Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Video: Kristaps Porziņģis pirmajam trenerim Liepājā pasniedz 50 000 eiro pateicību

Aigars Prūsis
Aigars Prūsis @Prusis
"Liepāja/Triobet" un "Jūrmala/Fēnikss" AldarisLBL spēli šodien klātienē apmeklēja arī Latvijas basketbola superzvaigzne Kristaps Porzingis, kurš pārtraukumā savam pirmajam trenerim Edvīnam Sprūdem pasniedza pateicību 50 tūkstošu eiro apmērā. Kā tas bija, lūkojat video!
Vērtējums: +7
Slēpts komentārs: MachimoI

 +10 [+] [-]

, 2016-05-04 00:22, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Varēja pārskaitīt naudu uz bankas kontu trenerim, nevis pēc izlases uzmešanas zīmēties kā gailis ar kaut kādiem lētiem brāļa izdomātiem PR trikiem.
Arī gribas tadu piķi ? es saprotu vecīt bet vispirms jabeidz skaust.

 +12 [+] [-]

, 2016-05-04 00:25, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Varēja pārskaitīt naudu uz bankas kontu trenerim, nevis pēc izlases uzmešanas zīmēties kā gailis ar kaut kādiem lētiem brāļa izdomātiem PR trikiem.
Ja tev ir tik grūti dzīvē, varbūt pamēģini ar kādu izrunāties vai aizej pie psihoterapeita.

Par Porziņģi un viņa attieksmi prieks. Krietns latvietis!

Treneris "I'm laughing straight to the bank with this"

  +5 [+] [-]

, 2016-05-04 00:29, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Varēja pārskaitīt naudu uz bankas kontu trenerim, nevis pēc izlases uzmešanas zīmēties kā gailis ar kaut kādiem lētiem brāļa izdomātiem PR trikiem.
viņš jau arī pārskaitīs. domā, Sprūde ar to lielo palagu ies uz banku?

  -2 [+] [-]

, 2016-05-04 00:31, pirms 9 gadiem
raivons rakstīja: Arī gribas tadu piķi ? es saprotu vecīt bet vispirms jabeidz skaust.
es gribētu, lai viņš man aizšauj līdz algai, bet tviterī kauns rakstīt - visi redz

  +1 [+] [-]

, 2016-05-04 00:50, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Varēja pārskaitīt naudu uz bankas kontu trenerim, nevis pēc izlases uzmešanas zīmēties kā gailis ar kaut kādiem lētiem brāļa izdomātiem PR trikiem.
eu nu cik var noliet ar sūdiem komentāros, neatkarībā no tā vai viņš ko sliktu vai labu paveicis..

  -2 [+] [-]

, 2016-05-04 01:01, pirms 9 gadiem
raivons rakstīja: Arī gribas tadu piķi ? es saprotu vecīt bet vispirms jabeidz skaust.
Skaudība?

Drīzāk jau tieši tā arī ir šeit problēma, ka te basketbolistiem ar Knicks logotipiņiem avataros galvā stāv tikai tukši sapņi par naudu. Ar naudu te nekāda sakara nav.

Šīs ir lētas, caurspīdīgas publicitātes kampaņas tēla saglābšanai.

  +8 [+] [-]

, 2016-05-04 01:04, pirms 9 gadiem
Manuprāt ļoti labs gājiens un adekvāta atlīdzība trenerim! LBL spēlētāji varetu līdzīgā veidā 50 EUR atnest saviem pirmajiem treneriem! Varbūt gluži ne tik svinīgi kā šeit, bet vienkārši ieskaitīt naudiņu.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-04 01:04, pirms 9 gadiem
musli rakstīja: Ja tev ir tik grūti dzīvē, varbūt pamēģini ar kādu izrunāties vai aizej pie psihoterapeita.

Par Porziņģi un viņa attieksmi prieks. Krietns latvietis!

