Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Žagaram karjeras spēle Eirolīgā, "Efes" sabrūk Francijā, Spanulis debijā uzvar Atēnās

Agris Suveizda

Žagaram karjeras spēle Eirolīgā, "Efes" sabrūk Francijā, Spanulis debijā uzvar Atēnās
Artūrs Žagars. Foto: Fenerbahçe Beko

ULEB Eirolīgā sešu uzvaru sērija pārtrūka nu jau bijušajai līdervienībai Stambulas "Fenerbahce", kas savā laukumā ar rezultātu 85:91 atzina Milānas "Olimpia" pārākumu.

Artūrs Žagars devās komandas starta pieciniekā un tika pie ilgākajām minūtēm (27:19) un lielākā punktu skaita (16 – 2p. 2/4, 3p. 2/3, 1p. 6/8) Eirolīgas karjerā. Viņam arī trīs rezultatīvas piespēles, divas atlēkušās bumbas un pārtverta bumba.

• Pēdējā minūtē Žagars guva sešus punktus (grozs ar sodu un tālmetiens) un kopsummā bija otrais rezultatīvākais komandā aiz Veida Boldvina (19), vēl 15 punktus pievienoja Tarīks Biberovičs.. Laukumā gan dominēja viesu spēka uzbrucējs Nikola Mirotičs – 29 punkti un deviņas atlēkušās bumbas. Žagara bijušajam komandas biedram un arī vienlaikus konkurentam Badalonā Nenadam Dmitrijevičam 15 punkti.

• Milāna bija vadībā lielāko spēles daļu, otrajā ceturksnī iekrājot arī +8, bet izšķirošo izrāvienu veica pēdējā ceturtdaļā, ar deviņiem punktiem pēc kārtas panākot 77:65 un pārsvaru vēlāk palielinot arī līdz 17 punktiem (85:68).

• Zaudēja arī otrs Stambulas grands "Efes", kas otrajā puslaikā sabruka Francijā - ASVEL no 49:61 panāca 95:73 (izrāviens 46:12!) un uzvarēja ar 97:82. Rolandam Šmitam 16 minūtēs pieci punkti (2p. 0/1, 3p. 1/3, 1p. 2/2), viena atlēkusī bumba un divas kļūdas.

• Ar uzvaru galotnē Atēnās galvenā trenera amatā Eirolīgā debitējusi Grieķijas leģenda Vasilis Spanulis, kura vadītais "Monaco" ar 91:88 pārspēja Eirolīgas čempioni un viņa kādreizējo klubu "Panathinaikos".

• Uzvaru ar 24 punktiem un septiņām atlēkušajām bumbām kaldināja Alfa Diallo, bet Maikam Džeimsam šoreiz tikai seši punkti un 2/10 no spēles, taču arī 10 rezultatīvas piespēles. Mājiniekus neglāba Kendrika Nana 23 punkti un Matiasa Lesora 22 punkti un 11 atlēkušās bumbas.

• Belgradas "Crvena zvezda" trešajā ceturtdaļā dominēja ar 29:10, panāca arī +28 un mājās ar 101:77 sagrāva labi sezonu sākušo Minhenes "Bayern". Filipam Petruševam 25 punkti, bet Koudijs Millers-Makintairs netrāpīja visus trīs metienus, izdarīja 12 rezultatīvas piespēles, pieļaujot tikai vienu kļūdu, un izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas.

