Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Popkovs: "Vienaldzība un cilvēku slinkums ir Latvijas futbola bēda"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Popkovs: "Vienaldzība un cilvēku slinkums ir Latvijas futbola bēda"
Jurijs Popkovs
Foto: Mārtiņš Jankovskis, Sportacentrs.com

Šodien Virslīgas 6. kārta sākās ar vienu spēli, kurā Rīgas "Daugava" savā laukumā . Pēc mača zaudētāju galvenais treneris Jurijs Popkovs bija neizpratnē par to, ka cieņa pret futbolu Latvijā ir visai nosacīts jēdziens.

Jurijs Popkovs, "Daugavas" (R) treneris: "Šī mums bija grūta nedēļa, trīs spēles īsā laikā. Funkcionālā ziņā gāja smagi, futbolistiem ir lielas slodzes, tāpēc veicu pārkārtojumus. 1. puslaiku aizvadījām slikti - savu iespēju uzbrukumā izmantojām, taču vairāk momentu radīja "Spartaks". Toties 2. puslaikā līdz 11 metru soda sitienam spēlējām labi, kontrolējām spēles gaitu, izveidojām vairāk momentu. Pendele bija ļoti strīdīga, rūpīgi jāapskatās video - tiesnesis uzskatīja tā... Žēl, jo pie 1:0 mums bija labi momenti, teicu puišiem, ka jāgūst vārti un jāpieliek spēlei punkts. Izveidojām tādus kārtīgus momentus, kuri tika pamazām būvēti un balstīti uz spēlētāju individuālajām prasmēm. Neizmantojām šīs iespējas un saņēmām futbola sodu. Atkal spilgti bija redzams, ka mums ir problēmas ar centra spēlētājiem. Taču nepārmetu saviem futbolistiem, jo viņiem ir noteikts līmenis un trūkst prasmju, lai šādās saspringtās situācijās izturētu.

"Spartaks" ir laba komanda, man patika - var pacīnīties par ļoti augstām vietām. Sen pazīstu Blagonadeždinu, vēlu viņam veiksmi. Pazīstu vairākus jaunos trenerus, un viņš laikam ir vienīgais, kurš strādā radoši. Vēlreiz vēlu viņam veiksmi šajā grūtajā amatā.

Vēlreiz gribētu izcelt solīdo čempionāta līmeni. Diemžēl skatītāju nebija daudz, un tas, ka uz šo preses konferenci ir ieradies tikai viens žurnālists [šo rindu autors - aut.piez.], tā ir liela Latvijas futbola bēda. Nezinu, ko vēl cilvēkiem vajag - ir labs līmenis, saspringtas un interesantas cīņas, intriga... Manuprāt, tas vienkārši ir elementārs cilvēku slinkums un vienaldzība. Mani tas tiešām pārsteidz. Un protesta zīmē pret žurnālistiem šoreiz uz jautājumiem neatbildēšu [pamet telpas - aut.piez.]."

Oļegs Blagonadeždins, "Spartaka" treneris: "Apsveicu līdzjutējus un savu komandu ar šo grūto uzvaru. Otro spēli pēc kārtas mums izdevās atspēlēties no 0:1. Atkal jau Kortess nāca uz maiņu un lauza mača gaitu. Pateicos puišiem par parādīto raksturu un cīņu. Spēlējām pret labu pretinieku, kura rindās bija individuāli spēcīgi futbolisti. Var teikt, ka mums paveicās, jo rezultāts varēja būt citāds... Man patika "Daugavas" sniegums. Mani puiši izturēja. Diemžēl savainojumu guva Tvumasi - viņam nepatīkami uzrauta brūce, taču ceru, ka līdz nākamajai spēlei atjaunosies.

