Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Turki parāda ventspilnieku vājās vietas

Andrejs Siliņš

Šovakar ULEB kausa izcīņas pirmajā spēlē šosezon BK "Ventspils" basketbolisti savā laukumā ar rezultātu 79:87 piekāpās turku "Bešiktaš" vienībai.

Turki vasaras darbu bija paveikuši tiešām iespaidīgi, sastāvu papildinot ar pieciem pieredzējušiem spēlētājiem, un tieši šis kvintets faktiski izvilka šo maču (82 punkti!). Spēle sākās ar viena no "Besiktas" līdera Kristiana Dalmau tālmetienu, bet ventspilnieki tūlīt atbildēja ar septiņiem punktiem pēc kārtas. Pieci no tiem bija šīsdienas jubilāra Džastina Lava rēķinā, kurš arī mačā turpinājumā darbojas rezultatīvi. Diemžēl ar uzbrukuma palīgu meklēšanu viņam neklājās nemaz tik viegli. Pirmās desmit minūtes ventiņi noslēdza savā labā, toties pēc mazā pārtraukuma laukumā bija vērojam šosezon jau redzētā aina. Pamatīgi "iebuksēja" uzbrukums, kas ļāva viesiem visai pārliecinoši pārņemt vadību. Klāt vēl nāca arī neprasme pēc neprecīziem sāncenšu metieniem savākt atlekušās bumbas, un viesi droši noturēja savu vadību, puslaikā sagādājot BK "Ventspils" jau astoņu punktu deficītu – 36:44.

Pēc pārtraukuma ventspilnieki sāka ar diviem neveiksmīgiem mēģinājumiem iespēlēt bumbu Kasparam Ciprusam, bet turki atbildēja ar līdzīgu laipnību. Guvuši četrus punktus pēc kārtas (40:44), ventspilnieki piepeši "apklusa" uz ilgu laiku... Kā uz delna redzama kļuva nopietnākā BK "Ventspils" problēma – pieredzējuša saspēles vadītāja trūkums. Džons Gilkrists, kurš turpina vērpt bieži vien tikai viņam saprotamas kombinācijas, malā bija nosēdināts jau sen, bet Raimondam Gabrānam (kopumā aizvadīja labu spēli – 12 punkti, 5 piespēles) pirmā saspēles vadītāja lomai spēku vēl nepietiek. Ventspilnieku uzbrukums izskatījās manāmi apjucis viesu aizsardzības apkampienos, un tieši no kļūdām un neprecizitātēm uzbrukumā veidojās viesu ātrie uzbruku, kas galu galā noveda pie viesu izrāviena 16:0... Atlikušajā laikā ventspilnieki centās izsmelt šajās dažās minūtēs izgāzto, tomēr spēku izrādījās par maz. Labas epizodes nestiepās pietiekoši ilgi, lai liktu sanervozēties pieredzējušajiem viesiem, tāpēc vienīgais, ko izdevās paveikt, bija panākt cienījamu rezultātu – 79:87.

ULEB kauss
6.novembris
BK Ventspils – Besiktas 79:87
(20:19, 16:25, 18:24, 25:19)
Ventspils: Lavs 23+6ab+6rp, Baksters 20, Gabrāns 12, Helmanis 5, Vītols 5, Akingbala 4, Veselovs 4, Cipruss 2+7ab, Vairogs 2, Gilkrists 2
Besiktas: Šumperts 20, Apodaka 17+7ab, Nicevičs 16, Dalmau 15+7rp, Pekers 14+10ab, Ozers 4, Jagmurs 1, Veiseloglu

  -2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:14, pirms 17 gadiem
eastern, nekaa jauna - puushlja emocijas, nevienu mikrli neneegjinot kaut ko saprast. tikai *irshana, ja veelies.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:18, pirms 17 gadiem
petrini, es piekrītu eastern, es saprotu ka Tu krīti par Ventspili, bet tā nu diemžēl ir es jau to teicu pirms sezonas bkventspils lapā, ka leģionāri ir galīgi garām, bet neviens nesadzirdēja, laikam būs jāiet Pleinica vietā - nu tādas lažas laiž jau kuro gadu pēc kārtas. Kā saka gudri cilvēki, tad skopais maksā divreiz vai arī, ka par velti ir tikai siers peļu slazdā Nu jopcik, cik var lažoties ar komandas komplektāciju

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:19, pirms 17 gadiem
->Eastern

daudz kas, ko tu uzrakstīji ir nereāli pārspīlēts, saprotu ,ka emocijas ir nenormāli daudz, bet daudzās lietās tev pašam pietrūkst loģikas. Piekrītu gan, ka Okorns ir izmests varbūt nepareizajā vietā, jo maz ir tādu treneru, kuri sak darbu ar tik dīvainiem(neparastiem) spēlētājiem, šeit būtu kāds pierēdzējušāks treneris noderējis.Man Okorna ir žēl, labi vismaz, ka Galvanovskis kko vinjam palīdz. Ar laiku ceru uz situācijas uzlabošanos.

