Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Tāre noslēdz spēlētājas karjeru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Tāre noslēdz spēlētājas karjeru
Ieva Tāre
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

"Piektdien, pēc uzvarētās spēles Cēsīs, kluba prezidents pat neienāca ģērbtuvēs un neapsveica mūs. Kad galvenais treneris informēja par vadības paziņojumu, bijām šokā. Ģērbtuvē bija ilga pauze, prieks pārvērtās lielā sasprindzinājumā," septiņkārtējā Latvijas čempione basketbolā, četrkārtējā Eiropas finālturnīru dalībniece un Olimpiete Ieva Tāre atceras devītā aprīļa notikumus, kuru rezultātā SK "Cēsis" vadība divas dienas vēlāk paziņoja par galvenā trenera Ainara Zvirgzdiņa un Māra Bružika atlaišanu. Paužot atbalstu trenerim, Ieva Tāre nolēma atstāt komandu un beigt aktīvās spēlētājas gaitas. "Pateicos visiem līdzjutējiem, kas juta man līdzi!"

„Jūtos slikti. Pusotru, divus mēnešus dzīvoju tikai uz pretsāpju špricēm, lai palīdzētu Cēsu klubam tikt tik tālu, cik viņas tikušas,” telefonsarunā pirmdienas pēcpusdienā teica Tāre. „Ir sarūgtinājums, jo Cēsīm esmu devusi visu. Jūtos piekrāpta. Ticēju (klubam), taču, ja lietas notiek tā... Tas man ir liels šoks.

Skatoties no otras puses... Ārsti man aizliedza spēlēt, varēju to nedarīt pusotru mēnesi pirms sezonas beigām. Elektromagnētiskā rezonanse un ultrasonogrāfija uzrādīja, ka mani Ahili, (ceļgalu) saites ir tiktāl iekaisušas, ka nedrīkstu (spēlēt). Esmu cīnītāja līdz beigām, tāpēc turpināju palīdzēt komandai.

Tagad domāju beigt sezonu un spēlētājas karjeru. Ceru, ka manas zināšanas un pieredze ļaus palikt basketbolā. Es to gribētu, taču vispirms vajadzīga atpūta.

Esmu Zvirgzdiņa audzēkne. Vēlāk treneris ar pārtraukumiem strādājis gan sieviešu, gan vīriešu komandās. Uzskatu, ka Ainars Zvirgzdiņš ir ļoti augstas klases treneris. Protams, spēlēs gadās visādas situācijas un reizēm spēlētājām tiek veltīti nepatīkami vārdi. Tas notiek visā pasaulē. Un tas ir pie lietas.

Nekad neticēšu, ka viņš varētu pārdot vai atdot spēles, kā tiek pausts. Sarūgtināja, ka (Cēsu kluba vadības skatījumā) tas tiek nosaukts par zaudējumu iemeslu (27. marta un 7. aprīļa) spēlēs.

Ja komandas sastāvā veic izmaiņas – kā esmu lasījusi, tādas tikušas plānotas visas sezonas garumā – tās jāveic vai nu Jaunajā gadā, parasti Ziemassvētkos, pussezonā vai pēc sezonas. Runāju ar Kristenu Menu. Viņa teica, ka WNBA nebūtu iedomājams, ja finālsacensību laikā pie (sērijas) rezultāta 1-2 tiek mainīts galvenais treneris. Ja Tevi kas neapmierina, tas tiek darīts pēc zaudētas sērijas.

Nesaprotu, kas ir (Zvirgzdiņa) atlaišanas lēmuma galvenais iemesls un kas nav. Nesaprotu šādu lēmumu, aizbildinoties, ka kāds ar kādu ir saticies. Manuprāt, tā ir pilnīga utopija. Loģiskā domāšana saka, ka tas nevarētu būt stundu pirms spēles, tai pašā vietā kādam tiekot uzpirktam, ka kāds ir gājis un redzējis. Es arī esmu runājusi ar TTT meitenēm. Vai tas nozīmē, ka tāpēc atdodu spēli? Tas ir pārāk muļķīgi un absurdi, tāpēc nezinu, kas ir galvenais iemesls (Zvirgzdiņa atlaišanai).

Piektdienas paziņojums uzvilka komandu. Pēc uzvarētās spēles Cēsīs, kluba prezidents pat neienāca ģērbtuvēs un neapsveica mūs. Kad pie komandas ienāca Ainars Zvirgzdiņš un paziņoja no žurnālistiem dzirdēto informāciju par kluba vadības paziņojumu, bijām šokā.

Visas bijām ļoti priecīgas par uzvaru finālspēlē. Zvirgzdiņš atnāca kā apliets ar aukstu ūdeni. Ienāca un teju sāka pateikties par darbu. Ziniet, ir tāda situācija – viens zaudējums un viņš tiks atlaists. Ģērbtuvē bija ilga pauze, prieks pārvērtās lielā sasprindzinājumā. Tas nebūt neveicināja darbu. Nākamajā dienā bija treniņš, gatavojāmies, cīnījāmies, bet... Kāpēc tādi paziņojumi jāizsaka finālsacensību laikā, sagraujot visu komandu, mobilizāciju un koncentrēšanos? Kāpēc tas nenotika pēc pēdējās regulārā čempionāta spēles?

Sarūgtinājums ir tāds, ka Kristena Mena nevar pakustēties, viņai pirms spēles tika ievadīti pretsāpju līdzekļi. Zanei Eglītei ārsts aizliedza (doties laukumā), Menai arī faktiski aizliedza. Saprotu, var teikt, ka tas ir mans darbs, taču jebkurš cilvēks darbā paņems slimības lapu un vairāk neskries.

Priecīgākie brīži Cēsīs? Prieks spēlēt ar spēlētājām, ar kurām biju kopā. Prieks strādāt kopā ar Kristenu Menu un Ainaru Zvirgzdiņu. Prieks par izcīnīto Latvijas čempionāta titulu. Iepriekš nekādas domstarpības ar Kļaviņa kungu nebija bijušas."

Notikumu hronoloģija

2010. gada 8. aprīlis – SK „Cēsis” prezidents Krišjānis Kļaviņš pēc sieviešu basketbola komandas treniņa pauž neapmierinātību ar Ainara Zvirgzdiņa darbu (nākamajā dienā par to atsaucoties Latvijas medijiem).

