Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1032, Did:0, useCase: 3

VEF zaudē arī Čehijas čempioniem

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

VEF zaudē arī Čehijas čempioniem
Kristaps Janičenoks
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Otro zaudējumu divos mačos ULEB Eirokausā piedzīvojuši VEF basketbolisti, kuri šovakar "Arēnā Rīga" piekāpās Čehijas spēcīgākajam klubam "CEZ Nymburk" – 75:85.

Čehi uz Rīgu atbrauca pēc zaudējuma pirmajā Eirokausa spēlē savās mājās Seviļas "Cajasol" – 77:93. Ierindā, kā gaidīts, visi spēcīgākie, tai skaitā garākais vīrs starp abām komandām Aless Čans – 214 centimetrus garais centrs pirmajā mačā iemeta 29 punktus, izcīnīja piecas bumbas zem groziem un trīs reizes pretinieku metienus sūtīja atpakaļ uz Seviļu.

Sākuma piecinieki

Rīgas VEF: Gadsons, Bertāns, Janičenoks, Bērziņš, Parahovskis.
CEZ Nymburk: Nisams, Simonss, Pumprila, Nekas, Čans.

Spēli ar trejaci atklāja Rīgas kapteinis, bet mirkli vēlāk pēc Bērziņš laboja savu kļūdu ātrajā uzbrukumā ar efektīgu metiena bloķēšanu otrā laukuma galā. Pēc četrām spēlētām minūtēm VEF debitantu Gadsonu nomainīja Viljamss un uzreiz pēc Bertāna piespēles noslēdza ātro uzbrukumu, panākot 6:2 mājinieku labā. Arī Valters uzreiz pēc uznākšanas atzīmējās protokola ar precīzu metienu un pirmā ceturkšņa vidū viesu treneris Ginzburgs pie mīnus septiņi (2:9) bija spiests ņemt minūtes pārtraukumu. Pēc tā, ķeroties pie īslaicīga presinga pa visu laukumu, viesi nedaud zpietuvojās, taču ar komandas spēli VEFam izdevās atkal atrauties (18:8). Pirmos punktus pēdējā ceturtdaļas minūtē guva Štimacs, bet ar tālu divīti pēdējā sekundē ceturksni noslēdza Viljamss – 20:14.

Otrajā ceturtdaļā pirmā numura pienākumus uz mirkli atkal nācās uzņemties Bertānam – acīmredzot, Gadsona pārāk individuālie centieni nebija pa prātam Kurtinaitim. Čehi paātrināja spēli, un tas mazāk nekā trīs minūšu laikā ļāva pietuvoties līdz minimumam, bet trīs minūtes un 15 sekundes pēc ceturtdaļas sākuma ex-ventspilnieks Lenzlijs ar trijnieku pirmo reizi izvirzīja viesus vadībā – 23:21. Piecas minūtes pirms puslaika beigām tiesneši neredzēja ievilkto pusapli zem groza un piešķīra Janičenokam piezīmi uzbrukumā, kas kapteinim bija jau trešā. Tikmēr čehiem spēli bija sajutis Nisims, kuram punktus gūt netraucēja arī VEF pāriešana uz zonas aizsardzību. Minūti un 45 sekundes līdz beigām tikai Kurtinaiša pieprasītā minūte pārtrauca čehu izrāvienu (9:0), kas bija ļāvis viesiem sasniegt jau astoņu punktu pārsvaru (38:30). Pēc tā beidzot punktus guva arī VEF Valtera izpildījumā, un tas arī bija viss – pēc 20 minūtēm VEF iedzinējos ar 32:38.

Otro puslaiku VEF sāka ar tiem pašiem pieciem vīriem, ko spēles sākumā, bet absolūtā klusumā aizritot pirmajam VEF uzbrukumam, Parahovska metiens nebija precīzs, turpretī Simonsa trejacis otrā grozā iekrita un jau deviņu punktu starpība (32:41). Turpinot apšaudi no tālās distances, čehi divas minūtee spēc puslaika sākuma bija panākuši jau 13 punktu pārsvaru (47:34) un tikai loģisks šķita Kurtinaiša pieprasītais minūtes pārtraukums... Pēc tā Valters ar diviem un Janičenoks ar sešiem punktiem īsā mirklī panāca mīnus astoņi, bet Bertāns ar soda metieniem un Janičenoks pēc Valtera pārtvertās bumbas samazināja starpību vairs līdz sešiem punktiem (46:52). Lai arī uzbrukumā rīdzinieki bija uzlabojuši sniegumu, savā galā mājinieki nespēja rast pretlīdzekļus viesu precizitātei. Pēc trim spēlētiem ceturkšņiem mīnus seši Rīgai - 57:63.

