Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3

BK "Ventspils" noliek čempionu pilnvaras, VEF finālā

BK "Ventspils" noliek čempionu pilnvaras, VEF finālā
Zaķis pret Makalagu. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64.

Šovakar Olimpiskajā Sporta centrā norisinājās Latvijas Basketbola līgas (LBL) izšķirošā pusfināla sērijas spēle, kurā "VEF Rīga" ar 97:85 pārspēja BK "Ventspils", visā sērijā uzvarot ar 3:2.

Pirmais puslaiks kurzemnieku zīmē

Spēle iesākās līdzīgā gultnē, bet ceturtdaļas vidū ventspilnieki iekrāja astoņu punktu pārsvaru – 15:7. Ceturtdaļas turpinājumā VEF pamazām starpību deldēja un līdz beigām panāca vairs tikai mīnus viens – 20:19, joprojām par labu BK Ventspils.

Otrā ceturtdaļa iesākās kā pa viļņiem – pēc Jāņa Gailīša tālmetiena 27:23 par labu rīdziniekiem, bet tad Artūra Bērziņa astoņi punkti pēc kārtas, un Nikolajam Mazuram nekas cits neatliek, kā saukt savus padotos apspriesties. Pusotru minūti pirms beigām, pēc Mareka Jureviča diviem precīziem soda metiniem, ventspilnieki atjaunoja astoņu punktu pārsvaru, bet pirmais puslaiks noslēdzās ar 45:40 joprojām par labu kurzemniekiem.

Barons sagaida pretinieku, finālā - Rīgas derbijs

Otrais puslaiks sākās ar Armanda Šķēles nostaigātu un Aleksa Renfro veiksmīgu caurgājienu, un pēc trim nospēlētām minūtēm jau plus viens "VEF Rīga" komandai – 50:49. Turpinājumā bezkompromisa cīņā rīdziniekiem, pateicoties Sanda Valtera īsā laikā gūtajiem septiņiem punktiem, jau sešu punktu pārsvars – 59:53. Ar to viss nebeidzās – Renfro divi punkti ar sodu, Jahoviča precīzs pustālais metiens, Ivana Ņeļubova soda metiens un jau 64:53 vefam. Līdz ceturtdaļas beigām abas komandas guva vēl pa pieciem punktiem un 69:58 – joprojām solīds pārsvars "VEF Rīga" vienībai pirms izšķirošajām spēles desmit minūtēm.

Ceturtā ceturtdaļa iesākās nervozi, komandām apmainoties ar neprecīziem metieniem – pirmais grozs tika gūts tikai otrajā minūtē, kad precīzs no groza apakšas bija Ronalds Zaķis, pēc izcīnītas atlēkušas bumbas, bet laukuma otrā pusē Valters atbildēja ar precīzu tālmetienu, bet vēl pēc minūtes bija precīzs divas reizes no soda metiena atzīmes, kad tehnisko piezīmi nopelnīja tas pats Zaķis – 76:62. Līdz spēles beigām Ventspils komandai tuvāk par deviņiem punktiem neizdevās tikt, un LBL pusfināla piektajā sērijas spēlē VEF Rīga ar 97:85 pārliecinoši apspēlēja BK "Ventspils".

Par spēles rezultatīvāko spēlētāju kļuva Sandis Valters, gūstot 27 punktus (2 p. 4-5, 3 p. 3-6, 1 p. 10-10), bet kurzemnieku rindās ar 12 punktiem un 10 bumbām zem groziem izcēlās Ronalds Zaķis.

Latvijas Basketola līgas izslēgšanas turnīrs, pusfināla sērija. 4. maijs.

"VEF Rīga" - BK "Ventspils" - 97:85 (19:20, 21:25, 29:13, 28:27)

VEF: Valters 27, Renfro 14, Jahovičs 12, Šeļakovs 12, Gailītis 10, Makalags 9, Ņeļubovs 7, Labuckas 6, Bankvevics, Štālbergs, Aleksejevs

Ventspils: Jurevičus 15, Kedžo 14, J. Strēlnieks 12, Zaķis 12, Bērziņš 10, Šķēle 8, Bertāns 7, Princs 3, Blaus 2, Meiers 2, A. Strēlnieks, Kalve

Slēpts komentārs: The Latvian Locomotive
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: vai20001
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-05-04 18:59, pirms 15 gadiem
Iesaku Janim Strelniekam iemacities piespelet komandas biedriem un nemeklet vienigi Bertānu!

Apsveicu VEF

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 18:59, pirms 15 gadiem
Super malachi, Ventspils atpuushaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2010-05-04 18:59, pirms 15 gadiem
Ventspilī atkal ripos galvas..

  +7 [+] [-]

, 2010-05-04 18:59, pirms 15 gadiem
Malači VEF! Cerams, ka spēles būs Arēnā, lai visiem vietas pietiek!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 18:59, pirms 15 gadiem
yeeeeeeeeeeeeees - vefinjshs iet taalaak!
sanja vispaar noplosiijaas

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:00, pirms 15 gadiem
Mazurs labi sagatavoja komandu.
apsveicu VEF.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-04 19:00, pirms 15 gadiem
edijs023 rakstīja: Visnotaļ garlaicīgs fināls šogad būs. Veiksmi Baronam!
Kāpēc? Tādēļ, ka tavi mīļie memmīši Vpils netika finālā un pakāsa šogad visu ko vien var pakāst? Rakstat iesniegumu policijā, protestu par šīsdienas spēli

 +21 [+] [-]

, 2010-05-04 19:00, pirms 15 gadiem
Vai kāds ir redzējis vēl efektīvāku beigu presingu?

