Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Duļevska: ''Kad visvairāk nepieciešams atbalsts, kļūstam agresīvi kā hiēnas''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Duļevska: ''Kad visvairāk nepieciešams atbalsts, kļūstam agresīvi kā hiēnas''
Foto: IIHF

Atbalsta vārdus Latvijas U20 izlasei sociālajā tīklā ''Facebook'' paudusi hokejista Martina Laviņa māte Jana Duļevska, kura pie reizes ar sašutumu vērsusies pie tiem hokeja līdzjutējiem, kuri kritizē izlases sniegumu.

Ar trim zaudējumiem un 0:20 vārtu bilanci U20 pasaules čempionātu hokejā sākusi Latvijas izlase. Šovakar jeb 30. decembrī tai paredzēta izšķirošā cīņa par vietu ceturtdaļfinālā pret Vāciju, taču, lai būtu jebkādas izredzes, šovakar jāuzvar ar vismaz trīs vārtu starpību.

''Es gribu padalīties ar jums savās pārdomās par U20 pasaules hokeja čempionātu. Mans dēls šogad tur nespēlē, jo no šī vecuma ir izaudzis, un jāatzīst, ka jūtos nedaudz skumīgi par to, zinot, cik ļoti Martinam ir svarīgi pārstāvēt Latviju. Bet no otras puses esmu atvieglota, jo nav jāsaņem šis mega negāciju vilnis, kas šobrīd veļas pāri MŪSU - LATVIEŠU puišiem,'' savu viedokli sociālajā tīklā ''Facebook'' iesāka Martina Laviņa māte Jana Duļevska.

''Ziniet, esmu hokejā jau vairāk kā 20 gadus. Esmu bijusi klātesoša daudzu hokejistu nozākāšanai, arī mans vīrs ir bijis starp tiem, kurus ''visu zinošie speciālisti'', kuri nekad nav piedalījušies (vai tuvu stāvējuši) līdzīgās sacensībās, spēj izkliegt nevis konstruktīvu kritiku, bet naida pilnu zākāšanos. Kas ar mums notiek, tautieši? Vai tiešām domājam, ka negācijas palīdzēs puišiem saņemties un parādīt gaidīto sniegumu?! Kāpēc ir jābūt tik nosodošiem, nelabvēlīgiem?! Kāpēc puiši jāpazemo?! Mums tik ļoti patīk lepoties ar bronzas medaļām, bet kāpēc tad, kad visvairāk ir nepieciešams atbalsts, mēs kļūstam tik naidpilni un agresīvi kā hiēnas, kas gatavas saplosīt ''pakritušos''. Mans vēlējums puišiem! Nesalūstiet negāciju priekšā - šobrīd tā ir vislielākā uzvara katram no jums!''

U20 hokeja izlase elites pasaules čempionātā startē trešo gadu pēc kārtas. Iepriekšējā čempionātā izlase par vietas saglabāšanu divās spēlēs apspēlēja Austriju. Ja arī šogad būs jāspēlē par vietas saglabāšanu, tad viss noskaidrosies vienā spēlē 4. janvārī.

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/jana.dulevska

1 2 47 komentāri

     [+] [-]

, 2023-12-30 10:20, pirms 10 mēnešiem
Vajadzīgs labs psihologs komandā

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 10:33, pirms 10 mēnešiem
Ne tikai psihologs ... Līderis , autoritāte, kaujā saucējs , barvedis .
Par Janas Duļevskas pārmetumiem ... Piekrītu sadaļā par atbalstu , vajadzīgs ! Bet vai par to murgu kas ilgst jau 9 periodus viņi kritiku ir pelnījuši vai nav ?! Vai arī tikai labu un citu neko ?

