Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Viens no Ņujorkas "Knicks" mērķiem vasarā varētu būt Drū Holidejs

Agris Suveizda

Viens no Ņujorkas "Knicks" mērķiem vasarā varētu būt Drū Holidejs
Drū Holidejs
Foto: AFP/Scanpix

Pārtraucot sadarbību ar Brendonu Dženingsu un gadījumā, ja pēc sezonas beigām tiks izlemts šķirties arī no Derika Rouza, Kristapa Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas "Knicks" vasarā būs atbrīvojusi vismaz 24 miljonus ASV dolāru, kas varētu ļaut tēmēt uz augsta līmeņa saspēles vadītāju. Kā vēsta ESPN, "Knicks" vadības apcirkņos cirkulē Drū Holideja vārds, kura sakarā prezidents Fils Džeksons jau iepriekš nav slēpis savas simpātijas.

26 gadus vecais Drū Holidejs šosezon Ņūorleānas "Pelicans" rindās aizvadījis 45 spēles, 39 sākot pamatsastāvā un vidēji laukumā pavadot nepilnas 33 minūtes. Holidejs vidēji guvis 15,9 punktus, izdarījis 7,4 rezultatīvas piespēles, izcīnījis 4,1 atlēkušo bumbu, pieļāvis 3,2 kļūdas, pārtvēris 1,6 bumbas un bloķējis 0,6 metienus. No spēles Holidejs trāpījis 45,8% metienu, no tālās distances – 37,4% metienu, bet no soda metienu līnijas viņa precizitāte bijusi 70,5%.

Holideju 2009. gada draftā ar 17. kārtas numuru izraudzījās Filadelfijas "76ers", kas 2013. gada vasarā viņu aizmainīja uz Ņūorleānu, pretī saņemot Nerlensu Noelu un dratfa pirmās kārtas izvēli. Atgādinām, ka Ņujorkas "Knicks" jau spēlē Drū 27 gadus vecais brālis Džastins, kurš komandai pievienojās maiņas darījumā iepriekšējā vasarā. Šosezon viņam 60 spēlēs (divas starta pieciniekā) vidēji 7,4 punkti.

Ņujorkas "Knicks" ar 24 uzvarām un 36 zaudējumiem (40,0%) Austrumu konferencē ieņem 12. vietu, kamēr astotajā pozīcijā esošā Detroitas "Pistons" uzvarējusi 28 no 59 spēlēm (47,5%). Kūtrums pāreju periodā, nespējot vienoties par Rouza un Rikija Rubio maiņu, un līguma izbeigšana ar Dženingsu, kurš vēlējās lielāku spēles laiku, varētu liecināt par mēģinājumu sezonas izskaņai atmest ar roku un censties iegūt labākas pozīcijas draftā, tomēr galvenais treneris Džefs Hornačeks to kategoriski noliedza: "Nē. Kurš saka, ka mēs cenšamies zaudēt? Nedomājam par to, joprojām vēlamies uzvarēt."

Ar roku nelielajām cerībām uz izslēgšanas spēlēm atmetis nav arī komandas līderis Karmelo Entonijs, kurš pārdzīvoja par nerealizēto tālmetienu pēdējā sekundē pret Toronto "Raptors" (91:92) un pēc neprecīzā metiena dusmās aizmeta galvas apsēju. "Man vajadzēja trāpīja šo metienu," vēlāk atzina Entonijs. Jau vēstījām, ka ceļgala operāciju, visticamāk, nāksies izdarīt franču centram Žoakimam Noā. Lai arī mediji lēš, ka viņam sezona jau ir beigusies, "Knicks" vadība vēl cer francūzi redzēt laukumā šajā sezonā.

Tikmēr "76ers" un Losandželosas "Lakers" oficiāli atteicās no austrāliešu centra Endrjū Boguta un spāņu saspēles vadītāja Hosē Kalderona, kurš iepriekšējās divas sezonas pavadīja "Knicks". Boguts vēl runās ar Klīvlendas "Cavaliers", Sanantonio "Spurs", Hjūstonas "Rockets" un Bostonas "Celtics", tomēr favorīte uz viņa iegūšanu ir NBA čempione "Cavaliers", kas jau parakstīja līgumu ar Boguta komandas biedru Dalasā Deronu Viljamsu. Savukārt Kalderons acīmredzot izvēlējies līgas līderi Goldensteitas "Warriors". Jāpiebilst, ka Bruklinas "Nets" atteicās no argentīniešu veterāna Luisa Skolas.

