Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"United" cieš neveiksmi arī pret "Arsenal", Žezusam pokers "City" uzvarā

Rolands Eliņš

"United" cieš neveiksmi arī pret "Arsenal", Žezusam pokers "City" uzvarā
Londonas "Arsenal". Foto: AFP/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas mačā Londonas "Arsenal" svarīgā cīņā par Eirokausu kvotu sadalījumu ar 3:1 pārspēja Mančestras "United", kurai tā bija trešā neveiksme aizvadīto četru spēļu laikā. "United" sastāvā Brunu Fernandišs otrā puslaika sākumā nerealizēja pendeli, kas būtu tobrīd sniegusi neizšķirtu 2:2. Savukārt Mančestras "City" ar 5:1 sagrāva "Watford".

#"Arsenal" šī bija otra rezultatīvā spēle pret kādu no vadošajām komandām. Iepriekš tika iesisti četri vārti pret "Chelsea", bet šodien trīs vārti tika gūti pret Mančestras "United".

# "Arsenal" vismaz uz brīdi pakāpusies uz ceturto vietu Premjerlīgā, kas sniegtu iespēju nākamsezon startēt Čempionu līgā. Savukārt "United" no kārotā četrinieka atpaliek jau par sešiem punktiem, turklāt Mančestrai atlikušas vairs tikai četras spēles.

# "United" nedēļas vidū cieta pamatīgu neveiksmi pret citu savu principiālo konkurenti "Liverpool", piekāpjoties ar 0:4. "United" kopumā no iepriekšējām četrām spēlēm Premjerlīgā zaudējusi trijās, bet šosezon kopumā - desmit.

# Šodienas mačā "Arsenal" izvirzījās vadībā jau trešajā minūtē, kad vārtus guva portugāļu aizsargs Nunu Tavaress. Puslaika vidū "Arsenal" vieni vārti netika ieskaitīti aizmugures dēļ, taču drīz tāpat izdevās dubultot pārsvaru, Sakā realizējot pendeli 32. minūtē.

# "United" atguvās uzreiz ar Krištianu Ronaldu Premjerlīgas sezonas 16. vārtiem šosezon, turklāt Ronaldu to paveica, atgriežoties sastāvā pēc vienas spēles izlaišanas ģimenes personīgas traģēdijas dēļ.

# "United" otrā puslaika sākumā varēja panākt neizšķirtu, taču Brunu Fernandišs 57. minūtē nerealizēja pendeli, bet drīz pēc tam Ronaldu aizmugures dēļ netika ieskaitīti vēl vieni vārti.

# "United" centieniem izraut neizšķirtu svītru pārvilka Granita Džakas vārtu guvums, kas "Arsenal" 70. minūtē deva vadību 3:1, un spēle tā arī noslēdzās.

# Savukārt pēcpusdienas vēlajā spēlē Mančestras "City" ar 5:1 sagrāva "Watford", saglabājot nelielu vadību pār "Liverpool" cīņā par čempiona titulu.

# Gabriels Žesuss, kurš tiek piesaukts vasaras transfēru baumu sakarā, iesita pirmos divus vārtus pirmos 23 minūšu laikā, un pēc tam otrā puslaika pirmajās astoņās minūtēs Žesuss izcēlās ar vēl diviem vārtu guvumiem, kopumā sev noformējot tā saukto pokeru.

# Brazīlijas uzbrucējs visā iepriekšējā Premjerlīgas sezonā bija guvis mazāk vārtus (trīs) nekā šodienas mačā.

Anglijas Premjerlīgas kopvērtējums

VKomandaSUNZVārtiP
1.Manchester City33255380:2180
2.Liverpool32237283:2276
3.Chelsea31188566:2762
4.Arsenal331931152:4060
5.Tottenham Hotspur331841156:3858
6.Manchester United341591053:5154
7.West Ham United321561151:4251
8.Wolverhampton Wanderers321541333:2849
9.Newcastle United3411101340:5543
10.Leicester321191247:5142
11.Brighton & Hove Albion339131129:4040
12.Brentford341171641:4940
13.Southampton338121338:5439
14.Crystal Palace328131143:4137
15.Aston Villa3211101742:4637
16.Leeds United32891538:6833
17.Everton31851834:5329
18.Burnley325131428:4528
19.Watford33642330:6222
20.Norwich City33562022:6921

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaVārti
1.Mohameds SalāhsLiverpool22
2.Hinmins SonsTottenham17
3.Krištianu RonalduMan. United16
4.Djogu ŽotaLiverpool15
5.Sadio ManēLiverpool14
6.Harijs KeinsTottenham12
Aivens TounijsBrentford12
8.Vilfrīds ZahāCrystal Palace11
Kevins De BreineCity11

Izmantotie resursi:
https://www.premierleague.com/

1 2 42 komentāri

     [+] [-]

, 2022-04-23 16:35, pirms 2 gadiem
Teicama ģēre!

