Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

PK Siguldā: Kalendam ar citu stūmēju kritums, Monako bobslejists pārsteidz

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

PK Siguldā: Kalendam ar citu stūmēju kritums, Monako bobslejists pārsteidz
Monako bobslejists Boriss Veins Siguldas trasē. Foto: Viesturs Lācis

Pasaules kausa bobslejā divnieku sacensību trešajā posmā Jēkabs Kalenda ar stūmēju Agri Bebrišu nopelnīja 12. vietu. Vakar notikušajā otrajā posmā Kalenda ar pieredzējušo Matīsu Mikni tika pieciniekā. Arī šodien uzvarēja vācietis, bet šoreiz tas bija Johanness Lohners, kurš izmantoja tautieša Frančesko Frīdriha kļūdainos braucienus. Vakardienas ceturtajai vietai sudrabu šodien pievienoja brits Bred Hols. Lielāko pārsteigumu sarūpēja Monako sportists Boriss Veins, kurš tika tieši aiz goda pjedestāla.

Stūmējus mainīja lielākā daļa komandu. Kalendam pirmajā braucienā 11. augstvērtīgākais iznākums, no vadošā braucēja Lohnera atpaliekot par 65 sekundes simtdaļu tiesu.

Trešo kritienu trijos nedēļas nogalē aizvadītajos braucienos piedzīvoja Vācijas stūrmanis Isams Amūrs, kurš pērn Siguldā divu dienu laikā triumfēja abos posmos. Pirmajā braucienā krita arī Ķīnas otrā ekipāža. Abi dueti izvēlējās otrajā braucienā nepiedalīties.

Arī šodienas otrajā piegājienā Kalenda lielas kļūdas trasē nepieļāva, taču kopvērtējumā latviešus apsteidza šveicietis Timo Roners.

Cīņā pirmajā pieciniekā no ceturtās līdz sestajai vietai atkrita vakar trešo vietu nopelnījušais austrietis Markuss Traihls, kuru kopvērtējumā apsteidza ne vien Monako braucējs, bet arī amerikānis Frenks del Luka.

Pēc tam lērumu kļūdu trasē pieļāva Frīdrihs, vienubrīd pat paglābjoties no kritiena, taču viņa kamanas sasniedza salīdzinoši lielu ātrumu. Ar ātrumu vien gan nepietika, lai Hols pazaudētu otro un Lohners – pirmo vietu.

Nākamie Pasaules kausa posmi notiks 2025. gadā Vinterbergā, Sanktmoricā, Insbrukā, vēlreiz Sanktmoricā un divreiz Lillehammerē. Sezona beigsies pasaules čempionātā Leikpleisidā martā.

Pasaules kauss bobslejā. Divnieku sacensību trešais posms

VPilotsValstsLaiks
1.Johanness LohnersVācija1:39.24
2.Breds HolsLielbritānija+0.21
3.Frančesko FrīdrihsVācija+0.30
4.Boriss VeinsMonako+0.73
5.Frenks del LukaASV+0.87
6.Markuss TraihlsAustrija+0.88
12.Jēkabs KalendaLatvija+1.28

1 2 61 komentārs

  -3 [+] [-]

, 2024-12-15 16:55, pirms 2 nedēļām
Mjā. Bobslejam laikam gulbja dziesma.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-15 17:06, pirms 2 nedēļām
Sogad tacu itka vajadzeja but kaut kadam izmainam noteikumus, bet beigas frichi domine vel vairak

  +3 [+] [-]

, 2024-12-15 17:09, pirms 2 nedēļām
Aiziet, cīņa kopvērtējumā ar bobsleja lielvalsti Monako

  +2 [+] [-]

, 2024-12-15 17:12, pirms 2 nedēļām
Štrunts par fričiem, korejieši, ķīnieši mums liek iekšā mājas trasē. Ļoti cienu mūsu galveno treneri, bet kaut kas nav tā.

