. Apsveicu. Godīgi - man šodien ļoti riebās skatīties ar kādu attieksmi laukumā spēlē VEF.

Kā jau rakstīju, likās, ka VEF ir kkāda USA izlase. Vismaz pēc viņu spēles. LIELS FUI.

Nekas nav pretim pret tādu pašu scenāriju kā pagāšgad.
Un nez VEF vēl aizvadīs spēles Saldū pret BKV?

 +20 [+] [-]

, 2012-11-24 19:01, pirms 12 gadiem
Kā kurzemniekam milzīgs prieks par ventiņu uzvaru pār uzpūtīgo super klubu, kuram "neesot vietas LBL"! Kā saka in your face. Jo interesantāk!

 +10 [+] [-]

, 2012-11-24 19:01, pirms 12 gadiem
W W E rakstīja: Pavasarī viss izskirsies. Nekas traks.
Un to teica viens no pokemoniem,kursh pirms speeles teica,ka VEF BKV sagraus!Kaa tad!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:01, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka šī spēle labi parādīja kura komanda Eirolīgai ir gatavāka. Nevar teikt, ka VEF nespēlēja, Aivara blice vienkārši bija labāka. Aivars- Edža 1:0 .
"Man liekas, ka šī spēle labi parādīja kura komanda Eirolīgai ir gatavāka."

Eirolīga Tu

  +8 [+] [-]

, 2012-11-24 19:02, pirms 12 gadiem
Beidzu 8 sekundēs rakstīja: Pirmās 5 min no Ventspils puses bija ārprac
un parejas 35 no VEF vsp zem katras kritikas

  +8 [+] [-]

, 2012-11-24 19:02, pirms 12 gadiem
Nu tg jagaida kad gaileeni irsiisies par to kurs ierijis, kurs speeleejis ar pusspeeku, kurs toto kapaajis un kuram vnk nekrita
Slēpts komentārs: cobe

 +13 [+] [-]

, 2012-11-24 19:02, pirms 12 gadiem
uzvareja Latvijas komanda
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs: geerra

 +12 [+] [-]

, 2012-11-24 19:02, pirms 12 gadiem
saistībā ar jaunupa verbālo caureju- vienkārši lielisks iznākums!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 19:02, pirms 12 gadiem
Te nu vareja redzet cik nopietni speleja VEF, bez uguntinas un jeb kadas atdeves. Protams es ka calis nelautu sevi sadi apspelet, ja negribas kapat, tad lai spele jaunie, Geks u.t.t par to kauns. Bet nau nekadu saubu ka pavasari rezultats bus 4-0 vef laba, jo pirmas 8 min paradija limena starpibu. Protams nevar aizmirst Kavalauska un Janicenoka prombutini. Prieks ka vismaz sodien Ventini vineja, un deva vielu pardomam Vef
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-11-24 19:03, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka šī spēle labi parādīja kura komanda Eirolīgai ir gatavāka. Nevar teikt, ka VEF nespēlēja, Aivara blice vienkārši bija labāka. Aivars- Edža 1:0 .
Edža Aivaram tikai rīta čības pie gultas drīkst pienest.

 +12 [+] [-]

, 2012-11-24 19:03, pirms 12 gadiem
cobe rakstīja: Vefam ir daudz svarigakas un sportiskā ziņā augstāka limeņa spēles loh
nē, nu ja neciena savus skatītājus un arī sponsorus, tad jau var atrast visādas atrunas
Slēpts komentārs: W W E

  +5 [+] [-]

, 2012-11-24 19:03, pirms 12 gadiem
taka mazi bērni ! abas ir Latviešu komandas ,un cieniet viens otru !

  -4 [+] [-]

, 2012-11-24 19:04, pirms 12 gadiem
Jau spēles sākumā pēc 14 punktu pārsvara iegūšanas draudzenei teicu, tūlīt sāksies problēmas, jo Butauts sāka veikt haotiskas maiņas, laukumā vislaik spēlēja Strēlnieks, Louks, Blaus, kuri vispār parasti netiek laukumā. Tajā brīdī bija skaidrs, ka būs sū.di, jo komandas līderi nevar ieiet ritmā, tā arī notika. Protams, varēja līdz pat pēdējai ceturtdaļai redzēt, ka īsti VEFam motivācija šajai spēlei , tāda pa īstam īsta bija tikai Bertānam, Strēlniekam un VEntspilij, tas protams, loģiski. Un arī spēlēt bez Kavaļauska vienīgā centra spēlētāja un Janičenoka? nu priekš kam, tas bija skaidrs, ka VEntspils grauzīs grīdu, lai tikai uzvarētu, protams, vefam tā motivācija ir kāda ir, kā jau visās LBL spēlēs. Jāatzīst, ka beigās 4.cet VEFs saprata, ka jāsāk spēlēt, bet bis jau par vēlu bija. Skaidrs, ka galvenās cīņas pavasarī un zinam, ka VEFiņš tāpat ir potenciāli spēcīgāks un galā būs kkur 4:1.
Slēpts komentārs: vf

  +6 [+] [-]

, 2012-11-24 19:05, pirms 12 gadiem
v2_karstgalvis rakstīja: viss kā plānots! labs mārketinga triks, lai vilktu skatītājus uz LBL! VEF laba treniņspēle pirms īstajiem mačiem!
tu esi tikpat gudrs kā mans kaķis

  +7 [+] [-]

, 2012-11-24 19:05, pirms 12 gadiem
duum rakstīja: taka mazi bērni ! abas ir Lietviešu komandas ,un cieniet viens otru !
Kādi lietuvieši????

  -3 [+] [-]

, 2012-11-24 19:06, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka šī spēle labi parādīja kura komanda Eirolīgai ir gatavāka. Nevar teikt, ka VEF nespēlēja, Aivara blice vienkārši bija labāka. Aivars- Edža 1:0 .
Krokodil , nu nevajag tikai lūdzu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:08, pirms 12 gadiem
IN YOUR FACE VAFEĻI
izdomaatais eiroliigas klubs atkal nespej uzvareet BKV
ko lai saka....

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:10, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Krokodil , nu nevajag tikai lūdzu...
Nē nu ok , bet situācija šodien analoga kāda bija VEF pret Žalgiri. Divas dažāda līmeņa komandas ar dažādiem mērķiem sezonai.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 19:10, pirms 12 gadiem
Timmam 3p 1/3???

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:10, pirms 12 gadiem
ahahahaaha jefiņi malači! Līdzīgi ģinamo

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 19:11, pirms 12 gadiem
Pelnīti VEFs dabūja iekšā. Jānolaižās puikām no mākoņiem un it sevišķi Jaunupam. lai nerādās tik rožaini sapņi.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:11, pirms 12 gadiem
visus apsveicu ar ventspils uzvaru. ka jau pirms speles mineju uzvareja ventspils. pamatoti uzvareja. uzskatu ka butauts nepareizi izvelejas atstat mala kavalausku, drizak vajadzeja louksu atstat malina. ko lai saka uzvar specigakie. tas ka basketbolu riga nemak spelet nav nekads noslepums, vienigi zel ka vefs tere manu nodokljos samaksato naudu shitas viestradnieku varzas uzturesanai. jaunupam vajadzetu pasedet paris gadus cietuma manuprat par neliederigu valsts lidzeklju izskerdesanu lielos apmeros. tad varbut nakamreiz rigas darbonishi padomatu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 19:11, pirms 12 gadiem
Malači Ventspilnieki!!
prieks par jums

  +5 [+] [-]

, 2012-11-24 19:12, pirms 12 gadiem
un ko gudru tagad vef faneļi teiks???;D

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:13, pirms 12 gadiem
Nē nu, domu lasītājs pavisam kluss palicis, bet būsim godīgi, ja jau var teikt, ka VEF ar po*ujismu spēlēja pret Ventspili, tad pirms 2 nedēļām Žalgirim tas po*ujisms bija vēl lielāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 19:16, pirms 12 gadiem
ev, Ventiš fani, žēl ka tā nav finālsērijas 7 spēles uzvara , ne!??!
nu priecājas, priecās, malači, apsveicu, bet nu tā ir tikai pirmā spēle un vēl jau tiksimies čempioni arī mēdz zaudēt!
bet no VEF spēles puses nepatika kad pārāk daudz individuāli spēlēja un kapēc Butauts nesavāca viņus... nez, nekrita vēl arī visi brīvie metieni, vai nu nebija noskaņojušies vai nenovērtēja, nez, varbūt arī sapriecājās par ātru kad būs viegli, hz...
bet nekas, tagad jādomā tikai un vienīgi spēle par OTARDIENU !!!! ar 200% jābūt jau tur !!!