Lēna ieskriešanās 1. puslaikā? Neteiktu - mēs regulāri tikām līdz pretinieku vārtiem, bija pusmomenti. Grūti ir spēlēt pret komandu, kas aizsargājas tik lieliem spēkiem. Neuzmanīgi nospēlējām aizsardzībā, kļūdījāmies vienkāršās situācijās - arī vienīgos vārtus zaudējām, kad nevajadzīgi tika zaudēta bumba savā laukuma pusē. Problēmas aizsardzībā, pretiniekiem izpildot stūra sitienus? Jā, problēmas bija, tas mani pārsteidza. Vai nav grūti disciplinēt leģionārus? Uzskatu, ka saprotamies. Viņi ir individuāli spēcīgi puiši. Piemēram, Tvumasi uzskatu par vienu no tehniskākajiem futbolistiem Virslīgā. Arī Kortess palīdz - pagājušajā spēlē pret "Gulbeni" ar otro pieskārienu guva vārtus, šodien atkal iesita. Ar šiem leģionāriem ir interesanti strādāt. Traucē valodas barjera, taču saprotamies futbola valodā."

1 2 69 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-04-21 19:46, pirms 13 gadiem
Viens žurnālists uz preses konferenci??? Ne jau zemais futbola līmenis ir pie vainas ka vietējais čempis nav interesants(un nav tas līmenis nemaz tik zems), Liela daļa vainas ir jāuzņemas arī presei-viens žurnālists...kādi vēl jautājumi

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 19:53, pirms 13 gadiem
Daugava ir komanda kurai nav savu fanu. Popkovs sviesta vecis.

 +12 [+] [-]

, 2012-04-21 19:53, pirms 13 gadiem
Piekrītu Popkovam.Mūsu cīlvēki ir palikuši slinķi,vienāldzīgi un depresīvi.Drīzāk tam ir vainīga parasto cilvēku nabadzīgā dzīve.Liepājā uz stadionu pārsvarā nāk vecie līdzjutēji,kurus atceros vēl no padomju laikiem.Jaunie apmēklē klubiņus,bārus,citus tusiņus vai sēž pie datoriem un televīzoriem.Daudzie pukst,ka pie mums nav futbola vai hokeja čempionātu augsts līmenis,nav zvaigznes,bet Anglijas vai Vācijas 5,6 līgās arī nav zvaigžņu,bet tur ir pīlni stadioni un līdzjūtēji vētraini atbalsta savas pilsētas(pilsētiņas komāndas).Viņi mīl futbolu un savu komandu.Esmu pamanījis tādu drūmu tendenci.Jaunie cilvēki ir aizrāvušies ar alkohola lietošanu un viņiem bez riktīga reibuma tādi pasākumi kā futbols nav interesanti.Es uzskatu ka biļetes maksa 1ls tas nav dāudz.Varbūt šeit kāds cits var izskaidrot šo problēmu.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 20:05, pirms 13 gadiem
Ir vairāki iemesli kāpēc regulāri neeju uz Virslīgas futbola spēlēm!!!
visur spēlē ivani, krevanogiji un vaņkas... lamājas visādiem vārdiem spēlētāji un treneri.
Informācija par futbola notikumiem Latvijā ir ļoti skopa... nav informācijas par transfēriem, par klubu budžetiem utt. (lai būtu ar ko salīdzināt intereses pēc)
Gandrīz nekādas infrastruktūras stadionu ziņā... Skonto, Daugavas un Liepājas ''Daugavas'' stadioni ir vienīgie kuriem ir vispār mākslīgais apgaismojums.
interese nedaudz palielināsies, kad labāku sniegumu rādīs izlase un arī mūsu top 4 klubi Eirokausos... kā piemēram to izdarīja FK Ventspils, bet gribētos lai tā būtu sistēma nevis sensācija!!!
Gribētos vinereiz, lai nostiprinās Virslīga un 1.līga, jo apnīk tas, ka katru gadu kāda komanda atsakās spēlēt 1.līgā vai arī vienkārši maina nosaukumu, vai arī vispār pazūd bez pēdām... kā piemēram Olimps, Vindava, Rēzekne, Ilūkstes Zibens un Zemessardze, FK Jaunība utt. apnīk skatīties to, ka ja izkrīt no Virslīgas tad komanda izgaist pavisam!!!

