Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

VEF pret ''Kalev'' par astoto uzvaru BBL

Krišs Upenieks

VEF pret ''Kalev'' par astoto uzvaru BBL
Rīgas VEF
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar pulksten 19:00 spēli Baltijas Basketbola līgas (BBL) regulārās sezonas ietvaros aizvadīs ‘’VEF Rīga’’ basketbolisti, kuriem pretī stāsies viesi no Igaunijas – Tallinas ‘’Kalev/Cramo’’. Spēles tiešraide Viasat Sport Baltic kanālā.

Pēdējās četrās spēles Rima Kurtinaiša vadītie vīri piedzīvojuši vien zaudējumus. Trīs zaudējumu piedzīvoti ULEB Eiropas kausā, kur izkļūt no grupas būs ļoti grūti, bet pagājušo trešdien VTB līgas ietvaros atzīts Maskavas apgabala ‘’Khimki’’ pārākums.

Pēdējo spēli Baltijas Basketbola līgā ‘’VEF Rīga’’ basketbolisti aizvadīja 11. novembrī, kad Saldū, pateicoties labi aizvadītajam pirmajam puslaikam, tika pārspēts Zviedrijas klubs Norčepingas "Dolphins".

BBL turnīrā ‘’vefieši’’ spēlējuši patiešām atzīstami – septiņas uzvaras un viens zaudējums, kas turnīra tabulā viņus ierindo trešajā vieta, bet pirmajā vietā esošie Tartu ''Rock'' basketbolisti ir aizvadījuši par divām spēlēm vairāk. Tallinas ''Kalev/Cramo'' šajā turnīrā ir izcīnījuši četras uzvaras un piedzīvojuši četrus zaudējums, kas viņiem atvēl devīto vietu 12 komandu konkurencē.

‘’Kalev/Cramo’’ sastāvā nav izteikta līdera, uz kuru būtu jākoncentrējas. Tallinas komandā trīs spēlētāji katrā spēlē gūst vismaz 10 punktus. Arī ‘’VEF Rīga’’ rindās ir līdzīga situācija, un izšaut var gandrīz jebkurš no spēlētājiem. Abas komandas savā starpā šosezon jau ir spēlējušas, kad VTB līgas ietvaros rīdzinieki ‘’Kalev/Cramo’’ komandu uzvarēja, patiecoties Janičenoka pēdējās sekundes metienam – 70:69. Tajā spēlē rezultatīvākais ar gūtajiem 16 punktiem bija Dereks Viljamss, kuram šodienas spēle ‘’VEF Rīga’’ sastāvā būs pēdējā, jo klubs nolēmis pārtraukt sadarbību ar šo leģionāru.

Diemžēl šovakar '’vefiešiem’’ būs ļoti lieli trūkumi ārējā līnijā, jo traumas guvuši Gatis Jahovičs, Kristaps Janičenoks un Mārtiņš Laksa, no ārējās līnijas spēlētājiem laukumā izies vien Čeins Gadsons, Sandis Valters un Dairis Bertāns, tādējādi liels darbs būs jāpadara mūsu garā gala spēlētājiem. VEF spēles tiešraide pulksten 19:00 Viasat Sport Baltic kanālā.

Šodien Baltijas Basketbola līgā arī divu Latvijas klubu duelis - ''Ventspils'' pret ''Valmieru''. Šīs spēles sākums pulksten 17:00.

Izmantotie resursi:
"BBL Homepage"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-04 10:02, pirms 15 gadiem
varetu VEF zaudeet butu veel lielakas parmainas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-12-04 10:23, pirms 15 gadiem
zhhigolo rakstīja: cerams ka zaudēs krutās ''melnās nāves''
tikai dauņi var novēlēt savas valsts komandai zaudējumu

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 10:23, pirms 15 gadiem
Man laikam matematika bik pieklibo - rakstaa teikts,ka vefam ir 7 uzvaras un 1 zaudejums,bet estipuikaam par divaam spelem vairak, 4 uzvaras un 4 zaudejumi.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-04 10:25, pirms 15 gadiem
Viljamss, kuram rītdienas spēle ‘’VEF Rīga’’ sastāvā būs pēdējā,

kas rit par speli?

  +6 [+] [-]

, 2010-12-04 10:27, pirms 15 gadiem
no ārējās līnijas spēlētājiem laukumā izies vien Čeins Gadsons, Sandis Valters un "Dāvis Bertāns" A kur Dairis palika?

