Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Ēriks Strauss: Cik pamatota bija treneru maiņa Valmierā?

Andris Liepa
Andris Liepa

Nenoniecinot vai nepārspīlējot Vara Krūmiņa un Ainara Bagatska trenera talantu, pirms nepilnas nedēļas "Lāčplēša Alus" komandā notikušā treneru maiņa nav bijusi pareizajā laikā.

Ja valmierieši vēlējās kaut ko mainīt treneru sastāvā, tad pateicīgākais laiks bija 24. janvāris, jeb nākamā diena pēc "Lāčplēša Alus" zaudējuma "ASK Juniors". Pirms tam bija arī zaudējums savā laukumā "Liepājas lauvām" un ja Valmierā gribēja mainīt trenerus, tad šis bija ļoti pateicīgs laiks. Pēc zaudējuma "junioriem", valmierieši vēl ar Krūmiņu izcīnīja četras uzvaras pēc kārtas, ieskaitot savā laukumā pār "Barons/LMT" (LBL čempionātā), Gulbeni izbraukumā un divas uzvaras BBL turnīrā. Neloģiski mainīt treneri pēc četru uzvarēto spēļu sērijas.

Ja kāda komanda maina trenerus, tad jaunatnācējs parasti sastāvu veido pēc sava prāta. Kāds spēlētājs tiek atbrīvots, kāds tiek paņemts vietā. Stājoties jaunajā amatā, Bagatskis jau paspējis deklarēt, ka būtisku izmaiņu sastāvā nebūs. No "Žalgira" aizlienētais Simačs ir tikai loģisks gājiens, jo ne tikai šajā sezonā Valmierā nevar atrast pieklājīgu centra spēlētāju. Simača parādīšanās Valmierā ir nekas cits, kā tikai tukšās vietas aizlāpīšana. Tāpat Bagatskim būs jāmeklē kādu uzbrucēju, jo Mārtiņš Berķis ir devies uz Grieķiju un visticamāk, uz neatgriešanos. Tās ir izmaiņas, ar kurām būtu nodarbojies arī Varis Krūmiņš, bet pārējie spēlētāji taču paliek savās vietās. Tātad, Simačam un vēl neatrastajam uzbrucējam būs jāpielāgojās pārējiem spēlētājiem, nevis pārējiem - viņam. Notikušais Valmierā neliecina, ka treneru maiņai ir kāds loģisks pamatojums un viss liecina, ka maiņa notikusi tikai maiņas pēc.

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze
1 2 55 komentāri

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:14, pirms 18 gadiem
pilniibaa piekriitu!

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:18, pirms 18 gadiem
un ko mums tagad dariit????dodirst valmieru?tas varbuut ir ieguldijums ilgterminja rezultaataa...

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:18, pirms 18 gadiem
Nedomaaju gan!Mans uzskats ka tas dos veel papildus stimilu komandai jo arii speeles BBL lika aizdomaaties ka komandaa joprojaam kautkas nav kaartiibaa.
Ceru ka Ainaars tieshaam dos impulsu komandas attiistiibaa un jaunu speeleetaaju piesaistiishana ir tikai logisks jo piem. Bambis nevar katru speeli vilkt komandu un izciiniit grozu.Arii Berka aiztaajeejs buutu tikai logisks.Lai veicas Valmieras komandai!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:36, pirms 18 gadiem
Saaksim ar to, ka treneri vajadzeeja nomainiit jau pirms paaris sezonaam - Kruuminjsh sevi darbaa ar Valmieru sen kaa ir izsmeelis.

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:36, pirms 18 gadiem
Pirmkārt, "uz sitienu" treneri nemaz nevar nomainīt, ja nav jau kāds sarunāts vietā. Vai vismaz jābūt ļoti labam otrajam trenerim.
Otrkārt, jautājums ir, kurš tad ir mainītājs, resp. - saimnieks. Šķiet, ka galveno lomu klubā sāk spēlēt Krājbanka. Kuras saimnieki, kā runā, ir tie paši, kas, tieši vai pastarpināti, Žalgirim. Tādā gadījumā viņi ir realizējuši savas intereses. Jācer, ka tas būs arī Valmieras kluba un fanu labā!

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:38, pirms 18 gadiem
Laikam tas bija domāts tā, ka Bagijs bija bez darba un viņam to sagādāja... Tagad Varis Krūmiņš ir bez darba.

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:38, pirms 18 gadiem
Veči, iet taču runa par laiku, kad tika izdarīta šī maiņa, nevis par faktu kā tādu...

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:39, pirms 18 gadiem
1)Manuprāt ja tā sadarbība ar Žalgiri aprobežosies ar kādu 2 normālu spēlētāju piesaisti pozicijās kur Valmierai reāli pietrūkst spēlētāju tad tas patiešām dos pietiekami lielu reālu labumu.

2) Grūti vēl spriest ko spēs izdarīt Bagijs, bet manuprāt Krūmiņa spējas jau bija izsmeltas ja ar ievērojami stiprāku sastāvu tā jāmocās ar Liepāju un Junioru tad tas neko labu par trenera spējām nerāda.

