Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimss ar 38+16+10 nodrošina savu desmito un "Lakers" 32. dalību NBA finālos

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Džeimss ar 38+16+10 nodrošina savu desmito un "Lakers" 32. dalību NBA finālos
Dvaits Hovards un Lebrons Džeimss. Foto: Kim Klement/USA Today Sports/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) Rietumu konferences finālā triumfējusi zvaigžņotā Losandželosas "Lakers", kas ar 117:107 pārspēja sīksto Denveras "Nuggets", sērijā izcīnot uzvaru ar 4-1. "Lakers" līderis Lebrons Džeimss atzīmējās ar savu 27. "triple-double" līgas izslēgšanas mačos, gūstot 38 punktus, savācot 16 atlēkušās bumbas un iedodot desmit rezultatīvas piespēles.

Cīņas ievadā abas komandas apmainījās ar nelielas vadības iegūšanu, "Lakers" vienībai kontroli pār spēles gaitu vairāk pārņemot otrajā ceturksnī, kad Kalifornijas vienība veica vairākus salīdzinoši mazus izrāvienus, puslaiku pārtraukumā dodoties pie desmit punktu vadības - 61:51.

Pēc atpūtas Losandželosas basketbolisti veica astoņu punktu izrāvienu un ieguva lielāko pārsvaru spēlē līdz tam brīdim - 72:56. Tomēr "Nuggets" kārtējo reizi šo "play-off" laikā parādīja raksturu, līdz trešās ceturtdaļas noslēgumam sadeldējot deficītu uz tablo un panākot neizšķirtu - 84:84. Noslēdzošo 12 minūšu sākumā vairākus grozus pēc kārtas izdevās gūt Džeimsam, kura sniegums lielā mērā ļāva "Lakers" atgūt kontroli pār spēli un pēc desmit gadu pārtraukuma sasniegt NBA finālsēriju.

27 punktus "Lakers" komandas labā šonakt guva Entonijs Deiviss, kamēr "Nuggets" sastāvā pa 20 punktiem iemeta Džeremijs Grānts un Nikola Jokičs, kuriem arī attiecīgi deviņas un septiņas atlēkušās bumbas. Savukārt izslēgšanas mačos lielisku sniegumu nodemonstrējušais Džamals Marejs 19 punktiem pievienoja astoņas rezultatīvas piespēles.

Sešpadsmitkārtējā NBA čempione "Lakers" ieguvusi tikpat ceļazīmes uz turnīra finālsērijām, cik tuvākās sekotājas Bostonas "Celtics" (21 reizi) un Goldensteitas "Warriors" (11) kopā. "Celtics" gan vēl ir iespēja Austrumu konferences finālā atspēlēt 2-3 deficītu un pieveikt Maiami "Heat". Savukārt Lebrons Džeimss kļuva tikai par ceturto basketbolistu līgas vēsturē, kurš nopelnījis dalību vismaz desmit finālsērijās.

NBA izslēgšanas spēļu konferenču fināli

Pāris1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
Austrumu konference
Celtics (3.) – Heat (5.)114:117101:104117:106109:112121:1082-3
Rietumu konference
Lakers (1.) – Nuggets (3.)126:114105:103106:114114:108117:107--4-1

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/recap?game...

1 2 43 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2020-09-27 08:59, pirms 4 gadiem
GOAT

     [+] [-]

, 2020-09-27 09:05, pirms 4 gadiem
Haļava beidzās. Mareja "zilio" limits izsmelts.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-27 09:07, pirms 4 gadiem
bitoose rakstīja: GOAT
Goat? tur līdz goat kā cūkai līdz mēnesim
Ko dod 10 fināli ja nevar pat katru otru uzvarēt
No tà paša Iguodalas 3 aizvaidznieki vien

  -3 [+] [-]

, 2020-09-27 09:08, pirms 4 gadiem
Iguodala pēc kārtējā titula!
Leflopi #PaKrūmiem
GO HEAT!

  -2 [+] [-]

, 2020-09-27 09:31, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Goat? tur līdz goat kā cūkai līdz mēnesim
Ko dod 10 fināli ja nevar pat katru otru uzvarēt
No tà paša Iguodalas 3 aizvaidznieki vien
Lebrons 3 dažādas komandas ir aizvedis līdz finālam. 3 pilnīgi dažādi sastāvi. Manuprāt, tas ir ļoti respektabli.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-27 09:45, pirms 4 gadiem
Kobes vairs nav, bet bez viņa Lebrons ir vienīgais pašā augšā. Pagājušajā 10-gadē viņam konkurentu nav, pārējie visi ir tālu apakšā. Vienalga, kā viņu sauc- King, GOAT, šīs nakts spēle tikai vēlreiz pierādīja , ka Lebrons ir vismaz viens no 5 visu laiku labākajiem NBA spēlētājiem. Neesmu viņa fans, bet - visu cieņu!

