Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:116, Did:0, useCase: 3

"Preiļi": apburtais loks, jocīgais "Fair Play", fantāzijas par optimālo Latvijas futbola formātu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Preiļi": apburtais loks, jocīgais "Fair Play", fantāzijas par optimālo Latvijas futbola formātu
Preiļu komanda
Foto: "Preiļu" BJSS

Sportacentrs.com ir sazinājies ar visiem 12 šī gada komanda.lv 1.līgas klubiem (kas pabeidza čempionātu...), piedāvājot izteikt savas domas par aizvadīto sezonu. Piedāvājam 11. vietā palikušo "Preiļu", konkrēti kluba trenera Imanta Babra, viedokli par turnīru.

Visiem 1.līgas klubiem uzdevām vienus un tos pašus jautājumus.

"Preiļu" atbildes

Pirmkārt, gribu apsveikt Valmieru ar pelnītu uzvaru un atgriešanos Virslīgā. Uzskatu, ka tādai pilsētai kā Valmiera (arī Daugavpils, Rēzekne) jau pēc definīcijas jābūt Latvijas futbola augstākajā sabiedrībā. Gribu novēlēt Gatim, Normundam un Uldim turpināt iesākto kursu sastāva veidošanā – balstīties uz savējiem. Jums ir izveidota Latvijas apstākļiem ideāla sistēma (klubs – pašvaldība – sponsors – augstskola) – tātad ir iespēja organizēt normālu treniņprocesu. Jums ir Latvijas jaunatnes U-18 čempioni, Vidzemes FC personā, un nešaubos, ka tur ir jaunekļi, kuri grib sevi apliecināt. Ļoti ceru, ka ziemā nesāksiet dziedāt jau apnikušo Latvijas futbola dziesmu par sastāva pastiprināšanu, leģionāriem utml. (tas neattiecas uz Valmieras audzēkņu atgriešanu). Jau apnicis katru gadu skatīties kā maina treneri, sastāvu, dažreiz nosaukumu, bet sausajā atlikumā – atbraukuši un aizbraukuši leģionāri, iztērēta nauda, neiespēlēta jaunatne un atkal viss no gala. Ar tādiem panākumiem kā startējam Eirokausos, labāk, lai savējie tur uzsit punus.

1) Ko izdevās sasniegt un ko neizdevās (prieki un vilšanās)?
Mēs neieciklējamies tikai uz izcīnītu vietu. Par ļoti svarīgu uzskatu futbola auru spēles laikā, ko Preiļos veido simpātisks stadions, labs zālājs, vēsturiskie stendi, skaistas tabulas, mūzika, afišas pilsētā. Mums joprojām spēles diena sākas ar skatītāju solu mazgāšanu. Ir savs līdzjutēju loks (100 – 200 skatītāji; uz kausa spēli pret Riga FC – 600, kas priekš Preiļiem ir ļoti daudz). Par šo tēmu mums noteikti nav par ko sarkt.

Attiecībā uz sportiskajiem rezultātiem teikšu tā – man panākums ir iekļūšana medaļniekos, bet neveiksme – izkrišana no līgas. Un, ja iztiekam bez banālām frāzēm, ka piektā vieta ir labāka par sesto, tad principā, ir vienalga - esi tu ceturtais vai trīspadsmitais.

Šobrīd mēs neesam gatavi stādīt spēlētājiem uzdevumu iekļūt pirmajā trijniekā. Preiļos tam nav vajadzīgo priekšnosacījumu (finansiālo, sadzīvisko). Tāpēc mēs ar sapratni izturamies pret mūsu puišu vēlmi izbaudīt futbolu visās tā jomās (telpas, pludmale, Ghetto football, vēl šādi tādi futbola paveidi). Līdz ar to dažreiz jārēķinās ar nepilnvērtīgu sastāvu, kas mūsu gadījumā nozīmē, ka esam nekonkurētspējīgi (vēl joprojām ir kauns par zaudējumu Grobiņā un savās mājās pret Daugavpili [ar lieliem rezultātiem - aut.]). Savukārt, ja visi esam ierindā, tad ar jebkuru 1. līgas komandu varam cīnīties par uzvaru.

