Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" piedzīvo minimālu zaudējumu "Skyliners"

Jānis Pārums

"Ventspils" piedzīvo minimālu zaudējumu "Skyliners"
Foto: Juris Presņikovs

Šovakar FIBA Izaicinājuma kausa izcīņas spēlē "Ventspils" basketbolisti savā laukumā nespēja uzvarēt Vācijas klubu "Deutsche Bank Skyliners", piedzīvojot pirmo zaudējumu turnīrā - 62:64.

Ventspilnieki lieliski iesāka spēli, pēc Vairoga, Kuzminska un Bērziņa metieniem panākot 11:0. Viesi pirmos punktus guva tikai sestajā minūtē, kad precīzs bija Robertsons. Ceturtdaļas beigu daļu "Deutsche Bank Skyliners" jau aizvadīja sekmīgāk nekā mača ievadu, nedaudz samazinot "Ventspils" pārsvaru – 14:7.

Otrās ceturtdaļas sākumā ventspilnieki zaudēja četrus punktus pēc kārtas, ļaujot viesiem pietuvoties vēl tuvāk – 14:11. Īstajā brīdī tālmetienus realizēja Vairogs un Gulbis, tādejādi atkal atjaunojot vērā ņemamu pārsvaru – 20:11. Tiesa, viesi jau bija iespēlējušies un divu minūšu laikā veica izrāvienu 11:0, pirmoreiz nostādot mājiniekus iedzinēju lomā – 20:22. Ventspilniekiem gan izdevās atgūt vadību, taču katastrofāli aizvadot pēdējo pusotru minūti (0:9) pirmais puslaiks tika zaudēts ar 31:38.

Pēc pārtraukuma salīdzinoši īsā brīdī ventspilnieku deficīts sasniedza desmit punktus (33:43), bet turpinājumā pieauga pat līdz -16 (40:56). Būtiski pavērsieni nenotika līdz pat ceturtdaļas izskaņai, tomēr Jāņa Strēlnieka tālmetiens tās izskaņā radīja cerības, ka vismaz pašus ventspilniekus tas motivēs – 46:58.

Strēlnieka trīspunktu metiens patiesi Ventspils spēlei deva jaunu dvesmu – noslēdzošo desmitminūti kurzemnieki iesāka ar izrāvienu 9:0, kas ļāva pietuvoties vien triju punktu attālumā – 55:58. "Deutsche Bank Skyliners" gan spēja atrauties astoņu punktu attālumā, taču ar Bankevica un Kuzminska pūlēm ventiņi pietuvojās vairs tikai divu punktu attālumā - 62:64. Sekmīgi tika nospēlēts aizsardzībā un izšķirošajā uzbrukumā varēja izlīdzināt rezultātu vai pat izraut uzvaru, taču kļūda piespēlē laupīja visas cerības - 62:64.

FIBA Izaicinājuma kauss

Ventspils - D. Bank Skyliners 62:64 (14:7, 17:31, 15:20, 16:6)
Ventspils: Kuzminsks 11, Blaus 10, J. Strēlnieks 10, Gulbis 9, Bērziņš 8, Bankevics 6, Vairogs 6, Andersons 2, Meisons, A. Strēlnieks.

 +19 [+] [-]

, 2010-11-24 19:44, pirms 14 gadiem
KUR IR PRĀTS BEIGĀS DOT TĀDU PIESPĒLI?????
Slēpts komentārs: Madgunzer
Slēpts komentārs: whitenigga

  +8 [+] [-]

, 2010-11-24 19:45, pirms 14 gadiem
Kur bija jāsteidzas ar pēdējo piespēli???

 +27 [+] [-]

, 2010-11-24 19:45, pirms 14 gadiem
žēl. bet nu komentētājs gan atšķirībā no vef spēlēm vismaz normāls
Slēpts komentārs: Wermahlen

 +19 [+] [-]

, 2010-11-24 19:45, pirms 14 gadiem
Prieks vismaz redzet ka LV dzeki kapajas! Bet jaspele visas 40min!!!!

 +17 [+] [-]

, 2010-11-24 19:46, pirms 14 gadiem
kuzmisnka danks beigās nevietā

  +5 [+] [-]

, 2010-11-24 19:46, pirms 14 gadiem
Kur var pedejas sekundes dot piespeli atpakal kaut 2 cilveki bija brivi prieksa......Sakums labs,bet beigas vienkarsi neko nevareja saskatit vienkarsi GARAM!!

  +6 [+] [-]

, 2010-11-24 19:46, pirms 14 gadiem
Strēlnieks malacis!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 19:47, pirms 14 gadiem
Gandriiz izliida,piekriitu te vienam,ka nevajadzeeja dod tik riskantu piespeeli!
Kaapeec Meisons tik maz speeleeja?