Pēdējās ceturtdaļas sākumā viesi vairākkārt nesekmīgi uzbruka groza tuvumā, bet rīdzinieku uzbrukumā uzmirdzēja Bertāns, vairākkārt izprovocējot pretiniekus uz pārkāpumiem. Bērziņa un Valtera pielabotie metieni trīs ar pusi minūtes pēc sākuma palīdzēja VEF pietuvoties līdz četriem punktiem (63:67). Diemžēl pārlieku ilgi spēlētie uzbrukumi noveda pie sasteigtiem metieniem pēdējās sekundēs, un tas ļāva viesiem atkal palielināt pārsvaru - četras minūtes pirms beigām 63:71. Tas lika ķerties pie zonas presinga, bet viesu precizitātei no tā ne silts, ne auksts... Mājiniekiem no zaudējuma izglābties tā arī nebija lemts – 75:85, un Eirokauss sākts ar 0-2. Šodien mūsējiem rezultatīvākais ar 23 punktiem bija Kristaps Janičenkovs, bet ar "double double" atzīmējās Kaspars Bērziņš, kuram 11 punkti un 14 atlēkušās bumbas.

Nākamo maču VEF aizvadīs pēc nedēļas, 29. datumā, kad Seviļā viesosies pie "Cajasol".

ULEB Eirokauss, G grupa

Rīgas VEF - CEZ Nymburk 75:85 (20:14, 12:24, 25:25, 18:22)
VEF Janičenoks 23, Valters 13, Viljamss 12, Bērziņš 11+14 ab, Bertāns 8, Keins 3, Parahovskis 3, Gadsons 2.

Izmantotie resursi:
eurocupbasketball.com

 +11 [+] [-]

, 2010-11-23 21:26, pirms 14 gadiem
iemesls neskatīties. jālūr futene.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 21:27, pirms 14 gadiem
Uuuuuu..gribēju vēl skatīties pa TV7!
Atboj!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 21:29, pirms 14 gadiem
live.euroleague.net - Attendance: 2200, kur viņi kko tādu izraka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-11-23 21:29, pirms 14 gadiem
ko nevar celt to nevar nest

  +4 [+] [-]

, 2010-11-23 21:30, pirms 14 gadiem
VEFam sastās ir ļoti labs bet uzvarēt gan viņi ņihujā nevar!!!
kautkas ir jāmaina!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 21:30, pirms 14 gadiem
vairs jau nav ko skatīties. Tiešraidē jau tas sāls ir, ka nezini un jūti līdz līdz pēdējam, bet te atliek nerealizētos metienus skatīties. Starp citu, pie 67:73 bija labi šansi, bet kas nobuksēja?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 21:31, pirms 14 gadiem
Spēli neredzēju, bet šis pretinieks bij ņemams.Nu žēl ka tā
Ierakstu arī laikam neredzēšu būs jāskatās futbols.
Slēpts komentārs: NIPEM

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 21:36, pirms 14 gadiem
jes labi man tas patik ka vefs zaude prieks

 +12 [+] [-]

, 2010-11-23 21:37, pirms 14 gadiem
Tā bilde labi parāda cik "daudz" bija skatītāju.
Lai gan man labāk patīk hoķis, tomēr man ir žēl ka ir tik tukšas tribīnes Tagad 2007. gada LBL pusfināls(!!!) starp ASK un Baronu liekas kā fantastika.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 21:38, pirms 14 gadiem
Parahovskis 3 - Bļ* baltkrievu disantniek, KAS NOTIEK?

  +6 [+] [-]

, 2010-11-23 21:39, pirms 14 gadiem
...un tāpēc basketbols Latvijā ir tik populārs....

  +5 [+] [-]

, 2010-11-23 21:42, pirms 14 gadiem
Skumjie!

  +5 [+] [-]

, 2010-11-23 21:44, pirms 14 gadiem
haha , lūk arī viens no daudzajiem iemesliem kāpēc ltv7 rāda hoķi nevis vef kārtējo zāģi ! es tak teicu , ka bez variantiem , lai nu tur pietuvojās , bet nekā ! Janičenoka vārdi , jāsāk no pirmajām min un tad jau būs ok , bet redz sāka labi , un tad dabūja ko pelnīja , ar tādu komandas vadību var tikai lbl spēlēt un varbūt arī cīnīties bbl pa 3 un 4 vietu ne augstāk !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-23 21:52, pirms 14 gadiem
tas tiesa
Angelitos#22 rakstīja: Angelitos#22, 13:24, pirms 8 stundām

kkā liekas, ka VEFs zaudēs.. tāds čujs
-10 diemžēl .vismaz

un man te salika mīnusus visi.. a es jums tīru taisnību teicu

  +5 [+] [-]

, 2010-11-23 21:55, pirms 14 gadiem
Leģionāri vienkārši šausmas. Nesaprotu ar ko viņi ir labāki par mūsējiem, kuri ir bez darba. Tad jau kaut vai Timmermani vai to pašu Šķēli ņemt komandā, sliktāk jau nu vairs nebūs. Spēle astoņu cilvēku sastāvā arī neliekas diez ko prātīga ideja no trenera puses.