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:22, pirms 17 gadiem
Nevar gaidiit uzvaru ar shaadu speeli pret Besiktaš, bet labi ir ka redzams ka iekshaa ir, tikai kad naaks aaraa...joprojaam Uzskatu ka Ventspils ir labaakaa komanda Latvijaa, un man neinteersee taa zaudee uzvar vai nespeelee...Ventspils foreva

Shobriid truukst Venstpilij asuma, kad laukumaa ir viitols tad shis tas ir, paareejie speeleetaaji nespeelee entuziastiski...buus tas, buus cits rezultaats

  -2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:22, pirms 17 gadiem
ventiniem vispar trenini notiek ? pec sis dienas izkatijas ka vini vispar nav trenejusies un nezina kas jadara un kur jaskrien kur nu vel aizsardziba ....

  -2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:23, pirms 17 gadiem
Eastern gan ir superdolbs radījums vēl pērn to nod*rsi Muižnieku saukdams viņu par nejēgu, pret kuru nevienam nav respekta, bet tagad redz viņš visus noliktu pie vietas skaties, ka Kērtisa fekālijas tev smadzeņu vietu neieņem

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:25, pirms 17 gadiem
Ventspils vnk spēlē paslēpes, viņi jau pirms sezonas paziņoja, ka galvenās cīņas būs LBL, tad nu tagad viņi atdodot spēli ULEB grib BBL demoralizēt sestdien ASK Ar domu par LBL

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:25, pirms 17 gadiem
Par Zaķi!Diezvai viņš ir tik labs, lai spēlētu lielajā BKV komandā, jo uz laukuma jau viņš, nav tik labs, kā uz Kurzemes dejas grīdas. Spēlētājam, ja viņš grib būt labs ir jādomā, ko kā darīt!

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:26, pirms 17 gadiem
Nepaarspiilee tik, Eastern.. zaudeet Gulbenei un vinneet Tartu Rock pa 25.. kaut ko tik aplamu centies nolikt blakus..

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:28, pirms 17 gadiem
Es jau nesaku, ka Muiznieks ir labs treneris, bet saliidzinot ar Okornu, vinsh vismaz pagaashsezon kaut ko vareeja pateikt minuutes paartraukumaa, nevis ta ka shitas - saak mazaa balstinjaa runaat ta ka beernudaarzaa...Nu smiekliigi. Protams, saliidzinot Muiznieku ar Butautu, Muiznieks ir pabeerna lomaa. Iisteniibaa, man Okorns zheel ir, vinsh normaals treneris, bet ja butu normalu komandu vadiba nolasijusi, tad vinjam nebutu jamierina "vechus", bet jaastrostee vinjus, jaauzkurina, jaadod vinjiem to degsmi kapaaties!!! Un tas ir tas, ko prot Butauts. Arii Vecvagars sodien to pateica. Un Magloir, tici ka man ir pilnigi vienalga, ko tu domaa par manim, man vismaz ir viedoklis, atskiriibaa no teviim, jo tev viss ko es uzrakstu ir dolbajobs, nemaz neizlasot un neiedziljinoties manaa komentaa... Leekaa cik tu gribi.

