Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonam trešie vārti sezonā, "Sabres" sakāve ar 1:6

Girgensonam trešie vārti sezonā, "Sabres" sakāve ar 1:6
Zemgus Girgensons cīņā pie vārtiem
Foto: Bill Wippert/NHLI via Getty Images

Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēlē šonakt ar vārtu guvumu izcēlās Latvijas izlases uzbrucējs Zemgus Girgensons, bet viņa pārstāvētais Bufalo "Sabres" ar 1:6 kapitulēja Pitsburgas "Penguins". Piecas rezultatīvas piespēles uzvarētāju labā atdeva Sidnijs Krosbijs.

Trīs no sešām ripām Pitsburgas hokejisti iemeta jau pirmajā periodā, bet Latvijas izlases uzbrucējs Zemgus Girgensons guva vārtus otrā perioda izskaņā, kad Bufalo "Sabres" jau ielaida piecas ripas. Visā spēlē "Sabres" atzina "Penguins" pārākumu ar 1:6.

Girgensons laukumā pavadīja 17 minūtes un 17 sekundes (1:59 vairākumā un 2:05 mazākumā). Latviešu uzbrucējs izcēlās ne tikai ar vārtu guvumu, bet arī ar trijiem metieniem pa vārtiem, vienu spēka paņēmienu un 10 uzvarētiem iemetieniem (no 13).

Girgensonam tā bija jau trešā ripa šajā sezonā. Ar sešiem (3+3) punktiem latviešu uzbrucējs ieņem trešo vietu "Sabres" rezultatīvāko spēlētāju sarakstā.

"Penguins" līderis Sidnijs Krosbijs šonakt ar rezultatīvām piespēlēm piedalījās piecos vārtu guvumos. Tā bija ceturtā reize viņa karjerā, kad Krosbijs spēja tikt pie pieciem punktiem vienā mačā. Krosbijam 13 spēlēs ir 24 (7+17) punkti, kas ļauj ieņemt visas līgas rezultatīvākā spēlētāja līdera vietu.

NHL regulārā sezona, 8. novembris

SpēleRezultāts
Panthers – Flames4:6
Sabres – Penguins1:6
Maple Leafs – Rangers5:4
Canadiens – Wild4:1
Senators – Jets1:2 PM
Flyers – Avalanche4:3
Blue Jackets – Lightning4:7
Capitals – Hurricanes4:3 P
Blues – Predators1:2
Stars – Sharks3:5
Coyotes – Islanders0:1
Kings – Canucks5:1

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

1 2 67 komentāri

 +17 [+] [-]

, 2014-11-09 10:07, pirms 10 gadiem
Tikmēr Bļugeram hat trick NCAA, Jevpalovam hat trick QMJHL, Eglem gols USHL un Bukartam gols un pēc spēles bulītis WHL.

  -4 [+] [-]

, 2014-11-09 10:10, pirms 10 gadiem
Sabres īpašnieku pacietība ir apbrīnojama.

  -4 [+] [-]

, 2014-11-09 10:16, pirms 10 gadiem
Sabres izskatījās ka lielākie lūzeri kādi redzēti.
PENS 7 pēc kārtas uzvara!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2014-11-09 10:18, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sabres īpašnieku pacietība ir apbrīnojama.
Viņi zin ko dara, jo mērķis savākt Makdeividu. Apbrīnojama ir EDM īpašnieku pacietība, gadu no gada palikt vieniem, no pēdejiem ar visiem saviem prospektiem.