  -8 [+] [-]

, 2023-12-30 10:37, pirms 10 mēnešiem
Jana sapinusies emocijās. Ja par uzarām neadekvāti priecājas, tad par zāğiem tikpat azartiski nolamās. Ļoti loğiski, mums nav vienaldzīgo

  +3 [+] [-]

, 2023-12-30 10:38, pirms 10 mēnešiem
Nu šajā vecumā viņiem pašiem vajadzētu sevi aizstāvēt un argumentēt. To jau viņi dara, kaunoties un atvainojoties. Mammu iejaukšanās tikai padara viņus par vēl mīkstākiem. Tas būtu tas pats, ja 19 gadīgiem čaļiem mammas ietu pie darba devēja vai skolas direktora un taisnotos, kāpēc viņu bērni ir slinki, un priekšniekiem nav taisnība.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 10:49, pirms 10 mēnešiem
Es, personiigi, neko nesaku par tehnisko un vartu gusanu utt. Visi ir augstāki par mums, bet tas kas man kremd, ir attieksme. Tas, ka psihologiski mes esam ka kuceni un otrs, ja nevari panemt uz tehnisko, nem uz fizisko. Nevienam liderim nepatik, kad vinu dauza. Neredzeju nekadu speles laušanu, spēka panemienus, neko. Vnk padevamies, luk tas ir tas, par ko pārmetu. Speles var zaudet dazādi.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 10:50, pirms 10 mēnešiem
Viņi ir jauni vīrieši, kuri pārstāv Latviju.PČ. Kādas vēl te mammas un pārējie radinieki, kuri nespēj objektīvi novērtēt situāciju. Smieklīgi.

     [+] [-]

, 2023-12-30 10:53, pirms 10 mēnešiem
Teica Duļevska, kas visu dzīvi parodiju raidījumos par citiem ņirgājusies?

  +1 [+] [-]

, 2023-12-30 10:55, pirms 10 mēnešiem
Mammucis savu smalko vibrāciju pārņemto bēbi sācis ucināt. Un nekļūsim par idiotiem. Ja kāds spēlē labi, tad tas arī saņem uzslavas, ja kāds spēlē kā tizls pelavu maiss, tad tas arī tiek saukts par tizlu pelavu maisu! Tā viss notiek normālo cilvēku pasaulē.
Kāpēc līdzjutējiem būtu jāmelo pašiem sev un citiem? Par novēlējumu, ka viss priekšā, par to paldies, piekrītu, lielākajai daļai šo neprašu tiešām viss priekšā, diemžēļ, ne hokejā, lai kā arī mammuči nesapņotu par pirmkārt, protams, savu un tikai tad savu zelta gabaliņu nodrošinātajām vecumdienām pēc pāris sezonām NHL. Pareizi ir, ka šos mīkstpēdiņus šobrīd lamā! Varbūt sapratīs, ka aizņem izlasē ne savu vietu un dos kādam centīgākam.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 10:55, pirms 10 mēnešiem
gaisma2 rakstīja: Vajadzīgs labs psihologs komandā
dažas meitenes 🤭

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 10:57, pirms 10 mēnešiem
ja nopietni tad Janai bija laiks saprast ka hokejs ir veču sporta veids. Bēbji spēlējas ar lego

  -4 [+] [-]

, 2023-12-30 11:14, pirms 10 mēnešiem
Viņai vislabāk piestāvētu filmēties 18+ filmas...

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 11:38, pirms 10 mēnešiem
Patiesi Janas Duļevskas vārdi. Kaut vairāk hokeja līdzjjutāji domātu šādās kategorijās.

  +3 [+] [-]

, 2023-12-30 11:54, pirms 10 mēnešiem
Te lielākā daļa laikam nesaprot, kas ir U20 pasaules kontekstā! Ja pieaugušo līmenī varam savākt 20 spēlētājus no dažādām vecuma grupām, tad šeit šie spēlētāji jāsavāc no 2 gados dzimušiem čaļiem. Mūsu mazajai nācijai tas ir varoņdarbs spēlēt augstākajā grupā! Kritikai nav pamata, kad spēlējam ar galvas tiesu pārākiem pretiniekiem. Visas kļūdas no tā arī rodas, ka pretinieki ir tik daudz labāki... Un čaļu aizstāvēšanai nav nekāda sakara ar mammām vai bērniem - normāla līdzjutēja reakcija, it sevišķi ja šis līdzjutējs ir bijis tik tuvu šim sporta veidam!

