Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Kurtinaitis: "BBL ir pilnīgi nevajadzīga"

Kurtinaitis: "BBL ir pilnīgi nevajadzīga"
Rims Kurtinaitis un Ramūns Butauts
Foto: lrytas.lt

Lietuvas basketbola kluba Viļņas "Lietuvos Rytas" galvenais treneris Rims Kurtinaitis pēc neiekļūšanas Eirolīgas "Top 16" kārtā vietējiem medijiem teicis skarbus vārdus par BBL.

Neilgi pēc tam, kad "Lietuvos Rytas" neiekļuva Eirolīgas nākamajā kārtā, treneris Rims Kurtinaitis analizējis iemeslus, kāpēc tā ir iznācis. "Pirmkārt, mūsu spēlētāju meistarība neatbilst Eirolīgas līmenim. Ja spēlētāji pieļauj 20-25 kļūdas, pazaudē bumbu vienkāršās situācijās, nerealizē soda metienus, nepāriet laukumam pāri astoņās sekundēs, tad treneris ir bezspēcīgs. Nekāda taktika nepalīdzēs," secina Kurtinaitis.

"Spēlētājiem jāsaprot, ka vajag pilnveidot individuālo meistarību un tehniku, palikt ilgāk pēc treniņiem. Mums nav daudz spēlētāju, kas mani saprot. Varbūt atšķirīgs ir mūsu intelekts? Kad skaidroju dažādas nianses, daži neko nesaprot un skatās debesīs. Tad to pašu atkārtoju trīs mēnešus, bet viss atsitas kā pret sienu. Piemēram, tādi spēlētāji kā Čaks Eidsons un Marijons Petrāvičs saprata spēli un mani no pusvārda," tā Kurtinaitis.

"Mazāk nozīmīgās spēlēs vadošajiem spēlētājiem devu atpūtu, bet tik un tā bija jābrauc uz bezjēdzīgām Baltijas līgas spēlēm. Manuprāt, šāda līga ir pilnīgi nevajadzīga. Nevēlos, lai mūsu klubs tajā piedalītos. Braukājam pa visādiem Igaunijas un Latvijas ciemiem, braucam pa 600 kilometriem, lai uzspēlētu ar sētas komandām, kuras pārstāv jaunieši. Pie tam arī ir risks, ka mūsu spēlētāju var gūt savainojumus. Tas paņem vērtīgu laiku un tādējādi ceļam latviešu un igauņu basketbola līmeni. Tajā laikā varētu trenēties un gatavoties Eirolīgas spēlēm," sacījis Viļņas kluba treneris.

"Gribētu, lai "Lietuvos Rytas" piedalīties VTB līgā, kur ir stipri klubi. Zinu, ka nākamsezon līgai varētu pievienoties tādi klubi kā Telavivas "Maccabi" un "Asseco Prokom". Šādas spēles būtu daudz noderīgākas par BBL. Pagājušajā sezonā, kad mūsu kaimiņiem vēl bija nauda, "ASK Rīga", "Barons", "Kalev" un Tartu "Rock" vēl bija konkurētspējīgi, bet tagad viņi nerāda neko!"

Izmantotie resursi:
atn.lt

Slēpts komentārs: Triobet

  +5 [+] [-]

, 2010-01-15 17:17, pirms 15 gadiem
Kaut kad jau no rita lasiju sito!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2010-01-15 17:18, pirms 15 gadiem
...bet var jau piekrist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-01-15 17:19, pirms 15 gadiem
Basketbolistiem šitā bimbāšana ir kā simptoms!
Zaudēji un viss!Beidz meklēt citos vainīgos!

 +14 [+] [-]

, 2010-01-15 17:21, pirms 15 gadiem
Skarbi,bet pareizi.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-15 17:21, pirms 15 gadiem
"Pagājušajā sezonā, kad mūsu kaimiņiem vēl bija nauda, "Barons", ASK, "Kalev" un Tartu "Rock" vēl varēja paspēlēt, bet tagad viņi nerāda neko!"

