Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

BK "Ventspils" pārāki superklubu duelī

Šovakar SEB Baltijas Basketbola līgā svarīgu uzvaru izcīnījuši BK "Ventspils" spēlētāji, kas "Arēnā Rīga" intriģējošā spēlē ar 93:83 pārspēja "ASK Rīga". Uzvarētāju labā 24 punktus guva Edijs Šenons, savukārt pretinieku nometnē Martinas Andrukaitis izcēlās ar 21 gūto punktu.

Spēli veiksmīgāk iesāka „ASK Rīga” basketbolisti, kuri aktīvi spēlēja aizsardzībā, tādējādi piespiežot viesus kļūdīties. Šīs pretinieku kļūdas paši Rīgas komandas spēlētāji noslēdza ar ātriem un precīziem uzbrukumiem. Īsā laikā mājinieki sāka palielināt savu pārsvaru, kas 1. ceturtdaļas vidū sastādīja piecus punktus – 14:9. Mača turpinājumā „Ventspils” spēja atrast savu spēli un pamazām sāka tuvoties saviem principiālajiem pretiniekiem. Kronis visam bija Akseļa Vairoga precīzais metiens no laukuma centra. Līdz ceturtdaļas beigām Kurzemes klubs spēja būtiski pietuvoties mājiniekiem – 20:22.

Otrajā ceturtdaļā spēlē laukumā izlīdzinājās un „Ventspils” klubam, pateicoties Džonsona un Šenona aktivitātēm, izdevās izvirzīties vadībā. Turpretī „ASK Rīga” klubs sāka pieļaut muļķīgas kļūdas, un arī ar metieniem tik labi vairāk neveicās, jo garām tika aizmesti pat metieni no brīvām un vienkāršām pozīcijām. „Ventspils” sastāvā lieliski turpināja spēlēt Džonsons, kurš viens pats apspēlēja gandrīz visu Rīgas komandu. 2. ceturtdaļā viesu sniegums bija manāmi labāks, un pēc pirmā puslaika „Ventspils” bija vadībā ar septiņu punktu pārsvaru – 49:42.

Pēc pārtraukuma „Ventspils” turpināja otrajā ceturtdaļā iesākto, taču tagad par „ASK Rīga” „kapraci” kļuva Edijs Šenons, kurš ļoti rezultatīvi uzbruka no trīspunktu metienu līnijas, iemezdams trīs „trīnīšus” pēc kārtas. Turpretī mājinieki joprojām uzbruka nedaudz haotiski un samocīti, kas ļāva ventspilniekiem iegūt 15 punktu pārsvaru. „Arēna Rīga” tribīnes ik pa laikam atdzīvināja Kērtiss Miledžs, kurš vairākas reizes nozaga bumbu pretiniekiem un ātrajos uzbrukumus guva efektīvus grozus.

Lai gan kādu brīdi likās, ka „ASK” spēs lauzt mača gaitu – atvērās Andrukaitis, kurš sāka mētāt trīspunktu metienus, taču „Ventspils” tik un tā spēlēja aukstasinīgāk, diezgan nervozā spēlē droši sargājot savu pārsvaru. Pirms pēdējām 10 minūtēm Kurzemes klubam bija 13 punktu pārsvars – 73:60.

Ceturto ceturtdaļu lieliski uzsāka „ASK Rīga” basketbolisti, kurus ar savu fantastisko darbību no ziemas miega pamodināja Miledžs – komandas līderis guva piecus punktus pēc kārtas, „ASK” lieliski nospēlēja aizsardzībā un spēle praktiski sākās no jauna, jo „Ventspils” kluba pārsvars saruka līdz četriem punktiem. Nākamajā uzbrukumā Šenons nopelnīja piezīmi uzbrukumā, bet pretējā laukuma pusē Uģis Viļums iemeta svarīgu „trīnīti”, samazinot viesu pārsvaru līdz vienam punktam.