  -2 [+] [-]

, 2010-12-04 10:28, pirms 15 gadiem
To mrPo: Tikai daunji var taa iecikleeties,es piemeram ari ceru,ka vef zaudees,jo man riebjas tas viss balagaans,kas ir lv basketbolaa un tadel ceru,ka vini zaudes un mosh beigs ar degunu stumdit makonus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-04 10:43, pirms 15 gadiem
zhhigolo rakstīja: cerams ka zaudēs krutās ''melnās nāves''
Zaudējumus novēl tikai tie, kas baidās un zin, ka viņu komanda zaudēs šai komandai. Normāli fani atbalsta savas valsts komandu, kad viņa spēlē pret citiem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 10:56, pirms 15 gadiem
Diemžēl rīt ‘’vefiešiem’’ būs ļoti lieli trūkumi ārējā līnijā, jo traumas guvuši Gatis Jahovičs, Kristaps Janičenoks un Mārtiņš Laksa, no ārējās līnijas spēlētājiem laukumā izies vien Čeins Gadsons, Sandis Valters un Dāvis Bertāns, tādējādi liels darbs būs jāpadara mūsu garā gala spēlētājiem......kāpēc diemžēl RĪT, ja spēle ir šodien?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 11:02, pirms 15 gadiem
zhhigolo rakstīja: TĀKĀ VINI SEVI REKLAME, FUI, TAPEC JAU NEPATIK TA KOMANDA. UN TIKAI YAPEEC
Argumentē savu rakstīto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 11:09, pirms 15 gadiem
hmm kura reklāma pasaka ka VEF ir stāri?

  -4 [+] [-]

, 2010-12-04 11:10, pirms 15 gadiem
To blackx: Kada velna pec man butu jaatbalsta kautkadi vef ventiilji? Tapec,ka lv komanda?

     [+] [-]

, 2010-12-04 11:12, pirms 15 gadiem
Es varu palīdzēt ZHHIGOLO ar argumentiem! Šī komanda ienāca LBL no jauna pavisam nesen, sakot, ka būs tipiska latviešu komanda, kas atkal no jauna audzinās talantīgus Latvijas basketbolistus, bet nepagāja ne divi gadi, ka šis klubs ir tikai un vienīgi palicis par ''mākslas šedevru'', kurš piesātināts ar daudznacionāliem krāsu toņiem! Ši vairs nav Latvijas komanda, bet gan atkal izcils biznesa projekts kādam biezajam, un ja pat atļaujas zaudēt ar tādiem spēlētājiem un treneriem, tad viņi vienkārši aptraipa mūsu valsti, jo sanāk, ka pat iepirkties latvieši nemāk! Ja šī komanda varbūt sevi neraklemētu kā dažs labs NBA klubs mazvai, tad es varbūt neko neteiktu, bet nu ja tiek šitā klubs izbazūnēts, kā kaut kāda ''Melnā Nāve'', kas ir visvarens,bet kāš spēli pēc spēles, tad man vnk negribas lasīt un zināt par šī kluba eksistenci. Es varētu turpināt un turpināt, bet nav jēgas, jo tā pat īpaši mans viedoklis neko nemaina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 11:19, pirms 15 gadiem
Finish rakstīja: Es varu palīdzēt ZHHIGOLO ar argumentiem! Šī komanda ienāca LBL no jauna pavisam nesen, sakot, ka būs tipiska latviešu komanda, kas atkal no jauna audzinās talantīgus Latvijas basketbolistus, bet nepagāja ne divi gadi, ka šis klubs ir tikai un vienīgi palicis par ''mākslas šedevru'', kurš piesātināts ar daudznacionāliem krāsu toņiem! Ši vairs nav Latvijas komanda, bet gan atkal izcils biznesa projekts kādam biezajam, un ja pat atļaujas zaudēt ar tādiem spēlētājiem un treneriem, tad viņi vienkārši aptraipa mūsu valsti, jo sanāk, ka pat iepirkties latvieši nemāk! Ja šī komanda varbūt sevi neraklemētu kā dažs labs NBA klubs mazvai, tad es varbūt neko neteiktu, bet nu ja tiek šitā klubs izbazūnēts, kā kaut kāda ''Melnā Nāve'', kas ir visvarens,bet kāš spēli pēc spēles, tad man vnk negribas lasīt un zināt par šī kluba eksistenci. Es varētu turpināt un turpināt, bet nav jēgas, jo tā pat īpaši mans viedoklis neko nemaina!
Izpeti VEF sistemu tagad