ULEB Eirolīga, 12. kārta

SpēleRezultātsRezultatīvākie
Žalgiris – Baskonia70:83Vokers 19 – Moneke 17
Alba Berlin – Maccabi TA85:103Spaņolo 16 – Jokubaitis 24 (6rp)
Paris – Virtus Bologna80:78Šortss 19 (9rp) – Klaibērns 25
Partizan – Olympiacos78:70Džounss 15 (8rp) – Furņē 16
Barcelona – Real Madrid90:97 2PPanters 27 – Tavaress 24 (18ab)
Fenerbahce – Olimpia Milano85:91Boldvins 19 – Mirotics 29 (9ab)
Crvena zvezda – Bayern101:77Petruševs 25 – Bukers 14
Panathinaikos – Monaco88:91Nans 23 – Diallo 24 (7ab)
ASVEL – Anadolu Efes97:82Loverņs 18 - Bobuā 20

Kopvērtējums

VKomandaU-Z%+/-
1.Paris Basketball9-375.0%+49
2.Fenerbahçe9-375.0%+38
3.Olympiacos Piraeus8-466.7%+66
4.Monaco8-466.7%+47
5.Bayern München8-466.7%+24
6.Panathinaikos7-558.3%+46
7.Barcelona7-558.3%+11
8.Žalgiris Kaunas7-558.3%+3
0.Crvena zvezda6-650.0%+38
10.Real Madrid6-650.0%+18
11.Anadolu Efes6-650.0%+2
12.Olimpia Milano6-650.0%-6
13.Baskonia5-741.7%-28
14.Partizan Belgrade4-833.3-14
15.Maccabi Tel Aviv4-833.3%-35
16.ASVEL Villeurbanne4-833.3%-46
17.Virtus Bologna2-1016.7%-58
18.Alba Berlin2-1016.7%-155

Skaties Eirolīgas spēles un citus sporta notikumus Go3 Sport kanālos un Go3 televīzijā!

1 2 40 komentāri

     [+] [-]

, 2024-11-29 22:07, pirms 3 nedēļām
Oho, pēc 1.puslaika nelikās ka 16 sametīs, bet nu redzam ka Eirolīgā var arī mest...

     [+] [-]

, 2024-11-29 22:13, pirms 3 nedēļām
Vismaz beigās Artūrs varēja uzspēlēt savu spēli. Super!

     [+] [-]

, 2024-11-29 22:14, pirms 3 nedēļām
Feners gan spele drausmigi, pagaidam labaka iespeja iespeja ir dot Zagaram perfomet, jo komandas spele 0.

     [+] [-]

, 2024-11-29 22:15, pirms 3 nedēļām
nevar saprast vai tas ir norādījums no trenera Artūram, ka nedrīkst uzbrukt grozam? Beigās, kad viss bija zaudēts, izskatijās, ka bija pateikt, ka var darīt ko grib, tad Žagars atvērās, bija aktīvs.

     [+] [-]

, 2024-11-29 22:21, pirms 3 nedēļām
go114620800557091022888 rakstīja: nevar saprast vai tas ir norādījums no trenera Artūram, ka nedrīkst uzbrukt grozam? Beigās, kad viss bija zaudēts, izskatijās, ka bija pateikt, ka var darīt ko grib, tad Žagars atvērās, bija aktīvs.
Nu viņš pats nemet, iepriekšējā spēlē vēl Šaras galvu saķēra, ka atdeva brīvu trīni nevis izmera

  -3 [+] [-]

, 2024-11-29 22:22, pirms 3 nedēļām
rediss77 rakstīja: Feners gan spele drausmigi, pagaidam labaka iespeja iespeja ir dot Zagaram perfomet, jo komandas spele 0.
Ko tur sapno? Paskaties turnīra tabulu.

Bet nu zaudēt Milānai ir diezgan pārsteidzoši

     [+] [-]

, 2024-11-29 22:58, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Ko tur sapno? Paskaties turnīra tabulu.

Bet nu zaudēt Milānai ir diezgan pārsteidzoši
Kādu fragmentu no spēles redzēji?

Nigel Hayes spēle neiet, tad Žagars mierīgi varētu kā būt otrā opcija uzbrukumā vai vismaz visus apgādāt- 30 min spēlē!

Tieši Žagaram nespēlējot- Milāna veica lielu izrāvienu!

  +1 [+] [-]

, 2024-11-29 23:03, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Ko tur sapno? Paskaties turnīra tabulu.