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 19:17, pirms 12 gadiem
Timmam 3p 1/3? Nav biku par maz?

  -3 [+] [-]

, 2012-11-24 19:17, pirms 12 gadiem
Saprotiet pareizi BKV fani. Nav tā, ka tagad LBL VEFam neinteresē. Regulārā sezona izskatās, ka ir vienaldzīga, bet tomēr LBL tituls viņiem ir vajadzīgs kā ēst. Un Jaunups tur var teikt daudz, bet tas jau nemaina faktu, ka VEF cīnīsies par titulu.

Un par šo uzvaru - pelnīti. Un tā teikt BKV fani tagad var uzvesties, kā VEF spēlētāji šodienas spēlē ... Bet gaidam tomēr PO.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 19:17, pirms 12 gadiem
Sammo rakstīja: IN YOUR FACE VAFEĻI
izdomaatais eiroliigas klubs atkal nespej uzvareet BKV
ko lai saka....
ev, paga, kas bija pagājušo gadu čempioni LBL ? nepateiksi priekšā?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:18, pirms 12 gadiem
v2_karstgalvis rakstīja: bet tevi vajadzetu izmest uz neapdzivotas salas par mana intelekta grausanu!
ja tu gadijuma esi vef fans tad intelekta tev nevar but, taka vari neuztraukties.

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:18, pirms 12 gadiem
Juriiic rakstīja: ev, paga, kas bija pagājušo gadu čempioni LBL ? nepateiksi priekšā?
tu, cūka, tas tak bija pagājušajā gadā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 19:20, pirms 12 gadiem
Vef gan jau ar otro sastavu speleja, ne? :d

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 19:20, pirms 12 gadiem
Vienam ''gudriniekam'' klapīte būs ciet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:21, pirms 12 gadiem
BKV The champion 2013-2014

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:21, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: Kā man kretinē VEF atieksme LBL spēlēs, un tas iet gadu no gada. Es jau vairs nebrīnos, kad parasti VEFs LBL spēlēs , piemēram, pret Turību vai Jelgavu pēc puslaika zaudē kkur ar -5, a tad pēc pārtraukuma sāk biš piespiesties un beigās vinnē ar +20. Te bija līdzīgi, tikai šoreiz sākumā motivācija bija, liela agresivitāte, ātrums, viss kā ierasts, tad saprata, ka nu tik būs viegla uzvara, sāka laist tālākos rezervistus, un līderi izkrita no spēles ritma. Spēli zaudēja Butauts, bet kā jau teicu, VEFa rezultāti LBL regulārajās spēlēs vairs sen jau nepārsteidz, nozīmes īsti jau tām nav.
Atceries kā Rimas lika krampēt visās spēlēs pret BKV. Pat reg. čempī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:22, pirms 12 gadiem
v2_karstgalvis rakstīja: ja esi Ventspils fanelis, tad aizej ludzu pec piena, puiselit!
nu jā, tev jau nekur nav jāiet, pienu vari padzerties no mātes pupa

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:23, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: Kā man kretinē VEF atieksme LBL spēlēs, un tas iet gadu no gada. Es jau vairs nebrīnos, kad parasti VEFs LBL spēlēs , piemēram, pret Turību vai Jelgavu pēc puslaika zaudē kkur ar -5, a tad pēc pārtraukuma sāk biš piespiesties un beigās vinnē ar +20. Te bija līdzīgi, tikai šoreiz sākumā motivācija bija, liela agresivitāte, ātrums, viss kā ierasts, tad saprata, ka nu tik būs viegla uzvara, sāka laist tālākos rezervistus, un līderi izkrita no spēles ritma. Spēli zaudēja Butauts, bet kā jau teicu, VEFa rezultāti LBL regulārajās spēlēs vairs sen jau nepārsteidz, nozīmes īsti jau tām nav.
Rowland ir talakais rezervists? Un vai eiroligas kluba var but vaji speletaji?

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:23, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: īstenībā jau šogad
labi, nepiesienies-pagājušajā sezonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 19:24, pirms 12 gadiem
bļāviens, kāds kauns... zāģēt Ventspilij. es jau sen teicu ka nevajag spēlēt kaut kādās provinču sportazālēs un arī spēlēm ir jāpieiet nopietnāk. biju domājs ka VEFs viņus pazemos un tā arī vajadzētu būt vadoties pēc spēku samēriem, bet nekā

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:24, pirms 12 gadiem
Smieklīgi tie VEF fani. Pirms spēles dziedājāt par uzvaru, sagrāvi. Pat ja publiski neklaigājāt, tad domās jau nu 100% bijāt pierakstījuši Rīgas uzvaru. Tagad, kad viss nav beidzies, kā plānojāt, sākat runāt par pavasari, par koncentrācijas trūkumu. Kāda komanda, tādi fani - visiem deguni gaisā, kaut pamata tam nav nekāda. Ar tādu attieksmi smagi aplauzieni būs vēl un vēl.

Malači BKV! Pelnīta uzvara!!!

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 19:25, pirms 12 gadiem
Un tgd baigie prieki vne, bet tpv visi labi zin ka BKV pat tuvu nav VEF liimenim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 19:25, pirms 12 gadiem
stakets rakstīja: Rowland ir talakais rezervists? Un vai eiroligas kluba var but vaji speletaji?
Eurocup. VEF spēlē Eurocup. Kas jums tur Kurzemē nemaz nesekojat līdzi basketbolam!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:26, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: VEF pazors
Savaa zinjaa jaa, jo zaudee taadai amatieru komandai, bet spele tpt pilniibaa neko nenoziimee

  -4 [+] [-]

, 2012-11-24 19:27, pirms 12 gadiem
tatad vefs viestradniekiem tere ap 2 milj eur gada, tas butu piemeram tadas pilsetas ka saldus visiem pensionariem varetu palielinat veselu gadu pensiju par aptuveni 70 latiem menesi. es uzskatu izvele par labu visadu butautu, zirga zobju rowlandu un parejo zombiju algosanai ir kaitnieciba lielos apmeros.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:28, pirms 12 gadiem
Sammo rakstīja: IN YOUR FACE VAFEĻI
izdomaatais eiroliigas klubs atkal nespej uzvareet BKV
ko lai saka....
atgādināt tev pērnā gada lbl finālsēriju, lašara? sezonas beigās, tad paskatīsimies kam tur būs "feisā". zaudēta tikai viena spēle vēl nav zaudēts karš

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:28, pirms 12 gadiem
v2_karstgalvis rakstīja: tad pasaki savai muterītei, lai ātrāk velkas šurp!
atvilsies, atvilksies un tu tabūsi pa tesmeni

