Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Arī Buškevicu Spānijā neredzēsim

Andrejs Siliņš

No Latvijas izlases kandidātu pulka Eiropas čempionāta finālturnīram, kas Spānijā sāksies 3.septembrī, svītrots pieredzējušais saspēles vadītājs Sandis Buškevics. Līdz ar to izlase palikusi ar vienu saspēles vadītāju – Jāni Blūmu.

Spēlētājs ar treneru kolektīvu vienojies par sadarbības pārtraukšanu uzreiz pēc pēdējās spēles pārbaudes turnīrā Rīgā pret Jaunzēlandes izlasi. Latvijas izlasei, kura pirms laiciņa palika bez galvenā kandidāta uz pamata saspēles vadītāja vietu Kristapa Valtera, nu atlicis tikai viens īsts saspēles vadītājs – Jānis Blūms. Treneris Muižnieks atzinis, ka viņa acīs tā nav liela problēma, jo saspēles vadītāja postenī jau esot iemēģināti gan Armands Šķēle, gan Raimonds Vaikulis, līdz ar to problēmām nevajadzētu būt.

Pats Buškevics paudis nožēlu par notikušo: " Ja reiz situācijā, kad ierindā bijām palikuši tikai divi saspēles vadītāji, pat pārbaudes spēlēs man nedeva iespēju pierādīt savu noderību, radās vēlēšanās pavaicāt, vai ar mani vispār tiek saistītas kādas cerības? Un izrādījās, ka trenerim nav iebildumu, ja atstāju komandu. Sezonas laikā biju sajutis pārliecību par saviem spēkiem. Taču, cik viegli bija spēlēt klubā, tik grūti — izlasē. Ja man pateiktu, ka drošības pēc būtu labi turpināt trenēties, es būtu palicis. Taču tas nebija vajadzīgs."

Tagad Sandis varēs aktīvāk pievērsties nākamās sezonas darba vietas meklējumiem. Kā zināms, oficiāli līgumu ar Latvijas čempioniem Rīgas "ASK" Buškevics nav pagarinājis. Tomēr klīst runas, ka tieši ar "ASK" formastērpu Sandi varēsim redzēt arī nākamgad spēlējam.

Izmantotie resursi:
Diena
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:47, pirms 17 gadiem
Ņja hujova,nesaprotu ko tas Muižnieks domā?

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:47, pirms 17 gadiem
Tā jau arī likās... Tiktiešām dīvaina attieksme pret viņu ja uz pozīciju teorētiski tikai 2 kandidāti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:48, pirms 17 gadiem
vot tas ir pizdets.... tad labāk būtu vaikuli pasūtījis. Nepatīk man muižnieks.

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:49, pirms 17 gadiem
jociigi !
bushinsh tomeer bija labs bet sheit manlieks muiznieks ir izdarijis taa lai dabuutu saveejo respektiivi Vaikuli koamandaa man jau nav nekas pret jo tiehsam sandis neraadija kvalitatiivu basketbolu bet tomeer 1 saspeeles vaditaajs ir par maz nesmu redzeejis kaa vaikulis dabojas pirmaa nr postenii !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:51, pirms 17 gadiem
Es uzskatu, ka sho izveeli Muizhnieks nozheelos peec chempja. Protams man patiik, kaa speelee Shkjeele PG poziicijaa, tomeer ar vienu PG braukt uz chempi ir nepraats. Un kas notiks, ja Bluums guus traumu (tfu tfu tfu) ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:52, pirms 17 gadiem
apsveicu baronu ar stulbākā trenera iegādi..tas kaa izlase speelee tagad( loooti labi) aciimredzami nav vina nopelns..

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:54, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis valensia
apsveicu baronu ar stulbākā trenera iegādi...


Vo vo !

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:54, pirms 17 gadiem
neee..!!


bet taa ir vinja izvele un tas butu jaciena, jo vinjs zin, ka vinjam bus un ir labak!! tapec cieniisim vinja lemumu un nevienu nepadirsiisim, ne Muiznieku, ne arii kadu citu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:56, pirms 17 gadiem
trakums

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:56, pirms 17 gadiem
nu tas ir kkaads idiotisms. Ar vienu iistu pg buus ziepes to var pateikt jau tagad. Bet tomeer cerams ka viss buus labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:57, pirms 17 gadiem
Obana, nebiju tadu paversienu gaidijis, nedomaju, ka Vaikulis var spelet PG pozicija, tad drosh Armands speles. Ja Bush nebrauc paliek 13 kandidati un visdrizak majas dodas viens garais, tikai kursh? Grafs vai Berzins

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:57, pirms 17 gadiem
Blūms varēs paplosīties Spānija,izskatās ka viņam būs liels spēles laiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:58, pirms 17 gadiem
juus gan jociigi visi, ja jau vinjsh ir izdariijis taadu izveeli, tad vinjam ir labaak redzams kamdeelj vinjsh to dara un jebkuraa gadiijumaa ja arii izraadiisies taa liela kljuuda, tad vinjam tas buus peedeejais chempis kuru vinjsh veero no rezervistu solinja
arii es domaaju ka tas iespeejams ir paarsteidziigs leemums, bet no otras puses Bluumam tas noteikti dos ljoti lielu paarlieciibu, jo es zinu kaa tas ir ka tev nav jaaraustaas par katru kljuudu un vari briivi speeleet nebaidoties par to vai tevi noseedinaas malaa par pirmo kljuudu vai nee....
Jebkuraa gadiijumaa cienu un respekteeju sho izveeli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:59, pirms 17 gadiem
piekriitu Kristapam Valteram, ka shii ir kljuuuda... Neatbalstu Muizhnieka leemumu.

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:59, pirms 17 gadiem
jus esat lielakaa dala pasisti.....nez kapec jus nek nesat sasniegusi tik seez pie kompa un draciii.....
cilveki kas ko saprot zin ko dara! un muiznieks zin ko dara!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 00:59, pirms 17 gadiem
Arii man tas liekas maigi sakot diivaini, tomeer ieteiktu pagaidiit liidz EC saakumam. daudzi Muiznieku tagad nodirsh par shaadu gaajienu, bet tomeer joprojaam ticu, ka vins zina labaak, ko dara. ja gadiijumaa izlase atkal izgaaziisies, tad visas tiesiibas [cenzēts] Muiznieku, jo tik laba izlase sen nav bijusi un nezin vai buus. bet dziivosim, redzeesim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:05, pirms 17 gadiem
nu baac! viens bluums vilks? skeele nav saspeeles vadiitaajs! afigeli????

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 01:05, pirms 17 gadiem
Jaa Bushkevica zieda laiki pagaajushi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 01:07, pirms 17 gadiem
Un pareizi ir, ka atlaida, ja nevar vispār nevienu punktu iemest 2 spēlēs (kopā 27minūtēs) , nu tad par viņa lietderību izlasē tiešām rodas jautājums - kā viņš domā palīdzēt izlasei?

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:08, pirms 17 gadiem
Vienīgais + ko es saskatu šajā lēmumā ir tas,ka Blūms varēs spēlēt atraisīti,jo uz viņa pozīciju iztenībā nav kas spēlēt!

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 01:09, pirms 17 gadiem
Redzejams jau parbaudes speles cik noderigs Bušiņs bija...Varbūt mazliet parsteidzīgi,bet vins ir treneris un tas jau diezvai ir tikai viņa viena paša lēmums un [cenzēts] jums te uzreiz atkal kaa [cenzēts] vins janodirš??es nesaku,lai tagad jus te viņu slavētu vai kaa,bet blad pa [cenzēts] saukt jau vien parada jusu limeni un ja Latvija godam nostartes EČ,ko tad jus teiksiem??arī [cenzēts],[cenzēts]???tad jau bus dievs,malacis,kaa parasti...man ari liekas,ka Bušiņs būtu vairaak noderīgāks komandai un 10 minutem nekaa Vaikulis uz 5,bet vins ir treneris un zina labak un apzinas,ka atbildiba neveiksmes gadijuma bus jauzņemas vinam..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:09, pirms 17 gadiem
visi saka laba izlase! kaada laba izlase! saspeeli nav kas vada! biedrinsh reaali viens centrs! cipruss pilniigi garaam! veselovs lietderiigaak kapaa kaa cipruss. ko grafs dara? iznaaks pretii mums normaala komanda! apseediisimies! baigi stiprie, igaunhus uzvareet nevaram, bet spaanhus sitiisim, ja? nu comoooon! triis zaaghi un braucam maajaas!

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:09, pirms 17 gadiem
Redzejam jau parbaudes speles cik noderigs Bušiņs bija...Varbūt mazliet parsteidzīgi,bet vins ir treneris un tas jau diezvai ir tikai viņa viena paša lēmums un [cenzēts] jums te uzreiz atkal kaa [cenzēts] vins janodirš??es nesaku,lai tagad jus te viņu slavētu vai kaa,bet blad pa [cenzēts] saukt jau vien parada jusu limeni un ja Latvija godam nostartes EČ,ko tad jus teiksiem??arī [cenzēts],[cenzēts]???tad jau bus dievs,malacis,kaa parasti...man ari liekas,ka Bušiņs būtu vairaak noderīgāks komandai un 10 minutem nekaa Vaikulis uz 5,bet vins ir treneris un zina labak un apzinas,ka atbildiba neveiksmes gadijuma bus jauzņemas vinam..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 01:11, pirms 17 gadiem
biju uz visaam trijaam paarbaudes speeleem, un godiigi sakot, tad Bushinjsh no visiem mazajiem sevi paraadiija no sliktaakaas puses (iznjemot viena epizode kur vinjsh izdribleeja buljbasham starp kaajaam). Vaikulis dazhubriid raadija ljoti labu sniegumu un es domaaju ne tikai man radaas shaads jautaajums, ja jau Vaikulis ir labs, ko tad lai atstaaj maajaas??? Luudzu arii atbilde...BUSHINJSH izraadaas ir liekais....

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:12, pirms 17 gadiem
Cik var piiksteet? Ok! Ir diivains leemums, otru PG aizsuutiit maajas, bet, ja paskataas reaali ko bushkevic speeja paraadiit? shkjeele ejot pa saspeeli izskatijaas daudz paarliecinoshaak. Nezinu kaapeec bet bushinjam pat ar driblu ir gruutiibas. Tiesa ASK sastaava bushkevic izskatijaas ljoti labi (neesmu pat tuvu ASK fans) Vaikulis PG, liekas veel diivainaaks leemums kaa palaist bushkevicu maajaas

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:12, pirms 17 gadiem
Redzejam jau parbaudes speles cik noderigs Bušiņs bija...Varbūt mazliet parsteidzīgi,bet vins ir treneris un tas jau diezvai ir tikai viņa viena paša lēmums un [cenzēts] jums te uzreiz atkal kaa [cenzēts] vins janodirš??es nesaku,lai tagad jus te viņu slavētu vai kaa,bet blad pa [cenzēts] saukt jau vien parada jusu limeni un ja Latvija godam nostartes EČ,ko tad jus teiksiem??arī [cenzēts],[cenzēts]???tad jau bus dievs,malacis,kaa parasti...man ari liekas,ka Bušiņs būtu vairaak noderīgāks komandai un 10 minutem nekaa Vaikulis uz 5,bet vins ir treneris un zina labak un apzinas,ka atbildiba neveiksmes gadijuma bus jauzņemas vinam..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:15, pirms 17 gadiem
lai kā man pirms 2 gadiem patika KM, es ceru ka viņš pisīs
nu_neznez

prom no izlases pēc iespējas ātrāk, lai potenciāls izlasei
nepazustu. neredzu ka uzbrukumā tiktu veidots kkas sakarīgs... viss notiek tikai uz atsevišķu spēlētāju induviduālo meistarību.. nekā sarežģītāka par pickenroll nav praktiski...

izkatas ka basketbolu tu tik pa Tv labakjaa gadijumaa skaties...
luzeris tu ,suda gabals!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:16, pirms 17 gadiem
Tā bija tāda uzprasīšanās no Bušiņa puses? Nezinu, vai pareizi... katrā ziņā tas solis bija no viņa, ne no KM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 01:21, pirms 17 gadiem
Nu [cenzēts] kāda jēga ņemt līdz spēlētāju, kurš vispār nedod nekādu ieguldījumu komandas sniegumā? Pilnībā atbalstu Muižnieku ar šādu rīcību, ir čaļi, kuri šajās spēlēs nopelnīja sev vietu izlasē ar normālu, saturīgu sneigumu, bet Buškevics neparādija neko, PILNĪGI NEKO.

