Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" Venēcijā sāks ar +7

Andrejs Siliņš

"Ventspils" Venēcijā sāks ar +7
Džefs Vidžiano un Aigars Šķēle
Foto: bkventspils.lv

Šovakar 21:30 FIBA Čempionu līgas izslēgšanas turnīra kvalifikācijas kārtas atbildes spēlē "Ventspils" izbraukumā tiksies ar Venēcijas "Umana Reyer", ko pirmajā spēlē mājās uzveica ar septiņu punktu pārsvaru.

Pirmais mačs Ventspilī pirms divām nedēļām noslēdzās ar mājinieku panākumu - 74:67. Pēc trim līdzīgām ceturtdaļām ventspilnieki izšķirošo izrāvienu veica tieši pēdējās desmit minūtēs (25:17). Viesi visā mačā slikti uzbruka no tālienes (6/26 jeb 23%) un arī no soda metienu līnijas (15/23 jeb 65%). Uzvarētājiem rezultatīvākais ar 16 punktiem bija veterāns Villijs Dīns, 12 punktus un septiņas bumbas pievienoja Māris Gulbis, bet Folarinam Kempbelam, Ronaldam Zaķim un Kristapam Janičenokam pa desmit punktiem, turklāt Zaķim arī 12 bumbas zem groziem. Venēcijas labā 15 punktus iemeta Melvins Edžims, kuram arī sešas bumbas, bet Maikls Bramoss pievienoja 11 punktus.

Bramoss Ventspilī iemeta trīs no sešiem trīspunktniekiem un savu snaipera reputāciju apliecināja arī nedēļas nogalē notikušajā Itālijas kausa izcīņas ceturtdaļfinālā. Bramoss iemeta sešus no 11 tālmetieniem, taču ar viņa 22 punktiem nebija gana, lai apspēlētu A sērijas debitanti "Brescia" (68:76). Tas bija "Umana Reyer" piektais zaudējums pēc kārtas, ņemot vērā visus turnīrus, un komandas sniegums februārī bijis vājš.

Klubs noslēdzis līgumu ar pieredzējušo urugvajiešu centru Estebanu Batistu, taču viņš komandai pievienosies tikai martā, līdz ar to šovakar nepalīdzēs Venēcijai. Problēmas ir arī saspēles vadītāja pozīcijā, kur Markezs Heinss pēdējā laikā vairāk atgādina sliktu Rasela Vestbruka [spēles stila] kopiju, nevis nopietnu saspēles vadītāju Eiropas basketbolā. Klubs meklē papildinājumu arī šajā pozīcijā, taču šovakar būs jāiztiek arī bez tā.

"Ventspils" kopš pirmās abu komandu spēles aizvadījusi divus mačus, izcīnot uzvaras pār Liepāju (96:86) un "Latvijas Universitāti" (96:60). Kopumā kurzemnieki izcīnījuši jau piecus panākumus pēc kārtas. Individuālas uzvaras izcīnītas arī Zvaigžņu spēlē, Mārim Gulbim triumfējot gan trīspunktnieku, gan brāļu konkursā, bet Vilijam Dīnam ar leģionāru komandu uzvarot pašā zvaigžņu mačā.

Pēdējā spēlē pret LU pieteikumā pirmo reizi kopš oktobra beigām atgriezās Andrejs Gražulis, kurš izārstējis kājas savainojumu. Tiesa, laukumā Andrejs vēl nedevās un arī Venēcijā viņš nebūs ar komandu.

Ja kas dara ventspilnieku līdzjutējus uzmanīgus, tā ir vēsture līdzīgos gadījumos. Proti, "Ventspils" kādā no Eiropas klubu turnīriem pirmo "play-off" kārtu savā laukumā uzsākusi septiņas reizes un četros gadījumos pirmajā mačā izcīnījusi uzvaras, taču tikai divos gadījumos iekļuvusi nākamajā kārtā, vēstīts kluba mājaslapā. Turklāt abas reizes jau pirms vairāk nekā desmit gadiem (1999, 2003).

