Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2840, Did:0, useCase: 3

Vācu svarcēlājs: "Kazahstānā, Gruzijā, Baltkrievijā un Ukrainā lieto dopingu"

Vācu svarcēlājs: "Kazahstānā, Gruzijā, Baltkrievijā un Ukrainā lieto dopingu"
Almirs Velagičs
Foto: AP/Scanpix

Vācija svarcēlājs Almirs Velagičs pastāstījis par aizdomām, ka postpadomju valstu sportisti lieto aizliegtās vielas, konkrēti norādot uz Kazahstānas, Gruzijas, Baltkrievijas un Ukrainas sportistiem.

"Ja skatījāties Riodežaneiro olimpiskās spēles, tad redzējāt šo kaunu. Jaunie sportisti sāk teju ar pasaules rekorda cienīgiem svariem," izdevumam "Die Welt" norādījis Almirs Velagičs. "Kazahstānas sportists, kurš šeit uzvarēja svara kategorijā līdz 77 kilogramiem (Nidžats Rahimovs), pēc diskvalifikācijas par dopinga lietošanu atgriežas un ceļ par 40 kilogramiem vairāk nekā iepriekš. Lai cik tas nebūtu dīvaini, šie divi gadi viņam laikam nākuši par labu. Tass ir vienkārši smieklīgi."

Uz žurnālista jautājumu, vai Krievijas komandas atstādināšana ir tikai sākums, Vācijas sportists norāda, ka ir vairākas valstis, kuras būtu jāizslēdz no sacensībām. "Tās ir bijušās PSRS valstis - Kazahstāna, Gruzija, Baltkrievija un Ukraina."

Lai gan Kazahstāna jau tikušas atņemtas četras Londonas olimpisko spēļu medaļas, nekādas izmaiņas nav notikušas. "Paskatieties, kas tur ir vadībā. Viņu trenerim ir tik daudz gadījumu ar pozitīvām dopinga analīzēm, bet viņš joprojām ir savā vietā. Lēkā un kliedz: "Kazahstāna - numur viens!" Pakāpeniski tas pārvēršas par cirku," piebilst Velagičs, kurš pats startēs svara kategorijā virs 105 kilogramiem.

Atgādinām, ka pagājušajā naktī Rio olimpiādē svara kategorijā līdz 105 kilogramiem astoto vietu ieguva Artūrs Plēsnieks, ber bronzas medaļu ieguva kazahs Aleksandrs Zaičikovs, kurš startēja diskvalificētā tautieša Iļjas Iļjina vietā.

Izmantotie resursi:
welt.de

  +9 [+] [-]

, 2016-08-16 15:40, pirms 8 gadiem
Arī uzbeki un armēņi lieto

  +7 [+] [-]

, 2016-08-16 15:44, pirms 8 gadiem
Tas ka testi, analīzes un proves neko neuzrāda nenozīmē, ka sportists ir
tīrs - vienkārši iziets tests.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-16 15:45, pirms 8 gadiem
Latvija vienīgā nelieto :-)

 +14 [+] [-]

, 2016-08-16 15:49, pirms 8 gadiem
Kā teica Neits Diazs: ''Visi lieto steroīdus"".

  +2 [+] [-]

, 2016-08-16 15:49, pirms 8 gadiem
Tur stabili lieto daudzi, nu nevar būt, ka Londona zeltam pietiek ar 30kg mazāku summu, bet Rio pēkšņi tāds progress.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-16 15:54, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Piekrītu, bet vissvairāk to dari amerikāņi, jo tur tiek viss zolīdi piesegts!
Amīši noteikti kaut ko lieto, protams viņiem vēl ir labi treniņapstākļi, bet Ķīna,Krievija,Kazaki u.t.t šīs valstis dara to pārāk atklāti.

  +7 [+] [-]

, 2016-08-16 15:57, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Piekrītu, bet vissvairāk to dari amerikāņi, jo tur tiek viss zolīdi piesegts!
Putin huilooooooooooo

  +2 [+] [-]

, 2016-08-16 15:59, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Piekrītu, bet vissvairāk to dari amerikāņi, jo tur tiek viss zolīdi piesegts!
Neraudi, mazais, būs jau labi. Vismaz Felpsu Krievijai zelta medaļu ieskaitē izdevās pārspēt. Tas jau ir liels panākums.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-16 16:11, pirms 8 gadiem
Viva la Barca rakstīja: Arī uzbeki un armēņi lieto
jēra gaļu

     [+] [-]