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:22, pirms 17 gadiem
Rommel, es neesmu dumsh un pie kandidatiem nepieskaitu Veselovu

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 01:22, pirms 17 gadiem
nu noprast ka tevi suutiis maajas meenesi pirms chempja? manupraat driizaak vajadzeeja saakt kapaat savaa liimenii. Varbuut puika atslaabinaajas jo domaaja ka taapat tiks uz chempi. Varbuut vnk izlases modelis nav vinjam domaats, jo liimenis tomeer ir paaraak augsts vinja speejaam. Katraa gadijumaa vinjsh nav vairs kandidaatos un jaamaacas speeleet ar potenciaali vienu PG
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:26, pirms 17 gadiem
NU cerēsim,ka Būlms spēlēs stabili bez daudzām kļudam,bet ja Blūmam neaizies spēle nu tad,protams pec manām domām,būs pakaļā!

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:27, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis nu_neznez

Citāts:

Publicējis Chikotilo
Nu [cenzēts] kāda jēga ņemt līdz spēlētāju, kurš vispār nedod nekādu ieguldījumu komandas sniegumā? Pilnībā atbalstu Muižnieku ar šādu rīcību, ir čaļi, kuri šajās spēlēs nopelnīja sev vietu izlasē ar normālu, saturīgu sneigumu, bet Buškevics neparādija neko, PILNĪGI NEKO.


Un kuri tad bija tie kas nopelnīja ļoti man interesē.. pastāsti

Nu tavs mīļais Grafs jau toč tas nav Un vispār jau es pateicu, ka ar tevi pa basi vairs nerunāšu, stūrgalvīgais āpsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:35, pirms 17 gadiem
Muizhnieks zaabaks

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:35, pirms 17 gadiem
Nevar nepamanīt,ka daudziem nostraada ASK faktors....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:40, pirms 17 gadiem
Neko nesaku sliktu par Vaikuli patiešām labs spēletajs,bet jautājums ir tāds kurš ir labāks saspēles vadītājs (bušiņš vai Vaikulis) ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:45, pirms 17 gadiem
Nav jau jautājums kas labāk nospēlēja (vairāk iemeta vai citi statistikas punkti),bet vai Vaikulis vai Šķēle spēs noorganizēt spēli uzbrukumā,nepietiek zināt satarbības,ir jāzin kur,kad,kuru noorganizēt nākamaja uzbrukumā!

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 01:45, pirms 17 gadiem
nu_neznez
shkjiet ka tev jaaiet guleet
galiigi jau esi sachakareejies savos komentos...vaaries tik vienaa vaariishanaa....Es redzeeju visas triis speeles un veelreiz atkaartoshos! VAIKULIS sevi pieraadiija no labaakaas puses un tapeec vinju njem nevis tizli speeleejusho B-kungu......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:48, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis rabarberisimoo
nu_neznez
shkjiet ka tev jaaiet guleet
galiigi jau esi sachakareejies savos komentos...vaaries tik vienaa vaariishanaa....Es redzeeju visas triis speeles un veelreiz atkaartoshos! VAIKULIS sevi pieraadiija no labaakaas puses un tapeec vinju njem nevis tizli speeleejusho B-kungu......


Kaut tā būtu,ka Vaikulis labāk nospēlēja pa BUškevicu,bet vai Vaikulis spēlēja pa saspēles vadītāju?

     [+] [-]

, 2007-08-08 01:51, pirms 17 gadiem
bet kaads tolks no saspeels vadiitaaja kursh neko nevar izdariit kaa tikai paardribleet paari laukuma un iedod kaadam piespeeli kaajaas? (paskaties B-kunga kljuudu skaitu) tik pat labi taas 5 min. ko vajadzees nomainiit Bluumu to varees izdariit Shkjeele vai Vaikulis.....arii Janicheenoks to tik pat labi var izdariit....
Vieniigaa probeema var rasties, ja Bluums savaaks pieziimes vai arii vinjam buus melnaa diena....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 02:56, pirms 17 gadiem
nu ņemot vērā to, ka Bušiņš jau labu laiku atpakaļ bija izteicies, ka izlasē spēlēt nevēlas vairs, tad jau nav brīnums ka pameta visus

     [+] [-]

, 2007-08-08 04:07, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Ralfs20
neiet jau runa par to vai Buškevics ir labaaks par Vaikuli...kaa juus nesaprotat? vienkaarshi, ja Bluumam neaizies speele vai arii kaa jau teica svaaks 5 foulus...ko tad? tad Skjeeli,kas nav saspeeles vadiitajs izmanots....uzskatu, ka nesakariigs leemums...pasakiet vai vel kaadai izlasei uz EČ buus reaali viens saspeeles vadiitaajs? un kas notiks, ja piemeeram, pasarg Dievs, Bluums dabuus traumu...varees tad pret portugaali bez saspeles vadiitaja pakaast... un taisniiba par to, ka vel daudz jaastraadaa uzbrukumaa...Lietuvas izlasei kas bija ljoti nesaspeleeta uzbrukums pat izskatiijaas cieshamaaks...un nav ko vislaik teikt kaa sagraavaam Belarus...to izdarijaam tikai uz mesitariibas reekjina un uz taa reekjina, ka mums ir dazhi meistariigi speleetaaji...visvairaak mn besii tie esporta lietotaaji, kas neciesh citu viedokli un uzreizes saak apsukaaties un un saukt viens otru par aapsi un taa taalaak...varbuut taa juus gribat izraadiit savu paaraakumu...bet paaraadat savu vaajumu...


Pilnībā piekrītu! Tavas domas sakrīt ar manējām!

     [+] [-]

, 2007-08-08 06:38, pirms 17 gadiem
Šķēle, Blūms ... da ko jūs te cepaties, kurš labāks... a vot ko liks Muižnieks maiņā.. neba AS un JB spēlēs visas minūtes katrā spēlē. Izskatās, ka Muižnieks komplektē tikai vienu labu piecinieku... bet tiklīdz viens nonāks atpūsties tad dibenā mūs izraus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 07:14, pirms 17 gadiem
riskanti!!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 07:14, pirms 17 gadiem
cāļus skaita rudenī....un līdz tam trenerim ir taisnība!

     [+] [-]

, 2007-08-08 07:29, pirms 17 gadiem
ooo jaa, labs - tfu, tfu, tfuuu, - bet ja nu Blums pirmai spele pret SPANJIEM dabuj traumu...

     [+] [-]

, 2007-08-08 07:39, pirms 17 gadiem
Laikam jau reti kurš atceras sezonas sākumu, kad Vaikuls diezgan bieži dabūja vadīt BKV saspēli. Un nemaz jau tik slikti nebija.

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 07:43, pirms 17 gadiem
nekas petim nav! es par to priecajos jo vinjam bija tik daudz kludas, punktus nvar iemest nu viena varda nekas traks nav noticis!

     [+] [-]

, 2007-08-08 07:48, pirms 17 gadiem
nu man liekas ka Muižnieku [cenzēts] varēs tikai pēc snieguma EČ tad arī redzēsim, bij pareizi vai bija nepareizi

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 07:51, pirms 17 gadiem
Viss ir ļoti loģiski. Ar tādu saspēli, kādu viņš demonstrē, nav vietas izlasē. Jau iepriekš minēju, ka stāvot pie centra un norādot tikai kādu kombināciju veikt vien nepietiek. Jābut agresīvākakam, jāmēģina raustīt ārējo līniju, ko viņš nedara. Par Šķeli es neko nesaku, bet vai Vaikuls ir labāks, tas arī rada šaubas.

     [+] [-]

, 2007-08-08 07:58, pirms 17 gadiem
galīgi dibenā!

Muižnieks laikam kko sapīpējis..
čalis laikam labāk grib izmēģināt jaunos Baronus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:07, pirms 17 gadiem
gan jau ka sastridejies ar lielo Karli

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:09, pirms 17 gadiem
Ar Bušiņu šitā izrīkoties gan nevajadzēja, saspēles vadītājs viņš ir labs. Arī izšaut viņš māk kad tas ir nepieciešams. Cerams paliks nākamo sezonu ASK sastāvā, Butautam cerams prāts ir vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:13, pirms 17 gadiem
Muižniekam laikam tāds niķis ir, savākt pēc iespējas vairāk BKV spēlētājus izlasē, nebrīnīšos, ja paņems arī Veselovu un Ciprusu. Par pirmo vēl tā, bet uzskatu, ka Ciprusam izlasē nav ko darīt sava tūļīguma dēļ, labāk lai Grafu ņem viņa vietā.

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:13, pirms 17 gadiem
tas muiznieks galiigi galvu saspiedis ??? ko vinjs dara vienu labaakajiem dzekiem suuta maajaas

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:16, pirms 17 gadiem
muinieks man ka treneris vsp nepatik- vinjam laukaa nak visi a. krauina gajieni:"@

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:18, pirms 17 gadiem
Bushinam japasuut krekls _----ES ATKAL UZ ECH'07 NEBRAUCU----zeel,bet izlase nav no gumijas!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:18, pirms 17 gadiem
Moshk Miglinieks sariidiija!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:19, pirms 17 gadiem
WTF? Ar Blūmu un Šķēli, ka vairāk ir otrais numurs mēs nepavilksim, Muižnieks nošāva galīgi garām!

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:25, pirms 17 gadiem
Ka tik to4 neatskaita peedeejo Biedru...jo neiederas speeles trenera redzeejumaa!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:26, pirms 17 gadiem
nu kas tur ko nesaprast-muižnieks,vaikulis un šķēle ir no barona,bet bušiņš no ASK un LBS par katru izlases spēlētāju klubam maksā reālu piķi un arī pietrenēt uz LBS rēķina var.Te jau sākas basketbola politika .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 08:32, pirms 17 gadiem
1kārt nesaprotu, ko Buškevics lec uz ecešām? Būtu labāk trenējies, jo izredzes pēc definīcijas viņam bija lielākas un vesels mēnesis un lērums pārbaudes spēļu priekšā ...

2kārt maz spēlēja, jo acīm redzot dies kas nebija, kad viņš bija laukumā. Sīkums, ka punktus neguva, bet arī neko sakarīgu neizveidoja ... bet kā jau teicu, mēnesis vēl laika, ko trenēties ... nu jau bija.
Pretinieki gadījās tādi pēdējā turnīrā, kas reizēm sedza ļoti cieši un šādos apstākļos Buškevicam bija nopietnas problēmas ar saspēles vadīšanu un viņš pēc definīcijas nav little ball spēles spēlētājs, ko acīm redzot piekops izlase ...

3kārt acīmredzot Muižnieka darba stils - ka pie viņa spēles laiks nav jānāk diedelēt. Ja grib spēlēt izlasē, tad jātrenējās, nevis jāubago.

4kārt tie, kuriem sākumā praktiski nebija izredžu izlasē nonākt, ir ļoti motivēti sevi pierādīt un viņiem tas arī sanāk, te es par Vaikuli un Veselovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:38, pirms 17 gadiem
Vnk Buškevics nespeelee ne Ventspilii (bijushajaa Muizhnieka) , ne Baronaa (esoshajaa Muizhieka klubaa).
Nakamo un pedejo nepanjems Sandi Valteru, aizbildinoties, ka shis ir maz piedalijies parbaudes speelees un tomer trauma traucee speeleet...;-)

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:43, pirms 17 gadiem
suudaini kaukaa izklausaas, bet nu cerams ka normaali nokaplees arii bez vinja !

