Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas hokejisti piekāpjas Popradā un ļauj mājiniekiem uzvarēt turnīrā

Emils Ozerinskis

Latvijas hokejisti piekāpjas Popradā un ļauj mājiniekiem uzvarēt turnīrā
Roberts Kaļķis. Foto: SZLH

Slovākijas pilsētā Poprodā "Kaufland" kausa izcīnās pēdējā spēlē Latvijas hokejisti ar rezultātu 1:2 piekāpās mājiniekiem un palika turnīra otrajā vietā. Vienīgos vārtus pret slovākiem guva Oskars Batņa.

• Pagāja gandrīz 15 minūtes līdz tika gūti spēles pirmie vārti. Par nelaimi tie nāca Slovākijas komandai, kas tika pie ripas pēc sliktas Georga Golovkova sliktas piespēles laukuma vidus daļā. Slovāki pārtvēra ripu un strauji devās uz priekšu. Ar plaukstas metienu Šimons Petrašs raidīja ripu garām Ērikam Vītolam, panākot 1:0 par labu mājiniekiem.

• Tuvojoties otrā perioda vidum, Latvijas komanda tika pie iespējas spēlēt nepilnos sastāvos, kam sekoja nedaudz sarī spēle skaitliskajā vairākumā. Saturīgākā iespēja bija pēc pārejas uzbrukumā, kad iniciatīvu uzņēmās Kristiāns Rubīns, pārslidojot pāri zilajai līnijai un izpildot metienu.

• Trīs minūtes pirms otrās trešdaļas beigām Latvijas hokejisti uzspēlēja vilciņus. Vispirms Mārtiņš Dzierkals apgriezās ap savu asi pie apmales un devās uz laukuma stūri. Tur šī modeļa izlases kapteinis ieraudzīja, ka pretinieku vārtu priekšā visi ir nobijušies no Širminatora un atstājuši raženāko Latvijas uzbrucēju vienu vārtu priekšā. Pie vārtiem ripu saņēmušais Oskars Batņa apgriezās un raidīja ripu garām slovāku vārtu vīram, tādējādi izlīdzinot rezultātu.

• Īsā brīdī Latvijas komanda gandrīz pārņēma spēles vadību. Pusotru minūti pirms otrā perioda beigām Latvija bīstami pārtvēra ripu. Sekoja tālā piespēle uz priekšu tikko pāri bortam pārlēkušajam Pēteris Purmalis. "Zemgales" uzbrucējs gan izgājienā viens pret vienu neatrada brīvu spraugu, kur iemānīt ripu.

• Pēdējās desmit minūtēs spiedienu izveidoja Slovākijas hokejisti, kuri nepilnas piecas minūtes atgriezās pie vadības grožiem. Mājiniekiem izdevās apsēdināt uz ledus Latvijas cietokšņa sargu Vītolu, pēc kā Jakuba Manarika mestā ripa netraucēti iespurdza vārtu tīklā, slovākiem iegūstot 2:1.

• Harija Vītoliņa komanda pēdējās divās minūtēs lūkojās mainīt vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju. Jau pusceļā uz maiņu vārtsargs saprata, ka pretinieki pārtvēruši ripu un cenšas to raidīt tukšajos vārtos. Mēģinot glābt situāciju, Vītols izmeta nūju un nopelnīja uz saviem bullīti. Pretinieka nodomu raidīt ritu starp kājsargiem Vītols atšifrēja, saglabājot vēl mazu cerību stariņu. Izmisīgie centieni panākumus nedeva, ļaujot Slovākijas izlasei nordošināt uzvaru trīs izlašu turnīrā.

Latvijas izlases sastāvs

Ēriks Vītols (Mareks Mitens); Kristiāns Rubīns - Markuss Komuls, Anrī Ravinskis - Oskars Batņa - Mārtiņš Dzierkals, Roberts Kaļķis - Kristofers Bindulis, Renārs Krastenbergs - Haralds Egle - Eduards Tralmaks, Nauris Sējējs - Sandis Smons, Georgs Golovkovs - Deniss Smirnovs - Emīls Veckaktiņš, Artūrs Andžāns - Niks Feņenko, Roberts Cjunskis - Darels Dukurs - Rodžers Bukarts, Pēteris Purmalis.