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:39, pirms 18 gadiem
Absolūti bezjēdzīgs raksts!

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:41, pirms 18 gadiem
to Clone

Nu Varis jau bez darba laikam nav. Turpat Valmieras klubā vien jau ir

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:46, pirms 18 gadiem
No vienas puses taa varetu but, ka maina bijusi nepareizaja laika. Vareja jau vispar Varim laut nostradat sho sezonu lidz galam, un tad mainit treneri, nevis jau pie sezonas beigaam. Bet no otras puses, Valmiera shogad nespele tik spozhi kaa to darijusi citus gadus. Spozhi tada zinaa, ka parsteidza(patiikami), radija kvalitativu speli ar ko? Ar musu pashu zeeniem. Tapec varbut shii maina ir pareiza. Koks ar diviem galiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-13 11:58, pirms 18 gadiem
nepiekriitu Strausa kunga kategoriskajai nostaajai. tas kaa jau viens te teica ir koks ar diviem galiem. - , protams, var jau uzskatiit, ka peec 4 uzvaraam peec kaartas treneri mainiit nav iipashi pareizi, tomeer maac shaubas vai peec shiim 4 uzvaraam sekos piektaa un sestaa. arii sezonas saakums bija labs, bet kas sekoja mees zinaam. Varis Krumins Valmieras klubaa ir kopshs neatminamiem laikiem un iespeejams ir zaudeejis savu autoritaati. vai bija jaaaicina Bagijs, iisti neesmu paarliecinaats. bet kaa man viens pazinja izteicaas tas ir tikai viens punkts no lielaa plaana - Bagijs uz Valmieru, Krumins uz ASK Junioru, VV uz ASK Riga un Butauts uz Zalgiri. tas, protams, joks... dziivosim - redzeesim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-13 12:29, pirms 18 gadiem
kas tas par "kodienu". ja kautko grib pateikt tad jāsaka skaidri un saprotami. tātad kā baigais pluss būtu jāvērtē uzvaru sērija?? viena minimāla pret Gulbeni izlienot no ielaistiem lieliem mīnusiem, vēl viena minimāla knapi noturēta pret peramajiem zēniem Atletas, tad vēl Liepāja un Sakalai. visas kopumā tomēr zemāk vērtējamas par Valmieru, manuprāt likumsakarīgas uzvaras kuras nebūtu jāvērtē kā milzu panākums. protams ka treneri nomainīja nejau tāpēc ka Krūmiņš uzvarēja 4 spēles, iemesls tika ielikts jau iepriekšējās spēlēs.. ja neņēma uzreiz nost un nelika kautkādu pagaidu variantu, tas varbūt liecina ko komandā tomēr piedomā pie lēmuma (protams nevar teikt ka ātri) bet vismaz nepieļauj pilnīgu haosu. domāju ka komandā daudz zin kad un kāpēc pareizāk prasījās maiņa.

     [+] [-]

, 2007-02-13 12:38, pirms 18 gadiem
manupraat shajaa gadiijumaa treneru mainja nenotika kruuminja deelj, bet gan, lai piesaistiitu lielaakus liidzekljus. es uzskatu, ka bagatski netrenees valmieru treneeshanas peec, bet gan lai komanu attiistiitu piesaistot tai lielaakus liidzekljus, jo ar pashreizeejo budzhetu ,valmieraa nekas labaaks nav gaidaams.

     [+] [-]

, 2007-02-13 13:11, pirms 18 gadiem
Diez vai Strauss zin visus apstākļus. Šis raksts ir ļoti formāls un virspusējs. Tālākie notikumi rādīs, vai treneru maiņa bija pamatota. Man šķiet, ka klubs grib rast potenciālu tālākai attīstībai, un tāda doma nav nepareiza. Atbalstam Valmieras komandu šovakar!

     [+] [-]

, 2007-02-13 13:14, pirms 18 gadiem
Patiesiibaa Valmiera ir chiikstulu komanda, kas apelee par katru pieskaarienu pie tiesneshiem un raud visu laiku. un, protams, peec spelem vainigi tikai ir tiesneshi....

     [+] [-]

, 2007-02-13 13:38, pirms 18 gadiem
trenerus nomainīt vienā dienā jau nav tas pats kā nopirkt jaunus zābakus.Ja ir izteikts priekšlikums tad arī jāpaiet zināmam laikam lai to visu apsvērtu un izlemtu,un lūk kur laikam arī tās aizkavējušās dienas ir pagājušas.

     [+] [-]

, 2007-02-13 14:05, pirms 18 gadiem
nebūtu slikti, ja Valmierai kāds lielāks kāposts uzkristu uz galvas, kā tas notika ar ASK. Laba zāle, dedzīgi fani. Daži vietējie gan jūtas mazliet apmulsuši. Tā jau ir ar tiem provinces dīķīšiem - uzpūš lielāks vējš un daļa sāk panikot ,apsūkājot visas iespējamās problēmas turpmakajiem 100 gadiem

     [+] [-]

, 2007-02-13 14:13, pirms 18 gadiem
diivaini gan...

