Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Dončičs pēc vēsturiskā snieguma: "Otrajā puslaikā spēlēju briesmīgi"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Dončičs pēc vēsturiskā snieguma: "Otrajā puslaikā spēlēju briesmīgi"
Luka Dončičs. Foto: USA Sports Today/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks" piedzīvoja zaudējumu pret Čikāgas "Bulls" (101:117). Pēc zaudējuma ļoti kritisks pret sevi bija Luka Dončičs, kurš maču noslēdza ar 29. triple-double karjerā. Savu komentāru par spēli sniedza arī Porziņģis un komandas galvenais treneris Riks Kārlails.

Luka Dončičs maču noslēdza ar 36 punktiem, 16 atlēkušajām bumbām un 15 rezultatīvām piespēlēm. Šis bija 29. triple-double slovēņa karjerā, un tas ļāvis apsteigt leģendāro Maiklu Džordanu iekrāto triple-double sarakstā. "Otrajā puslaikā es spēlēju briesmīgi," kritisks bija Dončičs. "Biju pārāk savtīgs, jo biju guvis 30 punktus pirmajās divās ceturtdaļās. Tas nebiju es otrajā puslaikā, man ir jābūt labākam. Zaudējām manis dēļ, man bija jānospēlē citādāk."

"Esam vīlušies savā sniegumā," teica latvietis Kristaps Porziņģis, kurš maču noslēdza ar 20 punktiem un astoņām bumbām zem groziem. "Ar Luku ir tieši tāpat. Viņš vienmēr no sevis sagaida labāko sniegumu, tieši tāpat kā es."
Komentāru sniedza arī komandas galvenais treneris Riks Kārlails: "Lukas statistika bija apbrīnojama, bet, ja spēle nav uzvarēta, tad viņš par to nepriecāsies. Individuālā statistika ir iespaidīga, bet mēs spēlējam, lai uzvarētu spēles. Šoreiz mums līdz uzvarai pietrūka."

Aizvadītās nakts spēlē Dončičs pievienojās Oskaram Robertsonam, Viltam Čemberleinam un Džeimsam Hārdenam. Šie ir vienīgie spēlētāji līgas vēsturē, kas spējuši savākt vismaz 35 punktus, 15 atlēkušās bumbas un 15 rezultatīvas piespēles vienā spēlē. Tāpat Alens Aiversons, Hārdens un Dončičs ir vienīgi spēlētāji pēdējo 20 gadu laikā, kuri pirmajā puslaikā spējuši tikt pie vismaz 30 punktiem, septiņām atlēkušajām bumbām un piecām piespēlēm.

Dončičs, neskatoties uz individuālajiem sasniegumiem, turpināja sevi kritizēt: "Es izpildīju metienus, kurus nevajadzēja. Mums kā komandai ir jāsper solis uz priekšu, it īpaši aizsardzībā. Nepieciešams pašiem radīt enerģiju, kuru iepriekš radīja līdzjutēji tribīnēs."

Izmantotie resursi:
https://www.mavs.com/lukahistoric/

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 09:28, pirms 4 gadiem
Man liekas, ka te ir riktīga zvaigžņu slimība. Tracina tā nemitīgā vēršanās pie tiesnešiem pēc, katra pieskāriena vai kļūdas. Sadomājies, ka ir basketbola dievs un visu vislabāk zina un prot. Jebkurš basketbolists varētu teikt tos pašus vārdus, ja viņam tajā dienā kristu, kā šonakt pirmajā puslaikā krita viņam. Nenoliedzami talants, bet pa lielam arī veiksmes luteklis.

  -3 [+] [-]

, 2021-01-18 10:36, pirms 4 gadiem
Man ļoti žēl, ka KP ir nokļuvis tik sūdīgā komandā ar tik sūdīgu komandas biedru

  +4 [+] [-]

, 2021-01-18 10:45, pirms 4 gadiem
Kā man patīk tā NBA statistika. Vienīgie,kam 30 punkti,septiņas bumbas un 5 piespēles puslaikā. Viņi atradīs veidu,lai jebkurš spēlētājs kaut kādā veidā būtu unikāls. Kaut vai -vienīgais,kam 20 minūtēs,neviena pieskāriena bumbai,4 sodi,divi uzbļāvieni tiesnešiem un izraidīšana no spēles.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-18 10:49, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Man ļoti žēl, ka KP ir nokļuvis tik sūdīgā komandā ar tik sūdīgu komandas biedru
Sūdīga komanda? viņiem 5 spēlētāju nav jomajo