  +2 [+] [-]

, 2020-09-27 09:51, pirms 4 gadiem
LJ noteikti ir top5 džeks pasaules vēsturē. Bet kā goat es redzu MJ un nākamais ir Kareem, un tikai tad pārējā brigāde. LJ protams ir ievilcis komandas finālā, bet jāatcerās, ka Austrumi ir bijuši vājāki kā rietumi vairākas sezonas.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-27 10:18, pirms 4 gadiem
Visas cerības uz Heat, ka tie uzvilks to prostitūtu James, skraida tik no komandas uz komandu ar cerību tik pie titula, nevis mērķtiecīgi ejot ar vienu komandu uzvarētāju ceļu... Viņš tālu atpaliek no senāko gadu leģendām. Ja vēl atļautu spēlēt kā senāk play off laikā, īstu vīru cīņu tad vispār nekas nebūtu. Riebjas tas LJ
Slēpts komentārs: teamo

  +2 [+] [-]

, 2020-09-27 10:27, pirms 4 gadiem
Ravix rakstīja: Visas cerības uz Heat, ka tie uzvilks to prostitūtu James, skraida tik no komandas uz komandu ar cerību tik pie titula, nevis mērķtiecīgi ejot ar vienu komandu uzvarētāju ceļu... Viņš tālu atpaliek no senāko gadu leģendām. Ja vēl atļautu spēlēt kā senāk play off laikā, īstu vīru cīņu tad vispār nekas nebūtu. Riebjas tas LJ
Piekrītu, pretīgi skatīties kā Lebrons jau 10 reizi finālā spēlēs jau trešās komandas sastāvā. Es arī nesaprotu, kāpēc tās komandas viņu grib sastāvā. Tiešām tās uzvaras ir tik svarīgas. Piekrītu, ka viņam senos laikos nebūtu nekādu iespēju - viņa fiziskā sagatavotība neturētu.

     [+] [-]

, 2020-09-27 10:38, pirms 4 gadiem
Straka rakstīja: Piekrītu, pretīgi skatīties kā Lebrons jau 10 reizi finālā spēlēs jau trešās komandas sastāvā. Es arī nesaprotu, kāpēc tās komandas viņu grib sastāvā. Tiešām tās uzvaras ir tik svarīgas. Piekrītu, ka viņam senos laikos nebūtu nekādu iespēju - viņa fiziskā sagatavotība neturētu.
Tu joko, bet ir cilvēki, kas tiešām tam tic.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-27 10:41, pirms 4 gadiem
teamo rakstīja: Džeimss ir otrs visu laiku labākais basketbolists pēc Lukas. Uz kuru komandu viņš iet, tā komanda būs finālā. Tāpēc viņu grib visas komandas. Džordans to nevarēja, viņš bija gļēvulis kurš visu mūžu nospēlēja Čikāgā un beigas kad aizgāja uz Vašingtonu, tad pat playoff netika.
beidz tak dzert, visas smadzenes nodzerie esi, kaut visticamak Tev vinu nemaz nebija nekad

  -2 [+] [-]

, 2020-09-27 10:49, pirms 4 gadiem
teamo rakstīja: Džeimss ir otrs visu laiku labākais basketbolists pēc Lukas. Uz kuru komandu viņš iet, tā komanda būs finālā. Tāpēc viņu grib visas komandas. Džordans to nevarēja, viņš bija gļēvulis kurš visu mūžu nospēlēja Čikāgā un beigas kad aizgāja uz Vašingtonu, tad pat playoff netika.
Vot es alnis. Klausos visādus podkāstus un muļķības. Gribētos dzirdēt eksperta viedokli. Kādas perspektīvas lukam tuvākajos gados? Tituls? Man liekas mavs pastiprinātos, un būtu izdevīga maiņa makarons+drafta piks pret caruso ar mcgee. Bet diez vai lakeri atdotu savus top džekus.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-27 10:49, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: beidz tak dzert, visas smadzenes nodzerie esi, kaut visticamak Tev vinu nemaz nebija nekad
Viņš līmi osta, šnabim naudas nav

  +3 [+] [-]