  +6 [+] [-]

, 2010-11-23 21:56, pirms 14 gadiem
-par daudz rāda tās labās reklāmas
-mūsējie nesaprot Kurtinaiti
-VEF pārvērtējuši dažu labu latvieti,arī finansiāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 21:59, pirms 14 gadiem
Saaakumaa kapaaja visi, konkreeti straadaaja! beigaas visi staav pa perimetru un neko nedara. Iiisteniibaa palika slikti skatiities

     [+] [-]

, 2010-11-23 21:59, pirms 14 gadiem
Noskatoties tagad vienu puslaiku:Gadsonam vēl jāiespēlējas,Parahouskis nekāds,Viljamss krāj status un nemāk barot garos spēlētājus groza apakšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 22:03, pirms 14 gadiem
Piekrītu
haha , lūk arī viens no daudzajiem iemesliem kāpēc ltv7 rāda hoķi nevis vef kārtējo zāģi ! es tak teicu , ka bez variantiem , lai nu tur pietuvojās , bet nekā ! Janičenoka vārdi , jāsāk no pirmajām min un tad jau būs ok , bet redz sāka labi , un tad dabūja ko pelnīja , ar tādu komandas vadību var tikai lbl spēlēt un varbūt arī cīnīties bbl pa 3 un 4 vietu ne augstāk !
[/quote]

     [+] [-]

, 2010-11-23 22:04, pirms 14 gadiem
Neesmu parsteigts, jau pirms speeles zinaaju ka nav jeega skatiities, rezultaats, jau bija paredzams

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 22:04, pirms 14 gadiem
nafig jaaliek raksts, ja rāda pa tv ar 1,5h nobīdi, sviests!!!

nevar paciesties. visa skatīšanāspa galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 22:09, pirms 14 gadiem
kur ir dižais gadsons ar nba pieredzi galīga 0

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 22:10, pirms 14 gadiem
Ja viņiem trīnīši nebūtu uzkrituši ar 50% precizitāti, tad viss būtu savādāk. Nemaz tik slikti viss neizskatījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 22:19, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: nafig līst SCā, ja zini, ka skatīsies atkārtojumu?
kā domā? ir vēl kkāda iespēja izveidot tik vāju komandu par tādu naudu?? Piedod, bet gada izgāšanās balva sportā man liekas ir zināma..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-23 22:28, pirms 14 gadiem
njā galīgs švakuckis

  +4 [+] [-]

, 2010-11-23 22:28, pirms 14 gadiem
Kur ir tie blaveji, kas pirms speles klaigaja nah nerada tieshraide utt....miljons spelees tam dinamo, bet kas iepriecina? Dinamo

Basketbols Latvija ka knapa nezale vel turas..

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 22:31, pirms 14 gadiem
pirms gadiem trim,domāju,ka hoķis ir pakaļā,tad tagad redzu,ka basis ir pilnīgā pakaļā!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 22:35, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Par nuadām neesmu lietas kursā, bet komandai nav ne vainas, tik pēdējā laikā šķiet, ka Kurtinaitis nav piemērots šiem spēlētājiem. To vien zin, kā bļaut, bļaut un bļaut. Šodien vispār 2 kombinācijas. Jā, aizsardzība ir līmenī, bet uzbrukumā ir tukšums. Var jau būt, ka tas ir PG (kura nav) dēļ.
Nezinu, kāpēc marinē Raiti, ja nevienam garajam neiet, kāpēc laukumā jātur Janičenoks un Valters pa 40min? 7 spēlētāju rotācija nav tas labakais risinākums mūsdienu basketbolā.
Kurtinaitis nu sevi pilnībā neattaisno. No malas izskatās, ka viņš spēj atrunāties tikai ar to, ka spēlētājiem neesot uzvarētāju raksturs. Arī Janičenoks, sezonas sākumā ne tuvu Rimas viņam tā neuzticējās - tagad tieši otrādi. Galīgi nespēj izmantot VEF spēlētājus Rimas. Saņa vispār izskatās pārbijies no Rimasa, ka neko nevar iemest. Bet nu es tā jautāju, jo VTB līgā tiek runāts, ka tā ir pārāka līga un tur uz pozitīviem rezultātiem var necerēt. Ok, tad par to es neko jums nepārmetu. BBL ļoti nepārliecinoši, knapas uzvaras pār vājākiem klubiem. Šis turnīrs, Eirokausi, ir kā lakmusa papīrs VEF komandas varēšanai.. Manuprāt, pilnīgi neloģiska komplektācija. Tā arī nesaprotu kādēļ komandā ir Viljams un Keins.. Pilnīgi neloģiski pirkumi. Neesam tak Ukrainā, kur šādi rezervisti-leģionāri skaitās ok.

