Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Zemgale"/LLU pusfināla sērijā iemet 37 vārtus un grauj arī 196 soda minūšu spēlē

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

"Zemgale"/LLU pusfināla sērijā iemet 37 vārtus un grauj arī 196 soda minūšu spēlē
Patriks Seilis. Foto: Ruslans Antropovs/HK Zemgale/LLU

Latvijas "Optibet" Hokeja līgas finālu pārliecinoši sasniegusi valsts čempione Jelgavas "Zemgale"/LLU, kas šovakar izbraukumā sagrāva (10:3) Rīgas "Dinamo", sērijā triumfējot ar 4-0.

Sērijas ceturtā spēle no iepriekšējām trim neatšķīrās ar ko būtisku - jelgavnieki lielu daļu spēles laika atradās "Dinamo" zonā teju pastāvīgi apdraudot mājinieku vārtu drošību. Pirmajā trešdaļā "Zemgale"/LLU labā divreiz rezultatīvi meta 18 gadīgais uzbrucējs Rainers Rullers, savukārt pa reizei precīzs bija 19 gadīgais aizsargs Patriks Seilis un 21 gadu vecais uzbrucējs Gustavs Millers.

Otrā perioda ievadā viesiem bija iespēja nepilnas divas minūtes cīnīties skaitliskajā vairākumā, tomēr vārtus guva "Dinamo", skaitliskajā mazākumā veiksmīgu izrāvienu veicot Renāram Ciprusam.

Perioda turpinājumā gan "Zemgale"/LLU krietni palielināja pārsvaru, 21 gadu veco rīdzinieku vārtsargu Ralfu Pilsētnieku mazākumā pārspējot pieredzējušajam Gatim Gricinskim, kā arī vēlāk divreiz precīzi metot 19 gadīgajam Artūram Karašam un reizi izceļoties 21 gadu vecajam Kasparam Ziemiņam.

Trešdaļas otrā puse bija ne vien vārtu guvumiem, bet arī rupjībām bagātas, vairākiem hokejistiem gan izkaujoties, gan veicot rupjus spēka paņēmienus, kā rezultātā nepilnu sešu minūšu laikā tiesnešiem nozīmējot kopumā 157 (!) soda minūtes.

Ar 5+20 minūšu disciplinārsodiem spēli šajā laika intervālā noslēdza "Dinamo" hokejisti Gusts Jegorovs, Ņikita Priede, Roberts Potapenko un Kirils Tambijevs, tādējādi mājiniekiem paliekot vien ar diviem pilniem virknējumiem ierindā. "Zemgale"/LLU rindās analogus sodus saņēma Gustavs Krūmiņš, Millers un Ričards Rihards Fomins, kuram piešķīra 20 minūšu sodu.

Noslēdzošajās 20 minūtēs dubli ar filigrānu plaukstas metienu vārtu kreisajā augšējā stūrī nokārtoja Seilis, savukārt "Dinamo" labā vārtus guva Martins Lavrovs, kurš pēcāk izpelnījās 5+20 minūšu sodu par uzbrukumu galvas un kakla rajonā, un bijušais zemgalietis Iļja Grekovs, kurš mazākumā apzaga pretinieku hokejistu un vārtsargu Ēriku Vītolu pārspēja ar metienu no neliela attāluma.

"Zemgale"/LLU Latvijas meistarsacīkšu finālu sasniedza ceturto reizi kopš 2018. gada.

Rīgas "Dinamo" – Jelgavas "Zemgale"/LLU 3:10 (0:4, 1:4, 2:2)
Vārti: 7:33 Seilis (Homjakovs, Karaša) 0:1, 8:32 Rullers (Millers, Brants) 0:2, 15:11 Rullers (Millers) 0:3, 15:52 Millers (Roķis) 0:4, 21:00 R. Cipruss (Potapenko, maz.) 1:4, 28:16 Gricinskis (K. Ziemiņš, Krūklītis, maz.) 1:5, 32:39 Karaša (Brants, Homjakovs, vair.) 1:6, 34:30 K. Ziemiņš (Krūklītis, Brants, maz.) 1:7, 39:18 Karaša (Roķis, Brants) 1:8, 43:11 Lavrovs (M. Rēdlihs) 2:8, 46:40 Roķis (Brants, Seilis) 2:9, 49:47 Seilis (Kazaks) 2:10, 57:52 Grekovs (maz.) 3:10.
Metieni pa vārtiem: 13:56 (6:19, 4:24, 3:13)
Soda minūtes: 137:59 (2:2, 104:57, 31:0)
Iemetieni: 19:40 (6:17, 9:11, 4:12)
Vārtsargi: Ralfs Pilsētnieks – Ēriks Vītols.