Slovākija - Latvija 2:1 (1:0, 0:1, 1:0)
Vārti: 14:49 Petrašs 1:0, 36:48 Batņa (Dzierkals, Andžāns) 1:1, 55:54 Manariks (Grīgers, Kočs) 2:1.
Metieni pa vārtiem: 27 - 41
Soda minūtes: 4- 8
Vārtsargi: Staņislavs Škorvaneks - Ēriks Vītols

Pārbaudes turnīrs Slovākijā

DatumsSpēleRez.
11.12Slovākija – Norvēģija3:1
12.12Norvēģija – Latvija0:3
13.12Slovākija – Latvija2:1

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubs
VārtsargsGustavs Grigals1998Trencin (Slovākija)2
Ēriks Vītols2001JYP (Somija)1
Mareks Mitens1998Spisska Nova Ves (Slovākija)
AizsargsKristiāns Rubīns1997Plzen (Čehija)4
Kristofers Bindulis1995Zvolen (Slovākija)1
Markuss Komuls1998Nove Zamky (Slovākija)1
Sandis Smons1999La Chaux-de-Fonds (Šveice-2)1
Roberts Kaļķis1998Frydek-Mistek (Čehija-2)
Artūrs Andžāns2001HPK (Somija)
Nauris Sējējs2001GCK Lions (Šveice-2)
Niks Feņenko2004Jokerit (Somija-2)
UzbrucējsMārtiņš Dzierkals1997Skelleftea (Zviedrija)5
Oskars Batņa1995Mountfield (Čehija)5
Renārs Krastenbergs1998Mihalovce (Slovākija)4
Deniss Smirnovs1999Kloten (Šveice)2
Georgs Golovkovs1995Frydek-Mistek (Čehija-2)1
Eduards Tralmaks1997Kladno (Čehija)1
Haralds Egle1996Liptovsky Mikulas (Slovākija)1
Pēteris Purmalis2003Zemgale/LBTU
Darels Dukurs2003Chur (Šveice-2)
Anrī Ravinskis2003Kettera (Somija-2)
Roberts Cjunskis2003Sierre (Šveice-2)
Emīls Veckaktiņš2004Ajoie (Šveice)
Rodžers Bukarts2004GCK Lions (Šveice-2)
1 2 43 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2024-12-13 21:28, pirms 6 dienām
Rodžera Bukartam labāk meklēt citu nodarbošanos, katastrofa. tētis aiz ausīm ievilcis te iekšā.

Pārejie Latvieši malači!
Priecēja Ravinskis

     [+] [-]

, 2024-12-13 21:39, pirms 6 dienām
Šīs sezonas neveiksmes čupiņām(Izņemot Rubīnu, Veckaktiņu un Tralmaku) iespēja restartēties ir iedota, tagad ar jaunām emocijām atpakaļ uz klubiem un tad jau gaidam viņus PČ sagatavošanas posmā.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-13 21:40, pirms 6 dienām
Labi puikas cīnījās.Viss ir OK,tikai realizācija jāuzlabo.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 21:52, pirms 6 dienām
Jāļauj uzvarēt, savādāk citus gadus neaicinās.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 21:57, pirms 6 dienām
alguns rakstīja: Labi puikas cīnījās.Viss ir OK,tikai realizācija jāuzlabo.
Šitas jau mūsu hokejā tāds mūžīgais stāsts. Vispār neatceros, vai mums kādreiz ir bijis tāds izteikts vārtu guvējs. Varbūt arī esmu par jaunu, lai atcerētos kādu nedaudz vecāku spēlētāju

     [+] [-]

, 2024-12-13 22:23, pirms 6 dienām
TinderDtae rakstīja: Šitas jau mūsu hokejā tāds mūžīgais stāsts. Vispār neatceros, vai mums kādreiz ir bijis tāds izteikts vārtu guvējs. Varbūt arī esmu par jaunu, lai atcerētos kādu nedaudz vecāku spēlētāju
Roberts Bukarts, Tralmaks, Batņa, Balcers, Ābols

