Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" atbrīvo Brazi

Andrejs Siliņš

"Ventspils" atbrīvo Brazi
Aļģirds Brazis
Foto: bkventspils.lv

Basketbola kluba "Ventspils" vadība no galvenā trenera amata atbrīvojusi lietuviešu speciālistu Aļģirtu Brazi, kurš ar komandu strādāja kopš šīs sezonas sākuma. Pagaidām galvenā trenera pienākumus turpinās veikt līdzšinējais asistents Guntis Endzels.

Līgumu uz diviem gadiem ar Brazi "Ventspils" noslēdza pirms šīs sezonas, taču jau pirmajā tās pusē mēdza izskanēt neapmierinātība ar speciālista veikumu komandas sagatavošanā nozīmīgām spēlēm. Tāpat minēta neapmierinātība ar neveiksmīgo spēlētāju izvēli, veidojot komandas sastāvu šai sezonai.

Neskatoties uz to, ventspilnieki spēja kvalificēties FIBA Izaicinājuma kausa Top16 turnīram, taču tajā pēc pirmajām trim spēlēm ir negatīva bilance - viena uzvara un divi zaudējumi. Latvijas Basketbola līgā (LBL) Braža vadībā komanda izcīnītas 12 uzvaras 14 mačos, taču abi zaudējumi piedzīvoti cīņās pret galveno konkurenti "VEF Juniors". Pēdējais no tiem ceturtdien, kad Rīgā kurzemnieki nespēja izrādīt nekādu pretestību VEFiešiem - 65:93. MasterCard Baltijas Basketbola līgā (BBL) ventspilniekiem Braža virsvadībā 12 uzvaras un četras neveiksmes.

Bijušais Kauņas "Žalgira", Krasnojarskas "Enisey", Sanktpēterburgas "Spartak", Tartu "Rock" un "Alyta" klubu galvenais treneris nu kļuvis arī par bijušo BK "Ventspils" treneri. Kamēr klubs risina pārrunas ar potenciālo jauno galveno treneri, šī amata pienākumus veiks asistents Guntis Endzels, kuram ielāps jāliek ciet jau trešo reizi kopš pievienošanās klubam (arī pēc Agra Galvanovska un Silvano Poropata atbrīvošanas). Darbā ar komandu pagaidām palīdzēs arī "Ventspils" goda treneris un kluba konsultants Armands Krauliņš.

Slēpts komentārs: skumsts
Slēpts komentārs: bull666

 +17 [+] [-]

, 2011-02-05 13:50, pirms 14 gadiem
Nu bet protams! Tradīcijas tak nedrīkst lauzt

 +30 [+] [-]

, 2011-02-05 13:51, pirms 14 gadiem
diezgan debīli...

 +24 [+] [-]

, 2011-02-05 13:52, pirms 14 gadiem
Drosmīgi es teiktu !
Ventspils visās līgās Braža vadībā ir līderos !

  +6 [+] [-]

, 2011-02-05 13:52, pirms 14 gadiem
Visu BKV nochakareeja ka atlaida Galvanovski. Tagad Agris ar Liepaaju dr*ž aaraa BKV ar savu mazo bud;zetu

  -3 [+] [-]

, 2011-02-05 13:52, pirms 14 gadiem
skumsts rakstīja: Pelnīti!
tagad tici ?

 +25 [+] [-]

, 2011-02-05 13:53, pirms 14 gadiem
Nu es tiešam nesaprotu BKV vadību!!!!!
Ko viņi īsti meklē, Filu Džeksonu taisās atrast??!!??
Nesaprotu.
Slēpts komentārs: edgaritto

 +18 [+] [-]

, 2011-02-05 13:54, pirms 14 gadiem
nu plinīgs stulbums! dodoiet trenerim nostrādāt vismaz vienu sezonu un tad prasiet rezultātu.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-05 13:55, pirms 14 gadiem
Pirmdien parādīsies ziņa, ka par BKV galveno treneri iecelts Bagijs!!! Welcome back!!!

  +7 [+] [-]

, 2011-02-05 13:55, pirms 14 gadiem
pret VEF pēdējais zaudējums nekādīgi nevar būt trenera vaina, tur ir reāli ir vainojams ventspilnieku kalendārs un pārbraucieni uz Franciju, tad Zviedriju, Igauniju un tad uz Rīgu. nav jau brīnums, ka pēc šāda grafika viena spēle tiek atdota. tā dara visur un tā turpinās darīt. mūsējie nav pieraduši pie NBA stila grafikiem ar nemitīgiem pābraucieniem.. un es nezinu vai mūsējiem ir privātā lidmašīna vai brauc ar autobusu uz ārzemēm.