Izmantotie resursi:
Will the New York Knicks target Jrue Holiday in...
Los Angeles Lakers waive Jose Calderon;...

  +6 [+] [-]

, 2017-02-28 17:38, pirms 8 gadiem
Kalderons tiks GSW? Vēl gredzenu šitas floperis dabūs.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 17:42, pirms 8 gadiem
Lol, kāda iespēja ka Pelicans aizmainīs viņu. Viņiem tagad savs Big Three ar Holideju, Kazinsu un Deivisu. Jābūvē tik apkārt.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-28 17:59, pirms 8 gadiem
Holidejs ir labs saspēlnieks, vienīgi traumatisks. Būtu muļķīgi Knicks atkal uzrauties uz kārtējo traumatisko čali. Kas attiecas uz Pelicans, tad, domājams, viņiem apetīte ir, kā saka, radusies ēdot un viņi starpsezonā noteikti brow&boogie duetam plāno piesaistīt kādu elites saspēlnieku, kāds Holidejs noteikti nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 18:38, pirms 8 gadiem
bēdīgi, ja NY lielākais sapnis ir Holidejs. tur bija jāpērk vislabākie - sākot ar Durantu.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 18:44, pirms 8 gadiem
Kārtējā NYK mērce.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 18:45, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: bēdīgi, ja NY lielākais sapnis ir Holidejs. tur bija jāpērk vislabākie - sākot ar Durantu.
KD nekad, nekad neietu uz NY. Viņš grib gredzenu un ja mainīs komandu tad tikai uz tādu, kas ir spējīga to iegūt.!

     [+] [-]

, 2017-02-28 18:45, pirms 8 gadiem
Mani kaitina tãs ligumu izpirkšanas. Vecã komanda spiesta izmaksat visu summu speletajam, bet vins var mierigi pa kapeikam iet uzgrabinat pie favoritiem un iespejams pacelt kausu. Loğiski butu, ka tie, kuri tevi grib, ari izperk to ligumu. Vai ari, ja tavu ligumu izperk pašreizeja komanda, tad lidz vasarai esi brivs.

Paliek arvien neinteresantak - visi tik skrien uz warriors vai cavaliers.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-28 18:48, pirms 8 gadiem
Ruf ruf rakstīja: KD nekad, nekad neietu uz NY. Viņš grib gredzenu un ja mainīs komandu tad tikai uz tādu, kas ir spējīga to iegūt.!
Gribas redzēt ko darīs Durants ja GSW nedabus gredzenu.Līgums viņam 1+1,un zinot,ka Karijam lielais super līgums visdrīzāk bus.Tas nozīmē,ka soliņš paliks vēl plānāks.
Nebutu pārsteigts ja redzētu Durantu SAS krekliņā

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 18:59, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: bēdīgi, ja NY lielākais sapnis ir Holidejs. tur bija jāpērk vislabākie - sākot ar Durantu.
Kādu vēl Durantu? nekāds Durants, Karijs vai tāda ranga stāri uz NYK neies. Tieši tāpēc tā Rouza un Rubio maiņa arī būtu bijusi vajadzīga un papildinot to ar jaunu PG caur drāftu. Jru ir labs PG, protams, pakāpi labāks par Rouzu, bet nu pagaidām ne pirmā kalibra. Un, ja Hornāčeks saka, ka komanda no sirds cenšas uzvarēt, tad rezultāti ir vēl jo nožēlojamāki.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 19:01, pirms 8 gadiem
Merkis labs, bet vai dabus? Maz ticams

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 19:10, pirms 8 gadiem
Ruf ruf rakstīja: KD nekad, nekad neietu uz NY. Viņš grib gredzenu un ja mainīs komandu tad tikai uz tādu, kas ir spējīga to iegūt.!
bet jāmēģina. GSW un CLE visiem maximālo neiedos, bet pārsvarā visi TOP veči neveterāni gaida max naudu un vēlams labā pilsētā.