  +4 [+] [-]

, 2021-01-18 10:53, pirms 4 gadiem
Varbūt kāds var pakomentēt Dončiča atlēkušo bumbu skaitu, it kā jau viņš nav apveltīts ar īpašu atlētismu....bet 16 bumbas spēlē 2 metrus garam spēlētājam ir diezgan fenomenāli.
Slēpts komentārs: DansLočmelis

     [+] [-]

, 2021-01-18 10:57, pirms 4 gadiem
Luka vienkārši stabīli iet pēc MVP, kā jau to visi prognozēja. Man tikai viens jautājums- kur ir palicis vorkutas punduris Jangs?? HA HA
Slēpts komentārs: DansLočmelis

  +5 [+] [-]

, 2021-01-18 11:25, pirms 4 gadiem
tekken rakstīja: Varbūt kāds var pakomentēt Dončiča atlēkušo bumbu skaitu, it kā jau viņš nav apveltīts ar īpašu atlētismu....bet 16 bumbas spēlē 2 metrus garam spēlētājam ir diezgan fenomenāli.
Tak jau no pirmās sezonas zem Kārlaila uz viņu tiek atbloķēti spēlētāji,lai ātrāk pārējie dotos uzbrukumā.

  +8 [+] [-]

, 2021-01-18 11:26, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Luka vienkārši stabīli iet pēc MVP, kā jau to visi prognozēja. Man tikai viens jautājums- kur ir palicis vorkutas punduris Jangs?? HA HA
Atceries varbūt tādus MVP spēlētājus kā Charles Barkley, Karl Malone, Allen Iverson (vairs nespēlē) Carmelo Anthony, Russell Westbrook, James Harden, Derrick Rose, Giannis Antetokounmpo (vēl spēlē)? Tu zini, kas šiem spēlētājiem ir kopīgs? Viņi visi ir bijuši MVP, bet nekad nav izcīnījuši titulu (nav NBA gredzena).
Vakardienas spēle bija ''Houston Rockets 2'' ar James Harden (Luka Dončič) sastāvā - līdz PO tiks, bet ar to arī stāsta beigas - ja neizcīnīs titulu, tad paies gadi un par tādu Dončiču vien runās tik daudz kā tagad par Allen Iverson, lai arī spēlētājs bija vienkārši fenomenāls. Karjeru beigs Lebron James un viņu neaizmirsīs, kā Kobe Bryant, Shaquille O'Neal, Michael Jordan utt., jo viņi izcīnīja titulus un par viņu MVP vispār neviens nejautā, jo viņu čempionu gredzeni ir daudz nozīmīgāki par 10x MVP kopā!

     [+] [-]

, 2021-01-18 11:26, pirms 4 gadiem
Ja godīgi, man baigi nepatīk, ka KP netiek pienācīgi izmantots uzbrukumā, ka jau praktiski džeks vairākus gadus spēlē Mavs, bet treneriem tā arī vēl pietrūkst gudrības ielikt īstajā spotā. Vecīt, trīnis nav viņa pozīcija. Nu pasaki, ka tā nav? Viņa vieta ar tādu augumu ir midrange vai tuvāk postam. Un nesaki ka PF tā nevar spēlēt. Vai ja spēlē no trīņa ar picknroll, lai griežās iekšā nevis popout visu laiku bezjēgā.
Bostonietis rakstīja: Sūdīga komanda? viņiem 5 spēlētāju nav jomajo

  +3 [+] [-]

, 2021-01-18 11:32, pirms 4 gadiem
tekken rakstīja: Varbūt kāds var pakomentēt Dončiča atlēkušo bumbu skaitu, it kā jau viņš nav apveltīts ar īpašu atlētismu....bet 16 bumbas spēlē 2 metrus garam spēlētājam ir diezgan fenomenāli.
Paskaties spēles zīmējumu mazliet - Mavericks noliek KP pie trīspunktu līnijas, un pretinieks ir spists savu garāko spēlētāju izvilkt laukā pie KP, jo viņs var būt arī risks no tālās distances. Luka nav atlētisks, bet nav arī mazs - viņš ar savu masu nostumj NCAA līgas zaļos gurķus kā tādus sērkociņus, jo vietējie ir fiziski atlētiski, bet tur ir vairāk muskuļi uz kauliem un nevis gaļas
Ar Dončiču šajā salīdzinājumā varētu tikt galā Kyrie Irving, jo Irving ir 10x reizes tehniskāks, bet tikko būs pretīm 2-3 gadus tikai nospēlējis NBA zaļš gurķis tā viņam pārbrauc pāri kā ar tanku. xD

