Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" direktore skaidro, kāpēc Valters un VEF lieto "Twitter"

Jānis Pārums

"VEF Rīga" direktore skaidro, kāpēc Valters un VEF lieto "Twitter"
Valdis Valters, VEF galvenais treneris
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Ņemot vērā ažiotāžu, ko izraisījusi "VEF Rīga" galvenā trenera Valda Valtera viedokļa paušana mikroblogošanas vietnē twitter.com, kā arī vakar "Sporta Avīzē" Uvja Helmaņa intervijā pausto nostāju un diskusijas, kas pēc tam turpinājās portālā sportacentrs.com, "VEF Rīga" direktore Laila Spaliņa sagatavojusi savu viedokli par to.

"Pagāja kāds mēnesis, līdz pierunāju Valdi sākt lietot sociālo tīklu Twitter. Šķiet, tā bija 13.jūlija pēcpusdiena. 15.septembra vakarpusē viņam jau bija 915 sekotāji un 1053 ieraksti. Daudz. Un, lai arī katrs pats vai izvēlēties, sekot un lasīt vai nepievērst uzmanību, diskusijas par un ap šo, kas laikam jau jāsauc par notikumu, arvien turpinās, nu par to raksta pat valsts lielākajā sporta žurnālā, tāpēc man šķiet svarīgi pateikt, kāpēc Valdis Valters un VEF izmanto šo moderno tehnoloģiju iespēju - Twitter.

Tāpēc, ka, ja Tevis nav internetā, Tevis nav vispār. Tāpēc, ka mums ir svarīgi sarunāties, nevis tikai informēt. Tāpēc, ka ir pieprasījums, tāpēc ir arī piedāvājums.

Ja kādu interesē basketbols un ir bez starpniekiem iespējams uzdot jautājumu vienam no pašiem kompetentākajiem ekspertiem basketbolā, saņemt operatīvu un kompetentu atbildi, tad kāpēc to neizmantot? Vairs nav jāgaida rītdienas avīze, lai zinātu par notikušo. Ja, jūsuprāt, autoritatīvs viedokļa paudējs ir kāds cits, jautājiet citiem. Tādas ir jūsu tiesības – izvēlēties.

Kas ir kritērijs kvalitātei ierakstiem šajā mikroblogošanas vietnē? Vai sekotāju skaits, kas tos lasa? To citēšanas biežums, vai arī atsauces uz tiem Latvijas plašsaziņas līdzekļos? Iespējams, tas viss kopā. Un tas viss viņam ir.

Manuprāt, Twitter lietošana ir neizbēgama aktivitāte atvērtai, tiešai divvirzienu komunikācijai ar saviem domubiedriem, lai pārrunātu svarīgo, lai vienkārši sarunātos. Pat Lielbritānijas valdības profesionāļi saviem departamentiem izstrādājuši Twitter lietošanas rokasgrāmatu, kur teikts, ka "ziņojumiem vajadzētu būt daudzveidīgiem, cilvēciskiem, savlaicīgiem, ticamiem, korporatīviem un pastāvīgiem. Rekomendēts rakstīt vismaz divus ziņojumus dienā, maksimālais – desmit." Visi (neesmu gan gluži visus pārbaudījusi) NBA klubi lieto šo sociālo tīklu. Varam jau arī mēs izstrādāt pamācību, kad, ko un kā rakstīt, bet, manuprāt, tieši autentiskiem ierakstiem ir spēks un vērtība.

Virsrakstā pieminēju Uvi Helmani, jo viņš "Sporta Avīzē" vaino Valda Twitter ierakstus teju valstsvienības drūmajā startā Eiropas čempionātā Polijā. Redz, sliktam dejotājam vienmēr kurpes vainīgas. Nevar basketbola patriotam pārmest interesi par izlasē notiekošo un viedokļa paušanu savā personīgajā Twitter profilā. Ja ir problēmas ar disciplīnu, par tām jārunā. Ja par notikušo būtu bijusi pietiekama, objektīva un laicīga informācija no izlases kapteiņa, Basketbola savienības vai tās pārstāvjiem, spekulācijām nebūtu vietas. Ja Kasparam Bērziņam vai/ un Ķēstutim Kemzuram, vai arī Uvim Helmanim būtu savs Twitter konts, viņi teiktu, viņos klausītos un tas, ka savas domas izsaka arī citi, nevienam netraucētu.

Es vēlreiz vēlos uzsvērt argumentus, kāpēc V.Valters lieto Twitter. Iespējams, kāds no tiem arī jūs pārliecinās pievienoties:
- objektīva, precīzi formulēta, nepastarpināta (bez žurnālista subjektīvā viedokļa) eksperta informācija tieši auditorijai, kurai tā interesē;
- divvirzienu komunikācija ar iespēju jautāt un atbildēt, diskutēt, nevis tikai dzirdēt un uzklausīt;
- iespēja ziņot no notikuma vietas, publicēt ierakstu Twitter var arī, nosūtot īsziņu. Tas līdz ar to dod arī iespēju uzzināt jaunumus pirmajam.

