Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Arī Buškevicu Spānijā neredzēsim

Andrejs Siliņš

No Latvijas izlases kandidātu pulka Eiropas čempionāta finālturnīram, kas Spānijā sāksies 3.septembrī, svītrots pieredzējušais saspēles vadītājs Sandis Buškevics. Līdz ar to izlase palikusi ar vienu saspēles vadītāju – Jāni Blūmu.

Spēlētājs ar treneru kolektīvu vienojies par sadarbības pārtraukšanu uzreiz pēc pēdējās spēles pārbaudes turnīrā Rīgā pret Jaunzēlandes izlasi. Latvijas izlasei, kura pirms laiciņa palika bez galvenā kandidāta uz pamata saspēles vadītāja vietu Kristapa Valtera, nu atlicis tikai viens īsts saspēles vadītājs – Jānis Blūms. Treneris Muižnieks atzinis, ka viņa acīs tā nav liela problēma, jo saspēles vadītāja postenī jau esot iemēģināti gan Armands Šķēle, gan Raimonds Vaikulis, līdz ar to problēmām nevajadzētu būt.

Pats Buškevics paudis nožēlu par notikušo: " Ja reiz situācijā, kad ierindā bijām palikuši tikai divi saspēles vadītāji, pat pārbaudes spēlēs man nedeva iespēju pierādīt savu noderību, radās vēlēšanās pavaicāt, vai ar mani vispār tiek saistītas kādas cerības? Un izrādījās, ka trenerim nav iebildumu, ja atstāju komandu. Sezonas laikā biju sajutis pārliecību par saviem spēkiem. Taču, cik viegli bija spēlēt klubā, tik grūti — izlasē. Ja man pateiktu, ka drošības pēc būtu labi turpināt trenēties, es būtu palicis. Taču tas nebija vajadzīgs."

Tagad Sandis varēs aktīvāk pievērsties nākamās sezonas darba vietas meklējumiem. Kā zināms, oficiāli līgumu ar Latvijas čempioniem Rīgas "ASK" Buškevics nav pagarinājis. Tomēr klīst runas, ka tieši ar "ASK" formastērpu Sandi varēsim redzēt arī nākamgad spēlējam.

