Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:331, Did:0, useCase: 3

Video: Elbakjans par "Ghetto Games", tanku Getiņā, Džordanu un Jay Z Rīgā

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam Jāņa Celmiņa sarunu ar "Ghetto Games" līderi Raimondu Elbakjanu. Sarunas laikā tiek runāts par "Ghetto Games" astoņām aizvadītajām sezonām, Latvijas jaunatni, sportu kopumā, pieredzi, kas gūta "Ghetto Games" projektā, veiksmēm, neveiksmēm, idejām, kas jau realizētas, un nākotnes plāniem. Tāpat Raimonds atzīst, ka tuvāko 20 gadu laikā politikā iesaistīties netaisās.

23., 24. un 25. augustā Sportacentrs.com TV kanālā skaties "Ghetto Floorball", "Ghetto Football" un "Ghetto Basketball" superfinālus.
Vērtējums: -5

  +2 [+] [-]

, 2016-08-24 09:28, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Normāla intervija, lai veicas cilvēkam, viņš dara un sanāk....Palasīju komentārus un īsti nesaprotu viņa nolikšanu, jo, lai Latvijā tik tiešām sporta vidē, ko sasniegtu, it īpaši Rīgā, bez politikas neiztikt un it īpaši maxima jautājumu, jo ne jau pats veikals tur vainīgs, bet tieši būvnieki un vēl jo vairāk Rīgas būvvalde

Kas saistās ar GG, tad protams, ka tas palīdz jauniešiem, kat tiem pašiem no sporta skolas utt. bez viņa, gan jau kāds cits pasākums būtu, taču vai tas būtu tik labs un ilgdzīvotājs?
Lieta tāda, ka dažs labs iedomīgs tips no kārtīga sporta patiesībā nejēdz neko.
Ziepēšanās, bizness un tālu skanoša tukša muca.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-24 09:47, pirms 8 gadiem
Pārsteidz cik daudz negatīvu komentāru. Gan jau ka nav dūmi bez uguns! Ceru, ka R.E. pats šos izlasīs un padomās par savu attieksmi pret tiem, ar kuriem viņš komunicē, jo nekas taču nav mūžīgs...

  +2 [+] [-]

, 2016-08-24 10:35, pirms 8 gadiem
Palasiju komentus ,redzams ,ka daudzi viņu pazīst un negatīvisms ir pamatots un patiess ,artī es esmu kategorijā ,kas saka reti nepatīkams tipāžs,daudzi basketbolisti sarunās ir teikuši,ka nespēlē tur tikai tāpēc ,ka Elbakjans ..,vienīgais viņa rokaspuisis esot Dārgais ....
Pilnīgs fufels ir pasaciņa par izglāptiem bērniem ,spēle'viņam tikai tie kas nodarbojas sporta skolās un jau ir kā saka pie vietas....
Te viens bija rakstijis ,ka LTV viņu aicina kā lielu speciālistu gan santehnikā ,gan ginekoloģijā ,es vēl piebilstu,ka arī SC raksts par viņu stāv jau kuro dienu pašā abzacēe.... . redziet tam ir skaidrojums ,ja tev ir nauda ,tad TU nopērc gan zīmēšanos LTV ,gan SC utt, visu nosaka piķis un nav svarīgi vai es TEV patīku ,vai nepatīku.....

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 00:06, pirms 8 gadiem
Ļoti daudz negatīvu komentāru, kas nomāc to pārīti, kas atbalsta. Un tā nav sakritība.

