Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

Kalnietis: ''Igauņiem viss izdodas lēnāk un grūtāk"

Kalnietis: ''Igauņiem viss izdodas lēnāk un grūtāk"
Mants Kalnietis.
Foto: Scanpix

Pēc aizvadītā SEB Baltijas Basketbola līgas (SEB BBL) Zvaigžņu dienas pasākuma Tallinā, basketbolisti dalījušies iespaidos. Tomēr jāatzīmē, ka šoreiz kritika ņēma virsroku.

SEB BBL Zvaigžņu dienas pasākums šoreiz nebija tik interesants, kā iepriekšējos gados, to savos komentāros uzsvēruši arī dalībnieki. Pat paši mierīgākie basketbolisti šoreiz atklāti kritizēja pasākuma rīkotājus.

Par lielāko pasākuma kuriozu varam nosaukt gandrīz visu ''snaiperu'' konkursu. Pirmajā kārtā spēlētājiem nācās startēt tumšā zālē, acīs spīdot prožektoriem, bet pasākuma vadītāji punktus skaitīja ļoti estētiski. Nākamais ''pārsteigums'' dalībniekus sagaidīja tad, kad palika skaidrs, ka nekāda pusfināla nebūs... Tas pārsteidza ne tikai dalībniekus, bet arī žurnālistus un komentētājus.

Sportisti nebija apmierināti arī ar to, ka pārtraukums starp pirmo kārtu ''snaiperu'' konkursā un finālu bija pārāk liels. Arī ''slam-dunk'' konkursu varam nosaukt par izgāšanos - nezināmu iemeslu dēļ dažiem dalībniekiem bija četri mēģinājumi, bet citiem tikai trīs...

Mants Kalnietis (''Žalgiris''): Viss pasākums pagāja ļoti ātri un rezultāts arī ir liels. Dzirdēju, ka ''snaiperu'' konkursa dalībnieki bija ļoti neapmierināti, jo meta tumsā, acīs spīdot prožektoriem. Varbūt igauņi mazliet atpaliek no latviešiem un lietuviešiem, bet vairāk vai mazāk viss kārtībā. Centāmies kopā ar Mindaugu Lukauski spēli mazliet padzīvināt, sarunājām kombinācijas, žēl, ka nebija Jankūna un Mačuļa. Varbūt igauņiem viss izdodas lēnāk un grūtāk. Uzskatu, ka leģionāri spēlēja pārāk nopietni šādai spēlei, sākumā nebijām to gaidījuši.''

Virgīnijs Sirvīdis (''Arvi/Sūduva''): ''Paši visu redzējāt. Domāju, ka organizācija Lietuvā bija stipri labāka. Mēs metām tālmetienus un prožektori spīdēja tieši acīs, apkārt tumsa, tiešām Lietuvā viss bija daudz labāk. Ir sarežģīti mest atkal tālmetienus pēc tik gara pārtraukuma.''

Vladimirs Štimacs (''Valmiera''): ''Jūtos ļoti labi - vienmēr vēlos kaut ko uzvarēt. Kad spēlē, jūti spriedzi, bet tagad bija pavisam savādāk un tas man patīk. Tas viss bija sava prieka dēļ, nevis kā sacensībās. Vai es atgriezīšos ''Žalgirī''? Tas jaspriež viņiem. Es apdomāšu visus piedāvājumus, bet kā jau teicu - ''Žalgiris'' ir mana pirmā mīlestība un būšu laimīgs, ja varēšu tur atgriezties.''

Izmantotie resursi:
www.krepsinis.net

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-02-03 13:02, pirms 17 gadiem
šitā Zvaigžņu spēli bija tāda nekāda...

 +19 [+] [-]

, 2008-02-03 13:03, pirms 17 gadiem
Kalnietis preciizaak vairs nevareeja pateikt...Igaunjiem shaadu speelju organizaacijaaa tagad jaauzliek BANS uz gadiem 5...

Vlado, maksimaalists, ehhh zvaigzniites zvaigzniites...bet tas savaa zinjaa ir pozitiivi, galvenais lai galiigi neaiziet sviestaa...

 +12 [+] [-]

, 2008-02-03 13:03, pirms 17 gadiem
nu bet skatiitaaji bija liimenii - peec katra iemestaa metiena vismaz kaads tauriitee iepuuta!