Par pārējiem zaudējumiem gan ir vainojams treneris, jo tika izlaistas uzvaras spēļu galotnēs Francija, Zviedrija abas svarīgas Eirokausa spēles

 +18 [+] [-]

, 2011-02-05 13:56, pirms 14 gadiem
Muižnieku atpakaļ un Ventspils atkal būs skaļš vārds Eiropā un nepārspējams Latvijā!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 13:56, pirms 14 gadiem
edgaritto rakstīja: tagad tici ?
To ka atlaida, es jau zināju iepriekš. Bet bez oficiāla avota sanāk 'tante tantei teic' variants!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-05 13:56, pirms 14 gadiem
varbūt tagad vismaz varēs kādu līdzīgo galotni vinnēt!

  +6 [+] [-]

, 2011-02-05 13:57, pirms 14 gadiem
Ritigs fail!Kapec vajadzēja atlaist Brazi.Tad jau lidz ko zaudes ar lielaku punktu starpibu uzreiz bus jamekle cits treneris?Sviests!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-02-05 13:59, pirms 14 gadiem
njaa negaidiiti,, nedomaaju ka tik aatri vinju atlaidiiis
bet TAADA IR DZIIVE,
lai veicas Brazim ar kaadu citu klubu.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 14:00, pirms 14 gadiem
Nja,nu ko lai saka,jacer,ka tas tiesam ko dos.

 +17 [+] [-]

, 2011-02-05 14:00, pirms 14 gadiem
Ja VEF's iet uz legionaru atlaisanas rekordu tad BKV ir neapsuabams LBL rekordists treneru mainja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-02-05 14:02, pirms 14 gadiem
Western rakstīja: Muižnieku atpakaļ un Ventspils atkal būs skaļš vārds Eiropā un nepārspējams Latvijā!
ja Muiznieka laiki bija super

zeel ka atlaida Brazi, man vinhs patika ka treneris,

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 14:05, pirms 14 gadiem
arī tu,Brazi...

  +7 [+] [-]

, 2011-02-05 14:05, pirms 14 gadiem
Tada gadijuma supleru jau sen bija jaatlaiz no dinamo.ta vien liekas,ka aivaram vecums dara savu

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 14:06, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Apsveicu Bagatski ar jauno darba vietu!
Bagatskis brauc uz aarzemeem...komandu liidz sezonas beigaam vadiis Endzelis!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 14:13, pirms 14 gadiem
Lai Endzelis sevi pierada...

  +8 [+] [-]

, 2011-02-05 14:13, pirms 14 gadiem
ventinji kartejo reizi par sevi liek pasmiikņat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-02-05 14:17, pirms 14 gadiem
kopa ar Armandam Krauliņu pēc čempiona tituliem.

 +10 [+] [-]

, 2011-02-05 14:18, pirms 14 gadiem
Ventspils gremdē paši sevi

  +9 [+] [-]

, 2011-02-05 14:20, pirms 14 gadiem
Gudri atlaidēji būtu sevi vispirms saārstējuši no debilisma .ES kā Ventiņš uz spēlēm neiešu kamēr nepadzīs dirslaizi boitmaņ uldi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 14:21, pirms 14 gadiem
nav jau atda ipasha ko ielikt vietaa...Interesanti ko Kemzura dara

  +3 [+] [-]

, 2011-02-05 14:22, pirms 14 gadiem
Lai njem Butautu

  +9 [+] [-]

, 2011-02-05 14:24, pirms 14 gadiem
Kad TV ekrāna parādija Aivaru kurš skatijās kā VEFs drāž Ventspili, padomāju ka tas trenerim diezin vai labi beigsies. Pirmā regulārā čempionāta spēle kuru pēc piecu gadu pārtraukuma rāda normālā televīzijā, principiāls pretinieks un tāda izgāšanas. Vai tad Brazim neviens nepateica ka šī tomēr ākurāt nebūs vienkārša ierindas spēle. Tas taču lietuvietim bija jāsaprot ka skatītājiem var arī neinteresēt vai komanda ir sagurusi vai tā vienkārši nebija pienācīgi noskaņota.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-05 14:29, pirms 14 gadiem
Nu, kāpēc??!! Atļaujiet tak kādam trenerim arī nostrādāt visu sezonu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-02-05 14:31, pirms 14 gadiem
Jā, zaudēt Zviedrijas komandai tiešām bija jāmāk...