     [+] [-]

, 2022-04-23 16:35, pirms 2 gadiem
Bruno

  -2 [+] [-]

, 2022-04-23 16:36, pirms 2 gadiem
City futbolbumbas karalis! United nestāv pat tuvu!

  +1 [+] [-]

, 2022-04-23 16:46, pirms 2 gadiem
Arsenal malachi, ir sanemushies. Protams vienu bridi jau domaaju ka bus suudi lieli , bet viss beidzas labi .Ar to arii apsveicu

     [+] [-]

, 2022-04-23 16:49, pirms 2 gadiem
Būtu bijis ļoti liels brīnums, ja ManUre aizķertos šajā spēlē, kas uz brīdi šķita pat ļoti reāli, tomēr "Gunāru" spēka rezerves bija krietni lielākas. Jo jautrāka cīņa par pēdējo ČL biļeti. Pat nezinu, uz ko liktu savu naudu.

     [+] [-]

, 2022-04-23 16:50, pirms 2 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Bruno
Varētu padomāt, ka viens pats noraka savu klubu. Galīgi ne. Visi draudzīgi sadarbojās, lai to paveiktu kā komanda

  -3 [+] [-]

, 2022-04-23 16:53, pirms 2 gadiem
Riko rakstīja: Man pacietība ir beigusies, na*** šo komandu, vairāk neplānoju sekot viņiem!
Tu esi īsts patriots!
Zini kā ir būt Rīgas Dinamo fanam kopš 2008. gada?
Šobrīd fu lai Krievija aiziet bojā, bet kad vēl tas viss nebija, pirmie gadi skaisti un pat vel šogad cerēju uz play-off, bet vilšanās man nelika beigt fanot par viņiem.

Kur tu tagad pārleksi uz City vai Poli? Sāksi fanot par čempioniem?

  +2 [+] [-]

, 2022-04-23 16:55, pirms 2 gadiem
APTAUJU CENTRS rakstīja: Zini kā ir būt Rīgas Dinamo fanam kopš 2008. gada?
Zini, kā ir gaidīt no paša sākuma, kad šis "Dīvāno" čekistu projekts beidzot pašiznīcināsies? Un vai zini, kāds tagad ir gandarījums pēc visiem šiem gadiem?

  -2 [+] [-]

, 2022-04-23 16:59, pirms 2 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Zini, kā ir gaidīt no paša sākuma, kad šis "Dīvāno" čekistu projekts beidzot pašiznīcināsies? Un vai zini, kāds tagad ir gandarījums pēc visiem šiem gadiem?
Es vairāk ceru ka tiešām Savickis pazudis un pārņems kāds normāls hokeja cilvēks šo klubu, kurš nevis bīdīs savus krieveļus klubā, bet normālus arzemniekus + vietējos.
Protams jāatrod kur spēlēt, OHL būtu pirmais gads, kamēr iespēlējas, bet principā vajadzētu kādu normālu eiropas līgu bez KRIEVIJAS, neskaitot ČL, tīri regulāro sezonu ar Čehijas, Vācijas, Lietuvas, Igaunijas, Zviedrijas, Somijas, Šveices utt komandām!

  -1 [+] [-]

, 2022-04-23 17:01, pirms 2 gadiem
Nav man citi favorīti! Būšu neitrāls!

     [+] [-]

, 2022-04-23 17:17, pirms 2 gadiem
vārtu attiecība tabulā +2

  +1 [+] [-]

, 2022-04-23 17:19, pirms 2 gadiem
APTAUJU CENTRS rakstīja: Es vairāk ceru ka tiešām Savickis pazudis un pārņems kāds normāls hokeja cilvēks šo klubu, kurš nevis bīdīs savus krieveļus klubā, bet normālus arzemniekus + vietējos.
Tā jau arī ir tā problēma. Bet atteikšanās no Krievijas gāzes var atrisināt visas hokeja problēmas...varbūt tikai ne finansējumu. Mani apmierinātu jebkurš variants, kurā nav jābučo pēcpuses krievu oligarhiem un funkcionāriem.