Mača turpinājumā, skatītāju atbalstīti, „ASK Rīga”, pēc Miledža precīzā trīspunktu metiena, panāca izlīdzinājumu – 77:77. Spēles turpinājums bija ļoti nervozs, jo abas komandas labi apzinājās, ka katra kļūda var ļoti dārgi maksāt. Visi uzbrukumi tika izspēlēti pēc iespējas ilgāk, lai nedaudz iegūtu laiku. Divas minūtes līdz spēles beigām „ASK” sastāvā piekto personisko piezīmi nopelnīja Uģis Viļums, kuram bija ļoti svarīga loma „Ventspils” līderu izslēgšanā no spēles.

Pusotru minūti līdz spēles beigām viesiem bija sešu punktu pārsvars (77:83) un Rīgas kluba treneris Ramūns Butauts pieprasīja minūtes pārtraukumu. Pēc šīs apspriedes nekas būtiski nemainījās, jo mača galotni „Ventspils” nospēlēja pārliecinošāk, nepieļaujot rupjas kļūdas, nekļūdīgi metot soda metienus, kā rezultātā nosargāja savu pārsvaru un svinēja skaistu uzvaru.

"Bijām labi noskaņojušies. Sākumā spēlētājos bija jūtama nedrošība, bet vēlāk spēle aizgāja un līdz pat tās beigām kontrolējām tās gaitu," pēcspēles preses konferencē pastāstīja BK "Ventspils" galvenais treneris Kārlis Muižnieks. "Pat ja gadījās kļūdas vai neveiksmes, komanda tomēr cīnījās līdz galam. Uzvarējām pelnīti," Mužnieks piebilda.

Arī "ASK Rīga" treneris Ramūns Butauts bija apmierināts ar spēli: "Sākam neslikti, taču mača vidū atdevām iniciatīvu un līdz pat spēles beigām bijām iedzinējos. Grozu 2. puslaikā zaudējām, jo mainījām aizsardzību, lai neitralizētu viņu trīspunktu metējus. Bija iespēja uzvarēt, taču to neizmantojām. Ar "Ventspili" vēl tiksimies vairākkārt, šodien viņi bija labāki."

Spēles protokols: ASK Rīga - Ventspils 83:93
Fotogalerija


SEB Baltijas Basketbola līga.
18. janvāris.
ASK Rīga - Ventspils 83:93 (22:20, 20:29, 18:24, 23:20)

ASK: Andrukaitis 21, Miledžs 15, Bramlets 14 (11 atl.b.), Valters 8, Viļums 7, Babrauskas 7, Grafs 6, Vecvagars 5
Ventspils: Šenons 24 (8 atl.b.), Džonsons 19, Cipruss 14 (8 atl.b.), Lavs 9, Vītols 8, Vairogs 7, Gabrāns 6, Helmanis 6

Izmantotie resursi:
www.bbl.net
Foto: Romualds Vambuts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:25, pirms 18 gadiem
to ramiism
nu par ciprusu gluzhi nepiekritu! kursh tad bija pamatcentrs kvalifikacijas speles un kads bija vinja videjais raditajs! bija labs! vienigais spanjijaa vinjam vai nu neuzticejas vai vel kas! bet taa samera man ciprusa spele patiik. kaut neesu ventspils fans

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:25, pirms 18 gadiem
uz ramiism

visu cienju...

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:26, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Marty82

Citāts:

Publicējis Achates

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis ciiruls
1. apsveicu ar likumsakariigu iznaakumu..
2. neredzu iemeslu uzsveert tiesaashanu uz vienu pusi.. protams, bija epizodes, kad kljuudaini tika nosvilptas pat 3 situaacijas peec kaartas, tomeer vienpusiigu tiesaashanu atrast neiespeejami..
3. saak iepatikties ask aizsardziiba, nu taa kas 4aas saakumaa, kad ventinji tika zhnjaugti.. tomeer arii sekas ilgi nebija jaagaida - ja visus speekus pateeree aizsardziibaa, tad uzbrukumaa tie pietruukst..
4. ASK rindaas rezultatiivaakie bija speeleetaaji, kuriem ESOT traumas.. traki labs blefs..
5. Prieks, ka cilveekiem patiik shovs.. un ASK to speej noorganizeet.. Prieks, ka mani tas neinteresee.. un Ventspils uzvar..