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:43, pirms 17 gadiem
Nu bllllaviens!
Esmu sokaa!

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:43, pirms 17 gadiem
lai tik nepanem sanu

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:45, pirms 17 gadiem
Tiešām vēl jāpasauc mazais Gabrāns ,lai drusku iejūtas izlasē

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:46, pirms 17 gadiem
Gribētos gan teikt, ka bušiņs šajās pārbaudes spēlēs tiešām neparādīja to , ko no viņa gaidīja un neizskatījās, ka tur kaut kas līdz čempim būtu mainījies tāpēc arī atbrīvoja!

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 08:48, pirms 17 gadiem
Kas jociigi, kas nepareizi?! Bushinjsh NAV izlases liimenja speeleetaajs! Jebkuram normaalam un basketbolu saprotosham cilveekam tas ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2007-08-08 08:51, pirms 17 gadiem
Nu Muižnieks jau bišķi "rubit s pļeča"... un ja nu tiešām traumas gan Blūmam, gan Šķelem(tfu tfu tfu...), ta ir [cenzēts]!!! Paliekam vispār bez saspēles vadītājiem! Vaikulis... tas nav nopietni... domāju ka Muižniekam vajadzēja pateikt, ka lai vismaz Bušiņš turpina trenēties, jo tiešām maz kas vēl var notikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 08:54, pirms 17 gadiem
Nevajag nolikt uzreiz Muižnieku..nesaku neko sliktu par bušiņu bet viņu jau saspēlē izkonkurejuši s.valters šķele..blūms..vaikulis

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:03, pirms 17 gadiem
Nav ko piebilst, nesaprotu Muižnieku....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 09:07, pirms 17 gadiem
Skatos, ka visvairāk cepjas ASK fani. Bet patiesībā Bušiņš nav nekāds mega stārs, par kura nebūšanu izlasē vajadzētu raudāt, pilnīgi pie tirsas. Muižnieks ir treneris un viņam labāk redzēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:09, pirms 17 gadiem
Nu Bušiņš nav stārs, bet patreiz komandā ir tikai viens saspēles vadītājs....

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:12, pirms 17 gadiem
[cenzēts] vislabāk man patīk tas, ka kādi interneta eksperti var [cenzēts] treneri... palabojiet mani, ja esmu šeit tā kādu reizi darījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:17, pirms 17 gadiem
viienvārd sakot: IDIOTISMS...
lai kā vienmēr aizstāvēju un respektēju muižnieka lēmumus, šis lēmums pierāda, ka ar viņu tiešām viss nav kārtība, braukt uz EČ ar vienu nominālu saspēles vadītāju??? tas ir tas pats kas braukt uz Aļasku peldbiksēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:19, pirms 17 gadiem
[cenzēts], nepareiza izvele!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:22, pirms 17 gadiem
nja muizniekam galva ripos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:24, pirms 17 gadiem
Neesmu redzejis pietiekami parbaudes speles ar Bushinju, tachu lemums shkjiet divains. Manuprat, piespelju zinja ne Blums, ne Shkjele, ne Vaikulis ne tuvu nelidzinas Bushinjam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:25, pirms 17 gadiem
es juutu, ka tas veel nav viss...Ja godiigi, neticaas, ka tas pats Biedrinsh speelees izlasee. Pateiks veel, ka jaabrauc uz klubu treneeties pirms sezonas un cauri taa lieta. Jo NBA klubi LJOTI nelabpraat laizh savus vechus uz izlasi, a ja nu dabon traumu??? ko tad??? Vinjiem vajag veselu, kapaat speejiigu veci katras sezonas saakumaa! Nevis pagurushu, neatpuutushos, nedaj boh veel ar traumaam...LJoti ljoti ceru, ka es kljuudos, bet mani maac aizdomas...Ts pats ar Sandi Valteru...Teica, ka speelees obligaati vienu no shiim 3 paarvbaudes speeleem. Biju uz visaam 3 klaatienee, pirms speeles kaa nesauc 10. numuru, taa nesauc... Pateiks, ka trauma izraadaa nopietnaaka nekaa cereet utt, un dirssaa mati atkal. Ja veel nepanjems Beerzinju, Grafu, vai Porzingji, tad vispaar Muizhnieks manaas aciis buus "nedaudz" jociigs...

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:26, pirms 17 gadiem
cik žēl..
nabadziņš...

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:26, pirms 17 gadiem
Wtf ? tas Muiznieks ir sapisies ? !!! kur tas ir redzeeets , ja no 2 iespeejamajiem kandidaaiem tiek atskaitiits 1 , buus [cenzēts] !!! nav reaali iespeejams nospeeeleet labi chempi ar 1 izteiktu saspeeles vadiitaaju .. Stulbais Muiznieks !!!! Es arii domaaju ka bija jaaatskaita Vaikulis , vins arii neko neraadija , un vins saspeeles vadiitaaja postenii , taa jau buus parodija pa PG !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 09:29, pirms 17 gadiem
paldies dievam... timermanis -- bushinsh --- ciprus lai brauc uz enguri krasot ziemeljbriezhus

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:29, pirms 17 gadiem
Nemaz tik slikti Bušīņs pret sābriem nenospēlēja (Buškevics 5RP+4AB).

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:30, pirms 17 gadiem
Vai tieshaam Shkjeele un Vaikulis ir labaaki saspeeles vadiitaaji par Bushkevicu???

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:33, pirms 17 gadiem
Tad jau redz

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:34, pirms 17 gadiem
ļoti apšaubāms lēmums.

to kaut cik varētu saprast, ja Muižnieks būtu drošs, ka pārējie 6 mazie spēlētāji būs veseli un labā formā. bet 3 nedēļas pirms EČ uz to paļauties nedrīkst...

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:36, pirms 17 gadiem
Faak, traki! Kaut ari Buskevic vismaz vienu reizi spele muljkjigi zaude bumbu vienkarsha situacija, tik vai ta ir ljoti labs un gudrs! Visu sezonu esmu sekojis lidzi ask un tieshi parsteidza vina progress salidzinajuma ar venrspili!

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 09:38, pirms 17 gadiem
ko var murgot-ieskataties protokolaa-tur viss ir skaidri redzams, cik bushinjsh ir bijis lietderiigs. Arii veerojot speeles neko labu nevareeja teikt. Protams ir biistami braukt uz chempionaatu tikai ar 1 saspeeles vadiitaaju, tachu nav jeega tureet izlasee speeleetaaju, no kura nav nekaada liela noziime-labaak dot vietu citiem

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:39, pirms 17 gadiem
Njā žēl gan

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:40, pirms 17 gadiem
nevajag saliidzinaat vinja speeli izlasee un ask-tie ir divi dazhaadi speeleetaaji-man arii patika kaa vinjsh sepeeleeja ask sastaavaa, bet izlasee vinjsh neko no taa snieguma nevareeja paraadiit

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 09:41, pirms 17 gadiem
Buškevics ļoti švāks. Kārlim taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:43, pirms 17 gadiem
kaa otrais aiz bluuma jau vinsh bija labs

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:43, pirms 17 gadiem
Nē nu iisteniibaa bushinjsh jau vairs nau baigi labs labs vinjsh bija tad kad speeleej Ventinjos un no turienes aizgaaja un peec tam kljuva aizvien shvakaaks

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:44, pirms 17 gadiem
Njā... kārtējais "gudrais" Muižnieka lēmums... Jo ātrāk nometīs viņu no izlases trennera amata jo labāk...

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:48, pirms 17 gadiem
Ļooti dīvains Muižnieka lēmums.
Rodas jautājums kādi ir izlases mērķi???
Ja jāuzvar tikai Portugāli tad ir O.K. šajā līmenī Šķēle ir labs.
Ja pretinieks uzspiedīs savu basi, tad būsim lupatās.


Nekad īpaši Muižnieku neesmu kritizējis arī Kambalas gadījumā, tomēr šoreiz galīgi viņu nesaprotu.

Varianti protams ir visādi :
Citi spēlē ar diviem PG
Citi bez PG

Vaikulis ir galīgi neprognozējams, bet ja Muižniekam izdosies līdz EČ Vaikuli dabūt tādā līmenī kā viņš bija vienā no spēlēm ar ASK, tad Visu cieņu viņam par vakardienas lēmumu.
Tad arī ar vienu PG Blūmu varam spēlēt un epizodiski pārsteigt pretiniekus ar to, ka mums nav saspēles vadītāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:50, pirms 17 gadiem
manuprāt, te vispār runa ir tikai un vienīgi par simpātijām pret Vaikuli.
Nu nevar būt tā, ka visu sezonu soliņu ne pamtā spēlējošs spēlētājs ņem un atveras pārbaudes spēles, bet regulāri un lietderīgi spēlējošs saspēles vadītājs - šogad arī Latvijas čemopions ir nederīgs

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:50, pirms 17 gadiem
piekritiishu tiem, kas teic,ka meenesha laikaa jau veel vareeja viss notikt un Bushinjsh savu sniegumu vareeeja uzlaboot...
Muizhnieks manaas aciis nekad nav bijis iipashi gudrs treneris un,ja izlase kaut ko arii sasniegs tad nekaadaa gadijumaa to neuzskatiishu par Muizhnieka nopelnu...
P.S neesmu nevienas komandas fans,bet kaarteejo reizi pieraadaas tas,ka Muizhnieks izlasee paarsvaraa njem speeleetaajus no komandaam kuras pats trenee(treneeja)...

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:51, pirms 17 gadiem
Piekrītu, ka Bušiņš izlases sastāvā spēlēja slikti, bet mums, izņemot Blūmu, taču neviena īsta saspēles vadītāja vairs nav! Arī centri, izņemot Biedriņu, spēlē slikti, bet vai tāpēc būtu jāatskaita visi centri un jāatstāj tikai Biedriņš?!

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:52, pirms 17 gadiem
Gudri muuldeet jau nav probleema, bet uzskatu, ka ar Bushinja aizieshanu no izlases, tika atbriivotas minuutes, ko daliit S.Valteram un Skjeeleem, reizee atljaujot vinjiem abiem atrasties vielaiciigi uz laukuma!

Kaa arii iepieksh kaads rakstiija, ka Skjeele bija jau garanteejis vietu izlases sastaava, tad ieteiktu atcereeties ieprieksheejo chempi un kvalifikaacija shim chempim un KM attieksmi pret Skheeli un vinja kluudam!

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:53, pirms 17 gadiem
1.daudzi bļauj Muižnieks tāds, Muižnieks šitāds, bet aizmirstat, ka šogad treneru korpusā viņš nav vienīgais.
2.Pašā sākumā, kad vēl KV nebija notraumējies, man jau bija skaidrs, ka liekais būs bušiņš , bet kad KV notraumējās, tad KM nācās iespēlēt Bušiņu kārtīgāk sastāvā, bet laikam priekš šāda tipa spēles viņš neiederējās, jo izskatās ka LAT izlase būs ātrās izspēles nevis pozicionālās spēles cienītāja.