No laicīgākām lietām jāatzīmē, ka Venēcijas komandai ierindā atgriezies amerikāņu aizsargs Tairuss Makgī, kurš bronhīta dēļ izlaida pirmo spēli Ventspilī. Vidēji mačā aizsargs Makgī Čempionu līgā guvis 10,2 punktus, izcīnījis 4,1 atlēkušo bumbu un atdevis 2,9 rezultatīvas piespēles.

Atgriešanās "Reyer" mājas zālē Mestrē šī būs Kristapam Janičenokam, kurš tieši šajā komandā ar divām sezonām noslēdza savas gaitas Itālijā. Pēdējo maču šajā zālē Kristaps aizvadīja 2010. gada 25. aprīlī, ar sešiem punktiem palīdzot "Reyer" uzveikt Imolas "Aget". Tiesa, sezona toreiz komandai neizdevās (13. vieta starp 17 komandām), un Kristaps vasarā atgriezās dzimtenē, kļūstot par VEF kapteini.

Spēles tiešraide kanālā "Best4Sport".

"Umana Reyer" 2017

#SpēlētājsPozīcijaAugumsSvarsDz.gadsValstsVidēji*
0Markezs HeinssAizsargs191 cm84 kg1986ASV/Gruzija8.3+1.6+4.4
2Džamels HaginssCentrs206 cm104 kg1990ASV8.2+4.9+1.2
3Melvins EdžimsUzbrucējs201 cm100 kg1991Nigērija/Kanāda10.9+5.9+1.6
4Hrvoje PeričsUzbrucējs203 cm106 kg1985Horvātija11.8+3.6+1.9
6Maikls BramossUzbrucējs198 cm102 kg1987ASV/Grieķija8.7+2.5+1.2
7Stefano TonutsAizsargs194 cm90 kg1993Itālija7.7+3.7+2.3
9Rikardo ViskontiAizsargs197 cm80 kg1998Itālija2.2+1.1+0.3
12Ariels FilojsAizsargs190 cm88 kg1987Argentīna/Itālija4.7+1.5+2.4
14Tomass RessCentrs211 cm100 kg1980Itālija2.2+1.5+0.1
15Martino KrikonijaAizsargs196 cm85 kg1998Itālija0.5+0.0+0.3
16Benjamins OrtnersCentrs206 cm100 kg1983Austrija4.0+3.8+0.9
22Džefs VidžianoUzbrucējs198 cm98 kg1984ASV/Itālija5.9+2.7+1.5
25Tairuss MakgīAizsargs188 cm90 kg1991ASV10.2+4.1+2.9

* - Čempionu līgā gūtie punkti+izcīnītās bumbas+atdotās piespēles.

Saistītais raksts: Arī Venēcijā priecājas par spēlēšanu pret Ventspili.

Izmantotie resursi:
BK Ventspils

1 2 3 4 5 6 203 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2017-02-22 08:14, pirms 8 gadiem
Ļoti negribētos, lai pēc šīs spēles BKV paliktu spēles tikai LBL turnīrā Sarauj, BKV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-02-22 08:41, pirms 8 gadiem
Viss vienkārši - disciplīna, pacietība, komandas sadarbība. Atliek tikai laukumā īstenot. Skaidrs, ka šie metīs labāk, tāpēc nebūtu slikti atast arī mums kādu ekstra šūteri. Ceram uz Kristapu un Aigaru.
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bārda un sifons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-02-22 10:32, pirms 8 gadiem
Sifončik un kepon Jūs neesat brāļi? Varējāt tak apvienoties vienā profilā, varbūt tad dubultstulbi sanāktu un pašiem būtu lielāks prieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-02-22 10:43, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: onkol, sveiciens tev Masļeņicā

http://www.ventspils.lv/lat/kultura/115873-maslenica-ventspili
aa , varbūt arī vari neapvienoties ar sifonu, tev pašam sanāk konkrēti stulbi