Bet nu zaudēt Milānai ir diezgan pārsteidzoši
tu tak esi tupenis, sanāk, ka ja ir uzvaras un augsta vieta tabulā, tas automātiski nozīmē, ka basketbols ir skatāms un baudāms?

  -1 [+] [-]

, 2024-11-29 23:08, pirms 3 nedēļām
basis89 rakstīja: tu tak esi tupenis, sanāk, ka ja ir uzvaras un augsta vieta tabulā, tas automātiski nozīmē, ka basketbols ir skatāms un baudāms?
Tupeni, ko fani vēlas, baudāmu basketbolu vai uzvaras?

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:10, pirms 3 nedēļām
Formula ir vienkārša, ņem bumbu, ej un met tad tiec pie punktiem, ja visu spēli Žagars ieskrien stūri un stāv, tev piespēles neviens nedos, labāk 5 reizes aizmetīs garām!!! Pārliecība un nekaunība ir vajadzīga lai izsistos pie tiem dzīvniekiem!!!

  -1 [+] [-]

, 2024-11-29 23:10, pirms 3 nedēļām
datmons rakstīja: Kādu fragmentu no spēles redzēji?

Nigel Hayes spēle neiet, tad Žagars mierīgi varētu kā būt otrā opcija uzbrukumā vai vismaz visus apgādāt- 30 min spēlē!

Tieši Žagaram nespēlējot- Milāna veica lielu izrāvienu!
Es runāju par visu šo periodu nevis vienu spēli.

Kas attiecas uz Žagaru, tad viņam ir jāmauc pēc maksimuma, jo praktiski vienīga iespēja, kā izcīnīt otrā pg vietu, kas jau tā būs grūti, rēķinot viņa fiziskā trūkumus

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:23, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Tupeni, ko fani vēlas, baudāmu basketbolu vai uzvaras?
vispār jau es tev uzdevu jautājumu, bet tu labākajās progresīvo sniegpārsliņu tradīcijās pārej uz citu tēmu.

nav ne jausmas, ko vēlas katrs no faniem, kas skatās basīti, katram savs. man personīgi patīk komandas basketbols, kur ir bumbas kustība un skaistas izspēles nevis individuāla spēle, kur viens nodriblē 20 sek un uzmet stulbu metienu. ne viena vien komanda ir pierādījusi, ka ar baudāmu basketbolu var sasniegt arī teicamu rezultātu.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-29 23:23, pirms 3 nedēļām
Esmu teicis jau iepriekš un teikšu atkal - Žagars uzbrukumā ir viens no labākajiem PG Eiropā, ja viņam dod zaļo gaismu. Ja liek rāmjos, tad citādi. Nosauciet man labāku piespēlētāju Eiropā…

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:26, pirms 3 nedēļām
basis89 rakstīja: vispār jau es tev uzdevu jautājumu, bet tu labākajās progresīvo sniegpārsliņu tradīcijās pārej uz citu tēmu.

nav ne jausmas, ko vēlas katrs no faniem, kas skatās basīti, katram savs. man personīgi patīk komandas basketbols, kur ir bumbas kustība un skaistas izspēles nevis individuāla spēle, kur viens nodriblē 20 sek un uzmet stulbu metienu. ne viena vien komanda ir pierādījusi, ka ar baudāmu basketbolu var sasniegt arī teicamu rezultātu.
Sniegpārsliņ, Tu sāki apvainot, ko man citu darīt? Normāli iesāc, normāli atbildēšu.

Var ar baudāmu bsketbolu sasniegt, pašlaik Fene to nevar izdarīt, jo ir izkrituši divi pg no spēles

  -1 [+] [-]

, 2024-11-29 23:28, pirms 3 nedēļām
lacoste_123 rakstīja: Esmu teicis jau iepriekš un teikšu atkal - Žagars uzbrukumā ir viens no labākajiem PG Eiropā, ja viņam dod zaļo gaismu. Ja liek rāmjos, tad citādi. Nosauciet man labāku piespēlētāju Eiropā…
Maladons piemērams. Lai kā man nepatiktu, bet arī Musa, protams pg nav, bet piespēels labi dala.