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 11:56, pirms 10 mēnešiem
pareizi jau saka..bet viņai arī jāsaprot,ka latvieši - LATVIEŠI kritizē,bet tie,kas "agresīvi kā hiēnas" ir rašisti vai viņu sunīši līdzskrējēji baltkrievi,kuri tagad uz katra stūra par latviešiem izlej savu žulti,jo redz viņu slepkavas un varotāju komandas netiek pielaistas

sen teicu,ka bija liela kļūda, par mūsu nodokļu naudu mācīt kuram katram latviešu valodu...tagad redzam rezultātu,katra nelojāla latviešiem un Latvijai rašistu pabira prot latviski un ja nemākiet pēc viņu rakstītā redzēt,ka tas ir rašists,tad ir bēdīgi

ja neizdodas,tad nākamreiz izdosies,galvenais nesekot rašistu kremļlaižu piemēram,kuri pat savu valsti nevar normālu uzbūvēt,kurus gadiem vada nīkulis tupins un ņem viņus priekšā kā vien var...tik vien spējuši uzbūvēt,kā rašizmu,dēļ kura visa adekvātā pasaule no viņiem atgriezusies

mūsu latviešu džekiem vēl viss priekšā,šodien arī spēle sākas no 0:0...un ar mums ir tā,ja caurraus,tad mūs būs grūti apturēt..tā kā:

Mūsu Zeme - LATVIJA!🇱🇻🇱🇻🇱🇻
Uz priekšu latvieši!🇱🇻
Par Mūsu LIELO, MĪĻO, STIPRO LATVIJU 🇱🇻🇱🇻🇱🇻 💕💪 🔥

     [+] [-]

, 2023-12-30 12:18, pirms 10 mēnešiem
artenio rakstīja: pareizi jau saka..bet viņai arī jāsaprot,ka latvieši - LATVIEŠI kritizē,bet tie,kas "agresīvi kā hiēnas" ir rašisti vai viņu sunīši līdzskrējēji baltkrievi,kuri tagad uz katra stūra par latviešiem izlej savu žulti,jo redz viņu slepkavas un varotāju komandas netiek pielaistas

sen teicu,ka bija liela kļūda, par mūsu nodokļu naudu mācīt kuram katram latviešu valodu...tagad redzam rezultātu,katra nelojāla latviešiem un Latvijai rašistu pabira prot latviski un ja nemākiet pēc viņu rakstītā redzēt,ka tas ir rašists,tad ir bēdīgi

ja neizdodas,tad nākamreiz izdosies,galvenais nesekot rašistu kremļlaižu piemēram,kuri pat savu valsti nevar normālu uzbūvēt,kurus gadiem vada nīkulis tupins un ņem viņus priekšā kā vien var...tik vien spējuši uzbūvēt,kā rašizmu,dēļ kura visa adekvātā pasaule no viņiem atgriezusies

mūsu latviešu džekiem vēl viss priekšā,šodien arī spēle sākas no 0:0...un ar mums ir tā,ja caurraus,tad mūs būs grūti apturēt..tā kā:

Mūsu Zeme - LATVIJA!🇱🇻🇱🇻🇱🇻
Uz priekšu latvieši!🇱🇻
Par Mūsu LIELO, MĪĻO, STIPRO LATVIJU 🇱🇻🇱🇻🇱🇻 💕💪 🔥
aizej iepljuti kautkur citur kāds te vispār sakars ar to? Un ar emoji Ari varētu drusku piebremzet, acis sāp lasīt ))
Man šķiet, ka fani, kuri izrāda tādu atbalstu visos laikos un visās pasaules vietās ir prasīgaki pret komandu. Tas, ka tiek izdarīts spiediens uz jauniešiem, manuprāt, ir tieši labi, mācīsies ar to tikt galā, jo tie, kam būs iespēja spēlēt visaugstākajā līmenī, tas ir arī Latvijas izlase ar tāda veida spiedienu saskarsies ikdienā. Skaidrs, ka kāds fans aizraujas utt. Bet nu nav jāsēž hokejistiem FB vai sportacentra un drudzhaini jālasa komentāri, labāk skatieties spēles atkārtojumus, skatieties Vācijas spēles, studēt spēlētājus pretinieku, lai zinātu, ko nu kura var sagaidīt. U-20 nav u-18. Šitiem ir pēdējais gads jauniešu hokeja, te jau jābūt bez vienas dienas pieaugušam. Daži ir, daži tālāk par Latvijas ligu netiks. Bet tagad viņi ir tur un viss ir viņu rokās apklusināt "hiēnas" un pie reizes parādīt, ka viņi ir veči un, ka viņiem nevajag, lai mammas raksta kautkaadus rakstus aizdomīgus. Mamma paliek mamma, kaut viņa pati būtu ledu grauzusi, mātes mīlestība un instinkti nekur nepazūd

  -1 [+] [-]

, 2023-12-30 12:26, pirms 10 mēnešiem
dcws rakstīja: Viņai vislabāk piestāvētu filmēties 18+ filmas...
teica 18+ filmu režisors

  +2 [+] [-]

, 2023-12-30 13:00, pirms 10 mēnešiem
Dažiem pat Jana traucē dzīvot nožēlojami cilvēki.Labi acēros kā uz karjeras beigām daļa nolika Rodrigo,lai viņš stabili ir Latvijas visu laiku viens no labākajiem aizsargiem.

  +3 [+] [-]

, 2023-12-30 13:08, pirms 10 mēnešiem
Vēl jau čempis nav beidzies... JA uzvarēsim Vāciju, daudz kas no šī aizmirsīsies.

  +1 [+] [-]

, 2023-12-30 13:16, pirms 10 mēnešiem
Visu cieņu Janai

  +2 [+] [-]

, 2023-12-30 13:25, pirms 10 mēnešiem
Malacis Jana. Mani tikai interesē viena lieta, čempis Baltijas dīķa otrā pusē, notiek faktiski brīvdienās. Kur ir tie fanu tūkstoši tribīnēs?

  +1 [+] [-]

, 2023-12-30 13:31, pirms 10 mēnešiem
Edgars rakstīja: Malacis Jana. Mani tikai interesē viena lieta, čempis Baltijas dīķa otrā pusē, notiek faktiski brīvdienās. Kur ir tie fanu tūkstoši tribīnēs?
Pat knanādiešu fanu desants ieradies 3-4 tūkstoši ,kur tad mūsu labākie fani.Man ir aizdomās,ka tik daudz kanādiešu fanu Eiropā nav bijis kopš leģendārās 1972 gada supersērijas un tieši viņu fani palīdzēja kanādiešiem uzvarēt šo praktiski zaudēto sēriju.

  -3 [+] [-]

, 2023-12-30 13:36, pirms 10 mēnešiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vēl jau čempis nav beidzies... JA uzvarēsim Vāciju, daudz kas no šī aizmirsīsies.
neredzu kā???

     [+] [-]

, 2023-12-30 14:01, pirms 10 mēnešiem
Komentētāju kultūra ir tik negatīva un nicinoša ,jo viņiem savās dzīvēs tik daudz kas sāp diemžēl. Laimīgam cilvēkam nekad nebūs vēlme apcelt kādu komentāros. Tas arī jāsaprot un tāpēc arī nevar īsti tiesāt un ņemt pa pilnu tos ,kas paši cieš.
Protams, gribētos redzēt komentāru sadaļās vairāk atbalstošos, pozitīvus, mīlestības pilnus komentārus, bet statistiski skatoties, cilvēki ar laimīgam un piepildītām dzīvēm komentē daudz mazāk. Janas vārdi gan ir ļoti saprotami un pareizi.