     [+] [-]

, 2010-11-24 19:47, pirms 14 gadiem
Pasakiet kurs atdeva to piespeli? Ka var kko tadu tadu vispar iedomaties darit?

     [+] [-]

, 2010-11-24 19:47, pirms 14 gadiem
pēdējais uzbrukums bija baigi sasteigts, 5ās vai cik tur sekundēs bija vēl laiks ātri pārskriet un kaut uzmest, bet nu kā ir tā ir

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 19:48, pirms 14 gadiem
meisonu vajag sūtīt uz vienu vietu

  +6 [+] [-]

, 2010-11-24 19:49, pirms 14 gadiem
LargeProfessor rakstīja: Pasakiet kurs atdeva to piespeli? Ka var kko tadu tadu vispar iedomaties darit?
Man skjiet, tas bija Vairogs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 19:49, pirms 14 gadiem
LargeProfessor rakstīja: Pasakiet kurs atdeva to piespeli? Ka var kko tadu tadu vispar iedomaties darit?
Vairogs. Bet bija tikai septiņas sekundes. Spēle netika zaudēta pēdējā trešdaļā. Ar tādu aizsardzību.. Nestabili.
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs: gudrenieks

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 19:51, pirms 14 gadiem
bļin, ka žēl, bija tomēr iespēja paņemt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-11-24 19:51, pirms 14 gadiem
kuzminskas jaunais kobe... danku masters... neizšķirts bija jādabū...
Slēpts komentārs: Rokets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-24 19:54, pirms 14 gadiem
Prieks par to,ka spēli reāli veido mūsu pašu jaunie puiši.Parādijām arī,ka mums ir cīnītāju raksturs un gandŗiz atspēlējāmies no -16 !

  +6 [+] [-]

, 2010-11-24 19:54, pirms 14 gadiem
gudrenieks rakstīja: Bērziņu uz Zemgali, tur ir viņa līmenis
baigais gudr[e]nieks... Tevi pašu uz kaut kurieni nevajag? Atradies līmeņu mērītājs.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-24 19:55, pirms 14 gadiem
Slikti nospēlēta galotne!

  +5 [+] [-]

, 2010-11-24 19:56, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā prieks par Strelnieku jaunāko, labs sniegums, lai arī kurš deva to piespēli tas bija neprāts, pat ja bija 7sec, tad jau labāk būtu metis pa grozu no centra, vismaz maza iespēja būtu bijusi, bet nu stresa situācija....vispar prieks par Ventspili, intriga līdz beigām...

  +7 [+] [-]

, 2010-11-24 19:56, pirms 14 gadiem
Berzins jau pie vainas, parker bumbu pie 7sek atlikusas, un neskatas ka prieksa 2 brivi aizskrien, bet dod vairogam kas atdod bumbu vnk pretiniekam, nu bedigi, Bet tas ir Latvijas basis, ko var gribet.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 19:56, pirms 14 gadiem
Bērziņš diemžēl nedomā ar galvu...nu nevar dod bumbu atpakaļ, ja tev ir -2 un 10 sek kabatā Vairogs glāba, kas glābjams, bet nekā....
Bērziņš ar A.Strēlnieku būtu labi palīgi Zemgalei, LU, Turībai, bet ne BKV..

     [+] [-]

, 2010-11-24 19:56, pirms 14 gadiem
Kā var spēles beigās tādu piespēli dot, vēl bija palikušas vismaz 7 sek. varēja mierīgi aiziet līdz soda laukumam... var teikt beigas Vairogs noraka...

  -3 [+] [-]

, 2010-11-24 19:57, pirms 14 gadiem
Nu kā gan savādāk Tas taču nav basketbols ...

 +13 [+] [-]

, 2010-11-24 19:57, pirms 14 gadiem
10+ par pašatdevi. Lai arī visu dzīvi esmu bijis Rīgas komandu atbalstītājs, šogad BKV visas līnijās liekas simpātiskāka. Nav jēga pārmest par kļūdām-džeki jauni un tas ir piedodams. Melnās nāves špīleri tādā vecumā droņī uz soliņa.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-24 19:57, pirms 14 gadiem
Pirmajā un ceturtajā ceturtdaļā kopā ielaisti Tikai 13 puntki! Bet otrajā vienā pašā 31.. Njā, nu diezgan liela atšķirība..

     [+] [-]

, 2010-11-24 19:57, pirms 14 gadiem
My name Is Hilton rakstīja: es teikšu godīgi - gadiem nebiju skatījies kā spēlē Latvijas basketbola klubi, bet prikolapēc noskatījos gan šo spēli, gan Vefiņa pēdējās divas spēles. Piedodiet, bet man nav brīnums, ka ir tik maz skatītāji tribīnēs.