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:53, pirms 17 gadiem
piekriitu Edmundam...
tad atstaajam maajaas arii Grafu un Ciprusu...lai par centriem iet Veselovs un Bērzinjsh!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 09:58, pirms 17 gadiem
SECINĀJUMS: kas ir gājējs, tas aizies... (nu tipa Timermanis). Paskatieties taču, kādas zvaigznes sēž (nevis spēlē) uz soliņa Lietuvai !
Latvieši vienkāŗši nezina savu vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 10:00, pirms 17 gadiem
vis ir skaidrs un ja ta ritigi paskatas shito 6 spelju ierakstus tad es teiktu vinjsh neko ta ari neizdarija. 100% vaikulis nokapaja labak Rigas turnira.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:03, pirms 17 gadiem
nū laigan man Bušiņš ne īpaši - ar vienu īstu saspēles vadītāju neizvilks.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:05, pirms 17 gadiem
laikam beidzot kaarlis pajems lieko garo nevis lieko mazo, kaa pagaajusho reizi, kad mazais noseeeeja praktiski visu chempi uz solinja un abi muuseeji garie regulaari neko nespeeja, tagad vismaz aiz biedra muguras lielaaka iespeeja ka kaads no abiem uzspeelee cieniigi, da veel tagad pret dazhaam komandaam var palaist grafu/biedru kaa 4o un paspeeleet interesantaak

domaaju ka leemuma pareiziibu redzeesim peec chempja, bet manupraat leemums ir pareizs, viss atkariigs kas buus paareejie liekie..

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:05, pirms 17 gadiem
Vajadzeeja tak Bushkevicu njemt!
Vaikulis drizaak bija liekais....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:06, pirms 17 gadiem
njaa muiznieks akal izcelas ar savu gudrumu..tad redzes ko daris ja kads traumu vel dabus..

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:08, pirms 17 gadiem
nu man jau patiik kaa Buskevics speelee, bet manupraat pareizs leemums! kaa liekie veel vatreetu buut Veselovs un Beerzins... domaaju ka noteikti tiks atstaati visi 3 centri, kaut gan ne Cipruss, ne Grafs neko labu neraada.... bet veel jau ir laiks un daudz ko varees spriest peec speeles pret Krieviju!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:15, pirms 17 gadiem
Man jau šķiet, ka lēmums ir garām. Pieļaujot kaut mazāko iespēju, ka kādā no spēlēm nāksies spēlēt nedaudz cita stila spēli, lēnāku un prātīgāku, kur Bušīnš būtu noteikti derīgāks i par Blūmu i par Šķēli, nemaz nerunājot par haosa ķēniņu Vaikuli, un tomēr izlemt palikt ar vienu pašu Blūmu(visu cieņu, domāju, ka viņš ir pelnījis, par to šaubu nav). Man tas nešķiet prātīgi. Un nevajag teikt, ka tad kad būs , tad redzēs. To mēs jau kārtējo reizi vēlāk arī redzam, ka tie trūkumi un nepareizības, kuri pirms čempjiem tika pieminēti, čempju gaitā arī ļoti bieži piepildās.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:18, pirms 17 gadiem
Jā, tagad ir skaidrs, ka vienīgais mērķis EČ ir uzvarēt Portugāli. Neko citu ar vienu pašu Blūmu mēs neizdarīsim. Tie, kas saka ka Bušs bija slikts pārbaudes spēlēs, cik daudz viņš vispār spēlēja? 5min pa spēli maksimums. Tas ir laiks, lai pateiktu, cik kurš slikts? Vnk Muižnieks ir pārvērties par kārtējo "pārgudro" treneri, kurš cenšas izgudrot velosipēdu no jauna, parasti tas beidzas ar pilnīgu fiasko. Viens ir vadīt saspēli BKV vai pret belariem un kas cits ir to darīt EČ - cita abildība, citi pretinieki. Un vēl viņš ir kļuvis par pilnīgāko sūkātāju, jo vissliktākais treneris ir tāds, kurš sastāvu izvēlas pēc personīgajām attiecībām - laikam Bušiņa spēli finālā šis baigi pie sirds ņēmis. Kā savādāk izskaidrot, ka tikko KV aizgāja uz operāciju uzreiz tika maksimāli iespēlēts Blūms, bet Bušs nosēdināts soliņa tālākajā galā, lai gan Blūmam līdz labaj spēlei PG postenī ir kā rāpus līdz Ķīnai.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:19, pirms 17 gadiem
Es nedomāju, ka S. Buškevics būtu nosaucams par lēnu spēlētāju,. Tas ir visai kreiss pieņēmums. Bušinš tieši visu laiku ir izcēlies ar savu ātrumu. Cita lieta, lai ātri un droši spēlētu ir vaadzīgs spēles laiks, kurš viņam īsti netika dots.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:22, pirms 17 gadiem
Bljee neapdirsat te Muiznieku tikai, varbut ari te citi treneris pienem lemumu ko atskaitit ko ne(nesu vina radinieks), bet apriebies ka te vinu visi noliek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:25, pirms 17 gadiem
Piekrītu Didro!
Vai ta neviens nesaprot ka šeit ir jūtams Warriors pirksts??? Ko ta W treneri te bumbas tikai padevuši vai? Tipisks W spēles stils, kas redzējuši spēles piekritīs. Arī W spēlē praktiski ar 1 saspēles vadītāju. Ellisu par PG nosaukt ir grūti. Tā ka domāju tāds nu ir spēles modelis un Buškevics tam nebija piemērots(kā Jasikēvičs GSW). Normāli, visi skries, driblēs, piespēlēs, un ja uzķers tā teikt kurāžu, apturēt jaunos būs grūti. Savukārt ja izgāzīsies, nu ko! Muižnieks vairs nebūs treneris un dzīve turpināsies ar jaunu ciklu. Turklāt nedomāju ka Buškevics ar savu stilu kaut ko būtisku personīgi varētu ietekmēt spēles gaitā.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:26, pirms 17 gadiem
Esmu speeleejis pret Sandi(skolas speele) pasen vel Ven4os,vareeja panemt jo vinsh jau ir stabila veertiiba!!!!Jo ar Sandi jau kuro reizi mees izciinam finaalturniiru ,bet vinu kuro reizi jau nepanem..aizbrauc citi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:30, pirms 17 gadiem
Stulbi

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:31, pirms 17 gadiem
un , kur te logika

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:33, pirms 17 gadiem
Muižnieks dod.... njā... Manas domas, tas ir tāpēc, ka viņš ir no ASK

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:34, pirms 17 gadiem
a vinjsh nebija izlses kapteinis shajaa turniiraa??? kkaa interesanti, bet nu tikai EČ raadiis ko tad Muizhniex izdomaajis

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:35, pirms 17 gadiem
es sāku domāt, ka tā ir nodevība no Bušiņa puses....

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 10:37, pirms 17 gadiem
taas tach ir pilniigas mulkjiibas, ka Muizkungs taga lobee savu klubu.. Bushkevica speele itnemaz nav paarliecinosa izlasee, taapeec lai tup maajaas un skataas chempi pa teljuku..

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:43, pirms 17 gadiem
un ja nu tiem mazajiem aatrajiem un taa taalak run and gun basiti nav taa gun? kursh vareetu piebremzeet izlasi un paspeelert lenak un pozicionaalak??? es domaaju ka Bushinju bija janajem lidizi....sorry.. ;(

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:48, pirms 17 gadiem
Nu tam Muizhniekam pilniigi punkji galvaa! Nesaprotu kaadeelj visi shiikst par muusu centru probleemaam wariors playofos vispaar Biedrinju seedinaaja uz solinja un speeleeja bez centra! Bet aspeeles vadiitaajs laukumaa ir svariigaakaa persona!
Ar sho gaajienu toch vinjsh ir pielicis punktu arii izlases trenera amatam, jo speele pret Jaunzeelandi pieraadija vinja vaajaas zinaashanas, kad lika muusejiem aizsardziibaa skraidiit vinjiem pakalj, tur vajadzeeja zonu 3-2 un vinji neko nespeetu iemest!

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:49, pirms 17 gadiem
Njaa ...zheel !!!! Muiznieks riiciba shoreiz nebija diez ko pareiza !!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:51, pirms 17 gadiem
Un vēl - tagad daži te priecājas par kaut kādu run n'gun. Kā mēs skriesim, kā nomētāsim pretinieku, utt. Vienīgais skrējiens EČ būs ar pieri sienā. Spāņiem tāda skriešana būs kā medusmaize, horvātiem varbūt mazāk, bet tādus ar pieri sienā skrējējus arī viņi māk atvēsinā, nerunājot jau par tālākajām komandā (portugāļu jau vajadzētu vinnēt, kaut vai vispār bez PG). Blūmam ir švaka aizsardzība un uzbrukuma piezīmes pret viņu EČ arī diez vai kāds daudz dos, tā ka viņš ir 1kandidāts uz 5piezīmēm. Un kur tad skriesim? Domāju, ka komandai kas vēlas iekļūt 8-niekā un pie veiksmes pacīnīties par 5-nieku (tādi it kā ir mūsu deklarētie mērķi?) vajag mācēt gan skriet, gan apstāties. Piemēram, ja tevi ir kādi +10 un pāris minūtes līdz beigām, tad vajag domāt par ciešu aizsardzību un bremzēt spēles tempu, nevis kaut kur joņot. Domāju re kā izlasē mums ir divi atšķirīgi saspēles vadītāji, vienam ik pa laikam aizbrauc širmis (ir situācijas kurā tas ļoti noder), otrs tāds apdomīgās un prātīgāks, varēsim spēlēt daudzveidīgi. Bet Muižniekam daudzveidība nav vajadzīga, lai tik visi skrien un met. Interesanti, kāpēc jaunais BKV treneris tik ātri atteicās no Vaikuļa pakalpojumiem, ja jau viņš ir tik labs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:54, pirms 17 gadiem
Miužnieks ir palicis jocīgs...nejau pa velti viņš vairs Ventspilij nebij vajadzīgs.. gan jau ka tur lielu lomu spēlēja savstarpējā patika vai nepatika,ka Buškevicu pasūtīja...

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:54, pirms 17 gadiem
kas tad musm speles saspeles vaditaja vieta, ja mazajiem bus daudz pieziimju?? Varbuut Biedrinsh

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:54, pirms 17 gadiem
tieshi taa carlito!!!!! GWS diezgan daudz speles zaudeeja izseejot savu iekraato paarsvaru skrienot un metot...eiropas labas komanadas nemuuzham +10 punktus nepaarveerstu -10...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:59, pirms 17 gadiem
ai kā gaidu tagad ASK - Barons spēles....un novēlu Bušiņam tajās parādīt kas ir kas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:08, pirms 17 gadiem
MUZNIEKS IR [cenzēts]....... PRIEKSKAM TAADU TRENERI!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:08, pirms 17 gadiem
Nu tur abi divi vainīgi. Tomēr Bušim bija dotas savas 25 minūtes visa turnīra laikā, bet viņš tajā neiemeta nevienu punktu!

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:09, pirms 17 gadiem
Tas Muižnieks ir galīgi traks

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:09, pirms 17 gadiem
vins tā darīja jo šķēle no Barons

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:09, pirms 17 gadiem
Tas Muižnieks ir galīgi traks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 11:11, pirms 17 gadiem
Carlito tu sauc Buškevicu par apdomīgu un prātīgu??? Prātīgs viņš spēj būt kad pārdriblē pār centram, apstājas un sāk kaut ko domāt. Bet tevis nosauktajā situācijā ar pēdējām 2 minūtēm, spāņi vai horvāti ar presingu ātri vien Buš iedzītu stūrī, no kurienes risinājumu viņš neatrastu(visbiežāk tā arī ir). Nu vismaz man neliekas, ka Buškevics būtu liels spēļu galotņu speciālists uz kuru varētu paļauties izšķirošā brīdī. Jāatzīst gan, ka arī Blūms tāds nav, tomēr ar viņu ir lielāka iespēja, ka šams atdos laicīgi piespēli. Protams, ka spāņi mūs apspēlēs parocīgā spēles stila un uz augstākas meistarības rēķina. Bet vai tad ir reālas cerības spāņus uzvarēt ar Buškevicu saspēles vadītāja pozīcijā??? Manuprāt utopija. Protams piekrītu, ka ar vienu PG braukt uz EČ ir liels risks, bet tas automātiski nenozīmē ka EČ būs neveiksmīgs. Domāju izlasei beidzot kaut kas savā stilā bija jāmaina, tika pieaicināti daudz palīgi un speciālisti, redzēsim kas sanāks. Vismaz tagad izlase nebūs tik prognozējama. Skaidrs, ka pozicionālā uzbrukumā joprojām ir problēmas, jo kaut arī beidzot mums ir augstas klases centrs, AB tomēr nav tik piemērots eiropas stila basketbolam un lēna spēle rada problēmas joprojām. Ceru tomēr uz veiksmi, skaistu parādīto basketbolu un ja uzvarēsim tikai Portugāli, arī nebūs nekāda traģēdija.