Viss tas uzpūstais jauniešu glābēju tēls ir pilnīgs fufelis.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-25 08:03, pirms 8 gadiem
Jā, kādreiz pirmsākumos man arī šķita, ka šitas ir zelta džeks, bet jo vairāk braukāju uz ghetiņu basīti kapāt, jo vairāk sapratu, ka tas patiesībā ir tāds viņa un viņa draugu tusiņš, kur pielasīti pārējie, bet tikai tāda lieta, ka tie pārējie nejūtas tur tik vajadzīgi un gaidīti...tas arī izpaužas spēles laikos, it sevišķi, ja gadās tikt centrālajā laukumā, kur katra viņa čomu nu lielo komandu efektīvā darbība tiek sagaidīta bez maz ar salūtu un milzu ekstāzi Elbakjana balsī, bet tie nezināmie, tie tā starp citu, ja arī izdara kko tiešām skatāmu. pats esmu bijis uz sprite slam dank konkursu, kur nesagaidot apbalvošanu kādi padsmit cilvēki apmēram, gāja jau prom, jo plkst. jau bija ļoti daudz un sabiedriskais jau drīz vairs neietu, bet Elbakjans mikrofonā uzbrauc visiem - nu lašaras!- Nu tas ir psc vienkārši,tas nav normāli, viņš ir reāli širminieks. Kā viņš klapēja vienu džeku, kas bija nereāli sadzēries un bija iemaldījies ghetiņā, šķiet gāja laukumā, kko traucēja, nu vārdsakot nesaprata ko dara un maisījās visiem, bet kā viņš viņu izmeta ārā, un aiz žoga klapēja, pretīgi bija skatīties, tāds kuilis, a tas džeks pilnīgs šketelis un vēl pārpālī....Protams, Elbakjans tā vietā, lai vienkārši izsauktu pašvaldībnieku, lietu atrisina pats un kārtīgi noklapē pālī esošo. Nu nezinu, vai tas ir afigennais piemērs. Tāpat lieta ar to skrējēju un suni. Pats Elbakjans atlaidis lielu suni bez uzpurņa skrienam pa mežu, pretī skrien skrējējs, kam varbūt ir paranoja no suņiem, izvelk pistoli, bet Elbakjans savu vainu neredz, un atkal atskalda kādu. Tāpat regulāri Elbakjans slīd pa Ušakova kabinetiem, semināriem, kam nav nekāda sakara ar Gheto organizatoriskajiem jautājumiem, tātad Elbakjana politiskā nostāja arī skaidra, kas latvietim nav diez ko draudzīga.Un galu galā, kas pats galvenais, ka nejau viņš nu tur ir grūdis savus līdzekļus un to visu cēlis un būvējis neprasot neko pretī. Nu nav tā, visi mēs zinām, ka viņa senči ir miljonāri un to visu ir stutējusi viņu nauda, nevis Elbakjana, jo viņam vienkārši tādas naudas nav. Tas viss kopumā ir uzpūsts burbulis un, protams, maximas jautājums ir kronis visam. Tā nolika maximu un boikotēja, bet tagad sauc- jaunieti, nāc piesakies maksimālisti punkts lv. MAXIMA par visu padomāts! baigi slidenais tipiņš un tā valoda jau nu galīgi nav piemēra cienīga. Visa gheto laikā skan, oo krasavčiks, nu ti lašaraa, b ļaaa kas pa metienuu, what a faaakkkk, ! Un protams, viņa joki nekad nav smieklīgi, viņa dejas un izrādīšanās netik jo sevišķi, ja paralēli darbojas Zeltiņš.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 08:19, pirms 8 gadiem
Kas vēl man besī ir tie viņa čomi reperi, kas visos gheto pasākumos krieviski mauc, kurus viņš tur bīda. Protams, tur vārdi un lirikas arī piemērs jauniešiem. - suka b ļāa, uttt! Tāpat besī, ka slam dank konkursos ir jāstāv aiz žoga un tad visus vienkārši laiž iekšā, lai gan tai pašā laikā ir teikts, ka jāierodas laicīgi. Da kāda jēga? Es ierados stundu ātrāk, lai it kā dabūtu vietu tribīnē un kko redzētu, bet tā vietā viss bija ciet un jau bija pamatīgs pūlis sastājies pie vārtiem, bet nevienu iekšā nelaiž. Tālāk jo ātrāk tuvojas starts, jo lielāks pūlis kļūst, jo vairāk sāk spiesties visi kopā, ka apgriezties nav kur, kkādi gruzīņveidīgie apsargi krieviski saka , atstoj, atsoj, latviski nesaprot nevienu vārdu. Ik pa laikam kādu izredzēto ielaiž. Un pēc tam 5 min pirms sākumā, atver vārtus un visi ir tā saspiesti un drūzmējas, un tad nu laiž iekšā un visis skrien, kāds nokrīt, tur vispār es nesaprotu, kā kāds vēl nav samīts, tur ir psc, ja kāds nokrīt. Bīstamākais jau man šķiet ir tieši tad, kad tie sīkie grūstās un mēģina ieņemt vietas tribīnēs, tur vispār citreiz kāds knapi noturas, lai nenožautos lejā, kāds turās pie stalažām no otras puses, bet neviens neko nesaka, visiem po*uj. tāda sajūta, ka tur nelaime tuvojas straujiem soļiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 08:37, pirms 8 gadiem
Viņš kameru priekšā ir pilnīgi cits cilvēks šādās intervijās, raidījumos, bet savā "hūdā" grīziņā tur viņš ir atkal pilnīgi citāds, tur viņš ir kings un uzvedas pavisam citādi. Ja cilvēki skatās šādas intervijas, tad šķiet, ka tiešām zelta cilvēks, pieklājīgs, mērena leksika, solīds, bet kā tiek pie mikrofona, tā aiziet....LAŠARAAAS, KAS IRR? KAS IRRRRR ? DAVAJ DAVAAAAAJ!