Treneris "I'm laughing straight to the bank with this"
Latvieši ar naudu publiski nemētājas kā Kaukāza kāzās. Šis ir nēģeru stila gājiens. Turklāt pēc izlases atteikuma šādi atmāzēties ar naudu publiski vispār ir cinisma kalngals.

  +7 [+] [-]

, 2016-05-04 01:18, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Latvieši ar naudu publiski nemētājas kā Kaukāza kāzās. Šis ir nēģeru stila gājiens. Turklāt pēc izlases atteikuma šādi atmāzēties ar naudu publiski vispār ir cinisma kalngals.
Aprobežota domāšana. Latviešu gājiens drīzāk būtu vispār neiedot naudu (lai cik ļoti negribētos to atzīt). Lai kāds būtu tam formāts, tomēr Latvijā tagad ir viens ļoti laimīgs onkulis. Kāda atšķirībā kādā veidā pasniedza, ja galvenais pateikt paldies. Par izlasi.. strīdīgi. Viņš tomēr pats labāk zina un viņam nevajag komentētāju no SC.com Machimol, kas noteiks kas viņam jādara..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-05-04 02:06, pirms 9 gadiem
Machimol,ko sprukstin tu runa Sportisti ziedo sevi ,lai mums ir ko apbrinot so cilveku veikumu,bet tev rasisms un vel kadi marazmi jasaskata. Ir teiciens nedari,nesaki to ko pats negribetu sanemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-05-04 07:50, pirms 9 gadiem
Pa pa vai tad viņš nau ģenerāļa audzēknis...?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-04 08:22, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Latvieši ar naudu publiski nemētājas kā Kaukāza kāzās. Šis ir nēģeru stila gājiens. Turklāt pēc izlases atteikuma šādi atmāzēties ar naudu publiski vispār ir cinisma kalngals.
Atgriezies pie hokeja, tur Girgensons spēlēs šajā PČ! : )

  +3 [+] [-]

, 2016-05-04 09:07, pirms 9 gadiem
Viņš parāda labu piemēru nākamajiem porzinģiem un biedriņiem...

  +2 [+] [-]

, 2016-05-04 09:10, pirms 9 gadiem
tas ir fantastisks žests,ko tiešām ir vērts apbrīnot un arī lēmums nespēlēt izlasē ir loģisks un saprotams, bet laikam jau tomēr būtu naivi uzskatīt, ka šie abi notikumi ir savstarpēji nesaistīti...
visām Porziņģa pēdējā laika darbībām cauri spīd pamatīgs amerikānisms, kā ar šīm, tā arī ar sāgu pāris mēnešu garumā par to, ka ''sirds sauc palīdzēt Latvijai, prāts liek apdomāties...'', '' viena mana sirds puse ir Latvijas izlasē, otra liek sevi pilnveidot karjerai..'' u.t.t. Principā jau tas nav nekas slikts, droši vien,ka viņa NY ir gudri padomdevēji, tikai mēs mūsu mazajā ciemā vēl neesam pieraduši pie šāda kalibra sportistu standarta izgājieniem

  +1 [+] [-]