Protams, ka esam pārdomās par dzīvi, jo nekāda liela sponsora atnākšana nav paredzama un mūsu spēlētāji joprojām ir pieprasīti telpu futbola Virslīgā – tas nozīmē, ka ar lielu varbūtību varam prognozēt, ka arī nākamgad (tāpat kā iepriekšējos gadus) smagi iesāksim sezonu un vasarā savā laukumā centīsimies „sasmelt izlieto ūdeni”. Gribam izkļūt no šī apburtā loka, bet pagaidām nevaram.

Vēl viena svarīga joma, kurā cenšamies aktīvi darboties, ir komunikācija. Mums ir sava mājaslapa, Facebook lapa, ir spēļu video apskati, ir visu mājas spēļu un gandrīz visu izbraukuma spēļu fotoreportāžas. Nevar būt situācija, ka komanda nav vajadzīga līdzcilvēkiem. Tad kaut kas nav kārtībā. Vienmēr ir jābūt kādam Ērikam vai Vaņam, kurš nedēļas nogalē atnāks uz stadionu pabļaut par savu kaimiņu. Šajā sakarā mums nav par ko žēloties. Tāpat esam pateicīgi Preiļu Novada domei par finansiālo un Preiļu Sporta skolai par tehnisko atbalstu.

2) Kā vērtējat turnīru kopumā (organizācija, tiesāšana, sportiskais līmenis un konkurence)? Jūsu komentāri par jebko, kas ir sasāpējis vai tieši pretēji – par to, kas ļoti patīk un apmierina.
No organizatoriskā viedokļa nekādu pretenziju nav – savlaicīgi sastādīts kalendārs, nepieciešamā informācija pieejama LFF mājas lapā, arī jaunā "Comet" sistēma palīdz izvairīties no nevajadzīgiem pārpratumiem. Tāpat jūtos pateicīgs LFF par klubu ilgtspējīgas attīstības programmas ietvaros piešķirto finansējumu 5 000€, kura lielāko daļu novirzījām tieši mājas spēļu organizācijas izdevumiem (laukuma sagatavošana, apsardze, medicīna, video). Turnīra organizatori turpina sadarboties ar sporta preču veikalu komanda.lv, kā rezultātā 1.līgas klubiem tika piešķirtas bumbas, tika noteikti un apbalvoti mēneša labākie līgas spēlētāji un simboliskās izlases. Noteikti būtu jāpiestrādā pie kārtas videoapskatu kvalitātes – labprāt redzētu līdzīgus tos Preiļos veidotajiem (6-8 minūtes, ar visiem goliem un interesantākajām epizodēm par katru spēli).

Par to, kas nepatika:
1) Mieles palika pēc Ogres un Jēkabpils komandu izslēgšanas. Šobrīd nerunāju par ētisko momentu, bet par praktisko. Nevar būt situācija, ka tev atņem 6 punktus ["Preiļi" abas šīs komandas pieveica - aut.], 11 gūtus vārtus, tāpat neviens nedomā kompensēt ar spēles organizāciju saistītos izdevumus, toties atstāj tajās spēlēs nopelnītās diskvalifikācijas. Ja kāds pasludina spēli par nenotikušu un anulē rezultātu, tad ir jāuzņemas atbildība par izdevumu atlīdzināšanu. A, varbūt, mēs vēl prēmijas par uzvarām maksājam.

2) Tagad arī par ētisko. Mēs nevienam neko nenozagām. Mēs pārliecinoši apspēlējām gan Jēkabpili, gan Ogri. Tāpēc nepatīkami bija lasīt, ka LFF DK 14.jūlija lēmumā par Ogres un Jēkabpils izslēgšanu bija pieminēta spēle Preiļi - Ogre. Arī uzskaitītas minūtes 17’, 38’ un 75’, kurās Ogres spēlētājs apzināti kļūdījies, lai Preiļi gūtu vārtus. Lasot bija sajūta, ka esi līdzvainīgs pie kaut kā. Gan tad, gan tagad, skatoties šīs spēles videoierakstu, 17’ un 75’ redzu labu savu spēlētāju sadarbību, kā rezultātā guvām vārtus, bet 38’ nekādi vārti netika gūti, tāpēc vispār bez komentāriem. Cienījamie LFF eksperti - ja kāds ir izdarījis konkrētu likumpārkāpumu, tad viņš par to ir konkrēti jāsoda. Un nevajag šī pārkāpuma uzsvēršanai pielikt klāt “kompromāta kilogramus”. Ja godīgi, tad tā bija vienīgā reize sezonā, kad, redzot Ogres atbraukušo sastāvu (bez rezervistiem), jau pirms spēles biju pārliecināts par uzvaru.