  +3 [+] [-]

, 2016-08-25 09:01, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, kādreiz pirmsākumos man arī šķita, ka šitas ir zelta džeks, bet jo vairāk braukāju uz ghetiņu basīti kapāt, jo vairāk sapratu, ka tas patiesībā ir tāds viņa un viņa draugu tusiņš, kur pielasīti pārējie, bet tikai tāda lieta, ka tie pārējie nejūtas tur tik vajadzīgi un gaidīti...tas arī izpaužas spēles laikos, it sevišķi, ja gadās tikt centrālajā laukumā, kur katra viņa čomu nu lielo komandu efektīvā darbība tiek sagaidīta bez maz ar salūtu un milzu ekstāzi Elbakjana balsī, bet tie nezināmie, tie tā starp citu, ja arī izdara kko tiešām skatāmu. pats esmu bijis uz sprite slam dank konkursu, kur nesagaidot apbalvošanu kādi padsmit cilvēki apmēram, gāja jau prom, jo plkst. jau bija ļoti daudz un sabiedriskais jau drīz vairs neietu, bet Elbakjans mikrofonā uzbrauc visiem - nu lašaras!- Nu tas ir psc vienkārši,tas nav normāli, viņš ir reāli širminieks. Kā viņš klapēja vienu džeku, kas bija nereāli sadzēries un bija iemaldījies ghetiņā, šķiet gāja laukumā, kko traucēja, nu vārdsakot nesaprata ko dara un maisījās visiem, bet kā viņš viņu izmeta ārā, un aiz žoga klapēja, pretīgi bija skatīties, tāds kuilis, a tas džeks pilnīgs šketelis un vēl pārpālī....Protams, Elbakjans tā vietā, lai vienkārši izsauktu pašvaldībnieku, lietu atrisina pats un kārtīgi noklapē pālī esošo. Nu nezinu, vai tas ir afigennais piemērs. Tāpat lieta ar to skrējēju un suni. Pats Elbakjans atlaidis lielu suni bez uzpurņa skrienam pa mežu, pretī skrien skrējējs, kam varbūt ir paranoja no suņiem, izvelk pistoli, bet Elbakjans savu vainu neredz, un atkal atskalda kādu. Tāpat regulāri Elbakjans slīd pa Ušakova kabinetiem, semināriem, kam nav nekāda sakara ar Gheto organizatoriskajiem jautājumiem, tātad Elbakjana politiskā nostāja arī skaidra, kas latvietim nav diez ko draudzīga.Un galu galā, kas pats galvenais, ka nejau viņš nu tur ir grūdis savus līdzekļus un to visu cēlis un būvējis neprasot neko pretī. Nu nav tā, visi mēs zinām, ka viņa senči ir miljonāri un to visu ir stutējusi viņu nauda, nevis Elbakjana, jo viņam vienkārši tādas naudas nav. Tas viss kopumā ir uzpūsts burbulis un, protams, maximas jautājums ir kronis visam. Tā nolika maximu un boikotēja, bet tagad sauc- jaunieti, nāc piesakies maksimālisti punkts lv. MAXIMA par visu padomāts! baigi slidenais tipiņš un tā valoda jau nu galīgi nav piemēra cienīga. Visa gheto laikā skan, oo krasavčiks, nu ti lašaraa, b ļaaa kas pa metienuu, what a faaakkkk, ! Un protams, viņa joki nekad nav smieklīgi, viņa dejas un izrādīšanās netik jo sevišķi, ja paralēli darbojas Zeltiņš.
Pilnībā piekrītu. Un šādi stāsti ir miljons. Es jau gadiem neesmu gājis uz gettiņu un tas tikai viņa dēļ.
Šitā bravūrīgā muldēšana, lamāšanās, kad apkārt ir bērni....nu, cilvēkam ar rieksta lieluma smadzenēm tas liekas joprojām stilīgi, tur mēs neko nevaram darīt.

Vēl bija totāli idiotiski, kad Elbakjans aizliedza uz gettiņu nākt tiem "mīz*jiem", kuri bija startējuši FIBA rīkotajā 3x3 strītbolā, jo redz, tur Šneps darbojās. Lai gan gadiem startēja gettiņā šie čaļi.
Tas nav "nedaudz" bērnišķīgi?