  +4 [+] [-]

, 2017-02-22 11:06, pirms 8 gadiem
Būtu laiks BKV saprast, ka viņi pašlaik ir centrālais LV klubs, tā kā par uzvaru.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-22 11:11, pirms 8 gadiem
Varbūt tomēr nav vērts nemaz par 100% iet uz uzvaru. Labāk pataupīties LBL izšķirošajām spēlēm. Pēc būtības tāda arī ir kluba vadības nostāja, pretējā gadījumā būtu meklēts papildinājums (ja jau Valmiera un Barons var atrast papildinājumus, tad Ventspils gadījumā tā ir tīra negribēšana vai absolūta nolaidība). (tas pats Dāvis Rozītis nebūtu bijis sliktākais variants šī brīža situācijā)
Augstas kvalitātes basketbols šodien nebūs. Nebija 1. spēlē nebūs šodien. Venēcijai ir krīze bet arī Ventspils spēlē švaki. Jēlas uzvaras pret Jēkabpili un Liepāju, mocīšanās 1. puslaikā pat pret LU. Groza apakšā praktiski ir tukša vieta, perimetra špīleri katrs pats par sevi kaut ko mēģina. Ļoti nesabalansēta un nestabila izskatās Ventspils spēle.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-22 11:12, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Būtu laiks BKV saprast, ka viņi pašlaik ir centrālais LV klubs, tā kā par uzvaru.
Centrālajam klubam būtu vajadzīga nopietnāka komplektācija

  +6 [+] [-]

, 2017-02-22 11:12, pirms 8 gadiem
Jaunupa kastrētie kucēni jau sprēgā! Cik negaidīti...

     [+] [-]

, 2017-02-22 11:27, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Varbūt tomēr nav vērts nemaz par 100% iet uz uzvaru. Labāk pataupīties LBL izšķirošajām spēlēm. Pēc būtības tāda arī ir kluba vadības nostāja, pretējā gadījumā būtu meklēts papildinājums (ja jau Valmiera un Barons var atrast papildinājumus, tad Ventspils gadījumā tā ir tīra negribēšana vai absolūta nolaidība). (tas pats Dāvis Rozītis nebūtu bijis sliktākais variants šī brīža situācijā)
Augstas kvalitātes basketbols šodien nebūs. Nebija 1. spēlē nebūs šodien. Venēcijai ir krīze bet arī Ventspils spēlē švaki. Jēlas uzvaras pret Jēkabpili un Liepāju, mocīšanās 1. puslaikā pat pret LU. Groza apakšā praktiski ir tukša vieta, perimetra špīleri katrs pats par sevi kaut ko mēģina. Ļoti nesabalansēta un nestabila izskatās Ventspils spēle.
BKV nav cerību, ne?

     [+] [-]

, 2017-02-22 11:29, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Šitie ir liepājas līmeņa. Itaalijaa vieni zaudējumi.
Kādas Liepājas? Tas jau būtu kompliments Venēcijai. Šie labākajā gadījumā ir Valgas līmenī

  -2 [+] [-]

, 2017-02-22 11:40, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: BKV nav cerību, ne?
Grūti pateikt. Ventspils pēdējās spēles izskatās vāji, runāsim atklātu valodu. Sastāvs ir ar palieliem caurumiem. Liela potenciāla šim sastāvam nav.
Bet arī itāļi gandrīz visu zaudē. Sanāk, ka spēle starp 2 miskastēm
+7 nav liels pārsvars. Turklāt tas tika panākts vienīgi pēdējās minūtēs, līdz tam spēli kontrolēja Venēcija
Izredzes Ventspilij ir uz Venēcijas vājuma rēķina, bet priekšroka tik un tā itāļiem, kam ir maķenīt labāks sastāvs+ spēle mājās. 65-35 par labu Venēcijai divu spēļu summā