  -4 [+] [-]

, 2010-05-04 19:00, pirms 15 gadiem
Autoram naudiņu tik ļoti savajadzējās,ka nebij 1 mēnesi rakstījis,a tagd uzreiz?

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:01, pirms 15 gadiem
Nu ja godīgi, tad ļoti neapmierina BKV sniegums, vajadzētu tākā beidzot AB pie sava groza savaakt

  +7 [+] [-]

, 2010-05-04 19:01, pirms 15 gadiem
Manuprāt, Ventspili šī ir pilnīga izgāšanās!
Vai arī likumsakarība un patiesībā visi šie jaunie „TALANTI” nav nekā vērti!
Zaķis, Strēlnieks, Bertāns, Kalve, Jurevičus, Bērziņs, Šķēle!
Un 2 sakarīgi leģionāri Prince un Kedzo!
Visi šie nespēj uzvarēt vef ! Valteru Renfroe un Mccollough!
Vef sastāvs ir normāls, kamēr Ventspils ir visi „talantīgākie” LV nolasīti!
Uzskatu, ka Poropatam ir jāatkāpjas, lai arī viņs nav vainīgs, ka talanti laukumā neko nevar izdarīt, bet jāatkāpjas, jo zvaigznītes viņa vadībā nespēja uzmirdzēt pietiekami spoži kad vajadzēja, vienk neprata!
Ceru, ka neviens no viņiem nepretendē uz LV izlasi – tad drīz EC mums būs tikai sapnis!
Nevis drīz bet jau pēc šā atlases cikla( protams pretinieki ir visnopietnākie)!
Tā nav spēle!
Izbijis Vspils fans!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:01, pirms 15 gadiem
TaunT rakstīja: Nu ja godīgi, tad ļoti neapmierina BKV sniegums, vajadzētu tākā beidzot AB pie sava groza savaakt
AB domāji Andri Biedriņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:01, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Pēdējo 3 gadu finālsērijas komandas:
2008. gads "Barons" - "ASK"
2009. gads "Barons" - "Ventspils"
2010. gads "Barons" - "VEF"
Gadi iet, bet "Barons" paliek. Šēit arī pierādās kuri būs fināla favorīti. Man ir ļoti liels prieks par "VEF" uzvaru, jo tomēr uzskatu, ka "Ventspils" ir spēcīgāki par "vefiešiem" un man kā "Barons" fanam tas ir ļoti iepriecinoš noteikums.
Rīgā atgriežas LBL fināli ar Rīgas "derbiju"
Un fināliem jābūt "Arēnā" !!! tad arī skatītāji būs !
gadi iet un Barons paliek. OTRAJĀ vietā!
Slēpts komentārs: doktorss

  +5 [+] [-]

, 2010-05-04 19:02, pirms 15 gadiem
ĻOTI daudzi neticēja vefiņam...
Slēpts komentārs: grabuliis

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 19:02, pirms 15 gadiem
Apsveicu VEF, fināls būs ļoooti interesants! Par Baroniem!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:02, pirms 15 gadiem
Izrūnīja dzeltenos,

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:02, pirms 15 gadiem
2007: 1.ASK. 2.Ventspils, 3.Barons
2008: 1.Barons, 2.ASK, 3.Ventspils
2009: 1.Ventspils, 2.Barons, 3.VEF
2010: ???, ???, ???

VEF uzvarēs finālā?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:03, pirms 15 gadiem
ar taadu speeli......bez komentaariem.........

  +6 [+] [-]

, 2010-05-04 19:03, pirms 15 gadiem
Poropatam jāpaliek!!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 19:03, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: 2007: 1.ASK. 2.Ventspils, 3.Barons
2008: 1.Barons, 2.ASK, 3.Ventspils
2009: 1.Ventspils, 2.Barons, 3.VEF
2010: ???, ???, ???

VEF uzvarēs finālā?
2009. uzvarētāji HAĻAVA

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:03, pirms 15 gadiem
visnotalj atbaidosha ventspinieku spele.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:03, pirms 15 gadiem
GALVENA ZAGA IEMESLS KA PRINCA UN KEDZO VIETA VAJADZEJA CENTRU , JO GROZU ZAUDET -SEIT NOZIME ZAUDET SPELI.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:03, pirms 15 gadiem
DADZIS rakstīja: Ventspilī atkal ripos galvas..
es ceru,ka taa buus,naakamsezon komandai jaabuut daudz labaakai!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:03, pirms 15 gadiem
BekhemsLV rakstīja: gadi iet un Barons paliek. OTRAJĀ vietā!

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:03, pirms 15 gadiem
Haahhaha... sanemiet ventspils fani bravo vef es miilu vef!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-04 19:04, pirms 15 gadiem
Diez vai Barons vairāk par 1 maču finālā uzvarēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:04, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: 2009. uzvarētāji HAĻAVA
Haļava tev starp kājām! Var nejauši uzvarēt spēlē, čempionātā - nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:06, pirms 15 gadiem
Likumsakarīgs rezultāts! Apsveicu VEF un Ventspilij novēlu atgūt veco komandas garu,kad tika sasniegti spoži rezultāti un komanda bija nr. 1 LV! šobrīd Ventiņi ir tālu,ļoti tālu,lai sauktos par labu komandu!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-04 19:06, pirms 15 gadiem
Tatuma vietā paņēma Princu kurš galīgi švaks. Tatums vairāk būtu noderējis.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:06, pirms 15 gadiem
jjjanka rakstīja: Žēl,jo BKV komanda ir ļoti latviska,bet VEF galīgi nav tāda.
vēl tikai pietrūka prievītes un pastalas ..jo īpašī Princam

  -3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:07, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: 2007: 1.ASK. 2.Ventspils, 3.Barons
2008: 1.Barons, 2.ASK, 3.Ventspils
2009: 1.Ventspils, 2.Barons, 3.VEF
2010: ???, ???, ???