Es te nesen vienā intervijā izlasīju, ka Elbakjans noskatījies filmu "Gandhi" un tagad ir bagais budists, uztver pasauli citādāk, ir mainījies redzējumu, tagad mīl Šnepu utt.
Es līks pārrēcos

  +3 [+] [-]

, 2016-08-25 09:26, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kas vēl man besī ir tie viņa čomi reperi, kas visos gheto pasākumos krieviski mauc, kurus viņš tur bīda. Protams, tur vārdi un lirikas arī piemērs jauniešiem. - suka b ļāa, uttt! Tāpat besī, ka slam dank konkursos ir jāstāv aiz žoga un tad visus vienkārši laiž iekšā, lai gan tai pašā laikā ir teikts, ka jāierodas laicīgi. Da kāda jēga? Es ierados stundu ātrāk, lai it kā dabūtu vietu tribīnē un kko redzētu, bet tā vietā viss bija ciet un jau bija pamatīgs pūlis sastājies pie vārtiem, bet nevienu iekšā nelaiž. Tālāk jo ātrāk tuvojas starts, jo lielāks pūlis kļūst, jo vairāk sāk spiesties visi kopā, ka apgriezties nav kur, kkādi gruzīņveidīgie apsargi krieviski saka , atstoj, atsoj, latviski nesaprot nevienu vārdu. Ik pa laikam kādu izredzēto ielaiž. Un pēc tam 5 min pirms sākumā, atver vārtus un visi ir tā saspiesti un drūzmējas, un tad nu laiž iekšā un visis skrien, kāds nokrīt, tur vispār es nesaprotu, kā kāds vēl nav samīts, tur ir psc, ja kāds nokrīt. Bīstamākais jau man šķiet ir tieši tad, kad tie sīkie grūstās un mēģina ieņemt vietas tribīnēs, tur vispār citreiz kāds knapi noturas, lai nenožautos lejā, kāds turās pie stalažām no otras puses, bet neviens neko nesaka, visiem po*uj. tāda sajūta, ka tur nelaime tuvojas straujiem soļiem....
Tak visa tā drūzmēšanās ir speciāli uztaisīta, lai viņi var nofilmēt, kā nabaga cilvēki aiz žoga smilkst un grib, lai viņus ielaiž "labākajā" danku konkursā pasaulē. It īpaši to skatu, kad visi sīkie skrien iekšā un gatavi viens no otram pāri pārskriet, lai tikai redzētu, kā maximas čalis iebrauc ar tanku pašvaldībai piederošā basetbola laukumā. Lielummānija ir tam čalim.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-25 09:30, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka Celmiņš ņifiga neseko Elbakjana darbībām un to, ko viņš saka, kāda ir viņa valoda, bet tikai kko muld. Nē nu ja sekošana nozīmē, sekot twiterī, tad tas ir cits jautājums. Bet realitātē izskatās, ka Celmiņš nav bijis klātienē nevienā Ghetiņā notiekošajā pasākumā, kaut vai ikdienas mačos....Tur ir pavisam cits Elbakjans. Un kas Elbakjans par piemēru, ka viss ir iespējams? Tas, ka viņam neizdevās kļūt par basketbolistu un, ka viņam ir paveicies, ka ir ietekmīgi un turīgi vecāki? Ziniet, ja man būtu pieejama liela nauda, daudz "gali", tad es arī radītu brīnumus un veidotu PīāRu ap sevi un to ko daru, bet man anv ietekmīgu vecāku, un gali visapkārt. Tos tāpat dabūt nevar, tu nevari tikt tajā apritē, nu nevari tāpat vien. Nevajag jau tagad to pasniegt tā it kā viņš būtu nācis no graustu rajona, kur vecāki ir bijuši narkomāni, bet viņš pats saviem spēkiem ir izsities, sapelnījis miljonus, un tagad izveidojis par saviem līdzekļiem vietu, kur jauniešiem sportot. Nu nav tā, neglorificējiet Raimondu. Tā jau viņš ir normāls čalis, tikai tā glorificēšana it kā viņš būtu jauniešu Jēzus..vai Māte Marija...