  +9 [+] [-]

, 2008-02-03 13:03, pirms 17 gadiem
da i pagaajushogad lietuvaa nekas iipash nebija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-02-03 13:07, pirms 17 gadiem
eu! igauniem viss iet lenak? ta tak ir sensacija
Slēpts komentārs: orlando

 +11 [+] [-]

, 2008-02-03 13:07, pirms 17 gadiem
no offence, bet Stimacs sāk attaisnot savu savā ziņā bernešķīgo izskatu - vai tiešām jabūt sajūsmā par visu, kas iedod kādu mantiņu (lasi - balvu) un vienmēr stāstīt, ka mīl Žalgiri utt...

  -3 [+] [-]

, 2008-02-03 13:08, pirms 17 gadiem
ha ha iguanji

  +6 [+] [-]

, 2008-02-03 13:08, pirms 17 gadiem
man jauns telluks,domaaju kaut kaads gluks,viss balts neko neredz,izraadaas estini nemaak paraadiit normaali

  +8 [+] [-]

, 2008-02-03 13:09, pirms 17 gadiem
Spele bija diez gan skataama! Daudz preciizu 3p un alley up, bet paarejais gan bija sameeraa nozeelojami....
Slēpts komentārs: purva_velns

  +6 [+] [-]

, 2008-02-03 13:10, pirms 17 gadiem
Godigi sakot vieniga sakariga bbl zaigznu spele bija Arena Riga!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-02-03 13:12, pirms 17 gadiem
Fiasco

  +6 [+] [-]

, 2008-02-03 13:13, pirms 17 gadiem
Prieks par Kalnieti, taisīja šovu, dankoja utt. Viens no tiem kas to spēli kaut nedaudz atdzīvināja. Vienīgais ko tajā pasākumā varēja paskatīties...

  +3 [+] [-]

, 2008-02-03 13:14, pirms 17 gadiem
purva veln, kādēļ tā domā, es piemēram tev galīgi nepiekrītu. Ja runā, tad runā argumentēti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 13:16, pirms 17 gadiem
Negaidīti, bet baltieši tiešām spēlēja skatāmāk un ar lielāku izdomu nekā ārzemnieki, ļoti bieži centās partneriem uzskarināt, lai ietriektu no gaisa, arī situācijās, kur tas bij grūti izdarāms, nebaidījās kļūdīties un dot riskantas piespēles utml.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-02-03 13:21, pirms 17 gadiem
stimacs vienigais laimigs!

  +3 [+] [-]

, 2008-02-03 13:21, pirms 17 gadiem
njaa vieniigi baltieshi viens otru taaa labaak pazist nevis takaa legjionaari

  -4 [+] [-]

, 2008-02-03 13:21, pirms 17 gadiem
nē nu tas Štimacs riktīgs ān.is

 +10 [+] [-]

, 2008-02-03 13:21, pirms 17 gadiem
Igaunji var noorganizeet pasaules klases sleeposhanas machus, bet ne basiisha shovus, jo vienkaarshi nav shajaa jomaa vinjiem taadu cilveeku, viss bija kaa uz delnas...orrganizatori bija kaut kaadi rokkoncertu riikotaaji, jaamet troijkas a tev pretii nenormaals prozhektors, pustumsaa...common...vinji to uztaisiija tikai kjeksha peec...TV bilde bija vienkaarshi atbaidosha, slikts apgaismojums...operatoru darbs...vieniigais kas to visu padariija skataamu bija speeles daliibnieki...skatiitaaji arii kaa saali apeedushi...tur vajag arii kaartiigu komentatoru, kas visu speeli murmulee mikrofonaa uzkurina zaali...Eeriks Loks buutu nolicis igaunjus uz deeljiem...konkursu laikaa vieniigaa valoda Kaks, pekss...common shii ir Baltijas liiga...runaajiet angliski...interesanti buutu uzzinaat arii kaadu amatpersonu viedokli...principaa viss bija vairaak kaa nozheelojami...redzees ko LBL buus uzriikojushi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 13:24, pirms 17 gadiem
Es pagājušajā gadā biju klātienē un varu secināt, ka ar organizāciju Lietuvā bija tiešām labāk. Tur vienīgais, kas man nepatika bija pati spēle. Ļoti labs bija danku konkurss, žēl ka šogad tas bija tāds nekāds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-02-03 13:29, pirms 17 gadiem
Jā, Rīgā bija tiešām labs pasākums. Tikai tur danku konkurss bija tāds pablāvs, bet viss pārējais bija ļoti labā līmenī. Ar organizāciju nekādu problēmu, labs tālmetienu konkurss pati spēle lieliski - skatītāju daudz un viņi protams ne tādi, kā igauņi Turklāt tā bija arī Arēna Rīga atklāšana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-02-03 13:33, pirms 17 gadiem
Jaapiekriit, ka tiesham izskatijas briesmigi:
1. Gaismas garam.
2. Bilde TV garam.
3. Operatoru darbs garaam.
4. Organizacija garaam.
5. Formas speleetajiem arii kaut kada suudu kraasaa.
6. Skatiitaji kaa jau igaunji - 5 minutes paiet kamer ovacijas un aplausi par kadu notikumu laukuma.
un taa vareetu turpinaat. Domaaju muusu LBL zvaigznu speeli bus daudz interesantak skatities!
Slēpts komentārs: Straka

