Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

Arī Helmanis un Vītols apsver iespējas doties projām

Arī Helmanis un Vītols apsver iespējas doties projām
Aigars Vītols un Uvis Helmanis cīņā par bumbu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Ņemot vērā, ka "ASK/Rīga" klubs joprojām nepilda saistības un tāpat arī solījumus, kas tika doti jau vēlāk, apņemoties risināt sasāpējušās problēmas, iespējas pārcelties uz citām komandām šobrīd izskata arī Uvis Helmanis un Aigars Vītols.

"Diemžēl, situācijā, kāda jau ilgāku laiku valda klubā un komandā, Roberta (Štelmahera) izvēle nav ne pārsteidzoša, ne nosodāma," par komandas biedra došanos uz Itālijas klubu "Prima Veroli" eSports.lv atzina Uvis Helmanis, norādot, ka solījumi sakārtot situāciju ar finansēm visiem jau apnikuši, jo reāli nekas nenotiek. Kaut gan pēdējā algas dienā solītās summas spēlētāju rokās atkal nenonāca, komanda tomēr pieņēma lēmumu neiegāzt klubu un nākamajā dienā devās uz Baltijas Basketbola līgas (BBL) spēli Šauļos, kur, kā zināms, uzvarēja un pēcāk nodrošināja vietu "Final Four".

Tomēr tas esot dzēsis pēdējās ilūzijas, ka kluba vadība patiešām ir spējīga pildīt uzņemtās saistības. "Pēc labākās sirdsapziņas esam spēlējuši un darījuši, kas bijis mūsu spēkos. Es uzskatu, ka pēc visa, kas noticis visu šo mēnešu garumā, kluba vadībai būtu jānokaunas pirms kaut ko pārmest kādam spēlētājam, kurš izvēlas sezonas beigas pavadīt stabilākos apstākļos. Ja paši būtu spējuši tādus nodrošināt, nebūtu jautājumu, bet tagad..." Helmanis uzskata, ka problēmās ASK vadība var vainot tikai pati sevi.

"Varu pateikt, ka arī man pacietības mērs jau sen ir beidzies, un izvērtēju iespēju, ka pats šo sezonu varētu pabeigt citur. Tāpat arī Aigars Vītols skatās piedāvājumus, kuru viņam pietiek. Ļoti žēl, jo šajā komandā ir ieguldīti visi spēki un sasniegts pietiekami daudz, bet nav vairs 18, kad var spēlēt uz plika azarta rēķina un gaišās nākotnes vārdā. Ja beigās vairs nebūs spēlētāju, ko laist laukumā, kluba vadība varēs vainot tikai sevi..."

eSports.lv jau ziņoja, ka uz Itālijas 2. līgas klubu pārcelsies Roberts Štelmahers, un ASK klubs par šādu spēlētāja lēmumu paudis neizpratni un nosodījumu.

 +54 [+] [-]

, 2009-04-08 21:54, pirms 16 gadiem
Nu tas, diemžēl, ir beigu punkts ASK sāgai. Žēl, bet nu neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 21:56, pirms 16 gadiem
tada ir dzive , jasamierinas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-04-08 21:57, pirms 16 gadiem
Nu re, a jūs te Robi noliekat !!!!

 +26 [+] [-]

, 2009-04-08 21:57, pirms 16 gadiem
''ASK/Rīga'' = FK ''Rīga'' ?

 +11 [+] [-]

, 2009-04-08 21:57, pirms 16 gadiem
tak taisam to bodīti ciet un miers, nu cik var čakarēt spēlētājus un neziņā turēt fanus - būs vai nebūs komanda kā tāda! Sezonu tak jāpabeidz!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-08 21:58, pirms 16 gadiem
vispareizakais lemums butu nospelet final four un pamest klubu

 +28 [+] [-]

, 2009-04-08 22:01, pirms 16 gadiem
ASK Ir divi varianti Credit24 vai SMS credit . iteresanti ka vini vel piesaista melnos spelmenus ...