  +6 [+] [-]

, 2012-04-21 20:11, pirms 13 gadiem
“Mēs esam slinki un neesam zinātkāri,” savulaik sacījis Puškins.
Bet Jurijs Popkovs viennozīmīgi ir vaļsirdīgākais Virslīgas treneris.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 20:52, pirms 13 gadiem
jaapiekriit Ambree + veel mani peedeejos gados no futbola apmekleeshanas ir nedaudz atsitis arii fakts, ka nekas stadionaa parasti neliecina, ka tur notiek kaut kaadas speeles.

Kad apmekleeju basketbolu, tad tur vismaz bija kaut kaadi stendi ar fanu preceem, dzeramo, uzkozhamo, utt.

Peedeejo reizi kad biju Skonto stadionaa, tad tur nekaa nebija - priekshtelpaas staaveeja kaut kaadas remontdarbu atliekas un tualetes bija jaameklee uz dullo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-04-21 21:01, pirms 13 gadiem
kanvit rakstīja: Piekrītu Popkovam.Mūsu cīlvēki ir palikuši slinķi,vienāldzīgi un depresīvi.Drīzāk tam ir vainīga parasto cilvēku nabadzīgā dzīve.
kāda nabadzīgā dzīve??

Ja Daugavas-spartaks spēles laikā tu aizbrauktu uz Spici, Alfu uc T/C tad tev būtu pagrūti mašīnai vietu atrast.

Treknajos gados cilvēki kļuva truli, no mantām atkarīgi, kuriem maz kas interesē arpus iepirkšanās centra...liela daļa tādu ir vēl šodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-04-21 21:07, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Viens žurnālists uz preses konferenci??? Ne jau zemais futbola līmenis ir pie vainas ka vietējais čempis nav interesants(un nav tas līmenis nemaz tik zems), Liela daļa vainas ir jāuzņemas arī presei-viens žurnālists...kādi vēl jautājumi
Bet reāli ko pati ''Daugava'' (?) ir izdarījusi lai būtu par viņiem interese? Paņemt labi zināmu nosaukumu ir vieglākais, bet ar to jau galīgi nepietiek...
Tā ir komanda, kas sāk trenēties pāris dienas pirms čempionāta sākuma, 9 spēlētāju sastāvā, dienu pirms čempja nomaina nosaukumu un spēlē kur pagadās...

Vai ''Daugava'' R ir sava mājas lapa? (kurš gs.?)
Vai kaut kur Rīgas ielās manāmi plakāti kas aicina uz stadionu?
Vai ir reklāma piem., radio?

Nē, nē, nē, bet toties sastāvā ir pāris leģionāri

  +5 [+] [-]

, 2012-04-21 21:14, pirms 13 gadiem
Popkovam absolūta taisnība.Un ne jau uz futbolu vien neiet,tā muldēšana par visādām problēmām nav nekas cits ,kā attaisnojuma meklējumi.Tie kuri mīl sportu uz saviem sporta mačiem vienmēr aizies.Latvijā tauta ir kļuvusi TRULA un to saku ar pilnu atbildību.Grenlandē pingvīni uz futbola maču aizietu vairāk ,nekā Latvijā
Par žurnālistiem arī nav ko runāt,jo viņi uzskata ,ka nav pieprasījuma.Rezultātā apburtais loks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-21 21:23, pirms 13 gadiem
Futbola limenis Latvija ir tik zems, neskatams, prasts, netehnisks, krievisks- bei -bigi, kuru vada neprofesionali un kadu tad attieksmi jus gribetu sagaidit, ja pats esat neinteligents un pazemojat savus padotos puisus visu prieksa, kems tads.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-21 21:53, pirms 13 gadiem
Uztaisiet kaut apmierinoša līmeņa stadionus tad būs arī skatītāji. Pats šad tad aizeju uz stadionu paskatīties klātienē, bet pilnīgi saprotu tos, kas neiet, jo jābūt lielam futbola līdzjutējam, lai ietu pat uz Latvijas itkā labāko Skonto stadionu, kur atvainojiet pat nevar noorganizēt lai krēslus kāds notīrītu - kurus klāj parasti bieza melna putekļu un netīrumu kārta. Cilvēki iet ar maisiņiem, avīzēm un salvetēm uz spēli. Vai tas nav nožēlojami no spēļu rīkotāju puses jau pirmkārt!!!