     [+] [-]

, 2024-12-15 17:17, pirms 2 nedēļām
arish rakstīja: Štrunts par fričiem, korejieši, ķīnieši mums liek iekšā mājas trasē. Ļoti cienu mūsu galveno treneri, bet kaut kas nav tā.
It kā citi mājinieki savās mājās trases 100% vienmēr būtu trijniekā...
Taču nesanāk tā vienmēr...

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 17:22, pirms 2 nedēļām
rediss77 rakstīja: Sogad tacu itka vajadzeja but kaut kadam izmainam noteikumus, bet beigas frichi domine vel vairak
Nu bet paskaties kādi starta laiki,izejas ātrumi visām 3 GER ekipāžām...ar to jau viņi baigo pārsvaru iegūst..
Ja šodien vēl brauktu lēnie Floršucs,Arnts,Mahata tad mierīgi ar viņiem pārējā pasaule varētu spēkoties ar visu viņu izcilo tehniku

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 17:41, pirms 2 nedēļām
Man pārsteigums, es tikai tagad uzzināju, ka šonedēļ notika PK posms bobslejā!

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 17:59, pirms 2 nedēļām
TinderDtae rakstīja: Man pārsteigums, es tikai tagad uzzināju, ka šonedēļ notika PK posms bobslejā!
Tā "strādā" tie mūsu lielie renes propagandisti-LV mediji
Par Siguldas trases nojaukšanu 2h diskusijas,a par Siguldas posmu nulle minūtes

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:00, pirms 2 nedēļām
dalef1 rakstīja: Tā "strādā" tie mūsu lielie renes propagandisti-LV mediji
Tas nu gan nav mediju uzdevums. Reklāma jātaisa pašiem organizatoriem.

  +3 [+] [-]

TinderDtae rakstīja: Man pārsteigums, es tikai tagad uzzināju, ka šonedēļ notika PK posms bobslejā!
Es arī tagad tikai uzzināju un pēc minūtes jau aizmirsīšu, gluži kā visus pārējos nesvarīgos mēslus.

  -2 [+] [-]

, 2024-12-15 18:08, pirms 2 nedēļām
gramofons rakstīja: Tas nu gan nav mediju uzdevums. Reklāma jātaisa pašiem organizatoriem.
Bet arī Medijiem ir jātaisa pirms maču intervijas,treniņrezultāti jāanalizē,podkāstos jāaicina renes pārstāvji,kad tuvojas posms utt..

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:13, pirms 2 nedēļām
dalef1 rakstīja: Bet arī Medijiem ir jātaisa pirms maču intervijas,treniņrezultāti jāanalizē,podkāstos jāaicina renes pārstāvji,kad tuvojas posms utt..
Acīmredzot auditorijas interese nav tik liela, lai tērētu laiku un līdzekļus tādām lietām. Citādi kāds jau sen būtu nišu aizpildījis.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:16, pirms 2 nedēļām
TinderDtae rakstīja: Man pārsteigums, es tikai tagad uzzināju, ka šonedēļ notika PK posms bobslejā!
Sportacentrs neliek renes sporta sacensības savā sacensību kalendārā. Droši vien tāpēc, ka sponsors ir toto kantoris un par renes sacensībām likmes nepieņem. Tas varētu būt arī viens no iemesliem SC nepatikai pret renes sportu - nav toto, nav arī reklāmas ieņēmumu.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:18, pirms 2 nedēļām
Baraks Osama rakstīja: Acīmredzot auditorijas interese nav tik liela, lai tērētu laiku un līdzekļus tādām lietām. Citādi kāds jau sen būtu nišu aizpildījis.
Ja auditorijas interese nebūtu liela, sacensību raidīšanas tiesības nebūtu nopirkusi maksas TV. Starp citu, šodien sacensības apmeklēja arī valsts prezidents Rinkēvičs.