 +23 [+] [-]

, 2014-11-09 10:21, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Patīkami, ka letiņu aizsargs ieliek banku iekš NHL!
Rīt paņem brīvdienu no skolas, un ar steigu pie dakteriem. Varbūt viņi paspēs saglābt, pēdejās intelekta paliekas.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-09 10:28, pirms 10 gadiem
Ļoti rezultatīva nakts

  -1 [+] [-]

, 2014-11-09 10:31, pirms 10 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Viņi zin ko dara, jo mērķis savākt Makdeividu. Apbrīnojama ir EDM īpašnieku pacietība, gadu no gada palikt vieniem, no pēdejiem ar visiem saviem prospektiem.
nevar nepiekrist, naftenieki krietni ir pabendējuši manus nervus pēdējās sezonās

  -2 [+] [-]

, 2014-11-09 10:35, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Tikmēr Bļugeram hat trick NCAA, Jevpalovam hat trick QMJHL, Eglem gols USHL un Bukartam gols un pēc spēles bulītis WHL.
Bļugers, starp citu, tā klusi un nemanāmi pēc pāris gadiem var vienā piegājienā kļūt par PIT pamatsastāva spēlētāju.

     [+] [-]

, 2014-11-09 10:38, pirms 10 gadiem
daži ņirgājās par Dinamo,ka tie esot švakuļi un vel nez,kas..Sorry,tie vismaz regulāri nezaudē ar 4,5 ripu starpību. Jā,jā Sabres tēmējot uz Makdeividu draftā,bet 1. vai viens Makdeivids uzreiz padarīs komandu no lūzeriem par monstriem? Caps ar Ovečkinu tā arī neko neizdarīja, un Pingvīnos Krosbijam ierocu nesēju netrūkst.. Un arī zaudēt var citādāk- ar cieņu,ar cīņu nevis 0:4,1:5,1;6 un pa retam kādu pagarinājumu vai buļļus izvelkot. Vienīgais prieks,ka tieši tajā laikā Girgis ir ticis tur kapāt- neviens cits klubs tik daudz spēles laika viņam nedotu+noteikti būs brīvs uz PČ,kurā drosi vien ārdīsies ,jo būs izsalcis pēc uzvarām.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-09 10:40, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sabres īpašnieku pacietība ir apbrīnojama.
Nu, nomainīs treneri, un ko tālāk? Komanda sāks spēlēt labāk?
Ne jau treneris spēlē. Ja komandas sastāvs ir kā AHL vidusmērs, tad nekāda treneru maiņa to nepiespiedīs pakāpties no pēdējās vietas.
Turklāt simts un vienu reizi ir izrunāts, ka šogad izmisīga raušanās uz augšu būtu īpaši stulbs gājiens, ja acu priekšā stāv Makdeivids vai ''sliktākajā gadījumā'' Eihels.

     [+] [-]

, 2014-11-09 10:47, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bļugers, starp citu, tā klusi un nemanāmi pēc pāris gadiem var vienā piegājienā kļūt par PIT pamatsastāva spēlētāju.
Bļugers mums ir tāds klusais ūdens, par kuru visai maz dzirdam un vēl jo mazāk redzam.
Interesanti šķiet, ka kopumā Bļugers NCAA ir vidēji rezultatīvs, tomēr šis viņam ir kā minimums trešais, ja ne pat ceturtais hat trick NCAA.

  -4 [+] [-]

, 2014-11-09 10:49, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Bļugers mums ir tāds klusais ūdens, par kuru visai maz dzirdam un vēl jo mazāk redzam.
Interesanti šķiet, ka kopumā Bļugers NCAA ir vidēji rezultatīvs, tomēr šis viņam ir kā minimums trešais, ja ne pat ceturtais hat trick NCAA.
beidz takš muldēt, pirmais...
pirmajā sezonā sezonā 6 goli, otrajā 4, šosezon 2...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-09 10:51, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Nu, nomainīs treneri, un ko tālāk? Komanda sāks spēlēt labāk?
Ne jau treneris spēlē. Ja komandas sastāvs ir kā AHL vidusmērs, tad nekāda treneru maiņa to nepiespiedīs pakāpties no pēdējās vietas.
Turklāt simts un vienu reizi ir izrunāts, ka šogad izmisīga raušanās uz augšu būtu īpaši stulbs gājiens, ja acu priekšā stāv Makdeivids vai ''sliktākajā gadījumā'' Eihels.
Kāds var man izskaidrot,ko tas Makdeivids vai Eihels tik daudz dos? 1 spēlētajs nav komanda. Ja blakus nebūs līdzvērtīgu partneru būs Caps 2,kur būs 1 monstrs un nekas vairāk,līdz ar to par kausu aizmirst varēs. Bizness un jauna seja? Nu tad NHL kārtējo reizi pierāda, ka sports tur ir miris.. Atdod gadu,tikai lai tiktu pie smukģīmīša fotogrāfijām,spēlītēm un figūriņām,ar ko uzvārīties un nav garantija,ka tas dos kautko arī sportiski,jo šķiet ir aizmirsts faktors - tas ka pie junioroiem griež negarantē,ka pieaugušo hokejā arī tapat griezīs jebkurā komandā pie jebkura trenera, negūs traumas,spēs sadarboties ar partneriem utt..