Būs komfortabls stadions, ar tīrām sēdvietām, normālām uzkodu tirgotavām un cilvēki ies tīri izklaides pēc tāpat kā uz hoķi un basketbolu.

Domājiet tur visi 100% kas iet uz basketbolu arēnā ir baigi iekšā basketbolā un ir baigie līdzjutēji - nebūt nē. Vienkārši sporta spēles skatīšanās Arēnā ir laba līmeņa izklaide un cilvēki tāpēc arī iet, ne jau vienmēr tikai dēļ sportiskām interesēm.

  -3 [+] [-]

, 2012-04-21 22:00, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: tuparila
neesi bijis un tik gānās
SKO stadionā spēles laikā pat cauņas kreklu no ACSK varēja nopirkt
LM ir liels veikals
VEN vienmēr kiosks strāda
tups esi tu un tavi vecaaki
Skonto stadionaa peedeejo reizi biju 2 gadus atpakalj uz Latvijas Kausa finaalu un paliku bez jebkaadas veelmes tur veel kaadu reizi doties, jo sajuuta bija kaa kaut kaadaa seetas turniiraa (nerunaaju par pashu speeli un skatiitaajiem, bet gan par stadiona infrastruktuuru).

Peedeejo Virsliigas speeli skatiijos starp Riigas Daugavu un Juurmalu - labaak taadas speeles pa TV skatiities, jo vismaz skanju var izsleegt. To lamaashanos nonstopaa labaak nebuutu dzirdeejis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-21 22:06, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: Uztaisiet kaut apmierinoša līmeņa stadionus tad būs arī skatītāji. Pats šad tad aizeju uz stadionu paskatīties klātienē, bet pilnīgi saprotu tos, kas neiet, jo jābūt lielam futbola līdzjutējam, lai ietu pat uz Latvijas itkā labāko Skonto stadionu, kur atvainojiet pat nevar noorganizēt lai krēslus kāds notīrītu - kurus klāj parasti bieza melna putekļu un netīrumu kārta. Cilvēki iet ar maisiņiem, avīzēm un salvetēm uz spēli. Vai tas nav nožēlojami no spēļu rīkotāju puses jau pirmkārt!!!

Būs komfortabls stadions, ar tīrām sēdvietām, normālām uzkodu tirgotavām un cilvēki ies tīri izklaides pēc tāpat kā uz hoķi un basketbolu.