 +13 [+] [-]

, 2009-04-08 22:01, pirms 16 gadiem
Tā jau domāju ka Jučmanis lej ūdeni!!
nez cik ilgi pats Jučmanis ir bez kāposta?
ja vēl Uvelim un Vītolam ir kkādi iekrājumi par kuriem dzīvot tad Jučmanim diezvai..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-08 22:04, pirms 16 gadiem
1 rakstīja: ''ASK/Rīga'' = FK ''Rīga'' ?
drīzāk jau FK "Venta"

  +6 [+] [-]

, 2009-04-08 22:05, pirms 16 gadiem
NU tad nav ko pratot turpu surpu.... cik var....

tad vai nu Lai ASK beidz sezonu, vai arii atrod kkur NAUDU

nav ko P*sties sitie notikumi visu basketbola apetiiti jau sen nosita

Jucmani b*jeee nevari pavilkt klubu ej PARKUS TIRIIT

 +14 [+] [-]

, 2009-04-08 22:05, pirms 16 gadiem
Ja jau šie Kapātāji aizies tad laikam tas būs viss ASK.
Lai gan bieži esmu pret šo komandu un Ventspils sīvākā pretiniece tomēr LV basketbolam viņam ir vajadzīga.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:05, pirms 16 gadiem
rediss77 rakstīja: Un tie, kas cer ka Vītols un Helmanis tā arī izdarīs, sorry, viņiem nav 2 mēnešu lielāka alga svarīgāka par visu pārējo.
FAIL

 +11 [+] [-]

, 2009-04-08 22:06, pirms 16 gadiem
man smagas aizdomas kad ASK valdee algas gan neaizkavejas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-08 22:08, pirms 16 gadiem
Cerams, ka viss atrisināsies un pašreizējais sastāvs paliks. Tiešām, pašreiz ASK ir ļoti labs sastāvs, negribās redzēt to izjūkam. Pretēji ir ar kluba vadību, kuras darbības ir vienkārši katastrofālas. Šeit nav jāvaino pašreizējais ģenerālmenedžeris Jučmanis, bet gan vadības darbs iepriekš, kas ielaida visu šo ķezu.

Jācer gan, ka situācija beigsies labvēlīgi, teiksim, atrodot vēl kādus sponsorus. Domāju pašreiz ASK spēlētāji ir iemantojuši publikas simpātijas, tāpēc potenciālie sponsori, sākot atbalstīt ASK, varētu pamatīgi pacelt savas akcijas cilvēku acīs. Vēl kas - nesen taču bija spēlētāju un vadības tikšanās ar Rīgas domi. Tad gan dome solīja palīdzēt ASK, neizskatās, ka kaut kas tiek darīts lietas labā.
Slēpts komentārs: anjo

 +12 [+] [-]

, 2009-04-08 22:15, pirms 16 gadiem
rediss77, 21:26, pirms 43 minūtēm, citēt
Ir tā, ka lai vai kādas būtu viņa attiecības ar klubu, neviens nevar noliegt to, ka viņš aiztinās prom uzreiz pēc 1 savas normālās spēles(pret šauļiem, kad beidzot 1 reizi uztaisīja caurgājienu bez raustīšanās).Sadakterēja sevi un aidā pēc naudas.Nuada jau ir svarīga visiem, taču viņš iepriekš ir spēlējis ļoti labos klubos un ja dēļ naudas ir gatavs spēlēt 2 līgā, tad sorry.Un tie, kas cer ka Vītols un Helmanis tā arī izdarīs, sorry, viņiem nav 2 mēnešu lielāka alga svarīgāka par visu pārējo.Un nekas traks jau nav noticis, paliek kodols-komanda- papildināta ar labas klases viesspēlētāju.


joprojām par to esi tik pārliecināts, ka Vītols un Helmanis paliks ASK?

  -1 [+] [-]

, 2009-04-08 22:24, pirms 16 gadiem
kas gan notiek ar ASK

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 22:24, pirms 16 gadiem
Nu tad (atvainojos par izteicieniem,bet kas jadara jadara ) dir*t te daudz un parmest Robim( par ask vadibu),nezinaju ka tada ir patiesa situacija,bedigi.

  +4 [+] [-]

, 2009-04-08 22:32, pirms 16 gadiem
nav ko ilgi domat, vietejos puishus chakaree kamer negerim maksaa... vai tad tapaec uvels ciinas?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 22:34, pirms 16 gadiem
k-vai esmu Ventspils fans zeel par ask

  +4 [+] [-]

, 2009-04-08 22:43, pirms 16 gadiem
Varu tikai apbrīnot vēl palikušos ASK spēlētājus par pacietību. Man jau sen būtu piegriezies šī bezgalīgā solīšana un vēl debesu mannas vārīšana presē. Man personīgi būtu kauns atklāti presē melot, ja skaidri zinu, ka situācija ir pilnīgi pretēja un vēl pie tam par Štelmaheru, kas ir viena Latvijas jauno laiku basketbola leģendām. Kauns ASK vadībai!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-04-08 22:43, pirms 16 gadiem
Jauki! Ideaali! Ha varbūt beidzot ASK sāks domāt ar galvu

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 22:43, pirms 16 gadiem
R.I.P ASK?