  +1 [+] [-]

, 2023-12-30 14:07, pirms 10 mēnešiem
Edgars rakstīja: Malacis Jana. Mani tikai interesē viena lieta, čempis Baltijas dīķa otrā pusē, notiek faktiski brīvdienās. Kur ir tie fanu tūkstoši tribīnēs?
[/quote]

[quote coffijs]
Pat knanādiešu fanu desants ieradies 3-4 tūkstoši ,kur tad mūsu labākie fani.Man ir aizdomās,ka tik daudz kanādiešu fanu Eiropā nav bijis kopš leģendārās 1972 gada supersērijas un tieši viņu fani palīdzēja kanādiešiem uzvarēt šo praktiski zaudēto sēriju.
Pieņemu abi rakstat no Zviedrijas?

  -3 [+] [-]

, 2023-12-30 14:14, pirms 10 mēnešiem
Trippigakillen rakstīja: Komentētāju kultūra ir tik negatīva un nicinoša ,jo viņiem savās dzīvēs tik daudz kas sāp diemžēl. Laimīgam cilvēkam nekad nebūs vēlme apcelt kādu komentāros. Tas arī jāsaprot un tāpēc arī nevar īsti tiesāt un ņemt pa pilnu tos ,kas paši cieš.
Protams, gribētos redzēt komentāru sadaļās vairāk atbalstošos, pozitīvus, mīlestības pilnus komentārus, bet statistiski skatoties, cilvēki ar laimīgam un piepildītām dzīvēm komentē daudz mazāk. Janas vārdi gan ir ļoti saprotami un pareizi.
ZELTA VĀRDI

  -1 [+] [-]

, 2023-12-30 14:25, pirms 10 mēnešiem
Trippigakillen rakstīja: Komentētāju kultūra ir tik negatīva un nicinoša ,jo viņiem savās dzīvēs tik daudz kas sāp diemžēl. Laimīgam cilvēkam nekad nebūs vēlme apcelt kādu komentāros. Tas arī jāsaprot un tāpēc arī nevar īsti tiesāt un ņemt pa pilnu tos ,kas paši cieš.
Protams, gribētos redzēt komentāru sadaļās vairāk atbalstošos, pozitīvus, mīlestības pilnus komentārus, bet statistiski skatoties, cilvēki ar laimīgam un piepildītām dzīvēm komentē daudz mazāk. Janas vārdi gan ir ļoti saprotami un pareizi.
Parādi pu.pus! Bet Zelta vārdi

  +1 [+] [-]

, 2023-12-30 14:31, pirms 10 mēnešiem
Makleins rakstīja: Da ko tā pārkrāsotā šmara saprot
noteikti vairāk kā tava māte par kontracepciju

  -1 [+] [-]

, 2023-12-30 15:10, pirms 10 mēnešiem
ja nu kāds puika te ienāk - Rūjiena ar jums. iekurināsim kamīnu un visi kopā skatīsiemies!

  +5 [+] [-]

, 2023-12-30 15:11, pirms 10 mēnešiem
Atbilde Janai un viņai līdzīgajiem.

Protams, nod**t puišus varbūt nevajag, vai viņu ģimenes, piekrītu, taču Jana esot 20.ghokejā, tā arī no hokeja neko nav sapratusi, apbrīnojami.

Šiem pušiem nepārmetu zaudējumus, pat ja zaudētu visas spēles čempionātā. Visi zin, ka Zviedri, Kanāda, Somija, Amerika u.c. ir ļoti spēcīgas izlases ar lielu spēlētāju izvēli. Mums salasīt izlasi ir grūtāk.