Domājiet tur visi 100% kas iet uz basketbolu arēnā ir baigi iekšā basketbolā un ir baigie līdzjutēji - nebūt nē. Vienkārši sporta spēles skatīšanās Arēnā ir laba līmeņa izklaide un cilvēki tāpēc arī iet, ne jau vienmēr tikai dēļ sportiskām interesēm.
Neaizpildīta tirgus niša - pirms spēles pārdot lupatiņas ar ko tīrīt sev vietu un maisiņus ko paklāt apakšā.
Bet ja godīgi, tas daļēji parāda kāds tas piesārņojums mums Rīgas centrā uzkrājas. Jo pa kādam cilvēkam taču iet uz stadionu un savas vietas notīra.
Eh, intereses pēc būs japaekspeirmentē ar konkrētu vietu vairākas spēles pēc kārtas.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-21 22:09, pirms 13 gadiem
Bet par preses konferencēm: kur tad futbola eksperti Kreipāns, Kosinkevičs? Spēle vienīgā šodien, futbols arī nav katru dienu nedēlā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-21 22:20, pirms 13 gadiem
Kamēr vismaz 60-70% spēlētāju nebūs latviski runājoši, nē - latviski domājoši, tikmēr šim "bļaperebļa" Pleskavas šosejas čempim nav nekādu cerību un jēgas.
Vienīgais, kas izraisa simpātiju, ir Zaharjina mazohisms ieguldīt piķi sportā!!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 22:22, pirms 13 gadiem
to davix,
Esmu ar mieru diskutēt.Viss ko kritizēji par Skonto,varbūt taisnība.Nu un?
Es varu tikai pievest Ventspils piemēru un salīdzināt to ar basketbola apmeklēšanu.Basketbolā it kā ir viss tavs pieminētais komforts,bet vai būtu līdzjutēji tāpēc vairāk?Lika pagaidīt,jo patstāvīgie kadri,kuri iet uz basi,tie arī iet,kuri uz futeni,tie arī iet.Savulaik izskanēja doma.Lūk spēlētu savējie,ietu vairāk Lika pagaidīt.Dzīvs piemērs, FK Vindava,kurā spēlēja apmēram 70% ventspilnieku.Kaut kā nemanīju lielu skatītāju pieplūdumu 2.pamatskolas stadionā.Pie tam vēl ieeja bija par VELTI.Par šo cilvēku attieksmi pret sportu Latvijā varētu kāds gudrinieks uzrakstīt disertāciju.Man patīk Sasperjoda secinājumi:
ā tie apburtie loki ved tautu uz pēdējo gadsimtu
nav mums morāles
nav mums mērķu
nav mums atražošanas
nav mums attīstības
nav mums PATRIOTISMA
Par 100% gribās piekrist un šo sarakstu varētu vēl papildināt.DIEMŽĒL,ar šo populāro latviešu sporta komentētāju vārdiņu tad arī beigšu.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-21 22:27, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: viens komentē koheju
otrs EPL
Tad LFF jāpiemēro Virslīgas spēļu laiks viņu darbiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 22:29, pirms 13 gadiem
>>>No Saturna Vērotajs
Izskatās,ka tiešām tu Latvijā notiekošo vēro no saturna.Vai basketbola čempī ir pilnas zāles,vai volejbola čempī pilnas zāles Latvijā utt?Šī ir problēma visos sporta veidos ,varbūt vienīgi izņemot Rīgas Dinamo spēles.Šis arī ir savā ziņā fenomens un ja cenas uz biļetēm būtu lētākas,cilvēku būtu vēl vairāk.Ko no tā secinām? Labāk paklusēšu

     [+] [-]

, 2012-04-21 22:32, pirms 13 gadiem
Jūrmalai-VV bija savs uzticamu fanu pulciņš, tie nu tagad pievilti, citu vietā nav.
Popkovs ir malacis, burtiski no nekā dažu nedēļu laikā uztaisījis konkurētspējīgu komandu. Bet ne jau viņam, iebraucējam (kaut arī nu jau pasenam) lemts saprast, ka futbols kļūs populārāks tikai tad, kad vismaz puse Virslīgas spēlētāju būs latvieši. Bez tā arī reklāmas un infrastruktūras uzlabošana neko nedos. Gaismas stariņš, no kura vajadzētu ņemt paraugu -- Metta (interesanti, ka iepriekšējā kārtā uz Mettas spēli bija vairāk skatītāju nekā uz Skonto-LM dižmaču).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-21 22:40, pirms 13 gadiem
Ambrē rakstīja: Ir vairāki iemesli kāpēc regulāri neeju uz Virslīgas futbola spēlēm!!!
visur spēlē ivani, krevanogiji un vaņkas... lamājas visādiem vārdiem spēlētāji un treneri.
Informācija par futbola notikumiem Latvijā ir ļoti skopa... nav informācijas par transfēriem, par klubu budžetiem utt. (lai būtu ar ko salīdzināt intereses pēc)
Ja rūpīgāk pameklē, tad visu atrod. Pēdējos 3 gadus, ja nemaldos, wikipēdijā esmu publicējis Virslīgas transfēru sarakstus.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-21 22:46, pirms 13 gadiem
Par žurnālistiem -- maz jau viņu nāk uz ierindas spēlēm, uz vienas rokas pirkstiem skaitot, daži pirksti pāri paliek. Un tiem pašiem -- ja izdevuma redaktors atvēlējis futbola informācijai 500 vai 1000 zīmes, nav lielas jēgas meklēt preses konferencē papildinformāciju, kuru nopublicēt tikpat nebūs iespējams.
1 2 69 komentāri