3) Vēl viena lieta, kas nepatika. Kaut kā bija iegājies, ka divus iepriekšējos gadus Preiļu BJSS saņēma "Fair Play" balvu kā korektākā komanda. Tas bija patīkami. Atzīšos, ka šogad jau no sezonas sākuma rūpīgi sekoju šim procesam, pēc katras kārtas uzskaitīju saņemtās kartītes, pārvērtu tās punktos, un, būdams godkārīgs cilvēks, priecājos, ka šajā rangā Preiļu BJSS ir līderi. Ik pa laikam centos salīdzināt ar LFF, taču "Fair Play" sadaļā līdz pat sezonas beigām bija iepriekšējā gada rezultāti. Lai arī sezonas izskaņā devām vaļu emocijām (pēdējā spēlē pret Smilteni uzstādījām savu “rekordu” - 5 brīdinājumi), vienalga, savākto dzelteno un sarkano kartīšu mums bija vismazāk. Domās jau redzēju kādu no Preiļu spēlētājiem stāvot uz skatuves, sakot pateicības runu un saņemot balvu, taču - lika pagaidīt. 30.oktobrī LFF mājas lapā parādījās "Fair Play" rangs, kurā bijām 10.vietā. Kaut kāda paralēlā realitāte. Nenoturējos un piezvanīju uz Sacensību daļu. Man tika paskaidrots, ka ir jauns Nolikums (???), ka tur vēl kaut kādi rādītāji tiek ņemti vērā. Interesanti, ka uzreiz pēc šīs sarunas augstāk minētais Rangs pazuda no mājas lapas, bet pēc kādām 10 dienām parādījās jauns, kurā bijām “pacēlušies” uz 3. vietu. Ceru, ka 1. decembrī, kad 1. līgas komandas pulcēsies uz noslēguma pasākumu, Sacensību daļas speciālisti loģiski spēs izskaidrot šīs pārvērtības - varbūt būsim jau pirmie.

3) Vai jau šobrīd ir skaidrība par nākamo gadu (budžets, sastāvs, treneris utt.)?
Šobrīd nekādas kardinālas pārmaiņas nav plānotas.

4) Šogad piedzīvojām nepatīkamu situāciju ar "Ogres" un "Jēkabpils" izslēgšanu. Vai Jūsuprāt, vēl pirms sezonas sākuma ir reāli identificēt netīrus klubus/komandas? Un kāds, Jūsuprāt, ir optimālais komandu skaits 1. līgā?
Es nezinu un negribu par tādām lietām domāt. Viss, ko var darīt, ir spēlētājus ar attiecīgo anamnēzi neņemt savos klubos. Starp citu, par Ogri biju pārliecināts, ka viņi nenospēlēs līdz galam. Tikai iemesls cits - Ogre pirms sezonas pamanījās palikt bez saviem, ļoti sakarīgiem, jauniešiem, kuri jau gadu iepriekš bija izmēģinājuši spēkus 1. līgā. Bez gara soliņa ir neiespējami nospēlēt visu sezonu.

Ja man ļauts pafantazēt, es gribētu redzēt Virslīgu ar 10 komandām un 1. līgu ar 14 komandām. No Virslīgas izkristu divas pēdējās vietas, bet no 1. līgas iekļūtu 1. vietas ieguvējs un "Play-off" uzvarētājs (kā “Championship” - 2.-5. vieta + 3.-4. vieta + fināls). Mūsu futbolam nepieciešama pastiprināta asins cirkulācija un intriga. Un nevajag te stāstīt par kaut kādu neiedomājamu līmeņu atšķirību - nekādas “barselonas” Virslīgā nespēlē, savukārt katrā 1.līgas komandā ir spēlētāji, kuri, nokļūstot kvalitatīvākā treniņrežīmā, progresētu un atbilstu Virslīgas līmenim. Viņiem vajag dot iespēju. Varu tikai piekrist kolēģim Viktoram Ņesterenko, ka Virslīgā iekļuvušās komandas iespringtu un, vismaz treniņprocess būtu atbilstošs.