Atbildot gudreniekam: Viņa līmenis drīzāk ir atbilstošs Ludzas Bumbinieku vai Krāslavas vidusskolas 11.a klases līmenim.
Tev pasviest idejas, ko vēl "prikola pēc" izdarīt?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 19:59, pirms 14 gadiem
katraa zinjaa liels prieks, biju gaidiijis daudz lielaaku zaagji

  -4 [+] [-]

, 2010-11-24 19:59, pirms 14 gadiem
principiaa sodien vieniigi speleeja andersons ar meisonu, parejie nevelk eiropas liimeni, varbuut nedaudz bankevics
Slēpts komentārs: normiic

     [+] [-]

, 2010-11-24 20:01, pirms 14 gadiem
Nabaga Bērziņš noteikti, ka sapņos rādīsies piespēle, ko atdeva atpakaļ nevis uz priekšu!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 20:01, pirms 14 gadiem
ronaldinho10 rakstīja: katraa zinjaa liels prieks, biju gaidiijis daudz lielaaku zaagji
Ņemot vērā, to ka vāciešiem nebija 3 veči, kas taisa spēli, tad zaudējums nav ataisnojams Reāli tikt tālāk nav iespējams, jo Macabi uzvarēt Izrēlā ir nereāli, šādā sastāvā...

     [+] [-]

, 2010-11-24 20:04, pirms 14 gadiem
Abi melnie tikai uzbrukumā spēlēt grib(māk?). MVP,MVP... ne smakas no tā. Izspēlēti tik daudz brīvie metieni,bet Vairogs,A.Strēlnieks un Bankevics vienkārši nevar iemest brīvos metienus...
Prieks par Jāni,gribējās lai vairāk uzbrūk grozam,bet droši vien spēka nepietika. Nekas galvu augšā

  +5 [+] [-]

, 2010-11-24 20:05, pirms 14 gadiem
Amerikāņu viesspēlētāji galīgi nulles. Viņiem īstā vieta ir Zemgalē, ne jau Ventspilī. Labāk, lai paņem eiropieti, kurš saprot daudz vairāk no vietēja basketbola, nekā melnie, to pierāda Kuzminskas labā spēle!

  -4 [+] [-]

, 2010-11-24 20:06, pirms 14 gadiem
principaa shis sezonas uzdevums bkv eirokausos jau izpildiits, vismaz viena uzvara jau ir un ja dabuus arii otru pret khimik, tad jau tas buus super lieliski

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 20:06, pirms 14 gadiem
nu zeel, saakums bija vnk labs bet kautkas nojuka 2 ceturdalaa un vairs negaaja, bet malachi ka ciniijaas un no -15 lidz -2
un pedeeja piespeelaa baac.
un Andersonam arii negaaja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 20:07, pirms 14 gadiem
Rokets rakstīja: Ņemot vērā, to ka vāciešiem nebija 3 veči, kas taisa spēli, tad zaudējums nav ataisnojams Reāli tikt tālāk nav iespējams, jo Macabi uzvarēt Izrēlā ir nereāli, šādā sastāvā...
Arī mūsējiem nav pilns sastāvs,īpaši paretināts ir garais gals,kur jau no sezonas sākuma nespēlē viens no potenciālajiem komandas līderiem Zaķis un tikko no komandas aizgāja vēlviens potenciālais līderis-Štimacs,tāpēc domāju,ka nevajadzētu būt tādam pesimismam par BKV

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 20:07, pirms 14 gadiem
ronaldinho10 rakstīja: principiaa sodien vieniigi speleeja andersons ar meisonu, parejie nevelk eiropas liimeni, varbuut nedaudz bankevics
Sarkasms man patīk!

  -4 [+] [-]

, 2010-11-24 20:09, pirms 14 gadiem
marchello08 rakstīja: Arī mūsējiem nav pilns sastāvs,īpaši paretināts ir garais gals,kur jau no sezonas sākuma nespēlē viens no potenciālajiem komandas līderiem Zaķis un tikko no komandas aizgāja vēlviens potenciālais līderis-Štimacs,tāpēc domāju,ka nevajadzētu būt tādam pesimismam par BKV
Par Zaķi piekrītu, bet par Stimaču galīgi ne, viņš bija ēna no līdera, kā arī ne komandas spēlētājs!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 20:11, pirms 14 gadiem
zaudeejam, bet taa pat ventinji malachi, ka ciinijaas, bet taa piespeele aij

GO BKV!

