Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" direktore skaidro, kāpēc Valters un VEF lieto "Twitter"

Jānis Pārums

"VEF Rīga" direktore skaidro, kāpēc Valters un VEF lieto "Twitter"
Valdis Valters, VEF galvenais treneris
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Ņemot vērā ažiotāžu, ko izraisījusi "VEF Rīga" galvenā trenera Valda Valtera viedokļa paušana mikroblogošanas vietnē twitter.com, kā arī vakar "Sporta Avīzē" Uvja Helmaņa intervijā pausto nostāju un diskusijas, kas pēc tam turpinājās portālā sportacentrs.com, "VEF Rīga" direktore Laila Spaliņa sagatavojusi savu viedokli par to.

"Pagāja kāds mēnesis, līdz pierunāju Valdi sākt lietot sociālo tīklu Twitter. Šķiet, tā bija 13.jūlija pēcpusdiena. 15.septembra vakarpusē viņam jau bija 915 sekotāji un 1053 ieraksti. Daudz. Un, lai arī katrs pats vai izvēlēties, sekot un lasīt vai nepievērst uzmanību, diskusijas par un ap šo, kas laikam jau jāsauc par notikumu, arvien turpinās, nu par to raksta pat valsts lielākajā sporta žurnālā, tāpēc man šķiet svarīgi pateikt, kāpēc Valdis Valters un VEF izmanto šo moderno tehnoloģiju iespēju - Twitter.

Tāpēc, ka, ja Tevis nav internetā, Tevis nav vispār. Tāpēc, ka mums ir svarīgi sarunāties, nevis tikai informēt. Tāpēc, ka ir pieprasījums, tāpēc ir arī piedāvājums.

Ja kādu interesē basketbols un ir bez starpniekiem iespējams uzdot jautājumu vienam no pašiem kompetentākajiem ekspertiem basketbolā, saņemt operatīvu un kompetentu atbildi, tad kāpēc to neizmantot? Vairs nav jāgaida rītdienas avīze, lai zinātu par notikušo. Ja, jūsuprāt, autoritatīvs viedokļa paudējs ir kāds cits, jautājiet citiem. Tādas ir jūsu tiesības – izvēlēties.

Kas ir kritērijs kvalitātei ierakstiem šajā mikroblogošanas vietnē? Vai sekotāju skaits, kas tos lasa? To citēšanas biežums, vai arī atsauces uz tiem Latvijas plašsaziņas līdzekļos? Iespējams, tas viss kopā. Un tas viss viņam ir.

Manuprāt, Twitter lietošana ir neizbēgama aktivitāte atvērtai, tiešai divvirzienu komunikācijai ar saviem domubiedriem, lai pārrunātu svarīgo, lai vienkārši sarunātos. Pat Lielbritānijas valdības profesionāļi saviem departamentiem izstrādājuši Twitter lietošanas rokasgrāmatu, kur teikts, ka "ziņojumiem vajadzētu būt daudzveidīgiem, cilvēciskiem, savlaicīgiem, ticamiem, korporatīviem un pastāvīgiem. Rekomendēts rakstīt vismaz divus ziņojumus dienā, maksimālais – desmit." Visi (neesmu gan gluži visus pārbaudījusi) NBA klubi lieto šo sociālo tīklu. Varam jau arī mēs izstrādāt pamācību, kad, ko un kā rakstīt, bet, manuprāt, tieši autentiskiem ierakstiem ir spēks un vērtība.