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 11:36, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tak jau no pirmās sezonas zem Kārlaila uz viņu tiek atbloķēti spēlētāji,lai ātrāk pārējie dotos uzbrukumā.
līdzīgi tas bija ar Vestbrūku Oklahomā, kad pēc biedru melnā darbiņa viņam tikai atlika brīvi savākt atlecošās bumbas. Šajā spēlē Luks saskārās ar problēmu jau 1.puslaikā, kad pēc viņa piespēlēm- komandas locekļi onanēja bumbu garām grozam pat no tuvas distances.. līdz ar ko tu sāc apjukt un domā, kā tālāk spēlēt
Slēpts komentārs: DansLočmelis

  +4 [+] [-]

, 2021-01-18 11:48, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Ja godīgi, man baigi nepatīk, ka KP netiek pienācīgi izmantots uzbrukumā, ka jau praktiski džeks vairākus gadus spēlē Mavs, bet treneriem tā arī vēl pietrūkst gudrības ielikt īstajā spotā. Vecīt, trīnis nav viņa pozīcija. Nu pasaki, ka tā nav? Viņa vieta ar tādu augumu ir midrange vai tuvāk postam. Un nesaki ka PF tā nevar spēlēt. Vai ja spēlē no trīņa ar picknroll, lai griežās iekšā nevis popout visu laiku bezjēgā.
Kā viņu izmantot uz doto brīdi ja abi partneri ir karantīnā kuri spēlē pa 4?Nu Dalasai nav neviena cita,kas var regulāri spēlēt pa 4.Tāpēc arī KP tur visu pirmo spēles pusi dreifēja bezjēgā kamēr WCS dankoja garām grozam.
Viņiem ir reāls clogging the paint ar Powellu/WCS pa 5 un KP pa 4.
KP tur vietas vnk nav..Viņam gribot vai negribot ir jāatstāj vieta soda laukumā/ap to lai tie divi non šūteri varētu kaut ko produktīvu darīt.
KP un treneris upurē savu spēli pašreizējo notikumu dēļ komandā un nekas vairāk.
Taču atceraties pagājušo gadu pirms un pēc Powela traumas.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-18 11:57, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Man ļoti žēl, ka KP ir nokļuvis tik sūdīgā komandā ar tik sūdīgu komandas biedru
Man ļoti žēl, ka tev smadzenes pietrūkst. Te visiem tiešām tik slikta atmiņa, ka neatcerās kāda sūdu bedre bija Knicks?

  -3 [+] [-]