  +1 [+] [-]

, 2014-11-09 10:53, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: beidz takš muldēt, pirmais...
pirmajā sezonā sezonā 6 goli, otrajā 4, šosezon 2...
būs sajaucis ar Kuldu jaunāko vai Bukiju jaunāko

  -1 [+] [-]

, 2014-11-09 10:54, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: būs sajaucis ar Kuldu jaunāko vai Bukiju jaunāko
viņam ir bijušas spēles 0+3 un 1+2, drīzāk ar šiem trīspunktu gājieniem sajaucis...

  +2 [+] [-]

, 2014-11-09 10:55, pirms 10 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Viņi zin ko dara, jo mērķis savākt Makdeividu. Apbrīnojama ir EDM īpašnieku pacietība, gadu no gada palikt vieniem, no pēdejiem ar visiem saviem prospektiem.
Man gan šķiet, ka tā ir nūja ar diviem galiem- ar šādu stratēğiju ir iespējams arī sačakarēt jaunos spēlētājus- visu laiku zaudes, zaudes. ..- ar laiku var iestrādāties t.s. -lūzeru psiholoģija. Protams,vēlāk - brieduma gados, spēlētājs var atvērties, taču - ir milzīga atšķirība, - vai nu spēlētājs dodas laukumā, gūst rezultātu ar pozitīvu attieksmi un normālu sportisko agresivitāti (u.t.t.), vai arī- iziet laukumā, lūrot uz visiem caur pieri, vēloties visai pasaulei kaut ko pierādīt, tikai tādēļ, ka jaunībā ticis dročīts un pārāk daudz izjutis emocijas, kuras pavada zaudējumus ( neapmierinātība ar sevi, vainas apziņa, attaisnošanās, papildus atbildības slogs.
.). +Ja komandā nav kvalitatīvu pieredzējušo spēlētāju- no kā gan lai jaunais ņem piemēru un mācās tehniku u.c. spēles knifus, kurš iedos labu piespēli, ieies zonā, pieturēs ripu kad to patiešām vajag, ja vecie nevelk, bet jaunie gluži vienkārši uz to vēl nav spējīgi? - Skriet visu laiku ar galvu sienā, kā to dara Zemgus? Kādā brīdī tā var salūzt, vai - gluži vienkārši- var iestāties 'po*uj' uz visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-09 11:01, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: beidz takš muldēt, pirmais...
pirmajā sezonā sezonā 6 goli, otrajā 4, šosezon 2...
Ja tev taisnība, tad dziļi paklanos tavā priekšā Kaut kā biju pārliecināts, ka šis nav pirmais cepures triks.
Iespējams, ka tiešām jaucu ar 3 punktu spēlēm, tomēr fakts paliek nemainīgs, ka Bļugeram ir raksturīgi klusie periodi, pēc kuriem seko pa kādai rezultatīvai spēlei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-09 11:06, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: Kāds var man izskaidrot,ko tas Makdeivids vai Eihels tik daudz dos? 1 spēlētajs nav komanda. Ja blakus nebūs līdzvērtīgu partneru būs Caps 2,kur būs 1 monstrs un nekas vairāk,līdz ar to par kausu aizmirst varēs. Bizness un jauna seja? Nu tad NHL kārtējo reizi pierāda, ka sports tur ir miris.. Atdod gadu,tikai lai tiktu pie smukģīmīša fotogrāfijām,spēlītēm un figūriņām,ar ko uzvārīties un nav garantija,ka tas dos kautko arī sportiski,jo šķiet ir aizmirsts faktors - tas ka pie junioroiem griež negarantē,ka pieaugušo hokejā arī tapat griezīs jebkurā komandā pie jebkura trenera, negūs traumas,spēs sadarboties ar partneriem utt..
Ja tu būtu Sabres īpašnieku un vēl jo vairāk GM vietā, vai tu darītu visu lai pie esošās situācijas censtos izlausties no pēdējās vietas uz piemēram trešo no beigām?