, 2016-05-04 09:26, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Latvieši ar naudu publiski nemētājas kā Kaukāza kāzās. Šis ir nēģeru stila gājiens. Turklāt pēc izlases atteikuma šādi atmāzēties ar naudu publiski vispār ir cinisma kalngals.
Ja Tu būtu izdarījis kaut 1/5 daļu no tā ko KP izdarījis spēlējot LV junioru izlasēs, un, visticamāk, izdarīs spēlējot arī pieaugušo izlasē, tad varētu bubināt. Tagad vienīgais ko Tu vari, viņu nejauši satiekot uz ielas dziļi paklanīties.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-04 09:31, pirms 9 gadiem
fjodorovs rakstīja: tas ir fantastisks žests,ko tiešām ir vērts apbrīnot un arī lēmums nespēlēt izlasē ir loģisks un saprotams, bet laikam jau tomēr būtu naivi uzskatīt, ka šie abi notikumi ir savstarpēji nesaistīti...
visām Porziņģa pēdējā laika darbībām cauri spīd pamatīgs amerikānisms, kā ar šīm, tā arī ar sāgu pāris mēnešu garumā par to, ka ''sirds sauc palīdzēt Latvijai, prāts liek apdomāties...'', '' viena mana sirds puse ir Latvijas izlasē, otra liek sevi pilnveidot karjerai..'' u.t.t. Principā jau tas nav nekas slikts, droši vien,ka viņa NY ir gudri padomdevēji, tikai mēs mūsu mazajā ciemā vēl neesam pieraduši pie šāda kalibra sportistu standarta izgājieniem
Latviešiem ir tāds labs teiciens-dots devējam atdodas.

Ļoti cēls žests pret savu pirmo treneri, un vienlaicīgi publisks aicinājums arī citiem labus panākumus sasniegušiem augsta līmeņa sportistiem, neaizmirst tos cilvēkus, kuri viņos ir ielikuši pamatu ceļā uz šiem panākumiem. Vel jo vairāk zinot, ka mūsu treneri nav tie vispelnošākie speciālisti.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-04 09:40, pirms 9 gadiem
Biedriņš, Jurijs Laizāns un vēl daudzi labi apmaksāti sportisti ir pateikušies trenerim ar līdzīgām summām. Tikai tas tika darīts no sirds, bez publicitātes. Bet šitas fukingais ekhibicions zīmējās pa televīziju, lai visa Latvija redz, cik viņš ir labiņš. Vemt gribas no šitā zīmuļa

  +1 [+] [-]

, 2016-05-04 09:52, pirms 9 gadiem
rudzumaize rakstīja: Biedriņš, Jurijs Laizāns un vēl daudzi labi apmaksāti sportisti ir pateikušies trenerim ar līdzīgām summām. Tikai tas tika darīts no sirds, bez publicitātes. Bet šitas fukingais ekhibicions zīmējās pa televīziju, lai visa Latvija redz, cik viņš ir labiņš. Vemt gribas no šitā zīmuļa
Gribot negribot jājautā, kā tad Tu to zini, ka Tevis pieminētie sportisti ir pateikušies līdzīgi, ja viņi to nav darījuši publiski?

Tas ir debīlisma kalngals paziņot, ka tas nav darīts no sirds, bet tikai aiz publicitātes.

Gribot negribot jāpiekrīt tam ko šeit viens jau rakstīja-lauki paliek lauki. No savas puses varu pierakstīt-latviešu skaudība nav nevienam noslēpums.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-04 10:01, pirms 9 gadiem
2015 gada drafta 1 numurs Makdeivids aizstāvēs valsts godu un kanādiešu čempionu titulu Krievijaa, nevis staigā pa bērnības takām un dala lielus plakātus .....

  +5 [+] [-]

, 2016-05-04 10:04, pirms 9 gadiem
boswel rakstīja: 2015 gada drafta 1 numurs Makdeivids aizstāvēs valsts godu un kanādiešu čempionu titulu Krievijaa, nevis staigā pa bērnības takām un dala lielus plakātus .....
Neapnīk tēlot muļķi?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-04 10:05, pirms 9 gadiem
musli rakstīja: Aprobežota domāšana. Latviešu gājiens drīzāk būtu vispār neiedot naudu (lai cik ļoti negribētos to atzīt). Lai kāds būtu tam formāts, tomēr Latvijā tagad ir viens ļoti laimīgs onkulis. Kāda atšķirībā kādā veidā pasniedza, ja galvenais pateikt paldies. Par izlasi.. strīdīgi. Viņš tomēr pats labāk zina un viņam nevajag komentētāju no SC.com Machimol, kas noteiks kas viņam jādara..
SC.com Machimo spilgts piemērs tam, ka viņš ar savu domāšanu,atšķirībā no Porziņģa, nekur tālāk par smirdēšanu i-neta komentāru sadaļās nav ticis.