"Optibet" Hokeja līgas pusfināls

Komandas1. spēle2. spēle3. spēle4. spēleSērijā
Mogo/LSPA – Prizma3:2 P6:24:31:04-0
Zemgale/LLU – Dinamo Rīga7:011:19:110:34-0

1 2 51 komentārs

 +12 [+] [-]

, 2023-03-19 19:46, pirms 2 gadiem
Tikai Rīga ,tikai ģinama var tikt piesmieta hokejā un dabūt pa muti kautiņos

  +7 [+] [-]

, 2023-03-19 19:48, pirms 2 gadiem
Tambijevs laikam tas bija kurš uz ledus gulēdams ar kājām sāka spārdīties? Klauns tāds, piemērots manuprāt ir vārds URLA, lai gan fonētiski skan diezgan pretīgi. 27:1 triju spēļu summā un Jūs vēl pieauguši vīri cenšaties bravūrību pierādīt. Super, tik ļoti svēts jums ir tas hokejs, ģinamo.

 +15 [+] [-]

, 2023-03-19 19:51, pirms 2 gadiem
Tas episkais mirklis, kad Dinamo izdomā kauties, bet beigās saprot, ka nemāk pat to ...

  +6 [+] [-]

, 2023-03-19 19:54, pirms 2 gadiem
Vecie pat ar kulakiem ir nevarīgi 😂😂😂
Tambijevs leģenda, pilnīgs apsmiekls

  +5 [+] [-]

, 2023-03-19 19:54, pirms 2 gadiem
Paste visu laiku nolicis, apsmējis OHL. Kaifs, ka šādi tika iznīcināts.

  +6 [+] [-]

, 2023-03-19 20:06, pirms 2 gadiem
Kur Perņa ar savu Dinamo abonementu?
Smieklīgi, ka dinamo visas serijas laikā guva mazāk vārtus nekā Zemgale vienā spēlē

  -1 [+] [-]

, 2023-03-19 20:13, pirms 2 gadiem
Gusts Jegorovs, Ņikita Priede, Roberts Potapenko un Kirils Tambijevs

Man vienīgajam šķiet, ka šie ir agresorvalsts vārdi uzvārdi visiem? Sakritība?

  +3 [+] [-]

, 2023-03-19 20:21, pirms 2 gadiem
Nu par vārdiem/ uzvārdiem - Gusts; Priede;Roberts - skan latviski, Potapenko vairāk ukraiņu piesitiens.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-19 20:29, pirms 2 gadiem
Kauns un negods, nekas cits gjinamai.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-19 20:32, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paste visu laiku nolicis, apsmējis OHL. Kaifs, ka šādi tika iznīcināts.
Jāgaida, kam tagad šis līdīs klāt. Naiva cerība, ka otrs vecais divkosis VV, kādā nākamajā watchparty par Pasti ierēks. ļoti naiva, ņemot vēra, ka vecais divkosis savu TW piebāzis cik rusņa slikta, bet biežakais viesis Pastēte un jautājumi par rusņu.

  +4 [+] [-]

, 2023-03-19 20:34, pirms 2 gadiem
Šis Dinamo ir izcils piemērs, tam, ka Savickis prot sačakarēt visu. Sastāvs lielā mērā no pēdejo gadu ierastiem finālistiem - rezultāts nevienlīzīgākais pusfināls nez cik pēdējos gados.

     [+] [-]

, 2023-03-19 20:39, pirms 2 gadiem
...tikai ģinamo! Ģināāāāāāāmo!
Nez kur visi tie fani no laukiem, kuri regulāri apmeklēja khl spēles ar bēdīgi slaveno ģinamku?