  -1 [+] [-]

, 2022-04-23 17:20, pirms 2 gadiem
Riko rakstīja: Nav man citi favorīti! Būšu neitrāls!
Čaks Noriss neguļ - viņš gaida

     [+] [-]

, 2022-04-23 17:45, pirms 2 gadiem
Pārmaiņas pēc MU izskatījās apņēmīgi arī kaut ko iesist, protams realizācija nebija pārāk laba, bet tā spēle pozitīva salīdzinot ar sagrāvi pret Pool.

     [+] [-]

, 2022-04-23 17:48, pirms 2 gadiem
morgans rakstīja: Pārmaiņas pēc MU izskatījās apņēmīgi arī kaut ko iesist, protams realizācija nebija pārāk laba, bet tā spēle pozitīva salīdzinot ar sagrāvi pret Pool.
Un ja salīdzinām ar iepriekšējo abu komandu dueli? Cik liela atšķirība?

  -1 [+] [-]

, 2022-04-23 18:03, pirms 2 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un ja salīdzinām ar iepriekšējo abu komandu dueli? Cik liela atšķirība?
Atšķirības nav jo tabulā no abām spēlem ierakstās 0 punkti.
Nekad nēesmu šos fanātus sapratis, laba spēle, beidzot bija iespējas utt.
Bet atdurās pret to ka tāpat ir zaudējums, par labu spēli punktus nedod, punktus dod par uzvaru!

     [+] [-]

, 2022-04-23 18:19, pirms 2 gadiem
APTAUJU CENTRS rakstīja: Atšķirības nav jo tabulā no abām spēlem ierakstās 0 punkti.
Es par iepriekšējo Arenal-United dueli. Šoreiz "Arsenal" izskatījās labāk lielāko spēles daļu un arī uzvarēja. "United" arī šajā mačā bija pietiekami daudz iespēju, bet nespēja tās realizēt, tāpēc arī šāds rezultāts. Kā jau teicu, bija iespējas aizķeries. "Arsenal" noteikti nav neuzveicama komanda, atšķirībā no "Liverpool".

     [+] [-]

, 2022-04-23 19:42, pirms 2 gadiem
yuka rakstīja: Nkunku
Viena laba sezona bomāru līgā un tu jau gribi viņu likt MU pamatā? Bruno pirms CR7 ierašanās bija pat vairāk nekā labs. Arī šosezon viņs ir NR1 visā līgā pēc ''chances created''. Vai viņš ir vainīgs, ka jāspēlē kopā ar Rešfordiem, Pogbām utt, kuriem pakustināt savu pakaļu ir par grūtu?
Nkunku
kads sakars bomaru liga? vinam CL 6 speles 7 goli, sit ieksha pret Bayern un Dortmundi. Bruno ir overrated miskaste un tas ir fakts, zheel, ka Ronaldo ar tadu nabagu jaspele izlase un ari tagad kluba, vismaz Portugales trenerim ir smadzenes un biezhi vini uz benkja atstaaj.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-23 19:54, pirms 2 gadiem
elgarz rakstīja: kads sakars bomaru liga? vinam CL 6 speles 7 goli, sit ieksha pret Bayern un Dortmundi. Bruno ir overrated miskaste un tas ir fakts, zheel, ka Ronaldo ar tadu nabagu jaspele izlase un ari tagad kluba, vismaz Portugales trenerim ir smadzenes un biezhi vini uz benkja atstaaj.
Ronaldo var iet no kurienes nācis. Good Riddance.
Bez viņa komanda bija vieni no labākajiem vārtu guvējiem līgā.
Tagad spiesti izdabāt princesei, kuru nedrīkst nomainīt pat 85 minūtē, lai nesaņemtu sašutuma pilnus skatienus.

     [+] [-]

, 2022-04-23 19:56, pirms 2 gadiem
elgarz rakstīja: kads sakars bomaru liga? vinam CL 6 speles 7 goli, sit ieksha pret Bayern un Dortmundi. Bruno ir overrated miskaste un tas ir fakts, zheel, ka Ronaldo ar tadu nabagu jaspele izlase un ari tagad kluba, vismaz Portugales trenerim ir smadzenes un biezhi vini uz benkja atstaaj.
CR7 un Brunu izlasē tiešām nav tā izcilākā saspēle. Vienkārši divi spēlētāji, kuri nespēj ideāli saprasties.