1. Likumsakaribas ka likums saak izpausties pavasarii
2. Gan piekriitu gan nepiekriitu. Redzeeju speeli un brizhiem skjita ka tiesaa kexi no Chaka ielas 78 pagalma. Un tiiri neaitraali taas vinju kljjudas vairaak bja pret ASK.
3. Nogurums? Pashparliecinatiba?
4. Tas Tev veciit nav Teniss
5. Kaukaa nesaprotami izlikaas?
6. Esmu gatavs ar Tevi dereet uz rezgjoto kexu pilnu ar aliem uz to ka ASK nakamas divas speeles pret BKV panjem...johndavis23@navigator.lv




vareetu pienemt deriibas ciiruls vietaa !!!


Vot es ar laikam varētu saderēt, tik ne uz režģi alus, bet uz kādu visīti vai konīti



aha,tā prātīgi,uz kādu tulamore

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis GagLV
nu tad beidzot viss atgriežas ierastajās sliedēs

Bk Ventspils LABĀKIE!!



Oho, kā izšķirošas mača pēdējās 5min mainījušas tavu viedokli.

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis #21
uz Hondurasa

nee, man pikenrols neapnika - tas pastaaviiga deva rezultaatu, jo mazie ar garajiem prata lieliski sadarboties... un Cipa pamataa visas savas iespeejas izmantoja.
un ne jau tikai no briivajiem metieniem Ciprusam naaca punkti ECh kvalifikaacijaa. bija arii apspeeleeshanas 1:1, punkti izciiniitaam bumbaam.
un es jau nesaku, ka Cipa baigais monstrs, Cipa shodien visus noslauciija. nee, Bramlets, kuru pagaajushajaa sezonaa Cipruss izkonkureeja no komandas, shajaa speelee bija labaaks.



ECH kvalifikacija deva, jo pretinikes atljaava. Shodien ar Cipu priekshgalaa neviens pick&roll nesanaaca, jo Bramlets neljaava! A kas ir Bramlets salidzinot ar piem. Gasol? Ech atlase bija Muizhnieka impotences paraugdemonsrejums. Tikai shoreiz tas potences peitika lia apspeletu viduvejibas. Shodien jusu melnajiem krita jo ASK nespeja izskradit lidz ( uz noguruma fona ), bet padomaa kas buus ja vinjus nosegs (taaapat ka 2vaas pirmajaas speelees). Jus esat uzvarejushi kauju, bet karsh veel nebuut nav beidzies

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:28, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis KB
beidzot Ventspils pieraadija ka ir laabaakais klubs LV!
2ajaa speelee buus tas pats un veel paarliecinoshaak!! speele bija Riiga un varenie ASK zaudeeja sawaas maajaas! peec 2aa zaudeejuma viss ASK fanu "pulks" pazudiis!



Atmaskoju vēl vienu basketbola "ekspertu".
Ui, kādi secinājumi.

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:30, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Achates

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis ciiruls
1. apsveicu ar likumsakariigu iznaakumu..
2. neredzu iemeslu uzsveert tiesaashanu uz vienu pusi.. protams, bija epizodes, kad kljuudaini tika nosvilptas pat 3 situaacijas peec kaartas, tomeer vienpusiigu tiesaashanu atrast neiespeejami..
3. saak iepatikties ask aizsardziiba, nu taa kas 4aas saakumaa, kad ventinji tika zhnjaugti.. tomeer arii sekas ilgi nebija jaagaida - ja visus speekus pateeree aizsardziibaa, tad uzbrukumaa tie pietruukst..
4. ASK rindaas rezultatiivaakie bija speeleetaaji, kuriem ESOT traumas.. traki labs blefs..
5. Prieks, ka cilveekiem patiik shovs.. un ASK to speej noorganizeet.. Prieks, ka mani tas neinteresee.. un Ventspils uzvar..