  +7 [+] [-]

, 2009-04-08 22:44, pirms 16 gadiem
zheel KLUBS !!!!!! speletaaji, fani u.c. bet nejau vadiiba... vadiiba ir visu nojaaaajusi liidz peedeejam ..... zaglji, izsaimniekoja naudu un pazuda...
vispaar nesaprotu, kaa Klinstonam veel nav kauna apmekleet speeles ar savu ogļu iedegumu un sūdaino puffaiku
Slēpts komentārs: Krokodils

  +4 [+] [-]

, 2009-04-08 22:44, pirms 16 gadiem
Var apbrīnot cik daudz ir lētticīgo, kas vēl šim brīdim tic , cer un pārdzīvo neveiksmīgi ieņemtajam un neiznēsātajam ASK projektam...

  +5 [+] [-]

, 2009-04-08 22:51, pirms 16 gadiem
Man salika mīnusus par to, ka teicu taisnību, ka ASK NEMAKSĀ ALGAS!

Davaj, tagad arī esat tik pārliecināti, ka visiem ir samaksāts un viss ir štokos??

  +6 [+] [-]

, 2009-04-08 22:52, pirms 16 gadiem
Viss tak jābeidz čakarēt visiem smadzenes, nafiga bija jāņem vēl tas Kolsons. Viņam samaksās, tad playofos viņš arī viens ar jaunajiem varēs spēlēt.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-08 22:52, pirms 16 gadiem
number10 rakstīja: rediss77, 21:26, pirms 43 minūtēm, citēt
Ir tā, ka lai vai kādas būtu viņa attiecības ar klubu, neviens nevar noliegt to, ka viņš aiztinās prom uzreiz pēc 1 savas normālās spēles(pret šauļiem, kad beidzot 1 reizi uztaisīja caurgājienu bez raustīšanās).Sadakterēja sevi un aidā pēc naudas.Nuada jau ir svarīga visiem, taču viņš iepriekš ir spēlējis ļoti labos klubos un ja dēļ naudas ir gatavs spēlēt 2 līgā, tad sorry.Un tie, kas cer ka Vītols un Helmanis tā arī izdarīs, sorry, viņiem nav 2 mēnešu lielāka alga svarīgāka par visu pārējo.Un nekas traks jau nav noticis, paliek kodols-komanda- papildināta ar labas klases viesspēlētāju.


joprojām par to esi tik pārliecināts, ka Vītols un Helmanis paliks ASK?
Neesmu nekur rakstījis par savu nenormālo pārliecību, bet gan par to, ka Helmanis un Vītols, kā arī vēl pāris čaļi nelaižas uzreiz prom.Domā kaut kur citur ar Štelmi auklētos?Nē, šeit viņš atguva formu, sāka rādīt kaut cik cienīgu spēli un uzreiz prom tikko normāli spēle aiziet.ASK pamatkodolam vajadzētu pieminekli uzcelt par to kā viņi ir kapājuši neskatoties uz visām problēmām.Taču tāpat lielāka iespēja ir ka viņi nospēlēs šo sezonu līdz beigām, nekā izvēlēsies Itālijas kūrortu, taču arī ja ne, paldies viņiem par emocijām,jo reti nākas redzēt komandu kura tā cīnās!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 22:57, pirms 16 gadiem
Kāda Rīgas dome.Ieejat delfos un izlasat.No 1.aprīļa,kā par aizsardzības ministru kļuva Lieģis visam ASK ir pielikts punkts.ASK/RĪGA,ASK/BUKI,ASK/OGRE,volejbola komanda,ASK handbolisti.Visam svītra pāri.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 23:01, pirms 16 gadiem
pilnīgi piekrītu Uvelim, nav tas vecums lai d.irsa putās skraidītu no viena gala uz otru, ja pilnīgi mierīgi var turpināt karjeru Lega Due stāvot uz trīnīti

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 23:03, pirms 16 gadiem
es 2 gadus atpakalj tepat teicu,ka ASK ilgi nenodzivos.ka tas ir kartejais Rigas projekts,kur cilveki nedoma ar galvu.2 gadus atpakalj mani nobanoja(laikam admins bija baigais ASK fans),un protams neviens manam tekstam neticeja.un tagad,luk,viss notiek

  +9 [+] [-]

, 2009-04-08 23:06, pirms 16 gadiem
massbeat rakstīja: Man salika mīnusus par to, ka teicu taisnību, ka ASK NEMAKSĀ ALGAS!