Viss iepriekšminētais man šķiet ļoti svarīgi, tāpēc arī VEF un Valdis Valters ir izveidojuši savus profilus Twitter. Tāpēc, lai sarunātos. Protams, mēs vēl tikai mācāmies, tāpēc ir kļūdas, bet nekļūdās jau tikai tas, kurš neko nedara.

Starp citu, Twitter nupat pierādīja savu lietderību patiesi labu darbu veikšanai – tieši šajā sociālajā tīklā aizsākusies akcija "Lielie bērnu slimnīcai". Jūs vēl varat tai pievienoties (atveriet mājas lapu lielie.lv, uzlieciet savam Twitter profilam dzelteno punktiņu, sekojiet @lielie_lv un paveiksim kādu labu darbu visi kopā. Paldies Lielie.lv autoriem)."

Laila Spaliņa, BK "VEF Rīga" direktore

 +24 [+] [-]

, 2009-09-16 13:46, pirms 15 gadiem
atvainojos, bet

 +42 [+] [-]

, 2009-09-16 13:46, pirms 15 gadiem
Objektīva eksperta informācija.

Nepiekritu.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-16 13:47, pirms 15 gadiem
nu, vai nav vienalga kāpēc viņš lieto to saitu?

bet nu vai ir taisnība par to, ka ja tevis NAV internetā, tevis NAV vispār?

ir pāris draugi, kas internetu nelieto praktiski nemaz, un viņi ir arī tik nemanāmi, visi parasti mēdz par šamiem piemirst. bet nu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 13:48, pirms 15 gadiem
kas tā par huiņu vispār Tvitters ir? It kā apskatījos, bet tā arī neiebraucu, kāpēc visi tādā starā no tā

  +7 [+] [-]

, 2009-09-16 13:48, pirms 15 gadiem
Ja Valters blogotu no VEF Riga varda, tad viņam vajadzetu dot kaut kadas atskaites un tas nebūtu normāli, ja viņš zem kluba vārda vāvuļotu ar klubu nesaistītas lietas. Bet Valters twitero no ar savu vārdu un izsaka par visu savu viedokli. Katrs var izvēlēties, vai lasīt to vai nē un ņemt to pierē.
Cilvēks izmanto interneta brīvību un neko aizliedzamu viņš nedara, tikai padara šo vienmuļo Latvijas sporta virtuvi nedaudz garšīgāku

 +37 [+] [-]

, 2009-09-16 13:49, pirms 15 gadiem
Nu, jāā... Vēl viens PR rakstiņš VV netiešā izpildījumā.
VEF menedžments pat nesaprot, ka pašu faktu par VV blogošanu neviens nenosoda. Nosodīts tiek abu Valteru sazināšanās stils un sekojoša nezolīda KLAČOŠANĀS. Ar šo tiek mudināts izveidot blogu, kur nemitīgi tiktu sekots līdzi kaut vai valterēnu izklaidēm un tās būtu atspoguļotas ar hronoloģisku precizitāti līdz pēdējam sīkumam - kur dzēru, ko, ar ko, cik nospēlēju utt.
Uz priekšu! Dzeltenajai presei atkal materiāls.
Nožēlojami.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-16 13:49, pirms 15 gadiem
vienā vārdā - ''lauki'' ...

  +4 [+] [-]

, 2009-09-16 13:49, pirms 15 gadiem
sviests

     [+] [-]

, 2009-09-16 13:50, pirms 15 gadiem
Vakar Keisels LTV7 studijā teica, ka tviterošana nav savienojuma ar trenera darbu!

Tā ir padomiska domāšana. Kāpēc tad pats Keisels tvitero?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-16 13:50, pirms 15 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Vakar Keisels LTV7 studijā teica, ka tviterošana nav savienojuma ar trenera darbu!

Tā ir padomiska domāšana. Kāpēc tad pats Keisels tvitero?
Keisels piedod ir cirvis !

 +19 [+] [-]

, 2009-09-16 13:51, pirms 15 gadiem
Varbūt VV arī vajadzētu palasīt to tvitera rokasgrāmatu, īpaši sadaļu "kā nekļūt jēlam vai neiztaisīties par tīni".

 +20 [+] [-]

, 2009-09-16 13:51, pirms 15 gadiem
Hallooooo, "sliktam dejotājam arī kurpes vainīgas"..... Nav jau runa par to, ka VV komentāri būtu lielā mērā vainīgi pie izlases rezultātiem, bet runa ir par to, ka VV ar saviem vienmēr visszinošajiem komentāriem var un arī rada nevajadzīgus asumus starp tiem, kam ir jāspēlē izlasē, un tiem, kam ir nepieciešama totāla komandas izjūta, nepieciešams vienotības fīlings un viss pārējais, ko sauc par komandas savstarpējo ķīmiju!!! Ieliec debīlus komentārus par to KK dauza trenniņos KV, nu kur vēl muļķīgāk - tiešām, tā kā tādas vecenes (atvainojos). VV ir jādara savs darbs - viņš arī Twiterā ir VEF treneris, bet nejau KV un SV tēvs, kurš tagad ik reizi klačosies par kādām dēlu nebūšanām. Runā twiterā, viss super, bet runā par savu tēmu, par savu komandum, par pretinieku komandām, par saviem spēlētājiem, bet ne jau par to, ko esi dzirdējis, kas notiek izlases spēlētāju ģērbtuvēs!! Vai tad VV ir kāds soģis un Dievs..???