  +6 [+] [-]

, 2011-02-05 14:43, pirms 14 gadiem
Lielzaglim visu vajag tagad un tieši šeit. Pāris zaudējumi ar minimālu starpību, zāģis pret VEF "Junioriem", kuru sastāvā pilnībā visi spēlētāji ir no lielā VEF.
Skumji vērot lielzagļa pakalpiņu lokanās muguras un izdrillētos dupšus.
Tā vien izskatās, ka Aivars nevar sagaidīt ražas novākšanu, bet apēd zaļu ābolu, kas turpmāk rada caureju. Kad vēdera izeja nostabilizējas, tad visus gāna, visi apkārt vainīgi, ka viņš apdirsies.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-05 14:46, pirms 14 gadiem
Liekas galīgi nepamatoti, bet nu ko gan es saprotu...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 14:47, pirms 14 gadiem
zeel, bet jacer ka atradiis beidzot iisto treneri!!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 14:47, pirms 14 gadiem
Pareizs lēmums!
Es tikai par to, ka latviešu klubus ir jāvada arī latviešu treneriem! Cerams, ka uzlabojumi būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-05 14:54, pirms 14 gadiem
WTF?? Kas tas bija par sviestu?? Atlaida tāpēc, ka smagi pakāsa amatieriem (VEFam)??? Stulbi atlaist treneri vienas spēles dēļ. Ar Brazi BK Ventspils komandai gāja labi. Tagad vispār nesaprotu, kas šonedēļ Ventspils sportā notiek.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 14:55, pirms 14 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: zeel, bet jacer ka atradiis beidzot iisto treneri!!
Brazis bija īstais treneris

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 14:55, pirms 14 gadiem
jurchiks1995 rakstīja: Drosmīgi es teiktu !
Ventspils visās līgās Braža vadībā ir līderos !
visas ligas ir starp lideriem tas jaa-tik pret kadam komandam ir spelets LBL?reali pirmais stiprais pretinieks bija tas kam zaudeja ar -28...BBL nav divu grandu un tai pasaa laikaa ir zaudets Rudupim utt,FIBA ir diezgan vaji pretinieki prieks taa kaadu limeni vajadzetu BKV radit...zaudets pasu deel nejau ka pretinieki kaut ko mega paradija.Takaa nez vai tas ir drosimigi vai nee bet tas bija neizbegami

  +3 [+] [-]

, 2011-02-05 14:56, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: Pareizs lēmums!
Es tikai par to, ka latviešu klubus ir jāvada arī latviešu treneriem! Cerams, ka uzlabojumi būs!
Cerams kāds no latviešiem būs labāks par Brazi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 15:04, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Nezinu, kāda tur bija noruna starp Ventspils vadību un Brazi (un vai trenerim pašam jābrauc vai to jādara skautingiem???), taču ne jau Brazis viens pats nosaka sastāvu. Nedomāju, ka Brazis bija pret laba 5. numura spēlētāja piesaisti. Un jārēķinās, ka Ventspils kluba budžeta iespējas nav tās lielākās. (Esmu pārliecināts, ka VEF budžets ir krietni lielāks). Atvest kaut kādu Gadsona veidīgo nebija nekādas jēgas. Atvest top spēlētājus no vasaras līgas, nav Ventspilij pa kabatai. Tā nav objektīvi spriest ko varēja atvest ko nevarēja.
Minēji izlases spēlētājus, spēlētājus ar vārdu Latvijas basketbolā.
K. Valters, Blūms, Kambala, Kuksiks, Freimanis - bez variantiem
K. Bērziņš, S. Valters, Janičenoks, Bertāns - VEF noteiki deva vairāk + VEF spēlēja augstāka ranga turnīros - Eirokausos, VTB
Zaķa trauma tīrākā neveiksme.
Nosauc, lūdzu, Latvijas spēlētājus, ko Ventspils varēja paņemt, bet nepaņēma!!! Jā, tāpēc arī nav tā sastāva.
Ārzemnieki - Ventspils iespējām labi
Vienīgais jautājums par to 5. numuru, bet kā jau teicu, nav īsti zināms kas ko un kā gribēja/ negribēja + Ventspils reālās finansiālās iespējas. To ko Lembergs saka - nav tas īstākais informācijas avots, kuram ticēt.
Dala taisnibas tev ir,bet ja treneris ir apnjemies vakt komandu tad tas ir jadara...savu laik Butauts skatija ap 20-30 speletaju video dienaa pirms sezonas lai savaktu info un atrastu labakos.Par to budzetu-dievs vien zin kads tas ir BKV un ari isti skaidrs nav par VEF,ja tic runatajiem tad ap 3-4mil.Tai pasaa laikaa VEF vakj labu naudu VTB un savaa zinjaa kaa jau teici-spelesana augstakos turniros dod savu.VEFu sakumaa izsmeja ka kada jega spelet utt ka visiem zaud,iradas jega ir lielaaka kaa uzvaret visus un pectam realitaate iesper pa pecpusi
BKV daudz kur japieliek un tur jauznemas vaina ari sparigu partneru izvelee vai ari neizvelee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-02-05 15:09, pirms 14 gadiem
Varbūt Muižnieks atgriežas? Dzirdēts,ka Polijā nemaksājot regulāri...