VEF uzvarēs finālā?
jopcik.. ja vēl VEF = ASK, tad sanāk ka šogad vajadzēja bronzai būt Baronam, sudrabam ventiņiem un zeltam VEFam, bet tas nenotiks..!

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:07, pirms 15 gadiem
Esmu dikti vīlies ,bet to jau gaidīju ,kad būs šāds iznākums!!!
Ar kuru galu domā komandas vadība komplektējot komandu!
Kam ir vajadzīgi 5 mazie,bet neviena laba centra?!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:07, pirms 15 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: HAĻAVA VEFAM UN TĀ FANEĻIEM STARP KĀJĀM. Šis būs 1. LBL fināls ko tiešām ignorēšu un mazo finālu arī neskatīšos, jo BKV vairs necīnās par zeltu.
Nu un ko Tu ar to gribēji teikt? Man jau šķiet, ka visiem pilnīgi PO skatīsies Tu vai neskatīsies

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:07, pirms 15 gadiem
bļe...
jau 40 komentāri, bet autors tikai 3 rindiņas uzrakstījis

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:07, pirms 15 gadiem
Apsveicu Vefu,tik tagad nevar īsti saprast,kas notiks ar BKV? plāns tad nav izpildīts? ne BLL fināls,ne LBL zelts,pilnībā nekas,vai Horvātu valodu saprot visi izņemot Strēlnieku? acīm redzot jā,jo kā jau redzējām,tad Strēlnieks pilnībā individuāli spēlēja,nevienas sakarīgas pases nebija,izskatījās,ka viņš vakar bija saskatījies NBA spēli starp Cavs un Bostonu un noteikti uzskata sevi par Rondo 2, bet tā nav un nebūs,Strēlniekam jābeidz sapņot par NBA,viņa līmenis pagaidām,uz doto brīdi ir LBL-2-VeA,ar Kanbergu kopā viņi vismaz tur var plosīties---------UN tu priecajies par to ka vins netiks NBA-ists latvietis

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:07, pirms 15 gadiem
Lieliska daavana man dzimshanas dienaa!!!

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:08, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: Haļava tev starp kājām! Var nejauši uzvarēt spēlē, čempionātā - nē.
Ar Latiševu priekšgalā

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 19:08, pirms 15 gadiem
Man prieks par VEFu, ka tas sak veidoties pec komandas pec Valtera aiziesanas. Un finalu nevajadzetu jau norakstit. Bus jautri.
Slēpts komentārs: Kurzemes Patriots

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:08, pirms 15 gadiem
Nu ko, tāda sajūta, ka pēc sirmā marazmātiķa nomešanas no trenera amata Poropats ir kļuvis par sekmīgu viņa pēcteci...

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:09, pirms 15 gadiem
notika likumsakariigais, poropata taktika nav izprotama, sakas vef atraviens timeout netiek njemts... skjeles nelaishana laukuma ir neizskaidrojama, pec speles izskatijas ka vpils ar vienu kaaju jau bija iekapushi finalaa, zheel ka pasliideja :S

p.s strelniekam jaspele pa 2. nr un nakamgad vajag Tatumu atpakalj

  -3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:09, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Kāpēc? Tādēļ, ka tavi mīļie memmīši Vpils netika finālā un pakāsa šogad visu ko vien var pakāst? Rakstat iesniegumu policijā, protestu par šīsdienas spēli
Tāpēc, ka neraugoties uz to, ka dzīvoju Rīgā.. esmu objektīvs un uzskatu, ka Vef's neko nebija pelnījis. Čalīt.. rij ablomu.

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:09, pirms 15 gadiem
jjjanka rakstīja: Žēl,jo BKV komanda ir ļoti latviska,bet VEF galīgi nav tāda.
Nu ļoti pārliecinošs arguments

  +7 [+] [-]

, 2010-05-04 19:09, pirms 15 gadiem
Paskatoties kas ir Ventspils kapteinis, kluust skaidrs, kaapeec vini nevar vinneet nevienu turniiru. Buutu vismaz Bushinu atstaajushi, bet Princs jau labaaks.

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:10, pirms 15 gadiem
edijs023 rakstīja: Tāpēc, ka neraugoties uz to, ka dzīvoju Rīgā.. esmu objektīvs un uzskatu, ka Vef's neko nebija pelnījis. Čalīt.. rij ablomu.
Kādu ablomu? Par ko? Mani favorīti uzvarēja, tavi nē, kurš ierij ablomu???