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:15, pirms 17 gadiem
Tev taisnība par kustīgumu - pagaidām!!! Kad izlasē ienāks Helmanis (droši vien pamatsastāvā), no kustīguma nekas pāri nepaliks... To pret Jaunzēlani ar Grāfu 4. numura pozīcijā varēja redzēt labi (visu cieņu Uvim - labs spēlētājs, bet par Grāfu ātraks jau nu nav..)! Dīvainākais šoreiz varbūt ir pat ne Bušiņa neņemšana kā tāda- bet gan laiks, kad to dara - ja vēl pirms paša EČ, bet veselu mēnesi pirms!!!??? Ja nu Blūmam kas gadās - Gabrānu meklēs rokā??? Gatavoties čempim ar 1 PG - ļoti dīvaini...

Citāts:

Publicējis zoveraags
Draugi, jūs kaut kā neievērojat vienu ļoti svarīgu niansi, kas visai uzskatāmi demonstrējās visās trīs pārbaudes spēlēs. Latvijas izlase vairs neliek akcentu uz saspēles vadītāju. Tā vietā viņi uzbrukumā daudz biežāk sākuši izspēlēt kolektīvo sadarbību, kur svarīgs bumbas ātrums un visa piecinieka kustīgums. Šādā modelī PG loma sarūk, tāpēc pietiek ar Blūmu un pusvadītājiem: Vaikuli, Šķēli. Es pat teiktu - arī Sandi un Kristapu. Bušs totāli krita ārā no šī koncepta ar savu nostāšanos pie centra līnijas un ilgo domāšanu. Labprāt būtu pavērojis ko izlases modelī spēj Viļums. Nu, vismaz, kandidātos.

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:27, pirms 17 gadiem
Seit ir redzams ka kaza velk savejos un ja vins vec panems cipu un atstas raicu tad es vnk ienidisu kazu un ar to visu kopa baronciku jo reali ar so vins pasaka ka tads auns ka vaikulis ir labaks par busu bet kur 2speles lbl ok vaikulis var but 2. Bet ne 1. Tad jau labak vispar nevajag bet nu nakamaja cempi si vairs nebus problema jo viens dzekins kas ir normals saspeles vaditajs (ar usa pilsonibu) kurs spele nba kluba gan neaceros, sogad aprecejas ar latvieti un taudzi lbs funkcionari to grib izmantot

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:29, pirms 17 gadiem
muzhnieks galiigi sviestaa sagaajis

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:30, pirms 17 gadiem
Interesanti palasīt nu_neznez komentārus un saprast kā cilvēku domā un ko redz uz citas planētas vai paralēlajā visumā..
Visticamāk, ka viņš nav bijis uz nevienu spēli un ja arī ir bijis, tad vai nu pilnīgā ķēmā vai arī komentus šeit raksta kā jokus ar pretēju nozīmi, bet tad taču vajadzētu likt pēdiņās!!
Sīkāk nepaskaidrošu. Citi jau to ir izdarījuši..

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:30, pirms 17 gadiem
nu bluums radija viennozimigi daudz labaku speli par bussinju bet vinjam tak arii jaatpusas un kaa 2pg buss vareja buut 8-12min spele....un ja veel blumam kada mikrotrauma paradas....skele tomer vairak metejs neka domatajs un tagad nejutisies sava ada un neradis ko maak...bet nu tad jau redzesim....treneris ir lai jau ciinas!

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:32, pirms 17 gadiem
Arī es uzskatīju, ka Buškevicam bij jābūt izlasē, bet nu gan jau treneru korpuss zin ko dara! Ne jau Muižnieks vienīgais šo lēmumu pieņēmis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:42, pirms 17 gadiem
Būs čempis tad redzēs, kas iznāks no tā "skrien un met", galvenais lai nesanāk aplauziens. Spāņi un horvāti neskatīsies ar rokām nolaistām kā mūsējie viņus izģerbj.

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:47, pirms 17 gadiem
Kambala arii neiedereejaas izlases modelii. Tagad Bushinjsh. Jaajautaa kursh tad buus naakamais...?

Par Bluumu nav shaubu, vinjsh ir labaakais 1. numurs. Nedod Dievs shameejais noraus traumu [tfu tfu tfu], kas tad buus.

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:48, pirms 17 gadiem
biju parliecinats, ka Vaikulis dosies majas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:54, pirms 17 gadiem
Mazliet paarsteidzoshi, bet taisniiba jau nu Bushkevicam ir, ja palikushi divi saspeeles vadiitaaji, un otram paarbaudes speelees nedod nekaadu lielo iespeeju, tad jeega nekaada.

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:55, pirms 17 gadiem
Kāds piemēram ir redzējis kā Bušs kapā eirolīgā LR sastāvā. Vienu laiku, kad Robim bija trauma viņš tur dabūja izspēlēties, un sanāca normāli. Kaut kāds nēģeris tur baigi vadījās, bet tikko bija jānostabilizē spēle, tā laukumā nāca visu nopelntais un neko neprotošais Buškevics, un LR spēle uzreiz kļuva pārdomātāka un nosvērtāka. Arī ASK viņš bija tāds līdzsvarojošs elements (salīdzinoši ar Miledžu). Tā ka spēlēt viņš prot, domāju labāk par Blūmu, bet ja treneris spēlēt nedod un neuzticas, tad neviens neko sakarīgu nevarēs parādīt. Un salīdzinot ar Blūmu viņš tiešām ir apdomīgāks. Saspēles vadītājs kā reizes ir spēlētājs par kura lietderību vairāk liecina nevis individuālaš statistika, bet gan komandas spēls kopskats laukumā, ja laukumā ir haoss, tad tur nav neviena laba spēles organizētāja. As simple as that. Un mums laukumā es pagaidām redzu vairāk haosa nekā kārtības.

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:01, pirms 17 gadiem
Laikam jau Muižniekam kremt ka šis spēlēja ASK nevis Ventspilī. Būtu Busiņš spēlējis Ventspilī, tad 100% spēlētu izlasē. Un vēl joprojām nesaprotu ko izlasē dara Vaikulis. Nu ja bijušasis ventspilnieks un tagad Baronieks. Pisgec nevis Muiznieks.

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:01, pirms 17 gadiem
Tagad ir aptuveni skaidrs kadu taktiku Muiznieks speles Spanijaa.Visu laiku uzbrukums.Spele ies caur centru un 2 uzbrucejiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:06, pirms 17 gadiem
kaut kas tajā komandā nav tīrs! ka tik beigās kāds skandāls nesanāk

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:06, pirms 17 gadiem
JAUTĀJUMS: KAS NOTIKS JA:
- Blūms saņem 5 pieziimes saspringtā mača galotnē? neticu ka Šķēle vai vaikulis var noorganizēt sakarīgu uzbrukumu saspringtā galotnē, Bušiņa pieredze noderētu!
- vēl trakāk, ja Blūmam trauma čempja laikā (tfu, tfu, tfu) Nu nav ne Šķēle nemaz nerunājot par Vaikuli saspēles veidotājs!!!!!


UZSKATU KA TĀ IR KĻŪDA!!!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:07, pirms 17 gadiem
mosh KK uzdarbojas un tie,kuri pasē, no izlases atvadās?

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:11, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis carlito
Kāds piemēram ir redzējis kā Bušs kapā eirolīgā LR sastāvā. Vienu laiku, kad Robim bija trauma viņš tur dabūja izspēlēties, un sanāca normāli. Kaut kāds nēģeris tur baigi vadījās, bet tikko bija jānostabilizē spēle, tā laukumā nāca visu nopelntais un neko neprotošais Buškevics, un LR spēle uzreiz kļuva pārdomātāka un nosvērtāka.


Tad jau tu esi arī redzējis tās spēles, kad Spahia viņu izlaida un momentā ņēma nost, jo Bušs nespēja tikt pār laukumam un vairākkārt pakāsa bumbu, ja jau viņš tik labs, nez kāpēc Rytas viņu pasūtīja na.huj

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:12, pirms 17 gadiem
[cenzēts] Muižnieks galvu saspiedis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:18, pirms 17 gadiem
kaut kāds sviests, izlases spēles modelis - skrien un met! Pieļauju iespēju tādam spēles stilam, ja mums kaadi trīs, četri Biedriņi būtu, kas par atlekušajām bumbām cīnītos.
Andris 5 piezīmes savāc bez īpašas piepūles, tāpēc pilnīgi droši, lai viņš izvilktu līdz spēles beigām vajadzēs bieži soliņu sildīt.
Kurš aiztās superātrajā spēlē Biedriņu?

p.s. vēl jo projām uzskatu, K.M. nevelk vezumu!

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:18, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis JANNCIS
[cenzēts] Muižnieks galvu saspiedis?



tu vispar rakstu izlasiji? tas nebija Muiznieka lemums... un Sandis zin ka vinjam bus labak un cieniisim vinjam lemumu!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:19, pirms 17 gadiem
bla.... nafig
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-08-08 12:21, pirms 17 gadiem
Izskatās, ka galvenais kritērijs lai spēlētu valsts izlasē basketbolā, ir jāspēlē pareizajā komandā, jo nedo dies, vēl sanāk finālā piesmiet nākamo izlases treneri)

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:22, pirms 17 gadiem
Nu ārprāts...
Žēl, bez bušiņa būsim! Ka nez Muižnieks iedomājās čempī iztikt ar vienu saspēles vadītāju?
Taisnība ir, ka viņam vienkārši neuzticējās, spēles laiks bija mazs... ai, huiņas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:29, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis nu_neznez

Citāts:

Publicējis Marty82

Citāts:

Publicējis carlito
Kāds piemēram ir redzējis kā Bušs kapā eirolīgā LR sastāvā. Vienu laiku, kad Robim bija trauma viņš tur dabūja izspēlēties, un sanāca normāli. Kaut kāds nēģeris tur baigi vadījās, bet tikko bija jānostabilizē spēle, tā laukumā nāca visu nopelntais un neko neprotošais Buškevics, un LR spēle uzreiz kļuva pārdomātāka un nosvērtāka.


Tad jau tu esi arī redzējis tās spēles, kad Spahia viņu izlaida un momentā ņēma nost, jo Bušs nespēja tikt pār laukumam un vairākkārt pakāsa bumbu, ja jau viņš tik labs, nez kāpēc Rytas viņu pasūtīja na.huj


Blūmu jau ari..(par to na.huj)


Ar Jāni bišk savādāk, pie tam viņam jau ir līgums kabatā ar itāļiem, a Buškavics vēl rudenī bij bez darba. Bet katrā ziņā runa par to, ka nav ko mālēt, ka viņš bij Rytas baigi nozīmīgais spēlētājs, kas veidoja pārdomātu un nosvērtu spēli. Stresa situācijās galīgi švaks, pret igauņiem arī elementāri pakāsa beigās bumbu

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:31, pirms 17 gadiem
izskatas ka muiznieks ies par otro saspeeles vadiitaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:31, pirms 17 gadiem
vinjs speleja turnira apmeram 32minutes(3 speles)
guva 0 PUNKTUS
aizsardziba nebija baigi labs
izcinija 6 AB
un 6 piespeles!
4 kludas

ljoti svaki!

