Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Krūmiņš: "Trenerim ir tiesības aizrādīt un pieņemt galīgos lēmumus"

Andrejs Siliņš

Krūmiņš: "Trenerim ir tiesības aizrādīt un pieņemt galīgos lēmumus"
Varis Krūmiņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Ja jebkura situācija, kad kāds kādam kaut ko aizrāda, ir konflikts, tad es nesaprotu, kā var strādāt. Galu galā man ir jāatbild par rezultātu, ne jau viņiem," par atbrīvošanu no "Valmieras" basketbola kluba galvenā trenera amata Sportacentrs.com sacīja Varis Krūmiņš.

"Domāju, ka ne tikai man, bet arī daudziem spēlētājiem tas bija pārsteigums. Zemapziņā jutu, ka tiek gaidīta kļūda kopējā darbā. Ilgu laiku tādas nebija, jo pēdējās deviņās spēlēs izcīnījām astoņas uzvaras, izcīnījām trešo vietu regulārajā turnīrā. Domāju, ka pirmā spēle [ceturtdaļfināla sērijā, kad tika zaudēts Jūrmalai] kādam varbūt pielika punktu. Man un, domāju, arī spēlētājiem, nekāds punkts nebija - turpinājās cīņa par medaļu," Krūmiņš atzina, ka atbrīvošana no darba pēc pirmās ceturtdaļfināla spēles tikai zināmā mērā bijis pārsteigums. "Kādam bija pārsteigums, kādam droši vien nē. Raksts [par treneru nomaiņu] parādījās piecas minūtes pēc tam, kad to paziņoja man. Droši vien sagatavots viss bija stipri ātrāk."

"Valmieras" kluba ģenerālmenedžeris Mārtiņš Bērziņš komentārā par trenera nomaiņu norādīja uz konfliktu, kas briedis ilgāku laiku, taču trenerim Krūmiņam tas šķiet aplami: "Manā uztverē tās ir pilnīgas muļķības. Domāju, ka trenerim ir tiesības aizrādīt spēlētājam par viņu sniegumu, kādreiz arī dakteriem par viņu neizdarīto darbu un pieņemt galīgos lēmumus komandas taktikā. Ja jebkura situācija, kad kāds kādam kaut ko aizrāda, ir konflikts, tad es nesaprotu, kā var strādāt. Galu galā man ir jāatbild par rezultātu, ne jau viņiem. Man par rezultātu nācās atbildēt ātrāk nekā beidzās šī "play-off" sērija. Pagājušogad sākām no 0-2 sērijā par bronzu un izcīnījām medaļas. Šogad man neļāva pabeigt darbu."

"Sāpīgi, ka visas sezonas garumā strādāju ar komandu, bija gan grūti brīži, gan pacēlumi, kritumi, lielas spēlētāju rotācijas, sastāva izmaiņas, pat negribu sākt runāt, kurš ar kādām [veselības] kaitēm cīnījās. Beigās jau tik un tā LBL maksimums tika izcīnīts. Nosacīti ieguvām izslēgšanas spēlēs vājākus pretiniekus, diemžēl izrādījās, ka viņi ir spēcīgāki," komentēja Krūmiņš, kurš "Valmieras" klubā atgriezās pirms pagājušās sezonas. "Sastāva komplektācijas jautājumu es negribētu plaši komentēt. Man bija sastāvs, un ar to es strādāju. Vienmēr nenotiek tā, ka spēlētāji, kuri iepriekš savās komandās bijuši līderi, sanāk kopā un izveidojas kaujasspējīgs kolektīvs. Protams, spēlētāji nebija slikti, tikai bija reizes, kad viņi spēlēja labi, bija reizes - kad slikti. Protams, ne jau tikai spēlētāji visu nosaka. Ir arī treneru korpuss, komandai bija piesaistīts arī psihologs. Acīmredzot, ja bija tādi pacēlumi un kritumi, viss kopā nenostrādāja."