, 2016-08-16 16:12, pirms 8 gadiem
Rīgas Basis rakstīja: Putin huilooooooooooo
cik tev piķo par šito?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-16 16:38, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: cik tev piķo par šito?
Šis kadrs ir pietiekami slims,lai darītu to par brīvu

  +3 [+] [-]

, 2016-08-16 16:44, pirms 8 gadiem
Ko tu neteiksi Pēc četriem gadiem gan jau uz nākamo olimpiādi SOK un WADA atkal pamodīsies un atradīs dopingu Rio svarcēlājiem, tikai ko tas vairs dod... Nākamajās OS pēč šādas tendences gan jau vēl vairāk 19 gadīgu armēņu brīnumbērnu būs saradies, kuri pāris mēnešus iepriekš paliek aiz Plēsnieka EČ 3. vietā ar 402 kopējo rezultātu, bet OS paņem otro vietu jau ar 417.

  +4 [+] [-]

, 2016-08-16 16:48, pirms 8 gadiem
Ir jau tiesa, ka kaut ko lieto visi, bet rietumu pasaulē (tostarp Latvijā) tas ir privātais risks, kamēr Krievijā, Kazahstānā u.tml. to veicina, organizē un palīdz slēpt valsts. Tāda tā atšķuirība, un tā nav maza.

     [+] [-]

, 2016-08-16 16:59, pirms 8 gadiem
Tas ir vienkārši smieklīgi - sportist, kurš pārstāv sporta veidu, kur vispār bez aizliegto vielu sarakstos iekļautajām substancēm NEKO, PILNĪGI NEKO nopietnā sportiskā līmenī nevar parādīt, sāk runāt, ka kāds, redz, lieto.

Parasti es saku, ka, ja sportists netiek noķerts, tad viņš skaitās tīrs un lietošanā apvainot viņu nav korekti, taču, ja mēs neslēpjamies aiz korektuma kaut kādām maskām, tad - LIETO VISI! Tie, kas nelieto nemaz netiek līdz līmenim, lai varētu kaut cik sekmīgi startēt EČ/PČ/OS līmenī.

Tāpēc šādas Velagiča runas ir vienkārši smieklīgas. Es pat teiktu - stulbas.

Par Krievijas organizēšanu, un citu valstu tīrību. Jūs, vispār, saprotiet par ko runājat? Latvijā ir tieši tāda pati "farmakoloģiskā atbalsta programma" un ir speciālisti, kas centralizēti TOP atlētiem baro visu, kas barojams. 2001. gada izgāšanās to pierādīja. Tad viņiem paveicās, ka informācijas apmaiņas ātrums vēl nebija tāds kā tagad.

NEVIENA valsts, atkārtošos, NEVIENA valsts neļaus saviem olimpiešiem ķīmiķot kaut ko pa kaktiem, jo tas noved pie uzraušanās un valsts prestiža graušanas, kā arī tā sportists kauj savu veselību, bet no medaļām ilgtermiņā neviena valsts neatsakās.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-16 17:04, pirms 8 gadiem
olga rakstīja: Ir jau tiesa, ka kaut ko lieto visi, bet rietumu pasaulē (tostarp Latvijā) tas ir privātais risks, kamēr Krievijā, Kazahstānā u.tml. to veicina, organizē un palīdz slēpt valsts. Tāda tā atšķuirība, un tā nav maza.
ka tad tu zini,ka valsts slepj??vienkarsi Tev gribetos,lai ta ir.ko teiksi par to,ka nepieliada tiros sportistus???vini neko nelietoja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-16 17:51, pirms 8 gadiem
To, ka valsts (Krievija) slēpj līdz pat valdības līmenim, ir konstatējuši par mani šai ziņā daudz kompetentāki speciālisti.

     [+] [-]

, 2016-08-16 17:52, pirms 8 gadiem
Dopinga tēma jau kļūst par populārāku dilemmu nekā tas, kurš bija pirmais vista vai ola...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-16 18:49, pirms 8 gadiem
Juri, tad jau Latvijai arī ir sava farmakoloģijas laboratorija slepenā valsts paspārnē, kas baro mūsējos ar speciāli izstrādātiem "uztura bagātinātājiem"?? Jebšu Tev paspruka kaut kāds tekstiņš, ko veniens nedrīkst zināt?