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 11:46, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Grūti pateikt. Ventspils pēdējās spēles izskatās vāji, runāsim atklātu valodu. Sastāvs ir ar palieliem caurumiem. Liela potenciāla šim sastāvam nav.
Bet arī itāļi gandrīz visu zaudē. Sanāk, ka spēle starp 2 miskastēm
+7 nav liels pārsvars. Turklāt tas tika panākts vienīgi pēdējās minūtēs, līdz tam spēli kontrolēja Venēcija
Izredzes Ventspilij ir uz Venēcijas vājuma rēķina, bet priekšroka tik un tā itāļiem, kam ir maķenīt labāks sastāvs+ spēle mājās. 65-35 par labu Venēcijai divu spēļu summā
Pirms šī pāra 1.spēles teici, ka BKV nav nekādu izredžu tikt tālāk, tagad jau citu dziesmu dziedi. Kārtējo reizi pārliecinos, ka nespēj atbildēt par saviem vārdiem

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 11:53, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirms šī pāra 1.spēles teici, ka BKV nav nekādu izredžu tikt tālāk, tagad jau citu dziesmu dziedi. Kārtējo reizi pārliecinos, ka nespēj atbildēt par saviem vārdiem
Es joprojām uzskatu Venēciju par favorītiem
Bet pirms dueļa sākuma nevarēja zināt, ka Venēcija tā nokritīsies sniegumā. Venēcija bija 2. vietā čempionātā
varbūt nedaudz sabiezināju krāsas, jo ir nepatika pret Ventspils klubu kā tādu. Tad viņi saka, ka kā vienīgie pārstāv Latvijas basketbolu starptautiskajā arēnā, bet nespēj pienācīgi sagatavoties izslēgšanas spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 11:53, pirms 8 gadiem
Nu runaajot atklaati, iespeeju ir ljoti maz... Bet ir... Ja buutu veel Viens melnais centrs (kaut vai Mbodz), Ta vispaar vareetu cereet Uz ko lielu, bet izskataas, Ka ambiiciju klubam tomeer nav, Taapeec iisti jeegu paarvareet pirmo kaartu neredzu, Vnk lieki izdevumi lidojot Uz Itaaliju veelreiz... Pirmajaa speelee jau redzeejaas, Ka tomeer klasi augstaaks klubs, tas pats Bramoss Pao Bija Viens no liideriem, melnie ar kvalitatiivi....Tas par to Liepaajas saliidzinaajumu Tak joks bija? Domaaju Veneecija taadu Vefu nopeertu divu speelju summaa ar punktiem 20...Liepaaju vai Valgu pa visiem 50....

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 11:58, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Es joprojām uzskatu Venēciju par favorītiem
Bet pirms dueļa sākuma nevarēja zināt, ka Venēcija tā nokritīsies sniegumā. Venēcija bija 2. vietā čempionātā
varbūt nedaudz sabiezināju krāsas, jo ir nepatika pret Ventspils klubu kā tādu. Tad viņi saka, ka kā vienīgie pārstāv Latvijas basketbolu starptautiskajā arēnā, bet nespēj pienācīgi sagatavoties izslēgšanas spēlēm.
Pa šo laiku Venēcija nav nekur diži nokritusies Itālijas līgā - tagad ieņem 3.vietu, pat neskatoties uz 3 zāģiem pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:01, pirms 8 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Nu runaajot atklaati, iespeeju ir ljoti maz... Bet ir... Ja buutu veel Viens melnais centrs (kaut vai Mbodz), Ta vispaar vareetu cereet Uz ko lielu, bet izskataas, Ka ambiiciju klubam tomeer nav, Taapeec iisti jeegu paarvareet pirmo kaartu neredzu, Vnk lieki izdevumi lidojot Uz Itaaliju veelreiz... Pirmajaa speelee jau redzeejaas, Ka tomeer klasi augstaaks klubs, tas pats Bramoss Pao Bija Viens no liideriem, melnie ar kvalitatiivi....Tas par to Liepaajas saliidzinaajumu Tak joks bija? Domaaju Veneecija taadu Vefu nopeertu divu speelju summaa ar punktiem 20...Liepaaju vai Valgu pa visiem 50....
Piekrītu par pirmo tevis teikto daļu
Bramoss līderis Pao gluži nebija. Leģionāri venēciešiem nav slikti bet arī nekas īpašs. Vai nu veterāni vai nu caurkrituši spēlētāji. Skaidrs, ka uz uzvaru turnīrā arī itāļi nepretendēs
Par -20 Vefam nepiekrītu. Vef šobrīd ir soli priekšā Ventspilij. Ja jau Ventspils cīnās, tad VEF pa tik pacīnītos.
Bet kluba vadībai pienāktos publiks fui. Mbodžu atlaida ātri, tik vietā nekā nav. Un Jakovičš arī nav labākais spēlētājs. Ar to pašu Kristapu Valteru varēja vienoties, ja kluba vadība būtu jēdzīgāka. Nav pamata domāt, ka Valmierai naudas ir vairāk. Gribešanas ir vairāk, bet lemberdzēni turpina dzīvot sapņos un uzvarā pār VEF