     [+] [-]

, 2010-11-23 22:36, pirms 14 gadiem
sandzuks rakstīja: pirms gadiem trim,domāju,ka hoķis ir pakaļā,tad tagad redzu,ka basis ir pilnīgā pakaļā!!!
Diemžēl, bet Latvijā nav sporta veida, kurš nebūtu pakaļā...

     [+] [-]

, 2010-11-23 22:37, pirms 14 gadiem
Kāpēc paņēma to Gadsonu? Streetbolists kā visi 6 Azomvas spēlētāji, tikai viņi var iemest.

     [+] [-]

, 2010-11-23 22:38, pirms 14 gadiem
kapec Parahauskis tiek pārturēts uz laukumu ... piemeram sodien spele vinam galigi neite bet vienalga tiek turets laukumaa?!!

     [+] [-]

, 2010-11-23 22:49, pirms 14 gadiem
lohi, tērēju vēl 1.5 ls ;(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:06, pirms 14 gadiem
Edgars Buļš : Jāņa Laksas stilā Bertānam būtu nocirsta roka, un viņš dabūtu izpildīt soda metienus ar vienu roku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 23:11, pirms 14 gadiem
es kā neobjektīvs skatītājs varu pateikt vienu - vienīgi Janičenoks ir tas kura spēli ir patīkami skatīties. Ne viņš čīkst (kā Bērziņš) ne viņam pirksti gaisā (kā visiem valteriem), bet vnk kapājas... prieks par viņa spēli... /paldies, BKV fans

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:13, pirms 14 gadiem
statistiku var iemest kads čehu komandai???? Neur nevaru atrast:/

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 23:14, pirms 14 gadiem
kārtējais abloms

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 23:15, pirms 14 gadiem
kļūdas, kļūdas, kļūdas... un tie komentētāji vēl vairāk prātu čakarē. cik var kļūdīties arī tie un kaut kādu sviestu runāt!?!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 23:18, pirms 14 gadiem
atlaist visus leģionārus un miers

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:18, pirms 14 gadiem
Ļoti daudz kļūdas, kas varbūt arī noraka spēli, bet ja nebūs labu leģionāru, tad tikai ar latviešiem mēs nevienu Eiropā neuzvarēsim. Bērziņš malacis, varēja redzēt ka cīnās par katru laukuma centimetru, arī Janičenoks lieliski nospēlēja, bet Baltkrievam man liekas šodien vnk bija bail no čehiem, jo bij neredzēti nevarīgs.

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:20, pirms 14 gadiem
Vareaja panemt sospeli... !!

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:20, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Kurtinaitis nu sevi pilnībā neattaisno. No malas izskatās, ka viņš spēj atrunāties tikai ar to, ka spēlētājiem neesot uzvarētāju raksturs. Arī Janičenoks, sezonas sākumā ne tuvu Rimas viņam tā neuzticējās - tagad tieši otrādi. Galīgi nespēj izmantot VEF spēlētājus Rimas. Saņa vispār izskatās pārbijies no Rimasa, ka neko nevar iemest. Bet nu es tā jautāju, jo VTB līgā tiek runāts, ka tā ir pārāka līga un tur uz pozitīviem rezultātiem var necerēt. Ok, tad par to es neko jums nepārmetu. BBL ļoti nepārliecinoši, knapas uzvaras pār vājākiem klubiem. Šis turnīrs, Eirokausi, ir kā lakmusa papīrs VEF komandas varēšanai.. Manuprāt, pilnīgi neloģiska komplektācija. Tā arī nesaprotu kādēļ komandā ir Viljams un Keins.. Pilnīgi neloģiski pirkumi. Neesam tak Ukrainā, kur šādi rezervisti-leģionāri skaitās ok.
beidzot es tev piekritu +
ar šādu spēli ko VEF rāda par basketbolu nenosaukšu, cik var gaidīt kad sāks spēlēt kā komanda ?
nekā no tā nav

  -4 [+] [-]

, 2010-11-23 23:22, pirms 14 gadiem
visi sra.nie hateri, aizejat tak un ielikat koku dup.siitii, redzees kaa bimbaasiet riit par vpils kaasienu skylineriem ar -30, vai ari atgaadinaat kaa pagaajushogad vpils pakaasa tam pasham nymburk? tak noshaujieties vienreiz, pashuraajiet veel shovakar biksiites no laimes par vef zaagji un riit vareesiet raudaat peec pilnaas programmas

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:23, pirms 14 gadiem
da besis vispār
nenoskatījos pat līdz galam
vismaz Dinamo parādīja kā ir jāspēlē, derētu visus VEF spēlētājus aizsūtīt uz kādu spēli un lai paskatās kā ir jāspēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:25, pirms 14 gadiem
Nezinu , bet man tie melnie VEFa Wiliams Keins, nebeidz tracināt!
Protams visiem vēljoprojām kļūdas, kļūdas, kļūdas...
UN te ir vēlreiz atbilde uz Janičenoka jautājumu un izbrīnu par skatītājiem- parādies sakarīgu spēli, tad nāks tie cilvēki! Pēc šitādām spēlēm un zāģiem nemaz negribas iet neko skatīties! Bij doma iet sestdien uz Khimki, bet nu.... diez vai , diez vai !