     [+] [-]

, 2016-08-16 19:18, pirms 8 gadiem
krkr rakstīja: Juri, tad jau Latvijai arī ir sava farmakoloģijas laboratorija slepenā valsts paspārnē, kas baro mūsējos ar speciāli izstrādātiem "uztura bagātinātājiem"?? Jebšu Tev paspruka kaut kāds tekstiņš, ko veniens nedrīkst zināt?
katrs ķīmiķo un baro pēc savām iespējām. jeb domā ka LV ir iespēja nopirkt pasaulē jaunāko un labāko ķīmiju?

  -3 [+] [-]

, 2016-08-16 19:29, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Piekrītu, bet vissvairāk to dari amerikāņi, jo tur tiek viss zolīdi piesegts!
Kurā miskastē šodien biji? Vakar National Geographic rādīja, ka jenotiem patīk pa miskastēm rakāties.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-16 19:31, pirms 8 gadiem
krkr rakstīja: Juri, tad jau Latvijai arī ir sava farmakoloģijas laboratorija slepenā valsts paspārnē, kas baro mūsējos ar speciāli izstrādātiem "uztura bagātinātājiem"?? Jebšu Tev paspruka kaut kāds tekstiņš, ko veniens nedrīkst zināt?
Hvz vai ir tieši laboratorija, bet baro tāpat, cik jau nu naudas un pieeja tam visam ir.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-16 19:38, pirms 8 gadiem
olga rakstīja: To, ka valsts (Krievija) slēpj līdz pat valdības līmenim, ir konstatējuši par mani šai ziņā daudz kompetentāki speciālisti.
Nu ja "neatkarīga" komisija, Tad nesaki nevienam, nav būtiski, vai dotaja momentā pasaulē ir kaut kas neatkarīgs?Un ja atbilde ir pozitīva tu esi liekulis, un ja negatīva, tad kam tas ir izdevīgi un kas pasūta?

  -2 [+] [-]

, 2016-08-16 19:53, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Piekrītu, bet vissvairāk to dari amerikāņi, jo tur tiek viss zolīdi piesegts!
Še, paklausies, Putlera pabira
https://www.youtube.com/watch?v=ecC...

  +2 [+] [-]

, 2016-08-16 20:39, pirms 8 gadiem
Šitais "vācietis" rauj un grūž tīri uz cepta kartupeļa ar siļķi un biezpienu. Ticam

     [+] [-]

, 2016-08-16 20:42, pirms 8 gadiem
Izcīnot zeltu vai sudrabu Kazahstānā, tad uzreiz esi starp 1% valsts bagātākajiem!
Kamēr būs milzīgās prēmijas par OS medaļām, tikmēr lietos visi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-16 21:22, pirms 8 gadiem
Miņina kungs ar šo teikumu-(LIETO VISI! Tie, kas nelieto nemaz netiek līdz līmenim, lai varētu kaut cik sekmīgi startēt EČ/PČ/OS līmenī.) šauj krietni pāri saprāta līmenim.Tiesa,sportisti lieto vitamīnus,visādus atjaunošanas līdzekļus un pašiem ,vai viņu ārstiem jāseko tam,lai netiktu ierīts kaut kas aizliegts.Tā arī visa farmakoloģija.Šajā jautājumā Miņina kungs jau pārāk cenšās sevi pasniegt par baigo speciālistu.Ja esi tik pārgudrs,varbūt varētu konkretizēt šo teikumu-Latvijā ir tieši tāda pati "farmakoloģiskā atbalsta programma" un ir speciālisti, kas centralizēti TOP atlētiem baro visu, kas barojams.
Būtībā par tādiem apvainojumiem jau tiesā varētu sūdzēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-16 23:16, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Miņina kungs ar šo teikumu-(LIETO VISI! Tie, kas nelieto nemaz netiek līdz līmenim, lai varētu kaut cik sekmīgi startēt EČ/PČ/OS līmenī.) šauj krietni pāri saprāta līmenim.Tiesa,sportisti lieto vitamīnus,visādus atjaunošanas līdzekļus un pašiem ,vai viņu ārstiem jāseko tam,lai netiktu ierīts kaut kas aizliegts.Tā arī visa farmakoloģija.Šajā jautājumā Miņina kungs jau pārāk cenšās sevi pasniegt par baigo speciālistu.Ja esi tik pārgudrs,varbūt varētu konkretizēt šo teikumu-Latvijā ir tieši tāda pati "farmakoloģiskā atbalsta programma" un ir speciālisti, kas centralizēti TOP atlētiem baro visu, kas barojams.
Būtībā par tādiem apvainojumiem jau tiesā varētu sūdzēt.
Pirms rādīt ar pirkstu citu virzienā, es tā kā laikam gribētu kaut kādus komentārus par to kas notika 2000.-2001. gadā.