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:37, pirms 17 gadiem
Šobrīd Blūms viennozīmīgi ir pirmais saspēlnieks un izskatās ir ļoti labs. Jau vairāku pārbaudes spēļu laikā bija redzams, ka Šķēli mēģina iespēlēt PG pozīcijā, kas viņam izdevās diez gan labi - bija kļūdas, bet ir vēl mēnesis priekšā. Vaikulis sezonas otrajā pusē vairākās spēlēs Ventspils komandu vilka un bija viens no līderiem, pārbaudes spēlēs arī viņš pagaidām ir bijis labs - meta gan trinīšus, pustālos un galvenais spēlēja savu agresīvo spēli - gāja caurgājienos. Mēneša laikā gan Šķēli, gan Vaikuli, kuri šobrīd izskatās uz laukuma labi, var pietiekami iespēlēt PG pozīcijā.
Par Buškevicu - uzskatu, ka viņa spēles laiks bija tāds, kādu viņš bija pelnījis. Gan jau to labi var redzēt arī treniņos, ko kurš uz doto brīdi ir spējīgs darīt. Regulāri parastā driblā viņam pārbaudes spēlēs bumba mēdza neklausīt. Igaunijā vienā no pārbaudes spēlēm beigās sataisīja ziepes.
v Pret Lietuvu - mazais spēles laiks ir loģisks. Uznāca uz laukuma uzmeta trinīti (garām), uztaisīja piezīmi, uztaisīja kļūdu un paldies. Nepārliecinoša spēle tajā situācijā, tāpēc arī turpināja sēdēt.
v Pret Baltkrieviem, kurus var teikt samalām miltos (nekādu saspringtu brīžu u.tml.) viņš 20 ar pusi minūšu laikā pamanījās uzmest 3pt 0/4, un uztaisīt trīs kļūdas. Nav bijis neviens 2pt metiena mēģinājums, līdz ar to spēlējis pasīvi, nav veicis caurgājienus.
Šajā gadījumā nav svarīgi kā ir spēlēts sezonā, visi skatās, ko tu vari izdarīt tagad un cik liela iespēja, ka kaut kas mainīsies tuvākajā laikā. Acīmredzot treneru kolektīvs redzēja, ka nekas būtiski neuzlabosies, tādēļ iespēlēs Buškevica vietā citus spēlētājus.
Pašreiz Buškevics nebija ne tuvu neaizstājams, turklāt pie pašreizējās viņa spēles viņš nerādītu cienīgu sniegumu ne pret Spāņiem, ne pret Horvātiem.
Nāks čempis, tad redzēsim, cik pamatota bija Buškevica aizlaišana.

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:38, pirms 17 gadiem
Man šķiet, tas ir visai nepārdomāts solis. JO Bušiņam bija laba sezona, tātad viņš bija uz viļņa, attiecīgi šādā noskaņojuma spēlētājs pie noteiktas trenera uzticības devas var arī parādīt sevi no labākās puses. Ja spēlētājs atnāk uz izlasi un pēkšņi ne no šā ne no tā sajūtās nevajadzīgs un jūtās tā, it kā laukumā tiktu sūtīts tikai kā dekorācija, tad ir pilnīgi skaidrs, ka ne kurš katrs spētu sevi parādīt pārliecinoši. Bet es nesaprotu, kāēcMuižnieks pats to nesaprot, ka viņš sev nodedzina atkāpšanās ceļus, loai gadījumā, ja čempī neaiziet spēle, varētu kautko pamainīt spēlē. Jo pārbaudes pēle pret Lietuvu un Jaunzelandi nav tas pats kas čempionāta spēle. Un nebūs tur tādas komandas,kuras ar atplestām rokām stāvēs un teiks nāciet un uzspēlējiet ar mums run`& un. Es Helmani neņemtu, Vaikuli ar , krietni padomātu, un notestētu uz psihisko līdzsvarotību un uz spēju pieņemt situācijai adekvātus lēmumus. Jo spēlētājs, kurš vairs jau kādu laiku nav iesācējs, ieskrien soda laukumā tikpat kā viens uz grozu un domā, kur likt bumbu kam piespēlēt, nevis met grozā, un ja met, tad arī netrāpa nebūt nav tā labākā izvēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 12:53, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis sporta_lasītājs
Šobrīd Blūms viennozīmīgi ir pirmais saspēlnieks un izskatās ir ļoti labs. Jau vairāku pārbaudes spēļu laikā bija redzams, ka Šķēli mēģina iespēlēt PG pozīcijā, kas viņam izdevās diez gan labi - bija kļūdas, bet ir vēl mēnesis priekšā. Vaikulis sezonas otrajā pusē vairākās spēlēs Ventspils komandu vilka un bija viens no līderiem, pārbaudes spēlēs arī viņš pagaidām ir bijis labs - meta gan trinīšus, pustālos un galvenais spēlēja savu agresīvo spēli - gāja caurgājienos. Mēneša laikā gan Šķēli, gan Vaikuli, kuri šobrīd izskatās uz laukuma labi, var pietiekami iespēlēt PG pozīcijā.
Par Buškevicu - uzskatu, ka viņa spēles laiks bija tāds, kādu viņš bija pelnījis. Gan jau to labi var redzēt arī treniņos, ko kurš uz doto brīdi ir spējīgs darīt. Regulāri parastā driblā viņam pārbaudes spēlēs bumba mēdza neklausīt. Igaunijā vienā no pārbaudes spēlēm beigās sataisīja ziepes.
v Pret Lietuvu - mazais spēles laiks ir loģisks. Uznāca uz laukuma uzmeta trinīti (garām), uztaisīja piezīmi, uztaisīja kļūdu un paldies. Nepārliecinoša spēle tajā situācijā, tāpēc arī turpināja sēdēt.
v Pret Baltkrieviem, kurus var teikt samalām miltos (nekādu saspringtu brīžu u.tml.) viņš 20 ar pusi minūšu laikā pamanījās uzmest 3pt 0/4, un uztaisīt trīs kļūdas. Nav bijis neviens 2pt metiena mēģinājums, līdz ar to spēlējis pasīvi, nav veicis caurgājienus.
Šajā gadījumā nav svarīgi kā ir spēlēts sezonā, visi skatās, ko tu vari izdarīt tagad un cik liela iespēja, ka kaut kas mainīsies tuvākajā laikā. Acīmredzot treneru kolektīvs redzēja, ka nekas būtiski neuzlabosies, tādēļ iespēlēs Buškevica vietā citus spēlētājus.
Pašreiz Buškevics nebija ne tuvu neaizstājams, turklāt pie pašreizējās viņa spēles viņš nerādītu cienīgu sniegumu ne pret Spāņiem, ne pret Horvātiem.
Nāks čempis, tad redzēsim, cik pamatota bija Buškevica aizlaišana.



piekritu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 13:14, pirms 17 gadiem
Muižnieks noraka BK Ventspils komandu, kad ASK ar Busīti sastāvā bez grūtībām to apspēlēja finālā...un to pašu dara ar izlasi, visur stutējot savus bijušos Ventspils basketbolistus pēc kārtas. Nafig tādu izlases trenneri, kas balstās uz savām personīgajām ambīcijām, nevis uz komandas vajadzībām organizēt labu sastāvu. Ceru, ka lielie vīri nākontē sapratīs, ka Muižnieks nav spējīgs darīt to, kas viņam uzticēts šobrīd.

     [+] [-]

, 2007-08-08 13:16, pirms 17 gadiem
Muižnieks noraka BK Ventspils komandu, kad ASK ar Busīti sastāvā bez grūtībām to apspēlēja finālā...un to pašu dara ar izlasi, visur stutējot savus bijušos Ventspils basketbolistus pēc kārtas. Nafig tādu izlases trenneri, kas balstās uz savām personīgajām ambīcijām, nevis uz komandas vajadzībām organizēt labu sastāvu. Ceru, ka lielie vīri nākontē sapratīs, ka Muižnieks nav spējīgs darīt to, kas viņam uzticēts šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 14:34, pirms 17 gadiem
Muiznieks [cenzēts]. Vilnigs vaks.

     [+] [-]

, 2007-08-08 15:21, pirms 17 gadiem
ko juus varat di*st, di*st, di*st un di*st uz Muizjnieku?...

tas nav Muizjnieka leemums. tas ir gan Muizjnieka, gan Miglinieka, gan Jankova, gan Endzelja leemums... preciizaak - Bushkevisa leemums aiziet, jo tik un taa vairaak par 10min ECH speelee vinjam netiktu dotas...
izlases treneriem bija konkreets speeles modelis, kuru vinji attiista, bet Busha speeles vadiishanas stils tajaa neiedereejaas. un viss. taapat vinjsh veel nebija ticis galaa ar savu rokas traumu.

turklaat, cik sapratu, tad aiz taa visa veel pastaav noruna, ka vajadziibas gadiijumaa vinjsh atgriezjaas sastaavaa.

jaa, treneri ar Muizjnieku priekshgalaa tagad riskee, bet atbildiibu uznjemas vinji... un nevis juus, kas tagad no malas tikai smirdinat... juus, kam diemzjeel nav nekaadu zinaashanu par to, kas un kaa notiek komendaa... atshkjiriibaa no treneriem, kas to visu vada.

     [+] [-]

, 2007-08-08 15:26, pirms 17 gadiem
turklaat... jau pashaa treninjprocesa saakumaa... Miglinieks, kas straadaaja ar mazajiem, pateica, ka Bushkevics par 80% paliks maajaas...

     [+] [-]

, 2007-08-08 15:36, pirms 17 gadiem
Nu nez nez...tikai 1 īsts playmaker..nu nau nopietni ne Šķēle ne Vaikulis tak nau nopietni..Šķēle vislabākais kad saņem piespēli skrējienā..Vaikuļa līmenis ir Gulbene vai Valmiera, arī Blūms mēdz norauties...šajā ziņā sāpe ir Kristapa izkrišana..pārbaudes spēlēs laiks tomēr jāsadala būtu līdzīgi, iespēhjams tur kādas senākas ķildas apakšā..bet ja sastāvā atrodas vieta Veselovam un aiziet Bušiņš tad jokaini paliek..ja ņem vērā pozīcijas un to aizpildīt spējīgos špīlerus..skatīsim kas būs septembrī

     [+] [-]

, 2007-08-08 15:43, pirms 17 gadiem
Esmu tikai un vieniigi Bushkevicha pusee.

1kaart - taapeec, ka Bushkevicham bija laba sezona.
2kaart - Bushinjsh ir speeleejis LietuvosRytas sastaavaa loti loti augstaa liimenii un speelee gudri.
3kaart - taapeec, ka, ja paarbaudes speelees dod tik mazu laiku nominaali 1/2 saspeeles vadiitaajam, tad ir jaajautaa - kaadam noluukam ir paarbaudes speeles?
4kaart - paskatoties paarbaudes speeles - ar ko deva iespeeju speeleet Bushinjam? Ar Vaikuli, Beerzinju, Ciprusu.... paaris sekundes uz laukuma kopaa ar Biedrinju, maz ar paareejiem komandas liideriem. Izskataas, ka Muizhnieka intereses (nakaamaas sezonas Barona treneris) ir pacelt Shkjeeli, Beerzinju, Vaikuli utt, jo vinji arii naakamajaa sezonaa speelees kopaa pie KM.

Es nepiekriitu, ka Bluums ir Nr1. Vinjam ir mazliet labaaka saprashanaas ar komandas biedriem, jo ar vinjiem ir daudz speeleejis kopaa. Bet katraa zinjaa Bushinjsh nelien zem groza, kad tur ir pilns ar garajiem, atshkjiriibaa no Bluuma. Un aizsardziibaa pelna mazaak kljuudas. Un carlito jau pareizi piemineeja - komandas darbs, sakaartoti uzbrukumi, nevis personiskaa statistika, liecina par saspeeles vadiitaaja lietderiibu.