  -2 [+] [-]

, 2011-02-05 15:10, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: amatieriem nu kaut ko tik lētu nebiju dzirdējis
saproti, ka tu noliec pats ventspili, ja jau viņi zaudēja amatieriem ar -28 ? es redzu, ka nesaproti puika !
nu uz BKV fona VEFs ir amatieri. Salidzini chempionu titulus gudriniek. BKV - 8 ... VEF - 0 ?!
ej noshaujies !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-05 15:17, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Brazis bija īstais treneris
nezin, nezin

     [+] [-]

, 2011-02-05 15:18, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: nu uz BKV fona VEFs ir amatieri. Salidzini chempionu titulus gudriniek. BKV - 8 ... VEF - 0 ?!
ej noshaujies !
well ja njemam VEF kaa VEF tad vinjiem panakumi ir gana daudz panakumu un daudz ko sasniegusi-jautajums ir kadaa nogriezni mes skatamies,ja kops VEF atkal dibinasanas tad cik atceros BKV ir tikai 1 tituls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-05 15:20, pirms 14 gadiem
Ļoti konstruktīva atbilde Nav vairs ko pateikt? Šīs sezonas bilance arī ir līdzsvarā 2-2. Nesaprotu par ko jūs esat tā safanojušies? Uzvarēt komandu, kurai ir nemitīgi spēles un pārbraucieni? Vai par to, ka uzvarējāt komandu ar vienu centru?
Pagaidat pavasari, tad jau redzēs.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 15:22, pirms 14 gadiem
Negaidīti, lai gan es to gribēju darīt jau pēc zaudējuma Nevēžiem pag.rudenī... tagad tā kā žēl.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-05 15:23, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Nav jau teikts, ka Brazis neko neskatījās. Taču skaties ko gribi un cik daudz gribi, bet Batautam treknajos gados bija ievērojamāki lielāka summa ar ko variēt. (tieši tad beidzās ventiņu dominance un savu vārdu teica naudīgākie ASK un Barons). Tādi līmeņa spēlētāji kā, piemēram, bija Šundovs, Ventspilij šobrīd domāju, ka nav pa kabatai.
doma Efedzuku ir leets?es taa nedomaju un tas ka BKV var atvert macinju tur nav saubu.Paskatoties cik ilgi nenjem speletajus Stimaca vietaa liekas divaini-vai tiesam tirgu nav neviens kas butu panjemams uz parbaudzes laiku?kas notiks ja veel kads lielais noplisis?Tad labak lai naak un iet bet aizpilda vietu lidz atrod isto nekaa sez un neko nedar.VEF ilgi mekleja saspelnieku-tagad dabujusi izskatas loti labu kurs spele teicami aizsardzibaa un BKV sagadaja vairak problemas kaa saprasanu.Tapec javaino ir visi tie kas sedeja un gaidija ka kaut kas no debesim nokritis

     [+] [-]