Pieļauju, ka daudzi to ir aizmirsuši, tāpēc atgādināšu, ka tolaik 7 Latvijas sportisti, 6 no viņiem bija LOV biedri un piedalījās olimpiādē, taču pārstāvēja katrs savu sporta veidu, pēkšņi, nezin kādā veidā viens pēc otra sāka krist iekšā dopinga testos, jo visiem tika atrasts anaboliskais steroīds - nandrolons.

Reinholds,Čerkavskis, Naudužs, Prūsis, Pundors, Olijars (viņš nedabūja DSQ, jo advokāti pierādīja, ka testu veikšanas procedūrā bija pārkāpumi) un Ščerbatihs.

SEPTIŅI vienas valsts sportisti iekrita uz VIENU PREPARĀTU!!! Tas ir kas? Vai arī, jūsuprāt, katrs no šiem kungiem kaut kur, savas mājas pagrabā pilināja sev sistēmas ar nandrolonu pa kluso?

Turklāt, atkārtošos, ka tie ir DAŽĀDU sporta veidu pārstāvji un ne visiem no viņiem nandrolons ir ļoti vajadzīgs (pielietojumu var atrast, protams, ikvienā sportā, bet maksimālais efekts, protams, ne visur var tikt sasniegts).

Un atkal - pēc tam NEKAD un NEKAS līdzīgs nenotika.

Tad paturpinot jūsu domo sanāk tā, ka bija Latvijā sportisti-olimpieši, ka kluso sāka pagrabā pilināt sevī deku (katrs atsevišķi un neviens par pārējiem nezināja), tad viņus saķēra un viss, vairāk neviens neko tādu nedarīja, jo nobijās?

A tagad jums vēl viena versija - Sportisti tiek centralizēti apgādāti ar visu nepieciešamo, atbilstoši sagatavošanai, bet tā kā viss nāk no vieniem piegādātājiem, tad kādā no "farmakoloģiskās sagatavošanas" posmiem notika kļūda - vai kāds no maskēšanas preparātiem nenostrādāja (bija nederīgs) vai arī (kas ir visticamākais gadījums), mūsu ārsti pirka kaut ko no dārgā gala ar salīdzinoši sarežģītāku konstatēšanu, bet viņus piečakarēja un ampulās salēja prastu nandrolonu (nozares apčakarēšanas standarts, kā saka).

Par visām tiesām runājot - par 15 gadus vecajiem notikumiem neviens nav atbildējis un nav arī sekojis neviens oficiāls skaidrojums par to kas tas bija, sportisti tikai katrs pats mēģināja izlocīties. Prūsis stāstīja par kreisajiem uztura bagātinātājiem, Ščerbatihs pinās versijās par to kas tas bija - vai konkurenti piebēra dzeramajā/ēdamajā (pēc tam ilgus gadus bija baikas par to, ka Viktors katru ūdens glāzi uzmanot), vai arī tas no kreatīna (lai gan nandrolona izplatītākā uzņemšanas forma ir intramuskulārās injekcijas, bet orālā preparāta forma ir vairāk vai mazāk laboratorijās, jo ir ar mazu efektivitāti).

Ja kādam ir kas prātīgs sakāms šai sakarā - lūdzu, jo te patiešām ir daudz neatbildētu jautājumu. Iespējams, ka esmu kaut ko ne tā sapratis... un viss ir pilnīgi citādāk.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-16 23:52, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms rādīt ar pirkstu citu virzienā, es tā kā laikam gribētu kaut kādus komentārus par to kas notika 2000.-2001. gadā.

Pieļauju, ka daudzi to ir aizmirsuši, tāpēc atgādināšu, ka tolaik 7 Latvijas sportisti, 6 no viņiem bija LOV biedri un piedalījās olimpiādē, taču pārstāvēja katrs savu sporta veidu, pēkšņi, nezin kādā veidā viens pēc otra sāka krist iekšā dopinga testos, jo visiem tika atrasts anaboliskais steroīds - nandrolons.

Reinholds,Čerkavskis, Naudužs, Prūsis, Pundors, Olijars (viņš nedabūja DSQ, jo advokāti pierādīja, ka testu veikšanas procedūrā bija pārkāpumi) un Ščerbatihs.