  +2 [+] [-]

, 2023-03-19 20:43, pirms 2 gadiem
vecais īgņa rakstīja: ...tikai ģinamo! Ģināāāāāāāmo!
Nez kur visi tie fani no laukiem, kuri regulāri apmeklēja khl spēles ar bēdīgi slaveno ģinamku?
Vairs skolām nedod brīvbiļetes, tur arī visi pazuduši
Slēpts komentārs: chau! ataa

  +6 [+] [-]

, 2023-03-19 21:02, pirms 2 gadiem
chau! ataa rakstīja: Jelgava varen lepna uzvarot jau labu brīdi izjukušu amatieru komi.
Kas tieši liek domāt, ka viņi tagad būtu sajutušies "varen lepni" ?

  +1 [+] [-]

, 2023-03-19 21:27, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jāgaida, kam tagad šis līdīs klāt. Naiva cerība, ka otrs vecais divkosis VV, kādā nākamajā watchparty par Pasti ierēks. ļoti naiva, ņemot vēra, ka vecais divkosis savu TW piebāzis cik rusņa slikta, bet biežakais viesis Pastēte un jautājumi par rusņu.
Pilnībā piekrītu par VV, WP jau šovakar, būs rīt jāpaklausās vismaz nedaudz, kaut gan parasti nevaru ilgi izturēt Pasti. VV neinteresē OHL, tāpēc daudz par to nerunās.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-19 21:29, pirms 2 gadiem
Beidzot,nenospragusajam spragonam tualetes vaks ir virsu,ari valinki dabuja pa muti,prieks par utaino gaili tambiku...

  -3 [+] [-]

, 2023-03-19 21:35, pirms 2 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Gusts Jegorovs, Ņikita Priede, Roberts Potapenko un Kirils Tambijevs

Man vienīgajam šķiet, ka šie ir agresorvalsts vārdi uzvārdi visiem? Sakritība?
Nu TI jebanuutijs

  +1 [+] [-]

, 2023-03-19 21:45, pirms 2 gadiem
Lupatas ir tie dinamo! Apspēleja viņus kā suņus.

     [+] [-]

, 2023-03-19 22:03, pirms 2 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Gusts Jegorovs, Ņikita Priede, Roberts Potapenko un Kirils Tambijevs

Man vienīgajam šķiet, ka šie ir agresorvalsts vārdi uzvārdi visiem? Sakritība?
Un Tambijevs (vismaz viņa sencis) ir baltkrievs.

  +4 [+] [-]

, 2023-03-19 22:43, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pilnībā piekrītu par VV, WP jau šovakar, būs rīt jāpaklausās vismaz nedaudz, kaut gan parasti nevaru ilgi izturēt Pasti. VV neinteresē OHL, tāpēc daudz par to nerunās.
Nu, bet, protams, ka neinteresē OHL, ja vien neierunājas par Zemgali, kuru aptirš Paste. VV vispār smieklu kalngals - krievus necieš, taisa watch party NHL. Kas tiek aicināts? Pastēte. Galvenā tēma - KHL, Dinamo, cik kruts ir Jeļisējevs un kādi lohi ir Balcers, Bļugers, Rubīns utt. Vismaz tādi ir bijuši pāris iepriekšejie WP. Būtu džeks normāls nevis divkosis, tad mēģinātu uz tādu wp pasaukt ex-nhliešus nevis Pasti, kam tuvākais NHL ir sadzert ar Ozo.

  +3 [+] [-]

, 2023-03-19 23:05, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu, bet, protams, ka neinteresē OHL, ja vien neierunājas par Zemgali, kuru aptirš Paste. VV vispār smieklu kalngals - krievus necieš, taisa watch party NHL. Kas tiek aicināts? Pastēte. Galvenā tēma - KHL, Dinamo, cik kruts ir Jeļisējevs un kādi lohi ir Balcers, Bļugers, Rubīns utt. Vismaz tādi ir bijuši pāris iepriekšejie WP. Būtu džeks normāls nevis divkosis, tad mēģinātu uz tādu wp pasaukt ex-nhliešus nevis Pasti, kam tuvākais NHL ir sadzert ar Ozo.
VV nevajag gudru ciemiņu NHL lietās, bet gan tādu, ar kuru kopā smieties par stulbiem jokiem, izdomātiem atgadījumiem, dzeršanu utt. Nav mērķis izglitot klausītājus.