Nobeigumā gribu pateikties Sportacentrs.com kolektīvam par Latvijas futbola dzīves atainojumu un novēlēt saviem kolēģiem un Sportacentrs.com lasītājiem Laimīgu Jauno gadu un cerību, ka mūsu futbols ies uz augšu.

Atbildes sniedza "Preiļu" BJSS komandas treneris Imants Babris.

  +5 [+] [-]

, 2017-11-28 00:41, pirms 7 gadiem
Paldies, bija interesanti palasīt, lai gan neesmu futbola fans.

Varbūt kaut kur var apskatīt tos aizdomīgos vārtus Preiļi-Ogre spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2017-11-28 01:05, pirms 7 gadiem

  +5 [+] [-]

, 2017-11-28 01:05, pirms 7 gadiem
Pievienojos! Paldies arī Imantam Babrim par to, ka veltīja laiku, lai sniegtu padziļinātas atbildes!

     [+] [-]

, 2017-11-28 08:05, pirms 7 gadiem
Jatàjums - ko uz preiļu spēlēm aiz stadiona teritorijas dara slavenais gavrilova kungs ? ...

  +1 [+] [-]

, 2017-11-28 08:56, pirms 7 gadiem
Preiļu komanda ir tādi kā klīstošie holandieši - trenera dēli telpu futbola virslīgā, daudzi no darba izraujas uzspēlēt utt. Nez, kādu reizi vispār ir komanda pienācīgā sastāvā savākusies uz kādu treniņu?

  +4 [+] [-]

, 2017-11-28 09:07, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Preiļu komanda ir tādi kā klīstošie holandieši - trenera dēli telpu futbola virslīgā, daudzi no darba izraujas uzspēlēt utt. Nez, kādu reizi vispār ir komanda pienācīgā sastāvā savākusies uz kādu treniņu?
Tu to pateici tā itkā visās pārējās pirmās līgas komandās futbols ir pamatdarbs, ar diviem treniņiem dienā un algas saņemšanu par spēlēšanu sestdienās un svētdienās. Goda vārds, es neko nezinu par citām pirmās līgas komandām, par to organizāciju, treniņiem utt., bet pieļauju, ka neviena no šīs līgas komandām nesavācas optimālajā sastāvā uz treniņiem. Ja es kļūdos, palabo manis sacīto.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-28 09:19, pirms 7 gadiem
Man vienīgajam liekas, ka turnīru mājas lapās nedrīkstētu būt tā, ka kaut kādas tabulas parādās tikai sezonas beigās? LFF ar tiem saviem portāliem neveiksmīgi darbojas jau kādus 10 gadus, iegāzuši iekšā tūkstošus, maksājot kaut kādiem amatieriem lai to visu tur baksta uz priekšu. Par to naudu varēja aiziet uz kādu nopietnu firmu un uztaisīt to visu krietni vien labāku - gan automātiski fair play tabulas skaitītu, gan visu pārējo. Kaut vai pietiek paskatīties to pašu floorball.lv - florbolam naudas nav, toties viss notiek

  +1 [+] [-]

, 2017-11-28 09:47, pirms 7 gadiem
tullamore rakstīja: Tu to pateici tā itkā visās pārējās pirmās līgas komandās futbols ir pamatdarbs, ar diviem treniņiem dienā un algas saņemšanu par spēlēšanu sestdienās un svētdienās. Goda vārds, es neko nezinu par citām pirmās līgas komandām, par to organizāciju, treniņiem utt., bet pieļauju, ka neviena no šīs līgas komandām nesavācas optimālajā sastāvā uz treniņiem. Ja es kļūdos, palabo manis sacīto.
Es jau arī par citām komandām neņemos spriest, es vairākus Preiļu spēlētājus vienkārši pats pazīstu. Tomēr esmu diezgan pārliecināts, ka tabulas augšgala komandām ir nopietns treniņu grafiks un biežāk izdodas savākties.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-28 10:05, pirms 7 gadiem
Nevar būt situācija, ka tev atņem 6 punktus ["Preiļi" abas šīs komandas pieveica - aut.], 11 gūtus vārtus, tāpat neviens nedomā kompensēt ar spēles organizāciju saistītos izdevumus, toties atstāj tajās spēlēs nopelnītās diskvalifikācijas. Ja kāds pasludina spēli par nenotikušu un anulē rezultātu, tad ir jāuzņemas atbildība par izdevumu atlīdzināšanu. A, varbūt, mēs vēl prēmijas par uzvarām maksājam.