Izmantotie resursi:
Diena
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:15, pirms 17 gadiem
Man jau šķiet, ka lēmums ir garām. Pieļaujot kaut mazāko iespēju, ka kādā no spēlēm nāksies spēlēt nedaudz cita stila spēli, lēnāku un prātīgāku, kur Bušīnš būtu noteikti derīgāks i par Blūmu i par Šķēli, nemaz nerunājot par haosa ķēniņu Vaikuli, un tomēr izlemt palikt ar vienu pašu Blūmu(visu cieņu, domāju, ka viņš ir pelnījis, par to šaubu nav). Man tas nešķiet prātīgi. Un nevajag teikt, ka tad kad būs , tad redzēs. To mēs jau kārtējo reizi vēlāk arī redzam, ka tie trūkumi un nepareizības, kuri pirms čempjiem tika pieminēti, čempju gaitā arī ļoti bieži piepildās.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:18, pirms 17 gadiem
Jā, tagad ir skaidrs, ka vienīgais mērķis EČ ir uzvarēt Portugāli. Neko citu ar vienu pašu Blūmu mēs neizdarīsim. Tie, kas saka ka Bušs bija slikts pārbaudes spēlēs, cik daudz viņš vispār spēlēja? 5min pa spēli maksimums. Tas ir laiks, lai pateiktu, cik kurš slikts? Vnk Muižnieks ir pārvērties par kārtējo "pārgudro" treneri, kurš cenšas izgudrot velosipēdu no jauna, parasti tas beidzas ar pilnīgu fiasko. Viens ir vadīt saspēli BKV vai pret belariem un kas cits ir to darīt EČ - cita abildība, citi pretinieki. Un vēl viņš ir kļuvis par pilnīgāko sūkātāju, jo vissliktākais treneris ir tāds, kurš sastāvu izvēlas pēc personīgajām attiecībām - laikam Bušiņa spēli finālā šis baigi pie sirds ņēmis. Kā savādāk izskaidrot, ka tikko KV aizgāja uz operāciju uzreiz tika maksimāli iespēlēts Blūms, bet Bušs nosēdināts soliņa tālākajā galā, lai gan Blūmam līdz labaj spēlei PG postenī ir kā rāpus līdz Ķīnai.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:19, pirms 17 gadiem
Es nedomāju, ka S. Buškevics būtu nosaucams par lēnu spēlētāju,. Tas ir visai kreiss pieņēmums. Bušinš tieši visu laiku ir izcēlies ar savu ātrumu. Cita lieta, lai ātri un droši spēlētu ir vaadzīgs spēles laiks, kurš viņam īsti netika dots.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:22, pirms 17 gadiem
Bljee neapdirsat te Muiznieku tikai, varbut ari te citi treneris pienem lemumu ko atskaitit ko ne(nesu vina radinieks), bet apriebies ka te vinu visi noliek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:25, pirms 17 gadiem
Piekrītu Didro!
Vai ta neviens nesaprot ka šeit ir jūtams Warriors pirksts??? Ko ta W treneri te bumbas tikai padevuši vai? Tipisks W spēles stils, kas redzējuši spēles piekritīs. Arī W spēlē praktiski ar 1 saspēles vadītāju. Ellisu par PG nosaukt ir grūti. Tā ka domāju tāds nu ir spēles modelis un Buškevics tam nebija piemērots(kā Jasikēvičs GSW). Normāli, visi skries, driblēs, piespēlēs, un ja uzķers tā teikt kurāžu, apturēt jaunos būs grūti. Savukārt ja izgāzīsies, nu ko! Muižnieks vairs nebūs treneris un dzīve turpināsies ar jaunu ciklu. Turklāt nedomāju ka Buškevics ar savu stilu kaut ko būtisku personīgi varētu ietekmēt spēles gaitā.

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:26, pirms 17 gadiem
Esmu speeleejis pret Sandi(skolas speele) pasen vel Ven4os,vareeja panemt jo vinsh jau ir stabila veertiiba!!!!Jo ar Sandi jau kuro reizi mees izciinam finaalturniiru ,bet vinu kuro reizi jau nepanem..aizbrauc citi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:30, pirms 17 gadiem
Stulbi

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:31, pirms 17 gadiem
un , kur te logika

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:33, pirms 17 gadiem
Muižnieks dod.... njā... Manas domas, tas ir tāpēc, ka viņš ir no ASK

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:34, pirms 17 gadiem
a vinjsh nebija izlses kapteinis shajaa turniiraa??? kkaa interesanti, bet nu tikai EČ raadiis ko tad Muizhniex izdomaajis

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:35, pirms 17 gadiem
es sāku domāt, ka tā ir nodevība no Bušiņa puses....

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 10:37, pirms 17 gadiem
taas tach ir pilniigas mulkjiibas, ka Muizkungs taga lobee savu klubu.. Bushkevica speele itnemaz nav paarliecinosa izlasee, taapeec lai tup maajaas un skataas chempi pa teljuku..

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:43, pirms 17 gadiem
un ja nu tiem mazajiem aatrajiem un taa taalak run and gun basiti nav taa gun? kursh vareetu piebremzeet izlasi un paspeelert lenak un pozicionaalak??? es domaaju ka Bushinju bija janajem lidizi....sorry.. ;(

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:48, pirms 17 gadiem
Nu tam Muizhniekam pilniigi punkji galvaa! Nesaprotu kaadeelj visi shiikst par muusu centru probleemaam wariors playofos vispaar Biedrinju seedinaaja uz solinja un speeleeja bez centra! Bet aspeeles vadiitaajs laukumaa ir svariigaakaa persona!
Ar sho gaajienu toch vinjsh ir pielicis punktu arii izlases trenera amatam, jo speele pret Jaunzeelandi pieraadija vinja vaajaas zinaashanas, kad lika muusejiem aizsardziibaa skraidiit vinjiem pakalj, tur vajadzeeja zonu 3-2 un vinji neko nespeetu iemest!