  -2 [+] [-]

, 2008-02-03 13:33, pirms 17 gadiem
Pauļus Jaķelis, 2008-02-03 13:14, autors
purva veln, kādēļ tā domā, es piemēram tev galīgi nepiekrītu. Ja runā, tad runā argumentēti

Kāda argumentācija Tev vēl nepieciešama? Vai Tu esi bijis Igaunijā, redzējis viņu ceļus, dzīves līmeni, apkalpošanas kultūru krodziņos, veikalos, tūrisma attīstību - kur Tu Latvijā saņemsi bukletus igauņu valodā, kā piemēram Vīlandē latviešu valodā? Ja Latvijas lauki aizauguši ar dadžiem , Igaunijā Tu neredzēsi nekoptus tīrumus. Jau PSRS laikos igauņi bija tālu mums priekšā, tagad šī atpalicība tikai palielinās.
Sorry par offtop.

  +2 [+] [-]

, 2008-02-03 13:34, pirms 17 gadiem
nekad nebutu licis starp Igauniju un basketbolu vienlidzibas zimi, vienmer esmu zinajis ka Latvija vai Lietuva so sporta veidu cieniis, bet lai kaa ari Igaunji to gribetu nekas nesanaks, godigi sakot pec tadas cucenes, jasaka kauns, pat tad kad ari jau likas ka viss buus ok ar saimniecibu, bija bazas par pasu speli, jo man nepatik tas veids kaa tiek vispar kkas iebalsots uz zvaigznu speli, bet te vel sitaa ar gaismam un saimniecibu !! Daugavas sporta maneezaa man skiet viss butu smukak, varu deret, un majigak sarikots !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-02-03 13:40, pirms 17 gadiem
vismaz man nepatika tie streetbolisti, kas tas pa streetbolu kur uz laukuma ir kadi 40 speletaji?

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 13:40, pirms 17 gadiem
vot sita pateikt ka igauni ir leni tiesi acis

  +2 [+] [-]

, 2008-02-03 13:41, pirms 17 gadiem
pec idejas skatoties uz LTU saimniecibu, lauksaimniecibu un vsp, es liktu, lai ka ari negribetos un lai cik minusus es nedabutu 1. EST, 2. LTU, 3. LAT, diemzel bet musu valdiba un musu valdibas patika liist USA pakaljaa, padara visam Latvijaa galu, sakot ar Bibliotekas buvi, beidzot ar musu ZELTA dienvidu tiltu kursh izmaksaa astronomiskas summas , man kauns !

     [+] [-]

, 2008-02-03 13:48, pirms 17 gadiem
Tev ir daļēji taisnība purva veln. Esmu bijis Igaunijā, esmu dzīvojis pietiekamu laiku Latvijā un Lietuvā un varu izdarīt secinājumus, ka īstenībā Baltijas valstīs viss ir samērā līdzīgi. Un protams - par pasākumu organizēšanu var pastrīdēties... Vieniem labāk padodas veidot labus koncertus, citiem operas, citiem sporta pasākumus, bet es neteiktu, ka šajā visā Igaunijai ir kāds ļoti liels pārsvars...

P.S. Eu varbūt nenovirzīsimies no tēmas?

  -2 [+] [-]

, 2008-02-03 13:48, pirms 17 gadiem
Nevabūt tie tak mūsu lēnie flegmīgie brāļi

  -1 [+] [-]

, 2008-02-03 13:55, pirms 17 gadiem
Stimačš spēlēja ar pilnu adevi lai ko pieradītu žalgirim!
Igainjiem pašiem šķiet ka tas bija vērienīgs, šovs!!!
Kauns, kauns!!