  +8 [+] [-]

, 2009-09-16 13:51, pirms 15 gadiem
Nez vai tos murgainos apvainojumus ar basketbolu saistītajiem cilvēkiem var nosaukt par - "objektīva, precīzi formulēta, nepastarpināta (bez žurnālista subjektīvā viedokļa) eksperta informācija".
Bez tam pati tak min, ka "ziņojumiem vajadzētu būt daudzveidīgiem, cilvēciskiem".

  +8 [+] [-]

, 2009-09-16 13:52, pirms 15 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Vakar Keisels LTV7 studijā teica, ka tviterošana nav savienojuma ar trenera darbu!

Tā ir padomiska domāšana. Kāpēc tad pats Keisels tvitero?
Vins nav treneris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-16 13:54, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Vins nav treneris?
Tviterošana, t.i. baumošana, pēc Keisela teorijas nav savienojama ar cienījama izdevuma žurnālista darbu!

  +7 [+] [-]

, 2009-09-16 13:55, pirms 15 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Vakar Keisels LTV7 studijā teica, ka tviterošana nav savienojuma ar trenera darbu!

Tā ir padomiska domāšana. Kāpēc tad pats Keisels tvitero?
Hmmm neesu manijis ka keiselis butu bijis kadreiz kaut kur treneris. Laikam tad ta ari ir atbilde uz tavu bezjedzigo jautajumu

 +12 [+] [-]

, 2009-09-16 13:56, pirms 15 gadiem
Kruti, izskatās , ka šis čempis var ieiet vēsturē ar to , ka kāds, pa atslēgas caurumu lūrējis un komentējis , kas izlasē notiek. Bet dēls var pretendēt nominācijā - labākais pastnieks. Ļerza liela un publikai interesanti. Tāda, kā novēlota pēcsacensību paģiru atrauga. Turcijā ierāvām -tagad atraugājamies..................

  +7 [+] [-]

, 2009-09-16 13:57, pirms 15 gadiem
Valdis Valters can suck my dick! vecais kjeems taads.........

  +9 [+] [-]

, 2009-09-16 13:57, pirms 15 gadiem
Man viedoklis ir tāds ka Valters ir liels muldoņa un brīžiem uzvedās kā tirgus vecene, nevis kā treneris un basketbola speciālists.

 +22 [+] [-]

, 2009-09-16 13:59, pirms 15 gadiem
Manuprāt, Valteri (šobrīd VV un KV) sevi pataisa par izsmiekliem....Tiešām pirms EČ uzskatīju KV par kārtīgu, labu spēlētēju, kura spēles ACB skatījos ar lielu sajūsmu, bet tagd vienīgais, ko varu pateikt - mazs sūdzambībele un tēvs...kā vienmēr tikai klačojas klačošanās pēc... sorry, bet šie abi Valteri šobrīd ir smagi smieklīgi...

 +11 [+] [-]

, 2009-09-16 14:00, pirms 15 gadiem
tas viens no pašiem kompetentākajiem ekspertiem basketbolā vakar tik objektīvu viedokli klārēja, ka man sāka likties, ka otrā pusē sēž pumpains tīnis!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-16 14:01, pirms 15 gadiem
knaible rakstīja: Man viedoklis ir tāds ka Valters ir liels muldoņa un brīžiem uzvedās kā tirgus vecene, nevis kā treneris un basketbola speciālists.
Cienītais nu tad paskaties kas notiek Vācijā un Itālijā ar Futbolu tur ir miljoniem cilvēku kuri uzskata ka zin labāk ko kā darīt nekā treneris. Tur troksnis ap izlasi ir 100 reizes lielāks nekā šeit modernajā laikmetā ar to ir jārēķinās.

Nu ja cilvēkus neinteresētu tad neviens Valteru nelasītu. Katram ir tiesības paust savu viedokli.

Tajā pašā NFL vai NBA cilvēki tvitero jau no rezervistu soliņa...

