Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis: "Mums vēl nav skaidras savas lomas komandā"

Rolands Eliņš

Porziņģis: "Mums vēl nav skaidras savas lomas komandā"
Kristaps Porziņģis. Foto: AP/Scanpix

Dalasas "Mavericks" aizvadītajā naktī cieta zaudējumu NBA spēlē pret Jūtas "Jazz" ar 104:116, mača gaitā tā arī ne reizes neizvirzoties vadībā. Kristaps Porziņģis pēc spēles norādīja, ka komandai jākļūst saliedētākai, kamēr Tims Hārdevejs atzina, ka vienkārši bijis pārāk maz laika, lai komanda uzņemtu vienotu kursu.

"Mums vēl nav tādas komandas iekšējās ķīmijas, kādu mēs vēlamies iegūt," sacīja Kristaps Porziņģis, kurš pret Jūtu guva 18 punktus. "Mums vēl nav skaidras savas lomas komandā. Mēs vienkārši ejam laukumā un spēlējam. Mums komandā ir talantīgu spēlētāju grupa, taču, kamēr mēs nesāksim patiešām spēlēt kopā un arī pavadīt kopā laiku ārpus laukuma, domāju, ka mums neizdosies izveidot šādu iekšējo komandas ķīmiju."

"Mavericks" starpsezonā paturēja lielāko daļu sastāva kodola, taču sezonas pirmajā pusē nostabilizēties nav izdevies. Vispirms Porziņģis izlaida sezonas sākumu, atgūstoties no meniska operācijas, bet pēc tam vairāki spēlētāji nonāca Covid-19 protokolā, kas ne tikai neļāva viņiem doties laukumā, bet arī fiziski nošķīra no pārējās komandas. Aizvadītās nakts spēlē "Mavericks" vairākus spēlētājus sagaidīja atpakaļ sastāvā, taču komandai kopumā spēle neizdevās un tika ciests trešais zaudējums pēc kārtas.

Lai arī šis zaudējums ir savā ziņā pat likumsakarīgs un noteikti nav uzskatāms par izgāšanos, galu galā, "Jazz" ir šobrīd viena no spēcīgākajām komandām līgā un uzvarējusi desmit spēlēs pēc kārtas, Dalasas nometnē pēc mača komentāri medijiem bija līdzīgi kritiskā noskaņojumā kā Porziņģa izteiktie.

"Spēlētāji, kuriem nācās izlaist mačus Covid-19 dēļ, ir cīnītāji, tāpēc ilgu laiku nevajadzēs, lai viņi ieskrietos," sacīja "Mavericks" basketbolists Tims Hārdevejs. "Kopumā kā komanda mēs vēl šosezon neesam spēlējuši. Mums šosezon vēl nav bijusi neviena spēle, kurā piedalītos visi spēlētāji. Tas nav attaisnojums mūsu spēlei, taču jāsaprot, ka būs grūti."

"Mavericks" treneris Riks Kārlails norādīja, ka spēles sākums sanācis pārāk blāvs: "Laukumā nedevāmies ar pienācīgu spēku un enerģiju. Jūtas spēlētāji nospēlēja lieliski, kamēr mēs nē." Kārlails toties bija apmierināts ar spēlētājiem, kuri atgriezās no Covid-19 protokola, izsakoties, ka viņi pēc vīrusa ir salīdzinoši labā sportiskajā formā un drīzumā savu kondīciju tikai uzlabos.

Dalasai vēl viena spēle viesos pret "Jazz" paredzēta parīt.

Skaties pasaules klases sporta tiešraides Go3!

Izmantotie resursi:
https://www.dallasnews.com/sports/m...

  +2 [+] [-]

, 2021-01-28 19:19, pirms 4 gadiem
Nav skaidras lomas komandā ...
Varētu padomāt, ka pirmo nedēļu savākušies!

  +9 [+] [-]

, 2021-01-28 19:23, pirms 4 gadiem
KP teiktais sāk domāt, ka viņš nav apmierināts ar Kārlaila iestrādēm un stratēģiju, var jau arī saprast, haoss notiek komandā šobrīd

  -2 [+] [-]

, 2021-01-28 19:24, pirms 4 gadiem
Kur LV spēlētājs, tur diezko neiet.

 +11 [+] [-]

, 2021-01-28 19:52, pirms 4 gadiem
KaraLis rakstīja: KP teiktais sāk domāt, ka viņš nav apmierināts ar Kārlaila iestrādēm un stratēģiju, var jau arī saprast, haoss notiek komandā šobrīd
Cik dažas spēles paskatījos, tad nav jau īsti nekādas uzbrukuma shēmas uz KP, Luka tikai dažreiz atmet bumbu uz 3p. Ja tie nekrīt, vai arī KP nedabon bumbu pietiekami daudz, tad sāk mest pie jebkuras iespējas (kaut kā punkti jāsakrāj). Ja sakrīt, tad labi, ja nē, tad skats diezgan slikts.