1. Likumsakaribas ka likums saak izpausties pavasarii
2. Gan piekriitu gan nepiekriitu. Redzeeju speeli un brizhiem skjita ka tiesaa kexi no Chaka ielas 78 pagalma. Un tiiri neaitraali taas vinju kljjudas vairaak bja pret ASK.
3. Nogurums? Pashparliecinatiba?
4. Tas Tev veciit nav Teniss
5. Kaukaa nesaprotami izlikaas?
6. Esmu gatavs ar Tevi dereet uz rezgjoto kexu pilnu ar aliem uz to ka ASK nakamas divas speeles pret BKV panjem...johndavis23@navigator.lv




vareetu pienemt deriibas ciiruls vietaa !!!



johndavis23@navigator.lv

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:31, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Bucis
Diezgan bēdigi izskatās ASK Latviešu spēlētāju 26 gūtie punkti pret 41 punktu ko guva Latviešu spēlētāji Ventspilij.


Bēdīga situācija ir kopumā ar latviešiem nevis ASK. Tiesa, vienubrīd šodien pamanīju brīdi, kad abās komandās bija pa 4 latviešiem laukumā.

Neskatoties uz statistiku, pārliecinoši no latviešiem (tīri snieguma ziņā) šķita Valters... eu tas arī viss.

Bušiņš, Viļums, Helmanis, Vītols, Grafs, Cipruss utt utt neizskatījās pārāk labi uz leģionāru fona. :/

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:32, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kapeika

Citāts:

Publicējis Marty82

Citāts:

Publicējis Achates

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis ciiruls
1. apsveicu ar likumsakariigu iznaakumu..
2. neredzu iemeslu uzsveert tiesaashanu uz vienu pusi.. protams, bija epizodes, kad kljuudaini tika nosvilptas pat 3 situaacijas peec kaartas, tomeer vienpusiigu tiesaashanu atrast neiespeejami..
3. saak iepatikties ask aizsardziiba, nu taa kas 4aas saakumaa, kad ventinji tika zhnjaugti.. tomeer arii sekas ilgi nebija jaagaida - ja visus speekus pateeree aizsardziibaa, tad uzbrukumaa tie pietruukst..
4. ASK rindaas rezultatiivaakie bija speeleetaaji, kuriem ESOT traumas.. traki labs blefs..
5. Prieks, ka cilveekiem patiik shovs.. un ASK to speej noorganizeet.. Prieks, ka mani tas neinteresee.. un Ventspils uzvar..



1. Likumsakaribas ka likums saak izpausties pavasarii
2. Gan piekriitu gan nepiekriitu. Redzeeju speeli un brizhiem skjita ka tiesaa kexi no Chaka ielas 78 pagalma. Un tiiri neaitraali taas vinju kljjudas vairaak bja pret ASK.
3. Nogurums? Pashparliecinatiba?
4. Tas Tev veciit nav Teniss
5. Kaukaa nesaprotami izlikaas?
6. Esmu gatavs ar Tevi dereet uz rezgjoto kexu pilnu ar aliem uz to ka ASK nakamas divas speeles pret BKV panjem...johndavis23@navigator.lv




vareetu pienemt deriibas ciiruls vietaa !!!


Vot es ar laikam varētu saderēt, tik ne uz režģi alus, bet uz kādu visīti vai konīti



aha,tā prātīgi,uz kādu tulamore



dawai uz kadiem 3 - ta lai azarts lielaks ?

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds

Citāts:

Publicējis KB
beidzot Ventspils pieraadija ka ir laabaakais klubs LV!
2ajaa speelee buus tas pats un veel paarliecinoshaak!! speele bija Riiga un varenie ASK zaudeeja sawaas maajaas! peec 2aa zaudeejuma viss ASK fanu "pulks" pazudiis!



Atmaskoju vēl vienu basketbola "ekspertu".
Ui, kādi secinājumi.



shitas es teiktu ir pats domu gigants

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:35, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis #21
uz Hondurasa

nee, man pikenrols neapnika - tas pastaaviiga deva rezultaatu, jo mazie ar garajiem prata lieliski sadarboties... un Cipa pamataa visas savas iespeejas izmantoja.
un ne jau tikai no briivajiem metieniem Ciprusam naaca punkti ECh kvalifikaacijaa. bija arii apspeeleeshanas 1:1, punkti izciiniitaam bumbaam.
un es jau nesaku, ka Cipa baigais monstrs, Cipa shodien visus noslauciija. nee, Bramlets, kuru pagaajushajaa sezonaa Cipruss izkonkureeja no komandas, shajaa speelee bija labaaks.