Virsrakstā pieminēju Uvi Helmani, jo viņš "Sporta Avīzē" vaino Valda Twitter ierakstus teju valstsvienības drūmajā startā Eiropas čempionātā Polijā. Redz, sliktam dejotājam vienmēr kurpes vainīgas. Nevar basketbola patriotam pārmest interesi par izlasē notiekošo un viedokļa paušanu savā personīgajā Twitter profilā. Ja ir problēmas ar disciplīnu, par tām jārunā. Ja par notikušo būtu bijusi pietiekama, objektīva un laicīga informācija no izlases kapteiņa, Basketbola savienības vai tās pārstāvjiem, spekulācijām nebūtu vietas. Ja Kasparam Bērziņam vai/ un Ķēstutim Kemzuram, vai arī Uvim Helmanim būtu savs Twitter konts, viņi teiktu, viņos klausītos un tas, ka savas domas izsaka arī citi, nevienam netraucētu.

Es vēlreiz vēlos uzsvērt argumentus, kāpēc V.Valters lieto Twitter. Iespējams, kāds no tiem arī jūs pārliecinās pievienoties:
- objektīva, precīzi formulēta, nepastarpināta (bez žurnālista subjektīvā viedokļa) eksperta informācija tieši auditorijai, kurai tā interesē;
- divvirzienu komunikācija ar iespēju jautāt un atbildēt, diskutēt, nevis tikai dzirdēt un uzklausīt;
- iespēja ziņot no notikuma vietas, publicēt ierakstu Twitter var arī, nosūtot īsziņu. Tas līdz ar to dod arī iespēju uzzināt jaunumus pirmajam.

Viss iepriekšminētais man šķiet ļoti svarīgi, tāpēc arī VEF un Valdis Valters ir izveidojuši savus profilus Twitter. Tāpēc, lai sarunātos. Protams, mēs vēl tikai mācāmies, tāpēc ir kļūdas, bet nekļūdās jau tikai tas, kurš neko nedara.

Starp citu, Twitter nupat pierādīja savu lietderību patiesi labu darbu veikšanai – tieši šajā sociālajā tīklā aizsākusies akcija "Lielie bērnu slimnīcai". Jūs vēl varat tai pievienoties (atveriet mājas lapu lielie.lv, uzlieciet savam Twitter profilam dzelteno punktiņu, sekojiet @lielie_lv un paveiksim kādu labu darbu visi kopā. Paldies Lielie.lv autoriem)."

Laila Spaliņa, BK "VEF Rīga" direktore

1 2 3 75 komentāri

 +24 [+] [-]

, 2009-09-16 13:46, pirms 15 gadiem
atvainojos, bet

 +42 [+] [-]

, 2009-09-16 13:46, pirms 15 gadiem
Objektīva eksperta informācija.

Nepiekritu.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-16 13:47, pirms 15 gadiem
nu, vai nav vienalga kāpēc viņš lieto to saitu?

bet nu vai ir taisnība par to, ka ja tevis NAV internetā, tevis NAV vispār?

ir pāris draugi, kas internetu nelieto praktiski nemaz, un viņi ir arī tik nemanāmi, visi parasti mēdz par šamiem piemirst. bet nu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 13:48, pirms 15 gadiem
kas tā par huiņu vispār Tvitters ir? It kā apskatījos, bet tā arī neiebraucu, kāpēc visi tādā starā no tā

  +7 [+] [-]

, 2009-09-16 13:48, pirms 15 gadiem
Ja Valters blogotu no VEF Riga varda, tad viņam vajadzetu dot kaut kadas atskaites un tas nebūtu normāli, ja viņš zem kluba vārda vāvuļotu ar klubu nesaistītas lietas. Bet Valters twitero no ar savu vārdu un izsaka par visu savu viedokli. Katrs var izvēlēties, vai lasīt to vai nē un ņemt to pierē.
Cilvēks izmanto interneta brīvību un neko aizliedzamu viņš nedara, tikai padara šo vienmuļo Latvijas sporta virtuvi nedaudz garšīgāku

 +37 [+] [-]

