Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeksons: "Pienāks diena, kad līdzjutēji novērtēs "Warriors" īpašnieku"

Andrejs Siliņš

Džeksons: "Pienāks diena, kad līdzjutēji novērtēs "Warriors" īpašnieku"
Džo Leikobs un Kriss Mulins
Foto: AP/Scanpix

Lai gan saņēmis ārkārtīgi nepatīkamu "dāvanu" no komandas līdzjutējiem, Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Goldensteitas "Warriors" prezidents Džo Leikobs turpina apgalvot, ka maiņas darījumu rezultātā komandas mērķis nav mainījies - jātiek izslēgšanas spēlēs. Atbalstu kluba prezidentam paudis arī komandas galvenais treneris Marks Džeksons.

Vakarā, kad Oklendas arēnā pie griestiem tika pacelts Krisa Mulina krekls, svinīgo pasākumu nedaudz saskābināja vietējās publikas reakcija uz "Warriors" kluba īpašnieka Džo Leikoba vēlmi runāt. Proti, mirklī, kad Leikobam vajadzēja runāt, līdzjutēji sāka izsvilpt īpašnieku un nerimās labu brīdi. Līdzjutēji tādā veidā pauda savu neapmierinātību ar maiņas darījumu, kā rezultātā Monta Eliss un Ekpe Judo devās uz Milvoki, bet "Warriors" ieguva traumētu centra spēlētāju Endrjū Boguta personā un nemīlēto Stīvenu Džeksonu, kurš vēlāk arī tika aizmainīts tālāk.

"Viņi nav priecīgi par to, ko mēs ar Marku Džeksonu teicām par šo sezonu. Mums joprojām ir visas domas par došanos pretī izslēgšanas spēlēm. Šobrīd ar daudzajiem zaudējumiem neizskatās visai labi, bet mēs turpināsim atbalstīt savu komandu, turpināsim iet uz priekšu un turpināsim mēģināt uzvarēt," intervijā pēc nepatīkamās uzņemšanas mājas arēnā sacīja "Warriors" prezidents Leikobs.

Situācija turnīra tabulā gan nav pati labākā, ņemot vērā kluba mērķi tikt izslēgšanas mačos. "Warriors" šobrīd atrodas 13. vietā 15 komandu konkurencē Rietumu konferencē. Komandai ir par septiņām uzvarām mazāk nekā astotajā vietā esošajai Hjūstonas "Rockets".

"Saprotu, ka līdzjutēji ir neapmierināti, bet tāds ir šis process," atbalstu īpašniekam izteica komandas galvenais treneris Marks Džeksons. "Pienāks diena, kad viņi pilnībā novērtēs Džo Leikobu un visu īpašnieku grupu. Tā nebaidās jebko, lai mēs nonāktu situācijā, kad varam uzvarēt. Esmu sajūsmā par to, ka varu strādāt pie tāda vīra."

Video: "Warriors" līdzjutēji izsvilpj kluba īpašnieku: Warriors fani Krisa Mulina godināšanas laikā...

Izmantotie resursi:
sfgate.com

  -1 [+] [-]

, 2012-03-21 14:01, pirms 13 gadiem
1. Ja bija jāizvelas starp Ellisu un Curry, kapēc neaizmainīja stikla potīti?
2.Kapēc pret Ellisu un Udoh pretī tika iegūts-NEKAS?
3.Ko pie velna komandā dara AB?
4.Kad Armands Puče vai G.Paste tiks par RD galveno treneri?

  +6 [+] [-]

, 2012-03-21 14:05, pirms 13 gadiem
retais rakstīja: 1. Ja bija jāizvelas starp Ellisu un Curry, kapēc neaizmainīja stikla potīti?
2.Kapēc pret Ellisu un Udoh pretī tika iegūts-NEKAS?
3.Ko pie velna komandā dara AB?
4.Kad Armands Puče vai G.Paste tiks par RD galveno treneri?
Pēdējais punkts nogalina...;D

  +1 [+] [-]

, 2012-03-21 14:09, pirms 13 gadiem
Es ieteiktu tai organizācijai pievērst uzmanību tikai tad, kad Biedriņš kaut ko izdara. Jebkurā citā gadījumā ignorēt.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-21 14:09, pirms 13 gadiem
xero rakstīja: Ar nesapratu, kāpēc Judo un Brauna vietā nevarēja/negribēja līdzi Andri izmantot.