9. aprīlis – pēc Cēsu komandas uzvaras LSBL finālsērijas otrajā spēlē Krišjānis Kļaviņš žurnālistiem paziņo, ka neuzticas galvenajam trenerim, solot atlaist viņu par katru nākamo zaudējumu.

Krišjānis Kļaviņš par Ainaru Zvirgzdiņu: „Man ir pārliecība, ka ar šo cilvēku jau tagad notiek sarunas par darbu nākamajā sezonā „TTT Rīga” sastāvā. Man vairs nav nekāda ticība viņam. Vienīgais, kas viņu var glābt, ir divas uzvaras. Jebkurš zaudējums beigsies ar atlaišanu. Ja atceraties 27. marta spēli Cēsīs, Zvirgzdiņš izdarīja visu, lai mēs zaudētu ar 25 punktu starpību vajadzīgo astoņpadsmit vietā. Iepriekšējā spēlē, 7. aprīlī, viņš izdarīja visu, lai Tāri un Eglīti nelaistu laukumā, lai zaudētu maču. Ko tur runāt, vakar (8. aprīlī) pēc treniņa teicu, ka šīs lietas ir apnikušas un tam tiks pielikts punkts.”

Zvirgzdiņš, uzzinot par paziņojumu, dodas uz ģērbtuvēm un informē spēlētājas par notikušo. Komanda mēģina mobilizēties un sagatavoties, lai cīnītos par uzvaru nākamajā spēlē.

11. aprīlis – Cēsu komanda zaudē trešajā finālsērijas spēlē izbraukumā Olimpiskajā sporta centrā Rīgā. Pēc sacensības kluba prezidents galveno treneri informē par atlaišanu un pārtrauc sadarbību ar viņu. Darba attiecības tiek uzteiktas fiziskās sagatavotības trenerim Mārim Bružikam. Solidarizējoties ar treneri Zvirgzdiņu, preses konferencē par aiziešanu no komandas paziņo Kristena Mena. Līdzīgu lēmumu pieņem komandas kapteine Ieva Tāre un vēl vairākas spēlētājas. Krišjānis Kļaviņš paziņo, ka ir vīlies spēlētāju rīcībā un pirmdien gatavojas komandu iepazīstināt ar jauno vienības treneru sastāvu.

12. aprīlis - par SK "Cēsis" galveno treneri līdz sezonas beigām tiek apstiprināts BK "Zemgale" galvenais treneris, ilggadējais Latvijas jaunatnes izlašu vadītājs Varis Krūmiņš.

 +16 [+] [-]

, 2010-04-12 16:54, pirms 14 gadiem
Paldies Tev!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2010-04-12 16:57, pirms 14 gadiem
Bardaks un ņirgāšanās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-04-12 16:57, pirms 14 gadiem
KK varētu apsvert domu uzsākt profesionāla scenārista darbu.Ziepju operām būtu jauna sižeta līnija!

 +13 [+] [-]

, 2010-04-12 16:57, pirms 14 gadiem
nu viens liels meksikāņu seriāls. varēja jau ļaut noslēgt sezonu..

     [+] [-]

, 2010-04-12 16:58, pirms 14 gadiem
Varēja jau līdz čempja beigām nospēlēt. ;/

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 16:59, pirms 14 gadiem
Paldies par visu! Uz redzēšanos!

  +8 [+] [-]

, 2010-04-12 17:00, pirms 14 gadiem
Kuhnja po nashenskiii Bik sakāpis čalim galvā, laikam jaunības debīlisms

  +3 [+] [-]

, 2010-04-12 17:01, pirms 14 gadiem
Īstenībā ļoti pietrūks izlasei kvalifikācijā...

It kā jau labi kadri izlasei - Baško, Kubliņa, Tamane, Babkina,

bet tieši tādu "vecāko māsu" vēl vajadzēja klāt, kas savāc visas dūrē.

Es teiktu, ka otrais tieciens izlasei pēc Jēkabsones aiziešanas malā.

  +7 [+] [-]

, 2010-04-12 17:03, pirms 14 gadiem
Man liekas,ka shaada bezpraatiiga KK riiciiba liecina, ka vinam deg paka.a un pieljauju ari ka tas ir saistits ar neveiksmiigaam totalizatora likmeem

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 17:03, pirms 14 gadiem
Skatos, ka šī "vētra pīļu dīķī" nemaz netaisās norimties, tieši otrādi- laikam izdevīgi ir uzpūst papildus vējiņu. Pagaidām pastiprināti tiek darbinātas vienas - Pretkļaviņa dzirnas. Ar nepacietību gaidīsim KK atbildes soļus publiskajā telpā.
Te prasās ta kā "pamazgāt veļu", gribētos apstiprinājumu vispār zināmajām baumām par neformālajām attiecībām komandā, uz kurām viss turējās un kāpēc šobrīd tas viss tik ātri brūk nost.

  +9 [+] [-]

, 2010-04-12 17:04, pirms 14 gadiem
Paldies Tarei par siem gadiem basketbola.

  +8 [+] [-]

, 2010-04-12 17:06, pirms 14 gadiem
ja tikai treneris tiktu atlaists,tad es ticētu,bet ir pārāk daudz pierādījumu,kas ir pret KK,tāpēc stipri šaubos vai kādreiz redzēsim KK "pierādījumus"

Paldies Tārei par ieguldījumu,vēl tgd atceros cīņu Madridē par iekļūšanu OS,bez viņas mēs diez vai tur spēlētu!

 +13 [+] [-]

, 2010-04-12 17:06, pirms 14 gadiem
Tas ka Kļaviņš ir p.i.m.p.i.s. - pierādās ne jau pirmo reizi vien.!!!!
Slēpts komentārs: girto

     [+] [-]

, 2010-04-12 17:06, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: ....
Te prasās ta kā "pamazgāt veļu", gribētos apstiprinājumu vispār zināmajām baumām par neformālajām attiecībām komandā, uz kurām viss turējās un kāpēc šobrīd tas viss tik ātri brūk nost.
kas tās par vispār zināmajām baumām? man par tādām pirmā dzirdēšana - varbūt padalīsies?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 17:07, pirms 14 gadiem
var redzeēt ka nedomā uz priekšu. tas , ka vairākas spēlētājas pametīs komandu līdz ar trenera ataišanu jau bija jāsaprot un nav ko meitenēm pārmest par šo rīcibu. pats vien vainigs..