  +2 [+] [-]

, 2008-02-03 14:06, pirms 17 gadiem
Es pats biju spēlē Rīgā un bija ļoti labi. Kartīgs šovs, lieliska atmosfēra. Tās Foxies no Ukrainas. Gaisma fantastiska, stādīšana priekšā kā NBA All-star, beigās izcils konfetī. Bija vienkārši lieliski. Atklati sakot tā pati arēna ir vienkārši sūds (Saku hural vai ka tur viņu sauca). Esmu parliecināts, ka LBL spēle būs daudz labāka un pasākumi tāpat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 14:15, pirms 17 gadiem
straka igauņiem ir augsta līmeņa slēpotāji !

     [+] [-]

, 2008-02-03 14:28, pirms 17 gadiem
Igauņuiem arī uz ielām,kur ir braukšana pa apli ,pirms apļa jāuzliek zīme-ne vairāk kā trīs reizes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-03 14:49, pirms 17 gadiem

purva_velns, 2008-02-03 13:33

Kāda argumentācija Tev vēl nepieciešama? Vai Tu esi bijis Igaunijā, redzējis viņu ceļus, dzīves līmeni, apkalpošanas kultūru krodziņos, veikalos, tūrisma attīstību - kur Tu Latvijā saņemsi bukletus igauņu valodā, kā piemēram Vīlandē latviešu valodā? Ja Latvijas lauki aizauguši ar dadžiem , Igaunijā Tu neredzēsi nekoptus tīrumus. Jau PSRS laikos igauņi bija tālu mums priekšā, tagad šī atpalicība tikai palielinās.
Sorry par offtop.


Kātrējais čalis, kurš uzskata, ka mums latviešiem, Latvijā nekā nav, nebūs, nav bijis un neko nevajag. Ņemsim tālāku vēsturi - pirms PSRS laikiem Latvijā - mēs bijām daudz attīstītāki nekā igauņi vai lietuvieši. Taču tad, PSRS laikā viss aizgāja pakaļā, deviņdesmitajos igauņiem gāja labāk, viņiem ļoti daudz palīdzēja somi. Tagad Latvijai ir daudz augstāks IKP pieaugums gadā, nekā Igaunijai un Lietuvai. Jātiek galā ar inflāciju un viss būs labi.

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 14:53, pirms 17 gadiem
vislbaak shaadas speeles maak riikot LATVIESHI!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 14:54, pirms 17 gadiem
es domaaju no baltijas valstiim.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-02-03 14:58, pirms 17 gadiem

Kalnietis: ''Igauņiem viss izdodas lēnāk un grūtāk"


+1

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 15:01, pirms 17 gadiem
Jukons,

Par to IKP pieaugumu gan bija labi teikts bet kā būtu ar paša IKP salīdzināšanu - jo tas mums mazāks, jo, redz, ASV IKP pieaugums krietni atpaliek no Latvijas, bet mēs dzīvojam daudz reizes sliktāk...he he

  -1 [+] [-]

, 2008-02-03 15:02, pirms 17 gadiem
MVP Stimacam,par ko??? Aaa par to ka dzeks nejedz ietriekt no apaksas ka Akingbala.

     [+] [-]

, 2008-02-03 15:04, pirms 17 gadiem
...,bet tomeer Latvijaa vislabaak !!!

  +3 [+] [-]

, 2008-02-03 15:30, pirms 17 gadiem

Straka, 2008-02-03 15:01
Par to IKP pieaugumu gan bija labi teikts bet kā būtu ar paša IKP salīdzināšanu - jo tas mums mazāks, jo, redz, ASV IKP pieaugums krietni atpaliek no Latvijas, bet mēs dzīvojam daudz reizes sliktāk...he he


Pašus IKP salīdizināt nav korekti, jo katrā valstī ir atšķirīgs iedzīvotāju skaits. Jāsalīdzina IKP uz vienu iedzīvotāju pēc pirkstpējas paritātes. Straka, kad ASV teritorijā pēdējo reizi bija karadarbība un kad tā pēdējo reizi tika okupēta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-02-03 16:22, pirms 17 gadiem
Piekrītu,par organizāciju,par apgaismojumu zālē,par nebaudāmu tv attēlu....
Fani no Latvijas(nebija viņu daudz) bija vienīgie,kas kaut ko darīja,fans lauvas cepurē viens pats bija skaļāx par visu esti sektoru,un kad viņš iemācīja arī igauņu jaunekļiem saukt ..ASK,ASK...šie pat savu Kalevu aizmirsa:-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 16:32, pirms 17 gadiem
..es nestrīdos ,ja tā ir taisnība:-)

     [+] [-]

, 2008-02-03 16:34, pirms 17 gadiem
Ko nu padarīsi igauņiem ...