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:29, pirms 12 gadiem
valdemaars rakstīja: tatad vefs viestradniekiem tere ap 2 milj eur gada, tas butu piemeram tadas pilsetas ka saldus visiem pensionariem varetu palielinat veselu gadu pensiju par aptuveni 70 latiem menesi. es uzskatu izvele par labu visadu butautu, zirga zobju rowlandu un parejo zombiju algosanai ir kaitnieciba lielos apmeros.
Tik daudz jau netērē, kāds 1 miljons gan varētu būt. Tajā budžetā ~3 stabi ir iekļauta arī alga apkopējai, tā kā tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 19:31, pirms 12 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: nenozīmīga spēle, 3dien gan jāvinē vefiņam

šodien piedodams zāģis, svarīgāk tgd eirokausa un vtb
fināli būs svarīgi
Nu ja, bet ja pagrūdīs nākamo triumfam, tad vefs būs pilnīgi sapakaļojies
ar tādu shēmošanu

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:31, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: treņinspēlē rezultāts nav svarīgs,pavasarī būs īstais baskets
bla bla blāā, bla blāa blāa bla bla blā

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:31, pirms 12 gadiem
valdemaars rakstīja: tatad vefs viestradniekiem tere ap 2 milj eur gada, tas butu piemeram tadas pilsetas ka saldus visiem pensionariem varetu palielinat veselu gadu pensiju par aptuveni 70 latiem menesi. es uzskatu izvele par labu visadu butautu, zirga zobju rowlandu un parejo zombiju algosanai ir kaitnieciba lielos apmeros.
Nerunaasim par biblioteekas celtnieciibu un veel visaadiem citiem nevajdziigiem s***, tad jau visiem latvijas pensionaariem palielinaatu pensiju par 70ls

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:33, pirms 12 gadiem
Ja VEF nekas nav, tad kāpēc tāds prieks, ka uzvarējāt VEF?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:33, pirms 12 gadiem
Beidzu 8 sekundēs rakstīja: bla bla blāā, bla blāa blāa bla bla blā
lapseene, 19:08, pirms 24 minūtēm
??? Un Butauts pārtraukumā auroja: Ku..vas , kur skrienat , piebremzējiet , spēki spēcigajam triumfam jāpietaupa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:35, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ja VEF nekas nav, tad kāpēc tāds prieks, ka uzvarējāt VEF?
Kādas prognozes Ļubercos?

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:35, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ja VEF nekas nav, tad kāpēc tāds prieks, ka uzvarējāt VEF?
Tpc ka taa bij vieniigaa normaala liimenja komanda pret ko speleeja shosezon. Atgaadinaashu ka BKV spelee tikai BBL un LBL un vinju pretinieki eirokausos ir zviedru un somu komandas

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:36, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: LBL līmenis esot VEFam par zemu..
Laiks nolaisties no mākoņiem. BKV vienkārši pārliecinoši kontrolēja visu spēli un ierādija vietu nabagiem

Domu lasītāja , one man show un citu klaunu komentārus studijā !
paskaties ar ko spēlē VEF ar kādiem pretiniekiem un kādos turnīros un ar ko BKV, smieklīgi pat kaut ko salīdzināt. venteļi jau priekā onanē par kaut kādu vienu uzvarētu spēlīti, nīkuļi jūs

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:36, pirms 12 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: nenozīmīga spēle, 3dien gan jāvinē vefiņam

šodien piedodams zāģis, svarīgāk tgd eirokausa un vtb
fināli būs svarīgi
nu cik var shito bulshitu dzit? pashiem neapnik? tipa visas speles kas ir zaudetas neko nenozime. kads tev eirokauss un vtb beidz dzit jokus. tur tapat vefs izlidos lauka ka korkis no sampaniesa pudeles kada atskiriba nedelu atrak vai velak.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 19:36, pirms 12 gadiem
Laksas 3punktnieki bija kā odziņa uz tortes..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:37, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: treņinspēlē rezultāts nav svarīgs,pavasarī būs īstais baskets
rezultats vienmer ir svarigs, tas ir sports. un ja VEF doma par marketingu utt., nevar Latvijas derbijaa urbinot degunu spelet..fani to noverte,nepiedod tadas lietas,jaspele visur, pie kaajas kas tas par turniru,pasi jau sev kapu rok,nepiesaka Jenicenoku, Kavalausku, labi zinot ka BKV vienmer sagatavojas pret VEF 100%, un grauzis gridu lai vinnetu...5 min nepietiek lai uzvaretu..

cerams VEF bus maciba vienreiz par visam reizem, jo redzejam ka BKV ja krit metieni tad nokert bij pagruti vinus spelejot bez aizsardzibas.20 sekundes notur un tad pilnigi brivs metiens, un ta katru reizi...

  -3 [+] [-]

, 2012-11-24 19:37, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Kādas prognozes Ļubercos?
Tagad ir vienkārši bail ko prognozēt. Jāskatās, kas notiks un viss.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:39, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tagad ir vienkārši bail ko prognozēt. Jāskatās, kas notiks un viss.
Nez kā Butautam atmaksāsies tas, ka Kavaļausks un Janičenoks neuztur staminu , bet gan kaut kur ārpus laukuma vazājas. Tādiem līderiem jāspēlē katrā komandas spēlē. Ļubercos viņi būs ļoti auksti.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:40, pirms 12 gadiem
tikko no spēles!

Nu spēlēja VEFs tikai pirmo ceturtdaļu, pēc tam aizgāja strītbols un BKV ļoti smuki sāka mazgāt viņus, man kauns palika par VEF spēli. Katrs mēģina individuāli apspēlēt un sanāca tikai bikses pilnas. Spēles beigās beidza spēlēt strītbolu un uzreiz vilka klāt, bet tad Roulends, Bertāns uzmeta zilos trīņus un spēle praktiski bija izšķirta! Roulends nebija gatavs šai spēlei un tā ir tīrākā Butauta vaina!
Vērojot VEF soliņu, Telefons visu laiku dīdījās, nervozēja, varēja redzēt, ka varētu uz laukuma visus saplosīt. Formu bija uzvilcis, varēja tak iziet, bet laikam Butautam šī spēle nebija TIK svarīga.
BKV malači, Timma bij labs!
P.s. Spēles sākumā Kavaļausks Bērziņam pateica, ka davai tikai bez piezīmēm, bet šis pirmajā BKV uzbrukumā nopelna piezīmi!
P.s.s. Kapēc neieradās VEF fani, vietas bija rezervētas!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:45, pirms 12 gadiem
[quote kobebryant33]
Ka Vefam LBL pie vienas vietas
protams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:48, pirms 12 gadiem
ventspilniece rakstīja: [quote kobebryant33]
Ka Vefam LBL pie vienas vietas
protams
pa TV vareja dzirdet ka Butauts kliedza pirmas ceturtdalas vidu :"beidziet spelet, ko jus darat? lidz svarigajam macam tikai paris dienas,pataupieties"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 19:48, pirms 12 gadiem
Besī tie vef fani kuri nodi*š Ventspili un saka,ka uzvarēšot,bet tad,kad zaudēē saka,ka tas jau nekas īpašš!viņiem itkaa neintresējot LBL..

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:52, pirms 12 gadiem
ventspilniece rakstīja: Besī tie vef fani kuri nodi*š Ventspili un saka,ka uzvarēšot,bet tad,kad zaudēē saka,ka tas jau nekas īpašš!viņiem itkaa neintresējot LBL..
Tas pats bija pagāšgad, bet ar ko tas viss beidzās - visi redzēja.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 19:53, pirms 12 gadiem
Pieprasu demisiju Butautam, patriekt!