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 11:27, pirms 15 gadiem
Finish rakstīja: Es varu palīdzēt ZHHIGOLO ar argumentiem! Šī komanda ienāca LBL no jauna pavisam nesen, sakot, ka būs tipiska latviešu komanda, kas atkal no jauna audzinās talantīgus Latvijas basketbolistus, bet nepagāja ne divi gadi, ka šis klubs ir tikai un vienīgi palicis par ''mākslas šedevru'', kurš piesātināts ar daudznacionāliem krāsu toņiem! Ši vairs nav Latvijas komanda, bet gan atkal izcils biznesa projekts kādam biezajam, un ja pat atļaujas zaudēt ar tādiem spēlētājiem un treneriem, tad viņi vienkārši aptraipa mūsu valsti, jo sanāk, ka pat iepirkties latvieši nemāk! Ja šī komanda varbūt sevi neraklemētu kā dažs labs NBA klubs mazvai, tad es varbūt neko neteiktu, bet nu ja tiek šitā klubs izbazūnēts, kā kaut kāda ''Melnā Nāve'', kas ir visvarens,bet kāš spēli pēc spēles, tad man vnk negribas lasīt un zināt par šī kluba eksistenci. Es varētu turpināt un turpināt, bet nav jēgas, jo tā pat īpaši mans viedoklis neko nemaina!
ai izlasiju vienu teikumu talak tavu murgu negribu lasit vienreiz padoma ar galvu nevis galu
SC ir tads pats portals ka tvnet vieni noliceji, kuri prot gudri d!rst virtualaja pasaule , kad dzive liek izsteikties tad kluse ka zivis

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 11:31, pirms 15 gadiem
Kads zin kur rādīs internetā ši spēli tiešraidē?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 11:56, pirms 15 gadiem
Jasaka, ka VEF legionaaru izveele manupraat ir viena no sliktaakajaam vispaar Latvijas veesturee, ja latvieshi 80% speelu, iemet vismaz 60% no punktu skaita, tad kaadi legionaari mums pagadijushies.

Muusu pretiniekiem gan Uleb, gan VTB, gandriz 2/3 punktu samet viestradnieki, nesaku, ka Vefinam taa buutu jaabuut, bet legionaariem ir jaabuut labaakiem, vai vismaz vienaadaa liimenii ar vieteejiem.
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 12:41, pirms 15 gadiem
blackx rakstīja: Zaudējumus novēl tikai tie, kas baidās un zin, ka viņu komanda zaudēs šai komandai. Normāli fani atbalsta savas valsts komandu, kad viņa spēlē pret citiem !
Tev galīgi nevaru piekrist!
Pats esmu runājis ar daudziem faniem, kam nav lieāka gandarījuma, ja citas valsts komanda uzvar viņu komandas tiešākos pretiniekus konkrētajā valstī.

     [+] [-]

, 2010-12-04 12:43, pirms 15 gadiem
speele tak 7os...nevis pus8os kaa ievadaa teikts

     [+] [-]

, 2010-12-04 12:53, pirms 15 gadiem
Funkcionārs rakstīja: Tev galīgi nevaru piekrist!
Pats esmu runājis ar daudziem faniem, kam nav lieāka gandarījuma, ja citas valsts komanda uzvar viņu komandas tiešākos pretiniekus konkrētajā valstī.
piekrītu - kāpēc, teiksim, Ventspils faniem būtu jāfano par tiešāko konkurentu? It sevišķi, ja Vef zāģis izlīdzinātu abu komandu zaudējumu skaitu turnīra tabulā?!
Šajā gadījumā pilnīgs fufelis ir nacionālistiskie uzskati, visu izšķir sportiskais princips!

     [+] [-]

, 2010-12-04 13:30, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: reklame kā baigos stārus, bet īstenībā neko nevar izdarīt!
Pārgudrais zini ,kas ir mārketings .. ? WEF vismaz kkā cenšas piesaistīt apmeklētājus!! tad jau Tu RD komandu arī nevari ciest .. reklāmas jau viņiem nav pieticīgākas..