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 17:07, pirms 14 gadiem
Taare jau buutu pastaastiijusi,kaa tu visaam paareejaam speeleetaajaam Ceesiis biji noriebusies ar savu nemitiigo Zvirgzdinja aizstaveeshanu reizeees,kad vinjam nu noteikti nebija taisniiba

     [+] [-]

, 2010-04-12 17:08, pirms 14 gadiem
kas tur ko nasaprast. KK bija uzlicis lielu summu toķikā un pakāsa. Ar sievietēm , kā ar bitēm. Tagad lai norakstītu zaudējumus, lej virsū visiem . Losis tas Kk jau no tā laika, kad bija futbolā.
Slēpts komentārs: girto

 +21 [+] [-]

, 2010-04-12 17:09, pirms 14 gadiem
girto rakstīja: Jā, ok - sievietes, bet nu tad ir jāada zeķes nevis jāņaud, lai kāds pažēlo.......
Tu, zabak, vispar saproti, ko nozime puotru menesi spelet uz spricem? Nav nekads ibumetins... Kur sitadi rodas...
Slēpts komentārs: girto

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 17:15, pirms 14 gadiem
persik rakstīja: ja tikai treneris tiktu atlaists,tad es ticētu,bet ir pārāk daudz pierādījumu,kas ir pret KK,tāpēc stipri šaubos vai kādreiz redzēsim KK "pierādījumus"

Paldies Tārei par ieguldījumu,vēl tgd atceros cīņu Madridē par iekļūšanu OS,bez viņas mēs diez vai tur spēlētu!

Ja ta tik bija spēle kad viņa meta tos fanatstiksos 3p tiešam liels Paldies par šim jaukajām emocijam!

 +13 [+] [-]

, 2010-04-12 17:15, pirms 14 gadiem
izklausās, ka Kļaviņš būtu uzlicis uz TTT uzvaru sērijā, tagad cenšas to arī veiksmīgi nodrošināt.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 17:15, pirms 14 gadiem
Novēlu sakārtot veselību, atpūsties un pēc kāda laika atgiriezties basketbola saimē!

  +8 [+] [-]

, 2010-04-12 17:18, pirms 14 gadiem
girto rakstīja: Tāpēc saku - pašai nav galva uz pleciem?????? Respekt, bet nu tad parādi raksturu un paliec ar komandu grūtā brīdi....nevis izvēlies vienkāršāko ceļu!
Kļaviņ, tas tu?

  -2 [+] [-]

, 2010-04-12 17:20, pirms 14 gadiem
Paldies Ievai par sasniegto un it ipasi par vinas cinassparu. Zhel, ka uz tadas nots japabeidz karjera, bet nu ko padarisi, labo brizu gan jau ir bijis vairak pa siem gadiem un atmina jau parsvara labais paliek.

P.S. Novika k-gs, vareja jau rakstu ielikt 10 minutes velak parlasot to kartigak. Kaut kads vins dotaja bridi nesakarigs un saraustits (teikumi atkartojas utt.)

  +8 [+] [-]

, 2010-04-12 17:21, pirms 14 gadiem
girto rakstīja: Tāpēc saku - pašai nav galva uz pleciem?????? Respekt, bet nu tad parādi raksturu un paliec ar komandu grūtā brīdi....nevis izvēlies vienkāršāko ceļu!
Kapec vinai butu japaliek ar komandu, ja teiksim sirdzapzina liek to nedarit? Un parmest Tarei rakstura un cinasspara trukumu ir diezgan divaini...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-12 17:22, pirms 14 gadiem
girto rakstīja: nu tad parādi raksturu un paliec ar komandu grūtā brīdi....nevis izvēlies vienkāršāko ceļu!
un tolks ? Atlaist treneri play-offos ir viena no stulbākajām lietām ko var izdarīt. Sačakarē komandai noskaņojumu un pēc tam varēs bīdīt atmazkas .
Slēpts komentārs: fake/ironija
Slēpts komentārs: girto

  +6 [+] [-]

, 2010-04-12 17:31, pirms 14 gadiem
KK jātur no sporta pa gabalu.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-12 17:32, pirms 14 gadiem
girto rakstīja: Tāpēc saku - pašai nav galva uz pleciem?????? Respekt, bet nu tad parādi raksturu un paliec ar komandu grūtā brīdi....nevis izvēlies vienkāršāko ceļu!
Pats paspēlē ar sāpošiem kauliem un locekļiem

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 17:40, pirms 14 gadiem
Tā notiek kad iedod nelīdzsvarotiem cilvēkiem ar mazvērtības kompleksiem rokās varu

  +5 [+] [-]

, 2010-04-12 17:44, pirms 14 gadiem
girto rakstīja: Tāpēc saku - pašai nav galva uz pleciem?????? Respekt, bet nu tad parādi raksturu un paliec ar komandu grūtā brīdi....nevis izvēlies vienkāršāko ceļu!
kapec tu domā ka tas ir viekkāršākais ceļš - man liekas tieši otrādi - tas bija smags lēmums pamest komandu tādā brīdī, bet te runa ir par to, ka Ieva solidarizējās ar treneri izrādot viņam atbalstu...te jau ir principiāls jaut., lai sabiedrībai un faniem pievērstu uzmanību ar savu rīcību ...spēlētājas demonstratīvi nostājās trenera pusē, nevis vnk turpina spēlēt izliekoties it kā nekas nav noticis

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 17:50, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Īstenībā ļoti pietrūks izlasei kvalifikācijā...

It kā jau labi kadri izlasei - Baško, Kubliņa, Tamane, Babkina,

bet tieši tādu "vecāko māsu" vēl vajadzēja klāt, kas savāc visas dūrē.

Es teiktu, ka otrais tieciens izlasei pēc Jēkabsones aiziešanas malā.
ha ha "vecāko māsu", kas savāc visas........ vot sasmīdināji...laikm jau nezini kas meiteņu izlasē darās!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 17:50, pirms 14 gadiem
Paldies Tārei!
Viņa bija spēlētāja, kura man vislabāk patika Latvijas izlsasē: ļoti vispusīga, bezkompromisa cīnītāja līdz galam un starp citu ļoti simpātiska
Lai jaunās pamācās no Tāres, kā jāspēlē basketbols!