Izskataas, ka Grafs un S. Valters vareetu pateikt, ka nespeelees....., jo bez saspeeles vadiitaajiem...(Vaikulis un Shkjeele nav saspeeles vadiitaaji!!!!!) taa speeleeshana buus murgs

Un nevajag sapriecaaties par uzvaraam - tie pashi lietuvieshi bija reaali paarkachaajushies svaru zaalees un paarskreejushies krosus, tik leenu lietuvas izlasi neatceros, kad biju redzeejis

EČ buus ziepes.Pretinieku treneriem nevajag neko daudz - Biedrinam un Bluumam daudz pieziimes speeles saakumaa un LV izlase EČ buus paralizeeta un ar run&gun metodi Eiropā var iet ieskrieties

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 16:13, pirms 17 gadiem
patiesiibaa par sho leemumu muizhnieks pelniijis uzslavu, jo liidz shim vinsh vienmeer visu dariija kaa pareizi un neriskeeja, tikai parasti speeles vadiishanaa smuki bremzeeja un lazhoja, bet tagad ir risks, un skatoties kaa muuseejiem acis deg un kaa speeleeja bushinsh(it kaa ar aamuru dabuujis) tad nu nez.

buus ljoti incanti, agraak mums bija viens ierocis, 3pt, uzkriit iet, neuzkriit neiet, tagad naaca klaat biedrs, aatrums un pieredze, shitas chempis buus labs, kaut vai taapeec ka izlases basketbols ir pavisam cits nekaa agraak, ir juutams ka speeleetaaji grib un var, agraak sastaajaas ap 3pt liiniju un pat piespeeleet sakariigi nespeeja, tagad kustaas labi gandriiz viss 4nieksbez bumbas) - vislabaak to var redzeet paveerojot janichenoku, shis lieliski tiek valjaa no sedzeejiem un regulaari pusbriivus metienus taisa. a mums veel meteejs sandis, shkjeele vienkaarshi lieliski met shogad, veel jau viitols ar saviem pustaalajiem/taalajiem, buus incanti, shitas muizhnieka leemums man ieviesh cienju pret vinju, jo liidz shim vish neko taadu neatljaavas un kaasa deelj sava prastuma, bet vispaar jau leemums logisks, ja uz laukuma ir 5 speeciigi 1:1 speeleetaaji pg vispaar nav vajadziigs, papeetiet kaa shkjeele/janichenoks/biedrs njemas, shiem tik bumbu iedot un sekos vai nu briivs/pusbriivs metiens jeb laba piespeele uz metienu.

  +1 [+] [-]

, 2007-08-08 16:15, pirms 17 gadiem
Muiznieks pats neideras shaja izlases modelii

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 16:21, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis AndSo
Esmu tikai un vieniigi Bushkevicha pusee.

1kaart - taapeec, ka Bushkevicham bija laba sezona.
2kaart - Bushinjsh ir speeleejis LietuvosRytas sastaavaa loti loti augstaa liimenii un speelee gudri.
3kaart - taapeec, ka, ja paarbaudes speelees dod tik mazu laiku nominaali 1/2 saspeeles vadiitaajam, tad ir jaajautaa - kaadam noluukam ir paarbaudes speeles?


1) laba sezona LBL, bet pret nopietnām komandām (kaut vai Rytas un Žalgiris) viņš taisa stulbas kļūdas, ja pretim nāk spēcīgi PG viņam čuriņa raustās (horvātiem un spāņiem tādi būs)
2)Rytas viņš spēlēja bezizejas situācijās, kad nebij neviena cita, ko laist pa PG, ja bij citas alternatīvas, viņš bieži tika momentā norauts malā, jo taisīja sūdus
3)pret baltkrieviem nospēlēja vairāk par pus spēli, bet neko labi sevi neparādīja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 16:22, pirms 17 gadiem
baigo specu telo ja?
BUSKEVIC nav sliktaks par BLUMU?! to tu vari stastit sev(turpni sevi manit)
Buskevic pret Baltkrieviem vareja speelt gan a lideriem gan kopuma 21min PUSE speles!
neko labu neparadija!

Berzinu-Vaikuli Muiznieks ari tueja uz solinju tapatas ka Buskevicu ,ok mazliet mazak. tapec
nevajag teikt ka vinjs laizh BARONUS!
Vaikulis savas min nospeleja daudz daudz labak par businju!!!

shaubos ka GRAFS ar Valteru ta daritu jo vinji ir profesionali un domaju ari saprot ka BUSH bija tuvu 0 izlase!

pat ja GRAFS ateiktoes shaubos ka no vinja butu kada jega, tapatas vairak pa 12 min nespeles EČ!

Valters gan ir vajadzigs ,bet bez vinja izlase ari VAR spelet to jau paradija 3 speles kuras uzvareja!
prtams ar Sanju butu vel daudz labak!domaju Sanja tik mulgiki nerikotos! vinjs jau ir nobriedis un ta rikotos tikai BERNI!

P.S paveroj sho tabulu

www.basket.lv/viriesu_izlase/parbaudes_speles/statistika/EFF

     [+] [-]

, 2007-08-08 16:35, pirms 17 gadiem
Lai nu ko šeit tauta nerunā, taču BK Ventspils spēlētāji (it īpaši tie, kurus, man izskatās pa labai paziņai, komandā ievirza Muižnieks & Co) nebūs tie, kas nesīs panākumus. Un, ja turpināsies šādas tautai neizskaidrojamas potenciālu basketbolistu atlaišanas, domāju, ka čau pateiks gan Valters, gan Biedriņš gan vēl citi, kas tiešām labi spēlē basīti. Uzmini nu - ko tad darīs Muižnieks, Miglinieks un pārējie pareizo lēmumu pieņēmēji un kuri būs tie, kas Latviju parādīs no labākās puses čempī?. Būs vien beigās tautai jāmēģina tikt vaļā no nopirkatajām biļetēm Spānijā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 16:53, pirms 17 gadiem
Man visiem gudrajiem ir viens jautājums, jūs pagājušo gadu atceraties? Kas mūs kvalifikācijā vairākās spēlēs izručīja, kad Valteram negāja vai bija salasījis piezīmes, Blūms? Tad jau Buškevics pierādīja, ka ir Nr.2 aiz KV un pa gadu viņš sliktāks točna nav palicis. Toreiz arī tā negribīgi KM viņu iesaistīja, bet kad vairs nebija ko darīt un Jānis sūdus vien vārīja, tad nekas cits neatlika. Godīgi sakot ne Bušs, ne Blūms nav pirmā saspēles vadītāja līmeņa spēlētāji. Un beidzit te stāstīt par Blūma lietderīgo spēli, daudz pa grozu met - jā, bet cik viņam ir piespēļu? - no 3 spēlēs pa 0. Tas ir labs diriģents, ko tad viņš tur diriģē lidinot "zilos" no 7m? PAr Vaikuli - dažas spēles sezonā nav rādītājs, kāpēc piemēram Viļumu vispār neizsauca (man jau ir skaidrs - apsūtīja Km ar BKV tālāk pirms gada) - tas vismaz māk aizsardzībā nospēlēt, bet metēju mums nekad nav trūcis. Man riebjās mūsu "pīļu dīķis". Jau tā mums ir mazi resursi un pat ar tiem šķērdējamies, tādēļ, ka personīgās attiecības tiek paceltas virs komandas komplektācijas interesēm. Galvenais ir nevis kurš ir labāks, bet kuru trenerim patīk labāk trenēt (ar ko vairāk alus kopā dzerts, kurš mazāk runā un tml.). Es nebrīnīšo, ja beigās arī otrs Sandis tiks atšūts - tjipa nav trenējies, švaka forma utt.
P.S. Bērnu un jauniešu komandās varbūt pretī runāšana trenerim tiešām ir nepieļaujama, bet izlases līmenī, tas ir absolūti nepieciešams, jo tur sapulcinātie spēlētāji ir profi (vismaz vajadzētu), kas paši spēj analizēt spēli un viņi varētu un viņiem vajadzētu izteikt savus spriedumus par tās vai citas iestrādes lietderību.

     [+] [-]

, 2007-08-08 17:02, pirms 17 gadiem
kaads tieshaam domaa, ka tagad biedrins un valters vareetu pateikt ataa izlasei? diezgan murgaina doma. visi tachu grib speleet izlasee. Un taas runas par to, ka muizhnieks sev tiikamos speeleetaajus biida-arii pilniigas stulbiibas. Pamatojat to ar faktiem-viena bushkevica palaishana tachu veel neko nenoziimee.

     [+] [-]

, 2007-08-08 17:04, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis carlito
Man visiem gudrajiem ir viens jautājums, jūs pagājušo gadu atceraties? Kas mūs kvalifikācijā vairākās spēlēs izručīja, kad Valteram negāja vai bija salasījis piezīmes, Blūms? Tad jau Buškevics pierādīja, ka ir Nr.2 aiz KV un pa gadu viņš sliktāks točna nav palicis. Toreiz arī tā negribīgi KM viņu iesaistīja, bet kad vairs nebija ko darīt un Jānis sūdus vien vārīja, tad nekas cits neatlika. Godīgi sakot ne Bušs, ne Blūms nav pirmā saspēles vadītāja līmeņa spēlētāji. Un beidzit te stāstīt par Blūma lietderīgo spēli, daudz pa grozu met - jā, bet cik viņam ir piespēļu? - no 3 spēlēs pa 0. Tas ir labs diriģents, ko tad viņš tur diriģē lidinot "zilos" no 7m? PAr Vaikuli - dažas spēles sezonā nav rādītājs, kāpēc piemēram Viļumu vispār neizsauca (man jau ir skaidrs - apsūtīja Km ar BKV tālāk pirms gada) - tas vismaz māk aizsardzībā nospēlēt, bet metēju mums nekad nav trūcis. Man riebjās mūsu "pīļu dīķis". Jau tā mums ir mazi resursi un pat ar tiem šķērdējamies, tādēļ, ka personīgās attiecības tiek paceltas virs komandas komplektācijas interesēm. Galvenais ir nevis kurš ir labāks, bet kuru trenerim patīk labāk trenēt (ar ko vairāk alus kopā dzerts, kurš mazāk runā un tml.). Es nebrīnīšo, ja beigās arī otrs Sandis tiks atšūts - tjipa nav trenējies, švaka forma utt.
P.S. Bērnu un jauniešu komandās varbūt pretī runāšana trenerim tiešām ir nepieļaujama, bet izlases līmenī, tas ir absolūti nepieciešams, jo tur sapulcinātie spēlētāji ir profi (vismaz vajadzētu), kas paši spēj analizēt spēli un viņi varētu un viņiem vajadzētu izteikt savus spriedumus par tās vai citas iestrādes lietderību.



pasaties sheit! www.basket.lv/viriesu_izlase/parbaudes_speles/statistika/EFF

efektivitate ir gandriz tas pats ka liederiba! tur tike njemtas-piespeles-punkti-kludas-garam aizmestie metinei u.t.t

     [+] [-]

, 2007-08-08 17:19, pirms 17 gadiem
Nu un ko tā statistika dod? Es spriežu pēc tā, ko redzu laukumā, lai statistiku pēta sporta statistiķi un vēsturnieki. Jebkurš, kurš ir trenējies un spēlējis sporta spēļu komandā pateiks, ka jo vairāk spēlē, jo vairāk "atveras". Ja uzliek spēlētāju un "rausta", tad varbūt arī kopā kaut kāds spēles laiks sakrājas, bet ir liela atšķirība vai spēlēt 10min no vietas, vai uztaisīt 2x5min iznācienus, nerunājot nemaz par 5x2min un tml. Protams, ir izņēmumi, uz kuri tieši ir labi īsos iznācienos, tomēr parasti jau lielākā daļai vajag lielāku spēles laiku. Vērtējot spēlētājus, it īpaši vienu mēnesi pirms turnīra ir vairāk jāskatās, ko viņš potenciāli var izdarīt, nevis tikai pašreizējā situācija. šitā bieži treneri ir aplauzušies, kekss pārbaudes spēlē baigi griež, bet kad pienāk galvenais starts, tad izrādās, ka tie arī bija viņa griesti, turklāt nu jau ir iestājies formas kritums, rezultātā viņš vairs neko nevar izdarīt. Ar to arī atšķiras labs treneris, ka spēj novērtēt potenciālu, skatīties pāris soļus uz priekšu, nevis tikai vadīties no esošās situācijas un reaģēt, kad vilciens jau aizgājis.