, 2009-09-16 13:49, pirms 15 gadiem
Nu, jāā... Vēl viens PR rakstiņš VV netiešā izpildījumā.
VEF menedžments pat nesaprot, ka pašu faktu par VV blogošanu neviens nenosoda. Nosodīts tiek abu Valteru sazināšanās stils un sekojoša nezolīda KLAČOŠANĀS. Ar šo tiek mudināts izveidot blogu, kur nemitīgi tiktu sekots līdzi kaut vai valterēnu izklaidēm un tās būtu atspoguļotas ar hronoloģisku precizitāti līdz pēdējam sīkumam - kur dzēru, ko, ar ko, cik nospēlēju utt.
Uz priekšu! Dzeltenajai presei atkal materiāls.
Nožēlojami.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-16 13:49, pirms 15 gadiem
vienā vārdā - ''lauki'' ...

  +4 [+] [-]

, 2009-09-16 13:49, pirms 15 gadiem
sviests

     [+] [-]

, 2009-09-16 13:50, pirms 15 gadiem
Vakar Keisels LTV7 studijā teica, ka tviterošana nav savienojuma ar trenera darbu!

Tā ir padomiska domāšana. Kāpēc tad pats Keisels tvitero?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-16 13:50, pirms 15 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Vakar Keisels LTV7 studijā teica, ka tviterošana nav savienojuma ar trenera darbu!

Tā ir padomiska domāšana. Kāpēc tad pats Keisels tvitero?
Keisels piedod ir cirvis !

 +19 [+] [-]

, 2009-09-16 13:51, pirms 15 gadiem
Varbūt VV arī vajadzētu palasīt to tvitera rokasgrāmatu, īpaši sadaļu "kā nekļūt jēlam vai neiztaisīties par tīni".

 +20 [+] [-]

, 2009-09-16 13:51, pirms 15 gadiem
Hallooooo, "sliktam dejotājam arī kurpes vainīgas"..... Nav jau runa par to, ka VV komentāri būtu lielā mērā vainīgi pie izlases rezultātiem, bet runa ir par to, ka VV ar saviem vienmēr visszinošajiem komentāriem var un arī rada nevajadzīgus asumus starp tiem, kam ir jāspēlē izlasē, un tiem, kam ir nepieciešama totāla komandas izjūta, nepieciešams vienotības fīlings un viss pārējais, ko sauc par komandas savstarpējo ķīmiju!!! Ieliec debīlus komentārus par to KK dauza trenniņos KV, nu kur vēl muļķīgāk - tiešām, tā kā tādas vecenes (atvainojos). VV ir jādara savs darbs - viņš arī Twiterā ir VEF treneris, bet nejau KV un SV tēvs, kurš tagad ik reizi klačosies par kādām dēlu nebūšanām. Runā twiterā, viss super, bet runā par savu tēmu, par savu komandum, par pretinieku komandām, par saviem spēlētājiem, bet ne jau par to, ko esi dzirdējis, kas notiek izlases spēlētāju ģērbtuvēs!! Vai tad VV ir kāds soģis un Dievs..???

  +8 [+] [-]

, 2009-09-16 13:51, pirms 15 gadiem
Nez vai tos murgainos apvainojumus ar basketbolu saistītajiem cilvēkiem var nosaukt par - "objektīva, precīzi formulēta, nepastarpināta (bez žurnālista subjektīvā viedokļa) eksperta informācija".
Bez tam pati tak min, ka "ziņojumiem vajadzētu būt daudzveidīgiem, cilvēciskiem".

  +8 [+] [-]

, 2009-09-16 13:52, pirms 15 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Vakar Keisels LTV7 studijā teica, ka tviterošana nav savienojuma ar trenera darbu!

Tā ir padomiska domāšana. Kāpēc tad pats Keisels tvitero?
Vins nav treneris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-16 13:54, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Vins nav treneris?
Tviterošana, t.i. baumošana, pēc Keisela teorijas nav savienojama ar cienījama izdevuma žurnālista darbu!

  +7 [+] [-]

, 2009-09-16 13:55, pirms 15 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Vakar Keisels LTV7 studijā teica, ka tviterošana nav savienojuma ar trenera darbu!