Žagara problēma ir viņa fiziskais, tāpēc diemžēl šķiet, kad Hall būs atpakal, tā Žagars aiz viņiem būs. Vienīgā cerība, ka Žagars ies kā otrais pg un vienu no leģiem pa SG liks, kas būtu pelnīti, jo Mays ir diezgan šausmīgs

  +1 [+] [-]

, 2024-11-29 23:38, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Maladons piemērams. Lai kā man nepatiktu, bet arī Musa, protams pg nav, bet piespēels labi dala.

Žagara problēma ir viņa fiziskais, tāpēc diemžēl šķiet, kad Hall būs atpakal, tā Žagars aiz viņiem būs. Vienīgā cerība, ka Žagars ies kā otrais pg un vienu no leģiem pa SG liks, kas būtu pelnīti, jo Mays ir diezgan šausmīgs
Muļķības, nav viņi labāki piespēlētāji…atkārtošos, ja Žagaram dod zaļo gaismu, bet tā gaisma varbūt vēl ir jānopelna. Par aizsardzību piekrītu, lai gan pēdējās spēlēs ir ļoti pielicis, šodien vispār ne reizi neiekrita un sarežģīja daudz metienu pretiniekiem

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:39, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Sniegpārsliņ, Tu sāki apvainot, ko man citu darīt? Normāli iesāc, normāli atbildēšu.

Var ar baudāmu bsketbolu sasniegt, pašlaik Fene to nevar izdarīt, jo ir izkrituši divi pg no spēles
tātad tavuprāt probēma ir spēlētājos nevis komanas zīmējuma veidotājos? njaaa viss skaidrs ar tevi

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:41, pirms 3 nedēļām
https://youtu.be/Ijz1aCfJQnY?featur...

Kapec mes latvieši esam tik pieticīgi? Parādiet man Eiropā spēlējošā PG labāku highlight reel

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:44, pirms 3 nedēļām
lacoste_123 rakstīja: Muļķības, nav viņi labāki piespēlētāji…atkārtošos, ja Žagaram dod zaļo gaismu, bet tā gaisma varbūt vēl ir jānopelna. Par aizsardzību piekrītu, lai gan pēdējās spēlēs ir ļoti pielicis, šodien vispār ne reizi neiekrita un sarežģīja daudz metienu pretiniekiem
Maladons ir tajā pašā līmenī.

Es pat neteiktu, ka problēma uz iekrišanu ir tik liela Žagaram, cik vienkārši tas fiziskais. Teiksim Milānais īsti nav tik fizisku pg, cik piemēŗam Bayern, ja nemaldos, Edwards un tajā spēlē jau bija pirms spēles zināms, ka Artūrs segs Obstu. Tur jau tā problēma, ka Žagaru ir viegli izgrūstīt

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:45, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Es runāju par visu šo periodu nevis vienu spēli.

Kas attiecas uz Žagaru, tad viņam ir jāmauc pēc maksimuma, jo praktiski vienīga iespēja, kā izcīnīt otrā pg vietu, kas jau tā būs grūti, rēķinot viņa fiziskā trūkumus
Kādu periodu?

Domā, ka atgriezīsies visi spēlētāji, tad Žagars būs dziļi rezervē?

Vispār kādu minūti no šīš spēles redzēji vai tikai gudro teorētiķi tēlo?

Fiziskie trūkumi, bet nez kāpēc- sūdus šodien taisīja tie, kuriem nav tie trūkumi..

Ļoti patika šodienas Žagara spēlē- punktos, saspēlē, aizsardzībā(noskaties šo spēli un tad nāc te gudri spriedelēt!