 +34 [+] [-]

, 2009-09-16 14:02, pirms 15 gadiem
Piekrītu par to ka twitters - tas ir progresīvi un labi, pats tajā esmu un aktīvi izmantoju. Piekrītu ka pieprasījums rada piedāvājumu - es kā VV sekotājs twiterī varu teikt ka vinjam sekotāji pieauga ļoti strauji. Un galu galā ir taču vārda brīvība LV

Problēma gan ir cita. VV melo un blefo. No visām viņa ziņām 25% ir patiesas, 25% blefa un 50% melu. Tieši LV izlases kontekstā. Konfliktu laikā viņš pastiprināja tos ar saviem komentāriem. Un tas ka viņš nodarbojas ar destrukciju ir biežā viedokļu maiņa par Kemzuru. Tad atbalsta, tad Kemzura pie visa vainīgs. Vainīgi visi. LBS. Spēlētāji. Treneri. Un tā visus 2 mēnešus. Tad labi ka Jaho un Freimani ņem uz izlasi, tad izrādas ka viss VEF sagatavošanās cikls izbojāts. Marazms. Nezinu. Vai nu pusmūža krīze, vai ārprātīga vēlme būt atkal pie LV izlases ruļiem. Vai vienkārši patīk ālēties. Un beidzot. Un kāda jēga no VV komentāriem, ja tam nav apakšā nekāda labu darba seguma. Atgādināšu, K.Valters ir Valda dēls, viens no lielākajiem alko patērētājiem izlasē, mikroklimata grāvējs (konflikti ar Miglinieku, Uvi, Kemzuru), psihiski nestabils (visi LV fani pajoliņi). Nu moins, ja VV nevar savākt savu dēlu, tad ko gan viņš var savākt? Un vai viņš vispār grib ko savākt? Vai tikai ļerkstēt ka visi ir slikti, visi vainīgi, etc...Sviests.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-16 14:04, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Cienītais nu tad paskaties kas notiek Vācijā un Itālijā ar Futbolu tur ir miljoniem cilvēku kuri uzskata ka zin labāk ko kā darīt nekā treneris. Tur troksnis ap izlasi ir 100 reizes lielāks nekā šeit modernajā laikmetā ar to ir jārēķinās.

Nu ja cilvēkus neinteresētu tad neviens Valteru nelasītu. Katram ir tiesības paust savu viedokli.

Tajā pašā NFL vai NBA cilvēki tvitero jau no rezervistu soliņa...
Esmu dzirdejis tikai par NFL, skatoties nba neesmu kaut ka pamanijis ka speletaji sedetu ar mobilajiem rokas, a NFL ir savadak nokapa uzbrukumu vai aizsardzibu un tad mierigi vari sedet lidz atkal ir jauzbruk via jaaizsargajas

     [+] [-]

, 2009-09-16 14:04, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: Piekrītu par to ka twitters - tas ir progresīvi un labi, pats tajā esmu un aktīvi izmantoju. Piekrītu ka pieprasījums rada piedāvājumu - es kā VV sekotājs twiterī varu teikt ka vinjam sekotāji pieauga ļoti strauji. Un galu galā ir taču vārda brīvība LV

Problēma gan ir cita. VV melo un blefo. No visām viņa ziņām 25% ir patiesas, 25% blefa un 50% melu. Tieši LV izlases kontekstā. Konfliktu laikā viņš pastiprināja tos ar saviem komentāriem. Un tas ka viņš nodarbojas ar destrukciju ir biežā viedokļu maiņa par Kemzuru. Tad atbalsta, tad Kemzura pie visa vainīgs. Vainīgi visi. LBS. Spēlētāji. Treneri. Un tā visus 2 mēnešus. Tad labi ka Jaho un Freimani ņem uz izlasi, tad izrādas ka viss VEF sagatavošanās cikls izbojāts. Marazms. Nezinu. Vai nu pusmūža krīze, vai ārprātīga vēlme būt atkal pie LV izlases ruļiem. Vai vienkārši patīk ālēties. Un beidzot. Un kāda jēga no VV komentāriem, ja tam nav apakšā nekāda labu darba seguma. Atgādināšu, K.Valters ir Valda dēls, viens no lielākajiem alko patērētājiem izlasē, mikroklimata grāvējs (konflikti ar Miglinieku, Uvi, Kemzuru), psihiski nestabils (visi LV fani pajoliņi). Nu moins, ja VV nevar savākt savu dēlu, tad ko gan viņš var savākt? Un vai viņš vispār grib ko savākt? Vai tikai ļerkstēt ka visi ir slikti, visi vainīgi, etc...Sviests.
Piekrītu!

 +21 [+] [-]

, 2009-09-16 14:10, pirms 15 gadiem
Nu jā, pēc šiem tekstiem VV man ar radīja ļoti erudītu un objektīvu basketbola ekspertu...

ValdisValters
1. Nu vismaz iir atraduši vainīgo,kaut gan Kristaps man maz ko stāstīja par komandu ,te Uvis kļūdās,man ir citi avoti1 minute ago from web
2. Tāda sajūta ka Uvis dzīvo 90 gados kad vēl nebija jaunās informācijas tehnoloģijas,laiki mainās Uvi!!!2 minutes ago from web
3. Bēdīgi bija skatīties treniņus kur Kambis kapteini regulāri dauza,jaunākie spēlētāji apceļ kā puiku un to visu Uvis cieš,nesaprotu viņu5 minutes ago from web
4. Kas tas par kapteini izlasē kuram nav autoritātes,būtu mums spēcīgs kapteinis vsu to dzeršanu varēja daudz mazināt7 minutes ago from web
5. Man tā liekas ka SA interviju neviens vairāk nedod un vienīgais no kā varēja paņemt ir Uvis

Ja agrāk cienīju viņu, tad vakardienas teksti atgādina 12gadīgu tīni. Visu cieņu, Valdi. Ceru, ka tu tāds neesi un tas bija tikai mirkļa vājums.