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:10, pirms 15 gadiem
nu vismaz uz Vpili nebūs jābrauc

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:10, pirms 15 gadiem
doktorss rakstīja: GALVENA ZAGA IEMESLS KA PRINCA UN KEDZO VIETA VAJADZEJA CENTRU , JO GROZU ZAUDET -SEIT NOZIME ZAUDET SPELI.
Pilnīgi piekrītu, cīņa par AB nav variantu vienkāši uzvarēt !
Slēpts komentārs: Eddyboyz

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:12, pirms 15 gadiem
backetboy rakstīja: Manuprāt, Ventspili šī ir pilnīga izgāšanās!
Vai arī likumsakarība un patiesībā visi šie jaunie „TALANTI” nav nekā vērti!
Zaķis, Strēlnieks, Bertāns, Kalve, Jurevičus, Bērziņs, Šķēle!
Un 2 sakarīgi leģionāri Prince un Kedzo!
Visi šie nespēj uzvarēt vef ! Valteru Renfroe un Mccollough!
Vef sastāvs ir normāls, kamēr Ventspils ir visi „talantīgākie” LV nolasīti!
Uzskatu, ka Poropatam ir jāatkāpjas, lai arī viņs nav vainīgs, ka talanti laukumā neko nevar izdarīt, bet jāatkāpjas, jo zvaigznītes viņa vadībā nespēja uzmirdzēt pietiekami spoži kad vajadzēja, vienk neprata!
Ceru, ka neviens no viņiem nepretendē uz LV izlasi – tad drīz EC mums būs tikai sapnis!
Nevis drīz bet jau pēc šā atlases cikla( protams pretinieki ir visnopietnākie)!
Tā nav spēle!
Izbijis Vspils fans!
Nu par Zaķi un Kalvi pilnībā piekrītu (īpaši jau par Zaķi), Bertāns un Jurevičus vel augs (Īpaši jau Bertāns) Škele jau nav nekāds jauns talants, sezona viņam nesnāca (trauma), bet viņš cik viņam deva tik viņš arī spēlēja, un pietikami normāli

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:12, pirms 15 gadiem
žēl ka tā,

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:14, pirms 15 gadiem
Kuper rakstīja: Nu par Zaķi un Kalvi pilnībā piekrītu (īpaši jau par Zaķi), Bertāns un Jurevičus vel augs (Īpaši jau Bertāns) Škele jau nav nekāds jauns talants, sezona viņam nesnāca (trauma), bet viņš cik viņam deva tik viņš arī spēlēja, un pietikami normāli
Nu Kalvi jau trauma arī sabojāja un tagad pēc ASK vairs netiek spēlēt...

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:15, pirms 15 gadiem
112233 rakstīja: Paskatoties kas ir Ventspils kapteinis, kluust skaidrs, kaapeec vini nevar vinneet nevienu turniiru. Buutu vismaz Bushinu atstaajushi, bet Princs jau labaaks.

Pilnībā piekrītu Buškevicu jau nu gan vajadzēja atstāt (principā tikai pateicoties viņam Žalgiri arī sanāca uzvarēt) bet viņa vietā Kedzo un Princ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 19:16, pirms 15 gadiem
Apsveicu Vefu un jauno treneri ar negaidītu bet pelnītu uzvaru bet Ventspilj ir viela pārdomām un domāju ka pēc šīs sezonas sastāvam vajadzētu stipri pamainīties,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:18, pirms 15 gadiem
njaa, zheel, bet laikam jau, ka likumsakariigi.
bez centra speeleet ir kaa ir. + komandas mikroklimatu bojaa abi Artuuri + Blaus. no tiem jatiek valja pec iespejas atrak. neinteresee, ka Berzinsh baigais lideris sezonas beigas bija, tapat manas acis vinsh ir 0.
vispar wtf ir vajadziga shii ''jaunieshu audzeshana"? vinji tik pat labi un vel labak var augt arii citas valstis, kur spele basketu. jeega sad.irst visu. labak izveidot komandu ar pensionariem, kaa to dara VEF + Barons un bus kulee.
Es par veco BKV modeli : pieredzejushi latvieshi + 3/4 labi legjionaari un BKV atkal bus speeks!

P.S VEF fani var priecaties un turpinat izradit savu bernishkigo uzvedibu peec shiis seerijas!
Mani tapat ipashi shiigada BKV modelis kaa fanam neintereseeja un, tapeec ipashi neiespringstu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:20, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Ventspilim jāņem sastāvā Jānis Ivanovskis,būtu beidzot kāds labs,spēcīgs,efektīvs cīnītājs.
Buškevics labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kungs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 19:24, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: Haļava tev starp kājām! Var nejauši uzvarēt spēlē, čempionātā - nē.
Tu jau acīmredzot neatceries, kā tas tituls tika iegūts? Ar nesportisko nabaga Kravčenko, kuram tā nemaz nebija nesportiskā?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:25, pirms 15 gadiem
mjā nu es ieteiktu trenneri tomēr atstāt bet kārtīgi izravēt sastāvu no visādiem bērziem jurēvičiem strelniekiem...
savādāk atnāks nākamais trenneris un atkal skatiisies tikai kādus viesstrādniekus pieaicināt klāt, nevis risinās problēmu kura ir komandā..

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:26, pirms 15 gadiem
kungs rakstīja: tiesneši vienkārši prostitūtas.. nosvilpa un noraka visu spēli..
Iemācies zaudēt. Skatos Vpilniekiem tas jau tāds pieradums pēc katra zaudējuma iemeslus meklēt citos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:26, pirms 15 gadiem
Malči VEF (FLAG)

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 19:27, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Iemācies zaudēt. Skatos Vpilniekiem tas jau tāds pieradums pēc katra zaudējuma iemeslus meklēt citos
aha.. es tikko no spēles, ja Tu redzētu spēli klātienē un kaut ko vilktu no noteikumiem piekristu, ka tas nebija basketbols tiesnešu dēļ

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:28, pirms 15 gadiem
Malači, prognozēju Rīgas finālu. Izredzes 50:50!
Es gan neslēpšu, vairak par VEF esmu. No laika gala Barons ir nedaudz (arī ļoti daudz) tracinājis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:29, pirms 15 gadiem
Par bkv līdz galam
veiksmi