"Tika minēta izgāšanās Baltijas līgā. Vajadzētu atcerēties, ka pirmdienā bija spēle ar "Nevežis" mājās, ko uzvarējām ar +19, lai gan Viktors Iļjins bija aizbraucis atpakaļ uz VEF, bet pirms atbildes spēles Kaspars Cipruss gulēja slimnīcā... Par to, ka Iļjins braukāja šurpu turpu un Cipruss nogūlās slims, man vispār nebija nekāda darīšana. Protams, šoka moments bija par to, ka uz izšķirošo spēli neviens no garajiem komandā vairs nav," sacīja treneris. "Sezonas garumā ir daudz spēļu, daudz spēlētāji gūst traumas un vienmēr jāmeklē varianti. Protams, ar to saskārās visas komandas, ne jau tikai mēs. Tur ir n-tās nianses visā pasākumā. Vienu vainīgo atrada. Zināmā mērā es, protams, esmu pie kaut kādām lietām vainīgs. Domāju, ka pagājušogad ar Valmieru nostartējām ļoti labi, šogad turējāmies visu laiku līmenī. Katram trenerim ir savas metodes un savs stils. Nekad nebūs tā, ka visi strādās vienādi. Nekad nebūs tā, ka visi ieslēgs kompi, paskatīsies vingrinājumus un ar tiem dragās visu treniņu. Jo tev lielāka pieredze, jo vairāk pašam savu lietu."

Kluba paziņojumā tika minēts, ka Krūmiņam piedāvāts palikt Valmieras basketbolā, lai strādātu ar jaunatni, taču treneris vairāk sliecas uz atteikšanos: "Lasu kluba komentārā Sportacentrs.com, ka man ir konflikts ar visiem. Ja man ir konflikts un ja kluba vadībā paliek visi tie paši cilvēki, tad kā es varu tādā sistēmā strādāt? Manā uztverē tas neiet kopā."

"Katrā ziņā netaisos ne ar vienu konfliktēt. Ir tā, kā ir un jādzīvo tālāk. Ko darīt tālāk? Redzēsim. Jāskatās, kādas būs komandas, kas ko piedāvās, kurā vietā. Vasara ir tukšais periods. Domāju, ka neviens, kuram nav līgums uz vairākiem gadiem, vasarā nezina, kas būs tālāk - ne spēlētāji, ne treneri. Kuram patīk, ka viņu atlaiž? Domāju, ka nevienam nevienā darba vietā. Jācīnās tālāk, ar to dzīve nebeidzās. Kā saka labā teicienā - viss, kas tevi nenogalina, padara tevi stiprāku."

1 2 45 komentāri
Slēpts komentārs: Real Gortat

 +15 [+] [-]

, 2014-04-24 12:45, pirms 11 gadiem
Varis ir kārtīgs vecis un tāpēc "nemazgā veļu" publiski, kaut arī viņam varbūt tādas tiesības būtu... Kaut vai tāpēc, ka VIŅŠ tās trijas bronzas Valmieras basketbolam palīdzēja sagādāt ar savu darbu. Iespējams, varēja būt arī šoreiz medaļas, taču kāds to gribēja pasniegt jau par savu nevis Vara Krūmiņa nopelnīto kopā ar komandu.
Tiem, kuri patiešām grib saprast, kas šopavasar notika Valmieras basketbolā, iesaku pievērst uzmanību teikumam "kurš ar kādām (veselības) kaitēm cīnījās"... Tieši tajā vietā jārok dziļāk, tad varbūt radīsies kāds jautājums par komandas komplektācijas niansēm.
Vai sagaidīm trešo Vara Krūmiņa iznācienu Valmierā kā LBL komandas galvenajam trenerim? Grūti prognozēt, taču katra normāla cilvēka pašcieņai ir zināmas zināmas robežas, līdz kurai viņš ļauj sevi "piečakarēt"... Neķer krenķi, Vari, pievērsies maijā līdakām, un tad jau nākotne tālāko pati rādīs!

  +3 [+] [-]