1. Domā Milvoki ņemtu Kariju, ja tur jau priekšā ir Dženings?
Kapēc uzreiz Milvoki? Cik es noprotu galvenais bija tikt atbrīvotiem, no viena no šī dueta... Pie tam jau visu sezonu klīda runas, ka NOH labprāt vēlētos Curry, pie tam Keimans gribēja prom no viņiem..

  +1 [+] [-]

, 2012-03-21 14:13, pirms 13 gadiem
da labi biedrinjs tur nav vainiigs, kaads veel andris, pasi speeleetaaji nav tik labi lai uzvareetu, ja andris speele 5 - 10 minuutes un dirs ka sis tur neko neizdara un saka ka sis vainiigs, tad kaa var teikt par Lebronu kad sis samet 40 punktus speele , bet peedeejaa sekundzu metienaa atdod bumbu citam, kas norok speeli, bet vai no lebronu kas samet 40 punkti

  +1 [+] [-]

, 2012-03-21 14:18, pirms 13 gadiem
retais rakstīja: Kapēc uzreiz Milvoki? Cik es noprotu galvenais bija tikt atbrīvotiem, no viena no šī dueta... Pie tam jau visu sezonu klīda runas, ka NOH labprāt vēlētos Curry, pie tam Keimans gribēja prom no viņiem..
Iespējams tikai baumas un spekulācijas, bet Keimenu itkā bijusi iespēja dabūt pret ''tikai'' Rašu un Braunu.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-21 14:22, pirms 13 gadiem
xero rakstīja: Iespējams tikai baumas un spekulācijas, bet Keimenu itkā bijusi iespēja dabūt pret ''tikai'' Rašu un Braunu.
Nu es arī to gribēju pateikt.. Bija arī daudz labākas izvēles, par šo neizteiksmīgo maiņu..
Andrim uz izlasi jāmauc, lai uz treniņnometni būtu labākā formā, savādāk nākošaja starpsezonā viņam var patekt- tinies bambino!-

  +3 [+] [-]

, 2012-03-21 14:44, pirms 13 gadiem
gadu no gada, gadu no gada - viens un tas pats! es tiešām nesaprotu, kā viena komanda vairākās spēlētāju paaudzēs visu laiku var būt nožēlojama pastarīte. gandrīz katrai komandai ir lieli kritumi un pēc tam kāpumi - katrā komandā vienā brīdī sāk veikt komandas pārbūvēšanas procesu un pēc tam lēnām progresētu, līdz kļūtu par stabilu PO komandu vai pat Čempionu titula pretendenti. acīmredzot GSW organizācijā kkas nav kārtībā jau pašā saknē! nav rīcības plāna vai stratēģijas kā komandai, teiksim, 5 gadu laikā kļūt par PO komandu...nav!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-21 15:18, pirms 13 gadiem
Nu tā, virsrakstam atbildot.
Nu ja! Tad, kad viņš nomainīsies.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-21 15:22, pirms 13 gadiem
uz pirmo punktu atbilde ir, jo Ellis pats arī pieprasīja komandai maiņu, bet nu kāpēc nedabūja neko labāku pretī, tas gan labs jautājums. Laikam cer kad Boguts atkopsies būs baigais sastāvs
retais rakstīja: 1. Ja bija jāizvelas starp Ellisu un Curry, kapēc neaizmainīja stikla potīti?
2.Kapēc pret Ellisu un Udoh pretī tika iegūts-NEKAS?
3.Ko pie velna komandā dara AB?
4.Kad Armands Puče vai G.Paste tiks par RD galveno treneri?

     [+] [-]

