Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" pārtrauc zaudējumu sēriju, "Lakers" salauž "Thunder"

Jānis Pārums

"Warriors" pārtrauc zaudējumu sēriju, "Lakers" salauž "Thunder"
Brendons Rašs
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) čempionātā astoņu zaudējumu sēriju aizvadītajā naktī pārtrauca latviešu centra spēlētāja Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" (23-41)komanda, kas izbraukumā ar 93:88 pieveica Minesotas "Timberwolves" (26-39).

Pēdējās 11 izbraukuma spēlēs "Warriors" pie panākuma bija tikusi tikai reizi, taču tas notika... tieši Minesotā.

Atgriešanās Minesotā vismaz sākumā neko labu nesolīja – jau pirmajā ceturtdaļā "Warriors" nokļuva iedzinēju lomā ar -20 (12:32), bet otrās ceturtdaļas izskaņā viesu deficīts sasniedza pat 21 punktu (32:53). Puslaiku Goldensteitas klubs noslēdza ar 39:55.

Tomēr pēc pārtraukuma laukumā bija jau pavisam cita "Warriors" komanda. Trešās ceturtdaļas otrajā pusē viesi uzsāka pakaļdzīšanos, īsā brīdī pietuvojoties līdz pieciem punktiem, bet ceturtajā ceturksnī pēc Raša un Dženkinsa aktivitātēm pirmoreiz izvirzījās vadībā – 83:81. Lai arī "Timberwolves" uz brīdi izdevās atgūt vadību, "Warriors" lieliski aizvadīja mača izskaņu pēdējo 70 sekunžu laikā no 87:88 panākot 93:88.

24 punktus uzvarētāju rindās guva Čārlzs Dženkinss, bet 19 punkti (turklāt priekšpēdējā minūtē realizēts svarīgs tālmetiens) Brendona Raša rēķinā. Andris Biedriņš nepiedalījās arī šajā mačā. Zaudētājiem Nikolā Pekovičs guva 19 punktus un izcīnīja 16 atlēkušās bumbas.

"Lakers" atspēlējas un uzvar 2.pagarinājumā

Lieliska atspēlēšanās izdevās arī Losandželosas "Lakers" (41-24) komandai, kas savā laukumā uzņēma bijušos līgas līderus Oklahomsitijas "Thunder" (46-18). Pirms pēdējās ceturtdaļas "Lakers" bija 16 punktu deficīts, taču mājinieki to likvidēja un pamatlaika beigās pat izvirzījās vadībā, tomēr pamatlaiks noslēdzās neizšķirti – 91:91. Tāpat beidzās arī pirmais pagarinājums (97:97), savukārt otrajā, "Lakers" nodemonstrēja savu pārākumu, uzvarot ar 114:106.

Kobī Braients uzvarētāju rindās guva 26 punktus, bet Po Gazolam pavisam nedaudz pietrūka līdz triple double - 20 punkti, 14 atlēkušās bumbas un deviņas rezultatīvas piespēles. "Thunder" sastāvā Kevins Durants atzīmējās ar 35 punktiem.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Hawks – Knicks112:113
Lakers – Thunder106:114 2P
Bobcats – Kings88:114
Heat – Rockets97:88
Pistons – Raptors76:73
Spurs – Cavaliers114:98
Timberwolves – Warriors88:93
Nuggets – Magic101:74
Clippers – Hornets107:98

Izmantotie resursi:
nba.com

1 2 60 komentāri

 +12 [+] [-]

, 2012-04-23 08:27, pirms 13 gadiem
Varbūt Kobe karjeras beigās vairs nav tik atlētisks kā Džeims, kurš var piepildīt statistikas ailes tikai no ātrajiem uzbrukumiem vien, bet tie trīņi pamatlaika beigās pāri sedzēja rokām kā arī step backi pagarinājumā ir kaut kas īpašs un "Karalis mīkstmiesis" nekad nebūs spējīgs uz neko tamlīdzīgu. Manuprāt Kobe Braients parādīja, ka viņš ir pavisam citā klasē nekā Lebrons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ass kečups

  +5 [+] [-]

, 2012-04-23 08:50, pirms 13 gadiem
Es nesaprotu, kas viņi pilnīgi āmurgalvas ir? Kā, tad ar draft pick? Nospļauties? Es saprastu, ja mājās vienreiz pusgadā uzvarētu un iepriecinātu tā jau piečakarētos līdzjutējus, bet nu uzvarēt izbraukumā, tad kad vajag vnk atdot spēli.. sviests..
Slēpts komentārs: Raitcha
Slēpts komentārs: eduards fināls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-04-23 09:01, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Arī Kobe varētu aizskriet ātrajā pretuzbrukumā, ja viņam blakus spēlētu tāds kā Veids.