Un atgādināšu, Valdi, KV vēl ne tuvu neko nav sasniedzis. Okeij, bija lieliska sezona Spānijā, bet tas tavs lūzers Uvis ir spēlējis Eirolīgā, kamēr KV tur vēl nav ticis.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 14:11, pirms 15 gadiem
Murgi, laikam Valdis nobijies no tiesashanas

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 14:17, pirms 15 gadiem
mazais valters paklačo,un tas taja bezjedziiga tviteri dod talak....!!!!
Slēpts komentārs: picoo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 14:23, pirms 15 gadiem
nevaru twittera neko atrast, kads var tieso linku iesviest??

  +9 [+] [-]

, 2009-09-16 14:27, pirms 15 gadiem
Njā šitā uzbrauca Helmim par dejošanu!!!!!biju domājis turēt īkšķus par VEF sekmēm,bet nē labāk iešu uz futbolu.Katrā ziņā VEF ir tāds pats burbulis kā ASK,jebkurā laikā var plīst.Tam nav Biznesa plāna pamatā.

 +13 [+] [-]

, 2009-09-16 14:27, pirms 15 gadiem
cien. Laila Spaliņa! Saprotu, ka Jaunupa kungs tevi lūdza iedot informāciju, jo skaidrs, ka Valtera vītarošana sāk nodarīt reālu ļaunumu VEF klubam. Domāju, ka tas ir neatgriežami. Valteram norādījumus vajadzēja dot savlaicīgi, nevis "pēc kara". Ar visu šo jezgu Valters attālināja no VEF skatītāju un līdzjutēju pulka simtiem cilvēku. Domāju, ka labākais ko patreiz var darīt VEF basketbola klubs, lauzt līgumu ar VAldi Valteru, kurš ir diskreditējis VEF vārdu , sociālajā tīmeklī twitter nemitīgi izpaužot žultainu, neprecīzu, cilvēkus pazemojošu informāciju (lūzeris, invalīds, dzērājs..)..

un vēl. ja reiz rakstiet -
....- objektīva, precīzi formulēta, nepastarpināta (bez žurnālista subjektīvā viedokļa) eksperta informācija tieši auditorijai, kurai tā interesē;
atļaušos nepiekrist! Vai objektīva un precīza informācija bija, piemēram, ka Vecvagars juniors spēlēs VEFā? Ka VEF sastāvs papildināts ar Sanikidzi? Es jau nerunāju par stāstiem, ka viņš (Valters) ir pierunājis teju visu izlasi braukt uz EČ, pretējā gadījumā tur nebūtu kas spēlē. Tāpat, regulāra Kemzuras kompetences apšaubīšana ar absolūti neobjektīvu terminoloģiju.
Izdariet secinājumus!
P.S. Sveicieni Jaunajam Laikam!

  +7 [+] [-]

, 2009-09-16 14:27, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Ja Valters blogotu no VEF Riga varda, tad viņam vajadzetu dot kaut kadas atskaites un tas nebūtu normāli, ja viņš zem kluba vārda vāvuļotu ar klubu nesaistītas lietas. Bet Valters twitero no ar savu vārdu un izsaka par visu savu viedokli. Katrs var izvēlēties, vai lasīt to vai nē un ņemt to pierē.
Cilvēks izmanto interneta brīvību un neko aizliedzamu viņš nedara, tikai padara šo vienmuļo Latvijas sporta virtuvi nedaudz garšīgāku
Runa jau nav pat to, KA raksta, bet KO raksta. Un arī par to Uvim bija vislielākie pārmetumi. Šajā jautājumā pilnībā pievienojos viņam. Ņemot vērā VV zināmo autoritāti, un to, ka viņš tomēr ir baksetbola speciālists, viņam vajadzētu daudz rūpīgāk sekot līdzi savu ierakstu saturam un vispirms padomāt, vai tas viņu kaut kādā gaismā nepataisīs par muļķi. Šoreiz Uvis uzsvēra tieši šo. Netīrā veļa "speciālistiem" nav jāmazgā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-16 14:28, pirms 15 gadiem
Lai Valdinš raksta ko grib, interesanti palasīties. Atrast viņu var viegli. Google jaieraksta twitter/valdisvalters un lieta darīta.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 14:32, pirms 15 gadiem
7924 rakstīja: nevaru twittera neko atrast, kads var tieso linku iesviest??
http://twitter.com/ValdisValters

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 14:32, pirms 15 gadiem
R800 rakstīja: Valdis Valters can suck my dick! vecais kjeems taads.........
VV ir normāls krabis, Eirpoas mēroga basketbola leģenda un diezgan labs treneris, tikai dažreiz (pēdējā laikā gan biežāk) samisējas ar visādiem podiem.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-16 14:34, pirms 15 gadiem
lol, sasmidinājāt. kāpēc gan cilvēkam, kurš raksta zem personiskā profila, būtu jārunā tikai par kluba lietām? viņš runā par izlasi, runā par F-1, futbolu, visu ko vēlas.