Es saprotu, ka LBL un BKV ir nekas, bet ar šādu attieksmi spēlēt, pelnīti zaudēja. Cerams, ka nākamnedēļ būs sapulce un kāda galva ripos.

Cerams, ka par šo joku atkal dabūs arī $$$ sodus.

     [+] [-]

, 2012-11-24 19:54, pirms 12 gadiem
ventspils jau valmieru nevar uzvarēt un apskatīsimies ko pavasarī ventspils vefam varēs izdarīt ventspils paliks jaņos tāpat kā pagājušajā sezonā

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 19:55, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Pieprasu demisiju Butautam, patriekt!

Es saprotu, ka LBL un BKV ir nekas, bet ar šādu attieksmi spēlēt, pelnīti zaudēja. Cerams, ka nākamnedēļ būs sapulce un kāda galva ripos.

Cerams, ka par šo joku atkal dabūs arī $$$ sodus.
Ko ta tu tāds dusmīgs?
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  -4 [+] [-]

, 2012-11-24 19:57, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko ta tu tāds dusmīgs?
Manuprāt, klubs, kurš vēlas piesaistīt arvien vairāk skatītājus šodien iespļāva sejā jau esošajiem. Nākamās 3 spēles es pavērošu tv.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 19:58, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Manuprāt, klubs, kurš vēlas piesaistīt arvien vairāk skatītājus šodien iespļāva sejā jau esošajiem. Nākamās 3 spēles es pavērošu tv.
Biji Saldū?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-24 20:01, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jau starta piecinieks parādīja Butauta attieksmi, man ir kauns par šādu gājienu. Šādas komandas ir jāsagrauj, man ir kauns par VEF.
pāris reizes atkal VEF lauku sporta zālēs uzspēlēs , iekrās naudiņas,varēs nopirkt LBL visstrādnieku papildus kvotu un kavalauskas varēs iet sākumsastāvā.

VAI TU JAU NOZIEDOJI MELNAI NĀVEI???

     [+] [-]

, 2012-11-24 20:02, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: tikko no spēles!

Nu spēlēja VEFs tikai pirmo ceturtdaļu, pēc tam aizgāja strītbols un BKV ļoti smuki sāka mazgāt viņus, man kauns palika par VEF spēli. Katrs mēģina individuāli apspēlēt un sanāca tikai bikses pilnas. Spēles beigās beidza spēlēt strītbolu un uzreiz vilka klāt, bet tad Roulends, Bertāns uzmeta zilos trīņus un spēle praktiski bija izšķirta! Roulends nebija gatavs šai spēlei un tā ir tīrākā Butauta vaina!
Vērojot VEF soliņu, Telefons visu laiku dīdījās, nervozēja, varēja redzēt, ka varētu uz laukuma visus saplosīt. Formu bija uzvilcis, varēja tak iziet, bet laikam Butautam šī spēle nebija TIK svarīga.
BKV malači, Timma bij labs!
P.s. Spēles sākumā Kavaļausks Bērziņam pateica, ka davai tikai bez piezīmēm, bet šis pirmajā BKV uzbrukumā nopelna piezīmi!
P.s.s. Kapēc neieradās VEF fani, vietas bija rezervētas!
Kadi vef fani? Bernudarzam naudas biletem nepietika. Ja jau uz arenu pat nevar ierasties...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:02, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jau starta piecinieks parādīja Butauta attieksmi, man ir kauns par šādu gājienu. Šādas komandas ir jāsagrauj, man ir kauns par VEF.
Gribi veel varbuut pateikt ka VEFam arii pret kkaadu baronu buus jaaspelee ar labaakajiem speleetaajiem??? Prieksh kam ir vajadziigs izlikt visus speeku pret seetas komandaam, ja driiz buus jaaspelee daudz nopietnaakaa turniiraa pret daudz speciigaakaam komandaam. Tev baigi vieglaak paliktu ja vinji vineetu to BKV? tolks, lai tak papriecaajas par vieniigo uzvaru pret VEFu, tpt beigu beigaas 3 paliks aiz Valmieras Vai mosh tu veel domaa, jo augstaaka vieta mums buus lbl sezonas verteejumaa, jo vajaaki pretinieki tiks playoffos, jaa tas noteikti ir ljoti svariigi it iipashi LBL

  -3 [+] [-]

, 2012-11-24 20:04, pirms 12 gadiem
lapseene rakstīja: pāris reizes atkal VEF lauku sporta zālēs uzspēlēs , iekrās naudiņas,varēs nopirkt LBL visstrādnieku papildus kvotu un kavalauskas varēs iet sākumsastāvā.

VAI TU JAU NOZIEDOJI MELNAI NĀVEI???
beidz pīpēt kapronu. Vef aizbrauca atkal ar pohijismu, spēlēja ar 2. piecieku un Butautam atkal pofig. Visā šitajā lielākie zaudētāji ir valmiera diemžēl...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:05, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Manuprāt, klubs, kurš vēlas piesaistīt arvien vairāk skatītājus šodien iespļāva sejā jau esošajiem. Nākamās 3 spēles es pavērošu tv.
domigais dikti pikts. ta tak bija nesvariga spele ko tu shujies palasi fanu komentarus
p.s. tiesham doma ka vefam ir fani?
tas manuprat ir nonsenss valsti kur ir viena valstij parak liela pilseta tas pilsetas klubam spelet lauku pilsetinas, jo riga fani nenak pat tik daudz lai nosegtu zales iri man butu kauns ta darit, un visi tie bla bla par basketbola popularizeshanu ir sviests.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:06, pirms 12 gadiem
MiHaNiK rakstīja: Gribi veel varbuut pateikt ka VEFam arii pret kkaadu baronu buus jaaspelee ar labaakajiem speleetaajiem??? Prieksh kam ir vajadziigs izlikt visus speeku pret seetas komandaam, ja driiz buus jaaspelee daudz nopietnaakaa turniiraa pret daudz speciigaakaam komandaam. Tev baigi vieglaak paliktu ja vinji vineetu to BKV? tolks, lai tak papriecaajas par vieniigo uzvaru pret VEFu, tpt beigu beigaas 3 paliks aiz Valmieras
tāpēc, ka BKV ir protams švaki, bet ilgus gadus bijuši sancenši un ir jāciena savi skatītāji. Protams, ka pavasarī atkal BKV apspēlēs uz vienas kājas finālsērijā, bet es gribu uzvaru jau šodien.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:08, pirms 12 gadiem
stakets rakstīja: Kadi vef fani? Bernudarzam naudas biletem nepietika. Ja jau uz arenu pat nevar ierasties...
bet ko ta viņi rezervēja vietas!?