  +4 [+] [-]

, 2010-11-23 23:25, pirms 14 gadiem
Zaudēt grupas vājākai komandai (neskaitot VEF) savās mājās, tas i pilnīgs abloms, un var atvadīties no Eiro kausiem, cerības ar šādu spēli nekādas turpmāk...

P.S VEF Ažiotāža, reklāma, un slavināšana bija lielāka nekā komandas patiesā varēšana

komanda nespēj vilkt Eiropas līmenī.
Slēpts komentārs: ronaldinho10

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 23:26, pirms 14 gadiem
3_dziiviibas rakstīja: kļūdas, kļūdas, kļūdas... un tie komentētāji vēl vairāk prātu čakarē. cik var kļūdīties arī tie un kaut kādu sviestu runāt!?!
Tie eksperti vispar nejedz runat, bet kas speli komente visu cienju, domaju ka labaku pagaidam nav...jo Toliku gan vairs negribetos dzirdet pie basketbola mikrafona...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:28, pirms 14 gadiem
bk ventspils rakstīja: jes labi man tas patik ka vefs zaude prieks
riit es tev speciaali PM aizsuutishu un tevi peec tam veel ilgi nodir.siishu

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:28, pirms 14 gadiem
ronaldinho10 rakstīja: tipisks zilaa vpils fana koments, tjipa valters ziimuls un beerzins pinkskjis, bertaans ar losis jo vpilii sevi neattaisnoja, un protams janichenoks labais teels, jo vpilii nav kaaju speeris riit speciaali ierekshu par tavu srano vpils suudklubu, kurs vismaz -25 pret skylineriem ieriis. labus sapnjus, bkv fan
Lai nu kas bet Bērziņš gan šajās spēle bija viens no labākajiem, 2. aiz Janičenoka! Vot melnie gan nerāda spēi nekādu! Esot vietējiem laukumā vismaz tur līdzi , menie tikai salaiž delī! No kurienes tādi ņemti vispar?!!!! Sviests

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:35, pirms 14 gadiem
Tigeric rakstīja: Lai nu kas bet Bērziņš gan šajās spēle bija viens no labākajiem, 2. aiz Janičenoka! Vot melnie gan nerāda spēi nekādu! Esot vietējiem laukumā vismaz tur līdzi , menie tikai salaiž delī! No kurienes tādi ņemti vispar?!!!! Sviests
beerzins sodien bija ljoti ljoti labs, vnk tracina to pusrubulju vpilnieku komenti, tiem cilveekiem tieshaam kaut kas truukst augsheejaa kjirbii

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 23:35, pirms 14 gadiem
Protams žēl, ka Latvijas klubi zaudē čehu klubiem Neiet vefam ar mērķu īstenošanu pagaidām..Kurtinaitis laikm nav tāds dzelzis, kā likās Pumpēties, skriet un lekt ir ok, bet ja spēle neiet, ko tad?
Interesanti, ka čehu sastavā bija divi bijušie BKV spēlētāji Mike Lenzly un Stimačss

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:38, pirms 14 gadiem
nu tas williams pilniigi d*rsaa un nespelee komandas interesees
baigi truliishi sakrita pretiniekiem

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 23:39, pirms 14 gadiem
žēl janičenoka, vienīgais kurš grib kaut ko sasniegt ar to sūda vef

  +5 [+] [-]

, 2010-11-23 23:41, pirms 14 gadiem
kausu ņēmāji-hahahahaha

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:45, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: āmen, pirmo reiz dzīvē tev piekrītu. Kurtinaitis neko nespēj lauzt.
Jūtos glaimots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:51, pirms 14 gadiem
Principā VEFam šito maču noraka "3 stupid brown brothers"... Cieti!

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:52, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: redz Valters ātrajā uzbrukumā 3:1 neiemet no apakšas, tas daudz izteica.... komandas spele 0, vienotība _ nulle. atbalsts tribīnēs _ nulle....
kauns pa visu ģīmi, no 18.30 bijām jau arēnā ar kursa biedru, gājām pa lietu seja sūrstēja, bet ko izdara komanda? nožēlojami...šitā piedi*st jūtas. Ja es būtu redzējis cīņu, bet nebija.....bija kautkāds individuāls strītbols....
piekriitu visam