  -4 [+] [-]

, 2010-04-12 17:51, pirms 14 gadiem
tapirs19 rakstīja: kapec tu domā ka tas ir viekkāršākais ceļš - man liekas tieši otrādi - tas bija smags lēmums pamest komandu tādā brīdī, bet te runa ir par to, ka Ieva solidarizējās ar treneri izrādot viņam atbalstu...te jau ir principiāls jaut., lai sabiedrībai un faniem pievērstu uzmanību ar savu rīcību ...spēlētājas demonstratīvi nostājās trenera pusē, nevis vnk turpina spēlēt izliekoties it kā nekas nav noticis
kas notiktu ja PO laika pret MVD kad vajadzetu tikai 2 solisus lai butu tuvu brinumam dinamo palaistu vala Supleru un tad ozo hosa un vel kads kadrs saktu kko solidariteties... ka tad visi mes(dinamo fani justos)? kas visu gadu nakusi blavusi par komandu,parejie komandas cali ar ko kopa sezonas garuma grausts ledus? nospele sezonu un saki tad atta tur jau tas sals... mazga velu pec tam... ari speletajiem jabut principiem... sakod zobus un aiziet...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 17:58, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: kas notiktu ja PO laika pret MVD kad vajadzetu tikai 2 solisus lai butu tuvu brinumam dinamo palaistu vala Supleru un tad ozo hosa un vel kads kadrs saktu kko solidariteties... ka tad visi mes(dinamo fani justos)? kas visu gadu nakusi blavusi par komandu,parejie komandas cali ar ko kopa sezonas garuma grausts ledus? nospele sezonu un saki tad atta tur jau tas sals... mazga velu pec tam... ari speletajiem jabut principiem... sakod zobus un aiziet...
tā nenotiktu , jo Dinamo vadība tik debīla nav, lai atlaistu trenuhu play off laikā!! viņi ir tikai tik debīli, ka pēc uzvaras pirmajā kārtā sāk runāt par nākamās sezonas līgumiem utt!!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-12 18:00, pirms 14 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: tā nenotiktu , jo Dinamo vadība tik debīla nav, lai atlaistu trenuhu play off laikā!! viņi ir tikai tik debīli, ka pēc uzvaras pirmajā kārtā sāk runāt par nākamās sezonas līgumiem utt!!
izskatas ka tev visi ir debili,tikai ne tu pats... he he... tur nebija mana komentara butiba bet to jau laikam nesaprati

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 18:02, pirms 14 gadiem
ja tā ir taisnība par to tikšanos AZ ar TTT tad es pilnīgi atbalstu KK.
bet kā lai zina kura puse runā taisnību ........vajag argumentus !!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:02, pirms 14 gadiem
girto rakstīja: ļoti neordinārs risinājums, lai neteiktu vairāk, piekrītu!
Bet es runāju par to - masveida spēlētāju atteikšanos spēlēt!
Nu ja Tu būtu Tāre, ko Tu darītu?
Tas ir tā pareizi atstāt tās - pārējās spēlētājas???
uhtiņ arī viņas avrs nespēlēt viņām nav jāmocās tas ir individuāls lēmums ko pieņem katrs spēlētājs pats!! un ja tu to nespēj saprast tad vienkārši ņeumņičij!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:03, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: kas notiktu ja PO laika pret MVD kad vajadzetu tikai 2 solisus lai butu tuvu brinumam dinamo palaistu vala Supleru un tad ozo hosa un vel kads kadrs saktu kko solidariteties...
Ja Šuplers būtu tāda autorītāte ka spēlētāji par viņu krīt un ceļās - nav neiespējams variants. Bet ņemot vērā ka tā nav, tad arī salīdzinājums nav īsti vietā . Kas KK traucēja treneri atlaist pēc vienas spēles, pamatojot to ar LSBL titula neizcīnīšanu , nevis playoff vidū mazgāt netīro veļu ? LKL playofus tad lai vada Krūmiņš, lai viņam veicas.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:03, pirms 14 gadiem
Visu cieņu!!! KAut visām būtu tāds cīņas un gribas spēks!

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 18:04, pirms 14 gadiem
īstais iemesls kamdēļ tāra aizgāja ar AZ laikam jau ir cits ......

  +7 [+] [-]

, 2010-04-12 18:04, pirms 14 gadiem
klausies, girto...ne jau Ieva čīkst ka viņai tur kkas sāp (Ieva vsp nekad nav čīkstējusi un vnm bijusi cīnītāja - to tev vajadzēja zināt), bet gan pastāsta sabiedrībai, ka ir kkada neloģiska nesaskaņa starp kom. vadību un spēlētājām - vieni mēģina sakostiem zobiem darīt darbu pēc labākās sirdsapziņas, otri mistiskā veidā sāk pieņemt neadekvātus lēmumus pašā atbildīgākajā brīdī...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:07, pirms 14 gadiem
Cienu Tāri un viņas lēmumu. Tiešām žēl, ka jābeidz uz šādas nots, bet tas jau nemazina viņas lielisko devumu un sasniegumus visas karjeras garumā. Paldies!
Ja šī incidenta sākumā likās, ka Kļaviņam varētu pat būt arī taisnība, tad tagad šķiet, ka "Blondais Grēks" ir savārījis milzīgu putru, no kuras visiem piemetas caureja...
Tomēr arī Zvirgzdiņam, neskatoties uz panākumiem iepriekš, būtu jāpieliek trenera profesionalitātē un galvenais ētikā.
Neviennozīmīga situācija, kuras patiesos aspektus diezin vai ieraudzīsim, kaut arī gribētos.
Neskatoties uz visu šito šmuci, tāpat palikšu Cēsu kluba fans; ceru, ka viss nokārtosies. Sarauj, dāmas!

     [+] [-]

, 2010-04-12 18:08, pirms 14 gadiem
Cipanz rakstīja: Ja Šuplers būtu tāda autorītāte ka spēlētāji par viņu krīt un ceļās - nav neiespējams variants. Bet ņemot vērā ka tā nav, tad arī salīdzinājums nav īsti vietā . Kas KK traucēja treneri atlaist pēc vienas spēles, pamatojot to ar LSBL titula neizcīnīšanu , nevis playoff vidū mazgāt netīro veļu ? LKL playofus tad lai vada Krūmiņš, lai viņam veicas.
salidzinajums nav vieta tikai viena iemesla del,supis neparkapa sava trenera pienakumus... izskaido vienu kapec zvirgzdins atdeva majas tiesibaS pedeja regularaja spele sava starpa?