, 2014-04-24 13:24, pirms 11 gadiem
Šī intervija turpina vēstīt to pašu, ko varēja redzēt komandas rādītajā spēlē sezonas laikā un arī to, ko savos paziņojumos pauda GM Bērziņš. Ir nepārprotami skaidrs, ka šajā sezonā Valmierā basketbola KOMANDAS nebija. Bija treneris, bija trenera asistenti un cits palīgpersonāls, bija spēlētāji (tik daudz kā nekad iepriekš, visi pat netika pieteikumā uz spēli) un bija kluba vadība, bet KOMANDAS nebija.
Un rezultāts tam visam ir tāds, kādu mēs šobrīd redzam. Treneris ir atlaists, cīņa par play-off ir zaudēta un Valmierā LBL basketbolu šopavasar vairs neredzēsim.
Vai treneris Krūmiņš ir vienīgais un galvenais vainīgais notikušajā? Uz šo jautājumu atbildēt var tikai viņš pats un kluba vadība. Tas ko līdz šim esmu lasījis abu pušu izteikumos, liecina par pilnīgi pretējiem viedokļiem šajā jautājumā.
Nākotnes vārdā varbūt pat ir labi, ka viss notika tā kā tas notika, bez varonīgas un brīnumainas izglābšanās pret Jūrmalu. Ļoti ceru, ka tie, kas klubā atbildīgi par lēmumu pieņemšanu, ļoti rūpīgi izvērtēs šajā sezonā notikušo un nākamajā sezonā Valmierā atkal būs basketbola KOMANDA, kas katrā spēlē atdod visus spēkus cīņā par uzvaru un ir vienoti mērķu sasniegšanā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: xZ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: xZ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-04-24 13:51, pirms 11 gadiem
bet jāsaka, ka paši Valmieras spēlētāji ir biku slimi galvā. tas pats "stārs" Kaufmanis, kurš pamanās 15 sekundes nodriblēt, nevienam nedodot bumbu, taisīt krosoverus pie 3p līnijas līdz izmet pilnīgi vājprātīgu 3nieku, kas biežāk neiekrīt, kā iekrīt. Jebkurš normāls treneris par šo viņu marinētu uz soliņa. Un pareizi darītu. Diemžēl, neviens treneris to Valmierā vēl nav izdarījis.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-24 13:56, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Kapēc nepārtraukti, viņš kādu laiku strādāja Jelgavā par treneri!

Ja skatamies no tā punkta ka Varis neizpildija Valmieras vadības uzliktos mērķus, tad piemēram Ventspilniekiem jau pēc BBL turnīra izgāšanās vajadzēja atlaist Štelmaheru! Tur toč bija izgāšanās, to pašu varētu teikt par VEFu un Butautu! Bet viņi strādā!

Atlaist treneri pēc pirmās zaudētās spēles play off - man šķiet ka tas nebija normāli darīts! Un palasot ari ko saka ar basketbolu daudz ciešāk saistīti cilvēki tad viņi saka to pašu!
Atlaist viņu tādā brīdī tiešām nebija normāli, bet neesmu augstās domās par viņu kā pieaugušo treneri. Ja nespēj savākt un motivēt spēlētajus, tad jāiet trenēt BJSS līmenī. Bija arī viens smieklīgs gadījums, kad vakarā pirms spēles ar igauņiem dažus gadus atpakaļ spēlēs plānu kala Krūmiņš un pilnīgi svešs šoferis pie polša. Viss, te arī apstajos, lai nepateiktu ko lieku Bet tā bija.
Slēpts komentārs: runchis

  +6 [+] [-]

, 2014-04-24 14:43, pirms 11 gadiem
Vai no komentētājiem ir arī kāds reāls eksperts, vai parasts jaunietis, kas tikai saprot kā spēlēt basketbolu, nerunājot par visu smalkāk? Lai arī kāds Varis bija, viņi reg. sezonu nospēlēja godam un pēc pirmās PO spēles atlaist ir tupākais, ko varu iedomāties. Valmieras vadība ir pilnīgi atsaldēti. Nenoliegsim, ka Jūrmala spēlēja ļoti labi, taču es tomēr pieļauju varbūtību, ka viņi ar Vari varētu būt atsitušies, taču tā jau ir pagātne.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-24 14:46, pirms 11 gadiem
Visu cieņu trenerim par darbu. Bet ja Valmiera grib pacelties ir nepieciešams treneris ar augstāku latiņu, kurš pats gatavs izaugsmei. Treneriem ir jālasa jaunākās grāmatas, jāseko vispārējais basketbola attīstībai, nevis jādzīvo uz savas pieredzes, treneris pensijā neiet.