, 2011-02-05 15:26, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: doma Efedzuku ir leets?es taa nedomaju un tas ka BKV var atvert macinju tur nav saubu.Paskatoties cik ilgi nenjem speletajus Stimaca vietaa liekas divaini-vai tiesam tirgu nav neviens kas butu panjemams uz parbaudzes laiku?kas notiks ja veel kads lielais noplisis?Tad labak lai naak un iet bet aizpilda vietu lidz atrod isto nekaa sez un neko nedar.VEF ilgi mekleja saspelnieku-tagad dabujusi izskatas loti labu kurs spele teicami aizsardzibaa un BKV sagadaja vairak problemas kaa saprasanu.Tapec javaino ir visi tie kas sedeja un gaidija ka kaut kas no debesim nokritis
nu Stimaca vietaa jau Kambalu taisijas njemt, bet tas izshkiraas par Turcijas variantu. shobriid man nav variantu, ko vinji grasaas njemt.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 15:26, pirms 14 gadiem
mainit trenerus-tas tagad ir kruta!kasiens vefam jau ari bija smuks.vai ir verts atlaist sezonas vidu?nu nez...rezultati itka normali>lai jau veicas BKV

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 15:27, pirms 14 gadiem
vadalas rakstīja: Ap 3 miljoni teica, 4 nav
Kā Jaunups kuluāros izteicās, tad nākamsezon darīs visu, lai budžets būtu vēl lielāks, kas liek noprast, ka varbūt Janičenoku izdosies noturēt, jo komanda būs vēl spēcīgāka, bet tas jau, protams, atkarīgs arī no tā, vai VEF kļūs par čempioniem. bet tā nav šī raksta tēma, tik tāda piebilde.
Man jau liekas ka Janicenoks labaku variantu nedabus,ja ari tiks specigakaa komandaa tad diez vai speles pirmo vijoli un bus iespeja spelet pret tik daudzam specigam komandam ko dod VTB(nakamgad pat stipraka un lielaka liga bus).Jacer ka izdosies pievaakt veel kadu LV spelmani un tad jau manis kas un ka.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 15:30, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: nu Stimaca vietaa jau Kambalu taisijas njemt, bet tas izshkiraas par Turcijas variantu. shobriid man nav variantu, ko vinji grasaas njemt.
gribet var daudz ko Kambala jau sen pargaja uz Turciju un visu so laiku spelee ar vienu centru un bez nopietnas mainjas.Pret VEF garais gals ko lika preti BKV izskatijas nevarigs.Bails pat iedomaties ja VEF mauktu ar visiem labakiem visu speli un spiestu...domaju ka BKV pat 60 acis nesamestu.Tapec ir daudz kas jaizdara lidz pavasarim lai ir skatams finaals vai pusfinaals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 15:33, pirms 14 gadiem
BKV gribēja nevis Kambalu, bet Janaru Taltu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-05 16:01, pirms 14 gadiem
1 rakstīja: BKV gribēja nevis Kambalu, bet Janaru Taltu.
ta jau labaak Skeeli buutu panbeemushi!
bet centra pozicijaa mums vaig taadu kaads Bija Akingbala wot tas bija centrs atleetisks, daudz blokus lika un guva arii punktus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 16:08, pirms 14 gadiem
We are waiting you Phil Jackson!!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-05 16:11, pirms 14 gadiem
Njā, tas jau bija gaidāms. BkV vadība ir ļoti nepacietīga. Pārāk nepacietīga. Katram trenerim stāsta, ka viņš var rīkoties pēc saviem ieskatiem, rezultātu negaida uzreiz, blā, blā, bet, tikko sākas problēmas, tā atlaiž. Kad viņi vienreiz mācīsies no savām kļūdām? Tad stāstiet treneriem, kā ir.
Protams, arī man kā BKV atbalstītājai nepatīk viņu zaudējumi. Tāpēc ir jāmeklē īstie iemesli, nevis pēc katras neveiksmīgākas sērijas jāatlaiž treneris.
Veiksmi Brazim tālākajās trenera gaitās! Un ceru, ka BkV vadība beidzot ne tikai atradīs treneri, kas viņus apmierinās, bet arī sapratīs īstās kļūdas un tās labos.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-05 16:18, pirms 14 gadiem
Drīz jau ne tikai spēlētāji izvairīsies no spēlēšanas BKV, bet arī treneri vairīsies.
Un viss tikai lielzagļa marazmātisko ambīciju dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-05 16:23, pirms 14 gadiem
apsveicu lembergu ar kaartejo gudro leemumu

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 16:24, pirms 14 gadiem
liela kluda skas tad kad atlaida Muiznieku!!!! ta bija liela kluda!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 16:30, pirms 14 gadiem
Nu shis jau bija gaidaams,aliek vien cereet,ka atradiis kaadu labu aizstaajeeju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-02-05 16:35, pirms 14 gadiem
Bagijs nebuus Ventspilii

  +4 [+] [-]

, 2011-02-05 18:18, pirms 14 gadiem
vēl vakar napoleons esot teicis ka spiedienu uz klubu neizdarīs bet jau šodien brazis atbrīvots...WTF???