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:45, pirms 3 nedēļām
basis89 rakstīja: tātad tavuprāt probēma ir spēlētājos nevis komanas zīmējuma veidotājos? njaaa viss skaidrs ar tevi
Nekur neesmu to teicis, lūdzu nerīkojies kā mazs bērns un vienkārši pajautā, nevis melo

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:48, pirms 3 nedēļām
datmons rakstīja: Kādu periodu?

Domā, ka atgriezīsies visi spēlētāji, tad Žagars būs dziļi rezervē?

Vispār kādu minūti no šīš spēles redzēji vai tikai gudro teorētiķi tēlo?
Redzēju daļu, tāpēc jau runāju par visu šo nogriezni. Nevis konkrētu spēli

Nebūs dziļā rezervē, bet nebūs pirmā opcija.

Es uzskatu, ka pie esošā sastāva, viņam ir jābūt Mays vietā, kurš, pa lielam, kaut no aizokeāna atnāca, ir pilnīgs nabags.

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:49, pirms 3 nedēļām
datmons rakstīja: Kādu periodu?

Domā, ka atgriezīsies visi spēlētāji, tad Žagars būs dziļi rezervē?

Vispār kādu minūti no šīš spēles redzēji vai tikai gudro teorētiķi tēlo?

Fiziskie trūkumi, bet nez kāpēc- sūdus šodien taisīja tie, kuriem nav tie trūkumi..

Ļoti patika šodienas Žagara spēlē- punktos, saspēlē, aizsardzībā(noskaties šo spēli un tad nāc te gudri spriedelēt!
Redzi, tu spried par vienu spēli nesalīdzinot pretiniekus. Teiksim, manis pieminētais Bayern, itāiem nav neviena tik fiziska pg, cik tas ir vāciešiem. Un ir ļoti labi, ka Žagars māk to izmantot savā labā, tas ir viņa meistarības rādītājs

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:49, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Redzēju daļu, tāpēc jau runāju par visu šo nogriezni. Nevis konkrētu spēli

Nebūs dziļā rezervē, bet nebūs pirmā opcija.

Es uzskatu, ka pie esošā sastāva, viņam ir jābūt Mays vietā, kurš, pa lielam, kaut no aizokeāna atnāca, ir pilnīgs nabags.
Ko redzēji!

Manuprāt Žagars šodien pilnībā atbilda Eirolīgas līmenim!
Domāju, ka arī turpinās tāds būt arī nākotnē!

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:51, pirms 3 nedēļām
datmons rakstīja: Ko redzēji!

Manuprāt Žagars šodien pilnībā atbilda Eirolīgas līmenim!
Domāju, ka arī turpinās tāds būt arī nākotnē!
Es nesaku, ka viņš neatbilda, tikai to, ka viņam ir jāpiemeklē sedzamais. Un to, ka zemākās komandās viņam būtu lielāka brīvība

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:51, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Redzi, tu spried par vienu spēli nesalīdzinot pretiniekus. Teiksim, manis pieminētais Bayern, itāiem nav neviena tik fiziska pg, cik tas ir vāciešiem. Un ir ļoti labi, ka Žagars māk to izmantot savā labā, tas ir viņa meistarības rādītājs
Pret fiziskākiem PG var veidot vairāk saspēli un šodien parādīja, ka arī aizsardzībā var nosegt!