, 2021-01-18 12:00, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Ja godīgi, man baigi nepatīk, ka KP netiek pienācīgi izmantots uzbrukumā, ka jau praktiski džeks vairākus gadus spēlē Mavs, bet treneriem tā arī vēl pietrūkst gudrības ielikt īstajā spotā. Vecīt, trīnis nav viņa pozīcija. Nu pasaki, ka tā nav? Viņa vieta ar tādu augumu ir midrange vai tuvāk postam. Un nesaki ka PF tā nevar spēlēt. Vai ja spēlē no trīņa ar picknroll, lai griežās iekšā nevis popout visu laiku bezjēgā.
Vairākus gadus? Viņš ilgāk traumēts bijis iekš Mavs nekā spēlējis. Jebal tu reāli esi viskaitinošākais idiots sportacentrā. Man vēl maza cerība ir, ka tu esi trollis vai tev ir 12 gadi. Ja tu esi vecākāks un raksti savus komentus neironiski, tad lūdzu aizej pārbaudies, tev noteikti ir mentālas attīstības problēmas.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-18 12:36, pirms 4 gadiem
Paldies tev par apvainojumiem. Lai tev jauka diena.
varenais_eksperts rakstīja: Vairākus gadus? Viņš ilgāk traumēts bijis iekš Mavs nekā spēlējis. Jebal tu reāli esi viskaitinošākais idiots sportacentrā. Man vēl maza cerība ir, ka tu esi trollis vai tev ir 12 gadi. Ja tu esi vecākāks un raksti savus komentus neironiski, tad lūdzu aizej pārbaudies, tev noteikti ir mentālas attīstības problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:48, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Atceries varbūt tādus MVP spēlētājus kā Charles Barkley, Karl Malone, Allen Iverson (vairs nespēlē) Carmelo Anthony, Russell Westbrook, James Harden, Derrick Rose, Giannis Antetokounmpo (vēl spēlē)? Tu zini, kas šiem spēlētājiem ir kopīgs? Viņi visi ir bijuši MVP, bet nekad nav izcīnījuši titulu (nav NBA gredzena).
Vakardienas spēle bija ''Houston Rockets 2'' ar James Harden (Luka Dončič) sastāvā - līdz PO tiks, bet ar to arī stāsta beigas - ja neizcīnīs titulu, tad paies gadi un par tādu Dončiču vien runās tik daudz kā tagad par Allen Iverson, lai arī spēlētājs bija vienkārši fenomenāls. Karjeru beigs Lebron James un viņu neaizmirsīs, kā Kobe Bryant, Shaquille O'Neal, Michael Jordan utt., jo viņi izcīnīja titulus un par viņu MVP vispār neviens nejautā, jo viņu čempionu gredzeni ir daudz nozīmīgāki par 10x MVP kopā!
Es izlasīju tavu komentāru un reāli kādu brīdi vienkārši sēdēju un domāju - nu kā var kaut ko tādu uzrakstīt... Es esmu ievērojis, ka SC ir pamatīgs Lukas heits, kaut vai, bet tu pietam (tikai no šī komentāra spriežot) liecies zinošāks nekā vidējais komentētājs.

Lukam ir 21 gads, kā tu vari jau tagad viņu salīdzināt ar tiem spēlētājiem, kuri nekad nav uzvarējuši titulu un jau tagad izcelt, ka viņš arī varētu nekad to neuzvarēt? It īpaši šosezon, kad viņš ir ievērojami uzlabojis savu aizsardzību un sāk kļūt vēl jo vairāk complete. Vēl jo vairāk - pēc šīs spēles, kur Dallasai bija tik lielas sastāva problēmas, ka sākumsastāvā devās tālie soliņa spēlētāji.

Es vienkārši nesaprotu loģiku salīdzināt Dončiču ar neuzvarētājiem. Mēs vienkārši ignorēsim, ka viņš kopā ar KP (kurš lielu daļu sezonas izlaida) sasniedza plejoffus, ko pirms sezonas reti kurš paredzēja? Vai to, ka viņš kopā ar KP lika pamatīgajiem favorītiem Clipperiem pasvīst tajā sērijā? Vai to, ka viņš jau padsmit gadu vecumā izcīnīja Eirolīgas titulu kā mvp?

Nav nekādas loģikas Luku nesalīdzināt ar tiem taviem uzvarētājiem.

+tavi piemēri ir tik slikti. MJ karjeras pirmajās sezonās arī sauca par parastu labo spēlētāju, kurš nekad neuzvarēs titulu. To par viņu teica līdz pat viņš uzvarēja 28 gadu vecumā. Hārdens ar Rocekts izvilka līdz septītajai spēlei pret Warriors, kuri pēc tam uzvarēja finālu 4-0. Nevajag izlikties, ka viņš nav ietekmīgs spēlētājs. Tāpat arī Karls Malone, kurš divreiz sasniedza finālu, bet abas reizes apturēja viena no visu laiku labākajām komandām. Tikmēr Bārklijs un Iversons nekad nespēlēja tajās labākajās komandās, bet tik un tā abi sasniedza finālu. Ko pie velna tu gribēji pateikt ar Gianni? Viņa tikko palika 26 gadi, cmon.

Reāli tikai piekrītu Carmelo un Russam.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:57, pirms 4 gadiem
tekken rakstīja: Varbūt kāds var pakomentēt Dončiča atlēkušo bumbu skaitu, it kā jau viņš nav apveltīts ar īpašu atlētismu....bet 16 bumbas spēlē 2 metrus garam spēlētājam ir diezgan fenomenāli.
Kolosāla spēles situācijas izpratne- "čuijs". Tas Dieva dots talants. Bez atlēcošjām, arī tas kā viņš iet cauri! Brīžiem liekas, ka aizsargi pašķiras, lai viņš tiktu cauri. Turklāt tas notiek lēni, kā pelēlinājumā. Laikam tāda ipatnēja smadzeņu darbība - apsteidzoša, kas izanalizē ātrāk nekā aizsargam un pasaka priekšā, kur solis jāliek vai kur atlēcošā bumba kritīs.