     [+] [-]

, 2014-04-24 14:49, pirms 11 gadiem
Protams atlaist nebija pareizi, piekrītu tev, bet tajā pašā momentā tas nenoliedz to, ka Krūmiņam ir nepieciešama izaugsme, ir manāma savā ziņā stagnācija. Kāpēc jaunie neprogresē pie viņa, bet tajā pašā momentā LU visi ir kāpuši milzīgi meistarībā, kaut kas tur apakšā jābūt.
EddieMiami rakstīja: Vai no komentētājiem ir arī kāds reāls eksperts, vai parasts jaunietis, kas tikai saprot kā spēlēt basketbolu, nerunājot par visu smalkāk? Lai arī kāds Varis bija, viņi reg. sezonu nospēlēja godam un pēc pirmās PO spēles atlaist ir tupākais, ko varu iedomāties. Valmieras vadība ir pilnīgi atsaldēti. Nenoliegsim, ka Jūrmala spēlēja ļoti labi, taču es tomēr pieļauju varbūtību, ka viņi ar Vari varētu būt atsitušies, taču tā jau ir pagātne.

  +5 [+] [-]

, 2014-04-24 15:35, pirms 11 gadiem
Iedot Krūmiņam Jūrmalu, Turību vai LU un viņi progresēs acīm redzot, ne jau trenerī vaina, bet spēlētāju attieksmē pret darbu un veselības stāvoklī!Vieni spēlē lai kādreiz nopelnītu, bec citi lai sagaidītu algas dienu!

  +5 [+] [-]

, 2014-04-24 15:45, pirms 11 gadiem
Pirmkārt lai Valmiera kaut ko izcīna bez Krūmiņa. Otrkārt , ja spēlētājs spēlējot Valmierā nerespektē treneri , tad viņam nav nekādas nākotnes

  +1 [+] [-]

, 2014-04-24 16:00, pirms 11 gadiem
cobham rakstīja: Protams atlaist nebija pareizi, piekrītu tev, bet tajā pašā momentā tas nenoliedz to, ka Krūmiņam ir nepieciešama izaugsme, ir manāma savā ziņā stagnācija. Kāpēc jaunie neprogresē pie viņa, bet tajā pašā momentā LU visi ir kāpuši milzīgi meistarībā, kaut kas tur apakšā jābūt.
jaunie pie Vara progresē-svaigākais piemērs ir Viktors Iļjins, kāds viņš bija pirms Varis sāka strādāt par treneri un kāds progress tika izdarīts sezonas laikā, ka Vefs pat to novērtēja.

  -4 [+] [-]

, 2014-04-24 16:06, pirms 11 gadiem
plekste rakstīja: Iedot Krūmiņam Jūrmalu, Turību vai LU un viņi progresēs acīm redzot, ne jau trenerī vaina, bet spēlētāju attieksmē pret darbu un veselības stāvoklī!Vieni spēlē lai kādreiz nopelnītu, bec citi lai sagaidītu algas dienu!
Pat sapņos neviens Krūmiņam nedos trenēt jaunos čaļus, no progresa tur būs apaļa nulle. Īstenībā kurš ir izdomājis Krūmiņu te dēvēt par jauno spēlētāju attīstītāju, bet ko tad viņš ir attīstījis, prāta nāk vienīgi Amoliņš... Un ko palielam dod šīs medaļas, ja komandā nav nekāda jauno attīsība, kaut kāda vīzija uz ko klubs tiecas... iedomājos nu šogad Jēkabpils iegūs medaļu un kas no tā? Tāpat neviens vietējais tur nespēlē un ilgtermiņa ieguvums nekāds... Vēl runājot par šiem vecā kaluma treneriem kā Krūmiņš, Višņevičs arī tas pats Zvirgzdiņš, paskatieties kur un ko viņi vispār ir savā trenera karjerā trenējuši, palielam nevienu augsta līmeņa klubu, bet iztaisās par tādiem ekspertiem, citu aplicējiem...interesanti kāpēc tikai visi parasti sezonas gaitā tiek atlaisti...