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:52, pirms 3 nedēļām
datmons rakstīja: Pret fiziskākiem PG var veidot vairāk saspēli un šodien parādīja, ka arī aizsardzībā var nosegt!
Tas īsti fene nenotiek. Kā minēju, pret Bayern viņš Obstu sedza, jo diezgan zaud Edwards fiziskajā. Es nesaku, ka viņš nosegt nevar, viņš var, bet ir limits tam, ka nāk konkrēta tipa spēlētāji, pret kuriem viņam ir gŗūti

ps. žēl Šmitu, slikts treneris viņam, bet super prieks par Asvel. Vecie laiž kā jaunībā un jaunie cenšas līdzi turēt

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:55, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Tas īsti fene nenotiek. Kā minēju, pret Bayern viņš Obstu sedza, jo diezgan zaud Edwards fiziskajā. Es nesaku, ka viņš nosegt nevar, viņš var, bet ir limits tam, ka nāk konkrēta tipa spēlētāji, pret kuriem viņam ir gŗūti

ps. žēl Šmitu, slikts treneris viņam, bet super prieks par Asvel. Vecie laiž kā jaunībā un jaunie cenšas līdzi turēt
Obst 2/5 no 3p, tikai 4 PIR!

Tad jau skaidrs, ka aizsardzībā atbilst Eirolīgas līmenim!

  -1 [+] [-]

, 2024-11-29 23:55, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Tas īsti fene nenotiek. Kā minēju, pret Bayern viņš Obstu sedza, jo diezgan zaud Edwards fiziskajā. Es nesaku, ka viņš nosegt nevar, viņš var, bet ir limits tam, ka nāk konkrēta tipa spēlētāji, pret kuriem viņam ir gŗūti

ps. žēl Šmitu, slikts treneris viņam, bet super prieks par Asvel. Vecie laiž kā jaunībā un jaunie cenšas līdzi turēt
Teodosič ir 2x vājāks par Žagaru, diez gan laba karjera bija un es neticu, ka Teodosič ir augstāks talanta līmenis. Palīdz tas, ka serbs viņš ir.

De Colo arī nabags aizsardzībā

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:56, pirms 3 nedēļām
Sporta novērotājs rakstīja: Tas īsti fene nenotiek. Kā minēju, pret Bayern viņš Obstu sedza, jo diezgan zaud Edwards fiziskajā. Es nesaku, ka viņš nosegt nevar, viņš var, bet ir limits tam, ka nāk konkrēta tipa spēlētāji, pret kuriem viņam ir gŗūti

ps. žēl Šmitu, slikts treneris viņam, bet super prieks par Asvel. Vecie laiž kā jaunībā un jaunie cenšas līdzi turēt
Anadolu uz veciem lauriem guļ!

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:57, pirms 3 nedēļām
lacoste_123 rakstīja: Teodosič ir 2x vājāks par Žagaru, diez gan laba karjera bija un es neticu, ka Teodosič ir augstāks talanta līmenis. Palīdz tas, ka serbs viņš ir.

De Colo arī nabags aizsardzībā
Nu Teo, savā top formā, bija labāks. Otrs, ka viņš arī labi tēloja, bet nu tagad tomēr ir diezgan nemanāms

De Colo ir pat normāls defs

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:57, pirms 3 nedēļām
lacoste_123 rakstīja: Teodosič ir 2x vājāks par Žagaru, diez gan laba karjera bija un es neticu, ka Teodosič ir augstāks talanta līmenis. Palīdz tas, ka serbs viņš ir.

De Colo arī nabags aizsardzībā
Teodosic daudz talantigaks saspele, bet daudz slinkaks!

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:57, pirms 3 nedēļām
Galvenais, lai viņš noturas vesels un Šaras izmanto viņa stiprās puses!

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:57, pirms 3 nedēļām
datmons rakstīja: Anadolu uz veciem lauriem guļ!
Tur vispār nav saprotama tā rotācija. Lovernjē vazāja Oturu un viņš ilgi uz to noskatījās

     [+] [-]

, 2024-11-29 23:58, pirms 3 nedēļām
datmons rakstīja: Obst 2/5 no 3p, tikai 4 PIR!

Tad jau skaidrs, ka aizsardzībā atbilst Eirolīgas līmenim!
Pret tās lomas spēlētajiem, jā, jo Obsts ir snaiperis, kurš maz iet caurgājienos un uz spēka cenšas spēlēt
1 2 40 komentāri