Un ko paslaik rada pats Rytas? Gandriz vai Valmierai pakasa.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-15 17:24, pirms 15 gadiem
Smieklīgais Kurtinaitis!!! Paši - LR piekrita BBL piedāvātajam spēļu kalendāram, lai būtu jāspēlē 4 spēles 5 dienās, un tagad čīkst! Ko tad tēloji varoni un rāvies nezin cik tur frontēs? Un par spēlētājiem, sviests - Tev viņus ar varu iegrūda jeb paši LR izvēlējāties ar kuriem spēlēt? Tad jau mošk manī arī paņem - tolka nekāda, bet par to 'piķi' ko maksā LR esmu gatavs uz soliņu pasēdēt...! Āpsis!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-15 17:28, pirms 15 gadiem
ElvisNBA rakstīja: lai uzspēlētu ar sētas komandām, kuras pārstāv jaunieši.

diezgan skarbi,bet no savas puses pareizi
arī par to traumu iegūšanu
Vispār šādus vārdus derētu atcerieties tiem, kas pēdējos gados katrā otrajā komentārā žēlojās, ka pārāk maz latviešu un jauniešu spēlē Latvijas labākajās komandās. Nezin kāpēc tikai šobrīd droši vien lielākā daļa no viņiem spēles neskatās, jo kopumā spēlēs apmeklē daudz mazāk cilvēki.
Vismaz man arī šogad nav vairs tā interese par klubu spēlēm, kas bija pagājušogad, spēles līmenis daudz zemāks, starptautiskā arēnā vieni zaudējumi... Jauniešiem tomēr nav jāspēlē labākajās valsts komandās, priekš tā, lai sasniegtu nopietnu spēlētāju līmeni, noder tādi vidēja līmeņa klubi, kā Valmiera, Liepājas Lauvas, Zemgale.

     [+] [-]

, 2010-01-15 17:29, pirms 15 gadiem
Ko ta viņš sezonā grib 10 eirolīgas spēles 2 speles ar žalgiri LKL un vel 4 ar žalgiŗniem Lietuvas finālā? Par ko tad galu galā viņi maksā basketbolistiem - par trenēšanos vien?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-15 17:40, pirms 15 gadiem
pareiz jau vins saka,jo iganu un latviesu klubi nekadu konkurenci nav spejigi sagadat un vel 10 gadus ka minimums ari nebus spejigi konkuret!!

ja krievi izveidos basi kko lidzigu khl tad ir skaidrs kur speles abi lietuvas grandi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-01-15 17:52, pirms 15 gadiem
No vienas puses taisniba, no otras puses , tad jau Lietuvos Krepšinio Lyga ar'i nav vajadziiga. Bez *Zalgira taadi pashi seetas klubi vien tur speelee!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-15 17:59, pirms 15 gadiem
Rīga amnliekas ir lielākā pilsēta Balstijā... Viņam tas ir pagodinājums izrauties no sava ciema, lai atbrauktu uz Rīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-15 18:02, pirms 15 gadiem
lai gan man nepatīk viņa teiktais, piekrītu ka BBL vairs nav vajadzīga, šobrīd tā ir bezjēdzīga. Mēs tomēr esam atšķirīgas valstis un katrai no tām ir ejams savs ceļš. Baltija kā jēdziens ir jau pagātne, laiks to beidzot apjēgt. Apsveicu LR ar netikšanu eirolīgas nākamajā kārtā. lielīgajiem lielīgo liktenis

  -2 [+] [-]

, 2010-01-15 18:05, pirms 15 gadiem
amstel rakstīja: lai gan man nepatīk viņa teiktais, piekrītu ka BBL vairs nav vajadzīga, šobrīd tā ir bezjēdzīga. Mēs tomēr esam atšķirīgas valstis un katrai no tām ir ejams savs ceļš. Baltija kā jēdziens ir jau pagātne, laiks to beidzot apjēgt. Apsveicu LR ar netikšanu eirolīgas nākamajā kārtā. lielīgajiem lielīgo liktenis
Atceralm Cempionu ligu, Eiroligu....

  -1 [+] [-]

, 2010-01-15 18:07, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Rīga amnliekas ir lielākā pilsēta Balstijā... Viņam tas ir pagodinājums izrauties no sava ciema, lai atbrauktu uz Rīgu.
pieņemu, ka viņš bija domājis Ventspili, Valmieru utt....

  +1 [+] [-]

, 2010-01-15 18:14, pirms 15 gadiem
Riigaa vajag vienu speeciigu komandu kuraa tiktu koncentreetas Riigas basketbolam pieejamaas finanses un "smadzenes". Shaads LV klubs ( taapat kaa Zalgiris un LR) vareetu speeleet VTB, ja vien taa izveidotos par nopietnu liigu ar nopietnu speelju praksi. Paareejaas Baltijas komandas var turpinaat speeleet BBL un sliipeet jaunieshus.