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:49, pirms 17 gadiem
Njaa ...zheel !!!! Muiznieks riiciba shoreiz nebija diez ko pareiza !!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:51, pirms 17 gadiem
Un vēl - tagad daži te priecājas par kaut kādu run n'gun. Kā mēs skriesim, kā nomētāsim pretinieku, utt. Vienīgais skrējiens EČ būs ar pieri sienā. Spāņiem tāda skriešana būs kā medusmaize, horvātiem varbūt mazāk, bet tādus ar pieri sienā skrējējus arī viņi māk atvēsinā, nerunājot jau par tālākajām komandā (portugāļu jau vajadzētu vinnēt, kaut vai vispār bez PG). Blūmam ir švaka aizsardzība un uzbrukuma piezīmes pret viņu EČ arī diez vai kāds daudz dos, tā ka viņš ir 1kandidāts uz 5piezīmēm. Un kur tad skriesim? Domāju, ka komandai kas vēlas iekļūt 8-niekā un pie veiksmes pacīnīties par 5-nieku (tādi it kā ir mūsu deklarētie mērķi?) vajag mācēt gan skriet, gan apstāties. Piemēram, ja tevi ir kādi +10 un pāris minūtes līdz beigām, tad vajag domāt par ciešu aizsardzību un bremzēt spēles tempu, nevis kaut kur joņot. Domāju re kā izlasē mums ir divi atšķirīgi saspēles vadītāji, vienam ik pa laikam aizbrauc širmis (ir situācijas kurā tas ļoti noder), otrs tāds apdomīgās un prātīgāks, varēsim spēlēt daudzveidīgi. Bet Muižniekam daudzveidība nav vajadzīga, lai tik visi skrien un met. Interesanti, kāpēc jaunais BKV treneris tik ātri atteicās no Vaikuļa pakalpojumiem, ja jau viņš ir tik labs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:54, pirms 17 gadiem
Miužnieks ir palicis jocīgs...nejau pa velti viņš vairs Ventspilij nebij vajadzīgs.. gan jau ka tur lielu lomu spēlēja savstarpējā patika vai nepatika,ka Buškevicu pasūtīja...

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:54, pirms 17 gadiem
kas tad musm speles saspeles vaditaja vieta, ja mazajiem bus daudz pieziimju?? Varbuut Biedrinsh

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:54, pirms 17 gadiem
tieshi taa carlito!!!!! GWS diezgan daudz speles zaudeeja izseejot savu iekraato paarsvaru skrienot un metot...eiropas labas komanadas nemuuzham +10 punktus nepaarveerstu -10...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 10:59, pirms 17 gadiem
ai kā gaidu tagad ASK - Barons spēles....un novēlu Bušiņam tajās parādīt kas ir kas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:08, pirms 17 gadiem
MUZNIEKS IR [cenzēts]....... PRIEKSKAM TAADU TRENERI!!!

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:08, pirms 17 gadiem
Nu tur abi divi vainīgi. Tomēr Bušim bija dotas savas 25 minūtes visa turnīra laikā, bet viņš tajā neiemeta nevienu punktu!