     [+] [-]

, 2016-05-04 10:06, pirms 9 gadiem
Tas, ko dara šie komentētāji, kuri staigā apkārt pa interneta lapām un kā troļļi komentē, cik slikti Porziņģis izdarījis... Nu nezinu - manuprāt, ja kāds tiktu identificēts, tam jāatņem tiesības jebkad nākt uz LV izlases spēlēm. Tie nav patrioti, faktiski tie ir Kaitnieki. Nebrīnīšos, ja starp tiem ir arī kādas sabiedrībā zināmas personas. Aizdomas jau ir, bet jāpierāda vēl... Viņu mērķis ir radīt šķeltniecību.

Vēlreiz rakstu - ja redzat kādu šitāo trolli, piefiksējiet, vēlāk noderēs, kad nobanosim no LV izlašu spēļu skatīšanās!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-04 10:07, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neapnīk tēlot muļķi?
Nav jēgas tādus ampļus ņemt galvā, kuri neko paši šai dzīvē nav sasnieguši, bet gatavi visus pamācīt,kas un kā pareizi ir jādara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-04 10:08, pirms 9 gadiem
Cik tieši stulbam jābūt, lai pateiktu, ka viss, ko dara Porziņģis ir slikti? Porziņģis tieši rada precedentu, rada piemēru, kā jārīkojas. Varbūt subjektīvās domas, bet šis viņa 3 minūšu izgājiens un čeka pasniegšana ir kā svaigs gaisa malks, daudz vērtīgāks par 3 spēlēm izlasē, ko te daudzi piesauc. Daudz vērtīgāks!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-04 10:10, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu būtu izdarījis kaut 1/5 daļu no tā ko KP izdarījis spēlējot LV junioru izlasēs, un, visticamāk, izdarīs spēlējot arī pieaugušo izlasē, tad varētu bubināt. Tagad vienīgais ko Tu vari, viņu nejauši satiekot uz ielas dziļi paklanīties.
Nepiekrītu tavai domai. Jāciena ir visi cilvēki, bet nu jāklanās gan nav nevienam. Visi taču esam vienādi un katrs cīnamies savā jomā
Porziņģis, manuprāt, tāpat kā vairums no mums cīnās pirmkārt dēļ sevis un savas ģimenes, nevis dēļ Latvijas vai tevis.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-04 10:16, pirms 9 gadiem
Izlemj veltīt vasaru, lai ieliktu fiziskos pamatus turpmākajai karjerai - slikti!
Izveido bērniem basketbola laukumus Liepājā - slikti, plātīšanās!
Izveido basketbola nometni jauniešiem - slikti, vainas izpirkšana!
Uzdāvina pirmajam trenerim 50 000 Eiro - slikti, plātīšanas un vainas izpirkšana!
Piekritīs nākamajās vasarās spēlēt izlasē - atkal būs slikti, kārtējā vainas izpirkšana.
Latviešiem, kā jau latviešiem, nekad nebūs labi.
Piekrītu, ka Porziņģis uzvedas mazliet amerikāniski, bet tas ir pilnīgi normāli, tā vide ierauj, ik īpaši ja tu neesi fona lomu atveidotājs, bet gan pirmā kalibra zvaigzne.
Varētu padomāt, ka savulaik Ozo atbraucot vasarās no štatiem bija savādāks. Turklāt, kas gan ASV ir NHL zvaigzne uz NBA zvaigznes fona?
Liekaties tak mierā un izbaudīt, ka dzīvojat laikā, kad aug visu laiku labākais latviešu basketbolists. Netērējiet laiku negācijām, ķeriet mirkli, lai pēc gadiem varētu teikt, ka esat piedzīvojuši laikus, kad KP nesa Latvijas vārdu pasaulē, kā NBA vienradzis.