Taču ir viens BET, kas visus šos Janas argumentus sagrauj vienos vārtos:

1. Trīs spēlēs nulle vārtu,
2. Pašaizliedzība un raksturs;
3. Nespēja stabili iedot pirmo piespēli un iziet no zonas;
4. Vāja individuālā meistarība, NEVAR izcelt pat vienu spēlētāju, par kuru var pateikt, labi, izlasei neveiksmīgs gads, toties uz lielo izlasi redzam 1-2 spēlētājus nākotnē.
5. Kopējais sniegums tik vājš, ka nevar uzlielīt pat vienu periodu, vienu spēli, nevar pateikt oh mūsējie kapāja kā lauvas , bet pretinieku vārtsargi vilka, vilka un izvilka. Piedod, ja pēc šādām spēlēm pārmset uzbraucienus atļaujas sieviete, kura itkā 20.g.hokejā, tas tikai parāda viņas nekompetenci.
6. Ja trūkst meistarības, tad to jācenšās kompensēt ar pašaizliedzību, spēka paņēmieniem, kvai dažiem.
7. NETIEK PĀRMESTSI pašsaprotami zaudējumi, taču būsim godīgi, ja mēs Kanādai zaudētu nevis 0-10, bet teiksim 3-10 vai 4-10, puisus noliktu mazāk, teiktu redz tik stiprai Kanādai tomēr spējām iemest3-4 vārtus, jā meistar'bas trūkst kkam vairāk, taču ciņas spars bija labs.
Arī ar Somiem, ja zaudētu 2-4 ok, saprotams, bet ja pirmajā periodā vienā momentā ir 4 metieni kamēr 19 Somiem, tad par ko mēs runājam?
7. Šī izlase nav jāglauda pa galviņu, tie ir ērzeļi, kuriem jau droši var ņemt siksnu rokās nevis komunicēt kā ar piecgadīgiem bērniem. Bet, Jana un viņai līdzīgie piedāvā tieši šo, paglaudam , samīļojam, usi susi, nopietni?
8. Ja izlasei trūkst tehnikas, tad tikai LABA komandas spēle var to paglābt vai ļaut izskatīties cienījami, viens par visiem un visi par vienu, taču arī to neredz. Esmu drošs, ja mūsējie vismaz rādītu raksturu, grauztu ledu, pat ja zaudētu, cilvēki pārmestu daudz, daudz mazāk. Un cik ar apkārtējiem esmu runājis - tieši necīnīšanos pārmet.

Galu galā pašis pēlētāji atzina , ka par ātru padevās, un JANA, piedod, bet ja jauni puiši saka padevās, tad želsirdības pret viņiem nav. Man viņu vecumā pat zaudējot, gribējās atspēlēties, ja nesanāca, gribējās vismaz vienu vārtu guvumu, vai groza iemetienu iemest, kad tas izdevās, gribējās atkārtot, taū te puiši "par ātru rokas nolaidās". Bīda tādus tekstus itkā viņam būs vēl 100 U20 čempionāti. Kopumā kauns.

Puišiem tagad būtu jābūt vēlmei vismaz vienu spēli grauz ledu un uzvarēt, vai gūt vārtus. Nevis nolaist rokas.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-30 15:18, pirms 10 mēnešiem
Backtofire- Vakar Kanāda palika sausā pret Zviedriju!
Sanāk, ka drafta pirmais numurs padevās un necīnījās, lai vismaz to ripu iemestu!

Drafta pirmajam numuram tagad beigt karjeru?

     [+] [-]

, 2023-12-30 15:32, pirms 10 mēnešiem
Protams varēja labāk, bet tā atlase uz vietu sastāvā- LV ir 15 spēlētāji uz 1(vārtsargi droši, ka vēl mazāk) vietu, somiem, zviedriem ir 300, kanādiešiem vispār 2000!

  +3 [+] [-]

, 2023-12-30 15:39, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Backtofire- Vakar Kanāda palika sausā pret Zviedriju!
Sanāk, ka drafta pirmais numurs padevās un necīnījās, lai vismaz to ripu iemestu!

Drafta pirmajam numuram tagad beigt karjeru?
Vai Kanāda negūst vārtus trīs spēles no vietas? Vai Kanāda zaudēja Zviedriem ar 0-10?

Vai vnk problēma tajā, ka lasīt, izprast Tu nespēj pateikto. Var redzēt ka redzējums Tev ir šaurs uz lietām.

Vai, ja LV zaudētu Kanādai ar 0-2 kāds LV pārmestu? Nepārmestu, uzlielītu.