  +2 [+] [-]

, 2024-12-13 22:26, pirms 6 dienām
TinderDtae rakstīja: Šitas jau mūsu hokejā tāds mūžīgais stāsts. Vispār neatceros, vai mums kādreiz ir bijis tāds izteikts vārtu guvējs. Varbūt arī esmu par jaunu, lai atcerētos kādu nedaudz vecāku spēlētāju
Nekas jauns- Helmuts.Cilvēks,kurš spēlēja nākamā gadsimta hokeju

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 22:29, pirms 6 dienām
TinderDtae rakstīja: Šitas jau mūsu hokejā tāds mūžīgais stāsts. Vispār neatceros, vai mums kādreiz ir bijis tāds izteikts vārtu guvējs. Varbūt arī esmu par jaunu, lai atcerētos kādu nedaudz vecāku spēlētāju
smags jautājums
protams, bija balderis, kuram analogu vairs nav, pēc tam tādu izteiktu skoreru nav bijis, nosacīti var minēt ņiživiju, tagad, kad ļoti vajag, var iemest ābols

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 22:34, pirms 6 dienām
purva_velns rakstīja: smags jautājums
protams, bija balderis, kuram analogu vairs nav, pēc tam tādu izteiktu skoreru nav bijis, nosacīti var minēt ņiživiju, tagad, kad ļoti vajag, var iemest ābols
Uuu- Balderis jāraksta ar Lielo burtu.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 22:36, pirms 6 dienām
purva_velns rakstīja: smags jautājums
protams, bija balderis, kuram analogu vairs nav, pēc tam tādu izteiktu skoreru nav bijis, nosacīti var minēt ņiživiju, tagad, kad ļoti vajag, var iemest ābols
no vecajiem gribētu izteikt Dārziņu, Semjonovu un Žoltoku kā snaiperus

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 22:38, pirms 6 dienām
Kiesturs Voziols rakstīja: no vecajiem gribētu izteikt Dārziņu, Semjonovu un Žoltoku kā snaiperus
starp citu, par dārziņu piemirsu, jā, der, semjonovs nē, žoltoks varbūt, bet šamie, izņemot dārzu, meta t.s. darba golus, grūti tos nosaukt par snaiperiem

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 22:47, pirms 6 dienām
purva_velns rakstīja: starp citu, par dārziņu piemirsu, jā, der, semjonovs nē, žoltoks varbūt, bet šamie, izņemot dārzu, meta t.s. darba golus, grūti tos nosaukt par snaiperiem
atrasties īstajā vietā un īstajā laikā arī tomēr ir meistarības rādītājs, ne jau Žoltoks pliki bija puspunkts nhl špīlers, jo bakstīja tikai darba golus. Un Žoltoks ir tomēr mūsu labākais uzbrucējs kāds ir bijis NHL(bez Baldera), Blueger ir tuvu, pat ļoti tuvu

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 22:47, pirms 6 dienām
Vītols jau regulāri tiek pārbaidīts šādās spēlēs. Mitenam vajadzēja dot iespēju. Bet šams laikam no tās sērijas, kam vajag restartu jeb palīdzību no izlases.

     [+] [-]

, 2024-12-13 22:57, pirms 6 dienām
2 kiesturs
protams, šādi topi ir subjektīvi, katram savs, tiesa, balderis ārpus konkurences

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 22:58, pirms 6 dienām
striker rakstīja: Uuu- Balderis jāraksta ar Lielo burtu.
Protams!
Un ja pavisam precīzi, tad Balderis - Sildedzis