     [+] [-]

, 2010-01-15 18:14, pirms 15 gadiem
ū ja, tas ka dabūjāt ielūgumu uz PČ... kkā neliecina par to, ka Jums tur VISS ir pārākajā kārtībā... cik tad LT ir to spēcīgo klubu??? 2!? 3!? Mums ir VIDUSSLĀNIS... kāds LT nav nekad bijis... vismaz pēdējās 3sezonas točna... Eirolīga tad tikai gribi spēlēt???

  -2 [+] [-]

, 2010-01-15 18:16, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Rīga amnliekas ir lielākā pilsēta Balstijā... Viņam tas ir pagodinājums izrauties no sava ciema, lai atbrauktu uz Rīgu.
o-kārtējais, kas DOMĀ, ka domā... jo dzīvo Rīgā-un NEKO ārpus tās nav redzējis... burbuli piepūš-un tas uzsprāgst... tas arī šobrīd ar Rīgu un tās sportu notiek...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-15 18:16, pirms 15 gadiem
Daļa taisnības jau viņam ir bet domāju ka tas pateikts karstumā pēc zaudējuma un netikšanas tālāk eirolīgā.

  +7 [+] [-]

, 2010-01-15 18:20, pirms 15 gadiem
Tikpat labi panatinaikos var pateikt - nafig viņiem eirolīgā braukt spēlēt pret kautkādu sētas Lietuvas rytas! Un tas ka NBA klubi katru vasaru uz eiropu brauc mācīt eiropiešus, nav dzirdēts ka viņi sūdzētos, jo šaubos ka NBA tas ir nepieciešams!
Tā ka Kurtinaitis ir biški par daudz sadomājies

  +3 [+] [-]

, 2010-01-15 18:22, pirms 15 gadiem
Principā BBL priekš LR un Žalgira nav vajadzīgs, jo sportiskās intrigas ir 0, kaut gan no otras puses, kas viņiem liedz, laist spēlēt 2 sastāvu.
VTB tāpat pēc pāris gadi nosprāgs.

  -4 [+] [-]

, 2010-01-15 18:23, pirms 15 gadiem
Nu pilnigi pareizi lai ari ka negribetos to dzirdet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-15 18:48, pirms 15 gadiem
izskatās, ka lielai daļai sāpe šie vārdi, bet, manuprāt, taisnība tur ar ir. rytas un zhalgirim vispār tikai viena spēle pa visu chempionātu ir svarīga - bbl finaals, paareejais tāda luņošanās, kur komanda teju ar pieciem cilveekiem var uzvarēt parējos un priekš tādiem jātērē laiks un spēki. protams, no latvieša viedokļa bez bbl gan nebūtu labi, kad liela daļa basketbolistu atgriežas mājās un šeit pat mēģina līmeni veidot un turēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-15 19:31, pirms 15 gadiem
Nu viena no tām sētas komandām (Ventspils) rīt spēlēs "eiropas basketbola galvaspilsētā" pret visu vareno Rytas.......
Nu gribētos, lai ventiņi spītējot visām pēdējā laika likstām un notikumiem tomēr ierāda vieta balamutei Kurtinaitim!!!!!

     [+] [-]

, 2010-01-15 19:54, pirms 15 gadiem
Grūti saprast, kāpēc jūs tā čīkstat. Rims visu pateica pilnīgi pareizi. Latvijas klubiem ir jāveido vienota līga ar Igauņiem, vai arī ar Leišu klubiem (neskaitot LR un Žalgiri). LR un Žalgiris, lai spēlē VTB un viss. Tas protams pie tāda scenārija, ja VTB izveidojas kā analogs KHL, kurš aizstāj vietējo čempionātu. Bez Rīgas, nav citas vietas, kur varētu izveidot spēcīgu klubu (piedodiet, bet tā ir). Lietuvai ir priekšrocība, jo ir divas samērā lielas pilsētas, bet ne mums, ne igauņiem ar vienu spēcīgu klubu nebūtu interesanti. Piedevām latviešu mentalitāte, ka kopā nemetīsies, ja kāds trešais no malas uz galda nenoliks pusstopu (Dinamo variants rīgā), arī visu sagandē. Rīgā lai ir divi/trīs Ventspils, Valmieras un Liepājas līmeņa klubi. Klāt varētu piemest Daugavpili un Jelgavas Zemgali - būtu sakarīgs čempionāts. Vajadzētu veidot reģionālu attīstību, tad arī būtu vairāk fanu. Ja augstākajā līgā spēlē n-tās komandas no Rīgas, tad nav papildus interese. Dinamo variants strādā ne tikai tāpēc, ka tas ir hokejs, bet tāpēc, ka latvietim vienmēr tas liksies, kā "MĒS PRET KRIEVIEM."