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:01, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Es joprojām uzskatu Venēciju par favorītiem
Bet pirms dueļa sākuma nevarēja zināt, ka Venēcija tā nokritīsies sniegumā. Venēcija bija 2. vietā čempionātā
varbūt nedaudz sabiezināju krāsas, jo ir nepatika pret Ventspils klubu kā tādu. Tad viņi saka, ka kā vienīgie pārstāv Latvijas basketbolu starptautiskajā arēnā, bet nespēj pienācīgi sagatavoties izslēgšanas spēlēm.
Un tagad Venēcija ir trešajā vietā čempionātā. Kaut ko tādu, kā formas bedres sezonas otrajā pusē dzirdējis neesi, ne? Un vispār bedres kā tādas? Venēcijai sākās traumas (BKV arī), daļai spēlētāju pieauga slodze, kas, iespējams, arī kļuva par šīs bedres iemeslu. Skaidrs, ka savā laukumā Venēcija ir favorīts un vispār visa turnīra gaita liek tā domāt, bet tas, ka mājās sanāca vinnēt un ne ar +1, dod cerības. Var sanākt visādi, arī -20, bet nav tā, ka viss atkarīgs tikai no tā, kā spēlēs Venēcija. Ko BKV ļaus tai darīt - tas gan!

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:03, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pa šo laiku Venēcija nav nekur diži nokritusies Itālijas līgā - tagad ieņem 3.vietu, pat neskatoties uz 3 zāģiem pēc kārtas.
zaudējumi līgā, zaudējumi kausā. Pēdējais nogrieznis ir vājš. Pirms čempionu līgas dueļa rezultāti bija labāki

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:03, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Vef šobrīd ir soli priekšā Ventspilij. Ja jau Ventspils cīnās, tad VEF pa tik pacīnītos.
Tieši kurā vietā? tabulā vai savstarpējās spēlēs? Vai piepešā atklāsmē, ka Gulbis met 3p?

  -2 [+] [-]

, 2017-02-22 12:06, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Piekrītu par pirmo tevis teikto daļu
Bramoss līderis Pao gluži nebija. Leģionāri venēciešiem nav slikti bet arī nekas īpašs. Vai nu veterāni vai nu caurkrituši spēlētāji. Skaidrs, ka uz uzvaru turnīrā arī itāļi nepretendēs
Par -20 Vefam nepiekrītu. Vef šobrīd ir soli priekšā Ventspilij. Ja jau Ventspils cīnās, tad VEF pa tik pacīnītos.
Bet kluba vadībai pienāktos publiks fui. Mbodžu atlaida ātri, tik vietā nekā nav. Un Jakovičš arī nav labākais spēlētājs. Ar to pašu Kristapu Valteru varēja vienoties, ja kluba vadība būtu jēdzīgāka. Nav pamata domāt, ka Valmierai naudas ir vairāk. Gribešanas ir vairāk, bet lemberdzēni turpina dzīvot sapņos un uzvarā pār VEF
Viss tapa skaidrs ar Tevi - Jaunupa šunelis, tāds pats kā sifons, kepka un WWE

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:08, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Tieši kurā vietā? tabulā vai savstarpējās spēlēs? Vai piepešā atklāsmē, ka Gulbis met 3p?
Skaidrs, ka šie idiņi neliksies mierā pat tad, ja BKV kļūs par LBL čempioniem, jo tad būs tikai nomainīts sauklis uz 3no11.