 +10 [+] [-]

, 2021-01-28 19:55, pirms 4 gadiem
Kāda loma tajā komandā ir trenerim?

  +1 [+] [-]

, 2021-01-28 20:12, pirms 4 gadiem
Tiesi ar steigu vajadzigs jauns treneris un speles sistema,Dzims Kerijs par ilgu aizsedejies Dallasa.

  +7 [+] [-]

, 2021-01-28 20:31, pirms 4 gadiem
Wow, KP neparasti atklāts - galīgi ne pēc tām vadlīnijām, pēc kurām spēlētājus tajā pusē māca, kā runāt ar presi. Tas ir - tukši pļurkstēt. Tas patiešām lieciena par to, ka iekšējās problēmas ir lielas. Tai skaitā arī KP acīmredzot nav apmierināts ar savu lomu laukumā.

  +4 [+] [-]

, 2021-01-28 20:46, pirms 4 gadiem
berimors rakstīja: Wow, KP neparasti atklāts - galīgi ne pēc tām vadlīnijām, pēc kurām spēlētājus tajā pusē māca, kā runāt ar presi. Tas ir - tukši pļurkstēt. Tas patiešām lieciena par to, ka iekšējās problēmas ir lielas. Tai skaitā arī KP acīmredzot nav apmierināts ar savu lomu laukumā.
Labāk runāt tagad, ne kad būs aizvadīta 1/2 no sezonas!

  +5 [+] [-]

, 2021-01-28 20:54, pirms 4 gadiem
Es skatījos vienu spēli, kas man šķiet bija pret Indianu! Lūka Dončič vienkārši gāja pāri centram un uzreiz meta truli. Pirmajā puslaikā arī viņi krita, otrajā puslaikā guva 6 punktus. Es nezinu kāda var būt motivācija, kad viens met visu laiku pa grozu, un pārējie vai nu kapā pa atlēkušo, vai arī skrien atpakaļ aizsardzībā! Madrides Real viņš tā nespēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-28 21:21, pirms 4 gadiem
saps rakstīja: Kāda loma tajā komandā ir trenerim?
Kārlails tur ir kopš 2008.gada, 2011.gadā paņēma titulu. Pēc tā 4 reizes nav tikuši PO un 4 reizes zaudējuši 1.raundā. Cerams, ka Kjubana mērs būs pilns, jo arī šogad PO ir zem jautājuma zīmes. Visu nosaka Dončičs, bet nevar pakļaut visas komandas intereses un nākotni viena spēlētāja superEGO

  +3 [+] [-]

, 2021-01-28 21:27, pirms 4 gadiem
Pilnībā piekrītu džekiem par trenera nomaiņu, jo pašlaik Lukam sakāpis, arī KP neiet, vajag kaut kādu sistēmu, lai čaļus saliktu pa plauktiņiem. Pēc potenciāla džeki ir top3 rietumu blice, bet realitātē pat PO netiks. Man personīgi nepatīk, ka KP nespēlē savā pozīcijā, viņam jābūt tuvāk grozam, tur viņš efektīvāks kā uz truļļa metot 1/7

     [+] [-]

, 2021-01-28 21:40, pirms 4 gadiem
berimors rakstīja: Wow, KP neparasti atklāts - galīgi ne pēc tām vadlīnijām, pēc kurām spēlētājus tajā pusē māca, kā runāt ar presi. Tas ir - tukši pļurkstēt. Tas patiešām lieciena par to, ka iekšējās problēmas ir lielas. Tai skaitā arī KP acīmredzot nav apmierināts ar savu lomu laukumā.
Varbūt nav iekšējo problēmu,lai gan pēc Denveras spēles Džonsons un Luka ar Kārlailu tieši gāja runāt.Vai ar kaut ko runāt.
Nu bet reāli komandai trenēšanās kopā ir maigi sakot limitēta.Izbraukumos viņi vnk sēž bezjēgā viesnīcās.Treniņiem ir nogrieztas minūtes visā līgā.KP vispār nav spēlējis šogad kopā ar starting 5 Jrich/DFS un Maxi.Tie atkal nav spēlējuši ar KP.