  +3 [+] [-]

, 2016-08-25 10:33, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Izskatās, ka Celmiņš ņifiga neseko Elbakjana darbībām un to, ko viņš saka, kāda ir viņa valoda, bet tikai kko muld. Nē nu ja sekošana nozīmē, sekot twiterī, tad tas ir cits jautājums. Bet realitātē izskatās, ka Celmiņš nav bijis klātienē nevienā Ghetiņā notiekošajā pasākumā, kaut vai ikdienas mačos....Tur ir pavisam cits Elbakjans. Un kas Elbakjans par piemēru, ka viss ir iespējams? Tas, ka viņam neizdevās kļūt par basketbolistu un, ka viņam ir paveicies, ka ir ietekmīgi un turīgi vecāki? Ziniet, ja man būtu pieejama liela nauda, daudz "gali", tad es arī radītu brīnumus un veidotu PīāRu ap sevi un to ko daru, bet man anv ietekmīgu vecāku, un gali visapkārt. Tos tāpat dabūt nevar, tu nevari tikt tajā apritē, nu nevari tāpat vien. Nevajag jau tagad to pasniegt tā it kā viņš būtu nācis no graustu rajona, kur vecāki ir bijuši narkomāni, bet viņš pats saviem spēkiem ir izsities, sapelnījis miljonus, un tagad izveidojis par saviem līdzekļiem vietu, kur jauniešiem sportot. Nu nav tā, neglorificējiet Raimondu. Tā jau viņš ir normāls čalis, tikai tā glorificēšana it kā viņš būtu jauniešu Jēzus..vai Māte Marija...
Tieši tā. Bet nu, tie, kuri kaut ko saprot, tie zina, kāds viņš ir.
Tagad jau tiešām viņš mums ir MESIJA. Ne velti rakstīju, ka visos iespējamos šovos, par visām iespējamām tēmām, Elbakjans ir pieaicinātais eksperts.

Ne pa tēmu, bet tomēr. Bija pirms kāda laika kaut kāda balle, saņēma balvas par kaut ko. Es īsti neatceros, bet tas īsti nav svarīgi. Redzēju bildes internetā.
Vārdu sakot, beigās ir bilde, kuri visi atzinības rakstu, balvu saņēmēji stāv koppildē - visiem smokingi, uzvalki, vakarkleitas. Skaidrs, ka bija svinīgs tas pasākums.
Pie visiem bildē maliņā stāv Elbakjans - džinsos, prastā baikā ar kapuci un botās.
Bez komentāriem....
Es nespriežu par cilvēku no viņa apģērba, bet nu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-08-25 12:51, pirms 8 gadiem
Как глава клуба чурок всея Латвии,заявляю,что мы поддерживаем не только 9 мая,но и 8 марта,18 ноября и остальные важные дни для нас. Кстати эти чурки очень уважают НАШ флаг и часто его поднимают над своей головой. По поводу Раймонда,он тот,кто дает возможности. Детям спортсменам тренерам и Родителям,которые доверяют ему своих детей. Все гадости вы пишите под никами и я уверен,что половина из вас при встрече улыбаются и жмут ему руку. Вы просто люди такие И это ваша беда,я бы даже сказал горе Если срреди вас есть хоть один,кто сделал половину того,что делает для общества Раймонд,то я согласен выслушать ваше мнение,а если нет,то ... скажите свое мнение когда вас о нем спросят. Да и вряд ли вас спросят Я уже готов к критике в свой адрес и в адрес языка,на котором я оставил коммент Короче,займитесь делом и делайте мир вокруг себя лучше

  +3 [+] [-]

, 2016-08-25 13:18, pirms 8 gadiem
Sev Arch rakstīja: Как глава клуба чурок всея Латвии,заявляю,что мы поддерживаем не только 9 мая,но и 8 марта,18 ноября и остальные важные дни для нас. Кстати эти чурки очень уважают НАШ флаг и часто его поднимают над своей головой. По поводу Раймонда,он тот,кто дает возможности. Детям спортсменам тренерам и Родителям,которые доверяют ему своих детей. Все гадости вы пишите под никами и я уверен,что половина из вас при встрече улыбаются и жмут ему руку. Вы просто люди такие И это ваша беда,я бы даже сказал горе Если срреди вас есть хоть один,кто сделал половину того,что делает для общества Раймонд,то я согласен выслушать ваше мнение,а если нет,то ... скажите свое мнение когда вас о нем спросят. Да и вряд ли вас спросят Я уже готов к критике в свой адрес и в адрес языка,на котором я оставил коммент Короче,займитесь делом и делайте мир вокруг себя лучше
nevajag pārvērtēt viņu. Kādu iespēju viņš dod? sportot? to var darīt tā grīziņā bez viņa atļaujas. Piedalīties GG? Nebūtu GG, būtu cits turnīrs. Es nesaku, ka viņs dara kaut ko sliktu - cepuri nost un viņam piemīt īpašības, kas ir ļāvušas izveidot kvalitatītu basketbola turnīru, bet tajā pašā laikā nevajag aizmirst, ka viņš visu savu "pasauli" ir uzbūvējis ir pilsētas iedzīvotājiem piederoša sporta laukuma. Kā pasākumu rīkotājs un uzņēmējs viņš ir labs - komunikācijā ar cilvēkiem un saviem padotajiem, vēl ir daudz jāstrādā, to pateiks lielākā daļa, kas ar viņu ir darbojušies.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 13:35, pirms 8 gadiem
Нам всем еще многому нужно учится!Даже самым самым. А парк... Мы же все помним что с ним стало после того как оттуда убрали карусели. Каким бы место не было хорошим,его нужно контролировать и ухаживать за ним. Он отличный организатор. Он собрал команду,которая работает над всеми проектами! Это не так просто.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 13:54, pirms 8 gadiem
А по поводу возможностей... За 3 года,Ghetto Fight стал самым ярким и востребованным турниром в Балтии. Сотни бойцов мечтают поучаствовать. Это другой уровень. И это благодаря Гетто. И это происходит у нас в Латвии. Как и турнир Slam Dunk Contest. Многие все могут сделать,но делают единицы