Davaj, tagad arī esat tik pārliecināti, ka visiem ir samaksāts un viss ir štokos??
Neņem galvā tos mīnusus.. Jo stulbāku komentāru uzrakstīsi, jo vairāk plusus saliks, un otrādi - ja uzrakstīsi kaut ko, kas kādam nepatīk, kaut vai tā ir taisnība, visi saliks mīnusus...

Tas ir tāpat kā uzraksti: Šķēle dzer, un uzreiz tavam komentāram būs tikai un vienīgi plusiņi sabāzti.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-08 23:08, pirms 16 gadiem
maaaa rakstīja: Neņem galvā tos mīnusus.. Jo stulbāku komentāru uzrakstīsi, jo vairāk plusus saliks, un otrādi - ja uzrakstīsi kaut ko, kas kādam nepatīk, kaut vai tā ir taisnība, visi saliks mīnusus...

Tas ir tāpat kā uzraksti: Šķēle dzer, un uzreiz tavam komentāram būs tikai un vienīgi plusiņi sabāzti.
piekritu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: shitaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-08 23:17, pirms 16 gadiem
Lai ASK vadIba paprasa padomu Krišjānim Kļaviņam, kā jāstrādā sporta klubā,rīt CĒSIS spēlēs ar TTT Rīgā,Kļaviņa kungs arī būs klāt.ko te vairāk teikt

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 23:30, pirms 16 gadiem
Spax rakstīja: es 2 gadus atpakalj tepat teicu,ka ASK ilgi nenodzivos.ka tas ir kartejais Rigas projekts,kur cilveki nedoma ar galvu.2 gadus atpakalj mani nobanoja(laikam admins bija baigais ASK fans),un protams neviens manam tekstam neticeja.un tagad,luk,viss notiek
...prātiņ nāc mājās!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-08 23:31, pirms 16 gadiem
žēl džeku
Kehris tak apsolījās pieskatīt situāciju ASK. Laikam nebija laika.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-08 23:34, pirms 16 gadiem
psc...

  +6 [+] [-]

, 2009-04-08 23:35, pirms 16 gadiem
ta i ka valdee vieni setnieki, un kraveji stradaa

kad bija PAREX , neviens pat neidomajas ka naudas varetu nepietikt

a ka pasiem kkas jadara tad tikai pasacinas stastit maak

da kaut cigani vinus taniis mutees izp*stu

...... ja aiziet Helmanis un Vitols .... viss sezona beigusies

jo izvirzitos merkus sasniegt vairs nebus iespejams......

  -2 [+] [-]

, 2009-04-08 23:41, pirms 16 gadiem
Dark_Side rakstīja: i pareizi! Rīgai 2 klubi + 1 ventiņiem +1/2 klubs VEF + daaafiga +/- labu komandu vienai LV ir sen par sālītu...
manā skatījumā basis bija augstākā kvalitātē, kad bija 1 klubs Brocēni + pārējie... i Real redzējām Rīgā, i Barcelona... i vēl dūžus...
protams izaugsmei tas ir pasūdīgi, bet līdzjutējam Real 1x Arēnā ir daudz labāk kā Jokohamas Pirden 10x sezonā...
Tu esi galvu sasitis? Kur tu visu to nomurgoji? Zāli pārpīpējies ar zvaigznēm, vai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-04-08 23:49, pirms 16 gadiem
kaajnieks rakstīja: Vienā dienā izput ASK Rīga. Bēdīgi