, 2020-09-27 10:53, pirms 4 gadiem
Ravix rakstīja: Visas cerības uz Heat, ka tie uzvilks to prostitūtu James, skraida tik no komandas uz komandu ar cerību tik pie titula, nevis mērķtiecīgi ejot ar vienu komandu uzvarētāju ceļu... Viņš tālu atpaliek no senāko gadu leģendām. Ja vēl atļautu spēlēt kā senāk play off laikā, īstu vīru cīņu tad vispār nekas nebūtu. Riebjas tas LJ
Neesmu Džeimsa fans, vairāk par Miami. Bet... cik tad komandas ir nomainījis Batlers?? var dažādi vērtēt Lebrona cilvēciskās īpašības, bet spēlētājs ir superizcils

  +1 [+] [-]

, 2020-09-27 11:07, pirms 4 gadiem
Ja Harels normāli nolēja savu cenu iekš burbuļa,tad Grants tiešām to ir uzdzinis normāli augšā

  +3 [+] [-]

, 2020-09-27 11:09, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Neesmu Džeimsa fans, vairāk par Miami. Bet... cik tad komandas ir nomainījis Batlers?? var dažādi vērtēt Lebrona cilvēciskās īpašības, bet spēlētājs ir superizcils
Tomēr beigās redzam kādas komandas pameta Batlers,un viss ko viņš teica par tām komandām bija taisnība..
Paskatāmies kādu miskasti Minesotu ievilka PO,un bez viņa viņi nonāca atpakaļ loterijā
Fili menedžmenta vaina un nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2020-09-27 11:14, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tomēr beigās redzam kādas komandas pameta Batlers,un viss ko viņš teica par tām komandām bija taisnība..
Paskatāmies kādu miskasti Minesotu ievilka PO,un bez viņa viņi nonāca atpakaļ loterijā
Fili menedžmenta vaina un nekas vairāk.
Šobrīd zinot Batlera dzīves stāstu, tad skaidrs, ka viņš nestrādāšanu aizsardzībā uztver par stulbu ego izpausmi!

  +1 [+] [-]

, 2020-09-27 11:19, pirms 4 gadiem
Ļoti ceru uz NBA klasiku finālā, jau sen nav redzēta, kopš 2010. gada. Bet ja tomēr būs Heat, būs prieks par Batleru- manā skatījumā izcils basketbolists.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-27 11:33, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Šobrīd zinot Batlera dzīves stāstu, tad skaidrs, ka viņš nestrādāšanu aizsardzībā uztver par stulbu ego izpausmi!
Tāpēc jau Batlers ar Spolstru/Railiju sader kā cimds ar roku..Jo tie savos darbos arī nečakarējas apkārt.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-27 11:36, pirms 4 gadiem
Straka rakstīja: Piekrītu, pretīgi skatīties kā Lebrons jau 10 reizi finālā spēlēs jau trešās komandas sastāvā. Es arī nesaprotu, kāpēc tās komandas viņu grib sastāvā. Tiešām tās uzvaras ir tik svarīgas. Piekrītu, ka viņam senos laikos nebūtu nekādu iespēju - viņa fiziskā sagatavotība neturētu.
Fiziski neizturētu??? Nosauc kaut vienu cilvēku uz planētas kas par savu fizisko un ķermeni rūpējas kā viņš!

  -2 [+] [-]

, 2020-09-27 11:39, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tomēr beigās redzam kādas komandas pameta Batlers,un viss ko viņš teica par tām komandām bija taisnība..
Paskatāmies kādu miskasti Minesotu ievilka PO,un bez viņa viņi nonāca atpakaļ loterijā
Fili menedžmenta vaina un nekas vairāk.
Varu tikai piekrist. Batlera cilvēciskās īpašības ir klasi augstākas, bet basketa ziņā Lebrons šodien ir visiem tālu priekšā. 10 NBA fināli 10 gados (izņemot 1 traumas dēļ) - kaut ko tādu diez vai vēl redzēsim

  -1 [+] [-]

, 2020-09-27 11:41, pirms 4 gadiem
trupac rakstīja: Vot es alnis. Klausos visādus podkāstus un muļķības. Gribētos dzirdēt eksperta viedokli. Kādas perspektīvas lukam tuvākajos gados? Tituls? Man liekas mavs pastiprinātos, un būtu izdevīga maiņa makarons+drafta piks pret caruso ar mcgee. Bet diez vai lakeri atdotu savus top džekus.
Pārāk smalks trollings. nenovērtēs.