  -3 [+] [-]

, 2016-08-25 14:04, pirms 8 gadiem
valdish rakstīja: Reāli ir škrobe, ka foršais Grīziņkalns ir tā sačakarēts! Es saprotu, ka jāpiedāvā dažādas izklaides, bet kāda suņa sū dēļ - tur jālaiž virsū kaut kādi moči???
Tāpēc taču ir Biķernieku trase - daudz vietas un brauc, kamēr sū paliek!
Bet dēļ visādiem tādiem pasākumiem es tur vairs neeju, jo GRIBU VIENKĀRŠI PAMĒTĀT BASI kopā ar džekiem!! Bet tagad to darām skolu un Čaka dārza laukumos. Jo ar veco labo Grīziņkalnu vairs nevar rēķināties!
Diemžēl, Raimond - bet Tu esi sačakarējis labu vietu basim!!
Ir teiciens - kas ir labs visam - nav labs nevienam!!!
"Foršais Grīziņkalns". Kronis visiem komentāriem. Un tie apvainojumu mētātāji. Urīngalvas utt. Pasakiet godīgi paši sev - kad kādam acīs esat teikuši šos utml vārdus un ja arī esat, tad kāds ir rezultāts tam visam. Tie ir tie paši "otkati" utt. Tā daļa no Pasaules ir iekārtota, kaut vai lokāli mazās pilsētiņas, ciema - PASAULES. Un ar tādām domām skatāmies interviju, ar tādām domām ienākam piesārņot komentāru sadaļā un ar tādām domām pieceļam pakaļas no dīvāna, izejam sabiedrībā un vairojam negativitāti.

Esmu pilnībā pārliecināts, pieminētās MAXIMAs, A.L. N.U. epizodēs vairāk vai mazāk intervijas varonis ir sevi lauzis..bet tā jau ir dzīvē, bez laužņiem nu nekā. Kas ir galvenais? Cilvēks neskatoties ne uz ko, ir ar mēŗķi un iet uz to un pa ceļam arī dod kko pretī - jauniešiem ir kur sevi realizēt, izpaust un kādam tas var dot pareizo impulsu turpmākai dzīvei. Gandhi Dalailama utt arī ar savu vēsti neaizgrāba visus tos, kuri nolēmuši laupīt, smēķēt, dzert un piesārņot ar savu negativitāi sevi, savus tuvos un apkartējo vidi. Pietiek ar to, ka ir radīta vide, kur kādu izglābtu, gan tiešā, gan pārnestā nozīmē. Cik šī vide ir laba/slikta/lietderīga? Katram pašam ir jāspriež pēc savām iespējām.

Katrā ziņā visu cieņu par uzdrīkstēšanos un arī varēšanu R.E. Un ir skaidrs, ka darbs tiks turpināts, ne visiem viss ir melns/balts.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-25 14:11, pirms 8 gadiem
Sev Arch rakstīja: А по поводу возможностей... За 3 года,Ghetto Fight стал самым ярким и востребованным турниром в Балтии. Сотни бойцов мечтают поучаствовать. Это другой уровень. И это благодаря Гетто. И это происходит у нас в Латвии. Как и турнир Slam Dunk Contest. Многие все могут сделать,но делают единицы
Es pateikšu tev noslēpumu - aptuveni 40% portāla apmeklētāji nesaprata, ko tu uzrakstīji