  +3 [+] [-]

, 2014-04-24 16:06, pirms 11 gadiem
Noteikti esmu Vara pusē. Es pat teiktu, ka iespējams viņš ir treneris, kas nav līdz galam novērtēts. Labi sasniegumi ar jaun. izlasēm, pietiekami solīdi rezultāti arī ar komandām, ko trenējis. Šogad LBL jāsaka, ka galu galā izdarīja maksimumu, tiekot 3. vietā un apsteidzot budžeta ziņā lielāko Jēkabpili.
BBL zaudējums viesos bez neviena garā arī bija drīzāk loģisks nekā katastrofa. Basketbola cilvēkiem tas jāsaprot.
Neesmu pārāk tuvu piesaistīts Valmieras klubam, bet no malas skatoties liekas, ka būtu tā kā laiks mainīt komandas GM. KĀ VISPĀR VAR PLAYOFF LAIKĀ MAINĪT TRENERI? KĀĀ? Varēja vēl atlaist visu treneru korpusu - lai paši spēlē un darās.. Kāpēc tad pirms gada pie 0-2 neatlaida Krūmiņu? Visas tās treneru mainīšanas - tad dzen prom, tad atkal ņem atpakaļ utt. Nu vienkārši smieklīgi. Ceru, ka Valmieras kluba galvas izdarīs secinājumus un mainīs nepareizos kadrus, šaubos, ka tas ir Varis, kuram protams jāuzņemas visa atbildība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-24 16:15, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Kas tur no LU ir kāpuši baigā meistarībā? Peiners kurš jau kopš bērnības ir bijis talants? Dārgais kurš lec augstu un smuki danko? Vitols kurš šķiet ir Valmieras audzēknis!

Valmierai ari ar ko lepoties - Bērziņš - spēlēt vadošo lomu komandā sāka tieši tad kad atnāca Krūmiņš, tāpat izauga Iļjins.. Bērziņš varēja tikt ACB, tomer izvelejas VEF, Iļjins aizgāja uz VEF!
Un kāds Krūmiņam tur nopelns? Cik zinu ar Bērziņu un Iļinu Melderis un Andžejevskis individuāli pirms un pēc trnniņiem strādāja, Krūmiņš ar spēlētājiem individuāli nestrādāja vispār...

  +5 [+] [-]

, 2014-04-24 16:20, pirms 11 gadiem
megikungs rakstīja: Pat sapņos neviens Krūmiņam nedos trenēt jaunos čaļus, no progresa tur būs apaļa nulle. Īstenībā kurš ir izdomājis Krūmiņu te dēvēt par jauno spēlētāju attīstītāju, bet ko tad viņš ir attīstījis, prāta nāk vienīgi Amoliņš... Un ko palielam dod šīs medaļas, ja komandā nav nekāda jauno attīsība, kaut kāda vīzija uz ko klubs tiecas... iedomājos nu šogad Jēkabpils iegūs medaļu un kas no tā? Tāpat neviens vietējais tur nespēlē un ilgtermiņa ieguvums nekāds... Vēl runājot par šiem vecā kaluma treneriem kā Krūmiņš, Višņevičs arī tas pats Zvirgzdiņš, paskatieties kur un ko viņi vispār ir savā trenera karjerā trenējuši, palielam nevienu augsta līmeņa klubu, bet iztaisās par tādiem ekspertiem, citu aplicējiem...interesanti kāpēc tikai visi parasti sezonas gaitā tiek atlaisti...
Kas tās par muļķībām? Tu esi Valmieras GM vai arī neko daudz nerubī tiešām?

Izcīnīt medaļas ar jaunajiem čaļiem nozīmē kārtīgu darbu vasarā un veiksmīgu čempionātu. No tā tālāk izriet tas, ka spēlētājus pamana skauti vai lielie klubi. Tie paši Bertāns, Strēlnieks, Blaus un citi pēc bronzas sāka ieiet lielajā basī.
Pēdējos gados pie Krūmiņa spēlējuši Jānis Bērziņš, Iļjins, Ziediņš, arī Kaufmanis - visi viņi ir kārtīgi progresējuši un daži jau nokļuvuši VEFā.
Tavi nosauktie treneri ir ļoti cienījami Latvijas līmenī. Zvirgzdiņš ir bijis LV siev. izlases galv. treneris, kad bijām TOP5 Eiropā, vēlāk strādājis Krievijā ar bagāto Dynamo. Višņevicam arī cauri ir izgājuši pietiekami tālu tikuši spēlētāji. Tā ka tavs viedoklis ir miskastē metams... vispār nevar saprast, ko tu ar to tekstu biji domājis? Ķipa, ja pāri 50, tad trenerim jābeidz karjera?