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:29, pirms 15 gadiem
Par bkv līdz galam
veiksmi

  +4 [+] [-]

, 2010-05-04 19:31, pirms 15 gadiem
kungs rakstīja: aha.. es tikko no spēles, ja Tu redzētu spēli klātienē un kaut ko vilktu no noteikumiem piekristu, ka tas nebija basketbols tiesnešu dēļ
Jā jā protams Tas tu Lemberg?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:34, pirms 15 gadiem
nja.. atkal 3. tresdalja iegaza!
pat bez VV pie rezervistu solinja VEF speja tomer izcinit itin parliecinoshu uzvaru shodien! Un atkal finals atgriezas Rigaa, lidz ar to gaidamas interesantas cinjas, bet, man ka neitralam fanam, tomer garlaicigas Labi, ka PČ hokejaa ies shini laika lidz ar to finals zaudes skatitajus ne tikai tribines, bet ari pie TV, it ipashi ja speles tai pasha diena LV izlase

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:34, pirms 15 gadiem
vajadzēja jau pamainit Ventspils sastāvu , uz kādu pieredzējušāku spēlētāju .. . ta rezultats būtu savādāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-04 19:35, pirms 15 gadiem
Januks rakstīja: nja.. atkal 3. tresdalja iegaza!
pat bez VV pie rezervistu solinja VEF speja tomer izcinit itin parliecinoshu uzvaru shodien! Un atkal finals atgriezas Rigaa, lidz ar to gaidamas interesantas cinjas, bet, man ka neitralam fanam, tomer garlaicigas Labi, ka PČ hokejaa ies shini laika lidz ar to finals zaudes skatitajus ne tikai tribines, bet ari pie TV, it ipashi ja speles tai pasha diena LV izlase
pavasara fans iemaldijies.. cik basketbola spēles esi noskatijies? starpcitu ceturtdaļas nevis trešdaļas vai periodi..

  -3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:36, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Jā jā protams Tas tu Lemberg?
Lembergs arī bija šodien..

bet nu ja jau fano par VEF tad fano par visiem lietuviešiem un krāsinajiem.. es par latviešiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 19:38, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Jūs saprotat, kas notiek? Rīga dominē, Rīga valda!!!
Ja ASK nebūtu izjucis, pirmajās 3 vietās RĪGA!!!!!
Hmm, nu ja ASK but vel starp dzivajiem tad lielaka dalja naudas ietu tieshi viniem un VEFs dabutu figu un VEFa vilcejs Valters speletu pie ASK, lidz ar to VEFs paliktu sava ieprieksheja limeni un NEKO shogad nesasniegtu! Isteniba VEFs jau ari vel neko nav sasniedzis

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:39, pirms 15 gadiem
es finālā par Baronu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-04 19:41, pirms 15 gadiem
Diemžēl jāatzīst ka VEF bija labāki bet manā skatījumā bez SV10 viņi ne tuvu nebūtu tas kas viņi ir!!! vienkārši ļoti labi sandis nospēlēja!!!!
neko darīt ja ventspils neavar savākties tad paši vainīgi!!!!

Apsveicu VEF un good luck finālā jo ventspils ar šitādu spēli arī valmieru nevinnēs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:48, pirms 15 gadiem
jjjanka rakstīja: Žēl,jo BKV komanda ir ļoti latviska,bet VEF galīgi nav tāda.
kāda starpība? tā nav izlase, bet gan klubs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 19:49, pirms 15 gadiem
tik daudz komentāru un pārsvarā lielākā daļa kaut kāda muļķīga zākāšanās. skumīgi

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:49, pirms 15 gadiem
Skudrinieks, 19:44, pirms 3 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot

Maino rakstīja: Par ko tu tagad murgo? Kāda Eirolīga? VEFAM līdz eirolīgas līmenim, kā līdz Jupiteram !

Tavai zināšanai - VTB līga, kurā startēs arī VEFs, sastāva ziņā būs vidēji spēcīgāka par Eirolīgu.
Un tas ir fakts.
Un tas ir jāpieņem. Jāatzīst.
Paldies
=================
skudriniek neesi dzēris, VTB līga nu toč nebūs spēcīga nākošgad par Eirolīgu, jā, viņiem ir doma pēc 2-3 gadiem, toč sapīpējies un salasījies krievu portālus

  +4 [+] [-]

, 2010-05-04 19:50, pirms 15 gadiem
bet tāds aprāviens "ekspertiem"! Apsveicu VEF un novēlu iegūt LČ titulu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:55, pirms 15 gadiem
Ventspilnieki prasa asinis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-04 19:56, pirms 15 gadiem
Sanemiet!!
Mees VEFins vinnejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:57, pirms 15 gadiem
garais_999 rakstīja: es finālā par Baronu
es arī
žēl, ka rīgas ciemiņi nebūs vpilī

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 19:58, pirms 15 gadiem
malachi VEF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 20:01, pirms 15 gadiem
Maino - tač neņem to skudrinieku galvā, varbūt es kādreiz rakstu stulbības par basketbolu, bet viņs nu toč vispār neko nesaprot, VTB līga stiprāka par Eirolīgu, nu tur jā'but ir cirvim vai arī jau esi cirvis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 20:01, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: 10pts,tas ir iespaidīgi,tātad ko saki par to,ka viņam laiks ir pakāpties karjerā?
Nez cik pats iemestu šādā mačā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 20:04, pirms 15 gadiem
Nav ko teikt- Malači!