  +5 [+] [-]

, 2010-11-24 20:11, pirms 14 gadiem
Pēc šī mača BKV būs lielas izmaiņas, iespējams pat 3-4 spēlētāju izskatā + viens ne spēlētājs

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 20:13, pirms 14 gadiem
(My name ir Hilton) Tā pateikt :-D

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 20:18, pirms 14 gadiem
normiic rakstīja: Strēlniekam divi trīspunktnieki garām (kopā šodien 0 punkti) un neviena piespēle.
Tu laikam kaut ko jauci mošk paskatījies Artūra strēlnieka statos-kurš ir tīri melnā darba darītājs, jo Jānis strēlnieks šodien guva 10p. 8atlēkošās 4 piespēles un 3 pārķertas bumbas atkal bija līderis omandā kurš vilka spēli, šoreiz mazliet pietrūka diemžēl.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-24 20:18, pirms 14 gadiem
patiesiibaa skumji ka eiropas basii kriitam arvien zemaak, pagajushogad vpilij 0-6 ar apmeeram -150 kopeejo starpiibu, shogad ar diez vai augstaak par 3o vietu grupaa tiks, VEF ar pagaidaam neatstaaj pieaugusho komandas iespaidu, nu par TTT vispaar nerunaasim

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 20:19, pirms 14 gadiem
krixters rakstīja: (My name ir Hilton) Tā pateikt :-D
kas to pateica?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 20:20, pirms 14 gadiem
nu speela ka pa vilniem, zeel tik saapigs zaudeejums

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 20:21, pirms 14 gadiem
hmm redzeeju tikai otro puslaiku. secinaajums taads, ka speelee uzbrukumaa nu negaaja galiigi. nezinu, ko taadu labu bija sadariijushi meisons un andersons, jo vinjus laukumaa neredzeeju. abi ir tomeer diezgan normaali speeleetaaji. jaasaka kaa ir un shajaa speelee stimacs nu noteikti buutu nodereejis. varbuut tiek izdariits paaraak liels spiediens uz komandu no vadiibas puses? visi taadi sasaistiiti.
nebija speeles no centra puses ar muguru pret grozu. nebija caurgaajienu ar iespeeju pretiniekam guut sodu. iisteniibaa andersons peedejaas speelees bija sametis diezgan daudz punktus un ja vinju nu pekshnji nelaish laukumaa, tad jau arii nevar sagaidiit, ka peekshnji vinja punktus kaads uzreiz guus. pie tam, ja vinsh pamataa savus punktus sev pats izkaarto, nevis tikai sagaida piespeeli briivaa vietaa. nav ko skriet notikumiem pa priekshu, shii bija neizdevusies speele ventspils izpildiijumaa, naakamreiz buus labaak. bet centru stimaca vietaa noteikti vajag.

  +7 [+] [-]

, 2010-11-24 20:26, pirms 14 gadiem
Royal rakstīja: žēl. bet nu komentētājs gan atšķirībā no vef spēlēm vismaz normāls
Kāda komanda, tāds komentētājs...

  +6 [+] [-]

, 2010-11-24 20:28, pirms 14 gadiem
valdemaars rakstīja: hmm redzeeju tikai otro puslaiku. secinaajums taads, ka speelee uzbrukumaa nu negaaja galiigi. nezinu, ko taadu labu bija sadariijushi meisons un andersons, jo vinjus laukumaa neredzeeju. abi ir tomeer diezgan normaali speeleetaaji. jaasaka kaa ir un shajaa speelee stimacs nu noteikti buutu nodereejis. varbuut tiek izdariits paaraak liels spiediens uz komandu no vadiibas puses? visi taadi sasaistiiti.
nebija speeles no centra puses ar muguru pret grozu. nebija caurgaajienu ar iespeeju pretiniekam guut sodu. iisteniibaa andersons peedejaas speelees bija sametis diezgan daudz punktus un ja vinju nu pekshnji nelaish laukumaa, tad jau arii nevar sagaidiit, ka peekshnji vinja punktus kaads uzreiz guus. pie tam, ja vinsh pamataa savus punktus sev pats izkaarto, nevis tikai sagaida piespeeli briivaa vietaa. nav ko skriet notikumiem pa priekshu, shii bija neizdevusies speele ventspils izpildiijumaa, naakamreiz buus labaak. bet centru stimaca vietaa noteikti vajag.
Speeli skatiijies? Andersons meta visu garaam, tpc logjiski, ka treneris noseedinaaja vinju malaa. Jaapiebilst, ka BKV intrigu speelee atguva, speeleejot tikai ar letinjiem sastaavaa

     [+] [-]