  +5 [+] [-]

, 2012-11-24 20:08, pirms 12 gadiem
smiekliigi kaa bomzis loucks spelee . muusu jaunajiem nedod iespeeju, a kkadu arzemnieku tikai attiista pa tukso

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 20:12, pirms 12 gadiem
tikko no Saldus ierados un liels prieks par BKV kas atguvās pēc neveiksmīgā sakumā un vinēja taads prieks!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 20:14, pirms 12 gadiem
trakais_v13 rakstīja: treņinspēlē rezultāts nav svarīgs,pavasarī būs īstais baskets
sākās jau

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:14, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: beidz pīpēt kapronu. Vef aizbrauca atkal ar pohijismu, spēlēja ar 2. piecieku un Butautam atkal pofig. Visā šitajā lielākie zaudētāji ir valmiera diemžēl...
Kadu otro piecinieku? Berzs Rowland bertans visi rezultativakie ari saja spele tadi bija. Ok, janicenoks nespeleja, bet ne jau del vina zaudeja. Ka jau teicueiroligas kluba nevar but vaji speletaji.
Ok, ventini lai priecajas tapat ka vef par uzvaru par zalgiri.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:15, pirms 12 gadiem
Zeļen rakstīja: smiekliigi kaa bomzis loucks spelee . muusu jaunajiem nedod iespeeju, a kkadu arzemnieku tikai attiista pa tukso
vienīgais izskaidrojums ir tāds, ka viņš pusi algas atdod jaunpupam

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:19, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: Strēlnieks parasti laukumā netiek, kur nu vēl start 5. Loucks tāpat. Blaus tieši tāpat. Jahovičš vidēji spēlē 8 min,šodien visu spēli gandrīz. Kavalauskam un Janičenokam iedeva brīvu. Komanda ir mehānisms, sistēma, kur nedrīkst tā darīt, kā šodien to izdarīja Butauts, spēlētāji ir kā mehānismi, viņi darbojas pēc konkrētas sistēmas, iet konkrētos mirkļos laukumā, un tās maiņas treneri jau ir ieplānojuši pirms spēlēm, spēlētājiem ir ierasts ritms, a šeit sākums izdevās kā cerēts un tad sāka veikt stulbas maiņas, kas visu sačakaraēja.
Es , ja godīgi to šodien gaidīju, kā jau minēju, vairs nepārsteidz vef rezultāti LBL reg spēlēs. Protams playoff viss tiek salikts pa plauktiņiem, jo kauss dod iespējas spēlēt ULEB kausā.
Nebur te dramu. To kas ies laukuma tici man butauts jau 3 treninjus ieprieks visus informeja. Ne jau ventspilij tie speletaji baigie monstri. Tadi pasi vien ir.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:19, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: beidz pīpēt kapronu. Vef aizbrauca atkal ar pohijismu, spēlēja ar 2. piecieku un Butautam atkal pofig. Visā šitajā lielākie zaudētāji ir valmiera diemžēl...
da beidz, nespelja ar nekadu otro piecnieku. vienkarsi kludijas un neizvelejas pareizo viesspeletaju. plus telefonam trauma. principa vefs cinijas pa istam vienkarshi sodien vefs bija vajaks.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 20:28, pirms 12 gadiem
valdemaars rakstīja: da beidz, nespelja ar nekadu otro piecnieku. vienkarsi kludijas un neizvelejas pareizo viesspeletaju. plus telefonam trauma. principa vefs cinijas pa istam vienkarshi sodien vefs bija vajaks.
ielaisti 80 punkti pret kaut kādiem latviešu viduvējībām un tizliem amerikāņu strītbolistiem. NOŽĒLOJAMI

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:29, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: bet ko ta viņi rezervēja vietas!?
Par vef menedzmentu jau esmu izteicis savas domas. Pret Le Mans vispar fani nebija.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 20:31, pirms 12 gadiem
Vef spēlēja tā, kā Jaunups māca, nekāda atbildība

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:32, pirms 12 gadiem
kpc vef fani nebija saldū?

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 20:32, pirms 12 gadiem
ak dies, cik smieglīgi ir tie, kas tagad par pavasari runā vēl pa dienu runāja par +30 Rodas aizdomas, ka dibena kasītājs ir pats Jaunupa Edžus vai kāds viņa ārlaulības dēls

Apsveicu uzvaretajus

  +5 [+] [-]

, 2012-11-24 20:32, pirms 12 gadiem
HitMix* rakstīja: kpc vef fani nebija saldū?
viņi vēl ar kājām iet uz turieni

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:36, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: ielaisti 80 punkti pret kaut kādiem latviešu viduvējībām un tizliem amerikāņu strītbolistiem. NOŽĒLOJAMI
Parmaksat puskomandai ir ne tikai nozelojami bet stulbi. Sobrid ta izskatas ka puse vef komandas sanem par neko. Tiem tipa rezervistiem zemi grauzt vajadzeja lai vinnetu so speli

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 20:36, pirms 12 gadiem
HitMix* rakstīja: kpc vef fani nebija saldū?
man brīžiem likās, ka spēle notiek Ventspilī!

  +5 [+] [-]

, 2012-11-24 20:37, pirms 12 gadiem
EJ TU NOST VISIEM ŠIEM TIZLEŅIEM TĀDS STIENIS!!

bebitis, 17:12, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
ui kā kā Vefiņš ieper mazos

-1 [+] [-]Ziņot
v2_karstgalvis, 17:12, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
ha ha ta ka mazos nem prieksa!

-1 [+] [-]Ziņot
W W E, 17:12, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Siets tas BKV.. aizsardziiba

-1 [+] [-]Ziņot
sasperjods, 17:15, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
W W E rakstīja: Siets tas BKV.. aizsardziiba
Lembim tiesas procesos daudz aiziet
redzēsim, ka tā V-pils bez Lembja atsveistajiem grašiem nekas nebūs
ne uz ielām, ne sporta zālēs... diemžēl

-1 [+] [-]Ziņot
One Man Show!, 17:15, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Kāpēc Roulends jālaiž?

-1 [+] [-]Ziņot
Beidzu 8 sekundēs, 17:15, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Ak, dievs..... Ventspils basketbols tomēr ir šausmīgs

-1 [+] [-]Ziņot
!trakais_v13, 17:16, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
17:4,domāju kādi +30 stabili būs

-3 [+] [-]Ziņot
v2_karstgalvis, 17:16, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
VEF tiesam nav jegas spelet tik vaja vieteja chempi!

-1 [+] [-]Ziņot
blackx, 17:19, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
divi savādāki līmeņi.. tas ir jāatzīst.

-1 [+] [-]Ziņot
Natijs, 17:19, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Ventiņi tādi nabagi. Vakar vēl te runāja par sasišanu

-3 [+] [-]Ziņot
!trakais_v13, 17:24, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
nesaprotu kāpēc Vefam jātērē laiks pret šādiem nīkuļiem

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 20:38, pirms 12 gadiem
Te nu bija VEF otrais sastāvs ar visiem melnajiem pa priekšu... Klauni..
Un tie taču nebuus Vefela fani kuri nerakstiis visādus attaisnojumus,spēli redzeejaat? Kur kāds otrais sastāvs? Kāda treninspeele? Spēlēja kā trakie un arī gribēja uzvarēt, taču uzvarēja stiprākais,prieks par BKV,malači.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 20:38, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: man brīžiem likās, ka spēle notiek Ventspilī!
BKV fani ieblava ta tiiri neko

  +5 [+] [-]

, 2012-11-24 20:40, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: man brīžiem likās, ka spēle notiek Ventspilī!
Da labi. Pret zalgiris kad iegaju arena likas ka spele kaunja notiek.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 20:42, pirms 12 gadiem
Beidzu 8 sekundēs rakstīja: viņi vēl ar kājām iet uz turieni
nav tādu fanu viņiem, nav izkāvās, padzina un tagad cuššššsš

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:47, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: ielaisti 80 punkti pret kaut kādiem latviešu viduvējībām un tizliem amerikāņu strītbolistiem. NOŽĒLOJAMI

protams vefa visi ir zvaigznes ir sevishki lakijs luks, pumpainais berzins un zirgzobis rowlands
ja neka nesaproti no basketbola tad ta ari pasaki, speletaji ir lidzvertigi ka ventpilij ta vefam, tikai vefam parsvara laukuma spele visadi viespeletaji kurus pat atcreties visus nevar bet ventpili savejie.
uzskatu ka simss un kempbels lai ari vareja redzet ka abiem sodien spele neiet bija labaki par vefinja legionu.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 20:53, pirms 12 gadiem
Nu no tiesasliels prieks! Visīstākā atbilde Jaunupa lielībai! Kā jau senais latviešu teiciens:'" Lieliba naudu nemaksā ....