Helmanis, lai nāk uz Valmieru. Noderētu kāds snaiperis
Vinsh tur speletu kaa centrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-04-08 23:52, pirms 16 gadiem
rediss77 rakstīja: Neesmu nekur rakstījis par savu nenormālo pārliecību, bet gan par to, ka Helmanis un Vītols, kā arī vēl pāris čaļi nelaižas uzreiz prom.Domā kaut kur citur ar Štelmi auklētos?Nē, šeit viņš atguva formu, sāka rādīt kaut cik cienīgu spēli un uzreiz prom tikko normāli spēle aiziet.ASK pamatkodolam vajadzētu pieminekli uzcelt par to kā viņi ir kapājuši neskatoties uz visām problēmām.Taču tāpat lielāka iespēja ir ka viņi nospēlēs šo sezonu līdz beigām, nekā izvēlēsies Itālijas kūrortu, taču arī ja ne, paldies viņiem par emocijām,jo reti nākas redzēt komandu kura tā cīnās!
Kopš kura laika, tad šis viss ir labdarības bodīte, kad kādam ir jābūt pateicīgam klubam par to, ka viņš ir vēlējies parakstīt līgumu ar konkrēto spēlētāju? Kā vispār kāds var runāt un pārmest spēlētājam kaut kādus ētikas principus, ja klubs tos ir pārkāpis neskaitāmas reizes pret pašiem spēlētājiem sezonas laikā? Kā var prasīt no spēlētājiem bezierunu uzticību, ja klubs nav bijis uzticīgs spēlētājiem? Nazis griež abos virzienos. Var pārmest Štelmaheram par šādu rīcību, jo nav varbūt tik ļoti ētiski no viņa puses, bet tad visiem ieteiktu vienā teikumā arī pārmest kluba vadības nekompetenci. Tikai pie mums veido budžetu laikam pa kalendārajiem gadiem basī un nevis pa sezonu. Ne jau velti igauņiem iedod piķi uz sezonu un viņi zin, ka ar to ir jāstrādā un vairāk nebūs, bet neviens neko vairs nost nenoņems. Kluba vadība dzīvoja kā nieres taukos un tik priecājās, bet tālāk par degungalu neskatījās. Visā ASK sistēmā ir lielas problēmas un tikai vadības neizdarības un nekompetences dēļ tā ir nonākusi šādā situācijā, ka spēlētāji vienkārši notin makšķeres. Manis pēc, lai brauc Helmanis kaut vai uz Irānu spēlēt un pelnīt tur naudu. Tieši tā - nav nevienam no viņiem vairs 18 gadu. Dāvis Bertāns varēs izspēlēties un progresēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-09 00:12, pirms 16 gadiem
Nu sviests kas notiek?
Tiešam nav tās naudas un sponsori. Laa jaunie divi sponsori nosponsorē pāris mēnešu algas spēlētajiem. Krīzes laiki tagad, visiem grūti...
eh, cerams izķepurosies.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-09 00:14, pirms 16 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Kopš kura laika, tad šis viss ir labdarības bodīte, kad kādam ir jābūt pateicīgam klubam par to, ka viņš ir vēlējies parakstīt līgumu ar konkrēto spēlētāju? Kā vispār kāds var runāt un pārmest spēlētājam kaut kādus ētikas principus, ja klubs tos ir pārkāpis neskaitāmas reizes pret pašiem spēlētājiem sezonas laikā? Kā var prasīt no spēlētājiem bezierunu uzticību, ja klubs nav bijis uzticīgs spēlētājiem? Nazis griež abos virzienos. Var pārmest Štelmaheram par šādu rīcību, jo nav varbūt tik ļoti ētiski no viņa puses, bet tad visiem ieteiktu vienā teikumā arī pārmest kluba vadības nekompetenci. Tikai pie mums veido budžetu laikam pa kalendārajiem gadiem basī un nevis pa sezonu. Ne jau velti igauņiem iedod piķi uz sezonu un viņi zin, ka ar to ir jāstrādā un vairāk nebūs, bet neviens neko vairs nost nenoņems. Kluba vadība dzīvoja kā nieres taukos un tik priecājās, bet tālāk par degungalu neskatījās. Visā ASK sistēmā ir lielas problēmas un tikai vadības neizdarības un nekompetences dēļ tā ir nonākusi šādā situācijā, ka spēlētāji vienkārši notin makšķeres. Manis pēc, lai brauc Helmanis kaut vai uz Irānu spēlēt un pelnīt tur naudu. Tieši tā - nav nevienam no viņiem vairs 18 gadu. Dāvis Bertāns varēs izspēlēties un progresēt...
Nu par vadību es uzskatu, ka vispār nav vērts izteikties, jo ne jau šī cīnīšanās(kapāšana) notiek pateicoties vadības labajiem darbiem.Taču par spēlētājiem, tad jāvaicā, vai uzskati, ka Helmanis vai kāds cits vēl spēlē ASK jo gaida debesu dāvanas?Kāpēc citos klubos, kuros vismaz publiski nav runāts par finanšu problēmām, nav šādas pašatdeves no spēlētājiem?Es domāju ka šeit pie vainas ir tas ka, šis ir nebijis gadījums Latvijas basketbolā, kur spēlētāji cīnās līdz beigām, neskatoties uz jebkādām problēmām.Un kā jau teicu pirms mēneša, neviena slikta vārda nevaru pateikt Helmanim vai kādam citam no čaļiem, kuri ir spēlējuši visu sezonu, pašatdeve ir bijusi milzīga, taču atalgojums, acīmredzot, labi ja 1/2 no solītā. Nezinu kā ir ar Kolsonu, taču, ja viņam ir samaksāta nauda, bet citiem nav , tad, protams, tas ir vnk drausmīgi. Taču piekritīsi, ka ne jau Vītols vai Helmanis aizies dēļ 2 mēnešu algas, kamēr Štelmahers pēc dažām kaut cik saturīgām spēlēm ir prom.
Un labdarības bodīte vai nē, bet A2 klubam nebūtu vajadzīgs pusklibs spēlētājs kurš 2-3 mēnešu laikā varētu būt 2 saspēles vadītājs, tā kā tas bija abpusēji izdevīgs darījums......