Tā ir padomiska domāšana. Kāpēc tad pats Keisels tvitero?
Hmmm neesu manijis ka keiselis butu bijis kadreiz kaut kur treneris. Laikam tad ta ari ir atbilde uz tavu bezjedzigo jautajumu

 +12 [+] [-]

, 2009-09-16 13:56, pirms 15 gadiem
Kruti, izskatās , ka šis čempis var ieiet vēsturē ar to , ka kāds, pa atslēgas caurumu lūrējis un komentējis , kas izlasē notiek. Bet dēls var pretendēt nominācijā - labākais pastnieks. Ļerza liela un publikai interesanti. Tāda, kā novēlota pēcsacensību paģiru atrauga. Turcijā ierāvām -tagad atraugājamies..................

  +7 [+] [-]

, 2009-09-16 13:57, pirms 15 gadiem
Valdis Valters can suck my dick! vecais kjeems taads.........

  +9 [+] [-]

, 2009-09-16 13:57, pirms 15 gadiem
Man viedoklis ir tāds ka Valters ir liels muldoņa un brīžiem uzvedās kā tirgus vecene, nevis kā treneris un basketbola speciālists.

 +22 [+] [-]

, 2009-09-16 13:59, pirms 15 gadiem
Manuprāt, Valteri (šobrīd VV un KV) sevi pataisa par izsmiekliem....Tiešām pirms EČ uzskatīju KV par kārtīgu, labu spēlētēju, kura spēles ACB skatījos ar lielu sajūsmu, bet tagd vienīgais, ko varu pateikt - mazs sūdzambībele un tēvs...kā vienmēr tikai klačojas klačošanās pēc... sorry, bet šie abi Valteri šobrīd ir smagi smieklīgi...

 +11 [+] [-]

, 2009-09-16 14:00, pirms 15 gadiem
tas viens no pašiem kompetentākajiem ekspertiem basketbolā vakar tik objektīvu viedokli klārēja, ka man sāka likties, ka otrā pusē sēž pumpains tīnis!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-16 14:01, pirms 15 gadiem
knaible rakstīja: Man viedoklis ir tāds ka Valters ir liels muldoņa un brīžiem uzvedās kā tirgus vecene, nevis kā treneris un basketbola speciālists.
Cienītais nu tad paskaties kas notiek Vācijā un Itālijā ar Futbolu tur ir miljoniem cilvēku kuri uzskata ka zin labāk ko kā darīt nekā treneris. Tur troksnis ap izlasi ir 100 reizes lielāks nekā šeit modernajā laikmetā ar to ir jārēķinās.

Nu ja cilvēkus neinteresētu tad neviens Valteru nelasītu. Katram ir tiesības paust savu viedokli.

Tajā pašā NFL vai NBA cilvēki tvitero jau no rezervistu soliņa...

 +34 [+] [-]

, 2009-09-16 14:02, pirms 15 gadiem
Piekrītu par to ka twitters - tas ir progresīvi un labi, pats tajā esmu un aktīvi izmantoju. Piekrītu ka pieprasījums rada piedāvājumu - es kā VV sekotājs twiterī varu teikt ka vinjam sekotāji pieauga ļoti strauji. Un galu galā ir taču vārda brīvība LV