  +5 [+] [-]

, 2023-03-19 23:13, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: VV nevajag gudru ciemiņu NHL lietās, bet gan tādu, ar kuru kopā smieties par stulbiem jokiem, izdomātiem atgadījumiem, dzeršanu utt. Nav mērķis izglitot klausītājus.
es vispār brīnos ka kāds vēl uz to ērmu tērē laiku. pastētē ir neklausāms savoku dalbajobs, bet lai uzzinātu ka vv ir cirvis pietiek jau ar twiteri. šie nav ne sekundes vērti.

  +3 [+] [-]

, 2023-03-19 23:39, pirms 2 gadiem
man patik hokejs, bet diemzel šo Rigas Dinamo speles stilu - agresivitates ziņa jasalidzina ar Vilkiem OP un ASK/Ogre - pat ja tu zaude, ta nav jauzvedas civilizetam speletajam. esmu krievvalodigs, bet par Kirili Tambijeju šaja serija ir kauns - ta ka barbars, neko nespej un megina kompinset ar pretinieka speletaju savainošanu

  +3 [+] [-]

, 2023-03-20 00:02, pirms 2 gadiem
Ja nezinatu,kas ir tambika tevs,domatu,ka to uztaisijis kads prapors,tapat ka to idiotu- potapovu vai potapenko,vienvardsakot - valinki...

     [+] [-]

, 2023-03-20 00:02, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: es vispār brīnos ka kāds vēl uz to ērmu tērē laiku. pastētē ir neklausāms savoku dalbajobs, bet lai uzzinātu ka vv ir cirvis pietiek jau ar twiteri. šie nav ne sekundes vērti.
Pēdējo reizi, kad klausījos viņa watch party, to darīju, jo tw izlasīju, ka sis vienam tieši uz jautājumu par ko runās, solīja, ka 90% sarunas bija par NHL. Gribējās pārbaudīt vai vecais divkosis runā taisnību. Izturēju 10-15 minūtes un to laikā vienīgais par NHL bija tas, ka VV atvērtu muti klausījās, kā Pastēte aptirš Balci, RUbīnu un Tediju un stāstīja, ka Balcis nevarētu maukt NL, bet Jeļisējevs mierīgi

     [+] [-]

, 2023-03-20 08:36, pirms 2 gadiem
Es ceru, ka TRTD atvadās no OHL un hokeja uz visiem laikiem... čekista atrauga.

  -2 [+] [-]

, 2023-03-20 09:35, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Es ceru, ka TRTD atvadās no OHL un hokeja uz visiem laikiem... čekista atrauga.
Atvadījās jau gadu atpakaļ, kad izstajās no KHL Šitai parodijai, kura spēlēja ar Zemgali, nav nekā kopīga ar Dinamo KHL modeli, kā var to nesaprast, ibio,rio?
Logo ar pliku nosaukumu vēl neko nenozīmē
Ja Savickis, piemēram, izdomās organizēt nākamgad blici no nulles, ar tādu pašu nosaukumu un formām, iefīrēties Igaunijas čempī, vai tas arī daudzu plānprātiņu boškās tiks identificēts ar pāris gadus veco DR? Vai arī vēl gudrāk, te viens īpaši apdāvināts kekss nesen rakstīja, tipa, kāds ārprāc, 1988. gadā paķēra PSRS čempionāta sudrabu, bet šodien ar kaut kādu tur Zemgali galā netiek

  +1 [+] [-]

, 2023-03-20 09:53, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Atvadījās jau gadu atpakaļ, kad izstajās no KHL Šitai parodijai, kura spēlēja ar Zemgali, nav nekā kopīga ar Dinamo KHL modeli, kā var to nesaprast, ibio,rio?
Logo ar pliku nosaukumu vēl neko nenozīmē
Ja Savickis, piemēram, izdomās organizēt nākamgad blici no nulles, ar tādu pašu nosaukumu un formām, iefīrēties Igaunijas čempī, vai tas arī daudzu plānprātiņu boškās tiks identificēts ar pāris gadus veco DR? Vai arī vēl gudrāk, te viens īpaši apdāvināts kekss nesen rakstīja, tipa, kāds ārprāc, 1988. gadā paķēra PSRS čempionāta sudrabu, bet šodien ar kaut kādu tur Zemgali galā netiek
Dinamo Rīga ir dinamo rīga... čekista atrauga. Tas ka KHL nespēlē un citi kadri spēlē jau neko nemaina kluba vadībā vai struktūrā. Īpašnieks jau šiem nav mainijies... Kā to var neasprast. Mazāk "eksportus" vajag trekterēt! Klubs jau ir tas pats ar tiem pašiem šefiem. Un ar čekistam mīļo dinamo nosaukumu...