  +8 [+] [-]

, 2009-09-16 14:35, pirms 15 gadiem
haa2o rakstīja: te komentaaros visi nodirsa LV izlasi - viss kaartiibaa, jo nemaak redz speelee.. VV uzraksta par LV izlasi kaut ko un luuk tas ir iemesls izlases neveiksmeem. kaa tad...
tiem kuriem nepatiik Valteri, protams, muzhdien kaut ko dirsiis vinjam virsuu, pat ja tas buus kaut kas mazsvariigs. atradiis pie kaa piesieties.
vairaaks gadus visi esportaa apsprieda kaa dzer Shkjeele un kaa veel kaads. uzraksta kko liidziigu VV un tas nav pareizi logjika - vinjsh nevar, bet kaut kaadi punjkjaini un pumpaini siikie driikst. un VV rakstiishana twitter.com nav nekas slikts. kas grib tas, lai lasa. kas negrib, lai dara ko citu. un paarsvaraa tas ko vinjsh tur raksta ir diezgan pamatoti. jeega kaut ko sleept, ka izlase dzer, ja visi jau gadus divus par to vien esporta lietotaaji rakstiija.
attopaas! p.s. tiem kam zem 13 (te aada ir lielaakaa dalja) veel neattapsies ilgi
Ja dzer, tad lai dzer. Ja VV zin, ka dzer, tad zin. Bet ja jau viņš vienmēr min , ka ir lielais spēlētāju pazinējs, jo lielāko daļu no tiem ir trenējis, un ka viņam ir lielāka autoritāte nekā Uvim vai Kemzuram, tad vecīt (Valdi Valter) ej un pasaki saviem audzēkņiem, ka esat izlasē - cieniet to, cieniet līdzjutējus, cieniet sevi, un parādiet īsto attieksmi, beidziet dzert! Un šajā gadījumā, ja VV, pat nevar pateikt savam dēlam KV, lai sāk uzvesties, tad par kādu Valda Valtera autoritāti te vispār var runāt?????

  +3 [+] [-]

, 2009-09-16 14:39, pirms 15 gadiem
ehh,VV pilnīgi vakar sacēlis visLatvijas sašutumu,brīnums,ka Uvis vēl atbildi nav devis,bet nu paldies Dievam,ka viņam pietiek prāta šobrīd paklusēt

  +3 [+] [-]

, 2009-09-16 14:41, pirms 15 gadiem
VV vienā no saviem tekstiem visus viņa nolicējus aicināja uz diskusiju twitterii.. Tā kā visi VV zākātājie laipni lūgti Twitter.com un uzdodiet žultainus jautājumus VV un gaidam no viņa atbildes!

P.s. Jāpiekrīt vienam augstāk minētam komentāram. Puse no VV tekstiem ir spriedelējumi par tēmu un beztēmu, pieņēmumi un uz provokācijām balstīti!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-16 14:43, pirms 15 gadiem
un te pie apvāršņa, slēpjoties aiz simpātiskās Lailas Spaliņas muguras, parādās Latvijas basketbola trešais Edgars...
kas gribēs saprast - sapratīs

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 14:46, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Valdim Valteram kā basketbolistam un jauno spēlētāju sagatavotājam, bet tā cepšanās Twiterī bija muļķīga! Un VEF komandai par labu tas nenāca! Starpcitu attiecībā uz izlasi ideāli ja Valters būtu bijis trennera asistents! Tik diemžēl nez vai viņš var būt otrais?

  +5 [+] [-]

, 2009-09-16 14:48, pirms 15 gadiem
bija doma aiziet uz VEF spelem...
nekad!!!!puiselis par treneri.
liekas,ka musu dazkart vajpratigais Bimbamols ir objektivaks.

  +8 [+] [-]

, 2009-09-16 14:57, pirms 15 gadiem
Nav runa par pašu Twitter lietošanu, bet par to, ka VV apzināti vai neapzināti grauj un sašķeļ basketbola sabiedrību. Kopš vien VV ir basketā, viņam mērķis viens - karaļa tronis. Kas nav ar mani, lai sapūst, un vienalga viņam viss basketbols, kas nav tieši ar viņu saistīts. Nebrīnītos, ja viņš pat apmierināts par mūsu izlases neveiksmēm. Visus panākumus piešuj sev, visas neveiksmes skaidro ar to, ka lūk, viņu neklausīja.
Pretīgi lasīt, ka var šitā citus (tostarp Helmani) - apd.st! Ko ko, bet nu cieņu šādi neiemantosi (ja vēl kaut kas ir palicis... )! Kādreiz cienīju kā lielisku spēlētāju, vēlāk arī zināmā mērā kā treneri, bet nu tagad - ej mācies kopā ar tīņiem! Ja vēl kaut ko iemācīsies...