     [+] [-]

, 2021-01-18 14:21, pirms 4 gadiem
doks1959 rakstīja: Kolosāla spēles situācijas izpratne- "čuijs". Tas Dieva dots talants. Bez atlēcošjām, arī tas kā viņš iet cauri! Brīžiem liekas, ka aizsargi pašķiras, lai viņš tiktu cauri. Turklāt tas notiek lēni, kā pelēlinājumā. Laikam tāda ipatnēja smadzeņu darbība - apsteidzoša, kas izanalizē ātrāk nekā aizsargam un pasaka priekšā, kur solis jāliek vai kur atlēcošā bumba kritīs.
Nu bet tad kāda Dievu Dieva talants ir Vestrbrūkam? Jo ja skatās statistiku, tā ir bijusi vēl iespaidīgāka.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 14:42, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Man ļoti žēl, ka KP ir nokļuvis tik sūdīgā komandā ar tik sūdīgu komandas biedru
Atkal sākās

     [+] [-]

, 2021-01-18 14:42, pirms 4 gadiem
kino rakstīja: Nu bet tad kāda Dievu Dieva talants ir Vestrbrūkam? Jo ja skatās statistiku, tā ir bijusi vēl iespaidīgāka.
Tu taču necenties pateikt, ka Vestbrukam nav fenomenāls talants? Personīgi domāju, ka tīri individuāli viņš ir viens no visu laiku talantīgākajiem spēlētājiem. Žēl, ka tajā pat laikā viņam ir viens no visu laiku sliktājiem basketbola IQ.

     [+] [-]

, 2021-01-18 15:56, pirms 4 gadiem
večukiņš rakstīja: Kā man patīk tā NBA statistika. Vienīgie,kam 30 punkti,septiņas bumbas un 5 piespēles puslaikā. Viņi atradīs veidu,lai jebkurš spēlētājs kaut kādā veidā būtu unikāls. Kaut vai -vienīgais,kam 20 minūtēs,neviena pieskāriena bumbai,4 sodi,divi uzbļāvieni tiesnešiem un izraidīšana no spēles.
Ieteikums - sāc rakstīt kā pieaudzis, izglītots cilvēks. 3 reizes izslasīju tavu tekstu, tā arī līdz galam nesapratu, ko centies pateikt.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 16:07, pirms 4 gadiem
doks1959 rakstīja: Kolosāla spēles situācijas izpratne- "čuijs". Tas Dieva dots talants. Bez atlēcošjām, arī tas kā viņš iet cauri! Brīžiem liekas, ka aizsargi pašķiras, lai viņš tiktu cauri. Turklāt tas notiek lēni, kā pelēlinājumā. Laikam tāda ipatnēja smadzeņu darbība - apsteidzoša, kas izanalizē ātrāk nekā aizsargam un pasaka priekšā, kur solis jāliek vai kur atlēcošā bumba kritīs.
Ar atlēkušajām ir pavisam vienkārši - 4 spēlētāji sedz savējos, cīnās zem groza, atbloķē - un Luka pievāc bumbas bez pretestības. Viņam praktiski nav atlēkušo "ar gaļu", ja nu vienīgi cīņā ar savējo. Viņš nav un nebūs Rodmens

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 16:43, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Ar atlēkušajām ir pavisam vienkārši - 4 spēlētāji sedz savējos, cīnās zem groza, atbloķē - un Luka pievāc bumbas bez pretestības. Viņam praktiski nav atlēkušo "ar gaļu", ja nu vienīgi cīņā ar savējo. Viņš nav un nebūs Rodmens
Jo! Viņam ir labāka izpratne un basketbola spēles izjūta. Un nav jau arī tā, ka viņš neizkapā bumbas, vēl ir tāda lieta, ka kamēr daudzi reizēm noskatās, viņš iet pakaļ bumbai.
Vispār, man liekas baigi garām teikt kaut ko par Dončiča spēles fiziskā kontakta pusi. Viņš ir viens no tiem, kas reāli lieliski gan prot izvairīties, gan izprovocēt un izmantot fizisko kontaktu sev par labu. Viņam ir kaudze metienu, kurus viņš izpilda ar kontaktu un prot to krietni labāk par lielu vairumu veterānu