Izlasot šo tekstu,atliek vien pabrīnīties,ka to saka treneris,kurš nav sportā pirmo dienu.Tā varētu runāt jaunietis,kuram nav skaidrs,ka katrām sacensībām ir savs reglaments.Diskvalificētai komandai,kura nav aizvadījusi 50% spēļu,rezultāti tiek anulēti.Babra kungu uztrauc tas ,ka komandai atņemtas divas vienīgās uzvarētās spēles 1.riņķī pret komandām ,kuras ir sasmērējušās ar toto. Ko lai saka tās komandas ,kuras neuzspēja uzspēlēt ar šīm divām komandām?Virtuālie punkti vējā?Dīvaina domāšana trenerim,vai arī žurnālisti kaut ko nav pareizi uzrakstījuši.Kas attiecās uz Preiļiem,tad viņu parādītie rezultāti arī izsauc jautājumus?Pirmajā riņķī visi zaudējumi,izņemot pret abām toto komandām un pēkšņi otrajā riņķī izrādās ,ka komanda prot spēlēt un arī uzvarēt.Dīvainas pārvērtības

  +1 [+] [-]

, 2017-11-28 11:13, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Nevar būt situācija, ka tev atņem 6 punktus ["Preiļi" abas šīs komandas pieveica - aut.], 11 gūtus vārtus, tāpat neviens nedomā kompensēt ar spēles organizāciju saistītos izdevumus, toties atstāj tajās spēlēs nopelnītās diskvalifikācijas. Ja kāds pasludina spēli par nenotikušu un anulē rezultātu, tad ir jāuzņemas atbildība par izdevumu atlīdzināšanu. A, varbūt, mēs vēl prēmijas par uzvarām maksājam.

Izlasot šo tekstu,atliek vien pabrīnīties,ka to saka treneris,kurš nav sportā pirmo dienu.Tā varētu runāt jaunietis,kuram nav skaidrs,ka katrām sacensībām ir savs reglaments.Diskvalificētai komandai,kura nav aizvadījusi 50% spēļu,rezultāti tiek anulēti.Babra kungu uztrauc tas ,ka komandai atņemtas divas vienīgās uzvarētās spēles 1.riņķī pret komandām ,kuras ir sasmērējušās ar toto. Ko lai saka tās komandas ,kuras neuzspēja uzspēlēt ar šīm divām komandām?Virtuālie punkti vējā?Dīvaina domāšana trenerim,vai arī žurnālisti kaut ko nav pareizi uzrakstījuši.Kas attiecās uz Preiļiem,tad viņu parādītie rezultāti arī izsauc jautājumus?Pirmajā riņķī visi zaudējumi,izņemot pret abām toto komandām un pēkšņi otrajā riņķī izrādās ,ka komanda prot spēlēt un arī uzvarēt.Dīvainas pārvērtības
Ne vienmēr viennozīmīgi visos gadījumos, kad diskvalificē komandu, tiek dzēsti visi punkti, vārti utt. Loğiski, ka Imants un visa Preiļu komanda šajā gadījumā tika atstāta bez ļoti svarīgiem 6 punktiem un daudz vārtiem, un viņiem tas bija lielakais zaudējums no visām 1.līgas komandām. Žēl, ka jāzaudē svarīgi punkti deļ tā, ka sasmērējās citās spēlēs. Saprasti, ja spēlēs prer Preiļiem būtu kāda acīmredzama sazvērestība (kuru gan LFF "uzbūra"). Ja būtu kārtīgāk palasījis rakstu, apskatījies futzālas virslīgas komandu pieteikumu sarakstus un kalendāru, tad zinātu, ka liela daļa Preiļu komandas spēlētāju spēlē labās futzāla komandās un uz āra sezonas pirmo daļu vēl nav komandā. Varbut skaļi teikts, bet Preiļu čaļi " taisa" visu telpu futbola virslīgu. Protams, arī Rīgas un Valmieras puiši. Brāļi Babri, brālēni Pastari, Putāns, Caics, iespējams, arī Jubels. Preiļu futzālas "izlases" dream team.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-28 12:48, pirms 7 gadiem
Pilnībā piekrītu Babrim par 10 komandām virslīgā.Kur jaunie čaļi lai progresē, ja netiek esošajos top klubos??? Galīgs "fufels" Kazakēviča aizbildinājums, ka sadalīšanos divos ešalonos. Spānijā trijās līmeņa grupās,tāpēc samazina komandu skaitu ???