  +3 [+] [-]

, 2014-04-24 16:21, pirms 11 gadiem
runchis rakstīja: Un kāds Krūmiņam tur nopelns? Cik zinu ar Bērziņu un Iļinu Melderis un Andžejevskis individuāli pirms un pēc trnniņiem strādāja, Krūmiņš ar spēlētājiem individuāli nestrādāja vispār...
a kāpēc tad viņi neuzspīdēja tad, kad Melderis bija par galveno? jo Melderis ar viņiem strādāja krietni pirms kļuva par galveno Valmierā.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-24 16:24, pirms 11 gadiem
runchis rakstīja: Un kāds Krūmiņam tur nopelns? Cik zinu ar Bērziņu un Iļinu Melderis un Andžejevskis individuāli pirms un pēc trnniņiem strādāja, Krūmiņš ar spēlētājiem individuāli nestrādāja vispār...
haha smieklīgi jau paliek, kas nez te slēpjas aiz tie profiliem varbūt vēl ar hronometru laiku uzņēmi - cik katrs treneris, ar ko strādāja...
Vispār jau tas ir pieņemts, ka palīgtreneri parasti vairāk nodarbojās ar individuālo darbu, bet galvenais treneris vada koptreniņus, tai pat laikā atbildot par visu treniņa procesu kopumā

  -1 [+] [-]

, 2014-04-24 16:31, pirms 11 gadiem
baller46 rakstīja: a kāpēc tad viņi neuzspīdēja tad, kad Melderis bija par galveno? jo Melderis ar viņiem strādāja krietni pirms kļuva par galveno Valmierā.
Cik tad tajā laikā viņiem bija gadu kādi 16-17?
Jā no koptreniņiem var iegūt, ja tie ir augsta līmeņa..., bet bez individuālā darba progress nav. Un ko vispār mums te daudz diskutēt kurš un ko ir devis, vislabāk taču ir pajautāt pašiem spēlētājiem!

  +5 [+] [-]

, 2014-04-24 16:32, pirms 11 gadiem
Večukiņ...
Ja tavuprāt Zvirgzdiņš nav trenējis neko ievērojamu un ir novecojis, tad šķiet, tu vienkārši esi pārāk ātri atklājis peldēšanās sezonu. Vai arī vienkārši esi stulbs. Viens pa divi.
megikungs rakstīja: Pat sapņos neviens Krūmiņam nedos trenēt jaunos čaļus, no progresa tur būs apaļa nulle. Īstenībā kurš ir izdomājis Krūmiņu te dēvēt par jauno spēlētāju attīstītāju, bet ko tad viņš ir attīstījis, prāta nāk vienīgi Amoliņš... Un ko palielam dod šīs medaļas, ja komandā nav nekāda jauno attīsība, kaut kāda vīzija uz ko klubs tiecas... iedomājos nu šogad Jēkabpils iegūs medaļu un kas no tā? Tāpat neviens vietējais tur nespēlē un ilgtermiņa ieguvums nekāds... Vēl runājot par šiem vecā kaluma treneriem kā Krūmiņš, Višņevičs arī tas pats Zvirgzdiņš, paskatieties kur un ko viņi vispār ir savā trenera karjerā trenējuši, palielam nevienu augsta līmeņa klubu, bet iztaisās par tādiem ekspertiem, citu aplicējiem...interesanti kāpēc tikai visi parasti sezonas gaitā tiek atlaisti...

     [+] [-]