, 2012-03-21 15:31, pirms 13 gadiem
Nu man liekas, ka bija plāns veidot ap Biedru un Ellisu, pluss paņemt labu draft picku pg- Curry. Pluss pa ceturto Lee. It kā jau uz papīra pirms pāris gadiem šie džeki izskatījās ļoti, ļoti potenciāli. Bet kurš normāls cilvēks varēja zināt, ka noslēdzot ilgtermiņa līgumu ar vienu garu āzi, nāksies atkal meklēt LABU centru. Zin kā, tādu shooteru kā Ellis pilna līga, bet ļoti labu aizsardzības centru ar pienesumu uzbrukumā grūti dabūt, pluss kurš normāls spēlētājs gribēs iet uz pastarītes komandu.
Emilio rakstīja: gadu no gada, gadu no gada - viens un tas pats! es tiešām nesaprotu, kā viena komanda vairākās spēlētāju paaudzēs visu laiku var būt nožēlojama pastarīte. gandrīz katrai komandai ir lieli kritumi un pēc tam kāpumi - katrā komandā vienā brīdī sāk veikt komandas pārbūvēšanas procesu un pēc tam lēnām progresētu, līdz kļūtu par stabilu PO komandu vai pat Čempionu titula pretendenti. acīmredzot GSW organizācijā kkas nav kārtībā jau pašā saknē! nav rīcības plāna vai stratēģijas kā komandai, teiksim, 5 gadu laikā kļūt par PO komandu...nav!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-21 15:33, pirms 13 gadiem
KrishO rakstīja: Nu man liekas, ka bija plāns veidot ap Biedru un Ellisu, pluss paņemt labu draft picku pg- Curry. Pluss pa ceturto Lee. It kā jau uz papīra pirms pāris gadiem šie džeki izskatījās ļoti, ļoti potenciāli. Bet kurš normāls cilvēks varēja zināt, ka noslēdzot ilgtermiņa līgumu ar vienu garu āzi, nāksies atkal meklēt LABU centru. Zin kā, tādu shooteru kā Ellis pilna līga, bet ļoti labu aizsardzības centru ar pienesumu uzbrukumā grūti dabūt, pluss kurš normāls spēlētājs gribēs iet uz pastarītes komandu.
+ gan jau Mulinam ar bija savs plāns, bet nāk jauns GM un atkal jāveido viss no jauna

  +1 [+] [-]

, 2012-03-21 15:35, pirms 13 gadiem
man liekas, ka arī īpašnieki mainījušies dažas reizes. Tiem jau arī patīk iejaukties gm darbos.
retais rakstīja: + gan jau Mulinam ar bija savs plāns, bet nāk jauns GM un atkal jāveido viss no jauna

  +4 [+] [-]

, 2012-03-21 16:41, pirms 13 gadiem
KrishO rakstīja: Nu man liekas, ka bija plāns veidot ap Biedru un Ellisu, pluss paņemt labu draft picku pg- Curry. Pluss pa ceturto Lee. It kā jau uz papīra pirms pāris gadiem šie džeki izskatījās ļoti, ļoti potenciāli. Bet kurš normāls cilvēks varēja zināt, ka noslēdzot ilgtermiņa līgumu ar vienu garu āzi, nāksies atkal meklēt LABU centru. Zin kā, tādu shooteru kā Ellis pilna līga, bet ļoti labu aizsardzības centru ar pienesumu uzbrukumā grūti dabūt, pluss kurš normāls spēlētājs gribēs iet uz pastarītes komandu.
tur jau tā problēma, ka Eliss, Karijs un Lee katrs atsevišķi ar labi spēlētāji - līderi/statu mašīnas, bet visi kopā viņi ir pilnīgi bezcerīgi, it īpaši aizsardzībā! tas bija skaidrs jau pirms tam, bet tāpat visi kopā tika spītīgi iespēlēti un rezultāts ir acīmredzams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-21 16:58, pirms 13 gadiem
Bet nav jau tā torņa zem groza. Nu nevar komanda daudz maz stabili spēlēt, ja nav labs C. Saproti, vienu dienu uzkrīt tiem visiem šūteriem, bet, kad neuzkrīt, tad vajag kārtīgu veci zem groza. Bet nu vispār jau tam Ellisam un Stefam tie warriori ir pie kājas. uzsit labus status un cer, ka pēc tam tiks kaut kādā labākā maiņas darījumā.
Emilio rakstīja: tur jau tā problēma, ka Eliss, Karijs un Lee katrs atsevišķi ar labi spēlētāji - līderi/statu mašīnas, bet visi kopā viņi ir pilnīgi bezcerīgi, it īpaši aizsardzībā! tas bija skaidrs jau pirms tam, bet tāpat visi kopā tika spītīgi iespēlēti un rezultāts ir acīmredzams...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-21 17:13, pirms 13 gadiem
KrishO rakstīja: Bet nav jau tā torņa zem groza. Nu nevar komanda daudz maz stabili spēlēt, ja nav labs C. Saproti, vienu dienu uzkrīt tiem visiem šūteriem, bet, kad neuzkrīt, tad vajag kārtīgu veci zem groza. Bet nu vispār jau tam Ellisam un Stefam tie warriori ir pie kājas. uzsit labus status un cer, ka pēc tam tiks kaut kādā labākā maiņas darījumā.
piekrītu, bet manuprāt daudz lietderīgāks zem groza būtu kāds aizsardzības tipa pf, nevis Lee, kurš aizsardzībā nespēlē principā... jā, savus rebus viņš savāc, tā teikt, lai DD sanāk, bet nu 1:1 viņš garām laiž pilnīgi jebkuru, postā viņu ar muguru, šķiet, apspēlētu lielākā daļa saspēlnieku un arī komandas aizsardzībā(cik nu GSW tāda vispār ir) viņš kkur pazūd...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-21 17:26, pirms 13 gadiem
Es gan teiktu, ka Wariors lielaka problemas ir taa, ka nespej ilgstoshi spelet komandas un aizsardzibas basketbolu. Vienu speeli taa nospele, nakosho jau atkal dragaa un vac statistiku.