Jeb Tu domā, ja kanāda zaudētu 0-10 Zviedriem un 3 spēlēs būtu guvusi 0 vārtus viņiem glaudīti pa galviņu? Un Janveidīgie teiktu, nu nesanāca nekas usi susi. Jeb priekš Tevis tāpat, kā Janas jāizskaidro lietas vēl sīkāk?

  +1 [+] [-]

, 2023-12-30 15:41, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Protams varēja labāk, bet tā atlase uz vietu sastāvā- LV ir 15 spēlētāji uz 1(vārtsargi droši, ka vēl mazāk) vietu, somiem, zviedriem ir 300, kanādiešiem vispār 2000!
Tev ar lasīšanu ir lielas problēmas, tiešām tik sliktu Jūs skolā apmāca?

Nav diskusija par sastāva komplektāciju, to skaidri uzrakstīju komentārā. Problēma, ir citur, pārmetumi ir par padošanos, necīnīšanos, mīkstumu. Kāds vai tad prasa mūsu sastāvam visus uzvarēt? Nē, neprasa. Prasa vismaz cīņu, vnk cīņu un pašatdevi! BET PAT TO NEVAR!

Bēdīgi, ka Janveidīgie ir tik realitāti neuztveroši.

  +2 [+] [-]

, 2023-12-30 15:54, pirms 10 mēnešiem
Tantei derētu uzzināt kas ir psiholoģija un kā ir veselīgi tikt galā ar emocijām. Ja cilvēks līdzi jūt sporta komandai un nu galīgi nekas nesanāk tad uzkrājas sliktas emocijas kuras vienkārši jāizlaiž ārā citādi tas traucēs dzīvot. Te nav vispār nekā personīga ne pret vienu izlases spēlētāju, vienkārši veselīga niknu emociju izlāde, ja spēlē kā lohs tad nebrīnies ka tevi par tādu sauks. labi vai slikti tas ir nav svarīgi, mums vajag izlādēt sliktās emocijas un komentārus piekakājot ir labākais un efektīvākais veids kā to izdarīt. Tie, kas to nesaprot ir vienkārši ar prātiņu apdalīti. Cita lieta kad kakā bez iemesla, tā jau ir diagnoze, bet nu šajā gadījumā es neredzu praktiski nekā pozitīva u20 izlases sniegumā un kaut kā tās emocijas jāizlaiž ārā, gan jau Duļevskas kundze savam nabaga vīram arī gāza virsū ne pa jokam kad sakrājas kaut kas negatīvs, bet te redz baigā aizstāve - vienīgais par ko tas liecina ka viņai uzlikt uz mūsu u20 sniegumu un pati skatās spēles praktiski bez emocijām, nu tad arī spriež no sava zombētā skatpunka, bet ja mēs pārdzīvojam un dabūjam iekšā tik daudz negāciju mums tas ir jāizgāž kaut kā...mūsu pašu veselībai.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-30 16:03, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Tev ar lasīšanu ir lielas problēmas, tiešām tik sliktu Jūs skolā apmāca?

Nav diskusija par sastāva komplektāciju, to skaidri uzrakstīju komentārā. Problēma, ir citur, pārmetumi ir par padošanos, necīnīšanos, mīkstumu. Kāds vai tad prasa mūsu sastāvam visus uzvarēt? Nē, neprasa. Prasa vismaz cīņu, vnk cīņu un pašatdevi! BET PAT TO NEVAR!

Bēdīgi, ka Janveidīgie ir tik realitāti neuztveroši.
Es cīņu redzēju, bet tikai individuālo, bet hokejs ir komandas sporta veids un vienam pašam ir grūti tikt pie normāla metiena un vārtu guvuma!(ja pretī ir profi, bet sevi vēl īsti nevari uzskatīt par profu)!

3 smagi zaudējumi nav pasaules gals, bet jāturpina iesāktais darbs un cerams, ka šodien spēlēs daudz labāku komandas spēli.
1 2 47 komentāri