Ja cilvēki lasa to pašu redditu Mavs,tad viņi zin cik bieži tiek taisīti topiki par Kārlailu un viņa visiem mīnusiem kuri gadiem nav mainījušies.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-28 22:19, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Varbūt nav iekšējo problēmu,lai gan pēc Denveras spēles Džonsons un Luka ar Kārlailu tieši gāja runāt.Vai ar kaut ko runāt.
Nu bet reāli komandai trenēšanās kopā ir maigi sakot limitēta.Izbraukumos viņi vnk sēž bezjēgā viesnīcās.Treniņiem ir nogrieztas minūtes visā līgā.KP vispār nav spēlējis šogad kopā ar starting 5 Jrich/DFS un Maxi.Tie atkal nav spēlējuši ar KP.

Ja cilvēki lasa to pašu redditu Mavs,tad viņi zin cik bieži tiek taisīti topiki par Kārlailu un viņa visiem mīnusiem kuri gadiem nav mainījušies.
Tas viss tā ir, jā. Bet, ja treneris lažo, KP neapmierināts, ka netiek pienācīgi izmantots, Lukas ego - tas nevar neatstāt iepaidu uz iekšējo mikroklimatu. Tie visi, protams, ir tikai pieņēmumi, nevaram precīzi zināt kas un kā. Bet, tas, ka KP saka, "ka mums nav savas lomas laukumā" patiesībā liecina par viņa paša diskomfortu un neapmierinātību ar savu lomu. Man piemēram tā arī nav skaidrs, kāpēc viņu neliek centrā. Vienu spēli nesen viņš tur bija ielikts un nospēlēja labi. Arī ar Luku bija laba saspēle. Un tā nebija nejaušiba, ka tad KP guva, ja nemaldos, 24 p., bet Luka tikai kaut kādus padsmit. Es protams spriežu no sava dīvāna pozīciijas, bet tas, ka KP netiek pienācīgi izmantos, man šķiet acīmredzami. Jautājums - kāpēc?

     [+] [-]

, 2021-01-28 23:20, pirms 4 gadiem
berimors rakstīja: Tas viss tā ir, jā. Bet, ja treneris lažo, KP neapmierināts, ka netiek pienācīgi izmantots, Lukas ego - tas nevar neatstāt iepaidu uz iekšējo mikroklimatu. Tie visi, protams, ir tikai pieņēmumi, nevaram precīzi zināt kas un kā. Bet, tas, ka KP saka, "ka mums nav savas lomas laukumā" patiesībā liecina par viņa paša diskomfortu un neapmierinātību ar savu lomu. Man piemēram tā arī nav skaidrs, kāpēc viņu neliek centrā. Vienu spēli nesen viņš tur bija ielikts un nospēlēja labi. Arī ar Luku bija laba saspēle. Un tā nebija nejaušiba, ka tad KP guva, ja nemaldos, 24 p., bet Luka tikai kaut kādus padsmit. Es protams spriežu no sava dīvāna pozīciijas, bet tas, ka KP netiek pienācīgi izmantos, man šķiet acīmredzami. Jautājums - kāpēc?
KP nospēlēja četras pēc kārtas pa centru un visās bija 20+ punkti un normālas spēles.Nākošajā ieliek atpakaļ pret Denveru pa 4,un progress apstājās.
Es nezinu kāpēc viņu nespēj izmantot tā,kā to darīja pagāšgad.
Tiešām to visu uzbrukuma basketbola mācīja un kontrolēja tagadējais Rockets treneris,jo viņš bija atbildīgais par to.Kārlailam kā trenerim ir tikai ļoti labas vai ļoti sliktas spēles.Nekad nav tādu pa vidu..Bet lielākās problēmas rotācijas un minūšu sadalījumi viņam gadiem nemainās vissliktākajā nozīmē

     [+] [-]

, 2021-01-29 05:44, pirms 4 gadiem
.Mavs palika līdzīgi Knicks. Komanda jāveido par jaunu.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-29 07:03, pirms 4 gadiem
Problēma ir viena - tas ir Podriņķis. Kaut Mavs ātrāk no tā enkura tiktu vaļā. Kaut vai par brīvu jādod prom (ja kāds vispār to lūzeri ņemtu) - viņš reāli traucē Lukam sasniegt savu potentiālu pašlaik.