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:30, pirms 17 gadiem
piekritu zakis ventinos nekam neder ka ari pus komanda

  +5 [+] [-]

, 2007-11-06 23:31, pirms 17 gadiem
Nu nav jāmet plinte krūmos pēc pirmajām neveiksmēm, tas ir pats sezonas sākums, vēl viss gads priekšā, protams situācija varēja būt saulaināka, tomēr nevajag noniecināt Ventspili, šis klubs pagaidām vēl nav saspēlējies un tas ir redzams, katrā ceturdaļā. Domāju, ka Okornam vajadzētu vairāk izmantot run gun, proti ātro basketbolu, ok aizsardzība zaudēs, tomēr komandā ir ātrie Baksters un Lavs, pie labas iespējas aizskriet var arī Gilkrists. Vispār par to Gilkristu - spēlētājs ir apveltīts ar ļoti labu caurgājienu, tomēr liekas, ka treneris viņam neļauj brīvību, nu nav viņš nekāds diriģents, viņam ir jāuzbrūk, nemitīgi jāmetas caurgājienos, jāsaasina spēle, to viņš ļoti labi pieprot, vajag tikai vairāk izmantot šīs īpašības, ja viņš beidzot ieies ritmā, sāks krist, arī tālmetieni, jo radīsies lielāka pārliecība par saviem spēkiem, katrā ziņā Gilkrists nav tukšā loze, ir jāmāk viņš tikai izmantot, jānovēl veiksme Okornam šajā ziņā. Cita situācija ir ar Akinbalu, tik tiešām reizēm rodas sajūta, ka viņš nesaprot, kas vispār notiek apkārt, aizsardzībā vēl puslīdz, bet uzbrukumā galīgi lido ārā no komandas spēles. Būtu viņam labs saspēles vadītājs, kurš prasmīgi dotu piespēles, Akinbala varētu atvērties, jo viņš ir atlētisks un ''dankot'' jau nu māk, tomēr šābrīža situācija nav labvēlīga priekš nigērieša, ja Pleinics nedomā iegādāties jaunu saspēles vadītāju, kuram ir tiešām laba piespēle, tad Akinbalu labāk laist tālāk pasaulē un paņemt kādu citu. Par Baksteru, šis ir spēlētājs, kurš kā zivs ūdenī jūtas ātrā spēlē, tomēr mazliet lēnākā klusē... pie plusiem jāpieskaita, arī nebaidīšanās uzņemties iniciatīvu, tas var noderēt. Katrā ziņā interesants spēlētājs, kurš arī jāprot izmantot.

Nobeigumā gribētos teikt, ka ''Ventspilij'' ir iespējas pielikt un daudz, manuprāt jāspēlē ātrāks basketbols un būs ok, nav Okornam tik labu aizsardzības speciālistu, lai te baigo Eirolīgas basīti rautu vaļā, iespējams vajag daudz vienkāršāk un primitīvāk, tomēr tas būs trenera ziņā. Anyway šobrīd klubs ir vājāks par ''ASK'' un pat ''Baronu'', tomēr sezonas gaitā situācija var krasi mainīties.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:31, pirms 17 gadiem
Nav nekādas starpības ar cik zaudē vai vinnē, uzvara ir uzvara un zaudējums ir un paliek tikai zaudējums, var arī bezcerīgi zaudēt kā šodien ar 8 vai cik tur punktiem, izskatās jau pēc rezultāta, ka zaudēja tā tīri neko, bet pēc spēles tiešām sagrāve

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:31, pirms 17 gadiem
--> Eastern

"Butauts vai Muiznieks sen buutu nolicis tos nejeegas pie vietas"

nu bet no kurienes juus visi raavaat, ka Butauts ar Muiznieku ir baigie pie vietas liceeji? Nu nolika Butauts Valteru pie vietas, kad shameejais speelee pret Rytas nesagatavotus trullus meta un ASK paarsvars strauji kusa? Par KM taa vispaar no comments - ne reizi neredzeeju speeleetaajus blaujam, pat komandai bezceriigi kaashot minuutes paartraukumos k-ko sev pie deguna murmina, laikam baidaas balsi uz speeleetaajiem pacelt.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:32, pirms 17 gadiem
iedzilinaajos eastern komentaraa liidz pusglazei, tapeec noverteeshu ar -, vinsh runaa par man nesaprotamaam lietaam...

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:32, pirms 17 gadiem
Eastern tu gadijuma neesi rakstnieks ???

  -1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:32, pirms 17 gadiem
ask labakie!!!! ventini zaude del savam debilajam kludam!!!
Slēpts komentārs: Družnij

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:35, pirms 17 gadiem
es tavos komentus esmu laika gaitā atlasījies vairāk kā vajag un nekad neko neesmu viņos redzējis kautko, kas būtu apdomāšanas vērts, atskaitot, kā tādu murgu var uzrakstīt... un savu viedokli es nemaz nepūlos izteikt, jo šeit tas tāpat pazudīs spama jūrā, starp tādiem komentiem kā tavi, kur tiek nozākātas visas citas komandas, bet slavināti Kērtisa danki un Butauta bļaustīšanās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:36, pirms 17 gadiem
vot besiktas shodien nospeeleeja bezceriigi...

futbolaa 0-8 pret liverpool

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:37, pirms 17 gadiem
gaidam, bet nesagaidīsim Pleinicam pašam būtu jāaiziet, ja viņš ir vecis.