  -1 [+] [-]

, 2009-04-09 00:14, pirms 16 gadiem
ASK nakošsezon nebūs labi...

  +4 [+] [-]

, 2009-04-09 00:16, pirms 16 gadiem
Noteikumi ļauj spēlēt uz laukuma četriem?

  -3 [+] [-]

, 2009-04-09 00:17, pirms 16 gadiem
Paulss rakstīja: ASK nakošsezon nebūs labi...
ASK nākošsezon iespējams nebūs neizdzīvos !

  -1 [+] [-]

, 2009-04-09 00:18, pirms 16 gadiem
"apsver" tas tik ta lai prese uzkurinatu diskusijas...
es ceru...

  +5 [+] [-]

, 2009-04-09 00:22, pirms 16 gadiem
Es nemaz netaisos nosodīt Štelmaheru. Neētiski? Jā! Bet es netaisos viņu nosodīt par rīcību. Visu cieņu Helmanim un Vītolam, bet, ja godīgi, uzskatu, ka jau pēc ārzemnieku aiziešanas vajadzēja skatīties citos virzienos. Ir jau forši - tagad ir smuks PR šiem dažiem spēlētājiem, bet vai Uvelis un Vītols no jauka publiskā tēla var daudz iegūt savā vecumā? Bertāns, Kalve - jā, šie spēlētāji iegūst, jo tiek spēlēt un var sevi parādīt, bet veterāniem ir svarīgāk domāt vairāk par savu kabatu un nevis par kaut kādu tur vairs imidžu. Protams, Latvijas basī ir krimināls pozitīvo tēlu trūkums un jebkuram puslīdz talantīgam spēlētājam būtu jātinās uz ārzemēm, jo tas nozīmētu, ka var tikt prom no šakāļu bara, kas ganās visiem apkārt un norok spēlētājus.

Izklausīsies riebīgi, bet es novēlu ASK kluba vadībai, lai Helmanis un Vītols atrod citus klubus un dodas projām, tādā veidā parādot savu nostāju pret vadību. No tā cietīs nevainīgie - komandas biedri un fani, bet atkārtošu vēlreiz - šājā karjeras posmā ir jādomā par sevi un savu ģimeni un nevis par publiskā tēla spodrināšanu. Neliela piebilde - kopumā esmu merkantīls cilvēks, kas lielā mērā izskaidro manu nostāju šajā jautājumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 00:32, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nezinu, kas te neētisks. Komanda kapāja, bet viņiem nesamaksāja. Nu viņi dodas prom. Paldies un respect visiem spēlētājiem, kas cīnījās gandrīz līdz galam.
Tagad laba ideja būtu noņemties no BBL Final 4, jo tur šādā sastāvā vienkārši nav ko darīt.
Lai Rytas, Žalgirs, Tartu izspēlē Final 3! Viena apļa turnīru!
Ar neētiski vairāk domāju sava veida aizlaišanos prom... Nav jau gluži Padomju Savienība, kur nevarēja izbraukt no valsts tik viegli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-09 00:47, pirms 16 gadiem
Bye bye ASK...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-09 08:09, pirms 16 gadiem
Njā šitas kļūst interesanti,jāskatās kas notiks tālāk...

     [+] [-]

, 2009-04-09 08:22, pirms 16 gadiem
Kad žurnāls Kas Jauns pērn uzrakstīja, ka ASK nav samaksājuši par spēlētājiem nodokļus un algas un VID arestējis basketbolistu kontus un īpašumus, lielākā daļa te ar putām uz lūpām rēja, ka tās ir dzeltenās lapeles baumas un žurnālists ir nožēlojams melis.
Diemžēl finansiālas problēmas un visādas mahinācijas šo klubu pavada jau kopš tā dibināšanas.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-09 08:40, pirms 16 gadiem
uvelis vismaz goda viirs pasaka visu taa kaa ir, jo citaadaak mees visi te veel dziivotu iluuzijaas..
nemaksaa speeleetaajiem, nemaksaa kairim, nesaprotu, ko ask vadiiba vsp domaa?!
negribas jau tik pesimistiski, bet tas izklausaas peec ask beigaam..