     [+] [-]

, 2021-01-18 17:34, pirms 4 gadiem
večukiņš rakstīja: Kā man patīk tā NBA statistika. Vienīgie,kam 30 punkti,septiņas bumbas un 5 piespēles puslaikā. Viņi atradīs veidu,lai jebkurš spēlētājs kaut kādā veidā būtu unikāls. Kaut vai -vienīgais,kam 20 minūtēs,neviena pieskāriena bumbai,4 sodi,divi uzbļāvieni tiesnešiem un izraidīšana no spēles.
Vovo, Porziņģim tak arī bija kaut kādi dīvaini rekordi. Ķipa 5 trīņi + 5 bloki, kaut kas tamlīdzīgs Iespējas rekordiem ļoti plašas, ļoti daudz kombināciju, ja vēl piemet puslaikus, ceturtdaļas, spēlētāju vecumu.

     [+] [-]

, 2021-01-18 17:51, pirms 4 gadiem
večukiņš rakstīja: Kā man patīk tā NBA statistika. Vienīgie,kam 30 punkti,septiņas bumbas un 5 piespēles puslaikā. Viņi atradīs veidu,lai jebkurš spēlētājs kaut kādā veidā būtu unikāls. Kaut vai -vienīgais,kam 20 minūtēs,neviena pieskāriena bumbai,4 sodi,divi uzbļāvieni tiesnešiem un izraidīšana no spēles.
Tiem statistikas pētītājiem drošvien smadzenes kūp, katru dienu meklēt augšā vissīkāko info un rēķināt kas tiek pārspēts un kas nē.

     [+] [-]

, 2021-01-18 17:54, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Atceries varbūt tādus MVP spēlētājus kā Charles Barkley, Karl Malone, Allen Iverson (vairs nespēlē) Carmelo Anthony, Russell Westbrook, James Harden, Derrick Rose, Giannis Antetokounmpo (vēl spēlē)? Tu zini, kas šiem spēlētājiem ir kopīgs? Viņi visi ir bijuši MVP, bet nekad nav izcīnījuši titulu (nav NBA gredzena).
Vakardienas spēle bija ''Houston Rockets 2'' ar James Harden (Luka Dončič) sastāvā - līdz PO tiks, bet ar to arī stāsta beigas - ja neizcīnīs titulu, tad paies gadi un par tādu Dončiču vien runās tik daudz kā tagad par Allen Iverson, lai arī spēlētājs bija vienkārši fenomenāls. Karjeru beigs Lebron James un viņu neaizmirsīs, kā Kobe Bryant, Shaquille O'Neal, Michael Jordan utt., jo viņi izcīnīja titulus un par viņu MVP vispār neviens nejautā, jo viņu čempionu gredzeni ir daudz nozīmīgāki par 10x MVP kopā!
Kas tad tas par murgu, Donciam nav normalu palígu. KP non stop ir traumets un kad atnak no traumas tad vēl jaeispēlējas. Realakais variants Donciam izcinit titulu ir ja KP aizes uz citu komandu un panemt superstaru

     [+] [-]

, 2021-01-18 18:02, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Ja godīgi, man baigi nepatīk, ka KP netiek pienācīgi izmantots uzbrukumā, ka jau praktiski džeks vairākus gadus spēlē Mavs, bet treneriem tā arī vēl pietrūkst gudrības ielikt īstajā spotā. Vecīt, trīnis nav viņa pozīcija. Nu pasaki, ka tā nav? Viņa vieta ar tādu augumu ir midrange vai tuvāk postam. Un nesaki ka PF tā nevar spēlēt. Vai ja spēlē no trīņa ar picknroll, lai griežās iekšā nevis popout visu laiku bezjēgā.
Praktiski vairākus gadus ir 1 sezona un pāris mači nākamajā?