     [+] [-]

, 2016-05-04 10:17, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neapnīk tēlot muļķi?
Muļķus tēlo tie, kas atbalsta Porzinga nespēlēšanu pret kaut kādu Japānu 5.julijaa ...

     [+] [-]

, 2016-05-04 10:18, pirms 9 gadiem
pleesonja rakstīja: es gribētu, lai viņš man aizšauj līdz algai, bet tviterī kauns rakstīt - visi redz
Ja Tev kauns rakstīt Kristapam,tad uzraksti trenerim. Šim tagad arī piķis drusku ir un Tev izpalīdzēs līdz algai.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-04 10:21, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribot negribot jājautā, kā tad Tu to zini, ka Tevis pieminētie sportisti ir pateikušies līdzīgi, ja viņi to nav darījuši publiski?

Tas ir debīlisma kalngals paziņot, ka tas nav darīts no sirds, bet tikai aiz publicitātes.

Gribot negribot jāpiekrīt tam ko šeit viens jau rakstīja-lauki paliek lauki. No savas puses varu pierakstīt-latviešu skaudība nav nevienam noslēpums.
Liepājnieku viedoklis šoreiz nebūs objektīvs.

     [+] [-]

, 2016-05-04 10:22, pirms 9 gadiem
raivons rakstīja: Arī gribas tadu piķi ? es saprotu vecīt bet vispirms jabeidz skaust.
50 000 euro nav nemaz tik daudz.

     [+] [-]

, 2016-05-04 10:22, pirms 9 gadiem
modris194 rakstīja: Nepiekrītu tavai domai. Jāciena ir visi cilvēki, bet nu jāklanās gan nav nevienam. Visi taču esam vienādi un katrs cīnamies savā jomā
Porziņģis, manuprāt, tāpat kā vairums no mums cīnās pirmkārt dēļ sevis un savas ģimenes, nevis dēļ Latvijas vai tevis.
Piekrītu, jo mums katram ir savs ego. Citam tas ir lielāks, bet citam mazliet mazāks.

Šai konkrētajā gadījumā KP ir pelnījis tikai un vienīgi cieņu, jo ir parādījis to, ka sasniedzot Olimpu tas nav aizmirsis savas saknes, un tajā pašā laikā devis motivāciju arī citiem tās neaizmirst.

     [+] [-]

, 2016-05-04 10:26, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribot negribot jājautā, kā tad Tu to zini, ka Tevis pieminētie sportisti ir pateikušies līdzīgi, ja viņi to nav darījuši publiski?

Tas ir debīlisma kalngals paziņot, ka tas nav darīts no sirds, bet tikai aiz publicitātes.

Gribot negribot jāpiekrīt tam ko šeit viens jau rakstīja-lauki paliek lauki. No savas puses varu pierakstīt-latviešu skaudība nav nevienam noslēpums.
Kāds tur sakars ar skaudību? Tas milzīgais banneris izsaka visu!

     [+] [-]

, 2016-05-04 10:30, pirms 9 gadiem
kasagrande rakstīja: Liepājnieku viedoklis šoreiz nebūs objektīvs.
Šis viedoklis man sāka noformulēties, kad viena daļa LV sabiedrības sabrauca virsū Jānim Spruktam, kad viņš godīgi atzinās, ka nevēlas spēlēt izlasē.

Es viņu pilnīgi saprotu, ka nafig viņam jāspēlē kaut kādu alus trekteru, toto spēlmaņu vai kādu citu dīkdieņu priekam, ja viņam pašam ir savas vajadzības un vēlmes. Normālie līdzjutēji viņus (sportistus kuri atsaka izlasēm) sapratīs un neko nepārmetīs.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-04 10:33, pirms 9 gadiem
rudzumaize rakstīja: Kāds tur sakars ar skaudību? Tas milzīgais banneris izsaka visu!
Tātad visas tās naudas godalgas, kuras tiek pasniegtas dažādos publiskos pasākumos uzzīmētas uz baneriem, ir kaut kas slikts?