     [+] [-]

, 2007-02-13 14:18, pirms 18 gadiem
Piekrītu Yo - bija vajadzīgas pārmaiņas, tas arī viss. Protams, brīdis ne pārāk piemērots, tadā ziņā Strausam piekrītu, ka vajadzēja ar šādu maiņu nākt klajā jau pēc zāģiem ASK un Lauvām, taču iespējams tad vnk nebūtu, kas nāk vietā!

     [+] [-]

, 2007-02-13 14:34, pirms 18 gadiem
Edgar, es gan neteiktu, ka Liepājas sastāvs ir ievērojami vājāks par Valmieras sastāvu. Salīdzini pa pozīcijām!
Pusaudzis, Oberšats, Jurevičus, Graudiņš, Ansons - pateiksi, nav samērā jaudīgs 5nieks priekš Latvijas čempja!?? Cita runa, ka Valmierai soliņš līdzvērtīgāks un garāks (tad, kad visi ierindā).

     [+] [-]

, 2007-02-13 14:38, pirms 18 gadiem
Bagatskis jau Žalgiri aptaisījās aptaisīsies arī Valmierā

     [+] [-]

, 2007-02-13 14:41, pirms 18 gadiem
Bet galu galā Strauss nonāk pamatīgās pretrunās ar sevi - ja jau treneru maiņa ir tikai maiņas pēc, tad arī šis raksts ir tikai raksta pēc! Nudien, Strausa kungs, Jūs ļoti cienu kā sporta žurnālistu, taču šis tiešām nav Jūsu labākais raksts. Kaut vai tīri stilistiski, proti, palasiet šo rindkopu: "Ja valmierieši vēlējās kaut ko mainīt treneru sastāvā, tad p a t e i c ī g ā k a i s l a i k s bija 24. janvāris, jeb nākamā diena pēc "Lāčplēša Alus" zaudējuma "ASK Juniors". Pirms tam bija arī zaudējums savā laukumā "Liepājas lauvām" un ja Valmierā gribēja mainīt trenerus, tad šis bija ļ o t i p a t e i c ī g s laiks. "

     [+] [-]

, 2007-02-13 14:45, pirms 18 gadiem
Nu un ka uzvarētas 4 spēles pēc kārtas .... valmierai sen vajadzeja jaunas asinis/jaunas treniņu metodes, kuras gan jau bagijs cerams bus pierakstijis pa zalgiri dzivojoties...Kruminjam arii deretu vidi pamainit!!.... ta kaa strausa kungs - ņefig vētru čaiņikā taisīt, un valmieru ar savam negaacijam nomeetat!!!

     [+] [-]

, 2007-02-13 14:58, pirms 18 gadiem
Nu no vienas puses varētu piekrist, tajā apstāklī, ka šī treneri maiņa notika, pēc Valmieras uzvaru sērijas. Tomēr tai pat laikā izskatās, ka šī maiņa brieda jau sen, vnk notika tikai tagad. iespējams, ka pie vainas varētu būt, kautkāda aizķeršanās sarunās ar bagiju, nezinu, tikai minu. Taču spriežot pēc šodien SA publicētās intervijas ar Bagiju, tad interese no Valmieras puses par viņu, kā treneri bija vēl pirms Barona. Tā kā ... .
Vienīgi uz ko es ceru, ka Bagijs paliks Valmierā arī pēc šīs sezonas, jo cik saprotu, tad sadarbība pagaidām ir paredzēta, tikai līdz šīs sezonas beigām. Un kas notiks pēc tam???
Vispār Valmiera varētu būt diezgan nepateicīgs pretinieks (domājot LBL playoffus), jo tā ir bīstama komanda, kura var uzvarēt favorītus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-13 15:21, pirms 18 gadiem
rašidiņ, nu nevajag parādīt savu kompetences līmeni....

     [+] [-]

, 2007-02-13 15:27, pirms 18 gadiem
Ar sho gajienu Valmieras komanda panaca:
1. Lielu publicitati un interesi...
2. Palielinas spelju apmekletiibu...
3. Piesastis labus speletajus, kas naks tikai del Bagija..
4. Iespejams sponsoru ieguldijums palielinasies, ja Bagijs paliks...
Taa rezultataa espejams izcinis tresho vietu LBL...

     [+] [-]

, 2007-02-13 15:53, pirms 18 gadiem
nevajag meklēt kautkādus apstākļus,ja ir redzams pavisam normāls biznesa gājiens.un tas būtu - Žalgira lielais sponsors ir banka Snoras (kura jau kādu laiku ir nopirkusi Krājbanku).līdz ar to Žalgirim nav iemesla meklēt kādu citu sadarbības partneri. skaidrs,ka krievi(patiesie Snoras īpašnieki),caur Krājbanku ir nopirkuši Valmieras klubu.un kā rezultāts ir treneru maiņa . un ko tad jaunie īpašnieki liks vietā? protams,ka savu pārbaudīto kadru - čugunu. normāls bizness,normāla štelle.
1 2 55 komentāri