     [+] [-]

, 2009-04-09 08:43, pirms 16 gadiem
Afanasijs rakstīja: Kad žurnāls Kas Jauns pērn uzrakstīja, ka ASK nav samaksājuši par spēlētājiem nodokļus un algas un VID arestējis basketbolistu kontus un īpašumus, lielākā daļa te ar putām uz lūpām rēja, ka tās ir dzeltenās lapeles baumas un žurnālists ir nožēlojams melis.
Diemžēl finansiālas problēmas un visādas mahinācijas šo klubu pavada jau kopš tā dibināšanas.
Es pat zinu kurš to rakstīja
Redz tagad administrators atļaujās kluba vadībai pārmest,kaut gan visu šo laiku ir paši slavinājuši un cepuši "vienā virzienā". Bet no patiesības jau nekur neliksies un viss beidzās tā,kā tam bija jābeidzās. Galu galā jau nav nekāda lielā traģēdija notikusi un dzīve (basketbols) turpinās.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-09 08:46, pirms 16 gadiem
ledinja rakstīja: uvelis vismaz goda viirs pasaka visu taa kaa ir, jo citaadaak mees visi te veel dziivotu iluuzijaas..
nevis "mēs" ,bet tikai tie,kas nolaidušies no citas planētas,vai vecuma dēļ nespēj skatīties uz lietām objektīvi.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-09 08:47, pirms 16 gadiem
Afanasijs rakstīja: Kad žurnāls Kas Jauns pērn uzrakstīja, ka ASK nav samaksājuši par spēlētājiem nodokļus un algas un VID arestējis basketbolistu kontus un īpašumus, lielākā daļa te ar putām uz lūpām rēja, ka tās ir dzeltenās lapeles baumas un žurnālists ir nožēlojams melis.
Diemžēl finansiālas problēmas un visādas mahinācijas šo klubu pavada jau kopš tā dibināšanas.
jap, tas bija juulijaa, kad valteram visus kontus noblokjeeja, bet shis kkaa veel cereeja liidz shaa gada saakumam..

     [+] [-]

, 2009-04-09 08:49, pirms 16 gadiem
nu gan ir pakaljaa..bet no otras puses..nu johaidii cik tad palika liidz beigaam nepilni 2 meen..nau jau taa ka eest nau ko..vienkaarshi taa ir drausmiiga uzd..shana faniem..kam tad galuu galaa basketbolisti speelee ja ne faniem? ..Bet ASK vadiibai jaanaak aaraa no pagultes un beidzot skaidri jaapastaasta kas notiek. ..ja nee klapee bodi ciet un nechakaree jau taa sachakareeto gariigo..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-04-09 09:12, pirms 16 gadiem
Cik gan ar visu šo sāgu var būt nočakarēts ASK tēls, ja pat Helmanis komunicē ar medijiem daudz prasmīgāk un galvenais - izraisa ticību ar teikto! ASK vadība, Jūs šādā veidā zaudējat potenciālo sponsoru interesi neatgriezeniski!

  +5 [+] [-]