ECH kvalifikacija deva, jo pretinikes atljaava. Shodien ar Cipu priekshgalaa neviens pick&roll nesanaaca, jo Bramlets neljaava! A kas ir Bramlets salidzinot ar piem. Gasol? Ech atlase bija Muizhnieka impotences paraugdemonsrejums. Tikai shoreiz tas potences peitika lia apspeletu viduvejibas. Shodien jusu melnajiem krita jo ASK nespeja izskradit lidz ( uz noguruma fona ), bet padomaa kas buus ja vinjus nosegs (taaapat ka 2vaas pirmajaas speelees). Jus esat uzvarejushi kauju, bet karsh veel nebuut nav beidzies



par kādu impotenci tu runā? ārsts,vai? tā vien liekas,ka lv izlase ir k-kādi monstri,tik daudz mums ir to eirolīgas un nba spēletāji,ka atlases ciklā cauri vajadzētu izbraukt ar aizsietām acīm,mēs tak pat neesam to pašu horvātu līmenī,protams,ņemot izlases un salīdzinot uzvārdus uz papīra! paskaties,kā krieviem gāja atlases ciklā.. tas tak ir sports,nevis šaha kauja

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:35, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
"yankee, šodien 21:31
tiesnesiss ozols... nu taa ir katastrofa basketbola laukumaa... aarpraac, nu es nesaprotu kaadeel vinam tik loti patiik sap*st labas basketbola speeles, mosh kaadi mazveertiibas kompleksi no beerniibas?"

vooooo a kad bkv klaut ko saka par sogjiem, tad - laukji beidziet chiiksteet. iemaacieties zaudeet, puiki, buutu laiks sakt pie taa pierast



1. Soģi patiešām neizšķīra spēles likteni. Bija dažas epizodes, kad mājniekus (!) neizprotami sodīja, bet ne jau tas bija pie vainas.
2. Paldies Dievam, ASK pagaidām nav pieradusi pie zaudējumiem atšķirībā no BKV, kuriem zaudējums Lietuvas NETOP2 komandām kļuvusi par ierašu. Tieši tā arī katras komandas lielākā problēma - pierod pie kļūdām, zaudētām spēlēm u.tml. Nepareiza psiholoģija! Pat ja zaudējumi padaudz, pie tā nedrīkst pierast. Nebrīnos, ka tieši no BKV atbalstītāja šāds teiciens (pierašana pie zaudējuma) nāk.

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:35, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds

Citāts:

Publicējis Bucis
Diezgan bēdigi izskatās ASK Latviešu spēlētāju 26 gūtie punkti pret 41 punktu ko guva Latviešu spēlētāji Ventspilij.


Bēdīga situācija ir kopumā ar latviešiem nevis ASK. Tiesa, vienubrīd šodien pamanīju brīdi, kad abās komandās bija pa 4 latviešiem laukumā.

Neskatoties uz statistiku, pārliecinoši no latviešiem (tīri snieguma ziņā) šķita Valters... eu tas arī viss.

Bušiņš, Viļums, Helmanis, Vītols, Grafs, Cipruss utt utt neizskatījās pārāk labi uz leģionāru fona. :/



tu esi tik aciigs, laikam redzi tikai guutos punktus, bet gudru speeli , piem, Helmaņa izpildiijumaa laikam ask fana acs liek neredzeet, nu zheel ja izlasei ir tadi fani, ceru ka nedusmo, ka uzskatu tevi par izlases fanu, ja kluudos tad zheel...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:36, pirms 18 gadiem
Biju uz speeli, kas sagadaja daudz patikamu pardzivojumu. Butiiba nebija ipashi svariigi, kura komanda uzvarees, jo gribeejas izbaudiit skaistu basketbolu. Prieks, ka mums ir divas speekos vienlidzigas komandas!!!

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:36, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds

Citāts:

Publicējis Bucis
Diezgan bēdigi izskatās ASK Latviešu spēlētāju 26 gūtie punkti pret 41 punktu ko guva Latviešu spēlētāji Ventspilij.


Bēdīga situācija ir kopumā ar latviešiem nevis ASK. Tiesa, vienubrīd šodien pamanīju brīdi, kad abās komandās bija pa 4 latviešiem laukumā.