     [+] [-]

, 2016-05-04 10:54, pirms 9 gadiem
fjodorovs rakstīja: tas ir fantastisks žests,ko tiešām ir vērts apbrīnot un arī lēmums nespēlēt izlasē ir loģisks un saprotams, bet laikam jau tomēr būtu naivi uzskatīt, ka šie abi notikumi ir savstarpēji nesaistīti...
visām Porziņģa pēdējā laika darbībām cauri spīd pamatīgs amerikānisms, kā ar šīm, tā arī ar sāgu pāris mēnešu garumā par to, ka ''sirds sauc palīdzēt Latvijai, prāts liek apdomāties...'', '' viena mana sirds puse ir Latvijas izlasē, otra liek sevi pilnveidot karjerai..'' u.t.t. Principā jau tas nav nekas slikts, droši vien,ka viņa NY ir gudri padomdevēji, tikai mēs mūsu mazajā ciemā vēl neesam pieraduši pie šāda kalibra sportistu standarta izgājieniem
Pats par sevi arī amerikānisms nemaz nav tik slikts.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-04 11:17, pirms 9 gadiem
hugaboss rakstīja: Ja Tev kauns rakstīt Kristapam,tad uzraksti trenerim. Šim tagad arī piķis drusku ir un Tev izpalīdzēs līdz algai.
eurēka! laba ideja

  -3 [+] [-]

, 2016-05-04 11:22, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Izlemj veltīt vasaru, lai ieliktu fiziskos pamatus turpmākajai karjerai - slikti!
Izveido bērniem basketbola laukumus Liepājā - slikti, plātīšanās!
Izveido basketbola nometni jauniešiem - slikti, vainas izpirkšana!
Uzdāvina pirmajam trenerim 50 000 Eiro - slikti, plātīšanas un vainas izpirkšana!
Piekritīs nākamajās vasarās spēlēt izlasē - atkal būs slikti, kārtējā vainas izpirkšana.
Latviešiem, kā jau latviešiem, nekad nebūs labi.
Piekrītu, ka Porziņģis uzvedas mazliet amerikāniski, bet tas ir pilnīgi normāli, tā vide ierauj, ik īpaši ja tu neesi fona lomu atveidotājs, bet gan pirmā kalibra zvaigzne.
Varētu padomāt, ka savulaik Ozo atbraucot vasarās no štatiem bija savādāks. Turklāt, kas gan ASV ir NHL zvaigzne uz NBA zvaigznes fona?
Liekaties tak mierā un izbaudīt, ka dzīvojat laikā, kad aug visu laiku labākais latviešu basketbolists. Netērējiet laiku negācijām, ķeriet mirkli, lai pēc gadiem varētu teikt, ka esat piedzīvojuši laikus, kad KP nesa Latvijas vārdu pasaulē, kā NBA vienradzis.
Lielisks komentārs, nesaprotu, par ko te pajoļi cepjas

  +1 [+] [-]

, 2016-05-04 11:44, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribot negribot jājautā, kā tad Tu to zini, ka Tevis pieminētie sportisti ir pateikušies līdzīgi, ja viņi to nav darījuši publiski?

Tas ir debīlisma kalngals paziņot, ka tas nav darīts no sirds, bet tikai aiz publicitātes.

Gribot negribot jāpiekrīt tam ko šeit viens jau rakstīja-lauki paliek lauki. No savas puses varu pierakstīt-latviešu skaudība nav nevienam noslēpums.
Bāc, pareizi, Porziņģis tak no vienas pilsētas ar Ivaru.