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 18:09, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: Ainara krans nem virsroku...
sis reali pierada ka viani komanda un fani ir pie dir*as bet tik treneris svarigs... ja savu menesi vareja zem spricem tad tgd 1 speli nevar... logika IN
tu esi kādreiz ar komandu sportu pats nodarbojies????
pēc šī komentāra liekas ka tu tikai litrabolu un vēdertenisu mākis spēlēt!!! trenneris ir vismaz 1/4 no komandas(kā minimums)!! un tas ka tāre solidarizējas ir tikai ļoti pieklājīgs žests!!!!! un pirms tu viņas noliec varbūt sāc ar KK jo viņš tak šo visu jezgu aizsāka nejau tāre!!! tapēc varbūt sameklē īsto vainīgo pirms noliec spēlētājas!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-12 18:13, pirms 14 gadiem
RajonRondo rakstīja: tu esi kādreiz ar komandu sportu pats nodarbojies????
pēc šī komentāra liekas ka tu tikai litrabolu un vēdertenisu mākis spēlēt!!! trenneris ir vismaz 1/4 no komandas(kā minimums)!! un tas ka tāre solidarizējas ir tikai ļoti pieklājīgs žests!!!!! un pirms tu viņas noliec varbūt sāc ar KK jo viņš tak šo visu jezgu aizsāka nejau tāre!!! tapēc varbūt sameklē īsto vainīgo pirms noliec spēlētājas!!!!
JA TU butu nedaudz visam sekojis lidzi tad zinatu ka viss jau sakas vel pirms KK kkadas papusas ar savienibas izdaribam utt... un es domaju ka es zinu vairak cik liela loma ir trenerim... vari nosaukt savu panakumu komandas sporta veida? kko te gudri di*s pa litraboliem kaa jau pamatskoniekiem tas tik... trenerim pat komanda lielaka loma neka tevis mineta 1/4 bet vai tas ir iemsls metru pirms finisa visam taa uzmest ar roku?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:15, pirms 14 gadiem
Rindo draudzin es nevienu nenolieku vnk man sads lemums nav pienemams,tu kaa jau mineji komandas sporta veidu specuk, tu varetu uzmest parejiem komandas biedriem aizejot prom pirms izskorsas speles redz tapec ka treneris parkapis savu morali?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 18:15, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: kas notiktu ja PO laika pret MVD kad vajadzetu tikai 2 solisus lai butu tuvu brinumam dinamo palaistu vala Supleru un tad ozo hosa un vel kads kadrs saktu kko solidariteties... ka tad visi mes(dinamo fani justos)? kas visu gadu nakusi blavusi par komandu,parejie komandas cali ar ko kopa sezonas garuma grausts ledus? nospele sezonu un saki tad atta tur jau tas sals... mazga velu pec tam... ari speletajiem jabut principiem... sakod zobus un aiziet...
''D'' fani justos slikti, bet D faniem būtu jāsaprot kas notie kom. iekšienē ...ja Shuplers būtu atlaists nepamatoti es pilnīgi atbalstītu OZO un Hosas rīcību...un ja tu saki ''nospēlē sezonu un pēc tam mazgā netīro veļu'', tad kapēc tu šito attiecini tikai uz spēlētājiem ...paturpini piramīdu un padomā kapēc netīro veļu mazgā kom. saimnieki(šinī gadīj. KK) ...jeb tu domā ka viņi ir kkādi neaizskaramie...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-12 18:18, pirms 14 gadiem
ja godigi gribetu redzet kaa tu tai bridi atbalstitu to ka vini nespele... + kur tev ir pieradijumi(un tarei un citam speletajam) ka Ainars neko neparkapa?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:22, pirms 14 gadiem
ja tev kāpj uz galvas kapēc lai to nedarītu un pirms tu kko muldi kārtējo reizi izlasi kas rakstīts aiz 1/4 jeb tev vēlreis uzrakstīt????

esmu sekojis līdzi bet mani neuztrauc KK problēmas!!! un janševica joki ar papildus spēlēm latvijas līgā!!! es runāju par to ka trenneris tiek apmelots un spēlētājas to redz un saprot bet tu te primitīvi cīnies par bezjēdzīgu taisnību kurai tāpat nebūs pierādījumu!!!!

tu te vari ņemties kaut atspēries bet tas neko nemainīs!!! es domāju ka trenneris nav neko tādu izdarījis lai viņu šitā apkaunotu!! un tapēc arī spēlētājas nespēlē jo viņas acīmredzot pazīst trenneri labāk par TEVI UN tavu draugu KK!!!!

Iemesls tam visam pirms finiša atmetot ar roku ir cerība ka kāds sadzirdēs patiesību!!! un tas lai viens otrs nolaižas uz zemes!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 18:23, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: ja godigi gribetu redzet kaa tu tai bridi atbalstitu to ka vini nespele... + kur tev ir pieradijumi(un tarei un citam speletajam) ka Ainars neko neparkapa?
es tevi sapratu - tavs EGO ir pāri visam - tu gribi redzēt vnk spēli kā tādu... viss cilvēciskais tevi neinteresē...

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 18:23, pirms 14 gadiem
tapir19 "tad kapēc tu šito attiecini tikai uz spēlētājiem ...paturpini piramīdu un padomā kapēc netīro veļu mazgā kom. saimnieki(šinī gadīj. KK) ..'

tu saki ka kk ir duraks utt(tas taa novienkarsojot) tad reali Ievai jadara tas pats kas Krisinam... tad reali vina ir tada pa stulbenite... Krisins leks no [piekta stava ara,Ievina ari leks?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-12 18:24, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: ja godigi gribetu redzet kaa tu tai bridi atbalstitu to ka vini nespele... + kur tev ir pieradijumi(un tarei un citam speletajam) ka Ainars neko neparkapa?
a kur ir pierādījumi ka pārkāpa????