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 18:24, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: amatieriem nu kaut ko tik lētu nebiju dzirdējis
saproti, ka tu noliec pats ventspili, ja jau viņi zaudēja amatieriem ar -28 ? es redzu, ka nesaproti puika !
Kurš teica, ka nolieku Ventspili?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 20:10, pirms 14 gadiem
johniz rakstīja: Drīz jau ne tikai spēlētāji izvairīsies no spēlēšanas BKV, bet arī treneri vairīsies.
Pilnīgi piekrītu. Drīz par to tiešām būs jāsāk uztraukties.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 20:22, pirms 14 gadiem
Ventspils pilseta vispar izstajas no sporta aktivitatem...
Ventspilī sportam nav vietas!(sk.futbolu, tagad basi)
Vieta ir tikai naudas atmazgasanai!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-05 20:56, pirms 14 gadiem
Lai jau paliek tas viss uz Aivara pleciem,vnk ja cilveeks ir debils tad tads vins arii paliks....lai panjem un patrenee komandu,redzees kas un kaa

  +5 [+] [-]

, 2011-02-05 20:58, pirms 14 gadiem
LEMBERGS PILNIIGI ATSALDETS CILVEEKS

  +3 [+] [-]

, 2011-02-05 21:18, pirms 14 gadiem
Sammo rakstīja: Lai jau paliek tas viss uz Aivara pleciem,vnk ja cilveeks ir debils tad tads vins arii paliks....lai panjem un patrenee komandu,redzees kas un kaa
tiesh itaa

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 21:35, pirms 14 gadiem
negribu vairs pievienot komentaru!

     [+] [-]

, 2011-02-05 21:41, pirms 14 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Bagijs nebuus Ventspilii
W raksta:

'' Ainars tik aktivi mekleja jaunus speletajus prieks Ventp,ka tagad isti nesapratu,prieks kam? ''

  +4 [+] [-]

, 2011-02-05 22:45, pirms 14 gadiem
baarish rakstīja: vēl vakar napoleons esot teicis ka spiedienu uz klubu neizdarīs bet jau šodien brazis atbrīvots...WTF???
un tu tiem viņa vārdiem noticēji?
Kārtējais vājprāts iekš bkv - pareizāk iekš bkv vadības.....
Man jau kļūst žēl nākošo un aiznākošo treneri jo atkal pēc pāris mēnešiem būs jāmeklē jauns darbs, kamēr vīriņš būs valdē.
žēl man brazi, protams bija viņam kļūdas bet šitā darīt nevar. žēl arī komandu kuro gadu pēc kārtas atkal rausta. ehh......

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 22:47, pirms 14 gadiem
varētu jau sc.com izdabūt kādu interviju ar brazi. nu tā tīri starp citu.....

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 23:05, pirms 14 gadiem
Нда... хочется уже какого-то постоянства... но вы правы - традиция, блин.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-06 09:04, pirms 14 gadiem
Sammo rakstīja: LEMBERGS PILNIIGI ATSALDETS CILVEEKS
Piekrītu bet kas viņu par tādu sporta dzīvē ir iespaidojis , nu protams mēs to zinam tas ir mūsu dirslaizis boitmaņ uldis pirksti nevaldās uzrakstīt tādauņa vardu ar lielo burtu.

     [+] [-]

, 2011-02-06 23:01, pirms 14 gadiem
quatro rakstīja: Piekrītu bet kas viņu par tādu sporta dzīvē ir iespaidojis , nu protams mēs to zinam tas ir mūsu dirslaizis boitmaņ uldis pirksti nevaldās uzrakstīt tādauņa vardu ar lielo burtu.
Viedi vārdi!
Aivariņš ir kā puika. Ja viņa smilšu kastē kāds iečurā, tad jāpārceļ viss mikrorajons.
Zagļa instinkts ne mirkli nepazūd.
Vienkārši žēl puiku, kas pie šī lielzagļa vergo...

     [+] [-]

, 2011-02-08 17:10, pirms 14 gadiem
Galvanovski ir galigi shvaks galigi shvaks treneris un Guntis Endzels NAU LABAK kas ir tas ir!!

     [+] [-]

, 2011-02-08 17:12, pirms 14 gadiem
Lembergs nedoma ar galvu,bet ar ........