SEPTIŅI vienas valsts sportisti iekrita uz VIENU PREPARĀTU!!! Tas ir kas? Vai arī, jūsuprāt, katrs no šiem kungiem kaut kur, savas mājas pagrabā pilināja sev sistēmas ar nandrolonu pa kluso?

Turklāt, atkārtošos, ka tie ir DAŽĀDU sporta veidu pārstāvji un ne visiem no viņiem nandrolons ir ļoti vajadzīgs (pielietojumu var atrast, protams, ikvienā sportā, bet maksimālais efekts, protams, ne visur var tikt sasniegts).

Un atkal - pēc tam NEKAD un NEKAS līdzīgs nenotika.

Tad paturpinot jūsu domo sanāk tā, ka bija Latvijā sportisti-olimpieši, ka kluso sāka pagrabā pilināt sevī deku (katrs atsevišķi un neviens par pārējiem nezināja), tad viņus saķēra un viss, vairāk neviens neko tādu nedarīja, jo nobijās?

A tagad jums vēl viena versija - Sportisti tiek centralizēti apgādāti ar visu nepieciešamo, atbilstoši sagatavošanai, bet tā kā viss nāk no vieniem piegādātājiem, tad kādā no "farmakoloģiskās sagatavošanas" posmiem notika kļūda - vai kāds no maskēšanas preparātiem nenostrādāja (bija nederīgs) vai arī (kas ir visticamākais gadījums), mūsu ārsti pirka kaut ko no dārgā gala ar salīdzinoši sarežģītāku konstatēšanu, bet viņus piečakarēja un ampulās salēja prastu nandrolonu (nozares apčakarēšanas standarts, kā saka).

Par visām tiesām runājot - par 15 gadus vecajiem notikumiem neviens nav atbildējis un nav arī sekojis neviens oficiāls skaidrojums par to kas tas bija, sportisti tikai katrs pats mēģināja izlocīties. Prūsis stāstīja par kreisajiem uztura bagātinātājiem, Ščerbatihs pinās versijās par to kas tas bija - vai konkurenti piebēra dzeramajā/ēdamajā (pēc tam ilgus gadus bija baikas par to, ka Viktors katru ūdens glāzi uzmanot), vai arī tas no kreatīna (lai gan nandrolona izplatītākā uzņemšanas forma ir intramuskulārās injekcijas, bet orālā preparāta forma ir vairāk vai mazāk laboratorijās, jo ir ar mazu efektivitāti).

Ja kādam ir kas prātīgs sakāms šai sakarā - lūdzu, jo te patiešām ir daudz neatbildētu jautājumu. Iespējams, ka esmu kaut ko ne tā sapratis... un viss ir pilnīgi citādāk.
Stāstu par 2001. gadu ne tu vienīgais atceries un nevienam nav noslēpums, ka dopings pastāv un ir pieejams arī Latvijā. BET, apgalvot, ka pati federācija baro, manuprāt, ir stipri par traku. Neredzu jēgu sportistiem pirkt un barot steroīdus, ka federācija nevar pat sakasīt naudu normālam inventāram/telpām, lai sportisti varētu trenēties, kā zini, tad bez treniņiem maisiem vari rīt. Tāpēc, ja kāds vēlas, tad drīzāk uz savas rokas, tā teikt, Ščerbatiham padomu vienmēr var pajautāt.
Savukārt par 2001. gadu, toreiz nauda visiem bija vairāk kā vajag, bagātie gadi un varēja arī iepirkt.

     [+] [-]

, 2016-08-17 21:35, pirms 8 gadiem
Sveiks,

ja reiz VISI:
1. tad ko konkrēti tik labu Tavuprāt lieto teiksim Ikauniece, Šmēdiņš un Melbārdis, Plēsnieks;

2. kā viņi panāk, ka visi pilnīgi visi, ari tie kuri neko nesasniedz, vispār ne pušplēsta vārda, ne patiesības atklāsmes, ne grēksūdzes ne ka tamlīdzigi. unikāla disciplīna - neviens nevienu nenodod!

3. Kur mūsējiem tik daudz naudas, ja pat normāli nevar par treniņu apstākļus nodrošināt, sev paikai un/vai trenerim algu. Cik saproti dārgās programmas maksā virs 100 tūkst. gadā, kur viņi tādu naudu dabū , piemēram Dagnis.. neracionāli..

4. Nez kā jūtas Latvijas treneri, kuriem atmet dažus simtus EUR, bet sportists nevāji rij ripas, špricējas.. tas pats par ģimenēm, nez ko Dreiškena ģimene izdarītu, ja uzzinātu šo patiesību, ka viņš ar asarām acīs, stāsta, ka atdevis visu sportam, ģimenei neatstājot ne nieka, bet izrādās šis pa 10 gadiem limonu sašpricējis.