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:08, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Un tagad Venēcija ir trešajā vietā čempionātā. Kaut ko tādu, kā formas bedres sezonas otrajā pusē dzirdējis neesi, ne? Un vispār bedres kā tādas? Venēcijai sākās traumas (BKV arī), daļai spēlētāju pieauga slodze, kas, iespējams, arī kļuva par šīs bedres iemeslu. Skaidrs, ka savā laukumā Venēcija ir favorīts un vispār visa turnīra gaita liek tā domāt, bet tas, ka mājās sanāca vinnēt un ne ar +1, dod cerības. Var sanākt visādi, arī -20, bet nav tā, ka viss atkarīgs tikai no tā, kā spēlēs Venēcija. Ko BKV ļaus tai darīt - tas gan!
par to jau runa, ka uz Venēcijas problēmu rēķina palielinājušās Ventspils izredzes. Bet pirms spēlēm ar Ventspili, Venēcija izskatījās labāk.
Ventspilij savu spēli uzpiest būs grūti. Ko tad Ventspils var piedāvāt? Groza apakša vāja, ātrā spēle itāļus nebaida turklāt Ventspils pati bieži nespēj izmantot ātro pāreju. Trīspunktnieki? Venēcija savā laukumā metīs labāk.
Bet kopumā nekāds augstas klases basketbols tas nebūs

  +3 [+] [-]

, 2017-02-22 12:09, pirms 8 gadiem
Nu vajadzētu jau vēl kādu spēli arī Eiropā,nevis tikai LBL. Cerams,ka Gulbis izšaus un Zaķis izdomās,ka ,pārmaiņas pēc,varētu arī pagrūstīties pie groziem.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:10, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Tieši kurā vietā? tabulā vai savstarpējās spēlēs? Vai piepešā atklāsmē, ka Gulbis met 3p?
pirmkārt, jau sastāva ziņā
zaudējums Ventspilī neko nenozīmē. Savā laukumā uzkrita pāris veiksmīgi truļi. Arī bukmeikeri VEF izredzes uzvarēt LBL vērtē augstāk

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:12, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viss tapa skaidrs ar Tevi - Jaunupa šunelis, tāds pats kā sifons, kepka un WWE
Vef te nav nozīmes. Runa ir par spēli un sastāva potenciālu

  -2 [+] [-]

, 2017-02-22 12:12, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: pirmkārt, jau sastāva ziņā
zaudējums Ventspilī neko nenozīmē. Savā laukumā uzkrita pāris veiksmīgi truļi. Arī bukmeikeri VEF izredzes uzvarēt LBL vērtē augstāk
Būtu uzvarējis VEF, tad teiktu ko citu Redzu, ka esi BKV heiteris, viss skaidrs ar Tevi.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 12:14, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Vef te nav nozīmes. Runa ir par spēli un sastāva potenciālu
Kā nav nozīmes? Tu taču kvēls VEF fans, netēlo, ka tā nav Esmu pārliecināts, ka nemaz negribi, lai BKV tiek tālāk

  -3 [+] [-]

, 2017-02-22 12:14, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: pirmkārt, jau sastāva ziņā
zaudējums Ventspilī neko nenozīmē. Savā laukumā uzkrita pāris veiksmīgi truļi. Arī bukmeikeri VEF izredzes uzvarēt LBL vērtē augstāk
Protams, nozīme ir tikai uzvarai pār Khimki un 3,2 labām ceturtdaļām ar Zenit
1 2 3 4 5 6 203 komentāri