     [+] [-]

, 2007-08-08 17:43, pirms 17 gadiem
es nedomaju, ka tas ir K.M. vienbalsigs lemums. Noteikti visi treneri ir runajusi. Ka jums pietiek drosme but profesionalakiem un precizakiem par muiznieku, Miglinieku, Kastu? Jums liekas, ka vini jau menesi nav kopa pavadijusi un stradajusi treninos? Jums liekas, ka vini nezin un neredz uz ko katrs ir spejigs? Jums liekas, ka vini nezin, ka blums var dabut 5 piezimes? Jums liekas, ka vini nezin kadu basketbolu spele eiropa? Jus esat vienigie, kas zin, ka eiropa nevar uzvaret ar run and gun? Kada suuda pec juus iedomajaties, ka esat gudraki par patiesam profesionaliem treneriem? Varbut kads piesakieties uz Zalgiri vai Maccabi par treneri? Tur jau ari tadi lauki vien ir. Es domaju, ka sis bija viens no ilgak analizetajiem muiznieka un treneru jautajumiem. Ko likt par saspeles vaditaju. Un kada hrena pec visiem liekas, ka kristaps valters ir labaks par blumu? Pagashgad LR tika talak neka snaidero. Ventspils uzvareja snaidero. Pie tam valters tur bija tikai otrais saspeles vaditajs. Sogad blumam ligums ar 6 specigako klubu, valteram ar 10. Par speles laiku ta ari neuzzinasim. Cik tad kursh tur ko speletu. Kada jega nemt buskevicu, ja skaidrs, ka normalos apstaklos (bez traumam) vinam vairak par 8min. netiks dots laiks. Un blums ir labaks par buskevicu. Tas ir neapgazams fakts. LR tak majas aizsutija busu nevis blumu. Pie tam buss pat ask nespeleja vairak par 20 min.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 18:50, pirms 17 gadiem
U-18 +3 triiis minuutes liiidz beigaaasm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 19:18, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis carlito
Man visiem gudrajiem ir viens jautājums, jūs pagājušo gadu atceraties? Kas mūs kvalifikācijā vairākās spēlēs izručīja, kad Valteram negāja vai bija salasījis piezīmes, Blūms? Tad jau Buškevics pierādīja, ka ir Nr.2 aiz KV un pa gadu viņš sliktāks točna nav palicis. Toreiz arī tā negribīgi KM viņu iesaistīja, bet kad vairs nebija ko darīt un Jānis sūdus vien vārīja, tad nekas cits neatlika. Godīgi sakot ne Bušs, ne Blūms nav pirmā saspēles vadītāja līmeņa spēlētāji. Un beidzit te stāstīt par Blūma lietderīgo spēli, daudz pa grozu met - jā, bet cik viņam ir piespēļu? - no 3 spēlēs pa 0.


Ko tu te vari muldēt. Neko Buškevics kvalifikācijā neručīja, Jānis daudz labāk nospēlēja (kura tad ir tā spēle, kuru viņš tā izručīja?). Un kāda 0 piespēļu Blūmam, paskaties cik Jānim ir piespēļu, trīs pārbaudes spēlēs 13 piespēles ( 25 min 10pts, 4 reb, 4,3 as).

     [+] [-]

, 2007-08-08 19:53, pirms 17 gadiem
3 spēlēs no 6 (Rīgā un Tallinā), nevis 3 spēlēs Rīgā Blūmam ir bija 0. Laiks jau visu parādīs, kuram bija taisnība, bet es saku, ka briest sūdi. Būtu jau labi, ja nenobriestu, bet peč iepriekšējās pieredzes tā vis neizskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 20:16, pirms 17 gadiem
muižnieku ziepes.

     [+] [-]

, 2007-08-08 20:34, pirms 17 gadiem
jo ja bus sudi buskevics mus no turienes nu nekadi nebuutu spejigs izvilkt. Tas ir 100% skaidrs. Vins neko komandas sniegume neietekmes. taa pat ka timermanis izlaisei bijis, nebijis.

     [+] [-]

, 2007-08-08 20:37, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis baisulis
Neesmu redzejis pietiekami parbaudes speles ar Bushinju, tachu lemums shkjiet divains. Manuprat, piespelju zinja ne Blums, ne Shkjele, ne Vaikulis ne tuvu nelidzinas Bushinjam.

Nu gan tu dod!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 20:47, pirms 17 gadiem
Kaut kāds sviests! Nevar spēlēt ar vienu saspēles vadītāju Blūmu. Šķēle māk iedot piespēli un spēlē normāli, bet saspēli viņš nevada. Kad viņš bija laukumā par 1 nummuru, kombinācijas viņš neveidoja, bet prasti skatijās vai kāds nav brīvs un iedod piespēli (ja vispār iedod - pats iet uz grozu un kā parasti klūp). Vaikulis ir stipri nestabils savā pozīcijā, kur nu vēl saspēles vadīšanā.
Ja nu Robis ir Muižniekam apsolījis palīdzību, tad varētu viņu saprast, citādi nēēēēēēēēēēē. Kāds tic, ka Robis varrētu spēlēt? Es nē.
Kapēc Miglinieks neietekmē Muižnieku. Viņam kā bijušajam saspēles vadītājam vajadzētu saprast uz ko parakstījies Kaža - spēle ar vienu saspēles vadītāju + traumu iespējamība + tas pats Blūms nav ideāls, ja nu spēle neaiziet, ja vēders sasāp utt tjp.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 20:49, pirms 17 gadiem
Buškevic! Vaitad nokļūt izlasē nav GODS???? tas taču nav klubs, kur var pīkstēt! Te ir spēle par valsti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 20:54, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis AGM
Kaut kāds sviests! Nevar spēlēt ar vienu saspēles vadītāju Blūmu. Šķēle māk iedot piespēli un spēlē normāli, bet saspēli viņš nevada. Kad viņš bija laukumā par 1 nummuru, kombinācijas viņš neveidoja, bet prasti skatijās vai kāds nav brīvs un iedod piespēli (ja vispār iedod - pats iet uz grozu un kā parasti klūp). Vaikulis ir stipri nestabils savā pozīcijā, kur nu vēl saspēles vadīšanā.
Ja nu Robis ir Muižniekam apsolījis palīdzību, tad varētu viņu saprast, citādi nēēēēēēēēēēē. Kāds tic, ka Robis varrētu spēlēt? Es nē.
Kapēc Miglinieks neietekmē Muižnieku. Viņam kā bijušajam saspēles vadītājam vajadzētu saprast uz ko parakstījies Kaža - spēle ar vienu saspēles vadītāju + traumu iespējamība + tas pats Blūms nav ideāls, ja nu spēle neaiziet, ja vēders sasāp utt tjp.......

Nu Robis 100% nespeles! Kas attiecas uz Muiznieku- Nedomaju, ka vins viens pienjeemis shaadu lemumu!Gan jau tas viss ir pietiekoshi aprunats starp treneriem!

     [+] [-]

, 2007-08-08 21:31, pirms 17 gadiem
ko juus visi noliekat Vaikuli... vai tad vinjsh vainiiigs ka Bushinjsh atteicaas no speeleeshanas chempii... savaa zinjaa ir vainiigs jo paarbaudes machos nospeeleeja labaak.. tachu Raimis jau nemaz nebij konkurents Bushinjam uz PG vietu... taa ka nevajag paarsteigries ar secinaajumiem....

     [+] [-]

, 2007-08-08 23:21, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis traktorins
es nedomaju, ka tas ir K.M. vienbalsigs lemums. Noteikti visi treneri ir runajusi. Ka jums pietiek drosme but profesionalakiem un precizakiem par muiznieku, Miglinieku, Kastu? Jums liekas, ka vini jau menesi nav kopa pavadijusi un stradajusi treninos? Jums liekas, ka vini nezin un neredz uz ko katrs ir spejigs? Jums liekas, ka vini nezin, ka blums var dabut 5 piezimes? Jums liekas, ka vini nezin kadu basketbolu spele eiropa? Jus esat vienigie, kas zin, ka eiropa nevar uzvaret ar run and gun? Kada suuda pec juus iedomajaties, ka esat gudraki par patiesam profesionaliem treneriem? Varbut kads piesakieties uz Zalgiri vai Maccabi par treneri? Tur jau ari tadi lauki vien ir. Es domaju, ka sis bija viens no ilgak analizetajiem muiznieka un treneru jautajumiem. Ko likt par saspeles vaditaju. Un kada hrena pec visiem liekas, ka kristaps valters ir labaks par blumu? Pagashgad LR tika talak neka snaidero. Ventspils uzvareja snaidero. Pie tam valters tur bija tikai otrais saspeles vaditajs. Sogad blumam ligums ar 6 specigako klubu, valteram ar 10. Par speles laiku ta ari neuzzinasim. Cik tad kursh tur ko speletu. Kada jega nemt buskevicu, ja skaidrs, ka normalos apstaklos (bez traumam) vinam vairak par 8min. netiks dots laiks. Un blums ir labaks par buskevicu. Tas ir neapgazams fakts. LR tak majas aizsutija busu nevis blumu. Pie tam buss pat ask nespeleja vairak par 20 min.



ljoti pareizi!

     [+] [-]

, 2007-08-09 00:22, pirms 17 gadiem
es gan domāju ka lēmums balstīts uz emocijām. Žēl Barona, pagājšgad bez trenera, a šim jau arī liekas ka Krauliņa skola sāk aizmirsties. Un Zvirgzdiņš, uz kura turājās Muižnieka trenera talants, arī aizmucis uz maskavu

     [+] [-]

, 2007-08-09 01:06, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis carlito
3 spēlēs no 6 (Rīgā un Tallinā), nevis 3 spēlēs Rīgā Blūmam ir bija 0. Laiks jau visu parādīs, kuram bija taisnība, bet es saku, ka briest sūdi. Būtu jau labi, ja nenobriestu, bet peč iepriekšējās pieredzes tā vis neizskatās.


Protams riskanti braukt uz čempi tikai ar vienu nomināu PG, bet tās paris minūtes pa saspēli var sadalīt Šķēle un Vaikulis (nav jau viņiem visu spēli jāvada saspēle), pie tam portugāļus tomēr jāvinē jebkurā gadījumā, a pret spāniem un horvātiem Bušam ir nulles vērtība, jo, kā jau minēju, pret labiem PG viņš vienmēr raustās un taisa stulbas kļūdas, a spāņiem un horvātiem ir ļoti labi PG. Protams Muižnieks riskē ar nestandarta variantu, bet kas neriskē, nedzer šampanieti!!!

     [+] [-]

, 2007-08-09 10:38, pirms 17 gadiem
Muižniekam kkas pret Bušiņu laikam vēl kad viņš spēlēja Ventspilī, un playoffus Muižnieks laikam skatījās aizsietām acīm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-09 21:16, pirms 17 gadiem
un kad uz laukuma nav ne šķēle ne janičenoks blūms spēj izcili novadīt saspēli 24sek garumā, ja vien protams nav psihopātiskā skrējienā atņirdzies pret groza balstu pirms tam mēģinot izmest āķi! vareni muižniek!