  -4 [+] [-]

, 2014-11-09 11:07, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Nu, nomainīs treneri, un ko tālāk? Komanda sāks spēlēt labāk?
Ne jau treneris spēlē. Ja komandas sastāvs ir kā AHL vidusmērs, tad nekāda treneru maiņa to nepiespiedīs pakāpties no pēdējās vietas.
Turklāt simts un vienu reizi ir izrunāts, ka šogad izmisīga raušanās uz augšu būtu īpaši stulbs gājiens, ja acu priekšā stāv Makdeivids vai ''sliktākajā gadījumā'' Eihels.
Vai mazums pasaules hokejā piemēru, ka komandai nomainoties treneru sastāvam tā sāk spēlēt labāk?
Tāda akla paļaušanās uz iespēju iegūt drafta augstākos prospektus, arī ir tāda laimes spēle. Tad jau labāk iemainīt šis drafta tiesības uz kādu jau pārbaudītu vērtību tā labākajos gados.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-09 11:09, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Man gan šķiet, ka tā ir nūja ar diviem galiem- ar šādu stratēğiju ir iespējams arī sačakarēt jaunos spēlētājus- visu laiku zaudes, zaudes. ..- ar laiku var iestrādāties t.s. -lūzeru psiholoģija. Protams,vēlāk - brieduma gados, spēlētājs var atvērties, taču - ir milzīga atšķirība, - vai nu spēlētājs dodas laukumā, gūst rezultātu ar pozitīvu attieksmi un normālu sportisko agresivitāti (u.t.t.), vai arī- iziet laukumā, lūrot uz visiem caur pieri, vēloties visai pasaulei kaut ko pierādīt, tikai tādēļ, ka jaunībā ticis dročīts un pārāk daudz izjutis emocijas, kuras pavada zaudējumus ( neapmierinātība ar sevi, vainas apziņa, attaisnošanās, papildus atbildības slogs.
.). +Ja komandā nav kvalitatīvu pieredzējušo spēlētāju- no kā gan lai jaunais ņem piemēru un mācās tehniku u.c. spēles knifus, kurš iedos labu piespēli, ieies zonā, pieturēs ripu kad to patiešām vajag, ja vecie nevelk, bet jaunie gluži vienkārši uz to vēl nav spējīgi? - Skriet visu laiku ar galvu sienā, kā to dara Zemgus? Kādā brīdī tā var salūzt, vai - gluži vienkārši- var iestāties 'po*uj' uz visu.
Ja Sabres veiks pārbūvi, tad pēc gadiem pieciem, no šī sastāva palikusi būs labākajā neliela daļa spēlētāju.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-09 11:14, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai mazums pasaules hokejā piemēru, ka komandai nomainoties treneru sastāvam tā sāk spēlēt labāk?
Tāda akla paļaušanās uz iespēju iegūt drafta augstākos prospektus, arī ir tāda laimes spēle. Tad jau labāk iemainīt šis drafta tiesības uz kādu jau pārbaudītu vērtību tā labākajos gados.
nu beidz, kāda pārbaudīta vērtība,ja nākamā gada pirmie divi numuri var potenciāli būt par nākotnes zvaigznēm NHL.