  -4 [+] [-]

, 2020-09-27 12:08, pirms 4 gadiem
Uzmanību, uzmanību, visi Lebrona antifani - no rietumiem finālos, no bother. Ir ļoti daudz Lebrona fanu, mani ieskaitot, viņš padara NBA līgu skatāmu. Bet ir tiiiiik daudz antifani. Domāju, kādēļ tā, tagad jau 9 finālu parādīšanās 10 gados. Ļoti iespaidīgi. Bet paga, zaudējis 6 finālus. Laikam cilvēku acīs ir labāk, ja zaud pirmajā raundā, tad viss kārtībā ir, neskaita to nemaz. Tad mož Lebronam cleavland gados uzreiz jau speciāli pirmajā raundā vajadzēja atlaist grožus, lai nestātos pretī varenajai GSW? Būtu tā bijis respektablāk?

  +3 [+] [-]

, 2020-09-27 12:14, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: LJ noteikti ir top5 džeks pasaules vēsturē. Bet kā goat es redzu MJ un nākamais ir Kareem, un tikai tad pārējā brigāde. LJ protams ir ievilcis komandas finālā, bet jāatcerās, ka Austrumi ir bijuši vājāki kā rietumi vairākas sezonas.
Ko tad viņš ievilka? Miami kur bija big3 un Dveins jau vienu turzu bija pats pacēlis? Vai arī tagad LA,kur ir kaudze ar ļoti labiem spēlētājiem ar AD priekšgalā? Ok,par Klīvlendu piekrītu, tur tiešām bija pašvaks sastāvs un Lebrons to komandu vilka. Es piekrītu viedoklim,ka viņš noteikti ir viens no visu laiku labākajiem, bet nevajag arī pārspīlēt.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-27 12:38, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Fiziski neizturētu??? Nosauc kaut vienu cilvēku uz planētas kas par savu fizisko un ķermeni rūpējas kā viņš!
CR7 vins sava brivaja laika dzivo gym. Klist legenda ka vina berns pat tika ienemts tur

  +1 [+] [-]

, 2020-09-27 12:41, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Fiziski neizturētu??? Nosauc kaut vienu cilvēku uz planētas kas par savu fizisko un ķermeni rūpējas kā viņš!
Pag pag, Tu tagad joko vai tiešām domā ka lielākā daļa top sportistu nerūpējas par savu ķermeni uz ~100%? Piemēri?? Ronaldo, Nadāls. Pat Jāgrs, Messi. Bokseri utt. Pat Svarcneigers. Vienkārši nba ir visvairāk spēļu, tad nh; boksā tu gatavojies uz 2-3spēlēm gadā. Un rūpēties par savu ķermeni ir ssvarīgi sportā, bet piemēram Westbrook vs Jokich, Luka? Ja tu viņus nepazītu izvēlētos Wb, bet viņi pilda dažādas funkcijas un nedomāju ka kāds no 3jiem ēd picas katru nedēļu

  -3 [+] [-]

, 2020-09-27 12:41, pirms 4 gadiem
Vis smieklīgākais ir tas, ka visi tie spēlētāji ar ko LBJ spēlē kopā un kaut kur tiek (finālā), tie pēkšņi kļūst baigās superzvaigznes (anti-fanu acīs), top 10 spēlētāji līgā, lai tikai būtu iespēja pazemināt LBJ unikalitāti un spējas
Atseviški pirms tam un pēc tam šos spēlētājus par superzvaigznēm ar vairs tikai retais sauc. To pašu AD arī. Bet Heat laikos Bošu retais pirms apvienošanās dēvēja par baigo superzvaigzni. Vai Lovu Klīvlendā. Pirms Klīvlendas Lovs bija statistiķis utt. bet Klīvlendā uzreiz superzvaigzne
Tai pat laikā visi pēdējo gadu MVP jau sen atpūšas mājās, cīnījušies vieni, vai pa divi, pa trim, tāpat sēž pie grila un TV.

Tak novērtējiet talantu un līmeni, nav jau uzreiz akli jāfano par LBJ, bet apmāti meklēt negatīvas lietas, kuras izcelt un muldēt sviestu, tas ir slimi, un tā jau ārstējami...

P.S.
Ne jau superzvaigžņu skaits nosaka, tiksi vai netiksi finālā. Bet spēlētāju īpašības, kā tās spēj papildināt komandas biedrus, spēlētāju ambīcijas un komandas gars + treneri.
ja Lakers piemestu klāt, piemēram Kariju, Janni un Hardenu, būtu lielais 5inieks, bet es pat šaubos vai viņi tiktu līdz konferenču fināliem...