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 14:17, pirms 8 gadiem
kristapz rakstīja: nevajag pārvērtēt viņu. Kādu iespēju viņš dod? sportot? to var darīt tā grīziņā bez viņa atļaujas. Piedalīties GG? Nebūtu GG, būtu cits turnīrs. Es nesaku, ka viņs dara kaut ko sliktu - cepuri nost un viņam piemīt īpašības, kas ir ļāvušas izveidot kvalitatītu basketbola turnīru, bet tajā pašā laikā nevajag aizmirst, ka viņš visu savu "pasauli" ir uzbūvējis ir pilsētas iedzīvotājiem piederoša sporta laukuma. Kā pasākumu rīkotājs un uzņēmējs viņš ir labs - komunikācijā ar cilvēkiem un saviem padotajiem, vēl ir daudz jāstrādā, to pateiks lielākā daļa, kas ar viņu ir darbojušies.
Precīzi vecīt! Sev Arch jau domā, ka viņu te noliek līdz ar zemi, bet tā gluži nav. Cilvēkiem kaitina, ka viņš tiek pasniegts kā jaunatnes glābējs, Mesija. Un loģiski, ka mēs visi viņam paspiestu roku un pasmaidītu, tas ir tikai loģiski. Viņš jau nav slikts cilvēks un dara labas lietas, tikai tas labā tēls ir nenormāli pārspīlēts, jo mēs visi esam ghetiņa dalībnieki un redzam tak kas notiek, valodu , attieksme pret citādi domājošajiem, tas nav smuki. Elbakjana problēma ir tā, ka viņš nespēj savaldīties, savākties, ja kāds tajā brīdī dara citādi kā ir iedomājies viņš. Nu piemēram, par cilvēkiem, kas iet prom, pirms nav sagaidīta apbalvošana, nu kāpēc tie ir jāsauc par lašarām skaļi mikfronā? Nu Sev Arch, pateiksi, ka tas ir baigais piemērs jaunatnei? Jāredz arī skabargas savā acī.

     [+] [-]

, 2016-08-25 14:40, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Precīzi vecīt! Sev Arch jau domā, ka viņu te noliek līdz ar zemi, bet tā gluži nav. Cilvēkiem kaitina, ka viņš tiek pasniegts kā jaunatnes glābējs, Mesija. Un loģiski, ka mēs visi viņam paspiestu roku un pasmaidītu, tas ir tikai loģiski. Viņš jau nav slikts cilvēks un dara labas lietas, tikai tas labā tēls ir nenormāli pārspīlēts, jo mēs visi esam ghetiņa dalībnieki un redzam tak kas notiek, valodu , attieksme pret citādi domājošajiem, tas nav smuki. Elbakjana problēma ir tā, ka viņš nespēj savaldīties, savākties, ja kāds tajā brīdī dara citādi kā ir iedomājies viņš. Nu piemēram, par cilvēkiem, kas iet prom, pirms nav sagaidīta apbalvošana, nu kāpēc tie ir jāsauc par lašarām skaļi mikfronā? Nu Sev Arch, pateiksi, ka tas ir baigais piemērs jaunatnei? Jāredz arī skabargas savā acī.
Neredzu problēmu. Kur tad R.E. tiek pieminēts kā Mesija? Ja to nedara, nesludina pati sabiedrība, Tu, es, Jānis, Līga, tad tā ir atsevišķu interešu lieta, izpildījums. Bet par lamām piekrītu, tur kkā sevi ir jākontrolē, no skatītāju masas procenti 70 ir jaunieši tomēr un arī tādi, kas zem 16,15. Bet īstā problēma ir tur, ka komentāros piesārņo ar atsevišķām dzīves epizodēm, kuras šķietami maina visu - vai tā ir tā latviešu skaudība, vai kas, bet šajos platuma grādos dzīvojošiem tas ir raksturīgi.

Ja var novienoties un nešaut tālāk par strīpu par -normāls džeks, kurš cenšas ne tikai priekš sevis, bet arī priekš citiem, bet ne vienmēr sanāk, ne vienmēr pareizā pieeja.. bet virzība ir pareizā, kustība. To var saprast. Bet izmest žulti ārā.. Nu katram savs, lai jau izdodas latviešiem patīrīt savu kuņģa saturu

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 15:53, pirms 8 gadiem
Никто не говорит,что он Мессия. Просто он ДЕЛАЕТ и помогает другим ДЕЛАТЬ! Еще ни разу не было так,чтоб он не считался с моим мнением или как-то грубо со мной говорил. Я знаю,что с некоторыми он именно так и общается,но они по другому не хотят работать Лидер должен быть жестким,тогда будет толк. Если вы знаете Раймонда лично,то знаете что он по жизни добрый парень Просто хватит быть мягкими по жизни А по поводу того что он назвал лошарами... Да и правильно. Люди старались,делали мероприятие,а они просто не пришли на награждение. Это верх неуважения ко всем. Лошары это самое простое что можно сказать