  -1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:21, pirms 2 nedēļām
dalef1 rakstīja: Bet arī Medijiem ir jātaisa pirms maču intervijas,treniņrezultāti jāanalizē,podkāstos jāaicina renes pārstāvji,kad tuvojas posms utt..
1) Nav bobsleja saime paši savu darbiņu izdarījuši, līdz ar to nav arī intereses no medijiem. Neko vairāk par sausu atreferējumu arī nav pelnījuši.
2) ņemot vērā bobsleja "nozīmību" sporta rangā, tad visi šie sētas mači (tāpat kā citi hobijsporti) ir atkarīgi tikai un vienīgi no entuziastiem. Ja tādu nav, paši organizatori arī vainīgi.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:21, pirms 2 nedēļām
dalef1 rakstīja: Bet arī Medijiem ir jātaisa pirms maču intervijas,treniņrezultāti jāanalizē,podkāstos jāaicina renes pārstāvji,kad tuvojas posms utt..
Kāpēc medijiem, tas būtu jādara? Tas ir kāds medija pienākums, ziņot par katru sporta pasākumu, tērēt savu resursu, lai par to ziņotu? Vienīgais medijs, kam par to obligāti būtu jāziņo ir LSM, jo LSM ir no valsts budžeta veidots medijs. Jebkuram citam medijam, kura pamatkapitālu veido privatie līdzekļi, nav absolūti nekādu pienākumu reklamēt noteiktu pasākumu. Ja rene grib, lai viņu posmu reklamē privātie mediji - lai ver vaļā maciņu un maksā.
P.s. to var attiecināt uz pilnīgi jebkuru sporta vai kultūras pasākumu, ne tikai reni.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:26, pirms 2 nedēļām
otins rakstīja: Ja auditorijas interese nebūtu liela, sacensību raidīšanas tiesības nebūtu nopirkusi maksas TV. Starp citu, šodien sacensības apmeklēja arī valsts prezidents Rinkēvičs.
Viena lieta ir apmeklēt sacensības pašu mājās, cita lieta - ikdienā sekot un interesēties par sporta veidu kopumā. Tā kā daudzu gadu garumā nav atradies neviens entuziasts (pat paštaisīta bloga vai podkāsta izskatā), kas būtu gatavs ar ko tādu ņemties, jāsecina, ka laikam pieprasījums pēc kā tāda ir tikai no dažiem interesentiem, kas par to ik pa laikam iepukstas internetā.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:27, pirms 2 nedēļām
gramofons rakstīja: 1) Nav bobsleja saime paši savu darbiņu izdarījuši, līdz ar to nav arī intereses no medijiem. Neko vairāk par sausu atreferējumu arī nav pelnījuši.
2) ņemot vērā bobsleja "nozīmību" sporta rangā, tad visi šie sētas mači (tāpat kā citi hobijsporti) ir atkarīgi tikai un vienīgi no entuziastiem. Ja tādu nav, paši organizatori arī vainīgi.
Bet ta kāpēc cilvēki visu laiku pārmet medijiem,ka rene vienmēr bijusi priekšā pakaļā Latvijā?

Tā nekad nav bijis

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:30, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Kāpēc medijiem, tas būtu jādara? Tas ir kāds medija pienākums, ziņot par katru sporta pasākumu, tērēt savu resursu, lai par to ziņotu? Vienīgais medijs, kam par to obligāti būtu jāziņo ir LSM, jo LSM ir no valsts budžeta veidots medijs. Jebkuram citam medijam, kura pamatkapitālu veido privatie līdzekļi, nav absolūti nekādu pienākumu reklamēt noteiktu pasākumu. Ja rene grib, lai viņu posmu reklamē privātie mediji - lai ver vaļā maciņu un maksā.
P.s. to var attiecināt uz pilnīgi jebkuru sporta vai kultūras pasākumu, ne tikai reni.
Kā jau teicu..tā "strādā LTV,LSM renes propagandisti...jaudīgi