  -2 [+] [-]

, 2010-04-12 18:27, pirms 14 gadiem
tapirs19 rakstīja: es tevi sapratu - tavs EGO ir pāri visam - tu gribi redzēt vnk spēli kā tādu... viss cilvēciskais tevi neinteresē...
es Ievas vieta nevaretu piekast kmandu un fanus lai upuretos trenerim... ja tas ir necilveciski tad zel es nevienu neaizstavu,neesmu te neviena puse... bet visi zini kads ir KK ar saviem neordinarajiem un emocijam balstitiem izlecieniem, bet vai tas ir par pamaru to darit speletajam? ja godigi man nemaz nesatraucas tas ka Ieva pamet cesu komandu no sportiska viedokla,vienigais ko vina pedejas speles darija bija neapmierinata ar Ainara lemumiem

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 18:28, pirms 14 gadiem
RajonRondo rakstīja: a kur ir pierādījumi ka pārkāpa????
nav jau pieradijumi ka parkapa un nav ka neparkapa... tapec nevajag dekji vilkt uz vienu pusi

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 18:32, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: izskatas ka tev visi ir debili,tikai ne tu pats... he he... tur nebija mana komentara butiba bet to jau laikam nesaprati
es neesmu teici,ka neesmu debīls..to teici TU!!!! un visi man nav debīli!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 18:35, pirms 14 gadiem
es nevelku!!! es vienkārši neredzu iespēju ka AZ kko tādu ir varējis izdarīt!!!! tad kapēc viņš izlases noslēpumus netirgoja un spēles nepakāsa SPECIĀLI??? tur iegūtu vairāk!!!

un vai es varētu pamest komandu?? jā es varētu jo es esmu cilvēks kas pastāv par to ka komanda ir viens vesels un ja kaut kas no tā izjūk tātad atiecīgs daļskaitlis!! un šis nu ir tas gadījums!!!! KK uzlika papildus spriedzi un kādam tas bija jāapsorbē un šoreiz tas bija AZ!! tikai KK tagad zaudēja pat mazāko cerību uz čempionu titulu savas tupības dēļ

ko vēl piebilst???
ja nav ta nav un tam čalim točna nav!!!!!

  -4 [+] [-]

, 2010-04-12 18:37, pirms 14 gadiem
tapirs19 rakstīja: klausies, girto...ne jau Ieva čīkst ka viņai tur kkas sāp (Ieva vsp nekad nav čīkstējusi un vnm bijusi cīnītāja - to tev vajadzēja zināt), bet gan pastāsta sabiedrībai, ka ir kkada neloģiska nesaskaņa starp kom. vadību un spēlētājām - vieni mēģina sakostiem zobiem darīt darbu pēc labākās sirdsapziņas, otri mistiskā veidā sāk pieņemt neadekvātus lēmumus pašā atbildīgākajā brīdī...
BET TAS TĀ IR ???????? TU TO ZINI ?????

  +3 [+] [-]

, 2010-04-12 18:38, pirms 14 gadiem
Paldies Ievai gan pa TTT laiku, gan Cēsīs un it sevišķi par cīņas sparu un attieksmi izlasē.
Gaidām Tevi atpakaļ treneres lomā. Lai Tev viss izdodas.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 18:39, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: nav jau pieradijumi ka parkapa un nav ka neparkapa... tapec nevajag dekji vilkt uz vienu pusi
Nu nav vainigs, ja nevari pieradit.

     [+] [-]

, 2010-04-12 18:39, pirms 14 gadiem
Domāju ka sporta klubs Cēsis drīzumā atlaidīs vēl vienu treneri un tas būs florbolā.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:41, pirms 14 gadiem
RajonRondo rakstīja: es nevelku!!! es vienkārši neredzu iespēju ka AZ kko tādu ir varējis izdarīt!!!! tad kapēc viņš izlases noslēpumus netirgoja un spēles nepakāsa SPECIĀLI??? tur iegūtu vairāk!!!

un vai es varētu pamest komandu?? jā es varētu jo es esmu cilvēks kas pastāv par to ka komanda ir viens vesels un ja kaut kas no tā izjūk tātad atiecīgs daļskaitlis!! un šis nu ir tas gadījums!!!! KK uzlika papildus spriedzi un kādam tas bija jāapsorbē un šoreiz tas bija AZ!! tikai KK tagad zaudēja pat mazāko cerību uz čempionu titulu savas tupības dēļ

ko vēl piebilst???
ja nav ta nav un tam čalim točna nav!!!!!
nu re,es butu tas kurs cinitos lidz galam vienalga ko butu darijis viens calis kuram tocna nav(pec taviem vardiem)... nekad neesmu vilcis paraleleas izlasei un klubam-2 dazadas lietas... vnm biju arii cienijis Ainaru un Ievu... runajotm par Ainaru,biji uz speli kuru Cesis zaudeja pa 25 bet zaudejums par 18 butu devis pirmo vietu regularaja? loti daudzi intresanti lemumi un izdaribas,kuras kaa apgalvo kk ir bijusas pirmas kas vinam sakusas likt noprast ka viss nav kartiba

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:43, pirms 14 gadiem
Alibaba rakstīja: Domāju ka sporta klubs Cēsis drīzumā atlaidīs vēl vienu treneri un tas būs florbolā.
sis jau ir nedaudz cits stasts

     [+] [-]

, 2010-04-12 18:44, pirms 14 gadiem
Tas Kļaviņš smagi kritīs...un vēl smagāk nekā Sanktpēterburgā no kājas spēriena!!! Viņš taisa šmuci futbolā un tagad ar basim ir ķēries klāt - tas puisis slikti beigs!

     [+] [-]

, 2010-04-12 18:44, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: es Ievas vieta... bla bla bla
Ieva cīnījās Latvijas izlasē ar salauztu roku, aizstāvot valsts godu! Ko tu esi patiešām vērtīgu dzīvē izdarījis, lai varētu spriedelēt par to, kas viņai būtu jādara?

Savukārt K.K. ir pazīstams kā azartspēļu spēlmanis, utopisku plānu būvētājs, plātīzeris un melis. Personīgi es K.K. neticētu pat tad, ja viņš man rādītu baltu palagu un apgalvotu, ka tas ir balts.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 18:46, pirms 14 gadiem
es apmeklēju tikai TTT/juniores spēles jo tur spēlē mana māsa!tapēc man ir vienalga kas ko un kā bet atgādināšu esirolīgu kur LR zaudēja pa 28 ja nemaldos kur bija jāzaudē ar 23!! Kā tev liekas tur ar bija sarunāts????

es uzskatu ka sportā viss var gadīties!! Citam veiksme un citam neveiksme!!! un ja KK būs taisnība tad es izdzēsīšos no SC un gadu lasīšu tikai ziņas un nekomentēšu!!!!

     [+] [-]

, 2010-04-12 18:47, pirms 14 gadiem
Eddy rakstīja: Ieva cīnījās Latvijas izlasē ar salauztu roku, aizstāvot valsts godu! Ko tu esi patiešām vērtīgu dzīvē izdarījis, lai varētu spriedelēt par to, kas viņai būtu jādara?