Neskatoties uz statistiku, pārliecinoši no latviešiem (tīri snieguma ziņā) šķita Valters... eu tas arī viss.

Bušiņš, Viļums, Helmanis, Vītols, Grafs, Cipruss utt utt neizskatījās pārāk labi uz leģionāru fona. :/



piekritu, bet paskties uz ACSK vai MAccabi - cik tur daudz toni diktee krievi vai zhiidi? Skarbaa realitaate - talanti uz NBA, parejie kur nu kurais...

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:37, pirms 18 gadiem
uz Hondurasa

pie pikenrola neizdoshanaas vainojams bija nevis Cipruss, bet gan mazie, kas nespeeja atrast celju piespeelei. shajaa gadiijumaa, kaa jau teicu, Shenonam un Ciprusam veel vajag saspeeleeties.
Muizjnieka impotence? skaidrs, ka tev ir izteiktas antipaatijas par Muizjnieku, bet shis ir jautaajums, kuraa varu tev oponeet un oponeet... vnk kaut reizi iedziljinies tajaa visaa.
pirmajaas divaas speelees Shenonu nevis nosedza, bet gan vinjsh pats nespeeleeja... tu vispaar zini, kaadas paarunas ar vinju bija shajaa sakaraa? un veelies teikt, ka, piem., Undiinee vinju arii nesedza? un kaa veel sedza... bet tik un taa bija peedeejo minuushu varonis. ja ne Shenons, tiktu mekleets naakoshais liideris - Lovs, Dzjonsons, Helmanis vai veel kaads cits...

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
garnett a nez kas tad buutu jadara, japretiniekam divas smagas speeles? pa 4 jaalaizh? bkv vismaz nedilsa ka puse komanda ar traumaam, kaa to lisijs dariija peec tam tikai nezkapeec traumeetie naaca pamataa un meta un vaaca bumbas.



Pats personīgi dzirdēji Butautu to sakām?
Ja dzirdēji, tad piekrītu - nav pārāk smuki, neatbalstu to.
Bet kas tur ar Vītola "traumu" bija?

Neko neapgalvoju, šīs lietas tiešām paskrēja man garām.

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:39, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis timonss
to ramiism
nu par ciprusu gluzhi nepiekritu! kursh tad bija pamatcentrs kvalifikacijas speles un kads bija vinja videjais raditajs! bija labs! vienigais spanjijaa vinjam vai nu neuzticejas vai vel kas! bet taa samera man ciprusa spele patiik. kaut neesu ventspils fans



nu es jau nesaku, ka vinsh tagad ir slikts! es saku, ka vinsh izskataas taapat kaa kvalifikaacijaa, tiesa, te nav valtera jaunaakaa, kas vareetu peec pick&roll iedot vinjam ideaalu piespeeli, atraujoties uz grozu. par grafu vinsh shodien bija labaaks, tiesa, atveeraas tikai tad, kad ask pamainiija aizsardziibu, lai nosegtu bkv meteejus, taadeejaadi atbrivojot rokas ciprusam, kuru (principaa visus bkv garos) 1. puslaikaa un it sevishki 1. ceturtdaljaa ask neitralizeeja un apspeeleeja bez probleemaam..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:40, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis petrini
"Ceturto ceturtdaļu lieliski uzsāka „ASK Rīga” basketbolisti, kurus ar savu fantastisko darbību no ziemas miega pamodināja"
nu ja ASK visu laiku speeleja fantastiksi un lieliski, kas briizham robezhojaas ar neticami un fenomenaali, bet bkv kaukaa nobumboja un vinneeja. [cenzēts]



Nepārdzīvo, savā izdevumā varēsi rakstīt kā tev tīk. Gan jau tu spēsi būt daudz objektīvāks.

Btw, man tieši tāpēc ASK patīk, ka spēlē reāli azartiski nevis nosvērti kā BKV. Nezinu, kas ir produktīvāk/efektīvāk, bet skatāmāk noteikti ir pirmais variants.