, 2014-04-24 16:42, pirms 11 gadiem
Ratnieks rakstīja: Večukiņ...
Ja tavuprāt Zvirgzdiņš nav trenējis neko ievērojamu un ir novecojis, tad šķiet, tu vienkārši esi pārāk ātri atklājis peldēšanās sezonu. Vai arī vienkārši esi stulbs. Viens pa divi.
Par Zvigzdiņu vairāk biju domājis kā par vīriešu komandām (sievietēm tomēr zināma specifika, kaut kan arī no tām Zvirgzdiņs ar blīkšķi vai skandālu vienmēr ir palaist...diez vai tā tāda sagadīšanās). Jā nevar noliegt Krūmiņa nopelnus jauniešu čempionāta bronzas medaļas izcīnīšanā, bet ne jau tāpēc šie spēlētāji ir jāsauc par viņa audzēkņiem..(cik atceros tas pats Bertāns Valmierā vispār spēlēt netika) Tad jau varam teikt, ka Štālbergs izaudzināja Vecvagaru, Bērziņu, Gražuli....Mazurs Porziņģi. Ja spēlētāji ir talantīgi, tad bieži vien panākumus var gūt arī bez trenera liela ieguldījuma.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-24 17:41, pirms 11 gadiem
megikungs rakstīja: Par Zvigzdiņu vairāk biju domājis kā par vīriešu komandām (sievietēm tomēr zināma specifika, kaut kan arī no tām Zvirgzdiņs ar blīkšķi vai skandālu vienmēr ir palaist...diez vai tā tāda sagadīšanās). Jā nevar noliegt Krūmiņa nopelnus jauniešu čempionāta bronzas medaļas izcīnīšanā, bet ne jau tāpēc šie spēlētāji ir jāsauc par viņa audzēkņiem..(cik atceros tas pats Bertāns Valmierā vispār spēlēt netika) Tad jau varam teikt, ka Štālbergs izaudzināja Vecvagaru, Bērziņu, Gražuli....Mazurs Porziņģi. Ja spēlētāji ir talantīgi, tad bieži vien panākumus var gūt arī bez trenera liela ieguldījuma.
Tu, gudriniek, daudz ko nezini. Vai tu zini, cik daudz vecāki savus sīčus Jelgavā sāka uz treniņiem vest, kad Varis piekrita sporta skolā jaunāko grupu patrenēt? Precīzi nepateikšu, bet zālē vieta trūka! Tas pats notika tajā sezonā, kad viņš pus gadu Valgā pastrādāja. Viņu aicināja vasarā bērniem basketbola nometni vadīt, viņš brauca un atkal zāli gandrīz vai riņķī gāza! Un kāpēc? Tāpēc, ka tie cilvēki saprata, ka tāda iespēja ir jāizmanto, jo viņš prot iemācīt gan pamatus, gan daudz ko citu. Ka tik būtu, kam mācīt. Kāpēc Bertāns tosezon uz soliņa sēdēja? Tāpēc, ka tad vēl viņš bija jauns gurķis, kam priekšā bija spēcīgāki spēlētāji. Ja Varis neuzticētos jaunajiem, tad laukumā šosezon netiktu ne Gražulis, ne Geks. Vienkārši jaunajiem pašiem sevi ir jāpierāda. Kurš pierāda, tas arī ir laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-04-24 18:03, pirms 11 gadiem
megikungs rakstīja: Pat sapņos neviens Krūmiņam nedos trenēt jaunos čaļus, no progresa tur būs apaļa nulle. Īstenībā kurš ir izdomājis Krūmiņu te dēvēt par jauno spēlētāju attīstītāju, bet ko tad viņš ir attīstījis, prāta nāk vienīgi Amoliņš... Un ko palielam dod šīs medaļas, ja komandā nav nekāda jauno attīsība, kaut kāda vīzija uz ko klubs tiecas... iedomājos nu šogad Jēkabpils iegūs medaļu un kas no tā? Tāpat neviens vietējais tur nespēlē un ilgtermiņa ieguvums nekāds... Vēl runājot par šiem vecā kaluma treneriem kā Krūmiņš, Višņevičs arī tas pats Zvirgzdiņš, paskatieties kur un ko viņi vispār ir savā trenera karjerā trenējuši, palielam nevienu augsta līmeņa klubu, bet iztaisās par tādiem ekspertiem, citu aplicējiem...interesanti kāpēc tikai visi parasti sezonas gaitā tiek atlaisti...
Nenoturējos neuzrakstīt. Es nezinu cik puis tu ilgi zini par tādu Vari Krūmiņu, bet acīmredzot Tu kaut kur šo to esi palaidis garām (bez uzbraucieniem), cik spēlētājus viņš ir attīstījis. Personīgi arī es nekādu sarakstu neesmu veidojis, bet viens labs piemērs ir no pagājušā gada - Jānis Bērziņš. Ja tu vēlies lai vēl kādu nosaucu varu to arī izdarīt. Es saprotu, ka viņš ir jau vecs un tieši šī iemesla dēļ sportacentra komentāros, neatkarīgi no sporta veida, 'vecie' netiek cienīti, bet nu tomēr, paskatāmies nedaudz objektīvi.
Lai kā arī tur nebūtu vari man piekrist vai nepiekrist, bet bez Vara Valmierā augsta līmeņa basketbola nebūtu, kas nozīme tikai vienu - šis treneris tomēr elementāru cieņu ir pelnījis un to, kas tika izdarīts varēja paveikt savādāk. Turklāt, kas ir interesanti pēdējā laika Valmierā, acīmredzot vispār gan komandai, gan tās vadībai ir problēmas ar izpratni par elementāru cieņu gan pret spēli, gan līdzjutējiem, gan pret cilvēkiem kopumā. Varbūt, ka tā ir patiesā Valmieras kā kluba problēma.
Vēl runājot par 'vecā kaluma' treneriem - cik tad mums ir to augstas raudzes treneru Latvijā, ka mēs Zvirgzdiņu, Krūmiņu vai Višņēvicu varam pie katras iespējas aplikt? Kuri tad ir tie jaunie un perspektīvie, kas netiek laisti pie 'ratiem'? Varbūt, ka šeit atlaišanas sakarā jārunā ne tikai par treneru nekompetenci, bet arī par problēmām kluba menedžmentā? Jo ja aplūko, kuri ir LBL klubu menedžeri, tad jājautā cik daudz no šiem cilvēkiem ir basketbola cilvēki, kuri spēj saprast ne tikai to, kas ir basketbols, bet arī sporta spēļu ideju kopumā. Un varbūt vēlreiz jāatgriežas ir arī pie tā, ka 'vecā kaluma' treneriem ir savas 'vecā kaluma' iezīmes, kuru pamatu veido basketbols, bet jauno menedžeru interešu pamatā ir nauda un kā to piesaistīt. Šeit arī manuprāt varētu būt problēmas atrisinājums - pieņemot, ka Štālbergs varētu būt nākamais Valmieras treneris Valmieras menedžerim būs vieglāk šo treneri 'pārdot' iespējamajiem sponsoriem nekā 'veco' Vari Krūmiņu. Štālbergs vienkārši pēc vasaras panākumiem šobrīd ir 'karsts'. Vai viņš ir labs treneris to rādīs nākamās sezonas un par to mēs varēsim pārliecināties tikai tad, kad viņš jau būs Krūmiņa vecumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-04-24 20:58, pirms 11 gadiem
Valmiera ir parādā Zvirgzdiņam algu nu jau pioetiekami ilgi...
Gan jau Krūmiņam arī nesamaksās.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-24 21:06, pirms 11 gadiem
megikunga komentāri ir zemiski. sprāgoņa un bezjēga.