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 20:53, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: Te nu bija VEF otrais sastāvs ar visiem melnajiem pa priekšu... Klauni..
Un tie taču nebuus Vefela fani kuri nerakstiis visādus attaisnojumus,spēli redzeejaat? Kur kāds otrais sastāvs? Kāda treninspeele? Spēlēja kā trakie un arī gribēja uzvarēt, taču uzvarēja stiprākais,prieks par BKV,malači.
Pagāšgad Saldū BKV arī bija stirpāki! Ko tas deva? Nē nu vismaz būs ko atcerēties.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:54, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: LBL līmenis esot VEFam par zemu..
Laiks nolaisties no mākoņiem. BKV vienkārši pārliecinoši kontrolēja visu spēli un ierādija vietu nabagiem

Domu lasītāja , one man show un citu klaunu komentārus studijā !
Šitā spēle bija tāda paša kļūda, ka Ventspils zaudējums Valmierai.
Nepiečurā bikses puis.

     [+] [-]

, 2012-11-24 20:54, pirms 12 gadiem
Visi tgd fano par BK venstpili noliekot vefiņu,redzēsiet,kad būs LBL fināls,kurā 90% spēlēs vef pret ventspili VEF vinnēs. (:

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 20:55, pirms 12 gadiem
Žēl, ka BKV pie +16 biški atlaida. Būtu gribējuši būtu visus +20,+25 arī dabūjuši. Nekas, vismaz pažēloja VEFeļus un galīgi nepazemoja.
Pat somi un zviedri spēlēja labāk pret BKV nekā VEF.

     [+] [-]

, 2012-11-24 20:57, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Žēl, ka BKV pie +16 biški atlaida. Būtu gribējuši būtu visus +20,+25 arī dabūjuši. Nekas, vismaz pažēloja VEFeļus un galīgi nepazemoja.
Pat somi un zviedri spēlēja labāk pret BKV nekā VEF.
Tev ir jāsaprot, ka čempioni atkal būs VEFs. Pagājušogad bija tāds pats scenārijs.

     [+] [-]

, 2012-11-24 20:57, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Šitā spēle bija tāda paša kļūda, ka Ventspils zaudējums Valmierai.
Nepiečurā bikses puis.
Onslov?

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 20:59, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pagāšgad Saldū BKV arī bija stirpāki! Ko tas deva? Nē nu vismaz būs ko atcerēties.
aizej tač vienreiz izraudies pie VEF plakāta,mošk labāk paliks un atceries ka ar naudu ne vienmēr var uzvarēt

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 21:00, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Tev ir jāsaprot, ka čempioni atkal būs VEFs. Pagājušogad bija tāds pats scenārijs.
Kapēc man tas būtu jāsaprot? BKV uz doto brīdi ir pārāki + vēl būs kāds papildinājums.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 21:04, pirms 12 gadiem
Valters,Buļš,Jaunups tādi circeņi,ko tik šie nesaraktīja pirms spēles tviterī,kur tik slimi var rakstīt pirms spēles,klaunu bars ne eksperti,tādus apčurāt

     [+] [-]

, 2012-11-24 21:05, pirms 12 gadiem
Fredža rakstīja: Visi tgd fano par BK venstpili noliekot vefiņu,redzēsiet,kad būs LBL fināls,kurā 90% spēlēs vef pret ventspili VEF vinnēs. (:
Puis neruna visu vieta. Es nefanoju ne par vienu. Man vnk patik baskets un ka liela dala pozicione komandu speku samerus. Protams viss redzams bus pavasari, tacu nevajag te runat par kaut kadiem eiroligas limeniem. Mums lidz tam ir ka lidz menesim, vienalga vef vai vpils.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 21:06, pirms 12 gadiem
KO JŪS VAFELES TEIKSIET PAVASARĪ PĒC FINĀLA? treniņspēle,otrais sastāvs?

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 21:07, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: Valters,Buļš,Jaunups tādi circeņi,ko tik šie nesaraktīja pirms spēles tviterī,kur tik slimi var rakstīt pirms spēles,klaunu bars ne eksperti,tādus apčurāt
Tādus prosta vajag ignorēt, pārfanojušies pajoliņi. Vismaz tagad saņēma apgaismību

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 21:08, pirms 12 gadiem
Nopietni? Jau kuro gadu juus visi maljat vienu un to pashu. Jums neapniik? Lai ar speeli nesanaaca redzeet bet ir jaasaprot ka taa ir tikai viena speele. Protams jau gribas iebaazt vef faniem sejaa ka nu tik buus nu tik pleesiis. Tajaa pashaa laikaa apzinoties to ka timma ir tikai vienu vai divas speeles labi nokapaajis. Baigi infantiili. Prieks protams par uzvaru bet pastaav arii iespeeja ka shii var buut arii vieniigaa a juus jau kroneejat muuseejos (ventinjus) par chempioniem.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-24 21:08, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: KO JŪS VAFELES TEIKSIET PAVASARĪ PĒC FINĀLA? treniņspēle,otrais sastāvs?
tak nomierinies, pavasarī atkal būs katrā spēle +20-30 un stabili pacels kausu mājās ar 4:0 vai 4:1

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 21:11, pirms 12 gadiem
Velnpils ierādīja Melnajai nāvei tās vietu Prieks, ka uzvar īsti veči

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 21:12, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: tak nomierinies, pavasarī atkal būs katrā spēle +20-30 un stabili pacels kausu mājās ar 4:0 vai 4:1
Beidz raudaat un paklusee!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 21:13, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: Valters,Buļš,Jaunups tādi circeņi,ko tik šie nesaraktīja pirms spēles tviterī,kur tik slimi var rakstīt pirms spēles,klaunu bars ne eksperti,tādus apčurāt
@ValdisValters: Šogad Ventspils nav pretinieks Vefam,lai kā viņiem gribētos.Vienīgā iespēja ir VEF bankrots...
@Suhinsh: @ValdisValters vai tad bankrots jau klāt?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 21:19, pirms 12 gadiem
RajonRondo rakstīja: Nopietni? Jau kuro gadu juus visi maljat vienu un to pashu. Jums neapniik? Lai ar speeli nesanaaca redzeet bet ir jaasaprot ka taa ir tikai viena speele. Protams jau gribas iebaazt vef faniem sejaa ka nu tik buus nu tik pleesiis. Tajaa pashaa laikaa apzinoties to ka timma ir tikai vienu vai divas speeles labi nokapaajis. Baigi infantiili. Prieks protams par uzvaru bet pastaav arii iespeeja ka shii var buut arii vieniigaa a juus jau kroneejat muuseejos (ventinjus) par chempioniem.
Vairāk tādus fanus BKV saimē kā Tu. Vismaz uz lietām skaties reali! Bet nekas nav akmenī kalts, un ar šādu pašu spēli un apņēmību cerams BKV kapāsies arī Eiročelendžera otrajā posmā un tālāk.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-24 21:21, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Velnpils ierādīja Melnajai nāvei tās vietu Prieks, ka uzvar īsti veči
Nu nu, kurš tad tur ir izpelnījies kautvai mužika statusu?

     [+] [-]

, 2012-11-24 21:23, pirms 12 gadiem
Ļoti laba Ventspils uzvara. Apsveicu treneri Robertu Štelmaheru. Šādas spēles gadās. Un tas nozīmē, ka šajā spēlē Ventspils bija labāki. Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka VEF, kas daudzmaz līdzvērtīgi spēlē ar labām komandām, un pat pamanās uzvarēt Žalgiris ir sliktāki par Venspili. Ventspils noķēra savu mirkli pret VEF, tāpat kā VEF savējo pret Žalgiris. Ventspils komanda, kas knpi cīnās ar Zviedru un Somu labākajām komandām nav pārāka par VEF, kas krievu līgā savā grupā ir 3.vietā.