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:31, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Kāpēc medijiem, tas būtu jādara? Tas ir kāds medija pienākums, ziņot par katru sporta pasākumu, tērēt savu resursu, lai par to ziņotu?
Redzot, cik bieži mūsu mediji 1:1 pārpublicē iesūtītās preses relīzes par vismarginālākajiem un amatieriskākajiem notikumiem, nevērtējot ne to svarīgumu, ne satura pasniegšanas veidu, man šķiet, ka gan pašiem medijiem, gan dažādu privātu struktūru PR cilvēkiem ir visai sagrozīts priekšstats par to, kas ir nacionāla mēroga ziņas cienīgs un kas nav.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:33, pirms 2 nedēļām
dalef1 rakstīja: Bet ta kāpēc cilvēki visu laiku pārmet medijiem,ka rene vienmēr bijusi priekšā pakaļā Latvijā?

Tā nekad nav bijis
Ja tā ir, tad jau laikam tie pārmetumu autori ir panākuši savu.

Pēdējā laikā esmu dzirdējis tikai villošanos par Siguldas trasi - vai grūst iekšā papildus līdzekļus vai jaukt nost.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:34, pirms 2 nedēļām
Baraks Osama rakstīja: Redzot, cik bieži mūsu mediji 1:1 pārpublicē iesūtītās preses relīzes par vismarginālākajiem un amatieriskākajiem notikumiem, nevērtējot ne to svarīgumu, ne satura pasniegšanas veidu, man šķiet, ka gan pašiem medijiem, gan dažādu privātu struktūru PR cilvēkiem ir visai sagrozīts priekšstats par to, kas ir nacionāla mēroga ziņas cienīgs un kas nav.
Par mediju prioritātēm par ko ziņot var spriest gari un plaši, taču tas nemaina faktu, ka nav kāda pienākuma X medijiem, jo īpaši privātiem, kas no valsts nesaņem ne centa vai ne centa par konkrēto pasākumu obligāti ziņot par noteiktu sporta, kultūras vai dajebkādu citu pasākumu. Brīva griba. Un jebkura pasākuma reklāmai ir jāsākās no paša pasākuma organizētāja- respektīvi ja bobslejam ir pārāk maza reklāma - visi jautājumi LBSF, Siguldas trases apsaimniekotājam un Siguldas domei - valsts piķis, lai rīkotu saņemts, bet reklāma švaka.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:35, pirms 2 nedēļām
gramofons rakstīja: Ja tā ir, tad jau laikam tie pārmetumu autori ir panākuši savu.

Pēdējā laikā esmu dzirdējis tikai villošanos par Siguldas trasi - vai grūst iekšā papildus līdzekļus vai jaukt nost.
Vai tad nojaukšanas ideja vispār ir jebkur kaut reizi apsvērta?
Tas jau arī maksātu ne to mazāko naudiņu... tur tak amonjaka trase 😁 Nevar ES amonjaka trasi nojaukt gluži ar buldozeru un viss 😁

  -2 [+] [-]

, 2024-12-15 18:38, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Par mediju prioritātēm par ko ziņot var spriest gari un plaši, taču tas nemaina faktu, ka nav kāda pienākuma X medijiem, jo īpaši privātiem, kas no valsts nesaņem ne centa vai ne centa par konkrēto pasākumu obligāti ziņot par noteiktu sporta, kultūras vai dajebkādu citu pasākumu. Brīva griba. Un jebkura pasākuma reklāmai ir jāsākās no paša pasākuma organizētāja- respektīvi ja bobslejam ir pārāk maza reklāma - visi jautājumi LBSF, Siguldas trases apsaimniekotājam un Siguldas domei - valsts piķis, lai rīkotu saņemts, bet reklāma švaka.
Krievu sportisti katru dienu ziņas...tā ir galv. Prioritāte

  +3 [+] [-]

, 2024-12-15 18:40, pirms 2 nedēļām
dalef1 rakstīja: Kā jau teicu..tā "strādā LTV,LSM renes propagandisti...jaudīgi
Šobrīd tur nekādas propagandas nav. Dukuru laikā - tad nevarēja ieslēgt LTV7, lai neklausītos "skeletona karaļus", kārtējo "mērīsim iekārtas, jo negodīgi fiksē laikus" un tamlīdzīgu smieklīgu, nepieradamu info...