, 2010-11-24 20:28, pirms 14 gadiem
snoraB rakstīja: Kāda komanda, tāds komentētājs...
tieshi taa ! BKV cinaasl idz galam

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 20:30, pirms 14 gadiem
komanda jau ari nav iespeeleejusies veel. speeleetaaji viens pie otra nav pieradushi, viens otru nezin. tagad nav stimaca, kas bija pirms tam pamatsastaava speeleetajs un speeleeja lielas minutes laukumaa un uzbrukumaa daudz tika uz vinju speeleets, tagad viss tiek mainiits, nu nevar uzreiz gaidiit super speeli. vairogs, bankevics, beerzinsh, gulbis nav taada kalibra speeletaaji, no kuriem uzbrukumaa var gadiit stabilu pienesumu, to vajadzeetu saprast. blausam tagad tiek dots liels speeles laiks, jaasaka, ka baigos udenjus arii pagaidaam nelaizh, bet neko superiigu arii neraada. berzinsh un it sevishki vairogs ar savu feino piespeeli beigaas nedeva iespeeju vismaz uzmest pa grozu, dodot iespeeju uzvareet. nepaveicaas.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 20:30, pirms 14 gadiem
Madgunzer rakstīja: kuro gadu jau neviens no Latvijas klubiem nebūs spējis iekļūt eirokausu nākamajās kārtās? Latvijas klubu basketbola līmenis...
Nemaz tik sen jau nav. 2008 Barons FIBA Eiropas kausu ieguva!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-24 20:36, pirms 14 gadiem
valdemaars rakstīja: komanda jau ari nav iespeeleejusies veel. speeleetaaji viens pie otra nav pieradushi, viens otru nezin. tagad nav stimaca, kas bija pirms tam pamatsastaava speeleetajs un speeleeja lielas minutes laukumaa un uzbrukumaa daudz tika uz vinju speeleets, tagad viss tiek mainiits, nu nevar uzreiz gaidiit super speeli. vairogs, bankevics, beerzinsh, gulbis nav taada kalibra speeletaaji, no kuriem uzbrukumaa var gadiit stabilu pienesumu, to vajadzeetu saprast. blausam tagad tiek dots liels speeles laiks, jaasaka, ka baigos udenjus arii pagaidaam nelaizh, bet neko superiigu arii neraada. berzinsh un it sevishki vairogs ar savu feino piespeeli beigaas nedeva iespeeju vismaz uzmest pa grozu, dodot iespeeju uzvareet. nepaveicaas.
Visvienkaarshaak visu norakstiit uz neveikshanos
Cerams, ka BKV neatlaidiis Brazi, jo shii biezhaa treneru mainja peedeejaa laikaa ir apnikusi, jaaljauj straadaat trenerim. Par sastaavu, runaajot, tur gan prasiitos papildinaajums, it sevihkji garajaa galaa, kur buutu kaads, kas vareetu labi speeleet ar muguru pret grozu un vareetu notureet pretinieku masiivos garos. Cerams, ka Bushkevics pievienosies Ventspilij, vinja pieredze kopumaa jaunajai komandai ljoti nodereetu. Pagaidaam esmu viilies Meisona speelee, arii Andersons speelee kaa pa vilniem un biezhi aizraujas ar individuaalu speeli.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 20:36, pirms 14 gadiem
Nu ko var raudāt? Sports ir sports - jebkurš var gan vinnēt, gan zaudēt! Protams, žēl, ka nepaveicās, bet piekāpāmies Vācijas vicečempioniem, kas nebūt nav slikts rādītājs!!! Vairāk optimisma un ticības!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 20:38, pirms 14 gadiem
katastrofālas beigas........! trūkst vārdu.
kas ar notiek ar leģionāriem????????? Meisons - Adrijas līgas MVP - bet te? Andersons kaut ko cenšas, bet..., Bankevics un Gulbis - eh....
Dabūjiet kārtīgu centru!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-24 20:38, pirms 14 gadiem
meisōnam nav ko darīt BKV vairs , kāada jēga no viņa , ja tpt , kad uziet uz laukuma norok visu ?! .