Problēma gan ir cita. VV melo un blefo. No visām viņa ziņām 25% ir patiesas, 25% blefa un 50% melu. Tieši LV izlases kontekstā. Konfliktu laikā viņš pastiprināja tos ar saviem komentāriem. Un tas ka viņš nodarbojas ar destrukciju ir biežā viedokļu maiņa par Kemzuru. Tad atbalsta, tad Kemzura pie visa vainīgs. Vainīgi visi. LBS. Spēlētāji. Treneri. Un tā visus 2 mēnešus. Tad labi ka Jaho un Freimani ņem uz izlasi, tad izrādas ka viss VEF sagatavošanās cikls izbojāts. Marazms. Nezinu. Vai nu pusmūža krīze, vai ārprātīga vēlme būt atkal pie LV izlases ruļiem. Vai vienkārši patīk ālēties. Un beidzot. Un kāda jēga no VV komentāriem, ja tam nav apakšā nekāda labu darba seguma. Atgādināšu, K.Valters ir Valda dēls, viens no lielākajiem alko patērētājiem izlasē, mikroklimata grāvējs (konflikti ar Miglinieku, Uvi, Kemzuru), psihiski nestabils (visi LV fani pajoliņi). Nu moins, ja VV nevar savākt savu dēlu, tad ko gan viņš var savākt? Un vai viņš vispār grib ko savākt? Vai tikai ļerkstēt ka visi ir slikti, visi vainīgi, etc...Sviests.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-16 14:04, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Cienītais nu tad paskaties kas notiek Vācijā un Itālijā ar Futbolu tur ir miljoniem cilvēku kuri uzskata ka zin labāk ko kā darīt nekā treneris. Tur troksnis ap izlasi ir 100 reizes lielāks nekā šeit modernajā laikmetā ar to ir jārēķinās.

Nu ja cilvēkus neinteresētu tad neviens Valteru nelasītu. Katram ir tiesības paust savu viedokli.

Tajā pašā NFL vai NBA cilvēki tvitero jau no rezervistu soliņa...
Esmu dzirdejis tikai par NFL, skatoties nba neesmu kaut ka pamanijis ka speletaji sedetu ar mobilajiem rokas, a NFL ir savadak nokapa uzbrukumu vai aizsardzibu un tad mierigi vari sedet lidz atkal ir jauzbruk via jaaizsargajas

     [+] [-]

, 2009-09-16 14:04, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: Piekrītu par to ka twitters - tas ir progresīvi un labi, pats tajā esmu un aktīvi izmantoju. Piekrītu ka pieprasījums rada piedāvājumu - es kā VV sekotājs twiterī varu teikt ka vinjam sekotāji pieauga ļoti strauji. Un galu galā ir taču vārda brīvība LV

Problēma gan ir cita. VV melo un blefo. No visām viņa ziņām 25% ir patiesas, 25% blefa un 50% melu. Tieši LV izlases kontekstā. Konfliktu laikā viņš pastiprināja tos ar saviem komentāriem. Un tas ka viņš nodarbojas ar destrukciju ir biežā viedokļu maiņa par Kemzuru. Tad atbalsta, tad Kemzura pie visa vainīgs. Vainīgi visi. LBS. Spēlētāji. Treneri. Un tā visus 2 mēnešus. Tad labi ka Jaho un Freimani ņem uz izlasi, tad izrādas ka viss VEF sagatavošanās cikls izbojāts. Marazms. Nezinu. Vai nu pusmūža krīze, vai ārprātīga vēlme būt atkal pie LV izlases ruļiem. Vai vienkārši patīk ālēties. Un beidzot. Un kāda jēga no VV komentāriem, ja tam nav apakšā nekāda labu darba seguma. Atgādināšu, K.Valters ir Valda dēls, viens no lielākajiem alko patērētājiem izlasē, mikroklimata grāvējs (konflikti ar Miglinieku, Uvi, Kemzuru), psihiski nestabils (visi LV fani pajoliņi). Nu moins, ja VV nevar savākt savu dēlu, tad ko gan viņš var savākt? Un vai viņš vispār grib ko savākt? Vai tikai ļerkstēt ka visi ir slikti, visi vainīgi, etc...Sviests.
Piekrītu!

 +21 [+] [-]

, 2009-09-16 14:10, pirms 15 gadiem
Nu jā, pēc šiem tekstiem VV man ar radīja ļoti erudītu un objektīvu basketbola ekspertu...