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 23:02, pirms 6 dienām
Kiesturs Voziols rakstīja: atrasties īstajā vietā un īstajā laikā arī tomēr ir meistarības rādītājs, ne jau Žoltoks pliki bija puspunkts nhl špīlers, jo bakstīja tikai darba golus. Un Žoltoks ir tomēr mūsu labākais uzbrucējs kāds ir bijis NHL(bez Baldera), Blueger ir tuvu, pat ļoti tuvu
Žoltoks bija spēles taisītājs arī NHL !
Tedim tomēr vairāk citi uzdevumi, ar kuriem viņš pieklājīgi tiek galā. Bet nu iemest arī var. Girgensons gan nav golu mašīna. Junioru līmenī meta, tagad nekā

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 23:04, pirms 6 dienām
purva_velns rakstīja: starp citu, par dārziņu piemirsu, jā, der, semjonovs nē, žoltoks varbūt, bet šamie, izņemot dārzu, meta t.s. darba golus, grūti tos nosaukt par snaiperiem
Semjonovs nebija baigā golu mašīna, bet meta svarīgus golus un stiprām komandām
No tiem laikiem tad jau Beļavskis, Tambijevs, Kerčs, Znaroks

     [+] [-]

, 2024-12-13 23:09, pirms 6 dienām
Par šodienas spēli - bija tīri ok, daudz, daudz labāka nekā pret Norgēm.
Vītols stipri pielicis, varbūt tomēr būs laba līmeņa kīpers 💪👍
No tiem, ko mazāk dzirdējis un redzējis Ravinskis patika
Par sparu čaļiem nudien nevar pārmest, cīnijās kā zvēri. Realizācija klibo, tas jau ir meistarības jautājums

     [+] [-]

, 2024-12-13 23:10, pirms 6 dienām
Latvijas - Slovākijas spēles apskats - https://youtu.be/_2sCtjg0shA

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 23:14, pirms 6 dienām
Kiesturs Voziols rakstīja: no vecajiem gribētu izteikt Dārziņu, Semjonovu un Žoltoku kā snaiperus
P.S. Piemirsu vēl- savulaik DEL, kas tomēr ir top līga arī Herberts Vasiļjevs spridzināja. Viņam pat , cik atceros, vai tikai līgas rekords nebija - 6 goli spēlē pret Berlīnes Eisbären, bet varbūt ko jaucu

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 23:22, pirms 6 dienām
vafele404 rakstīja: Rodžera Bukartam labāk meklēt citu nodarbošanos, katastrofa. tētis aiz ausīm ievilcis te iekšā.

Pārejie Latvieši malači!
Priecēja Ravinskis
Vēl pirms pāris gadiem specoki runāja, ka Rodžers esot talantīgākais no Bukartiem, bet izaugsme konkrēti apstājusies. Saka tauta, ka traki slinks esot, vai taisnība- nezinu

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 23:22, pirms 6 dienām
Rūjienas Stiprais rakstīja: P.S. Piemirsu vēl- savulaik DEL, kas tomēr ir top līga arī Herberts Vasiļjevs spridzināja. Viņam pat , cik atceros, vai tikai līgas rekords nebija - 6 goli spēlē pret Berlīnes Eisbären, bet varbūt ko jaucu
viņam bija 4+4 vienā spēlē

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 23:24, pirms 6 dienām
Ja uzliek mēraukliņu ar Helmutu spicē, tad visi tie teicamie špīleri, kuri nākuši pēc viņa, netur līdzi..
Un kādus fokusus viņš vēl rādītu, ja spēlētu ne ar metāla slidām, ne ar koka KOHO vai MONTREAL nūjām, nevilktu uz rumpja smagās tolaiku bruņas, bet gan tērptos šolaiku ekipējumā. Bail pat iedomāties

  +2 [+] [-]

, 2024-12-13 23:25, pirms 6 dienām
Rūjienas Stiprais rakstīja: Vēl pirms pāris gadiem specoki runāja, ka Rodžers esot talantīgākais no Bukartiem, bet izaugsme konkrēti apstājusies. Saka tauta, ka traki slinks esot, vai taisnība- nezinu
Piektdien latviešu hokejists Herberts Vasiļjevs Vācijas DEL hokeja līgas spēlē uzstādīja jaunu DEL rezultativitātes rekordu, gūstot 8 rezultativitātes punktus, liecina informācija līgas mājas lapā. Vasiļjeva Krēfeldes «Pinguine» ar 8:2 uzvarēja Frankfurtes «Lions».