     [+] [-]

, 2010-12-04 13:35, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: tikai dauņi var novēlēt savas valsts komandai zaudējumu
paprasi kādam puules fanam, vai viņš atbalstītu piemēram ČL MU =D

  -2 [+] [-]

, 2010-12-04 13:55, pirms 15 gadiem
da piedrāst to vefu , kaut visiem zaudē ! tad jau labāk pafanot retu reizi par ventspili !
mrPO rakstīja: tikai dauņi var novēlēt savas valsts komandai zaudējumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 14:14, pirms 15 gadiem
biiiskaps rakstīja: To mrPo: Tikai daunji var taa iecikleeties,es piemeram ari ceru,ka vef zaudees,jo man riebjas tas viss balagaans,kas ir lv basketbolaa un tadel ceru,ka vini zaudes un mosh beigs ar degunu stumdit makonus.
Idiots, protams ja visi grib lai komanda zaudee, kas tad var buut latvijaa pa basketbolu??

  +2 [+] [-]

, 2010-12-04 14:19, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: par kaarteejo zaagi

sarauj kalev
Tavi bērnišķīgie komentāri nevienam sakarīgam sporta un basketbola fanam neinteresē !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 15:15, pirms 15 gadiem
Kas Jums tur ko nesaprast, kāpēc tik daudzi bija negatīvi pret ASK, un tagad Vef?
Tad, ja šamējie uzvedas kā zīmuļi, pasludina, ka, redz, viņi ir pasaules nabas un eirolīgai ir gandrīz vai jānožēlo, ka viņu tur nav, tad protams daudziem ir antipātijas.
Ja viņi nevis zīmētos un stumdītu mākoņus, bet gan ar darbiem pierādītu savu varējumu, spēku, tad arī daudzi neitrālie līdzjutēji būtu par tādām komandām!
Bet pagaidām, kamēr ne mells aiz naga nav padarīts, bet gaismas pilis jau vārdos ir saceltas nevājās, nav ko brīnīties, ka tik daudzi ierēc par šādu "superklubu"!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-04 15:44, pirms 15 gadiem
martinens rakstīja: Kas Jums tur ko nesaprast, kāpēc tik daudzi bija negatīvi pret ASK, un tagad Vef?
Tad, ja šamējie uzvedas kā zīmuļi, pasludina, ka, redz, viņi ir pasaules nabas un eirolīgai ir gandrīz vai jānožēlo, ka viņu tur nav, tad protams daudziem ir antipātijas.
Ja viņi nevis zīmētos un stumdītu mākoņus, bet gan ar darbiem pierādītu savu varējumu, spēku, tad arī daudzi neitrālie līdzjutēji būtu par tādām komandām!
Bet pagaidām, kamēr ne mells aiz naga nav padarīts, bet gaismas pilis jau vārdos ir saceltas nevājās, nav ko brīnīties, ka tik daudzi ierēc par šādu "superklubu"!
Tagad es saprotu kāpēc leiši mūs sauc par zirga galvam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-04 15:51, pirms 15 gadiem
zhhigolo rakstīja: tieši tā, piekrītu
Kada velna pec tev te jasmird?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 16:41, pirms 15 gadiem
Vefiņam tiešām uzvaru novēlu! Viņi ir malači zuadējuši vai uzvarējuši, bet malači!
Zaudējumu jau nav ar tik lielu pārsvaru, lai tagad viņus noliktu!
Dažus komentārus palasot šķiet, ka šeit ir tikai kaut kādi 5gadīgie!
MĒS TICAM VEF!
Žēl, ka nācās širties no Wilijamsa un Dereka

     [+] [-]

, 2010-12-04 16:42, pirms 15 gadiem
Jā, piekrītu, ka ASK un VEF ir Latvijas basketbola leģendas, bet šīm leģendām nav nekāda sakara ar mūsdienām! Tagadējais Vef ir klubs, kuram nebūtu jāuzskata sevi par leģendārā VEF mantinieku..
Kāpēc, nav tālu jāmeklē - viens idiotu pārbagāts biznesa projekts jau līdz riebumam aptraipīja leģendārā ASK vārdu, nevajag vēl sašmucēt arī VEF vārdu.