  +4 [+] [-]

, 2024-12-15 18:40, pirms 2 nedēļām
Tāda ņaudēšana ne par ko te komentāros.
Biju šodien ar ģimeni klātienē.
Cilvēki bija. Viss notiek.

Nē, nu... ja salīdzina ar sacensībām, kurās Melbārža četriniekam Soču medaļas pasniedza, tad protams var teikt, ka cilvēku vispār nebija. Aplis pirms finiša vispār tukšs šodien.
Bet viss ir relatīvs.
Mazāk ņaudēt un pukstēt / stenēt.

Ir slikti laiki šim sporta veidam. Nu neko... būs labāki.

  -2 [+] [-]

, 2024-12-15 18:41, pirms 2 nedēļām
gramofons rakstīja: Ja tā ir, tad jau laikam tie pārmetumu autori ir panākuši savu.

Pēdējā laikā esmu dzirdējis tikai villošanos par Siguldas trasi - vai grūst iekšā papildus līdzekļus vai jaukt nost.
LATVIJAS iedz. sen jau aizmirsusi,kas tāds FUTBOLS,jo medijos ir bijusi tikai rene rene rene

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:43, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Šobrīd tur nekādas propagandas nav. Dukuru laikā - tad nevarēja ieslēgt LTV7, lai neklausītos "skeletona karaļus", kārtējo "mērīsim iekārtas, jo negodīgi fiksē laikus" un tamlīdzīgu smieklīgu, nepieradamu info...
Ak Dievs ,ka tu pārspīlē par kādiem sīkumiem
Kur ir kādas intervijas ar ārzemju renes zvaigznēm tiem lielajiem propagandistiem?

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:44, pirms 2 nedēļām
DaMarcus rakstīja: Vai tad nojaukšanas ideja vispār ir jebkur kaut reizi apsvērta?
Tas jau arī maksātu ne to mazāko naudiņu... tur tak amonjaka trase 😁 Nevar ES amonjaka trasi nojaukt gluži ar buldozeru un viss 😁
Gan jau kaut kad ir pavīdējušas. Varbūt arī pārāk dramatizēju, bet parasti tāpat daudz diskusiju, vai mums to reni vajag, vai jāklapē tā bodīte ciet kā nerentabla.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-15 18:47, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Par mediju prioritātēm par ko ziņot var spriest gari un plaši, taču tas nemaina faktu, ka nav kāda pienākuma X medijiem, jo īpaši privātiem, kas no valsts nesaņem ne centa vai ne centa par konkrēto pasākumu obligāti ziņot par noteiktu sporta, kultūras vai dajebkādu citu pasākumu. Brīva griba. Un jebkura pasākuma reklāmai ir jāsākās no paša pasākuma organizētāja- respektīvi ja bobslejam ir pārāk maza reklāma - visi jautājumi LBSF, Siguldas trases apsaimniekotājam un Siguldas domei - valsts piķis, lai rīkotu saņemts, bet reklāma švaka.
Es tam visam pilnīgi piekrītu, bet sajūta ir arī tāda, ka mediji arvien retāk vēlas ieguldīt darbu oriģinālsatura radīšanā un ir gatavi pasīvi gaidīt iniciatīvu no pretējās puses. Kaut vai tās pašas intervijas ar sportistiem un treneriem - kāpēc to pirmavots tik bieži ir federācijas, klubi un preses pārstāvji, nevis žurnālisti? Vai tā ir sporta funkcionāru vēlme kontrolēt, lai sportists intervijā neizrunātos kaut ko ne tā un neparādītos sliktā gaismā, vai paši mediji tikai gaida gatavu saturu un pēc savas iniciatīvas nekomunicē ar sportistu (vai pat tiek ar visādiem ieganstiem atraidīti)?