     [+] [-]

, 2010-05-04 20:05, pirms 15 gadiem
resnais putns, 19:56, pirms 6 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot


Nu tur spēlēs Gan žalgiris gan rytas tur spēlēs tāpat aī CSKA ,prokom trefl, un vēl citas eirolīgas komandas
==================
nu tad palūrēsim, kur šie klubi Eirolīgā atrodas, izņemot protams CSKA

  -3 [+] [-]

, 2010-05-04 20:05, pirms 15 gadiem
mana prognoze piepildijas.Pirmaja puslaika bija komanda ,otraja ne.Bet pec kartas:aizsardziba loti svaki bija tiesi Prins,Bertans,Strelnieks,jo tiesi vinu sedzamie Valters un gailitis darija ko gribeja bet sitie jampampini pat roku nepacela.Otraja puslaika pajuka komandas spele.Kartejo reizi katrs vilka segu uz sevi.Ari skele aizsardziba bija svaks un pie ta visa kludas...nu tik berniskigas ka vajprats.Kedzo aksts uz laukuma .Veltigi izmesta nauda.Un galvenais kronis ir treneris-palika iespaids ka nezina ko darit.Nemotiveta speletaju raustisana-vardu sakot ta nebija komanda bet katrs speleja par sevi.Un tagad nakamais zagis no Valmieras.Kapec turet laukuma bertanu ja aizsardziba nulle un uzbrukuma nulle visas speles garuma.Pedeja minute iemet 2- 3p un baigais varonis...ko tu aksts dariji visu speli?tas pats ari strelniekam.Paldies zidam Lembergam par tadiem legionieriem.Vini noteikti "PASTIPRINAJA"komandas speli izslegsanas speles.Bet zakis tas ir kautkas sevisks.ne iemest no groza apaksas,ne sodinus iemest. ne bumbas zem groza savakt,ne nosegt garos.Un kronis visam bija tiesasana.Ta bija izteikti uz vieniem vartiem.spriezot pec sodu skaita ventinos spelejakomanda kas vispar pirmo reizi uzgzja uz laukuma.Latisevam ka iebraucejam no baltkrievijas nesapras so speli .tas jau pieradits kuro gadu laika.LUCIS-KLUCIStiesas kavinam pateiks prieksa kokainis.BET KA LIDZ TADAM LIMENIM NOKRIOTIS bAUMANIS-TIESAM BRINUMS.lAIKAM BAIGO ZUKSNI UZMETA.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 20:08, pirms 15 gadiem
Ķilkut tu esi labākais! mcāā! es mīlu tavus rakstus! dari to biežāk, jā, jā, jā!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 20:11, pirms 15 gadiem
Jāaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Barons zaudēs sērijā 0-4

     [+] [-]

, 2010-05-04 20:12, pirms 15 gadiem
evlak rakstīja: mana prognoze piepildijas.Pirmaja puslaika bija komanda ,otraja ne.Bet pec kartas:aizsardziba loti svaki bija tiesi Prins,Bertans,Strelnieks,jo tiesi vinu sedzamie Valters un gailitis darija ko gribeja bet sitie jampampini pat roku nepacela.Otraja puslaika pajuka komandas spele.Kartejo reizi katrs vilka segu uz sevi.Ari skele aizsardziba bija svaks un pie ta visa kludas...nu tik berniskigas ka vajprats.Kedzo aksts uz laukuma .Veltigi izmesta nauda.Un galvenais kronis ir treneris-palika iespaids ka nezina ko darit.Nemotiveta speletaju raustisana-vardu sakot ta nebija komanda bet katrs speleja par sevi.Un tagad nakamais zagis no Valmieras.Kapec turet laukuma bertanu ja aizsardziba nulle un uzbrukuma nulle visas speles garuma.Pedeja minute iemet 2- 3p un baigais varonis...ko tu aksts dariji visu speli?tas pats ari strelniekam.Paldies zidam Lembergam par tadiem legionieriem.Vini noteikti "PASTIPRINAJA"komandas speli izslegsanas speles.Bet zakis tas ir kautkas sevisks.ne iemest no groza apaksas,ne sodinus iemest. ne bumbas zem groza savakt,ne nosegt garos.Un kronis visam bija tiesasana.Ta bija izteikti uz vieniem vartiem.spriezot pec sodu skaita ventinos spelejakomanda kas vispar pirmo reizi uzgzja uz laukuma.Latisevam ka iebraucejam no baltkrievijas nesapras so speli .tas jau pieradits kuro gadu laika.LUCIS-KLUCIStiesas kavinam pateiks prieksa kokainis.BET KA LIDZ TADAM LIMENIM NOKRIOTIS bAUMANIS-TIESAM BRINUMS.lAIKAM BAIGO ZUKSNI UZMETA.
Čau, Kalve!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-04 20:21, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: 10pts
kāpēc tad nespēlēji? Nav laika? jāraksta pārgudri komentāri?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 20:21, pirms 15 gadiem
evlak rakstīja: Un kronis visam bija tiesasana.Ta bija izteikti uz vieniem vartiem.spriezot pec sodu skaita ventinos spelejakomanda kas vispar pirmo reizi uzgzja uz laukuma.