Savukārt K.K. ir pazīstams kā azartspēļu spēlmanis, utopisku plānu būvētājs, plātīzeris un melis. Personīgi es K.K. neticētu pat tad, ja viņš man rādītu baltu palagu un apgalvotu, ka tas ir balts.
es Ievai neko nelieku darit... man tikai nepatik ka cilveki nespej uz notikumu saktities no augas bet saktas viena virziena... tu diezgan intresanti runa KK ir sakastojis sportu Cesis utt un ko esi izdarijis tu?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:50, pirms 14 gadiem
RajonRondo rakstīja: es apmeklēju tikai TTT/juniores spēles jo tur spēlē mana māsa!tapēc man ir vienalga kas ko un kā bet atgādināšu esirolīgu kur LR zaudēja pa 28 ja nemaldos kur bija jāzaudē ar 23!! Kā tev liekas tur ar bija sarunāts????

es uzskatu ka sportā viss var gadīties!! Citam veiksme un citam neveiksme!!! un ja KK būs taisnība tad es izdzēsīšos no SC un gadu lasīšu tikai ziņas un nekomentēšu!!!!
he he par to SC... ari es redzeju to LR speli,starp sim spelem nevar vilkt paraleles... reali redzi kads ie speles laiks SKC starta pieciniekam? tur vinas sedeja mala? atstaja lideres uz solina... hmm intresanti

     [+] [-]

, 2010-04-12 18:51, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: sis jau ir nedaudz cits stasts
Tev taisnības
Tas nebija pa tēmu Tāre.

     [+] [-]

, 2010-04-12 18:51, pirms 14 gadiem
kaa tu doma tavai masai nak par labu tas ka ir tads KK? es domaju ka nak,jo ir vel viens specigs klubs LV un gan jau vinai labaka prakse spelet ir pret Mennu vai Tari,nevis Mikali un Sarkani...

     [+] [-]

, 2010-04-12 18:53, pirms 14 gadiem
Alibaba rakstīja: Tev taisnības
Tas nebija pa tēmu Tāre.
ja reiz mes piesakramies florbolam tad Normunds kaa treneris is takstiski loti specigs,bet psihalogiski ne tuvu, un PO speles tas labi redzems

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 18:57, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: he he par to SC... ari es redzeju to LR speli,starp sim spelem nevar vilkt paraleles... reali redzi kads ie speles laiks SKC starta pieciniekam? tur vinas sedeja mala? atstaja lideres uz solina... hmm intresanti
acīmredzot viņš bija pārliecināts par rezervistēm un vēl taupīja līderes jo kā tu pats jau noteikti esi izlasījis viņas dzīvo uz pretsāpju līdzekļliem un tici man tas nav nekas prikolīgs jo es redzu kāda mana māsa ir pēc visām tām špricēm un tabletēm!!!!! tapēc arī es atbalstu Tāres lēmumu par komandas pamešanu jo viņa bija gatava ziedot savu veselību lai cīnītos bet KK iespļāva viņai sejā atlaizdams AZ jo cik man zināms Tāre no bērna kājas trennējas pie AZ!!!!

ok es te labprā ar tevi vēl padiskutētu bet man diemžēl darbs sauc!!!!takā varbūt rīt būs kkas jausn par ko padiskutēt!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 19:01, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: kaa tu doma tavai masai nak par labu tas ka ir tads KK? es domaju ka nak,jo ir vel viens specigs klubs LV un gan jau vinai labaka prakse spelet ir pret Mennu vai Tari,nevis Mikali un Sarkani...
viņai jau nāk par sliktu ka tāds nerips eksistē!!! un es tiešām ceru ka viņa savu talantu neizniekos latvijā!!! jo citur klubos cilvēka veselība ir prioritāte nevis pēdējais!!protams ir cita lieta ja spēlētājs pats uz to tiecas bet tomēr cilvēcības faktors šoreiz uzvarēja!!

peace I'm out!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 19:05, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: es Ievas vieta nevaretu piekast kmandu un fanus lai upuretos trenerim... ja tas ir necilveciski tad zel es nevienu neaizstavu,neesmu te neviena puse... bet visi zini kads ir KK ar saviem neordinarajiem un emocijam balstitiem izlecieniem, bet vai tas ir par pamaru to darit speletajam? ja godigi man nemaz nesatraucas tas ka Ieva pamet cesu komandu no sportiska viedokla,vienigais ko vina pedejas speles darija bija neapmierinata ar Ainara lemumiem
biku pa skaļu vārdi - ''piekāst fanus'' ...nu tad piekās savas iekšējās izjūtas jeb ir tāds jēdziens - ''sirdsapziņa''... un vsp es domāju ka tu vel nezini ko tu darītu Ievas vietā, jo tu vari izteikt viedokli no savas pozīcijas...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 19:07, pirms 14 gadiem
Tāres k-dze, kāpēc nepastāstat visu?- kā atstāstījāt trenerim visu , kas notiek meieteņu ģērbtuvē, kā raudājāt un mēģinājāt pārliecināt, ka Zvirgzdiņš nav vainīgs?
Vai vart likt roku uz sirds, ka šis konflikts nav Jūsu intrigu rezultāts?

     [+] [-]

, 2010-04-12 19:08, pirms 14 gadiem
tapirs19 rakstīja: biku pa skaļu vārdi - ''piekāst fanus'' ...nu tad piekās savas iekšējās izjūtas jeb ir tāds jēdziens - ''sirdsapziņa''... un vsp es domāju ka tu vel nezini ko tu darītu Ievas vietā, jo tu vari izteikt viedokli no savas pozīcijas...
labi labi tev taisniba Ieva darija pareizi,vajag ali tgd aiziet visos sporta veidos visi speletaji kur tiek atlaists treneris... attaa

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 19:09, pirms 14 gadiem
T-J rakstīja: Tāres k-dze, kāpēc nepastāstat visu?- kā atstāstījāt trenerim visu , kas notiek meieteņu ģērbtuvē, kā raudājāt un mēģinājāt pārliecināt, ka Zvirgzdiņš nav vainīgs?
Vai vart likt roku uz sirds, ka šis konflikts nav Jūsu intrigu rezultāts?
tur jau taa lieta ka Tare pati visu laiku bija neapmierinata ar Ainaru

     [+] [-]

, 2010-04-12 19:13, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: ja reiz mes piesakramies florbolam tad Normunds kaa treneris is takstiski loti specigs,bet psihalogiski ne tuvu, un PO speles tas labi redzems
Tev taisnība treneris viņš ir ļoti labs. Par psihalogisķo man grūti spriest.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 19:23, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: labi labi tev taisniba Ieva darija pareizi,vajag ali tgd aiziet visos sporta veidos visi speletaji kur tiek atlaists treneris... attaa
nevajag visos, visur un vnmr...katrs gadījums jāizskata atsevišķi...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 20:11, pirms 14 gadiem
KĻAVIŅU- CIETUMĀ!