  +6 [+] [-]

, 2014-04-24 21:16, pirms 11 gadiem
Opsa, ka redzu diskusija iesaistijusies pasi BK Valmiera vadosie viri... To es par to etidi ar soferiti, par kuru - tikai vel pirms viesnicas, bet jau autobusa pa celam uz speles vietu - savulaik esot krenkejies kads komandas lidzbraucejs no pasa augstaka plaukta. Redz, domat par speli laikam nenozime visu celu blenzt loga un murmiminat pie sevis kombinaciju variantus! Cik zinu, tada maksimala koncentresanas savai lietai vienam no Valmieras sis sezonas treneru trio raksturiga, tacu Varis, paldies Dievam, tas nav. Nav te jega vakardienas bernudarzniekiem klastit, ko Krumins sava trenera karjera izaudzinajis un kur sie basketbolisti tagad spele, ja palikusi pie basketbola.
BK Valmiera vadiba ricibas pareizibu pec pirma maca ar Jurmalu varetu attaisnot tikai viena gadijuma - ja tiktu izcinitas medalas, nu, vel varbut cienigi zaudets bronzas serija, kur Valmierai atkal butu sava laukuma prieksrocibas. Ta ka roza sapnisu serija ar Melderi pie stures apravas jau ceturtdalfinala, tad, manuprat, kluda no BK Valmiera vadibas puses ir, ka smejies, uz sejas... Cik zinu, ari pec otra zaudejuma Valmiera kluba vadibai vel bija iespeja pameginat glabties, tiesa, bija viens nosacijums no jauna/veca galvena trenera puses - nemaisities vinam pa kajam! Uz to, protams, keizargrieziena specialisti nebija gatavi. Bet varbut vajadzeja pameginat - sliktak tacu vairs neko tapat nevareja izdarit...
1 2 45 komentāri