5. Ok, es saprotu, ka dopingkontrole nav perfekta, bet kā tas nākas, ka atklājuši tikai dažus gadījumus starp vairākiem tūkstošiem startu olimpiādē.. Ļoti kvalitatīvi nostrādāts..

tā varētu turpināt..

Es saprotu, ka nav balts un melns, un Tev patīk nostāties tādā kā opozīcijā, un uzkurināt tautu, aizstāvot dopingotajus. Bet nu šis ir pa melno..

vai Tev nešķiet, ka RU bija pelnījis DSQ , kaut vai par biedu citiem. Vai arī tomēr nav ko bēdāties Dukuru un Melnbārdi, jo viņi tādi paši..





Juris Miņins rakstīja: Pirms rādīt ar pirkstu citu virzienā, es tā kā laikam gribētu kaut kādus komentārus par to kas notika 2000.-2001. gadā.

Pieļauju, ka daudzi to ir aizmirsuši, tāpēc atgādināšu, ka tolaik 7 Latvijas sportisti, 6 no viņiem bija LOV biedri un piedalījās olimpiādē, taču pārstāvēja katrs savu sporta veidu, pēkšņi, nezin kādā veidā viens pēc otra sāka krist iekšā dopinga testos, jo visiem tika atrasts anaboliskais steroīds - nandrolons.

Reinholds,Čerkavskis, Naudužs, Prūsis, Pundors, Olijars (viņš nedabūja DSQ, jo advokāti pierādīja, ka testu veikšanas procedūrā bija pārkāpumi) un Ščerbatihs.

SEPTIŅI vienas valsts sportisti iekrita uz VIENU PREPARĀTU!!! Tas ir kas? Vai arī, jūsuprāt, katrs no šiem kungiem kaut kur, savas mājas pagrabā pilināja sev sistēmas ar nandrolonu pa kluso?

Turklāt, atkārtošos, ka tie ir DAŽĀDU sporta veidu pārstāvji un ne visiem no viņiem nandrolons ir ļoti vajadzīgs (pielietojumu var atrast, protams, ikvienā sportā, bet maksimālais efekts, protams, ne visur var tikt sasniegts).

Un atkal - pēc tam NEKAD un NEKAS līdzīgs nenotika.

Tad paturpinot jūsu domo sanāk tā, ka bija Latvijā sportisti-olimpieši, ka kluso sāka pagrabā pilināt sevī deku (katrs atsevišķi un neviens par pārējiem nezināja), tad viņus saķēra un viss, vairāk neviens neko tādu nedarīja, jo nobijās?

A tagad jums vēl viena versija - Sportisti tiek centralizēti apgādāti ar visu nepieciešamo, atbilstoši sagatavošanai, bet tā kā viss nāk no vieniem piegādātājiem, tad kādā no "farmakoloģiskās sagatavošanas" posmiem notika kļūda - vai kāds no maskēšanas preparātiem nenostrādāja (bija nederīgs) vai arī (kas ir visticamākais gadījums), mūsu ārsti pirka kaut ko no dārgā gala ar salīdzinoši sarežģītāku konstatēšanu, bet viņus piečakarēja un ampulās salēja prastu nandrolonu (nozares apčakarēšanas standarts, kā saka).

Par visām tiesām runājot - par 15 gadus vecajiem notikumiem neviens nav atbildējis un nav arī sekojis neviens oficiāls skaidrojums par to kas tas bija, sportisti tikai katrs pats mēģināja izlocīties. Prūsis stāstīja par kreisajiem uztura bagātinātājiem, Ščerbatihs pinās versijās par to kas tas bija - vai konkurenti piebēra dzeramajā/ēdamajā (pēc tam ilgus gadus bija baikas par to, ka Viktors katru ūdens glāzi uzmanot), vai arī tas no kreatīna (lai gan nandrolona izplatītākā uzņemšanas forma ir intramuskulārās injekcijas, bet orālā preparāta forma ir vairāk vai mazāk laboratorijās, jo ir ar mazu efektivitāti).

Ja kādam ir kas prātīgs sakāms šai sakarā - lūdzu, jo te patiešām ir daudz neatbildētu jautājumu. Iespējams, ka esmu kaut ko ne tā sapratis... un viss ir pilnīgi citādāk.