, 2009-04-09 09:26, pirms 16 gadiem
Vispār ASK vajadzētu vienreiz sasaukt preses konferenci un paziņot, ka naudas algām nav un nevar zināt, vai būs nākotnē. Tas būtu godīgi gan pret spēlētājiem, gan pret līdzjutējiem. Attiecīgi tad katrs varētu izlemt - kurš grib iet prom - lai iet, kurš grib palikt un riskēt - lai paliek - bez jebkādām citu maldināšanām utt. Pabeigtu sezonu ar atlikušajiem spēlētājiem, klāt pielasot juniorus, kas ir gatavi spēlēt par samaksu, kādu ASK var atļauties samaksāt un tad jau starpsezonā mierīgi visu izvērtētu, cik lieli ir parādi, ja turpināt komandas darbību, tad kādā līmenī utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-09 10:55, pirms 16 gadiem
Lai ari butu slikti ja ASK izjuktu(protams to nenovelu), bet butu vismaz viens labums, varetu novertet cik tad pieprasiti ir Latvijas izlases speletaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-09 11:05, pirms 16 gadiem
Slikta menedžments latvijā pierasta lieta... Slikti ka tādos gadījumos pat nemāk cilvēcīgi visu nokārtot.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-09 11:08, pirms 16 gadiem
es teikshu taa - taadai komandai kaa ask, ar taadu finanseeshans modeli (aizsardziibas ministrija, riigas dome nodoklu maksaataaju naudinja) vispaar nevajazeeja rasties...
par ko basketbolistiem maksaat taas lielaas algas no nodoklju maksaataaju naudinjas... ko vinji taadu dara...
nba ir pilnas tribiines, basketbols ir shovs, cilveeki peerk biljetes, atribuutiku tv paaraides... respektiivi basketbls ir bizness, kur darbinieki sanjem adekvaatu algu...
eiropaa basketbols ir reklaamas medijs... firmas maksaa naudu, lai rezeetu savus loguchus uz maikaam, nosaukumaa utt... pie taa arii Latvija vajadzeetu palikt... ja ir privaatas firmas, kuraam klubi speej piedaavaat sakariigu reklaamas mediju produktu tad lai viss notiek... un lai speeleetaaji sanjem algu par to ko vinji nopelna, respektiivi normaalas tirgus attieciibas...
nav valstij jaapamaksaa profeionaalais sports... nekaadu labumu tas valstij nenes... kaada jeega no dzjekiem, kas sanjem 10 shtukas meenesii un savas speeles aizvada pustukshaa olimpiskajaa centraa vai 49 vidusskolaa...
piem VEF - nu taa komanda ir vajadziiga pashiem speeleetaajiem vinju gjimeneem un jaunupam... uz vinju maajas speleem naak pretinieku komandas liidzjuteeji - taa vefinjsh pelna uz biljeteem

barons un ask - ja tajos projektos buutu tikai privaataa nauda nav probleemu, bet ka jau teicu valsts nauda profesionaaliem klubiem ir pielniigs sviests...

taakaa lai muusu staari it tur, kur vinjiem maksaa... latvijas liimenim vinji ir par daargu...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-09 11:16, pirms 16 gadiem
Pilnībā piekrītu Žila Verna varonim ar vienu piebildi - ja runa ir par klubu struktūrām. Ja ir runa par nacionālajām izlasēm, tad valsts naudas iedošanu atbalstu, jo tas tomēr ir valsts reprezentēšanas pasākums, kas izskan pasaulē daudz spēcīgāk kā to dara politiķi.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-09 11:24, pirms 16 gadiem
nu jaa - izlases protams var pretendeet uz valsts naudu, bet arii izlasi var psanieg kaa reklaamas mediju... ir taksadrbiiba ar svedbank utt...

valsts naudu klubu vareetu sanjemt, lai to ieguldiitu savaas jaunatnes programaas... lai samaksaatu siikajiem zaali, trenerus, utt... taa ir sociaala valstiski noziimiiga funkcija, bet profesionaalais sports, lai finansee sevi pats...
kuakaa taa

     [+] [-]

, 2009-04-09 11:55, pirms 16 gadiem
Jāņem BBL zelts un tad var iet prom!! (Uz Ventspili)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-09 12:24, pirms 16 gadiem
būtu labi ja fizkuļturņiki spēlētu par savu naudu un nevis saņemtu algu par basketbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-09 14:08, pirms 16 gadiem
Domāju ka klubam nav un arī nebūs naudas lai nokārtotu saistības ar visiem spēlētājiem.Žēl ja neizdosies pabeigt sezonu ar esošo sastāvu bet tāda ir dzīve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-09 16:16, pirms 16 gadiem
es saprotu viņus un viņi arī pareizi dara

     [+] [-]

, 2009-04-10 01:34, pirms 16 gadiem
Dark_Side rakstīja: i pareizi! Rīgai 2 klubi + 1 ventiņiem +1/2 klubs VEF + daaafiga +/- labu komandu vienai LV ir sen par sālītu...
manā skatījumā basis bija augstākā kvalitātē, kad bija 1 klubs Brocēni + pārējie... i Real redzējām Rīgā, i Barcelona... i vēl dūžus...
protams izaugsmei tas ir pasūdīgi, bet līdzjutējam Real 1x Arēnā ir daudz labāk kā Jokohamas Pirden 10x sezonā...
Reali buutu ja latviijaa apvienootos vairaaki speeciigi klubi, kaa rezultaataa, mums tieshaam buutu viens konkureetspeejiigs klubs, varbuut pat eiroliigaa Bet es joprojaam ceru ka ASK izvilks, un veel PAraadiis uz ko ir speejiigi GO ASK