  +7 [+] [-]

, 2009-09-16 15:00, pirms 15 gadiem
Kopš Bimbambols vairāk nav aktīvs beidzot ir par ko pasmieties...

  -3 [+] [-]

, 2009-09-16 15:00, pirms 15 gadiem
Nesaprotu, kāda problēma rakstīt savas pārdomas kādā Latvijas saitā (serverī)? Kur fiška? Tāpat latviski neviens cits nelasīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-16 15:02, pirms 15 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: Kopš Bimbambols vairāk nav aktīvs beidzot ir par ko pasmieties...
Interesanti vai VV nav kaut mazliet kauns par to, ka viņu pat salīdzina un liek vienā plauktiņā ar Bimbambolu!?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 15:07, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Esi pārliecināts, ka Bimbambols alias Dravnieks alias Sēklinieks nav tas pats Valdis Valters? Zini, es te paanalizēju - un man tā sanāk!
Par šito es jau biju domējis, bet tad VV vakar tviteri rakstīja, ka viņam patīk paprvocēt cilvēkus, lai šie patrako, jo viņš psiholoģiju studē!
Kas esportā ir lielākais un veiksmīgākais provokātors uz vardabiskām izpausmēm??? to es domāju zina apsolūti visi!

VV:es tā kā mācos psiholoģiju man ir interesanti papētīt un paprovocēt tos trakos komentētājus-īsi sakot labs treniņš

     [+] [-]

, 2009-09-16 15:08, pirms 15 gadiem
liešana deputātu stilaa.......vnk ej zhopaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-16 15:13, pirms 15 gadiem
Reggie rakstīja: Par šito es jau biju domējis, bet tad VV vakar tviteri rakstīja, ka viņam patīk paprvocēt cilvēkus, lai šie patrako, jo viņš psiholoģiju studē!
Kas esportā ir lielākais un veiksmīgākais provokātors uz vardabiskām izpausmēm??? to es domāju zina apsolūti visi!

VV:es tā kā mācos psiholoģiju man ir interesanti papētīt un paprovocēt tos trakos komentētājus-īsi sakot labs treniņš
Atradsies psihologs... butu nu labak saviem puikam attieksmi ieborejies.

     [+] [-]

, 2009-09-16 15:19, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Atradsies psihologs... butu nu labak saviem puikam attieksmi ieborejies.
Var iemācīt spēlēt, bet attieksme ir tā lieta, ko nevar iemācīt!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-16 15:21, pirms 15 gadiem
Reggie rakstīja: Var iemācīt spēlēt, bet attieksme ir tā lieta, ko nevar iemācīt!
Prieks ta ir siksna pa dibenu.

Protams, ja berniba un tina gados ir lauts laist gurki, tad ap 30 neko jau nevar izmainit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: evlak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-16 15:42, pirms 15 gadiem
pilna pasaule ar durakiem nav ko piebilst..un pateikt ja tu esi interneta tad tu nesi vispar ir galigais stu*bums..

     [+] [-]

, 2009-09-16 15:55, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube - "Tweetaholic" - By Dave...

VALDIS IR TVĪTAHOLIĶIS!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-16 16:10, pirms 15 gadiem
besī tas slimais večuks

 +10 [+] [-]

, 2009-09-16 16:34, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka Spale ir histēriska mātīte! 3 rindkopās raksta vienu un to pašu, bet "objektīva, precīzi formulēta, nepastarpināta (bez žurnālista subjektīvā viedokļa) eksperta informācija" ir kulminācija visam!
Spales kundze, kā VV var sniegt OBJEKTĪVU informāciju par izlases treniņiem un mikroklimatu, ja viņš treniņos nepiedalās un ikdienā nav kopā ar izlasi!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-16 17:08, pirms 15 gadiem
krieviem ir tāds teiciens - stukačs

  +3 [+] [-]

, 2009-09-16 17:28, pirms 15 gadiem
džīzes.. kā jau rakstija, nenosoda jau pašu rakstīšanu (ir diezgan interesanti palasīt kādreiz), bet to, kā KV un VV sadarbiba un komandas būšanu iznešana arpus ģērbtuvēm ietekmēja komandas mikroklimatu!!!

Nevar basketbola patriotam pārmest interesi par izlasē notiekošo un viedokļa paušanu savā personīgajā Twitter profilā.

Izlasi vēlreiz, ko uzrakstīji. '

Kāpēc lai nevarētu? Ja, piemēram, Jānis Bērziņš skatītos jūsu komandas treniņus un pēc tam twitterī ierakstītu kādas sadarbibas plānojat un kādas Valdim šodien apenes, jūs taču nebutu priecīgi.
Pie tam, VV ir kaut kada atbildiba sabiedribas priekšā.