     [+] [-]

, 2021-01-18 18:05, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Atceries varbūt tādus MVP spēlētājus kā Charles Barkley, Karl Malone, Allen Iverson (vairs nespēlē) Carmelo Anthony, Russell Westbrook, James Harden, Derrick Rose, Giannis Antetokounmpo (vēl spēlē)? Tu zini, kas šiem spēlētājiem ir kopīgs? Viņi visi ir bijuši MVP, bet nekad nav izcīnījuši titulu (nav NBA gredzena).
Vakardienas spēle bija ''Houston Rockets 2'' ar James Harden (Luka Dončič) sastāvā - līdz PO tiks, bet ar to arī stāsta beigas - ja neizcīnīs titulu, tad paies gadi un par tādu Dončiču vien runās tik daudz kā tagad par Allen Iverson, lai arī spēlētājs bija vienkārši fenomenāls. Karjeru beigs Lebron James un viņu neaizmirsīs, kā Kobe Bryant, Shaquille O'Neal, Michael Jordan utt., jo viņi izcīnīja titulus un par viņu MVP vispār neviens nejautā, jo viņu čempionu gredzeni ir daudz nozīmīgāki par 10x MVP kopā!
Gredzeni ir nozīmīgi bet nepārspīlē, jo ja gredzeni ir vissvarīgākā lieta, tad visu laiku labākais nav ne Kobe, ne MJ, ne LJ. bet Rassels ar 11 gredzeniem 13 sezonu laikā...

     [+] [-]

, 2021-01-18 18:09, pirms 4 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Es izlasīju tavu komentāru un reāli kādu brīdi vienkārši sēdēju un domāju - nu kā var kaut ko tādu uzrakstīt... Es esmu ievērojis, ka SC ir pamatīgs Lukas heits, kaut vai, bet tu pietam (tikai no šī komentāra spriežot) liecies zinošāks nekā vidējais komentētājs.

Lukam ir 21 gads, kā tu vari jau tagad viņu salīdzināt ar tiem spēlētājiem, kuri nekad nav uzvarējuši titulu un jau tagad izcelt, ka viņš arī varētu nekad to neuzvarēt? It īpaši šosezon, kad viņš ir ievērojami uzlabojis savu aizsardzību un sāk kļūt vēl jo vairāk complete. Vēl jo vairāk - pēc šīs spēles, kur Dallasai bija tik lielas sastāva problēmas, ka sākumsastāvā devās tālie soliņa spēlētāji.

Es vienkārši nesaprotu loģiku salīdzināt Dončiču ar neuzvarētājiem. Mēs vienkārši ignorēsim, ka viņš kopā ar KP (kurš lielu daļu sezonas izlaida) sasniedza plejoffus, ko pirms sezonas reti kurš paredzēja? Vai to, ka viņš kopā ar KP lika pamatīgajiem favorītiem Clipperiem pasvīst tajā sērijā? Vai to, ka viņš jau padsmit gadu vecumā izcīnīja Eirolīgas titulu kā mvp?

Nav nekādas loģikas Luku nesalīdzināt ar tiem taviem uzvarētājiem.

+tavi piemēri ir tik slikti. MJ karjeras pirmajās sezonās arī sauca par parastu labo spēlētāju, kurš nekad neuzvarēs titulu. To par viņu teica līdz pat viņš uzvarēja 28 gadu vecumā. Hārdens ar Rocekts izvilka līdz septītajai spēlei pret Warriors, kuri pēc tam uzvarēja finālu 4-0. Nevajag izlikties, ka viņš nav ietekmīgs spēlētājs. Tāpat arī Karls Malone, kurš divreiz sasniedza finālu, bet abas reizes apturēja viena no visu laiku labākajām komandām. Tikmēr Bārklijs un Iversons nekad nespēlēja tajās labākajās komandās, bet tik un tā abi sasniedza finālu. Ko pie velna tu gribēji pateikt ar Gianni? Viņa tikko palika 26 gadi, cmon.

Reāli tikai piekrītu Carmelo un Russam.
Neesmu zinošāks par tiem cilvēkiem, kas palasa un paklausās NBA ekspertu viedokļus utt. visi kā viens slavē Luka Dončiču un maz ko saka negatīvu, bet viņi arī saka, ka vairāk ir jāizmanto citi spēlētāji un it īpaši KP ar Hardaway, citādi sanākšot James Harden stāsts - statistikas rekordi, MVP un stāsta beigas!
Galvenais jautājums ir par gredzenu un nevis statistiku, vai MVP - daudzi te bļaustās, ka teju Luka būs MVP un KP viņam tikai maisās pa kājām un neļauj uzvarēt spēles.
Vakar komanda, kas uz papīra skatoties pēc ekspoertu un analītiķu domām visticamāk neiekļūs PO zonā (Chicago Bulls), bet Mavericks rietumos teju tiek dēvēta par top 3 komandu - pārbrauca pāri rietumu konferences biedam kā ar tanku, jo spēlēja kā komanda un nevis 1+pārējā Mavericks komanda. Es nekritizēju Dončiču - drīzāk Mavericks taktiku - viņam būs lieliska statistika, bet ar šādu komandas spēles stilu viņi titulu nekad nedabūs un James Harden ar Houston Rockets ir tam spilgts piemērs.