Holidejs var palīdzēt iekļūt play-off, bet ne jau sapņot par titulu.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-28 19:15, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: bet jāmēģina. GSW un CLE visiem maximālo neiedos, bet pārsvarā visi TOP veči neveterāni gaida max naudu un vēlams labā pilsētā.

Holidejs var palīdzēt iekļūt play-off, bet ne jau sapņot par titulu.
Ja KP spēlēs kā sezonas pirmajā pusē un Melo spēlēs savā līmenī, Gomes progresēs, tad ir visas iespējas tikt PO.

     [+] [-]

, 2017-02-28 19:50, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: bet jāmēģina. GSW un CLE visiem maximālo neiedos, bet pārsvarā visi TOP veči neveterāni gaida max naudu un vēlams labā pilsētā.

Holidejs var palīdzēt iekļūt play-off, bet ne jau sapņot par titulu.
Kamer Entonijs bus knickos, nekas tur nespid. Plejofu pirmã karta maksimums kadu sezonu izdodas.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 20:01, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Kamer Entonijs bus knickos, nekas tur nespid. Plejofu pirmã karta maksimums kadu sezonu izdodas.
Piekrītu. Karmelo vnk nav uzvarētāja mentalitātes. Pagrūž nezcik spēles pēdējā minūtē un pēc mirkļa ar smaidu līdz ausīm skrien bračkām mest pa rokām. Par šo Filam ir taisnība un tas pierāda, ka ar to, ka vari iemest vien nepietiek....

     [+] [-]

, 2017-02-28 20:14, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Gribas redzēt ko darīs Durants ja GSW nedabus gredzenu.Līgums viņam 1+1,un zinot,ka Karijam lielais super līgums visdrīzāk bus.Tas nozīmē,ka soliņš paliks vēl plānāks.
Nebutu pārsteigts ja redzētu Durantu SAS krekliņā
NU ja nedabūs ies prom vai vnk visi slēgs līgumus bez max uz īsu termiņu un cerēs vēl. Kā saka upurēs paris M titula dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 20:21, pirms 8 gadiem
Ja NYK lielākais plāns ir paņemt vienu Holideju un domāt, ka viņš viens atrisinās visas problēmas, tad tas maigi izsakoties ir stulbi

Tuvākos gados Knick grūti ies... pateicoties vienam īpaši gudram ieguldījumam.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 20:37, pirms 8 gadiem
Vai tiešām Holideja vārds ir Drū? Man liekas, ka Jrue izrunā nedaudz savādāk.

     [+] [-]

, 2017-02-28 20:41, pirms 8 gadiem
Nezinu manuprat durants sr kariijs nespetu glābt NY..

     [+] [-]

, 2017-02-28 20:49, pirms 8 gadiem
patiesība žeL sāk palikt KP ka ticis tāda sliktā komandā kā Knicks , kurā īpašnieks ir p*mpis , kluba prezidents dāvā naudu kaut kādiem silver spēlētājiem ntos miljonus kā arī treneris kuu šaubos ka kāds klausa
cerība maza, ka KP tiks no KNICKS prom ātrak par 27 gadiem, vienīgi ja katastrofāli sāk spēlēt , bet šaubos ka tas notiks

     [+] [-]

, 2017-02-28 20:51, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: patiesība žeL sāk palikt KP ka ticis tāda sliktā komandā kā Knicks , kurā īpašnieks ir p*mpis , kluba prezidents dāvā naudu kaut kādiem silver spēlētājiem ntos miljonus kā arī treneris kuu šaubos ka kāds klausa
cerība maza, ka KP tiks no KNICKS prom ātrak par 27 gadiem, vienīgi ja katastrofāli sāk spēlēt , bet šaubos ka tas notiks
Pēc 4. gada viņš var aizvākties.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 20:57, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ja NYK lielākais plāns ir paņemt vienu Holideju un domāt, ka viņš viens atrisinās visas problēmas, tad tas maigi izsakoties ir stulbi

Tuvākos gados Knick grūti ies... pateicoties vienam īpaši gudram ieguldījumam.
Itkā Noa ir kāpātājs tāpēc ir vēl iespēja ka šis atsēž un ''salabo'' metienu. Normāls veterāns jaunajiem garajiem, nesavtīgs spēlētājs un ļoti labi rebus lasa, ko pēdējās spēlēs bez viņa izjūt...
Ja šis izspēlē ''Biedriņu'', tad ok, es ar nākamgad lecu uz Noa lodesgrūdēju vagona, a savādāk varat čikstēt cik gribat - ja Fila nr, nevienam nav tad ko tas maina...