     [+] [-]

, 2017-11-28 13:21, pirms 7 gadiem
Carloz rakstīja: Man vienīgajam liekas, ka turnīru mājas lapās nedrīkstētu būt tā, ka kaut kādas tabulas parādās tikai sezonas beigās? LFF ar tiem saviem portāliem neveiksmīgi darbojas jau kādus 10 gadus, iegāzuši iekšā tūkstošus, maksājot kaut kādiem amatieriem lai to visu tur baksta uz priekšu. Par to naudu varēja aiziet uz kādu nopietnu firmu un uztaisīt to visu krietni vien labāku - gan automātiski fair play tabulas skaitītu, gan visu pārējo. Kaut vai pietiek paskatīties to pašu floorball.lv - florbolam naudas nav, toties viss notiek
Piekrītu, LFF lapa ir kā anālā atvere!

     [+] [-]

, 2017-11-28 14:11, pirms 7 gadiem
Preiļos ir arī mākslīgais laukums, tāpēc mājas spēles var aizvadīt arī pavasarī.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-28 15:37, pirms 7 gadiem
>>>pringles raksta-Ne vienmēr viennozīmīgi visos gadījumos, kad diskvalificē komandu, tiek dzēsti visi punkti, vārti utt.

Es nezinu tādu gadījumu,kad komanda nav nospēlējusi 50% turnīra spēļu,rezultāti netiktu anulēti.Tas tiek darīts viena loģiska iemesla dēļ,ka tās komandas ,kuras nepaspēja izspēlēt ar diskvalificēto komandu paliek kā zaudētāji pret tām,kuras to paspēja izdarīt.Kas tur nesaprotams?Šeit pat diskutēt nav jēgas.
Kas attiecās uz futzāla ietekmi Preiļu komandas rezultātos?Varbūt,to nezinu.Tomēr nebūšu par slinku un pacelšu augšā 1.līgas Preiļu spēļu protokolus un salīdzināšu sastāvus 1.riņķī un otrajā riņķī.

  +4 [+] [-]

, 2017-11-28 17:13, pirms 7 gadiem
Kā jau solīju,izskatīju visu Preiļu spēļu protokolus.Nezinu,kuri ir tie futzāles spēlētāji,kuri netiek pirmā riņķī uz spēlēm,bet lielas izmaiņas pirmā riņķa un otrā riņķa Preiļu spēles protokolos nemanīju.Vienīgi vārtsarga postenī R.Skuteli otrajā riņķī nomainīja Birjukovs un Pankovs.V.Breidaks 1 riņķī 10 spēles,,otrajā 10;Aleksandrs Trūps 9/8;Babris Matīss 10/11;Babris Miks 11/10;A.Jubels 9/8;I.Mitrofanovs 11/8;R.Pastars 8/8;R.Putāns 9/10
A.Caics 8/11;V.Reinis 9/10 Vienīgi Jānis Bulmeistars otrajā riņķī spēlēja ievērojami vairāk nekā pirmajā 2/8 Tādi ir fakti,kas atspoguļojās spēļu protokolos.Viss pārējais ,lirika.

     [+] [-]

, 2017-11-28 18:36, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Nevar būt situācija, ka tev atņem 6 punktus ["Preiļi" abas šīs komandas pieveica - aut.], 11 gūtus vārtus, tāpat neviens nedomā kompensēt ar spēles organizāciju saistītos izdevumus, toties atstāj tajās spēlēs nopelnītās diskvalifikācijas. Ja kāds pasludina spēli par nenotikušu un anulē rezultātu, tad ir jāuzņemas atbildība par izdevumu atlīdzināšanu. A, varbūt, mēs vēl prēmijas par uzvarām maksājam.