     [+] [-]

, 2022-04-23 19:58, pirms 2 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienkārši divi spēlētāji, kuri nespēj ideāli saprasties.
Kaut to būtu ieraudzījuši Gleizeri, bet viņiem jau tikai $$ acīs rādās.

     [+] [-]

, 2022-04-23 20:02, pirms 2 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: CR7 un Brunu izlasē tiešām nav tā izcilākā saspēle. Vienkārši divi spēlētāji, kuri nespēj ideāli saprasties.
Nu vinsh ir slikts, neiet runa tagad par sadarbibu ar Ronaldo, konstanti dod kkadus long ballus un atdod bumbu pretiniekam, decision makings ari kriminals. Tur vainot taja Ronaldo ir jabut autistam. Pa lielam spelejot visu sezonu kaa bomzim un iedot jaunu kontraktu var tikai MANCHESTER UNITED!!!!

  +1 [+] [-]

, 2022-04-23 20:45, pirms 2 gadiem
Tabulā jau labu laiku gļuko spēļu un to iznākumu attiecība komandai Aston Villa - kā var būt 32 spēlēs 11 uzvaras, 10 neizšķirti un 17 zaudējumi?! Man šķiet, ka 10 neizšķirtu vietā vajadzētu būt 4, ja ir 37 punkti! Tad saskanētu arī ar spēļu skaitu!

     [+] [-]

, 2022-04-23 21:02, pirms 2 gadiem
Gabriels Jesus tik priecīgs, ka nākamsezon spēlēs citur, ka sāk krāmēt 4+1 spēlē

     [+] [-]

, 2022-04-23 21:10, pirms 2 gadiem
yuka rakstīja: Kaut to būtu ieraudzījuši Gleizeri, bet viņiem jau tikai $$ acīs rādās.
Visi cerēja, ka viņi sāks spēlēt kopā arī klubā un aizies saspēle arī izlasē, kur tomēr retāk gadās spēlēt kopā. Bet nekā.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-23 21:12, pirms 2 gadiem
elgarz rakstīja: Nu vinsh ir slikts, neiet runa tagad par sadarbibu ar Ronaldo, konstanti dod kkadus long ballus un atdod bumbu pretiniekam, decision makings ari kriminals. Tur vainot taja Ronaldo ir jabut autistam. Pa lielam spelejot visu sezonu kaa bomzim un iedot jaunu kontraktu var tikai MANCHESTER UNITED!!!!
Bruno un slikts? No visam Tavam caurejām, šī laikam ir viena no lielakajam. Šī sezona vinam nav tik lieliska, ka ieprieksejas abas, bet vins joprojam ir viens no labakajiem MU speletajiem un lai nu kurš, bet Bruno bija pelnijis jaunu kontraktu. Vins ir atslegas speletajs, kurš jānotur. 9 goli + 6 assisti un šķiet joprojām viņš ir līderis chances created visā premjerlīgā - tie ir fantastiski stati centra pussargam ņemot vērā, ka sezona nav izdevusies un klubs ir totāla miskaste šajā sezonā.

     [+] [-]

, 2022-04-23 21:12, pirms 2 gadiem
elgarz rakstīja: Nu vinsh ir slikts, neiet runa tagad par sadarbibu ar Ronaldo, konstanti dod kkadus long ballus un atdod bumbu pretiniekam, decision makings ari kriminals. Tur vainot taja Ronaldo ir jabut autistam. Pa lielam spelejot visu sezonu kaa bomzim un iedot jaunu kontraktu var tikai MANCHESTER UNITED!!!!
Vienīgais, ko es esmu secinājis, ir tas, ka Brunu nav līderis. Viņam nav līdera dotību, un neredzu, kā viņš spētu pacelt komandu citā līmenī pat ar jauniem komandas biedriem. Bet tik slikts manuprāt gan viņš nav. Es Ronaldu vispār nevainoju. Viņam tāda daba. Vecam sunim jaunus trikus neiemācīsi.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-23 21:28, pirms 2 gadiem
Un vispār visu cieņu Krištianu Ronaldu! Tādā brīdī iziet laukumā un gūt svarīgus vārtus - par to viņš ir pelnījis tikai visdziļāko cieņu!