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 23:53, pirms 14 gadiem
nee, nu interesanta speele sanaaca, es gan biju uz lielaaku nymburk paarsvaru licis, bet nu vefs necereeti labi nospeeleeja
janichenokam taa otrreiz jau shosezon laikam nekritiis vairs. valters kaa vienmeer, met kaa zibens, tikai divreiz vienaa vietaa nekad nevar traapiit, bet nu malacis, deva pat piespeeles.
bertaans meeginaaja paarsteigt ar saviem trikiem, tipa skrienam kaut kur uz aatrumu cauri.
nu bet kasparam berzinjam bumbas pashas krita rokkas, blokejaas, nu viss notika, arii 99% labaakaa sezonas speele.
legionaari nekaadi, nu izspeelees jau arii es vismaz nekaadas jeedziigaas neredzeeju, varbuut neizdevaas?
triis lielaakie eerglji - neljubovs, graafs un sheljakovs taa arii laukumaa netika, bet varbuut vajadzeeja.....
un par gadsonu.... nu ja shis buus tas tips, kas nesiis vefam uzvaras, tas buushu nu ljoti izbriiniits. (leens un pagaidaam pilniigi bez saprashanas kas buutu jaadara). nez ko tik labu vinjaa redzeeja misters generaalis valdis?

iisaak sakot jaasaak eirokausu sezonu rezumeet, jo shodien pa lielam jau viss taa kaa ir beidzies.... nu baigo veiksmes faktoru vajadzees lai kaadu noshiim komandaam izbraukumaa uzvilktu. un patiesiibu sakot arii maajaas jau neviens uzvaras izstieptaa rokaa nesniegs.

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:53, pirms 14 gadiem
Kad sākumā saspēli vadīja Gadsons Vef sniegums izskatījās ļoti labs, kā uzlaida laukumā Vilijamsu, tā spēle pajuka. Līdzīgi, kā notika otrajā puslaikā, kad saspēli vadīja Bertāns. Īstenībā Vilijamsu var salīdzināt ar Montu, gūst daudz punktus, bet labuma nekāda...

     [+] [-]

, 2010-11-23 23:56, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: tas VEFS tada treninnometne, kurtinaitim, janicenokam, parahauski vien ir

paspeles sezonu aiztisies talajas zilajas ka saka uzkrat pieredzi atnaca
nu ja varees janichenoks atkal riktiigi kapaat itaalijas otrajaa liigaa, lai vinja komanda no taas neizkristu
kurtinaitis atkal droshvien trenees azrbaidzaanas klubus....
nu un par parahauski veel drusku nav skaidrs vai speelees grodno 93, vai tomeer kaadaa no bulgaarijas liigas klubiem

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 00:00, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Bija ar. Ļoti nobrīnījos, ka tik daudz tauta bi sanākusi. Labi, 2200 var būt pa daudz, bet 1500 bija
nu es skatiijos pa tv, te vismaz izlikaas, ka ir kaadi 200 max liidzjuteeji.

     [+] [-]

, 2010-11-24 00:02, pirms 14 gadiem
valdemaars rakstīja: nu ja varees janichenoks atkal riktiigi kapaat itaalijas otrajaa liigaa, lai vinja komanda no taas neizkristu
kurtinaitis atkal droshvien trenees azrbaidzaanas klubus....
nu un par parahauski veel drusku nav skaidrs vai speelees grodno 93, vai tomeer kaadaa no bulgaarijas liigas klubiem
riit tev par prieku iereekshu par vpils kaasienu skylineriem divreiz zemaakaa turniiraa. skatos, ka censties kopeet bimbambolu, diemzheel tev nav taadu speeju, veel kaadi 5-6 gadi jaaug
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 00:06, pirms 14 gadiem
valdemaars rakstīja: nee, nu interesanta speele sanaaca, es gan biju uz lielaaku nymburk paarsvaru licis, bet nu vefs necereeti labi nospeeleeja
janichenokam taa otrreiz jau shosezon laikam nekritiis vairs. valters kaa vienmeer, met kaa zibens, tikai divreiz vienaa vietaa nekad nevar traapiit, bet nu malacis, deva pat piespeeles.
bertaans meeginaaja paarsteigt ar saviem trikiem, tipa skrienam kaut kur uz aatrumu cauri.
nu bet kasparam berzinjam bumbas pashas krita rokkas, blokejaas, nu viss notika, arii 99% labaakaa sezonas speele.
legionaari nekaadi, nu izspeelees jau arii es vismaz nekaadas jeedziigaas neredzeeju, varbuut neizdevaas?
triis lielaakie eerglji - neljubovs, graafs un sheljakovs taa arii laukumaa netika, bet varbuut vajadzeeja.....
un par gadsonu.... nu ja shis buus tas tips, kas nesiis vefam uzvaras, tas buushu nu ljoti izbriiniits. (leens un pagaidaam pilniigi bez saprashanas kas buutu jaadara). nez ko tik labu vinjaa redzeeja misters generaalis valdis?

iisaak sakot jaasaak eirokausu sezonu rezumeet, jo shodien pa lielam jau viss taa kaa ir beidzies.... nu baigo veiksmes faktoru vajadzees lai kaadu noshiim komandaam izbraukumaa uzvilktu. un patiesiibu sakot arii maajaas jau neviens uzvaras izstieptaa rokaa nesniegs.
Ja tu nesaskati neko pozitīvu Gadsonā, tad tu neko nesaproti no basketbola,

     [+] [-]

, 2010-11-24 00:06, pirms 14 gadiem
kartējo maču valters vislabākais...)))