     [+] [-]

, 2008-02-03 16:50, pirms 17 gadiem
LOOOOL !

     [+] [-]

, 2008-02-03 16:55, pirms 17 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 17:03, pirms 17 gadiem
Par tām gaismām pilnīga taisnība-ja jau skatītājiem tas traucēja,tad metējiem no sānu pozīcijām vispār vāks. Prožektorus pie mešanas,ha,ha.
Un labi,ka Stimacs dabūja savu mantiņu,dikti jau centās,skaidri bija redzams,ka pats uzprasās.Un pēc Bērda tā kā Žalgirim būtu varbūt vajadzīgs..
Vispār,sūdīgs pasākums izdevās,redzams,ka igauņiem basketbols nav reiģija kā leišiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 17:05, pirms 17 gadiem
Jukon - Tava sajuusma par Latviju ir tik parsteidzosha, ka meeginaashu iisi atspeekot.....

Lai runaatu par valsti un taas paarvaldi un attiistiibu, nepietiek runaat tikai par ekonomikas raadiitajiem kaut gan laikam jau tad buutu arii jaarunaa par importa 3kaarsho paaraakumu paar eksportu un milziigo tekoshaa konta deficiitu.

Pirmais demokraatiskas valsts pamatakmens ir tiesiskums , kura LV nav. Lai to redzeetu - nemaz nevajag iet uz tiesaam Pietiek paskatiities cik aktiivi muusu iedziivotaaji iet paari ielai, kur veelas, kad veelas, neatkariigi no luksofora gaismas, un uz 50 pilseetaa brauc tikai idioti, jo ar taadu aatrumu visi Tevi nostums malaa un nokaveesi visur, kur vien vareesi. Splaudaas, lamaajaas, sit pudeles, kaujaas, risina probleemas ar bandiitu paliidziibu utt. Un nemaz nerunaasim par likumdeveeju sev izdeviigu likumu pienjemshanu jau saakot ar privatizaacijas laikiem. Nemaz nerunaasim par visadiem oligarhiem, vinju saistiibu ar politiskajaam partijaam un piedaliishanos valsts paarvaldee, kas nedriikst notikt, un par ko pat nu jau bijusii ASV veestniece labi pateica.

Otrais - droshiiba. Redz valsts nav neko dariijusi, lai attureetu labus speciaalistus no aizbraukshanas. Atshkjiriibaa no citaam valstiitm, kuraas ir taa saucamaas prestizha profesijas - aarsti, skolotaaji, policisti, ugunsdzeeseeji utt. - pie mums svariigaak ir taisiit naudu uz vienas nozares reekjina (buuvnieciiba), kura ekonomikas nesabalanseetiibas deelj, ko vareetu sabalanseet ar likumiem, nodoklu politiku utt - un liidz ar to...iedziivotaajiem droshiibas liimenis ir zems. Un apsardzes firmas speej maksaat vairaak un savaac labaakos kadrus (tie, kas veel LV) un baidos, ka policija apsardzes firmaam stipri vien zaudee profesionalitaates zinjaa. Bet apsardzes firmas sargaa tikai tos, kas tiem maksaa....savdabiigs rekets
Turklaat veel jau ir Gulbja lieta un veel visaadas samuzhinaatas lietas, kuras neviens negrib kustinaat.

Tu saliidzinaaji LV ar Igauniju? Mosties varbuut basketaa arii LV un LT ir paaraaki paar ziemelju kaiminjiem, bet visaa paareejaa....Igaunija ir stipri vien priekshaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-03 17:17, pirms 17 gadiem
Army - "varbuut" ir diplomaatiska atbilde, kuraa taa pa iistam itkaa negribaas nevienam uzbraukt, bet nepateikt arii nevar

Army...Tu Skype lieto? Igaunju izdomats un taadas lietas ir daudz
Jaa, Somija tuvu bija arii PSRS laikos un Somijas TV signaalu nevareeja nozlaapeet....taa tie Igaunji arii izauga. Liidzi Somijai. Toreiz domaas, nu darbos>

     [+] [-]

, 2008-02-03 17:20, pirms 17 gadiem
Anton - jaa...tas, kaada ir valsts, ir atkariigs no valsts iedziivotaaju domaashanas

Ja pie mums ikviens domaa, ka viens likums nav visiem un likumu vart interpreteet peec vajadziibas...tad nevajag briiniities, ka muusu valstii paari pusmiljonam pensionaaru dziivo zem iztikas minimuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-03 18:03, pirms 17 gadiem
Anton - uzskatu, ka Tu savaa komentaaraa paraadiiji visu savu aprobezhotiibas liimeni, lai turpmaakaa diskusija buutu bezjeedziiga.