     [+] [-]

, 2022-04-23 21:33, pirms 2 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienīgais, ko es esmu secinājis, ir tas, ka Brunu nav līderis. Viņam nav līdera dotību, un neredzu, kā viņš spētu pacelt komandu citā līmenī pat ar jauniem komandas biedriem. Bet tik slikts manuprāt gan viņš nav. Es Ronaldu vispār nevainoju. Viņam tāda daba. Vecam sunim jaunus trikus neiemācīsi.
nav vinsh slikts, bet diezgan overrated,biezhi grib izdarit parak daudz un uz to rekina ir daudz kluudu. Pret top komandam reti kko izdara, ja skaties uz cipariem, tad protams var teikt top klases speletajs, tikmer tads Nkunku sit un dod rez. piespeles pret City,PSG,Bayern,Dortmundi.

     [+] [-]

, 2022-04-23 22:06, pirms 2 gadiem
elgarz rakstīja: nav vinsh slikts, bet diezgan overrated,biezhi grib izdarit parak daudz un uz to rekina ir daudz kluudu. Pret top komandam reti kko izdara, ja skaties uz cipariem, tad protams var teikt top klases speletajs, tikmer tads Nkunku sit un dod rez. piespeles pret City,PSG,Bayern,Dortmundi.
Tu laikam MU neseko diez ko līdz. Ja sekotu, tad zinātu, ka jau bezmaz dekādi MU turnīra beigu tabulā iegāž tieši nestabilais sniegums pret komandām, kuras vismaz teorētiski būtu jāņem.
Varbūt neievēroji, bet tieši līdz ar Bruno ierašanos 20 gada janvārī šī nepatīkamā tendence beidzās, kas uzreiz atspoguļojās kā 2 vieta pagājšsezonas tabulā. Amizanti, ka precīzi ar Ronaldo ierašanos šī tendence atgriezās dubultā apmērā. Tagad divās savstarpējās spēlēs MU ir paņēmusi tikai vienu punktu pret divām bomžkomandām Watford un Everton.
Gan jau manam viedoklim ir/būs gana daudz oponentu, bet manuprāt līgas titulu nodrošina ne jau 4-8 spēles pret topkomandām, bet gan rezultātu stabilitāte pārējās 30-34 spēlēs pret ne tik labām. Kaut gan es piekrītu, ka bieži vien Brunim ir riskants un neapdomīgs spēles stils- ja tas nodrošina labākus rezultātus- manis pēc lai avanturizē cik vien vēlas.

     [+] [-]

, 2022-04-23 22:08, pirms 2 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienīgais, ko es esmu secinājis, ir tas, ka Brunu nav līderis. Viņam nav līdera dotību, un neredzu, kā viņš spētu pacelt komandu citā līmenī pat ar jauniem komandas biedriem. Bet tik slikts manuprāt gan viņš nav. Es Ronaldu vispār nevainoju. Viņam tāda daba. Vecam sunim jaunus trikus neiemācīsi.
Bet ko tad Bruno izdarīja uzreiz pēc pievienošanās pirmajā pussezonā un pagājušajā sezonā, ja ne vilka komandu uz priekšu un pacēla nākamajā līmenī? Viņš bija izteikts līderis un kapteiņa materiāls, kurš visu komandu dzina uz priekšu. Es daudz labprātāk viņam apsēju redzētu ap roku, kā Maguiram, kurš vispār nav vokāls un neparāda līderdotības.
Vienīgais kaitinošais aspekts Bruno spēlē tieši šajā sezonā ir nepārtrauktā čīkstēšana, apelēšana pret tiesnešu lēmumiem pēc katra neiedota soda pret viņu vai brīdī, kad viņš pārkāpj noteikumus un tā roku plātīšana gaisā. Reāli tas notiek katrā spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-23 22:21, pirms 2 gadiem
yuka rakstīja: Tu laikam MU neseko diez ko līdz. Ja sekotu, tad zinātu, ka jau bezmaz dekādi MU turnīra beigu tabulā iegāž tieši nestabilais sniegums pret komandām, kuras vismaz teorētiski būtu jāņem.
Varbūt neievēroji, bet tieši līdz ar Bruno ierašanos 20 gada janvārī šī nepatīkamā tendence beidzās, kas uzreiz atspoguļojās kā 2 vieta pagājšsezonas tabulā. Amizanti, ka precīzi ar Ronaldo ierašanos šī tendence atgriezās dubultā apmērā. Tagad divās savstarpējās spēlēs MU ir paņēmusi tikai vienu punktu pret divām bomžkomandām Watford un Everton.
Gan jau manam viedoklim ir/būs gana daudz oponentu, bet manuprāt līgas titulu nodrošina ne jau 4-8 spēles pret topkomandām, bet gan rezultātu stabilitāte pārējās 30-34 spēlēs pret ne tik labām. Kaut gan es piekrītu, ka bieži vien Brunim ir riskants un neapdomīgs spēles stils- ja tas nodrošina labākus rezultātus- manis pēc lai avanturizē cik vien vēlas.
Piekrītu par stabilitāti un sniegumu pret vidusmēra klubiem - tur MU ir nožēlojami šosezon. Bet nepavisam nepiekrītu, ka Ronaldo ir pie vainas. Ļoti labi ir uzskatāms, ka bez Ronaldo laukumā komanda ir vēl drausmīgāka. Aizsardzība ir zem katras kritikas un tur nevar neko pārmest smailes uzbrucējam. Šodien nebija Maguirs, bet ko pie velna Telles izdarīja? Atveda divus golus un vēl varēja būt. Varane arī vairāk traumēts, nekā spēlēts. Bailly man nesaprotamu iemeslu dēļ vispār nelaiž pie šprices. Rashfords šosezon izskatās pēc Championship rezerves spēlētāja labākajā gadījumā. Pogba pa lielam viss pie kājas tāpat ir un arī traumas. Greenwoods, kurš bija fantastiskā formā ir tuvāk cietumam, nekā furbola laukumam. Nu nevar visos šajos apstākļos Ronaldo vainot. Tur ir globāla problēma klubam un cerams, ka lielā tīrīšana ir sākusies un būs visiem pacietība gaidīt turpmākos pāris gadus kādus uzlabojumus.
Ronaldo šosezon ir 2ais labākais spēlētājs MU rindās aiz De Gea, attiecīgi nevis enkurs, bet tieši viens no retajiem, kuram var redzēt to dzirksteli acīs un tieksmi pec panākumiem. Būtu visiem tāda attieksme, mēs nebūtu tādos mēslos...