     [+] [-]

, 2024-12-13 23:32, pirms 6 dienām
purva_velns rakstīja: 2 kiesturs
protams, šādi topi ir subjektīvi, katram savs, tiesa, balderis ārpus konkurences
Kas mūsdienu izpratnē būtu Baldera līmeņa spēlētājs?

  +1 [+] [-]

, 2024-12-13 23:33, pirms 6 dienām
Rūjienas Stiprais rakstīja: Žoltoks bija spēles taisītājs arī NHL !
Tedim tomēr vairāk citi uzdevumi, ar kuriem viņš pieklājīgi tiek galā. Bet nu iemest arī var. Girgensons gan nav golu mašīna. Junioru līmenī meta, tagad nekā
Tagad skatos video kur Koba Jass trenē, vājprāts, trenē nākamos čekerus, māca mīcīties pie bortiem stūros un taktikas, nevis individuālās prasmes. Mums būs NHL spēlētāji, bet ne spēles veidotāji, diemžēl. Ceru uz Mūrnieku un Osmani

  +1 [+] [-]

, 2024-12-14 00:06, pirms 6 dienām
Spēles zvaigzni jau nu Vītolam easy varēja iedot, tomēr noturēja komandu cīņā līdz pēdējam, bet saprotams par Batņu... abus geimus nomauca uz max. Divas spēles divās dienās un otra pret atpūtinātiem mājiniekiem - viss kārtība 👌

  +2 [+] [-]

, 2024-12-14 00:40, pirms 6 dienām
Kiesturs Voziols rakstīja: Kas mūsdienu izpratnē būtu Baldera līmeņa spēlētājs?
mūsdienās ir cits hokejs, nav sarkanās līnijas noteikuma, kur balderis ganījās, t.i, piespēles pāri zonai, nevar salīdzināt, tik cik tehniku, bet tāda slidojuma nav nevienam, šis takš no daiļslidotājiem atnāca
no laikabiedriem, cik redzēts, varētu būt gijs leflërs aiz dīķa un makarovs, daļēji kapustins un šaļimovs, imo, protams

  +1 [+] [-]

, 2024-12-14 09:03, pirms 5 dienām
vai kāds, kas jau nebija uzspēlējuši izlasē PČ, sevi pievilka tuvāk izredzēm uzspēlēt? es teiktu, ka nē.

  -1 [+] [-]

, 2024-12-14 09:55, pirms 5 dienām
Kiesturs Voziols rakstīja: no vecajiem gribētu izteikt Dārziņu, Semjonovu un Žoltoku kā snaiperus
Semjonovu, tu to nopietni? Laikam esi pārskatījies mūsu slavenos mačus pret Krieviju Pēterburgā un pret Baltkrieviju Sporta pilī Vairāk tā īpaši viņš nekur nekad izcēlies nav Slinkums rakņāties pa statistikām, bet škiet, ka izlases kontekstā viņš rezultativitātes kontekstā ir zemāk par daudziem pašreizējiem izlases kadriem

     [+] [-]