Redz, pēdējā 1,5 minūtē Ventspils apzināti sita sodus. Tika uzsisti 7 sodi. Tas ir 14 metieni. Noņem tos nost un situācija krietni izlīdzināsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-04 20:23, pirms 15 gadiem
zeel, bet neko dariit, buus jaameegina panjemt shie finaalaa. Jebkura no shiim abaam komandaam buutu favoriits finaalaa. Veiksmi baronam, ir jaaaparaada dazjiem funkcionaariem, kur veezi ziemo.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 20:24, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: jāmācās.
žēl, ka tāds talants nav redzams laukumā... visam PASAULES sportam tas ir milzīgs zaudējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-04 20:29, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: paldies,tā tik tiešām arī ir bet katram savs liktenis ,tāpēc atliek vien atbalstīt Gailīti un Co,lai viņiem izdodas sasniegt un piepildīt savus sapņus par spēlēšanu NBA.
kāpēc tu izdomāju, ka viņiem ir tādi sapņi - NBA? Nejauc ar savējiem.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-04 20:31, pirms 15 gadiem
kosharka tu laikam nebiji spele.Pirmaja puslaika Jurevicam Valters atnema bumbu nogruzot ar rokam zema latiseva acu prieksa-svilpe kluse, otra ceturdala nospeletas 7 min ventspils 10 piez vef-0.otrais puslaiks renfo provoce zaki uz piezimi baumanis skatas svilpe kluse.Melnais rupji atgruz jurevicu nolamajas ta ka dzird skatitaji Latiseva svilpe kluse.Tiesnesis "klucis vispar ar pus komentariem" vefam ne vienu piezimi neiedeva -speciali sekoju.Bet ventiniem svilpa pat punki pa svilpi ara lidoja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 20:34, pirms 15 gadiem
evlak rakstīja: kosharka tu laikam nebiji spele.Pirmaja puslaika Jurevicam Valters atnema bumbu nogruzot ar rokam zema latiseva acu prieksa-svilpe kluse, otra ceturdala nospeletas 7 min ventspils 10 piez vef-0.otrais puslaiks renfo provoce zaki uz piezimi baumanis skatas svilpe kluse.Melnais rupji atgruz jurevicu nolamajas ta ka dzird skatitaji Latiseva svilpe kluse.Tiesnesis "klucis vispar ar pus komentariem" vefam ne vienu piezimi neiedeva -speciali sekoju.Bet ventiniem svilpa pat punki pa svilpi ara lidoja.
Ko tu esi skatījies? VEFam jau 2.cet. otrajā minūtē bija sapelnītas 3 piezīmes.
Protams, ka tiesneši bija vienojušies svilpt par sliktu Ventspilij. Kā jau vienmēr. Būtu interesanti pafilmēt visu spēli tikai Jurēviča darbību. Tēlo viņš nepārtraukti.

     [+] [-]

, 2010-05-04 20:34, pirms 15 gadiem
Uzskatu neskatoteis uz visu ka liels nopelns Valdim Valteram ka VEF finālā!!!Cerams vadība sapratīs un Valdis būs nākamgad atpakal galvenā trenera amatā!!!

     [+] [-]

, 2010-05-04 20:41, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: man nav jāizdomā tas,redz,katram basketbolistam ir jābūt mērķim tiekties uz NBA,kaut vai viņš ir LBL vai LBL-2 vai amatieros,tomēr tādam mērķim ir jābūt,un tikai pasaki,ka nē,jo tad būs neloģiski no tavas puses,jo kā zinām,tad NBA spēlē labākie,un lai kļūtu labāks,tev ir jābūt mērķim,un ja tev nebūs mērķis,tad turpināsi būt tāds,kāds esi-LBL licenzēts spēlētājs,šadu ierakstu CV noteikti neviens nesmādē,bet NBA tas ir kaut kas jau.
Tu dzīvo sapņu pasaulē. Kādi var būt amatieru līgas spēlētājam teiksim no Via Rīga komandas sapņi par nba!

     [+] [-]

, 2010-05-04 20:45, pirms 15 gadiem
nu varbūt tagad arī jāpaņem tituls

     [+] [-]

, 2010-05-04 20:47, pirms 15 gadiem
malačīīīī .. VENTSPILIM jau pietiek .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 21:08, pirms 15 gadiem
Pierādās latvieša daba! Priecājās vairāk, lai citam nelaime, nekā par savējo uzvaru! Man kauns,ka tāda mūsu sabiedrība!

Skudrinieks rakstīja: Es satiku Lemburgu.
Pirmajā ceturtdaļā ienāca laimīgs kā maija saulīte.
Ceturtajā izskatījās tā, it kā būtu biksēs kluci pielicis.
Prieks, ka kādam tie svētki izbojāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 21:22, pirms 15 gadiem
saņa paradija ka jāspēle.bet bagijam vinsh uzliek liko!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 21:30, pirms 15 gadiem
Vismaz BKV shogad uzveica Zhalgiri un Benneton. Ko kaads cits LV klubs var likt pretii shaja sezonaa? ... NEKO!..
Ja neskaita eiroligas kluba VEF ''mazitinjos'' ( - 20 pts min. ) zaudejumus VTB liiga visiem pec kartas.
Ticiet man, ja kaads LV klubs tiks Eiroligaa, tad pirmais no tiem buus BK Ventspils - vienigais klubs, kursh jau darbojas tik ilgi un ir bijis vistuvak tam. Naakamais saraksta varetu buut Barons ( lai gan LJOTI LJOTI to apshaubu).
Neticu VEFAm taapat kaa neticeeju ASK. te nu bija eiroligas klubs.. atgadinaat kas notika ar ASK??! kapeec lai tas pats nenotiek ar VEFU?..