  +1 [+] [-]

, 2023-03-20 09:55, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Atvadījās jau gadu atpakaļ, kad izstajās no KHL Šitai parodijai, kura spēlēja ar Zemgali, nav nekā kopīga ar Dinamo KHL modeli, kā var to nesaprast, ibio,rio?
Logo ar pliku nosaukumu vēl neko nenozīmē
Ja Savickis, piemēram, izdomās organizēt nākamgad blici no nulles, ar tādu pašu nosaukumu un formām, iefīrēties Igaunijas čempī, vai tas arī daudzu plānprātiņu boškās tiks identificēts ar pāris gadus veco DR? Vai arī vēl gudrāk, te viens īpaši apdāvināts kekss nesen rakstīja, tipa, kāds ārprāc, 1988. gadā paķēra PSRS čempionāta sudrabu, bet šodien ar kaut kādu tur Zemgali galā netiek
Šim pasākumam pilnīgi noteikti ir sakars ar KHL Dinamo. Nosaukums, formas, logo ir atceļojušas no tās komandas. Pat vairāk arī Savickis un Paste.

  -2 [+] [-]

, 2023-03-20 09:57, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Dinamo Rīga ir dinamo rīga... čekista atrauga. Tas ka KHL nespēlē un citi kadri spēlē jau neko nemaina kluba vadībā vai struktūrā. Īpašnieks jau šiem nav mainijies... Kā to var neasprast. Mazāk "eksportus" vajag trekterēt! Klubs jau ir tas pats ar tiem pašiem šefiem. Un ar čekistam mīļo dinamo nosaukumu...
Visu nosaka KADRI, nevis kaut kādi tur šefi vai vadība

  -3 [+] [-]

, 2023-03-20 10:09, pirms 2 gadiem
welninsh rakstīja: Šim pasākumam pilnīgi noteikti ir sakars ar KHL Dinamo. Nosaukums, formas, logo ir atceļojušas no tās komandas. Pat vairāk arī Savickis un Paste.
Komandas kodolu neveido formas, logo, nosaukums, arī Savickis ar Pasti nē Komandas pamats ir Hokejisti Kaut kāda trula jums te daudziem saprašana, uzreiz var manīt, pārāk daudz lūrat Futbola Eirokausus vai Latvijas virslīgu, tur grozās līdzīgas poņas, par to, kas ir klubs Ķekavas Auda ar afropērtiķiem ierindā ir tā pati Auda, kura spēlēja LPSR čempionātā 60. gados, tikai tāpēc vien, ka formālā organizācija ir saglabājusies Tas pats ir ar visādiem tur Madrides Reāliem, Mančesteras Junaitidiem, Bavārijām un citām šņagām Tur arī ir tikai kluba vadība, pliki logo ar nosaukumiem, bet būtībā, kas ir pamatu pamats, visi klubeļi ir identiski, starp tiem nav nekāda šķirba Katrā no tiem ir pa kādam pērtiķim, kādam latinosam, kādam šķībacainajam un arī kādam Baltajam, kuri gadu no gada rotējas pa valstīm un pilsētām, kā kaut kādi klaidoņi Kāda šķirba, par kuru no klubeļiem fuņot, es jej bogu, nesaprotu

  +1 [+] [-]