     [+] [-]

, 2010-04-12 20:20, pirms 14 gadiem
Vot buus smiekliigi, ja Cesis rit vinnees, tad gan varees padomaat, kas un kaapeec.

     [+] [-]

, 2010-04-12 20:22, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: es Ievai neko nelieku darit... man tikai nepatik ka cilveki nespej uz notikumu saktities no augas bet saktas viena virziena... tu diezgan intresanti runa KK ir sakastojis sportu Cesis utt un ko esi izdarijis tu?
Šitam keksam jābeidz pīpēt!!!
Ne s«da nevar izlasīt!
Kkādi murgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-12 20:29, pirms 14 gadiem
112233 rakstīja: Vot buus smiekliigi, ja Cesis rit vinnees, tad gan varees padomaat, kas un kaapeec.
vēl smieklīgak būs ja Cēsis vinnēs arī 5-o spēli...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-12 20:42, pirms 14 gadiem
Stulbi izdzīvot Zvirgzdiņa dzīvi.Zvirgzda ir neveiksminieks ar zaudetāja psiholoģiju un viņu jau sen vajadzēja patriekt.Ieva laba spēlētāja ,bet nevajag raudāt par Zvirgzdiņu,katram ir pa sevi jādomā un gļēvuļus,nodevējus prom.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-12 21:00, pirms 14 gadiem
Kārtējais LV basketbola murgs.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 21:09, pirms 14 gadiem
Viņa teica, ka WNBA nebūtu iedomājams, ja finālsacensību laikā pie (sērijas) rezultāta 1-2 tiek mainīts galvenais treneris. Ja Tevi kas neapmierina, tas tiek darīts pēc zaudētas sērijas.
Ak šitā- labāk zaudēt sēriju un tad kko mainit
Nepiekrītu. Kļaviņa vietā būtu darījis tāpat.

     [+] [-]

, 2010-04-12 21:53, pirms 14 gadiem
Ja sportiste ir slima, traumēta, tad jābeidz sportot, nevis jāvaid pieci gadi pēc kārtas!
Gan izlases meitenes, gan Cēsu meietnes noteikti varētu daudz pastāstīt par Tāres intriganetes slavu!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 21:57, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kapec vinai butu japaliek ar komandu, ja teiksim sirdzapzina liek to nedarit? Un parmest Tarei rakstura un cinasspara trukumu ir diezgan divaini...
TĀPĒC,KA VIŅAI IR SPĒKĀ ESOŠS LĪGUMS!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-04-12 22:11, pirms 14 gadiem
Paldies tev Ieva.
Tiešam esi bijusi viena no komandas līderēm

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 22:35, pirms 14 gadiem
Na.huj to sievieshu basi, galigi neinteresee ne sievishu basis, kur nu veel KK.

     [+] [-]

, 2010-04-12 22:59, pirms 14 gadiem
cik es zinu ahilli ir virs papēžiem

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 23:20, pirms 14 gadiem
Tā reāli izvērtējot, šādai Kļaviņa rīcībai varētu būt 2 iemelsi:
1. Totalizators;
2. Šizofrēnija

Tā kā traucēt savējiem vartētu arī neuzkrītošākā veidā, tad ticamāks paliek 2ais variants.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 23:24, pirms 14 gadiem
iluxa rakstīja: cik es zinu ahilli ir virs papēžiem
Pilnīga taisnība - tā pat, kā ausis - arī ir VIRS papēžiem

     [+] [-]

, 2010-04-12 23:33, pirms 14 gadiem
Bija jaspele pec Kļaviņa plāna ( likmes) bet laikam kaut kas ne taa, tad nu shis paradija kursh ir BOSS Zhel Tares, ja shi bij karjeras pedeja spele! bet ceru ka ne!

     [+] [-]

, 2010-04-12 23:50, pirms 14 gadiem
Paldies, Ieva! Līdzjutēji Tavu ieguldījumu ilgi atcerēsies! Lai veicas turpmāk!
Savukārt to jauno gailēnu, bezgoda ciniķi derētu iemest kādā būrī, un lai tur raustās un bļaustās! Esot uzmests, nabadziņš...

     [+] [-]

, 2010-04-12 23:58, pirms 14 gadiem
epicfail rakstīja: Cienu Tāri un viņas lēmumu. Tiešām žēl, ka jābeidz uz šādas nots, bet tas jau nemazina viņas lielisko devumu un sasniegumus visas karjeras garumā. Paldies!
Ja šī incidenta sākumā likās, ka Kļaviņam varētu pat būt arī taisnība, tad tagad šķiet, ka "Blondais Grēks" ir savārījis milzīgu putru, no kuras visiem piemetas caureja...
Tomēr arī Zvirgzdiņam, neskatoties uz panākumiem iepriekš, būtu jāpieliek trenera profesionalitātē un galvenais ētikā.
Neviennozīmīga situācija, kuras patiesos aspektus diezin vai ieraudzīsim, kaut arī gribētos.
Neskatoties uz visu šito šmuci, tāpat palikšu Cēsu kluba fans; ceru, ka viss nokārtosies. Sarauj, dāmas!
ceri vien!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-13 00:12, pirms 14 gadiem
tik ilgi būvēja! viens no retajiem LV basketbola klubiem vispār,kur lietas bija sakārtotas un viss noritēja kā pie baltajiem cilvēkiem utt.,bet tagad ņem un ar vienu rokas vēzienu to visu nojauc. skumji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-13 21:53, pirms 14 gadiem
Nu ko tīri labi vareja iztikt bez klibās vecmamiņas !

  -1 [+] [-]

, 2010-04-13 21:56, pirms 14 gadiem
vēlāk varēs raudāt pēc medaļas!