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 21:38, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Pēdējo 3 gadu finālsērijas komandas:
2008. gads "Barons" - "ASK"
2009. gads "Barons" - "Ventspils"
2010. gads "Barons" - "VEF"
Gadi iet, bet "Barons" paliek. Šēit arī pierādās kuri būs fināla favorīti. Man ir ļoti liels prieks par "VEF" uzvaru, jo tomēr uzskatu, ka "Ventspils" ir spēcīgāki par "vefiešiem" un man kā "Barons" fanam tas ir ļoti iepriecinoš noteikums.
Rīgā atgriežas LBL fināli ar Rīgas "derbiju"
Un fināliem jābūt "Arēnā" !!! tad arī skatītāji būs !
Paliek, paliek tas barons, bet nekad neuzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-04 22:09, pirms 15 gadiem
Neticami,bet taisnīgi...,pirmkārt Galvanovski noteikti vajadzēja atstāt un šodienas zaudējums ir Galvanovska sveiciens....
Savākti jaunie supercerīgie,varbūt citā komandā tas būtui labi,bet Ventspils ir jauno spēlētāju kautuve to dzīve ir pierādijuse,,,.
Sliktākais visā bija tas ,ka ar Šķēles ierašanos komanda apstājās visi nez ko gaidija !!!
Dīvainākais ,ka Kalve skaitās Latvijas izlases kandidāts,par viņu labāki noteikti ir pat Ogres ,Turības,VA un citās komandās ....
Daudz vairāk gaidiju no Meijera,Jurēvičs vispār nestabilitātes barometrs vienā spēlē ciešami nospēlē, pēc tam trijās izcilas lažas un tā lētā tēlošana ar to tēlošanu viņš ir panācis to,ka tiesnesis labāk viņam nenosvilps reālu sodu,lai tikai neiekristu apsmieklā ,ka apčakarēts...
VEF ieguva ar Valtera slimību,jo nebija kas sastreso komandu ar savām replikām un slikto spēles vadīšanas stilu,kāju par kāju un viss pie vienas vietas ....,viņš ir izcils treneris,bet ne spēles vadītājs ...
Spēli noteikti izvilka šā brīža labākais spēlētājs Latvijā Valters,vienīgais kurš būtu cienīgs spēlēt izlasē no šodienas spēlētājiem(varbūt arī Zaķis),vienigais ko gribas pārmest Mazuram bija ka otrajā puslaikā viņš laukumā vienlaicīgi turēja abus komandas gremdētājus Jahoviču un pilnīgo NULLI Štālbergu ,nesaprotu kā tik tizli spēlētāji var būt meistarkomandā ?!Lai tikai te kādu Jahoviča punkti nemaldina, tie bija tie haļavas punkti uz Ventspils agonijas rēķina...
Izskatās ka ar četrām s-pēlēm fināls nebeigsies,jo te prognozēt ir izcili slideni.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 22:09, pirms 15 gadiem
Zel Ventspils

  +4 [+] [-]

, 2010-05-04 22:21, pirms 15 gadiem
insector rakstīja: Paliek, paliek tas barons, bet nekad neuzvar
Nekad? Saprotu, ka var nepatikt Barons vai pat riebties, bet nevajag aizmirst, ka Barons tomēr uzvarēja 2008. gada čempionātu, bērniņ.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 22:25, pirms 15 gadiem
vareeja tieshaam kaadu speeli arenaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 22:39, pirms 15 gadiem
atta!! puikas! ataa!!!
gaidu pārmaņas ,būs smagas un novēlu lai tādas arī butu!!
sākt ar boichu, bērziņu kalvi kedzo un Princi ( kas vinus dabūja šurp????)strēlnieku (egoistu) jani utt....
bļāviens dabūjiet to BKV atpakaļ par kuru krist un stāvēt gan uzvarās gan zaudējumos
LŪDZU!!!!!!!!!
man žēl..........

     [+] [-]

, 2010-05-05 09:10, pirms 15 gadiem
G.Basile rakstīja: Izskatās ka bez Muižnieka nekas Ventspili nenotiek. Kad bija Muiznieks Ventspils patiesam katru gadu savaca labu sastāvu un tika finālā.
Galvanovskis bez Muižnieka paņēma titulu 2009.gadā!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-05 09:11, pirms 15 gadiem
Tagad viss skaidrs - čempions šogad būs BARONS !

     [+] [-]

, 2010-05-05 10:53, pirms 15 gadiem
ļoti labi, liels prieks par VEFu!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-05 11:05, pirms 15 gadiem
suds

     [+] [-]

, 2010-05-05 15:02, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: Poropatam jāpaliek!!
Ventspilī ir jābūt latviešu trenerim, cik var tos ārzemniekus ņemt un naudu sviest vējā?!?

     [+] [-]

, 2010-05-05 15:40, pirms 15 gadiem
tā tiem ventspilniekiem vajag vef būs čempions

     [+] [-]

, 2010-05-05 17:36, pirms 15 gadiem
Nav pareizs gan kopējais rezultāts, gan rezultāts pa ceturtdaļām.

Latvijas Basketola līgas izslēgšanas turnīrs, pusfināla sērija. 4. maijs.
"VEF Rīga" - BK "Ventspils" - 97:95 (20:21, 21:25, 29:13, 28:27)

     [+] [-]

, 2010-05-06 20:42, pirms 15 gadiem
alfreds_tikums rakstīja: Nav pareizs gan kopējais rezultāts, gan rezultāts pa ceturtdaļām.


Latvijas Basketola līgas izslēgšanas turnīrs, pusfināla sērija. 4. maijs.
"VEF Rīga" - BK "Ventspils" - 97:95 (20:21, 21:25, 29:13, 28:27)
Paldies par vērīgumu.