     [+] [-]

, 2021-01-29 09:08, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Problēma ir viena - tas ir Podriņķis. Kaut Mavs ātrāk no tā enkura tiktu vaļā. Kaut vai par brīvu jādod prom (ja kāds vispār to lūzeri ņemtu) - viņš reāli traucē Lukam sasniegt savu potentiālu pašlaik.
Viens atsevišķs spēlētājs vēl nekad, nekur un nevienam nav atnesis titulu. Tā kā, ja Tavs saulstariņš nesapratīs, ka basketbols ir komandas spēle, tad varēs pabeigt karjeru līdzigi Raselam W. Vai potenciāli arī Hārdenam. Līdzības ir nenormālas.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-29 09:22, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Problēma ir viena - tas ir Podriņķis. Kaut Mavs ātrāk no tā enkura tiktu vaļā. Kaut vai par brīvu jādod prom (ja kāds vispār to lūzeri ņemtu) - viņš reāli traucē Lukam sasniegt savu potentiālu pašlaik.
Laikam vienīgā reize, kad tev piekrītu - kaut basketbola Dievs palīdzētu Mavs atbrīvoties no KP , lai Kristaps varētu spēlēt normālu labu basketbolu labā komandā tālāk no Dončiča. Spēlēšana līdzās saulei-Lukam apdedzina

  +1 [+] [-]

, 2021-01-29 09:23, pirms 4 gadiem
zigich23 rakstīja: Es skatījos vienu spēli, kas man šķiet bija pret Indianu! Lūka Dončič vienkārši gāja pāri centram un uzreiz meta truli. Pirmajā puslaikā arī viņi krita, otrajā puslaikā guva 6 punktus. Es nezinu kāda var būt motivācija, kad viens met visu laiku pa grozu, un pārējie vai nu kapā pa atlēkušo, vai arī skrien atpakaļ aizsardzībā! Madrides Real viņš tā nespēlēja.
Te jau ir tā Amerikas un Eiropas basketa atšķirība,kāpēc daudzi skatās labāk Eiropu,jo nav tik liels ego "stāros" un milzīgā viņu reklāma medijos,kura tādā pārsātinātibā ir nogurdinoša.Baskets ir kombinacionāla spēle ar līderu integrāciju kopējā darbā.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-29 09:49, pirms 4 gadiem
To jau var redzēt ka KP vairs nesmaida. Lukam vajag mekleet KP labaa pozīcijā un beidzot spēlēt kā īsts dominējošs divnieks. Ņujorkā daudzi uzbrukumi tika iestrādāti tieši caur KP.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-29 09:52, pirms 4 gadiem
Slēpts komentārs: x2 rakstīja: To jau var redzēt ka KP vairs nesmaida. Lukam vajag mekleet KP labaa pozīcijā un beidzot spēlēt kā īsts dominējošs divnieks. Ņujorkā daudzi uzbrukumi tika iestrādāti tieši caur KP.
Sapnis par "dominējošo divnieku" ir izsapņots, tev tā neliekas?

  -3 [+] [-]

, 2021-01-29 09:53, pirms 4 gadiem
EIRO BASKETS TIEŠĀM IR INTERESANTĀK SKATĪTIES NEKĀ JEŅĶU MELNO SPĒLĪTES.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-29 09:53, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Laikam vienīgā reize, kad tev piekrītu - kaut basketbola Dievs palīdzētu Mavs atbrīvoties no KP , lai Kristaps varētu spēlēt normālu labu basketbolu labā komandā tālāk no Dončiča. Spēlēšana līdzās saulei-Lukam apdedzina
Uz to pusi velk,bet es tomēr vēl ceru,ka līdz sezonas beigām lietas sakārtosies uz labo pusi. Kaut gan izskatās,ka pie Kārlaila tas nenotiks.
Kjūbanam jau noteikti patīk ,ka viņa komandā ir spēlētājs,kuru šādā vai tādā sakarā piemin ikkatrā reportāžā,bet komanda iekš playoff viņam noteikti ir vajadzīga vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-29 09:56, pirms 4 gadiem
Slēpts komentārs: x2 rakstīja: To jau var redzēt ka KP vairs nesmaida. Lukam vajag mekleet KP labaa pozīcijā un beidzot spēlēt kā īsts dominējošs divnieks. Ņujorkā daudzi uzbrukumi tika iestrādāti tieši caur KP.
Tā varētu būt,ja Luku apmierinātu triplis ar 10-15 gūtajiem punktiem. Bet viņam jau vajag kā minimums 25+.Citi savas atlēkušās gan viņam atstāj.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-29 10:44, pirms 4 gadiem
xZ rakstīja: Viens atsevišķs spēlētājs vēl nekad, nekur un nevienam nav atnesis titulu. Tā kā, ja Tavs saulstariņš nesapratīs, ka basketbols ir komandas spēle, tad varēs pabeigt karjeru līdzigi Raselam W. Vai potenciāli arī Hārdenam. Līdzības ir nenormālas.
Kāpēc viens? Es kaut ko teicu par vienu? Tiktu vaļā no enkura, tad teorētiski atbrīvotos vieta vēl vienai zvaigznei, ko nolikt blakus Lukam. Podriņķis ir viduvējība (un tas labākajā gadījumā).