, 2024-12-14 10:03, pirms 5 dienām
Tik mazām nācijām,kā mūsu,tādi talanti hokejā,kā Helmuts Balderis dzimst labi,ja reizi simts gados.Manas paaudzes hokeja mīļotājiem ir laimējies redzēt hokeja zvaigznes spēlējam jau no pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem un ir iespējas salīdzināt.Vislabāk,protams,Helmuta padarīto var redzēt statistikas ailēs un šī nav tā reize,kad saka,ka statistika melo. https://www.eliteprospects.com/play...
333 iemestās ripas 463 spēlēs PSRS augstākās līgas čempionātā,kurš tajā laikā daudz neatpalika no NHL,vien ir ko vērts.Tas būtu 0,719 iemestās ripas spēlē.NHL visu laiku labāko snaiperu sarakstā redzam ,ka ir tikai divi spēlētāji,kuriem šis rādītājs ir augstāks Maiks Bosī 0,761 un Mario Lemjē 0,754 Helmuts savā meistarībā neatpalika ne no viena NHL tā laika spēlētājiem,ko viņš arī pierādīja hokeja laukumos daudzas reizes,tiekoties ar viņiem gan klubu mačos,gan izlašu līmenī.Un vēl es nepiekritīšu viedoklim,ka tajos laikos bija vieglāk gūt vārtus.Vārtsargu amunīcija mazāka,paši vārtsargi mazāki(pārsvarā)augumā;spēles noteikumi savādāki.Jā,visi šie faktori kaut ko ietekmē,bet tie neietekmē lielu meistaru-snaiperu sniegumu.Kā viņi meta tad,tā viņi met tagad.Vislabākais pierādījums tam ir Jaromirs Jagrs,kurš meta golus Grecka un Lemjē laikā un met vēl tagad Čehijas čempionātā piecdesmit divu gadu vecumā.Jā vēl tas putin tīm spēlētājs,kā viņu tur sauca,aitiņa? Arī to pašu pierāda.Vienkārši mūsu dienās to snaiperu šobrīd ir krietni mazāk,kā astoņdesmitos,deviņdesmitos un divtūkstošā gada sākumā.Tas viss ,kas attiecās uz Helmutu,vien piebildīšu,ja bija jāsalīdzina Baldera hokeja stils ar NHL zvaigznēm ,tad vistuvāk man šķita līdzība ar Monreālas Canadiens uzbrucēju Gī Leflēru.Arī ļoti tehnisks,ar lielisku slidojumu apveltīts uzbrucējs.Un tad vēl daži vārdi par daudziem jau nezināmo un varbūt aizmirsto Grīziņkalna(ja pareizi atceros) puiku,Juri Repsi,kurš sešdesmitos gados bija rezultatīvākais latviešu hokejists gan Rīgas Daugavas sastāvā PSRS zemākajās līgās,gan pēc tam spēlējot Maskavas Dinamo augstākajā līgā.Repsis bija labs,bet Balderis vislabākais.Ziniet,un ja man jānosauc trešais labākais latviešu vai Latvijas uzbrucējs-snaiperis,tad jāsāk domāt.Varētu saukt gan NHL uzspēlējušos latviešu uzbrucējus,gan Latvijas izlases bijušos un tagadējos uzbrucējus,kuri līdz NHL nav tikuši vienalga kādā secībā.Uzreiz rastos strīdi,jo vismaz tāds uzbrucējs,kurš vidēji divās spēlēs mestu vienu ripu vārtos,mums gluži vienkārši nav.Pat vienu ripu trijās spēlēs ar koeficientu 0,33 diez vai atradīsim.Tie ir rādītāji,runājot par augsta līmeņa mačiem-NHL,Eiropas vadošo hokeja valstu čempionāti un pasaules čempionāti un olimpiskās spēles.Un nobeidzot,atliek vien cerēt ,ka drīzumā Latvijā piedzims jauns Baldera līmeņa hokejists,bet es to vairs neredzēšu

     [+] [-]

, 2024-12-14 11:11, pirms 5 dienām
Algun, iespējams, ka Juris Repsis nāca no Kundziņsalas-tad,kad Juris bija pārgāju uz maskavu un arī Tihonova pelēko džemperīti pabojājis, tribīnēs sauca:" Repsi, Kundziņsalā ūdens krītas ! "

     [+] [-]

, 2024-12-14 11:18, pirms 5 dienām
A-Burts par Trampu rakstīja: Semjonovu, tu to nopietni? Laikam esi pārskatījies mūsu slavenos mačus pret Krieviju Pēterburgā un pret Baltkrieviju Sporta pilī Vairāk tā īpaši viņš nekur nekad izcēlies nav Slinkums rakņāties pa statistikām, bet škiet, ka izlases kontekstā viņš rezultativitātes kontekstā ir zemāk par daudziem pašreizējiem izlases kadriem
Sems ir izcēlies ar to,ka pirmais izlasē no Daugaviņa par ģedovčinu pa šnobeli norāvās