     [+] [-]

, 2010-12-04 17:18, pirms 15 gadiem
Finish rakstīja: Es varu palīdzēt ZHHIGOLO ar argumentiem! Šī komanda ienāca LBL no jauna pavisam nesen, sakot, ka būs tipiska latviešu komanda, kas atkal no jauna audzinās talantīgus Latvijas basketbolistus, bet nepagāja ne divi gadi, ka šis klubs ir tikai un vienīgi palicis par ''mākslas šedevru'', kurš piesātināts ar daudznacionāliem krāsu toņiem! Ši vairs nav Latvijas komanda, bet gan atkal izcils biznesa projekts kādam biezajam, un ja pat atļaujas zaudēt ar tādiem spēlētājiem un treneriem, tad viņi vienkārši aptraipa mūsu valsti, jo sanāk, ka pat iepirkties latvieši nemāk! Ja šī komanda varbūt sevi neraklemētu kā dažs labs NBA klubs mazvai, tad es varbūt neko neteiktu, bet nu ja tiek šitā klubs izbazūnēts, kā kaut kāda ''Melnā Nāve'', kas ir visvarens,bet kāš spēli pēc spēles, tad man vnk negribas lasīt un zināt par šī kluba eksistenci. Es varētu turpināt un turpināt, bet nav jēgas, jo tā pat īpaši mans viedoklis neko nemaina!
Un tavuprāt, kas velk Vefu ja ne latvieši?
Aizmirsti ka LV klubi var spēlēt Eiropā, kaut vai Baltijā bez ārzemniekiem un turklāt tikai 3iem!
Un kāpēc gan tad tu lasi, ja tev tā riebjas?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 17:19, pirms 15 gadiem
martinens rakstīja: Jā, piekrītu, ka ASK un VEF ir Latvijas basketbola leģendas, bet šīm leģendām nav nekāda sakara ar mūsdienām! Tagadējais Vef ir klubs, kuram nebūtu jāuzskata sevi par leģendārā VEF mantinieku..
Kāpēc, nav tālu jāmeklē - viens idiotu pārbagāts biznesa projekts jau līdz riebumam aptraipīja leģendārā ASK vārdu, nevajag vēl sašmucēt arī VEF vārdu.
Tad tavuprāt vajadzētu likvidēt basketbolu Rīgā vai ko tu gribi? Tikai nesaki, ka paliek vēl Barons!
Vienā divos trīs gados neizveidojas komandas kas var sasits Krievu klubus, un tavs pagātnes leģendārais VEF katru gadu Maskavai kāsa ar 25 punktiem ar retiem izņēmumiem, tā ka neko daudz nav notraipijuši, tāpēc ka janajam VEFam sensācijas vēl priekšā!

     [+] [-]

, 2010-12-04 17:22, pirms 15 gadiem
krips rakstīja: Tagad es saprotu kāpēc leiši mūs sauc par zirga galvam
Nu cik var nesaprast, latvieši leišus mūžu mūžos ir saukuši par žirga golvām!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-04 17:27, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: RD vismaz laukumā nav kaut kāda parodija
Ja krievu gāze neiedos naudinju tad redzēsim kuri ir parodija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 17:57, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: ai izlasiju vienu teikumu talak tavu murgu negribu lasit vienreiz padoma ar galvu nevis galu
SC ir tads pats portals ka tvnet vieni noliceji, kuri prot gudri d!rst virtualaja pasaule , kad dzive liek izsteikties tad kluse ka zivis
Pasak kur un kad, tad redzēsi,kurš klusu stāvēs!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 18:00, pirms 15 gadiem
[quote resnais_putns]
Pirmkārt,. viens talantīgais jau ir izaudzināts - Mārtiņš Laksa, kurš ir pa šo vef piramīdu uzkāpis līdz lielajai VEF Rīga komandai un spēlējis jau pret eirolīgas komandām, kā arī eiropas kausā, nemaz nerunājot par to , ka viņš ir 3.niekā LBL rezultatīvāko spēlētāju sarakstā , vismaz pirms vakardienas spēles bija.
2. kārt, šie talantīgie aug LBL, kurā, ja būtu tik gudrs tad paskatītos pirms raksti hui*u, kas par spēlētājiem vakar VEF juniors sastāvā spēlēja LBL spēlē pret Turību. divi 95. gadi, no, kuriem viens sākumsastāvā, nerunājot nemaz par 94., 93., 90. gadiem. + pie tā visa vēl ir kadetu komanda , kurā katram ir iespēja izsisties līdz tam lielajam, vefam, ja viņš sevi parādīs kā nez kādu monstru LBL 2.
A pēc tevis teiktā jau var iemest to kadetu komandu kur spēlē 14., 15 gadīgi zem nosaukuma VEF Rīga, un tālāk ? zaudēt ar 150 punktu starpību visiem BBL , nerunājot par wtb vai nez ko vēl?
Parasti ir tāda lieta, ja rada klubu tad tas pamazām attīstās, it sevišķš stimuls ir tad , ja viens liels Rīgas klubs aiziet pa pieskari.
Par reklāmām! Cik tev ir gadi ? 14 ? pat šajā vecumā būtu jāsaprot, ko nozīmē mārketings. Tu jau uzskati, ka labāk ir nereklamēt savu klubu, bet cerēt , ka gan jau kkā pa draugam līdz tiem skatītājiem aizies tā informācija, kad ir spēle.
Vef normālā līmenī ir tikai 2. gadu, un tā vienkārši piesaistīt tūkstošus ir pagrūti, ja vēl ir tāds Dinamo. Bet VEF to dara. Un ko reklāmās teikt ? mūsu spēlētāji nav labi, vispār nezin, ko dara, un kur atrodas, nāciet uz spēlēm ?
runā kā lo.hs.
[/quote