Izlasot šo tekstu,atliek vien pabrīnīties,ka to saka treneris,kurš nav sportā pirmo dienu.Tā varētu runāt jaunietis,kuram nav skaidrs,ka katrām sacensībām ir savs reglaments.Diskvalificētai komandai,kura nav aizvadījusi 50% spēļu,rezultāti tiek anulēti.Babra kungu uztrauc tas ,ka komandai atņemtas divas vienīgās uzvarētās spēles 1.riņķī pret komandām ,kuras ir sasmērējušās ar toto. Ko lai saka tās komandas ,kuras neuzspēja uzspēlēt ar šīm divām komandām?Virtuālie punkti vējā?Dīvaina domāšana trenerim,vai arī žurnālisti kaut ko nav pareizi uzrakstījuši.Kas attiecās uz Preiļiem,tad viņu parādītie rezultāti arī izsauc jautājumus?Pirmajā riņķī visi zaudējumi,izņemot pret abām toto komandām un pēkšņi otrajā riņķī izrādās ,ka komanda prot spēlēt un arī uzvarēt.Dīvainas pārvērtības
nesaprati, par ko Babris cepas. Viņam dīvaini šķiet tas, ka anulēja šo spēļu laikā iegūtos punktus, spēlētājiem gūtos vārtus, bet spēlētāju diskvalifikācijas, kas nopelnītas pret Ogri un Jēkabpili, atstātas spēkā.

     [+] [-]

, 2017-11-28 18:46, pirms 7 gadiem
..

  +2 [+] [-]

, 2017-11-28 20:09, pirms 7 gadiem
Lūk šis ir cilvēks, kurš ir pelnījis būt par LFF prezidentu !
Īsta vīra runa ! Nevis tikai čīkstēšana, bet reāla faktu konstatēšana !
Šajā amatā nedrīkt iebīdīt NEVIENU esošās ''direkcijas'' tovarišču !
Tāpat arī ne bļāuri, kurš svaidās ar populistiskiem solījumiem !
Mūsu futbols ar prasmīgu saimniekošanu var attapties no šī krīzes vien labākajā gadījumā 2-5 gadu laikā ! Piekrītisiet !
Un tomēr - patreizējais vadītājs esot teicis, ka no;iks pilnvaras pirms termiņa, kas nozīmē - tas tiks izdarīts, kad esošā valde būs pilnībā gatava, lai vēlēšanās nenotiktu nevēlami pārsteigumi !
Gaidīsim !

  +1 [+] [-]

, 2017-11-29 16:49, pirms 7 gadiem
Kinospox rakstīja: Lūk šis ir cilvēks, kurš ir pelnījis būt par LFF prezidentu !
Īsta vīra runa ! Nevis tikai čīkstēšana, bet reāla faktu konstatēšana !
Šajā amatā nedrīkt iebīdīt NEVIENU esošās ''direkcijas'' tovarišču !
Tāpat arī ne bļāuri, kurš svaidās ar populistiskiem solījumiem !
Mūsu futbols ar prasmīgu saimniekošanu var attapties no šī krīzes vien labākajā gadījumā 2-5 gadu laikā ! Piekrītisiet !
Un tomēr - patreizējais vadītājs esot teicis, ka no;iks pilnvaras pirms termiņa, kas nozīmē - tas tiks izdarīts, kad esošā valde būs pilnībā gatava, lai vēlēšanās nenotiktu nevēlami pārsteigumi !
Gaidīsim !
Tak Gorkšs jau braukā pa rajoniem bučojot bēbjus un pakaļas. Tas ir vairāk kā skaidrs, kurš būs Guņas ieliktenis

     [+] [-]

, 2017-12-04 14:41, pirms 7 gadiem
Preiļi un Babris ir izcils piemērs, kā rīkot futbola svētkus - spēles, kā arī visu, kas ap to saistīts! Īsts futbola entuziasts nevis shēmotājs! Sveicieni no otra Latvijas gala!