Uvis pats pateica- VV un KV "sadarbiba" ir TRAUCĒJUSI. VIss.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-16 17:30, pirms 15 gadiem
"Tāpēc, ka mums ir svarīgi sarunāties, nevis tikai informēt.."
Apbrīnojami,ka kārtējo reizi cilvēks runā pilnīgi muļķības,tai pat laikā to dara ar lielu pārliecību (ja jau Spaliņas kundze ir spējusi veselu lapu ar spamu saskribelēt,tātad domāts ir nopietni). Taču pirms gatavot kārtējo demagoģiju W stilā,varbūt ka vērt ir tomēr pieminēt ne tikai "sekotāju" skaitu,bet arī izteiksmes veidu? Un tieši tas ir PATIESAIS iemesls,kapēc W murgojumiem tiek pievērsta tāda uzmanība. Ja cilvēks spēj atļauties gānīt (nejaukt ar pamatotu kritiku) gandrīz visu basketbola sabiedrību (izņemot dažas sev VAJADZĪGAS personas un ,protams,savus dēlus),tad rodās jautājums - vai to tagad sauc par "objektīva, precīzi formulēta, nepastarpināta (bez žurnālista subjektīvā viedokļa) eksperta informācija" (Spaliņas citāts)?
Skaidrs,ka šādu aktivitāšu vienigais patiesais iemesls ir pievērst VEF klubam uzmanību(kas,kā redzams pēc iepriekšējām sezonām,īpaši nevienam nebija vajadzigs),lai vairotu skatītāju skaitu. Taču,manuprāt,ir panākts tikai viens,proti,W ir pierādījis savu neprasmi komunicēšanā un elementāras cieņas trūkumu pret basketbolā iesaistītiem cilvēkiem. Vēl vairāk izbrīna fakts,ka ne jau tikai W "nevēlamie cilvēki" ir tikuši nozākāti,bet pat izlases kapteinis,pret kuru W antipātijas,iepriekš,netika ievērotas.BEt tas ir tikai un vienīgi iepriekšminētā apliecinājums.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 18:42, pirms 15 gadiem
Es vispar nesaprotu kapec visi vinu uzskata par baigo specu basketbola lietas.
Vins tak ir luzers.Vins nav nevienu jauno basketbolistu uzaudzinajis no A-Z.Tas ka vins ir bijis Eiropas labaakais basketbolist kaut kados 80...gados nedod vinam tiesibas but karalim tagad.Vins ir basketbola tads pats luzers ka es tagad!!!!
Protams nav dumu bez uguns.Bet nez kapez šito idinu visi nem galvaa
Valdi da pašol Tu uz WC!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-16 20:05, pirms 15 gadiem
Paldies Valdim Valteram mvienmēr lasu un ir interesanti un noderīgi, negribas dzīvot informācijas badā!

     [+] [-]

, 2009-09-16 21:12, pirms 15 gadiem
Ilgu laiku likās, ka esportu lieto Latvijai netipiski sakarīgi domājoša auditorija, bet izlasot komentārus pie šī raksta, atzīšos - esmu jūsos stipri vīlies. Īsteni delfu aunapieres. Latviešu pretīgā daba tomēr kā āža kāja jums lien laukā.

Valters bija ir un būs, bet jūs - tikai kvankšķi, kas neredz tālāk par degungalu.

Valdis izsaka savu viedokli, tālāk jau seko opcijas: kurš negrib vai kuram nepatīk - lai nelasa, kam uzrodas sava patiesība - lūdzu, raksti savu versiju! Mums valstī ir personas uzskatu un viedokļu brīvība. Valters ir brīva personība un saka to ko domā, atšķirībā no daudziem mīkstmiešiem, kuri neziņā uz ko uzvelt atbildību par savu nespēju vai izlases mazspēju, mēģina padarīt W un Twitteru vainīgu mūsu solāriju karaļu neveiksmēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 23:12, pirms 15 gadiem
Ja kāds uzrautu Spaliņas kundzi "zarā" un nākamajā dienā visus sīkumus izstāsītu twiterī, tad viņa arī uzskatītu, ka tas ir labi un šāda komunikācija ir akūti nepieciešama VEF kluba imidža veidošanai?

Vai tad kāds pārmet, ka VV blogo? Nē. Ļoti laba un apsveicama lieta. Visa būtība ir tajā, kāda informācija, nereti baumas un vispār totāli murgi tiek publiskoti. Aizliegt jau nevienam neaizliedz arī murgus rakstīt, vnk izdara savus secinājumus par autoru.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-16 23:58, pirms 15 gadiem
v.v. nekad nav bijiis pa rio s.vinam ir uzdirs... uz l.v godu.vinam primarais ir deli.vbs ika veido..... deliem.vecakaisboja plecu sava s.....del,un agad mocas,jaunakais ar smadzenem nedraudzejas jau no jaunibas.v.v apdirs....spele..... speles ukraina ,be sandis labaka gadijuma vefa,jo, neviens no deliem normala kluba spel. nemak.

     [+] [-]

, 2009-09-17 13:36, pirms 15 gadiem
Ja kaadam nepatik ka Valters Twittero, lai nelasa.Nesaprotu kur ir probleema? Tagad pasaulee twittero daudzi, un man personiigi ir interesanti uzzinaat Valtera viedokli par shim teemaam un es domaaju ka neesmu vienigais!