     [+] [-]

, 2016-05-04 12:13, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pats par sevi arī amerikānisms nemaz nav tik slikts.
jā, tikai stingri dozētās devās un nepārsniedzot ikmēneša limitu

  +1 [+] [-]

, 2016-05-04 13:45, pirms 9 gadiem
Labu darbu izdara neplātoties, šis ir pārdomāts PR gājiens. Tieši tāpat kā basketbola laukums. Lielāko daļu bērnu laukumu izveidi daudzstāvu namu pagalmos, zupas virtuves trūcīgajiem, bērnunamus u.t.t. atbalsta Latvijas uzņēmēji. Bet neviens ar to nelielās un nezīmējās. Viņi dara to ko liek sirds. Nevienam nesniedzot atskaites.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-04 16:25, pirms 9 gadiem
Teikšu ko domāju - visi tie, kas domā, ka Kristaps ir izdarījis kaut ko sliktu, ir manās acīs vienkārši idioti, ne vairāk ne mazāk, pilnīgi totāli idioti. Dod Dievs man Jūs nekad dzīvē nesatikt. Tieši šī domāšana ir valsts stagnācijas iemesls un latviešu, diemžēl, negatīvisma mentalitātes klasisks piemērs. Un jā, es esmu valsts patriots, dodu darbu 30 cilvēkiem, maksāju nodokļus un arī spēju adekvāti novērtēt Kristapa ieguldījumu

     [+] [-]

, 2016-05-04 17:14, pirms 9 gadiem
kasagrande rakstīja: 50 000 euro nav nemaz tik daudz.
It sevišķi ja pēc likuma 25% no dāvinājuma summas ir jānomaksā nodokļos.

     [+] [-]

, 2016-05-05 18:10, pirms 9 gadiem
Daudz ir Porziņģa aizstāvju, bet tad man gribas uzdot dažus jautājumus un arī likt aizdomāties.

1. ja kāds cits hokejists vai basketbolists, kas ir nozīmīgs spēks izlasē atteicās vai ir atteiktos spēlēt izlasē šāda pamatojuma dēļ, kā esat reāģējuši vai reāģētu jūs, bet godīgi. Ja esat citus kritizējuši, bet Porziņģi ne, tad neesat objektīvi.

2. gan basketbola laukums, gan treneris ir saistīti ar atteikumu izlasē spēlēt.
Viņš jau nav idiots un labi saprot, ka uz viņu tika liktas gan lielas fanu, gan izlases cerības. Un viņš labi saprot, ka ar viņa nespēlēšanu izlasei samazinās cerības tikt uz olimpiādi un ievērojami. UN nesakiet, ka nē, jo viens ciņa līmeņa spēlētājs pastiprina izlasi nevis otrādi, piemēram, Gazols Spāniju EČ!

šīs darbības, kas saistītas ar laukumu un treneri ir, lai notušētu to atteikumu un daudzi fani uzķertos.

Tas ir tipisks PR gājiens. Arī politiķi šo izmanto - piedalās labdarības akcijās u.c. vietās, kur parāda sevi no labās puses, lai visi domātu, cik tie labi.

Es nesaku, ka atbalstīt baksetbola laukumu un trenerim naudas balvas piešķiršana būtu slikti. ne. Tas ir labi.
Bet diemžēl izskatās, ka tie ir triki.

Mums pašiem Latvijā ir mecenāti, kas ir darījuši daudzas lietas un atbalstījuši cilvēkus un daudzus pasākumus un par kuriem mēs neuzzinātu, ja cilvēks, kam ir palīdzējis, to nepastāstītu. Skataties Latvijas lepnumu - tur par tādiem ir bijusi runa. Vairākus gadus palīdz, piemēram, skolai, un neviens izņemot pašu skolu to nezina.

Bet šeit viss notiek publiski - sasaukti žurnālisti un viss tiek publiski pasniegts. Kas tas ir, ja ne labs PR!!

šeit derētu labu PR speciālistu viedoklis. Bet es nebrībos, ka viņi šo traktētu kā es. Kā labs PR gājiens!