     [+] [-]

, 2024-12-14 11:22, pirms 5 dienām
A-Burts par Trampu rakstīja: Repsi likt otrajā vietā uzreiz pēc Baldera? Algunopi, to ko, ibio, rio!? Tikai tāpēc vien, ka tavā jaunībā spēlēja Maskavas Dinamo rindās? Mūsdienās mums ir vesela plejāde ar +- vienāda līmeņa uzbrucējiem ar Juri Repsi, plus ir/bija tādi, kuri varetu būt arī pārāki Sākot no Beļavska/Kerča un beidzot ar Dārziņu/Daugaviņu un Bļugeru/Balceru
Jautājums pavisam vienkāršs?Vai esi redzējis Repsi spēlējam sešdesmitajos gados?Ja man atmiņa neviļ,tad viņš bija vienīgais Latvijā dzimušais hokejists,kurš tajā laikā bija spējīgs iekļūt tā laika padomju hokeja elitē.Epizodiski,pirms Rīgas Dinamo iekļūšanas šajā sabiedrībā, vēl Himik spēlēja Afoņins un Ansveriņš Minskas vai Kijevas Dinamo.Neatceros vairs un slinkums meklēt arhīvos.Šeit runa jau nav par to,bet gan par latviešu hokejistiem-snaiperiem.Iesākumā atgādināšu,ka Beļavskis un Kerčs bija iebraucēji,jeb leģionāri kā to tagad sauktu,lai arī viņi spēlēja Latvijas izlasē,tad jau Froļikovu pavisam nepelnīti aizmirsi.Lūk,tas arī bija labs vārtu guvējs.Negribās man šeit strīdēties.Es izteicu tikai savu viedokli,to ko esmu pats savām acīm redzējis.Vesela plejāde,kā raksti +/- vienāda līmeņa uzbrucēju.Piekrītu,bet ne snaiperu.Interese pēc jau varētu pacelt augšā statistiku,kur par pamatu līdz 90 gadiem spēlējošiem hokejistiem būtu PSRS čempionāts,vēlāk nedaudz zemāks rangā KHL čempionāts,pasaules čempionāts un NHL regulārais čempionāts,kurā mūsu uzbrucēju nav daudz un viņu statistika,pat neskatoties,varu pateikt,ka neatbilst snaiperu statusam.(Vismaz 0,35 ripas spēlē)Jā,protams,ka Repsis man saistās ar bērnības atmiņām,bet atvaino,,kad sāku skatīties hokeju,tad Juris gandrīz katrā Daugavas spēlē meta vārtus.1964/65.gads 40 spēlēs 40 vārtu;1965/66 gads 45 spēlēs 48 vārti!,1966/67 gadā 44 spēlēs 30 vārti.Vai tas nav snaipera cienīgi? Labi tā bija PSRS otrā līga.OK,pēc tam viņu savāca Maskavas Dinamo un karjeras norietā Rīgas Dinamo.Pavisam augstākajā līgā 559 spēlēs 171 vārti,kas atbilst 0,305 vārtiem spēlē.Tevis pieminētajam Beļavskim 339 spēlēs 96 vārti,tas ir 0,283 vārti spēlē ,bet Kerčam 62 vārti 265 spēles,tas ir 0,233 vārti spēlē.Hokejā cipari nemelo.

     [+] [-]

, 2024-12-14 11:28, pirms 5 dienām
striker rakstīja: Algun, iespējams, ka Juris Repsis nāca no Kundziņsalas-tad,kad Juris bija pārgāju uz maskavu un arī Tihonova pelēko džemperīti pabojājis, tribīnēs sauca:" Repsi, Kundziņsalā ūdens krītas ! "
Jā,tev taisnība.Atsvaidzināju atmiņu ar šo rakstu-https://sportacentrs.com/hokejs/dinamo_riga/25032019-labakais_latviesu_hokejists_pirms_baldera
1 2 43 komentāri