  -2 [+] [-]

, 2010-11-24 00:15, pirms 14 gadiem
ronaldinho10 rakstīja: tipisks zilaa vpils fana koments, tjipa valters ziimuls un beerzins pinkskjis, bertaans ar losis jo vpilii sevi neattaisnoja, un protams janichenoks labais teels, jo vpilii nav kaaju speeris riit speciaali ierekshu par tavu srano vpils suudklubu, kurs vismaz -25 pret skylineriem ieriis. labus sapnjus, bkv fan
ak dievs cilvēk - Bērziņš vienmēŗ pinkšķis ir bijis.. par Bertānu es ne vārda neminēju... utt.. un ja godīgi - mans "sranais vpils Suudaklubs" eiropā ir daudz labak atdzīts ka tavs "superklubs" ta ka beidz mētāties ar apvainojumiem.. vienu uzvaru jau BKV Ukrainā dabūja... tagd par otru...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 00:17, pirms 14 gadiem
shitaa speele ir paraugs tam, kaa nevajag veidot komandu ar visai lielu budzetu. veel paraugs kaa nevajag speeleet. un veel paraugs tam, ka komandaa vairaakiem speeleetajiem speele iet no rokas, bet ar to uzvarai taapat ir stipri vien par maz. un ja kaads piemeeram speelee kaadus basketbola menedzerus piemeeram vai "taisaas" kaadu komadu komplekteet, tad shite uzskataami var redzeet, kaadi speeletaaji nav noteikti vajadziigi un kaadi nesader ar kuriem.
iisaak sakot sezona norakta, jaamaina ljoti daudz kas, ja gadiijuma vefs kaut nedaudz grib savus sezonas plaanus pildiit.

     [+] [-]

, 2010-11-24 00:20, pirms 14 gadiem
Centās jau bet nekā, muļķīgi uzvelt vainu melnajiem vai trenerim, visa komanda vainīga, izņemot Janičēnoku kurš izksatijās ka tiešām gribēja uzvaru un darija cik spēja.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 00:42, pirms 14 gadiem
Manuprāt, VEF problēma ir Kurtinaitis. Gan komandas zīmējums ir nepareizs un šiem konkrētajiem spēlētājiem neatbilstošs, gan attiecibas starp trenneri un spēlētājiem ir redzamas laukumā. Ja Kurtinaitis vēlas savādāku spēles modeli, nekā mēsesam pieraduši redzēt Latvijas komandās (nu ko tur slēpt- run and gun), tad sastāvs bija jākomplektē savādāks. Un trennera kompetence ir viesspēlētāji- nu kas tie atkal par 3. klases spēlētājiem? Un kāpēc komandā vajadzīgi 6 4-5 nummuri, velns parāvis? Domāju, komadas budžets ir ok, ja īpašniekiem patīk šāds basketbols, nu ok. Man nē. Pēc šodienas spēles tuvākajā laikā uz VEF neiešu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 07:53, pirms 14 gadiem
Kurtyinaitis varbūt nav slikts treneris, bet vefam neder. Nav jēgas tā bļaut uz spelētājiem. Parahovskim spēles sākumā neiekrita metieni no labām pozīcijām.Treneris nolamāja,spārnini aplūza un rezultāts uz sejas,iemest vairāk nevar. No tā arī cieš komandas mikroklimats. Man domāt ka pamaz izmantoja garos uzbrukumā. Vienveidīgs uzbrukums sanāca,caurgajiens vai izspēle uz truli, otrajā puslaikā pretinieks to atkoda. Pa visu spēli šķiet nebija neviena caurgājiena un izspēles uz garo pie groza. Melnie pārāk velk speli uz sevi.Ja jau Kurtinaitis grib pozicionalu basketu, bez punktiem groza tuvumā spēli nevinnēt.

     [+] [-]

, 2010-11-24 07:58, pirms 14 gadiem
Kā var nokomplektēt tādu komandu, ja Grafs, Neļubovs, Šeļakovs vispār netiek laukumā, Bet nav kas vada saspēli. Visi leģionāri = 0, un šodien Valters arī vairāk domāja par košļeni un kā pamētāt trīnīšus. Budžets droši vien liels, bet nav ko likt uz laukumā.. Ar diviem spēlētājiem uzvarēt noteikti nevar. Treneris jau var stāstīt ko grib, bet galīgi neredz uzbrukumu, brīžiem nospēlē aizsardzībā ( 1. cet. ).Laksu varēja uzlikt Valtera vietā, sliktāk jau nu nebūtu, bet uzkrātos pieredze.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 09:19, pirms 14 gadiem
Kurtinaitim pagaidām neko no komandas nav izdevies izveidot un VEFa spēle ir pilnīgi nebaudāma. Tāpēc jau tribīnēs ir tāds tukšums un ar interesantiem video klipiem zāli pilnu nedabūt. Manas domas ir tādas ka leitis nav atradis kontaktu ar spēlētājiem un tie vai nu nesaprot ko vi'nš grib vai raustās spēlējot izdarīt kaut ko nepareizu un saņēmt sodu.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-24 09:21, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Par izkļūšanu no grupas var aizmirst..
Tviteristi
Aizej nošaujies !!