, 2023-03-20 10:50, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Komandas kodolu neveido formas, logo, nosaukums, arī Savickis ar Pasti nē Komandas pamats ir Hokejisti Kaut kāda trula jums te daudziem saprašana, uzreiz var manīt, pārāk daudz lūrat Futbola Eirokausus vai Latvijas virslīgu, tur grozās līdzīgas poņas, par to, kas ir klubs Ķekavas Auda ar afropērtiķiem ierindā ir tā pati Auda, kura spēlēja LPSR čempionātā 60. gados, tikai tāpēc vien, ka formālā organizācija ir saglabājusies Tas pats ir ar visādiem tur Madrides Reāliem, Mančesteras Junaitidiem, Bavārijām un citām šņagām Tur arī ir tikai kluba vadība, pliki logo ar nosaukumiem, bet būtībā, kas ir pamatu pamats, visi klubeļi ir identiski, starp tiem nav nekāda šķirba Katrā no tiem ir pa kādam pērtiķim, kādam latinosam, kādam šķībacainajam un arī kādam Baltajam, kuri gadu no gada rotējas pa valstīm un pilsētām, kā kaut kādi klaidoņi Kāda šķirba, par kuru no klubeļiem fuņot, es jej bogu, nesaprotu
pirms nedēļas tu kladzināji ka ģinamai jādabon "ilgi gaidītais" KK un savickijs tad tur iekrāmes miljonus, bet tagad stāsti ka komanda sen jau nav? tupais čurbans

  +1 [+] [-]

, 2023-03-20 10:58, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Visu nosaka KADRI, nevis kaut kādi tur šefi vai vadība
Tad jau dinamo khl laikā katru otro sezonu bija cita komanda, tikai saģērbta tajās pašās formās un ar to pašu vadību

Kur tādi rodas, es nezinu

     [+] [-]

, 2023-03-20 11:35, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Komandas kodolu neveido formas, logo, nosaukums, arī Savickis ar Pasti nē Komandas pamats ir Hokejisti Kaut kāda trula jums te daudziem saprašana, uzreiz var manīt, pārāk daudz lūrat Futbola Eirokausus vai Latvijas virslīgu, tur grozās līdzīgas poņas, par to, kas ir klubs Ķekavas Auda ar afropērtiķiem ierindā ir tā pati Auda, kura spēlēja LPSR čempionātā 60. gados, tikai tāpēc vien, ka formālā organizācija ir saglabājusies Tas pats ir ar visādiem tur Madrides Reāliem, Mančesteras Junaitidiem, Bavārijām un citām šņagām Tur arī ir tikai kluba vadība, pliki logo ar nosaukumiem, bet būtībā, kas ir pamatu pamats, visi klubeļi ir identiski, starp tiem nav nekāda šķirba Katrā no tiem ir pa kādam pērtiķim, kādam latinosam, kādam šķībacainajam un arī kādam Baltajam, kuri gadu no gada rotējas pa valstīm un pilsētām, kā kaut kādi klaidoņi Kāda šķirba, par kuru no klubeļiem fuņot, es jej bogu, nesaprotu
Te nav ne mazākā sakara ar komandas kodolu, bet gan ar kluba struktūru, juridisko bāzi - tas ir pamats, lai teiktu, ka OHL Dinamo ir tas pats Dinamo, kas pēdējos 14 gadus mauca KHL. Ja piķi dod tas pats, kas deva pirms tam - tas ir tas pats klubs, tikai citā līgā un kā izrādās vēl lielāki lūzeri. Runājot par komandas kodolu - tas ir vēl viens pierādījums tam, ka Savickis ir auns un prastusačakarēt da jeb ko. Komandas kodols no Olimp, kas ir pēdējo 2 gadu fināliste un pirms tam vēlreiz būtu fināliste ja ne kovids. + savākts galvā sistais Tambijevs, kas, kad galva strādā hoķi spēlēt prot. Un, kas šogad ir Dinamo/Olimp sauc kā gribi. Apsmiekls. Un pareizi banss saka, tu te vel nesen klārēji, ka finālu jāuzvar Zemgaeli vai Dinamo, jo tikai tie varot paņemt KK, jo zemgale mauc mestis un tur jātaisa superklubs vai Dinamo savickis tak var iemaukt vairāk piķi. Jā, jā tas pats Savickis, kas pārņem pusbankrotējušo Olimp un nedēļu pēc paņemšanas pasaka - būš grūti, naudas nav Sorry, eksport un kronenburghuiņu tempošais kungs - juridiski šis ir tas pats Dinamo, kas mauca KHL. Komandas, kodols - spēlētāji, tas jau ir otršķirīgs stāsts. Dinamo/Savickim savu maigo varu, naudas atmazgāšanu un ko tik vēl ne bija jābeidz pēc pērnās sezonas nevis jāmēģina spirināties tālāk, cerot, ka krievi aizies līdz Kijevai 3 dienās, visi nospļausies un ļaus maukt KHL tālāk.
1 2 51 komentārs