Komentētāji gan mums

  -3 [+] [-]

, 2012-11-24 21:26, pirms 12 gadiem
par spēli jāsaka, ventiņi uzvarēja pelnīti, un kā gan vispār īsti savādāk varētu būt, ja vien kāds neiedomājas baigi brukt virsū tiesnešiem. Ventspils savācās pēc švakā sākuma un vef nebija gatavi.
Tomēr gribu pažēloties par spēles komentētājiem, nu vai tiešām nevar atrast kautkādus profesionālākus un asprātīgākus večus? Pārāk bieži pilnīgs bezgaumīgs bezsakars it īpaši no tā viena (R.Zeltiņš), jo vajag jau vislaik mēģināt jokoties, tas nekas, ka īpaši nesanāk. Tad jau labāk to pašu Buļu,kas gan brīžiem kļūst histērisks, bet vismaz tie jociņi neizklausās tādi ar mokām izspiesti. Bet tiešām nav vēl kādas kandidatūras?

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 21:30, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: Valters,Buļš,Jaunups tādi circeņi,ko tik šie nesaraktīja pirms spēles tviterī,kur tik slimi var rakstīt pirms spēles,klaunu bars ne eksperti,tādus apčurāt
VIŅI VISI IR DAUŅI NE EKSPERTI, IT ĪPAŠI TAS VECAIS KRABIS VALTERS!

ATRADUŠIES EKSPERTI, SMIEKLI NĀK

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 21:31, pirms 12 gadiem
VIŅU DERĒTU BLOĶĒT NO TĀ TWITERA, KUR VIŅŠ VISĀDAS MUĻĶĪBAS SARAKSTA

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 21:36, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: tak nomierinies, pavasarī atkal būs katrā spēle +20-30 un stabili pacels kausu mājās ar 4:0 vai 4:1
un tev ta kas? tev tam kausam ne tuvu nelaidīs un pat nosvinēt kopā neļaus jo VEF ir VEF un viss cits, arī fani , ir poooooooooooooh. saproti to , jel!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-24 21:42, pirms 12 gadiem
Lūk, šī spēle pierāda to, ka VAFele bez haļavām ir 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 21:50, pirms 12 gadiem
Malači Ventspils patiešam Vefs kļuvis čista par kaut kādu USA izlase,jūtas baigi krutie tagad,bet vajag patiešam nolaisties uz zemes un saprast,ka viņi ir galīgi jefiņi,jo vefs ir tāda komanda baigi kruti uzvarēt Žalgri,kas visiem brauc pāri,ka buldozers vienkārši. Vefa sniegums vienkārši kastrofāls es jau biju ierakstījis BKV sagrāvi pret,kad Vefs krietni specīgāks,ka BKV bet izrādas,ka nav
Slēpts komentārs: Onslovs

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 21:55, pirms 12 gadiem
un taa katru reizi,jaalasa zem rakstu mazu beernu riesana vienam uz otru.Es kaa neitraals skatiitaajs varu pateikt ka viennoziimiigi VEF ir augstaaka liimena klubs,bet ar koncentreesanos viniem ir probleemas,taa ir arii trenera vaina,ja vins nemaak noskanot komandu.Bet Ventspils malaci,izmantoja 100 procentiigi savu iespeeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 21:58, pirms 12 gadiem
krissis rakstīja: Malači Ventspils patiešam Vefs kļuvis čista par kaut kādu USA izlase,jūtas baigi krutie tagad,bet vajag patiešam nolaisties uz zemes un saprast,ka viņi ir galīgi jefiņi,jo vefs ir tāda komanda baigi kruti uzvarēt Žalgri,kas visiem brauc pāri,ka buldozers vienkārši. Vefa sniegums vienkārši kastrofāls es jau biju ierakstījis BKV sagrāvi pret,kad Vefs krietni specīgāks,ka BKV bet izrādas,ka nav
Kuraa klasee tu ej,peec taa kaa liec komatus un raksti tekstu,liekas ka kaadaa otrajaa,saprast ko tu tur raksti ir pagruuti

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 22:07, pirms 12 gadiem
koijoto rakstīja: Kuraa klasee tu ej,peec taa kaa liec komatus un raksti tekstu,liekas ka kaadaa otrajaa,saprast ko tu tur raksti ir pagruuti
Viņš noteikti fapo uz tavu avataru

     [+] [-]

, 2012-11-24 22:18, pirms 12 gadiem
Vef uzvareeja Zhalgiri, Ventspils uzvareeja VEFu, Venstspils ir Ėiroliigas TOP klubs.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 22:19, pirms 12 gadiem
speli neredzeju , nezinu kas notika , bet skatoties uz VEF starta piecinieku un to kads parejais satavs ticu ka tads rezultats ir likumsakarigs.

     [+] [-]

, 2012-11-24 22:21, pirms 12 gadiem
lolersk8er rakstīja: Vef uzvareeja Zhalgiri, Ventspils uzvareeja VEFu, Venstspils ir Ėiroliigas TOP klubs.
Ne,tu kludies. Valmiera uzvareja vpili un vinji ir eiroligas klubs.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 22:24, pirms 12 gadiem
Aknas čupā rakstīja: speli neredzeju , nezinu kas notika , bet skatoties uz VEF starta piecinieku un to kads parejais satavs ticu ka tads rezultats ir likumsakarigs.
Starta piecnieks uztaisija 19:6 vef laba. Kur ir likumsakariba. Varbut ar tadu sastavu vajadzeja visu speli spelet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-24 22:33, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: Vienu reizi parspejushi vefu shozezon un visiem ventinjiem biksinjas slapjas!!!
pasauc mammu, lai noslauka tev dupsi

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 22:34, pirms 12 gadiem
Kā es aplauzos paredzot Ventiņu samalšanu kālija miltos,prieks vismaz par to ,ka Jaunups vēl vairāk aplauzās ar savu stulbo komentu par piedalīšanos LR čempionātā ... tā viņam un pārejiem VEF pārgudrīšiem arī vajadzēja.....
Ja VEF gribēja savu līdzjutēju atbalstu,tad vajadzēja spēli rīkot Dauvgaupilī,tur kurzemniekus ne visai mīl,bet tie VEF menedzerīši jau ir tikai finiera urbēji....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-24 22:41, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: Ja tu savai mammai luudz paliidiibu8 dibena noslauciishanaa , tas nenoziimee ka visi taa dara beebi!!!
Ventspils uzvarēja vefu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-24 22:46, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: Valmiera uzvareeja BKV !!UN?
Nu nekas jau nav. Nav ko uninat.. Labak biezak aizej uz arenu un pakliedz par savejiem, lai nav jasez kapa klusuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 22:57, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: tochna jums Ventspilniekiem ir pakiska domaashana!!!
Vecit, es pats neesmu ne no rigas ne no vpils. Uz vef spelem aizeju diezgan biezi un nez kapec visi lielie plutitaji taja skaita tu nenak atbalstit savu komandu bet te smird ta ka slikti paliek.

     [+] [-]

, 2012-11-24 23:02, pirms 12 gadiem
CLIP6 rakstīja: Ja VEF gribēja savu līdzjutēju atbalstu,tad vajadzēja spēli rīkot Dauvgaupilī,tur kurzemniekus ne visai mīl,bet tie VEF menedzerīši jau ir tikai finiera urbēji....
It kā Daugavpilī VEFu atbalsta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 23:08, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: Ka tu zini , ka es neeju!Pirms kaut ko d.i.r.s. vispirms noskaidro !!!
Pielauju ka neesi apkopejs arena, jo pret Le Mans fanu sektora nebija neviena fana. Skarbi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 23:14, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: Bija , bet ne es!!!
Nu bet es tak saku, aizej biezak atbalsti savejos, nevis te smirdi, bet tu centies vel apstridet manu teikto.