Vairoga piespēla vsp nevieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-24 20:44, pirms 14 gadiem
snoraB rakstīja: Nemaz tik sen jau nav. 2008 Barons FIBA Eiropas kausu ieguva!!!
kaut kādā nopietnākā turnīrā nekā tā gada FIBA eiropas kauss, visiem skaidri zināms, ka konkurence tur bija stipri pašķidra

  +3 [+] [-]

, 2010-11-24 20:45, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: cik tad Tev vajag? 3 sezonas, lai iespēlētos?
Izskatās, ka ģenerāļa blicei arī ar 3 būs par īsu! Bet nekas, jo tuvāk pavasaris, jo caureja pastiprināsies- no nākamās sezonas jauns koncepts, lieli mērķi, nba/spāņu miksētais stils, ceram uz NBA lokautu, būs pārsteigumi, ekstra skautings, treneri stāv rindā, redzēs ko lidzjutēji teiks, kad visus apspēlesim un tā var turpinat lidz bezgalībai. Beigas tikai paredzemas- vai nu ''es atvados no basketbola uz visiem laikiem'', vai ''žurnālistika ir mana prioritate, tagad es visus kritizēšu''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 20:45, pirms 14 gadiem
kas teica par taam mainjaam? ko tad nu mainiis? nu kuru? meisonu?? cik vinjam ir dots speelees laiks? individuaali vins ir diezgan labs, atceramies kaa pirmajaas speelees speeleeja mairs chetmens. nu ja protams ir pikis un var panjemt kaadu mega speeletaaju tad ok, bet vai taa buus??? andersonu? visaas speelees bija labaakais punktu guveejs nu izlaida uz 2min un 2 pt?? tipa baigi slikts ir. nu katrs jau kaadreiz slkiti arii speelee. taapat kaa stimacu visu laiku laida pa 20 -30 min, vienaa speelee 2 min un atlaists.
Kuzminsks citaas speelees man ljoti patika, bet shodien? nu nevaiskmiigi arii vinsh nospeeleeja.
vairogs? paarsvaraa viss garaam arii aizsardziibaa ne visai. gulbis? Berzinsh? a. strelnieks? bankevics? blaus? tad jau sanaak, ka visi jaamaina, tikai streelnieks jaanis jaatstaaj pagaidaam, bet jaasakaa raajiens, jo taapat jau kaadreiz uudenjus bik laizh. treneris arii liekas normaals, domaaju, ka vajag dot iespeeju komandai iespeeleeties.
jaanjem veeraa ka tagad iztruukst divi potenciaalie komandas liideri zakis un stimacs. taatad taadu poziiciju speeleetaaji ir arii vajadziigi. ja kaut ko tasaamies maniit, tad tam apakshaa jaabuut kaut kaadai logikai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-24 20:56, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: 1) aizmirsi vienu nullīti pielikt, jo viņš spēlēja 20min
2) ne jau vienas spēles dēļ atlaiž spēlētājus
3) bet loģiski, nevienam no viņiem meistarības nav tik daudz, cik vajag šādam līmenim
4) Zaķa trūkums, protams, jūtams, bet nav jau tā, ka viņš tiko izkrita no sastāva. Jau pirms sezonas bi zināms, ka šo sezonu cienīts vīrs nebūs spēlētājs, vareja sagatavoties. Stimacs? l-o-l
Manupraat, Stimacam statistika bija labaaka nekaa reaalais vareejums uz laukuma, it sevishkji aizsardziibaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-24 20:59, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: 1) aizmirsi vienu nullīti pielikt, jo viņš spēlēja 20min
2) ne jau vienas spēles dēļ atlaiž spēlētājus
3) bet loģiski, nevienam no viņiem meistarības nav tik daudz, cik vajag šādam līmenim
4) Zaķa trūkums, protams, jūtams, bet nav jau tā, ka viņš tiko izkrita no sastāva. Jau pirms sezonas bi zināms, ka šo sezonu cienīts vīrs nebūs spēlētājs, vareja sagatavoties. Stimacs? l-o-l
stimaca lol ir tikai taapeec, ka vins taa tika izmantots, meistariiba un potenciaals jau vinajm bija tomeer ir augstaaki nekaa tas, ko vinsj raadiija ventspilii. un njemts jau vins bija kaa liideris, nevis kaa rezervists.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-24 21:00, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visvienkaarshaak visu norakstiit uz neveikshanos
Cerams, ka BKV neatlaidiis Brazi, jo shii biezhaa treneru mainja peedeejaa laikaa ir apnikusi, jaaljauj straadaat trenerim. Par sastaavu, runaajot, tur gan prasiitos papildinaajums, it sevihkji garajaa galaa, kur buutu kaads, kas vareetu labi speeleet ar muguru pret grozu un vareetu notureet pretinieku masiivos garos. Cerams, ka Bushkevics pievienosies Ventspilij, vinja pieredze kopumaa jaunajai komandai ljoti nodereetu. Pagaidaam esmu viilies Meisona speelee, arii Andersons speelee kaa pa vilniem un biezhi aizraujas ar individuaalu speeli.
cik speeles ar meisona piedaliishanos esi redzeejis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-24 21:04, pirms 14 gadiem
valdemaars rakstīja: cik speeles ar meisona piedaliishanos esi redzeejis?
Pieraadi preteejo, ka Meisons raada labu sniegumu Ventspils sastaavaa No Adrijas liigas MVP tomeer tika gaidiits vairaak, protams, vareeja paredzeet, ka te vinjs nebuus tik rezultatiivs, tomeer piekritiisi, ka bija gaidiits vairaak no vinja. Un taa Stimaca aizstaaviiba ir lieka, izlasi Braza komentaarus par vinja sniegumu un iemesliem, kpc vinjam tika likts pakot chemodaanus