Tev nav saprashanas nedz par to, kas ir valsts. Nedz par likumu noziimi tajaa, nedz par veel daudzaam citaam lietaam

Bet taa iisumaa - igaunji pieljaava kljuudu, nevis kaa lietuvieshi - peekshnji, bez briidinaajuma paarvedot krievu piemineklus, bet laujot Krievijai sagatavot terora aktus Tallinnaa, kad to Aljoshu vejadzeeja demonteet. Liela breeka maza vilna

par Skype - ar paardoshanu vinji uzreiz nopelniija vairaakus miljardus....LV budzets ir apmeram 4miljardi gadaa, taa kaa ar vienu taadu Skype vinji ievilka treknu plusinju kopeejaa finanshu situaacijaa.

Un, lai cik negribiigi es to Tev gribeetu pateikt, tomeer ir jaapasaka - pirms soli kaadam nogriezt meeli, padomaa, vai rocinjas tam nav par iisu.

Kameer taadi LV iedziivotaaji un pilsonji kaa Tu ne tikai leposies ar pilsoniibu un dziedaas slavas dziesmas valstij, bet skalji teiks, ka likumu ieveeroshana nav lielaakaa probleema demokraatiskaa, tiesiskaa valstii, tikmeer muusu valsti paarvaldiis taadi izsaimniekotaaji kaa TP/LC/LPP/ZZS/TB/LNNK.

Muusu valstii tiek celts daargaakais tilts pasaulee.... vai tas vien neliecina par kaut ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-03 19:09, pirms 17 gadiem
Dazhu daliibnieku un arii skatiitaaju viedoklis taa kaa buutu skaidrs, tikai kaut kaa baigi aciis kriit, ka Stimacham ne par teemu kaut kas jautaats par Zhalgiri...

  -1 [+] [-]

, 2008-02-03 19:32, pirms 17 gadiem
Broilss un Akins bija labākie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-02-03 20:29, pirms 17 gadiem
igaunji vienu reizi nolaida greizi ar pasaakuma organizaaciju, tas protams ir slikti. saprotama ir skatiitaaju un daliibnieku (speeleetaaju) vilshanaas. tomeer, kam negadaas? latvieshiem? lietuvieshiem? tiem nekad negadaas?

Kalnietis: ''Igauņiem viss izdodas lēnāk un grūtāk"
Kalnietis to aciimredzami, ja izlasa vinja pausto, ir teicis saistiibaa ar basketbolu. no Kalniesha vaardiem nevar izsecinaat, ka vinjsh to vispaarina uz jebko saistiibaa ar igaunjiem.

ir nozheelojami, ka daudzi latvieshi, jeb preciizaak, esporta lietotaaji, kas ne vienmeer ir viens un tas pats, ir nekritiski paarnjeemushi lielkrievu shovinistu njirdzienus par igaunju "leenumu". nozheelojami, jo mulkjiigi. aciimredzot shie igaunju apnjirdzeeji pashi ir ljoti liidziigi lielkrievu shovinistiem. mazveertiibas kompleksu jau nenosleepsi taapat kaa iileenu , kas lien no maisa.

nacionaalaa pashapzinja ir svariiga lieta, truls un pastaisns "mees - latvieshi/lietuvieshi - labaakie" - neveertiiga.

  +1 [+] [-]

, 2008-02-03 22:17, pirms 17 gadiem
Jā gan - 'Formas speleetajiem arii kaut kada suudu kraasaa"

  +2 [+] [-]

, 2008-02-03 23:57, pirms 17 gadiem
Stimačs ir pilniigs banaans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-04 09:38, pirms 17 gadiem

AndSor
Kameer taadi LV iedziivotaaji un pilsonji kaa Tu ne tikai leposies ar pilsoniibu un dziedaas slavas dziesmas valstij, bet skalji teiks, ka likumu ieveeroshana nav lielaakaa probleema demokraatiskaa, tiesiskaa valstii, tikmeer muusu valsti paarvaldiis taadi izsaimniekotaaji kaa TP/LC/LPP/ZZS/TB/LNNK.


Jā, dosim varu SC/PCTVL un nu būs svētki! Nepatīk Latvijā, šeit viss slikti, kaunies par pilsonību? Nav problēmu - brauc prom, man vairāk vietas šeit paliks.