Un Dirks 2011.gadā pierādīja, ka arī viena superzvaigzne var komandu aizvest līdz titulam. Nebija viņam sastāvā nekādas citas superzvaigznes un pat zvaigznes īsti nē - Kids karjeras norietā, Terijs arī uz karjeras beigu pusi - kas cits viņam tur bija? Tikai solīdi role playeri.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-29 10:46, pirms 4 gadiem
Slēpts komentārs: x2 rakstīja: To jau var redzēt ka KP vairs nesmaida. Lukam vajag mekleet KP labaa pozīcijā un beidzot spēlēt kā īsts dominējošs divnieks. Ņujorkā daudzi uzbrukumi tika iestrādāti tieši caur KP.
Atkārtošos vēlreiz - te nav nekāda dueta. Ir viena superzvaigzne (Luka) un viena pārmaksāta viduvējība (Podriņķis). Tas nav nekāds superduets. Nav un nekad nebūs. Uzbrukumi Knicks sastāvā tika iestrādāti caur Podriņķi, jo pārējie spēlētāji tur bija vēl lielāki ubagi nekā viņš.

     [+] [-]

, 2021-01-29 11:01, pirms 4 gadiem
Blakus Dončičam Kristapam ir grūti realizēt savu potenciālu, viņam vajag komandu, kas vairāk spēlē, izmanto tieši viņu.

     [+] [-]

, 2021-01-29 11:04, pirms 4 gadiem
Lielākais ubags Knicks laikos blakus KP bija Carmelo Anthony

     [+] [-]

, 2021-01-29 11:27, pirms 4 gadiem
saps rakstīja: Kāda loma tajā komandā ir trenerim?
Precīzi! Līdz šim izskatās ka tāda nemaz nav ... treneris tikai lai paspīdētu uz kādu interviju .... Pilnīgi individuāli basketbolisti vakaros uznāk uz laukuma uzspēlēt basīti!

...Mums pat akadēmiskajā airēšanā (basītī) 7 gadu garumā 2x nedēļā bija sakarīgāka sadarbība komandās....

     [+] [-]

, 2021-01-29 12:23, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Te jau ir tā Amerikas un Eiropas basketa atšķirība,kāpēc daudzi skatās labāk Eiropu,jo nav tik liels ego "stāros" un milzīgā viņu reklāma medijos,kura tādā pārsātinātibā ir nogurdinoša.Baskets ir kombinacionāla spēle ar līderu integrāciju kopējā darbā.
Beidzot kāds pareizi pasaka par Eiropu. Nav stāros ego, jo nav stāru. Stāri spēlē uzreiz NBA nevis kaut kādā Eiropas miskastē.

     [+] [-]

, 2021-01-29 12:24, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Laikam vienīgā reize, kad tev piekrītu - kaut basketbola Dievs palīdzētu Mavs atbrīvoties no KP , lai Kristaps varētu spēlēt normālu labu basketbolu labā komandā tālāk no Dončiča. Spēlēšana līdzās saulei-Lukam apdedzina
Interesanti. NYK nebija labi, Melo, Rouzs bumbu nedeva. Tagad atkal nedod. Kura tad būtu tā KP afigenā sapņu zeme, lai pēc 10 spēlēm atkal kaut ko nesāktu čīkstēt?

     [+] [-]

, 2021-01-29 12:40, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Interesanti. NYK nebija labi, Melo, Rouzs bumbu nedeva. Tagad atkal nedod. Kura tad būtu tā KP afigenā sapņu zeme, lai pēc 10 spēlēm atkal kaut ko nesāktu čīkstēt?
Manuprāt,ar Melo bija normāla sadarbība un viņš KP mentors NY. Nu,ja patinam filmu atpakaļ,tad atmiņā uzreiz iekrīt arī tas,kā viņš Kristapam pozīciju ierādīja,iegrūžot tam mugurā . Rouzam tiešām bija problēmas iedot KP bumbu viņam esot rezultatīvā pozīcijā.

     [+] [-]

, 2021-01-29 13:04, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Interesanti. NYK nebija labi, Melo, Rouzs bumbu nedeva. Tagad atkal nedod. Kura tad būtu tā KP afigenā sapņu zeme, lai pēc 10 spēlēm atkal kaut ko nesāktu čīkstēt?
Par Rouzu neteikšu, bet ar Melo KP sapasēja ļoti labi. Bet derētu jebkura komanda ar normālu PG, kuram galvenais ir komandas spēle, nevis personīgie stati, kā Hardenam vai Dončičam.