     [+] [-]

, 2010-11-24 21:09, pirms 14 gadiem
Šīs sosezonas sākumā Ventspilij (arī VEF) ir sanākusi graujoša leģionāru izvēle, kā arī vairāki vietējie kadri nevar (negrib?) spēlēt augstāk kā BBL/LBL līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 21:20, pirms 14 gadiem
Šī spēle,manuprāt uzskatāmi parādīja, cik steidzami ir nepieciešams papildinājums garajā galā. Kas vēl tiek gaidīts? Eirokausos ir nepieciešamas uzvaras, kuras izpaliks bez papildinājuma garajā galā.
Kā jau teicu, Andersonam spēle neiet - komanda zaudē..

Par beigām..... Nekad nesapratīšu kāpēc beigās laukumā tiek turēts A.Bērziņš? Viņš slikti pārredz laukumu.

     [+] [-]

, 2010-11-24 22:13, pirms 14 gadiem
skaista spēle 4/4! škiet, ka bkv ir gatavāki par vefiņu spēles zīmejuma ziņā un abās komandās ir lielas problēmas ar otrās šķiras "melnajiem" spēlētājiem. visādi citādi vērojamas pozitīvas izmaiņas basketbola kvalitātes atgūšanā.. tāls gan ceļs vēl ejams, bet gan jau.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 22:21, pirms 14 gadiem
whitenigga rakstīja: jau pirms spēles bija zināms , ka nekas nebūs labs ! nevar salidzināt ventspili ar vienu no vadošajām Vācijas bundeslīgas komandām !
Man liekas, ka -2 ir diezgan tuvs rezultāts, lai salīdzinātu!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 23:03, pirms 14 gadiem
AtceltZiņot Jāizbrīnas par tiem cilvēkiem, kas te aizstāv Miesonu, Ansersonu un vēl vairāk Štimacu... Sāksim ar pirmo. Saspēles vadītājs bez trīspunktnieka... Šodien tika noņemts tapēc, ka sev atvēlētajās minūtēs pilnīgi neko neizdarīja spēles organizācijas ziņā un sevišku vēlēšanos cīnīties arī neizrādīja... Andersons... man liekas, viņam jau nu iespējas ir dotas visvairāk no visiem. Ko dod, ja tu vari iemst 20 punktus un tavs sedzamais tev atlikek pretī 25... pirmajā ceturdaļā visus 7 punktus iemta spēlētāji, kurus sedza Andersons. Uzbrukumā ar puļīja pie pirmās iespējas! vajadzēja jau ātrāk raut nost! lielākais caurums aizsardzībā un statistikas vācējs, kas vien ir redzēts BKV vēsturē... pat lielāks par Baksteru, tam vismaz meistarība bij nesalīdzināmi augstāka... ne velti Bušiņš jau pirms sezonas pateica visu par šo fruktu un tā izrādījās 100% taisnība, tik vajadzēja paiet 3 mēnēšiem, lai trenerim atvērtos acis... Štimacs... kārtējais caurums aizsardzībā, kas domāja, ka te varēs uzspēlēt uz savu ststistiku un necensties neko izdarīt aizsardzībā... Laikam jau lielai daļai no šeit rakstošajiem pokemoniem nav ne mazākās nojausmas, ka arī mikroklimatu šis jaunietis ļooti pabojāja... neviens nav dzirdējis, kāpēc jams gandrīz ar Zaķi sakāvies??? te tač tik ļoti daudz zinošu ekspertu... pirmām kārtām jau valdemaars...