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:38, pirms 17 gadiem
istais_Spakijs ; sis komentars man patika

  -3 [+] [-]

, 2007-11-06 23:40, pirms 17 gadiem
Kur esmu slavinajis Kertisa dankus? Kur? Es pasaku, ka vinsh ir ljoti labs speletajs, labakais legionars Latvijaa. Es pasaku, ka Butauts ir ljoti labs treneris, labakais Latvijaa. Un? Tu protams mani apstrideesi, bet nez kaads tev bus pamatojums apgalvot preteejo, proti, ka taa nav? Man tada sajuta ir, ka Tev Magloir liekas, ka man vissvarigak ir padirsties ar kadu vai kadu nodirst. Tad varu pateikt, ka es analazieju un spriezhu pec redzeetaa, ok, varbut dazreiz paarspiileeju, bet nejau nepamatoti tas parspilejums...

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:43, pirms 17 gadiem
jā, godīgi sakot jau cieties esmu kopš sezonas sākuma ignorēdams tavus postus, takā šovakar izdomāju ar tevi diologu izveidot...

Kērtisu konkrēti šajā rakstā tu neslavi, bet ir neskaitāms daudzums tādu kur slavini i viņa dankus utt.. piekrītu Butauts ir labākais treneris pašlaik Latvijā, bet Kērtiss labākais leģionārs - te nu jāsmejas ļoti skaļi... analīze jau tev arī izcili daudzpusīga parasti... khe...

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:43, pirms 17 gadiem
ŽĒL!!!
Spēli neredzeju, bet nu spriežot pec statiem, tad garais gals ventiņiem šodien galīgi čābīgs!!! Lavs ar Baksteru nokapājusi, Gabrāns ar!!!
Gan jau būs ar uzvaras!!!

Bet re kā sagriezās! Visi teica, ka Ven vieglāka grupa un ASK smagāka, bet ven sāk ar zaudi, ASK uzvar! Tāpēc jau basi nespēlē uz papīra, bet gan laukumā!!!
Veiksmi visiem mūsejiem tālāk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-11-06 23:47, pirms 17 gadiem
Nu nez, uzskatu, ka Kertiss nav labakais legionars LV - tas pats Bramblets ir labaks, tikai netaisa sovu. Trenneri domaju Butatauts, Okorns un KM ir apm. viena limeni. Vnk katram savas stipras/vajas puses!!!

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:48, pirms 17 gadiem
--> Družnij

sakars bija vistieshaakais. pie paarsvara +14, kad logiski buutu speeli pietureet, jo laiks straadaaja ASK labaa, Valters vairaakas reizes tikko sanjemot bumbu uzreiz meta pa grozu neskatoties, ka Rytas aizsargs bija loti tuvu un ne visi komandas biedri paspeeja pieslegties uzbrukumam. rezultaataa seko nepreciizs metiens, Rytas savaac bumbu (jo ne visi ASK speeleetaaji paspeeja piesleegties uzbrukumam), seko aatrs pretuzbrukums un viegli 2 pts Rytas.

  +2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:48, pirms 17 gadiem
domaaju ka te agri vai veelu buus trenera demisija!
nesaku ka slikts treneris bet kautkaa vinjiem neveidojas tas komadas gars un taa saikne kad viens otru papildina!

     [+] [-]

, 2007-11-06 23:49, pirms 17 gadiem
kad atradisi un paradisi man to rakstu, to komentu, kur es slavinu Kertisa dankus, tad apspriediisim sho jautaajumu! Bet atrodi tikai, jo tu tachu apgalvoji ka tadi raksti un komenti ir neskaitami daudz. Paradi vismaz vienu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2007-11-06 23:55, pirms 17 gadiem
Bonus, paraadi man kaut vienu cilveeku, kuram ir 100% taisniiba!!?? tada vienkarshi nav, tapat kaa es tads neesmu. Nezinu, kas ir par iemeslu tavam uzbraucienam man sobrid, bet nu tas lai paliek tavaa zinjaa.