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:09, pirms 17 gadiem
Tas Muižnieks ir galīgi traks

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:09, pirms 17 gadiem
vins tā darīja jo šķēle no Barons

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:09, pirms 17 gadiem
Tas Muižnieks ir galīgi traks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-08-08 11:11, pirms 17 gadiem
Carlito tu sauc Buškevicu par apdomīgu un prātīgu??? Prātīgs viņš spēj būt kad pārdriblē pār centram, apstājas un sāk kaut ko domāt. Bet tevis nosauktajā situācijā ar pēdējām 2 minūtēm, spāņi vai horvāti ar presingu ātri vien Buš iedzītu stūrī, no kurienes risinājumu viņš neatrastu(visbiežāk tā arī ir). Nu vismaz man neliekas, ka Buškevics būtu liels spēļu galotņu speciālists uz kuru varētu paļauties izšķirošā brīdī. Jāatzīst gan, ka arī Blūms tāds nav, tomēr ar viņu ir lielāka iespēja, ka šams atdos laicīgi piespēli. Protams, ka spāņi mūs apspēlēs parocīgā spēles stila un uz augstākas meistarības rēķina. Bet vai tad ir reālas cerības spāņus uzvarēt ar Buškevicu saspēles vadītāja pozīcijā??? Manuprāt utopija. Protams piekrītu, ka ar vienu PG braukt uz EČ ir liels risks, bet tas automātiski nenozīmē ka EČ būs neveiksmīgs. Domāju izlasei beidzot kaut kas savā stilā bija jāmaina, tika pieaicināti daudz palīgi un speciālisti, redzēsim kas sanāks. Vismaz tagad izlase nebūs tik prognozējama. Skaidrs, ka pozicionālā uzbrukumā joprojām ir problēmas, jo kaut arī beidzot mums ir augstas klases centrs, AB tomēr nav tik piemērots eiropas stila basketbolam un lēna spēle rada problēmas joprojām. Ceru tomēr uz veiksmi, skaistu parādīto basketbolu un ja uzvarēsim tikai Portugāli, arī nebūs nekāda traģēdija.

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:15, pirms 17 gadiem
Tev taisnība par kustīgumu - pagaidām!!! Kad izlasē ienāks Helmanis (droši vien pamatsastāvā), no kustīguma nekas pāri nepaliks... To pret Jaunzēlani ar Grāfu 4. numura pozīcijā varēja redzēt labi (visu cieņu Uvim - labs spēlētājs, bet par Grāfu ātraks jau nu nav..)! Dīvainākais šoreiz varbūt ir pat ne Bušiņa neņemšana kā tāda- bet gan laiks, kad to dara - ja vēl pirms paša EČ, bet veselu mēnesi pirms!!!??? Ja nu Blūmam kas gadās - Gabrānu meklēs rokā??? Gatavoties čempim ar 1 PG - ļoti dīvaini...

Citāts:

Publicējis zoveraags
Draugi, jūs kaut kā neievērojat vienu ļoti svarīgu niansi, kas visai uzskatāmi demonstrējās visās trīs pārbaudes spēlēs. Latvijas izlase vairs neliek akcentu uz saspēles vadītāju. Tā vietā viņi uzbrukumā daudz biežāk sākuši izspēlēt kolektīvo sadarbību, kur svarīgs bumbas ātrums un visa piecinieka kustīgums. Šādā modelī PG loma sarūk, tāpēc pietiek ar Blūmu un pusvadītājiem: Vaikuli, Šķēli. Es pat teiktu - arī Sandi un Kristapu. Bušs totāli krita ārā no šī koncepta ar savu nostāšanos pie centra līnijas un ilgo domāšanu. Labprāt būtu pavērojis ko izlases modelī spēj Viļums. Nu, vismaz, kandidātos.

     [+] [-]

, 2007-08-08 11:27, pirms 17 gadiem
Seit ir redzams ka kaza velk savejos un ja vins vec panems cipu un atstas raicu tad es vnk ienidisu kazu un ar to visu kopa baronciku jo reali ar so vins pasaka ka tads auns ka vaikulis ir labaks par busu bet kur 2speles lbl ok vaikulis var but 2. Bet ne 1. Tad jau labak vispar nevajag bet nu nakamaja cempi si vairs nebus problema jo viens dzekins kas ir normals saspeles vaditajs (ar usa pilsonibu) kurs spele nba kluba gan neaceros, sogad aprecejas ar latvieti un taudzi lbs funkcionari to grib izmantot