Un Kobe izšķirošajos mirkļos pārvēršas par pavisam savādāku spēlētāju nekā mēs redzam spēles laikā. Bija, kad viņš no spēles nebija iemetis nevienu metienu līdz 4/4 pusei, bet, kad pienāca spēles beigas, viņš realizēja vairākus metienus tieši pēdejā minūtē. Tāds tas Kobe ir, un Lakers ar šo spēli parādīja, ka VAR.

Tik žēl, ka Artestu daba apveltījusi ar mazu valriekstu.
Par Kobi jāpiekrīt par 100%. Kas attiecas uz Artestu, varbūt tas valrieksts nav nemaz tik mazs... Hārdens ir ĻOTI vērtīgs spēlētājs priekš Rietumu favorītiem OKC. Iespējams nevienai citai komandai nav tik spēcīga 3. opcija uzbrukumā, ja viņš ir ārā, tad OKC play off akcijas kritīsies ļoti strauji. Šīs spēles beigas bija labs piemērs, metieni nekrita ne Durantam, ne Vestbrukam, Hārdens ļoti pietrūka.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-23 09:08, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Es ar īsti nesapratu. Neskatījos, bet man liekas, ka DET v TOR spēle varēja būt kkāds antibasketbols
Ha ha, spēlētāji piepalīdz pretiniekiem?

 +14 [+] [-]

, 2012-04-23 09:08, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Tu nopietni? Lebrons progresē katru sezonu, piekārto spēli un no individuālista kļūst par komandas spēlētāju, šogad MVP domāju, ka paņems bez problēmām. Nemana Kobes apbrīnotājus pēc viņa 3/21 spēlēm, kuras šogad ir padaudz, viņš ir still labs, bet viņa ēra neapšaubāmi tuvojas norietam.
Es neesmu teicis, ka LBJ nepaņems vēl ne vienu, ne divus, ne trīs, bet vairākus MVP Un pelnīti. Bet tieši tāda spēle kādu vakar rādija Kobe, atšķir zvaigznes no čempioniem.

Tieši tāpēc, ka Kobe nebaidās ņemt spēli uz sevi, viņš ir čempions. Līdz 4. ceturdaļas beigām, Kobes metienu realizācija bija tikai 2/11, bet ne jau tāpēc viņam notrīcēja roka. Būtu viņš aizpirdis garām tos sarežģītos metienus, šodien atkal daudzi smīkņātu par viņa 2/15 zaudējumā, bet spiediens uz viņu neatstāj iespaidu. Par LBJ, maigi sakot, to nevar teikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-23 09:14, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu tikai aiz pārlaimības, kādu muļķību neizdari...
Par mani neraizējies Ne es esmu pārlaimīgs, ne es darīšu muļķības, bet Tev iesaku padomāt pašam par sevi, jo Tavs komentārs ir bez satura un visai muļķīgs..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 09:22, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Lai Warriors tiktu TOP7, viņiem jāzaud visas, bet Cavs jāuzvar 2no3
Par Warriors spējām nav šaubu, bet Cavs vēl ir 4 spēles pret buļļiem, spurs, grizzlies un burvjiem, kāda iespēja? Toronto un Nets taču ar vēl var apsteigt GSW ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sportsl

  +3 [+] [-]

, 2012-04-23 09:30, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Despite Sunday’s Win, the Warriors Still...

Nets un Raptors ir palikusi savstarpējā spēle.
Nu skaidrs, tad viņi visticamāk finišēs 8 vai dalītā 7 ajā vietā, ja nebūs kāds "gudrs" lēmums plēsties par uzvarām pēdējās spēlēs.. Ja paliek 8ie, tad vēl ir 10% iespēja, ka dabūs top3 picku un saglabās to. Komandas stratēģis ir smadzenes pārdevis?