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 21:02, pirms 8 gadiem
gudrinieks_atradies rakstīja: Piekrītu. Karmelo vnk nav uzvarētāja mentalitātes. Pagrūž nezcik spēles pēdējā minūtē un pēc mirkļa ar smaidu līdz ausīm skrien bračkām mest pa rokām. Par šo Filam ir taisnība un tas pierāda, ka ar to, ka vari iemest vien nepietiek....
atvaino, cik tad līgā ir tie ar uzvarētāju mentalitāti? pat Lebrons ilgi bija lūzers un tagad tāds so so ..

tad jāvelk SAN veterāni - Manu, Tonijs un Pops

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 21:03, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: atvaino, cik tad līgā ir tie ar uzvarētāju mentalitāti? pat Lebrons ilgi bija lūzers un tagad tāds so so ..

tad jāvelk SAN veterāni - Manu, Tonijs un Pops
Kad Lebrons ir bijis lūzers?

     [+] [-]

, 2017-02-28 21:20, pirms 8 gadiem
Nav iespējams vnk lauzt līgumu ar Noa, un vasarā nopirkt jaudīgu centru?

     [+] [-]

, 2017-02-28 21:23, pirms 8 gadiem
lipskis44 rakstīja: Nav iespējams vnk lauzt līgumu ar Noa, un vasarā nopirkt jaudīgu centru?
Nē. Un tā tuvākos 3 gadus

     [+] [-]

, 2017-02-28 21:25, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kad Lebrons ir bijis lūzers?
Ak dievs, neņem galvā, gan jau nav redzēji LeBrona statistiku pret visiem ALLSTAR..

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 21:29, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kad Lebrons ir bijis lūzers?
redzams, ka NBA seko pāris pēdējos gadus - veselus 8 gadus Lebrons līdz pirmajam titulam tika no ļoti daudziem tā saukāts un likts zemākā līmenī kā MJ vai Kobe, jo redz nevarot uzvarētu un galotnēs galīgi sabijies ..

     [+] [-]

, 2017-02-28 21:39, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: redzams, ka NBA seko pāris pēdējos gadus - veselus 8 gadus Lebrons līdz pirmajam titulam tika no ļoti daudziem tā saukāts un likts zemākā līmenī kā MJ vai Kobe, jo redz nevarot uzvarētu un galotnēs galīgi sabijies ..
Lien atpakaļ pokibumbā! Negribu pat skaidrot kādēļ un kur tu esi aplams.

     [+] [-]

, 2017-02-28 21:42, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Lien atpakaļ pokibumbā! Negribu pat skaidrot kādēļ un kur tu esi aplams.
es jau savu viedokli pat neuzrakstīju. tas bija komentētāju vairākums, Buļa iedvesmots (un īpaši pat nemainījās pēc pirmā titula, jo redz bez pārējiem big3 jau nu neuzvarētu..)

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 21:49, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: es jau savu viedokli pat neuzrakstīju. tas bija komentētāju vairākums, Buļa iedvesmots (un īpaši pat nemainījās pēc pirmā titula, jo redz bez pārējiem big3 jau nu neuzvarētu..)
Nezināju, ka Jordan un Kobaļevam nebija palīgu..

  +5 [+] [-]

, 2017-02-28 22:30, pirms 8 gadiem
Kā no fakin Jrue var dabūt Drū? Nu kā? Paskaidrojiet lūdzu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-01 01:23, pirms 8 gadiem
Nevar jau tā to Anthony arī baigi noniecināt nav jau tā kā viņš tajās galotnēs tikai garām met. Bet varbūt vajag izdomāt kaut ko citu jo es domāju ka pārsvarā visi treneri jau šādu spēļu beigu darbības daudz maz jau zin, izspēlē uz anthony kaut arī pēc visa es drīzāk liktu uz Rouzu vai kaut jauno KP lai rūdas viņam karjera gara