     [+] [-]

, 2014-11-09 11:14, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Ja Sabres veiks pārbūvi, tad pēc gadiem pieciem, no šī sastāva palikusi būs labākajā neliela daļa spēlētāju.
Pašsaprotami, bet- ar savu komentāru biju domājis kaut ko citu.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-09 11:15, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai mazums pasaules hokejā piemēru, ka komandai nomainoties treneru sastāvam tā sāk spēlēt labāk?
Tāda akla paļaušanās uz iespēju iegūt drafta augstākos prospektus, arī ir tāda laimes spēle. Tad jau labāk iemainīt šis drafta tiesības uz kādu jau pārbaudītu vērtību tā labākajos gados.
Ko nu tie NHL speciālisti, Tev jau labāk zināms kas būtu jādara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-09 11:18, pirms 10 gadiem
mammal rakstīja: nu beidz, kāda pārbaudīta vērtība,ja nākamā gada pirmie divi numuri var potenciāli būt par nākotnes zvaigznēm NHL.
Precīzi uzrakstīji-VAR BŪT. Tikpat labi var arī nebūt.
Kāds NHL experts varētu šeit iemest statistiku kā ir klājies pēdējo 10 gadu NHL draftu pirmajiem diviem numuriem viņa gaitās iekš NHL.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-09 11:20, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ko nu tie NHL speciālisti, Tev jau labāk zināms kas būtu jādara.
Es nekur nerakstu, ka NHL speciālisti ir muļķi, un es tas baigais gudrinieks.
Tikai nevajag uzturēt dogmu, ka iekš NHL viss notiek apbrīnojami gudri un pareizi. Arī tur ir lietas, kas izsauc neviltotu ''apbrīnu''.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-09 11:21, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bļugers, starp citu, tā klusi un nemanāmi pēc pāris gadiem var vienā piegājienā kļūt par PIT pamatsastāva spēlētāju.
šo pierakstīšu un atcerēšos

  +1 [+] [-]

, 2014-11-09 11:21, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Kāpēc Bekstrēms ir tik nenovērtēts? Viņš pasaules top spēlētājs ,kurš spēlē Caps, bet visi tik vārās par Ovečkinu ! Ovečkinam ir labi maiņas partneri. Nav tā ,ka viņš vienatnē velk komandu. Un NHL ir biznesa projekts ,līdz ar to tur no sportiskuma ir diezgan maz. Tāpēc es labāk izvēlos skatīties KHL nevis NHL.
tas jau nemaina spēles skatāmību.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-09 11:24, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Ja tev taisnība, tad dziļi paklanos tavā priekšā Kaut kā biju pārliecināts, ka šis nav pirmais cepures triks.
Iespējams, ka tiešām jaucu ar 3 punktu spēlēm, tomēr fakts paliek nemainīgs, ka Bļugeram ir raksturīgi klusie periodi, pēc kuriem seko pa kādai rezultatīvai spēlei.
te visa viņa statistika, kā jau rakstīju, šonakt viņam pirmais hat-trick:

Player | Teddy Blueger :: Statistics :: ...

  +4 [+] [-]

, 2014-11-09 11:25, pirms 10 gadiem
Sabres ir bezcerīgi, bet uz šī fona Girgensons izskatās vairāk nekā labi:

1) piedalījies 30 % savas komandas vārtu guvumos
2) viņam ir teju labākais lietderības koeficients komandā starp tiem, kuri +/- aizvadījuši visas spēles
3) ir starp 30 aktīvākajiem spēka paņēmienu izpildītājiem visā NHL
4) ir trešais rezultatīvākais un dalīti otrs labākais vārtu guvējs komandā
5) demonstrē ar vien labāku sniwgumu iemetienos

     [+] [-]

, 2014-11-09 11:28, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Precīzi uzrakstīji-VAR BŪT. Tikpat labi var arī nebūt.
Kāds NHL experts varētu šeit iemest statistiku kā ir klājies pēdējo 10 gadu NHL draftu pirmajiem diviem numuriem viņa gaitās iekš NHL.
Makdeivids ir garantēta zvaigzne, ja veselība būs laba. Iespējams vienā līmenī ar Krosbiju.
1 2 67 komentāri