  +5 [+] [-]

, 2012-04-23 09:34, pirms 13 gadiem
sportsl rakstīja: Labs ir, ekspert - tagad gan beidz līst Kobem d***ā un izņem savu galvu ārā no viņa dibena

Ā - un vēl: Ringless > rapist

Varbūt Kobe karjeras beigās vairs nav tik atlētisks kā Džeims, kurš var piepildīt statistikas ailes tikai no ātrajiem uzbrukumiem vien, bet tie trīņi pamatlaika beigās pāri sedzēja rokām kā arī step backi pagarinājumā ir kaut kas īpašs un "Karalis mīkstmiesis" nekad nebūs spējīgs uz neko tamlīdzīgu. Manuprāt Kobe Braients parādīja, ka viņš ir pavisam citā klasē nekā Lebrons.
[/quote]
Puisīt, Tu esi tik uzskatāms un tik tipisks Lebrona fans, ka man nemaz nav jānolaižas līdz Tavam pokemonu, counter strike un pret pumpu smēres līmenim, jo visiem viss tāpat ir skaidrs par Tevi no šī komentāra Paldies par murgiem, bija par ko pasmaidīt, bet tagad gan ignore.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 09:41, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bez problēmām? Ķipa bez konkurences? Nedomāju gan, jo MVP vairāk ir pelnījis Durants. OKC ar katru gadu progresē un ir izaugusi par jau ļoti interesantu komandu. KD līdz šim nav ticis pie MVP, bet ir acīmredzami, ka viņš ir komandas sirds un dvēsele, ko nevar teikt par LBJ. Viennozīmīgi MVP es atdotu Durantam, un domāju līga darīs tāpat. Abām komandām rekordi ir vienādi, kura komanda noslēgs sezonu labāk, tajā arī tiks atrasts MVP. Bet par 99% domāju, ka tas būs Durants.
99% ??? es 70% dodu Lebronam un atlikušo Kevinam. Abi aizvada ļooti labu sezonu, bet Lebrons šogad konkrēti stumj uz priekšu heat un ir labs abos laukuma galos. Thunder jau sāk buksēt pirms play off.. pēdējās 11 spēlēs bilance 6-5, ka tik atkal pret Mavs neizlido PO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-23 09:49, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es neesmu teicis, ka LBJ nepaņems vēl ne vienu, ne divus, ne trīs, bet vairākus MVP Un pelnīti. Bet tieši tāda spēle kādu vakar rādija Kobe, atšķir zvaigznes no čempioniem.

Tieši tāpēc, ka Kobe nebaidās ņemt spēli uz sevi, viņš ir čempions. Līdz 4. ceturdaļas beigām, Kobes metienu realizācija bija tikai 2/11, bet ne jau tāpēc viņam notrīcēja roka. Būtu viņš aizpirdis garām tos sarežģītos metienus, šodien atkal daudzi smīkņātu par viņa 2/15 zaudējumā, bet spiediens uz viņu neatstāj iespaidu. Par LBJ, maigi sakot, to nevar teikt...
Piekrītu, bet cik reizes Kobe ir nočakarējies uzņemoties uz sevi? Viņam Lakers vnk ir milzīgs credit, kāds bija Lebronam Cavs. Lebrons tak Cavs sastāvā arī meta daudz izšķirošajos momentos, bet tagad pie cita trenera, citā komandā ir savādāk. Interesanti, ja Wade būtu vienā komandā ar Bryant kurš uzņemtos izšķirošajos momentos dominējošo lomu?