  -2 [+] [-]

, 2020-09-27 13:08, pirms 4 gadiem
basis89 rakstīja: Ko tad viņš ievilka? Miami kur bija big3 un Dveins jau vienu turzu bija pats pacēlis? Vai arī tagad LA,kur ir kaudze ar ļoti labiem spēlētājiem ar AD priekšgalā? Ok,par Klīvlendu piekrītu, tur tiešām bija pašvaks sastāvs un Lebrons to komandu vilka. Es piekrītu viedoklim,ka viņš noteikti ir viens no visu laiku labākajiem, bet nevajag arī pārspīlēt.
Labs piemērs ar Veidu un gredzenu Kāds sastāvs MIA bija, kad pacēla turzu un kāds, kad Lebrons atnāca. Vienīgais Veids tur arī bija no iepriekšējā sastāva. Un bez Lebrona, tur pat finālu neredzētu....

Ja atmiņa neviļ, tad MIA bija sliktākais W/L līgā starp 2006. un 2010. gadu

  +1 [+] [-]

, 2020-09-27 13:31, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Vis smieklīgākais ir tas, ka visi tie spēlētāji ar ko LBJ spēlē kopā un kaut kur tiek (finālā), tie pēkšņi kļūst baigās superzvaigznes (anti-fanu acīs), top 10 spēlētāji līgā, lai tikai būtu iespēja pazemināt LBJ unikalitāti un spējas
Atseviški pirms tam un pēc tam šos spēlētājus par superzvaigznēm ar vairs tikai retais sauc. To pašu AD arī. Bet Heat laikos Bošu retais pirms apvienošanās dēvēja par baigo superzvaigzni. Vai Lovu Klīvlendā. Pirms Klīvlendas Lovs bija statistiķis utt. bet Klīvlendā uzreiz superzvaigzne
Tai pat laikā visi pēdējo gadu MVP jau sen atpūšas mājās, cīnījušies vieni, vai pa divi, pa trim, tāpat sēž pie grila un TV.

Tak novērtējiet talantu un līmeni, nav jau uzreiz akli jāfano par LBJ, bet apmāti meklēt negatīvas lietas, kuras izcelt un muldēt sviestu, tas ir slimi, un tā jau ārstējami...

P.S.
Ne jau superzvaigžņu skaits nosaka, tiksi vai netiksi finālā. Bet spēlētāju īpašības, kā tās spēj papildināt komandas biedrus, spēlētāju ambīcijas un komandas gars + treneri.
ja Lakers piemestu klāt, piemēram Kariju, Janni un Hardenu, būtu lielais 5inieks, bet es pat šaubos vai viņi tiktu līdz konferenču fināliem...
Super teams vairāk ir izgāzušās, kā ko vinnējuši..
Oladžuvonam, Bārklijam, Pipenam bija jāņem tituls..
Braientam, Nešam, Hovardam, Gazolam, Arstestam arī ...

  +2 [+] [-]

, 2020-09-27 13:41, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Labs piemērs ar Veidu un gredzenu Kāds sastāvs MIA bija, kad pacēla turzu un kāds, kad Lebrons atnāca. Vienīgais Veids tur arī bija no iepriekšējā sastāva. Un bez Lebrona, tur pat finālu neredzētu....

Ja atmiņa neviļ, tad MIA bija sliktākais W/L līgā starp 2006. un 2010. gadu
UD aizmirsi, neatņemama Heat vērtība, klāt bija visos titulos un ir vēl tagda
Pēc 2006 gada titula Veidam bija savainojumu jūra, tas gads bija noraklstīts, tas tiesa, bet nu pēc tam Heat bija vienmēr play-off komanda, tiesa pirmais raunds bija griesti... Bet nu nebija jau tik slikti... Šķiet Veids arī scoring titulu izcīnīja tai starpposmā.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-27 13:58, pirms 4 gadiem
Bez Davis LAL nekādi fināli nebūtu!!
Džeims neko nesaniegtu bez superzvaigznēm blakus..

  -1 [+] [-]

, 2020-09-27 14:01, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Bez Davis LAL nekādi fināli nebūtu!!
Džeims neko nesaniegtu bez superzvaigznēm blakus..
Ko tu ar šo gribēji pateikt?

  -1 [+] [-]

, 2020-09-27 14:09, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Bez Davis LAL nekādi fināli nebūtu!!
Džeims neko nesaniegtu bez superzvaigznēm blakus..

NBA finālu sasniedza bez neviena cita top50 spēlētāja

  -1 [+] [-]

, 2020-09-27 14:10, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Bez Davis LAL nekādi fināli nebūtu!!
Džeims neko nesaniegtu bez superzvaigznēm blakus..

Tas gan ir spēcīgs apgalvojums..
MJ bez Pipena ar nebūtu gredzenu, pieņemu, ka neviens no sešiem...
Iešu vēl tālāk, MJ bez Rodmena nebūtu 3 gredzeni, točna nebūtu...
1 2 43 komentāri