  -2 [+] [-]

, 2010-01-15 20:38, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: ū ja, tas ka dabūjāt ielūgumu uz PČ... kkā neliecina par to, ka Jums tur VISS ir pārākajā kārtībā... cik tad LT ir to spēcīgo klubu??? 2!? 3!? Mums ir VIDUSSLĀNIS... kāds LT nav nekad bijis... vismaz pēdējās 3sezonas točna... Eirolīga tad tikai gribi spēlēt???
Viniem aarpus Lietuvas Eiroligaa, Eirokausos, labas liigaas speelee ap 40-50 labu basketbolistu, ok viniem nav tik stipra liiga, lidzigi kaa mums hokejaa, bet basketbolaa vini tomer ir lielvalsts.
Mums tas vidusslaanis notureejas aptuveni 1,5 gadus kurš sastāvēja no 3 klubiem , shobrid mums vairs nav vidusslaana.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-15 20:47, pirms 15 gadiem
Sūdu rījējs!!!!

     [+] [-]

, 2010-01-15 21:17, pirms 15 gadiem
tādi izteicieni kā "ciemi" un "sētas komandas" neliecina par kaut minimālu cieņu, kaut arī igauņu un latvju basketa līmenis tiešām nav augsts un tie nevar mēroties spēkiem ar LR un Žalgiri. to jau varēja pateikt arī normālāk, nenonicinot kaimiņus. Vai tad te būtu jābrīnās ka tikai retais latvietis novēl panākumus leišiem basketbolā un ir par viņiem? domāju ka nē

  -1 [+] [-]

, 2010-01-15 21:34, pirms 15 gadiem
Viena nelaime - lielie leishu klubi vareni var likties tikai speles ar sham "suunu ciemu" komandam. Un tik un ta "suunu ciemu" komandas izradas labakas par videjo leishu komandu limeni.

VTB, ja kas, bus Krievijas cempionats. Ja vispar bus. Palasiet krievu komandu viedokljus. Neaizmirstiet, ka KHL ari ir KRIVIJAS CHEMPIONATS. Un tas, ka taja ir Rigas Dinamo, atstaj visai nelabu smaku - sanak, ka Riga ir Krievijas pilseta...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-15 22:01, pirms 15 gadiem
Atradies nopietnais latvieshu un igaunju liimenja ceelaajs.Tuuliit pashiem beigsies pikjis tad paskatiisimies,kura ciema blice būs tā labākā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-16 00:09, pirms 15 gadiem
tā jau arī ir, labāk tu zaudē ar mīnus 20 CSKA nevis 5 reizes ar plus 25 vinnē Valmieru.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-16 01:43, pirms 15 gadiem
Bet VEFins ir VTB, jus eiroliga , davaj cinaties ka makta, ja nemakat, tad bus ka mums....

Zudusais LV baskets

     [+] [-]

, 2010-01-16 03:29, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: ū ja, tas ka dabūjāt ielūgumu uz PČ... kkā neliecina par to, ka Jums tur VISS ir pārākajā kārtībā... cik tad LT ir to spēcīgo klubu??? 2!? 3!? Mums ir VIDUSSLĀNIS... kāds LT nav nekad bijis... vismaz pēdējās 3sezonas točna... Eirolīga tad tikai gribi spēlēt???
tjipa mums augstāka līmeņa vidusslānis,kā lietuviešiem,piedevām tā vienmēr ir bijis??? atļauj,es pasmiešos

     [+] [-]

, 2010-01-16 06:11, pirms 15 gadiem
eu eezel,ko tad Valmieraa tik traki bij uztraucies,ka gandriiz zaudeejaat,baidiijies no kreesla nokrist.L*hs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-17 17:47, pirms 15 gadiem
Būtu paklusējis, no lietuvieša jau nu es negaidīju čīkstēšanu (šī tauta parasti cīnās nevis kunkst), neviens jau nespieda piedalīties tajā BBL! nevari vinnēt, brauc mājās, nevis di..s uz pārējiem!

     [+] [-]

, 2010-01-19 18:50, pirms 15 gadiem
Triobet rakstīja: Pilnīgs idiots!
Laikam esi TU !
Reali vina teiktaja nekaa nepareiza neredzu!