  -1 [+] [-]

, 2012-04-23 09:50, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bez problēmām? Ķipa bez konkurences? Nedomāju gan, jo MVP vairāk ir pelnījis Durants. OKC ar katru gadu progresē un ir izaugusi par jau ļoti interesantu komandu. KD līdz šim nav ticis pie MVP, bet ir acīmredzami, ka viņš ir komandas sirds un dvēsele, ko nevar teikt par LBJ. Viennozīmīgi MVP es atdotu Durantam, un domāju līga darīs tāpat. Abām komandām rekordi ir vienādi, kura komanda noslēgs sezonu labāk, tajā arī tiks atrasts MVP. Bet par 99% domāju, ka tas būs Durants.
savaa aklajaa un bernishkigaja heitoshana pret LBJ tu shauj atkal galiigi garam! LBJ nav komanda vilcejs, nav komandas dveesele? megini nedaudz padomat racionaali un tad uzraksti velreiz pamatotu tekstu! man nav ne mazako shaubu ka KD ir superstars un loti labs speletaajs, bet domaju jebkurs kursh jedz kaut ko no basketbola zinas ka LBJ tomer ir soli augstak nekaa KD un shajaa gadiijuma es runaju par abiem laukuma galiem un ietekmi uz komandu!

     [+] [-]

, 2012-04-23 09:52, pirms 13 gadiem
Pasaules Miers atkal aptraipa savu vārdu

     [+] [-]

, 2012-04-23 09:55, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Viņš velk Heat? Heat velk Veids un Bošs arī. OKC nav otru tādu opciju uzbrukumā, jo Vestbruka metiens pagaidām ir ļoti nestabils, bet Hardens nāk no soliņa.

1 uzvaras atšķirība pēdejās spēles. 6-4 pret 7-3. Esmu pārliecināts, ka Durants tiks pie MVP un viņš to būtu pelnījis arī daudz vairāk.
Viņam uz komandu ietekme ir daudz lielāka. Jo it sevišķi, ja uzvarētāju jāizšķir spēles beigās.
Nav opciju? Hārdens uzbrukumā izdara varbūt pat vairāk kā Bošs un neesmu skatījies statistikā, bet, manuprāt, punktu izteiksmē Vestbruks izdara vēl vairāk kā Wade. Gribi teikt, ka Bošs un Wade šogad ir ļoti stabili?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 09:55, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: 99% ??? es 70% dodu Lebronam un atlikušo Kevinam. Abi aizvada ļooti labu sezonu, bet Lebrons šogad konkrēti stumj uz priekšu heat un ir labs abos laukuma galos. Thunder jau sāk buksēt pirms play off.. pēdējās 11 spēlēs bilance 6-5, ka tik atkal pret Mavs neizlido PO.
Daudzi šogad uzskata OKC par Rietumu favorīti, bet manuprāt viņiem pietrūkst uzbrukuma opcijas garajā galā. Ibaka un Pērkins ir izcili aizsardzībā, bet ar 3 metējiem perimetrā var izrādīties par maz. Pie kam, Hārdens varētu būt ārā uz ilgāku laiku, Vestbrūks pārāk bieži met pats (sezonas beigās ir izmetis vairāk par Durantu), bet kaut arī Durantam ir izcils metiens, viņš ir pārāk kaulains, lai varētu efektīvi uzbrukt no posta.

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:12, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es neesmu teicis, ka LBJ nepaņems vēl ne vienu, ne divus, ne trīs, bet vairākus MVP Un pelnīti. Bet tieši tāda spēle kādu vakar rādija Kobe, atšķir zvaigznes no čempioniem.

Tieši tāpēc, ka Kobe nebaidās ņemt spēli uz sevi, viņš ir čempions. Līdz 4. ceturdaļas beigām, Kobes metienu realizācija bija tikai 2/11, bet ne jau tāpēc viņam notrīcēja roka. Būtu viņš aizpirdis garām tos sarežģītos metienus, šodien atkal daudzi smīkņātu par viņa 2/15 zaudējumā, bet spiediens uz viņu neatstāj iespaidu. Par LBJ, maigi sakot, to nevar teikt...
Viens ir muldēt, ka Kobe ir labāks par LBJ, katram savi stāri, savi elki utt, statistikas rekordi gan liecina par citu
Bet muldēt kko par zvaigznēm un par čempioniem, wtf? Atvaino, bet vai kādreiz kaut ko ārpus LAKERS esi redzējis NBA? Novickis aptuveni tāpat kā Kobe visu dzī9vi ir maucis un amucis, iet vai neiet spēle. Nez kapēc Vācija nav olimpiskie čempioni? Kapēc Dallasai vajadzēja 11 gadus play off pa kārtu (varbūt vairāk), lai tikti līdz gredzenam. Kapēc GSW nav tikusi čempionu godā? Ir jābūt galīgi caurvējā dzīvojošam, lai apgalvotu, ka Kobe ir slikts, bet glorificēt viņa apmāto mešanu pa grozu... Vai atceries spēles, ar kurām ir pacelti gredzeni? Atšķirības saskati, no ām, kuras tu te mini?