     [+] [-]

, 2022-04-23 22:24, pirms 2 gadiem
Bruno statistika, pēdējās 7 spēles 0 goli, 0 asist
...spēlētājs labs, bet pagājušā spēle labi parādīja, ka nav CR, nav golu, varēja tak citi sevi parādīt, bet kas tad traucēja?

     [+] [-]

, 2022-04-23 22:25, pirms 2 gadiem
yuka rakstīja: Tu laikam MU neseko diez ko līdz. Ja sekotu, tad zinātu, ka jau bezmaz dekādi MU turnīra beigu tabulā iegāž tieši nestabilais sniegums pret komandām, kuras vismaz teorētiski būtu jāņem.
Varbūt neievēroji, bet tieši līdz ar Bruno ierašanos 20 gada janvārī šī nepatīkamā tendence beidzās, kas uzreiz atspoguļojās kā 2 vieta pagājšsezonas tabulā. Amizanti, ka precīzi ar Ronaldo ierašanos šī tendence atgriezās dubultā apmērā. Tagad divās savstarpējās spēlēs MU ir paņēmusi tikai vienu punktu pret divām bomžkomandām Watford un Everton.
Gan jau manam viedoklim ir/būs gana daudz oponentu, bet manuprāt līgas titulu nodrošina ne jau 4-8 spēles pret topkomandām, bet gan rezultātu stabilitāte pārējās 30-34 spēlēs pret ne tik labām. Kaut gan es piekrītu, ka bieži vien Brunim ir riskants un neapdomīgs spēles stils- ja tas nodrošina labākus rezultātus- manis pēc lai avanturizē cik vien vēlas.
es runaju konkreti pa sho sezonu, nesaku, ka vinsh ir galvenais iemesls kaapec sezona ir taa izgazta, bet kapec jadod jauns kontrakts, ja vinsh ipashi pedejos 3 meneshus ir pedeja miskaste un sen pelnijis pasedet uz solina, kapec Hannibalam nevar iedot 1 speli vina pozicija? Tas pats ar Rashfordu, tam ari jauns kontrakts bus, kaut vai ir kriminali slikts.

     [+] [-]

, 2022-04-23 22:35, pirms 2 gadiem
lai vainotu CR7 ir jabut loti apdavinatam, atcerieties ka vinsh ir tikai strikers, kam javeido momenti vainot var vienigi vadibu un Sulsheru, kapec ir kaa ir
1 2 42 komentāri