     [+] [-]

, 2021-01-18 18:15, pirms 4 gadiem
sochee rakstīja: Kas tad tas par murgu, Donciam nav normalu palígu. KP non stop ir traumets un kad atnak no traumas tad vēl jaeispēlējas. Realakais variants Donciam izcinit titulu ir ja KP aizes uz citu komandu un panemt superstaru
Dončičam nav palīgu? Ceru, ka vakar spēli paskatījies un saskatīji to, ka 1/4 Dončič praktiski 80% gadījumā pārejot ar bumbu pāri centra līnijai pats izdarīja metienu un nevis centās izspēlēt - tas viss +/- darbojās līdz brīdim kad Bulls komanda apjēdza, ka jāsedz ir tikai ciešāk Luka, jo pārējiem bumba rokās nonāk reti + treneris nemainīja taktiku pat tad, kad Dončičam sāka vairs regulāri nekrist iekšā šie fenomenālie tālmetieni - Tu vari Dončičam nolikt blakus Kevin Durant un rezultāts būtu tāds pats, jo spēles plāns ir tikai viens - viens uzbrūk un pārējie aizsargājas!

     [+] [-]

, 2021-01-18 18:16, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Neesmu zinošāks par tiem cilvēkiem, kas palasa un paklausās NBA ekspertu viedokļus utt. visi kā viens slavē Luka Dončiču un maz ko saka negatīvu, bet viņi arī saka, ka vairāk ir jāizmanto citi spēlētāji un it īpaši KP ar Hardaway, citādi sanākšot James Harden stāsts - statistikas rekordi, MVP un stāsta beigas!
Galvenais jautājums ir par gredzenu un nevis statistiku, vai MVP - daudzi te bļaustās, ka teju Luka būs MVP un KP viņam tikai maisās pa kājām un neļauj uzvarēt spēles.
Vakar komanda, kas uz papīra skatoties pēc ekspoertu un analītiķu domām visticamāk neiekļūs PO zonā (Chicago Bulls), bet Mavericks rietumos teju tiek dēvēta par top 3 komandu - pārbrauca pāri rietumu konferences biedam kā ar tanku, jo spēlēja kā komanda un nevis 1+pārējā Mavericks komanda. Es nekritizēju Dončiču - drīzāk Mavericks taktiku - viņam būs lieliska statistika, bet ar šādu komandas spēles stilu viņi titulu nekad nedabūs un James Harden ar Houston Rockets ir tam spilgts piemērs.
Vakardienas spēli neredzēju, taču izskatās ka Buļļi tieši Dalasai ir neērts pretinieks, jo 3. vai 4. zaudējums pēc kārtas pret viņiem. Otrs - Dalasa nebija pat tuvumā labākajam sastāvam. Iespējams, tur arī Lukam nostrādā vēlme būt par varoni - pusklibs KP, Hardavejs, kas vienu dienu met visu, otru dienu met visu garām un pāris lomu spēlētāji. Galu galā džeks 18-19 gados vilka Madridi, Slovēnijas izlasi - tas paliek asinīs. Un tur bija panākumi. Ja atcerās iepriekšejo sezonu - otrajā pusē tak sāka ar KP saspēlēties. Iespējams arī šajā pierims, cerams laicīgāk.

     [+] [-]

, 2021-01-18 18:35, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Ar atlēkušajām ir pavisam vienkārši - 4 spēlētāji sedz savējos, cīnās zem groza, atbloķē - un Luka pievāc bumbas bez pretestības. Viņam praktiski nav atlēkušo "ar gaļu", ja nu vienīgi cīņā ar savējo. Viņš nav un nebūs Rodmens
Un kurš viņu dēvē par Rodmenu?!?!