  -4 [+] [-]

, 2012-11-24 23:14, pirms 12 gadiem
VEF spēlēja bet diviem pamatsastāva spēlētājiem... svarīgāk ir gatavoetis VTB un Eurocup (kur Ventspils nespēlē), viss bus skaidrs vasarā
Slēpts komentārs: Arturs Onzuls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 23:31, pirms 12 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: VEF spēlēja bet diviem pamatsastāva spēlētājiem... svarīgāk ir gatavoetis VTB un Eurocup (kur Ventspils nespēlē), viss bus skaidrs vasarā
Un? Barons ar pāris gadus atpakaļ spēlēja FIBA Eiropas kausā,un paķērā pirmo gan Latvijā,gan kausā,tā kā neskati vīru pēc cepures!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-24 23:36, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: Un? Barons ar pāris gadus atpakaļ spēlēja FIBA Eiropas kausā,un paķērā pirmo gan Latvijā,gan kausā,tā kā neskati vīru pēc cepures!
Barons uzvareja EuroChallenge.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-24 23:36, pirms 12 gadiem
Nez kāpēc Ventspils nolicējs Onzuls Latvijas III vasaras olimpiādē pārstāvēja Ventspili?

Latvijas olimpiāde

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 23:37, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: palasīju te visus Jūs
skaidrs, ka VEF ir līmeni augstāks klubs šobrīd, bet tas ir japierāda katrā ielā uz katra stūra
ja to nevar, tad ir lielie mēsli
šodien VEN uzvarēja pelnīti, jo bija labāki
tas, ka VEF atbalsts te skandina, ka viens zāģis neko nenozīmē, jo finākls visu saliks pa vietām nozīmē, ka viņiem nav cieņas
domā, ka baigi lepniem būt par uzvaru kautiņā, kurā 3 zobi izsisti
man šķiet, ka VEF to nevar pieļaut... va ne????

skatot VEF, pagaidām neviens nav izkristis traumu dēļ, bet tiklīdz izkritīs 1, nedod dies 2, tā būs pilnīgs čuš
Vef nav nekādu rezervju
tādā situācijā, ja Lembijs FEB beigās paķers 2 reālus večus (Ādis, Kambis, nezināmi, bet labi jeņķi vai d-slāvi) VEF nebūs šancu, jo cik ilgi skries Telefons Roulendzs un Raķete.
vairāk jau nav nekā tai komandā
pavasarī Zavacks spēlēs 1 no 3 spēlēm
Kovalu nosedzot līdz piespēlei arī čuš...
tur maz vajag, lai Lembis brauktu maijā/jūnijā dzletenājā krekliņā Timma briedīs, pie Galvas briedušās lauviņās ar ar katru dienu aug...
būs jautri, jo VEF visu naudu ir iztērējis
resursu vairs nav ; )

Par labu cīņu!!!
Par Metalurgu futenē
W raksta ka telefonam jau ir muskuļu plīsums

  -2 [+] [-]

, 2012-11-24 23:38, pirms 12 gadiem
1 rakstīja: Nez kāpēc Ventspils nolicējs Onzuls Latvijas III vasaras olimpiādē pārstāvēja Ventspili?

http://latvijasolimpiade.lv/akreditacija/dalibnieki/?uid=789&s=15
Nevajag jaukt divas lietas ... Ventspils un BK Ventspils

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 23:42, pirms 12 gadiem
ta ko jūs BKV labākie
Slēpts komentārs: PatriksRoze

  +4 [+] [-]

, 2012-11-24 23:50, pirms 12 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Nevajag jaukt divas lietas ... Ventspils un BK Ventspils
Pareizi, bk ventspils ir no ludzas. Kaut gan neko jau nevar parmest, daudzi vilnas leisi par savu komandu uzskata zalgiri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-25 00:24, pirms 12 gadiem
kāds totikā laikam baigo piķi norāva.jo pēc pirmās ceturdaļas likās,ka vnk padevās..

  +3 [+] [-]

, 2012-11-25 00:26, pirms 12 gadiem
PatriksRoze rakstīja: Blag juus nabagi, neko nesaprotat, gribu redzeet kaa Vpils vinneetu Žalgiri! Pilniigi lohi esat
viss atkarīgs no veiksmes, toreiz Vefam paveicās pret zaļajiem, tāpat kā BKV šodien pret vefu!!

SPORTS IR VEIKSME,

  +4 [+] [-]

, 2012-11-25 00:27, pirms 12 gadiem
respekt Ventspils!
Kas attiecas uz VEF - VIENKĀRŠI KAUNS

  -3 [+] [-]

, 2012-11-25 01:34, pirms 12 gadiem
valdemaars rakstīja: ja neka nesaproti no basketbola tad ta ari pasaki, speletaji ir lidzvertigi ka ventpilij ta vefam, tikai vefam parsvara laukuma spele visadi viespeletaji kurus pat atcreties visus nevar bet ventpili savejie.
uzskatu ka simss un kempbels lai ari vareja redzet ka abiem sodien spele neiet bija labaki par vefinja legionu.
Tad jau drizaak tu nekaa nesaproti
Un tu veel baigi lepojies ka BKV sastavaa gandriiz visi ir viduveeji latvieshi??? tas vien paraada to ka komandai nav naudas normaalu speletaaju iegadei un turpmakas sezonas arii gjau ka naaksies ar taadu pavaaju sastaavu iztikt bez centra speletajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-25 09:44, pirms 12 gadiem
Kkā pie komentētājiem nevar manīt VEF mazos faneļus un mazo Rietumu vilcienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-25 17:13, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: RV ir par lauvām ; )
Nu ja godīgi man maz interesē par ko tas sīkais tirliņš fano

     [+] [-]

, 2012-11-26 15:47, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Šitā spēle bija tāda paša kļūda, ka Ventspils zaudējums Valmierai.
Nepiečurā bikses puis.
nāks laiks, nāks padoms!

     [+] [-]

, 2012-11-26 15:48, pirms 12 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: nenozīmīga spēle, 3dien gan jāvinē vefiņam

šodien piedodams zāģis, svarīgāk tgd eirokausa un vtb
fināli būs svarīgi

     [+] [-]

, 2012-11-26 15:50, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jau spēles sākumā pēc 14 punktu pārsvara iegūšanas draudzenei teicu, tūlīt sāksies problēmas, jo Butauts sāka veikt haotiskas maiņas, laukumā vislaik spēlēja Strēlnieks, Louks, Blaus, kuri vispār parasti netiek laukumā. Tajā brīdī bija skaidrs, ka būs sū.di, jo komandas līderi nevar ieiet ritmā, tā arī notika. Protams, varēja līdz pat pēdējai ceturtdaļai redzēt, ka īsti VEFam motivācija šajai spēlei , tāda pa īstam īsta bija tikai Bertānam, Strēlniekam un VEntspilij, tas protams, loģiski. Un arī spēlēt bez Kavaļauska vienīgā centra spēlētāja un Janičenoka? nu priekš kam, tas bija skaidrs, ka VEntspils grauzīs grīdu, lai tikai uzvarētu, protams, vefam tā motivācija ir kāda ir, kā jau visās LBL spēlēs. Jāatzīst, ka beigās 4.cet VEFs saprata, ka jāsāk spēlēt, bet bis jau par vēlu bija. Skaidrs, ka galvenās cīņas pavasarī un zinam, ka VEFiņš tāpat ir potenciāli spēcīgāks un galā būs kkur 4:1.
būs 1:4