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:50, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Par mediju prioritātēm par ko ziņot var spriest gari un plaši, taču tas nemaina faktu, ka nav kāda pienākuma X medijiem, jo īpaši privātiem, kas no valsts nesaņem ne centa vai ne centa par konkrēto pasākumu obligāti ziņot par noteiktu sporta, kultūras vai dajebkādu citu pasākumu. Brīva griba. Un jebkura pasākuma reklāmai ir jāsākās no paša pasākuma organizētāja- respektīvi ja bobslejam ir pārāk maza reklāma - visi jautājumi LBSF, Siguldas trases apsaimniekotājam un Siguldas domei - valsts piķis, lai rīkotu saņemts, bet reklāma švaka.
Pareizi! Ja Go3 rādīja tad jau gribēja lai skatās. Ja nemāk aiznest līdz skatītājam tad tiešām viņu problēma. Ja organizatori gribēja lai uz vietas vairāk skatītāju arī viņu problēma.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:52, pirms 2 nedēļām
dalef1 rakstīja: LATVIJAS iedz. sen jau aizmirsusi,kas tāds FUTBOLS,jo medijos ir bijusi tikai rene rene rene
Tas, kāpēc parastajam latvietim vietējais futbols maz interesē, ir atsevišķs stāsts. Tur ir pavisam citi iemesli. Sākot jau ar urļikiem gan federācijā, gan klubos.

     [+] [-]

dalef1 rakstīja: Ak Dievs ,ka tu pārspīlē par kādiem sīkumiem
Kur ir kādas intervijas ar ārzemju renes zvaigznēm tiem lielajiem propagandistiem?
Kurš nu runātu par pārspīlēšanu. Retā nesaistītā rakstā nebimbo par savu sūda reni un nenotikušajām intervijām.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-15 19:01, pirms 2 nedēļām
Baraks Osama rakstīja: Es tam visam pilnīgi piekrītu, bet sajūta ir arī tāda, ka mediji arvien retāk vēlas ieguldīt darbu oriģinālsatura radīšanā un ir gatavi pasīvi gaidīt iniciatīvu no pretējās puses. Kaut vai tās pašas intervijas ar sportistiem un treneriem - kāpēc to pirmavots tik bieži ir federācijas, klubi un preses pārstāvji, nevis žurnālisti? Vai tā ir sporta funkcionāru vēlme kontrolēt, lai sportists intervijā neizrunātos kaut ko ne tā un neparādītos sliktā gaismā, vai paši mediji tikai gaida gatavu saturu un pēc savas iniciatīvas nekomunicē ar sportistu (vai pat tiek ar visādiem ieganstiem atraidīti)?
Tas tāpēc, ka Latvija ir mazs pīļu dīķis, kur katrs pīļtēviņš no sevis iedomājas sazin ko. Bieži vien mediji ir spiesti "glaudīt pa spalvai", lai sportisti ar viņiem arī turpmāk runātu.
Atceroties kaut situāciju ar hokeja princesi Elvi. Tādu haju šis sacēla par neko, par kaut kādu interviju, kurā par viņu izteicās cits bijušais hokejists.
Turpretim NHL žurnālisti arī viņu nesaudzēja, bet tur viņš nevar atļauties pateikt, ka turpmāk nerunās. Pamēģini neaiziet uz kādu preses konferenci, atnāks mednieks uz to dīķi un atšaus iedomīgajam pīļtēviņam spārnus.

  -1 [+] [-]

, 2024-12-15 19:06, pirms 2 nedēļām
es esmu normals monstrs meistars kurs bazejas centra riga rakstīja: Kurš nu runātu par pārspīlēšanu. Retā nesaistītā rakstā nebimbo par savu sūda reni un nenotikušajām intervijām.
Nu bet ja sporta cilvēki saka,ka viņiem visur rādās renes kontents,tad taču es arī gribu tās intervijas ieraudzīt
1 2 61 komentārs