vnk uz... tādiem kā tu. Mēs vakar redzējām,ko var tie jaunie talantīgie pret Turību. Mīksti

  +2 [+] [-]

, 2010-12-04 18:02, pirms 15 gadiem
krips rakstīja: Tagad es saprotu kāpēc leiši mūs sauc par zirga galvam
Beidzot pie spoguļa piegāji un izdarīji secinājumus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 18:16, pirms 15 gadiem
srajo rakstīja: Tad tavuprāt vajadzētu likvidēt basketbolu Rīgā vai ko tu gribi? Tikai nesaki, ka paliek vēl Barons!
Vienā divos trīs gados neizveidojas komandas kas var sasits Krievu klubus, un tavs pagātnes leģendārais VEF katru gadu Maskavai kāsa ar 25 punktiem ar retiem izņēmumiem, tā ka neko daudz nav notraipijuši, tāpēc ka janajam VEFam sensācijas vēl priekšā!
Kāpēc likvidēt? Man tikai prieks, ja mums būs pēc iespējas vairāki konkurētspējīgi klubi Latvijā. Es runāju, ka nevagag izmantot vecos zīmolus. Kāpēc nevar jaunam klubam dot jaunu nosaukumu?

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:09, pirms 15 gadiem
tak vefs papūtīs šo spēli , ka es jums saku ~!

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:10, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: ui kas par pim*i .
Man vismaz ir, atšķirībā no tevis man liekas!

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:10, pirms 15 gadiem
jokaini skatities ka lv komanda spele ar igaunjiem un komentee leituviski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:21, pirms 15 gadiem
Ko tur DW dara? paziņoja taču ka atlaists ....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 19:21, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: ir links ? var netā redzēt ?
VEF - Kalev - Live transliacija | 1 | Krepšinis...

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:22, pirms 15 gadiem
kur var redzet, matj tvoju?

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:23, pirms 15 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: http://sport24.lt/embed/5085/1/vef-kalev.html
paldies!

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:29, pirms 15 gadiem
atkal maz kļūdu to gadsons,tad parhovskis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:39, pirms 15 gadiem
man skaņa ir, bet bildes nav jums arī tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 19:48, pirms 15 gadiem
nu man bilde parādījās, taču skatīties nav reāli, ka tik Valteram viss labi beidzas

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:50, pirms 15 gadiem
skaņa nav vajadzīga, bet rāda ideāli
VEF - Kalev - Live transliacija | 1 | Krepšinis...

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:52, pirms 15 gadiem
Jums iet tas kanals?

     [+] [-]

, 2010-12-04 19:53, pirms 15 gadiem
sopcastā nav pieejama translācija? ehh jālasa vien būs komentāri, jo man video nevelk

  -1 [+] [-]

, 2010-12-04 19:54, pirms 15 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 19:56, pirms 15 gadiem
neiet vairāk VSB strīmi...

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:03, pirms 15 gadiem
aizgaja 45:42 vef prieksha

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:05, pirms 15 gadiem
iet, vecīt!

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:05, pirms 15 gadiem
+7

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 20:08, pirms 15 gadiem
-1....

  -1 [+] [-]

, 2010-12-04 20:23, pirms 15 gadiem
Skaisti un +10

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:30, pirms 15 gadiem
Parahauskis 2+1