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:41, pirms 18 gadiem
priecajos,ka vinneja..taa vajadzeja..teisnesi atkal divaini teisaa..kas i,nevar normaalus teisnesus noliigt? Muiznieks tras,vislaik nemiera,par teisnesu darbibam vel var saprast,bet vislaik ardas gar malu..baigi.

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:41, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Achates

Citāts:

Publicējis Edmunds

Citāts:

Publicējis Bucis
Diezgan bēdigi izskatās ASK Latviešu spēlētāju 26 gūtie punkti pret 41 punktu ko guva Latviešu spēlētāji Ventspilij.


Bēdīga situācija ir kopumā ar latviešiem nevis ASK. Tiesa, vienubrīd šodien pamanīju brīdi, kad abās komandās bija pa 4 latviešiem laukumā.

Neskatoties uz statistiku, pārliecinoši no latviešiem (tīri snieguma ziņā) šķita Valters... eu tas arī viss.

Bušiņš, Viļums, Helmanis, Vītols, Grafs, Cipruss utt utt neizskatījās pārāk labi uz leģionāru fona. :/



tu esi tik aciigs, laikam redzi tikai guutos punktus, bet gudru speeli , piem, Helmaņa izpildiijumaa laikam ask fana acs liek neredzeet, nu zheel ja izlasei ir tadi fani, ceru ka nedusmo, ka uzskatu tevi par izlases fanu, ja kluudos tad zheel...



gudri spletaji parasti izkjir speles likteni...nevis parliecinoshi sasit sodus un veel paarliecinoshaak seezh uz benkja peec tam... Paaraak neparliecinoshi tie Tevis domaatie parliecinoshi commenti

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:42, pirms 18 gadiem
Man gan labaak patiik gudra speele, bet taa laikam nav Topaa..

ai, shodien baigais nogurums turklaat jaadomaa par taam deriibaam..

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:42, pirms 18 gadiem
to ramiism
pirmaja puslaikaa gan veiksmigi izdevaas ventspils garos nosegt. tas nu gan ir japiekriit. biju domajis ka Cipruss vispar kadus pars punktus iemetis. bet beigas tiiri normali ir sametis!

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:42, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds

Citāts:

Publicējis petrini
garnett a nez kas tad buutu jadara, japretiniekam divas smagas speeles? pa 4 jaalaizh? bkv vismaz nedilsa ka puse komanda ar traumaam, kaa to lisijs dariija peec tam tikai nezkapeec traumeetie naaca pamataa un meta un vaaca bumbas.



Pats personīgi dzirdēji Butautu to sakām?
Ja dzirdēji, tad piekrītu - nav pārāk smuki, neatbalstu to.
Bet kas tur ar Vītola "traumu" bija?

Neko neapgalvoju, šīs lietas tiešām paskrēja man garām.



nja par Vītola traumu ar ieņirdzu, kad ieraudzīju pamatsastāvu

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:43, pirms 18 gadiem
žēl gan ka tā...

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:43, pirms 18 gadiem
prieks, ka šobrīd šeit novērojamas sakarīgas diskusijas par spēli nevis [cenzēšanās] fanu starpā...

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:43, pirms 18 gadiem
uz Edmunds

ja es Muizjniekam ko paarmetu, tad taa ir nemaaceeshana/megribeeshana straadaat ar komandu psihalogjiski.
komanda, ja grib, speej sanjemties uz speeleem. bet, ja vinji netiek pietiekami bakstiiti, vinji speelee uz po liimeni.
viss jau ir atkariigs no speeleetaaju raksturiem, un ASK sastaavaa ir izteikti ciiniitaaji, speeleetaaji, kas veelas sevi pieraadiit - Valters, Miledzjs, Andrukaitis.
turklaat jaunas komandas (kaa ASK) vienmeer speelees energjiskaak un apnjeemiigaak, jo veeleesies sevi pieraadiit.