Labajaas sezonaas, kad tika playoff un dabuja 48 uzvaras, tad jebkursh vareeja dabut bumbu un ari aizsardziba bija liimenii.

     [+] [-]

, 2012-03-21 18:11, pirms 13 gadiem
Piekrītu, bet ticu, ka viņam pašam arī nepatīk pa 5. numuru laist, bet ko darīt, ja nav īsti ko tur likt. 5. numuram vairāk jāuzbrūk ar muguru grozam, bet Lee vairāk met ar seju pret grozu.
Emilio rakstīja: piekrītu, bet manuprāt daudz lietderīgāks zem groza būtu kāds aizsardzības tipa pf, nevis Lee, kurš aizsardzībā nespēlē principā... jā, savus rebus viņš savāc, tā teikt, lai DD sanāk, bet nu 1:1 viņš garām laiž pilnīgi jebkuru, postā viņu ar muguru, šķiet, apspēlētu lielākā daļa saspēlnieku un arī komandas aizsardzībā(cik nu GSW tāda vispār ir) viņš kkur pazūd...

     [+] [-]

, 2012-03-21 18:12, pirms 13 gadiem
Nu redz, tajā laikā visi nolika Nelsonu, bet redz kā nekas jau nav mainījies, tikai uzvaru mazāk sezonā
flipsider rakstīja: Es gan teiktu, ka Wariors lielaka problemas ir taa, ka nespej ilgstoshi spelet komandas un aizsardzibas basketbolu. Vienu speeli taa nospele, nakosho jau atkal dragaa un vac statistiku.

Labajaas sezonaas, kad tika playoff un dabuja 48 uzvaras, tad jebkursh vareeja dabut bumbu un ari aizsardziba bija liimenii.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-21 19:10, pirms 13 gadiem
Nu diena jau iespeejams,ka pienaaks,bet kad..peec gada peec diviem peec dekaades un kuru iipasnieku sito vai citu peec paaris dekaadeem ha politiskais diplomaatiskais bazars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-21 19:18, pirms 13 gadiem
KrishO rakstīja: Bet nav jau tā torņa zem groza. Nu nevar komanda daudz maz stabili spēlēt, ja nav labs C. Saproti, vienu dienu uzkrīt tiem visiem šūteriem, bet, kad neuzkrīt, tad vajag kārtīgu veci zem groza. Bet nu vispār jau tam Ellisam un Stefam tie warriori ir pie kājas. uzsit labus status un cer, ka pēc tam tiks kaut kādā labākā maiņas darījumā.
Tā jau ir, bet ir arī tāda lieta, ka viņi principā pēdējos gadus negrib centru izmantot uzbrukumā. Viņiem ir vajadzīgi tikai tādi spēlētāji, kas spēj mest no distances, bet centriem tas ir liels retums. Nu nav tas AB tik bezcerīgs uzbrukumā kā viņu noliek - jā, sodi ir drausmīgi, bet fg% viņam vienmēr ir bijis augsts un ja viņu iesaista kombinācijās, kā S-Jax un Davisa laikos, tad viņš arī uzbrukumā varētu dot savu pienesumu.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-21 22:10, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tāpēc, ka Warriors ir tik stulba vadība, ka viņi neatdod sezonu, lai tiktu pie laba picka. Tagad ar netiks PO, bet nebūs arī sliktākā un vienmēr viņiem ir tie 6-12 numuri draftā. Plus slikta selekcija un viss notiek. GM aizmaina prom nemaz neredzot kāds potenciāls ir katram spēlētājam. Jāmaina arī nosakumums un treneru kolektīvs. Vajag tādu, kurš liek spēlēt aizsardzībā.
Manā uztverē tāds treneris būtu Popovičš