     [+] [-]

, 2010-11-24 09:39, pirms 14 gadiem
Galvenais ...nav komandas. Leģionāri 0...treneris ...0, tas nav basītis. Jo ātrāk šo stulbumu pārtrauks ...jo labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-24 10:59, pirms 14 gadiem
Iespaidīgās melnbaltās reklāmas arī nemaz nepalīdz un neiedvesmo Kurtinaiti un spēlētājus

     [+] [-]

, 2010-11-24 11:53, pirms 14 gadiem
Rokets rakstīja: Protams žēl, ka Latvijas klubi zaudē čehu klubiem Neiet vefam ar mērķu īstenošanu pagaidām..Kurtinaitis laikm nav tāds dzelzis, kā likās Pumpēties, skriet un lekt ir ok, bet ja spēle neiet, ko tad?
Interesanti, ka čehu sastavā bija divi bijušie BKV spēlētāji Mike Lenzly un Stimačss
Inčīgi bija,kad komentētājs pirmo reizi serbam iznākot laukumā nosauca viņu par Štīmaku

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 11:56, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Bērziņam aizsardzība un Janičenokam uzbrukumā bet diemžēl divi spēlētāji komandā nevar izvilkt uzvaru!

     [+] [-]

, 2010-11-24 12:40, pirms 14 gadiem
VEF GM VV ir TU TU

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 12:45, pirms 14 gadiem
Sviests kaut kads...Sagruzz tada suda komanda tadu piki ,a uzvaret var tikai setas macos. Kada logika pirkt tadus kroplus legionarus .kas pa visu speli samet 2 punktus.

     [+] [-]

, 2010-11-24 12:58, pirms 14 gadiem
Pārāk daudz kļūdu. Vairākos momentos tur bumbu līdz pēdējai sekundei un tad vai nu ātri met vai vispār laika nepietiek metienam. Pārāk daudz kļūdu.

     [+] [-]

, 2010-11-24 13:31, pirms 14 gadiem
zeeel, bet izskataas. ka vefinjam ULEb's beidzies!

Gribas jau cereet uz to labaako, bet nu paaraak daudz uudens izliets....

     [+] [-]

, 2010-11-24 13:57, pirms 14 gadiem
KAUNS PAR VEF, KĀ VAR VALTERS TĀ SPĒLĒT UN VIŅU NEMAZ NEMAINA NOST!

     [+] [-]

, 2010-11-24 14:03, pirms 14 gadiem
Killa rakstīja: Manuprāt, VEF problēma ir Kurtinaitis. Gan komandas zīmējums ir nepareizs un šiem konkrētajiem spēlētājiem neatbilstošs, gan attiecibas starp trenneri un spēlētājiem ir redzamas laukumā. Ja Kurtinaitis vēlas savādāku spēles modeli, nekā mēsesam pieraduši redzēt Latvijas komandās (nu ko tur slēpt- run and gun), tad sastāvs bija jākomplektē savādāks. Un trennera kompetence ir viesspēlētāji- nu kas tie atkal par 3. klases spēlētājiem? Un kāpēc komandā vajadzīgi 6 4-5 nummuri, velns parāvis? Domāju, komadas budžets ir ok, ja īpašniekiem patīk šāds basketbols, nu ok. Man nē. Pēc šodienas spēles tuvākajā laikā uz VEF neiešu.
Manuprāt problēma ir spēlētāja galvās! Daudzi domā ka ir nenormālas zvaigznes( kā Valters), bet vajadzētu ierādīt vietu katram! Valters jau ir nenormāla zvaigzne, nekrīt, bet spēlē daudz. Savukārt citi var pieļaut tikai vienu kļūdu un tad tiek nomainīti!

     [+] [-]

, 2010-11-24 14:24, pirms 14 gadiem
leģionāri nevelk, nevelk arī Grafs. naher visus šitos - bla - VALTER atgūsties taču VALDI un dari kaut ko. Rimasam nav ne vainas!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-11-24 14:25, pirms 14 gadiem
Keins 3, Parahovskis 3, Gadsons 2 ----NU KUR VĒL LABĀK

     [+] [-]

, 2010-11-24 15:24, pirms 14 gadiem
jasna ar vefu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-24 17:09, pirms 14 gadiem
Viņiem nav kauns tukšā arēnā spēlēt būtu kādā mazākā zālē spēlējuši.Labi ka mums ir Dinamo.