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:48, pirms 18 gadiem
uz Nikestyle

neveelos kasiities, bet... ja BKV paraadiijaas viens traumeetais speeleetaajs, kursh taa arii neko extra neparaadiija, zinot vinja staavokli, tad ASK taadi bija veseli chetri. nezinu - iespeejas to visu izdomaaja prese, bet visi shie traumeetie ir garajaa galaa, bet ASK jau no piamajaam minuuteem spieda tieshi uz apakshu... k-kaa nelogjiski...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:53, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis #21
uz Hondurasa

pie pikenrola neizdoshanaas vainojams bija nevis Cipruss, bet gan mazie, kas nespeeja atrast celju piespeelei. shajaa gadiijumaa, kaa jau teicu, Shenonam un Ciprusam veel vajag saspeeleeties.
Muizjnieka impotence? skaidrs, ka tev ir izteiktas antipaatijas par Muizjnieku, bet shis ir jautaajums, kuraa varu tev oponeet un oponeet... vnk kaut reizi iedziljinies tajaa visaa.
pirmajaas divaas speelees Shenonu nevis nosedza, bet gan vinjsh pats nespeeleeja... tu vispaar zini, kaadas paarunas ar vinju bija shajaa sakaraa? un veelies teikt, ka, piem., Undiinee vinju arii nesedza? un kaa veel sedza... bet tik un taa bija peedeejo minuushu varonis. ja ne Shenons, tiktu mekleets naakoshais liideris - Lovs, Dzjonsons, Helmanis vai veel kaads cits...



jaa jaa un pie pick&roll neizdoshanas apsoluuti "nevainiigi" ir ASK spletaji? Gudri treneri analizee oponenta speles stilu pirms speeles...taa vinsh parasti izdodaas pret jebkutu speletaju un jebkuru komandu vai ne? Mes te varam 17 dienas no vietas viens otru megjinat parliecinat par savu taisnibu, BKV,ASK un Latvijas izlases sniegums shosezon jau ir pieradijis gana daudz, zhel tikai ka daudzi nespeej rezdeet atskjiribu...

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:54, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Achates

Citāts:

Publicējis Edmunds

Citāts:

Publicējis Bucis
Diezgan bēdigi izskatās ASK Latviešu spēlētāju 26 gūtie punkti pret 41 punktu ko guva Latviešu spēlētāji Ventspilij.


Bēdīga situācija ir kopumā ar latviešiem nevis ASK. Tiesa, vienubrīd šodien pamanīju brīdi, kad abās komandās bija pa 4 latviešiem laukumā.

Neskatoties uz statistiku, pārliecinoši no latviešiem (tīri snieguma ziņā) šķita Valters... eu tas arī viss.

Bušiņš, Viļums, Helmanis, Vītols, Grafs, Cipruss utt utt neizskatījās pārāk labi uz leģionāru fona. :/



tu esi tik aciigs, laikam redzi tikai guutos punktus, bet gudru speeli , piem, Helmaņa izpildiijumaa laikam ask fana acs liek neredzeet, nu zheel ja izlasei ir tadi fani, ceru ka nedusmo, ka uzskatu tevi par izlases fanu, ja kluudos tad zheel...



Protams, esmu izlases fans.
Man būs prieks, ja Helmaņa triki izies cauri izlases spēlēs, bet brīnos, ka mūsu pašu tiesneši joprojām uzķeras uz to (nerunāju par tiem sodiem, kas ļauj izbēgt no drošiem 2p., bet par grūstīšanos, tiesnesim neredzot).

OK, varēja ar neapbruņotu aci redzēt, ka Helmanim ir fantastiska pieredze, bet, ja tā atklāti, viņa laiks pamazām beidzas. Reāli viņš prot mest 3p. un "grūstītes" savā soda laukumā. Taču mūsdienu basketbolistam vajag arī ātrumu, atlētiskumu (lecieni) u.tml. Tiesa, ja pretinieks Helmaņa spēles stilu nepazīst, tad viņš var lieti noderēt (uz to ceru EČ finālturnīrā).

Btw, kā tu domā, kāpēc Muižnieks viņu laukumā turēja tikai 18min? (septītais spēles laiks)

     [+] [-]

, 2007-01-18 23:57, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Carmelo
sUPERKLUBU? lATVIAJS SUPERKLUBU! :d



neticeesi, bet superklubu kursh ta reaali uz papiira pastaav pirmo gadu. Ja taada aritmeetiska progresijaa viss turpinaasies tad peec 2-3 gadiem BKV ar 12 Shenoniem tiks suutita maajas..