ValdisValters
1. Nu vismaz iir atraduši vainīgo,kaut gan Kristaps man maz ko stāstīja par komandu ,te Uvis kļūdās,man ir citi avoti1 minute ago from web
2. Tāda sajūta ka Uvis dzīvo 90 gados kad vēl nebija jaunās informācijas tehnoloģijas,laiki mainās Uvi!!!2 minutes ago from web
3. Bēdīgi bija skatīties treniņus kur Kambis kapteini regulāri dauza,jaunākie spēlētāji apceļ kā puiku un to visu Uvis cieš,nesaprotu viņu5 minutes ago from web
4. Kas tas par kapteini izlasē kuram nav autoritātes,būtu mums spēcīgs kapteinis vsu to dzeršanu varēja daudz mazināt7 minutes ago from web
5. Man tā liekas ka SA interviju neviens vairāk nedod un vienīgais no kā varēja paņemt ir Uvis

Ja agrāk cienīju viņu, tad vakardienas teksti atgādina 12gadīgu tīni. Visu cieņu, Valdi. Ceru, ka tu tāds neesi un tas bija tikai mirkļa vājums.

Un atgādināšu, Valdi, KV vēl ne tuvu neko nav sasniedzis. Okeij, bija lieliska sezona Spānijā, bet tas tavs lūzers Uvis ir spēlējis Eirolīgā, kamēr KV tur vēl nav ticis.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 14:11, pirms 15 gadiem
Murgi, laikam Valdis nobijies no tiesashanas

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 14:17, pirms 15 gadiem
mazais valters paklačo,un tas taja bezjedziiga tviteri dod talak....!!!!
Slēpts komentārs: picoo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-16 14:23, pirms 15 gadiem
nevaru twittera neko atrast, kads var tieso linku iesviest??

  +9 [+] [-]

, 2009-09-16 14:27, pirms 15 gadiem
Njā šitā uzbrauca Helmim par dejošanu!!!!!biju domājis turēt īkšķus par VEF sekmēm,bet nē labāk iešu uz futbolu.Katrā ziņā VEF ir tāds pats burbulis kā ASK,jebkurā laikā var plīst.Tam nav Biznesa plāna pamatā.

 +13 [+] [-]

, 2009-09-16 14:27, pirms 15 gadiem
cien. Laila Spaliņa! Saprotu, ka Jaunupa kungs tevi lūdza iedot informāciju, jo skaidrs, ka Valtera vītarošana sāk nodarīt reālu ļaunumu VEF klubam. Domāju, ka tas ir neatgriežami. Valteram norādījumus vajadzēja dot savlaicīgi, nevis "pēc kara". Ar visu šo jezgu Valters attālināja no VEF skatītāju un līdzjutēju pulka simtiem cilvēku. Domāju, ka labākais ko patreiz var darīt VEF basketbola klubs, lauzt līgumu ar VAldi Valteru, kurš ir diskreditējis VEF vārdu , sociālajā tīmeklī twitter nemitīgi izpaužot žultainu, neprecīzu, cilvēkus pazemojošu informāciju (lūzeris, invalīds, dzērājs..)..

un vēl. ja reiz rakstiet -
....- objektīva, precīzi formulēta, nepastarpināta (bez žurnālista subjektīvā viedokļa) eksperta informācija tieši auditorijai, kurai tā interesē;
atļaušos nepiekrist! Vai objektīva un precīza informācija bija, piemēram, ka Vecvagars juniors spēlēs VEFā? Ka VEF sastāvs papildināts ar Sanikidzi? Es jau nerunāju par stāstiem, ka viņš (Valters) ir pierunājis teju visu izlasi braukt uz EČ, pretējā gadījumā tur nebūtu kas spēlē. Tāpat, regulāra Kemzuras kompetences apšaubīšana ar absolūti neobjektīvu terminoloģiju.
Izdariet secinājumus!
P.S. Sveicieni Jaunajam Laikam!
1 2 3 75 komentāri