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 16:12, pirms 8 gadiem
ja sevi pozicionē kā jauniešu paraugu vai cilvēku, kurš rada jauniešiem labvēlīgus apstākļus, tad esi tāds no sākuma līdz beigām, nevis mikrofonā kliedz bļe un lašaras, kamēr tribīnēs sēž vecāki ar bērniem. Vai arī cilvēkam sit pa seju, jo tavs suns bez uzpurņa skrien virsū. Tas ir neapstrīdami, ka Raimonds ir jauniešu viedokļu līderis, daudzi viņā ieklausās un viņam ar to ir jārēķinās, tikai gribētos, lai viņš vairāk ieklausās pats sevī, ko runā un dara. Diezin vai Jūs gribētu, lai Jūsu bērni sit visiem pa seju, kas ne tā paskatās uz Jūsu suni vai pie katra labāka momenta basketbolā kliedz slāvu lamu vārdus.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 17:38, pirms 8 gadiem
Это Гетто ребята! Это суровые условия Если ты мягкий и падаешь от контакта в игре и не можешь встать,потому что тянешь время,то тебе не место на Гетто Если слово Лошара тебя обижает в тот момент когда ты виноват,то тебе не место на Гетто. Если ты ищешь комфорт,то тебе не место на Гетто! Если тебе не понятен смысл этого сообщения,то тебе не место на Гетто P.S. В любом случае жизнь суровая штука и молодежь должна воспитываться в реалиях,а не в розовых цветах,где тебя все любят и уважают P.P.S. Приятно общаться на любом языке и понимать собеседника и быть им понятым

  +3 [+] [-]

, 2016-08-25 18:41, pirms 8 gadiem
Viena no retajām intervijām, ko nespēju noskatīties līdz galam. Nu ļoti sekls cilvēks

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 20:23, pirms 8 gadiem
Sev Arch rakstīja: Это Гетто ребята! Это суровые условия Если ты мягкий и падаешь от контакта в игре и не можешь встать,потому что тянешь время,то тебе не место на Гетто Если слово Лошара тебя обижает в тот момент когда ты виноват,то тебе не место на Гетто. Если ты ищешь комфорт,то тебе не место на Гетто! Если тебе не понятен смысл этого сообщения,то тебе не место на Гетто P.S. В любом случае жизнь суровая штука и молодежь должна воспитываться в реалиях,а не в розовых цветах,где тебя все любят и уважают P.P.S. Приятно общаться на любом языке и понимать собеседника и быть им понятым
Jā, nu gan Ghetto, jau no sākuma ar lielu skepsi skatījos uz nosaukuma un imidža izvēli. Savācas, teikšu godīgi, bet ja kļūdos, lai mani izlabo- bariņš sporta skolu un aktīvi spēlējošu futbolistu/futzālistu/basketa un florbola spēlētāju dažādās līgās, uz to noraugās vidējā-augstākā sadzīves līmeņa jauniešu, visi pilsētnieki, kāds tur "Ghetto"? Cik esmu vērojis, diez gan neveikli tas viss iet kopā

     [+] [-]

, 2016-08-25 21:48, pirms 8 gadiem
metalurgz rakstīja: Viena no retajām intervijām, ko nespēju noskatīties līdz galam. Nu ļoti sekls cilvēks
'nepiedūries'?

  -2 [+] [-]

, 2016-08-28 00:45, pirms 8 gadiem
Standarta no*irsēji savākušies. Ko tiem padarīsi? -NEKO.
Raimonds normāls džeks, runā skaidru valodu. Nu un, ka sākotnēji nolika MAXIMA veikalu u.t lietas? Ikvienam, atkārtoju IKVIENAM, kurš domā ar galvu un spēj smadzenes pilnvērtīgi izmantot, saprot, ka bez kontakta ar Nilu te nekas nenotiktu. No kā interesanti viņiem ir līdzekļi? Padomājiet par to. Kaut par to pašu slamdunk konkursu? Nevienam jau tur nav dalībasmaksa.. kādam jau tas ir jāsponsorē un nejau Raimonds to dara no savas kabatas, nemaz nerunājot par to, ka algu ir jāsamaksā komandai par darbu.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-02 18:32, pirms 8 gadiem
Vai ''Geto spēlēm'' arī būtu kāds sauklis latviešu mēlē...ne tikai krievu vai rupjā angļu valodā???...Ja jau šīs spēles ir domātas vietējās (latviešu???) jaunatnes attīstībai?