     [+] [-]

, 2010-11-25 04:15, pirms 14 gadiem
vislielaakaa lazha bija Kusmiska danks garaam pie -2 un sekojoshais peedeejais uzbrukums! aizsardziiba peedeejas 3min ideaala, neko paarmest... bet pie peedeejaas bumbas, ko izciiniija pie savas troikas... bija 7 sekundes un 2 muuseejie uz aatro uzbrukumu, kursh pirmais dabuuja bumbu, BIJA jaadod pase, bet nee - atspeeleeja dziljaak saveejam aizsardziibaa... a tur gruuti paarmest - maz laika un veel teoreetiski aatrajam pasi vareeja tdod, bet nolazhoja... manupraat, lielaakais paarmetusm tam, kursh izciiniija bumbu un uzreiz nepaskatiijaas un neatmeta uz aatro ventinjiem... buutu overtime 100%!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-25 12:11, pirms 14 gadiem
ventiš rakstīja: AtceltZiņot Jāizbrīnas par tiem cilvēkiem, kas te aizstāv Miesonu, Ansersonu un vēl vairāk Štimacu... Sāksim ar pirmo. Saspēles vadītājs bez trīspunktnieka... Šodien tika noņemts tapēc, ka sev atvēlētajās minūtēs pilnīgi neko neizdarīja spēles organizācijas ziņā un sevišku vēlēšanos cīnīties arī neizrādīja... Andersons... man liekas, viņam jau nu iespējas ir dotas visvairāk no visiem. Ko dod, ja tu vari iemst 20 punktus un tavs sedzamais tev atlikek pretī 25... pirmajā ceturdaļā visus 7 punktus iemta spēlētāji, kurus sedza Andersons. Uzbrukumā ar puļīja pie pirmās iespējas! vajadzēja jau ātrāk raut nost! lielākais caurums aizsardzībā un statistikas vācējs, kas vien ir redzēts BKV vēsturē... pat lielāks par Baksteru, tam vismaz meistarība bij nesalīdzināmi augstāka... ne velti Bušiņš jau pirms sezonas pateica visu par šo fruktu un tā izrādījās 100% taisnība, tik vajadzēja paiet 3 mēnēšiem, lai trenerim atvērtos acis... Štimacs... kārtējais caurums aizsardzībā, kas domāja, ka te varēs uzspēlēt uz savu ststistiku un necensties neko izdarīt aizsardzībā... Laikam jau lielai daļai no šeit rakstošajiem pokemoniem nav ne mazākās nojausmas, ka arī mikroklimatu šis jaunietis ļooti pabojāja... neviens nav dzirdējis, kāpēc jams gandrīz ar Zaķi sakāvies??? te tač tik ļoti daudz zinošu ekspertu... pirmām kārtām jau valdemaars...
Pilnībā tev piekrītu! Andersons uzbrukumā var būt noderīgs,bet ko tas dod , ja 5 cilvēķi kapāsies par katru bumbu utt - kamēr viņš samērā brīvi pretiniekam ļaus puļīt 3nīšus!
To ļoti labi varēja redzēt kā Valteram patika spēlēt kad viņu Andersons sedza nevis kad Strēlnieks Vecākais, kurš varbūt uzbrukumā nav tik talantīgs kā Andrsons bet Valteram bija jācīnas , loai vispaŗ pie bumbas tiktu!
Vspils nav tik talantīgi, lai bez visu 5cu cilvēku kapāšanās laukuma varētu uzvarēt!
Un protams žēl ka nav ZAķa tas vismaz kādreiz paprasīja bumbu ar muguru pret grozu, tagd spēlējam bez garajiem! Nu ir vajadzīgs ķāds kurš vismaz var saņemt bumbu postā un sākt atspēlēsanu tad izmest ārā, bet nevis bumbu kustināt tikai pa perimetru un paļauties uz pik n roll!
Lai nu kam bet Štimacs bumbu postā prata gan vietu ieņemt gan apspēlēt - žēl protams, ka viņa pārējā varēšana otrā laukuma bija kāda bija!

     [+] [-]

, 2010-11-25 12:16, pirms 14 gadiem
Kāds zin Zaķis uz pavasarī varbūt atgriezīsies vai šogad 100 % sezona norakstīta?

     [+] [-]

, 2010-11-25 14:15, pirms 14 gadiem
Baxter19 rakstīja: Gandriiz izliida,piekriitu te vienam,ka nevajadzeeja dod tik riskantu piespeeli!
Kaapeec Meisons tik maz speeleeja?
Viņš tač ir miskastē metams !

  -1 [+] [-]

, 2010-11-25 14:32, pirms 14 gadiem
Uzskatu , ka spēli zaudējām dēļ Kuzminski , bērziņu un vairogu .
Kuzminska bezadbildīgais danks pie miinus 2 !
Bērziņš kurš 8 sec līdz spēles beigām atņēma bumbu un nedeva uz priekšu J.Strēlniekam , bet gan atdeva uz atpakaļu vairogam !
Un protams a. vairogs , kas 7 sec līdz spēles beigām atdeva neprecīzu piespēli bankevicam , taipat laikā varēdams , bumbu piespēlēt J.Strēlniekam ! Lai gan uzskatu , ka pie vainas ir kuzminsks , kas tik atbildīgā mirklī aizdankoja garaam !