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:14, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Piekrītu, bet cik reizes Kobe ir nočakarējies uzņemoties uz sevi? Viņam Lakers vnk ir milzīgs credit, kāds bija Lebronam Cavs. Lebrons tak Cavs sastāvā arī meta daudz izšķirošajos momentos, bet tagad pie cita trenera, citā komandā ir savādāk. Interesanti, ja Wade būtu vienā komandā ar Bryant kurš uzņemtos izšķirošajos momentos dominējošo lomu?
Cik reizes Kobe ir nočakarējies... Tieši tas ir tas, ko es saku. Nekad nav bijis un nekad nebūs spēlētājs, kurš izpildīs visus sarežģītos metienus spēles beigās bez kļūdām. Džordanam ir tā slavenā reklāma, kurā viņš stāsta cik reizes ir aizmetis garām uzvaras metienus, cik bieži ir kļūdījies utt. bet tieši tas viņu padarot par to, kas viņš ir. Fenomenāli ir tie spēlētāji uz kuriem spiediens neatstāj iespaidu.

Atbildot uz jautājumu par Veidu, Kobe uzskata, ka viņš vēl joprojām ir pasaulē labākais 1 on 1 spēlētājs, es domāju, ka viņš būtu tas, kurš izpildītu izšķirošos metienus, bet, kad viņš piesaistītu double team kā šonakt, tad atmestu Veidam.

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:19, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bez problēmām? Ķipa bez konkurences? Nedomāju gan, jo MVP vairāk ir pelnījis Durants. OKC ar katru gadu progresē un ir izaugusi par jau ļoti interesantu komandu. KD līdz šim nav ticis pie MVP, bet ir acīmredzami, ka viņš ir komandas sirds un dvēsele, ko nevar teikt par LBJ. Viennozīmīgi MVP es atdotu Durantam, un domāju līga darīs tāpat. Abām komandām rekordi ir vienādi, kura komanda noslēgs sezonu labāk, tajā arī tiks atrasts MVP. Bet par 99% domāju, ka tas būs Durants.
Interesanti, kādēļ neviens no Spurs netiek peisaukts?
Komanda laba, stabila, pirmā vieta divīzijā, bet redz MVP no 2. komandas.

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:23, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Viņš velk Heat? Heat velk Veids un Bošs arī. OKC nav otru tādu opciju uzbrukumā, jo Vestbruka metiens pagaidām ir ļoti nestabils, bet Hardens nāk no soliņa.

1 uzvaras atšķirība pēdejās spēles. 6-4 pret 7-3. Esmu pārliecināts, ka Durants tiks pie MVP un viņš to būtu pelnījis arī daudz vairāk.
Viņam uz komandu ietekme ir daudz lielāka. Jo it sevišķi, ja uzvarētāju jāizšķir spēles beigās.
Patiesību lieliski var redzēt paskatoties spēles, kad viens vai otrs nespēlē...

  +7 [+] [-]

, 2012-04-23 10:28, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Viens ir muldēt, ka Kobe ir labāks par LBJ, katram savi stāri, savi elki utt, statistikas rekordi gan liecina par citu
Bet muldēt kko par zvaigznēm un par čempioniem, wtf? Atvaino, bet vai kādreiz kaut ko ārpus LAKERS esi redzējis NBA? Novickis aptuveni tāpat kā Kobe visu dzī9vi ir maucis un amucis, iet vai neiet spēle. Nez kapēc Vācija nav olimpiskie čempioni? Kapēc Dallasai vajadzēja 11 gadus play off pa kārtu (varbūt vairāk), lai tikti līdz gredzenam. Kapēc GSW nav tikusi čempionu godā? Ir jābūt galīgi caurvējā dzīvojošam, lai apgalvotu, ka Kobe ir slikts, bet glorificēt viņa apmāto mešanu pa grozu... Vai atceries spēles, ar kurām ir pacelti gredzeni? Atšķirības saskati, no ām, kuras tu te mini?
Es teicu, ka Kobe ir citā klasē nekā LBJ, neko vairāk. Novickis un Veids ir vienā klasē ar Kobi.Vispār es nesaprotu, kas Tev nav skaidrs... Cik saprotu, Tu esi Heat fans, bet finālus esi piemirsis? Tad es atgādināšu:

LBJ 4. ceturtdaļā netikai nespēja iemest neko sarežģītāku par lay up, bet arī izgāzās aizsardzībā. Un tas viss pēc tam, kad 34 gadus vecais un 188cm garais, Džeisons Terrijs viņu publiski izaicināja.

Ja mēs skatamies tikai uz talantu, tad Lebrons ir labākais spēlētājs Pasaulē un iespējams pat visu laiku labākais, bet vai talants ir viss kas ir vajadzīgs, lai varētu saukt sevi par čempionu? Nē! Karalis DžEms sastingst atbildīgās situācijās viņu atšķir no čempioniem kādi ir Veids, Novickis, Kobe un citi.

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:30, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Nav opciju? Hārdens uzbrukumā izdara varbūt pat vairāk kā Bošs un neesmu skatījies statistikā, bet, manuprāt, punktu izteiksmē Vestbruks izdara vēl vairāk kā Wade. Gribi teikt, ka Bošs un Wade šogad ir ļoti stabili?
Ja komanda ir 2. vietā (konferencē), kādas vēl var būt runas par kko nestabilu? Turklāt tie, ar ko tu salīdzini, ir tieši tur pat.

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:34, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Patiesību lieliski var redzēt paskatoties spēles, kad viens vai otrs nespēlē...
To mēs redzējām finālā, kad Veids guva traumu un, pie neizšķirta, rezultāta pēdējās spēles minūtēm LBJ bija jāuzņemas vadība uz sevi, ko viņš nespēja un pagrūda izšķirošu spēli.

Kaut gan šosezon viņš ir mazliet progresējis. Piemēram šonakt, pret Rockets un bez Veida un Boša, nospēlēja lieliski 4. ceturtdaļā un paņēma uzvaru. Bet regulārā sezona nav play off. Drīz viņam būs iespēja sevi pierādīt no jauna un vēlu viņam veiksmi.

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:38, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja komanda ir 2. vietā (konferencē), kādas vēl var būt runas par kko nestabilu? Turklāt tie, ar ko tu salīdzini, ir tieši tur pat.
Par atsevišķu spēlētāju nestabilitāti principā varētu runāt arī, ja komanda uzvarētu visas spēles, piekrīti?

No Spurs kā MVP kandidāts tiek piesaukts Pārkers.

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:47, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es teicu, ka Kobe ir citā klasē nekā LBJ, neko vairāk. Novickis un Veids ir vienā klasē ar Kobi.Vispār es nesaprotu, kas Tev nav skaidrs... Cik saprotu, Tu esi Heat fans, bet finālus esi piemirsis? Tad es atgādināšu:

LBJ 4. ceturtdaļā netikai nespēja iemest neko sarežģītāku par lay up, bet arī izgāzās aizsardzībā. Un tas viss pēc tam, kad 34 gadus vecais un 188cm garais, Džeisons Terrijs viņu publiski izaicināja.

Ja mēs skatamies tikai uz talantu, tad Lebrons ir labākais spēlētājs Pasaulē un iespējams pat visu laiku labākais, bet vai talants ir viss kas ir vajadzīgs, lai varētu saukt sevi par čempionu? Nē! Karalis DžEms sastingst atbildīgās situācijās viņu atšķir no čempioniem kādi ir Veids, Novickis, Kobe un citi.
čempiona titulus izcīna komanda, aizsardzība un treneris. Pēc tam nāk personības, zvaigznes utt. Nav svarīgi, kāda ir tava statistika sezonas garumā un cik buzerus tu esi iemetis karjeras laikā.
Un man Tu vari teikt ko gribi, bet Veidu ar Kobi vienā plauktiņā es savu mūžu neliktu, es kautvai viņu liktu zemāk, bet nekad vienā. Nezaimo Veidu.
1 2 60 komentāri